Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

Kadardar schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:44:
[...]

Niet dat ik weet, ik had laatste keer vanaf Draenor en Silvermoon een Spaanse realm in me party voor een paar WQ's.
Aha.

Nouja, in dat geval: Welke horde heeft er zin om samen de dailies te doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kadardar schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:53:
Vanaf vandaag is het mogelijk om Mythic Antorus met cross-realm groups te doen. Waarom je dat zou willen geen idee maar er zouden er vast een paar zijn die graag wat mythic bosses willen killen zonder een guild.

[...]
Op zich wel lekker voor sommige alts. Mijn guild raid wel mythic, echter een paar uurtjes per week en daarna is iedereen de rest van de week zowat offline.

En de eerste paar bazen zijn nog wel goed te doen op mythic denk ik in een pug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:44:
[...]

Op zich wel lekker voor sommige alts. Mijn guild raid wel mythic, echter een paar uurtjes per week en daarna is iedereen de rest van de week zowat offline.

En de eerste paar bazen zijn nog wel goed te doen op mythic denk ik in een pug.
Logt ook voornamelijk wat je aantrekt. Toen Heroic nog net een beetje in de premades naar boven begon te komen was het ook maar net wie je kreeg in de groep. Elke groep via premade is gewoon anders. Eene keer kan je de slechte eruit kicken en blijven de goede andere keer wil je de slechte kicken maar zijn je goede spelers al weg. :|

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kadardar schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:59:
[...]

Logt ook voornamelijk wat je aantrekt. Toen Heroic nog net een beetje in de premades naar boven begon te komen was het ook maar net wie je kreeg in de groep. Elke groep via premade is gewoon anders. Eene keer kan je de slechte eruit kicken en blijven de goede andere keer wil je de slechte kicken maar zijn je goede spelers al weg. :|
Absoluut. Ik merk dat groepen waarin de raidleader warcraftlogs bekijkt en eventueel raider.io score vaak goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:49:
[...]
Absoluut. Ik merk dat groepen waarin de raidleader warcraftlogs bekijkt en eventueel raider.io score vaak goed werken.
Klopt, curve groepen zijn gewoon lame, slaat nergens op maar meeste zweren erbij (misschien ook gewoon lui omdat je anders naar een website moet, naam invullen etc. Er is ook een raider.io addon maar wat dat precies doet geen idee. Ik raid lead zelde een pug dus ik had er ook niet veel zin in om het uit te zoeken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kadardar schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:07:
[...]

Klopt, curve groepen zijn gewoon lame, slaat nergens op maar meeste zweren erbij (misschien ook gewoon lui omdat je anders naar een website moet, naam invullen etc. Er is ook een raider.io addon maar wat dat precies doet geen idee. Ik raid lead zelde een pug dus ik had er ook niet veel zin in om het uit te zoeken.)
De raider.io addon laat de raider.io score zien, welke key je als hoogst completed hebt (bijv. DHT 23), hoeveel timed 15+ runs je gedaan hebt en eventueel de score van je main, als deze een hogere score heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:16:
[...]

De raider.io addon laat de raider.io score zien, welke key je als hoogst completed hebt (bijv. DHT 23), hoeveel timed 15+ runs je gedaan hebt en eventueel de score van je main, als deze een hogere score heeft.
Ah oke das dan wel handig zonder moeilijk maar een losse site te moeten gaan. Misschien maar eens proberen van het weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:25

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:49:
[...]
Maar hoe werkt dit dan in de praktijk? Ik verwacht dat het niet heel anders is dan gemekker om GS/achievements toentertijd, wat ik een gigantische afknapper vond.

Long story short; back in the days (patch 3.0) heb ik endgame gedaan op redelijk niveau, main character warlock, alt was offtank in raids. Na een jaar of drie ben ik daar mee gestopt en heb ik WoW een jaar of twee laten liggen. Daarna weer opgepakt. In no time mijn characters up to speed gebracht voor entry raids. Ondanks volstrekt geretardeerde mechanics en riante foutmarges (want ik heb natuurlijk wel even ingelezen in de bossfights voor zowel DPS als MT/OT) waren er bitter weinig groepen te vinden die mij het voordeel van eventuele numerieke twijfel gaven. Uiteindelijk vond ik het ook de moeite niet meer waard en ben ik helemaal gestopt vanwege deze attitude.

Toen ik zelf met m'n prot warrior ging puggen had ik een ander uitgangspunt; na een paar pulls weet je exact hoe de vork in de steel zit qua pace voor de groep en de focus van de groep, door gameplay en/of chat. Geef mij maar iemand zonder hoge GS/achievements maar die wel overzicht/snelheid/focus heeft in plaats van een lamtak met hoge GS en/of veel achievements.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klauwhamer schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:38:
[...]

Maar hoe werkt dit dan in de praktijk? Ik verwacht dat het niet heel anders is dan gemekker om GS/achievements toentertijd, wat ik een gigantische afknapper vond.

Long story short; back in the days (patch 3.0) heb ik endgame gedaan op redelijk niveau, main character warlock, alt was offtank in raids. Na een jaar of drie ben ik daar mee gestopt en heb ik WoW een jaar of twee laten liggen. Daarna weer opgepakt. In no time mijn characters up to speed gebracht voor entry raids. Ondanks volstrekt geretardeerde mechanics en riante foutmarges (want ik heb natuurlijk wel even ingelezen in de bossfights voor zowel DPS als MT/OT) waren er bitter weinig groepen te vinden die mij het voordeel van eventuele numerieke twijfel gaven. Uiteindelijk vond ik het ook de moeite niet meer waard en ben ik helemaal gestopt vanwege deze attitude.

Toen ik zelf met m'n prot warrior ging puggen had ik een ander uitgangspunt; na een paar pulls weet je exact hoe de vork in de steel zit qua pace voor de groep en de focus van de groep, door gameplay en/of chat. Geef mij maar iemand zonder hoge GS/achievements maar die wel overzicht/snelheid/focus heeft in plaats van een lamtak met hoge GS en/of veel achievements.
Die groepen heten guilds. Een pug gaat echt zelden iemand toelaten zonder dat je iets kan laten zien. Voor jou 300 andere en die zijn er genoeg.

Alternatief zou zijn zelf een groep te starten, heb je ook niemand die tegen jou gaat werken. Pak eventueel een paar tweakers die graag een run op hun alt willen doen om een basis aan je groep te geven. Werkt voor de meeste. Als je je toch ingelezen hebt in de tacs kan je ze ook vast wel kort samenvatten wat je vooral wilt zien. Als je iets fout doet is er vast iemand die zegt dat het anders kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:25

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Kadardar schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:45:
[...]

Die groepen heten guilds. Een pug gaat echt zelden iemand toelaten zonder dat je iets kan laten zien. Voor jou 300 andere en die zijn er genoeg.

Alternatief zou zijn zelf een groep te starten, heb je ook niemand die tegen jou gaat werken. Pak eventueel een paar tweakers die graag een run op hun alt willen doen om een basis aan je groep te geven. Werkt voor de meeste. Als je je toch ingelezen hebt in de tacs kan je ze ook vast wel kort samenvatten wat je vooral wilt zien. Als je iets fout doet is er vast iemand die zegt dat het anders kan
Het zal toch niet zijn dat een raidleader in een guild nog gebruik maakt (c.q. moet maken) van dat soort tools? Je weet toch wie je in je guild hebt en wat ze kunnen? Wat mis ik nou?

En n=1, dat vooropgesteld, maar ik heb genoeg gespeeld om te kunnen constateren dat er bitter weinig correlatie is tussen hoge gearscores/veel achievements en skill én dat men nimmer geinteresseerd bleek in iets anders dan GS/achievement.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Klauwhamer schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:04:
[...]

Het zal toch niet zijn dat een raidleader in een guild nog gebruik maakt (c.q. moet maken) van dat soort tools? Je weet toch wie je in je guild hebt en wat ze kunnen? Wat mis ik nou?

En n=1, dat vooropgesteld, maar ik heb genoeg gespeeld om te kunnen constateren dat er bitter weinig correlatie is tussen hoge gearscores/veel achievements en skill én dat men nimmer geinteresseerd bleek in iets anders dan GS/achievement.
Daarom gaat het ook over PuG raids welke er meer dan genoeg zijn tegenwoordig. Het is een blijft een kwestie van een beetje geluk hebben. Het is tegenwoordig ontzettend makkelijk om mensen te boosten dat achievements/scores af en toe niks zeggen. Daarnaast heb je mensen zoals mij die niks geven om mythic+ (waar raider.io om draait) en daar dus een crappy score hebben. Maar ik heb wel altijd high-end raiding gedaan. Ik zou er in dat geval dan ook buiten vallen?

