Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:04
Ik kan me nog herinneren dat ik erachter kwam dat je uberhaupt keybinds kon gebruiken ipv klikken :P Speelde toen net het spel en aan uitleg werd niet echt gedaan. Het kostte me even om aan te wennen, maar het was echt een wereld van verschil uiteindelijk.

Deze week eindelijk m'n mage verhuisd naar Draenor, dus voor het eerst aan de andere kant van het verhaal. Mocht maar 1M gold meenemen, maar kwam erachter dat ik echt nog bergen aan mats had liggen waar ik helaas niets mee had gedaan. Echt stom. Nu wel een hele hoop zooi aan het verkopen op de AH, maar dat had natuurlijk tegen veel hogere prijzen kunnen zijn als ik het maanden eerder had gedaan... Denk aan duizenden ores, herbs, cloth, etc. Gelukkig kon ik nog iets van 60 30 slot bags maken/verkopen, die doen het wel goed nu. En wie weet verkoopt de rest ook nog een beetje. Heb in ieder geval legere bags nu :P

Ook m'n 110 boost gebruikt voor een paladin op Draenor en een demon hunter aangemaakt die 106 is. Zo heb ik in ieder geval wat meer opties voor professions en zo! Eens kijken of ik m'n 100 boost voor een druid gebruik en heb ook nog een death knight klaar staan die halverwege kan beginnen qua levels.

Nog een paar dagen en dan dus een heel nieuw avontuur! Heb dinsdag vrij, dus kan meteen knallen en hopelijk meteen 120 halen zodat ik de rest wat rustig aan kan doen en ook wat tijd heb voor de rest thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:19:
Man, de Alliance hebben Brill echt totaal verwoest. ;w
Beter gezegd... het is er niet eens meer. :+
garriej schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:24:
[...]

Ach meid, wat een ramp. Dat krijg je als je een warchief heb die teldrassil in de brand steekt. Terecht wel. :+

Zelfs ik als voornamelijk alliance speler heb goeie herinneringen aan brill
Maar we hadden de beste intenties met die boom, we wouden alleen even snel wat marshmallows maken en dan weer het vuurtje doven :+

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pjotter87 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:06:
(waarom ik dit toegeef geen idee 8)7 )

Ik klik meestal de spells nog gewoon aan met de muis.
Ik merk dat ik te weinig speel om er echt aan te wennen om de spells via keybindings te gebruiken.
Plus ik speel regelmatig met ander chars en wissel vaak van specc. en heb geen zin om dan van alle chars en alle specs alles uit mijn hoofd te kennen.

(Is wel zo dat als ik wat langer achter elkaar speel en ik de rotatie weer wat meer uit mijn hoofd ken dat ik dan wel 1-6 meer gebruik)
Dat deed ik tot en met TBC ook en was geen enkel probleem, maar op een gegeven moment werd on the move veel en veel belangrijker en werd dat een blok aan mijn been. Vanaf Ulduar ben ik helemaal om op keybinds in combinatie met vuhdo voor healen.

Overigens valt het wel mee als je alts speelt of je offspecs. Vooraf even nadenken.

Op alle characters heb ik interrupt/silence effecten onder de 'T'.
De drie rotatie abilities onder 'W', 'R' en '3'. (voldoet voor vrijwel iedere class, onder '3' zit de filler ability uit de rotatie.)
Proc/defuff abilities onder '2' en '4' en als ik meer nodig heb 'Z'en 'C'.
Taunt abilities onder 'G'
Lange cooldowns onder 'Q' en Á'.
Survivability onder '1' en '5'

Verder met Weak Auras zo ingesteld dat dezelfde visual op alle characters bij dezelfde keybind hoort.

Zo houd je heel weinig over wat je echt nog per character anders hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09 10:59
Ach het aantal knoppen dat je daadwerkelijk nodig bent valt nog best mee. Ik gebruik ook keybinds (ongeveer hetzelfde als hierboven alleen gebruik ik WASD voor het bewegen)

Ik kan me best voorstellen dat als je het wat in de vingers hebt klikken prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:27:
[...]
Beter gezegd... het is er niet eens meer. :+
Dat mag je zeggen ja, wow.
Toch vreemd om te zien. Mijn allereerste char in 2004 was een undead en ik heb heel veel tijd daar rond gebracht. Levelen ging toen nog niet zo snel :)

Het verhaal even gespeeld vanaf de Alliance kant (mijn DH) en level mijn DK daar via Invasions (nu lvl 107)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:29:
Hoezo ben je bang om te tanken? Is super goed te doen als warrior.
klopt het is ook prima te doen hoor. echter dat zit tussen mn oren :)
de tactics niet weten (of denken te weten) etc etc.

vind het wel superleuk om te doen namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

beebie121 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:45:
[...]

1. Ren naar de vijand
2. Stun ze de moeder
3. Lach om de damage
4. ????
5. Profit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mijn ervaring in Legion met tanken is dat je bij de meeste bosses minder danwel minder ingewikkelde tactics hebt dan healers en dps. Wellicht omdat je er een taunt tactic bij hebt, maar dat stelt met DBM al helemaal niets voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

[...]

Ah ja, als dps zijn tactics natuurlijk niet belangrijk :+

Ik snap wel wat je bedoeld hoor; er zit een soort van druk op je shouders. Maar als je je heel even inleest of een guild zoekt om mee te raiden, dan is tanken echt niet zo lastig. Vaak vrij simpel zelfs.

Over taunten, allebei een boss tanken of adds. Soms moet je naar een andere "dimensie". Heel veel meer boss tactics(buiten bovengenoemde) zijn er niet die afwijken voor andere roles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Iusedto schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:37:
[...]

Dat mag je zeggen ja, wow.
Toch vreemd om te zien. Mijn allereerste char in 2004 was een undead en ik heb heel veel tijd daar rond gebracht. Levelen ging toen nog niet zo snel :)

Het verhaal even gespeeld vanaf de Alliance kant (mijn DH) en level mijn DK daar via Invasions (nu lvl 107)
Gaat het levelen via invasions een beetje rap? Ik heb mijn sub weer renewed (sinds eind 2016) Ik ben bezig met het levelen van een warrior van nu 104 via questing en ik moet zeggen dat het in mijn herinnering sneller ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Kadardar schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:17:
[...]

