Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Ja de barber heeft bijgeschoold, hij mag nu ook ruggen recht maken.marijnvtg schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:32:
*Wrijft in z'n ogen*
Je kunt je huidige orc 'upright' maken in de barbershop?! Zie ik dat nou goed?! Graatttiisss (behalve ingame gold dan)?
*Wrijft nog eens*
In feite is het geen nieuw ras. Het is een bestaand ras met een nieuwe toggle. Niets meer dan logisch. Ik geloof dat die toggle op alle models toegepast kunnen worden (game file wijze gezien) dus in feite zouden alle rassen die niet recht lopen recht kunnen lopen met deze toggle. Maar ik verwacht niet dat ze dat gaan toepassen.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Passen die dan nog wel door een deur heen?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Dan rijst de vraag : Wie is er langer, een Tauren of een rechte Troll ?junglebeast schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:03:
[...]
Passen die dan nog wel door een deur heen?
FUMES et CARNES
Is lastig te zeggen. Ze komen aardig in de buurt.Iusedto schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:18:
[...]
Dan rijst de vraag : Wie is er langer, een Tauren of een rechte Troll ?
https://img.fireden.net/tg/image/1453/22/1453228787892.png
Oh en de Zandalari is een stuk groter.
https://wow.gamepedia.com/Height#Troll_subspecies
[ Voor 13% gewijzigd door junglebeast op 15-03-2018 11:34 ]
Ojee, ook met die bear-form.. dat ziet er wel heel vet uit allemaal.. In de afgelopen 10+ jaar nooit druid en niet noemenswaardig alliance gespeeld.. Ik voel in deze vorm een nieuw avontuur aankomen in BfA.. maar.. maar.. moet ik dan de Horde verlatenKadardar schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:06:
Als deze speculatie de Kul tiran cat wordt dan wordt ik heel erg blij.![]()
[afbeelding]
Hier is het leesvoer
Can't fcking wait! Ik hoop echt dat ze die er al bij een pre-patch in stoppen en niet wachten tot BfA.marijnvtg schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:32:
*Wrijft in z'n ogen*
Je kunt je huidige orc 'upright' maken in de barbershop?! Zie ik dat nou goed?! Graatttiisss (behalve ingame gold dan)?
*Wrijft nog eens*
En UIs posten, altijd leuk:

Mwha, ik zie het niet gebeuren dat Kul tiran neutral gaan worden... dus als je het wilt en moet spelen, dan ben ik bang van wel.marijnvtg schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:10:
[...]
Ojee, ook met die bear-form.. dat ziet er wel heel vet uit allemaal.. In de afgelopen 10+ jaar nooit druid en niet noemenswaardig alliance gespeeld.. Ik voel in deze vorm een nieuw avontuur aankomen in BfA.. maar.. maar.. moet ik dan de Horde verlatenoef
Heb het al een paar keer gezegd. De Zandalar Druid zou niet het enige coole zijn wat BfA te bieden zou hebben en dat Ally ook iets cools zou krijgen. Zover... aboard the ally hype train!
FUMES et CARNES
Wow hoe anti climastich zou dat zijn na deze kul tiran forms....
Yeah you know these forms you saw... well they're quest mobs. Introducing the Gnome Druids!
anticlimactisch? anticlimactisch? De ultieme climax bedoel je. Ik zit met smart te wachten op gnome druids, gnome shamans en gnome paladins. Pas dan is het spel compleetKadardar schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:24:
[...]
Wow hoe anti climastich zou dat zijn na deze kul tiran forms....
Yeah you know these forms you saw... well they're quest mobs. Introducing the Gnome Druids!
[ Voor 4% gewijzigd door Carthrax op 15-03-2018 13:10 ]
Jij maakt er gelijk een Gnome Master Race van.Carthrax schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:08:
[...]
anticlimactisch? anticlimactisch? De ultieme climax bedoel je. Ik zit met smart te wachten op gnome druids, gnome shamans en gnome paladins. Pas dan is het spel compleet(ok ok ook gnome demon hunters moeten er komen)
Mochten ze willenKadardar schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:15:
[...]
Jij maakt er gelijk een Gnome Master Race van.
Had gisteren mijn eerste Legendary drop op mijn shaman bleek het die Legs te zijn die healen als je stil staat.
Lekker handig als melee

FUMES et CARNES
Ik ga gelijk naar de barber zodra het LIVE staatNoiz schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:08:
Ik kan niet wachten tot dit live staat (up-standing orcs). Toch wel een flink verschil met nu. Ziet er in mijn ogen een stuk bruter uit
[video]
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
[Battle.net: Forsaken#22243]

Alleen ik erger mij zo erg aan mijn bijvoorbeeld guild roster of LFG scherm. Kennelijk past ElvUI mijn chat settings aan op al mijn schermen.. Help?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Het antwoord is dus: yes, i am in!RustStorm schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:01:
Holy crap joh... zie zojuist dat ik in m'n Blizzard Launcher de mogelijkheid heb om "Alpha: World of Warcraft" te installeren... Alpha toegang tot BfA? O_o
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik heb gelezen dat de Islands nu speelbaar zijn.
Kan je die mooi even testen voor ons
FUMES et CARNES