Anyway, door het hele warforged/titanforged, boosting en epics voor iedereen gebeuren is het niet zo makkelijk meer de rotte appelen eruit te halen. Ook 1 van de redenen dat ik nauwelijks iets doe met PuGs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klauwhamer schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:04:
[...]

Reageer je nou op mij of de quote die ik maak? Want ik kan me eigen nergens herinneren dat ik het over tools heb in dat bericht of dat een raidleader maar moet weten wat die in ze guild heeft. Maar dat even terzijde.

Hij zoekt een groep zonder experience, ik weet niet of jij recentelijk heb geprobeerd om een raid in te komen zonder experience op je char (of probeer eens een alt en zeg dat je totaal geen expeirence hebt maar wel weet wat je moet doen) en niets hebt om aan te tonen dat je het weet maar dat is bijzonder moeilijk. Ik geef ook het advies van zoek een guild in de vorm van die groepen heten guilds. Wellicht social of een wat serieuzere guild (maar net waar je naar toe wilt) vanuit daar kan je wat experience op doen dus makkelijker om weer pugs in te komen, misschien wil je niet eens meer puggen daarna maar blijf je lekker bij de guild en heb je op je vrije dagen iets te doen. Anders gewoon 1 keer en daarna :w Netjes? Nee maar als jij een beter idee hebt om zijn expierence te geven op een goed gold bedrag na uit te geven aan een boost of zelf een groep opzetten (want dan heb ik al gezegd) dan mag je wat mij betreft dat best melden.

Om op je eigen verhaal terug te komen, ga jij wijs maken aan mensen in premade group dat een achievement en ilvl niets is? Want het is min of meer de holy grail zoals dat vroeger met gearscore was. Zou het beter zijn als we die onzin gewoon dumpen? ik ben van mening van wel maar zolang het bestaat en 90% van de premade groepen zo werken denk ik dat je nog een lange weg te gaan zou hebben om die mensen te overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klauwhamer schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:38:
[...]

In de praktijk ben je als raidleader dus een langere tijd bezig om logs van iemand door te spitten. Als je ziet dat iemand elke keer dood gaat of qua performance erg matig scoort, dan zal deze niet snel een invite krijgen.

Achievements enz. zijn dan weer een stuk minder belangrijk maar daar heb ik het dus ook niet over. Logs zeggen een stuk meer.

Vervelend verder voor degene die nooit een groep kan vinden, maar je kunt altijd nog zelf een groep maken en proberen progressie op die manier te boeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:49:
[...]
In de praktijk ben je als raidleader dus een langere tijd bezig om logs van iemand door te spitten.
Die gaan niet in depth in je logs zoeken. Ze zoeken een character op op warcraftlogs en dan kom je op de overview pagina, daar zie je dan meteen per difficulty de best performance averages. Dat zegt over het algemeen genoeg. Is bij iemand alles grijs/groen of paars dan weet je ongeveer wel wat voor vlees je in de kuip hebt. Voor healers is dat veel soepeler omdat naar mate content op farm gaat het heel moeilijk is om nog goed te parsen. Voorbeeldje

Regels voor pugs verschillen natuurlijk per difficulty. Op Normal zie je dat het ilevel is dat dicteert. Heroic is het ilevel en curve. Bij Mythic pugs checken ze je log rankings. Bij dungeons je raider.io score en je ilevel.

offtopic:
Maar goed, zal wel weer een zeker iemand over gaan vallen omdat ik het zeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 10:38

junglebeast

hier staat iets

Kaap schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:28:
[...]

Die gaan niet in depth in je logs zoeken. Ze zoeken een character op op warcraftlogs en dan kom je op de overview pagina, daar zie je dan meteen per difficulty de best performance averages. Dat zegt over het algemeen genoeg. Is bij iemand alles grijs/groen of paars dan weet je ongeveer wel wat voor vlees je in de kuip hebt. Voor healers is dat veel soepeler omdat naar mate content op farm gaat het heel moeilijk is om nog goed te parsen. Voorbeeldje

Regels voor pugs verschillen natuurlijk per difficulty. Op Normal zie je dat het ilevel is dat dicteert. Heroic is het ilevel en curve. Bij Mythic pugs checken ze je log rankings. Bij dungeons je raider.io score en je ilevel.

offtopic:
Of je neemt wat minder healers, komen die parses vanzelf wel goed :)

Maar in ander nieuws: I HAVE ALPHA INVITE! :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
junglebeast schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:46:
[...]
Maar in ander nieuws: I HAVE ALPHA INVITE! :)
Nice nice!! Have fun Jungle :D
[...]

offtopic:
Ik zal me inhouden _O-

[ Voor 28% gewijzigd door thundermo op 23-03-2018 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

offtopic:
Ja maar je bent dus wel langer bezig dan simpelweg een achievement te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:56:
[...]

Ja maar je bent dus wel langer bezig dan simpelweg een achievement te bekijken.
Zeker een seconde of 10-15.

Die achievement kan gefaked worden. Vragen om curve is enkel een drempel leggen.

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-03-2018 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:01:
Daarom heb ik dus nooit overweg gekund met de add-on packs, zoals ElvUI. Die zijn net zoals WoW heel erg gericht op de visuele vormgeving. Alles slick, alles opvallend, transparantie dit, geluidsalarm hier. Dit terwijl nou juist UI informatie, en dan met name die waar je add-ons voor gebruikt, juist heel no nonsense zou moeten zijn, omdat het echt gaat om de informatie waar je iets mee moet.. |:( :F
Uiteindelijk is het maar net wat je er van maakt. Ja, vormgeving is 1 van de dingen, maar dat alles opvallend moet ligt volledig aan iemand zelf. Ik zelf bijvoorbeeld houd er van dat mijn health en power bars duidelijk zijn zodat ik tijdens het raiden in een oogopslag kan zien hoe het er voor staat. Dat is iets wat ik met de standaard Blizzard frames niet kan (althans, ik vind het te klein). Informatie die ik direct nodig heb staat voor mij in het midden (unit frames + weakauras), overige informatie staat aan de zijkanten.

Mijn UI (die je hieronder kan zien) bestaat uit:
* ElvUI (met AddOnSkins plugin, welke veel andere addons zelfde skin geeft als ingesteld in ElvUI)
* WeakAuras2
* BigWigs + LittleWigs
* Details! Damage Meter
* xCT+ Combat Text

Verder heb ik nog een heel scala aan andere addons die zo zijn eigen toevoeging hebben:
* TradeSkillMaster / Auctionator (voor AH dingen)
* Exorsus Raid Tools / RCLootCouncil (voor het raiden)
* Altoholic / SavedInstances (wel handig met alle classes op max level :P )
* Rarity (om te tracken hoeveel pogingen ik al heb gedaan voor bijvoorbeeld mounts)
* SimulationCraft (om makkelijk een export te maken van mijn gear voor Raidbots / SimulationCraft applicatie)
* En dan heb ik nog een hele zooi aan kleinere addons

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/i87XgoZl.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tsja mannen en vrouwen... ben ik dan weer eventjes! Zoals jullie hebben gelezen, ben ik een van de gelukkigen die de Alpha mag spelen van BfA. En ik moet zeggen: het is een heerlijke ervaring! Het is uiteraard nog lang niet af (erg veel bugs nog natuurlijk en delen van gebieden die nog textuurloos zijn), maar de delen waarin er geleveld kan worden spelen wel echt heerlijk weg. De sfeer dat gecreëerd wordt / is, vind ik persoonlijk echt super leuk. Ik ga daar voor de rest niet veel over zeggen, dat moet iedereen voor zich maar gaan ervaren. :)

Heb ook al te maken gekregen met rechtop staande orcs en de nieuwe trolls; LOVELY! Het zelfde geldt voor de dark iron dwarves als je het mij vraagt. :)

Al met al kijk ik op dit moment al uit naar September... en dat, terwijl ik het al aan het spelen ben... <3

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:03:
Zoals jullie hebben gelezen, ben ik een van de gelukkigen die de Alpha mag spelen van BfA. En ik moet zeggen: het is een heerlijke ervaring! Het is uiteraard nog lang niet af (erg veel bugs nog natuurlijk en delen van gebieden die nog textuurloos zijn), maar de delen waarin er geleveld kan worden spelen wel echt heerlijk weg. De sfeer dat gecreëerd wordt / is, vind ik persoonlijk echt super leuk. Ik ga daar voor de rest niet veel over zeggen, dat moet iedereen voor zich maar gaan ervaren. :)

Heb ook al te maken gekregen met rechtop staande orcs en de nieuwe trolls; LOVELY! Het zelfde geldt voor de dark iron dwarves als je het mij vraagt. :)
Leuk om te lezen :)
Die mount vd Dark Iron Dwarfs is ook prachtig zeg.

Zie mij persoonlijk wel een Survival hunter als Main gaan spelen in BfA maar ook Lock ziet er goed uit.

