Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Raptar schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:18:
@JinShepard
Met alle respect, maar met de meeste moderne MMOs heb je minder abilities en tactics dan bij WoW. Ook is WoW veel dynamischer met procs dan menig MMO, of hoe je met een andere talent de één beïnvloed en door op de juiste momenten deze te gebruiken en damage opbouwt met een andere ability. Dit heb ik - nogmaals - in weinig andere MMOs gezien. Uiteindelijk kan je elk computerspel wel zo weg-relativeren "alleen maar 1-1-1-2-2-2-3-1-2 klikken". Dat doe ik ook bij Overwatch en bijvoorbeeld Rainbow Six Siege, dit betekend niet dat het spel niet dynamisch en veelzijdig is.

Gelukkig kom ik alleen maar mensen tegen die het als iets positiefs ervaren. Ik was vanochtend in de Barrens en de gouwe ouwe Barrens chat was gewoon weer terug, continu levendig en gezellig. Zoals WoW bedoeld is, een MMO waar men communiceert en samenspeelt. De afgelopen jaren leek het levelen meer op een SP game en was het levelen eigenlijk één grote onzin. Overal doorheen rushen, geen persoonlijkheid meer en de uitdaging was al helemaal ver te zoeken. Je gaat me overigens niet vertellen dat jij het leuk vond dat elke mob neerviel na 1 hit? Hier valt ook gelijk je argument een beetje weg, door deze patch is het juist dynamischer geworden. Voorheen drukte je echt maar 1 knop in, nu zeker een rotatie van 4 knoppen per mob. De verhaallijnen zijn weer terug en relevant, de uitdaging, de communicatie, het is weer immersive en levendig. Precies zoals de developers bedoeld hadden, het is gelukkig weer zoals het hoort. Ik zeg niet dat jij hiertoe behoort, maar ik denk dat dit voor een groot deel de salty/cocky playerbase zal elimineren wat een goed ding is.

@RustStorm
Al een dungeon gedaan? Beetje dom, maar ik wist dus niet dat deze ook scalede haha. Zat als level 16 net met een lvl 56 shaman in de groep en het is niet meer een zergfest. Heb zojuist meer dan 20 minuten in de Deadmines doorgebracht. Zonder deads en wipes ofzo, maar mobs en bosses killen duurt gewoon weer lang en het voelt ook echt alsof je weer in een dungeon ben waar sterkere mobs zijn. Ik begreep van de Shaman zelfs dat op hoger level in Vanilla je weer moet gaan CCen en tactics uit moet gaan voeren.

Mijn mening: één en al genieten!
Je mist het punt compleet... procs etc is alleen nuttig op hoger level, aangezien dan pas alles bij elkaar past, tijdens levelen etc heb je de helft of minder, waardoor het dus repetitief is al de pest dit word al helemaal duidelijk hoe hoger je level is, de RPG gedeelte is al jaren eruit gehaald maar door nu alles langzamer te maken doe je al helemaal niets anders dan hetzelfde, voor langer de tijd! En ja.. levendiger chat, logisch na 1 dag de patch uit te zijn hé....

Alles oneshotten was vooral met heirlooms, dan kan je kiezen of je dat wel of niet wilt doen, rushen in dungeons ja, jammer, maar als je die rush eruit haalt moet je wel dezelfde reward er voor terug geven, anders heeft het geen enkel nut om het te doen tenzij je het voor het verhaal doet, maar dat verhaal maakt geen enkel zin als je verschillende tijdperken heb in 1 game, Cataclysm dan the burning crusade dan wrath dan weer cataclysm, mop en dan wod en dan legion, alles door elkaar, het verhaal is puur subjectief.

Als je echt gelooft dat mensen, zeker nieuwe het leuk gaan vinden om een rotatie met 4 knoppen voor elke mob voor elke quest voor elke dungeon voor elke ding van 1-110 zonder heirlooms in een wereld die eigenlijk niet te begrijpen valt als je er niets van af weet, leuk gaan vinden en blijven spelen... tja. 8)7

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Van het weekend eens kijken naar de nieuwe patch.. ik denk dat ik eerst mn laatste alts van 100 naar 110 ga brengen nu ik ze in upgraded heillooms heb gestopt.

En dan daarna mn Warrior leveren die ik gemaakt heb alvast voor mn zoontje die in juni is geboren (of liever gezegd, gewoon mijn Warrior maar naar hem vernoemd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:06

UTADDICT

NERF

Ik wil ook weer een warrior beginnen (heb er 1 op 110 maar die is alliance en op een andere server, dus duur).

Maar, eigenlijk wil ik wachten tot het een Zandalari troll kan zijn...

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
JinShepard schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:51:
[...]

Je mist het punt compleet... procs etc is alleen nuttig op hoger level, aangezien dan pas alles bij elkaar past, tijdens levelen etc heb je de helft of minder, waardoor het dus repetitief is al de pest dit word al helemaal duidelijk hoe hoger je level is, de RPG gedeelte is al jaren eruit gehaald maar door nu alles langzamer te maken doe je al helemaal niets anders dan hetzelfde, voor langer de tijd! En ja.. levendiger chat, logisch na 1 dag de patch uit te zijn hé....

Alles oneshotten was vooral met heirlooms, dan kan je kiezen of je dat wel of niet wilt doen, rushen in dungeons ja, jammer, maar als je die rush eruit haalt moet je wel dezelfde reward er voor terug geven, anders heeft het geen enkel nut om het te doen tenzij je het voor het verhaal doet, maar dat verhaal maakt geen enkel zin als je verschillende tijdperken heb in 1 game, Cataclysm dan the burning crusade dan wrath dan weer cataclysm, mop en dan wod en dan legion, alles door elkaar, het verhaal is puur subjectief.

Als je echt gelooft dat mensen, zeker nieuwe het leuk gaan vinden om een rotatie met 4 knoppen voor elke mob voor elke quest voor elke dungeon voor elke ding van 1-110 zonder heirlooms in een wereld die eigenlijk niet te begrijpen valt als je er niets van af weet, leuk gaan vinden en blijven spelen... tja. 8)7
Ik denk niet dat ik het punt compleet mis, dit mag jij uiteraard wel vinden. Ik krijg een beetje het gevoel alsof je niet exact weet waarom het spelletje gemaakt is en dat je op sommige punten maar wat roeptoetert. Procs alleen op hoger level?

Op mijn level 22 Warrior is het al erg belangrijk om Furious Slash te stacken zodat mijn Bloodthirst crit chance omhoog gaat, om uiteindelijk die Raging Blow proc te krijgen. Belangrijk, een groot deel van mijn DPS. Op low level zit er dus al een gedachte achter een rotatie van - in dit geval - meer dan 5 knoppen. Waarschijnlijk heb jij dit nooit gemerkt omdat voorheen alles doodviel in 1 hit. Met de nieuwe patch ga je dus eindelijk zien hoe het intended is en ga je meer de diepte in. Iets wat alleen maar weer meer veelzijdigheid toevoegt aan de game, sowieso een zeer positief ding. De game is nu interessant vanaf level 10, niet meer die koude, kille, platte en oppervlakkige ervaring als voorheen. Je eerst punt van je procs kan je dus gelijk opzij schuiven, dit geldt namelijk voor meer classes.

Het RPG gedeelte is er helemaal uitgehaald? Hier zorg je toch het meeste zelf voor? Vrij ongefundeerd, maar opzich wel te plaatsen als ik zo jouw verhaal lees. Overal doorheen rushen zonder enige gedachte en alles in the blink of an eye doen lijkt mij een beetje jouw ding. Ja, dan verdwijnt dit aspect inderdaad snel. Niet alles is alleen maar langzamer gemaakt, alles is weer relevant gemaakt. Daarnaast is ook de mob damage omhoog gegaan. Zo'n 50% van het verhhaal wat eerst niet beleefd kon worden, kan nu weer wel. Hetgeen wat het RPG gehalte toch weer aardig terugbrengt he? Beetje tegensprekend in één zin. Op 110 doe je toch trouwens ook hetzelfde voor een langere tijd? Daarnaast bestaat een rotatie op 110 trouwens vaak ook niet uit meer dan 5/6 knoppen. Die argumenten kan ik ook niet heel veel mee.

Hoezo moet er overal een reward tegenover staan, bij alles wat je doet in WoW? Dungeons geven nu dezelfde reward, alleen is de XP per level omhoog gegaan waardoor het minder lijkt. Een groot deel van de playerbase doet een dungeon graag voor de ervaring en de afronding van het verhaal. Dit is ook de reden waarom ze gedesigned zijn. De laatste jaren zijn de dungeons dus aardig hun doel voorbij gestreefd, gelukkig is het nu weer zoals het hoort. Ik weet niet of je al een Vanilla dungeon gedaan hebt, maar er zit eindelijk weer uitdaging in en je moet een beetje nadenken. Alleen maar een goede toevoeging toch. Je leert nu al vanaf low level. Zo kan ik hier nog 10 andere punten achter schrijven. Alleen maar positieve veranderingen, dit kan je niet negatief wegpraten. Het brengt trouwens ook weer dat RPG element terug wat volgens jou al jaren verdwenen is.

Je verhaal over de zones is ook weer glazenbol gelul. Via de Champions Boards word je gewoon in chronologische volgorde van expansion naar expansion geleid. Alleen zijn ze ook zo sympathiek geweest om met de ervaren WoW speler rekening te houden zodat zij hun eigen zones/expansion konden kiezen. Zij kennen het verhaal al en kunnen nu hun favoriete zone doen, of de zone die ze bijna nooit gedaan hebben. Je ziet het weer als iets negatiefs wat op jou eigenlijk ook helemaal geen invloed heeft. Ik denk dat je al een tijdje WoW speelt en 110 bent, hoe awesome is het dat je nu in Shadowmoon Valley (TBC) kan beginnen in plaats van HFP? De groep die net begint en dit dan in jouw ogen onduidelijk zou vinden, ondervind jij daar hinder van? Help jij die newbees nu? Was jij eerst bezig met hun game ervaring? Ik denk van niet, dan kan je ze nu ook niet als argument gebuiken vind ik.

Ik heb al best veel geschreven en vergeet waarschijnlijk wat dingetjes, maar heb er wel genoeg tijd aan besteed dacht ik zo. Conclusie is dat ik het vooral negatief geblaat vind zonder sterke argumenten. Ik wil niet stigmatiseren, maar ik zou je bijna in de groep schuiven van de spelers die overal het zwarte en negatieve inzien, bij elke verandering die Blizzard toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Raptar schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:37:
[...]