Wel irritant:
1.) Durability damage in de laatste phase ressurections (zelf getest met een zooi guildies)
2.) Weer moeten summonen van Demon
Wel een leuk gevecht, alleen verwachtte ik wat meer mechanics.. Tot de add phase is het gevecht echt veels te saai. (Oh en hoe kunnen mensen doodgaan door de cone of death.. dat ding heeft een cast time waarbij de 80 jarige oorlog kort lijkt)
[ Voor 22% gewijzigd door corset op 16-03-2018 09:09 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ja tja, mensen gaan nou eens wel dood. Ik neem aan dat jullie loggen dus het antwoord zit daar vast in.corset schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:09:
WOO! Heroic Argus down![]()
Was echt een te simpel gevecht, maar blij dat het is gelukt.
Wel irritant:
1.) Durability damage in de laatste phase ressurections (zelf getest met een zooi guildies)
Wel een leuk gevecht, alleen verwachtte ik wat meer mechanics.. Tot de add phase is het gevecht echt veels te saai. (Oh en hoe kunnen mensen doodgaan door de cone of death.. dat ding heeft een cast time waarbij de 80 jarige oorlog kort lijkt)
Het meeste wat ik zie wanneer mensen dood gaan is als er niet netjes gestacked wordt maar er iemand zich teveel Azeroths Next Top Model voelt en vind dat die wel 10 yards van de groep af kan blijven. Hierdoor moeten de anderen (vooral ranged) meer bewegen door de cone en is er nog maar een kleine kans dat zij het overleven. Andere oorzaak kan zijn dat iemand alvast beweegt voor de cone want hij verwacht toch niet getarget te worden en dan is het BAM! Cone of death op een aantal mensen.
Is dat niet het geval, dan zijn ze gewoon bijzonder sloom. Maar daarom heb je logs.
[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 16-03-2018 09:57 ]
Simpel is het waarschijnlijk omdat jullie groep het nu wel redelijk outgearedcorset schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:09:
Wel irritant:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Azeroth's next top modelKadardar schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:54:
[...]
Ja tja, mensen gaan nou eens wel dood. Ik neem aan dat jullie loggen dus het antwoord zit daar vast in.
Het meeste wat ik zie wanneer mensen dood gaan is als er niet netjes gestacked wordt maar er iemand zich teveel Azeroths Next Top Model voelt en vind dat die wel 10 yards van de groep af kan blijven. Hierdoor moeten de anderen (vooral ranged) meer bewegen door de cone en is er nog maar een kleine kans dat zij het overleven. Andere oorzaak kan zijn dat iemand lavast beweegt voor de cone want hij verwacht toch niet getarget te worden en dan is het BAM! Cone of death op een aantal mensen
Is dat niet het geval, dan zijn ze gewoon bijzonder sloom. Maar daarom heb je logs.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Ik hoor je wel als je bij Argus mythic bent. Of aggramar.corset schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:09:
Wel irritant:

Yup dat is een leuke. "Let me finish my cast for dps" anddd your deaadd! GJ!corset schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:57:
[...]
Azeroth's next top modelIk denk wel dat dat het geval is, en sloomheid "Even de cast afmaken"
Ach, belangrijkste is dat die down is dus gz nog!
Eerst maar eens wegwijs worden in het nieuwe... We shall see! Lachen man... Dit weekend sowieso maar even spelen... Dan moet Wolfenstein maar weer even op de plank...Iusedto schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:01:
[...]
Ik heb gelezen dat de Islands nu speelbaar zijn.
Kan je die mooi even testen voor ons
Mythic staat zeker niet op de radar, dus we doen het nu gewoon rustig aanKadardar schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:14:
[...]
Yup dat is een leuke. "Let me finish my cast for dps" anddd your deaadd! GJ!
Ach, belangrijkste is dat die down is dus gz nog!Nog mythic ambities of is dit waar je zegt ik stop ermee?
Verwijderd
Wij hebben dat al een tijdje en ik vind het verbazingwekkend dat na 2 en een halve maand farmen van het 18 man team dat in December de progress heeft gedaan 15 nog steeds iedere week op komen draven.corset schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:27:
[...]
Mythic staat zeker niet op de radar, dus we doen het nu gewoon rustig aanWe zien wel wat we gaan doen
We doen het echter in een half avondje nu vs twee avonden tijdens de progressie, dus het is ook niet zoveel inspanning meer.
Wel hebben we een probleem om de normal raids voor alts te vullen, misschien moeten we die ook maar eens naar heroic switchen. Mijn alt heeft al bijna niets meer nodig en die raid clearen we nog sneller

