• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Theuno

Da Devil Crew

CyPh schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:48:
Wat me voorheen wel tegenviel was dat ik regelmatig in LFG tegen mensen aanliep die geen geduld hadden of geen begrip voor minder ervaren spelers. Daardoor ben ik met mijn tank wel altijd wat voorzichtiger geweest sinds Pandaria met LFGs. Nu in Legion heb ik ook nog niet de LFG aan durven te klikken, ik heb het gevoel dat ik eerst maar eens de dungeons op youtube moet gaan bestuderen om te weten wat er gebeurd. Klopt dit?
Zonder geduld is het niet helemaal. Maar van een tank is wel de verwachting dat je de dungeon kent.
Ik speel zelf een prot warrior, en ken alle dungeons. Echter in Heroic mode is het altijd de vraag wat je tegenkomt... soms een 'op level' group, die kan je op een rustige pace meenemem. Regelmatig zitten er echter ook dik over geared player (veelal Demon Hunters of Deathknights heb ik het idee), en in dat geval kan je alle trash van boss tot boss bij elkaar pullen... (of hun doen dat wel even voor je).
CyPh schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:48:
Misschien dat we elkaar een keer online zien, CyPh (106 Human Prot Pally) op Doomhammer EU :)
Helaas, geen horde. Anders had ik je wel een quick tour door alle dungeons kunnen geven.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-11 13:26
IntToStr schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:09:
Ik speel zelf op Doomhammer/Turalyon in de guild Requiem, maar het is wel vooral een raiding guild. Kan wel eens vragen of socials ook gewoon kunnen joinen als je interesse hebt. Wie weet zie ik je rondlopen op m'n mage :)
Hi! Ik heb altijd interesse in een gezellige guild. Ik ben er zo lang uit geweest dat ik niet weet of mijn oude guilds er nog zijn en/of nog bekenden erin zitten (Vexillum en daarna AError). Die hard raiding kom ik met mijn kids en vrouw niet aan toe, ondanks dat ik raiden graag doe. Ik hoor het wel, anders lopen we elkaar vast wel een keer tegen het lijf :)
Theuno schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:43:
Zonder geduld is het niet helemaal. Maar van een tank is wel de verwachting dat je de dungeon kent.
[...]
Helaas, geen horde. Anders had ik je wel een quick tour door alle dungeons kunnen geven.
Dan wordt het dus eerst maar in retri spec LFG doen en YouTube erbij gaan pakken. Of het moet zijn dat ik in de tussentijd een leuke guild zie die wel mee willen lopen.
Jammer dat we niet dezelfde faction hebben inderdaad, desondanks thnx voor de gedachte! _/-\o_

Uw advertentie hier?

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:15

junglebeast

hier staat iets

CyPh schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:34:
[...]

Hi! Ik heb altijd interesse in een gezellige guild. Ik ben er zo lang uit geweest dat ik niet weet of mijn oude guilds er nog zijn en/of nog bekenden erin zitten (Vexillum en daarna AError). Die hard raiding kom ik met mijn kids en vrouw niet aan toe, ondanks dat ik raiden graag doe. Ik hoor het wel, anders lopen we elkaar vast wel een keer tegen het lijf :)

[...]

Dan wordt het dus eerst maar in retri spec LFG doen en YouTube erbij gaan pakken. Of het moet zijn dat ik in de tussentijd een leuke guild zie die wel mee willen lopen.
Jammer dat we niet dezelfde faction hebben inderdaad, desondanks thnx voor de gedachte! _/-\o_
Hey welkom terug. Ik speel ook op Tura/DH aan de Alliance kant. AError is niet meer. Die zijn einde Warlords verhuisd naar Tarren Mill en raiden onder de naam Blood Promise. Andere guild ken ik niet. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Shadowmoon Valley... <3

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Mr.Mew
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-08-2023
BC of WoD? :9

[Wow - Ignodil - Aerie Peak]

@Iusedto Level 70 worden daar (Gnome Mage! ;))... wat een goed gebied om te levelen. Waan mezelf echt weer in de TBC tijd... :) Ga gewoon verder daar en absoluut nog niet naar Northrend.

@Mr.Mew TBC dus... ;) I love it. :D

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 05-03-2018 15:04 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

RustStorm schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:04:
@Iusedto Level 70 worden daar (Gnome Mage! ;))... wat een goed gebied om te levelen. Waan mezelf echt weer in de TBC tijd... :) Ga gewoon verder daar en absoluut nog niet naar Northrend.
Wil altijd nog een warrior aan Ally kant levelen, misschien toch maar eens doen als ik dit zo lees :)

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:00:
[...]

Wil altijd nog een warrior aan Ally kant levelen, misschien toch maar eens doen als ik dit zo lees :)
Ik snap niet dat je er nog niet aan begonnen bent... ;)

RustStorm schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:01:
[...]
Ik snap niet dat je er nog niet aan begonnen bent... ;)
Speel al 14 jaar bijna exclusief Horde, blijft dan toch lastig om aan " de andere kant" te gaan spelen.
Heb wel een night elf DH op bijna 110 maar dat is toch anders aangezien die hoog beginnen en is puur voor de Allied races.

Maar nu ik eigenlijk niets te doen heb in WoW is het misschien wel een leuk " projectje"

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:05:
[...]

Speel al 14 jaar bijna exclusief Horde, blijft dan toch lastig om aan " de andere kant" te gaan spelen.
Heb wel een night elf DH op bijna 110 maar dat is toch anders aangezien die hoog beginnen en is puur voor de Allied races.

Maar nu ik eigenlijk niets te doen heb in WoW is het misschien wel een leuk " projectje"
Ik moet je eerlijk gezegd wel bekennen dat ik dat dus ook heb. Vanaf dag 1 Alliance gespeeld en het lukt mij gewoon niet om bij horde te blijven hangen als ik daar een character heb gemaakt. Draenor heeft een level 90?/100 troll rogue van mij in z'n database zitten.... puur om een keer double agent achievement te krijgen als ik me niet vergis... daarna was ik snel klaar. :)

RustStorm schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:09:
[...]

Ik moet je eerlijk gezegd wel bekennen dat ik dat dus ook heb. Vanaf dag 1 Alliance gespeeld en het lukt mij gewoon niet om bij horde te blijven hangen als ik daar een character heb gemaakt. Draenor heeft een level 90?/100 troll rogue van mij in z'n database zitten.... puur om een keer double agent achievement te krijgen als ik me niet vergis... daarna was ik snel klaar. :)
Het zal denk iik veel schelen of je bijvoorbeeld een leuke Guild kan vinden tijdens het levelen/spelen aan de "andere kant" .
Kan soms net genoeg zijn om te blijven hangen

FUMES et CARNES

Verwijderd

Misschien is het al een paar keer gezegd maar er zijn zoveel posts haha.
Ik wil weer beginnen met spelen, heb echt al 5 jaar niet gespeeld.
Is er ergens een redelijk actieve nederlandse guild?
Thanks alvast!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
CyPh schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:34:
[...]

[...]

Je hoeft je echt geen zorgen te maken over normal en heroic dungeons, die zijn zo vergevingsgezind dat fouten maken daar geen probleem is. En goed ook, wat dat is de plek om te kijk hoe fights in elkaar zitten en hoe je optimaal de toolkit van je class in kan zetten. Een perfecte plek om weer even te wennen. Dat is echt learn by doing, zonde om daar YouTube video's voor te gaan bekijken ;).

Daarnaast is bijna iedereen momenteel zo hoog gegeared dat je er waarschijnlijk doorheen blaast alsof het niks is.
Zo Ally DH nu op 110. Allied races voor elkaar.
Nu eens bekijken wat ik blijf of ga spelen tot BfA

[ Voor 35% gewijzigd door Iusedto op 05-03-2018 22:37 ]

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:16:
Zo Ally DH nu op 110. Allied races voor elkaar.
Nu eens bekijken wat ik blijf of ga spelen tot BfA
Sinds 2 a 3 weken speel ik nu Alliance en bevalt me prima. :) Had daar al 2 chars max level en ben bezig met een Warlock (83 nu, Void Elf <3 ) en heb een raid team (als Havoc DH) gevonden wat mij lekker ligt. Even wat meer richting social wegens RL, was dat er ook geweest op de Horde kant? Ongetwijfeld maar ik had even een nieuwe start nodig op een andere realm het liefste waar ik niemand kon of wellicht een paar. :)

Vrouw wou ook meer richting Alliance en die heeft eigenlijk een groot deel van me Warlock gelevelled (minimaal tot 65) terwijl ik aan het werk, met de kleine of andere dingen.

