Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Oxigeon schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:11:
[...]

Dit zijn pas tips daar heb je wat aan haha. Deze moet ik eens eventjes onthouden voor morgen :)..

Verder las ik zojuist dat mensen bags (Bagnon) (add-on) gebruiken in 1 overzicht. Ik vind het soms handig dat ik 1 bag kan openen en dan een questitem kan gebruiken. Of is dit met 1 grote bag ook gemakkelijk te doe? Of is mijn scherm dan direct te vol
Quest items kan je gebruiken vanuit dat mini onscreen questlog ding (aan de rechterkant van je scherm).

En zo'n addon combineert bags, daardoor heb je veel minder overhead qua ruimte gebruik. En deze addons hebben ook de optie om zelf het aantal kolommen/rijen in te stellen en om de schaal aan te passen. Dus wil je een hele platte lage? Dat kan. Wil je een hele hoge smalle? Dat kan ook. Wil je het hele ding op postzegelformaat? Ook dat kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:20

Oxigeon

En zo is dat!

BlackMage schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:21:
[...]

Quest items kan je gebruiken vanuit dat mini onscreen questlog ding (aan de rechterkant van je scherm).

En zo'n addon combineert bags, daardoor heb je veel minder overhead qua ruimte gebruik. En deze addons hebben ook de optie om zelf het aantal kolommen/rijen in te stellen en om de schaal aan te passen. Dus wil je een hele platte lage? Dat kan. Wil je een hele hoge smalle? Dat kan ook. Wil je het hele ding op postzegelformaat? Ook dat kan :+
Mooi, ik hoor alleen maar goede tips vandaag. Straks maar meteen instaleren

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:21
Toch wel fijn om te zien dat Blizzard soms veelgebruikte functies uit addons ook zelf in het spel stopt. Lees nu dat er een "Open all" functie voor mail is bijgekomen, dus dat is weer een addon minder voor mij :)
Nu nog maar 5, waar ik waarschijnlijk nooit afscheid van kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:58
Welke gebruik jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Ik?
ElvUI met AddonSkins
Altoholic
Auctioneer
DBM met de modules voor oude expansions
Geist

Ligt er een beetje aan hoe je telt, maar ik vind die oude expansion modules voor DBM en Addonskins niet als apparte addons tellen.

-edit- Nu ik dit zo bekijk, Altoholic zou best wel in het spel verwerkt kunnen worden. Tenminste, de functionaliteit die ik ervan gebruik, alleen de counter in tooltip van welke characters allemaal dat ene item hebben. Lijkt me niet heel spannend voor Blizzard om dit te regelen.

[ Voor 27% gewijzigd door Yukidaruma op 15-08-2018 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-08 14:39
Ricmaniac schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 01:28:
DING 120 :D tijd voor bed
Twijfel heel erg over de spec nu., weet niet hoe uptodate noxxic is maar die geven ineens aan dat Sub rogue bovenaan staat met DPS (met 340 ilvl) en outlaw 2e en sin 3e
Subtlety schijnt wel degelijk de beste spec te zijn op dit moment. Zeker voor mythic plus maar heeft ook voor single target raid encounters op dit moment toch wel een licht voordeel. Mythic plus wordt in dit filmpje toegelicht door Method.

Nog een half uur te gaan op mijn werk, sportschool sla ik over vandaag, cause I play WoW. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-07 11:43

garriej

Ik las ondertieten.

Yukidaruma schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:07:
[...]

Ik?
ElvUI met AddonSkins
Altoholic
Auctioneer
DBM met de modules voor oude expansions
Geist

Ligt er een beetje aan hoe je telt, maar ik vind die oude expansion modules voor DBM en Addonskins niet als apparte addons tellen.

-edit- Nu ik dit zo bekijk, Altoholic zou best wel in het spel verwerkt kunnen worden. Tenminste, de functionaliteit die ik ervan gebruik, alleen de counter in tooltip van welke characters allemaal dat ene item hebben. Lijkt me niet heel spannend voor Blizzard om dit te regelen.
Ja ligt eraan hoe je telt. ElvUI kan natuurlijk ook zelf gemaakt worden met meerdere addons. Een chat addon, iets als bartener, bag addon etc... etc...

Gebruik zelf ook ElvUI omdat dit makkelijk is, maar in het verleden ook wel is met 148124 addons zelf gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Je kunt het inderdaad ook zelf maken met verschillende addons, maar AddonSkins zorgt er dan weer voor dat alles er hetzelfde uitziet, in plaats van dat iedereen zijn eigen skin gebruikt.
Gebruik ElvUI al sinds medio 2010, dus voor mij is het zo ongeveer dan standaard WoW UI geworden.

[ Voor 21% gewijzigd door Yukidaruma op 15-08-2018 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-07 16:24
BlackMage schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:11:
Je weet dat FCM's niet naar andere 'goede' realms gaan hoop ik? Target realms zijn doorgaans een low of recommended.
Niet altijd waar, ik ben in de tijd gratis van Silvermoon naar Magtheridon gegaan met een FCM, was een prima realm met meer dan genoeg volk en was zelfs perfect gebalanced met een 51/49 A:H ratio, dus welke faction je ook nam het liep vol aan beide zijden.

Tegenwoordig heeft dat allemaal minder belang met connected realms etc, zoals iemand hierboven al aanhaalde.
Zelfs het argument dat je voor pugs op een volle realm moet zitten heeft geen waarde meer want tegenwoordig lopen alle pugs toch via de LFG tool en dan de raids tab, misschien dat je op een volle realm ook wel een pug in trade chat ziet verschijnen maar het is zeker niet noodzakelijk.

Ik zit op een medium pop realm en ze puggen hier in trade chat nooit, toch heb ik in Legion ontelbare keren Nighthold en dergelijke gepugged via die LFG tool.

Dusja zowat elk voordeel aan volle realms is tegenwoordig irrelevant, blijf je enkel maar met de nadelen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3F
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-08 20:12

D3F

Hallo, met de release van de uitbreiding ben ik van plan weer te gaan starten met WoW. De laatste uitbreiding die ik gekocht heb is Warlords of Draenor, en mijn hoogste character is volgens mij 92. Omdat ik niet weet of ik voor langere tijd WoW ga spelen vind ik het zonde om direct BfA te kopen.

Kan iemand mij vertellen of ik zonder BfA gewoon kan levelen tot het einde van WoD. Mocht ik daarna door willen spelen, moet ik dan eerst Legion hebben of zit Legion al inbegrepen bij BfA?

Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMickB
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-08 08:24
D3F schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:07:
Hallo, met de release van de uitbreiding ben ik van plan weer te gaan starten met WoW. De laatste uitbreiding die ik gekocht heb is Warlords of Draenor, en mijn hoogste character is volgens mij 92. Omdat ik niet weet of ik voor langere tijd WoW ga spelen vind ik het zonde om direct BfA te kopen.