Ow ow pas op, nu komen de boze hardcore keybind tweakers achter je aan met hooivorken. :+

Maar even serieus, als jij gewoon snel kan klikken met je muis ga je echt niets/vrij weinig merken tegen over iemand die wel ze toetsenbord gebruikt.
Dit is echt de grootste onzin en gewoon een excuus voor de mensen die niet kunnen of willen swappen naar keyboard binds. Met klikken moet je nog altijd naar je bar en cursor kijken en met binds niet (althans ik niet) en loop je altijd achter tov van iemand die niet klikt (hoe goed je ook kan klikken). Geloof me, je gameplay gaat echt vooruit als je stopt met dat noob klikken :P In competitive PvP kom je er al helemaal niet mee weg.

Mijn binds toen ik nog redelijk fanatiek restro druid in arena speelde (zelfde soort setup op m'n overige chars) :P :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
FRIENDLY
/target [@player], /target [@party1], /target [@party2]
/cast [@player] nature's cure, /cast [@party1] nature's cure, /cast [@party2] nature's cure
/cast [@player] barkskin, /cast [@party1] barkskin, /cast [@party2] barkskin

HOSTILE
/target [@arena1], /target [@arena2], /target [@arena3]
/focus [@arena1], /focus [@arena2], /focus [@arena3]
/cast [@arena1] cyclone, /cast [@arena2] cyclone, /cast [@arena3] cyclone
/cast [@arena1] entangling roots, /cast [@arena2] entangling roots, /cast [@arena3] entangling roots
/cast [@arena1] bash, /cast [@arena2] bash, /cast [@arena3] bash
/cast [@arena1] moonfire, /cast [@arena2] moonfire, /cast [@arena3] moonfire

Dit zijn alleen nog maar de macro's, de rest van de standaard abilities zijn ook allemaal gebind en kan ik blindelings vinden. En dan heb je ook nog de verschillende /cancelaura macro's die nodig zijn op sommige classes (zoals /cancelaura ice block, /cancelaura bladestorm etc.)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
shoombak schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:54:
[...]

Gaat het levelen via invasions een beetje rap? Ik heb mijn sub weer renewed (sinds eind 2016) Ik ben bezig met het levelen van een warrior van nu 104 via questing en ik moet zeggen dat het in mijn herinnering sneller ging.
Invasions zijn per keer wel een level of anderhalf met Heirlooms wat mij betreft, dus altijd goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Dat gaat razend snel. Pak gemiddeld een level ( met rested XP zonder Heirlooms)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Laatst nog een character gedaan, met looms (zonder rested) net iets meer dan een level per invasion, vorige character was 1,5 level per invasion dus lijkt iets minder te zijn nu.

De darkmoon faire is nu echter bezig, dus als je die buff ophaalt voor 10% extra gaat het alweer iets sneller. Niet vergeten laatste dag van de DMF voor je uitlogt nog even de max buff te halen ;)

Warmode is overigens een gankfest atm, dus die zou ik voor levellen in de Broken Isles nog even uit houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xavento schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:26:
[...]

Je gaat wel degelijk wat merken, en niet eens op het gebied van DPS dat is hierin niet relevant.
Waar je wel in achterloopt is je positioning daar je met je muis bij je actions bars bent. Dit betekend dat je of moet keyboard turnen, of moet strafen (tenzij je niet naar links of rechts kan).

Ik merk dat jij ontzettend aanvallend bent naar mensen die proberen uit te leggen wat de voordelen er van zijn, waarom doe je dat ? Voel je je daar beter door ? Wil je hier graag een toxic community maken ?
Je weet dat movement volledig met je muis kan? daar hoef je echt niet voor te keyboard turnen of te strafen. Als je linker + rechter muisknop indrukt loop je net als de W. Daarbij kun je wel nog steeds je linker/rechterhand gebruiken om bij je toetsenbord te komen (tenzij je maar 1 hand hebt, maar dan val je weer terug naar movement op muis).

Ik aanvallend? Ik ben eerder bang dat het is "men leest wat men graag wilt lezen". Ik heb hier niemand aangevallen en alleen mijn mening gegeven op antwoorden als... "keybindings zijn zoveel beter" of "om beter te presteren moet je het gebruiken". Er hoeft maar iemand een keer te zeggen ik heb maar 1 hand en je hele discussie is weg, dat terwijl de game prima speelbaar is met 1 hand en ik je bij deze kan vertellen dat je het niet eens hoeft te zien dat iemand maar 1 hand heeft aan ze movement in WoW.
temp00 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:56:
[...]

Dit is echt de grootste onzin en gewoon een excuus voor de mensen die niet kunnen of willen swappen naar keyboard binds. Met klikken moet je nog altijd naar je bar en cursor kijken en met binds niet (althans ik niet) en loop je altijd achter tov van iemand die niet klikt (hoe goed je ook kan klikken). Geloof me, je gameplay gaat echt vooruit als je stopt met dat noob klikken :P In competitive PvP kom je er al helemaal niet mee weg.
Geen idee, ik speel geen PvP op dat niveau. Ik doelde vooral op PvE. Alhoewel ik dan nog steeds niet me kan voorstellen dat iemand daar omheen kan werken en nog steeds kan klikken met ze muis. Wellicht geen top, maar onmogelijk lijkt het me ook niet zolang je er maar genoeg tijd in stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

als je dps bent of healer moet je ook de tactics weten hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
En is bear tanking nog een beetje te doen in de laatste exp? Wellicht kan ik dat ook nog gaan doen hehe

je hebt tegenwoordig behoorlijk wat tanking classes. Vraag me af of er een soort van beste is.

edit: ja als dps/healing moet je ook tactics weten. maar naar mijn idee is het als tank toch meer. en als je dan failt dan is het direct over. Denk dat dat een beetje teveel tussen mn oren zit.

En in een leuke guild kan men wellicht tips geven. Misschien moet ik dat eerst maar eens doen hehe

[ Voor 42% gewijzigd door beebie121 op 10-08-2018 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 13:57
Kadardar schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:11:
[...]