Iemand een idee of ik dit separaat kan aanpassen?Xalpaca schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 18:32:
Alleen ik erger mij zo erg aan mijn bijvoorbeeld guild roster of LFG scherm. Kennelijk past ElvUI mijn chat settings aan op al mijn schermen.
GZ, ja, demon summonen is dan wel weer meh.corset schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:09:
Wel irritant:
P1 heeft wel wat dingetjes en ook speciale mensen die het niet goed kunnen en dan gaan er mensen door dood ja
Laatste reset hadden wij een speciale priest die zei dat ze een boom moest healen terwijl ze de bom had. De boom in P2 was inmiddels allang weg maar ze blies wel 75% van de raid op dus wipe
Cone of death wil ook nog wel eens mis gaan doordat mensen te vroeg lopen en dan vervolgens de cone of death ergens neerplanten waar het niet hoort
Hahaha, de fout die veel mensen maken (vooral ranged) is dat ze niet gaan stacken maar ook aan de buitenkant van de ring gaan staan. Als je gewoon op Argus stacked profiteert iedereen van de buff die dropt en je hoeft maar 2 stappen te zetten om zijn Cone of Death te ontwijken. Sta je aan de buitenkant, dan moet je bijna een halve marathon lopen.corset schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:09:
Wel irritant:
Het kan overigens nog erger, ik heb vaak genoeg mensen zien wipen in die "let the seas wash ....." shit. Hoe dan ook, Argus HC is inderdaad een makkelijke fight. Vele malen makkelijker dan Coven en Aggra.
Ok is even kijken, de texture van de transparanatie word bepaald door type /elvui > General > Media -> Backdrop faded color en daar kan ej instellen hoe transaparant je alles wilt hebben of totaal niet)Xalpaca schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 18:32:
[afbeelding]
Alleen ik erger mij zo erg aan mijn bijvoorbeeld guild roster of LFG scherm. Kennelijk past ElvUI mijn chat settings aan op al mijn schermen.. Help?![]()
[afbeelding]
Of probeer je een effect te krijgen waar je chat wel transparant is maar je LFG en Guild niet?
Mijn chat is opzich wel prima zo, die hou ik graag zo transparant zoals hij nu is.Kadardar schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:48:
[...]
Ok is even kijken, de texture van de transparanatie word bepaald door type /elvui > General > Media -> Backdrop faded color en daar kan ej instellen hoe transaparant je alles wilt hebben of totaal niet)
Of probeer je een effect te krijgen waar je chat wel transparant is maar je LFG en Guild niet?
Maar de rest zou ik graag wat donkerder willen zien, omdat het zoals nu vrij onoverzichtelijk is voor mij.
Schermen zoals character info, LFG, Guild, Friends etc mogen allemaal een tint donkerder, maar mijn chat gelieve niet.
Kennelijk ga je dat niet in ElvUI voor elkaar krijgen. Even googlen op internet kom ik deze vraag echt totaal niet tegen dus ik ben bang dat er door de lage vraag ook niet in gaat komen, niet nu in ieder geval. Ik krijg ook niet echt iets gevonden in ElvUI waardoor het wel mogelijk is (misschien is het er, maar ik zie het niet)Xalpaca schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:37:
[...]
Mijn chat is opzich wel prima zo, die hou ik graag zo transparant zoals hij nu is.
Maar de rest zou ik graag wat donkerder willen zien, omdat het zoals nu vrij onoverzichtelijk is voor mij.
Schermen zoals character info, LFG, Guild, Friends etc mogen allemaal een tint donkerder, maar mijn chat gelieve niet.
De background transparantie wordt bepaald door een panel achter de chat. Terug te vinden onder Chat > Panels maar kan je geen transparantie toepassen. Enige wat ik zou kunnen bedenken is om die los te koppelen van de algemene ElvUI code door een addon maar die zou je zelf moeten gaan schrijven ben ik bang van want zover kan ik niemand vinden die een addon aanraad daarvoor.
Andere oplossing zou zijn de chat functie in ElvUI uit te zetten onder Chat > Vinkje enable en de standaard of andere chat addon te gebruiken. Dan kan je de transparantie van de rest van ElvUi bepalen met de color picker onder General > Media > Backdrop Faded Color. Misschien wel de makkelijkste oplossing
[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 16-03-2018 16:22 ]
Ah jammer, ben ook gewoon kieskeurig.Kadardar schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 16:20:
[...]
Kennelijk ga je dat niet in ElvUI voor elkaar krijgen. Even googlen op internet kom ik deze vraag echt totaal niet tegen dus ik ben bang dat er door de lage vraag ook niet in gaat komen, niet nu in ieder geval. Ik krijg ook niet echt iets gevonden in ElvUI waardoor het wel mogelijk is (misschien is het er, maar ik zie het niet)
De background transparantie wordt bepaald door een panel achter de chat. Terug te vinden onder Chat > Panels maar kan je geen transparantie toepassen. Enige wat ik zou kunnen bedenken is om die los te koppelen van de algemene ElvUI code door een addon maar die zou je zelf moeten gaan schrijven ben ik bang van want zover kan ik niemand vinden die een addon aanraad daarvoor.![]()
Andere oplossing zou zijn de chat functie in ElvUI uit te zetten onder Chat > Vinkje enable en de standaard of andere chat addon te gebruiken. Dan kan je de transparantie van de rest van ElvUi bepalen met de color picker onder General > Media > Backdrop Faded Color. Misschien wel de makkelijkste oplossing
De chat uitzetten is ook nog een optie inderdaad. Misschien dat er ook een AddOn is voor dit soort vensters buiten ElvUI om? Dat wel separaat van elkaar werkt?
Of misschien een chat AddOn?
Tot zo ver, bedankt voor het meedenken natuurlijk
Ja idd, uitzetten en dan een addon als chatter die geeft wel wat extra opties vergeleken met de standaard chat.waar je wellicht een ElvUi soort in kan nabouwenXalpaca schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:18:
[...]
Ah jammer, ben ook gewoon kieskeurig.
De chat uitzetten is ook nog een optie inderdaad. Misschien dat er ook een AddOn is voor dit soort vensters buiten ElvUI om? Dat wel separaat van elkaar werkt?
Of misschien een chat AddOn?
Tot zo ver, bedankt voor het meedenken natuurlijk
Link naar chatter
[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 16-03-2018 19:06 ]
Ah je bent de beste, dankjewelKadardar schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:05:
[...]
Ja idd, uitzetten en dan een addon als chatter die geeft wel wat extra opties vergeleken met de standaard chat.waar je wellicht een ElvUi soort in kan nabouwen
Link naar chatter
No problem
Dat is nog best netjes volgens mij. Ik ben zelf nu 64 en was bij level 60 1 dag en 16 uur aan speeltijd kwijt.Kadardar schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:34:
Gister dan eindelijk me Warlock level 110 gekregen met een played time van net iets onder 4 dagen waarvan ikm zeker weet dat er nog 3-6 uur aan AFK tijd bij zit. Dus laten we zeggen 3 dagen 18 uur~3 dagen 21 uur aan speeltijd. Nu kan iedereen bedenken of een boost aankopen het wel waard is vergeleken met de tijd die je kunt spelen en precies hetzelfde kan behalen.
Welk stuk vond je het langste duren? Voor mijn gevoel gaat Northrend erg traag, ook de dungeon finder duurt een stuk langer met quen in vergelijking met pre 60 content.
Verwijderd
Jep, best wel het geld waard dus.Kadardar schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:34:
Gister dan eindelijk me Warlock level 110 gekregen met een played time van net iets onder 4 dagen waarvan ikm zeker weet dat er nog 3-6 uur aan AFK tijd bij zit. Dus laten we zeggen 3 dagen 18 uur~3 dagen 21 uur aan speeltijd. Nu kan iedereen bedenken of een boost aankopen het wel waard is vergeleken met de tijd die je kunt spelen en precies hetzelfde kan behalen.
MoP vooral... WoD kan je zo doorheen zijn met wat exp pots maar dat komt ook omdat ik het gewoon de saaiste quests vindPepperNutz schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:44:
[...]
Dat is nog best netjes volgens mij. Ik ben zelf nu 64 en was bij level 60 1 dag en 16 uur aan speeltijd kwijt.
Welk stuk vond je het langste duren? Voor mijn gevoel gaat Northrend erg traag, ook de dungeon finder duurt een stuk langer met quen in vergelijking met pre 60 content.
[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 18-03-2018 20:59 ]
Ik ben er ook mee bezig, maar ik vind WoD het traagst. Haat die regio echt!Kadardar schreef op zondag 18 maart 2018 @ 20:59:
[...]
MoP vooral... WoD kan je zo doorheen zijn met wat exp pots maar dat komt ook omdat ik het gewoon de saaiste quests vind
Vind MoP juist super

