Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• sabriel
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 04-10-2019
quote:
hmr schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:22:
[...]
Ik kan ook wel mee op mijn mee voor die normal run.. Heb gister eindelijk mijn Curve binnengehaald na veel wipes op Argus HC met een pug. Met Curve moet het wat makkelijker worden om pug's binnen te komen voor heroics!
Voor de meeste pugs geld 1 heroic curve niet mee.
Ze zullen je controleren en als je er niet minimal 3 kills heb zal je nog vaak zien dat je gedeclined wordt.
Dit komt oa omdat de eerste week heroic zo undertuned was dat veel mensen de eerste week curve hebben gehaald en daarna nooit meer. Curve heeft deze raid zijn waarde verloren als achievement.

Onze guildmaster heft op main en alts diverse HC curves, en wanneer hij een groep maakt zet hij altijd neer (link no curve, you will be checked). Mensen die toch curve linken worden standard niet uitgenodigd. Ze kijken echt naar meerdere kills en kills op alle bosses

Voordeel is ook omdat hij geen curve eist en je iemand van guild wilt boosten ze niet kunnen klagen dat de person geen curve heeft, dat wordt namelijk niet als vereiste opgenomen :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl110 Sabriell (Notice me Sempai (NmS))

• Raptar
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 01-04 12:38
Gisteren voor het eerst Antorus Normal gedaan met @Hystrea , hij was zo sympathiek mij mee te nemen. Duidelijke instructies van hem gehad en daarnaast ook de raidgroep sterk gelead, resulterend in een volledige clear. Het is natuurlijk normal, maar toch lekker voor de eerste keer dat je daar binnenstapt, zeker met een volle pug. Ook nog 4 gear pieces gekregen en zit nu op ilvl 937.

Heerlijke raid met een prachtige atmosfeer, way better dan ToS. Hier ga ik mij voorlopig wel mee kunnen vermaken!

• Omega Supreme
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 09:44

Omega Supreme

The God of Death

quote:
sabriel schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:46:
[...]
Voordeel is ook omdat hij geen curve eist en je iemand van guild wilt boosten ze niet kunnen klagen dat de person geen curve heeft, dat wordt namelijk niet als vereiste opgenomen :p
Wij hadden tijdens de kerst vakantie wegens vakantie te weinig mensen. We zaten toen (al) vast op Coven heroic, dus we konden weinig eisen. Woensdag na de kerst met 8 man en twee pugs normal gedaan, enkele eis: 910 ilevel. Voor één van de pugers was het op iedere boss zijn eerste kill.

De dag erna hadden we 9 man, 1 pug meegenomen, ilevel 930 ook nog geen enkele heroic kill. Hij wist dat we bij coven max een paar pogingen zouden doen omdat we geen progres wilden doen met pugs. Alles tot coven geone-shot en die pug in ieder geval een goed eind onderweg met zijn achievement.

Vorige tier met alts veel gepugged, 5 man uit de guild rest pug, ook alles makkelijk plat gekregen. ook nooit moeilijk gedaan over achievements. We vragen alleen een enigzins redelijke gear en of de speler weet hoe zijn class werkt. En we zeggen erbij dat als blijkt dat hij zijn class niet beheerst we hem onmiddelijk kicken en vervangen. Uiteindelijk hebben we dat maar 1 keer hoeven doen.

We hadden ook een keer een nieuwe speler meer, die speelde pas een paar maanden en had nooit geraid. Toen we vroegen of hij zijn class beheerste zij hij eerlijk dat hij niet zo goed was. uiteindelijk kwamen er een paar guildies online die op hun main mee wilden voor AP en hebben we besloten de pug in de raid te laten. Eind van de raid stond dolblij hij buiten ahead of the curve en met 6 of 7 nieuwe items.

"You know you're hanging out with physics geeks when neutronium counts as a "mundane" form of matter."

• Albeto55
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15-02-2018
quote:
Bunnadin schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:40:
[...]

We hebben Coven nog niet geprobeerd, we zijn gister weer opnieuw begonnen. Normal clearen we nu redelijk snel en daar krijgen we toch nog wat gear uit. Heroic kwamen we tot de 3e boss (alles oneshot gelukkig).

In onze raids zitten altijd alleen guildmembers, maar voor m+ hebben we wel eens behoefte aan tank of dps, dus mocht ik je nodig hebben, dan hoor je het! :) Mocht je een healer nodig hebben.... bun#2296
Ah nice ik zal je vanavond even toevoegen.
Dit is trouwens nu mijn (offspec) tank setup voor M+
https://worldofwarcraft.c...r/silvermoon/woefwoefwoef
Mocht het te dps georienteerd zijn dan kan ik nog wat swappen hoor, heb daar wel wat gear voor bewaard.

Die 930 ring wil ik zsm vervangen voor dat ding dat dropt bij coven, maar daar denkt rngesus anders over :P en verder zit er nog een 910 iron relic in dus zet morgen bij een paar bosses de loot even op blood want mijn frost dps setup heeft nog maar weinig nodig... dps bij die eerste twee bossen ligt hiermee op iets van 1,8 mln en dat lijkt mij meer dan genoeg voor hc :) en mhytic ga ik toch geen tijd aan besteden.

• sabriel
quote:
Omega Supreme schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:03:
[...]

Wij hadden tijdens de kerst vakantie wegens vakantie te weinig mensen. We zaten toen (al) vast op Coven heroic, dus we konden weinig eisen. Woensdag na de kerst met 8 man en twee pugs normal gedaan, enkele eis: 910 ilevel. Voor één van de pugers was het op iedere boss zijn eerste kill.
Voor Antorus normal puggen we vaak 2-3 DPS, voor de rest volledig. Doel is 1-shot Antorus voor de trinket update, en daarna focussen op heroic. Met de guild zitten we nu op 5/11 HC, en wordt vaak gevraagd of ik mee ga voor de heroic Antorus kill.

Helaas diverse afwezigen en zieke dus progress raid ging niet door. Wel even een gedeelte normal gedaan maar op de whipe-beam boss maar gecalled. Als je van de 3 pug-healers er 2 onder de 200k HPS (en nee, dit is niet sarcastisch bedoeld, en was op een raid-size van 20 personen)) zaten, dan houdt het toch echt wel op.

Vondt het op zich wel jammer dat we niet op de echte AoE-fights uitkwamen aangezien ik wat aanpassingen aan mijn gear heb gedaan. Ben als holy priest total niet te spreken over de neiuwe Tier-set bonussen, en ben weer teruggegaan naar 4 T20-pieces. Was nu benieuwd hoe ik zou performen bij Antorus aangezien ik vooraf met moeite 1M HPS kon doen in de spam-fights waarbij ik werdt geouthealed door alt priests met mindere gear.

