Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Dreflar schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:26:
Zijn er meerdere die ook de boeken lezen van WoW? Ik heb ben een groot fan van de lore en lees bijna alles wat los en vast zit wat hier mee te maken heeft. Naast Illidan, het laatste grote boek, zijn er nog meer recente boeken uitgekomen die bijvoorbeeld het stuk over Legion beschrijven?
Ik heb er wel een aantal gelezen... maar Illidan is het precursor boek naar Legion (soort van) en er komt weer een boek aan dat de voorloper gaat zijn op Battle for Azeroth.

Ondertussen komen er ook nog steeds delen uit van de Chronicles waarin alle lore netjes wordt samengevat (en rechtgetrokken waar nodig..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 18:10
icemotion schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:03:
[...]

Ondertussen komen er ook nog steeds delen uit van de Chronicles waarin alle lore netjes wordt samengevat (en rechtgetrokken waar nodig..)
Die chronicle boeken, zijn dat op zichzelf staande verhalen? Of meer een bundeling van reeds uitgekomen boeken? Mochten deze boeken allemaal nieuwe leesvoer bevatten, dan weet ik wie er straks Bol.com gaat lastig vallen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
Dreflar schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:07:
[...]

Die chronicle boeken, zijn dat op zichzelf staande verhalen? Of meer een bundeling van reeds uitgekomen boeken? Mochten deze boeken allemaal nieuwe leesvoer bevatten, dan weet ik wie er straks Bol.com gaat lastig vallen ;)
Chronicle boeken zijn een soort 'geschiedenis' boeken. Wat is wat, wat gebeurde wanneer. En vrijwel geen dialoog en emoties van personages. Het is echt een samenvatting van de lore van Warcraft

Volume 1 is het ontstaan van het universum, het Titan pantheon en de ontdekking van Azeroth. De vorming van de wereld en verschillende rassen en het eindigt bij de geboorte van Medivh.

Volume 2 is het ontstaan van Draenor en pakt daarna op waar 1 ophield met de First war en daarna de second war.

Volume 3 komt dit voorjaar en gaat grotendeels over the Third war en pakt daarna de WoW tijdlijn tot en met Cataclysm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:16
Voor de mensen die multiple toons maken en gebruik maken van een boost. Legion zit nu in de base game. Voor 10 euro op sommige sites heb je dus battlechest inclusief een level 100 boost. Moet je nog even 100-110 levelen en weer een toon erbij :)

Wil je nog een 110 boost? 44.37€ en dan heb je battlechest + BFA. Scheelt toch weer 16 euro met de ingame store :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrypta
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18-09 13:44
rolandos582 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:27:
Voor de mensen die multiple toons maken en gebruik maken van een boost. Legion zit nu in de base game. Voor 10 euro op sommige sites heb je dus battlechest inclusief een level 100 boost. Moet je nog even 100-110 levelen en weer een toon erbij :)

Wil je nog een 110 boost? 44.37€ en dan heb je battlechest + BFA. Scheelt toch weer 16 euro met de ingame store :P
Sinds wanneer zit die in de base game? Wil binnekort WoW cadeau geven voor een verjaardag, dus was hier naar opzoek _/-\o_

3960wp SE | Model Y RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Xrypta schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:42:
[...]

Sinds wanneer zit die in de base game? Wil binnekort WoW cadeau geven voor een verjaardag, dus was hier naar opzoek _/-\o_
Is recent toegevoegd. Niet alle websites gebruiken de juiste versie of hebben nog oude keys. Ik heb gisteren mijne even nagevraagd en heeft de V3 versie met legion :)

EDIT : Schijnbaar dus niet altijd, ik heb daadwerkelijk een code met legion gekregen maar andere mensen krijgen verschillende reply's terug op hun ticket. Wees dus voorzichtig :)

[ Voor 17% gewijzigd door rolandos582 op 24-02-2018 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrypta
  • Laatst online: 18-09 13:44
rolandos582 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:48:
[...]

Is recent toegevoegd. Niet alle websites gebruiken de juiste versie of hebben nog oude keys. Ik heb gisteren mijne even nagevraagd en heeft de V3 versie met legion :)
Linkje wellicht? Mag ook PB :*)

3960wp SE | Model Y RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

rolandos582 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:48:
[...]

Ja waar haal je die. Weinig geld voor een boost is altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Xrypta schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:47:
[...]
Linkje wellicht? Mag ook PB :*)
DidierB schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 22:15:
[...]
Ja waar haal je die. Weinig geld voor een boost is altijd welkom.
PM's. Denk dat het hier niet zo gewaardeerd word gezien :
''Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan''

EDIT : Schijnbaar dus niet altijd, ik heb daadwerkelijk een code met legion gekregen maar andere mensen krijgen verschillende reply's terug op hun ticket. Wees dus voorzichtig :)

[ Voor 14% gewijzigd door rolandos582 op 24-02-2018 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

rolandos582 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 23:56:
[...]

[...]

''Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan''

Ja idd. Ik had de versie zonder legion blijkbaar. Maarja maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
DidierB schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 13:29:
[...]
Ja idd. Ik had de versie zonder legion blijkbaar. Maarja maakt niet uit.
Even via ticket doorgeven, maatje van mij had dit ook en heeft refund ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreflar schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:07:
[...]

Is meer een encyclopedie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

Kaap schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 17:09:
[...]

Is meer een encyclopedie.
Maar wel een heel mooie encyclopedie.
Vond het eerste geweldig om te lezen en de oudere platen van Azeroth te zien en juist de vroegere lore te lezen.

Ben sowieso een warcraft lore addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Kadardar schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:22:
[...]

Die paarse quests zijn world bosses, world bosses hebben een kans om een legendary te droppen. Het is gewoon geluk hebben. Er zijn meerdere manieren om legendaries te krijgen en je krijgt er 1 wanneer je bad luck protection hoog genoeg is en de dobbelsteen goed rolt. RNG noemen ze zoiets.

