Zonder geduld is het niet helemaal. Maar van een tank is wel de verwachting dat je de dungeon kent.CyPh schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:48:
Wat me voorheen wel tegenviel was dat ik regelmatig in LFG tegen mensen aanliep die geen geduld hadden of geen begrip voor minder ervaren spelers. Daardoor ben ik met mijn tank wel altijd wat voorzichtiger geweest sinds Pandaria met LFGs. Nu in Legion heb ik ook nog niet de LFG aan durven te klikken, ik heb het gevoel dat ik eerst maar eens de dungeons op youtube moet gaan bestuderen om te weten wat er gebeurd. Klopt dit?
Ik speel zelf een prot warrior, en ken alle dungeons. Echter in Heroic mode is het altijd de vraag wat je tegenkomt... soms een 'op level' group, die kan je op een rustige pace meenemem. Regelmatig zitten er echter ook dik over geared player (veelal Demon Hunters of Deathknights heb ik het idee), en in dat geval kan je alle trash van boss tot boss bij elkaar pullen... (of hun doen dat wel even voor je).
Helaas, geen horde. Anders had ik je wel een quick tour door alle dungeons kunnen geven.CyPh schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:48:
Misschien dat we elkaar een keer online zien, CyPh (106 Human Prot Pally) op Doomhammer EU
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...