Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Iusedto schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 19:11:
[...]

Zo een reactie, na 2 dagen ook nog eens.
Is er iets gebeurd dat je nu de noodzaak hebt om zo te reageren ?

Denk niet dat jij degene bent die bepaald wat mijn mening is.Volgens mij ben ik dat altijd nog zelf .

Doe even normaal joh en relax.
Veel beter voor je d:)b
Sinds wanneer zit er aan reacties geven op een post een houdbaarheidsdatum van minder dan 2 dagen? Ik had het niet eerder gelezen, wederom een armoedig argument.

Wat je daarna zegt is exact vice versa, zowel in de 2de als 3de "alinea". Ik vind het gewoon raar dat je het gros van GMs op zo'n goedkope manier wegzet, zonder - zoals al gezegd - geen enkele fundering. Nogmaals, waarom?

En ik ben rustig en wens je een fantastisch weekend toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexl_nl
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-07-2023
Goedemorgen,
Ik speel WoW af en aan vanaf vanilla. Ik heb alleen een probleem en dat is dat ik enorm last heb van angsten als het aankomt op endgame content. Ik heb een beetje geraid op zowel paladin als shaman (retri en resto/ele)elke nieuwe exp slaat het weer toe. Nu lfr er is lukt het me een stuk beter. Inmiddels ben ik een DK (blood/frost) en wil graag meer proberen dan lfr. Het enige is ik heb echt last van een soort van faalangst. Kent iemand dit? Zijn er misschien nl of engelstalige guilds die open staan voor iemand die zn class echt kent maar dus wat hulp nodig heeft? Dit is misschien een beetje persoonlijk maar geen idee hoe ik ermee verder moet. Met vriendelijke groet Maurice (isthiel - night elf dk - ravencrest)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08:35
Vexl_nl schreef op zondag 11 maart 2018 @ 07:55:
Goedemorgen,
Ik speel WoW af en aan vanaf vanilla. Ik heb alleen een probleem en dat is dat ik enorm last heb van angsten als het aankomt op endgame content. Ik heb een beetje geraid op zowel paladin als shaman (retri en resto/ele)elke nieuwe exp slaat het weer toe. Nu lfr er is lukt het me een stuk beter. Inmiddels ben ik een DK (blood/frost) en wil graag meer proberen dan lfr. Het enige is ik heb echt last van een soort van faalangst. Kent iemand dit? Zijn er misschien nl of engelstalige guilds die open staan voor iemand die zn class echt kent maar dus wat hulp nodig heeft? Dit is misschien een beetje persoonlijk maar geen idee hoe ik ermee verder moet. Met vriendelijke groet Maurice (isthiel - night elf dk - ravencrest)
Heb je 'angst' om te falen -> een wipe mee te maken in normal?
Want vele guilds zullen in het begin constant wipen.

Ik zou voorstellen om niet als tank direct te gaan raiden, als je zovee faalangst hebt.
Want als tank moet je toch een zeker zelfvertrouwen hebben.
Een healer/dps die een fout maakt, zal meestal niet leiden tot een wipe. Een tank die een fout maakt, zal 9/10 keren wel leiden tot een wipe. Aangezien je moet letten op buffs/debuffs/communicatie met de andere tank/tankswaps/aggro niet verliezen/potionering.

Ik vind healen in een progressive raid vooral leuk.
En dan zorg je gewoon dat de raid slaagt, en als het kan, ook de eerste zijn in de healing meter.

Speel je enkel DK?
en dan als DPS of als tank?
Van moeilijk naar makkelijk kwa raid rol: Main Tank >> 2nd tank >> Healer >>> Dps

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 12 maart 2018 @ 08:14:
Nieuwe Orc als Allied Race :

[afbeelding]

[afbeelding]

Wederom prachtig :)
En daar zijn de blackrockjes. :) Nu maar wachten tot er namen komen als Blackorc, Blackhands, Black(whatever). Daarna nog een wervel kolom correctie en ze kunnen rechtop staan :z

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind die females geweldig maar ik hoop dat ze niet die rare gil hebben die oc females tegenwoordig hebben (sinds WoD dacht ik). Tenen krommend geluidje :)

Hmm, zie dat de physical editie nu ook te koop is bij bijv. Bol.
https://www.bol.com/nl/p/...e5e789c0.1.2.ProductImage

Helaas nog geen CE

[ Voor 47% gewijzigd door Iusedto op 12-03-2018 09:51 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raptar schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 18:35:
[...]

Dit is echt zo totaal ongefundeerd en bullshit. Waarom zeg je dit überhaupt? Niks geeft hier aanleiding toe, waarom zo'n waanzinnig negatief standpunt voor niks?

En nee ik ben geen GM, maar zo bevooroordeeld zijn creëert alleen maar complexen.
ZoZo volgens mij is er een snaartje bij je geraakt. Kwam het dicht bij huis? Er zijn genoeg GMs die maar al te dolletjes zijn van hun admin rechten binnen zo groep. Het gebeurt nu enmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kreeg gisteravond laat op mijn shaman een quest voor iets van een Noble event of zo.
Zal vermoedelijk de quest voor die fox mount zijn denk ik ?
Maar even op Wowhead kijken hoe een en ander werkt.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 18:35:
[...]

Dit is echt zo totaal ongefundeerd en bullshit. Waarom zeg je dit überhaupt? Niks geeft hier aanleiding toe, waarom zo'n waanzinnig negatief standpunt voor niks?

En nee ik ben geen GM, maar zo bevooroordeeld zijn creëert alleen maar complexen.
Opzich begrijp ik je wel, eerlijk gezegd is een RL leiding gevende GM echt totaal ongefundeerd waarom een GM slecht of goed zou zijn. Een GM wordt bepaald door zijn werk in de guild en hoe hij ermee omgaat, alleen bij de eene keer gaat dat makkelijker dan de andere keer. Het blijven mensen en de een gaat er gewoon mee om als onderdeel van de groep en de andere zegt ik ben de leider en dit is hoe alles gaat want ik zeg dat (Heil mein fuhrer gedrag zoals ik dat altijd noem). Andere geeft alles uit handen naar de co-gms/officers en laten die het werk doen als slaafjes (want dat lijken ze leuk te vinden :? Dat ontgaat mij ook een beetje eerlijk gezegd).

Staat volledig los van RL leiding gevende GM's. Kan het zijn dat een RL leiding gevende functie helpt? Zou vast maar er is niets om dat te ondersteunen omdat problemen en leiding geven echt totaal los staan in een spelletje of in zo functie. Iemand die in dienst is bij een bedrijf zou minder snel een grote smoel opzetten dan die in dienst is bij een raiding guild want voor die guild 8 andere. Als die er geen zin meer in hebben is de /gquit heel makkelijk maar een /gquit in dienst bij een bedrijf bestaat niet en kunnen nog vervelde gevolgen hebben voor iemand.
Iusedto schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:54:
Ik kreeg gisteravond laat op mijn shaman een quest voor iets van een Noble event of zo.
Is dat niet gewoon noblegarden? Oftewel paas event

EDIT: Owh das pas volgende maand 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Kadardar op 12-03-2018 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 09:55:
[...]