Ik geloof dat we in het vorige deel van dit topic een compleet lijstje hadden gemaakt waar legendaries nu uit kunnen komen maar ik zou hem nog een keer proberen op te bouwen met wat ik nog weet.
  • World bosses
  • Heroic/Mythic/Mythic+ dungeons
  • Raid bosses (LFR/Normal/Heroic/Mythic hebben allemaal hun eigen kans, meerdere keren dezelfde killen op hetzelfde niveau heeft geen nut btw)
  • Invasions (zo'n rift op Argus)
  • Greater invasions
  • Je weekly M+ chest
  • Blingtron 6000
  • Emisary quest chests
  • Bonus emisary chests (deze krijg je als een rep exalted hebt en de balk opnieuw vult mer rep)
  • Trash ABT
  • Rares op Argus
  • Kistjes op Argus
  • Veiled argunite aankopen kunnen proccen in legendaries
Ik geloof dat dit ze zijn, als ik iets heb gemist hoor ik het wel. :)
Aha, nou mijn Lücken factor kan van toenemen. Thanks voor de update! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:16
Krijg je gisteren eindelijk je eerste legendary, heb ik er nu 2 achter elkaar gekregen in LFR.. 8)7

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze week 3 legendaries gekregen zover. Moet er wel bij melden dat het op me een nieuwe char is dus wellicht dat ik daardoor het geluk heb.

Even de Argus killl ring weg gelaten want dan zouden het er 4 zijn. :P

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, LFR blijft toch iets aparts.

Maakt je in staat om per direct je sub stop te zetten |:(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Kadardar schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:49:
Deze week 3 legendaries gekregen zover. Moet er wel bij melden dat het op me een nieuwe char is dus wellicht dat ik daardoor het geluk heb.

Even de Argus killl ring weg gelaten want dan zouden het er 4 zijn. :P
Nice gratz met de ring. Onze GM heeft hem ook en de mount van de dogs

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skassie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 20:22:
[...]

Nice gratz met de ring. Onze GM heeft hem ook en de mount van de dogs
De ring is niets meer dan Argus killen, kan je zelfs op LFR doen.dus daarom tel ik hem ook niet mee

[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 25-02-2018 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Mew
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-08-2023
Afgelopen zaterdag hebben wij met de guild weer een HC poging gedaan op Antorus,
Eindelijk High Command en Eonar down.

Ook eindelijk de Antoran Charhound mount binnen na maanden ongeluk te hebben met mounts! *O*

[Wow - Ignodil - Aerie Peak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Kadardar schreef op zondag 25 februari 2018 @ 21:05:
[...]

De ring is niets meer dan Argus killen, kan je zelfs op LFR doen.dus daarom tel ik hem ook niet mee
De legendary heeft toch een lage drop kans. Ik weet inderdaad dat deze ook op LFR kan droppen.Maar doe jezelf niet te kort dat hij ook op LFR dropt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skassie schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:45:
[...]

De legendary heeft toch een lage drop kans. Ik weet inderdaad dat deze ook op LFR kan droppen.Maar doe jezelf niet te kort dat hij ook op LFR dropt ;)
Nee die ring is van een Quest, die netherlight crucible ring, zit geen drop kans aan is gegarandeerd na de argus kill.

[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 26-02-2018 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Ik zit te twijfelen wat ik moet boosten.
Wil graag een range class DPS, ik heb al een 110 mage en 100 warlock.
Wat zouden jullie doen:

100 warlock naar 110 boosten
een hunter vanaf 1 naar 110 boosten

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pascal073 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:19:
Wat zouden jullie doen:

Ik zou persoonlijk nooit een boost gebruiken om van 100 naar 110 te komen.
Als je Invasions gebruikt ben je vrij snel 110

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
Iusedto schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:21:
[...]

Ik zou persoonlijk nooit een boost gebruiken om van 100 naar 110 te komen.
Als je Invasions gebruikt ben je vrij snel 110
Ja dat is inderdaad wat me ook tegen hield.
Dus twijfel nu tussen of:

hunter van 1 naar 110
Of shadow priest van 1 naar 110

Rest van de range DPS heb ik al max

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pascal073 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:23:
[...]
Ja dat is inderdaad wat me ook tegen hield.
Dus twijfel nu tussen of:

hunter van 1 naar 110
Of shadow priest van 1 naar 110

Rest van de range DPS heb ik al max
Wat je ook kan doen is even wachten tot er wat meer bekend is van BfA en hoe de classes gaan worden of dat er skills of talents komen die je enorm aanspreken.
Als dat het geval is dan moet je dan die class gaan boosten :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
Iusedto schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:26:
[...]

Wat je ook kan doen is even wachten tot er wat meer bekend is van BfA en hoe de classes gaan worden of dat er skills of talents komen die je enorm aanspreken.
Als dat het geval is dan moet je dan die class gaan boosten :)
haha ja dat is ook mogelijk alleen heb maar 1 max char op me horde side, rest is allemaal alliance.
Dus daarom wilde ik er een bij boosten haha :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pascal073 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:29:
[...]
haha ja dat is ook mogelijk alleen heb maar 1 max char op me horde side, rest is allemaal alliance.
Dus daarom wilde ik er een bij boosten haha :p
Lol, je maakt het jezelf niet makkelijk :)
Dan is er nog maar 1 mogelijkheid over : Ga je ooit healen ?
Indien ja ....dan priest imo.
Zelfs als SP zal er toch lichte druk komen om ook een heal ofspec te hebben, tenzij je solo speelt want dan is het geen issue.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
Iusedto schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:40:
[...]

Lol, je maakt het jezelf niet makkelijk :)
Dan is er nog maar 1 mogelijkheid over : Ga je ooit healen ?
Indien ja ....dan priest imo.
Zelfs als SP zal er toch lichte druk komen om ook een heal ofspec te hebben, tenzij je solo speelt want dan is het geen issue.
Maak het me inderdaad ook niet heel makkelijk haha |:(
Ja daar ben ik ook bang voor dat het waarschijnlijk healen word, en dat vind ik echt geen ruk aan haha.
Word toch een MM hunter, twijfel om gelijk vanaf 1 te boosten of even tot 60 levelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pascal073 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:19:
Wat zouden jullie doen:

Ligt eraan, hoeveel waarde hecht je bijv aan heritage armors. Want dan zou je echt helemaal moeten levellen. Van 20 naar 110 (geen boosts toegestaan anders krijg je de armor niet)

Als ik een tip mag geven is boost vanaf level 60 (liefste ook level 60 want de rest van je levels is gewoon zonde van je tijd). Pak je professions die je wilt want dan heb je die ook gelijk max. Als allied race is dat 40 levels (doe je in ongeveer 8 uurtjes speeltijd denk ik zo. Anders vanaf 1 naar 60 ergens in de 11 uurtjes denk ik zo door het nieuwe levellen maar dit is ook weer afhankelijk van je class. Eene classl evelt makkelijker dan de ander) en pak je echt het maximale uit je boost. Ik kan niet nagaan hoeveel zo boost kost maar probeer dat eens om te rekenen naar hoeveel maanden je daarvoor kan spelen. Van 100 naar 110 is dan gewoon echt zonde want dat kan je in 2 dagen doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 26-02-2018 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pascal073
Kadardar schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:42:
[...]