Momenteel weinig tijd gehad voor WoW (ben erg veel op reis de laatste tijd) maar gisteren weer even kunnen spelen.
Was helaas net te laat om mee te kunnen met een Alt/Pug Raid van de Guild aangezien de main Raid niet doorging. Maar ja, kon moeilijk de visite weg sturen hehe :)

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 26-03-2018 09:36 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Zojuist ook een Alpha invite gehad, totaal niet verwacht ook. Vanavond ook maar eens installen en kijken wat ik kan doen met mijn warlock enzo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Akaendra schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:05:
Zojuist ook een Alpha invite gehad, totaal niet verwacht ook. Vanavond ook maar eens installen en kijken wat ik kan doen met mijn warlock enzo :P
Voor het eerst hier ook een invite gehad voor Alpha. Geinig want heb al zo weinig tijd om te spelen 😩 ach van weekend misschien is downloaden.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en iemand met alle achievements behaald

[ Voor 58% gewijzigd door RustStorm op 27-03-2018 08:38 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Sorry hoor, maar dan heb je echt geen leven wat voor leven heb je dan?!? Ik snap best dat je op 90% komt ofzo als je al vanaf het begin der achievements speel.. maar de volle 100%..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
marijnvtg schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:05:
[...]

Sorry hoor, maar dan heb je echt geen leven wat voor leven heb je dan?!? Ik snap best dat je op 90% komt ofzo als je al vanaf het begin der achievements speel.. maar de volle 100%..
Haha, mijn gedachten door jou geschreven... ;)

Helemaal eensch dus... Dat is toch echt wel ziekelijk als je het mij vraagt. Maargoed, he's done it! ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
En toch heeft hij niet alles, hij heeft nog geen 110 Highmountain Tauren :+

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Eindelijk gisteravond mijn void elf rogue op 110 gekregen en dus de transmog set binnen.
Ga ik de andere allied races ook doen of laat ik dat lekker zitten, dat is de vraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:55
Carthrax schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:30:
Eindelijk gisteravond mijn void elf rogue op 110 gekregen en dus de transmog set binnen.
Ga ik de andere allied races ook doen of laat ik dat lekker zitten, dat is de vraag :P
Je weet het antwoord zelf ook wel natuurlijk :P

De vraag is, heb je nog genoeg character slots en wanneer verwacht je dat je alle sets compleet hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Die wil ik ook nog voor september op 110 hebben, echter ik moet eerst nog rep halen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:15:
[...]

Je weet het antwoord zelf ook wel natuurlijk :P

De vraag is, heb je nog genoeg character slots en wanneer verwacht je dat je alle sets compleet hebt!
Jaaaaaaa daar heb je een punt ;).
Ik heb de chars al aangemaakt maar dan moet ik weer het level proces in. (ook al is de Nightborne al lvl40).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:41
Gisteren ook maar weer wow geïnstalleerd. Echt actief gespeeld in tbc, daarna meer casual/social periodes wel en dan weer niet. Voornamelijk Horde, gisteren maar wat verschillende alliance classes aangemaakt. Denk dat ik na wat testen ga voor een hunter, afwisseling ranged en melee voelt goed aan. Later waarschijnlijk op max level wil ik vast weer wat anders omdat dat altijd het grote probleem is met WoW. Ik erger me dan dat ik niet kan healen of tanken of raak uitgekeken op mijn class en level weer wat nieuws 😀

Nog meer mensen op dreanor die een social kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:03:
Tsja mannen en vrouwen... ben ik dan weer eventjes! Zoals jullie hebben gelezen, ben ik een van de gelukkigen die de Alpha mag spelen van BfA. En ik moet zeggen: het is een heerlijke ervaring! Het is uiteraard nog lang niet af (erg veel bugs nog natuurlijk en delen van gebieden die nog textuurloos zijn), maar de delen waarin er geleveld kan worden spelen wel echt heerlijk weg. De sfeer dat gecreëerd wordt / is, vind ik persoonlijk echt super leuk. Ik ga daar voor de rest niet veel over zeggen, dat moet iedereen voor zich maar gaan ervaren. :)

Al met al kijk ik op dit moment al uit naar September... en dat, terwijl ik het al aan het spelen ben... <3
Zelfs de gebieden die 'af' zijn, zijn buggy. Zeker in gebouwen glitcht de wereld nog erg veel. In bijna ieder gebouw zijn er nog wel camera posities die het hele gbouw doen verdwijnen. Dan hang je ineens in de lucht in een open ruimte. Het is in ieder geval duidelijk waarom het alpha is nog geen beta.

De map en minimap zijn nog samengeraapte zooi, wat het soms lastig maakt de weg te vinden.

Heb afgelopen weekend een paar uur gespeeld en was netzoveel tijd kwijt aan spelen als aan bug reports. Nu maar weer even wachten voor ik nog een ronde doe. Geen zin om steeds tegen dezelfde bugs aan te lopen.

Kan ik me mooi ook even focussen op de first aid achievements en de mage tower.
Mijn Void Elf is een warlock en nu level 84. Ik speel die nu alleen als ik voldoende rested bonus heb. Voor de rest zoals bovengenoemd aan het focussen op achievements die gaan verdwijnen.

Ik ben één keer goed genaaid door een groep met Herald of the titans, waardoor ik die een expansion later pas heb kunnen halen. Dat risico ga ik natuurlijk nooit meer nemen voor dingen die echt verdwijnen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2018 13:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
KraveN schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:14:
Gisteren ook maar weer wow geïnstalleerd. Echt actief gespeeld in tbc, daarna meer casual/social periodes wel en dan weer niet. Voornamelijk Horde, gisteren maar wat verschillende alliance classes aangemaakt. Denk dat ik na wat testen ga voor een hunter, afwisseling ranged en melee voelt goed aan. Later waarschijnlijk op max level wil ik vast weer wat anders omdat dat altijd het grote probleem is met WoW. Ik erger me dan dat ik niet kan healen of tanken of raak uitgekeken op mijn class en level weer wat nieuws 😀

Ik heb ook rerolleritus... Het verpest de hele game voor me. En niet alleen deze game, bij andere rpg's heb ik het ook ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bdevogt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:14
KraveN schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:14:

Mocht je toch weer Horde gaan kan je altijd "Aeo Tamake" joinen

Lekker samen questen en raiden als je zin hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door bdevogt op 28-03-2018 16:57 ]

'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xalpaca
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-08 13:25
Even een bezoekje gewaagd aan de andere kant, de horde kant op Draenor.
Iemand een leuke Nederlandse guild in gedachte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Xalpaca schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:19:
Jee kan BeNeLeague proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
Gekeken in de lijst met guilds: helaas geen guild Alliance of Horde op Stormrage?? :'(

Is er een leuke, non 16-jarig aanwezig volk, Nederlandse guild op Stormrage?

[ Voor 31% gewijzigd door Bekse op 28-03-2018 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn genoeg Guilds op Draenor te vinden :)
Chat is vaak vol Guild spam hehe

League is er idd een van maar je hebt ook nog The Nomads en Bed and Breakfest bijvoorbeeld.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xalpaca
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-08 13:25
Iusedto schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:23:
[...]

Er zijn genoeg Guilds op Draenor te vinden :)
Chat is vaak vol Guild spam hehe

League is er idd een van maar je hebt ook nog The Nomads en Bed and Breakfest bijvoorbeeld.
Nouja, ben in de tussentijd geen Nederlandse guild recruit tegen gekomen in de chats :P
Maar bedankt voor je reactie, zal vanavond eens kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Xalpaca op 29-03-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepperNutz
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Ik speel nu zelf op redelijke lege server (Turalyon/Doomhammer) maar zit er over na te denken om naar een meer drukke server te gaan zoals Draenor. Is dit het waard? Zijn er mensen die in een vergelijkbare situatie hebben gezeten en hoe bevalt de drukke vs lege server jullie? Hoe zit het met questen waarbij je dingen moet verzamelen of specifiek 8 spiders/snakes moet killen etc, ik kan me goed voorstellen dat zulke quests dan erg lang duren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-09 08:35
PepperNutz schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 17:28:
Ik speel nu zelf op redelijke lege server (Turalyon/Doomhammer) maar zit er over na te denken om naar een meer drukke server te gaan zoals Draenor. Is dit het waard? Zijn er mensen die in een vergelijkbare situatie hebben gezeten en hoe bevalt de drukke vs lege server jullie? Hoe zit het met questen waarbij je dingen moet verzamelen of specifiek 8 spiders/snakes moet killen etc, ik kan me goed voorstellen dat zulke quests dan erg lang duren?
1) imo is het aan te raden om te veranderen naar een high/medium realm. wel zorgen dat de high/medium status slaat op u eigen factie.
Want Silvermoon heeft 'high' population, maar die is vooral 90% gevuld met alliance spelers.
Hoe vroeger je veranderd, des te beter.