ZoZo volgens mij is er een snaartje bij je geraakt. Kwam het dicht bij huis? Er zijn genoeg GMs die maar al te dolletjes zijn van hun admin rechten binnen zo groep. Het gebeurt nu enmaal.
Zodra iemand kritisch is en iets nogal geroeptoeter vindt moet er bij diegene gelijk een gevoelig snaartje geraakt zijn? Als je iets verder gelezen had, had je al kunnen lezen dat ik geen GM ben en het dus niet "dicht bij huis komt".

Ik vind zulke vooroordelen alleen wel vrij storend, je creëert er onbewust vaak toch een verkeerde houding mee die gerealiseerd is op niets.

Langer kan ik het maken, maar daar voel ik niet zoveel voor. Laten we lekker verder gaan met het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 08:38

zwik

randomized

Van het weekend een uurtje tijd gehad om te spelen. Ben met de starter edition bezig dus kan maar tot level 20 enzo. Anyway, ben een blood elf warlock gestart en lees nu de quests ipv accept en continue enzo te drukken. Wel leuk om ook wat lore binnen te krijgen op deze manier :) . Uiteindelijk op level 6 uitgekomen.

Tijdenshet maken van een nieuw mannetje viel me iets op. M'n oude characters zie ik maar voor de helft, Mijn toen main van level 80 Zie ik niet op de server waar ik toen speelde (Sunstrider EU). Maar ik zie wel een aantal level 40 poppetjes enzo. Zou het kunnen dat die poppetjes verwijderd zijn of komen ze weer beschikbaar zodra ik betaal? Zou jammer zijn als die poppetjes weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Iusedto schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:54:
Torn Invitation? Die is inderdaad voor de Fox mount.. ( I still need that thing...)

Ondertussen staat er op Wowhead een mooie verzameling van pagina's uit het 3e Chronicles boek:

http://www.wowhead.com/ne...-on-amazon-and-p#comments

Met een prachtige troll / retcon van de comic. (Kijk bij de Index pagina's naar Medan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:57:
[...]

Torn Invitation? Die is inderdaad voor de Fox mount.. ( I still need that thing...)

Ondertussen staat er op Wowhead een mooie verzameling van pagina's uit het 3e Chronicles boek:

http://www.wowhead.com/ne...-on-amazon-and-p#comments

Met een prachtige troll / retcon van de comic. (Kijk bij de Index pagina's naar Medan ;) )
Pagina 404, even doorbladeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:57:
[...]
Dat is hem inderdaad, net even gelezen op Wowhead.
Bedankt

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
In other WoW news: hebben jullie gezien dat een rode ster steeds dichter bij de maan komt in WoW?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NhjNcmS.jpg

Verschillende mensen hebben dit bijgehouden en hij komt dus echt dichterbij en wordt helderder. Bloodmoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:05
Op welke versie draaien we inmiddels? Wiki zegt: 7.1.5. Ik dacht 7.3.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:39:
In other WoW news: hebben jullie gezien dat een rode ster steeds dichter bij de maan komt in WoW?

[afbeelding]

Verschillende mensen hebben dit bijgehouden en hij komt dus echt dichterbij en wordt helderder. Bloodmoon?
Grootste deel van me spoiler is speculatie en wat ik weet wat confirmed is. Anyway open at own risk.
spoiler:
Dat ding hangt er al vanaf dat ABT uit kwam. Het is een rift wat tussen de Seat of the Pantheon en Azeroth is achter gebleven. Niemand weet of het nou van Argus of de Seat af komt maar het moet haast wel een bloodmoon worden.

In BfA hebben we blood trolls die in opstand zijn gekomen, ongetwijfeld met een reden, de blood moon is ook nodig om Hakkar te summonen geloof ik.

Dus wellicht is dit onze eerste stappen richting pre-patch of een extra raid als filler content. De Artifacts moeten ook nog opgegeven worden, misschien empowered de bloodmoon zodanig Sargeras ze wapen dat we het moeten gaan opgeven totdat ze uiteindelijk uitelkaar klappen wanneer BfA uitkomt.

[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 12-03-2018 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Carthrax schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:53:
[...]

De Rider of Blood, Rider of Unholy en Rider of Frost.
Ik weet niet of je ze inmiddels nog nodig hebt? ik ben inmiddels bij deze quests aangekomen in Icecrown :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexl_nl
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-07-2023
Qinshi schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:32:
[...]

Heb je 'angst' om te falen -> een wipe mee te maken in normal?
Want vele guilds zullen in het begin constant wipen.

Ik zou voorstellen om niet als tank direct te gaan raiden, als je zovee faalangst hebt.
Want als tank moet je toch een zeker zelfvertrouwen hebben.
Een healer/dps die een fout maakt, zal meestal niet leiden tot een wipe. Een tank die een fout maakt, zal 9/10 keren wel leiden tot een wipe. Aangezien je moet letten op buffs/debuffs/communicatie met de andere tank/tankswaps/aggro niet verliezen/potionering.

Ik vind healen in een progressive raid vooral leuk.
En dan zorg je gewoon dat de raid slaagt, en als het kan, ook de eerste zijn in de healing meter.

Speel je enkel DK?
en dan als DPS of als tank?
Van moeilijk naar makkelijk kwa raid rol: Main Tank >> 2nd tank >> Healer >>> Dps
Bedankt voor je reactie :)
Ik heb een shaman 110 priest met boost en een paladin op 107. Ik zat al te denken om misschien te gaan healen. Welke class weet ik nog niet maar dat is uitproberen.

Qua faalangst zit het em in mensen teleurstellen. Dus wipen maar ook slecht spelen en/of gear niet goed. Het zou me niks moeten uitmaken maar onbewust speelt het gewoon mee.

Nogmaals bedankt, ik ga vanavond de healers uit de kast halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:20
EelcoB schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:27:
[...]

Ik weet niet of je ze inmiddels nog nodig hebt? ik ben inmiddels bij deze quests aangekomen in Icecrown :)
Ja ik heb ze gedaan, ik was even door gaan levelen en met level 83 terug gekomen. Alle 5 mans questen gedaan daar zonder een schrammetje en Loremaster geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Gisteren alpha invite ontvangen \o/
Alleen spijtig dat de classes/specs die ik voornamelijk speel nog nauwelijks zijn gewijzigd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:50:
Gisteren alpha invite ontvangen \o/
Alleen spijtig dat de classes/specs die ik voornamelijk speel nog nauwelijks zijn gewijzigd :(
Gefeliciteerd :)

Helaas heb ik zelf niets mogen ontvangen. Zat altijd wel in de FaF maar denk niet meer hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ondertussen is men Warlock level 100. nog 10 levels te gaan. :) Hopelijk komt er nog een invasion op vandaag want dat is toch wel weer even een gratis level in 20 minuten tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:33
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

Ik heb vroeger altijd World of Warcraft gespeeld inclusief een paar Expansions.
Vrij hoge level gehaald.. altijd het max.
De laatste expansion die ik heb gespeeld is World of Warcraft® : Warlords of Draenor.

Hierna, komt Mist of Panda ? (deze heb ik nog thuis liggen maar nooit geactiveerd)
En daarna komt Legion .. en is de laatste tot nu toe?

En wat zijn momenteel goede healers/tanks?