Kan iemand mij vertellen of ik zonder BfA gewoon kan levelen tot het einde van WoD. Mocht ik daarna door willen spelen, moet ik dan eerst Legion hebben of zit Legion al inbegrepen bij BfA?

Alvast bedankt voor de reacties.
Ja je kunt gewoon tot 110 levelen. Alles hierna wat is uitgekomen in BfA kun je uiteraard niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-08 09:46

Zorian

What the fox?

War Mode is tof. :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fF4gQ93.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ben je volgens mij prooi voor de ALliance? :)

Even iets heel anders... volgens mij heb ik twee level 110 boosts gekregen van Blizzard...? Er staat een 2 rechtsonder m'n 110 ... of hebben jullie dat ook?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

RustStorm schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:40:
[...]

Even iets heel anders... volgens mij heb ik twee level 110 boosts gekregen van Blizzard...? Er staat een 2 rechtsonder m'n 110 ... of hebben jullie dat ook?
Yep. :p
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jDTgBrs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-05 10:34
RustStorm schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:40:
[...]

Bij collectors edition kreeg je er volgens mij 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 09:30

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

loki53221 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:41:
[...]

Bij collectors edition kreeg je er volgens mij 2.
Dat denk ik niet, ik had er maar 1 namelijk (en ik heb de CE).

Had je toevallig nog een boost over van de vorige expansion, dus een boost naar 100?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ghehe, nog een toffe title ook. :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/peohUT8.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HoyvKLN.png

[ Voor 23% gewijzigd door Zorian op 15-08-2018 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Door de verhalen over Wow te lezen wordt ik enthausiast. Ooit vanila gespeeld en dat vond ik leuk maar nooit doorgezet. Wat is nu de leukste manier om te starten? Gewoon vanaf level 1 beginnen? Of met de nieuwe expansion? Of wat is een mooi instapmethode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand hier die binnenkort papa of mama wordt? Of onlangs een ouder is geworden?
Check dit: https://www.lillebaby.com/collaborations/world-of-warcraft/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zeror schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 18:51:
Iemand hier die binnenkort papa of mama wordt? Of onlangs een ouder is geworden?
Check dit: https://www.lillebaby.com/collaborations/world-of-warcraft/
6 weken geleden papa geworden maar om hier nu mee te lopen. Whehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:15:
[...]

6 weken geleden papa geworden maar om hier nu mee te lopen. Whehe
Leuk toch! :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-08 23:58
Gisterenavond laat begonnen met BfA. Goede eerste indruk tot nu toe! Mooie introductie van kul Tiras en sfeervolle zones. Tot level 111 gespeeld op mijn enhance shaman. Twijfel nog of dat mijn main wordt, maar mijn retri pala is nog even druk die waterwalk mount te unlocken ( heb niet veel gespeeld tijdens MoP) en de allied races van legioen unlocken.
Ook mijn rogue trekt me wel aan, vond het pickpocket deel erg leuk. In legioen kreeg je coins of air, iemand een idee of er zoiets ook voor deze expansion is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wow, dat Allaince gebied, Drustvar, is geweldig.

..Ja ik speel voorlopig lekker Ally :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-07 21:16
Is al een stuk minder dan gisteren. Nu maar 1 uur ipv 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMickB
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-08 08:24
grote_oever schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 20:05:
[...]

Is al een stuk minder dan gisteren. Nu maar 1 uur ipv 2 uur.
Om 10 uur klaar met werk. Hoop toch nog even te kunnen spelen voor het slapen gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:01
Kan vrijdagavond eindelijk voor het eerst spelen. Hoop dat het dan meevalt Anders mijn rogue verder lvlen op darksorrow (105).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:51
Al die verhalen over queues... zelfs voor de dungeons heb ik als DPS zijnde geen queues nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evil Cowman schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:14:
Al die verhalen over queues... zelfs voor de dungeons heb ik als DPS zijnde geen queues nu :)
Ze bedoelen de login queue. Als je tijdens primetime inlogt sta je momenteel in een wachtrij.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik voel me net in een Witcher MMO spelen gecombineerd met wat Pirates of the Caribbean :)

Wat is de Alliance kant leuk gedaan (y)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Laatst online: 15:51
Kadardar schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:27:
[...]

Ze bedoelen de login queue. Als je tijdens primetime inlogt sta je momenteel in een wachtrij.
Ja ik snapte dat ze de login queues bedoelde. Ik merkte alleen maar op dat ik op mijn server ze helemaal niet gezien heb en dus zelfs niet eens queues heb voor de dungeons op het moment

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Man wat erg.. Was net een WQ aan het doen en zag iemand zijn fluitje gebruiken .
Ik had dus niet in de gaten dat deze allang geupgrade was en nu ook in BFA werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:34
Het is echt sinds vanilla en met name tbc dat ik questjes doen weer leuk vind. Waar het bij de vorige expansies echt noodzakelijk was om zsm max level te worden om te pvp-en en met de guild een dungeon of raid te doen Is de Horde quest line gewoon echt leuk om te spelen en doe ik dat nu zonder blergh gevoel. Meer die dat zo hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-08 14:39
Iusedto schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:51:
Ik voel me net in een Witcher MMO spelen gecombineerd met wat Pirates of the Caribbean :)

Wat is de Alliance kant leuk gedaan (y)
Dit gevoel kan ik inderdaad be amen! Ben onder andere om deze reden toch Alliance gaan spelen.

Inmiddels moet ik nog 20% tot lvl 119. Ik zit hem uit vanavond denk ik :)

EDIT: 01:07 --> 120! Nu snel slapen voor werk, morgen beginnen met gearen et cetera.

[ Voor 9% gewijzigd door JDdeV1992 op 16-08-2018 01:07 ]

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Jaer schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 23:29:
Het is echt sinds vanilla en met name tbc dat ik questjes doen weer leuk vind. Waar het bij de vorige expansies echt noodzakelijk was om zsm max level te worden om te pvp-en en met de guild een dungeon of raid te doen Is de Horde quest line gewoon echt leuk om te spelen en doe ik dat nu zonder blergh gevoel. Meer die dat zo hebben?
Ja helemaal mee eens. Ik doe om dit moment alle quests die ik tegenkom ookal ben ik al 120. Normaal gesproken stop ik met 120 gelijk met questen en doe alleen het absolute noodzakelijke. Blizzard heeft echt een goede exp neergezet voor het levelen iig. Moet zeggen dat ik de dungeons tot nu toe ook prachtig vind.
Gisteravond natuurlijk ook nog even gespeeld. Het zijn alles behalve lange speelsessies, maar man man man wat is het heerlijk om deze pracht mee te maken. Ik voel me echt als een vis in het water en de sfeer die Blizzard weet te creëren is... <3

Ben nu 112 met m'n hunter en heb het uitstekend naar m'n zin in Drustvar. Net als de vorige expansions stoor ik me er op geen enkele manier aan dat ik niet in staat ben te vliegen. Het heeft gewoon wat, met een paard (of wat voor een mount dan ook), over de paden heen banjeren en eventueel buiten de gebaande paden.. :D

Kortom, ik vind het echt heerlijk spelen. :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:17:
Gisteravond natuurlijk ook nog even gespeeld. Het zijn alles behalve lange speelsessies, maar man man man wat is het heerlijk om deze pracht mee te maken. Ik voel me echt als een vis in het water en de sfeer die Blizzard weet te creëren is... <3

Ben nu 112 met m'n hunter en heb het uitstekend naar m'n zin in Drustvar. Net als de vorige expansions stoor ik me er op geen enkele manier aan dat ik niet in staat ben te vliegen. Het heeft gewoon wat, met een paard (of wat voor een mount dan ook), over de paden heen banjeren en eventueel buiten de gebaande paden.. :D

J ik loop ook lekker op mijn Traveler's mammoth rond en geniet. De sfeer is echt weer top en de verhaallijn in drustvar was geweldig, was 115 toen ik naar het volgende geboed ging gisteren. Daar ben ik in de inn geparkeerd en vanavond naar 117.

