Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 00:30:
Wel kut deze drukte op draenor.
Gaat zoiets lang duren voordat je weer normaal kunt inloggen?
Iemand ervaring met vorige expansions?

Of heb je kans dat blizzard hier nog wat aan gaat doen?
ik moet zeggen dat de huidige tijden mee vallen met normaal na een xpack. Ja anderhalf uur is veel wachten als je graag wilt spelen maar ik geloof dat ik in legion op dag 2 gewoon 3 a 4 uur kon wachten. Zou zeggen geef het een 2 weekjes en dan is het acceptabel om even te moeten wachten (als in 15 a 30 minuten). Na een maand is het vast zo goed als niet bestaand meer.

Zoals gesurgereert kan het zijn dat er FCM komen. Dan kan je je character voor niets naar een andere realm sturen. Sommige zouden deze kans nemen en later weer terug transferren. Sommige blijven op de nieuwe realm hangen maar de meeste gaan niet weg van Draenor. Meeste zijn hier al met een betaalde transfer gekomen.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-10 23:11
Zo ook ik leg het spel weer braaf op de plank tot morgen, of eigenlijk later vandaag. LvL 115 bereikt zojuist. Inscription opgepakt naast herbalism voor de trinkets en reputation scrolls. Iemand enig idee waar ik de eerste recipes vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DING 120 :D tijd voor bed
Twijfel heel erg over de spec nu., weet niet hoe uptodate noxxic is maar die geven ineens aan dat Sub rogue bovenaan staat met DPS (met 340 ilvl) en outlaw 2e en sin 3e

[ Voor 77% gewijzigd door Ricmaniac op 15-08-2018 01:30 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Noxxic is garbage, sims bekijk je op simulationcraft en class guides / talents op icy veins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-10 20:59
Zou me sowieso nog niet druk maken over DPS, word nog genoeg veranderd.
Inmiddels 120 en zoveel mogelijk quests afgerond en begonnen met de War Campaign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:52
Gisteren begonnen met een lvl 110 character maar het is mij toch te overweldigend allemaal, dus ik ga denk ik maar beginnen met een lvl 1 character als tank met schild of healer.

Welke calsses/professions zijn het meest gewild nu eigenlijk?

Zit nu voornamelijk te twijfellen tussen een priest en een paladin

[ Voor 12% gewijzigd door Ruudox op 15-08-2018 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:52
Gisteravond lvl 114 bereikt, ik moet zeggen dat ik veel moeite heb met de mobs als balance druid. Het lijkt te lang te duren voordat ik ze neer heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Gisteravond ook eindelijk begonnen. 113 nu. Doe voor het eerst een keer lekker rustig aan (grote mensen leven zit in de weg :( ) Hopelijk vanavond naar 116. Tot nu toe vind ik de vernieuwing heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Oxigeon schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:20:
[...]
Die server is al maanden full. Waarom deze niet gratis is snap ik al een tijd niet. Als ze deze nu op gratis zetten gaan er zeer veel spelers over naar een andere server omdat ze de queue moe zijn. Want iedereen wil nu spelen. Als ze een week wachten zal niemand meer over gaan (of althans, dat hangt van de wachtrij af). Zal er ook aan liggen of de servers de hoeveelheid aankunnen. Als dat geen probleem is zullen ze het gewoon laten staan. Want dan doen ze er niemand kwaad mee
Waarom zouden ze free character transfers weggeven als er een betaalde optie is? Ze gaan dit niet doen omdat er nu even een paar dagen een queue staat. Daarnaast staan bepaalde realms al sinds het begin der tijden op 'Full'. En zoals iedere expansion betekent dit queues de eerste paar dagen na de launch (overigens stellen deze queues weinig voor, bij TBC launch hadden we 10k+ queues). En als mensen dan toch blijven spelen op deze realms of daar zelfs naar rerollen, tja, dan heb je het er maar mee te doen. Want uiteindelijk willen die mensen wel graag op een vollere realm spelen want dat maakt het makkelijker met pugs en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
Noiz schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:03:
[...]

[...]

Waarom zouden ze free character transfers weggeven als er een betaalde optie is? Ze gaan dit niet doen omdat er nu even een paar dagen een queue staat. Daarnaast staan bepaalde realms al sinds het begin der tijden op 'Full'. En zoals iedere expansion betekent dit queues de eerste paar dagen na de launch (overigens stellen deze queues weinig voor, bij TBC launch hadden we 10k+ queues). En als mensen dan toch blijven spelen op deze realms of daar zelfs naar rerollen, tja, dan heb je het er maar mee te doen. Want uiteindelijk willen die mensen wel graag op een vollere realm spelen want dat maakt het makkelijker met pugs en dergelijke.
Free transfer doen ze wel vaker met overpopulated servers. Of naja.. Deden ze. Heb eigenlijk geen idee of dat de laatste jaren nog voor is gekomen x) Niet zoveel opgelet. Maar ze hebben het in ieder geval wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Zlysher schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:10:
[...]

Free transfer doen ze wel vaker met overpopulated servers. Of naja.. Deden ze. Heb eigenlijk geen idee of dat de laatste jaren nog voor is gekomen x) Niet zoveel opgelet. Maar ze hebben het in ieder geval wel gedaan.
Ze hebben dat in het begin wel eens gedaan met servers die echt problemen opleverden. Een paar dagen queues zijn natuurlijk niet echt problemen, zeker als de server verder behoorlijk stabiel is. En mochten die queues je niet bevallen, tja, dan is er een betaalde optie ;). Ben zelf met een FCM van Daggerspine naar Kazzak (destijds nieuwe server speciaal voor deze FCM) gegaan in vanilla omdat er echt veel downtime op Daggerspine in die tijd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
Noiz schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:17:
[...]

Ze hebben dat in het begin wel eens gedaan met servers die echt problemen opleverden. Een paar dagen queues zijn natuurlijk niet echt problemen, zeker als de server verder behoorlijk stabiel is. En mochten die queues je niet bevallen, tja, dan is er een betaalde optie ;). Ben zelf met een FCM van Daggerspine naar Kazzak (destijds nieuwe server speciaal voor deze FCM) gegaan in vanilla omdat er echt veel downtime op Daggerspine in die tijd was.
Daggerspine verlaten?! Ik zit al 12 jaar op Daggerspine haha. Forever my home <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Zlysher schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:30:
[...]

Daggerspine verlaten?! Ik zit al 12 jaar op Daggerspine haha. Forever my home <3
Jep, Daggerspine was een originele server en de hardware erachter was in die tijd behoorlijk crap. Nog genoeg gratis dagen gekregen door alle problemen. Ergens halverwege hebben ze servers geopend met nieuwe hardware en het gros van de toenmalige top guilds, inclusief die van mij, besloot om gebruik te maken van die FCM naar Kazzak. En sinds die tijd dus op Kazzak en ik zie mijzelf ook niet snel weggaan meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren drie en een half level kunnen doen, 113 dus en goed opweg naar 114. Gaat allemaal heel gemakkelijk tot nu toe, zelfs de drie persoonsquests zijn in dps spec solo te doen. Toch mooi profijt van Heroic Antorus gear, goede levelling legendaries (guild heeft me al gewaarschuwd voor level 116) en 200 van alle useful consumables (dps pots/health pots/utility pots/flasks (omdat je die kwijt raakt als je water walking elixir gebruikt)/bear tartare/goblin gliders/invisibility potions. Wel een deel in de bank moeten bewaren om nog wat tas ruimte over te houden.

Leatherworking gaat ook vrij vlot, het leer vliegt me om de oren tijdens het levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Ik gisteravond tot en met 112 geleveled.

Ik speel er ook écht op mijn dooie akkertje doorheen. Ik probeer alles te ontdekken, ik level mining en herbalism tijdens het levelen.

Heb tot nu toe alleen nog maar Nazmir goed gezien. Maar WAT een zone! Helemaal mijn zone en de quests daar zijn ook ontzettend leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Hmm ik was van plan dit weekend de nieuwe expansie te kopen. Heb zo'n twee jaar niet meer gespeeld. Maar mijn oude gilde zit op Draenor. Dat gaat em niet worden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
net geen 111 gehaald gisteravond, maja ik had ook niet zoveel tijd. En alle cinematics en dat boottochtje en alles kost toch ook wel wat tijd :)

De quests zijn heerlijk, ik ben begonnen in Drustvar en vond die quests met de spullen voor dat kleine meisje zoeken wel gaaf. Echt zon creepy gevoel erbij, prachtig.

zal helaas pas morgen of overmorgen worden voordat ik weer verder kan. Heb dan wel weer flink rested gespaard. Ik ben trouwens weinig inns tegengekomen nog. Word dat nog beter?