Kan niet wachten tot er wat leukere dingen voor de Alliance uit de Alpha/Beta (misschien dan pas) komen zoals Horde de Druid forms heeft gekregen uit de zandalari. oOo Verwacht wel iets in de trend van hetzelfde.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Kadardar schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:41:
[...]

Sinds 2 a 3 weken speel ik nu Alliance en bevalt me prima. :) Had daar al 2 chars max level en ben bezig met een Warlock (83 nu, Void Elf <3 ) en heb een raid team (als Havoc DH) gevonden wat mij lekker ligt. Even wat meer richting social wegens RL, was dat er ook geweest op de Horde kant? Ongetwijfeld maar ik had even een nieuwe start nodig op een andere realm het liefste waar ik niemand kon of wellicht een paar. :)

Vrouw wou ook meer richting Alliance en die heeft eigenlijk een groot deel van me Warlock gelevelled (minimaal tot 65) terwijl ik aan het werk, met de kleine of andere dingen.

Kan niet wachten tot er wat leukere dingen voor de Alliance uit de Alpha/Beta (misschien dan pas) komen zoals Horde de Druid forms heeft gekregen uit de zandalari. oOo Verwacht wel iets in de trend van hetzelfde.
Err, traitor :)
....alhoewel Void elf wel erg cool is, dat moet ik toegeven .
Heb nog een human DK op Silvermoon die ik misschien ook naar 110 haal (was mijn Main in Mist en WoD)
(is nu 105 dacht ik)

Wat ik daarna ga doen weet ik nog niet.
Speel op Horde momenteel alleen nog maar mijn Lock maar steeds meer en meer mijn enhancement shaman.
Misschien dat ik tot BfA focus op de shaman en hem in een leuke guild onderbreng.

FUMES et CARNES

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:14:
Misschien is het al een paar keer gezegd maar er zijn zoveel posts haha.
Ik wil weer beginnen met spelen, heb echt al 5 jaar niet gespeeld.
Is er ergens een redelijk actieve nederlandse guild?
Thanks alvast!
Die is er zeker Hollands Glorie (Alliance), spelen op server: Outland
Ze hebben ook een actieve discord en raiden ook best veel.
Altijd wat te doen :)

https://hgwow.nl/

Voeg anders mij maar even toe: Mcfriemel073#2985

[ Voor 6% gewijzigd door pascal073 op 06-03-2018 10:04 ]

Iusedto schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:51:
[...]

Err, traitor :)
....alhoewel Void elf wel erg cool is, dat moet ik toegeven .
Heb nog een human DK op Silvermoon die ik misschien ook naar 110 haal (was mijn Main in Mist en WoD)
(is nu 105 dacht ik)

Wat ik daarna ga doen weet ik nog niet.
Speel op Horde momenteel alleen nog maar mijn Lock maar steeds meer en meer mijn enhancement shaman.
Misschien dat ik tot BfA focus op de shaman en hem in een leuke guild onderbreng.
Haha, see you on the battlefield! :P

Void Elf is zeker cool, vooral de herotage armor... enige reden waarom ik moet en wil levellen :+ Na me Warlock ga ik denk ik ook nog een shadow priest max maken als Void Elf. Daarna pak ik misschien me Rogue en Warrior nog even mee aangezien die al in de 100+ zitten. Vanaf daar kijk ik wel weer verder. Met leveling gear + invasions zo gedaan, klink als heel veel maar als ik er een week mee bezig ben met die 2 is het veel. :P Daarna gaan ze de vriezer in want actief onderhouden gaat het niet worden voor Rogue + Warrior. Als ik er 2 kan onderhouden is het al veel en daar lijd me 2de char dan al vaak onder dat ik er niet alles mee kan doen wat ik ermee zou moeten doen. Zover lijkt de Lock en Shadow Priest een hele goede kandidaat.

Maar ja je moet spelen wat je leuk lijkt. Ik vind DH (vooral tank, maar er is bijna niets te vinden voor tanks over het algemeen en als ik iets zie raiden ze op dagen/tijden dat ik niet kan.) gewoon leuk maar met de huidige setup van 7.3.5 voor Havoc is het allemaal wat minder. Het is letterlijk een 3 button class (rotatie wijze) als je perfect stil zou kunnen staan en 1 button voor je metamorph wanneer die van cooldown afkomt na 3-4 minuten of even wachten om uit te lijnen met adds. Het is nu max 5 knopjes indrukken (fel rush om snel te bewegen indien nodig) en dan ook nog eens zonder enige vorm van dots dus je hoeft ook niet op te letten om je DPS hoog te houden

Alhoewel ik nu goed richting de paarse parses begin te komen voor me ilvl is er nog zoveel wat ik gear wijze zou kunnen verbeteren zoals bijv. me tier set compleet maken, 2de BiS legendary vinden en hopelijk ooit op een dag de legendary trinket van Argus. Maarja random drops zijn niet beïnvloedbaar helaas. :(

Ik hoop daarom ook dat de volgende patch of BfA de Havoc DH gaat finetunen naar iets leukers (hopelijk 1 of 2 dots erbij om de class wat spannender te maken). Je kan nu al speccen naar throw glaive dot maar dat is het helaas niet waard DPS wijze.

[ Voor 18% gewijzigd door Kadardar op 06-03-2018 10:58 ]

Kadardar schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:37:
[...]

Haha, see you on the battlefield! :P

Maar ja je moet spelen wat je leuk lijkt. Ik vind DH (vooral tank, maar er is bijna niets te vinden voor tanks over het algemeen en als ik iets zie raiden ze op dagen/tijden dat ik niet kan. Toen maar gekozen voor Havoc en een guild te kiezen op die spec) gewoon leuk maar met de huidige setup van 7.3.5 voor Havoc is het allemaal wat minder. Het is letterlijk een 3 button class
Kom maar op mannetje d:)b

Havoc heb ik nooit aan kunnen wennen op de een of andere manier, altijd Vengeance geweest.
Nu dus de tweede op 110, female NE, en ik moet zeggen dat een NE er mooi uitziet.

Shaman vond ik niets tijdens legion beta (veel te squishy) , vond het niets tijdens levelen maar nu ik eenmaal 110 ben wordt het steeds leuker gek genoeg. Ben en blijf squishy maar de gameplay is te leuk om te stoppen hehe.
Heb pas 1 legendary op hem maar dat is die quest ring en dat is nou niet echt een topper :(
Heb wel het gevoel dat enhancement vrij gear dependent is maar ik speel de class te kort om dat met zekerheid te kunnen zeggen. Merk wel een groot verschil na elke upgrade.

Daarnaast speel ik ook nog op de Warlock en dat is en blijft toch een geweldige class. Mijn Legion verassing <3
Ga waarschijnlijk met zowel Lock als Shaman naar een Guild die beide goed kunnen gebruiken.
Vanavond waarschijnlijk.

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:59:
[...]
Daarnaast speel ik ook nog op de Warlock en dat is en blijft toch een geweldige class. Mijn Legion verassing <3
Ga waarschijnlijk met zowel Lock als Shaman naar een Guild die beide goed kunnen gebruiken.
Vanavond waarschijnlijk.
Moet zeggen dat Warlock me ook heel goed beviel. Heb op Horde me Nightborne geboost en beide Affli en Destro vind ik echt super leuk om te spelen. Vind Affli wel leuk om te spelen maar om te levellen heb ik het gevoel dat Destro sneller en leuker spelen is op de lagere levels. Vanaf 100 pak ik wel direct Affli en hoop ik dat ik Legion ermee door kom anders pak ik weer snel Destro en ga ik vanaf 110 weer verder met Affli. Tijd zou het leren. :D

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-11 11:44
Mijn quest for loremaster loopt helaas vast. Ik moet nu een 3 tal elites (en daarna nog 1) verslaan echter met de rogue haal ik het helaas niet. Ik kom een eind maar krijg ze net niet plat.
Het zijn 5 man quests en helaas phased voor iedereen die niet die quest lijn aan het doen is. Ik had al een 110 mee genomen waarvan ik zeker wist dat ze de quest lijn gedaan had maar ook voor haar was het phased. In de group finder ook niemand ook niet na het zelf starten....snif. Dus dan maar met een warlock of hunter levelen in Icecrown om het compleet te krijgen :(

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:28
Carthrax schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:10:
Mijn quest for loremaster loopt helaas vast. Ik moet nu een 3 tal elites (en daarna nog 1) verslaan echter met de rogue haal ik het helaas niet. Ik kom een eind maar krijg ze net niet plat.
Het zijn 5 man quests en helaas phased voor iedereen die niet die quest lijn aan het doen is. Ik had al een 110 mee genomen waarvan ik zeker wist dat ze de quest lijn gedaan had maar ook voor haar was het phased. In de group finder ook niemand ook niet na het zelf starten....snif. Dus dan maar met een warlock of hunter levelen in Icecrown om het compleet te krijgen :(
Misschien met wat heirlooms en enchants? Wie weet iets goedkoops op de AH qua gear? Drums voor heroism (nou ja, bijna dan) buff? Misschien nog een potion en flask?

