Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:16:
[...]

Naja je hebt ook tanks zoals mij en anderen die weten wat ze doen en gewoon full mongo dps gaan op progression, tenzij er iets is op een specifieke fight waar we bang voor moeten zijn *denk aan vari mythic*
Maar denk dat we het idd redelijk met elkaar eens zijn als we het zo zeggen.
Wat jij waarschijnlijk niet weet is dat ik dankzij jouw blogpost ben ik anders naar tanking gaan kijken (toen je hem linkte toen je blog net op was, dus voor dit hele incident) dan ik altijd deed door me oude ervaringen in vorige expansions. DPS oriented tanks zijn niet slecht maar werkt alleen als beide tanks DPS gaan. 1 Survival en 1 DPS gaat niet werken wegens aggro problemen. Maar je moet er beide achterstaan om dat te gaan doen. Jullie gebruiken kennelijk 2 DPS tanks en men oude raid group 2 Survival wegens de progress en het verlichten van de healing omdat het simpelweg gewoon niet werkte als DPS. Ja dit is een healing probleem en je kan heel hard roepen dan moeten de healers maar beter worden maar voor een social guild zo streng zijn heeft geen nut, daarom ben ik er ook uitgestapt omdat het allemaal slappe hap raiding werd.

Maarja dit heeft dan ook te maken met je team en niet alleen met jezelf. Zoals eerder gezegd is het een feit dat Mythic raiders verder kunnen kijken en gewoon meer durven dan laten we zeggen een guild met focus voor heroic.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ryada schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:16:
[...]
In leven blijven is een ja of een nee, je kan niet beter zijn in ja of nee dan de andere.
DTPS etc is zo irrelevant aangezien je healers ook een relatie hebben tov je DTPS + de dps spelers ook ivm mechanics/externals.
EHR is weer een gevolg van DTPS, maar ook van je eigen survivability die in je kit zit, en sinds legion schalen die exponentieel met DPS gear ivm secondary stats.
dus nee je kan niet beter zijn in blijven leven, als ik een zoutzak wil zijn zonder knoppen in te drukken ga ik wel LFR doen.
En het verschil in DPS tussen een dps tank en turtle is tegenwoordig zo'n 600k dus dat is best noemeringswaardig.
Je laat TMI even volledig buiten beschouwing.
Een tank die tevens niet goed speelt, niet goed gegeared (optimized) is, of vanuit zijn class minder rondom mitigation zit, zal altijd een hogere DTPS hebben vergeleken met een tank die betere gear, hogere skill, of meer mitigation vanuit zijn class heeft.
Het gevolg van een hogere DTPS is meestal een hogere EHR (niet altijd in geval van hoge self-healing).
Een hogere lagere DTPS kan echter best betekenen dat een tank een hogere TMI heeft dan de ander.

Neem twee paladins, exact dezelfde gear.
A besluit zijn AD enkel te gebruiken als hij écht laag komt, B gebruikt iedere CD.
A let niet goed op zijn Blessed Stalwart en Consecration uptime icm SOTR, B zorgt dat deze er altijd zijn.

Tank A zal een hogere DTPS hebben, en een veel hogere TMI hebben, en een hogere EHR hebben dan Tank B.

Twee paladins, zelfde ilvl, verschillende gear.
A heeft een Haste > Crit ~= Mastery build met Seraphim
B Heeft een Mastery > Haste > Crit build met Last Defender

A zal hogere DPS, DTPS, TMI en EHR hebben.

Pak een Mitigation tank, en een self-healing tank (DH/DK):
Beiden van vergelijkbaar itemniveau en skillevel.

De Mitigation tank zal een lagere DTPS, terwijl de DH/DK vaak een lagere EHR heeft.

Hoe kom jij erbij dat tanks zich enkel kunnen meten in DPS, en niet in wie beter in leven blijft?
Een tank met gigantische TMI, die met elke hit die hij vreet enorme happen HP kwijt raakt, blijft in mijn ogen (als healer zijnde) absoluut, zeker weten, niet beter in leven dan een low-TMI tank met een smooth dmg curve en lage DTPS.

[ Voor 9% gewijzigd door Darkfreak op 09-01-2018 15:32 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zertaxka schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:21:
[...]

Enige waardeloze scaling is de Fire Debuff (en in mindere mate de CC fase). Je krijgt er altijd 3 ongeacht hoe groot de groep is. Probeer met een PuG van 20+ (zonder Discord etc) Coven maar eens te doen, zodra de Lightning debuff er is verlies je zo je melee of meer.

Aggramar kan ook nog een probleem zijn als je slechte/weinig CC hebt (Mage/Shaman/Priest ;w )
CC scaled ook heel slecht ja, met 10 man heb je sowieso minder cc, in een 20 mans pug raid stonden gewoon alle adds geroot of stunned an stelde die hele phase niets voor. Maar dat punt waren we snel voorbij, Een mass root plus twee stuns of een mass grip en een paar stuns is alles wat we nodig hebben en dat hebben we wel op 10 man.

Ik heb er ook niet meer zo op gelet, maar de health van de adds schaalde ook minder hard naar beneden als het aantal dps-ers in de raid. Hierdoor hebben we met 10 man ook langer nodig omdat er 1 add een keer extra zichzelf volledig healt t.o.v. alles al dood met een 15 mans raid.

Maar wat ons vooral nekte was pulse met maar twee healers, de pulse tickt ook nog eens voor dezelfde damage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Darkfreak schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:27:
[...]

Je laat TMI even volledig buiten beschouwing.
Een tank die tevens niet goed speelt, niet goed gegeared (optimized) is, of vanuit zijn class minder rondom mitigation zit, zal altijd een hogere DTPS hebben vergeleken met een tank die betere gear, hogere skill, of meer mitigation vanuit zijn class heeft.
Het gevolg van een hogere DTPS is meestal een hogere EHR (niet altijd in geval van hoge self-healing).
Een hogere lagere DTPS kan echter best betekenen dat een tank een hogere TMI heeft dan de ander.

Neem twee paladins, exact dezelfde gear.
A besluit zijn AD enkel te gebruiken als hij écht laag komt, B gebruikt iedere CD.
A let niet goed op zijn Blessed Stalwart en Consecration uptime icm SOTR, B zorgt dat deze er altijd zijn.

Tank A zal een hogere DTPS hebben, en een veel hogere TMI hebben, en een hogere EHR hebben dan Tank B.

Twee paladins, zelfde ilvl, verschillende gear.
A heeft een Haste > Crit ~= Mastery build met Seraphim
B Heeft een Mastery > Haste > Crit build met Last Defender

A zal hogere DPS, DTPS, TMI en EHR hebben.

Pak een Mitigation tank, en een self-healing tank (DH/DK):
Beiden van vergelijkbaar itemniveau en skillevel.

De Mitigation tank zal een lagere DTPS en mogelijk TMI hebben, terwijl de DH/DK vaak een lagere EHR heeft
Dan laat jij buiten beschouwing dat voor een hoop tanks DPS (aka secondary stats) een directe relatie heeft tov EHR/DTPS. secondary stats zorgen niet alleen voor DPS bij tanks tegenwoordig maar ook voor mitigation etc.

Neem een monk bijvoorbeeld, die veel dps heeft tov een monk die survival gaat.
de monk die voor dps gaat heeft meer crit/mastery/versatility

crit zorgt voor grotere healing procs voor alle heals op jou + hogere dps.
mastery zorgt voor meer dodge dus voor minder damage intake + hogere dps.
versatility zorgt voor minder dtps en meer dps.

Het verschil in DTPS is meestal ook maar 0.1m op een 6minuten durende fight, ja op pure progression kan dit misschien uitmaken als je nog niet geared genoeg bent, maar anders neem je toch de extra dps want je healed jezelf er meer door + je hebt minder damage intake.

Steam: Ryada.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DennyV schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:27:
[...]

Naja ik ben echt weer met Wow begonnen begin december 2 weekjes gegeared tot 930+ toen Normal gecleared in 1 shot en eergister dus me curve gehaald. Dus vond het niet bepaald challenging 8)7
Dus je hebt 0 progress gedaan, 0 raids, en je vind dat het makkelijk is.. ;w

Ik ben klaar met die discussie, kom graag terug als je echt progress hebt geraid ipv "ik ben mee gegaan met een groep die het al had gecleared!"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die DH tank lijkt mij in de discussie in dmg versus survival een beetje een uitzondering (zeker in dungeons). De dmg output heeft een directe relatie met de inkomende healing = survival.