Je weet dat movement volledig met je muis kan? daar hoef je echt niet voor te keyboard turnen of te strafen. Als je linker + rechter muisknop indrukt loop je net als de W. Daarbij kun je wel nog steeds je linker/rechterhand gebruiken om bij je toetsenbord te komen (tenzij je maar 1 hand hebt, maar dan val je weer terug naar movement op muis).
Maar hoe wil je dit precies doen dan als je muis op je action bars staan ?
Dit betekend dat je een keuze moet maken tussen moven, of spells casten. Dit is dus niet efficiënt :)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

beebie121 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:15:
En is bear tanking nog een beetje te doen in de laatste exp? Wellicht kan ik dat ook nog gaan doen hehe

je hebt tegenwoordig behoorlijk wat tanking classes. Vraag me af of er een soort van beste is.

edit: ja als dps/healing moet je ook tactics weten. maar naar mijn idee is het als tank toch meer. en als je dan failt dan is het direct over. Denk dat dat een beetje teveel tussen mn oren zit.

En in een leuke guild kan men wellicht tips geven. Misschien moet ik dat eerst maar eens doen hehe
Zo ver ik lees op forums enzo zijn de tanks redelijk goed gebalanced. Als in: Alles kan prima.

Tips kunnen we je hier ook altijd geven :)

edit: Het is niet zo veel meer. Wat ik al zij er zijn een aantal terugkerende tank specefieke tactics:
  • Taunten bij x aantal stacks
  • Adds tanken(mogelijk op een ander platform ofzo, maar daar moet dps toch vaak ook heen)
  • Beide een boss tanken
Volgens mij zijn dat ze allemaal :+

EDIT2: De discussie hierboven vind ik altijd wel mooi. "kijk mij is super effcient" Ik had vroeger in de guild een tank die alles klikte; was absoluut niet te zijn aan zijn aggro of tactics. Behalve dan dat vreselijke geklik op ventrillo :+

Ik speel zelfs overigens met 1,2,3,4,5 F, G en R. Shift 1,2...etc... en control 1,2, etcc..

Lopen met de muis doe ik alleen om om te draaien. Verder loop ik met QWE, vaak strafen dus.

Is dit de beste manier om te spelen? Voor mij persoonlijk wel. Moet niet denken aan 182737123 knoppen op m'n muis.

[ Voor 41% gewijzigd door garriej op 10-08-2018 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:56:
[...]

Mijn binds toen ik nog redelijk fanatiek restro druid in arena speelde (zelfde soort setup op m'n overige chars) :P :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
FRIENDLY
/target [@player], /target [@party1], /target [@party2]
/cast [@player] nature's cure, /cast [@party1] nature's cure, /cast [@party2] nature's cure
/cast [@player] barkskin, /cast [@party1] barkskin, /cast [@party2] barkskin

HOSTILE
/target [@arena1], /target [@arena2], /target [@arena3]
/focus [@arena1], /focus [@arena2], /focus [@arena3]
/cast [@arena1] cyclone, /cast [@arena2] cyclone, /cast [@arena3] cyclone
/cast [@arena1] entangling roots, /cast [@arena2] entangling roots, /cast [@arena3] entangling roots
/cast [@arena1] bash, /cast [@arena2] bash, /cast [@arena3] bash
/cast [@arena1] moonfire, /cast [@arena2] moonfire, /cast [@arena3] moonfire

Dit zijn alleen nog maar de macro's, de rest van de standaard abilities zijn ook allemaal gebind en kan ik blindelings vinden. En dan heb je ook nog de verschillende /cancelaura macro's die nodig zijn op sommige classes (zoals /cancelaura ice block, /cancelaura bladestorm etc.)
Dit dus. :P Ik heb in vanilla ook geklikt, totdat ik er achter kwam hoe efficient het is om keybinds te gebruiken. Ik zou echt iedereen aanraden om het te doen en het gewoon een tijdje de kans te geven. Het is even wennen maar je gaat er echt beter door spelen. Het is ook niet zo alsof het iets lastigs is en ik ken ook eigenlijk niemand die geen keybinds gebruikt.

Behalve koppigheid zie ik ook niet echt een reden om het niet te doen (behalve wellicht in het zeldzame geval dat je gehandicapt bent of zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:22:
[...]
Dit dus. :P Ik heb in vanilla ook geklikt, totdat ik er achter kwam hoe efficient het is om keybinds te gebruiken. Ik zou echt iedereen aanraden om het te doen en het gewoon een tijdje de kans te geven. Het is even wennen maar je gaat er echt beter door spelen. Het is ook niet zo alsof het iets lastigs is en ik ken ook eigenlijk niemand die geen keybinds gebruikt.

Behalve koppigheid zie ik ook niet echt een reden om het niet te doen (behalve wellicht in het zeldzame geval dat je gehandicapt bent of zo).
Nog tips voor een filthy casual Rogue speler die wil gaan PvP en? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:33:
[...]

Uiteraard,
  • Verkoop je ziel aan de duivel
  • keybind al je stuns op zo veel mogelijk plekken op je keyboard.
  • Zoek een enemy player en sla heel veel met je hoofd op je keyboard
Gefeliciteerd, u bent nu een goede rogue :+

Iets serieuzer:
Zorg dat je belangrijke spells interupt. Als je interupt, doe het zo laat mogelijk in de cast uiteraard.
Ik weet niet wat voor pvp je gaat doen maar in BG's ga voor piority targets(healers, mensen met objectives, etc)
Zoek een disc priest :+
Maar vooral: Leer je class door en door.

[ Voor 33% gewijzigd door garriej op 10-08-2018 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:33:
[...]

Begin met een spec te kiezen en blijf daarbij. Vervolgens heel, heel veel skirmishes doen. Verwacht zelf niet dat je gaat winnen, dat is ook niet belangrijk. Waar je op wilt focussen is zo lang mogelijk overleven en zorgen dat je leert je CC effectief te gebruiken. Maak arena target macro's hiervoor.

PVP komt voornamelijk uit op je class door en door leren kennen. Verschillende talents leren te gebruiken tegen verschillende comps (melee/melee, melee/caster, caster/caster, healer/melee, healer/caster). En kijk op twitch of w/e video's terug van 2500+ rogues. Er zijn honderden gladiator spelers met weinig viewers die ontzettend veel uitleggen ipv grappig proberen te doen op de camera.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:17
Damn, ik had eerst mijn Druid 'afgeschreven'.
Maar door de verhalen hier ben ik weer met mijn Druid aan het spelen geweest, wat is die weer leuk! :D

Jullie worden bedankt :( Nu is het nog lastiger te kiezen wat ik ga spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_O-
garriej schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:35:
[...]