Ik denk niet dat ik het punt compleet mis, dit mag jij uiteraard wel vinden. Ik krijg een beetje het gevoel alsof je niet exact weet waarom het spelletje gemaakt is en dat je op sommige punten maar wat roeptoetert. Procs alleen op hoger level?
Nee, ik denk na over wat gevolgen zijn van veranderingen, verder dan wat ik persoon wel of niet leuk kan of zal vinden, zeker als het niet eens bedoeld is voor ''oudere'' wow spelers, leveling scaling is vooral gemaakt voor nieuwe mensen, die door de ''oude'' manier te snel door dingen heen gingen (zelfs zonder heirlooms) maar als je dan veranderingen ga inbrengen moet je wel goed kijken WAT je veranderd en hoe de zogenaamde butterfly effect door het speel heen gaan waaien. Iets wat je zelf volgens mij niet doet, lezende aan je ontzettend goede argumenten!
Op mijn level 22 Warrior is het al erg belangrijk om Furious Slash te stacken zodat mijn Bloodthirst crit chance omhoog gaat, om uiteindelijk die Raging Blow proc te krijgen. Belangrijk, een groot deel van mijn DPS. Op low level zit er dus al een gedachte achter een rotatie van - in dit geval - meer dan 5 knoppen. Waarschijnlijk heb jij dit nooit gemerkt omdat voorheen alles doodviel in 1 hit. Met de nieuwe patch ga je dus eindelijk zien hoe het intended is en ga je meer de diepte in. Iets wat alleen maar weer meer veelzijdigheid toevoegt aan de game, sowieso een zeer positief ding. De game is nu interessant vanaf level 10, niet meer die koude, kille, platte en oppervlakkige ervaring als voorheen. Je eerst punt van je procs kan je dus gelijk opzij schuiven, dit geldt namelijk voor meer classes.
Dit is niet dyamisch, dit is je rotatie, van je warrior, is je warrior alle classen? Nee. Kodue kille platte oppervlakkige ervaring is niets anders of je nou 1 shot of 20 seconde op 1 mob zit.
Het RPG gedeelte is er helemaal uitgehaald? Hier zorg je toch het meeste zelf voor? Vrij ongefundeerd, maar opzich wel te plaatsen als ik zo jouw verhaal lees. Overal doorheen rushen zonder enige gedachte en alles in the blink of an eye doen lijkt mij een beetje jouw ding. Ja, dan verdwijnt dit aspect inderdaad snel. Niet alles is alleen maar langzamer gemaakt, alles is weer relevant gemaakt. Daarnaast is ook de mob damage omhoog gegaan. Zo'n 50% van het verhhaal wat eerst niet beleefd kon worden, kan nu weer wel. Hetgeen wat het RPG gehalte toch weer aardig terugbrengt he? Beetje tegensprekend in één zin. Op 110 doe je toch trouwens ook hetzelfde voor een langere tijd? Daarnaast bestaat een rotatie op 110 trouwens vaak ook niet uit meer dan 5/6 knoppen. Die argumenten kan ik ook niet heel veel mee.
Ja het RPG is eruit gehaald, progressie system is uitgedunt om heel de 1-100-110, FEIT. De illusie in vanilla met talent trees gaf je nog redelijk idee dat je elke keer iets naar uit kon kijken, nu moet je zoals ik al zei, meerdere levels wachten voor iets interessant, soms zelfs 60 of meer voor je echt iets leuks krijgt. Mijn ding dat ik rushen leuk vind, alsjeblieft zeg, probeer niet te denken voor een ander want je kan niet meer fout zitten dan dit, ik ben van vanilla, ik zal ook de revamp vanilla gaan doen, je moet balans vinden, vanilla is oud, verwacht je dus ook oude mechanics etc, patch 7.3.5 is 2018, 50% meer hp, 50% meer dmg, 50% meer exp voor level, daar maak je geen game leuker mee, zeker niet voor nieuwe spelers, iets wat je continue compleet negeert, jij praat alleen over jezelf en je soortgelijke denken mensen, ik denk over alle mensen, welke aspecten er bij komen kijken.

Op 110 heb je endgame, en ja ik was al snel uitgekeken op de hersenloos WQ die niets anders dan hetzelfde is van toen we voor het eerst 110 waren en nu, exlusief hier een daar een nieuwe door zones, niets dynamisch of wat dan ook, voor een mythic raider was het AP AP AP, saai. Maar daar heeft 7.3.5 niets mee te maken.
Hoezo moet er overal een reward tegenover staan, bij alles wat je doet in WoW? Dungeons geven nu dezelfde reward, alleen is de XP per level omhoog gegaan waardoor het minder lijkt. Een groot deel van de playerbase doet een dungeon graag voor de ervaring en de afronding van het verhaal. Dit is ook de reden waarom ze gedesigned zijn. De laatste jaren zijn de dungeons dus aardig hun doel voorbij gestreefd, gelukkig is het nu weer zoals het hoort. Ik weet niet of je al een Vanilla dungeon gedaan hebt, maar er zit eindelijk weer uitdaging in en je moet een beetje nadenken. Alleen maar een goede toevoeging toch. Je leert nu al vanaf low level. Zo kan ik hier nog 10 andere punten achter schrijven. Alleen maar positieve veranderingen, dit kan je niet negatief wegpraten. Het brengt trouwens ook weer dat RPG element terug wat volgens jou al jaren verdwenen is.
Mensen werken? School? Social life? Als je een dungeon doet van 30-60 min en je krijgt 10% xp van je level, is iets wat je niet 1 2 3 ga doen, xp per level omhoog waardoor het minder ''lijkt'' ? .... De erst wat je schrijft is zinloos.
Je verhaal over de zones is ook weer glazenbol gelul. Via de Champions Boards word je gewoon in chronologische zones van expansion naar expansion geleid. Alleen zijn ze ook zo sympathiek geweest om met de ervaren WoW speler rekening te houden zodat zij hun eigen zones/expansion konden kiezen. Zij kennen het verhaal al en kunnen nu hun favoriete zone doen, of de zone die ze bijna nooit gedaan hebben. Je ziet het weer als iets negatiefs wat op jou eigenlijk ook helemaal geen invloed heeft. Ik denk dat je al een tijdje WoW speelt en 110 bent, hoe awesome is het dat je nu in Shadowmoon Valley (TBC) kan beginnen in plaats van HFP? De groep die net begint en dit dan in jouw ogen onduidelijk zou vinden, ondervind jij daar hinder van? Help jij die newbees nu? Was jij eerst bezig met hun game ervaring? Ik denk van niet, dan kan je ze nu ook niet als argument gebuiken vind ik.
Chronologische order van expansions = Vanilla > BC > WRATH > CATA > MoP > WOD > Legion
Ingame is het Cata > BC/Wrath > Cata/MOP> WoD > Legion, als je chronologisch zou willen doen moet je dus beginnen bij BC > Wrath > Cata > Mop > WoD > Legion. See the difference ;)

De groep die nu begint en in mijn guild zou zitten zou ik helpen ja, wederom probeer je iets te bedenken over mijn instelling, niet over hoe het effect heet voor mensen algemeen.
Ik heb al best veel geschreven en vergeet waarschijnlijk wat dingetjes, maar heb er wel genoeg tijd aan besteed dacht ik zo. Conclusie is dat ik het vooral negatief geblaat vind zonder sterke argumenten. Ik wil niet stigmatiseren, maar ik zou je bijna in de groep schuiven van de spelers die overal het zwarte en negatieve inzien, bij elke verandering die Blizzard toevoegt.
Mee eens, het heeft geen zin als je roze brillen draagt je moet denken dat alles effect heeft op alles, scaling is leuk, maar je moet het logisch uitwerken, over het algemeen is dat wel redelijk gegaan. Maar, dingen langzamer maken door dingen langzamer te maken van xp tot mobs etc is alleen leuk als je daar tijd voor heb en repetitief niet erg vind, dat JIJ het leuk vind en dat je toevallig andere mensen ken die het leuk vinden betekent niet dat elke nieuwe gamer in WoW het leuk gaat vinden, jij vind van wel en zal dit met uitermate fanatiek geloof geloven, ik niet, ik ben sceptisch, ze moeten een heel hoop er nog aan sleutelen, ze hebben het nu gemaakt alsof we vanilla spelen waar levelen tot max maanden lang duurt, dat kon toen d'r tijd, dat was de tijd, 2018 is anders, nieuwe spelers zijn anders.

En nee, ik houd niet van makkelijk, ik, zoals gezegd kom vanuit het vanilla tijdperk, dag 1 tot nu, ik doe mythic, hoe moeilijker hoe beter, daar zit uitdaging in, de huidige leveling? Alles behalve, kwa tijd en complexiteit. (tenzij je dood gaan omdat je drie boars pulled moeilijk vind...)

Gezien de gesprekken op de US forums, zeg gaan het echt nog veranderen en verbeteren, ze hebben geen keus.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
@JinShepard
Ik ben het zo waanzinnig met je oneens op zoveel punten, je interpreteert dingen ook echt verkeerd en pretendeert objectief/sceptisch te zijn terwijl het op bijna alle fronten overloopt van de subjectiviteit. Zoveel punten zijn makkelijk te weerleggen met "dat is op 110 hetzelfde". Je begrijpt ook voorbeelden niet, vervolgens denk je hier dan een sterk punt mee te hebben.

Ik weet dat het de zwakste manier is van een discussie eindigen, maar ik vind het wel prima zo. We streven elkaar compleet voorbij en ik heb geen zin in nog 16 van zulke bijbels doorlezen. Je vindt jezelf een man van het volk en die illusie wil ik je niet ontnemen. We zullen in de toekomst zien wat ze gaan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 17:16
Voor zover ik getest heb is mob damage nog altijd hetzelfde in WotLK voor zover ik heb gezien.
Ik ben helemaal voor scaling zones, maar dan wel goed uitgevoerd, en zeker niet meer xp/hp om het langer te laten duren. Daar zit geen uitdaging in, alleen tijd. Geloof dat men dit op de PTR ook al had aangegeven maar ja, daar is klaarblijkelijk niet naar geluisterd.
Van mij mogen ze het levellen best uitdagender maken, niet saaier en langer durend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-06 20:25
Mijn ding dat ik rushen leuk vind, alsjeblieft zeg, probeer niet te denken voor een ander want je kan niet meer fout zitten dan dit, ik ben van vanilla, ik zal ook de revamp vanilla gaan doen, je moet balans vinden, vanilla is oud, verwacht je dus ook oude mechanics etc, patch 7.3.5 is 2018, 50% meer hp, 50% meer dmg, 50% meer exp voor level, daar maak je geen game leuker mee, zeker niet voor nieuwe spelers, iets wat je continue compleet negeert, jij praat alleen over jezelf en je soortgelijke denken mensen, ik denk over alle mensen, welke aspecten er bij komen kijken.
Met al het respect, je denkt juist niet voor ALLE mensen. Er zijn genoeg mensen die wel blij zijn met de change die jij totaal buiten beschouwing laat in dit geval. prima dat je je mening geeft, maar zeg dan niet dat je over alle mensen nadenkt terwijl je dat klaarblijkelijk niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Hystrea schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:16:
[...]

Met al het respect, je denkt juist niet voor ALLE mensen. Er zijn genoeg mensen die wel blij zijn met de change die jij totaal buiten beschouwing laat in dit geval. prima dat je je mening geeft, maar zeg dan niet dat je over alle mensen nadenkt terwijl je dat klaarblijkelijk niet doet.
haha precies! Ik wilde net vragen of hij AUB wilde stoppen met voor mij denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
UTADDICT schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:18:
[...]

haha precies! Ik wilde net vragen of hij AUB wilde stoppen met voor mij denken.
Yeah, daarom ga ik er ook niet verder op in. Blij dat het mij niet als enige opviel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ideale oplossing zou gewoon een toggle moeten zijn dus oude lvl systeem en nieuwe, die pas beschikbaar komt na een character op max level te krijgen. Sharding moet geen probleem zijn daar ze het ook gaan doen met pve/pvp. Kan iedereen lekker zelf bepalen wat hij/zij wil en met likeminded mensen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
Akaendra schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:22:
Ideale oplossing zou gewoon een toggle moeten zijn dus oude lvl systeem en nieuwe, die pas beschikbaar komt na een character op max level te krijgen. Sharding moet geen probleem zijn daar ze het ook gaan doen met pve/pvp. Kan iedereen lekker zelf bepalen wat hij/zij wil en met likeminded mensen spelen.
Ik zou zelf zeggen, dungeons buiten beschouwing laten, lijkt mij de beste oplossing. zo'n toggle systeem komt heel veel bij kijken (lijkt mij). met dungeons die nog makkelijk blijven voor het levelen heeft ieder zijn zin. degene die "traag" willen levelen en veel mee willen krijgen van de wereld, kunnen world questing doen, degene die willen rushen kunnen dan dungeons runnen.

Ben benieuwd wat Blizzard hier over denkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:11
DidierB schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:41:
Heb gelijk alles vernieuwd in wow. Via deze video heb ik me ui vernieuwd.