Heeft iemand misschien weer wat tips voor mij, en kan iemand mijn vragen beantwoorden?
Ik heb al zoveel jaren niet meer gespeeld ... momenteel is Legion 25 euro bij GameMania .. dus ik zou het wel wel weer willen proberen

-edit-

ik ben benieuwd of mijn characters nog wel bestaan
Laatste x dat ik ben ingelogd is 2013

[ Voor 6% gewijzigd door Aggressor op 13-03-2018 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:13:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

Ik heb vroeger altijd World of Warcraft gespeeld inclusief een paar Expansions.
Vrij hoge level gehaald.. altijd het max.
De laatste expansion die ik heb gespeeld is World of Warcraft® : Warlords of Draenor.

Hierna, komt Mist of Panda ? (deze heb ik nog thuis liggen maar nooit geactiveerd)
En daarna komt Legion .. en is de laatste tot nu toe?

En wat zijn momenteel goede healers/tanks?

Heeft iemand misschien weer wat tips voor mij, en kan iemand mijn vragen beantwoorden?
Ik heb al zoveel jaren niet meer gespeeld ... momenteel is Legion 25 euro bij GameMania .. dus ik zou het wel wel weer willen proberen

-edit-

ik ben benieuwd of mijn characters nog wel bestaan
Je characters bestaan nog (worst case ben je je naam kwijt van een char omdat die geclaimed is wegens inactivity), Warlords of draenor was voor Legion en mists of pandaria was daarvoor nog.

Opzich zijn alle tank classes redelijk aan elkaar gewaagd. Je zou op warcraftlogs.com kunnen zoeken wat er echt het beste is qua cijfertjes maar naar mijn beleving gaat het echt geen super verschil maken. Qua healers weet ik niets dus daar ga ik geen mening over kunnen geven maar even op warcraftlogs.com kijken je komt hele ver.

Feitelijk is de nieuwe expansion al aangekondigd en zou dit jaar nog uitkomen. Dit is Battle for Azeroth. Deze komt dus na Legion. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 13-03-2018 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Kadardar schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:20:
[...]

Je characters bestaan nog (worst case ben je je naam kwijt van een char omdat die geclaimed is wegens inactivity), Warlords of draenor was voor Legion en mists of pandaria was daarvoor nog.

Opzich zijn alle tank classes redelijk aan elkaar gewaagd. Je zou op warcraftlogs.com kunnen zoeken wat er echt het beste is qua cijfertjes maar naar mijn beleving gaat het echt geen super verschil maken. Qua healers weet ik niets dus daar ga ik geen mening over kunnen geven.

Feitelijk is de nieuwe expansion al aangekondigd en zou dit jaar nog uitkomen. Dit is Battle for Azeroth. Deze komt dus na Legion. :)
Oke dankjewel ... vroeger was ik altijd een healing Druid _/-\o_
Het is alweer 5 jaar geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb .. ik mis de tijd wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:21:
[...]

Oke dankjewel ... vroeger was ik altijd een healing Druid _/-\o_
Het is alweer 5 jaar geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb .. ik mis de tijd wel!
Ligt eraan wanneer je gestopt bent met WoD. WoD zou nu ongeveer (zonder echte release dates op te zoeken) 4 jaar oud zijn. Maar dan moet je wel heel vroeg er al uitgestapt zijn (ergens na release al, kan het je niet kwalijk nemen hoor. WoD was echt een plaag aan lag dankzij garrisons alleen al, later werd het allemaal beter natuurlijk maar de damage was done zeg maar). Nu weet ik niet wat het laatste is wat je hebt gedaan in WoD vanuit daar kan je wat verder kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Ik wil het spel toch weer eens oppakken, echter beetje op een relaxt kunnen spelen zonder verplichtingen.
Raiden komt wel weer, maar dan casual zeg maar. Zijn hier mensen die een guild hebben op relaxte server en casual raiden?

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xalpaca
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-08 13:25
(jarig!)
Desutoroiya schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:41:
Ik wil het spel toch weer eens oppakken, echter beetje op een relaxt kunnen spelen zonder verplichtingen.
Raiden komt wel weer, maar dan casual zeg maar. Zijn hier mensen die een guild hebben op relaxte server en casual raiden?
Hi!
Mijn guild is aanwezig op de Silvermoon server. Wij hebben onze vaste raiddagen, maar naast dat raiden we ook normals voor de andere members. Wij helpen ook vaak onze members met mythics, van laag tot hoog :). Je kan mij een PM sturen mocht je interesse hebben. Dan stuur ik je mijn Discord en/of Battlenet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Desutoroiya schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:41:
Meeste casuals guilds verwachten toch wel dat je er bent op de raid dagen met uizonderingen daar gelaten. Dus verplichtingen. Als je echt geen verplichtingen wilt zoek je een guild en join je als social of misschien een social-raiding guild waar je met spelers zit die hetzelfde denken daarover. Dat kun je vrijwel overal doen, daar heb je echt geen aparte realm voor nodig. Weet niet wanneer jij voor het laatste gespeeld heb maar er is al een tijdje dat servers aan elkaar gekoppeld zitten om de server playerbase (dit houd in dat realm X gekoppeld staat met Y en Z bijv.) wat uit te breiden. Als je echt een realm zoekt die semi-actief / actief is zou je even op https://realmpop.com/eu.html moeten kijken en polsen hoe het daar is. Echter blijf ik erbij dat een leuke guild niet aan server gebonden is. Je hebt hoogstens meer keuze als je een grote realm neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Gisteren account na een maandje zonder weer actief gezet, BfA staat ook zo weer voor de deur. Even een vraagje; je krijgt (weer) een boost bij aankoop van BfA. Ben ik een van de weinigen die hier gewoon niet op zit te wachten? Kan ik er nog ergens de voordelen van zien, kan m'n boost niet verkopen of inruilen voor een token of weet ik veel wat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
nou of je de enige bent weet ik niet, ik vond het als terugkerende speler wel fijn. Heb de boost gebruikt voor mijn warlock.

Mocht je geen interessante alt hebben dan is het altijd nog een leuke kans om een nieuwe class/race te ontdekken of eens te switchen van/naar horde/alliance zonder helemaal te levelen.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Kadardar schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:01:
[...]

... Weet niet wanneer jij voor het laatste gespeeld...
Ik speelde altijd op Kazzak waar je altijd wel een queue had, echter ik heb niks met PvP.
Misschien had ik mijn type iets duidelijker moeten specificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Als ik nu legion koop.. Ziet hiet dan ook een boost bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Desutoroiya schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:40:
[...]

