Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Zertaxka schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:11:
urgh, waar normaal om middernacht van Dinsdag naar Woensdag de launch is blijkt ie nu dus al van Maandag op Dinsdag te zijn... :X
Dat gaat dus een kort nachtje worden vrees ik (Maandag avond misschien al wat uurtjes slaap pakken dan maar). Woensdag vrij gepakt, DInsdag gaat helaas niet meer lukken :'(
Volgens mij zijn de expansion launches sinds TBC al van maandag op dinsdag nacht (waarbij er de woensdag na de TBC launch wel de reguliere maintenance was als ik het mij goed herinner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Mijn warlock is op 101,5 blijven steken. Helaas vandaag geen tijd om nog door te levellen, dus deze is niet klaar voor de expansion :+

Maar ik ga zodra ik de expansion binnen heb een paladin boosten, dus daar zal ik dan maar mee beginnen in BFA :)

De stap van Warlords of Draenor naar Legion zones is wel erg raar hoor. Monsters hebben in Legion zones amper de helft van de HP en slaan veel minder hard dan in WoD. Ik klaag niet, maar het is wel iets waar Blizzard even naar moet kijken denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 08:51:
Mijn warlock is op 101,5 blijven steken. Helaas vandaag geen tijd om nog door te levellen, dus deze is niet klaar voor de expansion :+
Ik heb helaas hetzelfde... Wilde stiekem m'n gnome warrior level 110 hebben voor morgen, maar helaas ben ik daar nog lang niet... nog 30 levels te gaan om precies te zijn.

Dus, zoals het er nu naar uit ziet; ik ga het BfA avontuur beginnen met m'n gnome hunter...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38

junglebeast

hier staat iets

BlackMage schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 08:51:

Maar ik ga zodra ik de expansion binnen heb een paladin boosten, dus daar zal ik dan maar mee beginnen in BFA :)

De stap van Warlords of Draenor naar Legion zones is wel erg raar hoor. Monsters hebben in Legion zones amper de helft van de HP en slaan veel minder hard dan in WoD. Ik klaag niet, maar het is wel iets waar Blizzard even naar moet kijken denk ik :P
Ja merkte ik ook al op tijdens het lvlen van mijn Druid. Legion was super makkelijk. Wellicht de health curve in WoD beetje aanpassen. Maar denk dat het nu weinig gaat uitmaken.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:50
Nou ik zit dus wel te twijfellen om BFA te halen. Ook al heb ik nog mooit wow gekocht, dus kom ik erin als nieuwe spelen en nu zie ik dat als ik de complete edition kan kopen voor 49 euro en daar zitten voor nieuwe spelen gelijk een maand gratis bij, dus dat is wel heel verleidelijk.

heb gisteren de trial versie opgestart, gelijk elvui gedownload. en begonnen als bloodelf/hunter.
Ik vermaak me er goed mee tot nu toe.

Nu is mijn vraag kan ik nog lekker erin komen als volledig nieuwe spelen, aangezien het spel al 11 jaar oud is.

ook goed om te weten ik speel wel lekker casual dus niet vast elke dag.

oja als mensen nog tips hebben qua addons of andere dingen roep het maar:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruudox schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:39:
Nou ik zit dus wel te twijfellen om BFA te halen. Ook al heb ik nog mooit wow gekocht, dus kom ik erin als nieuwe spelen en nu zie ik dat als ik de complete edition kan kopen voor 49 euro en daar zitten voor nieuwe spelen gelijk een maand gratis bij, dus dat is wel heel verleidelijk.

heb gisteren de trial versie opgestart, gelijk elvui gedownload. en begonnen als bloodelf/hunter.
Ik vermaak me er goed mee tot nu toe.

Nu is mijn vraag kan ik nog lekker erin komen als volledig nieuwe spelen, aangezien het spel al 11 jaar oud is.

ook goed om te weten ik speel wel lekker casual dus niet vast elke dag.

oja als mensen nog tips hebben qua addons of andere dingen roep het maar:P
Tuurlijk kan dat ;)

Kwa add-ons wellicht DeadlyBossmod, die geeft namelijk een signaal als je in de "danger zone" staat bij een boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:42:
[...]

Tuurlijk kan dat ;)

Kwa add-ons wellicht DeadlyBossmod, die geeft namelijk een signaal als je in de "danger zone" staat bij een boss.
Top thanks Ga het proberen.