Uiteraard,
  • Verkoop je ziel aan de duivel
  • keybind al je stuns op zo veel mogelijk plekken op je keyboard.
  • Zoek een enemy player en sla heel veel met je hoofd op je keyboard
Gefeliciteerd, u bent nu een goede rogue :+
Ik ook met mn grote bek :+
xavento schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:38:
[...]

Begin met een spec te kiezen en blijf daarbij. Vervolgens heel, heel veel skirmishes doen. Verwacht zelf niet dat je gaat winnen, dat is ook niet belangrijk. Waar je op wilt focussen is zo lang mogelijk overleven en zorgen dat je leert je CC effectief te gebruiken. Maak arena target macro's hiervoor.

PVP komt voornamelijk uit op je class door en door leren kennen. Verschillende talents leren te gebruiken tegen verschillende comps (melee/melee, melee/caster, caster/caster, healer/melee, healer/caster). En kijk op twitch of w/e video's terug van 2500+ rogues. Er zijn honderden gladiator spelers met weinig viewers die ontzettend veel uitleggen ipv grappig proberen te doen op de camera.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xavento schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:17:
[...]

Maar hoe wil je dit precies doen dan als je muis op je action bars staan ?
Dit betekend dat je een keuze moet maken tussen moven, of spells casten. Dit is dus niet efficiënt :)
Van je actionbar af gaan, Lopen en dan weer terug naar je action bar. Je kunt ook een custom ui maken met een klein open stukjes tussen de skills zodat je daar kan klikken en dan weer direct terug. Daarbij komt dat een spell cast moet je toch al vaak stil staan op wat insta skills na zoals moonfire, curse of ago. etc. dus veel keuzes hoef je niet te maken.

Dan is er nog jump casting. Je springt, gooit je insta cast erop en gaat verder. Heb je toch nog dat kleine stukje extra van movement die je nodig hebt. Misschien niet super gemakkelijk om te doen met een muis maar het is ook zeker niet onmogelijk.

Je kunt natuurlijk ook het DPS verschil voor lief nemen en 1 cast minder doen als je moet bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Kadardar schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:40:
[...]

Van je actionbar af gaan, Lopen en dan weer terug naar je action bar. Je kunt ook een custom ui maken met een klein open stukjes tussen de skills zodat je daar kan klikken en dan weer direct terug. Daarbij komt dat een spell cast moet je toch al vaak stil staan op wat insta skills na zoals moonfire, curse of ago. etc. dus veel keuzes hoef je niet te maken.

Dan is er nog jump casting. Je springt, gooit je insta cast erop en gaat verder. Heb je toch nog dat kleine stukje extra van movement die je nodig hebt. Misschien nog super gemakkelijk om te doen met een muis maar het is ook zeker niet onmogelijk.

Je kunt natuurlijk ook het DPS verschil voor lief nemen en 1 cast minder doen als je moet bewegen.
Dit is op basis van een caster class. Zowel alle melee classes hebben voornamelijk instant spells, hierdoor is moven + je spells gebruiken tegelijk toch wel degelijk essentieel.

Ik kan me echt geen situatie bedenken waarbij klikken een voordeel of gelijk staat aan je keys te binden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-09 14:34
Iusedto schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:19:
Man, de Alliance hebben Brill echt totaal verwoest. ;w
KUT Alliance! :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik al 14 jaar Horde speel maar elke keer als ik even inlog op mijn Alliance char dan valt me op hoeveel aardige mensen er zijn aan de Alliance kant.
Je wordt zo geholpen, de chat in steden is een stuk beter dan aan de Horde kant (stuk volwassener zeg maar) en zo zijn er nog veel meer positieve zaken die mij de laatste tijd erg opvallen.

Dit is allemaal een ZEER persoonlijke mening hoor dus niemand hoeft zich aangevallen te voelen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is m'n boom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
hmmz ben Alliance gaan spelen omdat al mijn vrienden al Alliance waren...

Achteraf spijt als haren op mijn hoofd, maar vind het moeilijk afscheid te nemen van mijn nelfs en gnome nu :(

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Jaguar645 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:08:
iemand riep Collectors Edition? O-)

[afbeelding]

En ja ze zitten allemaal op mijn account :P

Onmdanks dat ik allang niet meer hardcore speel, alleen gedaan met Vanilla, Cata/Mop en voor WotLK/Legion een maandje of 3/4 gesubbed hebt, komt de BfA er wel bij.

Enige wat ik nog altijd jammer vind is dat ze deze pas leveren op de dag zelf. Hoeveel moeite is het om die een paar dagen/week van te voren versturen? Het is niet alsof je een headstart kunt nemen… Dubbel bestellen (digital) vind ik iig nog altijd onzin dus ook nooit gedaan.

Toch ben ik benieuwd wat de ontwikkeling met Sylvanas gaat zijn! Vond haar altijd al een van de meer interessantere chars en hoop echt dat ze niet meteen deze xpac weer het veld moet ruimen….
Vette shit...! _/-\o_

<OCD mode> zet aub je SCII CE's even andersom...! je gaat met WoW en D3 van rechts naar links, en met SCII van links naar rechts </OCD mode> :(

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xavento schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:43:
[...]

Dit is op basis van een caster class. Zowel alle melee classes hebben voornamelijk instant spells, hierdoor is moven + je spells gebruiken tegelijk toch wel degelijk essentieel.

Ik kan me echt geen situatie bedenken waarbij klikken een voordeel of gelijk staat aan je keys te binden.
want moven (wat je kunt oplossen met een jump/cast) + een spell gebruiken komt hoe vaak daadwerkelijk voor dat het je DPS zodanig zou schaden? Als iemand speelt als zo ADHD kindje die niet kan stil staan dan begrijp ik het, maar meeste gevallen tijdens raids kan je perfect still staan tot het volgende gescripte aanvalletje komt waar je voor moet uitwijken.

PvP zou het vast heel anders werken omdat een tegenstander over het algemeen niet stil staat. Dat is echt de enige plek waar ik me niet kan voorstellen dat je wilt muis klikken maar ook daar zouden vast een paar handige spelers een work around voor hebben gevonden.

Maar deze scenario's maken nog steeds het spelletje niet steeds onspeelbaar of daadwerkelijk zo slechte ervaring voor muis klikkers.
Iusedto schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:59:
[...]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik al 14 jaar Horde speel maar elke keer als ik even inlog op mijn Alliance char dan valt me op hoeveel aardige mensen er zijn aan de Alliance kant.
Je wordt zo geholpen, de chat in steden is een stuk beter dan aan de Horde kant (stuk volwassener zeg maar) en zo zijn er nog veel meer positieve zaken die mij de laatste tijd erg opvallen.