YouTube: FEELS NEW! Ultimate Immersive World of Warcraft Setup for Patch 7.3.5

Speelt fantastisch en een hele nieuwe ervaring voor nu.
Thnx heb het nu ook ingesteld en ben opnieuw begonnen met een Gnome hunter die alleen maar mechanical pets gebruikt. Ben benieuwd hoe de UI op lange termijn gaat bevallen.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:22:
Totaal niet, 1 systeem anders ga je je playerbase splitten in 2 met langere queus als gevolg. De levelling expierence moerilijker maken is al een hele lange tijd een wens van de community die actief schreeuwen dat het anders moet. Hadden mensen er maar tegenin moeten gaan.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Ach ik heb EverQuest en Lineage gespeeld. Dus ik ken de grind. :)

Ben nu aan een warrior begonnen die ik probeer te lvl door first person. Kijken hoe lang ik dat volhoud

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Remy!!!! schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:28:
[...]

Thnx heb het nu ook ingesteld en ben opnieuw begonnen met een Gnome hunter die alleen maar mechanical pets gebruikt. Ben benieuwd hoe de UI op lange termijn gaat bevallen.
Ja ik ook. Heb een nieuwe roque aan gemaakt. Tot lvl 20 bevalt de ui goed iniedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Ik lees alleen ook op veel fora dat mensen het zo langzaam vinden gaan, maar dat valt toch allemaal reuze mee? Het is niet zo snel als eerst, maar zo'n bizard verschil is er toch niet? Quests geven nog steeds veel xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort m'n arms warrior verder levellen. Vond alles oneshotten wel prima eerlijk gezegd. De tijden dat ik eeuwen lang erover deed op een character te levellen zijn al lang achter de rug en hoef ik ook niet meer terug te zien. Wel leuk dat de zones nu wat meer houdbaar zijn. Als je 1 instance uitspeelt en dan meteen al niet meer in de zone waar je gebleven was kan spelen (xp-wise), is dat een beetje lame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stigandr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:11
Hystrea schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:24:
[...]

Ik zou zelf zeggen, dungeons buiten beschouwing laten, lijkt mij de beste oplossing. zo'n toggle systeem komt heel veel bij kijken (lijkt mij). met dungeons die nog makkelijk blijven voor het levelen heeft ieder zijn zin. degene die "traag" willen levelen en veel mee willen krijgen van de wereld, kunnen world questing doen, degene die willen rushen kunnen dan dungeons runnen.

Ben benieuwd wat Blizzard hier over denkt.
Dat systeem bestaat toch al? Volgens mij is dit precies waar heirlooms voor bedoeld zijn. Misschien moeten ze het effect van heirlooms wat tunen maar verder lijkt het hele scalen mij juist wel erg mooi, verder levelen binnen 1 zone ipv halverwege de zone naar de volgende moeten omdat alle quests low-level zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
Stigandr schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:43:
[...]

Dat systeem bestaat toch al? Volgens mij is dit precies waar heirlooms voor bedoeld zijn. Misschien moeten ze het effect van heirlooms wat tunen maar verder lijkt het hele scalen mij juist wel erg mooi, verder levelen binnen 1 zone ipv halverwege de zone naar de volgende moeten omdat alle quests low-level zijn.
Was heirlooms helemaal vergeten 8)7 , je hebt helemaal gelijk!

ik ben zelf ook een voorstander van de scalende zones, kijk heel erg uit naar het weekend om dat uitgebreidt te gaan proberen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat de mensen die moeite met de nieuwe patch hebben, vooral dit soort spelers zullen zijn:

YouTube: The Joy of WoW Patch 7.3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is in ieder geval een keuze tegenwoordig en dat is toch goed ?

De level ervaring is nu dus aangepakt en voor sommigen verbeterd.
Persoonlijk vind ik het een goede verandering en dat is puur omdat je nu eindelijk eens zones kan uitspelen ipv van er met 2 a 3 quest alweer door zijn. Met het kunnen uitspelen van zones krijg je eigenlijk weer meer van het verhaal mee en zodoende ook wat meer RPG in deze MMO. Met name Northrend is alleen door deze patch weer een enorme aanrader geworden :)

Iemand die dit niet wilt kan gewoon een boost kopen en klaar is Kees :)

En ja, ik denk dat Blizzard hierdoor ook een enorme stijging in boost verkopen gaat krijgen en dat daar terdege rekening mee is gehouden.
*puts tin foil hat on*
Misschien toch een soort van lootboxes in WoW hehe ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Iusedto schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:02:
Er is in ieder geval een keuze tegenwoordig en dat is toch goed ?

De level ervaring is nu dus aangepakt en voor sommigen verbeterd.
Persoonlijk vind ik het een goede verandering en dat is puur omdat je nu eindelijk eens zones kan uitspelen ipv van er met 2 a 3 quest alweer door zijn. Met het kunnen uitspelen van zones krijg je eigenlijk weer meer van het verhaal mee en zodoende ook wat meer RPG in deze MMO. Met name Northrend is alleen door deze patch weer een enorme aanrader geworden :)

Iemand die dit niet wilt kan gewoon een boost kopen en klaar is Kees :)

En ja, ik denk dat Blizzard hierdoor ook een enorme stijging in boost verkopen gaat krijgen en dat daar terdege rekening mee is gehouden.
*puts tin foil hat on*
Misschien toch een soort van lootboxes in WoW hehe ;)
Dat noem ik niet echt een keuze, wanneer je pas een 2e keus hebt op het moment dat je extra gaat betalen.
Maar goed, ik ben allang blij dat ik alle classes op max level heb en niet door deze belachelijke leveling experience heen moet 8)7 Want na een paar characters heb ik dat wel gezien en wil ik gewoon zo snel mogelijk naar max level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
hanswfje schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:15:
[...]

Dit is mij dus niet overkomen! Ik had alwel de 10 man achievements maar nog niet alle 25 man. Nu ben ik dus buttload aan achievement points kwijtgeraakt maar ik heb de nieuwe Glory of the Ulduar raider niet gekregen...
Bij mij was het andersom, ik had 25 man, maar 10 man niet, ik miste iron dwarf medium rare (10m), en ik kreeg de achievement niet. De 25m mount had ik al wel, na afronden van de achievement kreeg ik de nieuwe glory achievement + de 10m mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Laatst online: 06:11
DidierB schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:32:
[...]

Ja ik ook. Heb een nieuwe roque aan gemaakt. Tot lvl 20 bevalt de ui goed iniedergeval.
Ik heb de dynamiccam verwijderd, die vond ik toch niet heel lekker werken.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:53:
Denk dat de mensen die moeite met de nieuwe patch hebben, vooral dit soort spelers zullen zijn:

YouTube: The Joy of WoW Patch 7.3.5
Dit is toch leuk? Zeker voor nieuwe spelers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

JinShepard schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:07:
[...]

Dit is toch leuk? Zeker voor nieuwe spelers.
Wat is er leuk aan 90% van je skills, movement keys enz niet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met m'n mage naar Redridge gegaan. En je zag meteen dat er een hoop levelende spelers bezig waren. Leuk hoor! Kreeg op een gegeven moment even het oude levelinggevoel terug van " oh crap, dat zijn er een beetje veel, run!! " ... Maar dat werd helaas teniet gedaan door de eerder in de topic genoemde gebrek aan DPS van de mobs. Vind het echt heel leuk dat ik lekker de gebieden kan kiezen waar ik wil levelen, nu alleen nog wat meer DPS vanuit de mobs en ik ben een zeer gelukkig man. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
RustStorm schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:49:
Gisteren met m'n mage naar Redridge gegaan. En je zag meteen dat er een hoop levelende spelers bezig waren. Leuk hoor! Kreeg op een gegeven moment even het oude levelinggevoel terug van " oh crap, dat zijn er een beetje veel, run!! " ... Maar dat werd helaas teniet gedaan door de eerder in de topic genoemde gebrek aan DPS van de mobs. Vind het echt heel leuk dat ik lekker de gebieden kan kiezen waar ik wil levelen, nu alleen nog wat meer DPS vanuit de mobs en ik ben een zeer gelukkig man. :)
Haha, same feeling here. Het voelde echt weer een beetje als de TBC tijd. Ik moet alleen wel eerlijk zeggen dat ik gisteren op m'n Warrior 3 mobs pullde en echt met 11 HP overleefde. Het hing er echt even om, lekker was dat!

Denk alleen niet dat ze zo snel de dps van de mobs omhoog gaan gooien, aangezien het geklaag op de fora echt immens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:21:
[...]

Wat is er leuk aan 90% van je skills, movement keys enz niet gebruiken?
Was ook sarcasme, voor de mensen die zeiden dat ik teveel denk voor een ander;

Warlords of Draenor
Level 90 NPC health reduced by 7% (at Player Level 90)
Level 95 NPC health reduced by 9% (at Player Level 95)
Level 98 NPC health reduced by 22% (at Player Level 98)
Level 99 NPC health reduced by 33% (at Player Level 99)
Level 100 NPC health reduced by 42% (at Player Level 100)
Level 100 NPC health reduced by 59% (at Player Level 110)

Mists of Pandaria
Level 90 NPC health reduced by 51% (at Player Level 100)
Level 90 NPC health reduced by 32% (at Player Level 90)

Op de ptr, dit is dus nog maar het begin van het fine tunen wat ik al zei dat het niet klopte hoe het nu is.
Of 1-60 word aangepakt, hopelijk maar waarschijnlijk niet, ze hebben de xp en hp op zo'n manier hoog gegooid zodat je langer in de 1-60 blijft en dus ''zones'' kan afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:39:
[...]

Denk alleen niet dat ze zo snel de dps van de mobs omhoog gaan gooien, aangezien het geklaag op de fora echt immens is.
Waar dan over? O_O

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Over de hudige saaiheid van het levellen. Hp waardes te hoog etc etc.
Scaling ok, maar dan wel met het oude systeem voor mij. Mijn rotaties enzo leer ik wel in de laatste 10 levels, of ik kijk op class discords enzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Ik moet zeggen dat ik de zone scaling een verademing vind. Waar je voorheen door een zone rausde, 3 quests deed en weer naar de volgende zone kon gaan, omdat je de huidige outleveled was. Je kan dus gewoon een zone afmaken, alle quests doen en dan door gaan naar de volgende zone. In een woord HEERLIJK. Dit is echt de tijd om voor mij een Alliance character naar 110 te levelen (heb alle classes op horde al op 110).

Alle kritiek die iedereen heeft op de damage die mobs doen of de health die mobs hebben, wuif ik weg. Er zijn altijd mensen die het anders willen, volgens mij kan Blizz beter een 'ik-wil-niet-levelen-maar-ook-geen-geld-er-voor-uit-geven' knop inbouwen. Krijg 1miljard% extra exp van alle boars in de start zone. Hoef je er maar een paar neer te slaan en ben je max level.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harmlangwerden
  • Laatst online: 17-05-2023
Net zoals met het Legion levelen vind het een fijne ervaring. Eigenlijk maakt je huidige level bijna niet meer uit - Je kan gewoon lekker spelen en wordt eigenlijk alleen onderbroken als je bepaalde mijlpalen gehaald hebt. Het scheelt zo veel dat je niet telkens gedwongen wordt van zone te veranderen voordat je dat wil. Of dat je de halve wereld moet afreizen om de goede zone te vinden daarna. Het geeft ook enorm veel vrijheid, vooral voor de veteranen erg fijn.

Ik denk dat door die aanpassingen de hogere exp vereisten in de praktijk ook enorm mee gaan vallen. Je bent effectief veel meer echt aan het levelen ipv vervelende randzaken. Dungeons zijn schijnbaar lastiger geworden en slechter voor powerlevelen. Snap waarom het op deze manier gedaan is, dungeons sluiten jusit mooi aan bij questen voor afwisseling en betere gear. Het zou niet de hoofdmodus moeten zijn.

Bij sommige mensen die heel negatief zijn over deze aanpassing heb ik het gevoeld dat ze eigenlijk helemaal geen zin in wow hebben. Met welke manier van levelen dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
EelcoB schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:16:
[...]

