Wat jij waarschijnlijk niet weet is dat ik dankzij jouw blogpost ben ik anders naar tanking gaan kijken (toen je hem linkte toen je blog net op was, dus voor dit hele incident) dan ik altijd deed door me oude ervaringen in vorige expansions. DPS oriented tanks zijn niet slecht maar werkt alleen als beide tanks DPS gaan. 1 Survival en 1 DPS gaat niet werken wegens aggro problemen. Maar je moet er beide achterstaan om dat te gaan doen. Jullie gebruiken kennelijk 2 DPS tanks en men oude raid group 2 Survival wegens de progress en het verlichten van de healing omdat het simpelweg gewoon niet werkte als DPS. Ja dit is een healing probleem en je kan heel hard roepen dan moeten de healers maar beter worden maar voor een social guild zo streng zijn heeft geen nut, daarom ben ik er ook uitgestapt omdat het allemaal slappe hap raiding werd.Ryada schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:16:
[...]
Naja je hebt ook tanks zoals mij en anderen die weten wat ze doen en gewoon full mongo dps gaan op progression, tenzij er iets is op een specifieke fight waar we bang voor moeten zijn *denk aan vari mythic*
Maar denk dat we het idd redelijk met elkaar eens zijn als we het zo zeggen.
Maarja dit heeft dan ook te maken met je team en niet alleen met jezelf. Zoals eerder gezegd is het een feit dat Mythic raiders verder kunnen kijken en gewoon meer durven dan laten we zeggen een guild met focus voor heroic.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]