De meeste gankers zijn totaal skilloos en pakten alleen low level spelers, dan was er geen kans dat ze zelf dood gingen. Ik ben er door de jaren heen maar een paar tegen gekomen die wel skill hadden en spelers van hun eigen level pakten.
Wat ik met mijn post bedoelde is dat die eerste groep nu ook skills nodig hebben (en die hebben ze niet), omdat de spelers nu gewoon naar hun level schalen.
Warmode questen betekent wel dat je op moet passen dat je niet te laag met je health gaat, want dan ben je wel weer free game voor gankers.
Het mooiste was tijden TBC. Een mage uti de nr 1 guild van de server gankte alles en iedereen. Hij had zoveel betere gear als de andere faction die op dat moment ander halve tier achter liep met progress, dat iedereen kansloos was. Door toeval was ik er achter gekomen dat hij een alt aan het levellen was in hetzelfde gebied als ik. Zonder gear voordeel was hij slachtoffer en ging hij iedere keer dood als ik hem tegen kwam. Het mooie was dat hij steeds probeerde uit te loggen en zijn main te pakken om mij terug te ganken, maar ik dan switchte naar een andere alt in een andere zone en die even levelde. Zodra ik van andere alliance door kreeg dat hij weer terug was op zijn alt switchte ik ook weer terug.
Heb hem een week lang terug geganked
@
Yukidaruma Tja, ik heb altijd op PvP servers gespeeld ondanks dat ik een hekel aan pvp had. Mijn vrienden waar ik mee begon waren fanatiek pvp-ers. Toen de aankondiging voor warmode kwam dacht ik top, dat gaat dus uit. En nu ik een paar keer het nieuwe world pvp heb meegemaakt heb ik besloten het aan te laten. In tegen stelling tot vroeger heeft iedereen van jouw faction ook bewust pvp aan gezet en het gebeurt (tot nu toe iig) dus niet meer dat je door een enkele horde wordt afgemaakt terwijl er een aantal alliance omheen staan die niet helpen en stug doorquesten tot ze zelf aan de beurt zijn.
[
Voor 45% gewijzigd door
Verwijderd op 16-08-2018 09:24
]