Bij mij was het andersom, ik had 25 man, maar 10 man niet, ik miste iron dwarf medium rare (10m), en ik kreeg de achievement niet. De 25m mount had ik al wel, na afronden van de achievement kreeg ik de nieuwe glory achievement + de 10m mount
Nadat ik even inlogde op de priest waar ik oorspronkelijk de 10man achievement op haalde kreeg ik automatisch de nieuwe Glory of the Ulduar raider achievement én dus de ironbound proto-drake in mijn collection.

Nu nog wachten tot eindelijk de Archeology bug gefixxed is zodat ik die wekelijkse quest kan afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
thundermo schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:23:
Ik moet zeggen dat ik de zone scaling een verademing vind. Waar je voorheen door een zone rausde, 3 quests deed en weer naar de volgende zone kon gaan, omdat je de huidige outleveled was. Je kan dus gewoon een zone afmaken, alle quests doen en dan door gaan naar de volgende zone. In een woord HEERLIJK. Dit is echt de tijd om voor mij een Alliance character naar 110 te levelen (heb alle classes op horde al op 110).

Alle kritiek die iedereen heeft op de damage die mobs doen of de health die mobs hebben, wuif ik weg. Er zijn altijd mensen die het anders willen, volgens mij kan Blizz beter een 'ik-wil-niet-levelen-maar-ook-geen-geld-er-voor-uit-geven' knop inbouwen. Krijg 1miljard% extra exp van alle boars in de start zone. Hoef je er maar een paar neer te slaan en ben je max level.
Wat weerhield je er van om zones af te maken voor de verandering, omdat je outleveled was? Beetje drogberedeneringen wat mij betreft. Waarom moeten mensen 40% langer bezig zijn voor hetzelfde resultaat, er is geen gevaar om dood te gaan, alleen meer HP. Je kunt kritiek wegwuiven wat je wil, maar als er zelfs op veel 3rd party websites wordt geklaagd over hoe het gedaan is, misschien dat men dan moet gaan kijken of de gemaakte beslissing wel de juiste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
De nieuwe leveling experience is leuk voor sommige mensen maar lang niet voor iedereen. Na 3/4 characters aan beide kanten te hebben geleveld heb ik het verhaal van WoW wel gezien. Als ik een char level dan is het omdat ik een max level alt nodig heb voor of een profession of omdat we een bepaalde class missen voor een raid. In dat geval wil ik zo snel mogelijk levelen (tbh heb meerdere boosts gebruikt eerder maar na de laatste prijsverhoging .....). Deze nieuwe leveling experience is met die redenen waardeloos en 'annoying" voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
JinShepard schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:41:
[...]

Was ook sarcasme, voor de mensen die zeiden dat ik teveel denk voor een ander;

Warlords of Draenor
Level 90 NPC health reduced by 7% (at Player Level 90)
Level 95 NPC health reduced by 9% (at Player Level 95)
Level 98 NPC health reduced by 22% (at Player Level 98)
Level 99 NPC health reduced by 33% (at Player Level 99)
Level 100 NPC health reduced by 42% (at Player Level 100)
Level 100 NPC health reduced by 59% (at Player Level 110)

Mists of Pandaria
Level 90 NPC health reduced by 51% (at Player Level 100)
Level 90 NPC health reduced by 32% (at Player Level 90)

Op de ptr, dit is dus nog maar het begin van het fine tunen wat ik al zei dat het niet klopte hoe het nu is.
Of 1-60 word aangepakt, hopelijk maar waarschijnlijk niet, ze hebben de xp en hp op zo'n manier hoog gegooid zodat je langer in de 1-60 blijft en dus ''zones'' kan afmaken.
Je ventileert wederom weer onzin. De xp op zo'n manier omhoog gegooid? Je weet dat dit nu ook scaled en quests nu regelmatig meer xp geven dan voorheen? Misschien moet je zelf even een char aanmaken en kijken hoe snel het gaat en hoeveel xp een quest geeft. Dat laatste is vrijwel hetzelfde als voorheen.

En jij noemt dit het begin van het finetunen, ik eerder al het einde. Ze doen namelijk niet voor niets een maintenance op zaterdag, betekend dat ze dus echt wat moeten fixen en ze er écht goed over nagedacht hebben. Als ze dus niet tevreden waren met hoe het levelen voor level 90 (of in Vanilla) nu is hadden ze het er ook echt wel bijgezet en direct aangepast.

@RustStorm
Kijk maar niet op MMO-C, daar staat het helemaal vol met gewhine. Gelukkig vind je in al die topics wel meer comments die zeggen dat ze de verandering een verademing vinden i.p.v. een stagnatie.

[ Voor 6% gewijzigd door Raptar op 19-01-2018 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
harmlangwerden schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:42:
Bij sommige mensen die heel negatief zijn over deze aanpassing heb ik het gevoeld dat ze eigenlijk helemaal geen zin in wow hebben. Met welke manier van levelen dan ook.
Geen zin in levelen staat gelijk aan geen zin in WoW? Knap. Ik speel dit spelletje al 13 jaar, heb altijd content gedaan toen het relevant was en tijd kostte en vind voornamelijk de end-game interessant. Van die 13 jaar doe ik dan ook al 12,5 jaar aan high-end raiding, waarbij dat in het begin 5d/w was en al een aantal jaar op 2d/w zit. Ik heb de questlines aan zowel alliance als horde kant meerdere keren gedaan (zowel pre- als post-Cata quests). Ik zelf ben dus wel redelijk klaar met levelen en classes leer je pas echt op max level. Gelukkig heb ik sinds MoP altijd alle classes naar max level gehaald en is er geen reden voor mij om onnodig lang te levelen weer (alhoewel ik wel sub-races eventueel wil levelen, maar dat zal niet van harte gaan).

Er zijn wel overduidelijk 2 kampen op het moment.
Het ene kamp vind de leveling change helemaal niks en kan geen begrip opbrengen voor het kamp dat het geweldig vind.
Het andere kamp vind de leveling change helemaal geweldig en kan geen begrip opbrengen voor het kamp dat het niks vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Raptar schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:15:
[...]

Je ventileert wederom weer onzin. De xp op zo'n manier omhoog gegooid? Je weet dat dit nu ook scaled en quests nu regelmatig meer xp geven dan voorheen? Misschien moet je zelf even een char aanmaken en kijken hoe snel het gaat en hoeveel xp een quest geeft. Dat laatste is vrijwel hetzelfde als voorheen.

En jij noemt dit het begin van het finetunen, ik eerder al het einde. Ze doen namelijk niet voor niets een maintenance op zaterdag, betekend dat ze dus echt wat moeten fixen en ze er écht goed over nagedacht hebben. Als ze dus niet tevreden waren met hoe het levelen voor level 90 (of in Vanilla) nu is hadden ze het er ook echt wel bijgezet en direct aangepast.

@RustStorm
Kijk maar niet op MMO-C, daar staat het helemaal vol met gewhine. Gelukkig vind je in al die topics wel meer comments die zeggen dat ze de verandering een verademing vinden i.p.v. een stagnatie.
Maintenance is ook vooral vanwege FPS drops en raidboss problemen (Hasabel graphics die niet weggaan en dergelijke.

Quests geven nog steeds dezelfde XP als voorheen, maar omdat ze niet groen/grijs worden blijft de XP altijd gelijk, enige goede nog aan de pacing wat mij betreft. Dat men hetzelfde al te vaak heeft gedaan doet er voor de pro-changes mensen klaarblijkelijk niet echt toe, dit systeem can best wel wat compromissen hebben om het voor iedereen beter te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Even voor de mensen die de epilogue cinematics van Legion gezien hebben:

spoiler:
http://i68.tinypic.com/esolu1.png

Op het einde van beide filmpjes zie je een adelaar landen bij een SI:7 agent (aan de armor te zien).
Ik ben van mening dat dit, overduidelijk, een undead is. Wat raar is.
Het is een female, dat is duidelijk. Maar aan de armen te zien is het geen human.
Geen dranei (missende hoorns), geen Nelf (geen oren).
De huidskleur lijkt een typische forsaken huidskleur

SI:7 is een alliance unit (beetje de MI6 van de alliance), en er zitten enkel alliance races in.
(Op één goblin na)

Het lijkt mij ook niet dat het de chestplate is.
Als je naar andere SI:7 agents (zoals Shaw) kijkt, zie je dat hun armen niet bedekt zijn:

http://d1u5p3l4wpay3k.clo...ias_shaw_in_cataclysm.jpg

In de rogue order hall quests wordt één female SI:7 lid vermoord, zou dit haar zijn?

Waarom zou dit stukje tevens op het einde van de alliance epilogue zitten.
We weten tenslotte op dit moment al dat de alliance op de hoogte is van Azerite.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Darkfreak schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:16:
[video]
[video]

Even voor de mensen die de epilogue cinematics van Legion gezien hebben:

spoiler:
http://i68.tinypic.com/esolu1.png

Op het einde van beide filmpjes zie je een adelaar landen bij een SI:7 agent (aan de armor te zien).
Ik ben van mening dat dit, overduidelijk, een undead is. Wat raar is.
Het is een female, dat is duidelijk. Maar aan de armen te zien is het geen human.
Geen dranei (missende hoorns), geen Nelf (geen oren).
De huidskleur lijkt een typische forsaken huidskleur

SI:7 is een alliance unit (beetje de MI6 van de alliance), en er zitten enkel alliance races in.
(Op één goblin na)

Het lijkt mij ook niet dat het de chestplate is.
Als je naar andere SI:7 agents (zoals Shaw) kijkt, zie je dat hun armen niet bedekt zijn:

http://d1u5p3l4wpay3k.clo...ias_shaw_in_cataclysm.jpg

In de rogue order hall quests wordt één female SI:7 lid vermoord, zou dit haar zijn?

Waarom zou dit stukje tevens op het einde van de alliance epilogue zitten.
We weten tenslotte op dit moment al dat de alliance op de hoogte is van Azerite.
spoiler:
Hmm de spy die dood is aan het begin van de rogue campaign was voor de stabbing van Sargeras op Azeroth, ik heb wel het idee dat ze een elf of undead is omdat je een gloed in d'r ogen net kan zien, maar het kan ook gewoon een random spy zijn van SI:7, je weet het nooit met blizz haha.
Raptar schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:15:
[...]

@RustStorm
Haha, man, serieus. De patch voor Zaterdag is voor het fixen van wat ze hebben verkloot in voornamelijk raids en dungeons / M+, wij konden niet verder in de mythic raid omdat 16 van de 20 mensen het onspeelbaar was. Of heb je dat niet mee gekregen ? https://i.imgur.com/53TuLkz.png (wel met looms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
spoiler:
Hmm de spy die dood is aan het begin van de rogue campaign was voor de stabbing van Sargeras op Azeroth, ik heb wel het idee dat ze een elf of undead is omdat je een gloed in d'r ogen net kan zien, maar het kan ook gewoon een random spy zijn van SI:7, je weet het nooit met blizz haha.
spoiler:
Wellicht Alleria? Elf, Alliance, is een hunter, gok van niet gezien ze nog een veel grotere rol gaat spelen schijnt, maar who knows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Hystrea schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:25:
[...]

spoiler:
Wellicht Alleria? Elf, Alliance, is een hunter, gok van niet gezien ze nog een veel grotere rol gaat spelen schijnt, maar who knows.
spoiler:
Niet in die kleren, bovendien gaat Alleria de leider worden van de Void Elves dus tja. Ik gok gewoon een random noname spy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
JinShepard schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:18:
[...]
Haha, man, serieus. De patch voor Zaterdag is voor het fixen van wat ze hebben verkloot in voornamelijk raids en dungeons / M+, wij konden niet verder in de mythic raid omdat 16 van de 20 mensen het onspeelbaar was. Of heb je dat niet mee gekregen ? https://i.imgur.com/53TuLkz.png (wel met looms)
Je moet het inderdaad gezien hebben om te begrijpen wat ze in de antorus raid hadden verknoeid.
Op portal keeper Hazabel bleven de beam's staan, ik dacht eerst dat onze hunters te diep in het glaasje hadden gekregen, want tot de raid van woensdag was dit nog nooit gebeurd en als portal healer merk je er niets van.