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals eerder gepost heb ik gisteren ook een begin kunnen maken aan het levelproces. Oh, wat vond ik het heerlijk zeg! De muziek waar je mee te maken krijgt, de stemmen die de NPCs hebben, de ingame filmpjes... het voelt echt super tof! Heb tot 111 kunnen levelen, daarna maar (heel verstandig) naar bed gegaan, omdat de wekker toch weer (veel te) vroeg af zou gaan.

Wat ik mij overigens wel aan het afvragen was gisteren: moet ik naar profession trainers om de BfA skills te kunnen maximaliseren? want heb keurig plantjes geplukt en gemijnd, maar er kwamen geen skills bij (ze zagen er zelfs grijs uit).

En tevens: de skills die je op de armor pieces kunt unlucken middels de juiste hoeveelheid neck power, is dat altijd de keuze uit 1, of is het mogelijk beide skills te kiezen... (waarschijnlijk is het 1 van de 2) (kan het even zo snel niet vinden).

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Gisteren avond 2 uur kunnen spelen, maar wouw wouw wouw wat vermaak ik me enorm zeg _/-\o_ welke (voor mij) vervelende xpac was hiervoor? ben het al gelijk weer vergeten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:08
pyrofielo schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:57:
net geen 111 gehaald gisteravond, maja ik had ook niet zoveel tijd. En alle cinematics en dat boottochtje en alles kost toch ook wel wat tijd :)

De quests zijn heerlijk, ik ben begonnen in Drustvar en vond die quests met de spullen voor dat kleine meisje zoeken wel gaaf. Echt zon creepy gevoel erbij, prachtig.

zal helaas pas morgen of overmorgen worden voordat ik weer verder kan. Heb dan wel weer flink rested gespaard. Ik ben trouwens weinig inns tegengekomen nog. Word dat nog beter?
Ja, ik ben al wat verder maar doe het ook op mijn gemak, lees al die quest omschrijvingen ook want er is zoveel info nu (Speel in Drustvar). Ik vindt dat Blizz het fantastisch heeft gedaan met de sfeer, mobs en quests, voor mijn gevoel beter nog dan met Legion. Kan niet wachten tot ik mij Horde character ga starten om die kant te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
RustStorm schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:59:
Zoals eerder gepost heb ik gisteren ook een begin kunnen maken aan het levelproces. Oh, wat vond ik het heerlijk zeg! De muziek waar je mee te maken krijgt, de stemmen die de NPCs hebben, de ingame filmpjes... het voelt echt super tof! Heb tot 111 kunnen levelen, daarna maar (heel verstandig) naar bed gegaan, omdat de wekker toch weer (veel te) vroeg af zou gaan.

Wat ik mij overigens wel aan het afvragen was gisteren: moet ik naar profession trainers om de BfA skills te kunnen maximaliseren? want heb keurig plantjes geplukt en gemijnd, maar er kwamen geen skills bij (ze zagen er zelfs grijs uit).

En tevens: de skills die je op de armor pieces kunt unlucken middels de juiste hoeveelheid neck power, is dat altijd de keuze uit 1, of is het mogelijk beide skills te kiezen... (waarschijnlijk is het 1 van de 2) (kan het even zo snel niet vinden).
Voor professions zul je inderdaad naar de trainers moeten gaan om de BfA skills te (kunnen) leren.

Wat betreft de neck, per ring kan je altijd maar 1 skill geselecteerd hebben. Het is niet zo als bij de Legion artifact dat je uiteindelijk alles kan hebben. Wel kan je de gekozen skill eventueel bij een NPC laten resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ioramus schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:06:
[...]
Ja, ik ben al wat verder maar doe het ook op mijn gemak, lees al die quest omschrijvingen ook want er is zoveel info nu (Speel in Drustvar). Ik vindt dat Blizz het fantastisch heeft gedaan met de sfeer, mobs en quests, voor mijn gevoel beter nog dan met Legion. Kan niet wachten tot ik mij Horde character ga starten om die kant te zien.
Dit dus. Dit gevoel heb ik, maar dan aan horde zijde. Ergens over een 3 maanden ofzo toch een keer een alliance naar 110 brengen om op z'n minst al het mooie aan hun zijde te zien, puur voor de effort die blizz erin heeft gestoken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:08:
[...]

Voor professions zul je inderdaad naar de trainers moeten gaan om de BfA skills te (kunnen) leren.

Wat betreft de neck, per ring kan je altijd maar 1 skill geselecteerd hebben. Het is niet zo als bij de Legion artifact dat je uiteindelijk alles kan hebben. Wel kan je de gekozen skill eventueel bij een NPC laten resetten.
Oké awesome. :) Dankjewel man! Sorry dat ik wat lui ben geweest en het niet adequaat heb opgezocht.

Ik vermoed dat het resetten van de skills gepaard zal gaan met goldkosten.

Dus even goed uitvinden welke skills de beste zullen zijn. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Over professions gesproken;
Ik heb nu op m'n main skinning + leatherworking.. wat doen jullie in zo'n geval?
1. Al het leer en reagents verkopen op AH
2. Toch items maken, items zelf dragen / items verkopen op AH. Die groene items hebben de laatste 10 jaar toch niet meer verkocht op de AH..!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
marijnvtg schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:14:
[...]

Dit dus. Dit gevoel heb ik, maar dan aan horde zijde. Ergens over een 3 maanden ofzo toch een keer een alliance naar 110 brengen om op z'n minst al het mooie aan hun zijde te zien, puur voor de effort die blizz erin heeft gestoken _/-\o_
Een alliance naar 110 brengen en daar BFA en de War campaign mee doorspelen is zowieso verstandig gezien de Pathfinder requirements :P Of heb ik het mis en moet je de Horde campaign OF de alliance campaign gecomplete hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:15:

2. Toch items verkopen, items zelf dragen / items verkopen op AH. Die groene items hebben de laatste 10 jaar toch niet meer verkocht op de AH..!?
Tenzij de prijs dusdanig laag is dat het interessant wordt voor enchanters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-10 21:44
Noiz schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:03:
[...]

[...]

Vind ik een beetje te kort door de bocht. Zelf ben ik ook geswitched van een dode server naar dreanor. Het was een verademing om een drukke realm te hebben. Op m’n oude realm was ik als guildmaster gewoon continue bezig om een tank Healer of goede raider te vinden. We waren de enige raiding guild aan de horde kant. Verschrikkelijk dus. Er waren zelfs geen flasks te vinden op Ah. En LFG was er destijds niet, waardoor het lastig was om een dungeon met 5 man te doen. Toen betaalde transfer gedaan en het was een verademing. Maar, maar ik had totaal geen ervaring met drukken realms dus nooit gedacht aan de nadelige gevolgen van een drukke realm. Totdat de launch kwam van MoP. Veel queue tijd. Heb geld betaald om naar een drukke server te gaan om vervolgens in de que te zitten. Ook omdat ik meerder chars getransfert heb voor 12 euro per stuk. Ik vind het niet de schuld van de persoon die de transfer koopt. Ik ben wel van mening dat je een dienst koopt en blizzard ook nadenkt over de gevolgen. De realm dreanor had nooit zo groot mogen worden. Ze hadden er eerder een lock op moeten gooien. Nu snap ik wel dat dit maar een paar dagen is, maar vaak zijn die de dagen met de meeste spelplezier. Samen met een guildie levelen.

Blizzard is hoe dan ook verantwoordelijk voor de spelbeleving en gisteravond was die er gewoon niet. Dus ja, ik snap wel dat mensen gaan lopen klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
hanswfje schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:16:
[...]

Een alliance naar 110 brengen en daar BFA en de War campaign mee doorspelen is zowieso verstandig gezien de Pathfinder requirements :P Of heb ik het mis en moet je de Horde campaign OF de alliance campaign gecomplete hebben.
Ja, of Horde, of Alliance, je hoeft niet allebei te doen (gelukkig maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Ruudox schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 06:17:
Gisteren begonnen met een lvl 110 character maar het is mij toch te overweldigend allemaal, dus ik ga denk ik maar beginnen met een lvl 1 character als tank met schild of healer.