Wil dit zelf nog gaan testen omdat ik momenteel voor dps ben gegaan en zag dat je statwise een hele andere setupt nodig hebt, maar uit diverse guides die ik gezien heb van mensen die mhytic raiden als dh tank vond ik dat best intressant en toch wel anders dan dk/warrior waar het zoals hierboven staat eigenlijk altijd een keuze is of je dit wel of niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:16
Ben benieuwd wanneer de eerste allied races komen. Kan ik mijn Dwarf lock omvormen naar Void Elf, al was het alleen voor de racials (die op eerste gezicht erg goed zijn voor spellcasters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennyV
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-02-2023
corset schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:40:
[...]

Dus je hebt 0 progress gedaan, 0 raids, en je vind dat het makkelijk is.. ;w

Ik ben klaar met die discussie, kom graag terug als je echt progress hebt geraid ipv "ik ben mee gegaan met een groep die het al had gecleared!"
Ik pug gewoon, ik heb ook zat wipes gehad. ik snap de discussie ook niet ik vind hc tanken te simpel daarmee klaar wat jij vind moet jij verder zelf weten :)

[ Voor 3% gewijzigd door DennyV op 09-01-2018 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

DennyV schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:43:
[...]

Ik pug gewoon, en daarbij vind ik het veel te simpel ik heb ook zat wipes gehad. ik snap de discussie ook niet ik vind hc tanken te simpel daarmee klaar wat jij vind moet jij verder zelf weten :)
Maar in essentie is tanken ook het simpelste wat er bestaat in raiden tegenwoordig. (ja ik ben zelf ook een tank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:16
Ik heb gisteren 2 wow tokens gekocht op de AH om straks de race change naar void elf te kunnen betalen. Als straks 7.3.5 komt (week of 2?) ben ik in ieder geval de mogelijk prijsstijging van de tokens voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennyV
Ryada schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:44:
[...]

Maar in essentie is tanken ook het simpelste wat er bestaat in raiden tegenwoordig. (ja ik ben zelf ook een tank)
Ja daar ben ik achter gekomen, ben van een break teruggekomen na mop.
Maar toch vind ik tanken nog steeds het leukste wat er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennyV schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:43:
[...]

Ik pug gewoon, ik heb ook zat wipes gehad. ik snap de discussie ook niet ik vind hc tanken te simpel daarmee klaar wat jij vind moet jij verder zelf weten :)
Nee, ho even. Jij zegt "de raids zijn te simpel en faceroll op heroic". Nu is het opeens "ja maar ik bedoelde alleen tanken" :X

Zo kan ik het ook wel... enige wat ik nog kan zeggen, not sure if serious....

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:05
*Voorstel*
Geef tanks een eigen topic, kunnen ze lekker daar keuvelen, ipv 2 pagina's aan AMG DAMAGE NOOOOOO SURVIVABILITY NOOOOO DAMAGE!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30

junglebeast

hier staat iets

IntToStr schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:44:
Ik heb gisteren 2 wow tokens gekocht op de AH om straks de race change naar void elf te kunnen betalen. Als straks 7.3.5 komt (week of 2?) ben ik in ieder geval de mogelijk prijsstijging van de tokens voor.
Oh goeie tip. Mijne loopt ook bijna af.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ryada schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:33:
[...]

Dan laat jij buiten beschouwing dat voor een hoop tanks DPS (aka secondary stats) een directe relatie heeft tov EHR/DTPS. secondary stats zorgen niet alleen voor DPS bij tanks tegenwoordig maar ook voor mitigation etc.

Neem een monk bijvoorbeeld, die veel dps heeft tov een monk die survival gaat.
de monk die voor dps gaat heeft meer crit/mastery/versatility

crit zorgt voor grotere healing procs voor alle heals op jou + hogere dps.
mastery zorgt voor meer dodge dus voor minder damage intake + hogere dps.
versatility zorgt voor minder dtps en meer dps.

Het verschil in DTPS is meestal ook maar 0.1m op een 6minuten durende fight, ja op pure progression kan dit misschien uitmaken als je nog niet geared genoeg bent, maar anders neem je toch de extra dps want je healed jezelf er meer door + je hebt minder damage intake.
Je noemt dan ook net die ene class die juist volledig afwijkend is in relatie tot tanking, DTPS en EHR.
Als ik een monk tank voor mij heb heal ik deze zelden boven de 50% juist omwille hoe monks werken.

En mijn punt was dat het zeer zeker mogelijk is dat een speler (of tank in dit geval) beter in leven blijft dan de ander.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zJpqMTrcO9840cOTolqtoKEz/full.png
Bovenstaande is uit onze Garothi Mythic kill.
6:16 durend gevecht.
De DK heeft 144.49m meer damage gehad, niks 0.1m.

De DK heeft een shitload meer aan DMG gevreten, terwijl die minder actief op de boss was.
Niet heel gek dat de DK in dit geval ook meer healing nodig had.
Echter heeft de DK in verhouding tot de paladin veel minder healing nodig gehad 42% EHR vs 64% EHR).

Helaas geeft WCL tegenwoordig geen TMI waarde meer weer, maar de Paladin heeft los van een lagere DTPS ook een veel lagere TMI dan de DK.
De Paladin is in dit voorbeeld een stuk makkelijk in leven gebleven dan de DK, welke mede door zijn hoge TMI een paar gevaarlijk harde klappen gevangen heeft.

Ik ging in op de claim dat je enkel in DPS tanks kunt vergelijken, en niet door te kijken wie 'beter in leven blijft' (dmv bv DTPS/TMI/EHR).

Je kunt zeer zeker iemand beoordelen op hoe goed die in leven blijft.
Het is geen ja/nee kwestie, en juist wel een kwestie van wie blijft hoe goed in leven.

Een ranged DPS, die constant in avoidable DMG of AOE staat, maar wel door zijn healers in leven gehouden wordt en niet sterft, blijft per definitie 'slechter' in leven dan een andere ranged DPS die alles ontwijkt en personals gebruikt.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
junglebeast schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:48:
[...]

Oh goeie tip. Mijne loopt ook bijna af.
Vervelend alleen dat Void Elves pas speelbaar zijn vanaf BfA of mogelijk met de pre'order en dan een aantal weken voor launch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennyV
corset schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:46:
[...]

Nee, ho even. Jij zegt "de raids zijn te simpel en faceroll op heroic". Nu is het opeens "ja maar ik bedoelde alleen tanken" :X

Zo kan ik het ook wel... enige wat ik nog kan zeggen, not sure if serious....
Ik dps niet dus weet niet hoe het als dps is om antorus hc te raiden.
Maar nu kom ik uit een tijd waar de raids nog gewoon tot Heroic gingen.
Daarom wil ik Mythic nog wel proberen kijken hoe dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thundermo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:49:
[...]
Vervelend alleen dat Void Elves pas speelbaar zijn vanaf BfA of mogelijk met de pre'order en dan een aantal weken voor launch :)
Yep, en wie wil er in hemelsnaam nou een Void elf spelen ? :9

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
thundermo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:49:
[...]

Als het goed is zijn een paar allied races al speelbaar met 7.3.5 over een paar weken. Misschien zit ik er helemaal naast, maar dat heb ik in m'n hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Iusedto schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:52:
[...]

Yep, en wie wil er in hemelsnaam nou een Void elf spelen ? :9
Euhh duidelijk dat ik een void elf ga spelen :P. Fuck tha horde, Void Elf ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thundermo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:47:
*Voorstel*
Geef tanks een eigen topic, kunnen ze lekker daar keuvelen, ipv 2 pagina's aan AMG DAMAGE NOOOOOO SURVIVABILITY NOOOOO DAMAGE!!!!!!!
Hehe ik had gisteren die leggie DK blood chest uit de highmountain kist.. beetje een max dps set als tank in elkaar gezet, maar denk dat dit vrijwel een extra dps-er is, in de dungeons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
IntToStr schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:52:
[...]