Daarnaast op mijn main ook maar begonnen ter voorbereiding van de expansion, moet nog veel reputation farmen om tenminste die allied races te kunnen spelen.
Verwijderd
Hmm.. ik denk eigenlijk dat je je stoort aan de font omlijning, of eerder het ontbreken daarvan. Heb daar zelf ook veel last van bij WoW. Ik denk dat het uiteindelijk ook door het spel en de 'setting'/'ambiance' komt, WoW is gewoon 'cartoony', met veel felle kleuren, magische effecten, gloeiende ditdatjes. Alles moet bij wijze van spreken uit het oog springen. Op een gegeven moment krijg je dan dat alles in elkaar over gaat lopen, waardoor tekst zonder dikke omlijning moeilijk wordt te onderscheiden van al het spektakel op het scherm, iets waar je an sich niet zoveel van zou merken.. tenzij je natuurlijk met transparante menu's e.d. gaat werken.Xalpaca schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 18:32:
[afbeelding]
Alleen ik erger mij zo erg aan mijn bijvoorbeeld guild roster of LFG scherm. Kennelijk past ElvUI mijn chat settings aan op al mijn schermen.. Help?![]()
[afbeelding]
Daarom heb ik dus nooit overweg gekund met de add-on packs, zoals ElvUI. Die zijn net zoals WoW heel erg gericht op de visuele vormgeving. Alles slick, alles opvallend, transparantie dit, geluidsalarm hier. Dit terwijl nou juist UI informatie, en dan met name die waar je add-ons voor gebruikt, juist heel no nonsense zou moeten zijn, omdat het echt gaat om de informatie waar je iets mee moet..

In PvP is dit al helemaal erg, waar iedere class zijn eigen cooldowns heeft, die je - als er geen add-ons bestonden - allemaal aan de hand van het speleffect zou moeten herkennen.. als die effecten je brein überhaupt nog opvallen tussen al het rondvliegend witgoed, schedelbasisfracturen, vuurballen, ijsballen, en gekreun door..
Pfoe.. soms zou ik willen dat ik een leven had, zodat ik kon ontsnappen aan de dagelijkse stress van de World of Warcraft.
Also, de add-ons die ik zelf gebruik zijn, o.a.:
- Bartender4(dit is waar je je bars mee kan herindelen over het scherm)
- DBM
- Bagnon
- AtlasLoot Enhanced
- DejaCharacterStats
- HandyNotes
- OmniCC
- OrderHallCommander
- Pawn
- Recount
- Sexymap
- Titan Panel
En nog wat PvP-specifieke meuk.
Er valt trouwens ook al best veel met de WoW-UI zelf te doen.. dat was ooit anders (ontbreken van castbars in het spel

(ik ben er een aantal jaartjes uit geweest)
Dat is Titan PanelEvil_Kroki schreef op maandag 19 maart 2018 @ 12:35:
Welke addon geeft die bar met al die info bovenaan? Vroeger had je Fubar daarvoor, maar die is al even discontinued naar wat ik heb gelezen.
(ik ben er een aantal jaartjes uit geweest)
De Vulpera zien er toch wel goed uit hoor! Ben benieuwd aan welke kant ze staan