En is het ook goed mogelijk om als hunter zonder pet te spelen, ben een beetje op een pet uitgekeken. (door eerdere MMO's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruudox schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:44:
[...]

Top thanks Ga het proberen.

En is het ook goed mogelijk om als hunter zonder pet te spelen, ben een beetje op een pet uitgekeken. (door eerdere MMO's)
Dat kan sowieso door je pet te dismissen, en de gemiste schade kun je compenseren met een talent (geloof ik). Ben zelf geen hunter speler :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Speel een marksman hunter inderdaad en kies de talent waardoor je geen pet meer nodig hebt. Het verlies in damage door je pet word weer gecompenseerd door de increase in de overall damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een "foutieve" informatie :)
Lone wolf als talent bestaat niet meer.

Als Markman heb je nu een passive (Lone Wolf) en je damage stijgt met 10% als je geen pet gebruikt
Is de enige hunter spec met zo een passive

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:56:
Wat een foutieve informatie :)

Als Markman heb je nu een passive (Lone Wolf) en je damage stijgt met 10% als je geen pet gebruikt
Dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
aah thanks, vind het geen heel groot probleem hoor, maar goed dat de optie bestaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Ruudox op 13-08-2018 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruudox schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:57:
aah thanks, vind het geen heel groot probleem hoor, maar goed dat de optie bestaat.
Ik zou om te levelen toch absoluut een pet gebruiken.
Is zo veel handiger/makkelijker

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Growl ftw...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voelt wel een beetje vreemd. Dit gaat de eerste WoW expansion zijn die ik niet vanaf launch ga spelen.
Zit daarom nog best wel te twijfelen... :/

Ik ben overigens wel bezig om de startpost te updaten. Ik denk dat die ergens komende week online staat.

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 13-08-2018 10:07 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spritskoek
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-03 01:40
Zeror schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:06:
Voelt wel een beetje vreemd. Dit gaat de eerste WoW expansion zijn die ik niet vanaf launch ga spelen.
Wat is de reden dat je deze niet vanaf launch gaat spelen? Dit gaat voor mij (en voor vele anderen) juist de expension worden om dat te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:06:

Ik ben overigens wel bezig om de startpost te updaten. Ik denk dat die ergens komende week online staat.
Het is oké, op een dag moet je het gewoon wat loslaten.

Laat je niet gekmaken door alle hypegekkies op de trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
Iusedto schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:56:
Wat een "foutieve" informatie :)

aahh haha was helemaal niet bekend met Hunter veranderingen. Excuses voor de foutieve informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:47
Spritskoek schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:08:
[...]

Wat is de reden dat je deze niet vanaf launch gaat spelen? Dit gaat voor mij (en voor vele anderen) juist de expension worden om dat te doen.
Ter interesse wat is jouw reden om deze expension vanaf release te gaan spelen? Wat is de grootste toevoeging waar je naar uit kijkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spritskoek
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-03 01:40
xGROOVER schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:22:
[...]

Ter interesse wat is jouw reden om deze expension vanaf release te gaan spelen? Wat is de grootste toevoeging waar je naar uit kijkt?
Het heeft niet alleen met de expension te maken, maar ook randzaken. We hebben een oude guild weer het leven in geblazen, veel mensen gerecruit om vanaf 5 september te gaan raiden, het leeft echt weer.

Veel oude spelers pakken het weer op, ik denk dat dit deels door de marketing komt en door de (naar mijn mening) gave pre-patch.

De gebiedjes zien er goed en verzorgd uit. De bazen van Uldir, de eerste raid, zijn interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De redenen waarom ik uitkijk naar BfA :
  • Het verhaal zit goed in elkaar en spreekt mij enorm aan. Eindelijk weer eens ouderwetse Alliance vs Horde.
  • Geen Fel green ellende meer en ook geen Orcs cq Legion meer. Heb daar echt genoeg van.
  • Aansprekende gebieden en zeer, zeer mooie hoofd steden
  • Island expeditions !
  • De professions verbeteringen
  • Daarnaast weer gewoon een hoop nieuwe dingen te doen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:37:
De redenen waarom ik uitkijk naar BfA :
  • Het verhaal zit goed in elkaar en spreekt mij enorm aan. Eindelijk weer eens ouderwetse Alliance vs Horde.
  • Geen Fel green ellende meer en ook geen Orcs cq Legion meer. Heb daar echt genoeg van.
Dit. My god wat ben ik die groene waas zat 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
En ik maar denken dat ik de enige was die geen 'fel green' meer aan kon zien in de afgelopen 3 jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

nee... we krijgen shadow en void stuff van de Old God enzo; vééélll beter :')

maar ach, dat groen ging wel een beetje vervelen in de zones, m'n green fire kwam er zo slecht uit :')

