Kadardar schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:17:
[...]
Ow ow pas op, nu komen de boze hardcore keybind tweakers achter je aan met hooivorken.
Maar even serieus, als jij gewoon snel kan klikken met je muis ga je echt niets/vrij weinig merken tegen over iemand die wel ze toetsenbord gebruikt.
Je gaat wel degelijk wat merken, en niet eens op het gebied van DPS dat is hierin niet relevant.
Waar je wel in achterloopt is je positioning daar je met je muis bij je actions bars bent. Dit betekend dat je of moet keyboard turnen, of moet strafen (tenzij je niet naar links of rechts kan).
Ik merk dat jij ontzettend aanvallend bent naar mensen die proberen uit te leggen wat de voordelen er van zijn, waarom doe je dat ? Voel je je daar beter door ? Wil je hier graag een toxic community maken ?
Pjotter87 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:06:
(waarom ik dit toegeef geen idee

)
Ik klik meestal de spells nog gewoon aan met de muis.
Ik merk dat ik te weinig speel om er echt aan te wennen om de spells via keybindings te gebruiken.
Plus ik speel regelmatig met ander chars en wissel vaak van specc. en heb geen zin om dan van alle chars en alle specs alles uit mijn hoofd te kennen.
(Is wel zo dat als ik wat langer achter elkaar speel en ik de rotatie weer wat meer uit mijn hoofd ken dat ik dan wel 1-6 meer gebruik)
Mischien een tip: Bijna alles classes en specs hebben spells die overeen komen. Denk aan je standaard interrupt, je speed boost (sprint, feather, dash, Divine steed etc.), je standaard defensive cooldowns enzv.
Gezien al deze specs dergelijke spells vrijwel altijd hebben kun je hiervoor standaard knoppen toewijzen, zo is mijn interrupt altijd T, mijn speedbuff altijd E en mijn slow altijd op Q. Op die manier is het veel makkelijker voor je om classes en specs te leren omdat dergelijke spells altijd op dezelfde knop staat.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."