Ligt er aan hoe ver je er vanaf zit uiteraard, maar misschien helpt zoiets je net genoeg.

Beetje jammer als dit nodig is voor loremaster, maar wel phased is.
Als je het wilt doen, Affli lock, er gaat wat tijd in zitten maar met je voidwalker is het te doen. Anders de zone uitlevellen en later terugkomen een idee?

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:15

junglebeast

hier staat iets

Northrend is tot lvl 80 toch? Gewoon later terug gaan en de quests completen..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Vanaf welk level kan je tegenwoordig eigenlijk naar Northrend ?

[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 06-03-2018 14:12 ]

FUMES et CARNES

• Mr.Mew
Iusedto schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:12:
Vanaf welk level kan je tegenwoordig eigenlijk naar Northrend ?
Lvl 60 t/m 80. :)

• Carthrax
junglebeast schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:19:
[...]

Northrend is tot lvl 80 toch? Gewoon later terug gaan en de quests completen..
Dat zal het ook gaan worden, ik ben bijna lvl80 met de velf dus ik ram de resterende quests er even door in Icecrown en dan is het: I'll be back!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:31
Iusedto schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:29:
[...]

Damn :)
Zit met een level 55 en had gehoopt al naar Northrend te kunnen
Ikzelf heb de Eastern plaguelands gedaan tot en met lvl 61 , want na lvl 60 val je niet meer in de level scaling bracket , en mep je mobs weer neer zonder moeite, maargoed ik wou het verhaal in de EPL afmaken dat is het lastigste met de nieuw scaling ;)

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-11 00:26
Ik loop zelf sinds gisteren met mijn lvl 110 dwarf paladin door Icecrown voor Loremaster, ik heb geen idee op welke quests je vastloopt?
[...]

Vroeger was het 58 om naar Outland te gaan... ik doe graag 2 extra levels om Outland te skippen :+ Ik haat het niet maar heb er ook niets mee... Misschien vroeger te vaak gekilled :P Waarbij ik in Northrend er gewoon doorheen knalde... heel veel van mij alts hangen ook in de 58~68 range puur door outland. Misschien dta het toch ooit nog eens goed gaat komen met die alts. :P

Verwijderd

Top bedankt, volgens mij heb ik op die realm nog wat heirlooms en 85's!
ik zal je toevoegen.
pascal073 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:02:
[...]

Die is er zeker Hollands Glorie (Alliance), spelen op server: Outland
Ze hebben ook een actieve discord en raiden ook best veel.
Altijd wat te doen :)

https://hgwow.nl/

Voeg anders mij maar even toe: Mcfriemel073#2985
Kadardar schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:44:
[...]
Vroeger was het 58 om naar Outland te gaan... ik doe graag 2 extra levels om Outland te skippen :+ Ik haat het niet maar heb er ook niets mee... Misschien vroeger te vaak gekilled :P Waarbij ik in Northrend er gewoon doorheen knalde... heel veel van mij alts hangen ook in de 58~68 range puur door outland. Misschien dta het toch ooit nog eens goed gaat komen met die alts. :P
Outland was wel leuk ja. Vooral de dungeons vond ik dik in orde.

Northerend is gewoon de allerbeste zone ooit gemaakt in welke MMO dan ook.
Absolute wereldklasse <3
Kan je merken dat ik Northrend wel in orde vind ? :)

Heb nog een lvl 100 boost over en ik zit te denken waaraan ik die wil besteden.
Kan evt mijn human warrior naar 60 brengen en die boosten maar ik heb nog nooit een rogue gespeeld dus ik twijfel om misschien een Horde rogue te maken
Keuzes :9

FUMES et CARNES

• Carthrax
EelcoB schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:43:
[...]

Ik loop zelf sinds gisteren met mijn lvl 110 dwarf paladin door Icecrown voor Loremaster, ik heb geen idee op welke quests je vastloopt?
De Rider of Blood, Rider of Unholy en Rider of Frost.

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:31
Northerend zones , of de Legion zone's hmmm ik moet zeggen dat de Legion zones ook dik in orde zijn

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-11 00:26
Carthrax schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:53:
[...]

De Rider of Blood, Rider of Unholy en Rider of Frost.
Die komen me nog niet bekend voor, ben pas begonnen in Icecrown, zal kijken of ik je desnoods vanavond even kan toevoegen op battletag, wellicht dat we ze dan even samen kunnen doen als ik zover ben in Icecrown
Metallize schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:56:
Northerend zones , of de Legion zone's hmmm ik moet zeggen dat de Legion zones ook dik in orde zijn
Dat is zeker waar maar Northrend had de Lich King, Legion heeft .....Khadgar.
Is toch anders :P

FUMES et CARNES

• Mr.Mew
Iusedto schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:03:
[...]

Dat is zeker waar maar Northrend had de Lich King, Legion heeft .....Khadgar.
Is toch anders :P
Legion heeft Sargeras.
De maker van de Lich King. O-)

Mr.Mew schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:04:
[...]

Legion heeft Sargeras.
De maker van de Lich King. O-)
Hoe vaak zie je Sargeras tijdens je quests? 1 keer en dan spreekt die je niet eens direct aan. Iets wat de Lich king de hele expansion deed. Ging je een quest doen? Stond die weer met Frostmourne in je gezicht te zwaaien en te vertellen dat alles wat je deed zinloos was. Dacht je klaar te zijn met je Trial raid kwam de Lich King je even opzoeken om te vertellen dat Anub Arak eigenlijk nog niet dood is maar een tunnel heeft gegraven onder het stadium en brak even al het ijs onder je voeten weg. Ging je Yogg saron killen zag je een vision. Het was allemaal iets meer in elkaar geweven zeg maar. Zo kwam die nog een paar keer in dungeons etc. Zo kwam je dan eindelijk aan het einde van ICC tegenover de Lich King en kon je er eindelijk een einde aanmaken

Ik denk dat iusedto dat vooral bedoeld. Lich King was tijdens WotLK de hele tijd bij je, alsof je een stalker had.Legion is meer... Sargeras komt eraan, bereid je voor maar de dreiging voelde je niet echt. Tot je aan het einde van Antorus komt en ziet wat er gebeurd. Dan nu denkt... okay, damn! Groot zwaard jonguh! annnnnddd... its gone!

Natuurlijk is het allemaal een spelletje en niet echt maarja wat er gebeurd is meeslepend of niet. Zelfde als een film ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 06-03-2018 16:32 ]

• Raptar
Kadardar schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:55:
[...]

Hoe vaak zie je Sargeras tijdens je quests? 1 keer en dan spreekt die je niet eens direct aan. Iets wat de Lich king de hele expansion deed. Ging je een quest doen? Stond die weer met Frostmourne in je gezicht te zwaaien en te vertellen dat alles wat je deed zinloos was. Dacht je klaar te zijn met je Trial raid kwam de Lich King je even opzoeken om te vertellen dat Anub Arak eigenlijk nog niet dood is maar een tunnel heeft gegraven onder het stadium en brak even al het ijs onder je voeten weg. Ging je Yogg saron killen zag je een vision. Het was allemaal iets meer in elkaar geweven zeg maar. Zo kwam die nog een paar keer in dungeons etc. Zo kwam je dan eindelijk aan het einde van ICC tegenover de Lich King en kon je er eindelijk een einde aanmaken

Ik denk dat iusedto dat vooral bedoeld. Lich King was tijdens WotLK de hele tijd bij je, alsof je een stalker had.Legion is meer... Sargeras komt eraan, bereid je voor maar de dreiging voelde je niet echt. Tot je aan het einde van Antorus komt en ziet wat er gebeurd. Dan nu denkt... okay, damn! Groot zwaard jonguh! annnnnddd... its gone!