Welke calsses/professions zijn het meest gewild nu eigenlijk?

Zit nu voornamelijk te twijfellen tussen een priest en een paladin
Zou dan voor paladin gaan. Die kan zowel als tank met schild (prot spec) als healer (holy spec). Dan zit je niet nu al vast aan de keuze voor je rol, maar kun je beetje afwisselen tijdens het levellen om beiden te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
Xanaroth schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:19:
[...]

Zou dan voor paladin gaan. Die kan zowel als tank met schild (prot spec) als healer (holy spec). Dan zit je niet nu al vast aan de keuze voor je rol, maar kun je beetje afwisselen tijdens het levellen om beiden te proberen.
Tank is zowiezo een leuke, speciaal als je met warmode aan speelt. Ik zelf main een blood DK en gisteravond begonnen de eerste Horde spelers te verschijnen (nog geen 120 - waarschijnlijk de warcampaing quests aan hun zijde). De meeste deden niet veel maar ben toch een aantal keren aangevallen door een Rogue (3 levels higher dan ik) maar kon het makkelijk doorstaan en hem bezig houden zodat de hulp die snel kwam hem af konmaken :). Kost wel tijd en je schiet dan niet veel op maar is wel leuk om eens mee te maken zo. Zolang het mij niet te veel gaat belemmeren met het questen blijf ik dan ook in warmode rondhuppelen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ik weet niet wat ik moet denken van die Azerite Powers hoor. Heel interessant zijn die keuzes niet (zover ik nu kan zien) want je hebt in de buitenste ring 1 ability voor elk van je specs en 1 universele. En de andere ringen zijn of voor je rol of iets passiefs voor survivability.

Maar waar ik me zorgen over maak is als een bepaalde power zo goed bij je speelstijl past dat je daarom dat item niet kan upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:23:
Ik weet niet wat ik moet denken van die Azerite Powers hoor. Heel interessant zijn die keuzes niet (zover ik nu kan zien) want je hebt in de buitenste ring 1 ability voor elk van je specs en 1 universele. En de andere ringen zijn of voor je rol of iets passiefs voor survivability.

Maar waar ik me zorgen over maak is als een bepaalde power zo goed bij je speelstijl past dat je daarom dat item niet kan upgraden.
Ik vind het wel relaxt, zeker voor levelen so far. Heb nu elke 30 seconden een 10k schield _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
grote_oever schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:16:
[...]

Vind ik een beetje te kort door de bocht. Zelf ben ik ook geswitched van een dode server naar dreanor. Het was een verademing om een drukke realm te hebben. Op m’n oude realm was ik als guildmaster gewoon continue bezig om een tank Healer of goede raider te vinden. We waren de enige raiding guild aan de horde kant. Verschrikkelijk dus. Er waren zelfs geen flasks te vinden op Ah. En LFG was er destijds niet, waardoor het lastig was om een dungeon met 5 man te doen. Toen betaalde transfer gedaan en het was een verademing. Maar, maar ik had totaal geen ervaring met drukken realms dus nooit gedacht aan de nadelige gevolgen van een drukke realm. Totdat de launch kwam van MoP. Veel queue tijd. Heb geld betaald om naar een drukke server te gaan om vervolgens in de que te zitten. Ook omdat ik meerder chars getransfert heb voor 12 euro per stuk. Ik vind het niet de schuld van de persoon die de transfer koopt. Ik ben wel van mening dat je een dienst koopt en blizzard ook nadenkt over de gevolgen. De realm dreanor had nooit zo groot mogen worden. Ze hadden er eerder een lock op moeten gooien. Nu snap ik wel dat dit maar een paar dagen is, maar vaak zijn die de dagen met de meeste spelplezier. Samen met een guildie levelen.

Blizzard is hoe dan ook verantwoordelijk voor de spelbeleving en gisteravond was die er gewoon niet. Dus ja, ik snap wel dat mensen gaan lopen klagen.
12 euro per stuk? hoe heb je dat voor elkaar gekregen of was dit toen der tijd een andere prijs tegenwoordig is dit 25 euro als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zelf nog niet veel kunnen spelen (111 :') atm ) maar ik vond de intro quest (Horde) vanaf Silithus tot de tempel echt geweldig. De hele setting interesseerde me echt voor het verhaal. Ik probeer deze expansion release ook bij alle quests het verhaal te lezen om wat meer van de verhalen en achtergrond mee te krijgen. Van het weekend even de Alliance intro doen vanaf Silithus, ben wel benieuwd :)

Deze keer eens niet m'n Mage als eerst aan het levelen, maar m'n Feral Durid. Damn dat gaat wel lekker zeg. Zelfs met een redelijk laag ilvl lukt het nog aardig. Alles lekker multi dotten met rake en Predator-talent (super talent voor het levelen!) en gaan met die hap! :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
RustStorm schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:14:
[...]

Oké awesome. :) Dankjewel man! Sorry dat ik wat lui ben geweest en het niet adequaat heb opgezocht.

Ik vermoed dat het resetten van de skills gepaard zal gaan met goldkosten.

Dus even goed uitvinden welke skills de beste zullen zijn. ;)
Goldkosten gaan inderdaad flink omhoog met iedere re-roll. En iedere 3 dagen worden de kosten gehalveerd (op het bedrag waar je gebleven was).
Het is allemaal niet zo makkelijk, al zou iedereen dat willen. Je hebt op een expansion launch het probleem dat iedereen tegelijk wilt spelen, inclusief veel spelers die lange tijd niet actief zijn geweest. Op welk punt wil je de server locken voor nieuwe spelers/characters? Houd je daarbij rekening met een grote groep spelers die de 1e 2 maanden van een expansion opeens terugkomen en het even aankijken? Wat als iemand nieuw begint en wilt spelen met zijn vrienden die al jaren op een server spelen die nu locked is?
Daarbij schroeft Blizzard vaker de maximale hoeveelheid aan personen die op een server mag inloggen terug bij een expansion launch om de stabiliteit te garanderen. Als je eenmaal online bent nu, is de ervaring wel goed. Wat als iedereen maar kon inloggen en men ontzettend veel lag en/of disconnects krijgt? Heeft men dat liever?

Maar goed, een server balancen/locken is niet zo makkelijk. Als ik alleen al kijk in mijn guild zag ik gisteren ~3 keer zoveel mensen online vergeleken met een gemiddelde dag over de afgelopen maanden. Dat zijn veelal mensen die nu 2-3 maanden spelen en waar je daarna maanden niks meer van ziet/hoort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
xGROOVER schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:27:
[...]

12 euro per stuk? hoe heb je dat voor elkaar gekregen of was dit toen der tijd een andere prijs tegenwoordig is dit 25 euro als ik het goed heb.
Destijds waren ze wel eens in de aanbieding voor helft van het geld. En ik had geen zin om op een andere server een char te levelen toen mijn guild uit elkaar viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:17

vhal

ಠ_ಠ

Klopt het nu dat je bij een sub nu alle expensions hebt behalve de laatste? Ik ben ergens gestopt in WoD maar ik was benieuwd of ik nu ook Legion kan spelen na het activeren van mijn account? Gisteren heb ik wat lore-filmpjes bekeken van deze expension en ik zou het eea wel even willen zien voor een maandje.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 12:18

Dawn

..Sworn to the Dark..

de lack aan gear merk je pas vanaf level 115 ong. dan worden sommige mobs echt een klap harder. als fresh 120 was ik iL285 (ong.) en ik kan je vertellen dat ik als Warlock (destro) met sommige mobs flink moeite heb als ik alleen met een imp speel.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
vhal schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:44:
Klopt het nu dat je bij een sub nu alle expensions hebt behalve de laatste? Ik ben ergens gestopt in WoD maar ik was benieuwd of ik nu ook Legion kan spelen na het activeren van mijn account? Gisteren heb ik wat lore-filmpjes bekeken van deze expension en ik zou het eea wel even willen zien voor een maandje.
Yes, Legion is op dit moment onderdeel van de battle chest (base game + alle expansions excl. de huidige). Dus mocht je de subscription aanzetten dan kan je nu ook genieten van de Legion content.

edit: De battle chest bestaat zelfs niet meer. De genoemde zaken zitten nu simpelweg in je subscription.
Previous to this announcement, you had to buy the World of Warcraft Base Game, upgrade to the current expansion, and purchase a subscription. The base game step has been cut out. As we're now in the BFA pre-patch, Legion is considered part of the base game, so it's covered just with a $15/month subscription!
Zie ook https://www.wowhead.com/n...to-level-to-110-in-legion

[ Voor 31% gewijzigd door Noiz op 15-08-2018 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik ga vandaag weer duimen draaien; gisteren mijn CE niet ontvangen. Wel iemand aan de deur geweest aldus mijn vrouw maar geen briefje van de post en dus ook geen zekerheid of het de postbode was.