Toen ik beneden moest blijven zag ik inderdaad dat de beams bleven staan. Ik kan me dan voorstellen dat als je moet dps-en, adds interupten, beams ontwijken + collapsing worlds moet ontwijken, je soms het verschil niet meer ziet tussen knipperende beam en gewone beam. Was al met al maar een rommelige raid hierdoor afgelopen woensdag. Iig goed om te zien dat het zaterdag gepatched wordt zodat we zondag een goede raid gaan hebben.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Hystrea schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:25:
[...]

spoiler:
spoiler:
Ik heb dat ook horen voorbij komen, ook Jaina, alleen ik denk dat zij in Kul Tiras zit, Ik heb een sneaky gevoel dat het veel meer is dan het waarschijnlijk is, tenzij! Het een introductie is van een nieuwe spy, Shaw is natuurlijk door een dreadlord vervangen geweest, maar ja dan denk je denk ik iets te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
sabriel schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:53:
[...]

Je moet het inderdaad gezien hebben om te begrijpen wat ze in de antorus raid hadden verknoeid.
Op portal keeper Hazabel bleven de beam's staan, ik dacht eerst dat onze hunters te diep in het glaasje hadden gekregen, want tot de raid van woensdag was dit nog nooit gebeurd en als portal healer merk je er niets van.

Toen ik beneden moest blijven zag ik inderdaad dat de beams bleven staan. Ik kan me dan voorstellen dat als je moet dps-en, adds interupten, beams ontwijken + collapsing worlds moet ontwijken, je soms het verschil niet meer ziet tussen knipperende beam en gewone beam. Was al met al maar een rommelige raid hierdoor afgelopen woensdag. Iig goed om te zien dat het zaterdag gepatched wordt zodat we zondag een goede raid gaan hebben.
die knipperende groene "beam" bedoel je? dacht dat het een bug was toen ik neerkwam vanuit de portal tegelijkertijd dat ie afging, maar had het met fights op andere chars nog steeds. uiteindelijk maar op de voice lines van de boss af gegaan + de timers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
sabriel schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:53:
[...]

Onze tanks speelde ook met 2-7 fps in totaal, ze waren vaak ook oneshotted, of bv de brug bij Imonar, een ramp haha. (toen kapte we are ook mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Ging nog best prima gister bij ons. Heb gewoon Garothi (Mythic) zonder problemen kunnen tanken.
Zelfs Argus (HC) ging prima
ondanks dat ik en mijn mede tank last hadden van de `404 FPS not found`
Was het nog best prima te doen, een paar wipes ivm DPS die niet opletten of lag die je trager liet reageren.
Maar het was niet zo moeilijk als de meeste mensen doen overkomen.

Gister ook maar Eonar Mythic gedaan, helaas weer 2 seconde voor het einde gewiped op het einde. We hadden dogs geskipped gisteren, die zijn maandag aan de beurt.
Daarna HiCo, Eonar en Portal keeper reclearen. En eindelijk progressen op Immonar.

[ Voor 24% gewijzigd door Ryada op 19-01-2018 14:38 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
3 dagen geleden weer eens ingelogd op me DK na 1/2 maanden. Naar Ebon Hold gegaan en arti wapen voor Unholy gehaald (ik had de quest voor blood arti, maar die heb ik dus omgeswitcht naar Unholy). Helaas heb ik niks met Unholy en wil ik dus Blood eens proberen.

Het rare is dat ik helemaal geen quest meer kan pakken en dat de quest giver voor arti wapens weg is... Ook in mijn quest log gekeken + alle quests abandoned, maar hij staat er nog steeds niet.

Heb al een ticket bij Blizzard lopen, maar na 3 dagen nog geen antwoord gekregen. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Knamix schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:24:
3 dagen geleden weer eens ingelogd op me DK na 1/2 maanden. Naar Ebon Hold gegaan en arti wapen voor Unholy gehaald (ik had de quest voor blood arti, maar die heb ik dus omgeswitcht naar Unholy). Helaas heb ik niks met Unholy en wil ik dus Blood eens proberen.

Het rare is dat ik helemaal geen quest meer kan pakken en dat de quest giver voor arti wapens weg is... Ook in mijn quest log gekeken + alle quests abandoned, maar hij staat er nog steeds niet.

Heb al een ticket bij Blizzard lopen, maar na 3 dagen nog geen antwoord gekregen. Iemand nog tips?
Welk level ben je op dit moment?
ALs je je eerste artifact wapen hebt moet je even doorlevellen naar 102 voordat de volgende opties beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Akaendra schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:57:
[...]

Welk level ben je op dit moment?
ALs je je eerste artifact wapen hebt moet je even doorlevellen naar 102 voordat de volgende opties beschikbaar komen.
110 :)

Daarom vind ik het zo raar dat de quest giver verdwenen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Knamix schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:24:

Zit je in de juiste Ebon hold, die van de broken shore en niet die in eastern plaguelands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cool stuff.... zojuist de laatste twee bosses gedaan van Antorian... Erg gave gevechten als je het mij vraagt. Damn, wat zal mythic gruwelijk moeilijk zijn zeg... Dan moet je echt abnormaal goed zijn in het spelen van je class <3 Echt awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:47
Ik heb gister ook een avondje low% wipes gehad op 1ste baas Mythic. De issues van Blizzard zorgde ervoor dat de tanks soms niet herkend werden... gevolg: melee krijgt klappen en wordt ge-1-shot. Na een tijdje is double soak dan niet meer mogelijk... kom dus maar op met die patch!

Had persoonlijk sowieso wel een uitdaging daar op de hunter... laag itemlevel zorgde voor bijna-dood-ervaringen bij elke mechanic :) Leuk voor de Healers dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Ik heb wat zitten spelen met een nieuwe char. Maar om de een of andere reden voelt het een beetje “squishy”. Het lijkt dat de dynamiek er een beetje uit is. Dat nieuwe levelen is wel wennen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
JinShepard schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:26:
[...]

Zit je in de juiste Ebon hold, die van de broken shore en niet die in eastern plaguelands?
Ik gebruik gewoon de gate (skill) waar ik normaal ook mijn andere arti wapens heb gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-09 10:52
Nou na ongeveer 2-3 jaar, ben ik ook weer een beetje begonnen met WOW.
Eerst paladin naar level 100 gebracht en toen en DH gestart (inmiddels lvl 104 Horde op Draenor)

Die laatste is echt een leuke class zeg, erg leuk met questen en gewoon overal vanaf springen en dan glide.
Ben nu een beetje begonnen met stats en rotaties op te zoeken en begint al wat te worden.

Pas tot gisteren begreep ik waar de paarse orbes voor waren, begreep al niet waarvan ik healde. 8)7

Misschien vanavond beginnen met tanken met de paladin, maar die is nu nog iets te laag in ILevel (Dreanor/Mist gear),
Nog tips voor een paladin tank die een tijdje uit de running is, buiten boss tactics.(heb voornamelijk in WOTLK/Deathwing getankt.)
Ben al wat aan het oefenen bij quests, dan heb ik een disc. Priest partner die mee helpt. (maar hij healt me niet verder, ook niet als ik grote groepen pull (5-8 mobs van rond mij lvl).
CD's begrijp ik al redelijk en ik spam ze voornamelijk om de impact te bekijken en de cd's door te krijgen. (want ja van tekst klinkt 10s hier en 20s daar leuk, maar ik vind het prettiger om het aan te voelen)

Zit nu rond de 580-600 Ilevel schat ik, dus heb nog wel even te gaan voor ik kan tanken in dungeons.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Knamix schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:14:
[...]

Ik gebruik gewoon de gate (skill) waar ik normaal ook mijn andere arti wapens heb gehaald
`
Ik heb geen flauw idee dan, erg apart, alsof je zoned ben terwijl je dat niet zou moeten zijn...

Had zelf nog een leuke gnomeregan run gehad op de alt, tank 1, insta leave, tank 2, insta leave, tank 3 DC en toen eruit, tank 4! Bleef, want we waren vlakbij de baas haha, leuke aan een hunter is dat je pet wel wat ken tanken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag eventjes met m'n DK gespeeld in WotLK Storm Peaks... wat is het fantastisch leuk om gewoon alle quests te kunnen doen zonder dat je het gebied outlevelt.. Echt heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik vind het maar niks, mijn pala blijft dus voorlopig nog level 40 ofzo. Wat jammer is, want ik had em best nog wel naar 110 willen trekken.
Prima wijziging voor de mensen die levelen leuk vinden, maar geef degenen die dat niet vinden dan een fatsoenlijk alternatief (en nee, boost tel ik niet als alternatief). Als t nou hele andere content zou zijn ok, maarja de huidige content heb ik al vaak genoeg gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 15-09 13:47
toolkist schreef op zondag 21 januari 2018 @ 17:48:
Ik vind het maar niks, mijn pala blijft dus voorlopig nog level 40 ofzo. Wat jammer is, want ik had em best nog wel naar 110 willen trekken.
Prima wijziging voor de mensen die levelen leuk vinden, maar geef degenen die dat niet vinden dan een fatsoenlijk alternatief (en nee, boost tel ik niet als alternatief). Als t nou hele andere content zou zijn ok, maarja de huidige content heb ik al vaak genoeg gezien.
Wat wil je dan? 🤔

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

@toolkist

Als er een skip level knop komt (buiten de bekende boost) dan mogen ze wat mij betreft WoW wel opdoeken.
Ga dan anders dungeons runnen, PvPen, plantjes plukken en op steentjes hameren. Of pet battles, hele stammen mobs afslachten. Er zijn dus wel meer mogelijkheden om te level dan questen alleen.
Of heeft de huidige generatie niet meer het uithoudingsvermogen of concentratie om door die levels heen te komen.

Nieuwe content is er niet. Dat zou niet te doen zijn om elke maand of zo nieuwe zones te maken en hele questlines op te zetten.

Wat zou het nu uitmaken of je over een char 24 uur of 48 uur doet? 2 weken of 4 weken? Je legt het toch af tegen iemand die 16 uur achter z'n of haar PC zit te WoWen. Neem gewoon je eigen tijd ervoor en speel lekker een spel. Je krijgt voor die uren toch niet uitbetaald.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Voor mij hadden ze niks hoeven te wijzigen...
junglebeast schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:31:
@toolkist

Als er een skip level knop komt (buiten de bekende boost) dan mogen ze wat mij betreft WoW wel opdoeken.
Ga dan anders dungeons runnen, PvPen, plantjes plukken en op steentjes hameren. Of pet battles, hele stammen mobs afslachten. Er zijn dus wel meer mogelijkheden om te level dan questen alleen.
Of heeft de huidige generatie niet meer het uithoudingsvermogen of concentratie om door die levels heen te komen.

Nieuwe content is er niet. Dat zou niet te doen zijn om elke maand of zo nieuwe zones te maken en hele questlines op te zetten.