Als het goed is zijn een paar allied races al speelbaar met 7.3.5 over een paar weken. Misschien zit ik er helemaal naast, maar dat heb ik in m'n hoofd.
Blizzard heeft aangegeven dat Allied Races een BfA ding zijn, ik zou er dus niet vanuit gaan dat ze eerder beschikbaar gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:16
Ik had nog zo gehoopt op Leper Gnome als Allied Race voor de horde maar nee hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Darkfreak schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:49:
[...]

Je noemt dan ook net die ene class die juist volledig afwijkend is in relatie tot tanking, DTPS en EHR.
Als ik een monk tank voor mij heb heal ik deze zelden boven de 50% juist omwille hoe monks werken.

En mijn punt was dat het zeer zeker mogelijk is dat een speler (of tank in dit geval) beter in leven blijft dan de ander.

[afbeelding]
Bovenstaande is uit onze Garothi Mythic kill.
6:16 durend gevecht.

De DK heeft een shitload meer aan DMG gevreten, terwijl die minder actief op de boss was.
Niet heel gek dat de DK in dit geval ook meer healing nodig had.
Echter heeft de DK in verhouding tot de paladin veel minder healing nodig gehad 42% EHR vs 64% EHR).

Helaas geeft WCL tegenwoordig geen TMI waarde meer weer, maar de Paladin heeft los van een lagere DTPS ook een veel lagere TMI dan de DK.
De Paladin is in dit voorbeeld een stuk makkelijk in leven gebleven dan de DK, welke mede door zijn hoge TMI een paar gevaarlijk harde klappen gevangen heeft.

Ik ging in op de claim dat je enkel in DPS tanks kunt vergelijken, en niet door te kijken wie 'beter in leven blijft' (dmv bv DTPS/TMI/EHR).

Het is geen ja/nee kwestie, en juist wel een kwestie van wie blijft hoe goed in leven.

Een ranged DPS, die constant in avoidable DMG of AOE staat, maar wel door zijn healers in leven gehouden wordt en niet sterft, blijft per definitie 'slechter' in leven dan een andere ranged DPS die alles ontwijkt en personals gebruikt.
Dan heb ik een log die tegen je werkt waarschijnlijk
https://www.warcraftlogs....=damage-taken&options=130
De paladin die daar samen met mij aan het tanken is heeft 200k meer DTPS dan de paladin in jou voorbeeld omdat hij op DPS focussed. MAAR hij heeft minder EHR vergeleken met jou paladin. Wat mijn standpunt zeker ten goede komt.
Ter aanvulling hij soaked zowat ELKE bombardement. wat de hogere DTPS verklaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

thundermo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:54:
[...]

Blizzard heeft aangegeven dat Allied Races een BfA ding zijn, ik zou er dus niet vanuit gaan dat ze eerder beschikbaar gaan zijn.
Demonhunters waren tijdens WoD beschikbaar voor de mensen die de pre-order van Legion hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30

junglebeast

hier staat iets

Ja je moet ook BfA kopen om de races te kunnen spelen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ja, ik zie het nu inderdaad op wowhead ook staan. Ach ja, ik ben er klaar voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Darkfreak schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:54:
[...]

Demonhunters waren tijdens WoD beschikbaar voor de mensen die de pre-order van Legion hadden
Wat dus ook de verwachting gaat zijn met Allies Races, dat ze een week eerder beschikbaar komen voor pre'orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ryada schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:54:
[...]

Dan heb ik een log die tegen je werkt waarschijnlijk
https://www.warcraftlogs....=damage-taken&options=130
De paladin die daar samen met mij aan het tanken is heeft 200k meer DTPS dan de paladin in jou voorbeeld omdat hij op DPS focussed. MAAR hij heeft minder EHR vergeleken met jou paladin. Wat mijn standpunt zeker ten goede komt.
Paladin uit jouw link:
1.055.127,0 DTPS While active (terwijl hij aan het tanken was)
445.289,5 EHR While active

Paladin uit mijn link:
630.836,5 DTPS While active
403.663,0 EHR While active

Tevens een activity-verschil van 18.6%

En, ookal boeit dit mij niet, de DPS.

Jouw paladin:
552.869,1 DPS While Active

Onze paladin:
459.286,7 DPS While Active

We hebben het hier over een verschil van 93.582,4 DPS.
In ruil voor 61.58m meer DMG taken die gehealed moet worden.

Nee, dit komt jouw standpunt niet ten goede :P.

En je blijft hierop doorgaan, terwijl mijn hele punt was dat 'beter in leven blijven' iets is wat je kunt beoordelen, en het geen ja/nee kwestie is, zoals jij beweerd.

[ Voor 11% gewijzigd door Darkfreak op 09-01-2018 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thundermo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:54:
[...]

Deel komt toch al in patch 7.3.5? Dacht ergens iets gelezne te hebben over Lightforged Draneei en Highmount tauren in de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Kadardar schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:02:
[...]

Deel komt toch al in patch 7.3.5? Dacht ergens iets gelezne te hebben over Lightforged Draneei en Highmount tauren in de patch.
Iig zouden Lightforged Draenei/Void Elves/Highmountain Tauren/Nightborne toch al wel in 7.3.5 kunnen komen lijkt me. Past goed in het momentum als zijnde na Antorus qua verhaallijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Darkfreak schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:00:
[...]

Paladin uit jouw link:
1.055.127,0 DTPS While active (terwijl hij aan het tanken was)
445.289,5 EHR While active

Paladin uit mijn link:
630.836,5 DTPS While active
403.663,0 EHR While active

Tevens een activity-verschil van 18.6%

Nee, dit komt jouw standpunt niet ten goede :P.

En je blijft hierop doorgaan, terwijl mijn hele punt was dat 'beter in leven blijven' iets is wat je kunt beoordelen, en het geen ja/nee kwestie is, zoals jij beweerd.
Dat komt mijn punt toch juist ten goede hij heeft maar 40k meer healing nodig dan jou tank, ondanks dat hij bijna het dubbele aan damage neemt.
Terwijl hij hoogst waarschijnlijk een stuk mee DPS zal doen dan jou paladin tank.

overigens een DK met een paladin vergelijken :thinking:
DK neemt standaard meer damage, hun healen het gewoon terug. Paladins hebben meer direct mitigation tov een DK dus nemen per definitie minder damage per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
[...]

Het is een BfA option zoals gezegd is, dus ze zullen niet met 7.3.5 komen. Deze patch gaat volgens de geruchten en voorspelling volgende week al live. De kans is groot dat de Allied Races vrijkomen bij een pre-order op BfA. Ze komen dus wel eerder, alleen niet zomaar ;) .

De notes die je hebt gelezen over deze races in 7.3.5 gaan over de questlines en achievements om ze vrij te spelen, deze zullen er naar alle waarschijnlijkheid wel in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
[...]

Akaendra schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:04:
[...]

Iig zouden Lightforged Draenei/Void Elves/Highmountain Tauren/Nightborne toch al wel in 7.3.5 kunnen komen lijkt me. Past goed in het momentum als zijnde na Antorus qua verhaallijn.
Daar lezen. Zeker het stuk over 'Allied Races'.

http://www.wowhead.com/ne...release-dates-speculation

Tuurlijk kan er van alles nog wijzigen, maar voor nu is het zo dat je minimaal moet wachten tot dat de pre'order only content speelbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Jup, zover is het idee dat je in 7.3.5 al een deel van de allied races kan spelen.. maar alleen pas zodra je daadwerkelijk BfA kan kopen.. (het is tenslotte een requirement).. Dus dat zal niet op release van 7.3.5 zijn maar een tijd later pas..

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Themperror schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:09:
Jup, zover is het idee dat je in 7.3.5 al een deel van de allied races kan spelen.. maar alleen pas zodra je daadwerkelijk BfA kan kopen.. (het is tenslotte een requirement).. Dus dat zal niet op release van 7.3.5 zijn maar een tijd later pas..
Je bedoelt in Patch 8.0.x, wat de pre-patch gaat worden voor BfA :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ryada schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:07:
[...]
[knip]
... je kan niet beter blijven leven dan een andere persoon.
Darkfreak schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:27:
[...]
Hoe kom jij erbij dat tanks zich enkel kunnen meten in DPS, en niet in wie beter in leven blijft?
Een tank met gigantische TMI, die met elke hit die hij vreet enorme happen HP kwijt raakt, blijft in mijn ogen (als healer zijnde) absoluut, zeker weten, niet beter in leven dan een low-TMI tank met een smooth dmg curve en lage DTPS.
Darkfreak schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:49:
[...]