Tevens speel ik op diverse fights nu als disc (laatste 4 weken) en moet zeggen, wat een leuke spec om mee te spelen. Moet wel blijven focussen dat ik shield en plea niet laat verlopen maar spelt zeer dynamisch en schaalt in tegenstelling met holy wel lekker met de T21 bonussen. Door het vele switchen voelt holy dan wel weer langzaam aan. In holy zit ik momenteel maar op 13% haste en op disc op 33%. Nooit gedacht dat ik disc in raids zo leuk zou vinden, in PvP prefereer ik holy over disc. Komt waarschijnlijk omdat ik niet weet hoe ik goed een disc-priest moet spelen als alliance als er direct 3 melee op me springen en alles interupten wat ik prober te casten. Een disc Pvp_er die misschien wat tips voor me heeft.
Als holy in Pvp weet ik hoe ik een disc aan moet pakken, shields direct dispellen en stuns gebruiken. Werkt overigens alleen als je hulp hebt van een mede-pvp-er.

• SoWTM
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 26-05 13:56
Mensen hier aanwezig die graag wat M+ willen door stampen?
Zelf Huntard van 960+ ilvl 11/11 HC 1/11 M Raid ervaring :)

toevoegen kan via een DM :)

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Zoals sommige van jullie al mee hebben gekregen is er dus een groepje tweakers geweest die hebben besloten om een te guild starten. Hieronder vind je dan ook onze schaamteloze recruit.

Goedenavond Tweakers,

Wij zijn <Distinct> - Draenor [H] en gevormd door een aantal Tweakers met een ambitieus WoW karakter. Om even met de deur in huis te vallen: wij zijn geen Tweakers only guild, wel zouden we het leuk vinden als er nog Tweakers zijn die met ons het raidteam en de fundering van de guild willen versterken. De raid dagen en tijden zijn dinsdag en zondag van 20:00 tot 23:00.

Wij zijn een internationale guild en onze taal in de guild is Engels. Ons doel is als start Heroic Antorus te clearen en dan door te groeien naar Mythic wanneer het roster dit toe laat. Wij vragen van jouw als raider in onze guild dat jij je class kent, het maximale uit elke raidavond wilt halen en tegen opbouwend kritiek kan. Niemand is natuurlijk perfect, dus ook jij mag bij ons kritiek geven als wij iets fout doen, hier staan wij juist heel erg voor open. Uiteraard is het voor ons erg belangrijk dat dit alles hand in hand gaat met plezier en gezellighheid! Als jij denkt dat jij de raider bent die wij zoeken, stuur dan een DM naar je meest favoriete tweaker uit dit lijstje en dan komen we er wel uit:
@Raptar
@DennyV
@hmr
@Kadardar

Ben je nou geen raider, maar wel op zoek naar gezelligheid en wil je andere dingen met ons doen zoals Mythics, dungeons, PvPen etc? Je bent dat uiteraard van harte welkom als social. Gewoon één van ons ingame whisperen en we sturen je een invite!

[PSN - Uchihaice] [XBL - Kadardar] [Systeem: Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5 | Ryzen 7 1700X | 16GB G.Skill 3000MHZ RAM | Gigabyte GTX 980]

• unwolf
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 29-05 15:54
@Kadardar

Succes !! :)
quote:
Iusedto schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:10:
@Kadardar Wow, dat gaat lekker

Veel geluk mannen d:)b
Thanks! Kom je ons ook nog vergezellen? Wellicht als Social? O+
quote:
Thanks, komt goed. :)

[PSN - Uchihaice] [XBL - Kadardar] [Systeem: Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5 | Ryzen 7 1700X | 16GB G.Skill 3000MHZ RAM | Gigabyte GTX 980]

quote:
Kadardar schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:43:
[...]
Thanks! Kom je ons ook nog vergezellen? Wellicht als Social? O+
Geen idee nog eerlijk gezegd. Zou wel leuk zijn idd.

Moet nog steeds WoW installeren op mijn nieuwe PC 8)7
Het is zo bizar druk op mijn werk dat ik zeer lange dagen maak en 's avonds gewoon geen tijd en/of zin heb in WoW.

Hoop dit weekend even wat lucht te krijgen :)
Ik weet je te vinden hehe

FUMES et CARNES

quote:
Iusedto schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:02:
[...]

Geen idee nog eerlijk gezegd. Zou wel leuk zijn idd.

Moet nog steeds WoW installeren op mijn nieuwe PC 8)7
Het is zo bizar druk op mijn werk dat ik zeer lange dagen maak en 's avonds gewoon geen tijd en/of zin heb in WoW.

Hoop dit weekend even wat lucht te krijgen :)
Ik weet je te vinden hehe
Ah ja ken het gevoel, zijn altijd even periodes en vaak zakt het ook weer geleidelijk weg en heb je weer tijd genoeg. Mocht je online komen weet je ons te vinden. :)

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17:27
quote:
Kadardar schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:52:
Zoals sommige van jullie al mee hebben gekregen is er dus een groepje tweakers geweest die hebben besloten om een te guild starten. Hieronder vind je dan ook onze schaamteloze recruit.

Goedenavond Tweakers,

Wij zijn <Distinct> - Draenor [H] en gevormd door een aantal Tweakers met een ambitieus WoW karakter. Om even met de deur in huis te vallen: wij zijn geen Tweakers only guild, wel zouden we het leuk vinden als er nog Tweakers zijn die met ons het raidteam en de fundering van de guild willen versterken. De raid dagen en tijden zijn dinsdag en zondag van 20:00 tot 23:00.

Wij zijn een internationale guild en onze taal in de guild is Engels. Ons doel is als start Heroic Antorus te clearen en dan door te groeien naar Mythic wanneer het roster dit toe laat. Wij vragen van jouw als raider in onze guild dat jij je class kent, het maximale uit elke raidavond wilt halen en tegen opbouwend kritiek kan. Niemand is natuurlijk perfect, dus ook jij mag bij ons kritiek geven als wij iets fout doen, hier staan wij juist heel erg voor open. Uiteraard is het voor ons erg belangrijk dat dit alles hand in hand gaat met plezier en gezellighheid! Als jij denkt dat jij de raider bent die wij zoeken, stuur dan een DM naar je meest favoriete tweaker uit dit lijstje en dan komen we er wel uit:
@Raptar
@DennyV
@hmr
@Kadardar

Ben je nou geen raider, maar wel op zoek naar gezelligheid en wil je andere dingen met ons doen zoals Mythics, dungeons, PvPen etc? Je bent dat uiteraard van harte welkom als social. Gewoon één van ons ingame whisperen en we sturen je een invite!
Zou wel willen joinen maar verkeerde realm. Misschien een nieuwe alt als ik weer ga levellen. Succes in ieder geval.
quote:
Kadardar schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:07:
[...]

Ah ja ken het gevoel, zijn altijd even periodes en vaak zakt het ook weer geleidelijk weg en heb je weer tijd genoeg. Mocht je online komen weet je ons te vinden. :)
Ik hoop dat de drukte nog het hele jaar duurt hoor lol.
Heb ik wel gebudgetteerd :)

FUMES et CARNES

quote:
Iusedto schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:09:
[...]