Afgelopen expansion geen mythic gedaan omdat het aantal raiders dat tegelijk online was niet boven de 18 uitgekomen is. Begin van de de expansion met terug gekeerde spelers zaten we toen net boven de 20 en een paar stopte al snel weer.

Gisteren 35 man tegelijk online, 14 man die al 120 zin en nog 6 die al 119 zijn. Ik zie mensen die ik twee jaar niet online heb gezien fanatiek levellen en iedereen is positief. Natuurlijk zullen er vast ook wel weer mensen stoppen, maar het ziet er beter uit als begin van Legion.

Wel interessant is dat onze main tank 119 is ... op zijn hunter. Ik denk dat iemand anders de kans krijgt te tanken deze expansion. 8) Maakt niet uit, we hadden in Legion een aantal mensen, waaronder ikzelf, die graag tankten in alt raids; er is vast wel iemand te porren :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-07 15:16

Maduth

Probeersel

Bij deze is gisteren om 20:12 het spreekwoordelijke twijgje geknakt en is er een account geactiveerd :(

Na een half uur dubben welke server en welke kant, is het "For the Horde" geworden. Mijn boost is gebruikt voor mijn oude vertrouwende allereerste karakter, de Warlock. Voor mij is veel weer wennen, de UI is veranderd en ik krijg allemaal dust/stof/iets om up te graden. Maw, dus nog iets meer verdiepen. Zelf de profs zijn blijkbaar helemaal anders dus dat wordt ook nog een uitdaging.

Wat ik weg gelijk miste, is een goede DOT-timer aangezien ik simpel afflication ga spelen. Tips?

• PepperNutz
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Kan iemand mij helpen met warmode in BFA?
Momenteel ben ik met mijn alliance mage (113) bezig in drustvar en als ik horde tegenkom zijn ze allemaal 120 en hebben ze mij binnen paar klappen dood terwijl ik bij hun geen schade kan aanrichting.

Voorbeeld: druid bear form loopt daar rond en moonfired continue, stunt continue en mijn spells doen geen schade whatsoever. Voorbeeld: retri paladin stun stun en eindelijk hetzelfde verhaal. Windwalker monk heeft mij in 3 klappen dood, ook moeilijk om van weg te komen. Is dit normaal voor open world content of ben ik gewoon een noob? ;)

Anoniem: 613510

RustStorm schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:17:

Same _/-\o_ net Tiragarde Sound doorgespeeld _/-\o_ Heb echt genoten so far.
PepperNutz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:35:
Momenteel ben ik met mijn alliance mage (113) bezig in drustvar en als ik horde tegenkom zijn ze allemaal 120 en hebben ze mij binnen paar klappen dood terwijl ik bij hun geen schade kan aanrichting.

Voorbeeld: druid bear form loopt daar rond en moonfired continue, stunt continue en mijn spells doen geen schade whatsoever. Voorbeeld: retri paladin stun stun en eindelijk hetzelfde verhaal. Windwalker monk heeft mij in 3 klappen dood, ook moeilijk om van weg te komen. Is dit normaal voor open world content of ben ik gewoon een noob? ;)
Gewoon uitzetten dus.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 613510 op 16-08-2018 08:36 ]

• PepperNutz
  • Niet online
Over nagedacht maar vindt de talents die erbij komen gewoon erg cool, kun je leuke combo's meedoen
als frost mage zijnde. Maar waarom uitzettten? Hoort toch bij de game.

• Noiz
  • Laatst online: 30-07 08:33

Tja, als zij 7 levels hoger zijn is het over het algemeen niet heel moeilijk om jou te doden. Enige wat ik je kan aanraden is warmode uit zetten en dan maar iets langzamer levelen maar wel zonder de ellende van geganked worden.
PepperNutz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:40:
[...]

Over nagedacht maar vindt de talents die erbij komen gewoon erg cool, kun je leuke combo's meedoen
als frost mage zijnde. Maar waarom uitzettten? Hoort toch bij de game.
Het hoor weliswaar bij de game, daar het geïntroduceerd is en het echt om Horde versus Alliance gaat. Maar low-level tegen high-level... dat is natuurlijk nooit leuk. Er is daar gewoon geen oplossing voor als low-level speler zijnde; behalve dan inderdaad War mode uitzetten tot je 120 bent.

Verwijderd

Iets klopt niet.

Dat je alleen 120 horde tegenkomt klopt wel, levellen doe je in de eigen gebieden en daarna heb je overal world quests.

Alleen heb ik gisteren als 113 windwalker monk een 120 warlock die mij aanviel afgemaakt. Het was niet eens spannend, dat werd het pas toen zijn maatje hem kwam helpen. Die warlock nog een tweede keer kunnen slopen voordat zijn mage maatje mij af kon maken. Je zou juist vergelijkbare damage met de horde moeten doen, tenzij je pech hebt en nu juist de no life horde treft die de afgelopen 48 uur non stop gear gefarmed heeft.

Hoe dan ook, ik kon snel weer verder questen, aangezien er op iedere horde minstens 10 alliance waren en die doken met zijn allen op die hordes af toen ze door hadden dat die er waren. Tja iedereen daar had warmode aan en zin in een rebbertje pvp. De horde was snel weer weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

RustStorm schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:42:
[...]

Het hoor weliswaar bij de game, daar het geïntroduceerd is en het echt om Horde versus Alliance gaat. Maar low-level tegen high-level... dat is natuurlijk nooit leuk. Er is daar gewoon geen oplossing voor als low-level speler zijnde; behalve dan inderdaad War mode uitzetten tot je 120 bent.
High-low level maakt niet meer uit. Openworld PvP is geschaald :) Je kan dus gewoon als 111 een 120 verslaan (als je kan PvPen natuurlijk :))

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:59
038Zwolle schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:18:
Man wat erg.. Was net een WQ aan het doen en zag iemand zijn fluitje gebruiken .
Ik had dus niet in de gaten dat deze allang geupgrade was en nu ook in BFA werkt...
Wat voor fluitje? Ben er zelf al een tijdje uit... :o

Brummetje schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:48:
[...]