Ondertussen staat de Track en trace nog op 'pakket zit nog niet in het sorteerproces' en is het vooral gissen waar het pakket nu is.

Lees op twitter overigens meer mensen die problemen hebben met de bezorging van de CE door Bol/Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
Dawn schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:44:
de lack aan gear merk je pas vanaf level 115 ong. dan worden sommige mobs echt een klap harder. als fresh 120 was ik iL285 (ong.) en ik kan je vertellen dat ik als Warlock (destro) met sommige mobs flink moeite heb als ik alleen met een imp speel.
Is het niet zo dat de Warlock pets allemaal dezelfde damage doen? Dus je kan rustig een Voidwalker nemen om iets "veiliger" te kunnen spelen. Imp is de uitgelezen demon pet omdat die ranged is ipv de andere 3 maar verder niet dat die meer damage doet dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
Ioramus schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:58:
[...]

Is het niet zo dat de Warlock pets allemaal dezelfde damage doen? Dus je kan rustig een Voidwalker nemen om iets "veiliger" te kunnen spelen. Imp is de uitgelezen demon pet omdat die ranged is ipv de andere 3 maar verder niet dat die meer damage doet dacht ik.
De imp doet wel degelijk meer damage dan de Voidwalker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:58:
Ik ga vandaag weer duimen draaien; gisteren mijn CE niet ontvangen. Wel iemand aan de deur geweest aldus mijn vrouw maar geen briefje van de post en dus ook geen zekerheid of het de postbode was.

Ondertussen staat de Track en trace nog op 'pakket zit nog niet in het sorteerproces' en is het vooral gissen waar het pakket nu is.

Lees op twitter overigens meer mensen die problemen hebben met de bezorging van de CE door Bol/Post
Owh crap :( dat is jammer man. Ik hoop dat je hem vandaag krijgt! Ik zal met je mee duimen. d:)b

Ik ben mezelf weer door deze dag aan het heen rammen... want to go home as usual! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
Ioramus schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:58:
[...]

In de tooltip van de imp staat dat deze (hoge) damage doet in ieder geval, in tegenstelling tot de andere pets waar ook echt staat dat deze 'moderate' damage doen. Dus puur voor dps wil je de imp wel blijven gebruiken. Voor het levelen zou ik sowieso altijd wel een voidwalker gebruiken, in ieder geval wanneer je de mobs niet meer zo snel dood krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:16

Oxigeon

En zo is dat!

icemotion schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:58:

Ik ga voor je hopen dat je hem vandaag binnen krijgt. Tevens hoop ik voor iedereen dat de wachttijden om in de drukke servers te komen wat zijn verminderd. Gisteren zelf tot Zandalar gespeeld en daarna gestopt met spelen. Ben dus nog geen level gestegen maar alleen de intro naar Zandalar gespeeld.

Moet zeggen dat de eerste indruk van Zandalar vrij mooi was.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Is de FCM voor Draenor al beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
icemotion schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:00:
[...]

De imp doet wel degelijk meer damage dan de Voidwalker.
Ah, ok dus alleen bij de hunters is dat gelijk getrokken. Goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

shoombak schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:06:
Ik krijg dit als melding: You have no characters that are eligible for Free Character Migration on this account.

Met andere woorden: Nee dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 12:18

Dawn

..Sworn to the Dark..

Lock pet damage is normalized idd @Ioramus @Noiz @icemotion (maar de imp doet meer damage als Immolate actief is als special); na wat gewennig is de VW idd een prima optie, maar vooral 'anders'

neemt niet weg dat het in het begin best lastig is omdat je zo undergeared bent.
omdat op releasedag je even niet op de server kan/er een queue is? beetje bizare wens, vind je niet?

alle highpop servers (die voor de aanpassing in de realmlist al highpop waren) hebben queues tijdens release, dat is algemeen bekend omdat er een bak speler terugkomen die er anders niet zijn.

FCT zullen er, vermoedelijk, niet meer komen omdat Blizz eerder server bij elkaar merged en aangeeft wat new/geadviseerde realms zijn.

Je speelt op een highpop/full server; deal with it.

[ Voor 53% gewijzigd door Dawn op 15-08-2018 10:13 ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik vind Zandalar (Zuldazar alleen gezien) ook heel erg mooi, zo sfeervol.

Maar OMFG dat hoogteverschil overal. Ik ben al geen ster met navigeren, maar nu moet ik nog gaan onthouden waar een trap is ook :P
Je weet dat FCM's niet naar andere 'goede' realms gaan hoop ik? Target realms zijn doorgaans een low of recommended.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
BlackMage schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:11:
Ik vind Zandalar (Zuldazar alleen gezien) ook heel erg mooi, zo sfeervol.

Maar OMFG dat hoogteverschil overal. Ik ben al geen ster met navigeren, maar nu moet ik nog gaan onthouden waar een trap is ook :P
Zo maar echt, wel tof om te zien dat ook de andere trollen tribes er zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Maduth

Probeersel

Vraagje aangezien de expansie dus live is gegaan, kriebelt het toch weer bij mij om te gaan spelen voor een tijd of wat [iets met geen ruggengraat hebben]. Maar wat mijn grootste frustratie is, is dat ik nog steeds gefaald heb om flying te unlocken in de vorige delen. In Legion heb ik volgens mij nog 1,5 gebied te gaan. Is er ondertussen een shortcut hiervoor [voor het oudere content]? Ik ben bang dat ik met inloggen mezelf weer verloren voel in de hoeveelheid content die wordt aangeboden. Ik kan namelijk hoogstens 1 a 2 uurtjes spelen per avond/keer en ook niet enkel avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Geen idee, zelf nooit unlocked (geen zin in die chains :P ) Maar als je maar 1 a 2 uurtjes hebt zou ik het flyen lekker laten zitten. Je komt toch niet zoveel meer in de oude zones.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08:07
Maduth schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:15:
Vraagje aangezien de expansie dus live is gegaan, kriebelt het toch weer bij mij om te gaan spelen voor een tijd of wat [iets met geen ruggengraat hebben]. Maar wat mijn grootste frustratie is, is dat ik nog steeds gefaald heb om flying te unlocken in de vorige delen. In Legion heb ik volgens mij nog 1,5 gebied te gaan. Is er ondertussen een shortcut hiervoor [voor het oudere content]? Ik ben bang dat ik met inloggen mezelf weer verloren voel in de hoeveelheid content die wordt aangeboden. Ik kan namelijk hoogstens 1 a 2 uurtjes spelen per avond/keer en ook niet enkel avond.
Ik heb Warlords en de laatste helft van Legion niet gespeeld en net vandaag de expansion aangeschaft. Ik heb alle oude quests uit me log verwijderd en gewoon fresh met me 110 aan de expansion begonnen. Al het oude content komt wel ooit een keer wanneer ik daar zin in heb. Je kan gewoon genieten van de nieuwe content en ook daar moet je flying unlocken dus momenteel is iedereen aan het wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Noiz schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:33:
[...]

Goldkosten gaan inderdaad flink omhoog met iedere re-roll. En iedere 3 dagen worden de kosten gehalveerd (op het bedrag waar je gebleven was).

[...]