Ik hoop dat de drukte nog het hele jaar duurt hoor lol.
Heb ik wel gebudgetteerd :)
Owh dan zien we je volgende jaar wel weer. :+

Nee hoor kijk maar hoe het loopt, als je geen tijd hebt moet je het ook niet gaan proberen te forceren. :)

Suc6 en je weet ons te vinden als je toch een momentje hebt. :P

• Pete_Sampras
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 30-03 18:03

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Grappig, wist niet dat er Tweakers op Draenor zaten :) Ik heb gisteren voor het eerst met ilev 933 warrior tank met een guild een Antorus run gedaan op normal:
na wat kleine foutjes bij felhounds (2 X dood in 1 gevecht toch gecleared), 2 X dood op portal keeper (1 X gewiped doordat ik geroot was door een web) en tweede keer 1 keer dood en gecleared. Vreemd genoeg portal keeper en coven allebei in 1 keer. Ik ben heftig undergeared ten opzichte van onze main tank (ilev 966 of iets dergelijks) en dat merkte ik in mn scherpe health dalingen. Verder hele relaxte raid :D Wel leuke raid bosses om te doen. Ik vind de gevechten gevarieerd en met een lekker tempo. Ook niet overdreven veel trash mobs tussendoor.

Ik ga nog een poging doen om te raiden met mn outlaw rogue maar gezien de spec en de dps verwacht ik er niet veel meer van deze expansion :( Ik word bij voorbaat al geweigerd :D

Maandag gaan we mythic 15+ dungeons proberen. Ik heb tot nu toe alleen +8 getankt, ik ben benieuwd hoe heftig dat gaat zijn.

[Voor 6% gewijzigd door Pete_Sampras op 12-01-2018 10:26]

Old school gamer met een lag en een traan.

Gister Argus Normal omgelegd.... weer geen trinket... wel een upgrade token. Als het nog even doorgaat heb ik genoeg tokens om hem max te maken tegen de tijd dat ik de trinket heb. 8)7

op men monk had ik hem wel direct bij eerste kill... :| Is dat RNG's manier van zeggen ga je monk spelen?

[Voor 23% gewijzigd door Kadardar op 12-01-2018 12:19]

• IntToStr
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 14:06
quote:
Kadardar schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:18:
Gister Argus Normal omgelegd.... weer geen trinket... wel een upgrade token. Als het nog even doorgaat heb ik genoeg tokens om hem max te maken tegen de tijd dat ik de trinket heb. 8)7

op men monk had ik hem wel direct bij eerste kill... :| Is dat RNG's manier van zeggen ga je monk spelen?
Op mmo-c is een topic over de drop percentages door naar een grote groep te kijken en hun armory te analyseren via de API. Het is tot nu toe elke week zo dat de drop kans met 30% stijgt tov vorige week. Dit betekent dat je volgende reset bijna gegarandeerd een trinket krijgt en nog een week later 100% zeker.

Zelf gelukkig gisteren eindelijk m'n trinket gekregen :)

Aman'thul legendary is overigens al hele tijd ongeveer 0.2% drop kans........

• DennyV
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 24-05 19:32
quote:
Kadardar schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:18:

ik had hem ook eerste run :F
quote:
IntToStr schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:22:
[...]

Op mmo-c is een topic over de drop percentages door naar een grote groep te kijken en hun armory te analyseren via de API. Het is tot nu toe elke week zo dat de drop kans met 30% stijgt tov vorige week. Dit betekent dat je volgende reset bijna gegarandeerd een trinket krijgt en nog een week later 100% zeker.

Nog even volhouden dus. :D Nog 2 weken max te gaan. :P

Thanks voor de info btw, dacht dat het gewoon een % was niet en stackende %.
quote:
DennyV schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:22:
[...]

ik had hem ook eerste run :F
Jij hebt ook echt overal geluk... jij krijgt relics van alle kanten en wat krijg ik? Mastery items met survival stats en shields... Krijg ik wel iets goeds dan outgear ik het al met wat ik heb. :P Enige boeiende wat ik had was een Relic die ik had gekocht met Argunite van 5 ilvls hoger en een 2 van de 3 bis traits... owh ja dat is over een tijd heen van 2-3 weken. :P

Vandaag is even kijken of ik normal helemaal kan clearen en dan hopelijk weet wat beter gear scoren. :D

• Noiz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 03-06 11:33
quote:
[...]

Die percentages kloppen niet in ieder geval. Er zit wel bad luck protection op, maar het is niet zo dat de 1e kill 30% kans op drop geeft, 2e kill 60%, 3e kill 90% en 4e kill gegarandeerd. Wij hebben mensen in de guild met meer dan 4 kills en die hebben em nog niet mogen krijgen.
Denk meer dat het is dat je de 1e kill 10% kans hebt op trinket, 2e kill 13%, 3e kill 17% (13*1.3), etc alleen met een iets andere startwaarde.

edit: Die MMO-C thread opgezocht. Increase is inderdaad zoals in mijn laatste zin staat, alleen dan een andere startwaarde.

[Voor 6% gewijzigd door Noiz op 12-01-2018 12:53]

• sabriel
quote:
[...]
Mijn guildmaster had het erover dat het trinket minimal 1* dropped per raid.
Het kan voorkomen dat er er meer dan 1 trinket dropped per raid.

• Intelcorei7
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 30-05 13:47
Met wie kan ik een keer mee raiden, heb een lock van ilvl 909. 😃

[Origin: PrivacyKoning] [Battle.net: Williamboss#2911]

• IntToStr
quote:
Noiz schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:51:
[...]

Die percentages kloppen niet in ieder geval. Er zit wel bad luck protection op, maar het is niet zo dat de 1e kill 30% kans op drop geeft, 2e kill 60%, 3e kill 90% en 4e kill gegarandeerd. Wij hebben mensen in de guild met meer dan 4 kills en die hebben em nog niet mogen krijgen.
Denk meer dat het is dat je de 1e kill 10% kans hebt op trinket, 2e kill 13%, 3e kill 17% (13*1.3), etc alleen met een iets andere startwaarde.

edit: Die MMO-C thread opgezocht. Increase is inderdaad zoals in mijn laatste zin staat, alleen dan een andere startwaarde.
Ja uiteraard die 2e variant ;)

Was er maar back luck protection op die legendary trinket...

• tommy2005
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 31-05 12:09
Zo net maar weer de Panda parade door geworsteld met de DK. Nu het WoD festijn nog even.... Nog effe volhouden.

Heel misschien dat ik dan nog een Shaman ga levelen. Ik vond deze eigenlijk best wel veel belovend spelen met de trail.

[Voor 35% gewijzigd door tommy2005 op 13-01-2018 19:30]

• Kapoen
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18:03
quote:
tommy2005 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:28:
Zo net maar weer de Panda parade door geworsteld met de DK. Nu het WoD festijn nog even.... Nog effe volhouden.