Natuurlijk is het allemaal een spelletje en niet echt maarja wat er gebeurd is meeslepend of niet. Zelfde als een film ;)
Tuurlijk kwam Arthas vaker, een bezoekje van Sargeras in Neltharion's Lair lijkt mij nogal onpersoonlijk. Hij kan waarschijnlijk alleen z'n pink naar binnen schuiven, vrij ongezellig qua communicatie :P .

Daarnaast was/is Sargeras natuurlijk één van de mysterieuste villians qua fysieke gewaarwording, die moesten ze zo epic en echt on point brengen. Ze hadden daar echt één kans voor, het vaker doen had alleen maar afkeer opgeleverd.
Raptar schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:43:
[...]

Tuurlijk kwam Arthas vaker, een bezoekje van Sargeras in Neltharion's Lair lijkt mij nogal onpersoonlijk. Hij kan waarschijnlijk alleen z'n pink naar binnen schuiven, vrij ongezellig qua communicatie :P .

Daarnaast was/is Sargeras natuurlijk één van de mysterieuste villians qua fysieke gewaarwording, die moesten ze zo epic en echt on point brengen. Ze hadden daar echt één kans voor, het vaker doen had alleen maar afkeer opgeleverd.
Het hoeft ook niet zijn Titan vorm te zijn. Het zou vast niet even goed als Arthas zijn maar ik denk dat er meer dreiging aanzit dan Hij komt eraan.

Mocht je macaree nog niet af hebben gemaakt dan raad ik niet aan deze spoiler link te openen tenzij je graag gespoiled wilt worden. :)

• Raptar
Kadardar schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:49:
[...]

Het hoeft ook niet zijn Titan vorm te zijn. Het zou vast niet even goed als Arthas zijn maar ik denk dat er meer dreiging aanzit dan Hij komt eraan.

Mocht je macaree nog niet af hebben gemaakt dan raad ik niet aan deze spoiler link te openen tenzij je graag gespoiled wilt worden. :)
spoiler:
Die form was alleen van knoepertje lang geleden, die heeft hij nu niet meer afaik. Zoals je weet is het ook een flashback. Sowieso waren er veel theorieën over zijn fysieke voorkomen, de meeste voorkomende natuurlijk dat hij de grootte van een planeet was en alleen zijn bijzijn je al dood zo maken door de hitte. Ik denk dat het moeilijk verpakken en draaien was qua lore om dit toch op een bepaalde manier te realiseren. Hoe ze het nu gedaan hebben bevalt me prima, hoop hem nog wel terug te zien in de toekomst trouwens.
Kadardar schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:55:
[...]

Dit is exact wat ik bedoel ja :)
Apart dat je zo exact weet wat ik bedoelde hehe

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 06-03-2018 17:01 ]

FUMES et CARNES

Raptar schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:55:
[...]

spoiler:
Die form was alleen van knoepertje lang geleden, die heeft hij nu niet meer afaik. Zoals je weet is het ook een flashback. Sowieso waren er veel theorieën over zijn fysieke voorkomen, de meeste voorkomende natuurlijk dat hij de grootte van een planeet was en alleen zijn bijzijn je al dood zo maken door de hitte. Ik denk dat het moeilijk verpakken en draaien was qua lore om dit toch op een bepaalde manier te realiseren. Hoe ze het nu gedaan hebben bevalt me prima, hoop hem nog wel terug te zien in de toekomst trouwens.
Ja dat zou kunnen, weet ook niet hoe dat precies zat maar op een soort van manier al was het door flashbacks geweest had je meer ervaring van de dreiging. Al zou alleen het beeld wat Magni zag verwerkt zijn tot cutscene (een donkere versie die ons iets liet zien). Zou vast wel lore redenen achter zitten maar ik miste gewoon het feit er is iets maar niemand laat zien wat. De tijd van TBC en WotLK en deels Cata zijn we voorbij waar we een vorm van idee achter een dreiging kunnen hebben omdat we het al eens gezien hebben in WC1, WC2 of WC3.

Voor Legion wisten we niet beter dat de Legion terugkwam en Guldan een deel ervan uit zou maken. Niets hinten naar mijn idee wat er zou gaan gebeuren qua cutscene wijze. Er zijn genoeg spelers die accept, kill kill kill of collect collect collect doen en weer finishen. Bij de scenario van Magni kreeg ik een vermoeden het te lezen dus dat heb ik ook gedaan maar dat was puur omdat iets mij vertelde dat ik het moest doen.
Iusedto schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:00:
[...]

Dit is exact wat ik bedoel ja :)
Apart dat je zo exact mijn woorden beschrijft .
Dacht ik al, de mens is heel visueel ingesteld en tekst boeit ons niet veel. :+ Als je een zwaard op je neus gedrukt krijgt herinner je dat wel. :P

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:53
Gisteren maar even argus hc gekilled op mijn alt. Krijgt zo'n gast die verder niks inbrengt amanthuls als drop. Kon wel janken 😥

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Welk ilvl wordt er voor mythic antorus aangeraden ?

[Battle.net: Forsaken#22243]

Intelcorei7 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:30:
Welk ilvl wordt er voor mythic antorus aangeraden ?
zo rond 950~955 zou wel het aangeraden zijn en waar meeste guild de lijn zouden trekken. Voor pugs heb je dikke kans op 970+

• Intelcorei7
Kadardar schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:09:
[...]

zo rond 950~955 zou wel het aangeraden zijn en waar meeste guild de lijn zouden trekken. Voor pugs heb je dikke kans op 970+
Oke mijn main is nu 960, zou wel een keer mythic willen proberen.

• rolandos582
Intelcorei7 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:33:
[...]
Oke mijn main is nu 960, zou wel een keer mythic willen proberen.
Tsja dan hoop ik dat je op een actieve realm zit. Want je kan enkel met je realm mythic raiden en niet cross realm. Bij ons op silvermoon heb je redelijk wat pugs. Mythic progress = prio maar multikill is wel minimaal. En uiteraard video's bekijken over de fights etc. :)

Een guild joinen voor mythic raids helpt wel.

• Intelcorei7
rolandos582 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 00:04:
[...]

Tsja dan hoop ik dat je op een actieve realm zit. Want je kan enkel met je realm mythic raiden en niet cross realm. Bij ons op silvermoon heb je redelijk wat pugs. Mythic progress = prio maar multikill is wel minimaal. En uiteraard video's bekijken over de fights etc. :)

Een guild joinen voor mythic raids helpt wel.
Draenor (horde) is wel goed actief, ik kijk uiteraard video’s. Ik zie wel of ik ergens terecht kan komen.

Gisteren verder gegaan met de Class story van mijn shaman.
Is best wel een redelijk verhaal moet ik zeggen.
Niet zo goed als bijvoorbeeld de DK story maar toch zeker niet slecht.

FUMES et CARNES

Even doorgehaald qua levelen gister. Ondertussen level 86 op de lock. Weet niet of ik vandaag nog de 90 ga halen omdat het ook weer wekelijkse reset is en ik ook op me DH weer wil spelen. Kijk wel waar ik vanavond zin in heb, heb morgen ook nog voor me DH :) Maar zelfde geldt voor men lock natuurlijk.

Zie wel welke stemming ik ben, 3 button rotatie of alles kapot dotten. :P

Kadardar schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:30:
Even doorgehaald qua levelen gister. Ondertussen level 86 op de lock.
Goede bezig :)
Helaas kan ik vanavond niet spelen want mijn schoonvader komt eten en film kijken.
Morgen dan maar verder .....

FUMES et CARNES

Verwijderd

[...]

Kadardar schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:44:
[...]

De quests in de start zones van Northrend zijn vanaf level 58 beschikbaar.
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:41:
[...]

[...]