Ik speelde altijd op Kazzak waar je altijd wel een queue had, echter ik heb niks met PvP.
Misschien had ik mijn type iets duidelijker moeten specificeren.
Ah oke, ja ik zou er niet altijd teveel waarde aan hechten momenteel. Volgende expansion krijg je een opt-in en opt-out voor pvp. Hoe dit precies zou gaan werken op PvP servers was mij iig niet duidelijk maar ik dacht hetzelfde als alle andere (maar even wat research er naar doen kan geen kwaad, speel zelf op een PvE realm en dit heeft wat mij betreft echt 0 prio om bij te houden :P )
Aggressor schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:04:
Als ik nu legion koop.. Ziet hiet dan ook een boost bij?
Ja rechtsboven op je char select scherm :)

[ Voor 13% gewijzigd door Kadardar op 13-03-2018 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:06:
Gisteren account na een maandje zonder weer actief gezet, BfA staat ook zo weer voor de deur. Even een vraagje; je krijgt (weer) een boost bij aankoop van BfA. Ben ik een van de weinigen die hier gewoon niet op zit te wachten? Kan ik er nog ergens de voordelen van zien, kan m'n boost niet verkopen of inruilen voor een token of weet ik veel wat toch?
Er zit geen einddatum aan een boost (of meerdere boosts) dus als je die niet wilt gebruiken dan laat je die toch lekker staan ?
Ik heb nog steeds een lvl100 boost over. Heb geen idee waarvoor ik die moet gebruiken :)
Als ik BfA koop dan heb ik er dus 2 over hehe. Altijd handig denk ik dan maar :P

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 13-03-2018 13:12 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Aggressor schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:13:
Als je je account weer activeert, heb je alle expansion t/m Legion op jouw account zitten. Het is dus niet nodig om deze nog apart te kopen nu.
marijnvtg schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:06:
Mja, je kan em gebruiken of niet. Het is gewoon een extraatje van Blizzard. Je zal er niet meer of minder door betalen voor de expansion (en dus ook geen reden dat je het kan inruilen voor iets anders).
Iusedto schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:12:
[...]

Er zit geen einddatum aan een boost (of meerdere boosts) dus als je die niet wilt gebruiken dan laat je die toch lekker staan ?
Ik heb nog steeds een lvl100 boost over. Heb geen idee waarvoor ik die moet gebruiken :)
Als ik BfA koop dan heb ik er dus 2 over hehe. Altijd handig denk ik dan maar :P
Voor zover ik begrepen heb gaat dat em niet worden. Die nieuwe boost overschrijft de huidige 100 boost. Althans, ik dacht gelezen te hebben dat dit gebeurd.

[ Voor 24% gewijzigd door Noiz op 13-03-2018 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Noiz schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:44:
[...]

Als je je account weer activeert, heb je alle expansion t/m Legion op jouw account zitten. Het is dus niet nodig om deze nog apart te kopen nu.

[...]

Mja, je kan em gebruiken of niet. Het is gewoon een extraatje van Blizzard. Je zal er niet meer of minder door betalen voor de expansion (en dus ook geen reden dat je het kan inruilen voor iets anders).

[...]

Voor zover ik begrepen heb gaat dat em niet worden. Die nieuwe boost overschrijft de huidige 100 boost. Althans, ik dacht gelezen te hebben dat dit gebeurd.
huh?
ik heb zonet ingelogd via wow battlenet.
En bij mij staat

World of Warcraft® : Warlords of Draenor
[WoW1] Digital Deluxe Edition Time Expired
Europe (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Aggressor schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:49:
[...]

huh?
ik heb zonet ingelogd via wow battlenet.
En bij mij staat

World of Warcraft® : Warlords of Draenor
[WoW1] Digital Deluxe Edition Time Expired
Europe (EU)
Vreemd. Voor zover mij bekend is Legion onderdeel van de battle chest/basic game op dit moment. Is die account wel weer geactiveerd? Kan best dat je daardoor een oudere expansion ziet (maar dat weet ik niet 100% zeker).

[ Voor 3% gewijzigd door Noiz op 13-03-2018 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:44:
[...]
Nope :)
Boosts blijven (gelukkig maar) naast elkaar in je scherm staan.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Noiz schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:55:
[...]

Vreemd. Voor zover mij bekend is Legion onderdeel van de battle chest/basic game op dit moment. Is die account wel weer geactiveerd? Kan best dat je daardoor een oudere expansion ziet (maar dat weet ik niet 100% zeker).
Ik heb nooit een battlechest gekocht.
Ik heb vroeger alle uitbreidingen los gekocht...
Echter heb ik wow legion nooit gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Noiz schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:55:
[...]

Ik heb voor mijn zoontje de battlechest gekocht en daar zat Legion niet bij. Voor zover ik weet is het altijd tot de laatste uitbreiding. BfA is nog niet uit, dus Legion is de laatste. Dus je krijgt alles TOT Legion

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
CyPh schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:07:
[...]

Ik heb voor mijn zoontje de battlechest gekocht en daar zat Legion niet bij. Voor zover ik weet is het altijd tot de laatste uitbreiding. BfA is nog niet uit, dus Legion is de laatste. Dus je krijgt alles TOT Legion
Dit. Legion krijg je er pas gratis bij wanneer Battle for Azeroth uitkomt. Tot die tijd kan je Legion gewoon activeren. Deze had je toch al liggen?

[ Voor 8% gewijzigd door Ryan_ op 13-03-2018 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ryan_ schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:08:
[...]

Dit. Legion krijg je er pas gratis bij wanneer Battle for Azeroth uitkomt.
Ja klopt..

https://www.nedgame.nl/pc...s-of-pandaria/7265881300/

Kijk maar wat hier bij staat.
Dat staat niet bij legion.

En legion is nu 25 euro bij gamemania... Bij andere winkels 40.

Battle of azeroth duurt nog wel even voordat die uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Aggressor schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:10:
[...]

21 september 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Aggressor schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:10:
[...]

Ja klopt..

https://www.nedgame.nl/pc...s-of-pandaria/7265881300/

Kijk maar wat hier bij staat.
Dat staat niet bij legion.

En legion is nu 25 euro bij gamemania... Bij andere winkels 40.

Excuses in dat geval. Ik was in de veronderstelling dat Legion nu onderdeel is van de base game doordat BfA al in de verkoop is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:14

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Uiterlijk, vorige keer was het een maand eerder geloof ik :)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Blitzdoctor schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 18:20:
[...]

Uiterlijk, vorige keer was het een maand eerder geloof ik :)
Dat zou mooi zijn. Kan het alleen nog maar meevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Laatst online: 11:45
Hoe zit het eigenlijk met guilds op andere realms, moet je bijvoorbeeld verplicht op dezelfde realm zitten?
Want ik zit zelf op Runtetotem maar kan niet echt een geschikte guild vinden waar ik wat casual kan raiden en mythics mee kan doen.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
jorank schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:37:
Hoe zit het eigenlijk met guilds op andere realms, moet je bijvoorbeeld verplicht op dezelfde realm zitten?
Want ik zit zelf op Runtetotem maar kan niet echt een geschikte guild vinden waar ik wat casual kan raiden en mythics mee kan doen.
Enkel je eigen realm, en connected realms. Dat zijn realms die Blizzard in het verleden samen heeft gevoegd om de server populatie te vergroten. Voor Runetotem zijn dat Nagrand en Killrog.