Heel misschien dat ik dan nog een Shaman ga levelen. Ik vond deze eigenlijk best wel veel belovend spelen met de trail.
In verband met pandaland: blijkbaar gaan ze in de volgende patch (7.3.5.) flying in pandaria eindelijk beschikbaar maken voor al je chars op je account. Daardoor hebben levellende chars ook de mogelijkheid om er te vliegen, ipv te moeten wachten tot level 90 en het aankopen van de benodigde skill.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Albeto55
ZOOo...

Gisteren ook de curve binnengesleept met de guild. Vrijdag normal aggremar/argus en daarna op hc tot de coven gekomen. Gisteren de rest. Nog wel een paar wipes gehad, maar de uiteindelijke kill was best smooth.

[Voor 4% gewijzigd door Albeto55 op 15-01-2018 09:46]

Zooo,

Vandaag maar eens me mythic dungeons doen voor de weekly, geen tijd voor gehad dit weekend.

Guild begint langzaam omhoog te kruipen momenteel dus kwestie van tijd voordat we kunnen beginnen. :)

• DennyV
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 24-05 19:32
quote:
Kadardar schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:34:
Zooo,

Vandaag maar eens me mythic dungeons doen voor de weekly, geen tijd voor gehad dit weekend.

Guild begint langzaam omhoog te kruipen momenteel dus kwestie van tijd voordat we kunnen beginnen. :)
Ik moet het ook vanavond nog even runnen +14 ofzo ?
quote:
DennyV schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:24:
[...]

Ik moet het ook vanavond nog even runnen +14 ofzo ?
Zat zelf te denken aan +15 of +14 idd. Vooral +15.

Moeten we vanavond maar even kijken.

• DidierB
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18:01

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

http://www.wowhead.com/ne...uary-16th-and-patch-notes

Yeah eindelijk me alts makkelijker lvlen.

• Raptar
@RustStorm
Morgen ein-de-lijk de lange verwachte patch, happy leveling! :)

• demonic
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 02-06 17:40
quote:
Raptar schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:51:
@RustStorm
overmorgen :P
Hou er trouwens rekening mee. dat de ' maintenance' gepland is vanaf woensdag 7.00 tot woensdag 15.00.

[Voor 20% gewijzigd door demonic op 15-01-2018 20:08]

• rejer
  • Laatst online: 03-06 12:40
Is de server verandering er ook ? Pvp pve etc?

• hanswfje
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 12-10-2019
quote:
demonic schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:54:
[...]

overmorgen :P
Hou er trouwens rekening mee. dat de ' maintenance' gepland is vanaf woensdag 7.00 tot woensdag 15.00.
Dit. Vermoedelijk kan US morgen met de nieuwe patch aan de slag en wij woensdag pas na maintenance. Was ook zo met Argus.

• demonic
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 02-06 17:40
quote:
hanswfje schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:25:
[...]

Dit. Vermoedelijk kan US morgen met de nieuwe patch aan de slag en wij woensdag pas na maintenance. Was ook zo met Argus.
Dit is met iedere maintenance. US op dinsdag, wij op Woensdag.

Alleen het ging puur om zijn opmerking over 'wij morgen'. Dat is 'wij overmorgen' ;)
quote:
Raptar schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:51:
@RustStorm
Jaaaa! Dat is toch awesome! :) Kan niet wachten! Ben niet erg actief meer op het forum... maar dat gaat ongetwijfeld weer veranderen als het levelingproces lekker is veranderd. i love it !:D

Ettibby - Hunter - Chamber of Aspects (A) - PM voor Battle.net ID - Tweakers WoW chars

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 02-06 22:48

rolandos582

Gaming addict x)

Wat is precies de verandering in het levelingproces? :o

Het feit dat je nu in elke zone alle questen kan doen en dat je level gewoon meegaat of?

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

quote:
rolandos582 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:20:
Wat is precies de verandering in het levelingproces? :o

Het feit dat je nu in elke zone alle questen kan doen en dat je level gewoon meegaat of?
Dat inderdaad de mobs schalen naar je level... Zodat je een gebied gewoon lekker helemaal kan doorlopen zonder het binnen notime te hebben outleveld. Ook heirlooms worden minder krachtig.

Ettibby - Hunter - Chamber of Aspects (A) - PM voor Battle.net ID - Tweakers WoW chars

• junglebeast
  • Registratie: augustus 2005
  • Nu online

junglebeast

hier staat iets

Zo eindelijk Curve te pakken..

Dus nu eens kijken wat er mogelijk is op Mythic raiden, oftewel andere guild zoeken..

B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Dreanor Horde

• Akaendra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 16:22
Curve gisteren maar opgehaald. Heroic mount is wel spuuglelijk, beter hadden ze gewoon die urzul mount de reward gemaakt maar alas :P

Vind het jammer dat ze bfa niet al op de preorder gegooid hebben zodat je fatsoenlijk kunt levellen met allied races. Wellicht dat ik mijn mage weer ga levellen en van daaruit verder kijken.

• Hairy23
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:07
quote:
Akaendra schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:42:
Curve gisteren maar opgehaald. Heroic mount is wel spuuglelijk, beter hadden ze gewoon die urzul mount de reward gemaakt maar alas :P

Vind het jammer dat ze bfa niet al op de preorder gegooid hebben zodat je fatsoenlijk kunt levellen met allied races. Wellicht dat ik mijn mage weer ga levellen en van daaruit verder kijken.
Zou me niets verbazen als die binnen een maand in de pre-order gaat.
quote:
Uhhh volgens mij wordt het juist moeilijker... je hebt meer EXP nodig wat je op de hogere levels wel echt gaat merken als ik de testers mag geloven, je heirlooms zijn zwakker dus minder output. Enige voordeel is dat je wat vrijere keuzes hebt waar je heen wilt omdat het scaled. Het zou vast geen hell worden als vanilla en daarom heel wat zieltjes geïrriteerd gaan zijn want vanillla levelling was the best whoohooo! This patch suxxx!!!!1111OneOneOneEleven.

Kortom, makkelijker wordt het waarschijnlijk niet, dat had je voor de patch moeten doen. :P

• Hystrea
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 25-02 14:51
quote:
Kadardar schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:23:
[...]

Uhhh volgens mij wordt het juist moeilijker... je hebt meer EXP nodig wat je op de hogere levels wel echt gaat merken als ik de testers mag geloven, je heirlooms zijn zwakker dus minder output. Enige voordeel is dat je wat vrijere keuzes hebt waar je heen wilt omdat het scaled. Het zou vast geen hell worden als vanilla en daarom heel wat zieltjes geïrriteerd gaan zijn want vanillla levelling was the best whoohooo! This patch suxxx!!!!1111OneOneOneEleven.

Kortom, makkelijker wordt het waarschijnlijk niet, dat had je voor de patch moeten doen. :P
Vond persoonlijk het levelen al te simpel, zelfs Tin/iron man challenge viel uiteindelijk tegen, met alleen maar whitegear deed je nog belachelijk veel damage (BM Hunter). ben benieuwd of dat nu ook een stuk lastiger gaat uitvallen, wellicht weer het proberen waard! :)

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
quote:
Hystrea schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:54:
[...]