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:48
Ik ga jammer genoeg niet kunnen spelen vanavond en morgen. Daarmee vrees ik dat het venster om warmode zonder risico te gebruiken ook meteen voorbij gaat :(

Toen ik verleden week mijn laatste char levelde met warmode voelde het aan alsof ik de enige alliance speler was tussen een zee van horde (op Turalyon). An sich had ik geen probleem met geganked worden, maar de Darkmoon Faire buff verdwijnt telkens als je het loodje legt.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Die warmode truuk werkt alleen maar als je vannacht gaat levellen en niet stopt totdat je 120 bent. Morgenochtend zijn de eersten level 120 en die gaan dan op gank-tour bij het gebied van de tegenpartij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:54
Ik heb het weer opgepikt om al het gedoe om de pre-Q. Ik moest zo lachen om al het gebeuren dat ik het toch begon te knagen om het weer eens te proberen...

En nu zit ik vol in grind modus om die allied rassen voor de alliance vrij te spelen... Zo gaat het met wow...
Verder ga ik gewoon casual spelen en kijken hoe lang ik het vol hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ga het ook weer proberen! Iemand in een guild een nog te bepalen healer class nodig voor raid content?

Ervaring met raiden sinds Vanilla :)

Launch time is midnight right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
BlackMage schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:52:
Die warmode truuk werkt alleen maar als je vannacht gaat levellen en niet stopt totdat je 120 bent. Morgenochtend zijn de eersten level 120 en die gaan dan op gank-tour bij het gebied van de tegenpartij :P
Een handvol gankende spelers tot daar toe, dat ken ik nog van de periode (vanilla/BC) toen ik nog op een PvP realm speelde. Wanneer het aanvoelt als een trein die constant over je heen rijdt zoals ik verleden week meemaakte is de lol er snel af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53
Afgelopen vrijdag weer de boel opgestart en de nieuwe expansion aangeschaft, heb sinds midden MoP niet meer gespeeld, dus dat is alweer zo'n 5 jaar terug ofzo?
Ben begonnen op een nieuwe realm om samen met een vriend te spelen, dus geen toegang tot mijn oude spul. Was vroeger een rogue, het plan is uiteindelijk een zandalari troll rogue te maken met behulp van de boost token.

Vrijdag een DK gemaakt, deze naar lvl 70 geleveld, en gister een DH gemaakt en naar 100 getrokken.
Heb 0 informatie in de afgelopen 5 jaar opgedaan wbt WoW, ben benieuwd naar de (voor mij) nieuwe content.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Hmm.

Mijn Bol bestelling staat dat ie bezorgd wordt tussen 21 September en 14 augustus 2018...

Wat een rare manier, en ik mag toch aannemen dat ie vandaag verstuurd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
ActualFantasy schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:05:
Hmm.

Mijn Bol bestelling staat dat ie bezorgd wordt tussen 21 September en 14 augustus 2018...

tussen 21 september en 14 augustus is wel vreemd ja.
Heb mijn CE ook daar besteld staat gewoon dat hij 14 augustus geleverd wordt, maar met mijn preorder geluk zal het wel later worden.
Vind het overigens nog steeds vreemd dat de games niet eerder geleverd worden aangezien je toch niet eerder kan beginnen en vanuit de blizzard store zijn ze in de usa al wel eerder geleverd had ik gelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ActualFantasy schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:05:
Hmm.

bol.com kennende versturen ze het vandaag en zal je het exemplaar morgen bezorgd krijgen.

Ik ga er in ieder geval van uit dat ze het ook deze keer keurig voor elkaar hebben en er voor zorgen dat (ook) ik de hardcopy morgen geleverd krijg...