Het is allemaal niet zo makkelijk, al zou iedereen dat willen. Je hebt op een expansion launch het probleem dat iedereen tegelijk wilt spelen, inclusief veel spelers die lange tijd niet actief zijn geweest. Op welk punt wil je de server locken voor nieuwe spelers/characters? Houd je daarbij rekening met een grote groep spelers die de 1e 2 maanden van een expansion opeens terugkomen en het even aankijken? Wat als iemand nieuw begint en wilt spelen met zijn vrienden die al jaren op een server spelen die nu locked is?
Daarbij schroeft Blizzard vaker de maximale hoeveelheid aan personen die op een server mag inloggen terug bij een expansion launch om de stabiliteit te garanderen. Als je eenmaal online bent nu, is de ervaring wel goed. Wat als iedereen maar kon inloggen en men ontzettend veel lag en/of disconnects krijgt? Heeft men dat liever?

Maar goed, een server balancen/locken is niet zo makkelijk. Als ik alleen al kijk in mijn guild zag ik gisteren ~3 keer zoveel mensen online vergeleken met een gemiddelde dag over de afgelopen maanden. Dat zijn veelal mensen die nu 2-3 maanden spelen en waar je daarna maanden niks meer van ziet/hoort.
Ik geef je ook geen ongelijk; Want misschien zijn de problemen vanavond wel voorbij en tis natuurlijk ook een launch. Ik geef aan dat ik de reacties wel snap. Kennelijk is inderdaad het probleem wel lastig of willen ze er niks mee doen. De launch van MoP hebben ze volgens mij op een gegeven moment het aantal personen omhoog gegooid. Ik kon me nog herinneren dat enemy's binnen 1 seconden al dood waren voordat ze spawnen. Je zag overal bergen met monster liggen waar iedereen aan het campen is totdat er een spawnde. Je kon een gebied binnen komen en gelijk al zien welke quests je gaat krijgen. Inmiddels is dit niet meer en moet zeggen dat ik op een volle server best rustig kan questen. Dat hebben ze zeer prettig gedaan.

Maar ja, ik snap Jan Modaal wel die na een dag druk werken even de CE bij de mediamarkt heeft meegenomen om thuis te komen en te zien dat hun wachttijd meer dan 2 uur duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Nu online

Maduth

Probeersel

M.b.t het vliegen, op mijn paladin [110] heb ik meer dan de helft van de gebieden uitgespeeld en als ik dan op mijn nieuwe karakter [120] de overige gebieden uitspeel, is dan vliegen vrijgespeeld of moet het echt op één eerste karakter?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-10 09:02

RaseriaN

So much choices..

Wekenlang zie ik hier mensen komen die willen rerollen of opnieuw willen starten en worden allemaal richting Draenor gestuurd. Ook op Discord komen bergen mensen om een guild vragen en worden allemaal richting Draenor gestuurd en iedereen heeft blind de melding dat de server Full is genegeerd en begint nu te klagen dat het vol is? En willen dan een gratis transfer? Juist ja.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

jlena schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:18:
[...]

Ik heb Warlords en de laatste helft van Legion niet gespeeld en net vandaag de expansion aangeschaft. Ik heb alle oude quests uit me log verwijderd en gewoon fresh met me 110 aan de expansion begonnen. Al het oude content komt wel ooit een keer wanneer ik daar zin in heb. Je kan gewoon genieten van de nieuwe content en ook daar moet je flying unlocken dus momenteel is iedereen aan het wandelen.
Hier dus ook dit voorgesteld. Dit is de eerste keer dat ik bij launch aan het spelen ben. Ik zorg er nu dus voor dat ik eerst alles unlock in BfA. Indien ik hier kan vliegen zorg ik er wel voor dat ik in de overige gebieden meuk ga doen die ik nog niet gedaan heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grote_oever
Maduth schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:23:
M.b.t het vliegen, op mijn paladin \[110] heb ik meer dan de helft van de gebieden uitgespeeld en als ik dan op mijn nieuwe karakter \[120] de overige gebieden uitspeel, is dan vliegen vrijgespeeld of moet het echt op één eerste karakter?
Het gaat daarbij om de achievement. Behaalde achievements zijn account gedeeld, maar progress daarin niet. Dit geld niet voor achievements die deel uitmaken van deel achievements. Dus de explore achievement kun je op de ene doen en de worldquest achievement op de andere. Maar je kan dus niet de helft van de worldquest op de ene char doen en de andere helft op de andere char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Maduth schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:23:
M.b.t het vliegen, op mijn paladin \[110] heb ik meer dan de helft van de gebieden uitgespeeld en als ik dan op mijn nieuwe karakter \[120] de overige gebieden uitspeel, is dan vliegen vrijgespeeld of moet het echt op één eerste karakter?
Vliegen is heel wat meer dan alleen "gebieden uitspelen". Dat is pas het begin namelijk :P
RaseriaN schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:24:
Wekenlang zie ik hier mensen komen die willen rerollen of opnieuw willen starten en worden allemaal richting Draenor gestuurd. Ook op Discord komen bergen mensen om een guild vragen en worden allemaal richting Draenor gestuurd en iedereen heeft blind de melding dat de server Full is genegeerd en begint nu te klagen dat het vol is? En willen dan een gratis transfer? Juist ja.. :)
Tuurlijk, iedereen moet op Draenor spelen. Of een andere goede realm, en die zijn allemaal vol. Daar is een reden voor. Volle realms hebben de grootste community en de kans dat je daar je plekje vindt is veel groter dan op een low of medium realm. En dan hebben we het nog niet eens over dode realms of realms vol met niet-engels sprekenden waar je misschien terecht komt als je gewoon maar een willekeurige niet-volle aanklikt.

Blizzard moet gewoon iets doen om die capaciteit te verhogen :) Het is niet de schuld van de spelers hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik weet niet of ze de capaciteit moeten verhogen. Ze kunnen er ook gewoon voor kiezen om de low populated servers weg te doen er gewoon wat servers samenvoegen onder een nieuwe naam. En dan bedoel ik geen gedeelde servers maar gewoon compleet nieuwe server die gemaakt word uit bijvoorbeeld 3 low populated servers. En dan gewoon pas een nieuwe server openen zodra de andere servers vol beginnen te raken. Nu zijn er gewoon te veel servers die Low zijn. Ook zag ik gisteren 2 new player servers. Dit is toch eigenlijk gewoon te veel denk ik.

Om de drukke servers wat leger te maken geef je de mensen in die drukke servers gewoon de kans om een free migration aan te vragen naar een server waar nog wat volk in kan. Zo trek je alle servers ongeveer naar hetzelfde nivo qua population en is het probleem grotendeels opgelost.

[ Voor 21% gewijzigd door Oxigeon op 15-08-2018 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaxourne
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Gisteren was ik om 3 uur klaar met werk. Natuurlijk komt er iemand om 3 uur met een probleem! (Haha)

Helaas rond 5 uur kunnen inloggen. Heb me wel kostelijk vermaakt, mijn vriendin speelt ook dus dat maakt het wel gezelliger. Wel grappig dat ik een beetje de noob ben, zij speelt WoW al sinds MoP.

De storyline is echt tof, we zitten ook in een mid populated server dus het betrof inloggen en gaan. Voordat ik het wist was het al 23:00 en kon ik weer pitten want werk aka het volwassen leven. Toch nog level 114 gehaald.

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

BlackMage schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:34:
Blizzard moet gewoon iets doen om die capaciteit te verhogen :) Het is niet de schuld van de spelers hoor :)
Blizzard heeft een bepaalde capaciteit voor een server en geeft die aan in bepaalde gradaties. Wat moeten ze dan doen? Die server niet weergeven als men er nog geen characters op heeft? De speler kiest bewust voor deze realm en kiest dus daarmee ook bewust voor alle perikelen die erbij horen imho :)
Oxigeon schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:38:
Om de drukke servers wat leger te maken geef je de mensen in die drukke servers gewoon de kans om een free migration aan te vragen naar een server waar nog wat volk in kan. Zo trek je alle servers ongeveer naar hetzelfde nivo qua population en is het probleem grotendeels opgelost.
Als ik het goed heb teruggevonden zat jij zelf op Defias-Brotherhood en ben je gererolled op Draenor door aanraden op Discord. Pak jij dan de Free Transfer om weg te migreren terwijl je bewust naar Draenor bent gegaan? Dat is meer mijn insteek.. niemand wilt er weg maar verwachten wel dat andere weg gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Laatst online: 08-10 16:50
Ik weet niet of ze de capaciteit moeten verhogen. Ze kunnen er ook gewoon voor kiezen om de low populated servers weg te doen er gewoon wat servers samenvoegen onder een nieuwe naam. En dan bedoel ik geen gedeelde servers maar gewoon compleet nieuwe server die gemaakt word uit bijvoorbeeld 3 low populated servers. En dan gewoon pas een nieuwe server openen zodra de andere servers vol beginnen te raken. Nu zijn er gewoon te veel servers die Low zijn. Ook zag ik gisteren 2 new player servers. Dit is toch eigenlijk gewoon te veel denk ik.