Vond persoonlijk het levelen al te simpel, zelfs Tin/iron man challenge viel uiteindelijk tegen, met alleen maar whitegear deed je nog belachelijk veel damage (BM Hunter). ben benieuwd of dat nu ook een stuk lastiger gaat uitvallen, wellicht weer het proberen waard! :)
Dan noem je ook wel zo'n beetje de makkelijkste class om mee te levellen ;)

• DidierB

DidierB

quote:
Kadardar schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:23:
[...]

Ik bedoelde juist ook qua vrijere keuzes. Ik hield juist van vanille lvlen.

Ik heb hem uitgebreid getest en ik hou er nu al van.

• Rhain
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:28
patchnotes: warlock affliction: Shadow Bolt damage increased by 100%

Huh wat? Affliction en Shadow Bolt? is dit nieuws of heb ik iets over het hoofd gezien in m'n spellbook?

edit: nvm, schijnbaar voor de lowlevels :(

[Voor 11% gewijzigd door Rhain op 16-01-2018 11:11]

quote:
DidierB schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:09:
[...]

Ik zal ook een van m'n nieuwe toons gaan levelen vanaf level 1. Ben wel al een gnome warrior gestart enkele weken terug, maar denk dat ik deze opnieuw ga beginnen. :)

• Mr.Mew
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 16-12-2019
quote:
RustStorm schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:14:
[...]

Ik zal ook een van m'n nieuwe toons gaan levelen vanaf level 1. Ben wel al een gnome warrior gestart enkele weken terug, maar denk dat ik deze opnieuw ga beginnen. :)
Levelen voelt niet veel zwaarder.
Je hebt meer exp nodig maar alle mobs levelen mee tot zekere hoogte.

Dit heft elkaar toch redelijk op.

[Wow - Ignodil - Aerie Peak]

quote:
Mr.Mew schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:26:
[...]

Levelen voelt niet veel zwaarder.
Je hebt meer exp nodig maar alle mobs levelen mee tot zekere hoogte.

Dit heft elkaar toch redelijk op.
Dat weet ik, maar ik vind het gewoon heel leuk dat ik weer gewoon hele gebieden kan afmaken ipv 10 quests en dan outleveld zijn... dat is voor mij de allerbeste verbetering... :)

• Noctus78
  • Laatst online: 03-04 13:59
Was ik van de week met een pug in Antorus normal, kreeg ik een mage legendary terwijl ik op me warrior (mijn main) daar was.
Heb dus alle legendaries al blijkbaar, maar het lullige is dat ik geen mage alt heb (wel, hunter, lock en demonhunter)
Helemaal nutteloos dus :)

en ondertussen heb ik keihard pech met het krijgen van upgrades/tier in Antorus. sinds vorige week 2set bonus kunnen krijgen met een LFR item erbij...

[Voor 22% gewijzigd door Noctus78 op 16-01-2018 11:35]

• Hystrea
quote:
toolkist schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:04:
[...]

Dan noem je ook wel zo'n beetje de makkelijkste class om mee te levellen ;)
Dat klopt zeer zeker, grappig genoeg is Hunter de enige class die ik niet op max level heb :)

• hmmmmmmmmmpffff
quote:
Noctus78 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:34:
Was ik van de week met een pug in Antorus normal, kreeg ik een mage legendary terwijl ik op me warrior (mijn main) daar was.
Heb dus alle legendaries al blijkbaar, maar het lullige is dat ik geen mage alt heb (wel, hunter, lock en demonhunter)

en ondertussen heb ik keihard pech met het krijgen van upgrades/tier in Antorus. sinds vorige week 2set bonus kunnen krijgen met een LFR item erbij...
Mage levellen dus.

• Raptar
M'n 110 Shaman zal ik gewoon blijven mainen, deze zal dus ook de prioriteit krijgen. Alleen naast nog een paar leggo's halen kan ik niet heel veel meer doen naast raid content.

Aan de Alliance kant heb ik 10 jaar met een jaloerse blik naar Orc Shamans en Warriors gekeken, de één is nu gerealiseerd en de tweede gaat nu dus ook eindelijk gebeuren. Heb gisteren een Orc Warrior aangemaakt en deze alvast naar level 10 gebracht, zo kan ik starten als Fury en genieten van de nieuwe leveling experience waar ik echt al een tijd naar uitkijk. Misschien dat ik vanavond nog een paar leveltjes doe, puur omdat ik Durotar niet zo'n fantastisch levelingsgebied vind. Morgen eindelijk weer een keer Barrens afmaken na meer dan een decenia, /YAY!

• Noiz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 03-06 11:33
quote:
Noctus78 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:34:
Heel makkelijk op te lossen....door te zorgen dat je alle classes op max level hebt :+
quote:
DidierB schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:09:
[...]

Ja oke, dan begrijp ik hem. :P

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 11:54
Ik heb een level 63 gnome warlock op AD klaar voor 7.3.5 en een lvl 54 undead rogue op Draenor.
De gnome zit al in Outland dus die gaat daar eerst verder, de undead gaat bij 61 naar Wrath gebieden.
Heb er zin in.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• fitznl
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 10-11-2019
Als ik de us server status een beetje bekijk, kan het kloppen dat het patchen uitloopt? Volgens mij zijn ze daar al langer offline dan geschat, gaat dus wat worden voor ons morgen.

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 11:54
Servers waren alweer up vanochtend. Kreeg nog een gratis mount voor Ulduar. Ik had alleen de 10 mans achievements gedaan en niet de 25 maar kreeg nu de mount voor de 25 mans. Nice! ;)

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• hulkie
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 13:43
Hier lijken de servers nog offline te zijn hoor...

• Mr.Mew
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 16-12-2019
Vanavond toch eindelijk maar eens kijken of Mistweaver Monk leuk is!

[Wow - Ignodil - Aerie Peak]

• rolandos582

rolandos582

Gaming addict x)

Zijn de servers al weer up?

https://twitter.com/Blizz...s/953509738108588032?s=17

[Voor 56% gewijzigd door rolandos582 op 17-01-2018 10:08]

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• IntToStr
Hier gisteren op de valreep voor de patch nog net curve gehaald. Toch maar besloten om een fake achievement te gebruiken om in een groep te komen en na 2 wipes eindelijk heroic Argus neer.

Hopelijk binnenkort ook met de guild. Maandag was een drama op Aggrammar met cc op de adds, maar gelukkig wel Coven plat. Coven wint in ieder geval niet de populariteitsprijs bij ons in de guild :P

En met de Argus kill kreeg ik ook m'n eerste legendary token voor een andere class. Helaas een priest, die heb ik niet :(

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 13:50
Iemand up to the Southpark Challenge? Tot 60 levellen door boars te killen? Het is mogelijk nu!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• rolandos582

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
IntToStr schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:01:
Hier gisteren op de valreep voor de patch nog net curve gehaald. Toch maar besloten om een fake achievement te gebruiken om in een groep te komen en na 2 wipes eindelijk heroic Argus neer.

