BlackMage schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:06:
[...]
Voor standaard UI dingen heb je geen addon meer nodig, maar dat was eigenlijk al vele jaren zo. Alles wat je moet zien, is te zien. Maar er zijn een aantal dingen waarvoor het nog wel handig is:
- Verplaatsen van elementen zodat je het beter in 1 oogopslag ziet. Denk aan de unitframes van je character en target
- Bags die los zijn, 1 grote bag is echt veel handiger.
- Om je class goed te spelen moet je vaak goed letten op bepaalde procs en debuffs enzo. Een addon zoals WeakAuras is daar bijna essentieel voor.
- In mijn mening ben je het je mede-raiders verplicht om Deadly Boss Mods te gebruiken.
Ik heb geen verstand van priests, maar volgens mij gaat levellen als disc prima. Je hebt voldoende tools om damage te doen en je bent erg taai. Maar waarschijnlijk gaat het met shadow wel sneller.
Je eerste punt: Bartender of moveanything (laatste gebruik ik nu)
2de punt: Bagnon
3de punt: zelf gebruik ik poweraura's, maar WeakAuras moet ook prima werken
4de punt: Ja, DBM is eigenlijk wel een must.
zelf gebruik ik daarnaast nog:
Actioneer (addon voor actionhouse)
Clique (Kun je spells binden aan keys)
Grid (volgens mij is dit nog steeds niet mogelijk met de standaard interface. Hover healing kan volgens mij alleen met addons en niet met de default UI. Volgens mij moet je altijd op een persoon klikken en daarna healen om de persoon te healen. (Misschien dat het inmiddels verandert is)
Decursive: Grid waar je kan zien welke mensen er een debuff/curse hebben die je kan dispellen.
Daarnaast zijn sommige addons voor je profession ook best handig. Maar dat is persoonlijk.
Vroeger had ik nog veel UI addons, maar dat was na elke update weer een gekloot om het werkend te krijgen. Dus nu probeer ik zo basis mogelijk te spelen.
Klopt niet; je hebt toch je Heart of Azeroth? Ik heb juist vanaf lvl 110 behoorlijk wat spells (passives) erbij gekregen.
[
Voor 8% gewijzigd door
grote_oever op 15-08-2018 13:14
]