Wat zou het nu uitmaken of je over een char 24 uur of 48 uur doet? 2 weken of 4 weken? Je legt het toch af tegen iemand die 16 uur achter z'n of haar PC zit te WoWen. Neem gewoon je eigen tijd ervoor en speel lekker een spel. Je krijgt voor die uren toch niet uitbetaald.
De huidige wow generatie, ikzelf dus, heeft al dat levellen al een keer of 10 gedaan. Alleen tja, laat er nou door omstandigheden een char op een andere server staan en server changen enzo heerlijk duur zijn.
In dungeons levellen is niet meer interessant, aangezien je nu veel meer XP nodig hebt. En als er geen dungeon quests zijn is de XP die je er krijgt ook totaal niet interessant.
Prima als jij het levellen leuk vindt en er dus de tijd voor wil nemen. Ik wil 110 content doen en dus zo snel mogelijk door de <110 prut heen. Niet iedereen die deze change niet bevalt speelt pas 2 jaar wow ofzo....
Laat spelers er dan gewoon voor kiezen of je sneller gaat of niet door bv XP potions te verkopen voor gold ofzo. Zij die langzaam willen gaan hoeven die niet te kopen, zij die wel snel willen gaan hebben dan wel een alternatief.

[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 21-01-2018 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Hmmm, geruchten en een youtube filmphe over de mogelijke release van de eerste 4 allied races. Dat zou 30/31 januari kunnen zijn mocht de preorder live gaan.

We gaan het zien, ik verwacht zelf niets maar wie weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
junglebeast schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:31:
@toolkist

Sorry hoor, maar als je het al 20x gedaan hebt (server changes en niet alle chars meenemen, rerollen naar een andere class etc.) dan ben je het levelen echt wel een keer zat hoor. Maar er zitten idd gewoon 2 kanten aan, ze hadden den heirlooms gewoon niet of anders moeten aanpassen. Wil je levelen geen Heirlooms gebruiken en gewoon spelen, ben je een max level speler en heb je om wat voor reden een alt nodig dan heirlooms aan en "speed levelen". Waar je nu mee bezig bent is jouw visie aan anderen opdringen ... er zijn verschillende soorten spelers en die beleven het hele spelletje anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

toolkist schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:23:
Voor jou niet, maar volgens mij voor een hele hoop andere wel. Laten we het op 50/50 houden, wie wil je dan benadelen? De andere natuurlijk omdat dat jou beter uitkomt..
Niet iedereen die deze change niet bevalt speelt pas 2 jaar wow ofzo....
Laat spelers er dan gewoon voor kiezen of je sneller gaat of niet door bv XP potions te verkopen voor gold ofzo. Zij die langzaam willen gaan hoeven die niet te kopen, zij die wel snel willen gaan hebben dan wel een alternatief.
Die keuze heb je. Of je verdoet een hoop tijd aan het levelen en probeert met Heirlooms, Dungeon Spam, Quest Spam, XP Potions (Alchemie) en wat al dan niet al meer die tijd te verkorten. Of je gaat een paar uur extra werken/sparen en je koopt een LvL100 boost en de laatste 10 lvls doe je zelf. Er is alternatief, dat je daar voor de verandering niet tevreden mee bent is helaas jouw probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

[...]

[...]

De huidige wow generatie, ikzelf dus, heeft al dat levellen al een keer of 10 gedaan. Alleen tja, laat er nou door omstandigheden een char op een andere server staan en server changen enzo heerlijk duur zijn.
In dungeons levellen is niet meer interessant, aangezien je nu veel meer XP nodig hebt. En als er geen dungeon quests zijn is de XP die je er krijgt ook totaal niet interessant.
Prima als jij het levellen leuk vindt en er dus de tijd voor wil nemen. Ik wil 110 content doen en dus zo snel mogelijk door de <110 prut heen. Niet iedereen die deze change niet bevalt speelt pas 2 jaar wow ofzo....
Met alle respect maar als je 10 jaar gespeeld heb neem ik aan dat je al weet dat XP potions bestaan en je die voor gold kan open in de Auction House?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

[...]

Jezus.. het is toch gekomen zoals ik had verwacht.

"Omg blizzard het spel is te makkelijk! maak het weer moeilijker en zoals vanilla!"

Blizzard veranderd het levellen en maakt het weer uitdagender en "lastiger" (en zelfs dat is redelijk.. overdreven)

"OMG blizzard het spel is nu te lang, levellen is niet belangrijk!"

Wat wil je dan? Doet blizzard het ooit wel goed?

Sorry, maar niemand echt niemand heeft een geweer tegen je hoofd en zegt "levellen!". Daar kies je zelf als persoon voor. Dan kan je heel leuk blizzard of wie dan ook de schuld geven, maar volgens mij kiezen zij niet dat je moet levellen.

Simpele oplossing:

XP potions
Boosts
levellen door dungeon boosts

probleem opgelost, tadaa! hoef je niet eens moeilijk voor te doen

[ Voor 4% gewijzigd door corset op 22-01-2018 10:36 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Weet je waar deze change goed voor is? Mensen die op max level niet weten wat ze aan het doen zijn en daar zijn er genoeg van.... veel te veel zelfs. Dat zijn stuk voor stuk mensen die roepen dat wow te makkelijk is en nu het allemaal wat moeilijker wordt moet het weer makkelijker. Als je owh zo goed bent zou het vast allemaal wel mee vallen toch?

Daarbij die pots kan je gewoon kopen toch? Als je 10 keer al geleveled hebt kan je best wat gold missen dus hup op naar de AH en knallen!

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JinShepard
Het is heel simpel, Heirlooms laten of maken zodat het net zo snel is als de laatste JAREN, men die langzaam willen levelen gebruiken greenies, mensen die sneller willen heirlooms, je hoeft dan niks aan scaling te veranderen of hoeveel dmg je doet op een mob, alleen de xp reward, DONE, dan is iedereen happy.

Op de US forums las ik een post van iemand die nog niet eerder had gelevel'd, hij vond dat hij nooit de keuze had om te doen wat hij wilde in de zin van, ik word niet sterker, als er een sterker mob was, kan ik niet 1-2 levels hoger worden en terugkomen, hij scaled. Ook is profession levelen lastiger omdat, zelfs voor level 1 herbs je vecht tegen je eigen level mobs (of aggro'd) en dus niet relaxen kan geld maken zodat je sterker gear kan kopen, wat ook niet meer uit maakt want je word niet sterker, alles scaled mee, de progressie dat je sterker dus voelt, als character, hero, hoe je het wilt noemen, is er niet. Ikzelf weet nog dat in oude vanilla bv je een point moest defenden tegen centaurs (noorden van xroad) ik werd geowned toen, ging wat levelen en kwam terug en revenge!

Balen dat ik de post niet kan vinden, dit doet geen justice er aan. *Found it! https://us.battle.net/forums/en/wow/topic/20760876915?page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

JinShepard schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:45:
Het is heel simpel, Heirlooms laten of maken zodat het net zo snel is als de laatste JAREN, men die langzaam willen levelen gebruiken greenies, mensen die sneller willen heirlooms, je hoeft dan niks aan scaling te veranderen of hoeveel dmg je doet op een mob, alleen de xp reward, DONE, dan is iedereen happy.

Op de US forums las ik een post van iemand die nog niet eerder had gelevel'd, hij vond dat hij nooit de keuze had om te doen wat hij wilde in de zin van, ik word niet sterker, als er een sterker mob was, kan ik niet 1-2 levels hoger worden en terugkomen, hij scaled. Ook is profession levelen lastiger omdat, zelfs voor level 1 herbs je vecht tegen je eigen level mobs (of aggro'd) en dus niet relaxen kan geld maken zodat je sterker gear kan kopen, wat ook niet meer uit maakt want je word niet sterker, alles scaled mee, de progressie dat je sterker dus voelt, als character, hero, hoe je het wilt noemen, is er niet. Ikzelf weet nog dat in oude vanilla bv je een point moest defenden tegen centaurs (noorden van xroad) ik werd geowned toen, ging wat levelen en kwam terug en revenge!

Balen dat ik de post niet kan vinden, dit doet geen justice er aan. *Found it! https://us.battle.net/forums/en/wow/topic/20760876915?page=1
daartegen heb ik juist een aantal vrienden die eerst nooit verder waren gegaan dan level 20 nu zover gekregen om het te proberen met het nieuwe leveling systeem en hun hebben er juist veel meer plezier in nu. Omdat niet alles nu doodgaat als je alleen al in hun oor fluisterd.
in vanilla was het zelfs zo dat als jij als level 60 tegen een level 50 gaat vechten je alsnog een goede kans had om dood te gaan, dus ik zou nou niet zeggen dat je wat ging levelen en daarna terug kwam om meteen revenge te kunnen nemen. Profession levelen is hetzelfde, je bent level 60. koopt een mount gaat vliegen en land op de resources om ze te collecten, zit totaal geen uitdaging in en is gewoon echt een hersendode taak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JinShepard schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:45:

Wat een geklaag.. je wil dus zoals vanilla, maar ook niet teveel want je moet dan meer moeite doen 8)7

Ik ben blij dat ik het niet meer snap..

Nogmaals,

Potions
Boost
Instance boosting

genoeg manieren om het "oh zo gruwelijke misbaksel van blizzard dat levelen is" over te slaan. Dan hoef je niet te klagen en kan je helemaal hip doen op max level.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Ik ben ondertussen lvl 58 op m'n nieuwe Dwarf Warrior, aangemaakt op Donderdag en toen met vele breaks er tussen door (tsja er moet ook geraid worden en dailies op andere chars) gaan levelen. Gaat behoorlijk vlot, zeker na alle sterke verhalen hier, dat het zo veel langer duurt etc. Merk er niks van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren twee characters geleveled. Een fury warrior en afllication warlock. Het ging wel prima. M'n warlock voelt wat sterker aan qua dps. Ik heb samen met een mage gespeeld en we konden gemakkelijk 12 mobs taggen en killen.

Met m'n warrior ook geen problemen gehad. Het ging iets langzamer, omdat taggen wat lastiger gaat. Je merkt wel goed dat je een stuk minder damage doet. Dus je bent wat langer bezig.

Het is niet makkelijker of moeilijker geworden in mijn optiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Naast het levelen van mijn gnome warlock zit er ook nog een vreemde undead in de bijt. Het levelen gaat trager ik persoonlijk heb daar geen last van, ik heb geen haast met deze chars.
Misschien omdat ik al 25+ chars op 110 heb zitten dat ik hier meer geduld in heb dan anderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmlangwerden
Welkom in WoW.

Ja, telkens als je sterker wordt worden de uitdaging ook aangepast. Eerst ging dat in schokken doordat je zones outlevelde tot je echt door moest. Nu gaat het geleidelijk omdat de wereld zich aanpast. In dungeons werd je altijd in een bracket geplaatst dus daar had je dat niet zo.

Als die speler dat allemaal maar niks vind is wow waarschijnlijk gewoon niets voor hem. Want hij gaat zich dan ook enorm ergeren aan mythic+ op steeds een hoger niveau doen. En raids op normal-heroic-mythic, telkens als je het makkelijk kan doen is het inderdaad de moeite niet meer waard. Zo is het spel ontworpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
corset schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:52:
[...]

Wat een geklaag.. je wil dus zoals vanilla, maar ook niet teveel want je moet dan meer moeite doen 8)7

Ik ben blij dat ik het niet meer snap..

Nogmaals,

Potions
Boost
Instance boosting

genoeg manieren om het "oh zo gruwelijke misbaksel van blizzard dat levelen is" over te slaan. Dan hoef je niet te klagen en kan je helemaal hip doen op max level.
Zucht.. nee, wat ik zou willen is balans, wat makkelijk te vinden is, zoals ik al zei ( is dit nou echt zo moeilijk te snappen!?) Heirlooms buff je met bv 100%, dus vol looms is +100% (nu +50), de tijd dat je mobs dood is exact hetzelfde maar je level'd sneller, dit voor de mensen die zoals de laatste paar jaar, snel willen levelen.

Mensen die dat niet willen gebruiken het niet, hebben wat ze willen, net zo snel mobs killen maar geen xp bonus, voila, allebei de kampen blij.

Ik zit in de eerste n iet omdat ik sneller wil levelen, maar omdat ze een goed punt hebben. En de fix is ontiegelijk simpel. Ik heb al 12+ 110 levels dus aub niet zeggen wat ik wil omdat ik wil dat het sneller wil bla bla bla. Ik heb alles al.