Dit is allemaal een ZEER persoonlijke mening hoor dus niemand hoeft zich aangevallen te voelen :)
Ach beide kampen hebben hun rotte appels. Eens in de zoveel tijd kom je ze tegen. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Kadardar op 10-08-2018 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58
Die staan normaal een plank hoger in de goede volgorde :P Had ze alleen even verhuisd om de foto makkelijker te kunnen nemen... mooi OCD triggeren idd :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Kadardar PvP was slechts een voorbeeld, ik heb vroeger ook wat raids gedaan en ook daar geldt gewoon dat je veel beter performed als je je abilities bind.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
Kadardar schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:50:
[...]

want moven (wat je kunt oplossen met een jump/cast) + een spell gebruiken komt hoe vaak daadwerkelijk voor dat het je DPS zodanig zou schaden? Als iemand speelt als zo ADHD kindje die niet kan stil staan dan begrijp ik het, maar meeste gevallen tijdens raids kan je perfect still staan tot het volgende gescripte aanvalletje komt waar je voor moet uitwijken.
Dit is heel kortzichtig en volgens mij gebaseerd op LFR ervaringen ?
Op heroic/mythic sta je op weinig bazen stil, je bent zowel met de adds (multi-targetten) aan het dealen als mechanics aan het avoiden. Daar je bezig bent naar je spells te kijken op je action bar (want je moet er dus op klikken) zal je reactie vermogen altijd lager zijn.

Nogmaals, je moet niets, als je wilt klikken ga er dan vooral voor. Echter zeggen dat het gelijk staat aan je keys binden slaat natuurlijk nergens op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 13:16

hmr

Kadardar schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:17:
[...]

Ow ow pas op, nu komen de boze hardcore keybind tweakers achter je aan met hooivorken. :+

Maar even serieus, als jij gewoon snel kan klikken met je muis ga je echt niets/vrij weinig merken tegen over iemand die wel ze toetsenbord gebruikt.
OMG. Kadardar... ga even je mond spoelen!

Had van jou wel beter verwacht hoor ;)!

TL;DR: Binden is beter dan klikken. Iedereen die anders beweert is niet goed snik.

Is hetzelfde als zeggen dat FPS even goed speelt met een joypad als met een muis.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
temp00 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:05:
@Kadardar PvP was slechts een voorbeeld, ik heb vroeger ook wat raids gedaan en ook daar geldt gewoon dat je veel beter performed als je je abilities bind.
Dat zou vast in jouw mening zo geweest zijn. Daarbij zijn er nog steeds genoeg mensen die muis klikken en gewoon performen als een keybinder.
xavento schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:12:
[...]

Dit is heel kortzichtig en volgens mij gebaseerd op LFR ervaringen ?
Op heroic/mythic sta je op weinig bazen stil, je bent zowel met de adds (multi-targetten) aan het dealen als mechanics aan het avoiden. Daar je bezig bent naar je spells te kijken op je action bar (want je moet er dus op klikken) zal je reactie vermogen altijd lager zijn.

Nogmaals, je moet niets, als je wilt klikken ga er dan vooral voor. Echter zeggen dat het gelijk staat aan je keys binden slaat natuurlijk nergens op.
Heroic ervaringen.
Wie zegt dat muis klikkers kijken op hun action bar? Het is even natuurlijk voor hun om de muis naar een bepaalde positie te bewegen zonder te kijken als iemand die op de 2 drukt. Enige wanneer zij kijken is als een skill niet afgaat zoals een keybinder zou kijken naar je vingers op het keyboard zijn. Feedback matig krijg je meer binnen ja via een toetsenbord vergeleken met een muis die je ergens naar toe trekt, dus die geef ik je als voordeel als starter. Zodra je je afstanden leert is het niets meer dan keybind op je muisklik op een bepaalde locatie op het scherm.

Dat laatste is een aanname die je maakt omdat het hoogstwaarschijnlijk voor jou niet werkt omdat je te gewend bent aan je keybindings. :) Dat kan en staat je ook volledig vrij maar probeer niet dat wat voor andere mensen werkt weg te vegen als flauwekul.
hmr schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:26:
[...]

TL;DR: Binden is beter dan klikken. Iedereen die anders beweert is niet goed snik.

Is het zelfde als zeggen dat FPS even goed speelt met een joypad als met een muis.
ok, ik geef het op. Ik ga de listerine al halen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Is het zelfde als zeggen dat FPS even goed speelt met een joypad als met een muis.
Maar een FPS speelt toch ook beter met een joypad/controller dan met een muis?

:?

:+

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:28:
[...]

Maar een FPS speelt toch ook beter met een joypad/controller dan met een muis?

:?

:+
Het allerbeste is een Flightsimulator controllerbasis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Is hetzelfde als zeggen dat FPS even goed speelt met een joypad als met een muis.
of een racegame met wsad ipv een stuurtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kadardar schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:28:
[...]

Dat zou vast in jouw mening zo geweest zijn. Daarbij zijn er nog steeds genoeg mensen die muis klikken en gewoon performen als een keybinder.

[...]

Heroic ervaringen.
Wie zegt dat muis klikkers kijken op hun action bar? Het is even natuurlijk voor hun om de muis naar een bepaalde positie te bewegen zonder te kijken als iemand die op de 2 drukt. Enige wanneer zij kijken is als een skill niet afgaat zoals een keybinder zou kijken naar je vingers op het keyboard zijn. Feedback matig krijg je meer binnen ja via een toetsenbord vergeleken met een muis die je ergens naar toe trekt, dus die geef ik je als voordeel als starter. Zodra je je afstanden leert is het niets meer dan keybind op je muisklik op een bepaalde locatie op het scherm.

Dat laatste is een aanname die je maakt omdat het hoogstwaarschijnlijk voor jou niet werkt omdat je te gewend bent aan je keybindings. :) Dat kan en staat je ook volledig vrij maar probeer niet dat wat voor andere mensen werkt weg te vegen als flauwekul.