High-low level maakt niet meer uit. Openworld PvP is geschaald :) Je kan dus gewoon als 111 een 120 verslaan (als je kan PvPen natuurlijk :))
Je vergeet dat veel gankers pas aanvallen als je bezig bent met een paar mobs en/of op 20% van je health zit.

:+

Gewoon uitzetten tot level 120.

• PepperNutz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:44:
[...]

Iets klopt niet.

Dat je alleen 120 horde tegenkomt klopt wel, levellen doe je in de eigen gebieden en daarna heb je overal world quests.

Alleen heb ik gisteren als 113 windwalker monk een 120 warlock die mij aanviel afgemaakt. Het was niet eens spannend, dat werd het pas toen zijn maatje hem kwam helpen. Die warlock nog een tweede keer kunnen slopen voordat zijn mage maatje mij af kon maken. Je zou juist vergelijkbare damage met de horde moeten doen, tenzij je pech hebt en nu juist de no life horde treft die de afgelopen 48 uur non stop gear gefarmed heeft.

Hoe dan ook, ik kon snel weer verder questen, aangezien er op iedere horde minstens 10 alliance waren en die doken met zijn allen op die hordes af toen ze door hadden dat die er waren. Tja iedereen daar had warmode aan en zin in een rebbertje pvp. De horde was snel weer weg.
Mijn rotations enzo zijn helemaal in orde, misschien vergeet ik nog wel eens de gladiator medallion aan te zetten maar ik doe letterlijk geen schade het hele gevecht en zowel de beer als de paladin healt zichzelf gewoon weer alsof er niks gebeurd is. Wel netjes dat je gewoon 1v2's kan winnen _/-\o_ . Ik speel zelf op AD wat redelijk alliance favoured is maar het lijkt wel alsof er niemand in de buurt als er hordies rondlopen in Drustvar.
Noiz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:42:
[...]

Tja, als zij 7 levels hoger zijn is het over het algemeen niet heel moeilijk om jou te doden. Enige wat ik je kan aanraden is warmode uit zetten en dan maar iets langzamer levelen maar wel zonder de ellende van geganked worden.
Als het erger word dan dit misschien maar doen idd. Tot nu toe probeer ik 1v2's te ontlopen door invisibillity aan te zetten en gewoon ergens anders heen te gaan.

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Anoniem: 613510 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:51:
[...]

Je vergeet dat veel gankers pas aanvallen als je bezig bent met een paar mobs en/of op 20% van je health zit.

:+

Gewoon uitzetten tot level 120.
Die moet je daarna direct zelf terug pakken natuurlijk! PvP hoort erbij :)

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-07 14:49
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:44:
[...]

Iets klopt niet.

Ja, het lijkt erop dat scaling niet goed is. Ook de effecten van de legendaries die met 115 verdwijnen maken het zo dat je als 115 waarschijnlijk er het best aan toe ben, zie nu ook meer en meer level 115 hordies rondlopen om de strijd aan te gaan.

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-08 12:16
mentalozzie schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:49:
[...]

Wat voor fluitje? Ben er zelf al een tijdje uit... :o
Ik denk dat hij die flightmasters whistle bedoelt, waarmee je in Legion naar de dichtsbij zijnde flightpoint ging.
Is deze in BfA niet anders? Ik zag namelijk een talent in je classhall/boot dat de whistle omgezet kan worden dat je in 1x naar Boralus kan gaan als je naast een flightmaster staat.

Ben nog geen 120 dus bovenstaand kan niet kloppen.. 8)7
Brummetje schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:48:
[...]

Cool :) zo leer ik iedere dag weer iets... ;)

Verwijderd

PepperNutz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:52:
[...]
Mijn rotations enzo zijn helemaal in orde, misschien vergeet ik nog wel eens de gladiator medallion aan te zetten maar ik doe letterlijk geen schade het hele gevecht en zowel de beer als de paladin healt zichzelf gewoon weer alsof er niks gebeurd is. Wel netjes dat je gewoon 1v2's kan winnen _/-\o_ . Ik speel zelf op AD wat redelijk alliance favoured is maar het lijkt wel alsof er niemand in de buurt als er hordies rondlopen in Drustvar.
Nou ja, winnen? Ik kon er 1 dood krijgen voor ik zelf dood ging :X

Alleen daarna waren ze wel de sjaak omdat iedereen op ze afdook. Maar als mage tegen een paladin en een bear druid leg je het gewoon af omdat die je te makkelijk kunnen counteren. Dat blijft gewoon lastig. Ik zelf wordt op mijn monk gewoon dood gekite door hunters bijvoorbeeld.

Je gaat het 1v1 nooit van iedereen winnen, iedere class heeft minstens wel één andere class die hem countert en als die andere speler dan weet wat hij/zij doet...

edit: en iedereen heeft vanaf level 110 ook al al zijn abilities, dus met de schaling erbij wordt pvp echt weer interessant en fun. Ganken wordt iig een stuk lastiger voor solo spelers.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2018 09:02 ]

Brummetje schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:52:
[...]

Tuurlijk, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je gewoon de storyline door wilt zonder gestoord te worden.

En zeker als rogue zijnde kan ik heuuuuul vervelend worden voor gankers. :D

Verwijderd

Anoniem: 613510 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:01:
[...]

Tuurlijk, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je gewoon de storyline door wilt zonder gestoord te worden.

En zeker als rogue zijnde kan ik heuuuuul vervelend worden voor gankers. :D
Dat dacht gisterenavond een rogue ook te zijn, heb hem zelf niet gezien maar general chat stond er vol mee. Questers op kritieke momenten stunnen zodat ze dood gaan door mobs en gear damage krijgen was zijn hobby.

Tot dat hij gevonden werd en afgemaakt, daarna werd hij continu gecorpsecamped aangezien hij iedereen pissed gemaakt had.

World pvp is een stuk interessanter geworden, nu het ganken ook skills vereist. Ik kan niet wachten op de jankende flut 'pvpers' dat andere classes generft moeten worden omdat ze zelf geen lowlevels meer kunnen ganken :D

• Noiz
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:06:
[...]
World pvp is een stuk interessanter geworden, nu het ganken ook skills vereist. Ik kan niet wachten op de jankende flut 'pvpers' dat andere classes generft moeten worden omdat ze zelf geen lowlevels meer kunnen ganken :D
Ganken en skill? Ganken is toch juist toeslaan op het moment dat een ander al druk bezig is met andere mobs en dus geen schijn van kans meer heeft? Hoe heb je daar skill voor nodig? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:06:
[...]

Dat dacht gisterenavond een rogue ook te zijn, heb hem zelf niet gezien maar general chat stond er vol mee. Questers op kritieke momenten stunnen zodat ze dood gaan door mobs en gear damage krijgen was zijn hobby.