Potions XP en boost kosten geld, en ik zag hier al iemand zeggen '' als je 10 jaar heb gespeeld kan je dat vast kopen '' nou nee, dat is ontiegelijk 1 sided denken, veel van mij guildies spelen al jaren en hebben altijd maar rond de 100k gold, niet genoeg om veel xp pots te kopen of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

JinShepard schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:04:
[...]

Zucht.. nee, wat ik zou willen is balans, wat makkelijk te vinden is, zoals ik al zei ( is dit nou echt zo moeilijk te snappen!?) Heirlooms buff je met bv 100%, dus vol looms is +100% (nu +50), de tijd dat je mobs dood is exact hetzelfde maar je level'd sneller, dit voor de mensen die zoals de laatste paar jaar, snel willen levelen.

Mensen die dat niet willen gebruiken het niet, hebben wat ze willen, net zo snel mobs killen maar geen xp bonus, voila, allebei de kampen blij.

Ik zit in de eerste n iet omdat ik sneller wil levelen, maar omdat ze een goed punt hebben. En de fix is ontiegelijk simpel. Ik heb al 12+ 110 levels dus aub niet zeggen wat ik wil omdat ik wil dat het sneller wil bla bla bla. Ik heb alles al.

Potions XP en boost kosten geld, en ik zag hier al iemand zeggen '' als je 10 jaar heb gespeeld kan je dat vast kopen '' nou nee, dat is ontiegelijk 1 sided denken, veel van mij guildies spelen al jaren en hebben altijd maar rond de 100k gold, niet genoeg om veel xp pots te kopen of wat dan ook.
Ik heb gezegd dat als hij 10 jaar speelde hij vast wel wist dat die pots BESTONDEN niet dat hij ze makkelijk kon kopen. Begrijpend lezen is ook een vak 8)7
Als wij niet mogen zeggen wat jij wilt *ook al herhalen wij wat jij zelf zegt op het forum* stop dan AUB geen woorden in mijn mond.

Maargoed stel dat ik dat wel gezegd had, als hij 10 jaar speelt neem ik aan dat hij een beetje de fundamentals van het spelletje begrijpt en ook weet hoe hij gold moet verdienen. Dus als hij dat levelen echt zo afgrijselijk vind kan hij net zo goed even wat gold farmen om daarna minder lang te levelen.

Heirlooms geven je al een 50% exp buff dus je leveled al sneller nergens voor nodig om het nog extreem veel hoger te maken. Quests geven meer exp, en het duurt zonder heirlooms gemiddeld 50% langer om te levelen naar max aan de hand van ervaringen die ik vanuit mijn guildies en andere plekken hoor.
Dus die 50% bonus xp maakt het ongeveer qua snelheid net zo snel als eerst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
harmlangwerden schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:03:
Welkom in WoW.

Ja, telkens als je sterker wordt worden de uitdaging ook aangepast. Eerst ging dat in schokken doordat je zones outlevelde tot je echt door moest. Nu gaat het geleidelijk omdat de wereld zich aanpast. In dungeons werd je altijd in een bracket geplaatst dus daar had je dat niet zo.

Als die speler dat allemaal maar niks vind is wow waarschijnlijk gewoon niets voor hem. Want hij gaat zich dan ook enorm ergeren aan mythic+ op steeds een hoger niveau doen. En raids op normal-heroic-mythic, telkens als je het makkelijk kan doen is het inderdaad de moeite niet meer waard. Zo is het spel ontworpen.
Ga je nu serieus levelen vergelijking met raiding/mythic+ wat betreft uitdaging?

Wel mooi dat iedereen het hier maar eens moet zijn met die leveling change. En maar wijzen op een boost die je kan kopen. Hoezo konden al die mensen die klaagden dat ze zones niet konden afmaken omdat ze te hoog level waren, niet gewoon levelen zonder heirlooms en de zones gewoon afmaken (ook al kreeg je geen xp meer)? Waarom moet de andere helft daar nu weer de dupe van worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Ryada schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:12:
[...]

Heirlooms geven je al een 50% exp buff dus je leveled al sneller nergens voor nodig om het nog extreem veel hoger te maken. Quests geven meer exp, en het duurt zonder heirlooms gemiddeld 50% langer om te levelen naar max aan de hand van ervaringen die ik vanuit mijn guildies en andere plekken hoor.
Dus die 50% bonus xp maakt het ongeveer qua snelheid net zo snel als eerst.
Die 50% raak je deels kwijt door het verhogen van de hp van mobs, dit omdat ze ook ipv heirlooms sterker, zwakker hebben gemaakt.

Heel het nut van heirlooms was, sneller levelen, dat is nu minder door lvl 20-60 xp requirement EN mob health, na 60 is alleen nog de mob health over, de xp bonus zou dus hoger moeten wil je rond dezelfde snelheid komen van voor 7.3.5 en DAT is wat veel mensen klagen als ze al genoeg hebben geleveld, daarom is het eigenlijk zo simpel op te lossen door heirlooms te buffen, en te maken waarvoor ze zijn gemaakt.. iedereen happy, op dat gebied tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

JinShepard schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:25:
[...]

Die 50% raak je deels kwijt door het verhogen van de hp van mobs, dit omdat ze ook ipv heirlooms sterker, zwakker hebben gemaakt.

Heel het nut van heirlooms was, sneller levelen, dat is nu minder door lvl 20-60 xp requirement EN mob health, na 60 is alleen nog de mob health over, de xp bonus zou dus hoger moeten wil je rond dezelfde snelheid komen van voor 7.3.5 en DAT is wat veel mensen klagen als ze al genoeg hebben geleveld, daarom is het eigenlijk zo simpel op te lossen door heirlooms te buffen, en te maken waarvoor ze zijn gemaakt.. iedereen happy, op dat gebied tenminste.
Maar wat ik dan niet snap he. Is dat je nu ook een XP bonus hebt met heirlooms. Daar ben je het mee eens omdat je zelf zegt dat ze op het moment 50% bonus geven. Nu geven ze dus al extra bonus xp, ze hebben alleen de stat scaling wat terug gebracht om het ongeveer rond Green level te laten komen ipv Purple level qua stats. Dus je hebt toch nogsteeds je 50% bonus xp? Of zie ik dat verkeerd?
En aangezien je die bonus xp nog steeds hebt doen ze nog steeds waar ze voor gemaakt zijn: ze maken het levelen sneller.

EDIT: Ook zal je doordat je de zone niet meer outleveled constant orange XP krijgen van questen
waardoor ze constant max xp blijven geven ipv dat je questen doet die groen zijn en daardoor maar 25% xp geven. Hierdoor maakt die mob health niet super veel uit omdat je questen meer XP geven ondanks de xp needed to level buff. Zal je ongeveer gelijk zijn qua snelheid met heirlooms dan zonder.

[ Voor 13% gewijzigd door Ryada op 22-01-2018 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JinShepard schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:25:
[...]

Nee, dat raak je niet kwijt. 50% wordt niet opeens magisch minder als je langer over kills doet. 100xp wordt 150xp. Of je moet een of andere formule hebben dat je XP per uur lager wordt, maar die zou ik dan graag onderbouwd willen zien, dus met duidelijke tests en alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmlangwerden
Noiz schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:21:
[...]

Ga je nu serieus levelen vergelijking met raiding/mythic+ wat betreft uitdaging?

Wel mooi dat iedereen het hier maar eens moet zijn met die leveling change. En maar wijzen op een boost die je kan kopen. Hoezo konden al die mensen die klaagden dat ze zones niet konden afmaken omdat ze te hoog level waren, niet gewoon levelen zonder heirlooms en de zones gewoon afmaken (ook al kreeg je geen xp meer)? Waarom moet de andere helft daar nu weer de dupe van worden?
Ik had het niet over de uitdaging, maar over die anekdote van de speler die het stom vond dat hij altijd ongeveer even sterk bleef als de monsters waar hij tegen vocht. Dat is echt niet zo anders als een hogeren m+ doen als je gear beter word.

En persoonlijk ben ik ook niet zozeer blij dat levelen en het killen van mobs langer duurt. Maar ik denk ook wel dat dit beter is voor het spel uiteindelijk. Ik zou zeggen dat het het process als geheel vermakelijker is en een beter ervaring. Ik snap heel goed dat ze dungeonspammen minder aantrekkelijk hebben gemaakt, en hoop ook dat ze (buiten tweaks waar nodig) de kritiek uitzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
corset schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:34:
[...]

Nee, dat raak je niet kwijt. 50% wordt niet opeens magisch minder als je langer over kills doet. 100xp wordt 150xp. Of je moet een of andere formule hebben dat je XP per uur lager wordt, maar die zou ik dan graag onderbouwd willen zien, dus met duidelijke tests en alles
Ja dat bedoel ik ook xp per hour, niet dat 50% bonus geen 50% bonus is, sorry ik dacht dat dat overkwam zoals ik bedoelde O-)

10 mobs killen voor een quest die 10,000 geeft en mobs geven 100 xp zonder looms

Pre 7.3.5 met looms kreeg je dus 15k xp en 1500 xp van mobs, en je was zeg maar 15 seconde klaar, want ja, oneshot of aoe spam (zoals locks bv )

nu krijg je mss exact dezelfde xp maar het duurt 30-60 seconde omdat de mobs 2-4x zoveel hp hebben, je xp/hour gaat dus vrij fors omlaag.

Je kan dit nu counteren door te zeggen (wat natuurlijk ook zo is) wereld scaled mee dus je blijft relatief goed gevoed met quests MAAR je moet nog steeds met elke quest X keer langer vechten, dus je blijft lager uitkomen.

Men ging dus dungeon spammen omdat dat al helemaal veel en goede xp/hour gaf, zeker als je ook quests had, 1-3 levels per dungeon was easy! Maar omdat ook dat nu 2-3x langer duur is ook daar de xp/hour een stuk minder.

Hoewel ik blij ben dan men weer daadwerkelijk kan whipen en abilities zien in dungeons, de ervaren en doorgewinterde alt leveler zal merken dat het een stuk langer duurt, en dat duurt het ook! Voor mij persoonlijk is het vrij logisch om in te zien. Als iemand het had getest met xp/hour mod in titanpanel addon dan kon je het zien.

Buff je dus de xp van looms hoger, zou je die xp/hour weer omhoog gooien naar de level zoals men ''gewend'' was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JinShepard schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:44:
[...]

Ja dat bedoel ik ook xp per hour, niet dat 50% bonus geen 50% bonus is, sorry ik dacht dat dat overkwam zoals ik bedoelde O-)

10 mobs killen voor een quest die 10,000 geeft en mobs geven 100 xp zonder looms

Pre 7.3.5 met looms kreeg je dus 15k xp en 1500 xp van mobs, en je was zeg maar 15 seconde klaar, want ja, oneshot of aoe spam (zoals locks bv )

nu krijg je mss exact dezelfde xp maar het duurt 30-60 seconde omdat de mobs 2-4x zoveel hp hebben, je xp/hour gaat dus vrij fors omlaag.

Je kan dit nu counteren door te zeggen (wat natuurlijk ook zo is) wereld scaled mee dus je blijft relatief goed gevoed met quests MAAR je moet nog steeds met elke quest X keer langer vechten, dus je blijft lager uitkomen.

Men ging dus dungeon spammen omdat dat al helemaal veel en goede xp/hour gaf, zeker als je ook quests had, 1-3 levels per dungeon was easy! Maar omdat ook dat nu 2-3x langer duur is ook daar de xp/hour een stuk minder.

Hoewel ik blij ben dan men weer daadwerkelijk kan whipen en abilities zien in dungeons, de ervaren en doorgewinterde alt leveler zal merken dat het een stuk langer duurt, en dat duurt het ook! Voor mij persoonlijk is het vrij logisch om in te zien. Als iemand het had getest met xp/hour mod in titanpanel addon dan kon je het zien.