Darkfreak schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:00:
[...]

Ik. Ging. In. Op. Jouw. Claim. Dat. Je. Iemand. Niet. Kunt. Beoordelen. Op. Hoe. Goed. Hij. Of. Zij. In. Leven. Blijft. En. Je. Claim. Dat. Dit. Een. Ja. Nee. Kwestie. Is.

Zeker nooit healer gespeeld in een progress raid.

Ik ben hier bij deze klaar mee.
Ik weet beter dan te blijven schaken met een duif :P

[/einde rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thundermo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:07:
[...]

[...]

Daar lezen. Zeker het stuk over 'Allied Races'.

http://www.wowhead.com/ne...release-dates-speculation

Tuurlijk kan er van alles nog wijzigen, maar voor nu is het zo dat je minimaal moet wachten tot dat de pre'order only content speelbaar wordt.
Ah ja, ik heb het hele Allied race nieuws niet meer gevolgd sinds de eerste datamines van 7.3.5, dacht wel dat het erin zou zitten aangezien de opties er waren. Kennelijk dus niet, ach... denk nog wel dat het een aankoop is en wellicht een week of een paar van te voren zodat je niet op de broken shore hoeft te blijven hangen tijdens BfA release voor je allied races te unlocken. :P Dat zou wel een goede manier zijn om de servers tijdelijk te balanceren op launch... eene kant rent Broken shore in voor hun allied races (want allied races is waar je op hebt gewacht) en de andere kant rent de nieuwe quest zones in om zo snel mogelijk te levellen en dungeons te gaan doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:13:
[...]

[...]

[...]

[...]

Ik. Ging. In. Op. Jouw. Claim. Dat. Je. Iemand. Niet. Kunt. Beoordelen. Op. Hoe. Goed. Hij. Of. Zij. In. Leven. Blijft. En. Je. Claim. Dat. Dit. Een. Ja. Nee. Kwestie. Is.

\[/einde rant]
Nee je komt met cijfers als bewijs en die worden keihard onderuit gehaald. heb dan ook de ballen om te zeggen "sorry je hebt gelijk" ipv "ik ben klaar met de discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Kadardar schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:13:
[...]

Ah ja, ik heb het hele Allied race nieuws niet meer gevolgd sinds de eerste datamines van 7.3.5, dacht wel dat het erin zou zitten aangezien de opties er waren. Kennelijk dus niet, ach... denk nog wel dat het een aankoop is en wellicht een week of een paar van te voren zodat je niet op de broken shore hoeft te blijven hangen tijdens BfA release voor je allied races te unlocken. :P Dat zou wel een goede manier zijn om de servers tijdelijk te balanceren op launch... eene kant rent Broken shore in voor hun allied races (want allied races is waar je op hebt gewacht) en de andere kant rent de nieuwe quest zones in om zo snel mogelijk te levellen en dungeons te gaan doen. :D
Servers hoeven niet gebalanced te worden, aangezien we weer meerdere zones hebben, gaan mensen sowieso allemaal al een andere kant op. Daarnaast begin je een Allied Race op 20 :), of je moet een character boost kopen (of race change). Bij boost zal je ff de broken shore door moeten (wat ook echt nog maar een dag is, dan ben je 110).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

thundermo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:11:
[...]

Je bedoelt in Patch 8.0.x, wat de pre-patch gaat worden voor BfA :).
De verwarring bij velen komt er denk ik vandaan dat op PTR, in 7.3.5 de allied races speelbaar zijn dacht ik?
Niet 100% zeker, speel de PTR zelf momenteel niet, maar zag ik wat patch notes van 7.3.5 vluchtig de allied races langskomen.

Denk dat we inderdaad mogen wachten tot de BfA pre-patch (mits pre-order aangeschaft) om er op Live mee aan de slag te kunnen gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
Darkfreak schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:17:
[...]

De verwarring bij velen komt er denk ik vandaan dat op PTR, in 7.3.5 de allied races speelbaar zijn dacht ik?
Niet 100% zeker, speel de PTR zelf momenteel niet, maar zag ik wat patch notes van 7.3.5 vluchtig de allied races langskomen.

Denk dat we inderdaad mogen wachten tot de BfA pre-patch (mits pre-order aangeschaft) om er op Live mee aan de slag te kunnen gaan.
Wat ik begrepen heb, is het zo dat Allied Races nog niet speelbaar zijn op de PTR. Ze hebben alleen gedatamined wat de benodigdheden zijn om ze vrij te spelen en wat informatie over de start zones van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Darkfreak schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:13:
[...]

[...]

[...]

[...]

\[/einde rant]
Misschien even je toetsenbord nakijken? Je gebruikt aardig veel punten om een zin te schrijven, ik weet dat mijn nederlands niet al te best is maar ik weet wel dat zoveel punten een beetje onnodig is.

In leven blijven zelf kan je niet beter doen dan een ander. Je kan best cijfertjes minder of meer hebben die zorgen dat healers minder om jou hoeven te denken of iets dergelijks.
Die maken niet een binaire check meer interessant.

Healing is niks voor mij, weet van mezelf dat ik me dan te erg ga irriteren op het feit dat DPS hun werk niet doet en dat ik 1 of andere malloot moet healen die denkt dat defensive builds goddelijk zijn.

Maargoed ik probeer een discussie te voeren waar jij geen zin in hebt dat kan ik begrijpen ik neem namelijk niet zomaar dingen aan van anderen en verwacht goede standpunten en dan nog doe ik moeite omdat ik genoeg mensen ken die denken ergens verstand van te hebben.
Dus bij deze is de discussie voorbij, even goede vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thundermo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:16:
[...]

Servers hoeven niet gebalanced te worden, aangezien we weer meerdere zones hebben, gaan mensen sowieso allemaal al een andere kant op. Daarnaast begin je een Allied Race op 20 :), of je moet een character boost kopen (of race change). Bij boost zal je ff de broken shore door moeten (wat ook echt nog maar een dag is, dan ben je 110).
Dan alsnog, hoe minder druk op de servers door een splitsing van mensen maakt niet veel uit toch? Ja je allied race begint op level 20 en je zou kunnen boosten (hoogst waarschijnlijk zonder die armor dingetjes) maar neem dat dem eeste juist die armor willen dus ik verwacht niet veel allied races dichtbij de eerste week maar eerder aan het einde. Tuurlijk zijn er mensen die gaan boosten of race changen maar dan komt het probleem en gehuil... ik heb geen armor! :(

Nee ik verwacht toch een splitsing als het pas bij BfA launch komt wat lekker is om de servers lekker stabiel te houden... vna mij mogen ze zelfs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

thundermo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:18:
[...]

Wat ik begrepen heb, is het zo dat Allied Races nog niet speelbaar zijn op de PTR. Ze hebben alleen gedatamined wat de benodigdheden zijn om ze vrij te spelen en wat informatie over de start zones van ze.
Dat .. Maakt inderdaad meer sense dan dat ze nu al speelbaar zijn op 7.3.5 PTR, maar pas op BfA-prepatch live komen (logischer ook dat ze speelbaar zijn tijdens de BfA Pre-Patch op PTR, weet niet meer hoe dat met DHs toen was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Darkfreak schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:21:
[...]

Dat .. Maakt inderdaad meer sense dan dat ze nu al speelbaar zijn op 7.3.5 PTR, maar pas op BfA-prepatch live komen (logischer ook dat de speelbaar zijn op BfA Pre-Patch op PTR, weet niet meer hoe dat met DHs toen was)
DH's waren al speelbaar in de prepatch, maar alleen tot level 100 dus tja, Prepatch was ook maar een kleine 2 weken ofzo.
Naja, ik zie wel. Zal me niet verbazen als ze bepaalde allied races wat eerder doen dan de prepatch, vooral omdat dat storywise het meest voor de hand liggend is Maar vooralsnog zal ik er maar van uitgaan dat het prepatch wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Kadardar schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:20:
[...]