Tot dat hij gevonden werd en afgemaakt, daarna werd hij continu gecorpsecamped aangezien hij iedereen pissed gemaakt had.
Maar dan verdien je het ook. Dan doe je het er ook gewoon om. :+

Verwijderd

Noiz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:07:
[...]

Ganken en skill? Ganken is toch juist toeslaan op het moment dat een ander al druk bezig is met andere mobs en dus geen schijn van kans meer heeft? Hoe heb je daar skill voor nodig? :P
De meeste gankers zijn totaal skilloos en pakten alleen low level spelers, dan was er geen kans dat ze zelf dood gingen. Ik ben er door de jaren heen maar een paar tegen gekomen die wel skill hadden en spelers van hun eigen level pakten.

Wat ik met mijn post bedoelde is dat die eerste groep nu ook skills nodig hebben (en die hebben ze niet), omdat de spelers nu gewoon naar hun level schalen.

Warmode questen betekent wel dat je op moet passen dat je niet te laag met je health gaat, want dan ben je wel weer free game voor gankers.

Het mooiste was tijden TBC. Een mage uti de nr 1 guild van de server gankte alles en iedereen. Hij had zoveel betere gear als de andere faction die op dat moment ander halve tier achter liep met progress, dat iedereen kansloos was. Door toeval was ik er achter gekomen dat hij een alt aan het levellen was in hetzelfde gebied als ik. Zonder gear voordeel was hij slachtoffer en ging hij iedere keer dood als ik hem tegen kwam. Het mooie was dat hij steeds probeerde uit te loggen en zijn main te pakken om mij terug te ganken, maar ik dan switchte naar een andere alt in een andere zone en die even levelde. Zodra ik van andere alliance door kreeg dat hij weer terug was op zijn alt switchte ik ook weer terug.

Heb hem een week lang terug geganked :D

@Yukidaruma Tja, ik heb altijd op PvP servers gespeeld ondanks dat ik een hekel aan pvp had. Mijn vrienden waar ik mee begon waren fanatiek pvp-ers. Toen de aankondiging voor warmode kwam dacht ik top, dat gaat dus uit. En nu ik een paar keer het nieuwe world pvp heb meegemaakt heb ik besloten het aan te laten. In tegen stelling tot vroeger heeft iedereen van jouw faction ook bewust pvp aan gezet en het gebeurt (tot nu toe iig) dus niet meer dat je door een enkele horde wordt afgemaakt terwijl er een aantal alliance omheen staan die niet helpen en stug doorquesten tot ze zelf aan de beurt zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2018 09:24 ]

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:23
ik moet nu een update doen zegt b-net maar hij gaat maar niet door. Jullie daar ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
beebie121 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:18:
ik moet nu een update doen zegt b-net maar hij gaat maar niet door. Jullie daar ook last van?
Even b-net herstarten werkt meestal wel.

• Yukidaruma
Brummetje schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:52:
[...]

Nah, 12 jaar geleden bewust voor een PvE realm gekozen. Wat mij betreft hoort PvP enkel in arena en battlegrounds.

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:15:
[...]

De meeste gankers zijn totaal skilloos en pakten alleen low level spelers, dan was er geen kans dat ze zelf dood gingen. Ik ben er door de jaren heen maar een paar tegen gekomen die wel skill hadden en spelers van hun eigen level pakten.

Wat ik met mijn post bedoelde is dat die eerste groep nu ook skills nodig hebben (en die hebben ze niet), omdat de spelers nu gewoon naar hun level schalen.

Warmode questen betekent wel dat je op moet passen dat je niet te laag met je health gaat, want dan ben je wel weer free game voor gankers.
Dat ja, ganken kan natuurlijk altijd. Maar het moet niet ten koste gaan van het spelplezier van een ander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb gisteravond Zuldazar uitgespeeld :) Maar als ik het goed begrijp is deze hele zone dus de nieuwe hoofdstad van de Horde? Het is super mooi hoor, maar dit is met stip de meest onpraktische hoofdstad. Alles is super verspreid en er zit zoveel hoogteverschil in dat het niet meer grappig is :P

Ben erg blij dat de Dalaran hearthstone het nog doet :P

• Yukidaruma
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:15:
[...]

@Yukidaruma Tja, ik heb altijd op PvP servers gespeeld ondanks dat ik een hekel aan pvp had. Mijn vrienden waar ik mee begon waren fanatiek pvp-ers. Toen de aankondiging voor warmode kwam dacht ik top, dat gaat dus uit. En nu ik een paar keer het nieuwe world pvp heb meegemaakt heb ik besloten het aan te laten. In tegen stelling tot vroeger heeft iedereen van jouw faction ook bewust pvp aan gezet en het gebeurt (tot nu toe iig) dus niet meer dat je door een enkele horde wordt afgemaakt terwijl er een aantal alliance omheen staan die niet helpen en stug doorquesten tot ze zelf aan de beurt zijn.
Oh, ik heb ook al een keertje PvP meegemaakt in de nieuwe zones. Voor je in de gaten hebt wat er gebeurd, ben je al bijna dood. Nah, niets voor mij. Heb warmode op het moment alleen aanstaan omdat ik las dat Horde en Alliance level zones gescheiden zijn, maar blijkbaar is dat niet 100%

• Noiz
Yukidaruma schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:39:
[...]

Oh, ik heb ook al een keertje PvP meegemaakt in de nieuwe zones. Voor je in de gaten hebt wat er gebeurd, ben je al bijna dood. Nah, niets voor mij. Heb warmode op het moment alleen aanstaan omdat ik las dat Horde en Alliance level zones gescheiden zijn, maar blijkbaar is dat niet 100%
De level zones zijn inderdaad gescheiden, maar zodra men 120 is en de world quests unlocked heeft, zal men meer op in de andere zones gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Gisteravond eindelijk highmountain tauren exalt gekregen. Uiteindelijk dus 14 kalenderdagen nodig gehad op mn verse account om 110 te krijgen en een allied race te unlocken. Totaal 111 runs nodig gehad (waarvan ongeveer de helft met darkmoon fair buff), na het doen van elke main/sidequest die rep gaf (alles met darkmoon fair buff). Zonder die buff waren denk ik >150 runs nodig geweest. brrr.

Denk in totaal 40-50 uur gespeeld al met al. Wordt waarschijnlijk dan ook mijn enige unlock, want moet er niet aan denken nog een keer zo'n marathon grind te doen. Voor de rest die denkt dit ook te willen, zorg eerst voor een goed gegearde 110/120 en ga dan solo-runs doen a 5min/run. Of anders als tank/healer que-spammen, maar dan zit je al snel op max 4-5 runs per uur en duurt het veel langer.
Wat er sneller is, 110 (of nu 120)+gearen en dan solo grinden of vanaf lvl100 non-stop que spam... geen idee.

Vanavond in elk geval eindelijk mn main aanmaken, 110 boost erop, en dan begint de expansion.