2) Ivm questen: de dag vandaag heeft Blizzard een systeem op poten gezet, die toelaat om een quest item die drop van een mob, door meerdere spelers kan geloot worden. Zelfde geld voor rare' te doden.

3) Auction houses zijn deels gekoppeld aan elkaar, maar dan toch is het aan te raden om naar een high/medium realm te gaan. Vooral voor Guilds, activiteit, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepperNutz
  • Niet online
Qinshi schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:08:
[...]

1) imo is het aan te raden om te veranderen naar een high/medium realm. wel zorgen dat de high/medium status slaat op u eigen factie.
Want Silvermoon heeft 'high' population, maar die is vooral 90% gevuld met alliance spelers.
Hoe vroeger je veranderd, des te beter.

2) Ivm questen: de dag vandaag heeft Blizzard een systeem op poten gezet, die toelaat om een quest item die drop van een mob, door meerdere spelers kan geloot worden. Zelfde geld voor rare' te doden.

3) Auction houses zijn deels gekoppeld aan elkaar, maar dan toch is het aan te raden om naar een high/medium realm te gaan. Vooral voor Guilds, activiteit, ...
Bedankt, hier kan ik wat mee :)

Ik zal binnenkort Draenor een spinn geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

pascal073 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:52:
[...]

Ik zal is inderdaad even kijken.
Ik zit nu op 14k haste ongeveer dus het gaat de goede richting op gisteren Heroic antorus gedaan zat ik netjes op de 1,7m DPS dus dat gaat goed.
Alleen DPS begint nu beetje te vervelen daarom dat ik voor healen aan het kijken ben alleen het schrikt me soms beetje af omdat ik bang ben dat ik de raid of dungeon laat wipen door mijn lack of healing skills
Aah, niets van aantrekken, joh. Je zal het uiteindelijk moeten leren en gewoon een LFR in stappen is, mijn inziens, de meest effectieve manier om dat te doen. De basis heb je dan ook echt al snel door hoor, je hoeft echt geen Wizzard-lvl met cooldowns te zijn om voldoende healing eruit te kunnen gooien. Dat soort meer complexe dingen leer je sowieso pas echt 'on the job', die hebben namelijk vooral met 'feeling' te maken. Je kan uren spenderen met spells/castbars invullen, en rotation guides bekijken, maar je ziet bijvoorbeeld pas tijdens het healen of je ook daadwerkelijk veel gebruik maakt van spell 'X'.

Wat eventueel wel handig is om te doen is een beetje kennen welke 'spell combos' er zijn. Bij het healen spreek je niet zozeer over één monotone rotatie waarin je het hele gevecht moet proberen blijven hangen, maar eerder over 'on demand'-activiteit. Je lost binnenkomende damage op met 'on demand' mini-rotaties, combo's om het maar even zo te zeggen. Twee of drie spells achter elkaar gecast, die elkaar op bepaalde manieren versterken. Bijvoorbeeld een HoT gevolgd door een cast heal, waarbij de hot dan de healing van die cast heal met 30% verhoogd, of de casting time met 30% verkort, of iets dergelijks. Het is wel handig als je die combo's een beetje vooraf kent.

Bij Discipline Priest heb je bijvoorbeeld:
2x Power Word: Radiance > Light's Wrath > Penance

Bij Resto Shamans heb je bijvoorbeeld:
Riptide > 2x Healing Wave

Wat betreft spec keuze: Holy kan je makkelijk overprikkelen, denk ik. Je krijgt daar een hoop spells(niet allemaal even bruikbaar), maar het is wel het gemakkelijkste voldoende healing mee te doen, met name omdat je minder hoeft te anticiperen, minder complexe (group-)heals hebt, en een stuk minder op je mana hoeft te letten.
Mocht je andere classes overwegen: Resto Shaman - de meest vatbare healing class, naar mijn idee. Alleen al de spells hebben zo'n lekker duidelijke namen: Healing Wave, Chain Heal, Healing Rain :9

Het enige dat even wennen kan zijn is de SPLH - Standaard Puberleeftijd/Lager-opgeleide Huilbaby, doorgaans een DH, Orc Hunter, of Orc DK, die na een wipe gaat lopen kreunen. Deze counter je door over slecht toegepaste tactics te beginnen, ook al was daar misschien geen spraken van.. :9

Also, zolang je niet in een LFR zit, schuw het niet om gewoon eerlijk toe te geven dat je nieuw in het healen bent!! Je zal versteld staan hoeveel mensen bereid zijn om je advies te geven. Priest, eigenlijk de rol van healing en tanking in het algemeen, is van oudsher een class die minder door onbehulpzame driftkikkers gespeeld wordt. Heb vaak zat gehad dat ik over /w ineens met een DPS aan het lullen was die een Priest als main had, en me echt heeft kunnen helpen bepaalde kleine aanpassingen te maken, met grote resultaten. Als je er eerlijk over bent wordt het vaak zelfs gewaardeerd dat je lerende bent, en sta je ook zelden alleen als iemand je tot zondebok van de raid probeert te maken.
Noiz schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 21:14:
[...]

Uiteindelijk is het maar net wat je er van maakt. Ja, vormgeving is 1 van de dingen, maar dat alles opvallend moet ligt volledig aan iemand zelf. Ik zelf bijvoorbeeld houd er van dat mijn health en power bars duidelijk zijn zodat ik tijdens het raiden in een oogopslag kan zien hoe het er voor staat. Dat is iets wat ik met de standaard Blizzard frames niet kan (althans, ik vind het te klein). Informatie die ik direct nodig heb staat voor mij in het midden (unit frames + weakauras), overige informatie staat aan de zijkanten.

Mijn UI (die je hieronder kan zien) bestaat uit:
* ElvUI (met AddOnSkins plugin, welke veel andere addons zelfde skin geeft als ingesteld in ElvUI)
* WeakAuras2
* BigWigs + LittleWigs
* Details! Damage Meter
* xCT+ Combat Text

Verder heb ik nog een heel scala aan andere addons die zo zijn eigen toevoeging hebben:
* TradeSkillMaster / Auctionator (voor AH dingen)
* Exorsus Raid Tools / RCLootCouncil (voor het raiden)
* Altoholic / SavedInstances (wel handig met alle classes op max level :P )
* Rarity (om te tracken hoeveel pogingen ik al heb gedaan voor bijvoorbeeld mounts)
* SimulationCraft (om makkelijk een export te maken van mijn gear voor Raidbots / SimulationCraft applicatie)
* En dan heb ik nog een hele zooi aan kleinere addons

[afbeelding]
Klopt, je kan ook veel zelf aanpassen bij ElvUI, geloof ik.. alleen ik raak zelf op een gegeven moment meestal de weg kwijt, en dan verander ik iets, bijvoorbeeld een melding, in een bepaalde tekstkleur, die dan toevallig door ElvUI al voor iets anders gebruikt wordt, en vanuit daar valt het hele systeem aan diggelen.. ;p

Dat is ook voornamelijk wat ik bedoel: kleuren. Het is moeilijk om alles een unieke kleur te geven die herkenbaar blijft te midden de vele andere meldingen, en met het gevecht op de achtergrond. Ik zie het soms gewoon echt niet meer.
PepperNutz schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 17:28:
Wow, Doomhammer.. daar ben ik dertien jaar geleden op begonnen.. Memorieeeeees ;( Is het daar tegenwoordig zo uitgestorven, dan? Weet wel dat daar nog een van de enkele actieve enigszins grote NL guilds zit. Jammer genoeg met lichtgeraakt kakvolk, zover ik me kan herinneren.

Heb op Doomhammer wel de leukste tijd gehad.. in een NL guild! Die is helaas na Cata uit elkaar gevallen door server transfers. Meen me te herinneren dat server transfers voor Doomhammer sowieso de doodsteek is geweest. Jammer.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2018 04:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:55
Ik speel nog steeds op Turalyon / Doomhammer (in Requiem), maar het houdt niet over op de server inderdaad. Wie weet maak ik ook ooit nog wel eens de overstap naar een drukkere server, maar heb geen zin om m'n alts dan ook over te moeten hevelen. Gelukkig kun je wel gold gebruiken voor in game services :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb ooit eens 4 max level chars een server transfer plus faction change laten doen en 6 maanden later alles weer server transfer en faction change.
Heb mijn vrouw nog nooit zo boos gezien :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 04:32:
[...]