Hopelijk binnenkort ook met de guild. Maandag was een drama op Aggrammar met cc op de adds, maar gelukkig wel Coven plat. Coven wint in ieder geval niet de populariteitsprijs bij ons in de guild :P

En met de Argus kill kreeg ik ook m'n eerste legendary token voor een andere class. Helaas een priest, die heb ik niet :(
Volgens mij kan je curve nog gewoon halen hoor.

• IntToStr
quote:
rolandos582 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:09:
[...]

Volgens mij kan je curve nog gewoon halen hoor.
Ja, weet ik, maar ik vond het wel mooi om het gewoon nu nog te halen :)

• Albeto55
quote:
IntToStr schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:01:
Maandag was een drama op Aggrammar met cc op de adds, maar gelukkig wel Coven plat.
Heb je dubbel gechecked dat mensen geen trinkets gebruiken met een 20 yard raduis die daar meteen alle CC breken?

Er is een heel populair trinket dat veel intellect classes hebben die je daar beter gewoon niet kan gebruiken. Wat wij gedaan hebben is mensen verantwoordelijk maken voor een add en ze moeten dan tijdens het gevecht de CC timer in de gaten houden en opnieuw aanbrengen indien nodig. Tanks moeten ook de boss een beetje slim tanken in die fase en de boss naar bepaalde adds brengen, maar als je dit goed doet is het best simple gevecht op HC.

Die coven vindt ik persoonlijk echt irritanter i.v.m. de combinaties die je kan krijgen in combi met mijn slakken snelheid :P

• Uhmmie
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 03-06 12:16
Wie o wie kan mij vertellen of ze de dungeon completion rewards nog gefixt hebben in 7.3.5? Ik las namelijk op de PTR dat er veel mensen waren die aangaven dat de experience niet mee schaalde met je level?

[Voor 3% gewijzigd door Uhmmie op 17-01-2018 11:21]

Currently playing: MTG Arena (PC)

• hmmmmmmmmmpffff
Ben benieuwd wat er in m'n weekly chests zit.

• rolandos582

rolandos582

Gaming addict x)

965 useless ring >.>

[Voor 5% gewijzigd door rolandos582 op 17-01-2018 19:32]

• IntToStr
Hopelijk niet weer een necklace of een ring hier. Ik krijg die krengen echt constant, maar heb nu wel genoeg 970 items voor die slots :p

Relics daarentegen lijken bijna niet te bestaan sinds Antorus uit is...

• tommy2005
Heb ik net gisteren mijn DK op 100 gezet......

Wel een lekker excuus om een shaman te gaan levelen.

• brainshead
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13-01 09:24
quote:
IntToStr schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:49:
Hopelijk niet weer een necklace of een ring hier. Ik krijg die krengen echt constant, maar heb nu wel genoeg 970 items voor die slots :p

Relics daarentegen lijken bijna niet te bestaan sinds Antorus uit is...
Ik heb dat dus met chest heb nu dus al 4x 960+ chest pieces (waarvan alle geen upgrade is voor bestaande gear) Maar relics uit de weekly is idd héééééél veel geluk hebben blijkbaar ( ook al voordat Antorus uit was)

• junglebeast
  • Nu online

junglebeast

hier staat iets

965 frost relic met bis trait. Eindelijk weer eens een bruikbare upgrade. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Dreanor Horde

quote:
hmr schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:07:
Iemand up to the Southpark Challenge? Tot 60 levellen door boars te killen? Het is mogelijk nu!
Alleen als ik een Sword of the Thousand truths daardoor krijg? :+

of was het ten-thousand? :X Te lang geleden en kan die aflevering nu niet kijken. :P

[Voor 14% gewijzigd door Kadardar op 17-01-2018 14:09]

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 13:50
quote:
Kadardar schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:08:
[...]

of was het ten-thousand? :X Te lang geleden en kan die aflevering nu niet kijken. :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• DidierB

DidierB

quote:
Kadardar schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:08:
[...]

Dat zwaard kan je krijgen als je geluk hebt. Dan niet door boars.

http://wowwiki.wikia.com/wiki/Slayer_of_the_Lifeless
quote:
Ze zouden hem best eens mogen inladen in de database ;)
quote:
DidierB schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:26:
[...]

Dat zwaard kan je krijgen als je geluk hebt. Dan niet door boars.

http://wowwiki.wikia.com/wiki/Slayer_of_the_Lifeless
Heb ik al :) Ook een tijdje een transmog geweest van me voor me Frost DK :P

[Voor 41% gewijzigd door Kadardar op 17-01-2018 14:29]

• tommy2005
Als ik het goed begrijp, (ik heb mij niet helemaal ingelezen), kan ik nu van lvl 1 tot 100 in Elwynn forrest blijven? Of scaled het continent mee?

• junglebeast
  • Nu online

junglebeast

hier staat iets

quote:
tommy2005 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:35:
Als ik het goed begrijp, (ik heb mij niet helemaal ingelezen), kan ik nu van lvl 1 tot 100 in Elwynn forrest blijven? Of scaled het continent mee?
1-20. Westfall is 10-60

• tommy2005
quote:
Nou, toch maar weer een nieuwe class gaan levelen dus :9

• Raptar
Ik heb me vooral op me main begeven, maar ook even 10 minuutjes ingelogd op me level 12 Warrior. Heerlijk dat we weer een rotatie kunnen uitvoeren, alleen helaas doen de mobs niet meer damage. Goh, inderdaad weer wat te zeiken :P . Nee, ik ga niet unsubscriben en dit is niet de deaud van WoW zoals een groot deel van de community nu roeptoetert. Ik vind de changes echt amazing, beste in jaren, alleen de damage van de mobs moet dus echt omhoog. Het is namelijk nu wel echt discutabel of het uitdagender is dan eerst, of het gewoon meer tijd kost. Volgens mij staan aardig wat mensen hier achter, hoop dus echt dat ze dit op korte termijn fixen. Zo vraag je ook echt weer gebruik te maken van de volledige skillset van je class, in plaats van 3 buttons.

Op me main vanavond trouwens weer een leggo mogen looten; Eye of the Twisting Nether (http://www.wowhead.com/it...ye-of-the-twisting-nether). Wel lekker, behoort namelijk tot de top 3. Morgen weer lekker verder, nn!
quote:
Raptar schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:58:
Ik heb me vooral op me main begeven, maar ook even 10 minuutjes ingelogd op me level 12 Warrior. Heerlijk dat we weer een rotatie kunnen uitvoeren, alleen helaas doen de mobs niet meer damage. Goh, inderdaad weer wat te zeiken :P . Nee, ik ga niet unsubscriben en dit is niet de deaud van WoW zoals een groot deel van de community nu roeptoetert. Ik vind de changes echt amazing, beste in jaren, alleen de damage van de mobs moet dus echt omhoog. Het is namelijk nu wel echt discutabel of het uitdagender is dan eerst, of het gewoon meer tijd kost. Volgens mij staan aardig wat mensen hier achter, hoop dus echt dat ze dit op korte termijn fixen. Zo vraag je ook echt weer gebruik te maken van de volledige skillset van je class, in plaats van 3 buttons.