Ligt eraan, hoeveel waarde hecht je bijv aan heritage armors. Want dan zou je echt helemaal moeten levellen. Van 20 naar 110 (geen boosts toegestaan anders krijg je de armor niet)

Als ik een tip mag geven is boost vanaf level 60 (liefste ook level 60 want de rest van je levels is gewoon zonde van je tijd). Pak je professions die je wilt want dan heb je die ook gelijk max. Als allied race is dat 40 levels (doe je in ongeveer 8 uurtjes speeltijd denk ik zo. Anders vanaf 1 naar 60 ergens in de 11 uurtjes denk ik zo door het nieuwe levellen maar dit is ook weer afhankelijk van je class. Eene classl evelt makkelijker dan de ander) en pak je echt het maximale uit je boost. Ik kan niet nagaan hoeveel zo boost kost maar probeer dat eens om te rekenen naar hoeveel maanden je daarvoor kan spelen. Van 100 naar 110 is dan gewoon echt zonde want dat kan je in 2 dagen doen.
Klopt je hebt helemaal gelijk.
Ik ga me Warlock gewoon levelen via invasions, en ik ga een hunter boosten van 1 naar 110.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Kadardar schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:02:
[...]

Nee die ring is van een Quest, die netherlight crucible ring, zit geen drop kans aan is gegarandeerd na de argus kill.
Ik dacht dat jij doelde op de Aman'Thul's Vision legendary ring die ook dropt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 16:58
skassie schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:57:
[...]

Dat is een trinket, geen ring :)
Hoop dat ik die ooit nog eens kan pakken maar een onzettend lage dropkans dus ik zie het niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
skassie schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:57:
[...]

Dat is idd een Trinket geen ring. :) Als ik die had had ik wel super happy gereageerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Akaendra schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:06:
[...]

Dat is een trinket, geen ring :)
Hoop dat ik die ooit nog eens kan pakken maar een onzettend lage dropkans dus ik zie het niet zo snel gebeuren.
Tuurlijk trinket..... |:( |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toch wel echt een fantastisch fijne ervarin ghoor, het nieuwe levelen...

Met m'n mage level 60 geworden en er voor gekozen naar Hellfire te gaan. Bijna klaar met het gebied en inmiddels al zo goed als level 65... Ongekend... echt heerlijk! Denk dat ik de laatste levels lekker in Shadowmoon ga doen... :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:58:
Toch wel echt een fantastisch fijne ervarin ghoor, het nieuwe levelen...

Met m'n mage level 60 geworden en er voor gekozen naar Hellfire te gaan. Bijna klaar met het gebied en inmiddels al zo goed als level 65... Ongekend... echt heerlijk! Denk dat ik de laatste levels lekker in Shadowmoon ga doen... :)
Goed bezig :)
Zelf wacht ik tot BfA want ik wil een zandalari Troll levelen en dat kan nu nog niet hehe.

Ben nu bezig om twee Ally chars te levelen zodat ik evt wel die Allied races daar kan spelen, beide nu 106 dacht ik.
Aan de Horde kant ben ik sinds gisteren begonnen om een Holy Paladin te leren spelen. Valt vies tegen na 10 jaar alleen maar DPS of tank te heben gespeeld :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist 4de leggie gedropped deze week. :D Ik voel me een leggie magneet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
Ben ook weer begonnen, nu op draenor, horde. Zie net wel dat 80% van de totale populatie horde is... Gaat dat een probleem vormen?

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
Na een beetje de standaard forums en google zoekopdrachten er op los te hebben gelaten kan ik voor mezelf nog niet duidelijk krijgen hoe ik 'simpel en snel' aan een Proto drake mount kan komen. Kleur maakt me niet heel veel uit, ik wil gewoon graag een Proto drake aan mijn collectie toevoegen. Weet 1 van jullie welke van de verschillende redelijk simpel te bemachtigen is? Specifieke HC's runnen, rep farmen, kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Mew
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-08-2023
Dreflar schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:19:
Na een beetje de standaard forums en google zoekopdrachten er op los te hebben gelaten kan ik voor mezelf nog niet duidelijk krijgen hoe ik 'simpel en snel' aan een Proto drake mount kan komen. Kleur maakt me niet heel veel uit, ik wil gewoon graag een Proto drake aan mijn collectie toevoegen. Weet 1 van jullie welke van de verschillende redelijk simpel te bemachtigen is? Specifieke HC's runnen, rep farmen, kopen?
Een van de makkelijkste in mijn ogen is de Blue Proto-Drake.
Deze dropt van zowel normal als heroic Skadi the Ruthless in Utgarde Pinnacle.

Heeft een 0.91% dropchance, maar kan je dagelijks farmen omdat het een dungeon is.

[Wow - Ignodil - Aerie Peak]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Unigo schreef op maandag 26 februari 2018 @ 23:16:
Ben ook weer begonnen, nu op draenor, horde. Zie net wel dat 80% van de totale populatie horde is... Gaat dat een probleem vormen?
Lijstje met mogelijke problemen:
1. Action House, als je tegen traag werkende AH kan, dan niet.(zelf nooit problemen mee gehad, alleen als ik toch nog even snel iets moest kopen voor de raid, gem na een upgrade bijv.)
2. Guild, Doordat de pool zo groot is zijn er meerdere guilds en spelers opzoek. Wil je enige vorm van serieus raiden bijv. zou je echt goed moeten zoeken. Als je onderperformed heb je ook nog eens de pech dat het ook heel makkelijk vervangen is. Dit hoeft geen probleem te zijn maar dit is meer hoe hoog je de lat zelf wilt leggen.

Je eigen vraag:
Als je bang bent dat het dalijk volstaat op 1 plaats bij de volgende expansion hoef je daar niet bang voor te zijn. Er is tegenwoordig Sharding die x spelers per shard zet. De rest zitten dan weer op een andere shard en die zie jij niet alhoewel ze wel gewoon online zijn in dezelfde zone en misschien zelfs zelfde plaats. Om je een voorbeeldje te geven:
  1. Shard A => 50
  2. Shard B => 50
  3. Shard C => 38
Zodra C vol zit met 50 mensen word Shard D weer aangemaakt. Weet niet of 50 het limiet is maar je begrijpt het idee neem ik aan.

Mr.Mew schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:13:
[...]

Een van de makkelijkste in mijn ogen is de Blue Proto-Drake.
Deze dropt van zowel normal als heroic Skadi the Ruthless in Utgarde Pinnacle.