Aah, niets van aantrekken, joh. Je zal het uiteindelijk moeten leren en gewoon een LFR in stappen is, mijn inziens, de meest effectieve manier om dat te doen. De basis heb je dan ook echt al snel door hoor, je hoeft echt geen Wizzard-lvl met cooldowns te zijn om voldoende healing eruit te kunnen gooien. Dat soort meer complexe dingen leer je sowieso pas echt 'on the job', die hebben namelijk vooral met 'feeling' te maken. Je kan uren spenderen met spells/castbars invullen, en rotation guides bekijken, maar je ziet bijvoorbeeld pas tijdens het healen of je ook daadwerkelijk veel gebruik maakt van spell 'X'.

Wat eventueel wel handig is om te doen is een beetje kennen welke 'spell combos' er zijn. Bij het healen spreek je niet zozeer over één monotone rotatie waarin je het hele gevecht moet proberen blijven hangen, maar eerder over 'on demand'-activiteit. Je lost binnenkomende damage op met 'on demand' mini-rotaties, combo's om het maar even zo te zeggen. Twee of drie spells achter elkaar gecast, die elkaar op bepaalde manieren versterken. Bijvoorbeeld een HoT gevolgd door een cast heal, waarbij de hot dan de healing van die cast heal met 30% verhoogd, of de casting time met 30% verkort, of iets dergelijks. Het is wel handig als je die combo's een beetje vooraf kent.

Bij Discipline Priest heb je bijvoorbeeld:
2x Power Word: Radiance > Light's Wrath > Penance

Bij Resto Shamans heb je bijvoorbeeld:
Riptide > 2x Healing Wave

Wat betreft spec keuze: Holy kan je makkelijk overprikkelen, denk ik. Je krijgt daar een hoop spells(niet allemaal even bruikbaar), maar het is wel het gemakkelijkste voldoende healing mee te doen, met name omdat je minder hoeft te anticiperen, minder complexe (group-)heals hebt, en een stuk minder op je mana hoeft te letten.
Mocht je andere classes overwegen: Resto Shaman - de meest vatbare healing class, naar mijn idee. Alleen al de spells hebben zo'n lekker duidelijke namen: Healing Wave, Chain Heal, Healing Rain :9

Het enige dat even wennen kan zijn is de SPLH - Standaard Puberleeftijd/Lager-opgeleide Huilbaby, doorgaans een DH, Orc Hunter, of Orc DK, die na een wipe gaat lopen kreunen. Deze counter je door over slecht toegepaste tactics te beginnen, ook al was daar misschien geen spraken van.. :9

Also, zolang je niet in een LFR zit, schuw het niet om gewoon eerlijk toe te geven dat je nieuw in het healen bent!! Je zal versteld staan hoeveel mensen bereid zijn om je advies te geven. Priest, eigenlijk de rol van healing en tanking in het algemeen, is van oudsher een class die minder door onbehulpzame driftkikkers gespeeld wordt. Heb vaak zat gehad dat ik over /w ineens met een DPS aan het lullen was die een Priest als main had, en me echt heeft kunnen helpen bepaalde kleine aanpassingen te maken, met grote resultaten. Als je er eerlijk over bent wordt het vaak zelfs gewaardeerd dat je lerende bent, en sta je ook zelden alleen als iemand je tot zondebok van de raid probeert te maken.

[...]

Klopt, je kan ook veel zelf aanpassen bij ElvUI, geloof ik.. alleen ik raak zelf op een gegeven moment meestal de weg kwijt, en dan verander ik iets, bijvoorbeeld een melding, in een bepaalde tekstkleur, die dan toevallig door ElvUI al voor iets anders gebruikt wordt, en vanuit daar valt het hele systeem aan diggelen.. ;p

Dat is ook voornamelijk wat ik bedoel: kleuren. Het is moeilijk om alles een unieke kleur te geven die herkenbaar blijft te midden de vele andere meldingen, en met het gevecht op de achtergrond. Ik zie het soms gewoon echt niet meer.

[...]

Wow, Doomhammer.. daar ben ik dertien jaar geleden op begonnen.. Memorieeeeees ;( Is het daar tegenwoordig zo uitgestorven, dan? Weet wel dat daar nog een van de enkele actieve enigszins grote NL guilds zit. Jammer genoeg met lichtgeraakt kakvolk, zover ik me kan herinneren.

Heb op Doomhammer wel de leukste tijd gehad.. in een NL guild! Die is helaas na Cata uit elkaar gevallen door server transfers. Meen me te herinneren dat server transfers voor Doomhammer sowieso de doodsteek is geweest. Jammer.
Jij wint het internet voor vandaag, hier kan serieus heel veel mee _/-\o_ !
Super bedankt man :*) _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepperNutz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 04:32:
[...]

Ik zal niet zeggen uiitgestorven maar heb al een aantal keer meegemaakt dat ik met 3 man rond liep in stormwind/ orgimmar en dat ik de enige was in de mage order hall. Op sommige momenten is het natuurlijk drukker dan anders. Ook vaak zat dat er voor mijn gevoel bijna niemand op argus is haha terwijl dit toch redelijk endgame is. Er zijn nog wel een aantal mythic progession guilds waaronder Requim volgens mij.

Heb gisteren een trial aangemaakt op Draenor gewoon om te kijken en je ziet hele boekwerken voorbij komen op de general chats in dala bijvoorbeeld :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

PepperNutz schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:51:
[...]

Ik zal niet zeggen uiitgestorven maar heb al een aantal keer meegemaakt dat ik met 3 man rond liep in stormwind/ orgimmar en dat ik de enige was in de mage order hall. Op sommige momenten is het natuurlijk drukker dan anders. Ook vaak zat dat er voor mijn gevoel bijna niemand op argus is haha terwijl dit toch redelijk endgame is. Er zijn nog wel een aantal mythic progession guilds waaronder Requim volgens mij.

Heb gisteren een trial aangemaakt op Draenor gewoon om te kijken en je ziet hele boekwerken voorbij komen op de general chats in dala bijvoorbeeld :o
Stormwind/Orgri zijn al crossrealm zones. En de Magehall ook en daar zie je dan ook Alliance en Horde samen. Je kan wel in verschillende 'shards' zitten. Dat is een nieuwe instance van de zone.

Maar Doomhammer/Tura is best wel leeg. Er zijn wel een heleboel mensen die alts aan het levelen zijn. Zit toevallig in 1 van de vele level guilds. En dan hoor je verhalen dat ze weer terug zijn, of alt nr 10 lvlen voor de herritage armor.

Maar met een paar tokens zit je al op een andere server met je main. Zou mooi zijn als je tenminste 1 mil gold kan meenemen. Heb daarom ook niet helemaal besloten of ik toch nog een sprong maak naar Ravencrest of Sylvanas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:32:
Ik heb ooit eens 4 max level chars een server transfer plus faction change laten doen en 6 maanden later alles weer server transfer en faction change.
Heb mijn vrouw nog nooit zo boos gezien :)
Maar was het waard :+

Ach ja toen ik nog amper kosten had deed ik dat ook... achteraf gezien ook niet zo handig. Ik denk dat ik in totaal aan die mooie service dingetjes wel echt al iemands salaris bij Blizzard heb betaald... misschien zelfs 2. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 19:50
Ik heb ook maar een Horde Alt op Draenor aangemaakt.
Eerste keer dat ik Horde ga spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

pascal073 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:37:
[...]

Jij wint het internet voor vandaag, hier kan serieus heel veel mee _/-\o_ !
Super bedankt man :*) _/-\o_ !
Is geen probleem, haha! Mocht je vragen hebben, of tegen iets aanlopen, just let me know!
hardelange#2155
PepperNutz schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:51:
[...]

Nja, precies wat je zegt! De realms met wat meer populatie hebben toch al sneller wat meer leven in de brouwerij. Onnozele general chat, guildchat, etc is voor mij echt een noemenswaardige bijdrage aan het spel plezier, haha :9

Draenor zie/hoor ik vaker mensen over! Misschien ook maar eens een karakter aan maken.. volgens mij is daar de NL-populatie best wel groot :Y)
Horde !! <3 _/-\o_ *O*

Mocht je er een vinden(NL guild), dan please share! Zou het zelf ook wel weer vet vinden om met meer Nederlanders te spelen! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik had hetzelfde "probleem" als meerdere mensen hierboven: mains op een redelijke dode server, met steeds minder guild activiteit.

Rond een half jaartje gererolled naar Draenor Horde en dit is echt een goede keuze geweest! Er zijn hier altijd genoeg groups te vinden voor wat je ook maar wilt doen, en er is sowieso een guild die op jouw behoeftes aansluit. Als je een leuke guild zoekt die actief is, goede raid progressie heeft en waar je ook als social kan joinen, dan raad ik <NeBeLeague> aan. Een hechte guild waar altijd veel mensen online te vinden zijn, daarnaast is er ook elke week een alt run en andere runs waar bijvoorbeeld achievements gehunt worden voor mounts etc.