De quests in de start zones van Northrend zijn vanaf level 58 beschikbaar.
owh ja natuurlijk |:( Begin van de week momentje. :P

Weet iemand of toegang tot BfA alpha ook voor Friends and family geld of alleen nog voor specifieke invites (streamers en zo) ?
Het lijkt er namelijk op dat ook FaF een invite hebben maar daar hoor je niemand over gek genoeg

[ Voor 27% gewijzigd door Iusedto op 07-03-2018 10:48 ]

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:40:
Weet iemand of toegang tot BfA alpha ook voor Friends and family geld of alleen nog voor specifieke invites (streamers en zo) ?
Het lijkt er namelijk op dat ook FaF een invite hebben maar daar hoor je niemand over gek genoeg
Is alpha niet zover voor de pilaren van de game? Theorycrafters, devs van veel gebruikte addons, grote youtube kanalen voor exposure, high end mythic raiders etc? Ten minste die zie je het meeste,

Vaak zijn de FaF gewoon normale mensen die niet veel aan exposure doen maar meer helpen de game beter te maken, ideeën inschieten, als opvulling dienen door de kleine groep van Alpha testers etc.

Of FaF geinvite is geen idee, maar het legt wel vaak uit waarom je niets van ze hoort en waarom sommige youtube kanalen waar je vraagtekens bij krijgt waarom zij alpha toegang hebben bestaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 07-03-2018 11:25 ]

Kadardar schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:22:
[...]

Is alpha niet zover voor de pilaren van de game? Theorycrafters, devs van veel gebruikte addons, grote youtube kanalen voor exposure, high end mythic raiders etc? Ten minste die zie je het meeste,

Vaak zijn de FaF gewoon normale mensen die niet veel aan exposure doen maar meer helpen de game beter te maken, ideeën inschieten, als opvulling dienen door de kleine groep van Alpha testers etc.
Ben bang dat je gelijk hebt. Was vroeger niet zo hoor. Je zat als alpha speler gewoon samen met de streamers/YT's.
Vermoed dat door de enorme toename van bijv. Twitch de prioriteit veranderd is.
Ik kan het wel begrijpen maar toch is het jammer.

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:43:
[...]

Ben bang dat je gelijk hebt. Was vroeger niet zo hoor. Je zat als alpha speler gewoon samen met de streamers/YT's.
Vermoed dat door de enorme toename van bijv. Twitch de prioriteit veranderd is.
Ik kan het wel begrijpen maar toch is het jammer.
Maximale wat ik heb gehad is Beta en de enige beta die ik van Blizzard mee mocht doen was Legion. Eind WoD was mijn periode van mythic raiding op serieuze basis en door me mythic progress zou ik toen vast wel eruit ge-loot zijn om beta te spelen. Heb het 30 minuten gespeeld en toen vond ik het wel weer mooi. Alpha en Beta boeit me niet zo heel veel eerlijk gezegd. Nooit echt gehad met games. Enige beta die ik serieus heb gespeeld was van TERA maar mede dankzij dat er heel veel bekende het aan het doen waren anders had ik hem ook geskipped.

Tenzij ze vorige progress meetelle nzou ik misschien weer Beta krijgen maar met mijn huidge 8/11 Heroic denk ik vrij weinig aan beta. :P Raid totaal niet meer serieus tevens, vind het leuk wat rond te hangen en niet de toeristen versie te spelen maar als ik een uur niet verder kom boeit het me ook niet. Typische social raider, is even voor het moment beter. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Kadardar op 07-03-2018 13:11 ]

BfA alpha changes :

Zandalari cat form and upright Orc male

Afbeeldingslocatie: https://media.mmo-champion.com/images/news/2018/march/ZandalariCat04.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media.mmo-champion.com/images/news/2018/march/uprightOrc.jpg

Ziet er wel dik in orde uit zeg, wow.

For the Horde !!

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 07-03-2018 13:16 ]

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:12:
BfA alpha changes :

Zandalari cat form and upright Orc male

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er wel dik in orde uit zeg, wow.

For the Horde !!
Uhm dat is geen Cat... whatever het mag zijn... :P

Alhoewel ziet er wel super cool uit. :P

Upright Orcs... eindelijk zien we een model als een van onze speelbare Orcs ipv een NPC. Ach ja... wacht geduldig op Alliance en hun coole dingen wat ze gaan krijgen... :z BfA duurt nog wel even voordat het uitkomt... kan een hoop bijkomen nog in die tijd.

Kadardar schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:22:
[...]
Uhm dat is geen Cat... whatever het mag zijn... :P
Het is zeker niet echt fraai, lol :)
Lijkt wel op een pre historische hyena of zo

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:40:
[...]

Het is zeker niet echt fraai, lol :)
Lijkt wel op een pre historische hyena of zo
Ik wou niet zeggen dat ik hem niet vet vond ;) Het is alleen niet echt een Cat. :P Maar begrijp wel waarom ze Cat zeggen want zo weet iedereen wat er bedoeld wordt. Betere benaming van die form zouden ze gewoon Feral moeten noemen net zoals Bear gewoon naar Guardian zou moeten. Hele probleem opgelost. :D

Als ik ooit een Feral zou spelen (wat er dik inzit want ik mis me kitty toch best wel na 4 jaar dat te mainen maar elke keer als ik weer kitty ging spelen had ik toch niet de klik ermee die ik hoopte) zou Zandalari nu wel mij top zijn. Maar zoals ik zei ik verwacht dat Alliance ook nog wel iets gaat krijgen. Maar daar moeten we nog even opwachten helaas. :)

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Kadardar schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:22:
[...]

Of FaF geinvite is geen idee, maar het legt wel vaak uit waarom je niets van ze hoort en waarom sommige youtube kanalen waar je vraagtekens bij krijgt waarom zij alpha toegang hebben bestaan.
Alpha is normaal niet voor exposure, maar om de 1e lading aan bugs/rare dingen eruit te krijgen. Mensen dus die de game normaal spelen en feedback geven. Dat zijn meestal ook mensen die niet hoog van de daken schreeuwen dat ze een alpha invite hebben. Ik gok dat FaF nu ook gewoon weer alpha invite hebben. Daarnaast zijn de streamers die alpha invite gekregen hebben ook van het kaliber die goede feedback kunnen geven en vooral veel spelen.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:30

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Dat inderdaad, las gister een stuk over warlocks van een aantal mensen die ook echt geode feesback hebben over de veranderingen die ze zien,wat ze wel als goed zien en wat niet.nu nog diep alpha dus neem aan dat de locks nog wel wat veranderingen krijgen,maar uiteindelijk zal het net als bij iedere expansion zijn dat de locks in het begin heel rot spelen en pas iets later gefixed worden,met veels te logische aanpassingen,maar ja ben het gewend

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Noiz schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:20:
[...]

Alpha is normaal niet voor exposure, maar om de 1e lading aan bugs/rare dingen eruit te krijgen. Mensen dus die de game normaal spelen en feedback geven. Dat zijn meestal ook mensen die niet hoog van de daken schreeuwen dat ze een alpha invite hebben. Ik gok dat FaF nu ook gewoon weer alpha invite hebben. Daarnaast zijn de streamers die alpha invite gekregen hebben ook van het kaliber die goede feedback kunnen geven en vooral veel spelen.
Nou ja, het is er niet voor bedoeld maar het is ook niet zo dat het niet mag. Dus waar iemand de moeite wilt nemen om alpha changes door te nemen voor classes (Preach bijv.) hebben er wel degelijk exposure door. Nu heeft Preach dat niet persé nodig maar denk niet dat hij de youtube cash erg vind om gestort te krijgen dankzij wat extra views vanuit de alpha.

Dit creëert exposure voor hem maar ook voor BfA zelf waar Blizzard weer van mee profiteert. Stel je voor dat je heel graag Class X met spec Y wilt spelen en je komt op een video en denkt... dat is vet! Dit wil ik spelen ga je toch de game kopen dus cash in het laatje van Blizzard. Nou ben ik van mening dat je totaal geen waarde moet geven aan een Alpha maar er zouden er vast ook wel een paar zijn die denken dat alles in Alpha ook live terugkomt of iets vergelijkbaars (dom, weet het. Daarom trap ik er ook niet in)

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-10 19:05

UTADDICT

NERF

Die Zandalari 'cat' is echt verschrikkelijk. Zelfs als de staart wel blijkt te bewegen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Verwijderd

Alpha`s en Beta tests zijn gewoon gratis content voor veel streamers en youtubers, millenials hebben tegenwoordig overal schijt aan, zolang ze maar subs en geld krijgen voor de "content"

Ze spelen het allemaal masaal en maar weinig feedback gaat terug naar de developers waar die alpha en beta tests voor bedoeld waren.