Heeft een 0.91% dropchance, maar kan je dagelijks farmen omdat het een dungeon is.
Ga naar wowhead -> type in proto drake -> tabje mounts, klik ze aan en lees hoe je krijgt en zoek voor jezelf de makkelijkste eruit. Waarschijnlijk is die van @Mr.Mew de makkelijkste maar de lage kans kan het wel eens een paar weekjes laten duren. :P

[ Voor 19% gewijzigd door Kadardar op 27-02-2018 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Laatst online: 19-10-2022
Dreflar schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:19:
Glory of the Ulduar raider?

Krijg je een Iron-bound en een rusted (donkerblauw en bruin) proto-drake van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hanswfje schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:02:
[...]

Glory of the Ulduar raider?

Krijg je een Iron-bound en een rusted (donkerblauw en bruin) proto-drake van.
Was die niet veranderd sinds ulduar timewalking uit is? Weet dat de achieve onder legacy valt maar weet niet wat en of er een nieuwe is.
EDIT: ah ja de achieve is gemerged. Dus je krijgt de 10 en 25 man in één keer.

[ Voor 9% gewijzigd door Kadardar op 27-02-2018 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
Kadardar schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:10:
[...]

Was die niet veranderd sinds ulduar timewalking uit is? Weet dat de achieve onder legacy valt maar weet niet wat en of er een nieuwe is.
EDIT: ah ja de achieve is gemerged. Dus je krijgt de 10 en 25 man in één keer.
Yes. Ik had enkel de 10man achie hiervoor. Toen deze gemerged werd met de 25man achie kreeg ik die mount er automatisch bij.

Volgens mij is de raid ook nog te solo'en toch ondanks Timewalking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hanswfje schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:14:
[...]

Yes. Ik had enkel de 10man achie hiervoor. Toen deze gemerged werd met de 25man achie kreeg ik die mount er automatisch bij.

Volgens mij is de raid ook nog te solo'en toch ondanks Timewalking?
Ja raid is nog solobaar denk ik (want gewoon max level ala wotlk), timewalking is eens in de zoveel tijd. Ook dan is de low level instance nog beschikbaar, je hebt alleen de instance die dan gescaled is beschikbaar voor extra uitdaging en loot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hanswfje
Dat is dan denk ik @Lethandrill zijn beste kans op een proto-drake.

Ik wil je best een keer helpen binnenkort? Volgens mij zijn alle achies wel haalbaar in 1 lockout ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
hanswfje schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:27:
Dat is dan denk ik @Lethandrill zijn beste kans op een proto-drake.

Ik wil je best een keer helpen binnenkort? Volgens mij zijn alle achies wel haalbaar in 1 lockout ook
You, I like you!
Thanks voor de informatie en het aanbod voor de hulp, I gladly accept. Ik speel zowel Horde als Alliance op Argent Dawn dus met een beetje geluk moet dat goedkomen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePimpShrimp
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 21:35
rolandos582 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 23:56:
[...]

[...]

Kan je mij ook een PM sturen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:20
Volgens mij zijn er in Ulduar een paar achievements waar je meerdere kills voor nodig hebt, zoals bij een council fight dat je ze allemaal een keer als eerste moet omleggen of zo. Weet de details zo niet uit m'n hoofd, maar dit staat me wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:12:
Volgens mij zijn er in Ulduar een paar achievements waar je meerdere kills voor nodig hebt, zoals bij een council fight dat je ze allemaal een keer als eerste moet omleggen of zo. Weet de details zo niet uit m'n hoofd, maar dit staat me wel bij.
Die is veranderd naar alleen steelbreaker geloof ik. De nieuwe achievement voor ulduar is niet hetzelfde als de oude geloof ik, had hem net opgezocht in de wowhead database en daar stond alleen steelbreaker nog. Waarschijnlijk express gedaan voor de spelers die hem echt op timewalking willen halen ipv wotlk mode. Kan je 3 timewalkings wachten en dan ook nog eens de goede groep vinden om die order goed te doen 8)7 Wat een hell zou dat zijn. Dit zou de nieuwe zijn: http://www.wowhead.com/ac...lory-of-the-ulduar-raider

@rolandos582 FYI, de guide jij linked is van Wrath.
@hanswfje en @Lethandrill Check de achievement uit mijn link, dan kunnen jullie vast plannen hoe het moet. :) Of in de game moet een andere achieve zitten dan die op wowhead staat. Maar daar gai k even niet van uit maar zeker weten doe ik het ook niet omdat ik geen toegang heb tot wow voor nu.

[ Voor 22% gewijzigd door Kadardar op 27-02-2018 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
Kadardar schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:50:
[...]

Die is veranderd naar alleen steelbreaker geloof ik. De nieuwe achievement voor ulduar is niet hetzelfde als de oude geloof ik, had hem net opgezocht in de wowhead database en daar stond alleen steelbreaker nog. Waarschijnlijk express gedaan voor de spelers die hem echt op timewalking willen halen ipv wotlk mode. Kan je 3 timewalkings wachten en dan ook nog eens de goede groep vinden om die order goed te doen 8)7 Wat een hell zou dat zijn. Dit zou de nieuwe zijn: http://www.wowhead.com/ac...lory-of-the-ulduar-raider

@rolandos582 FYI, de guide jij linked is van Wrath.
@hanswfje en @Lethandrill Check de achievement uit mijn link, dan kunnen jullie vast plannen hoe het moet. :) Of in de game moet een andere achieve zitten dan die op wowhead staat. Maar daar gai k even niet van uit maar zeker weten doe ik het ook niet omdat ik geen toegang heb tot wow voor nu.
Ik kan me in ieder geval herinneren dat je daar geen meerdere lockouts voor nodig hebt. Vorig jaar al niet toen ik hem deed. @Lethandrill ik zal je later vandaag even mijn battlenet PM’en dan kan je me toevoegen ingame. Als meerdere mensen mee willen is dat uiteraard ook goed. Weet alleen niet zo uit mijn hoofd wanneer ik er tijd voor heb ivm kids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Iemand al een winkel gezien in NL met de Collector's Edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ik ben ook wel in voor ulduar. Moet de helft nog doen ofzo maar dat moet wel in meerdere weken want sommige onderdelen kan je maar 1 deel doen per reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
TheDeeGee schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:03:
Collector's Edition van Battle for Azeroth? Die zal niet in de winkel liggen tot de daadwerkelijke release van BfA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste dagen bezig geweest om mijn enhancement shaman wat gear te geven en ik moet zeggen dat de class mij meer en meer gaat bevallen.
Wel erg squishy (imo)

PS, wat bedoelt men eigenlijk met een "tank healer" ?
Ik snap dat principe niet helemaal. Ik ben nl. een helaer (holy pally) aan het spelen en iedereen zegt dan dat ik een tank healer ben.
Maar ik heal toch echt iedereen :)
Of bedoelt men in Raids dat je "toegewezen" wordt aan een Tank ipv AOE healen ?