Dan alsnog, hoe minder druk op de servers door een splitsing van mensen maakt niet veel uit toch? Ja je allied race begint op level 20 en je zou kunnen boosten (hoogst waarschijnlijk zonder die armor dingetjes) maar neem dat dem eeste juist die armor willen dus ik verwacht niet veel allied races dichtbij de eerste week maar eerder aan het einde. Tuurlijk zijn er mensen die gaan boosten of race changen maar dan komt het probleem en gehuil... ik heb geen armor! :(

Nee ik verwacht toch een splitsing als het pas bij BfA launch komt wat lekker is om de servers lekker stabiel te houden... vna mij mogen ze zelfs :D
De druk op servers is sowieso al ongelofelijk afgenomen aangezien ze nu veel meer met shards werken, waardoor een bepaalde groep mensen in een shard komt, worden het er teveel dan wordt er direct een nieuwe shard aangemaakt en mensen vanaf dan daarin geplaatst. De launch van Legion was in mijn beleving ook echt ongelofelijk stabiel, totaal geen issues met lag of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Het gaat er dus om dat je verschillende tanking classes niet met elkaar kan vergelijken omdat ze compleet anders spelen en tanken, EHPS / DTPS enzo is dus compleet irrelevant, de enigste metric die vergelijkbaar is is DPS.

Daarnaast ligt self-healing en EHPS ook enorm aan je healers, als druid tank kan ik mezelf best goed healen, maar duurt het even voordat Frenzied Regeneration helemaal gehealed heeft, tegen die tijd zit ik al vol vanwegen de healers die me bespammen.

DTPS staat direct gelijk aan hoe je class speelt, DK's nemen damage en healen terug, ze hebben vrij weinig mitigation, Druids hebben enorm veel physical mitigation en genoeg skills om damage te absorberen, dus in vergelijken zal een druid altijd een DK outperformen volgens jou.. "omdat ze beter in leven blijven"

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thundermo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:23:
[...]

De druk op servers is sowieso al ongelofelijk afgenomen aangezien ze nu veel meer met shards werken, waardoor een bepaalde groep mensen in een shard komt, worden het er teveel dan wordt er direct een nieuwe shard aangemaakt en mensen vanaf dan daarin geplaatst. De launch van Legion was in mijn beleving ook echt ongelofelijk stabiel, totaal geen issues met lag of iets dergelijks.
True that, was alweer vergeten over sharding. Ach het komt vast goed. :) Ze weten hoe ze nu moeten launchen dus ik ben al blij genoeg. Maarja het blijft leuk als mensen eerst hun Allied Race gaan halen omdat ze owh zo graag race x willen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
Ik vind het persoonlijk wel echt jammer. Ik sta namelijk te popelen om een Highmountain Tauren Druid te levelen, can't fcking wait! De optimale combinatie, een groot gewei en de cosmetics van een Tauren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik sta eigenlijk niet super erg te popelen voor de nieuwe Horde Allied races zo ver, enige wat ik hoop is rechtstaande Orcs....

Alliance heeft zeker de betere races gekregen imo waar mijn interesse dan ook vooraluit gaat zijn licht gesmeten space geiten en donkere elfjes. Er zouden meer races uiteindelijk komen in BfA zeiden ze dus misschien komt er nog iets boeiends voor Horde, maarja ieder zo ze ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Kadardar schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:44:
Ik sta eigenlijk niet super erg te popelen voor de nieuwe Horde Allied races zo ver, enige wat ik hoop is rechtstaande Orcs....

Alliance heeft zeker de betere races gekregen imo waar mijn interesse dan ook vooraluit gaat zijn licht gesmeten space geiten en donkere elfjes. Er zouden meer races uiteindelijk komen in BfA zeiden ze dus misschien komt er nog iets boeiends voor Horde, maarja ieder zo ze ding. :)
Zal me ook niet verbazen als ze die vosdingen een horde race laten worden die ze tijdens blizzcon hebben laten zien. Goblin model enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:49:
[...]

Zal me ook niet verbazen als ze die vosdingen een horde race laten worden die ze tijdens blizzcon hebben laten zien. Goblin model enzo.
Owh ja die dingen... zou me niet verbazen idd als daar nog een Race van wordt gemaakt want ja... beest lijkende races doen het altijd wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Kadardar schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:44:

Ik vind die Alliance races echt enorm teleurstellen, zeker die Draenei. Ik zie bijna geen verschil, volgens mij alleen die ogen die licht geven toch en een iets lichtere huidskleur? In de 10 jaar dat ik Alliance speelde heb ik Draenei sowieso een verschrikkelijke race gevonden. Man man man, wat een gedrochten, zeker die males met die hoeven :X .

Upright Orcs is wel een lekkere toevoeging inderdaad ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:01:
[...]

Ik vind die Alliance races echt enorm teleurstellen, zeker die Draenei. Ik zie bijna geen verschil, volgens mij alleen die ogen die licht geven toch en een iets lichtere huidskleur? In de 10 jaar dat ik Alliance speelde heb ik Draenei sowieso een verschrikkelijke race gevonden. Man man man, wat een gedrochten, zeker die males met die hoeven :X .

Ja ik heb dus een zwak voor Draeneis aan de alliance kant. Alliance kant is de draenei wat voor mij Blood elf is aan de Horde kant... heb ze zowat allemaal op die races zeg maar wat ik ervan kan maken. :P

Ja enige verschil is over het algemeen die gele ogen en ze hebben tatoos op hun lichaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Raptar schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:01:
[...]

Ik vind ze tot nu toe geen van allen echt bijzonder, in ieder geval zeker niet bijzonder genoeg om weer de pijn van 20-110 te gaan beleven en al helemaal niet met de xp/dmg nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennyV schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:27:
[...]
Naja ik ben echt weer met Wow begonnen begin december 2 weekjes gegeared tot 930+ toen Normal gecleared in 1 shot en eergister dus me curve gehaald. Dus vond het niet bepaald challenging 8)7
Eens, op onze hickup na door de kleine raid omvang zijn alle bosses binnen 10 attempts plat gegaan en waren vanaf dat moment min of meer op farm. (Af en toe doet iemand iets doms waar we niet van kunnen herstellen. Een deathis al snel funest met maar 10-12 man in de raid.)

Ik huiver dan ook een beetje voor de rest van de expansion als we niet snel wat extra mensen vinden. Ik vrees namelijk dat we vanaf nu kunnen farmen op heroic en dat gaat gauw vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZOOooo...

Gisteren Aggramar Hc neergemept. Paar pogingen nodig, maar ging best snel. Veel mensen moesten wel wat oude backup trinkets gebruiken omdat de reguliere de CC breken en een vrij grote range hebben. Er was zelfs iemand die geen backup had en maar zonder trinket speelde :P

Daarna de bigg boss. Verliep niet echt heel soepel, maar hij zat toch op het einde in de laatste fase op 12%. Toen was de tree nekkie en gingen beide tanks dood. Komende week gaat die wel dood. hele gevecht lijkt erg op normal. Enige echte verschil is dat je die adds echt moet interrupten bij die beacon of nogwat. Als mensen dat niet doen en/of andere casts gaan interrupten dan is het heel snel een wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:02:
ZOOooo...

Gisteren Aggramar Hc neergemept. Paar pogingen nodig, maar ging best snel. Veel mensen moesten wel wat oude backup trinkets gebruiken omdat de reguliere de CC breken en een vrij grote range hebben. Er was zelfs iemand die geen backup had en maar zonder trinket speelde :P

Daarna de bigg boss. Verliep niet echt heel soepel, maar hij zat toch op het einde in de laatste fase op 12%. Toen was de tree nekkie en gingen beide tanks dood. Komende week gaat die wel dood. hele gevecht lijkt erg op normal. Enige echte verschil is dat je die adds echt moet interrupten bij die beacon of nogwat. Als mensen dat niet doen en/of andere casts gaan interrupten dan is het heel snel een wipe.
Heb hem gister ook nog even gedaan als tank maar helaas fail pug group, de fight is bijna precies hetzelfde Ik had wel iets meer verwacht tactic wijze op heroic maar nope.... Enige wat tanks moeten doen is wat meer opletten in phase 3 en in phase 4 liggen we iets meer dood om orbs te pakken. Ik was teleur gesteld helaas. :(

Deze week maar hopen op wat betere loot zodat ik in een wat betere groep kan komen ilvl wijze en hopen dat de mensen meer werkende breincellen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren nog geprobeerd in een pug Argus heroic te doen, maar meerdere sub 10% wipes en geen kill als resultaat :(

Daarna nog maar m'n HoV +18 key geprobeerd, maar de healer kon de 2e boss niet aan. Die is echt niet grappig op tyrannical. Gelukkig met een andere healer alsnog op +17 wel gehaald. Zelfs met een wipe op zowel eerste als tweede boss nog steeds ruim gehaald met +2 op timer. Die timer is wel erg vergevend in Halls of Valor zeg. Niet dat ik dat erg vind :P Ben benieuwd wat het allemaal op gaat leveren in de weekly chest vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kadardar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:15:
[...]