11/11 HC is natuurlijk in de pocket. Wil jij ook verder naar Mythic? Dan bij je bij ons ook aan het goede adres!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:44
Raptar schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 10:13:
Ik had hetzelfde "probleem" als meerdere mensen hierboven: mains op een redelijke dode server, met steeds minder guild activiteit.

Rond een half jaartje gererolled naar Draenor Horde en dit is echt een goede keuze geweest! !
Op dit moment ben ik bezig aan een WoW pauze, maar tot enkele maanden geleden speelde ik ook op de dode Doomhammer/Turalyon realms (Turalyon Alliance). Moest ik terugkomen zou ik ook wel een alt willen rollen op Draenor, alleen vrees ik dat het rond de launch van de nieuwe xpac wel erg druk zal zijn op die realm.

Welke andere realms zijn er gelinked aan Draenor? Misschien is het veiliger om daarop een alt te rollen en toch te kunnen profiteren van de grotere community op Draenor?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 10:13:
en er is sowieso een guild die op jouw behoeftes aansluit.
Niet geheel mee eens. Zoek je slechts bepaald niveau van raiding of mythic+, of volledig casual, dan is het allemaal geen probleem. Zoek je meer dan alleen een guild, een "thuis" of community, geen guild te vinden waar je enigszins kwalitatieve raiding hebt en daarnaast buitenom raids s'avonds een mannetje of 30 ingame online hebt en met een man of 10+ in Discord hangt. "Maar wij hebben wel 50 man in Discord!". Online zijn in Discord is wat anders dan in de voice channels zitten.

Het old school guild gebeuren van vroeger is zeldzaam. En het gebrek daaraan is echt killing wat mij betreft. Ik log dagelijks in om gold missions op 5 toons te laten runnen, en wekelijks clear ik op 3 toons Argus voor de upgrade, verder doe ik vanwege gebrek aan zon guild praktisch niets ingame.
Kapoen schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 10:31:
[...]
Welke andere realms zijn er gelinked aan Draenor? Misschien is het veiliger om daarop een alt te rollen en toch te kunnen profiteren van de grotere community op Draenor?
Geen, Draenor is zo druk dat het geen connected status heeft. Waarom zou het overigens veiliger zijn dan :?

[ Voor 60% gewijzigd door JeroenNietDoen op 31-03-2018 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kaap schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 12:28:
[...]
Geen, Draenor is zo druk dat het geen connected status heeft. Waarom zou het overigens veiliger zijn dan :?
Veiliger in de zin van het vermijden van mogelijke queues wanneer de xpac live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 12:39:
[...]

Veiliger in de zin van het vermijden van mogelijke queues wanneer de xpac live gaat.
Speel sinds TBC op Draenor, nog nooit queues gezien behalve tussen 19:00 en 20:00, maar goed, dat is zeldzaam dat ik dan pas inlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kaap schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 12:42:
[...]

Speel sinds TBC op Draenor, nog nooit queues gezien behalve tussen 19:00 en 20:00, maar goed, dat is zeldzaam dat ik dan pas inlog.
Ik heb verleden jaar nog een queue gezien, maar dat was niet op Draenor om eerlijk te zijn. Ik weet zelfs niet meer welke realm het was, maar het kan dus nog :) En nu dat Draenor heel populair lijkt voor mensen die opnieuw willen beginnen dacht ik dus...

Anyhoo, ik begrijp de drang naar een community gevoel wel. Ik heb vanaf vanilla t.e.m. halverwege WotLK altijd in bevolkte guilds gezeten. In vanilla had ik zelfs ook hopen contacten/buddies in andere guilds. Mijn alliance chars zitten nog steeds in de guild die ik in BC vervoegde (The Dottagers op Turalyon), maar er is haast nooit iemand meer online en het gezellige gechat is al sinds Cataclysm ongeveer verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
[...]

Niet geheel mee eens. Zoek je slechts bepaald niveau van raiding of mythic+, of volledig casual, dan is het allemaal geen probleem. Zoek je meer dan alleen een guild, een "thuis" of community, geen guild te vinden waar je enigszins kwalitatieve raiding hebt en daarnaast buitenom raids s'avonds een mannetje of 30 ingame online hebt en met een man of 10+ in Discord hangt. "Maar wij hebben wel 50 man in Discord!". Online zijn in Discord is wat anders dan in de voice channels zitten.

Het old school guild gebeuren van vroeger is zeldzaam. En het gebrek daaraan is echt killing wat mij betreft. Ik log dagelijks in om gold missions op 5 toons te laten runnen, en wekelijks clear ik op 3 toons Argus voor de upgrade, verder doe ik vanwege gebrek aan zon guild praktisch niets ingame.

[...]

Dat kan je eigenlijk alleen maar zeggen als je alle guilds gezien hebt toch, dit zo zeggen is nogal "gevaarlijk". Zeker omdat hetgeen wat jij zegt bijzonder dicht in de buurt komt van onze guild. Er zijn elke avond wel rond de 6 a 8 man te vinden in de voice channel van onze Discord, daarnaast is de solidariteit ook wel aardig alive. Niet alleen als in samen Mythic+ doen, maar ook in de sociale interactie naast raids en andere ingame activiteiten.

Ik ben wel met je eens dat het old school guild gebeuren hedendaags een stuk zeldzamer is. Alleen dit heeft ook grotendeels met je eigen houding te maken en je visie die je - helaas - voor waarheid aanneemt. Want geloof me, het is er zeker nog wel ;) .

Als je zoals nu zo oppervlakkig en kil ingame actief blijft gaat al helemaal niet snel voor je veranderen maat. Sterker nog, je levert nu juist een bijdrage aan hetgeen wat je zo killing vindt, je bent er onderdeel van. Er gaat niemand jou random aanspreken om eens zijn "oh zo gezellige" guild te joinen. Wil je hetgeen weer terug wat je zelfs zo erg mist in de game zou je echt zelf goed op zoek moeten. Nogmaals: ga je zo daar met spelen dan raak je elke dag een stukje verder verwijderd van wat jou ooit zo attractief vond aan deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:26
Ik kwam vrijdag een echte newbie tegen in SW. Mijn bank alt op silvermoon heeft een NL naam, dus hij sprak me aan. Hij was de weg kwijt, kon geen quests meer vinden. Ook had hij van zn eerste geld nieuwe daggers gekocht op AH. Tijdens het levellen items kopen heb ik hem afgeraden.

Ik heb hem wat tasjes gegeven, hem auto loot laten aanzetten en hem de weg naar de starter zone gewezen. Een andere random gaf hem nog wat gold... toch grappig om te zien!

Zelf ben ik sinds vrijdag boven de 3k M+ rating. Op naar de volgende mijlpaal!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Moah, mien jung. Weej hadd'n vrüger gaar gein Disccórd, warre. Wee hadd'n in dee tied Teamspeak an Ventrillö, da woar meej blikkske da gee mit nen Ethernet kabel moos aansluut'n. :7

Jedereen klonk als deej in nen koelkast zoat. Guld'n tied'n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na jaren inactief te zijn. Heb ik wow gisteren terug geïnstalleerd. Kan wel wat tips gebruiken waar betreffende een actieve realm alsook eventueel een Nederlands-talige guild. Alvast bedankt!
Groeten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 11:05
Verwijderd schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:29:
Na jaren inactief te zijn. Heb ik wow gisteren terug geïnstalleerd. Kan wel wat tips gebruiken waar betreffende een actieve realm alsook eventueel een Nederlands-talige guild. Alvast bedankt!
Groeten
Qua Alliance, Silvermoon hele actieve realm met veel Nederlanders en stuk of 7 Nederlands talige guilds.

[ Voor 4% gewijzigd door 88Gamer88 op 02-04-2018 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

88Gamer88 schreef op maandag 2 april 2018 @ 18:31:
[...]

Qua Alliance, Silvermoon hele actieve realm met veel Nederlanders en stuk of 7 Nederlands talige guilds.
Bedankt. Vanavond starten we er mee! Hopelijk vind ik snel players om eventueel samen te knallen en voor tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 11:05
@Verwijderd, pm gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Dit weekend ben ik na mijn terug keer weer helemaal bij qua quests (Op raid quests na dat je x aantal dingen nodig bent). Nu nog bezig voor allied races.

Gisteren ook maar begonnen met een DH, leuke class alleen faal ik in double jumps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Desutoroiya schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:09:
Dit weekend ben ik na mijn terug keer weer helemaal bij qua quests (Op raid quests na dat je x aantal dingen nodig bent). Nu nog bezig voor allied races.

Gisteren ook maar begonnen met een DH, leuke class alleen faal ik in double jumps...
Wat bedoel je? Je zou ongetwijfeld niet bedoelen dat je niet 2 keer op de spatiebalk kan drukken :+

Probeer je bepaalde jumps te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Kadardar schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:38:
[...]