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:44
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 02:19:
Alpha`s en Beta tests zijn gewoon gratis content voor veel streamers en youtubers, millenials hebben tegenwoordig overal schijt aan, zolang ze maar subs en geld krijgen voor de "content"

Ze spelen het allemaal masaal en maar weinig feedback gaat terug naar de developers waar die alpha en beta tests voor bedoeld waren.
en zoals door verschillende anderen al eerder is aangegeven:
streamers zijn er niet voor de feedback naar developers, streamers zijn er voor de exposure.
= gratis marketing = geld over voor andere dingen

je kunt nog zo'n geweldig product maken door alle feedback die je krijgt, maar als dit vervolgens niet bekend is bij het grotere publiek a.k.a. aboard the hype train, dan levert het niets op voor Blizz.

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Idd, enorm sick. Wil niet graag een nieuwe main/alt.. maar dit is wel über vet. Eigenlijk wou ik voor een Troll mage gaan ivm lore(!?). Maar zo'n gast in melee vorm wil je ook niet tegenover je hebben toch?
Beentjes zijn wel een beetje raar, 1. hele dikke sporters kuiten, weet niet wat zandalaris de hele dag doen maar ze moeten er vast stevige pootjes voor hebben. :P
2. Het lijkt alsof de benen uit 2 delen bestaan (vooral vanaf de voorkant, zijkant lijkt het dan weer in orde), van de knie lijkt het net alsof ze kuit + voet eronder hebben geplakt en echt door totaal 2 verschillende tekenaars zijn gemaakt. nou lijkt de logisch verklaring hier omdat ze de troll model wordt gebruikt, die hebben officieel geen rechte benen, beetje finetunen kan geen kwaad.

Als dat wordt gefixed.... dan zou het echt een perfect model zijn imo. Het zou niet persoonlijk me favoriete model worden maar ik zou het ook geen straf vinden ermee te moeten spelen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 08-03-2018 10:27 ]

Ik heb altijd gezegd dat ik een Zandalari druid ga spelen en dat blijkt een goede keuze te zijn hehe.
Weet alleen niet of ik die wel ga levelen voor de Armor of gewoon een 110 boost geef.

FUMES et CARNES

• CyPh
Gisteren de 108 (en 65% richting de 109) aangetikt met mijn Prot Pala en het bevalt me weer heel goed :) Maar een keer als retri LfG dungeon gedaan. Smaakte naar meer :-)

Het valt me op dat er een stuk meer PvP enabled mensen (van elk level) rondlopen als voorheen. Meestal is het Horde maar ze zijn gewoon aan het questen net als mij. Ik laat ze met rust, omdat ik anders niet aan questen toekom door iedere x naar mijn corpse te moeten lopen ;) Maar het valt me erg op, is daar een reden voor dat iemand zo weet?

Uw advertentie hier?

Iusedto schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:25:
Ik heb altijd gezegd dat ik een Zandalari druid ga spelen en dat blijkt een goede keuze te zijn hehe.
Weet alleen niet of ik die wel ga levelen voor de Armor of gewoon een 110 boost geef.
Een keertje levellen kan geen kwaad maar zou er niet een boost voor kopen. Die van de expansion is perfect genoeg maar een boost kost ook geld en als ik dat geld omreken naar maanden dat ik had kunnen spelen is het me niet waard om het level proces te skippen en een boost te kopen. Maar dat is natuurlijk wat ik vind, vooral momenteel. Dalijk met BfA wil je misschien wel zo snel mogelijk end game content doen en dan is zo boost wel een uitkomst. Later level je dan een alt naar 120 en heb je ook je armor als je die zo graag wilt hebben. :)
CyPh schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:31:
Gisteren de 108 (en 65% richting de 109) aangetikt met mijn Prot Pala en het bevalt me weer heel goed :) Maar een keer als retri LfG dungeon gedaan. Smaakte naar meer :-)

Het valt me op dat er een stuk meer PvP enabled mensen (van elk level) rondlopen als voorheen. Meestal is het Horde maar ze zijn gewoon aan het questen net als mij. Ik laat ze met rust, omdat ik anders niet aan questen toekom door iedere x naar mijn corpse te moeten lopen ;) Maar het valt me erg op, is daar een reden voor dat iemand zo weet?
Zitten die personen niet op een PvP enabled realm heel toevallig? Geloof dat de wat minder populated realms vaak aan andere realms geknoopt worden om de playerbase onder de servers gelijk te trekken of dat het geen dode realm is met bijv maar 3 mensen in dalaran.

[ Voor 34% gewijzigd door Kadardar op 08-03-2018 12:35 ]

Verwijderd

Kadardar schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:09:
[...]

Niet zo schokkend, ik ken mensen die boven de 955 zitten met alleen Normal Antorus runs. 2 ilevl 1000 legos en een legendary of geupgrade trinket, een hoog level artifact en mazzel met een paar war/titanforged items en je bent daar zo.

Vervolgens een keertje heroic door rammen voor de achievement en presto, klaar voor Mythic met een fatsoenlijke guild.

Wij zijn er in ieder geval inmiddels allemaal klaar voor op mains en alts, maar ja probeer nu maar eens 4-6 nieuwe spelers te recruiten om consistent 20 man te hebben :(
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:38:
[...]

Niet zo schokkend, ik ken mensen die boven de 955 zitten met alleen Normal Antorus runs. 2 ilevl 1000 legos en een legendary of geupgrade trinket, een hoog level artifact en mazzel met een paar war/titanforged items en je bent daar zo.

Vervolgens een keertje heroic door rammen voor de achievement en presto, klaar voor Mythic met een fatsoenlijke guild.

Wij zijn er in ieder geval inmiddels allemaal klaar voor op mains en alts, maar ja probeer nu maar eens 4-6 nieuwe spelers te recruiten om consistent 20 man te hebben :(
True, dat is waar veel guilds vastlopen. De 20 man vinden om ergens te komen. Vaak zie je toch wel wat geswap in de leden per week omdat iemand is een keer niet kan komen, geen zin heeft etc. Mythic is daarbij ook nog eens een redelijk glad terrein waar je de hele tijd mensen ziet komen en gaan voor een andere guild met 2 kills meer. Ik begrijp nu wel waarom meeste zeggen we gaan niet verder dan heroic. Dan hou je de basis iig stabiel en als er een keer iemand niet kan komen scaled het weer. Langer bestaande guilds zouden hier vast wat minder last van hebben dan nieuwere maar het eindeloze mythic gerecruit in de trade chat houd niet op en als je goed kijkt zijn het 90% dezelfde guild die maar door moeten blijven recruiten.

Ik ben daarin tegenover toch wel blij met me huidige guild die echt totaal geen haast heeft of laat merken om progress te maken. We zien het wel :P Killen we het dan is het leuk... killen we het niet even goede vrienden. Zei altijd lijkt me niets, nu vind ik het allemaal wel prima :)

Kadardar schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:32:
[...]
Een keertje levellen kan geen kwaad maar zou er niet een boost voor kopen. Die van de expansion is perfect genoeg maar een boost kost ook geld en als ik dat geld omreken naar maanden dat ik had kunnen spelen is het me niet waard om het level proces te skippen en een boost te kopen.
Is een kwestie van uitrekenen lijkt me.
Geen idee hoe lang het nu zal duren als je van 20 naar 110 moet gaan levelen.
Op een casual manier denk ik ....2 tot 3 maandjes ? 2 tot 3 avondjes in de week

Kost je dus 30 tot 45 euro

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:05:
[...]

Is een kwestie van uitrekenen lijkt me.
Geen idee hoe lang het nu zal duren als je van 20 naar 110 moet gaan levelen.
Op een casual manier denk ik ....2 tot 3 maandjes ? 2 tot 3 avondjes in de week

Kost je dus 30 tot 45 euro
het gaat er vooral om hoeveel je in played terecht komt, ik heb mijn lock binnenkort wel max en dan zou ik even kijken. Dan is het ok wat makkelijker een rekensom op te bouwen maar als ik uit ga van 1 week played time zou je ongeveer in de 4 maanden terecht komen en zou 4x€13 je rekensom zijn wat je zou moeten overwegen.