[ Voor 12% gewijzigd door Xanaroth op 16-08-2018 09:46 ]

• brothermaynard
Xanaroth schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:44:
Gisteravond eindelijk highmountain tauren exalt gekregen. Uiteindelijk dus 14 kalenderdagen nodig gehad op mn verse account om 110 te krijgen en een allied race te unlocken. Totaal 111 runs nodig gehad (waarvan ongeveer de helft met darkmoon fair buff), na het doen van elke main/sidequest die rep gaf (alles met darkmoon fair buff). Zonder die buff waren denk ik >150 runs nodig geweest. brrr.

Denk in totaal 40-50 uur gespeeld al met al. Wordt waarschijnlijk dan ook mijn enige unlock, want moet er niet aan denken nog een keer zo'n marathon grind te doen. Voor de rest die denkt dit ook te willen, zorg eerst voor een goed gegearde 110/120 en ga dan solo-runs doen a 5min/run. Of anders als tank/healer que-spammen, maar dan zit je al snel op max 4-5 runs per uur en duurt het veel langer.
Wat er sneller is, 110 (of nu 120)+gearen en dan solo grinden of vanaf lvl100 non-stop que spam... geen idee.

Vanavond in elk geval eindelijk mn main aanmaken, 110 boost erop, en dan begint de expansion.
Wat voor runs heb je gedaan dan? een dungeon?

• Flaxourne
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Heeft iemand toevallig ervaring met een Razer Naga of Corsair Scimitar muis? Bevalt dit?

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-07 07:57
weet iemand of het mogelijk is om op mijn alts de world quests op mac'aree te doen ? heb niet op al mijn characters de volledige story line gedaan op argus (dit heb ik maar op 2 of 3 characters gedaan), maar vraag me toch af of het dan mogelijk is om op al mijn characters daar de world quests te kunnen doen. (dit in verband met de reputation voor void elfs).

• Xanaroth
brothermaynard schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:01:
[...]

Wat voor runs heb je gedaan dan? een dungeon?
Neltharion's lair. 3e boss (niet eens volle run nodig) geeft 250 rep per kill. Leuk is anders, maar alternatief is wachten op RNG zoals emmisary quest/rep tokens/WQ's. Dan kan het met een stuk minder werk, maar moet je er in kalender dagen al snel weken/maanden voor uit trekken (en niet net de dag missen dat de highmountain versie actief is:P).

• Noiz
Daradius schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:14:
weet iemand of het mogelijk is om op mijn alts de world quests op mac'aree te doen ? heb niet op al mijn characters de volledige story line gedaan op argus (dit heb ik maar op 2 of 3 characters gedaan), maar vraag me toch af of het dan mogelijk is om op al mijn characters daar de world quests te kunnen doen. (dit in verband met de reputation voor void elfs).
Dat is voor zover mij niet mogelijk tenzij ze dat met de launch hebben veranderd. Voor de WQ's op Mac'Aree moet je echt per character de quest line doen. Alleen voor de 2 andere gebieden unlock je WQ's als dit niet het geval is.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Daradius schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:14:
Je hebt exalted maar op 1 character nodig voor de allied race; daarna kan je op ieder character de Void elf quest starten. (ook als je exalted character Horde aligned is)

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-07 07:57
icemotion schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:17:
[...]

Je hebt exalted maar op 1 character nodig voor de allied race; daarna kan je op ieder character de Void elf quest starten. (ook als je exalted character Horde aligned is)
klopt maar er is momenteel een world quest op mac'aree die marks geeft (account bound). Dus als ik ze op al mijn 12 characters kan doen en naar me warrior kan sturen, scheelt dat weer 6k rep. Maar ik heb uiteraard geen zin om eerst op alle 10 overige chars heel de ques tline te gaan doen. wel een beetje raar dat ze het niet voor alle gebieden meteen open hebben gegooid, maja het is zo.
Noiz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:17:
[...]

Dat is voor zover mij niet mogelijk tenzij ze dat met de launch hebben veranderd. Voor de WQ's op Mac'Aree moet je echt per character de quest line doen. Alleen voor de 2 andere gebieden unlock je WQ's als dit niet het geval is.
beetje jammer dit :(

[ Voor 21% gewijzigd door Daradius op 16-08-2018 10:20 ]

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-07 12:43
Flaxourne schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:13:
Heeft iemand toevallig ervaring met een Razer Naga of Corsair Scimitar muis? Bevalt dit?
Ik heb een Rzer Naga en ik moet zeggen dat deze mij bevalt. Ben geen pro gamer en merk dat ik eigenlijk alleen de eerste 4-5 knoppen gebruik maar die zijn da ook gemapped op de meest gebruikte skills dus dat werkt prima... Enige nadeel (wat vaak voorkomt bij dit model) is dat de scroll-wheel niet meet goed werkt, blijkt dat als er ook maar een beetje stof in komt te zitten het probleem zich al voordoet... Heb deze al meerdere malen uit elkaar gehaald en tijdelijk weer opgelost... Ik heb nu eenmaal de Naga en die was niet goedkoop, maar zou voor een nieuwe zeker even naar de concurrentie kijken...

• Flaxourne
  • Niet online
TIGER79 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:21:
[...]

Ik heb een Rzer Naga en ik moet zeggen dat deze mij bevalt. Ben geen pro gamer en merk dat ik eigenlijk alleen de eerste 4-5 knoppen gebruik maar die zijn da ook gemapped op de meest gebruikte skills dus dat werkt prima... Enige nadeel (wat vaak voorkomt bij dit model) is dat de scroll-wheel niet meet goed werkt, blijkt dat als er ook maar een beetje stof in komt te zitten het probleem zich al voordoet... Heb deze al meerdere malen uit elkaar gehaald en tijdelijk weer opgelost... Ik heb nu eenmaal de Naga en die was niet goedkoop, maar zou voor een nieuwe zeker even naar de concurrentie kijken...
Thanks! Ik zag dat de Corsair nu in de aanbieding was, Ik denk dat ik de gok ga nemen!

• BlackMage
Ik heb ervaring met een Logitech G600, en dat beviel mij totaal niet. Ik heb gemiddelde handen, maar die knopjes zitten zo dicht bij elkaar dat het voor mij niet te doen was. De muizen die jij noemt heb ik zelf niet in handen gehad, maar die lijken mij het zelfde probleem hebben.

Daar komt bij dat je tegenwoordig lang niet zoveel knopjes nodig hebt als vroeger.

De Razer Naga Hex is een alternatief met minder knopjes, maar die wellicht beter te vinden zijn met je duim :)

Zelf gebruik ik nu een Logitech G402. Deze heeft 3 knopjes voor je duim, en twee die je met je wijsvinger gebruikt. Met een shift-modifier erbij is dit meer dan genoeg voor mijn speelstijl :)

• Flaxourne
  • Niet online
BlackMage schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:28:
[...]

Ik heb ervaring met een Logitech G600, en dat beviel mij totaal niet. Ik heb gemiddelde handen, maar die knopjes zitten zo dicht bij elkaar dat het voor mij niet te doen was. De muizen die jij noemt heb ik zelf niet in handen gehad, maar die lijken mij het zelfde probleem hebben.