@Woolfy681 Toen ik nog in een gamesshop werkte (lang geleden), toen waren we gewoon gebonden aan de release dag om te kunnen verkopen. Anders riskeerden we namelijk een boete. Mogelijk is dat tegenwoordig nog steeds zo... hoe gek en tegenstrijdig dat dan ook moge klinken. Het is nog fijn dat ze er voor zorgen dat je hem op de dag van release in huis hebt... Er zijn (of waren) ook shops die zich er letterlijk aan hielden en betreffend product pas op releasedag verstuurde. (damn dat zou niet leuk zijn he... ;))

[ Voor 32% gewijzigd door RustStorm op 13-08-2018 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
RustStorm schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:08:
[...]

bol.com kennende versturen ze het vandaag en zal je het exemplaar morgen bezorgd krijgen.

Ik ga er in ieder geval van uit dat ze het ook deze keer keurig voor elkaar hebben en er voor zorgen dat (ook) ik de hardcopy morgen geleverd krijg...

@Woolfy681 Toen ik nog in een gamesshop werkte (lang geleden), toen waren we gewoon gebonden aan de release dag om te kunnen verkopen. Anders riskeerden we namelijk een boete. Mogelijk is dat tegenwoordig nog steeds zo... hoe gek en tegenstrijdig dat dan ook moge klinken.
Ik weet dat er embargos zijn, maar met een MMORPG vind ik dat een beetje vreemd aangezien je toch niet eerder kan beginnen dan de rest en je echt afhankelijk bent van de game server.
Wacht zelf even af of de game morgen goed geleverd gaat worden anders ga ik toch gebruik maken van de geld terug actie van blizzard, maar ga er voor nu nog even vanuit dat bol me positief gaat verrassen :)
iemand overigens een idee of dit alleen werkt als je hem via blizzard koopt of werkt de geld terug ook via b.v. een cdkeys.com key ?

Zelf heb ik wel erg veel zin om BFA te gaan spelen Legion regelijk casual gespeeld nu ga ik toch weer proberen wat raids mee te pakken. Heb zo min mogelijk gelezen over bfa met dreanor ooit de fout gemaakt en eigenlijk nooit echt zin gehad om het helemaal te spelen behalve een char naar 100 te levelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Woolfy681 op 13-08-2018 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Kapoen schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:01:
[...]

Een handvol gankende spelers tot daar toe, dat ken ik nog van de periode (vanilla/BC) toen ik nog op een PvP realm speelde. Wanneer het aanvoelt als een trein die constant over je heen rijdt zoals ik verleden week meemaakte is de lol er snel af...
Het idee is om warmode aan te zetten voor de bonus XP. Die krijg je om de vertraging met levellen een beetje te compenseren. Maar omdat je in gebied voor je eigen factie levelt zou je in principe geen world pvp tegenkomen omdat niemand van de tegenpartij bij je kan komen voordat ze level 120 zijn. Dus dan is die bonus XP dus zonder nadeel en mooi meegenomen.

Maar dat werkt dus alleen als je mee doet aan de 'snelle golf' die vannacht begint. Die gankers die er lol aan beleven hebben natuurlijk een all-you-can-eat-buffet als de massa morgen middag begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:35
Wat ik dus begrijp gaat vanavond / vannacht de expansion online om 23:59 / 00:00 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 13:12
denk dat mijn account gehacked is ofzo, want ik kan niet meer inloggen. Support heeft het blijkbaar druk, want die reageren niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sniffels schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:38:
denk dat mijn account gehacked is ofzo, want ik kan niet meer inloggen. Support heeft het blijkbaar druk, want die reageren niet.
Niet meer inloggen of krijg je telkens een DC tijdens het inloggen? Want daar hebben meerdere mensen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:35
Top :) ga ik me main maar eens klaar maken bags legen etc haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 13:12
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:39:
[...]

Niet meer inloggen of krijg je telkens een DC tijdens het inloggen? Want daar hebben meerdere mensen last van.
Kom heeft battle.net niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Sniffels schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:41:
[...]

Kom heeft battle.net niet meer op.
Je kan WoW ook handmatig zonder b.net launcher opstarten. Dan moet je gewoon wow.exe opstarten (uit de directory waar je het hebt geinstalleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Volgens mij hadden ze vanmiddag ook nog onderhoud gepland staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:44:
[...]