Weekje moet je wel redelijk voor door knallen als je aan het spelen bent, niet zoals een maat van me bomen/ stenen in stadjes gaan inspecteren/even half uurtje AFK gaan etc. :P Zit wel al in men eigen /played dus ik zou daar even een beetje moeten kijken hoeveel ik denk AFK geweest te zijn :P Wel minimaal 3 uurtjes zover.

[ Voor 19% gewijzigd door Kadardar op 08-03-2018 13:35 ]

Verwijderd

Kadardar schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:01:
[...]

True, dat is waar veel guilds vastlopen. De 20 man vinden om ergens te komen. Vaak zie je toch wel wat geswap in de leden per week omdat iemand is een keer niet kan komen, geen zin heeft etc. Mythic is daarbij ook nog eens een redelijk glad terrein waar je de hele tijd mensen ziet komen en gaan voor een andere guild met 2 kills meer. Ik begrijp nu wel waarom meeste zeggen we gaan niet verder dan heroic. Dan hou je de basis iig stabiel en als er een keer iemand niet kan komen scaled het weer. Langer bestaande guilds zouden hier vast wat minder last van hebben dan nieuwere maar het eindeloze mythic gerecruit in de trade chat houd niet op en als je goed kijkt zijn het 90% dezelfde guild die maar door moeten blijven recruiten.

Ik ben daarin tegenover toch wel blij met me huidige guild die echt totaal geen haast heeft of laat merken om progress te maken. We zien het wel :P Killen we het dan is het leuk... killen we het niet even goede vrienden. Zei altijd lijkt me niets, nu vind ik het allemaal wel prima :)
De guild waarin ik zit is in 2008 opgericht en een paar maanden later in 2008 ben ik erbij gekomen.
WotLK en eerste helft van Cataclysm hebben we 25 mans normal en 10 mans heroic gecleared en 25 mans heroic grotendeels.

Halverwege cataclysm raakte we veel mensen kwijt die zwaar teleurgesteld waren met de kwaliteit. Hierdoor hebben sindsdien eigenlijk geen 25 man meer kunnen doen. Het gevolg is dat uiteindelijk de guild ingesteld was op 10 mans heroic en toen 20 mans mythic werd ingevoerd hadden we niet genoeg mensen meer.

Vanaf moment dat we hoorden dat heroic flexibel zou worden hebben we besloten dat we ons op heroic gingen richten en als mythic gebeurd (niet dus) dat dat een bonus was.

Als iedereen er nu is hebben we 21 man, maar meestal is de raid 15-18 mensen. Ik mis de uitdaging van mythic/hardmodes soms wel, maar de rompslomp om dat te organiseren mis ik zeker niet.
Kadardar schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:26:
[...]

het gaat er vooral om hoeveel je in played terecht komt, ik heb mijn lock binnenkort wel max en dan zou ik even kijken. Dan is het ok wat makkelijker een rekensom op te bouwen maar als ik uit ga van 1 week played time zou je ongeveer in de 4 maanden terecht komen en zou 4x€13 je rekensom zijn wat je zou moeten overwegen.
Detail mannetje :P
45 of 52 euro zeg maar, gemiddeld genomen.
Een boost kost "maar" 60 euro

Wil zsm end content in dan is een boost de beste maar op zich ook een goed alternatief als je tijd tegen geld afzet.

Zie je tijd niet als geld dan is levelen natuurlijk de beste oplossing.

FUMES et CARNES

Kadardar schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:01:
[...]

Scheelt ook dat jan en alleman allemaal een eigen guild willen hebben. Hoeveel sloten aan troep guilds er zijn met relatief weinig chars. Te weinig spelers kunnen recruiten kan een ding zijn, maar teveel guilds omdat iedereen kapitein wil zijn is ook een ding. Zoek voor de gein eens een guild, het gros is allemaal identiteitsloos en bieden niks bijzonders danwel unieks. 13 in een dozijn.

Ik neem even de NL guilds als voorbeeld. Er zijn best veel NL guilds en daardoor is recruiten lastig omdat de spelerspoel vanwege de taal relatief klein is. Daardoor is het heel moeilijk om die guilds kwalitatief omhoog te krijgen. Oplossing zou zijn als er minder NL guilds zouden zijn. Ja...maar dat kan niet roepen ze dan!

Daarnaast, waar stopt het dan? Vroegah ging die discussie over 40 man. Daarna over 25 man. Nu over 20 man. Maak er 15 man van en je hoort 10 man guilds klagen.

Daarnaast ben ik tegen het verkleinen van raids omdat het het voor dps specs lastiger maakt om een spot te krijgen. De hoeveelheid tanks blijft hetzelfde, healers scalen mee, maar bij dps zie je dan juist dat de flexibiliteit omlaag gaat. Specifieke specs neemt men sowieso mee, en dat resulteert in minder spots voor de rest. Dat stoorde mij enorm aan veel van die 10 man guilds. 5 of 6 dps spots. Mage, Rogue, offtank, offhealer en daarna komt je flexibele schil. Veel specs konden daardoor amper aan de bak komen. Ik ben juist blij dat Blizzard dat de nek om heeft gedraaid. 20 man is perfect.

[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-03-2018 14:38 ]

Kaap schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:31:
[...]

Scheelt ook dat jan en alleman allemaal een eigen guild willen hebben. Hoeveel sloten aan troep guilds er zijn met relatief weinig chars. Te weinig spelers kunnen recruiten kan een ding zijn, maar teveel guilds omdat iedereen kapitein wil zijn is ook een ding. Zoek voor de gein eens een guild, het gros is allemaal identiteitsloos en bieden niks bijzonders danwel unieks. 13 in een dozijn.
Helemaal met je eens !
Maar aan de andere kant is het ook wel begrijpelijk. Op zich denken veel mensen dat een Guild runnen vrij makkelijk is en pas later blijkt dat het best wel tegenvalt. Daarnaast heb je ook nog de (zoals wij ze noemen) Compensatie Guild master. Hebben IRL niet echt een leidinggevende functie maar willen in de game dit wel ervaren zeg maar.
En ik generaliseer nu ja maar ik denk wel dat ik, grotendeels, gelijk heb.
Ik neem even de NL guilds als voorbeeld. Er zijn best veel NL guilds en daardoor is recruiten lastig omdat de spelerspoel vanwege de taal relatief klein is. Daardoor is het heel moeilijk om die guilds kwalitatief omhoog te krijgen. Oplossing zou zijn als er minder NL guilds zouden zijn. Ja...maar dat kan niet roepen ze dan!
Er zijn, imo, te veel NL guilds. De spoeling is dun en die Guilds kunnen amper progressen omdat je core groep gewoon te klein is.
Eigenlijk zou elke guild die rond de 5 tot 7 man online heeft moeten mergen.

FUMES et CARNES

• pascal073
Net BFA exp gekocht voor maar 34 eurotje's met 110 boost :)

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-09 14:34
Is er hier iemand die de timewalking Black Temple achievement wil gaan halen en een idee hebben hoe dit voor elkaar te krijgen? Is hier een dungeon finder voor of moet je echt mensen gaan verzamelen via de chat?

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-09 14:34
pascal073 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:13:
Net BFA exp gekocht voor maar 34 eurotje's met 110 boost :)
Waar precies? Ik zoek hem ook nog.

• pascal073
Occy schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:21:
[...]

Waar precies? Ik zoek hem ook nog.
Ik stuur je een PM.
Kaap schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:31:
[...]

Daarnaast, waar stopt het dan? Vroegah ging die discussie over 40 man. Daarna over 25 man. Nu over 20 man. Maak er 15 man van en je hoort 10 man guilds klagen.