Daar komt bij dat je tegenwoordig lang niet zoveel knopjes nodig hebt als vroeger.

De Razer Naga Hex is een alternatief met minder knopjes, maar die wellicht beter te vinden zijn met je duim :)

Zelf gebruik ik nu een Logitech G402. Deze heeft 3 knopjes voor je duim, en twee die je met je wijsvinger gebruikt. Met een shift-modifier erbij is dit meer dan genoeg voor mijn speelstijl :)
Inderdaad, het lijkt me meer een persoonlijke keuze. Ik denk dat ik het ga proberen, mocht het niet bevallen kan ik de muis altijd nog te koop aanbieden en elders kijken.

Thnx!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik gebruik al jaren een Naga en het kan heel prettig werken, zeker in MMO's. Toevallig is m'n Naga 2012 (met smalle cover) pas stuk gegaan en persoonlijk vind ik de nieuwe Naga's om te janken. Ik gebruik nu een Trinity maar dat ding mag oprotten wanneer ik een vervangende 2012 kan vinden :P Veels te breed en die hoge knoppen ipv de platte knoppen die ze vroeger hadden vind ik ook niet echt prettig, maar dat is allemaal puur persoonlijke voorkeur. Of je nu Razer, Corsair, Logitech, Roccat of een ander merk MMO muis neemt, ze zijn tegenwoordig allemaal best breed dus hou er rekening mee dat je dat wel prettig moet vinden.

Ik heb de Corsair Scimitar persoonlijk niet gebruikt maar de laatste tijd wel veel MMO muizen vergeleken en de Scimitar is +-20g zwaarder dan de laatste Naga en het schijnt dat de Corsair-software ook minder prettig in gebruik is. De Naga-software vind ik zelf zowel op de nieuwe als oude versie uitstekend werken.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:13
Heb ik nu gewoon geluk of droppen de rank ups voor de gathering professions veel sneller dan in legion? Heb al een paar op rank 3 nu en de meeste op rank 2. Zo gaat het wel heel snel :)

• brothermaynard
TIGER79 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:21:
[...]

Ik heb ook de naga, geen pro gamer maar recreatief spelend. ik heb in het algemeen redelijk veel plezier van het ding.het bedienen van je meest gebruikte skills via je muishand is echter een uitkomst bij dit soort games. Zelf heb ik het probleem dat hij bij tijd en wijle niet reageert na het booten van de pc. ik denk dat dit softwarematig is, want de oude draadloze muis een minuutje gebruiken lost dit vaak op. De problemen met het scrollwheel heb ik niet (nog). Deze, of een vergelijkbare muis zou ik persoonlijk zeker overwegen voor een vervanging. een ander nadeel is dat het gebruik van de muis je numerieke pad uitschakeld (en je nog eens de numlock moet indrukken ;) )
De corsair zou ik zeker overwegen vanwege : goedkopere prijs en het feit dat de numerieke knoppen per rij een andere textuur lijken te hebben.
Powerblast schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:46:
Heb ik nu gewoon geluk of droppen de rank ups voor de gathering professions veel sneller dan in legion? Heb al een paar op rank 3 nu en de meeste op rank 2. Zo gaat het wel heel snel :)
Cooking is compleet faceroll.. op 75 heb je alle recipes + alles op rank 2. En dat is in 2 uurtjes te doen, 1.5 uur vissen en dan koken :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Yukidaruma
Powerblast schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:46:
Herbalism en Mining komen de rank ups bijna allemaal van quests, die je krijgt van de trainer zodra je een bepaald skill level hebt gehaald. De rest weet ik zo niet.
Veel beter systeem dan in Legion wat mij betreft. Het concept was in ieder geval goed (anders hadden we het natuurlijk niet meer terug gezien deze expansion), maar er had gewoon iets van een bad luck protection moeten zijn.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

corset schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:53:
[...]

Cooking is compleet faceroll.. op 75 heb je alle recipes + alles op rank 2. En dat is in 2 uurtjes te doen, 1.5 uur vissen en dan koken :)
Valt er met die cooking skill eigenlijk wat te verdienen?

• Xanaroth
Oxigeon schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:07:
[...]

Waarschijnlijk niet in eerste instantie, als je kijkt op reddit hoe je met vendor-only items al max kunt behalen zal die waarschijnlijk binnen no time op elke main en alt klaar zijn.
Waarschijnlijk heeft Blizzard er voor gekozen bijvoorbeeld cooking zo gemakkelijk te maken, omdat vrijwel niemand (natuurlijk met korreltje zout nemen) zich er om bekommerde in afgelopen expansions... Dus dan maar eenvoudig maken, zodat jan en alleman het kan maximaliseren....

*weet ik veel... ik lul ook maar wat*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Xanaroth schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:11:
[...]

Waarschijnlijk niet in eerste instantie, als je kijkt op reddit hoe je met vendor-only items al max kunt behalen zal die waarschijnlijk binnen no time op elke main en alt klaar zijn.
Nice Reddit eens afspeuren of ik hier iets over kan vinden

EDIT: Gevonden: Zal hem hier ook maar eventjes delen dan

Wanna get your cooking leveled up to 110 so you can learn all the recipes, including that Bountiful Captain's Feast? It's actual really quick to do, and it only requires a single recipe that you start with: Mon'Dazi.

Mon'Dazi is crafted with 10 Wild Flour, 5 Foosaka, 2 Aromatic Fish Oil, and 4 Powdered Sugar. All 4 of these can be bought from the same vendor: Henrick Wyther for Alliance, and Hanul Swiftgale for Horde.

Just simply purchase enough for about 200 crafts (2000 Wild Flour, 1000 Foosaka, 400 Aromatic Fish Oil, and 800 Powdered Sugar) and go nuts (you'll want to pause at 35 cooking skill to learn rank 2 of Mon'Dazi for more skill-ups)! Get crafting and go afk, and with any luck you should come back to 110 cooking skill, or close to it! Of course, given your luck on green crafts you might need to buy some extra!

[ Voor 54% gewijzigd door Oxigeon op 16-08-2018 11:17 ]

• Akaendra
  • Laatst online: 01-08 14:37
Oxigeon schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:07:
[...]

Naja, in Legion veel verdiend met maken van recipes die stats gaven.
Feasts e.d zullen ook wel goed verkopen.

Engineer/Tailor hier.

Tailoring zal wel goed komen, voor de ores enzo zal ik wel mijn alts gaan levellen/ een boel greens scrappen.

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ik heb al jaren de Razer Naga en zou echt niet meer zonder kunnen in MMO's. Gebruik alle 12 knoppen maar dat is een beetje afhankelijk van hoe "lenig" je vingers zijn :)

Brummetje schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:23:
[...]

