Ik gebruik zelf TradeSkillMaster wat dergelijke data bijhoudt. Het is een redelijk uitgebreide addon maar je zou het ook op een simpele manier kunnen gebruiken om bijvoorbeeld alleen de data bij te houden van je gekochte/verkochte items.Powerblast schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:13:
Zijn er addons die de prijs waaraan je items gekocht hebt op het AH bijhoud? Met de expansion ben ik me weer volop op de markt aan het storten met auctionator, maar daar krijg ik precies geen zicht op wat de hoogste prijs is waarvoor ik een item heb aangekocht gehad...
De markt is wel erg volatile moet ik zeggen, de prijzen schieten met momenten de pan uit om dan vervolgens naar peanuts te zakken binnen het uur
Dat is idd wel een plan. had ik nog niet bij stilgestaan. Goeie tip
Van plan weer na een aantal jaar te beginnen met WoW. Welke addon-zoals een quest help(die je via een pijltje in de map de juiste richting opstuurt)- is goed te gebruiken en wordt goed aanbevolen?
Ik ga denk ik ook maar weer eens proberen om TSM op een goede manier werkende te krijgen. Helaas is het me nog nooit gelukt (Vanwege o.a. gebrek aan geduld en zin het tot op de bodem uit te pluizen)
@ScreamGT Ik gebruik zelf Zygor als "leveling"-guide. Daar "moet" je wel voor betalen.
@ScreamGT Ik gebruik zelf Zygor als "leveling"-guide. Daar "moet" je wel voor betalen.
[ Voor 18% gewijzigd door RustStorm op 16-08-2018 15:12 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Deze addon is niet meer nodig en zit standaard in WoW, verder kan je wel bijvoorbeeld Zygor Guides betalen maar in de gratis versie zitten niet heel veel guides.ScreamGT schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:11:
Van plan weer na een aantal jaar te beginnen met WoW. Welke addon-zoals een quest help(die je via een pijltje in de map de juiste richting opstuurt)- is goed te gebruiken en wordt goed aanbevolen?
[ Voor 12% gewijzigd door xGROOVER op 16-08-2018 15:12 ]
Topicstart is bijgewerkt naar Battle for Azeroth 
Verplaatst naar het volgende deel.
Verplaatst naar het volgende deel.
[ Voor 29% gewijzigd door Zeror op 16-08-2018 17:26 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Goed om te weten!xGROOVER schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:11:
[...]
Deze addon is niet meer nodig en zit standaard in WoW, verder kan je wel bijvoorbeeld Zygor Guides betalen maar in de gratis versie zitten niet heel veel guides.
Nu zie ik bij BfA dat er een level 110 char boost bij zit. Wat is hier nu precies het nu van? Ik wil bijvoorbeeld een nieuwe class Human Hunter beginnen (nog nooit gedaan). Dan is de lol er toch al snel vanaf wanneer je deze mogelijkheid voorgeschoteld krijgt?
Het nut ervan is dat je dan meteen level 110 bent. Heb je geen zin om te levelen zet je gewoon die boost in en dan ben je direct alla minuut level 110. Zo kun je dus meteen de nieuwe content spelen.ScreamGT schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:34:
[...]
Goed om te weten!
Nu zie ik bij BfA dat er een level 110 char boost bij zit. Wat is hier nu precies het nu van? Ik wil bijvoorbeeld een nieuwe class Human Hunter beginnen (nog nooit gedaan). Dan is de lol er toch al snel vanaf wanneer je deze mogelijkheid voorgeschoteld krijgt?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dan sla je dus wel alles over wat je normaliter bij een lvl 1 char doet? Quests enz gaan zo aan je neus voorbij?
En er is een mogelijkheid dit later te doen? Mocht ik bij lvl 80 het zat zijn en direct door te willen gaan naar 110.
En er is een mogelijkheid dit later te doen? Mocht ik bij lvl 80 het zat zijn en direct door te willen gaan naar 110.
Kun je nu eigenlijk makkelijk van profession switchen?
Heb al sinds vanilla Enchanting, maar was aan het overwegen om tijdens het levellen naar Herbalism te switchen. Kan ik dan als ik 120 ben makkelijk terug naar Enchanting, en heb ik dan ook weer gelijk alle oude recipes? Meen dat ik daarvoor zo'n item gezien had bij een vendor?
Heb al sinds vanilla Enchanting, maar was aan het overwegen om tijdens het levellen naar Herbalism te switchen. Kan ik dan als ik 120 ben makkelijk terug naar Enchanting, en heb ik dan ook weer gelijk alle oude recipes? Meen dat ik daarvoor zo'n item gezien had bij een vendor?
3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math
Volgens mij kun je zelfs op level 109 die boost nog gebruiken. Heb het zelf nog nooit gebruikt, maar na 10 characters op max level is de lol van het levelen er wel een beetje af. Dan wordt die mogelijkheid toch best wel aantrekkelijk als je er ook nog eens meteen mee wil spelen.ScreamGT schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:45:
Dan sla je dus wel alles over wat je normaliter bij een lvl 1 char doet? Quests enz gaan zo aan je neus voorbij?
Ja, dat is mogelijk.ScreamGT schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:45:
Het is een mogelijkheid die je kunt gebruiken, en waar je er maar een van hebt. Maar je kunt elk willekeurig karakter die boost geven, van level 1 tot 109.
Maar je hoeft het dus niet te gebruiken
Nee, pas op. Die items zijn alleen voor Legion en Battle for Azeroth recipes/patterns/plans/etc. Heb zelf nog een tijdje getwijfeld of ik BS en LW na 5 expansions zou gaan inruilen voor Mining en Herbalism, waar iemand me eerst ook wees op die boekjes. Bleek toch allemaal niet zo mooi te zijn als gedacht. Uiteindelijk wel geswitched, deed toch al sinds WoD niets meer craften.Beefhead schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:48:
Kun je nu eigenlijk makkelijk van profession switchen?
Als ik het zo lees zou ik, als ik jou was, die human hunter aanmaken en lekker gaan genieten van de tocht van level 1 naar 120.ScreamGT schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:34:
[...]
Goed om te weten!
Als je daarna nog een character aan wilt maken, als alt, en je wilt niet weer van voren af aan beginnen; gebruik dan de boost.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
of bewaar hem zoals ik doe: ik boost straks een mag'har female orc priest naar lvl 110RustStorm schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:59:
[...]
Als ik het zo lees zou ik, als ik jou was, die human hunter aanmaken en lekker gaan genieten van de tocht van level 1 naar 120.
Als je daarna nog een character aan wilt maken, als alt, en je wilt niet weer van voren af aan beginnen; gebruik dan de boost.
nothing stops this train
Nieuw deel
Wegens de nieuwe Expansion al vroegtijdig een nieuw topic. Dan kan dit topic gezien worden als het laatste van Legion. Om die reden heb ik de oude topicstart nog even teruggezet en de nieuwe verplaatst naar het nieuwe topic.• Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 286
Graag daar verder!
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 16-08-2018 17:00 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.