[...]

ok, ik geef het op. Ik ga de listerine al halen. :+
Heroic kan inmiddels vrijwel iedereen puggen en stelt niet zoveel voor. Je kan best meekomen als clicker in heroic maar het spel gaat natuurlijk nog wel wat verder. Op een gegeven moment wordt efficiënt zijn belangrijker en die ga je niet krijgen door te klikken.

Probeer het nou gewoon eens voor een tijdje, dan zul je zien dat je er beter door gaat spelen. Als je tevreden bent met de middelmoot is dat prima maar probeer niet iedereen hiervan te overtuigen dat het even goed of beter is, want dat is gewoon niet zo. Vooral niet als je het maximale wilt behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Kadardar schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:28:
[...]

[...]
Heroic ervaringen.
Wie zegt dat muis klikkers kijken op hun action bar? Het is even natuurlijk voor hun om de muis naar een bepaalde positie te bewegen zonder te kijken als iemand die op de 2 drukt.
[...]
Jahoor want je muis staat altijd in dezelfde startpositie en eindigt altijd in dezelfde eindpositie.....droom lekker verder 8)7
toolkist schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:33:
[...]

of een racegame met wsad ipv een stuurtje ;)
Of WoW met een stuurtje 8) YouTube: Wheel Mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Keybinds maken alles veel en veel sneller.
Vroeger ook nooit mee bezig geweest en ik dacht later wat dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik toch eens, eindelijk, die High mountain rep te pakken heb dan overweeg ik om mijn female orc naar male highmountain fury warrior te switchen
Ik wordt ondertussen knettergek van dat geschreeuw van haar (is al sinds WoD zo) :-(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:42:
Als ik toch eens, eindelijk, die High mountain rep te pakken heb dan overweeg ik om mijn female orc naar male highmountain fury warrior te switchen
Ik wordt ondertussen knettergek van dat geschreeuw van haar (is al sinds WoD zo) :-(
Tfw no thicc half-orc gf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dawn schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:15:
[...]

Vette shit...! _/-\o_

<OCD mode> zet aub je SCII CE's even andersom...! je gaat met WoW en D3 van rechts naar links, en met SCII van links naar rechts </OCD mode> :(
Ik is jaloers...

Ik heb zoals gezegd WoW v/a WotLK, Ik heb SC2 CE's en ik heb die box van Overwatch. Diablo heb ik helemaal niets mee, heb dat toen digitaal gekocht voor de gegarandeerde beta access bij WoW. Van Valve heb ik nog een mooie Orange Box :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Iusedto schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:42:
Wat is 'eens'? Gooide het gister al even in discord, maar heb nu in ongeveer 1,5 week speeltijd op nieuwe account HMT unlocked, zonder boost te gebruiken (route DK->DH voor wat grinds te skippen). Ondanks wat details als werk, geen tijd in het weekend en wat detals als verdwalen/afken en niet relevante meuk zoals alle DMF dailies elke dag.
Stelt na alle enge verhalen online over weken/maanden grinden eigenlijk niks voor, en zou dus op nieuw account binnen 1 week te doen moeten zijn...
Dan kwestie van aanmaken en je 110-boost erop, klaar :)

De grind zelf was ongeveer 3 avondjes (als het lukt vanavond af te ronden). Quests erdoor gooien (helemaal nu met darkmoon fair boost, en je moet ze toch doen voor de unlock) en op elke hub proberen alles te doen ipv enkel wat voor 'het verhaal' nodig is.
Ondertussen specifiek netharion's lair que voor de extra rep op boss #3, geeft wat afwisseling en de rep heb je uiteindelijk toch nodig voor exalted.

Dus als je al langer WoW speelt, zou het in 1-2 avonden mogelijk moeten zijn. Dan heb je namelijk geen lvl100 in green gear die niet eens kan vliegen, waardoor je veel sneller en efficiënter kunt stampen.

[ Voor 13% gewijzigd door Xanaroth op 10-08-2018 14:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09 10:59
[...]

Denk dat de meesten wel met je eens zijn dat het beter is. Maar hier wordt een beetje gedaan alsof dat DE ENIGE MANIER is. Klikken gaat veel mensen ook prima af, en het is echt niet zo dat het onmogelijk om te spelen zonder keybinds e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Iusedto schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:28:
Hoeveel Rep krijg je per dungeon run ? (Neltharion)
Volgens mij 250. En alleen voor de worm boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 13:16

hmr

038Zwolle schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:44:
[...]

Denk dat de meesten wel met je eens zijn dat het beter is. Maar hier wordt een beetje gedaan alsof dat DE ENIGE MANIER is. Klikken gaat veel mensen ook prima af, en het is echt niet zo dat het onmogelijk om te spelen zonder keybinds e.d.
Je kan prima klikken.. als je dat fijn vindt moet je het zeker doen. Maar het is niet beter.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Ik ben er nog steeds niet uit wat ik ga mainen in BFA. Speel zelf voornamelijk pvp (arena / rbg) maar kan maar niet kiezen tussen disc priest of mistweaver monk. Iemand hier die de classes een goed heeft kunnen testen op beta en op de prepatch, en die misschien wat tips / aanraders heeft :) ? Persoonlijk vind ik de style van mw monk gewoon vet, maar weet niet of ze uberhoubt viable zijn voor pvp na alle nerfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Hey mensen,

Even een soort gelijke vraag als hierboven (Daradius) alleen voor de Pala. Vroeger (in de WotLK) heb ik die veel gespeeld, ook als tank en daar heb ik veel schik mee gehad.

Mijn vraag aan de ervaringsdeskundige hier, en misschien ook wel de beta testers die hier aanwezig zijn, ik lees en zie op YT best wel lovende woorden over de nieuwe settings voor de pala. Zeker ook met Holy lijkt die niet mis te zijn. Ik heb nog geen Pala op mijn huidige account, behalve een trail, maar die is niet geheel representatief, i.v.m de trail periode. Ik heb nog een lvl 110 boost, dus een optie is het zeker. Een Druid is een beetje van hetzelfde laken en pak, alle classes vertegenwoordigd, maar die (vadsige) uil vorm...... net niet mijn ding, zeg maar.

Dus, aanwezige Pala's hoe bevalt het en is het de moeite waard?
Ik hoor/lees graag jullie reacties, thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:44:
[...]

Eindelijk, iemand die het begrijpt. (y)
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:38:
[...]