[ Voor 49% gewijzigd door Iusedto op 28-02-2018 10:27 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
TheDeeGee schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:03:
Wat Noiz al zei; die komt pas in de winkel bij de release van Battle for Azeroth. Je kan hem vaak wel pre-orderen bij Bol.com of andere webwinkels...

Maar de Collector's edition is nog niet formeel aangekondigd, en zolang dat niet is gebeurd is er geen productcode en kan je hem ook nog nergens pre-orderen. Meestal is dat 1-2 maanden nadat de digitale versie beschikbaar is. Dus volgende maand verwacht ik wel de CE te kunnen pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Nieuwe Zandalari Moonkin form:

https://media.mmo-champio...uary/ZandalariMoonkin.jpg

Beer:

https://media.mmo-champio...dBearZandalariTroll04.jpg

Kijk, ik vind vooral de bear-form ontzettend lelijk. Een soort mix tussen een beer, een ninja-turtle en een gelukkig uitgestorven dino. Boomkin form is best geinig.

Probleem is: IEDEREEN gaat nu naar Zandalari. Niet alleen omdat mensen deze forms wel vet vinden, maar vooral omdat ze NIEUW zijn. Zeker alle boomkins, er is zoveel gezeik over die ruimtekip dat dit hoe lelijk ook een betere optie is.

Dat is wel echt jammer voor de diversiteit. Hoop dat Blizz nog wat aan de oude forms gaat doen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Iusedto schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:24:
Laatste dagen bezig geweest om mijn enhancement shaman wat gear te geven en ik moet zeggen dat de class mij meer en meer gaat bevallen.
Wel erg squishy (imo)

Ik snap dat principe niet helemaal. Ik ben nl. een helaer (holy pally) aan het spelen en iedereen zegt dan dat ik een tank healer ben.
Paladin tanks zijn simpelweg uitermate geschikt voor het healen van tanks in raids. Zeker met Beacon erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
UTADDICT schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:29:

Beer:

Kijk, ik vind vooral de bear-form ontzettend lelijk. Een soort mix tussen een beer, een ninja-turtle en een gelukkig uitgestorven dino. Boomkin form is best geinig.

Probleem is: IEDEREEN gaat nu naar Zandalari. Niet alleen omdat mensen deze forms wel vet vinden, maar vooral omdat ze NIEUW zijn. Zeker alle boomkins, er is zoveel gezeik over die ruimtekip dat dit hoe lelijk ook een betere optie is.

Dat is wel echt jammer voor de diversiteit. Hoop dat Blizz nog wat aan de oude forms gaat doen.
Ah hell no! Ik hou van mn laser chicken form. (ook al ben ik primarily een tank..)

Als ik een Zandalari troll maak wordt dat n warrior.. hopelijk met een dikke mohawk hairstyle in navolging van characters als Zul'jin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel erg squishy (imo)

Concreet houd het in, je houd de tanks levend in je eentje, alles wat je daar naast kan in raid healing is leuk mee genomen maar niet jouw prio en als daardoor de tank gaat liggen is het jouw schuld. :+

Tank healer kan bepaald worden door je talents of als je skillset vooral single target is. Single target zijn priests en paladins altijd wel koning in geweest dus dat is niet zo heel raar. Natuurlijk heb je wat AoE naar die AoE is niet zo sterk als bijv. een Resto druid

Maar zulke coordinatie vind je alleen terug in guilds, lfr is een zergfest anyway. Tenzij je van plan bent echt goed terug te keren naar WoW zou het relevantie info zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Kadardar op 28-02-2018 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
Wel erg squishy (imo)

Een veel voorkomende misvatting als wordt beweerd dat Holy Paladins "tank healers" zijn, is dat we tanks focussen. Dit is daadwerkelijk inefficiënt. Je moet je beacons het werk laten doen en je co-healers vragen mee te helpen door efficiënte HoTs en dergelijke op de tanks te gooien. Als Holy Paladin moet je eigenlijk alleen je tank direct healen als hij anders dood zou gaan, in bijna alle andere gevallen heal je degene met het minste HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:21:
[...]
Concreet houd het in, je houd de tanks levend in je eentje, alles wat je daar naast kan in raid healing is leuk mee genomen maar niet jouw prio en als daardoor de tank gaat liggen is het jouw schuld. :+
Zerotorescue schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:30:
[...]
Een veel voorkomende misvatting als wordt beweerd dat Holy Paladins "tank healers" zijn, is dat we tanks focussen. Dit is daadwerkelijk inefficiënt. Je moet je beacons het werk laten doen en je co-healers vragen mee te helpen door efficiënte HoTs en dergelijke op de tanks te gooien. Als Holy Paladin moet je eigenlijk alleen je tank direct healen als hij anders dood zou gaan, in bijna alle andere gevallen heal je degene met het minste HP.
En dit bedoelde ik dus hehe
Er zit toch wel degelijk een verschil tussen deze reacties.

Ik kom er wel uit hoor, kwestie van veel healen zeg maar :)
Bedankt voor de info

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
Het is een vrij simpel rekensommetje:

Holy Shock healt zijn target voor 100%. Met Beacon of Faith:
- Als de target geen beacon heeft, worden de beacons ook geheald voor 2 keer 32%, totaal dus 164% healing done
- Als de target een beacon heeft, wordt alleen de andere beacon geheald, totaal dus 132% healing done

Een heal direct op de beacon target (wat vrijwel altijd de tanks zouden moeten zijn) is dus zowel qua HPS als HPM (want de mana wordt niet meer) inefficiënter. Voor Holy Light en Flash of Light is het wat ingewikkelder omdat deze ook mana teruggeven, maar zelfs dan is het minder HPS en HPM dan het healen van een non-beacon target. Met T20 en T21 is dit zelfs nog meer het geval omdat ze de beacon transfer coefficient verhogen.

Over het algemeen moet beacon healing + HoTs + cleave healing genoeg zijn om goede tanks in leven te houden. Direct healing op een tank zou niet vaak nodig moeten zijn behalve bij een aantal Mythic bosses, dus het advies is om dit alleen te doen als de tank anders zeer binnenkort dood zou gaan. In de meeste andere gevallen biedt de beacon transfer + healing van andere healers voldoende healing om een tank in leven te houden. Oja en in tegenstelling tot ons verliezen andere healers zo ver ik het weet geen efficiëntie als zij tanks healen.