Verwijderd
Leuke nickname heb je.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:01:
[...]
Hmm.. ik denk eigenlijk dat je je stoort aan de font omlijning, of eerder het ontbreken daarvan. Heb daar zelf ook veel last van bij WoW. Ik denk dat het uiteindelijk ook door het spel en de 'setting'/'ambiance' komt, WoW is gewoon 'cartoony', met veel felle kleuren, magische effecten, gloeiende ditdatjes. Alles moet bij wijze van spreken uit het oog springen. Op een gegeven moment krijg je dan dat alles in elkaar over gaat lopen, waardoor tekst zonder dikke omlijning moeilijk wordt te onderscheiden van al het spektakel op het scherm, iets waar je an sich niet zoveel van zou merken.. tenzij je natuurlijk met transparante menu's e.d. gaat werken.![]()
Daarom heb ik dus nooit overweg gekund met de add-on packs, zoals ElvUI. Die zijn net zoals WoW heel erg gericht op de visuele vormgeving. Alles slick, alles opvallend, transparantie dit, geluidsalarm hier. Dit terwijl nou juist UI informatie, en dan met name die waar je add-ons voor gebruikt, juist heel no nonsense zou moeten zijn, omdat het echt gaat om de informatie waar je iets mee moet..![]()
![]()
In PvP is dit al helemaal erg, waar iedere class zijn eigen cooldowns heeft, die je - als er geen add-ons bestonden - allemaal aan de hand van het speleffect zou moeten herkennen.. als die effecten je brein überhaupt nog opvallen tussen al het rondvliegend witgoed, schedelbasisfracturen, vuurballen, ijsballen, en gekreun door..
Pfoe.. soms zou ik willen dat ik een leven had, zodat ik kon ontsnappen aan de dagelijkse stress van de World of Warcraft.
Also, de add-ons die ik zelf gebruik zijn, o.a.:
- Bartender4(dit is waar je je bars mee kan herindelen over het scherm)
- DBM
- Bagnon
- AtlasLoot Enhanced
- DejaCharacterStats
- HandyNotes
- OmniCC
- OrderHallCommander
- Pawn
- Recount
- Sexymap
- Titan Panel
En nog wat PvP-specifieke meuk.
Er valt trouwens ook al best veel met de WoW-UI zelf te doen.. dat was ooit anders (ontbreken van castbars in het spel)
[afbeelding]
Dat worden weer prachtige helmen...Ryan_ schreef op maandag 19 maart 2018 @ 12:59:
[...]
Dat is Titan Panel
De Vulpera zien er toch wel goed uit hoor! Ben benieuwd aan welke kant ze staan
[afbeelding]
[afbeelding]
Nah, wij hoeven ze niet hoorIntToStr schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:03:
Ik hoop dat de Vulpera horde worden, dan hoef ik ze ten minste niet in mijn alliance groepen te zien
Veel te " cute" uitstraling. Wordt daardoor vast Alliance
FUMES et CARNES
Of net als Pandaren voor beide factie's?Iusedto schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:27:
[...]
Nah, wij hoeven ze niet hoor![]()
Denk eerder dat het net zoals de pandas wordtIusedto schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:27:
[...]
Nah, wij hoeven ze niet hoor![]()
Hmm, daat had ik nog niet aan gedachtjunglebeast schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:28:
[...]
Of net als Pandaren voor beide factie's?

FUMES et CARNES
Was vorige week begonnen met Good samutarian, poh.. 1x en nooit weer!
Nu inmiddels ook mijn class mount binnen, maar helaas zijn er geen warden quests meer te doen voor rep, dus nog even wachten..
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Wat moet je precies doen om te vliegen?jorank schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:53:
Nog 525 Wardens rep en dan kan ik eindelijk vliegen in legion..![]()
Was vorige week begonnen met Good samutarian, poh.. 1x en nooit weer!
Nu inmiddels ook mijn class mount binnen, maar helaas zijn er geen warden quests meer te doen voor rep, dus nog even wachten..
Aardig wat!
Voor Pathfinder part one:
Explore Legion
Loremaster van Legion
Reverred met de factions van Broken Isles
100 WQ's
Class order campaign.
En Pathfinder part two:
Reverred met Armies of the Legionfall
Explore Broken Shore
Okay, dat valt dus mee. Alleen pathfinder part two nog.jorank schreef op maandag 19 maart 2018 @ 16:09:
[...]
Aardig wat!
Voor Pathfinder part one:
Explore Legion
Loremaster van Legion
Reverred met de factions van Broken Isles
100 WQ's
Class order campaign.
En Pathfinder part two:
Reverred met Armies of the Legionfall
Explore Broken Shore
Dat is niet het geval, anders kon ik al vliegenOccy schreef op maandag 19 maart 2018 @ 16:15:
En dan zal je zien dat je het bij de volgende uitbreiding gewoon kan kopen...

Ik zal vanavond eens even met de settings spelenVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:01:
[...]
Hmm.. ik denk eigenlijk dat je je stoort aan de font omlijning, of eerder het ontbreken daarvan. Heb daar zelf ook veel last van bij WoW. Ik denk dat het uiteindelijk ook door het spel en de 'setting'/'ambiance' komt, WoW is gewoon 'cartoony', met veel felle kleuren, magische effecten, gloeiende ditdatjes. Alles moet bij wijze van spreken uit het oog springen. Op een gegeven moment krijg je dan dat alles in elkaar over gaat lopen, waardoor tekst zonder dikke omlijning moeilijk wordt te onderscheiden van al het spektakel op het scherm, iets waar je an sich niet zoveel van zou merken.. tenzij je natuurlijk met transparante menu's e.d. gaat werken.
Is de uitbreiding bij jouw al live dan?Desutoroiya schreef op maandag 19 maart 2018 @ 16:36:
Dat is niet het geval, anders kon ik al vliegen

Of heeft dit geen nut?
Geen nut, staat bij BfA:Ryan_ schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:27:
Ik heb nu alle pakketten t/m Warlords of Draenor. Wat als ik nu Battle for Azeroth alvast pre-ordered via Battle.net? Wordt Legion dan automatisch al beschikbaar/toegevoegd?
Of heeft dit geen nut?
- Requires World of Warcraft and Legion.
Weet niet eens of je een key zou kunnen activeren zonder deze requirements of dat je de game uberhaupt kan kopen via de store. Maar ik heb zo'n voor vermoeden van niet. Bij de release van BfA wordt Legion onderdeel van de battlechest geloof ik. Maarja dan moet je eerst tot BfA wachten, volgens mij is het ook zo dat het niet gelijk vanaf dag 1 is maar na een maand pas om nog even wat Legion's te kunnen verkopen.
- The Vulpera are a race of fox people that live in Vol'dun on Zandalar. They haven't officially been announced as an Allied Race.Iusedto schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:31:
[...]
Hmm, daat had ik nog niet aan gedacht![]()
[afbeelding]
The horror
[ Voor 33% gewijzigd door Kadardar op 20-03-2018 09:42 ]
Interpretatie was van mij anders, ik dacht dat je bedoelde met aankoop van de BfA.