Heb hem gister ook nog even gedaan als tank maar helaas fail pug group, de fight is bijna precies hetzelfde Ik had wel iets meer verwacht tactic wijze op heroic maar nope.... Enige wat tanks moeten doen is wat meer opletten in phase 3 en in phase 4 liggen we iets meer dood om orbs te pakken. Ik was teleur gesteld helaas. :(

Deze week maar hopen op wat betere loot zodat ik in een wat betere groep kan komen ilvl wijze en hopen dat de mensen meer werkende breincellen hebben.
Hehehe.. tanken vind ik erg leuk en zag dps toch eigelijk altijd een beetje als "dom" knoppen rammen, maar nu ik in raid deze expansion vrijwel alleen maar dps ben geweest moet ik toch zeggen dat veel gevechten als dps interessanter zijn dan als tank.

Deze laatste raid kan echter soms wel heel frustrerend zijn als dps omdat je heel makkelijk nekkie kan gaan door fouten van je mede dps-ers. ik had dit afgelopen vrijdag 3de boss waarbij er drie bommen om mij heen lagen.. dps met adhd ofzo liep te bewegen als een gek --> Boom dood. Toen life binder waar ik direct aggro had en de tank kennelijk een slokje nam (ook wel deels mijn fout, maar ja ik mep al best hard :) ) Daarna bij die boss met dat sleep gewoon 2 keer achter elkaar sleep krijgen en geen dispell en toen als klap op de vuurpijl bij coven liep ieand met die fulminating troep zo recht op mij af... hij d8 vast dat we dit moesten soaken. Kon ook verder nergens heen want aan de andere kant stond iemand anders met ook en debuff.

Was er toen wel ff klaar mee.. mic uitgezet en maar even een biertje gedronken terwijl ik nekkie lag te zijn :P
IntToStr schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:18:

Daarna nog maar m'n HoV +18 key geprobeerd, maar de healer kon de 2e boss niet aan. Die is echt niet grappig op tyrannical.
Ik had maandag een EoA 15 en HoV 15 gedaan in deze volgorde en het was erg grappig om te zien dat die bursting buff in AoE veel gevaarlijker was dan in HoV. Terwijl tyrannical idd zoals je aangeeft in HoV erg tricky is terwijl dat bursting daar niet zo gevaarlijk was. Daarbij als slome dk slak vind ik die laatste boss altijd heel irritant ivm met dat weglopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2018 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:53:
[...]

Hehehe.. tanken vind ik erg leuk en zag dps toch eigelijk altijd een beetje als "dom" knoppen rammen, maar nu ik in raid deze expansion vrijwel alleen maar dps ben geweest moet ik toch zeggen dat veel gevechten als dps interessanter zijn dan als tank.

Deze laatste raid kan echter soms wel heel frustrerend zijn als dps omdat je heel makkelijk nekkie kan gaan door fouten van je mede dps-ers. ik had dit afgelopen vrijdag 3de boss waarbij er drie bommen om mij heen lagen.. dps met adhd ofzo liep te bewegen als een gek --> Boom dood. Toen life binder waar ik direct aggro had en de tank kennelijk een slokje nam (ook wel deels mijn fout, maar ja ik mep al best hard :) ) Daarna bij die boss met dat sleep gewoon 2 keer achter elkaar sleep krijgen en geen dispell en toen als klap op de vuurpijl bij coven liep ieand met die fulminating troep zo recht op mij af... hij d8 vast dat we dit moesten soaken. Kon ook verder nergens heen want aan de andere kant stond iemand anders met ook en debuff.

Was er toen wel ff klaar mee.. mic uitgezet en maar even een biertje gedronken terwijl ik nekkie lag te zijn :P
Ik ken het gevoel, maar toch trekt tanken mij iets meer deze expansion dan vorige... kan ook gewoon zijn omdat ik eens iets anders wil doen als main role na al die jaren als DPS. Wilt niet zeggen dat ik totaal niet DPS maar als DPS heb ik toch veel dezelfde problemen die jij aanhaalt met pugs... ja het zijn pugs maar cmon... je begrijpt toch wel als je 2yards moet spreiden op coven dat je niet op iemand moet gaan staan. 8)7 Ik heb nu me ilvl iets meer geupped door wat leggo swapping en van een Tier C item naar Tier A gegaan dus altijd beter. :D Verwacht nu iets minder problemen om in pugs te komen omdat nu 945 heb gehaald en de meeste dit toch echt wel als minimale grens gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Voelt bekend, maar soms maak ik zelf ook fouten, dus perfect ben ik ook niet.
Vooral dat adhd rondlopen moest ik mezelf als caster echt afleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Ach man, ik ben jaloers als ik zo al die Antorus stories hoor. Gisteren voor het eerst proberen een groep te zoeken en ben gewoon nergens welkom :P . Ben pas ilvl 929, misschien dat het daar aan ligt, en heb overigens ook geen curved. Nu heb ik genoeg geraid, dus ik weet zeker - no arogance - dat ik prima in een Normal groep meekan. Ik denk dus ook dat ik maar eens een fake achievement aanmaak. Bad man, ik weet het, alleen in het verleden ook een paar keer gedaan en ben nooit door de mand gevallen. Ik heb gewoon alle filmpjes gekeken, dus de tactics zijn me bekend.

Om ook maar een beetje in het raidverhaal te blijven, ik heb gisteren EN HC gepugged, toch nog geraid :') . Ontzettend uitdagend en verfrissend, kon echt m'n ei kwijt. Haha nee, sommige rares op Argus blijven nog langer staan. Het was trouwens ook niet voor niets, moest er zijn voor de "Balance of Power" questline. Daarnaast eigenlijk ook wel leuk om weer een keer doorheen te lopen.

Hopelijk is het deze week wel ergens mogelijk om een Antorus Normal raidgroep te joinen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-06 20:25
Raptar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:08:
Ach man, ik ben jaloers als ik zo al die Antorus stories hoor. Gisteren voor het eerst proberen een groep te zoeken en ben gewoon nergens welkom :P . Ben pas ilvl 929, misschien dat het daar aan ligt, en heb overigens ook geen curved. Nu heb ik genoeg geraid, dus ik weet zeker - no arogance - dat ik prima in een Normal groep meekan. Ik denk dus ook dat ik maar eens een fake achievement aanmaak. Bad man, ik weet het, alleen in het verleden ook een paar keer gedaan en ben nooit door de mand gevallen. Ik heb gewoon alle filmpjes gekeken, dus de tactics zijn me bekend.

Om ook maar een beetje in het raidverhaal te blijven, ik heb gisteren EN HC gepugged, toch nog geraid :') . Ontzettend uitdagend en verfrissend, kon echt m'n ei kwijt. Haha nee, sommige rares op Argus blijven nog langer staan. Het was trouwens ook niet voor niets, moest er zijn voor de "Balance of Power" questline. Daarnaast eigenlijk ook wel leuk om weer een keer doorheen te lopen.

Hopelijk is het deze week wel ergens mogelijk om een Antorus Normal raidgroep te joinen!
ik ga vanavond antorus normal runnen, heb ook geen curve maar met seat kom je er (nu nog) in ieder geval in en ben er redelijk overgeared voor anyway. je mag mee als je wilt hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Hystrea schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:12:
[...]

ik ga vanavond antorus normal runnen, heb ook geen curve maar met seat kom je er (nu nog) in ieder geval in en ben er redelijk overgeared voor anyway. je mag mee als je wilt hoor :)
Ga jij leaden? Daar wil ik dan wel graag bijzijn ja, lijkt me mooi man. Hoe laat ongeveer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hystrea
Raptar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:23:
[...]