Daarnaast ben ik tegen het verkleinen van raids omdat het het voor dps specs lastiger maakt om een spot te krijgen. De hoeveelheid tanks blijft hetzelfde, healers scalen mee, maar bij dps zie je dan juist dat de flexibiliteit omlaag gaat. Specifieke specs neemt men sowieso mee, en dat resulteert in minder spots voor de rest. Dat stoorde mij enorm aan veel van die 10 man guilds. 5 of 6 dps spots. Mage, Rogue, offtank, offhealer en daarna komt je flexibele schil. Veel specs konden daardoor amper aan de bak komen. Ik ben juist blij dat Blizzard dat de nek om heeft gedraaid. 20 man is perfect.
Opzich heb je daar gelijk, maarja dit zou altijd een probleem blijven, 20 is naar mijn idee ideaal. Je hebt wel wat nodig maar het is niet overdreven veel als 40 bijv. Als daardoor plekken voor mensen verloren moet gaan is spijtig en vervelend voor de guild die wel een groep bij elkaar wist te houden. Maar het is helaas niet anders. Blizzard zou altijd luisteren naar de groep die harder schreeuwt en dat was in dit geval... wij kunnen geen 25-40 man vinden! Fix dit!

Nederlandse guilds hebben zelf gekozen NL te gaan, zij zouden daar dan ook bijvoorbaat rekening mee moeten houden. Als je een NL guild op wilt zetten en daarna gaat klagen er zijn niet genoeg spelers of gaat klagen over ik kan geen spelers vinden heb je slecht over je keuze nagedacht. Guild waar ik nu inzit waren ook eerst NL only. Door gebrek hebben zij gekozen INTL te gaan en dat heeft positief voor ze uitgewerkt. Er zouden er ook vast voldoende zijn vertrokken bij die overgang maar dat neem je dan voor lief.

Guilds zijn inderdaad identiteitsloos vooral op de grote servers. Waar jij als guild x/11 hebt zijn er 20 andere die al verder zijn. Als raiders het niet meer interessant vinden bij je schuiven ze door van guild. Je kan mensen niet vastbinden en bij je laten blijven. Waardoor ze dus de gouden bergen moeten beloven die er hoogst waarschijnlijk niet gaan komen. Maarja je gaat ook niet roepen... sorry doe ik geen belofte voor want dan whispered die persoon de volgende guild wel.

class/specs is maar net hoe de mechanics zijn. Aggra heeft bijv veel CC nodig op HC. Een 10 man groep zou moeten shiften van classes als zij teveel non-ccers hebben. Dat is het nadeel aan een kleine groep en zelfs bij grote kan dit ene probleem zijn, er zijn namelijk classes die geen elementals kunnen CCen. Maar ook daar kan je rekening mee houden door slim uit te breiden naar 13 bijv. Ik ga niet roepen dat het even een dagje werk is, zeker niet. Maar met wat tijd en moeite zou je ergens moeten komen als je toch al 10 stabiele mensen hebt. Zo zijn er meer mechanics die door class/specs beter handelbaar zijn. Dit probleem zou altijd weer ergens terugkomen. Want meeste setups zijn niet hetzelfde in class/spec wijze. Flexibel met je guild mee bewegen is key in kleinere guilds. Als je niet meer dan 10-13 man wilt heb je al voor jezelf de keuze gemaakt voor geen Mythic. Dat zouden ook hun voor lief moeten nemen net zoals NL guilds.

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 08-03-2018 16:33 ]

• rolandos582
Zijn er hier naast de casuals ook mythic raiders? Welke class en wat simmen jullie als DPS? O-)

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
rolandos582 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:12:
Zijn er hier naast de casuals ook mythic raiders? Welke class en wat simmen jullie als DPS? O-)
" simmen" What een excel cheet game is het toch geworden

Bij elk nieuw received item sim draaien en erachter komen of het wel of geen verbetering is
Ik wacht nog even op de nieuw exp voor ik weer ga spelen :)

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-11 16:54

zwik

randomized

Gisteravond zat ik een beetje op Twitch te kijken naar Asmongold (oid) en hij one-manned ICC even op heroic zag ik? Invincible farmen? Kan me nog wel herinneren dat dat toen wel anders was. Geen idee dat poppetjes tegenwoordig zo sterk zijn dat je een heroic end raid one-manned :) .

Tijdens wotlk kon je al wel ashes of al'ar one-mannen geloof ik maar dat was toen ook al niet makkelijk tenzij je paladin/druid was.

Moet je tegenwoordig eigenlijk nog steeds in een raid groep zitten om een raid in te kunnen zoals vroeger?

[ Voor 11% gewijzigd door zwik op 09-03-2018 08:38 ]

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
zwik schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:11:
Gisteravond zat ik een beetje op Twitch te kijken naar Asmongold (oid) en hij one-manned ICC even op heroic zag ik? Invincible farmen? Kan me nog wel herinneren dat dat toen wel anders was. Geen idee dat poppetjes tegenwoordig zo sterk zijn dat je een heroic end raid one-manned :) .

Tijdens wotlk kon je al wel ashes of al'ar one-mannen geloof ik maar dat was toen ook al niet makkelijk tenzij je paladin/druid was.
Raids >10 levels onder jouw level nemen increased damage, dus dat is sowieso geen uitdaging tegenwoordig :P Maar Lich King valt al lange tijd te one-mannen. Althans, die mount heb ik al gefarmed tijdens het einde van Cataclysm op verschillende characters.
rolandos582 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:12:
Denk dat er de nodige mythic raiders hier zijn. Speel zelf een fury warrior (en af en toe blood DK indien we een tank missen) maar geen idee wat mijn char simmed op het moment. Volgens mij is dat iets tegen de 2m aan, maar dat zou je zelf even kunnen nakijken/simmen op Raidbots :P Maar goed, simmed dps zegt vrij weinig tenzij je een simpel tank&spank gevecht hebt (waar er vrij weinig van zijn in Antorus ;)
HStyles schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 00:16:
[...]

Bij elk nieuw received item sim draaien en erachter komen of het wel of geen verbetering is
Simmen is al sinds WotLK al een ding. Denk je dat dat niet zo zal zijn in BfA? :+

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-11 20:30
Kan ik ook PM krijgen? Thanks ;)
HStyles schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 00:16:
[...]

Look, a salty filthy casual :+

Want god forbid dat mensen binnen een MMO verschillende visies en goals erop nahouden. Laat staan dat sommige mensen het best uit hun character willen halen.

• CyPh
Zo gisteren met mijn Paladin 110 geworden. Nu eerst maar eens de pathfinder achievements halen zodat ik kan vliegen, dat wordt nog een klus :)
Ook maar vast BfA gekocht zodat ik voorlopig vooruit kan :P Een void elf lijkt me ook wel geinig. (En een lvl boost voor een oude alt heb).
IntToStr schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:09:
Ik speel zelf op Doomhammer/Turalyon in de guild Requiem, maar het is wel vooral een raiding guild. Kan wel eens vragen of socials ook gewoon kunnen joinen als je interesse hebt. Wie weet zie ik je rondlopen op m'n mage :)
Hoe heet je trouwens ingame? Dan weet ik welke mage je bent :)

Uw advertentie hier?

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:28
CyPh schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:59:

Hoe heet je trouwens ingame? Dan weet ik welke mage je bent :)
Kaehlen. Wie weet tot snel in game :)

• Carthrax
Yes! Eindelijk Loremaster klaar! Met level 83 en de gear op Pandaria niveau en door de overgebleven 5 man quests heen geramd in Icecrown. :P

• Raptar
Iusedto schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:49:

Daarnaast heb je ook nog de (zoals wij ze noemen) Compensatie Guild master. Hebben IRL niet echt een leidinggevende functie maar willen in de game dit wel ervaren zeg maar.
En ik generaliseer nu ja maar ik denk wel dat ik, grotendeels, gelijk heb.
Dit is echt zo totaal ongefundeerd en bullshit. Waarom zeg je dit überhaupt? Niks geeft hier aanleiding toe, waarom zo'n waanzinnig negatief standpunt voor niks?

En nee ik ben geen GM, maar zo bevooroordeeld zijn creëert alleen maar complexen.
Raptar schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 18:35:
[...]
Dit is echt zo totaal ongefundeerd en bullshit. Waarom zeg je dit überhaupt? Niks geeft hier aanleiding toe, waarom zo'n waanzinnig negatief standpunt voor niks?

En nee ik ben geen GM, maar zo bevooroordeeld zijn creëert alleen maar complexen.
Zo een reactie, na 2 dagen ook nog eens.
Is er iets gebeurd dat je nu de noodzaak hebt om zo te reageren ?

Denk niet dat jij degene bent die bepaald wat mijn mening is.Volgens mij ben ik dat altijd nog zelf .

Doe even normaal joh en relax.
Veel beter voor je d:)b

FUMES et CARNES

Pagina: 1 ... 11 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.