Maar inderdaad, als de uitbreiding online is zal het gewoon te koop zijn ingame.
Volgens mij moet je voor Draenor flying ook nog steeds Pathfinder afronden? Dus ga er maar niet van uit dat je het dadelijk kan kopen.Occy schreef op maandag 19 maart 2018 @ 16:15:
1ste. Afflication Warlock is awesome en ondertussen ilvl 900. Zou het wel kunnen mainen
2de. Ben gister tank geworden voor de guild (waardoor de 1ste in het water valt
[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 20-03-2018 09:18 ]
Kan je voor Draenor het vliegen al uitkopen?Occy schreef op maandag 19 maart 2018 @ 16:15:
Dit is heel handig als je wil zien wat je nog mist:
http://www.wowhead.com/flying
[ Voor 26% gewijzigd door Bunnadin op 20-03-2018 10:17 ]
Zijn er nog beetje actieve guilds op Draenor (H)?
Voor HC/Mythic+/Pvp?
Twijfel om over te stappen op Disc of Holy. (PVE en PVP)
Wat zouden jullie kiezen en wat zijn een beetje handige addons?
Edit: het word mijn eerste keer healen

[ Voor 18% gewijzigd door pascal073 op 20-03-2018 10:36 ]
Verwijderd
https://www.wowprogress.com/pve/eu/draenor ik vind van wel iig...unwolf schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:16:
Hallo Hallo,
Zijn er nog beetje actieve guilds op Draenor (H)?
Voor HC/Mythic+/Pvp?
Imo is disc endgame een stuk beter, echter is het wat lastiger op te pakken dan holy. Als je met serieuze progressie wilt bezig gaan zou je het beste direct voor disc kunnen gaan.pascal073 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:31:
BFA 110 boost gebruikt op mijn shdaow priest maar de DPS OUTPUT is maar meh.
Edit: het word mijn eerste keer healendus alle tips en tricks zijn welkom haha.
Ik gebruik voor mijn priest geen bijzondere addons, wel heb ik al mijn healing spells in een macro gegoten, de meeste simpelweg als mouseover macro. Zo hoef je je targets niet aan te klikken voordat je ze kunt healen.
#showtooltip
/cast [@player] Angelic Feather
/stopspelltarget
Vind dit een erg fijne macro ongeacht je spec.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2018 10:51 ]
Top, dit moet wel goed komenBunnadin schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:15:
[...]
Dit is heel handig als je wil zien wat je nog mist:
http://www.wowhead.com/flying
Ja ik was beetje aan het rondneuzen op het internet maar zag dat Disc bijna geen AOE healing heeft klopt dat?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:48:
[...]
https://www.wowprogress.com/pve/eu/draenor ik vind van wel iig...
[...]
Imo is disc endgame een stuk beter, echter is het wat lastiger op te pakken dan holy. Als je met serieuze progressie wilt bezig gaan zou je het beste direct voor disc kunnen gaan.
Ik gebruik voor mijn priest geen bijzondere addons, wel heb ik al mijn healing spells in een macro gegoten, de meeste simpelweg als mouseover macro. Zo hoef je je targets niet aan te klikken voordat je ze kunt healen.
#showtooltip
/cast [@player] Angelic Feather
/stopspelltarget
Vind dit een erg fijne macro ongeacht je spec.
Verwijderd
Dat valt wel mee, je kunt PW radiance gebruiken bijvoorbeeld. Het is wel echt een spec waarin je vooruit moet plannen. Je zult moeten kijken naar je timers en wanneer bepaalde zaken gebeuren zoals burst damage.pascal073 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:55:
[...]
Ja ik was beetje aan het rondneuzen op het internet maar zag dat Disc bijna geen AOE healing heeft klopt dat?
Misschien dan toch verstandiger op Holy te gaan om beetje het healen onder de knie te krijgen en vanuit daar Disc proberen?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:04:
[...]
Dat valt wel mee, je kunt PW radiance gebruiken bijvoorbeeld. Het is wel echt een spec waarin je vooruit moet plannen. Je zult moeten kijken naar je timers en wanneer bepaalde zaken gebeuren zoals burst damage.
Verwijderd
Ik vond de transitie juist lastig omdat ik al zo erg gewend was aan holy. Maar uiteindelijk is bijv. de funfactor ook belangrijk. En wie weet is voor jou de transitie niet lastig... en vind je bijv. endgame progressie op mythic niveau wat minder belangrijk.pascal073 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:09:
[...]
Misschien dan toch verstandiger op Holy te gaan om beetje het healen onder de knie te krijgen en vanuit daar Disc proberen?
Ja ik denk als ik heroic kan healen al heel ver ben hahaVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:15:
[...]
Ik vond de transitie juist lastig omdat ik al zo erg gewend was aan holy. Maar uiteindelijk is bijv. de funfactor ook belangrijk. En wie weet is voor jou de transitie niet lastig... en vind je bijv. endgame progressie op mythic niveau wat minder belangrijk.