Ga jij leaden? Daar wil ik dan wel graag bijzijn ja, lijkt me mooi man. Hoe laat ongeveer?
ik join in principe een pug, als 1 iemand de achievement linked is het vaak genoeg (Dat is hoe ik HC Antorus inkom, met een maatje dat wel curve heeft :) ). ik ga denk ik rond half 8 - 8 uur, mn BNET tag is Ujipo#2757

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je mag ook mij toevoegen hoor, ik ga vaak met @DennyV mee puggen en 2 tanks is toch wel vaak insta invite. We kunnen alleen niet garanderen dat als je underperformed je erin kan blijven aangezien wij alleen maar joinen. Puur uit luiheid omdat we geen zin hebben om uit te leggen tevens. :P Op discord willen je het best snel uitleggen maar om alles in een raidwarning te typen en markers te plaatsen... nope.

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 10-01-2018 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Kadardar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:36:
[...]

Je mag ook mij toevoegen hoor, ik ga vaak met @DennyV mee puggen en 2 tanks is toch wel vaak insta invite. We kunnen alleen niet garanderen dat als je underperformed je erin kan blijven aangezien wij alleen maar joinen. Puur uit luiheid omdat we geen zin hebben om uit te leggen tevens. :P Op discord willen je het best snel uitleggen maar om alles in een raidwarning te typen en markers te plaatsen... nope.
Wij zijn al vriendjes op Bnet, alleen niet dat we ooit contact hebben ofzo ;) . Ooit een keer gedaan toen ik ging rerollen naar FF, maar dat is echt al maanden geleden. Maar lijkt me leuk om een keer mee te gaan man, ik vind het geen probleem om Discord te joinen. Heb gewoon een headset dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:44:
[...]

Wij zijn al vriendjes op Bnet, alleen niet dat we ooit contact hebben ofzo ;) . Ooit een keer gedaan toen ik ging rerollen naar FF, maar dat is echt al maanden geleden. Maar lijkt me leuk om een keer mee te gaan man, ik vind het geen probleem om Discord te joinen. Heb gewoon een headset dus.
Owh ja tuurlijk, nou ik zou je wel even poken als we gaan. :P kan je kijken of het uitkomt voor je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raptar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:23:
[...]

Je mag mij ook toevoegen, ik word nooit declined, en ga deze week nog wel minstens 2x een avondje Antorus doen denk ik:

ggeasy#21594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
@Kadardar
Top, bedankt man! Ik wacht af :) !

@Verwijderd
Zal je vanavond toevoegen, thnx!

Mooi contrast dit, van niks naar meerdere invites. Toch lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennyV

@Kadardar en ik kunnen jou zeker wel even door normal pushen. @Kadardar wel dpsen dan he want dpstank op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennyV schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:26:
[...]

@Kadardar en ik kunnen jou zeker wel even door normal pushen. @Kadardar wel dpsen dan he want dpstank op :)
Ik kom daar nog wel op terug bij je, het blijkt toch echt wel de way to go to te zijn uiteindelijk. Blijkt dat het ook niet maar een paar K dps verschilt het kan echt gewoon het dubbele kan zijn wat een survival tank doet en dat het qua survivability, indien je het goed doet echt maar weinig uitmaakt op je survivability, minder dan je zelfs denkt op het moment. Heb het even eens overlegd met iemand uit mythic omgevingen en die zweert erbij dat je het uiteindelijk moet doen... maar om discussies als gister te voorkomen, doe ik dat wel 1 op 1 op met je voordat we weer 6 paginas aan wellissshhhh en nietushhhh verhalen gaan krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kadardar op 10-01-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennyV
Kadardar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:35:
[...]

Ik kom daar nog wel op terug bij je, het blijkt toch echt wel de way to go to te zijn uiteindelijk. Blijkt dat het ook niet maar een paar K dps verschilt het kan echt gewoon het dubbele kan zijn wat een survival tank doet en dat het qua survivability, indien je het goed doet echt maar weinig uitmaakt op je survivability, minder dan je zelfs denkt op het moment. Heb het even eens overlegd met iemand uit mythic omgevingen en die zweert erbij dat je het uiteindelijk moet doen... maar om discussies als gister te voorkomen, doe ik dat wel 1 op 1 op met je voordat we weer 6 paginas aan wellissshhhh en nietushhhh verhalen gaan krijgen.
Goed plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
[...]

Would love that! Eerst even voelen op Normal doet het toch altijd het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

[...]

Ik kan ook wel mee op mijn mee voor die normal run.. Heb gister eindelijk mijn Curve binnengehaald na veel wipes op Argus HC met een pug. Met Curve moet het wat makkelijker worden om pug's binnen te komen voor heroics!

Rogue zit inmiddels op 950 ilvl! :)

Thuggie @ Draenor

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:22:
[...]

Ik kan ook wel mee op mijn mee voor die normal run.. Heb gister eindelijk mijn Curve binnengehaald na veel wipes op Argus HC met een pug. Met Curve moet het wat makkelijker worden om pug's binnen te komen voor heroics!

Thuggie @ Draenor
Dennyv zit bij je in de guild btw ;) Maar goed ik heb je op bnet. Zou je ook even een poke geven wanneer er iets spannends gebeurd. Kan jezelf beslissen wat je doet op dat moment. :)

Edit: owh lol, je je quote dennyv voor je verhal maar omdat ik in je quote sta door @Kadardar krijg ik hem ook binnen als warning. :P dus nevermind, je verwachte waarschijnlijk geen antwoord van mij 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Kadardar op 10-01-2018 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Kadardar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:25:
[...]

Dennyv zit bij je in de guild btw ;) Maar goed ik heb je op bnet. Zou je ook even een poke geven wanneer er iets spannends gebeurd. Kan jezelf beslissen wat je doet op dat moment. :)

Edit: owh lol, je je quote dennyv voor je verhal maar omdat ik in je quote sta door @Kadardar krijg ik hem ook binnen als warning. :P dus nevermind, je verwachte waarschijnlijk geen antwoord van mij 8)7
Dat weet ik :p hij pugged ook alles.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennyV
hmr schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:22:
[...]

Thuggie @ Draenor
Ja dat is prima hoor :). Ik ben inmiddels 952

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Owh ja het is weer Woensdag, nog iemand spannende loot uit de mythic chest gekregen of weer... nutteloze secondary stats? :P Share, share share!

Ik hoop zo graag op een relic, mijn relics zijn allemaal sub 915... :(

[ Voor 20% gewijzigd door Kadardar op 10-01-2018 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan vanavond pas kijken. Zou fijn zijn als m'n net gedingde monk een leggy krijgt uit de chest. Kon nog net op tijd een mythic doen gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunnadin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-01-2024
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje dit topic, dus ik dacht ik stel me even voor :)

Ik speel een Alliance Resto druid op Silvermoon: https://worldofwarcraft.c...acter/silvermoon/bunnadin
Met ons gilde (QQ) zitten we nu op 8/11 HC, vanavond hopelijk verder :D

Greetings,

Bunnadin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
Kadardar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:46:
Owh ja het is weer Woensdag, nog iemand spannende loot uit de mythic chest gekregen of weer... nutteloze secondary stats? :P Share, share share!

ga ik vanavond zien, ik hoop op stiekem op een restoration trinket/relic zodat ik die viable als offspec kan gaan draaien. mn enhancement spec is nu 950.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024

Kreeg de http://www.wowhead.com/it...&bonus=1826:1462&spec=256 op mn warlock 8)7
Kwa iL wel beter wat ik heb (tier 21 935cape vs 960+ Drape of shame ) maar ja dan vebreek ik de 4 set , Niet zo handig dus .

Mn warlock https://worldofwarcraft.c...acter/argent-dawn/nazalem
armory is nog niet bijgewerkt ;(

[ Voor 47% gewijzigd door brainshead op 10-01-2018 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brainshead schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:13:
[...]

Kreeg de http://www.wowhead.com/it...&bonus=1826:1462&spec=256 op mn warlock 8)7
Kwa iL wel beter wat ik heb (tier 21 935cape vs 960+ Drape of shame ) maar ja dan vebreek ik de 4 set , Niet zo handig dus .