Probeer het nou gewoon eens voor een tijdje, dan zul je zien dat je er beter door gaat spelen. Als je tevreden bent met de middelmoot is dat prima maar probeer niet iedereen hiervan te overtuigen dat het even goed of beter is, want dat is gewoon niet zo. Vooral niet als je het maximale wilt behalen.
Waar heb jij vandaan dat ik geen keybinds gebruik? Omdat ik hier probeer een discussie te hebben over dat klikkers niet per definitie onder hoeven doen aan keybinders betekend niet dat ik een door gewinterde veteraan klikker ben. Ik deel hier alleen mijn ervaring van mensen die echt klikker style spelen uit eigen keuze (want vind die chill) of als moesten het aanleren anders kunnen zij wow niet eens spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
[edit]

Verkeerd topic :/

[ Voor 90% gewijzigd door XWB op 10-08-2018 19:40 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Hopelijk komen er ook weer mooie mounts _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
tommy2005 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:41:
[...]

Hopelijk komen er ook weer mooie mounts _/-\o_
Deze video laat zien wat er in 8.0 in het spel zit. Er zal met nieuwe content patches vast meer bij komen :)

Milde spoiler warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ziet er naar uit dat deze jongen deze expansion nog maar 1 keer gaat spelen voordat BfA er is... Dit weekend namelijk wederom bezoek aan Zeeland.

Wat zijn jullie van plan nog te doen deze laatste dagen?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-09 00:29
RustStorm schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 11:41:
Het ziet er naar uit dat deze jongen deze expansion nog maar 1 keer gaat spelen voordat BfA er is... Dit weekend namelijk wederom bezoek aan Zeeland.

Ik ga nog snel mijn class mount fixen voor mijn Rogue. Daarnaast alvast mijn leveling plan uitschrijven en denken. Verder mijn mage transferen naar de zelfde server of mijn rogue naar de server van mijn Mage.

Nog altijd in twijfel omtrent de faction. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05

Heb m'n laatste Legion speeldag al gehad. Woensdagochtend log ik voor het eerst weer in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op live Highmountain rep vergaren. Verder niet veel te doen.
In beta ben ik nu een prot warrior aan het levelen, eens kijken hoe dat nu is.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005

Nou er is nog te veel om te doen, Rogue qustline afronden, DK questline afronden, Mage levelen of toch Pala. Priest staat nog op lvl92.... Ik denk dat ik ergens in november wel aan BfA toekom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Vraagje:

Hoe groot is jullie WoW map op de HDD/SSD. Bij mij is het al 59.5Gb. Volgens mij kan dat veel minder.
In Cache, data en Interface staat slechts +/- 150Mb, dus niet veel om op te ruimen.

Ik dacht dat 40 Gb ongeveer normaal was, hoe is dat bij jullie en kan ik nog wat anders doen om op te ruimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
57.6 hier. Screenshot map al leeg gemaakt ?

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:56
Ik heb het gisteren weer eens geïnstalleerd. 52,3 GB.
Lager ga je dus niet komen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48

Met mijn spacegoat hunter Orgrimmar bezoeken en een spectral raptor temmen?

*edit* is ondertussen gelukt. Bij mijn eerste poging zonder aggro in Orgrimmar geraakt, en het eitje was gespawned. Bij het openen van het ei wel de aandacht getrokken van een guard, maar toch het beest kunnen temmen. En daarna ook nog heelhuids weggeraakt _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Kapoen op 11-08-2018 15:51 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
thundermo schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:04:
[...]

Heb m'n laatste Legion speeldag al gehad. Woensdagochtend log ik voor het eerst weer in :D
Woensdag ochtend hoop ik toch al wel een uur of 12 lvl 120 te zijn. Of dat lukt, geen idee. Maar ik ga in ieder geval wel ff questen in BFA in de nacht van maandag op dinsdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
toolkist schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:20:
[...]

Woensdag ochtend hoop ik toch al wel een uur of 12 lvl 120 te zijn. Of dat lukt, geen idee. Maar ik ga in ieder geval wel ff questen in BFA in de nacht van maandag op dinsdag
Ja, m'n vriendin is dinsdag nog vrij, ik ga pas op woensdagochtend beginnen. Woensdagavond dan 120 en dan gaat het grote gearfest beginnen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
War is een High Mountain Prot Warrior toch een leuke combinatie.
Ziet er zo "beefy" uit ;)

Moet ook zeggen dat ik alledrie de specs van warrior zeer leuk vind in BfA <3

[ Voor 31% gewijzigd door Iusedto op 11-08-2018 17:13 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:53

SideShow

Administrator

Iemand deze cave al gezien? Lang niet gespeeld .. vond ik wel leuk :)
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/dropbox/bears.png

[ Voor 4% gewijzigd door SideShow op 11-08-2018 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
urgh, waar normaal om middernacht van Dinsdag naar Woensdag de launch is blijkt ie nu dus al van Maandag op Dinsdag te zijn... :X
Dat gaat dus een kort nachtje worden vrees ik (Maandag avond misschien al wat uurtjes slaap pakken dan maar). Woensdag vrij gepakt, DInsdag gaat helaas niet meer lukken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
Zertaxka schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:11:
urgh, waar normaal om middernacht van Dinsdag naar Woensdag de launch is blijkt ie nu dus al van Maandag op Dinsdag te zijn... :X
Dat gaat dus een kort nachtje worden vrees ik (Maandag avond misschien al wat uurtjes slaap pakken dan maar). Woensdag vrij gepakt, DInsdag gaat helaas niet meer lukken :'(
Kan altijd erger. Ben 2 weken op vakantie vanaf vannacht... :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ally DK is net lvl 109 geworden en ik moet nog 250 rep of zo voor de Highmountains.
Ga ik wel redden voor dinsdag :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024

Het is de laatste maanden al meer een "moetje" dan "ik wil" spelen. Morgen nog eventjes inloggen voor de UC scenario omdat dit blijkbaar nodig is om BfA content in te kunnen.

Kijk er wel erg naar uit, heb weer zin om lekker fanatiek aan de gang te gaan. Lekker rammen en die Mythic+ keys te knallen. Dit keer ook met een class die - naar alle waarschijnlijkheid - meer potentie heeft dan de class die ik voorheen mainde :) . Ook staan we er met een mooi raidteam voor, onder andere veel Tweakers. We beginnen echt steady met 30+ man, wel erg lekker dus.