Die 2 new player servers kom ik net vandaan, dit is een connected realm. Ik heb nu 2x een server transfer gedaan omdat de server gewoon dood was. Nu zit ik op Draenor en dan neem ik de queue wel even voor lief. Het is gewoon echt irritant dat je server leeg loopt. En ik vind het helemaal kansloos van Blizzard dat ze new player servers hebben aangemerkt die dus gewoon dood zijn.

Het is natuurlijk wel een probleem voor Blizzard om dit goed aan te pakken. Het is niet zo makkelijk. Voor iedereen hoop ik alleen dat ze langzaam servers sluiten/samenvoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:17

vhal

ಠ_ಠ

Noiz schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:48:
[...]

Yes, Legion is op dit moment onderdeel van de battle chest (base game + alle expansions excl. de huidige). Dus mocht je de subscription aanzetten dan kan je nu ook genieten van de Legion content.

edit: De battle chest bestaat zelfs niet meer. De genoemde zaken zitten nu simpelweg in je subscription.

[...]

Zie ook https://www.wowhead.com/n...to-level-to-110-in-legion
Dan had ik dat toch goed begrepen, toch wel fijn om eens die content te zien voor een paar euro :) Ik vraag mij alleen af hoe mijn oude server nu is (Emerald Dream), mijn oude guild is aldaar is sowieso gestopt met raiden

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:11

Het maakt toch weinig uit, ik zit op Bloodscalp (Medium server) helemaal niks mis mee

voordelen:
-geen queue voor realm login

nadeel:
-geen, want omdat je medium populated server hebt ben je shared met andere low/medium populated servers. onze guild bestaat uit 130 actieve members in de avond, ze komen allemaal uit 4/5 verschillende servers. (net ingelogd en er waren 65 members online)

ik zie echt geen nadelen, juist alleen maar voordelen!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

RaseriaN schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:45:
[...]

Blizzard heeft een bepaalde capaciteit voor een server en geeft die aan in bepaalde gradaties. Wat moeten ze dan doen? Die server niet weergeven als men er nog geen characters op heeft? De speler kiest bewust voor deze realm en kiest dus daarmee ook bewust voor alle perikelen die erbij horen imho :)

[...]

Als ik het goed heb teruggevonden zat jij zelf op Defias-Brotherhood en ben je gererolled op Draenor door aanraden op Discord. Pak jij dan de Free Transfer om weg te migreren terwijl je bewust naar Draenor bent gegaan? Dat is meer mijn insteek.. niemand wilt er weg maar verwachten wel dat andere weg gaan!
Nee ik zal zelf niet meteen naar een andere server gaan. Maar er zijn mensen zowel hier als het WoW forum die perse een free transfer willen aangezien ze de queue moe zijn. Ik zelf heb hier nog geen probleem mee als deze maar 1 week ofzo aanhoud. Nu in het weekend zal deze ook wel extreem zijn. Vind het alleen eventjes lastig. Ik ben echt een casual speler die savonds 1 a 2 uurtjes kan spelen. Dan is het wel jammer dat je nu eventjes moet wachten om in de server te komen.

EDIT: Ik ga er van uit dat met de dag de wachttijden minder worden. Uiteraard wil iedereen op dag 1 spelen. De dagen erna zal er met de tijd steeds minder gespeeld worden waardoor ook de wachttijden minder worden

[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 15-08-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Het probleem is dat ze uberhaubt nog realms hebben. Ik zie niet in waarom dat nodig is anno 2018. Het meeste is toch al gecombineerd.

Combineer gewoon alle realms van een bepaalde taalgroep (rp servers apart) tot 1. Dat heeft natuurlijk gevolgen voor de economie en namen van de karakters en guilds maar daar zijn oplossingen voor.

Economie
De AH zal niet meer te gebruiken zijn met zoveel spelers. Zelfs als de performance goed is, tegen de tijd dat je op het buyout knopje drukt is iemand anders je voor geweest. Schrap die hele AH en bouw een marketplace die niet meer met veilingen van individuele items werkt. In plaats daarvan zijn alle aanbiedingen van 1 item gecombineerd tot 1 artikel en je ziet alleen de goedkoopste prijs. Besluit je te kopen dan reserveert hij dat item voor je van de op dat moment goedkoopste aanbieder (voor 30 seconden maximaal) en krijg je een popup met de prijs en verkoper van het item wat je dan koopt. Klik je op ok, dan koop je dat item voor dat geld van die verkoper.

Namen
Lastiger verhaal. Misschien een achternaam-iets toevoegen? Achternaam (of hoe je het wil noemen) is uniek en geldig voor al je karakters. Voor dubbele guild namen, wellicht de oudste guild met minimaal 50% van de spelers ingelogd in afgelopen half jaar de naam geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:27
BlackMage schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:00:
Het probleem is dat ze uberhaubt nog realms hebben. Ik zie niet in waarom dat nodig is anno 2018. Het meeste is toch al gecombineerd.

Combineer gewoon alle realms van een bepaalde taalgroep (rp servers apart) tot 1. Dat heeft natuurlijk gevolgen voor de economie en namen van de karakters en guilds maar daar zijn oplossingen voor.

Economie
De AH zal niet meer te gebruiken zijn met zoveel spelers. Zelfs als de performance goed is, tegen de tijd dat je op het buyout knopje drukt is iemand anders je voor geweest. Schrap die hele AH en bouw een marketplace die niet meer met veilingen van individuele items werkt. In plaats daarvan zijn alle aanbiedingen van 1 item gecombineerd tot 1 artikel en je ziet alleen de goedkoopste prijs. Besluit je te kopen dan reserveert hij dat item voor je van de op dat moment goedkoopste aanbieder (voor 30 seconden maximaal) en krijg je een popup met de prijs en verkoper van het item wat je dan koopt. Klik je op ok, dan koop je dat item voor dat geld van die verkoper.

Namen
Lastiger verhaal. Misschien een achternaam-iets toevoegen? Achternaam (of hoe je het wil noemen) is uniek en geldig voor al je karakters. Voor dubbele guild namen, wellicht de oudste guild met minimaal 50% van de spelers ingelogd in afgelopen half jaar de naam geven :P
Achternaam is natuurlijk makkelijk. Geef in eerste instantie iedereen als achternaam de naam van je huidige realm en maak het eenmalig gratis aanpasbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Bardu schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:03:
[...]

Achternaam is natuurlijk makkelijk. Geef in eerste instantie iedereen als achternaam de naam van je huidige realm en maak het eenmalig gratis aanpasbaar...
Maar dan is dat niet uniek. Mensen moeten met alleen je 'achternaam' je kunnen vinden. Dus in eerste instantie je battletag#1337 denk ik dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Realms hebben ze puur en alleen om de servers erachter te kunnen verdelen (verwacht Login, World en Instance servers). Daarnaast zijn er best wel wat mensen 'trots' dat ze op een bepaalde realm spelen. Laat die namen lekker bestaan, maar dat er op de achtergrond wat meer samengevoegd word ben ik wel mee eens :)
Economie
En hoe zie je dit goed gaan? Jij kiest een item voor de laagste prijs en mag er 30 seconden over doen om te kiezen. Wat dan als dat item niet meer voor die prijs te krijgen is omdat 1 miljoen andere dat al gekocht hebben of wilde kopen? Of moeten die in een queue komen, maar dat vertraagd natuurlijk ook gruwelijk met zon berg spelers. Dat de huidige AH aangepast moet worden ben ik mee eens (performance en vooral filtering wise) :)
Namen
Niks lastigs aan? Nu is het bijvoorbeeld Raserian-Draenor en als die nou ook Frostmane zit? Dan is dat Raserian-Frostmane. Dat is nu ook al en identiek met guildnamen (zoals met instances :)) Geen noodzaak voor een gigantische rename slag over alle spelers heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Ik heb het niet voorbij zien komen; maar ik zie zojuist dat de WoW app ook vernieuwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

grote_oever schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:26:
Ik heb het niet voorbij zien komen; maar ik zie zojuist dat de WoW app ook vernieuwd is.
Aah dat is ook handig. Kun je er nu alweer iets meer mee dan alleen je Champions aansturen?