Op me main vanavond trouwens weer een leggo mogen looten; Eye of the Twisting Nether (http://www.wowhead.com/it...ye-of-the-twisting-nether). Wel lekker, behoort namelijk tot de top 3. Morgen weer lekker verder, nn!
Nice! Grats op je oranje pixels! :)

Anyways, gisteren enigszins een deceptie als het gaat om m'n " zin om naar huis te gaan en te spelen " ; want van dat laatste is bijzonder weinig terecht gekomen eenmaal thuis. :)

Dus, vanavond herkansing... Ben alleen wel aan het twijfelen wat ik zal gaan doen... zoals eerder: opnieuw beginnen met m'n warrior, of verder gaan met waar ik gebleven was (geen idee welk level ik eigenlijk ben met m'n warrior)... Keuzes...

Overigens jammer te lezen dat de mobs bijzonder weinig damage doen waardoor het niet per se moeilijker is geworden om te levelen. MAar ik zal het wel gaan ondervinden vanavond. :)

• Akaendra
Mja, beetje de plank misgeslagen wat betreft die nieuwe levelling experience.
Mobs hebben om en nabij 3.5x meer HP (WotLK), doen niet meer damage. Je maakt de boel dus alleen saaier en niet zozeer uitdagender, denk niet dat Blizzard dat voor ogen had maar dat ben ik.
Zelfde geldt voor oude raids, daar is het in wotlk ook om en nabij 3.5x meer HP. Maakt sommige Pandaria bosses niet meer te soloen, erg jammer dit.

Alt mage blijft dus nog even geparkeerd staan, hoop dat ze deze ongein of terugdraaien of fixen door alles fatsoenlijk te scalen en mobs meer worden dan HP bags.
quote:
Akaendra schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:07:
Zelfde geldt voor oude raids, daar is het in wotlk ook om en nabij 3.5x meer HP. Maakt sommige Pandaria bosses niet meer te soloen, erg jammer dit.
Dat wordt, waarschijnlijk voor het weekend al, aangepast.

FUMES et CARNES

• Akaendra
quote:
Iusedto schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:09:
[...]

Dat wordt, waarschijnlijk voor het weekend al, aangepast.
Had dat nog niet gelezen, maar dat is mooi. Nu nog het levellen zelf en dan ben ik tevreden :P
quote:
Akaendra schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:12:
[...]
Had dat nog niet gelezen, maar dat is mooi. Nu nog het levellen zelf en dan ben ik tevreden :P
Hier is de bron vermelding :
https://us.battle.net/for...opic/20760926709?page=1#1

Komt er aan dus :)

Wel leuk dat mensen zo bezig zijn met deze nieuwe leveling patch.
Persoonlijk ben ik uitgeleveled dus ik geloof het wel :)

FUMES et CARNES

• DidierB

DidierB

Heb gelijk alles vernieuwd in wow. Via deze video heb ik me ui vernieuwd.

YouTube: FEELS NEW! Ultimate Immersive World of Warcraft Setup for Patch 7.3.5

Speelt fantastisch en een hele nieuwe ervaring voor nu.

• JinShepard
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 30-05 20:16
Ze hebben het naar mijn mening de plank weer volledig mis geslagen, ze hebben niet alleen de hp van mobs hoger gemaakt, en dus dat je een rotatie gebruikt zonder heirlooms, ook duurt het langer om te levelen, in feite bijna dus 1,5x langer er over doen. Dungeons zijn NOG langer zonder heirlooms, kan je je voorstellen hoe demotiverend dat is ? WoW is oud, dat zie je aan alles, de RPG element is vrijwel weg, je krijgt hier een daar een abilitie per 10-15-20 levels. Rotatie 1-1-1-1-1-1-1 dan 1-2-1-2-1-2-1-2 dan 1-2-3 1-2-3 etc van 1-110... Ik zie maar weinig nieuwe gamers dit volhouden, aangezien de moderne MMO's er al zijn. Zoiezo snap ik niet de gedachte gang om een rotatie voor elke mob voor elke quest te moeten gebruiken voor weken lang, dat dat in de devs opzicht leuk is, je zou dan dingen moeten inkorten wil je dan volhouden.

AMD 3900x, ASUS Crosshair VIII Hero, Corsair H150i (360mm), Corsair Vengeance RGB Pro 3200 (14-14-14-32), 1080 GTX Palit.

• rejer
  • Laatst online: 03-06 12:40
quote:
JinShepard schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:42:
Ze hebben het naar mijn mening de plank weer volledig mis geslagen, ze hebben niet alleen de hp van mobs hoger gemaakt, en dus dat je een rotatie gebruikt zonder heirlooms, ook duurt het langer om te levelen, in feite bijna dus 1,5x langer er over doen. Dungeons zijn NOG langer zonder heirlooms, kan je je voorstellen hoe demotiverend dat is ? WoW is oud, dat zie je aan alles, de RPG element is vrijwel weg, je krijgt hier een daar een abilitie per 10-15-20 levels. Rotatie 1-1-1-1-1-1-1 dan 1-2-1-2-1-2-1-2 dan 1-2-3 1-2-3 etc van 1-110... Ik zie maar weinig nieuwe gamers dit volhouden, aangezien de moderne MMO's er al zijn. Zoiezo snap ik niet de gedachte gang om een rotatie voor elke mob voor elke quest te moeten gebruiken voor weken lang, dat dat in de devs opzicht leuk is, je zou dan dingen moeten inkorten wil je dan volhouden.
Tja, aan gebrek van endgame content gaan ze het re rollers en nieuwe mensen lastig maken.
Ze hadden het juist moeten verkorten die 1 tot 100.
Alsof mensen na 15 jaar deze game spelen het leuk gaan vinden om nog trager te moeten levelen mochten ze een nieuwe character starten.
Voor de mensen die het levelen sowieso niet leuk vinden... daar heeft blizzard een oplossing voor wat je enkel geld kost.

De mensen die het levelen we leuk vinden, vinden het juist fijn dat de gebieden niet meer zo snel outleveled worden. Dat neemt de hele feel weg van het levelproces. Een gebied starten en volledig eindigen is juist een mooi iets...

Spelers zijn in de loop der jaren erg verwend geraakt door alle toevoegingen en wijzigingen die het allemaal veel gemakkelijker maakt ingame...

• Akaendra
quote:
RustStorm schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:54:
Voor de mensen die het levelen sowieso niet leuk vinden... daar heeft blizzard een oplossing voor wat je enkel geld kost.