Je zou eens kunnen kijken op howtopriest.com en wellicht hun discord voor meer info eruit te halen. Het is alleen wel een hele berg leesvoer dus er even rustig voor gaan zitten is wel aan te raden.pascal073 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:31:
BFA 110 boost gebruikt op mijn shdaow priest maar de DPS OUTPUT is maar meh.
Edit: het word mijn eerste keer healendus alle tips en tricks zijn welkom haha.
Dat ga ik maar is inderdaad doen.Kadardar schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:42:
[...]
Je zou eens kunnen kijken op howtopriest.com en wellicht hun discord voor meer info eruit te halen. Het is alleen wel een hele berg leesvoer dus er even rustig voor gaan zitten is wel aan te raden.
Dan kan je nu altijd nog kiezen welke spec je wilt. Ik vond Shadow opzich wel prima spelen maar ik moest echt leren (heb ik vooral gedaan door how2priest, maar ik main me priest niet dus alle fijne dingetjes zou ik geen idee van hebben) hoe je zolang mogelijk in je void form blijft.
Het is een beetje een langzaam,burst, langzaam, burst en zo de hele tijd heen en weer class zeg maar. Meeste waar je vooral goed op gaat zijn is lange gevechten in raids. Qua dungeons en open world zou het vast allemaal erg meh zijn. (op lange rare fights na, als die niet al plat gebombardeerd worden door andere spelers)
Klopt, Antorus normal bij lange boss fights word de DPS alleen maar hoger met me shadow priest dat is wel fijn maar daar heb je het dan ook mee gehad, is ook de reden dat ik naar healing wil speccen.Kadardar schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:54:
[...]
Dan kan je nu altijd nog kiezen welke spec je wilt. Ik vond Shadow opzich wel prima spelen maar ik moest echt leren (heb ik vooral gedaan door how2priest, maar ik main me priest niet dus alle fijne dingetjes zou ik geen idee van hebben) hoe je zolang mogelijk in je void form blijft.
Het is een beetje een langzaam,burst, langzaam, burst en zo de hele tijd heen en weer class zeg maar. Meeste waar je vooral goed op gaat zijn is lange gevechten in raids. Qua dungeons en open world zou het vast allemaal erg meh zijn. (op lange rare fights na, als die niet al plat gebombardeerd worden door andere spelers)
Zit momenteel op ilvl 940 met me shadow priest.
Dat is een beetje een persoonlijke voorkeur natuurlijk.pascal073 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:08:
[...]
Klopt, Antorus normal bij lange boss fights word de DPS alleen maar hoger met me shadow priest dat is wel fijn maar daar heb je het dan ook mee gehad, is ook de reden dat ik naar healing wil speccen.
Zit momenteel op ilvl 940 met me shadow priest.
Maar ja gewoon even de tijd voor nemen je keuze maken. Beetje spelen met beide specs en dan kom je er snel genoeg achter welke van de 2 het leukste is en je het meeste ligt. Ik verwacht niet super veel problemen om in welke spec dan ook als priest een groep of pug (misschien DPS hier wat moeilijker, want ilvl is de holy grail voor meeste) te vinden.
Klopt inderdaad helemaal! Vanavond even wat addons installeren en misschien even wat random dungeons healen.Kadardar schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:22:
[...]
Dat is een beetje een persoonlijke voorkeur natuurlijk.Ikzelf zweer altijd bij Tank of DPS. Als ik een maand heal ben ik verveeld en wil ik wat anders spelen. Niet handig voor mij en niet handig voor het team.
Maar er zouden er genoeg zijn die dat vice versa hebben.
Maar ja gewoon even de tijd voor nemen je keuze maken. Beetje spelen met beide specs en dan kom je er snel genoeg achter welke van de 2 het leukste is en je het meeste ligt. Ik verwacht niet super veel problemen om in welke spec dan ook als priest een groep of pug (misschien DPS hier wat moeilijker, want ilvl is de holy grail voor meeste) te vinden.
Verwijderd
Dat is niet waar hoor, qua raidhealing is Disc juist de shit! Je hebt Plea, dat is een single target heal die zeer weinig mana kost en attonement applied, het is dus de bedoeling dat je die veel toepast. Daarnaast heb je PW radiance, die je kan gebruiken op de momenten dat er veel raid damage binnen komt. Disc is heel anders om te spelen dan de meeste healing classes, maar wel erg leuk daardoor, en als je het eenmaal gewend bent dan kun je echt ziekelijk knallen.pascal073 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:55:
[...]
Ja ik was beetje aan het rondneuzen op het internet maar zag dat Disc bijna geen AOE healing heeft klopt dat?
In arena is disc sowieso heer en meester.
Shadow priest is trouwens erg haste afhankelijk. Ik ging pas veel damage doen vanaf 13000 haste ongeveer. Tot 16000 haste is haste ook je priority stat, daarna komt crit erbij. Ik weet niet of je daar rekening mee houdt, naast ilvl? Wanneer ik me inschrijf voor raids trek ik meestal even high ilvl gear aan, en als ik er eenmaal inzit switch ik terug naar de gear met de beste stats.
Thanks
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2018 04:56 ]
Ik zal is inderdaad even kijken.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 04:50:
[...]
Dat is niet waar hoor, qua raidhealing is Disc juist de shit! Je hebt Plea, dat is een single target heal die zeer weinig mana kost en attonement applied, het is dus de bedoeling dat je die veel toepast. Daarnaast heb je PW radiance, die je kan gebruiken op de momenten dat er veel raid damage binnen komt. Disc is heel anders om te spelen dan de meeste healing classes, maar wel erg leuk daardoor, en als je het eenmaal gewend bent dan kun je echt ziekelijk knallen.
In arena is disc sowieso heer en meester.
Shadow priest is trouwens erg haste afhankelijk. Ik ging pas veel damage doen vanaf 13000 haste ongeveer. Tot 16000 haste is haste ook je priority stat, daarna komt crit erbij. Ik weet niet of je daar rekening mee houdt, naast ilvl? Wanneer ik me inschrijf voor raids trek ik meestal even high ilvl gear aan, en als ik er eenmaal inzit switch ik terug naar de gear met de beste stats.
[...]
Thanks