Je ziet echter vaak dat tanks slecht zijn zonder dat iemand het door heeft en dan kan het zijn dat er meer healing nodig is om ze in leven te houden. Dit is een tank probleem en niet een healing probleem. Ik hoor vaak verhalen van mensen die gevraagd worden meer de tanks to focussen en in de meeste gevallen zijn de tanks hier slecht en is dit al snel overduidelijk door te kijken naar mitigation uptimes. Als je de tank niet zo ver krijgt zijn eigen gewicht te dragen en je *echt* niet van guild wilt wisselen, dan kan je natuurlijk altijd de tank focussen ten koste van je eigen en de raid's efficiëntie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zerotorescue schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:16:
Het is een vrij simpel rekensommetje:

Holy Shock healt zijn target voor 100%. Met Beacon of Faith:
- Als de target geen beacon heeft, worden de beacons ook geheald voor 2 keer 32%, totaal dus 164% healing done
- Als de target een beacon heeft, wordt alleen de andere beacon geheald, totaal dus 132% healing done

Een heal direct op de beacon target (wat vrijwel altijd de tanks zouden moeten zijn) is dus zowel qua HPS als HPM (want de mana wordt niet meer) inefficiënter. Voor Holy Light en Flash of Light is het wat ingewikkelder omdat deze ook mana teruggeven, maar zelfs dan is het minder HPS en HPM dan het healen van een non-beacon target. Met T20 en T21 is dit zelfs nog meer het geval omdat ze de beacon transfer coefficient verhogen.

Over het algemeen moet beacon healing + HoTs + cleave healing genoeg zijn om goede tanks in leven te houden. Direct healing op een tank zou niet vaak nodig moeten zijn behalve bij een aantal Mythic bosses, dus het advies is om dit alleen te doen als de tank anders zeer binnenkort dood zou gaan. In de meeste andere gevallen biedt de beacon transfer + healing van andere healers voldoende healing om een tank in leven te houden. Oja en in tegenstelling tot ons verliezen andere healers zo ver ik het weet geen efficiëntie als zij tanks healen.
Kijk, hier heb ik wat aan
Bedankt voor de info d:)b

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024

Beer:

Die Moonkin form vind ik echt heel bruut, die Bear form kan ik niet echt het goede woord voor vinden. Vind h'm niet lelijk en niet mooi, vooral heel raar. Het is een beetje een mindfuck imo, zit ik nou naar een bear of een turtle te kijken? Me hersenen scalen h'm niet helemaal goed :P .

Ben zelf net vorige week een Highmountain Tauren Druid begonnen en no way dat ik ga changen naar een Zandalari Troll. Die extra paintings en die grote hoorns vind ik echt heerlijk, bruut ook met goede armor erbij. Vind alleen de Moonkin form inderdaad niet fantastisch, die kunnen ze echt veel mooier maken. Jammer ook dat ze voor de Highmountain Taurens gewoon dezelfde lijn doorgetrokken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beer:

De beer form vind ik wel super gaaf (blijft een soort van beer), de moonkin heb ik echt bij... waarom een arakoa? Vind de classic laser chicken toch leuker maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zandalari turtle form :)
Ik vind het wel wat hebben hehe.
Caster form kan ik niet mooi vinden,

Het altijd gezegd dat ik een zandalari druid ga levelen maar nu weet ik het zeker.
Heb nu al een Tauren (feral/guardian) maar die spec ik dan naar caster.

Vraag me alleen af of Zalandari ook een eigen cat form krijgen ?
Lijkt me haast van wel.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Weer useless stuff uit 3x +15 weekly chest. Geen procs en allemaal 960 en op pieces waar ik al BiS heb etc 😓 heb ook nooit geluk. Guildy krijgt natuurlijk weer een 985....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
Tot nu toe bij mijn druid, zodra ik Balance spec speel, meteen de glyph erop dat ik niet die plofkip vorm hoef te zien, en dan maar doorzichtig en regende sterren om me heen, wat overigens ook stoort want die "druppels" vallen op de grond en als je aan het lopen bent klopt die animatie gewoon niet.

Nu ik deze vorm heb gezien van balance zandalari druid, is het doeidoei glyph! Dat is iets waar ik mee wil spelen!
#duurtlang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Zojuist ook al gepost op Discord. Ik zit een beetje in een WOW-dip. De guild kwam niet echt van de grond en ik merk dat ik het de laatste tijd erg druk heb. Daarnaast merk ik ook dat ik gewoon minder zin heb om in te loggen op wow. De end-game biedt niet veel nieuws meer. Antorus wordt een beetje een herhaling en mythic heb ik gewoon geen tijd voor. Mythic+ is leuk om af en toe te doen, maar zonder vaste groep is een veel hoger m+ niet echt te doen.

Begrijp mij niet verkeerd, heb mij wel weer erg vermaakt met WoW, maar heb nu gewoon weer minder te doen in mijn optiek. 3 chars op 950~.. endgame content wel weer gezien en wellicht gewoon nu wel weer klaar. Ik weet dat sommige van jullie nog genoeg kunnen opnoemen wat ik nog kan doen.. maar ja :) het is een beetje een gevoel. Hopelijk is de pre-BFA patch niet ver weg. Anders gaat mijn sub weer even op cancel totdat die patch landt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:14:
Zojuist ook al gepost op Discord. Ik zit een beetje in een WOW-dip. De guild kwam niet echt van de grond en ik merk dat ik het de laatste tijd erg druk heb. Daarnaast merk ik ook dat ik gewoon minder zin heb om in te loggen op wow.

Hopelijk is de pre-BFA patch niet ver weg. Anders gaat mijn sub weer even op cancel totdat die patch landt.
Deze cyclus maak je elke zoveel maanden door hmr. Wat betreft prepatch, we zitten nog in alpha. De uiterlijke releasedatum staat op 21 September. Ik verwacht prepatch ergens in Augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Kaap schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:13:
[...]

Deze cyclus maak je elke zoveel maanden door hmr. Wat betreft prepatch, we zitten nog in alpha. De uiterlijke releasedatum staat op 21 September. Ik verwacht prepatch ergens in Augustus.
Dat klopt Kaap. Ik vind de content leuk als het nog nieuw en vers is, maar daarna verzand ik weer in oude gewoonte. Komt wellicht door het tijdgebrek en toename in leeftijd. :) Mijn focus, wat ik leuk vind aan wow is PVE end-game content. Normal + HC antorus nu wel gezien en geen tijd voor Mythic en geen vast groepje m+.. Ach we komen wel weer terug als er weer nieuwe dingetjes zijn... zoals je zegt : het is een vaste cyclus.