Lees: Auctionhouse betreden etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
Oxigeon schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:28:
[...]

Aah dat is ook handig. Kun je er nu alweer iets meer mee dan alleen je Champions aansturen?

Wordt later nog toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja? Hebben ze niet voor niets verwijderd uit de Armory app toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
grote_oever schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:26:
Bedoel je de WoW companion app of de WoW armory app? er waren 2 apps namelijk.. De companion app is inderdaad vernieuwd naar BfA.. de oude WoW armory app kan ik in de Apple app store vooralsnog niet meer vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
RaseriaN schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:19:

En hoe zie je dit goed gaan? Jij kiest een item voor de laagste prijs en mag er 30 seconden over doen om te kiezen. Wat dan als dat item niet meer voor die prijs te krijgen is omdat 1 miljoen andere dat al gekocht hebben of wilde kopen? Of moeten die in een queue komen, maar dat vertraagd natuurlijk ook gruwelijk met zon berg spelers. Dat de huidige AH aangepast moet worden ben ik mee eens (performance en vooral filtering wise) :)

[...]

Niks lastigs aan? Nu is het bijvoorbeeld Raserian-Draenor en als die nou ook Frostmane zit? Dan is dat Raserian-Frostmane. Dat is nu ook al en identiek met guildnamen (zoals met instances :)) Geen noodzaak voor een gigantische rename slag over alle spelers heen :)
Die 30 seconden is dat item waarvan je de prijs ziet alleen door jou te kopen. Na 30 seconden, of als je de popup sluit, mag iemand anders het pas weer 'reserveren'.

En die namen oplossing van je werkt nu, omdat je nu realms hebt. Als je straks (in mijn idee) geen realms meer hebt, hoe gaan nieuwe karakters heten? Ik bedoel niet alles connecten zoals nu, maar alles afgeschaffen. Geen Draenor meer, alleen English Normal.
Oxigeon schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:28:
[...]

De app heeft nu alleen missions, research en world quests zien. Maar er zit een placeholder voor "social" en de calendar. Dus ik denk niet dat de AH er weer in komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
marijnvtg schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:36:
[...]

Bedoel je de WoW companion app of de WoW armory app? er waren 2 apps namelijk.. De companion app is inderdaad vernieuwd naar BfA.. de oude WoW armory app kan ik in de Apple app store vooralsnog niet meer vinden..
De Armory app is discontinued en is inderdaad niet meer te gebruiken (ook niet als je m geinstalleerd hebt in t verleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
RustStorm schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:31:
[...]

Oh ja? Hebben ze niet voor niets verwijderd uit de Armory app toch?
AH weet ik niet maar Coming soon: Social, Calendar. Dus het was meer een reactie op de etc.
De knoppen zitten al in de app verwerkt.

[ Voor 6% gewijzigd door xGROOVER op 15-08-2018 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:45:
[...]

Ook dat niet weergeven doet Blizzard al soort van. Ze suggereren namelijk wel een wat realms die weinig spelers bevatten. Er staat dan 'New players' bij bijvoorbeeld.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:19
Voor degene die Elvui hebben en graag War Resources willen zien ipv orderhall resources :

if you have ElvUI and in the bottom left bar it still shows Order Hall Resources, go into the ElvUI menu, then "DataTexts", click on "Custom Currency" Tab, enter "1560" in the box, then go back to "Panels" tab, find the Left Chat menu, and in the "right" selection of "Left Chat" change the option to War Resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Nu online

Maduth

Probeersel

Ander vraagje, zijn all die addons eigenlijk nog wel echt nodig? Ik logde in en had eigenlijk niet het echt idee dat ik veel miste [naast auctionator bijv.].

Het feit dat ik al zit te kiezen welke class ik wil spelen en waar ik mijn boost voor wil gebruiken, geeft al aan dat het takje aan het breken is om tot aankoop over te gaan :+

Gelijk een vraag er achter aan: kan je een Priest nog wel lvl-en als Disc? Ik ben nooit goed geweest in duo specs. Hou het graag simpel :o

[ Voor 17% gewijzigd door Maduth op 15-08-2018 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
vhal schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:46:
[...]

Dan had ik dat toch goed begrepen, toch wel fijn om eens die content te zien voor een paar euro :) Ik vraag mij alleen af hoe mijn oude server nu is (Emerald Dream), mijn oude guild is aldaar is sowieso gestopt met raiden
Gaat tegenwoordig al een stuk beter door de connected realms. Horde zelf op de server is sinds begin al zwaar in de minderheid.
Guilds op de server zelf zijn er zat maar volgens mij bepaald geen koplopers. Eerder was dit echt een kutrealm met gigantische queues maar die heb ik nu al een tijdje niet gezien.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Maduth disc is sinds Legion (?) nog offensiever geworden dus dat moet wel lukken denk ik, al zal het misschien wel wat langzamer dan een pure DPS spec gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 08-10 16:02

MetalPool

Boe!

Maduth schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:15:
Ander vraagje, zijn all die addons eigenlijk nog wel echt nodig? Ik logde in en had eigenlijk niet het echt idee dat ik veel miste [naast auctionator bijv.].

Het feit dat ik al zit te kiezen welke class ik wil spelen en waar ik mijn boost voor wil gebruiken, geeft al aan dat het takje aan het breken is om tot aankoop over te gaan :+

Gelijk een vraag er achter aan: kan je een Priest nog wel lvl-en als Disc? Ik ben nooit goed geweest in duo specs. Hou het graag simpel :o
Echt nodig, nee niet echt. Met de standaard UI kom je echt al een heel eind.
Maar sommige add-ons zijn toch wel verdomde handig.

Denk aan:

Deadly Boss Mods : Laat je zien tijdens bossfights wat eraan komt qua dmg of gebeurtenis waar je makkelijk op kunt anticiperen.

GTFO: Verteld je met behulp van een sound dat je in iets staat met je poppetje wat pijn doet

Auctioneer : Makkelijke tool voor de AH om centjes te verdienen

benoemde je zelf al

Dit zijn features die niet standaard in de game zijn geïmplementeerd.
En dit zijn dan enkel wat voorbeeldjes.
Maar er zijn zat add-ons die handig zijn.

Maar zijn ze 100% nodig om te kunnen genieten van de game? Nope :)

[ Voor 4% gewijzigd door MetalPool op 15-08-2018 13:06 ]

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 16:28
Geist is ook een superhandige addon die ik iedereen kan aanraden. Doet niets anders dan een 25 button actionbar onder je cursor tonen, door middel van een hotkey. Aangezien het een supersimpele addon is, hoef je ook niet bang te zijn dat deze kapot gaat met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Maduth schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:15:

Voor standaard UI dingen heb je geen addon meer nodig, maar dat was eigenlijk al vele jaren zo. Alles wat je moet zien, is te zien. Maar er zijn een aantal dingen waarvoor het nog wel handig is:
- Verplaatsen van elementen zodat je het beter in 1 oogopslag ziet. Denk aan de unitframes van je character en target
- Bags die los zijn, 1 grote bag is echt veel handiger.
- Om je class goed te spelen moet je vaak goed letten op bepaalde procs en debuffs enzo. Een addon zoals WeakAuras is daar bijna essentieel voor.
- In mijn mening ben je het je mede-raiders verplicht om Deadly Boss Mods te gebruiken.

Ik heb geen verstand van priests, maar volgens mij gaat levellen als disc prima. Je hebt voldoende tools om damage te doen en je bent erg taai. Maar waarschijnlijk gaat het met shadow wel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herbalmart77
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-10 17:00
Waarom trouwens geen nieuw talent op level 115 of 120?

Ook geen nieuwe spells?

Gemiste kans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
BlackMage schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:06:
[...]

Voor standaard UI dingen heb je geen addon meer nodig, maar dat was eigenlijk al vele jaren zo. Alles wat je moet zien, is te zien. Maar er zijn een aantal dingen waarvoor het nog wel handig is:
- Verplaatsen van elementen zodat je het beter in 1 oogopslag ziet. Denk aan de unitframes van je character en target
- Bags die los zijn, 1 grote bag is echt veel handiger.
- Om je class goed te spelen moet je vaak goed letten op bepaalde procs en debuffs enzo. Een addon zoals WeakAuras is daar bijna essentieel voor.
- In mijn mening ben je het je mede-raiders verplicht om Deadly Boss Mods te gebruiken.