Wat bedoel je? Je zou ongetwijfeld niet bedoelen dat je niet 2 keer op de spatiebalk kan drukken :+

Probeer je bepaalde jumps te halen?
Haha, nee het uitvoeren lukt wel. Maar de afronding is altijd verkeerd, of ik spring weer van een cliff af of ik spring juist in het gevecht. Beetje teveel aan het rushen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Desutoroiya schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:42:
[...]

Haha, nee het uitvoeren lukt wel. Maar de afronding is altijd verkeerd, of ik spring weer van een cliff af of ik spring juist in het gevecht. Beetje teveel aan het rushen 8)7
Maar je kan ge woon blijven zweven toch? Een keer goed gelukt is in feite unlimited flight tot aan de grond. Combineer wat fel rushes en vengeance retreats voor extra afstand (als je het goed doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Afgelopen week eindelijk Loremaster gehaald, heb besloten om deze voor BfA afgerond te krijgen omdat er volgens de berichten een herverdeling gaat plaatsvinden van de zones. Ik weet niet hoe Loremaster daarop aangepast gaat worden, dus op mn gemak alle zones maar eens doorlopen.

Dan kan ik me nu gaan richten op alle class mounts en professions maximaliseren voor zover nog niet gedaan. Inmiddels de meeste alts in 880+ gear, dus de profession questlines zijn nu ook makkelijk te doen.

Als ik me daarna dan nog steeds verveel wordt het mounts en Underlight angler maximaliseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 13:05
Een vraagje betreft heirlooms:

Tot nu toe heb ik altijd Alliance (Vashj) gespeeld. Nu zou ik toch wel eens Horde willen gaan proberen. Dit betekend ook een Realm change, waarschijnlijk naar Draenor. Is het mogelijk dat ik op Vashj/Alliance heirlooms koop (ivm het vele goud wat ik daar heb) en deze vervolgens ook kan gebruiken op Draenor/Horde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Ryan_ schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:14:
Een vraagje betreft heirlooms:

Tot nu toe heb ik altijd Alliance (Vashj) gespeeld. Nu zou ik toch wel eens Horde willen gaan proberen. Dit betekend ook een Realm change, waarschijnlijk naar Draenor. Is het mogelijk dat ik op Vashj/Alliance heirlooms koop (ivm het vele goud wat ik daar heb) en deze vervolgens ook kan gebruiken op Draenor/Horde?
Ja.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Heb mezelf met het paasweekend overgehaald om weer eens te beginnen. Leuk omdat ik Argus nog helemaal niet gezien had.
Gelijk de 110 boost ingezet voor een hore shaman op Draenor.
Leuk om te zien dat het hier zo een populaire server is.

Ik zoek nog een guild waar ik casual mee kan lopen om te gearen. Iemand nog suggesties?
https://worldofwarcraft.c...aracter/draenor/sluwewolf

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
predacore schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:41:
Heb mezelf met het paasweekend overgehaald om weer eens te beginnen. Leuk omdat ik Argus nog helemaal niet gezien had.
Gelijk de 110 boost ingezet voor een hore shaman op Draenor.
Leuk om te zien dat het hier zo een populaire server is.

Ik zoek nog een guild waar ik casual mee kan lopen om te gearen. Iemand nog suggesties?
https://worldofwarcraft.c...aracter/draenor/sluwewolf
Je kan BeNeLeague proberen. Is een leuke groep mensen en doen ook alt/social runs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
Afgelopen weekend was lekker lang dus even de tijd gehad om voor mijn velf de hele class hall lijn door te lopen en kwam er achter dat ik ook nog een belf paladin had waar ik de class hall quests nog niet had gedaan.
Die zat vast bij Violet Halls dus ook maar even gedaan en na alle tijdrekkende quests op het plan bord nu eindelijk deze ook af kunnen ronden.

Een productief weekendje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Is het mogelijk om highborne te unlocken via alliance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Desutoroiya schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:19:
Je kan het benodigde farmen om de quest te unlocken, dan vervolgens met een high level Horde kan je de quest afmaken.

Als alleen Alliance. Nee, want je krijgt de quest niet in de embassy.

[ Voor 11% gewijzigd door Kadardar op 04-04-2018 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Kadardar schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:20:
[...]

Je kan het benodigde farmen om de quest te unlocken, dan vervolgens met een high level Horde kan je de quest afmaken.

Als alleen Alliance. Nee, want je krijgt de quest niet in de embassy.
Wat is high level? 110 of voldoet lager ook (100 als voorbeeld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Desutoroiya schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:24:
[...]

Wat is high level? 110 of voldoet lager ook (100 als voorbeeld)?
Ik heb ze altijd op een 110 gedaan (volgens mij kan lager ook niet maar i stand corrected als iemand dat al heeft uitgeprobeerd met succes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Desutoroiya schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:19:
Je kan, zoals @Kadardar al aangaf, alle benodigde reputation halen op 1 character (ongeacht Horde/Alliance), daarna moet je wel met een 110 de introquest doen van de betreffende Allied race bij je faction.

Je kan dus op je Alliance char je Suramar rep halen en de Insurrection quest afronden, je hebt wel een 110 Horde nodig om de Intro scenario te doen.

van MMO-C:
Allied Race Restrictions:
There are some restrictions when creating an Allied Race character:
- You must have Battle for Azeroth purchased and unlocked the Allied Race by completing the Allied Race specific quest chain.
- You must have a level 110 on the server you wish to create the Allied Race on. Restriction has been removed.
- You must have a free character slot on the server you wish to create the Allied Race on
- The maximum number of character slots on each server will be increased by 4, up to a maximum of 16 slots per server at a later time.
Mijn LV86 Horde Warlock kan de intro quests/scenario voor de AR iig niet starten.
Kadardar schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:27:
[...]

Ik heb ze altijd op een 110 gedaan (volgens mij kan lager ook niet maar i stand corrected als iemand dat al heeft uitgeprobeerd met succes).
Je kan de Suramar quest chain starten op LV106-108; maar tegen de tijd dat je alle chains gedaan hebt ben je toch 110; maar je hoeft niet op 110 te beginnen in Suramar; de meeste doen dat nu wel om de Artifact Power daar, want op 110 krijg je max Knowledge. edit: nope. Suramar is dus wel 110

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Dawn schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:44:
[...]

Je kan, zoals @Kadardar al aangaf, alle benodigde reputation halen op 1 character (ongeacht Horde/Alliance), daarna moet je wel met een 110 de introquest doen van de betreffende Allied race bij je faction.

Je kan dus op je Alliance char je Suramar rep halen en de Insurrection quest afronden, je hebt wel een 110 Horde nodig om de Intro scenario te doen.

van MMO-C:

[...]

Mijn LV86 Horde Warlock kan de intro quests/scenario voor de AR iig niet starten.

[...]

Je kan de Suramar quest chain starten op LV106-108; maar tegen de tijd dat je alle chains gedaan hebt ben je toch 110; maar je hoeft niet op 110 te beginnen in Suramar; de meeste doen dat nu wel om de Artifact Power daar, want op 110 krijg je max Knowledge.
De Suramar quest line; maar het ging hier volgens mij om de Intro quest voor de allied race en daar heb je 110 voor nodig:

http://www.wowhead.com/quest=49973/thalyssras-estate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 19:50
Dawn schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:44:
Je kan de Suramar quest chain starten op LV106-108; maar tegen de tijd dat je alle chains gedaan hebt ben je toch 110; maar je hoeft niet op 110 te beginnen in Suramar; de meeste doen dat nu wel om de Artifact Power daar, want op 110 krijg je max Knowledge.
HUH? Suramar is toch een lvl 110 only regio?
Ik krijg pas de beginquest van Suramar (met die wand) als ik 110 ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Ryur schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:24:
[...]

HUH? Suramar is toch een lvl 110 only regio?
Ik krijg pas de beginquest van Suramar (met die wand) als ik 110 ben?
je hebt gelijk. ik ben ik de war met wat andere quests in de zone die je wél eerder krijgt.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
https://worldofwarcraft.c...ostmourne/hairy%C3%9Frute

Bovenstaande ging lekker los in high-mountain, Thunder Totem, NPC kregen geen procent van z'n health af...

[ Voor 4% gewijzigd door Xedev op 04-04-2018 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xedev schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:58:
https://worldofwarcraft.c...ostmourne/hairy%C3%9Frute

Bovenstaande ging lekker los in high-mountain, Thunder Totem, NPC kregen geen procent van z'n health af...
Dat komt omdat hij voor de game "zwaar overgeared is". Zones scalen met je level mee. Hij heeft gewoon hele goede gear voor lvl 101 waardoor (eigenlijk een twink) er ook amper schade is, de game verwacht geloof ik ilvl (780~ish?) gear. Ik heb ook genoeg tanks gezien die boosts verkopen met dit soort gear. De meeste slapend rijk worden door de boosts die zij verkopen met zulke gear. (5k~15k per dungeon maar zo dungeon vliegen ze doorheen in 5-10 minuten en zonder enige moeite).