[ Voor 20% gewijzigd door hmr op 02-03-2018 13:26 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennyV
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-02-2023
hmr schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:23:
[...]

Dat klopt Kaap. Ik vind de content leuk als het nog nieuw en vers is, maar daarna verzand ik weer in oude gewoonte. Komt wellicht door het tijdgebrek en toename in leeftijd. :) Mijn focus, wat ik leuk vind aan wow is PVE end-game content. Normal + HC antorus nu wel gezien en geen tijd voor Mythic en geen vast groepje m+.. Ach we komen wel weer terug als er weer nieuwe dingetjes zijn... zoals je zegt : het is een vaste cyclus.
Ik had dus precies hetzelfde eens in de zoveel tijd word ik wow moe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-09 13:54
Iemand schreef eerder in dit topic dat je een goedkope boost kon krijgen door Legion opnieuw te kopen en dan opnieuw te gebruiken of iets in die geest. krijg het alleen even niet teruggevonden. Iemand hier wat meer info over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
hmr schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:23:
[...]

Zoals je waarschijnlijk al gelezen heb ben ik ook geleaved uit Distinct. Raid nu in <BeNeLeague>, 9/11 HC met interessante ambities voor BfA en ook nog voor Legion trouwens. Actieve guild op social gebied met een vrij groot en sterk raidteam, misschien dus ook iets voor jou? Je kan gewoon als social joinen en in de toekomst als WoW je weer wat meer aantrekt een andere rol binnen de guild vervullen.

Op Discord worden de resultaten van de logs nabesproken, de attendancy en ook gewoon de gezellige dingen. Welke kant je ook op wil, er is hier altijd ruimte voor je ;) .

[ Voor 8% gewijzigd door Raptar op 02-03-2018 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, iedereen heeft een mindere WoW fase :)
Guild heeft ook even een mindere fase helaas door wat mensen die denken dat een game voor RL gaat maar het is nou eenmaal zo :)

[ Voor 60% gewijzigd door Iusedto op 02-03-2018 23:27 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Zironako schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 19:53:
Iemand schreef eerder in dit topic dat je een goedkope boost kon krijgen door Legion opnieuw te kopen en dan opnieuw te gebruiken of iets in die geest. krijg het alleen even niet teruggevonden. Iemand hier wat meer info over?
Je kunt battlechest aanschaffen. Base game inclusief legion. Deze komt als goed is nog altijd met een +100 boost. Deze boost is account wide te gebruiken dus kan je gewoon op je ''main'' usen.

Stap 1 : Trial account toevoegen aan je battle.net account
Stap 2 : Aanschaffen battlechest
Stap 3 : Upgrade je trial naar legion dmv battlechest
Stap 4 : Enjoy your 100 boost.

Link : https://eu.shop.battle.net/en-gb/product/world-of-warcraft
Nu weet ik niet of dit nog altijd kan en hoelang dit blijft gebeuren. Want de level 90 boost was destijds ook verwijderd toen hij was toegevoegd aan de base game (battlechest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Ik ben een vrij casual speler welke bij elke uitbreiding weer een maand of 2/3 speelt. Nu heb ik begrepen dat er ergens in september weer een nieuwe uitbreiding komt. Waar ik vooral in geïnteresseerd ben is de nieuwe (pve) content en de nieuwe races.

Wat ik heb gelezen is dat je alle nieuwe races moet unlocken door flink wat rep grinding (WQ) in Suramar? Is dat de enige methode om de races vrij te spelen? Dat hele WQ grinding heeft me namelijk de das omgedaan bij Legion...

Biedt het voordelen om de uitbreiding te pre-orderen? Kun je bijvoorbeeld alvast beginnen met het vrijspelen van bepaalde zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-09 12:30
Als je Nu speelt zonder bfa te kopen moet je je reputatie gaan grinden.
Dit is for the horde
Highmountain Tauren:
- Reach Exalted with the Highmountain Tribe
- Complete the achievement Ain't No Mountain High Enough

Nightborne:
- Reach Exalted with the Nightfallen
- Complete the achievement Insurrection

En for the alliance
Lightforged Draenei:
- Reach Exalted with the Army of Light
- Complete the achievement You Are Now Prepared!

Void Elves:
- Reach Exalted with the Argussian Reach
- Complete the achievement You Are Now Prepared!

Dat kun je nu gaan doen, als je daarmee klaar bent kun je de BFA kopen en de unlock quests doen en dan kun je je nieuwe races al spelen en levelen.

[ Voor 3% gewijzigd door kelly89 op 03-03-2018 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:07
Als ik de rep en achievement heb op een horde char, mag ik dan toch lightforged ras gebruiken?

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:30
psych schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:14:
Als ik de rep en achievement heb op een horde char, mag ik dan toch lightforged ras gebruiken?
Nee, je moet een lvl 110 Ally hebben om die paar quests nog uit te voren om ze ECHT te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly89
^klopt.

Ik heb net eindelijk mijn aller eerste allie char op 110 gekregen. Ga straks de unlock quest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Ik moet voor mijn legionfall campaign een invasion doen. Ik heb gisteren alle invasion quests in Aszuna voltooid, maar dit complete mijn quest niet. Wat zou ik gemist kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Zironako schreef op zondag 4 maart 2018 @ 13:18:
Ik moet voor mijn legionfall campaign een invasion doen. Ik heb gisteren alle invasion quests in Aszuna voltooid, maar dit complete mijn quest niet. Wat zou ik gemist kunnen hebben?
Hmm quest geaccepteerd aan het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
rolandos582 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:21:
[...]

Hmm quest geaccepteerd aan het begin?
http://prntscr.com/imq4w7

Deze heb ik alleen. Is er nog een?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly89
Volgens mij moet je een quest krijgen in de zone zelf (waar de invasion bezig is ), dan is het einde ervan een scenario en dan is hij pas compleet en kun je die andere quest inleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ye zo'n assault op : ....
Die krijg je meestal als je de zone in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Ah, ja kan me dat wel herinneren dacht dat dat gewoon een gemiste quest was haha. Goed om te weten, even afwachten op de volgende invasion. Thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 08:38

zwik

randomized

Heb WoW ook geïnstalleerd weer nadat ik tijdens WotLK ben uitgestapt. Geen ICC gedaan destijds... Nu heb ik eerlijk gezegd geen tijd om echt te spelen dus ben met de starter editie een beetje aan het spelen geweest :D . Veel meer dan een paar quests doen zal het niet worden denk ik, heb het gewoon te druk dus vond het niet echt de moeite om er wat geld voor neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* Dagboek *
De laatse 2 maanden zijn we teruggevallen van 17 man naar een 11 man raidteam, maar maken als guild steady progress. Ondanks de kleine groep kwamen we toch steeds tot valimatras maar was Coven een groot struikelblok. Nadat woensdag de raid begon met een drunken healer die verder maar gebenched werd kwamen we toch nog bij Coven en met 11 man toch nog neergekregen. Dus was weer een nieuwe milestone voor de guild. Gisteren was Agrammar HC aan de beurd. Na 14 tries lag ook deze weer op zijn gat en als guild 10/11 HC.