Je kan WoW ook handmatig zonder b.net launcher opstarten. Dan moet je gewoon wow.exe opstarten (uit de directory waar je het hebt geinstalleerd).
als hij niet op battle.net komt, en op de site bv ook niet. Dan gaat ingame ook niet lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:46:
[...]

als hij niet op battle.net komt, en op de site bv ook niet. Dan gaat ingame ook niet lukken :P
Die launcher is de afgelopen weken niet het stabielste stukje software en dat heeft mij al meerdere malen geholpen om wel te kunnen spelen.
toolkist schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:45:
Dan kan je wel inloggen maar dan zie je de servers als offline toch? Tenminste, zo was het vroeger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
toolkist schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:45:
We will be performing scheduled maintenance beginning on Monday, August 13th, 5:00 AM (PDT) and we expect the service to be available again at approximately 6:00 AM (PDT). During this time the game will be unavailable for play. Battle for Azeroth will launch at 3:00 PM (PDT).

PDT is dacht ik 9 uur verschil met onze tijdzone - dus dat zou 14:00-15:00 zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:49
Als ik vanaf level 1 wil beginnen zonder dat ik ooit een max level heb gehad. (Max level 60) op welke server kan ik dan het beste beginnen? Dit om in een Nederlandse guild te kunnen die ook n00bs willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Ioramus schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:59:
[...]

We will be performing scheduled maintenance beginning on Monday, August 13th, 5:00 AM (PDT) and we expect the service to be available again at approximately 6:00 AM (PDT). During this time the game will be unavailable for play. Battle for Azeroth will launch at 3:00 PM (PDT).

PDT is dacht ik 9 uur verschil met onze tijdzone - dus dat zou 14:00-15:00 zijn,
Ja idd. 3 uur vanmiddag is 6 am PDT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki53221
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-05 10:34
jaydenjarno schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:11:
Als ik vanaf level 1 wil beginnen zonder dat ik ooit een max level heb gehad. (Max level 60) op welke server kan ik dan het beste beginnen? Dit om in een Nederlandse guild te kunnen die ook n00bs willen hebben?
Yo,

Ligt er best wel aan welke kant je wil spelen horde of alliance, opzich sinds de changes met warmodes wordt je zoiezo niet meer geganked zolang dat uit staat.

Maar het is denk ik niet leuk om een horde te zijn in silvermoon of een alliance in draenor bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
Iusedto schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:29:
[...]

Gevonden, je mag geen scenario quest open hebben staat.
Die moet eerst gedaan worden
Kun je de requirements ook doen op alliance en dan een horde character maken? (mits lvl 100 hordie)? Ik heb de questline volgens mij compleet (even rondzoeken op al mijn poppetjes) en de rep gegrind, maar kan toch geen higmountain tauren creeen (of moet alles op dezelfde server ipv account wide)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:49
Alliance op silvermoon dus. En horde is draenor.... Da's alvast stap 1 haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

marijnvtg schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:41:
En ik maar denken dat ik de enige was die geen 'fel green' meer aan kon zien in de afgelopen 3 jaar :P
Nee hoor, zeker niet de enige, mijn warlock gebruitk al een tijdje weer ouderweste fire graphics, aangezien ik geen groen meer kon zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

brothermaynard schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:28:
[...]

Kun je de requirements ook doen op alliance en dan een horde character maken? (mits lvl 100 hordie)? Ik heb de questline volgens mij compleet (even rondzoeken op al mijn poppetjes) en de rep gegrind, maar kan toch geen higmountain tauren creeen (of moet alles op dezelfde server ipv account wide)?
Je moet de missie om daadwerkelijk de highmountain tauren te unlocken spelen met een lvl 110 horde.

Is account wide.

https://www.wowhead.com/highmountain-tauren-allied-race

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ioramus
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:30:
[...]

Nee hoor, zeker niet de enige, mijn warlock gebruitk al een tijdje weer ouderweste fire graphics, aangezien ik geen groen meer kon zien.
Met die nieuwe spell graphics ziet fire er ook beter uit dan fel moet ik zeggen .. voorqal rain of fire is veel "mooier"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ioramus schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:55:
[...]

