Voor de meeste pugs geld 1 heroic curve niet mee.hmr schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:22:
[...]
Ik kan ook wel mee op mijn mee voor die normal run.. Heb gister eindelijk mijn Curve binnengehaald na veel wipes op Argus HC met een pug. Met Curve moet het wat makkelijker worden om pug's binnen te komen voor heroics!
Ze zullen je controleren en als je er niet minimal 3 kills heb zal je nog vaak zien dat je gedeclined wordt.
Dit komt oa omdat de eerste week heroic zo undertuned was dat veel mensen de eerste week curve hebben gehaald en daarna nooit meer. Curve heeft deze raid zijn waarde verloren als achievement.
Onze guildmaster heft op main en alts diverse HC curves, en wanneer hij een groep maakt zet hij altijd neer (link no curve, you will be checked). Mensen die toch curve linken worden standard niet uitgenodigd. Ze kijken echt naar meerdere kills en kills op alle bosses
Voordeel is ook omdat hij geen curve eist en je iemand van guild wilt boosten ze niet kunnen klagen dat de person geen curve heeft, dat wordt namelijk niet als vereiste opgenomen
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)