Maar die guilds zie je waarschijnlijk ook al in de trade chat adverteren :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Gisteren toch maar weer gespeeld, druk bezig met addons. Hebben jullie nog aanraders voor een mooie interface en gebruiksvriendelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Desutoroiya schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:37:
Gisteren toch maar weer gespeeld, druk bezig met addons. Hebben jullie nog aanraders voor een mooie interface en gebruiksvriendelijk?
ElvUI (voor de interface) of consoleport + immersion (als je toch liever met een controller wilt spelen, zou het aanraden voor het levellen, raiden aan de andere kant is het heel erg class afhankelijk en zou ik zeggen nee)
Mocht je toch ook iets van je damage output willen weten zou ik Details! aanraden. Deze is het meest accuraat vergeleken met the logs in wow.
Omen3 voor aggro, alhoewel aggro bijna voor tank en dps zowat niet bestaat kan het soms wel handig zijn om te zien of je tank bijna inhaalt (want hij focused een andere target bijv.) en jij makkelijk van target kan swappen voordat de mob jou begint te meppen.
Deadlybossmods (+ expansions) of bigwigs om je te helpen met tactics maar voor levellen is het niet echt boeiend maar voor de dungeons misschien wel.
Handynotes om je kistjes te vinden over Legion is ook wel handig

Dat zou mijn lijstje zijn, denk dat alles levelling related wel aardig op eigen keuze toe komt. Een addon die ik bijv niets vind kan jij geweldig vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Desutoroiya schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:37:
ElUI is inderdaad de makkelijkste oplossing maar ik ben er niet altijd een fan van.
Je kan ook zelf wat maken (veel leuker imo)
Nodig :

Move anything
https://wow.curseforge.co...ug=addons&projectID=15849
Bigwigs bossmods
https://wow.curseforge.co...lug=addons&projectID=2382
Little Wigs voor de 5 man
https://www.curseforge.com/wow/addons/little-wigs
Bartender (voor de action bars)
http://www.wowinterface.c...info11190-Bartender4.html
Tidyplates
https://www.curseforge.com/wow/addons/tidy-plates

Optioneel :

Bag vervanger
https://www.curseforge.com/wow/addons/bagnon
Damage meter
https://www.curseforge.com/wow/addons/details
Unit frames
https://www.curseforge.com/wow/addons/shadowed-unit-frames

Compleet pakket ELV UI
https://www.tukui.org/download.php?ui=elvui
GW2 UI
https://wow.curseforge.com/projects/gw2-ui

Misschien heb je hier wat aan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 14-03-2018 10:08 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Dat zijn een aantal super goede addons. Die ga ik later vandaag ook eens even installeren.

Ik heb een tijdje ElvUI gebruikt. Maar door mijn beperkte scherm ruimte en doordat ElvUI niet automatisch via Curse update ben ik daar weer vanaf gestapt. Gebruik nu zo veel mogelijk default WoW interface icm Bartender. Maar die Unit frames, Bagnon en Tidy plates ga ik zeker installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Bedankt, ik zal vanavond eens kijken of ik er wat moois van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is niet echt een goed of slecht qua interface zolang je het zelf maar overzichtelijk vind en ermee kan werken. Ik gebruikte vroeger spartanUI die in feite de hele onderskant van je beeldscherm in beslag nam (non transparant) , leuk toen de zoom out nog instelbaar was maar nu.... zou ik er niet meer aan willen denken en toch zijn er nog mensen die het gebruiken. :P

Dus ja je kan een kant en klaar pakketje installeren of zelf iets maken. Zelf maken is leuker en geeft een unieke feel aan je interface maar zo kant en klaar pakketje kan je ook uitbreiden indien nodig.

ElvUI heeft het nadeel inderdaad dat je het niet kan laten updaten via curse maar even naar een website gaan, downloaden en uitpakken in de addon/interface map is ook niet heel veel werk. Er is een client (die je van de tukui website kan halen) die het wel update... maar om zo client te installeren voor 1 addon is redelijk overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat je premium moest hebben voordat ElvUI automatisch kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Deze vind ik wel wat, vraag me alleen af. Is dit genoeg voor alle spells die je hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Desutoroiya schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:30:
[...]
Deze vind ik wel wat, vraag me alleen af. Is dit genoeg voor alle spells die je hebt?
GW2 is mijn favoriet eerlijk gezegd :)
En ja, je hebt genoeg. Je kan extra action bars toevoegen.
De nieuwe Bars staan standaard op " fade out" als ik het me nog goed herinner dus dat moet je in Settings even veranderen in Always show of zo iets.
Het is zo wie zo een goed idee om de Setting even door te lopen, je kan vrij veel aan passen.

Verwachting is dat ze zsm met een hele grote update komen maar er is nog geen datum bekend.

[ Voor 23% gewijzigd door Iusedto op 14-03-2018 10:47 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xalpaca
(jarig!)
Ik gebruik vooral Addons die mij een wat beter overzicht geeft over de guild en raids.
Naast dat nog wat simpele Addons:

- DBM
- Skada
- Titanpanel
- Garrison Mission Manager
- Pawn (maar gebruik vooral ook je eigen inzicht op items)
- Angry Keystones
- Auctioneer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Iusedto schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:36:
[...]

GW2 is mijn favoriet eerlijk gezegd :)
En ja, je hebt genoeg. Je kan extra action bars toevoegen.

Verwachting is dat ze zsm met een hele grote update komen maar er is nog geen datum bekend.
Als je wil, kan je een screenshot naar mij toesturen? Ben wel benieuwd hoe jij hem hebt ingedeeld.

Daarnaast, het kan aan mij liggen hoor, maar spelen op 4K scherm geeft problemen? Alles is extreem klein.

[ Voor 11% gewijzigd door Desutoroiya op 14-03-2018 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Desutoroiya schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:30:
[...]

Ligt eraan op welk niveau je wilt spelen. De GW2 UI is leuk voor tijdens het levelen, maar niet voor hogere keys of serieus raiden. Je mist gewoon ruimte en essentiële informatie. Dit kan je natuurlijk goedmaken door allemaal addons ernaast te installeren, maar dan wordt het één grote clusterfuck waardoor het overzicht en het idee van de GW2 UI helemaal verdwijnt. Ik meen ook te hebben gelezen dat de GW UI meer is gereleased as "fun thingie" tijdens het leven, dan echt een serieuze UI voor endgame.

Ik zou als ik jou was Elvui toch nog een tweede kans geven. Met hun installer is het zo geupdate en de aanpassingsmogelijkheden zijn ook echt oneindig. Alles wat je wilt heeft het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Ik zelf ben een fervent ElvUI gebruiker. Daarbij ook de plugin AddonSkins die ervoor zorgt dat bepaalde schermen dezelfde look krijgen als de rest van ElvUI. Daarnaast is Details! Damage Meter aan te raden (zoals sommigen al genoemd hebben). Verder zou ik wel BigWigs aanraden ipv Deadly Boss Mods. DBM lijkt bij mensen nogal eens voor problemen te zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Ik heb nog geen keuze gemaakt, dus ik kan zo kijken of het voor mij werkt of niet qua addons. Maar als het klopt wat @Iusedto zegt, dan zal ik mijn gevoel zeggen om hiervoor te kiezen. Puur omdat het lekker een clean gevoel geeft.

Maar zoals ik al zei, ik heb nog geen keuze gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xalpaca
(jarig!)
Noiz schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:20:
Ik zelf ben een fervent ElvUI gebruiker. Daarbij ook de plugin AddonSkins die ervoor zorgt dat bepaalde schermen dezelfde look krijgen als de rest van ElvUI. Daarnaast is Details! Damage Meter aan te raden (zoals sommigen al genoemd hebben). Verder zou ik wel BigWigs aanraden ipv Deadly Boss Mods. DBM lijkt bij mensen nogal eens voor problemen te zorgen.
Ondanks dat ik nog steeds DBM gebruik, moet ik toegeven dat de timers zo nu en dan achterlopen. Misschien voor mij ook een idee om toch over te stappen op Bigwigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Ik gebruik sinds gisteren LUI. Tot nu toe vind ik het erg prettig ogen. Ook in dungeons werkt het fijn. Ook kan je veel zelf instellen. De gekleurde randen e.d. kan je ook uitzetten :)

Afbeeldingslocatie: http://www.wowlui.com/images/UIShowcase/SikuUI.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Ryan_ op 14-03-2018 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Desutoroiya schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:36:
Ik heb nog geen keuze gemaakt, dus ik kan zo kijken of het voor mij werkt of niet qua addons. Maar als het klopt wat @Iusedto zegt, dan zal ik mijn gevoel zeggen om hiervoor te kiezen. Puur omdat het lekker een clean gevoel geeft.