Met die nieuwe spell graphics ziet fire er ook beter uit dan fel moet ik zeggen .. voorqal rain of fire is veel "mooier"
In hoeverre verschilt een destruction warlock met een fire mage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Al mijn characters (2x110 en 4x100) staan op Draenor, als Alliance.. De verhouding met horde is niet beter geworden in mijn afwezigheid, maar om nou 6 characters te gaan transferen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:24:
Al mijn characters (2x110 en 4x100) staan op Draenor, als Alliance.. De verhouding met horde is niet beter geworden in mijn afwezigheid, maar om nou 6 characters te gaan transferen..
Je kan toch gewoon gaan levelen ? Geen idee hoeveel Alliance er eigenlijk op Draenor zitten, maar dat zal niet veel zijn.
LFG is cross realm dus dat zou geen probleem moeten geven.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spritskoek schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:08:
[...]

Ben al een paar jaar gestopt. In Warlords of Dreanor voor het laatst echt actief gespeeld. Daarna de launch van Legion nog wel meegedaan, maar merkte dat ik WoW-moe was. Sindsdien de game niet meer aangeraakt.

Het begint wel weer te kriebelen, maar ik twijfel nog.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:24:
[...]

In hoeverre verschilt een destruction warlock met een fire mage?
Ik heb zelf nog nooit een firemage gespeeld dus ik hoop dat iemand anders je dat kan uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mana
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 10:35
Afgelopen weekend BE Paladin op 110 gekregen, mooi op tijd voor BfA dus. Even de prequests gedaan en daarna nog wat World Quests voor wat betere gear. Item level houd nog niet over, maar het moet maar. Gezien het nog erg rustig is hier op de zaak i.v.m. vakantieperiode toch nog last-minute een dagje vrij genomen morgen.Vanavond nog wat voorbereiden en dan maar wachten op de launch. Ben benieuwd in hoeverre de servers een issue gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincedf
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-09 12:31
pica schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:03:
Afgelopen vrijdag weer de boel opgestart en de nieuwe expansion aangeschaft, heb sinds midden MoP niet meer gespeeld, dus dat is alweer zo'n 5 jaar terug ofzo?
Ben begonnen op een nieuwe realm om samen met een vriend te spelen, dus geen toegang tot mijn oude spul. Was vroeger een rogue, het plan is uiteindelijk een zandalari troll rogue te maken met behulp van de boost token.

Vrijdag een DK gemaakt, deze naar lvl 70 geleveld, en gister een DH gemaakt en naar 100 getrokken.
Heb 0 informatie in de afgelopen 5 jaar opgedaan wbt WoW, ben benieuwd naar de (voor mij) nieuwe content.
Mag ik vragen hoe je zo snel je character levelt? In een weekend naar 70 en 100?
Ik ben zelf een beginner (casual) en doe er ongeveer een weekend over om tot level 20-30 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

Vincedf schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:05:
[...]

Mag ik vragen hoe je zo snel je character levelt? In een weekend naar 70 en 100?
Ik ben zelf een beginner (casual) en doe er ongeveer een weekend over om tot level 20-30 te komen.
DK is death knight
Dh is demon Hunter. Demon Hunter begint op lvl 98 en Death Knight op lvl 55.

En met Heirlooms en kennis van de game lvl je al een stuk sneller natuurlijk. Ik doe over 1 tot 60 ongeveer een klein weekend als ik niet echt power lvl maar wel veel speel.

[ Voor 17% gewijzigd door DidierB op 13-08-2018 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53
Wat @DidierB zegt. Daarnaast heb ik al eerder geleveld dus daar ren ik redelijk snel doorheen :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
Vincedf schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:05:
[...]

Ik heb over 1-110 ongeveer 54 uur gedaan. Vooral questen, na de 70 gaat het echt een stuk rapper dan daarvoor.