Ik heb geen verstand van priests, maar volgens mij gaat levellen als disc prima. Je hebt voldoende tools om damage te doen en je bent erg taai. Maar waarschijnlijk gaat het met shadow wel sneller.
Je eerste punt: Bartender of moveanything (laatste gebruik ik nu)
2de punt: Bagnon
3de punt: zelf gebruik ik poweraura's, maar WeakAuras moet ook prima werken
4de punt: Ja, DBM is eigenlijk wel een must.

zelf gebruik ik daarnaast nog:

Actioneer (addon voor actionhouse)
Clique (Kun je spells binden aan keys)
Grid (volgens mij is dit nog steeds niet mogelijk met de standaard interface. Hover healing kan volgens mij alleen met addons en niet met de default UI. Volgens mij moet je altijd op een persoon klikken en daarna healen om de persoon te healen. (Misschien dat het inmiddels verandert is)
Decursive: Grid waar je kan zien welke mensen er een debuff/curse hebben die je kan dispellen.

Daarnaast zijn sommige addons voor je profession ook best handig. Maar dat is persoonlijk.

Vroeger had ik nog veel UI addons, maar dat was na elke update weer een gekloot om het werkend te krijgen. Dus nu probeer ik zo basis mogelijk te spelen.
herbalmart77 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:10:

Ook geen nieuwe spells?

Gemiste kans...
Klopt niet; je hebt toch je Heart of Azeroth? Ik heb juist vanaf lvl 110 behoorlijk wat spells (passives) erbij gekregen.

[ Voor 8% gewijzigd door grote_oever op 15-08-2018 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geen nieuwe spells?

Gemiste kans...
alsjeblieft niet.. We zijn eindelijk van 300 spells af sinds Legion.. Of wil je weer zoals in MoP je hele UI vol met onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ook geen nieuwe spells?

Gemiste kans...
Klopt, wordt inderdaad bij de community als minpunt ook aangeschreven.
Ik denk dat blizzard een beetje inspiratieloos is geworden na al die jaren.
Wat kan je nou ook nog verzinnen zou je denken. Genoeg, misschien.
Maar bedenk maar iets waar je de massa mensen blij mee kan maken.

Een volgende expansion zie ik het wel zitten als iedereen gewoon weer bij 0 begint (buiten je gold en achievements om dan) Dat de horde en Alliance elkaar in deze expansion gewoon helemaal kapot maken en jij daar onderdeel van uitmaakt.
Een beetje zoals het begin van deze expansion (Alliance kant) dat je in de gevangenis je gear weer moet pakken uit een kistje. Maar dat je dan echt je powers en items gewoon echt kwijt bent en er echt weer voor moet levelen en keuzes maken zoals vanilla een beetje was. Ik zie het ook niet voor me dat we nog heel veel nieuwe spells etc gaan krijgen deze periode. Of het moet echt weer helemaal op de schop gaan.

Maar moet je het ook wel willen heel veel meer spells. En hebben ze dan ook echt meerwaarde in je rotation.

[ Voor 4% gewijzigd door MetalPool op 15-08-2018 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennyV
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-02-2023
MetalPool schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:17:
[...]

Klopt, wordt inderdaad bij de community als minpunt ook aangeschreven.
Ik denk dat blizzard een beetje inspiratieloos is geworden na al die jaren.
Wat kan je nou ook nog verzinnen zou je denken. Genoeg, misschien.
Maar bedenk maar iets waar je de massa mensen blij mee kan maken.

Een volgende expansion zie ik het wel zitten als iedereen gewoon weer bij 0 begint (buiten je gold en achievements om dan) Dat de horde en Alliance elkaar in deze expansion gewoon helemaal kapot maken en jij daar onderdeel van uitmaakt.
Een beetje zoals het begin van deze expansion (Alliance kant) dat je in de gevangenis je gear weer moet pakken uit een kistje. Maar dat je dan echt je powers en items gewoon echt kwijt bent en er echt weer voor moet levelen en keuzes maken zoals vanilla een beetje was. Ik zie het ook niet voor me dat we nog heel veel nieuwe spells etc gaan krijgen deze periode. Of het moet echt weer helemaal op de schop gaan.

Maar moet je het ook wel willen heel veel meer spells. En hebben ze dan ook echt meerwaarde in je rotation.
Alsjeblieft niet zeg totaal geen tijd meer voor.
Vanilla is verleden tijd leuk geweest vroeger maar nu niet meer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
120 gehaald en eerste world quests gedaan :D hopelijk vanavond verder, maar ik heb er geen vertrouwen in dat het kan met hoe de queue gister was (6100)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

DennyV schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:26:
[...]

Alsjeblieft niet zeg totaal geen tijd meer voor.
Vanilla is verleden tijd leuk geweest vroeger maar nu niet meer _/-\o_
Nee ik snap je helemaal hoor! Het hoeft ook echt geen vanilla te zijn.
Dan ga je inderdaad maar mooi op de vanilla servers spelen.
Maar toch een iets van "opnieuw" beginnen met de spells etc bij elkaar sprokkelen lijkt me wel iets.

Niet dat het 3 maanden duurt voordat je een keer je execute heb gefarmed hoor :)

Lijkt me zo lastig om in het huidige WOW nog met "nieuwe" dingen te kunnen komen wat aanslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
corset schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:33:
120 gehaald en eerste world quests gedaan :D hopelijk vanavond verder, maar ik heb er geen vertrouwen in dat het kan met hoe de queue gister was (6100)
Toen ik gister om 17:30 wilde inloggen was de queue 3000 en duurde het ca 45 minuten. Dus als je vanavond wil spelen, gewoon zsm beginnen met de queue en niet pas zodra je wilt gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:37:
[...]

Toen ik gister om 17:30 wilde inloggen was de queue 3000 en duurde het ca 45 minuten. Dus als je vanavond wil spelen, gewoon zsm beginnen met de queue en niet pas zodra je wilt gaan spelen :P
dat is te doen, queue aan. Even eten, wat andere dingen doen (Final Fantasy XIV Auction House etc) en dan kan ik spelen :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennyV
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-02-2023
MetalPool schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:34:
[...]

Nee ik snap je helemaal hoor! Het hoeft ook echt geen vanilla te zijn.
Dan ga je inderdaad maar mooi op de vanilla servers spelen.
Maar toch een iets van "opnieuw" beginnen met de spells etc bij elkaar sprokkelen lijkt me wel iets.

Niet dat het 3 maanden duurt voordat je een keer je execute heb gefarmed hoor :)

Lijkt me zo lastig om in het huidige WOW nog met "nieuwe" dingen te kunnen komen wat aanslaat.
Ik vond de spelltree toen wel wat leuker dan nu gewoon je punten verdelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwartR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 19:42
BlackMage schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:37:
[...]

Na de WoD launch destijds waren er ook zo'n lange queues. Toen logde ik fijn in via teamviewer voordat ik van werk vertrok. Bij thuiskomst kon ik dan binnen 5 minuten spelen o.i.d. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zelf geen last van want ik zit op een low pop realm maar wel goeie tip idd. Nog eentje: je kan Teamviewer ook op je Android (Apple wellicht ook?) tel installeren en via je tel inloggen op je thuis-pc om de queue te starten.

[ Voor 5% gewijzigd door temp00 op 15-08-2018 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

temp00 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 13:49:
Zelf geen last van want ik zit op een low pop realm maar wel goeie tip idd. Nog eentje: je kan Teamviewer ook op je Android (Apple wellicht ook?) tel installeren en via je tel inloggen op je thuis-pc om de queue te starten.
Dit zijn pas tips daar heb je wat aan haha. Deze moet ik eens eventjes onthouden voor morgen :)..

Verder las ik zojuist dat mensen bags (Bagnon) (add-on) gebruiken in 1 overzicht. Ik vind het soms handig dat ik 1 bag kan openen en dan een questitem kan gebruiken. Of is dit met 1 grote bag ook gemakkelijk te doe? Of is mijn scherm dan direct te vol

Pagina: 1 ... 44 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.