Maar zoals ik al zei, ik heb nog geen keuze gemaakt.
Je moet niets hoor :)
Maak aub je eigen keuze dat is veel belangrijker. Geen enkele UI is perfect en uiteindelijk zal je je eigen draai aan een UI gaan geven.
Je kan ze gewoon beide proberen hoor, heb ik ook gedaan.

Vind persoonlijk GW2 wat makkelijker om er mee te beginnen, dat is alles. Daarnaast is de UI clean en zeer makkelijk aan te passen.

ELV UI is ook perfect natuurlijk maar vergt iets meer tijd qua installatie (is betrekkelijk) en komt (op mij) iets te rommelig over (een overkill zeg maar)
Zeker wel een UI om eens te proberen dat dan weer wel :)

Laatste stap is dan om zelf iets te maken cq samen te stellen. Het leuke is dat als je zeg GW en ELVUI heb geprobeerd dan weet je wat je wel of niet in een UI wilt hebben.
Wat is er dan leuker om die combinatie als een soort eigen UI te maken ? :)
(kost natuurlijk ook wel wat tijd)

Dus nogmaals.....kies wat jij wilt gaan doen

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ah de UI discussies.

Een UI is voor jezelf en neimand gaat je een kant en klare oplossing kunnen aanleveren op jouw specifieke wensen. Ik zou vooral aanraden om goede aanpasbare UI's te zoeken zodat jezelf dingen aan en uit kan zetten en kan aanvullen. ElvUI vind ik misschien wel echt één van de meeste aanpasbare UI's die al standaard een mooi visuele omgeving door de wizard heen kan geven maar ik zou wel aanraden om de zogenaamde roles te negeren. Soms vind je iets in de Tank instellingen die je veel meer persoonlijk aanspreken dan die bijv in DPS instellingen. Vanuit daar kun je dan beginnen met je UI te bouwen. Google zou voor een groot deel je vriend zijn of iemand die ElvUi goed kent je laten helpen. Ik had een ooit en paar UI's die me echt totaal niet bevielen, slechte update service vanuit de author. Slechte aanpasbaarheid etc. Ik heb deels dan weer delen die ik goed vond verwerkt met ElvUi in mijn profile waardoor ik een UI heb dat mij aanspreekt, een ander kan het echt bagger vinden maar als het werkt voor mij, met wie moet ik dan nog meer rekening houden? In een groep ben je verantwoordelijk voor je eigen performance en als ik dat kan doen door mij zogenaamde bagger UI dan so be it.

De addon waar ik niemand echt over zie praten is weakauras2, ik was hem zelf ook even vergeten hoor maar weakauras op low level kan je al zover helpen vooral met DoT classes als Affli warlocks. WeakAuras blijf ik een lastige addon om vanaf scratch op te zetten dus gebruik ik import profiles. Een goede maker zou bijv Ipse zijn die je weer terug kan vinden op wage.io. Die heeft voor alle classes een beetje een standaard layout gemaakt waardoor je makkelijk je Colldowns, DoTs/HoTs en resources kan managen voor die specifieke class. Je kunt er nog veel meer mee maar de meeste extra functionaliteit gebruik ik niet echt op een debuff tracker in raids na.

Je kunt ook de standaard ui van blizzard aanpassen met bijv. Move anything (dit is misschien wel echt de meeste veiligste manier) aangezien er niets meer gebeurd dan je de mogelijkheid geven alles wat standaard is te verplaatsen. Inhoudelijk qua UI code blijft Blizzard verantwoordelijk voor je je UI dus je kunt er vanuit gaan dat alles 99% van de tijd gewoon goed werkt. Is het visueel impressive? Nou nee maar wel een van de betere oplossingen voor een stabiele custom UI zonder al teveel poespas eromheen. Als je dan visueel nog eens wat fancys zoekt kun je altijd uitwijken naar oplossingen als *insert random UI here*
Xalpaca schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:48:
[...]

Ondanks dat ik nog steeds DBM gebruik, moet ik toegeven dat de timers zo nu en dan achterlopen. Misschien voor mij ook een idee om toch over te stappen op Bigwigs.
Dikke kans dat je DBM al heel lang gebruikt (of een zodanig oude WoW install hebt door je backups heen dat het gewoon niet meer lekker functioneert), ik had het ook. Even uninstallen (alle instellingen ook echt weg laten gooien) en opnieuw installeren. Dikke kans dat het dan weer goed werkt. Zo niet kan een WoW reinstall en echt vanaf scratch beginnen geen kwaad maar daar gaat wel even tijd inzitten. Uitiwijken naar BigWigs is een optie maar ook daar ga je na een lange tijd dezelfde problemen ooit mee krijgen zodra het een beetje corrupt raakt door alle data heen

[ Voor 15% gewijzigd door Kadardar op 14-03-2018 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xalpaca
(jarig!)
Kadardar schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:12:
[...]

Dikke kans dat je DBM al heel lang gebruikt (of een zodanig oude WoW install hebt door je backups heen dat het gewoon niet meer lekker functioneert), ik had het ook. Even uninstallen (alle instellingen ook echt weg laten gooien) en opnieuw installeren. Dikke kans dat het dan weer goed werkt. Zo niet kan een WoW reinstall en echt vanaf scratch beginnen geen kwaad maar daar gaat wel even tijd inzitten. Uitiwijken naar BigWigs is een optie maar ook daar ga je na een lange tijd dezelfde problemen ooit mee krijgen zodra het een beetje corrupt raakt door alle data heen
Ik zal eens gaan kijken, pas geleden nog wel een herinstallatie van Wow gedaan, vanwege switch SSD.
Zal DBM ook wel eens volledig uit m'n map gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Met WeakAuras 2 ben ik nog niet bekend. Zie het wel veel voorbij komen. Is dit zo'n spell rotation addon?

Als je niet teveel wilt doen aan je GUI maar toch wat basis functies wilt aanpassen (zoals de twee gryphons verwijderen) kan ik je Leatrix Plus aanbevelen. Ontzettend veel (handige) opties/aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xalpaca schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:28:
[...]

Ik zal eens gaan kijken, pas geleden nog wel een herinstallatie van Wow gedaan, vanwege switch SSD.
Zal DBM ook wel eens volledig uit m'n map gooien :)
Doe het met Curse, ik weet niet hoe je wow heb geinstalled. Wow geinstalled en daarna je backup echt terug erin gegooit of echt alles handmatig opnieuw gedownload en ingesteld? Is DBM wel up to date? Er waren een aantal fights waar timers echt totaal mis liepen maar ikzelf heb er geen last meer van gehad na mijn complete re-install van ongeveer een maand geleden.