[ Voor 8% gewijzigd door xGROOVER op 13-08-2018 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincedf
DK is death knight
Dh is demon Hunter. Demon Hunter begint op lvl 98 en Death Knight op lvl 55.
Ow oeps, dit laat weer maar eens zien wat voor 'noob' ik ben.
Afgelopen week pas begonnen met de game, nu ongeveer 14 jaar inhalen en hopelijk tegen het einde van het jaar BFA aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:39
Moet ik in orgrimmar staan om BfA te starten vanavond?
heb net mn druid naar 110 gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vincedf schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:13:
[...]
Ow oeps, dit laat weer maar eens zien wat voor 'noob' ik ben.
Afgelopen week pas begonnen met de game, nu ongeveer 14 jaar inhalen en hopelijk tegen het einde van het jaar BFA aanschaffen.
Heel veel plezier gewenst in WoW :)
Geniet er lekker van

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donkoking
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:31
We zullen vast wel een quest krijgen bij het inloggen.
beebie121 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:22:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de mensen die dit misschien nog niet weten : in het Troll startgebied in Durotar ligt een boot en daarmee kan je naar Zandalar varen.
Is imo wel handig om te weten, ook als je terug moet naar Zandalar en de portals doen het nog niet :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

Quests krijg je gewoon maar begint in Sillithus volgens wowhead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincedf
Heel veel plezier gewenst in WoW :)
Geniet er lekker van
Bedankt! Op dit moment in ieder geval erg naar m'n zin waarbij ik af en toe denk: waarom ben ik hier niet eerder aan begonnen?
Enige waar ik soms tegen aan loop nu is dat het gehalte 'kill zoveel van dit en dat' soms wat hoog is nog. Ik ga er vanuit dat dit komt omdat ik nog in het begin zit en de grotere quests etc. later in de game komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Als je de Battle of Lordaeron scenario hebt gedaan, dan kan je beter in Silithus parkeren aangezien daar de questline voor BfA begint.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincedf schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:29:
[...]

Bedankt! Op dit moment in ieder geval erg naar m'n zin waarbij ik af en toe denk: waarom ben ik hier niet eerder aan begonnen?
Enige waar ik soms tegen aan loop nu is dat het gehalte 'kill zoveel van dit en dat' soms wat hoog is nog. Ik ga er vanuit dat dit komt omdat ik nog in het begin zit en de grotere quests etc. later in de game komen.
Nee dat soort quests blijf je hebben helaas. :+ Zit in de aard van het mmo-beestje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
hmm, is het nodig om die prepatch questen te doen voor launch?

Ik heb dat al op 1 horde character en 1 alliance character gedaan maar ik wil vanavond een nieuwe character boosten en daarmee meteen BfA in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
TimNomivaas schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:48:

Ik heb dat al op 1 horde character en 1 alliance character gedaan maar ik wil vanavond een nieuwe character boosten en daarmee meteen BfA in.
Als je de Battle of Lordaeron hebt gedaan dan hoef je die niet meer op een alt te doen om BfA in te duiken.
Weet alleen niet of het cross faction werkt.
Ik heb in ieder geval op beide facties het scenario gedaan, just to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Woolfy681 Ik heb zojuist een mail gekregen dat het pakket zo snel mogelijk deze kant op komt. Ze gaan wel proberen hem door de brievenbus te duwen... ;)

Dus als het goed is krijg ik morgen de CE in m'n handen geduwd op werk. :) Jottum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

TimNomivaas schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:48:

Ik meen dat ik ergens heb gelezen dat je het maar op 1 char hoeft te doen (quest: battle for loreane) of zoiets.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

Ik heb ze zelf met me 3 alts grotendeels kunnen skippen.

Gewoon naar de quest gever gaan en aanklikken dat je dat verhaal al hebt gezien en hoppa quest complete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Van het weekend kon ik in Stormwind Harbour gewoon aan de 'start NPC' aangeven dat ik het Lordaeron scenario al had gedaan, en daarmee was de kous af :)

Ik veronderstel dat de Horde kant net hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:30:
[...]

Ik heb mn unholy DK juist een "fel" transmog gegeven, rood/oranje vuur is zo standaard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Ik had hem aan Alliance kant gedaan maar kon hem aan Horde kant niet skippen. Tenzij ik er met mijn stomme kop overheen gekeken heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Niet online
Ja dat scenario kun je dus skippen als je op de betreffende faction hem al een keer gedaan hebt, maar hoe zit het met de quests die daar naar toe leiden? die skip ik liever dan het scenario eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
TimNomivaas schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:18:
Ja dat scenario kun je dus skippen als je op de betreffende faction hem al een keer gedaan hebt, maar hoe zit het met de quests die daar naar toe leiden? die skip ik liever dan het scenario eerlijk gezegd.
Op de ingame kalender staat dat 'war of thorns' vandaag eindigt, dus ik veronderstel dat die quests 'the way of the dodo' gaan. Alleen het Lordaeron scenario blijft actief dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Kapoen schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:19:
Op de ingame kalender staat dat 'war of thorns' vandaag eindigt, dus ik veronderstel dat die quests 'the way of the dodo' gaan. Alleen het Lordaeron scenario blijft actief dacht ik.
Yup. Quests kan je overslaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Niet online
Ah kijk, dat is interessant, dat wordt vanavond dus Orc Warlock maken > Boosten > Title "of the Black Harvest" toepassen > Isle of Thunder om te kijken of men boekje dropt binnen een uur, anders boekje kopen > Kanrethad one-hitten > FelFire op Zandalar "introduceren" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
is er ook een ingame Tweakers community die ik kan joinen?