Ik zit nu op 14k haste ongeveer dus het gaat de goede richting op gisteren Heroic antorus gedaan zat ik netjes op de 1,7m DPS dus dat gaat goed.
Alleen DPS begint nu beetje te vervelen daarom dat ik voor healen aan het kijken ben alleen het schrikt me soms beetje af omdat ik bang ben dat ik de raid of dungeon laat wipen door mijn lack of healing skills
De vorige keer had ik m'n poppetje in een inn in de Ruins of Silvermoon geparkeerd. Zodra ik inlogde had ik dus wat rest bonus XP opgebouwd wat natuurlijk wel handig is als je aan het levelen bent. Ik had de beginquests afgerond en ging beginnen aan de eerste quests in Eversong Woods.
Eversong Woods is heerlijk lekker om in te levelen, de quests zijn leuk om te doen, zeker nu ik de quests ook echt lees. Het is ook leuk om met NPC's te kletsen! Eigenlijk vind ik questen nu wel leuk in plaats van een noodzakelijk kwaad. Na wat quests zag ik dat al wat levels omhoog gegaan was, gaat wel snel tegenwoordig voor m'n gevoel maar het zou wellicht ook kunnen omdat ik er nu meer plezier in heb
Even m'n poppetje door wowhead laten analyseren en kwam er achter dat ik alle quests in Eversong Woods afgerond heb, mooi
Anyway, heb nu veel plezier weer met WoW en wellicht dat ik binnenkort toch weer een subscription neem. Raiden en dungeons heb ik tot nu toe geen behoefte aan.
Wat zijn jullie meningen? Is het een leuke class om te spelen? En zijn er wellicht mensen hier die een Demon Hunter als main hebben?
Just curious
Ik weet dat @Xalpaca Demon Hunter als main heeft. Die kan je wellicht helpen.Ryan_ schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:55:
Ik lees hier eigenlijk best weinig over de class Demon Hunter. Ik zelf heb nog geen Legion maar mij lijkt het een leuke class.
Wat zijn jullie meningen? Is het een leuke class om te spelen? En zijn er wellicht mensen hier die een Demon Hunter als main hebben?
Just curious
Gisteren begonnen met broken shore questline, voor part two om te kunnen vliegen. Vraag me alleen af hoe snel reputation je krijgt, valt nu toch flink tegen
http://www.wowhead.com/ac...eaching-the-tomb#commentsDesutoroiya schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:59:
[...]
Ik weet dat @Xalpaca Demon Hunter als main heeft. Die kan je wellicht helpen.
Gisteren begonnen met broken shore questline, voor part two om te kunnen vliegen. Vraag me alleen af hoe snel reputation je krijgt, valt nu toch flink tegen
Die quests doen, krijg je 1500 rep per quest
Ik main een DH, DPS is nogal boring (de enige viable build momenteel is demonic die afhangt van 2 legendaries en 4 tier set) en daarna is het gewoon domweg chaos strike / je meta chaos strike spammen tot je uit je resource bent en dan begint de shit opnieuw,Ryan_ schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:55:
Ik lees hier eigenlijk best weinig over de class Demon Hunter. Ik zelf heb nog geen Legion maar mij lijkt het een leuke class.
Just curious
Vengeance vind ik zelf de leukste tank van alle tanks. Ik begon als DPS in het raid team en ben nu naar vengeance gezet. Ik vermaak me weer zeg maar.
With this week's scheduled maintenance, we're making Antorus, The Burning Throne available to cross-realm groups in Mythic Difficulty.
Additionally, you'll now see Mythic Antorus in the selections in Group Finder.
To join a public group for Mythic Antorus, just open Group Finder (hotkey: i), select 'Premade Groups', then 'Raids-Legion', then click on "Find A Group". That returns a list of many public groups that are available to you. Start typing 'Antorus' into the search bar at the top, and you'll be prompted to select a difficulty.
Best of luck would-be Titanslayers!
Is it still the mythic raid lockout system or changed to loot lockout like normal/heroic?
Same normal rules from Mythic lockouts would apply, just that its now no longer restricted to players needing to be on the same server.
Het is vooral toetsen spammen, absoluut geen spannende class. Toch blijf ik het leuk vinden en sta ik met m'n beste vriend altijd bovenaan de DMG list te vechten tegen hem, dat maakt het voor mij nog uitdagend.Ryan_ schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:55:
Just curious
Al heeft hij zijn dps erg omhoog gekrikt en hou ik hem niet meer bij (Monk)
[ Voor 7% gewijzigd door Xalpaca op 21-03-2018 13:37 ]
Gaat het stuk sneller en is tevens leuker dan alleen.
Zorian#21889 is mijn Battletag. Ben trouwens Horde Monk op Sunstrider, healer main, dps offspec.
WQ's zijn niet realm of linked realms gebonden, je kunt iedereen via bnet toevoegen ana je party om mee te gaan. Het zou in feite zelf met iemand uit rusland kunnen. Dus je kan beter vragen welke horde speler graag mee wilt.Zorian schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:32:
Zijn er mensen op Shattered Halls / Balnazzar / Ahn'Qiraj / Trollbane / Talnivarr / Chromaggus / Boulderfist / Daggerspine / Laughing Skull / Sunstrider die zin hebben om de dagelijkse WQ's voor AP (en als het even kan tevens Order Hall Resources) samen met me te doen?
Gaat het stuk sneller en is tevens leuker dan alleen.
Zorian#21889 is mijn Battletag. Ben trouwens Horde Monk op Sunstrider, healer main, dps offspec.
Hmm maar er zaten toch wel enige restricties tussen crossrealms die niet linked zijn?Kadardar schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:41:
[...]
WQ's zijn niet realm of linked realms gebonden, je kunt iedereen via bnet toevoegen ana je party om mee te gaan. Het zou in feite zelf met iemand uit rusland kunnen. Dus je kan beter vragen welke horde speler graag mee wilt.
Niet dat ik weet, ik had laatste keer vanaf Draenor en Silvermoon een Spaanse realm in me party voor een paar WQ's.Zorian schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:43:
[...]
Hmm maar er zaten toch wel enige restricties tussen crossrealms die niet linked zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 21-03-2018 16:44 ]
Dit topic is gesloten.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.