Ikzelf heb nu ook niet zo heel veel addons meer omdat ik eens de bezem door me addons heb gehaald. Scheelt ook weer in resources.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Desutoroiya schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:48:
[...]
Als je wil, kan je een screenshot naar mij toesturen? Ben wel benieuwd hoe jij hem hebt ingedeeld.

Daarnaast, het kan aan mij liggen hoor, maar spelen op 4K scherm geeft problemen? Alles is extreem klein.
Ik heb sinds kort een eigen UI zeg maar en daar heb ik zo geen screenshot van (zit op werk)
Kan je wel iets laten zien vd GW2 UI via een andere PC. Dat is echter wel op een 19 inch monitor, thuis heb ik een 32". Dan heb je veel meer ruimte in een UI

Na installatie (wel met extra bars aan en Fade uit) :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/m2d3DojTwJfu6VMtpe2dIMYX/full.jpg

Na paar seconden rommelen :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FwUgKcbtOhStqG6xEu787IkX/full.jpg?nohitcount=1

Later heb ik de unitframes uitgezet en een andere gebruikt maar dat is een persoonlijke voorkeur.
De rest ( weakaura, Bigwigs etc etc ziet hier niet op omdat ik niet op deze PC game
Ik heb dit altijd een zeer handige en overzichtelijk UI gevonden.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Als ik mijn oude UI die ik vroeger gebruikte erbij zal pakken, is het chaotisch en niet meer overzichtelijk.
Vandaar dat ik de vraag ook had over tips voor addons. Dan kan ik daar zelf kijken wat ik wel of niet ga gebruiken en of het daadwerkelijk bij mij past.

Ieder geval bedankt voor de tips. Zal wat tijd besteden aan het uitzoeken en het maken van mijn eigen UI. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:45:
[...]

Ik heb sinds kort een eigen UI zeg maar en daar heb ik zo geen screenshot van (zit op werk)
Kan je wel iets laten zien vd GW2 UI via een andere PC. Dat is echter wel op een 19 inch monitor, thuis heb ik een 32". Dan heb je veel meer ruimte in een UI

Na installatie (wel met extra bars aan en Fade uit) :
[afbeelding]

Na paar seconden rommelen :
[afbeelding]

Later heb ik de unitframes uitgezet en een andere gebruikt maar dat is een persoonlijke voorkeur.
De rest ( weakaura, Bigwigs etc etc ziet hier niet op omdat ik niet op deze PC game
Ik heb dit altijd een zeer handige en overzichtelijk UI gevonden.
Ik dacht eerst dat ik met GW2 ui het fout had dat ze de GW2 ui hebben nagebouwd maar het is letterlijk een Guildwars 2 ui... <nevermind wat hier stond, dacht dta je extra knoppen buffs waren |:( > Maarja het is wel clean en netjes... persoonlijk zou ik er misschien nog wel eens mee kunnen werken door controller support (consoleport) erbij aan te zetten, ooit ees een youtube filmpje over gemaakt hoe je dat opzet en eerlijk gezegd is die wel eens toe aan een update. :P Misschien maar eens voor me monk proberen

[ Voor 19% gewijzigd door Kadardar op 14-03-2018 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:19:
[...]

Ik dacht eerst dat ik met GW2 ui het fout had dat ze de GW2 ui hebben nagebouwd maar het is letterlijk een Guildwars 2 ui... <nevermind wat hier stond, dacht dta je extra knoppen buffs waren |:( > Maarja het is wel clean en netjes... persoonlijk zou ik er misschien nog wel eens mee kunnen werken door controller support (consoleport) erbij aan te zetten, ooit ees een youtube filmpje over gemaakt hoe je dat opzet en eerlijk gezegd is die wel eens toe aan een update. :P Misschien maar eens voor me monk proberen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JlDkRGN4E6m4Q5n0YhA9Q4ow/full.jpg
Met SuF wordt het eigenlijk wel heel erg mooi :|
Overweeg om vanavond thuis maar eens dit te proberen op mijn grote monitor lol

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:41:
[...]

[afbeelding]
Met SuF wordt het eigenlijk wel heel erg mooi :|
Overweeg om vanavond thuis maar eens dit te proberen op mijn grote monitor lol
Ziet er opzich vrij netjes uit.

Denk dat ik maar eens wat ga sleutelen op mijn low level monk op deze setup in het weekend. Puur omdat het kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:44:
[...]

Ziet er opzich vrij netjes uit.

Denk dat ik maar eens wat ga sleutelen op mijn low level monk op deze setup in het weekend. Puur omdat het kan ;)
Vind ik eigenlijk ook, hehe
De verhoudingen zijn nog niet naar mijn smaak maar dat is bijzaak plus dit is niet mijn thuis PC :)

Is al druk op Draenor :+

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:49:
[...]

Vind ik eigenlijk ook, hehe
De verhoudingen zijn nog niet naar mijn smaak maar dat is bijzaak plus dit is niet mijn thuis PC :)

Is al druk op Draenor :+
Daarom speel ik daar ook niet meer :+ Nee, dat heeft andere redenen

Qua verhouding had ik die rechter portrait uitgelijnd aan de rechterkant met je extra knoppen. Wellicht wat resizen om ze even groot te houden. Maar dat is leuk werk als je er tijd voor hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:51:
[...]

Qua verhouding had ik die rechter portrait uitgelijnd aan de rechterkant met je extra knoppen. Wellicht wat resizen om ze even groot te houden. Maar dat is leuk werk als je er tijd voor hebt. :)
Ja, je hebt gelijk. Of geef ze dezelfde afmeting als de action bars eronder.
Die extra action bars erboven kan je volgens mij een "fade" optie geven dan komen ze pas tevoorschijn als je mouse over doet. Geeft extra zicht en ruimte in de UI en dan kan mooi Weakaura's er tussen komen.
Hmm, wordt er enthousiast van :)

Wil nu wel naar huis

[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 14-03-2018 14:55 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:55:
[...]

Ja, je hebt gelijk. Of geef ze dezelfde afmeting als de action bars eronder.
Die extra action bars erboven kan je volgens mij een "fade" optie geven dan komen ze pas tevoorschijn als je mouse over doet. Geeft extra zicht en ruimte in de UI en dan kan mooi Weakaura's er tussen komen.
Hmm, wordt er enthousiast van :)

Wil nu wel naar huis
Dat is ook een mooie oplossing natuurlijk. :)

Of je zet de extra knoppen links en rechts en hangt je portraits daarboven. Mooie aan Ui's maken is dat de opties limitless zijn, tenzij je zelf een stuk code moet schrijven je dit bijv niet kunt... dan wordt het een moeilijke. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xalpaca
(jarig!)
Kadardar schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:32:
[...]

Doe het met Curse, ik weet niet hoe je wow heb geinstalled. Wow geinstalled en daarna je backup echt terug erin gegooit of echt alles handmatig opnieuw gedownload en ingesteld? Is DBM wel up to date? Er waren een aantal fights waar timers echt totaal mis liepen maar ikzelf heb er geen last meer van gehad na mijn complete re-install van ongeveer een maand geleden.

Ikzelf heb nu ook niet zo heel veel addons meer omdat ik eens de bezem door me addons heb gehaald. Scheelt ook weer in resources.
Ik heb de Addons ook via Curse. Destijds heb ik alle Addons opnieuw geïnstalleerd en ingesteld. DBM is up to date. Ik heb het vooral nog met Argus en de timer betreft de Reorigination Modules. Zo af en toe loopt hij ook niet lekker met Coven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 15:10:
[...]
Mooie aan Ui's maken is dat de opties limitless zijn, ...
Je hebt helemaal 100% gelijk.