De mensen die het levelen we leuk vinden, vinden het juist fijn dat de gebieden niet meer zo snel outleveled worden. Dat neemt de hele feel weg van het levelproces. Een gebied starten en volledig eindigen is juist een mooi iets...

Spelers zijn in de loop der jaren erg verwend geraakt door alle toevoegingen en wijzigingen die het allemaal veel gemakkelijker maakt ingame...
Mja, na 6-7 alts heb je alle levelling gebieden echt wel gehad.
De prijzen voor een character boost zijn het ook niet echt waard.
Levellen nu is eigenlijk een langzame saaie bedoening geworden omdat het eigenlijk alleen meer HP is en meer XP nodig voor een level.

• hanswfje
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 12-10-2019
quote:
Carthrax schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:43:
Servers waren alweer up vanochtend. Kreeg nog een gratis mount voor Ulduar. Ik had alleen de 10 mans achievements gedaan en niet de 25 maar kreeg nu de mount voor de 25 mans. Nice! ;)
Dit is mij dus niet overkomen! Ik had alwel de 10 man achievements maar nog niet alle 25 man. Nu ben ik dus buttload aan achievement points kwijtgeraakt maar ik heb de nieuwe Glory of the Ulduar raider niet gekregen...
quote:
Akaendra schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:11:
[...]

Mja, na 6-7 alts heb je alle levelling gebieden echt wel gehad.
De prijzen voor een character boost zijn het ook niet echt waard.
Levellen nu is eigenlijk een langzame saaie bedoening geworden omdat het eigenlijk alleen meer HP is en meer XP nodig voor een level.
HEt is inderdaad jammer dat ze de DPS van de mobs niet omhoog hebben gegooid.

Maar even terugkomend op de levellinggebieden; kan me niet voorstellen dat je (bijvoorbeeld) Felwood of Silithus of Un'goro Crater hebt gebruikt om te levelen? Het zijn (waren) uiteindelijk altijd dezelfde gebieden die men een beetje doorliep tijdens het levelen... En nu heeft men juist de mogelijkheid om lekker af te wisselen en gebieden te nemen die je normaal gesproken links liet (of moest laten) liggen. :)

Ik vind het in ieder geval heel leuk, want er zijn een aantal gebieden (Redridge bijvoorbeeld) die ik leuk in elkaar vind zitten en die ik graag helemaal zou willen doorlopen tijdens het levelen... Westfall is een ander voorbeeld...

Of in Outlands het laatste gebied pakken waar the black temple gestationeerd staat... hoe lang is dat wel niet geleden dat je dat hele gebied hebt gedaan? :D

• Raptar
@JinShepard
Met alle respect, maar met de meeste moderne MMOs heb je minder abilities en tactics dan bij WoW. Ook is WoW veel dynamischer met procs dan menig MMO, of hoe je met een andere talent de één beïnvloed en door op de juiste momenten deze te gebruiken en damage opbouwt met een andere ability. Dit heb ik - nogmaals - in weinig andere MMOs gezien. Uiteindelijk kan je elk computerspel wel zo weg-relativeren "alleen maar 1-1-1-2-2-2-3-1-2 klikken". Dat doe ik ook bij Overwatch en bijvoorbeeld Rainbow Six Siege, dit betekend niet dat het spel niet dynamisch en veelzijdig is.

Gelukkig kom ik alleen maar mensen tegen die het als iets positiefs ervaren. Ik was vanochtend in de Barrens en de gouwe ouwe Barrens chat was gewoon weer terug, continu levendig en gezellig. Zoals WoW bedoeld is, een MMO waar men communiceert en samenspeelt. De afgelopen jaren leek het levelen meer op een SP game en was het levelen eigenlijk één grote onzin. Overal doorheen rushen, geen persoonlijkheid meer en de uitdaging was al helemaal ver te zoeken. Je gaat me overigens niet vertellen dat jij het leuk vond dat elke mob neerviel na 1 hit? Hier valt ook gelijk je argument een beetje weg, door deze patch is het juist dynamischer geworden. Voorheen drukte je echt maar 1 knop in, nu zeker een rotatie van 4 knoppen per mob. De verhaallijnen zijn weer terug en relevant, de uitdaging, de communicatie, het is weer immersive en levendig. Precies zoals de developers bedoeld hadden, het is gelukkig weer zoals het hoort. Ik zeg niet dat jij hiertoe behoort, maar ik denk dat dit voor een groot deel de salty/cocky playerbase zal elimineren wat een goed ding is.

@RustStorm
Al een dungeon gedaan? Beetje dom, maar ik wist dus niet dat deze ook scalede haha. Zat als level 16 net met een lvl 56 shaman in de groep en het is niet meer een zergfest. Heb zojuist meer dan 20 minuten in de Deadmines doorgebracht. Zonder deads en wipes ofzo, maar mobs en bosses killen duurt gewoon weer lang en het voelt ook echt alsof je weer in een dungeon ben waar sterkere mobs zijn. Ik begreep van de Shaman zelfs dat op hoger level in Vanilla je weer moet gaan CCen en tactics uit moet gaan voeren.

Mijn mening: één en al genieten!

• IntToStr
Ik vind het maar niets :P Komt vooral omdat ik totaal geen zin heb in levelen en ik weiger te betalen voor level 100 boosts etc. Is mijn probleem uiteraard. Maar de boel alleen langer en saaier maken door de extra health en meer exp nodig vind ik zelf raar. Het wordt dus niet moeilijker, het kost alleen meer tijd.

Paar leuke bugs ook. Normal dungeon bosses hadden meer health dan de heroic dungeon bosses voor oude content...

En mythic+ was ook een drama gisteren. Helft van de dungeons was kapot. M'n eigen key (Vault of the Wardens +16) kan ik niets mee, want eerste boss evade van alles. Court of Stars was kapot, Arcway en Darkheart Thicket hadden bugs aldus een paar guildies die zo'n beetje hun leven hebben gemaakt van mythic+ doen.

Gelukkig zelf nog wel een Neltharion's Lair +15 en Maw of Souls +17 kunnen doen, die dungeons gingen gelukkig goed. Al had ik zeker bij de +15 het idee dat ze vergeten waren de bosses tyrannical te maken. Die leken echt zo om te vallen. Maar uiteindelijk ook hier weer bugs, want de leaderboard voor Europa is kapot, dus deze runs zijn niet geregistreerd en dus geen updates op raider.io en wowprogress etc. Hoe suf het ook is, die scores maken m'n leven toch echt makkelijker met groepen zoeken...

Ach ja, alles wordt wel weer gefixed. Standaard patch release :P

• Hystrea
ik moet het levelen zelf nog proberen, mocht het tegenvallen heb ik genoeg 110 characters om te spelen anyway :). tot zover zie ik alleen aangekondigde fixes voor oude raids, is er ook een source voor de DPS van mobs aanpassingen?

• skyler1994
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 30-05 11:39
@Raptar Super toevallig,dat was ik haha! In mijn ogen is deze patch inderdaad een en al genieten!
Pagina: 1 2 3 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True