[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 04-04-2018 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Geeft dit pvp event van Arathi Basin nou eigenlijk bonus rep of niet?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk dat ik niet zo veel meer doe ingame... Enige waar ik nu m'n tijd aan besteed is het farmen van de worldbosses in Pandaria vanwege de mounts. Doe die nu wekelijks met 10 characters denk ik... Helaas nog geen geluk gehad, maar dat komt vanzelf wel. :)

@Alpha testers: vermaken jullie je een beetje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-06 20:25
RustStorm schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:02:
Ik merk dat ik niet zo veel meer doe ingame... Enige waar ik nu m'n tijd aan besteed is het farmen van de worldbosses in Pandaria vanwege de mounts. Doe die nu wekelijks met 10 characters denk ik... Helaas nog geen geluk gehad, maar dat komt vanzelf wel. :)

Ik heb exact hetzelfde, ik ben eigenlijk naast de guild raids nauwelijks meer online, kan niet wachten tot de prepatch er is eigenlijk :)

Gisteren met de guild ook begonnen aan mythic en de 1e boss is netjes down gegaan! ik ben benieuwd hoe ver we gaan komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Hystrea op 05-04-2018 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik zit eigenlijk alleen maar op de Monk alt op het moment. En soms een beetje kijken op Alpha.
Wil nog wel proberen een Curve en +15 te halen. Curve kan wel een tijdje duren tenzij ik met een guildgroep mee kan gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 19-09 16:59
Ik wil mezelf niet teveel spoilen met de alpha, dus die doe ik nog niet gigantisch veel.
wellicht om nog wat dingetjes t testen mbt warlock enzo maar ik ga zeker niet uitgebreid levellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:28:
Ik wil mezelf niet teveel spoilen met de alpha, dus die doe ik nog niet gigantisch veel.
wellicht om nog wat dingetjes t testen mbt warlock enzo maar ik ga zeker niet uitgebreid levellen :)
Dan heeft beste Blizzard dus een alpha toegang voor niets gegeven? ;) Nee hoor, snap wel wat je bedoelt. :) Ik ben op Alpha een gnome warrior aan het levelen en ik vermaak me er kostelijk mee als ik speel. Moet wel echt gruwelijk vaak zitten om lekker een hapje te eten zodat ik er weer tegenaan kan. :) Zoals vroeger... zal ik maar zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Release date: 14 Augustus. Collector's Edition is ook bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 13:05
Battle for Azeroth Releases on August 14
Blizzard recently held a Battle for Azeroth Media Day where a release date was shared and presentation about the expansion was given.

Highlights
  • Battle for Azeroth will release on August 14, 2018!
  • Dark Iron Dwarves and Mag'har Orcs will be the first two new Allied Races. Play through the War Campaign at release and unlock them.
  • Kul'Tiran and Zandalari Trolls will come later in the expansion.
  • Another round of realm connections is coming!
  • The pre-expansion patch will include content in Darkshore that tells the backstory of the Burning of Teldrassil. It will include both story quests and replayable skirmishes with elites.
  • There will be 2.5D animated pieces that tells the story of the Burning of Teldrassil.
bron: mmo-champion.com

Voor de mensen (zoals ik) die Legion nog niet hebben: Blizzard heeft een mooie actie. BfA + Legion voor maar EUR: 44,95 incl. 1x een 110 boost

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iQOlh67QE6p84ZvboKPhwcjq/full.png

[ Voor 13% gewijzigd door Ryan_ op 05-04-2018 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
mmmm,

Misschien toch maar eens gebruik van dat offer gaan maken.

Merk ondertussen dat de verveling ook aan het toeslaan is. Heroic clearen we eigenlijk zonder problemen tot aan coven. Coven met 10 man is eigenlijk geen leuk gevecht met maar 2/3 healers. Door overlap van abilities heb je soms gewoon de pech dat je 3 dingen moet doen waardoor er mensen dood gaan door de fire dot. Met een grote groep is dit vele malen makkelijker doordat er altijd maar drie dots zijn en er dan meerdere healers zijn die de dot kunnen healen. Bij een kleine groep haal je er dan ook makkelijk uit wie de debuff kan zien, bij pugs gaat het vaak bij de eerste al fout met een dode als gevolg :p

Agrammaer is ook een healing fight maar deze is eigenlijk ook met een kleine groep zeer goed te doen. Na onze eerste kill was de tweede en derde keer gewoon een 2-shot.

Mythics doe ik eigenlijk alleen maar met de guild, even een +15 en daarna relaxed op de pS4 andere spellen spelen. Vindt het eigenlijk wel jammer dat ik geen alpha hebt, had wel eens willen kijken hoe de priest het in de volgende expension gaat doen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
RustStorm schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:02:

Zit een beetje in dezelfde fase, tot gisteren. M'n DK eindelijk 90 gedinged en de fun kwam ineens terug in de WoD zones, gelijk in één avondje level 96. Frost speelt heerlijk snel, sluit perfect aan op me behoeftes. Ook leuk om een keer een melee role te vervullen, dit is echt al weer tijdje terug.

Het "jammere" is alleen dat ik nu niet weet wat ik op 110 met hem ga doen. Had eigenlijk in gedachte hoge m+ keys te clearen, maar heeft het nog echt zin? Had nog wel een alt willen gearen, uiteindelijk ben ik tot nu toe in Legion maar tot één 110 gekomen die echt goed gegeared is. Misschien niet altijd het maximale uit end game gehaald zeg maar. Gisteren trouwens wel een nieuwe ring geloot, Shaman nu ilvl 963 :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:22:
mmmm,

Misschien toch maar eens gebruik van dat offer gaan maken.

Merk ondertussen dat de verveling ook aan het toeslaan is. Heroic clearen we eigenlijk zonder problemen tot aan coven. Coven met 10 man is eigenlijk geen leuk gevecht met maar 2/3 healers. Door overlap van abilities heb je soms gewoon de pech dat je 3 dingen moet doen waardoor er mensen dood gaan door de fire dot. Met een grote groep is dit vele malen makkelijker doordat er altijd maar drie dots zijn en er dan meerdere healers zijn die de dot kunnen healen. Bij een kleine groep haal je er dan ook makkelijk uit wie de debuff kan zien, bij pugs gaat het vaak bij de eerste al fout met een dode als gevolg :p

Agrammaer is ook een healing fight maar deze is eigenlijk ook met een kleine groep zeer goed te doen. Na onze eerste kill was de tweede en derde keer gewoon een 2-shot.

Mythics doe ik eigenlijk alleen maar met de guild, even een +15 en daarna relaxed op de pS4 andere spellen spelen. Vindt het eigenlijk wel jammer dat ik geen alpha hebt, had wel eens willen kijken hoe de priest het in de volgende expension gaat doen.
Geen ambitie voor mythic raiden? Vind ik zelf een stuk leuker dan heroic. En een +15 clear je natuurlijk ook met 2 vingers in je neus. De uitdaging gaat pas komen na een paar plusjes erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Wat ik altijd met raiden heb, er wordt altijd gekeken naar numbers.... Reden dat ik een hele lange tijd niet meer gespeeld heb.

9/10 keer was ik tijdens de raids de laatste die overbleef bij een wipe. Puur dat ik ervoor koos om te overleven en minste dmg te krijgen. Alleen ik lag wel achter qua dps. Ik begon er beetje bui van te worden, want wat heb je aan een goede dps die binnen een minuut je healers mana drained en eigenlijk voor een wipe zorgt...

Daarom wil ik nu gewoon casual raiden, tenzij er een guild is die je niet kicked vanwege numbers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 09:46:
[...]

Geen ambitie voor mythic raiden? Vind ik zelf een stuk leuker dan heroic. En een +15 clear je natuurlijk ook met 2 vingers in je neus. De uitdaging gaat pas komen na een paar plusjes erbij.
Ik heb nog nooit een stap gezet in Mythic dungeons... laat staan +15. Haha, dus ik vermoed dat het voor mij niet mogelijk is om met meerdere vingers in de neus er doorheen te rennen. ;)

@Raptar Frost DK is inderdaad heel leuk spelen. Ik vind het ook heerlijk om met twee van die zwaarden lekker rond te meppen in een redelijk snel tempo. :) M'n gnome DK is nu level 80 ofzo... of misschien zelfs 90, maar dat weet ik niet uit m'n hoofd. :D Wil eigenlijk wel al m'n gnomes level 110 hebben voordat het 14 augustus is... Dan moet ik echt door gaan knallen... meh... ;(

Pagina: 1 ... 14 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.