De portraits boven de bars hangen is zeer zeker ook iets om te onthouden ja.
Maar ik heb een hele tijd geleden eens iemand gezien die een volledige UI had ( questen,raiden,mythics etc) die je niet zag als er on screen niets gebeurde.
Zo iets lijkt me geweldig om daar een eigen twist aan te geven. (volgens mij kan jij nl Waekaura's ook een combat, quest, dungeon en raid fade meegeven)

Leuk zo even brainstormen met je _/-\o_

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xalpaca schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 15:20:
[...]

Ik heb de Addons ook via Curse. Destijds heb ik alle Addons opnieuw geïnstalleerd en ingesteld. DBM is up to date. Ik heb het vooral nog met Argus en de timer betreft de Reorigination Modules. Zo af en toe loopt hij ook niet lekker met Coven.
Dat is raar, ik herken deze problemen niet (misschien dat het Argus heroic of mythic is? Heroic heb ik het als Tank niet gehad geloof ik. Mythic is niet mijn focus maar een leuke bijeenkomst mocht ik zover komen met de guild). Coven Heroic ook niet gemerkt, als echt alles fresh is en je geen szin hebt alles opnieuw nog ene keer in te stellen (of je maakt een back up en probeerd het na een fresh reinstall van wow nog een keer) zou ik gewoon bigwigs proberen. Inhoudelijk doet het bijna het zelfde en als dat een hoop tijd bespaard en zweet gewoon doen. Kan je er tenminste weer tegen aan. Ik zou DBM dan verwijderen of uitzetten via addons. Verwijderen zou mijn voorkeur hebben omdat ze dan ook niet per ongeluk eens aan kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 15:22:
[...]

Je hebt helemaal 100% gelijk.

De portraits boven de bars hangen is zeer zeker ook iets om te onthouden ja.
Maar ik heb een hele tijd geleden eens iemand gezien die een volledige UI had ( questen,raiden,mythics etc) die je niet zag als er on screen niets gebeurde.
Zo iets lijkt me geweldig om daar een eigen twist aan te geven. (volgens mij kan jij nl Waekaura's ook een combat, quest, dungeon en raid fade meegeven)

Leuk zo even brainstormen met je _/-\o_
Ik zou vanavond eens mijn UI sturen. Is volledig ElvUI based en gebruik hem in feite voor alles. :) ZOu later ook eens kijken hoe me Consoleport UI is. Maar dat is voor mij ook nog even puzzelen aangezien de laatste keer dat ik het gebruikte niet eens in de buurt kwam van wat het nu is.

Qua WA, is daar een hoop mee mogelijk en ik weet echt niet tot hoe ver dat gaat maar het is pretty diep. :) Dus dikke kans dat wat je wilt mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xalpaca
(jarig!)
Kadardar schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 15:26:
[...]

Dat is raar, ik herken deze problemen niet (misschien dat het Argus heroic of mythic is? Heroic heb ik het als Tank niet gehad geloof ik. Mythic is niet mijn focus maar een leuke bijeenkomst mocht ik zover komen met de guild). Coven Heroic ook niet gemerkt, als echt alles fresh is en je geen szin hebt alles opnieuw nog ene keer in te stellen (of je maakt een back up en probeerd het na een fresh reinstall van wow nog een keer) zou ik gewoon bigwigs proberen. Inhoudelijk doet het bijna het zelfde en als dat een hoop tijd bespaard en zweet gewoon doen. Kan je er tenminste weer tegen aan. Ik zou DBM dan verwijderen of uitzetten via addons. Verwijderen zou mijn voorkeur hebben omdat ze dan ook niet per ongeluk eens aan kunnen staan.
Ik probeer het vanavond gewoon even uit. Komt wel goed :)
Ik let er alleen op met Heroic. Mythic groep is voor ons nog niet volledig compleet. Bij normal runs heb ik er eigenlijk nooit opgelet.

[ Voor 6% gewijzigd door Xalpaca op 14-03-2018 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38

junglebeast

hier staat iets

Gz! Ik had de fox al in de eerste week al geloof ik. Wel geinig op een boomkin, :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/N5kHJB6QsNbfkmKNn2ftMdYr/full.png

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratz :D

Is deze mount nou gewoon zo rare dat ik het zelf gewoon niet heb gemerkt omdat ik best wel snel kreeg? geloof 1ste of 2de week van Legion al.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
UI

En hier in combat:

Ui combat

Hier is mijn UI voor alles :) Heb dikke gold, maak je maar geen zorgen ;) Hoop lege bars op men DH, op men warlock is dat weer heel anders bijv.

[ Voor 66% gewijzigd door Kadardar op 14-03-2018 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 18:51:
Netjes _/-\o_

Dit is mijn huidige UI op de thuis PC :
[afbeelding]
Das toch wel heel wat anders dan de GW2 ui. Maar clean en netjes wat mij betreft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Netjes, ik ben gisteren tijdje aan het spelen geweest met UI. Nog niet helemaal klaar, zal vanavond kijken of ik hem in een bruikbare status kan krijgen.

Wat ik wel een mooie addon vind is addon control panel. In game even snel een addon uit en aan zetten, werkt ook stuk makkelijker om je eigen UI te maken zonder dat er een andere addon in de weg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond dacht ik even snel de 5 TW dungeons te doen maar dat liep uit op een ramp zeg :)
Is niet meer de cake walk van vroeger inderdaad maar dit was wel heel erg slecht.
Op een gegeven moment was al mijn gear rood en moest ik toch echt repairen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:31
ZO, die Kul'tiran Druid bearform datamine smaakt naar meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:12:
ZO, die Kul'tiran Druid bearform datamine smaakt naar meer :D
Afbeeldingslocatie: https://media.mmo-champion.com/images/news/2018/march/KulTiranDruid01.jpg

en

Afbeeldingslocatie: https://media.mmo-champion.com/images/news/2018/march/KulTiranDruid02.jpg

Zeker een hele vette Druid vorm, 10/10 zou het spelen als de rotatie niet zo boring was zoals in legion nu

[ Voor 53% gewijzigd door Kadardar op 15-03-2018 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Iusedto schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 18:51:
Netjes _/-\o_

Dit is mijn huidige UI op de thuis PC :
[afbeelding]
Welke addon gebruik jij om de standaard blizzard spell bar uit te zetten? Ziet er goed uit :) Is het trouwens nog wel steeds mogelijk om Dungeons te solo'en ivm het doorvoeren van levelscaling? Of heeft levelscaling alleen maar betrekking tot de zones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:15:
[...]

Zeker een hele vette Druid vorm, 10/10 zou het spelen als de rotatie niet zo boring was zoals in legion nu
Ziet er zeker mooi uit ja maar ben nog niet echt overtuigd van deze "Treebear" zeg maar.
Ben benieuwd hoe de Catform er uit gaan zien

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
*Wrijft in z'n ogen*
Je kunt je huidige orc 'upright' maken in de barbershop?! Zie ik dat nou goed?! Graatttiisss (behalve ingame gold dan)?
*Wrijft nog eens*
Pagina: 1 ... 12 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.