Buff je dus de xp van looms hoger, zou je die xp/hour weer omhoog gooien naar de level zoals men ''gewend'' was.
of.. mensen stoppen met zaniken en gaan:

Boosts
Xp potions
Refer a friend

etc
etc doen

Er zijn nu meerdere opties. Jij wil alleen dat 1 optie aangepast wordt omdat het jou niet aan staat. Nee zo werkt het spel niet. Als je dat wil, zoek een private server met het oude levellen.
Oh en blijf vooral weg van de vanilla servers, die ga je niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb heel bewust gewacht met het levelen van mijn nieuwe char ter ere van mijn zoon (een Gnome Warrior) tot de level scaling er was.

Nu kan ik namelijk zones uitspelen en tegelijkertijd gewoon progressie boeken op het character. Ik kan kiezen welke zones ik kan gaan spelen.. welke verhalen vond ik nou echt tof in een zone en zou ik willen herspelen.

Ik vind het nog steeds een zwaar goede change..

Als die warrior max level is ga ik gewoon ook een nieuwe DK aanmaken die ik na zijn starting zone naar Northrend kan laten gaan en zo in het verhaal van de DK zijn binding met the Lich King behoudt ipv eerst naar Outland te moeten.. of een eerste Troll.. omdat ik wat meer Horde wil spelen straks in BfA..

[ Voor 12% gewijzigd door icemotion op 22-01-2018 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

JinShepard schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:44:
[...]

Mensen gingen dungeon spammen omdat het goede xp gaf + scalede op basis van je level *je kwam in dungeons rond je level* en omdat je er niet voor hoefde te reizen. Het van gebied A naar gebied B reizen moest je toen vaak doen als je goede xp van quests wou blijven houden. Dat hoeft nu alleen maar als je het hele gebied hebt gezien waardoor je effectief minder downtime hebt en je ongeveer hetzelfde hebt als dat het eerst was met heirlooms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
corset schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:46:
[...]

Boosts
Xp potions
Refer a friend

etc
etc doen

Er zijn nu meerdere opties. Jij wil alleen dat 1 optie aangepast wordt omdat het jou niet aan staat. Nee zo werkt het spel niet. Als je dat wil, zoek een private server met het oude levellen.
Zucht. En ja, ik ga op de vanilla server met me Troll Hunter Blackjin, mijn oude originele, ouderwets mobs pullen en kiten, de oude hunter bow quests waarbij 1 fout je de lul ben, terug naar molten core en bosses pullen met je pet (R.I.P.) 3 maanden lang levelen, mensen zoeken in trade chat, vliegen naar dungeons! Ik kan persoonlijk niet wachten! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JinShepard schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:50:
[...]

Zucht. En ja, ik ga op de vanilla server met me Troll Hunter Blackjin, mijn oude originele, ouderwets mobs pullen en kiten, de oude hunter bow quests waarbij 1 fout je de lul ben, terug naar molten core en bosses pullen met je pet (R.I.P.) 3 maanden lang levelen, mensen zoeken in trade chat, vliegen naar dungeons! Ik kan persoonlijk niet wachten! _/-\o_ _/-\o_
Ik wacht vol spanning de "omg waar zijn m'n heirlooms" "omg waarom is levellen zo traag" posts af :+ Ik heb er zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
corset schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:52:
[...]

Ik wacht vol spanning de "omg waar zijn m'n heirlooms" "omg waarom is levellen zo traag" posts af :+ Ik heb er zin in
Ken je lang wachten want die komt er niet :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JinShepard schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:52:
[...]

Ken je lang wachten want die komt er niet :z
maar nu wel, ach dan ga ik me hier wel vermaken met al het gehuil over de nodige patch changes. Het is wel schattig, maar ja. Gelukkig uiteindelijk compleet nutteloos.

Tipje voor je;

https://www.reddit.com/r/..._in_13_hours_played_time/

in 13 uur max level. Ben je klaar, hoef je niet te klagen dat het te lang is :+

Overigens werkte hunters toen wat anders. En "vliegen naar dungeons" ik hoop dat je daar flight paths mee bedoelde, anders ga je van een leuke kermis thuiskomen O-)

Wel geinig dat iedereen en zijn grootmoeder opeens de hunter quests heeft gedaan, terwijl het ten tijde van vanilla zeer zeldzaam was.

[ Voor 22% gewijzigd door corset op 22-01-2018 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
corset schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:46:
[...]

Boosts
Xp potions
Refer a friend

etc
etc doen

Vanilla levelling is sowieso een abominatie in vergelijking met hoe het nu is. Veel mensen met een roze bril die erachter gaan komen dat het oude levellen echt een hel is en vooral een goede flow mist.

Heb wel wat gelevelled, het is trager en sommige mobs zijn wat gebugged van wat ik heb gemerkt (i.e abilities die je bijna oneshotten, en dat was een normale mob ook nog es) Zal wel beter gaan uiteindelijk maar het maakt het wel wat minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

JinShepard schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:50:
[...]

Van de ene kant wil je sneller levelen met Heirlooms, maar kun je niet wachten op Classic/Vanilla omdat het dan langer duurt? Dude, wat wil je nou eigenlijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:56:
[...]

Van de ene kant wil je sneller levelen met Heirlooms, maar kun je niet wachten op Classic/Vanilla omdat het dan langer duurt? Dude, wat wil je nou eigenlijk? :)
Klagen om te klagen, want stel je voor dat je gaat toegeven dat blizzard iets goed heeft gedaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
RaseriaN schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:56:
[...]

IK wil het niet voor mij maar voor de mensen die het nu te langzaam vinden omdat het langzamer is door de veranderingen op gebieden zoals xp per level en mob hp. Zodat zij ook happy zijn omdat voor hun niks veranderd en voor de mensen die het nu prima vinden ook niks. Ik geef dus een oplossing, maar men vind en continue, vervormen het naar iets wat ik wil. Anders zou ik hier niet me tijd verdoen en ben ik bezig met levelen |:( Achteraf, ik heb interessanter gesprekken op mmo dan hier, also je hier alleen maar over het goede moet praten en blizz is heilig, laat staan dat je wellicht een simpel oplossing heb voor alle mensen!.......................
corset schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:53:
[...]

maar nu wel, ach dan ga ik me hier wel vermaken met al het gehuil over de nodige patch changes. Het is wel schattig, maar ja. Gelukkig uiteindelijk compleet nutteloos.

Tipje voor je;

https://www.reddit.com/r/..._in_13_hours_played_time/

in 13 uur max level. Ben je klaar, hoef je niet te klagen dat het te lang is :+

Overigens werkte hunters toen wat anders. En "vliegen naar dungeons" ik hoop dat je daar flight paths mee bedoelde, anders ga je van een leuke kermis thuiskomen O-)

Wel geinig dat iedereen en zijn grootmoeder opeens de hunter quests heeft gedaan, terwijl het ten tijde van vanilla zeer zeldzaam was.
Kinderachtig, maar goed. Ja, ik kan van alles doen, een nep account maken voor RAF, een booster vinden ''The clear times are based on a movement speed of 220%'' en ''Then after you've ran the dungeon 10 times log out and wait an hour. Repeat until 90'' als je dit echt serieus zegt dat dit de manier is voor mensen men je niet helemaal lekker.

En ja hunters waren toen anders, ze hadden ook veelal skills die je nu pas krijg op late levels, toen had je melee skills en ranged skills, drop een frost trap, kite 1-4 mobs erin, multishot en loop rond de frost trap gebied (nu tar trap) etc. Voordeel van hunter is dat het een perfecte solo class was voor quests en grinden tijdens quests als er een gat ontstond, en die gebeurd ;)

Hunter quest zeldzaam? ''Epic quest for [Lok'delar, Stave of the Ancient Keepers], [Rhok'delar, Longbow of the Ancient Keepers] and [Ancient Sinew Wrapped Lamina]. Starts after defeating Majordomo Executus in Molten Core in the chest that spawns after he surrenders. The [Ancient Petrified Leaf] has a 50% drop chance.''

Maar ja, de manier hoe je schrijft op dit moment maakt het je niet veel uit of ik het wel of niet heb, zoiezo maakt het ook niet uit, ik weet nog goed hoe blij ik was toen ik me bow, staf, ammo pouch had en weer zal krijgen, maar dit keer ook de zwaard uit ZG, Zin'rokh, Destroyer of Worlds, deze kreeg ik helaas niet toen d'r tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JinShepard schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:17:
[...]

IK wil het niet voor mij maar voor de mensen die het nu te langzaam vinden omdat het langzamer is door de veranderingen op gebieden zoals xp per level en mob hp. Zodat zij ook happy zijn omdat voor hun niks veranderd en voor de mensen die het nu prima vinden ook niks. Ik geef dus een oplossing, maar men vind en continue, vervormen het naar iets wat ik wil. Anders zou ik hier niet me tijd verdoen en ben ik bezig met levelen |:( Achteraf, ik heb interessanter gesprekken op mmo dan hier, also je hier alleen maar over het goede moet praten en blizz is heilig, laat staan dat je wellicht een simpel oplossing heb voor alle mensen!.......................

[...]

Kinderachtig, maar goed. Ja, ik kan van alles doen, een nep account maken voor RAF, een booster vinden ''The clear times are based on a movement speed of 220%'' en ''Then after you've ran the dungeon 10 times log out and wait an hour. Repeat until 90'' als je dit echt serieus zegt dat dit de manier is voor mensen men je niet helemaal lekker.

En ja hunters waren toen anders, ze hadden ook veelal skills die je nu pas krijg op late levels, toen had je melee skills en ranged skills, drop een frost trap, kite 1-4 mobs erin, multishot en loop rond de frost trap gebied (nu tar trap) etc. Voordeel van hunter is dat het een perfecte solo class was voor quests en grinden tijdens quests als er een gat ontstond, en die gebeurd ;)

Hunter quest zeldzaam? ''Epic quest for [Lok'delar, Stave of the Ancient Keepers], [Rhok'delar, Longbow of the Ancient Keepers] and [Ancient Sinew Wrapped Lamina]. Starts after defeating Majordomo Executus in Molten Core in the chest that spawns after he surrenders. The [Ancient Petrified Leaf] has a 50% drop chance.''

Maar ja, de manier hoe je schrijft op dit moment maakt het je niet veel uit of ik het wel of niet heb, zoiezo maakt het ook niet uit, ik weet nog goed hoe blij ik was toen ik me bow, staf, ammo pouch had en weer zal krijgen, maar dit keer ook de zwaard uit ZG, Zin'rokh, Destroyer of Worlds, deze kreeg ik helaas niet toen d'r tijd.
Nee het maakt niet uit, want het is duidelijk dat je geen idee hebt hoe zeldzaam Lok'delar was. Vooral als je alleen maar naar de MC drops kijkt...

maar goed, blijf vooral doorgaan met je elitisme en je geklaag over levellen. Ik en anderen hebben je genoeg andere opties gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
corset schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:19:
[...]

Nee het maakt niet uit, want het is duidelijk dat je geen idee hebt hoe zeldzaam Lok'delar was. Vooral als je alleen maar naar de MC drops kijkt...

maar goed, blijf vooral doorgaan met je elitisme en je geklaag over levellen. Ik en anderen hebben je genoeg andere opties gegeven.
50% voor de leaf, 25% voor de Sinew van Onyxia en 100% van de sinew van Azuregos, we hadden 4 hunters in onze guild en we hadden het allemaal, fun fact, op dat moment was ik een alt, zo rare dus dat zelfs een alt het kreeg! Maar ja, elitist krijgen alles hé. :O

Maar ja, ik hoop dat alle kampen uiteindelijk zonder bullshit als RAF/dummy accounts(daar is het niet voor gemaakt hé) en boosting ook plezier kunnen krijgen in hun manier van levelen als dit elitism of egoïsme is so be it.

Pagina: 1 ... 4 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.