@
JinShepard
Met alle respect, maar met de meeste moderne MMOs heb je minder abilities en tactics dan bij WoW. Ook is WoW veel dynamischer met procs dan menig MMO, of hoe je met een andere talent de één beïnvloed en door op de juiste momenten deze te gebruiken en damage opbouwt met een andere ability. Dit heb ik - nogmaals - in weinig andere MMOs gezien. Uiteindelijk kan je elk computerspel wel zo weg-relativeren "alleen maar 1-1-1-2-2-2-3-1-2 klikken". Dat doe ik ook bij Overwatch en bijvoorbeeld Rainbow Six Siege, dit betekend niet dat het spel niet dynamisch en veelzijdig is.
Gelukkig kom ik alleen maar mensen tegen die het als iets positiefs ervaren. Ik was vanochtend in de Barrens en de gouwe ouwe Barrens chat was gewoon weer terug, continu levendig en gezellig. Zoals WoW bedoeld is, een MMO waar men communiceert en samenspeelt. De afgelopen jaren leek het levelen meer op een SP game en was het levelen eigenlijk één grote onzin. Overal doorheen rushen, geen persoonlijkheid meer en de uitdaging was al helemaal ver te zoeken. Je gaat me overigens niet vertellen dat jij het leuk vond dat elke mob neerviel na 1 hit? Hier valt ook gelijk je argument een beetje weg, door deze patch is het juist dynamischer geworden. Voorheen drukte je echt maar 1 knop in, nu zeker een rotatie van 4 knoppen per mob. De verhaallijnen zijn weer terug en relevant, de uitdaging, de communicatie, het is weer immersive en levendig. Precies zoals de developers bedoeld hadden, het is gelukkig weer zoals het hoort. Ik zeg niet dat jij hiertoe behoort, maar ik denk dat dit voor een groot deel de salty/cocky playerbase zal elimineren wat een goed ding is.
@
RustStorm
Al een dungeon gedaan? Beetje dom, maar ik wist dus niet dat deze ook scalede haha. Zat als level 16 net met een lvl 56 shaman in de groep en het is niet meer een zergfest. Heb zojuist meer dan 20 minuten in de Deadmines doorgebracht. Zonder deads en wipes ofzo, maar mobs en bosses killen duurt gewoon weer lang en het voelt ook echt alsof je weer in een dungeon ben waar sterkere mobs zijn. Ik begreep van de Shaman zelfs dat op hoger level in Vanilla je weer moet gaan CCen en tactics uit moet gaan voeren.
Mijn mening: één en al genieten!