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-09 14:34
En in welk gebied gaat iedereen beginnen?
Van moeilijk naar makkelijk of andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:59
Persoonlijk zal ik zelf als Alliance zijnde naar Drustvar verhuizen, ziet er ook het leukst uit imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:31
Ik heb deze exp. besloten niet teveel informatie vooraf te verschaffen, ik zie wel na de release waar de quests me brengen, waar ik voorheen graag zo snel mogelijk max level wilde zijn heb ik dat momenteel helemaal niet.
Occy schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:34:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38

junglebeast

hier staat iets

Lanithro schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:33:
is er ook een ingame Tweakers community die ik kan joinen?
https://blizzard.com/invite/BYBa3MsP7L

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht deze ook in de reageer banner onderin plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Occy schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:34:
Voldun > Nazmir > Zuldazar!

Das dus van moeilijk naar makkelijk(er)
Aanbevolen voor als je al in (goede) raidgear loopt.
Begin je net met een nieuwe dan andersom spelen.

Hype hype bois! Whoooop!

[ Voor 22% gewijzigd door Azerox op 13-08-2018 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

Ben wel blij met die mounts. Vooral de horde bat vind ik zeer vet eruit zien en eindelijk een normale mount voor me tauren.

Daarvoor alleen al wilde ik die missies afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
RustStorm schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:56:
@Woolfy681 Ik heb zojuist een mail gekregen dat het pakket zo snel mogelijk deze kant op komt. Ze gaan wel proberen hem door de brievenbus te duwen... ;)

Dus als het goed is krijg ik morgen de CE in m'n handen geduwd op werk. :) Jottum!
Same here. Komt denk ik meer dat PostNL niet weet wat voor pakket het is aangezien het hier niet gaat passen.

Volg orde wordt denk ik Drustvar > Tiragarde Sound > Stormsong Valley

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor mij wordt het :
Nazmir >Voldun >Zuldazar

Nu nog even bepalen of ik ga levelen als female Orc of een race change doe naar Highmountain (voor warrior)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
Ik heb helemaal geen idee wat betreft zones, welke er zijn, welke moeilijker zijn dan andere. Ik heb mezelf compleet afgeschermd van alles BFA gerelateerd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
hanswfje schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:16:
Ik heb helemaal geen idee wat betreft zones, welke er zijn, welke moeilijker zijn dan andere. Ik heb mezelf compleet afgeschermd van alles BFA gerelateerd :P.
Ik ook totaal geen idee wat te verwachten. Ik las toevallig gisteren de zones tip van een pro speler.
Dus ach dat hou ik gewoon aan. Je moet toch alle zones main story complete voor pathfinder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-09 14:34
Azerox schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:18:
[...]

Ik ook totaal geen idee wat te verwachten. Ik las toevallig gisteren de zones tip van een pro speler.
Dus ach dat hou ik gewoon aan. Je moet toch alle zones main story complete voor pathfinder.
Ja maar sommige zones zijn lastiger en nu hebt je nog redelijk goede gear.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:40:
[...]

Wellicht deze ook in de reageer banner onderin plaatsen?
Ik zal hem in de nieuwe startpost zetten :)
Verschijnt ergens deze week.

Edit: Heb m'n subscription weer aangeslingerd :+
Nu nog ff BfA scoren.

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 13-08-2018 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herbalmart77
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 16:29
https://www.timeanddate.c...raded+to+BFA&font=cursive

[ Voor 94% gewijzigd door herbalmart77 op 13-08-2018 16:46 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.