Laat BfA maar komen, het is nu wel echt tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Clavis schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:21:
Kan altijd erger. Ben 2 weken op vakantie vanaf vannacht... :X :X
Kwestie van prioriteiten stellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 23:07
Ik zit nu in een guild waar op dit moment gewoon 55 mensen online zijn :D
dat wordt wat straks in BfA :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Neem aan dat heirlooms gewoon nog werken zo lang je lvl 110 bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:41
Ik vind het nog steeds lastig omtrent de main character. Aangezien ik redelijk casual ben is het wel een belangrijke keuze. Heb nu een DH, mage en monk op level 110. Waarvan de monk een boost heeft gehad.

Dit heb ik gedaan omdat het een hybride class is en ik wel wat vrijheid wil wua keuze. Probleem alleen is dat het verhaal omtrent deze class me eigenlijk niet boeit en het een redelijk ingewikkelde class is. Maar dus we veel keuze vrijheid qua class.

Zit ook nog te denken aan een paladin maar daar lees ik weer over dat het een minder gewenste class is qua alle specs. Ik vind het allemaal maar lastig.

What to do🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tribunus schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:51:
Ik vind het nog steeds lastig omtrent de main character. Aangezien ik redelijk casual ben is het wel een belangrijke keuze. Heb nu een DH, mage en monk op level 110. Waarvan de monk een boost heeft gehad.

Dit heb ik gedaan omdat het een hybride class is en ik wel wat vrijheid wil wua keuze. Probleem alleen is dat het verhaal omtrent deze class me eigenlijk niet boeit en het een redelijk ingewikkelde class is. Maar dus we veel keuze vrijheid qua class.

Zit ook nog te denken aan een paladin maar daar lees ik weer over dat het een minder gewenste class is qua alle specs. Ik vind het allemaal maar lastig.

What to do🤪
Spelen wat je leuk vindt, zeker als je niet heel veel speelt. En wat maakt "minder gewenst" qua class uit als je niet heel veel speelt en dus gok ik geen mythic gaat raiden? Als tank en healer vind je altijd wel ergens een plekje, als dps alleen als je ilvl hoog genoeg is. En pas als je dan naar de hoge mythic+ runs gaat kijken zul je wellicht een keer een probleem hebben als je een minder "populaire" class hebt (oftewel 1 die volgens de cutting edge raiders/m+ runners net ietsje minder is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What to do🤪
ik wil wel kiezen voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Raptar schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:49:
[...]

Het is de laatste maanden al meer een "moetje" dan "ik wil" spelen. Morgen nog eventjes inloggen voor de UC scenario omdat dit blijkbaar nodig is om BfA content in te kunnen.

Kijk er wel erg naar uit, heb weer zin om lekker fanatiek aan de gang te gaan. Lekker rammen en die Mythic+ keys te knallen. Dit keer ook met een class die - naar alle waarschijnlijkheid - meer potentie heeft dan de class die ik voorheen mainde :) . Ook staan we er met een mooi raidteam voor, onder andere veel Tweakers. We beginnen echt steady met 30+ man, wel erg lekker dus.

Laat BfA maar komen, het is nu wel echt tijd.
Uc? Heb ik iets gemist? Wat moet ik precies doen dan?

Edit: je bedoeld die battle for lordaeron questline?

[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 12-08-2018 07:24 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
toolkist schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:46:
Neem aan dat heirlooms gewoon nog werken zo lang je lvl 110 bent?
Als je 110 heirlooms hebt dan doen ze het inderdaad nog op 110 (als item met stats), maar je krijgt geen exp bonus naar 111.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:49

junglebeast

hier staat iets

What to do🤪
https://twitter.com/i/status/1027585331950956545

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 21:45
Kol Nedra schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 16:31:
[...]

Ik kwam op Arcane mage :D

meh, ik ga voor mijn shaman first :)
Ik ga ook voor shaman. Waarom? Omdat shaman veruit de ergste class is om te levelen. Er komt geen ander class in de buurt van een shaman. Dan maar van het verhaal genieten.

Tis dat mijn shaman main is, maar zie nu al tegen levelen op. Het levelen van een andere char gaat zoveel makkelijker.

[ Voor 5% gewijzigd door grote_oever op 12-08-2018 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ja shaman mist dikke AOE burst :/
niks is leuker om met bv een mage alles te pullen en dan vol AOE gaan :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Als je de rep hebt, zou het voldoende moeten zijn om met je lvl 110 horde char naar de embassy in orgrimmar te gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Slamdance op 12-08-2018 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slamdance schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:19:
Als je de rep hebt, zou het voldoende moeten zijn om met je lvl 110 horde char naar de embassy in orgrimmar te gaan.
Gevonden, je mag geen scenario quest open hebben staat.
Die moet eerst gedaan worden

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 02:35

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net geprobeerd een groep te zoeken voor antorus maar na 4 wipes waar ik zelfs met 2.4k dps 3e sta vond ik het wel mooi :P fuck die mount maar. BFA ga ik alles wel weer halen wat je kan halen. dan had ik deze expansion maar voldoende moeten spelen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
same here, ik heb Legion vrijwel overgeslagen, ik kan niet eens vliegen in Legion :P
in BfA ga ik dat wel asap unlocken.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Alles gedaan hier behalve de mage towers. 5 lvl 110's klaar staan voor de launch.

Lock blijft me main naast me tauren paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog maar minder dan 24 uur te gaan... ;)

Ik vermoed dat iedereen er erg naar uit kijkt. Ik in ieder geval wel! :) maar zal toch moeten wachten op de fysieke CE voordat ik ga spelen... morgenavond dus als het mee zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ally DK op 110 en Highmountain unlocked.
Ik ben er klaar voor :)

Kan zelfs weer Ally gaan spelen :P

[ Voor 23% gewijzigd door Iusedto op 13-08-2018 08:03 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:17:
same here, ik heb Legion vrijwel overgeslagen, ik kan niet eens vliegen in Legion :P
in BfA ga ik dat wel asap unlocken.
Ik ook, maar daar kom ik nu wel even op terug met Warmode aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
In ieder geval mijn void elf priest nog naar 110 kunnen tillen over het weekend heen :)
Nog even of ik die class order hall dingetjes kan fixen vandaag, anders wordt het pas in BfA :P
Dan nog alleen een druid/warrior levellen maar dat zullen Kul'tiran/Dark Iron worden dus dat duurt nog wel eventjes.
Pagina: 1 ... 39 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.