Mn warlock https://worldofwarcraft.c...acter/argent-dawn/nazalem
armory is nog niet bijgewerkt ;(
Sim it, vervang des nodig een andere met een set item indien je die hebt. :) Denk dat het zomaar eens nog een upgrade zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar

Woensdagavond voelt altijd als een soort van "pakjesavond" aan voor volwassenen. Heel de dag gewerkt en je weet dat die chest klaarstaat, straks in de file gaat die hoop en spanning toch iets omhoog :9 . Hopend op een leggo, iets wat voor mij zeker realistisch kan zijn. Heb heel de week alle rares die up waren gekilled en bijna alle raids doorlopen. Anders wordt het sowieso wel ergens deze week denk ik.

Sowieso lekker toch altijd die reset, kunnen alle oude raids weer gerunned worden en ook uiteraard de nieuwe. Gewoon weer ff een frisse start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:26:
[...]

Woensdagavond voelt altijd als een soort van "pakjesavond" aan voor volwassenen. Heel de dag gewerkt en je weet dat die chest klaarstaat, straks in de file gaat die hoop en spanning toch iets omhoog :9 . Hopend op een leggo, iets wat voor mij zeker realistisch kan zijn. Heb heel de week alle rares die up waren gekilled en bijna alle raids doorlopen. Anders wordt het sowieso wel ergens deze week denk ik.

Sowieso lekker toch altijd die reset, kunnen alle oude raids weer gerunned worden en ook uiteraard de nieuwe. Gewoon weer ff een frisse start.
Ken het gevoel. :D Ik heb ook welke woensdag weer zoiets van... wat zou er in me schoentje zitten. :P Heb niet veel boeiends gehad dus moet toch wel iets zijn om vervolgens weer teleur gesteld te raken omdat ik een crap item krijg. :P Heb geloof ik maar 2 of 3 keer echt een goede item gehad dat ik dacht van... zo das nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27

970 fire relic uit de chest gekregen op mijn warrior. Alleen jammer dat ik al een 985 fire relic heb voor mijn mainspec :/ Maar goed, mijn offspec is er blij mee. Ook nog een BoA legendary uit de chest voor mijn shaman. Daarna MoS+15 gedaan en een 4-tal rep kistjes geopend en kreeg ik nog een BoA legendary voor mijn DK (wat eindigde in Prydaz :(, heb de frost belt nodig >< ). Over geluk had ik dus niks te klagen.
Mijn DK kreeg overigens een 960 Hunger of the Pack uit de chest, wat een leuke upgrade is voor zowel mijn blood als frost dps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
9/10 van de keer is het item wat je krijgt volstrekt nutteloos uit die m+ chest wat mij betreft. Sowieso weinig kans op een upgrade gezien je meestal al 6 van je slots vol hebt met tier en legendaries. Soms 8 als de 2 set van de vorige tier zo goed is en er geen legendaries in die sloten hebt zitten.

Nu doe ik al heel lang geen m+ meer omdat ik er geen reet aan vind dus die chest krijg ik al heel lang niet meer maar toen ik het nog wel deed was het zoals boven beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:24:
[...]

970 fire relic uit de chest gekregen op mijn warrior. Alleen jammer dat ik al een 985 fire relic heb voor mijn mainspec :/ Maar goed, mijn offspec is er blij mee. Ook nog een BoA legendary uit de chest voor mijn shaman. Daarna MoS+15 gedaan en een 4-tal rep kistjes geopend en kreeg ik nog een BoA legendary voor mijn DK (wat eindigde in Prydaz :(, heb de frost belt nodig >< ). Over geluk had ik dus niks te klagen.
Mijn DK kreeg overigens een 960 Hunger of the Pack uit de chest, wat een leuke upgrade is voor zowel mijn blood als frost dps :)
Nice ik heb een +13 gedaan vorige week week en kreeg een ilvl 950 trinket TF... welliswaar een survival trinket (aangezien het me maar niet lukt om uit survival stats te komen want het is letterlijk het enige wat ik krijg) voor mij als tank maar was beter dan wat ik had dus maar vervangen. :) Uiteindelijk nog een relic gevonden ook weer een upgrade dus ik was blij gister met een 2/3 traits bis rate. shadow/light was minder de andere 2 waren mij beste traits die ik kon krijgen. Rest van me chars doe ik niets op, geen zin in want lui. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Vanochtend nog even snel voor het werk aan wat dailies met mijn frost mage en tot mijn blijdschap kreeg ik een legendary! De Shard of the Exodar. Blijkt het ook nog eens 1 van de betere legendary items te zijn. Oftewel ik ben blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:56:
Vanochtend nog even snel voor het werk aan wat dailies met mijn frost mage en tot mijn blijdschap kreeg ik een legendary! De Shard of the Exodar. Blijkt het ook nog eens 1 van de betere legendary items te zijn. Oftewel ik ben blij ;)
Ik zou meteen een Staatslot kopen als ik jou was.
Het geluk maximaal gebruiken :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Iusedto schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:58:
[...]

Ik zou meteen een Staatslot kopen als ik jou was.
Het geluk maximaal gebruiken :)
Staatslot in het mandje!....oh ik kan niet wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Kadardar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:19:
[...]

Sim it, vervang des nodig een andere met een set item indien je die hebt. :) Denk dat het zomaar eens nog een upgrade zou kunnen zijn.
Heb het gesimt maar was niet beter dan wat ik heb .

Kreeg wel weer een leuke trinket uit het kistje van de 4 M dungeons een H WF 950 Sheath Of Asara http://www.wowhead.com/it...&spec=256&bonus=1492:3610 i.p.v. een haste 915 stat stick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een leuke 955 ring en een 960 wrist voor de tank spec. Wel relax want er zit speed op. Heb nu 3 stukken met speed erop als dk tank en dat is best merkbaar.
Bunnadin schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:54:
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje dit topic, dus ik dacht ik stel me even voor :)

Ik speel een Alliance Resto druid op Silvermoon: https://worldofwarcraft.c...acter/silvermoon/bunnadin
Met ons gilde (QQ) zitten we nu op 8/11 HC, vanavond hopelijk verder :D

Greetings,

Bunnadin
Hey mede silvermooner. Die coven duurde bij ons ook het langste wat betreft wipes en nog denk ik dat we dit vrijdag ook niet gaan one shotten.

Mocht je een keer dps/tank nodig hebben voor m+ ofzo of dps in raid dan kan je mij altijd vragen.
AlbertoNLD#2137

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
uiteindelijk een 940 wrist gekregen uit mn chest, niet veel over te klagen. gister helaas niets uit antorus gekregen op de upgrade van mn trinket na.

https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/nekaresh (nog niet geupdated helaas :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunnadin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:09:
[...]

Ik had een leuke 955 ring en een 960 wrist voor de tank spec. Wel relax want er zit speed op. Heb nu 3 stukken met speed erop als dk tank en dat is best merkbaar.

[...]

Hey mede silvermooner. Die coven duurde bij ons ook het langste wat betreft wipes en nog denk ik dat we dit vrijdag ook niet gaan one shotten.

Mocht je een keer dps/tank nodig hebben voor m+ ofzo of dps in raid dan kan je mij altijd vragen.
AlbertoNLD#2137
We hebben Coven nog niet geprobeerd, we zijn gister weer opnieuw begonnen. Normal clearen we nu redelijk snel en daar krijgen we toch nog wat gear uit. Heroic kwamen we tot de 3e boss (alles oneshot gelukkig).

In onze raids zitten altijd alleen guildmembers, maar voor m+ hebben we wel eens behoefte aan tank of dps, dus mocht ik je nodig hebben, dan hoor je het! :) Mocht je een healer nodig hebben.... bun#2296

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst met mijn lock alt Antorus normal gedaan, op zich een makkelijke clear binnen twee uur stond ik weer buiten met drie nieuwe items.

Wel duidelijk dat ik nog wat aan de UI moet sleutelen. Had nu 1 op 1 mijn mistweaver UI over gezet, miste DoT tracking en timers voor al mijn spells. Ik vrees dan ook dat mijn uptimes vreselijk slecht waren...
Pagina: 1 2 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.