Agrammar hebben we echt pugs toe moeten gaan voegen. Onze DPS is te laag om dit met 11 man te doen. Met een 20 man groep op tweede try neer. De eerste keer vondt de shamanhealer het leuk om met de bom in de groep te blijven staan in P4. In 1 klap 70% dood + tree weg.

Kijken of we het nu op farm kunnen krijgen. Ben bang dat Coven ons grootste struikelblok gaat blijven. Burning pulse en frozen... blijven namelijk op 3 targets, ongeacht raid-size, dus met een kleine groep en de derde healer die zegt dat hij debuffs ziet maar nooit healed is een kleine fout vaak meteen een whipe.

Wel blij met de groep, een geode raidleader die tijd en moeite steekt om duidelijke tactics uit te werken en in het Nederlands op een blog te zetten. En je wordt erop gewezen als je fouten maakt. Niet het pappen en nathouden in mijn vorige guild waar we altijd extra healers nodig hadden omdat mensen in dingen bleven staan maar waag het niet er iets over te zeggen, ze hebben namelijk zulke tere zieltjes, ze kunnen geen commentaar aan (en ja, het waren allemaal volwassenen)

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekend veel gespeeld en mijn Lock goede upgrades kunnen geven.

Daarna "ongemerkt" toch heel veel tijd bezig geweest met mijn enhancement shaman.
Begin de class steeds meer te waarderen, speelt wel erg lekker weg.

Mijn Ally chars zijn bijna 110 dus daar ben ik bijna klaar voor de Allied races.

[ Voor 15% gewijzigd door Iusedto op 05-03-2018 09:17 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Altijd al een casual speler geweest met af en toe wat 10man raids (en in Vanilla open MC Raids) gedaan. Heb regelmatig stops gehad maar het blijft toch altijd kriebelen. Nu mijn zoontje (7) zich steeds meer bezig houdt met gamen en hij al ooit op mijn (frozen/starter) account met een Worgen heeft gespeeld, kwam ik gisteren op het idee om maar voor hem voor een paar euro een battlechest te kopen en via recruit-a-friend samen wat te gaan levelen. Hartstikke leuk maar dan gaat het natuurlijk ook meteen weer kriebelen om maar met de main te gaan spelen. Zo gezegd zo gedaan, mijn prot pala maar weer afgestoft en verder gegaan met levelen in Legion (106 nu).

Wat me voorheen wel tegenviel was dat ik regelmatig in LFG tegen mensen aanliep die geen geduld hadden of geen begrip voor minder ervaren spelers. Daardoor ben ik met mijn tank wel altijd wat voorzichtiger geweest sinds Pandaria met LFGs. Nu in Legion heb ik ook nog niet de LFG aan durven te klikken, ik heb het gevoel dat ik eerst maar eens de dungeons op youtube moet gaan bestuderen om te weten wat er gebeurd. Klopt dit?

Ik ga maar weer eens op zoek naar een leuke guild die ook casual speelt. Zijn er nog Tweakers die op Doomhammer onder Alliance spelen, of zijn guilds tegenwoordig niet meer server gebonden? (zo ver heb ik nog niet eens gekeken)

Misschien dat we elkaar een keer online zien, CyPh (106 Human Prot Pally) op Doomhammer EU :)

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:20
CyPh schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:48:
Altijd al een casual speler geweest met af en toe wat 10man raids (en in Vanilla open MC Raids) gedaan. Heb regelmatig stops gehad maar het blijft toch altijd kriebelen. Nu mijn zoontje (7) zich steeds meer bezig houdt met gamen en hij al ooit op mijn (frozen/starter) account met een Worgen heeft gespeeld, kwam ik gisteren op het idee om maar voor hem voor een paar euro een battlechest te kopen en via recruit-a-friend samen wat te gaan levelen. Hartstikke leuk maar dan gaat het natuurlijk ook meteen weer kriebelen om maar met de main te gaan spelen. Zo gezegd zo gedaan, mijn prot pala maar weer afgestoft en verder gegaan met levelen in Legion (106 nu).

Wat me voorheen wel tegenviel was dat ik regelmatig in LFG tegen mensen aanliep die geen geduld hadden of geen begrip voor minder ervaren spelers. Daardoor ben ik met mijn tank wel altijd wat voorzichtiger geweest sinds Pandaria met LFGs. Nu in Legion heb ik ook nog niet de LFG aan durven te klikken, ik heb het gevoel dat ik eerst maar eens de dungeons op youtube moet gaan bestuderen om te weten wat er gebeurd. Klopt dit?

Ik ga maar weer eens op zoek naar een leuke guild die ook casual speelt. Zijn er nog Tweakers die op Doomhammer onder Alliance spelen, of zijn guilds tegenwoordig niet meer server gebonden? (zo ver heb ik nog niet eens gekeken)

Misschien dat we elkaar een keer online zien, CyPh (106 Human Prot Pally) op Doomhammer EU :)
Ik speel zelf op Doomhammer/Turalyon in de guild Requiem, maar het is wel vooral een raiding guild. Kan wel eens vragen of socials ook gewoon kunnen joinen als je interesse hebt. Wie weet zie ik je rondlopen op m'n mage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 11:15
Na de afgelopen tijd compleet weggeweest te zijn in de wereld van Kingdom Come afgelopen weekend weer even met mijn Void Elf bezig geweest. Bijna level 80, het laatste stuk voor Northrend Loremaster bijna klaar en dan op naar het volgende gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:19:
Na de afgelopen tijd compleet weggeweest te zijn in de wereld van Kingdom Come afgelopen weekend weer even met mijn Void Elf bezig geweest. Bijna level 80, het laatste stuk voor Northrend Loremaster bijna klaar en dan op naar het volgende gebied.
Welkom terug :)

Ik heb de laatste tijd vele uren doorgebracht in Monster Hunter maar nu weer snel terug naar WoW hehe
Altijd lekker om even wat anders te spelen.

FUMES et CARNES

Pagina: 1 ... 10 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.