Ik heb al jaren de Razer Naga en zou echt niet meer zonder kunnen in MMO's. Gebruik alle 12 knoppen maar dat is een beetje afhankelijk van hoe "lenig" je vingers zijn :)
Heb hem ook eens geprobeerd, maar kon er niet aan wennen. Heb in mijn jeugd mijn duimen kapotgespeeld op de gameboy :+

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11:50
Vraagje voor de mensen die al aan het gearen zijn. Aangezien worldquest items scalen van 290 tot 330 wil ik die zo laat mogelijk unlocken. Weet iemand op welk ilvl je zelf moet zijn om worldquests ilvl 330 te laten droppen?
wauturr schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:39:
Vraagje voor de mensen die al aan het gearen zijn. Aangezien worldquest items scalen van 290 tot 330 wil ik die zo laat mogelijk unlocken. Weet iemand op welk ilvl je zelf moet zijn om worldquests ilvl 330 te laten droppen?
Mogelijk werkt het hetzelfde al tijdens Legion. Gewoon de WQs zo snel mogelijk unlocken; want de rewards die ze iedere dag geven, zullen worden gebaseerd op je huidige ilvl. Dus als je middels WQs een bepaald ilvl hebt behaald (of course in combinatie met dungeons etc), dan zal de volgende dag de reward ook daadwerkelijk een reward zijn (lees: een upgrade) omdat het rekening houdt met je ilvl tot een bepaald moment (raid ready ilvl vermoed ik).

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-07 20:30
Levelen loopt bij mij nog niet zo vlot. Voornamelijk door het genieten van al het nieuws en het ontdekken. Ik pak elke quest op die ik tegen kom voor de rep voor de factions. Anders loop ik straks met de pathfinder quest weer weken te klooien voor alle factions op niveau te krijgen. Nu op level 114, hopelijk morgen 116. Voor nu na een paar dagen spelen, een heerlijke uitbreiding en leuke variaties.

Ik zag al zo’n dure dino mount voorbij komen, kost iets van 5.000.000. Knap veel gold voor zo’n beest. Wel leuk dat je een auctioneer aan boord hebt.

Gestart met prot pala, gaat als een trein. Lekker nog een boost over voor een van de allied races.

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-08 10:31
Man, jullie hebben we door al die muis verhalen overgehaald om toch maar ene goede muis aan te schaffen. Hopelijk is die niet te groot voor mijn ( zelf voor vrouwen ) kleine handen. Corsais Scimitar Pro is het geworden.
Gisteren rustig naar 112 geleveled. Alle verhaallijnen volgen , teksten lezen etc.
Ze hebben zich overtroffen in de muziek keuze en de combinatie van Pirates/ Witcher/ Lake city ( Hobbit) . is een sfeer waar ik echt van geniet.

Nu maar eens op zoek naar een guild, want de huidige is overleden in de afgelopen twee jaar (Server Down op Azjol-Nerub )
tommy2005 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:11:

Ik zag al zo’n dure dino mount voorbij komen, kost iets van 5.000.000. Knap veel gold voor zo’n beest. Wel leuk dat je een auctioneer aan boord hebt.
enige wat ik denk als ik dat lees: h o l y c r a p !

Er zijn vermoedelijk genoeg mensen met zo veel gold. Zeker de lui die bijzonder veel aandacht besteden aan het bespelen van AH middels bijvoorbeeld TSM addon... Als je dat onder de knie hebt is het volgens mij een zeer koud kunstje om je goldstack te spekken.

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-07 20:30
Anoniem: 613510 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:20:
[...]

Dat ja, ganken kan natuurlijk altijd. Maar het moet niet ten koste gaan van het spelplezier van een ander.
Gisteren had een warlock hulp van een druid nodig en een shaman om mijn prot pala klein te krijgen. Ik was een rare aan het killen toen de lock opdook en mij aanviel. Ik kon eerst rustig de rare killen en toen vol op die lock gaan. Eerst zijn hulpjes plat geslagen en toen met hem aan de gang, dat ging prima tot dat zijn vriendjes moesten helpen. Ik heb nooit echt Pvp gedaan, maar het was wel leuk. Door de lag van gisteren in het world pvp heb ik het even uitgezet. Straks proberen of de lag verholpen is, dan gaat het gewoon weer aan. In deze expansion hoort pvp erbij wat mij betreft.

[ Voor 7% gewijzigd door tommy2005 op 16-08-2018 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
tommy2005 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:11:
Er was iemand die had even een inflatie-correctie toegepast. Deze mount van 5 miljoen is ca even duur als de "epic flying" mounts uit TBC (5000 gold).

Dat is gedaan op basis van hoeveel echt geld je moet betalen bij gold sellers. Dat is niet helemaal correct omdat de NPC economie (quest rewards, vendor, repair costs) natuurlijk niet 1000x hoger is geworden dus in verhouding had je vroeger veel meer onkosten.

• Dawn
  • Laatst online: 27-07 13:48

Dawn

..Sworn to the Dark..

wauturr schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:39:
toen ik iL298 was werden ze iL300+
op 297 was het nog iL295+

maw; alvorens ze 330 zijn moet je al boven de 325 zitten en is het niet rendabel om ze te laten voor wat het is. beter dat je ze pakt en morgen weeer upgrade naar een hoger level dan laten en hopen dat je drops in dungeons krijgt... waar je in het begin moeite hebt om van randoms gear te krijgen omdat pieces meestal een upgrade zijn.
(loot is personal...)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

• Powerblast
Zijn er addons die de prijs waaraan je items gekocht hebt op het AH bijhoud? Met de expansion ben ik me weer volop op de markt aan het storten met auctionator :), maar daar krijg ik precies geen zicht op wat de hoogste prijs is waarvoor ik een item heb aangekocht gehad...

De markt is wel erg volatile moet ik zeggen, de prijzen schieten met momenten de pan uit om dan vervolgens naar peanuts te zakken binnen het uur :(

[ Voor 21% gewijzigd door Powerblast op 16-08-2018 14:14 ]

Powerblast schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:13:
Zijn er addons die de prijs waaraan je items gekocht hebt op het AH bijhoud? Met de expansion ben ik me weer volop op de markt aan het storten met auctionator :), maar daar krijg ik precies geen zicht op wat de hoogste prijs is waarvoor ik een item heb aangekocht gehad...
Beste addon dat je kan gebruiken en je altijd bij je hebt zijn je hersenen in combinatie met pen en papier. ;)

Just kidding. Ik heb geen idee eerlijk gezegd. Toen ik mij daarmee bezig hield in het verleden had ik het geluk dat ik kon onthouden welke prijs ik voor wat betaald had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powerblast
RustStorm schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:15:
[...]

Beste addon dat je kan gebruiken en je altijd bij je hebt zijn je hersenen in combinatie met pen en papier. ;)

Just kidding. Ik heb geen idee eerlijk gezegd. Toen ik mij daarmee bezig hield in het verleden had ik het geluk dat ik kon onthouden welke prijs ik voor wat betaald had.
Ik merk alleen dat die addon het vaak laat afweten :D, crashed de hele tijd als ik wat teveel heb gekocht :p.
Pagina: 1 ... 45 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.