Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

marijnvtg schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:25:
Gisteren toch nog even snel het laatste scenario 'battle for lordaeron' kunnen doen. Ik vond het vet. Sowieso hoe ze de laatste maand iedere week je naar het begin van BFA brengen _/-\o_
Na al die tijd is m'n eerste main (undead rogue) weer naar boven komen drijven. Denk dat ik met hem start voor BFA. Outlaw bevalt me nu wel ineens prima, geen idee waar het hem nu in zit.. Misschien ook meer gevoelsmatig het thema van BfA.. lekker stealthen met World PvP.. dus warmode vanochtend nog even snel aangezet.
spoiler:
Maar wat is er met m'n hometown Brill en Tirisfal glades gebeurd :'(.. burned to ashes..?!
spoiler:
En hoe denk je dat ik me voel met m'n nigh elf :'( Het maakt t eigenlijk ook juist wel leuk, ik heb echt gevoel bij de events en het gevoel dat er ECHT iets gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:34:
[...]

Soms hoop ik daar wel op ja... Maar nee, helaas is dat nog niet het geval. ;)
Nouja ik als filthy casual blijf ook terugkeren dus wat dat betreft :+

Al doe ik hele andere dingen om "het leuk te houden" zo had ik erg veel plezier toen ik met een maat van me een soort van Iron Man challenge deed. Geen heirlooms, geen dungeons, geen AH, alles zelf craften :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
garriej schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:36:
[...]
spoiler:
En hoe denk je dat ik me voel met m'n nigh elf :'( Het maakt t eigenlijk ook juist wel leuk, ik heb echt gevoel bij de events en het gevoel dat er ECHT iets gebeurd.
spoiler:
Eigenlijk niet zo bij stil gestaan :9 , het wakkert het vuurtje in ieder geval voor beiden kant wel aan. En nu snap ik ook iets meer je vengeance op Lordaeron >:) FOR THE HORDE!!!! ;)
Kan je straks echt niet meer naar Darnassus/Teldrassil..?! oei...

[ Voor 7% gewijzigd door Rhain op 09-08-2018 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

marijnvtg schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:41:
[...]

spoiler:
Eigenlijk niet zo bij stil gestaan :9 , het wakkert het vuurtje in ieder geval voor beiden kant wel aan. En nu snap ik ook iets meer je vengeance op Lordaeron >:) FOR THE HORDE!!!! ;)
Kan je straks echt niet meer naar Darnassus/Teldrassil..?! oei...
spoiler:
Nouja ik heb niet zo zeer een probleem met heel de horde. Zeker na old soldier niet meer. Het is vooral die klote banshee die compleet is los geslagen. Er zijn nu 2 darnassuses wtf is het meervoud van darnassus net zo als je 2 Dalarans heb in andere tijdlijnen, je kan "gewoon" switchen tussen de twee. Dat zal met de undercity ook wel zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
garriej schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:45:
[...]

spoiler:
Nouja ik heb niet zo zeer een probleem met heel de horde. Zeker na old soldier niet meer. Het is vooral die klote banshee die compleet is los geslagen. Er zijn nu 2 darnassuses wtf is het meervoud van darnassus net zo als je 2 Dalarans heb in andere tijdlijnen, je kan "gewoon" switchen tussen de twee. Dat zal met de undercity ook wel zo zijn.
spoiler:
dat switchen in Undercity kan nu inderdaad al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heb ook een hekel aan Sylvanas. Maar in die BFA cinematic is ze wel heeel vet met haar scream en dan FOR THE HOOOORDE. kippevel elke keer ^_^

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Sylvanas is altijd mijn favoriete character geweest. Toen ze warchief werd was ik helemaal hyped. All hail the Dark Lady!
Maar ik begin toch wel steeds meer aan haar te twijfelen nu.. De verwoest The Horde nogal op dit moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:49
Ik ben ooit u ndead gaan spelen door warcraft 3. Voor mij blijft sylvanas juist de leider. Komt toch bij de meeste chars altijd weer terug bij u dead. Mijn Hunter voor bfa is undead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zlysher schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:22:
Sylvanas is altijd mijn favoriete character geweest. Toen ze warchief werd was ik helemaal hyped. All hail the Dark Lady!
Maar ik begin toch wel steeds meer aan haar te twijfelen nu.. De verwoest The Horde nogal op dit moment..
Een hyper aggresieve warchief, waar hebben we dat meer gezien? hmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Zlysher schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:22:
Ik ben haar door die 2 korte verhalen van the Alliance en the horde wel weer anders gaan zien hoor :) Snap nu ook beter waarom ze de keuze maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ugh Hellscream xD Aan hem had ik al een hekel sinds het begin. Opzich had hij wel goede dingen. Maar pakte het verkeerd aan en zijn ego was nogal te groot..
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:33:
[...]

Een hyper aggresieve warchief, waar hebben we dat meer gezien? hmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 17:48
Blizzard is weer bezig met vriendjes maken in de community :D
Patch 8.0.1 - Build 27291: Group Finder Addon Changes
The latest live build made a few more changes to the Group Finder. This was likely to combat group finding addons, such as the LookingForGroup addon.
* Searching for groups now must be done manually.
* Entering text into the search box now must be done manually, you can't paste in text anymore.
* Accepting group members now must be done manually, as the Auto-Accept functionality has been disabled.
bron op mmo-champion.

Ik heb nooit van die group add-ons gebruikt, dus ik kan niet inschatten wat het effect daarop zal zijn.
Wat ik me dan wel afvraag is hoe vlot je dan nog world bosses of van die greater invasion bosses op argus kan doen?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:44:

[...]

bron op mmo-champion.

Ik heb nooit van die group add-ons gebruikt, dus ik kan niet inschatten wat het effect daarop zal zijn.
Wat ik me dan wel afvraag is hoe vlot je dan nog world bosses of van die greater invasion bosses op argus kan doen?
Gister was er ook iets met een addon voor voicechat, Blizzard had gebruikers daarvan gebanned. Alle RP'ers over de zeik. :+ Reden: Je kon zo met leden van The Horde praten vanuit de Alliance, en omgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:44:

[...]

bron op mmo-champion.

Zucht... waarom zouden ze dat nou doen...? Ze hebben toch helemaal geen last van addons als die LFG-addon...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

:'( :'( :'(

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xemlMXw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
Ja, zeker na de eerste dag van de wekelijkse reset wordt dat een probleem, er zijn dan al weinig mensen bereid een groep te starten en als je dan nog iedereen manual moet inviten wordt het steeds minder aantrekkelijk. Gaat dus langer duren voordat je een worldboss kan killen. WQ groepen is maar met 5 mensen dus nog t eoverzien (hoop ik).

Je kan natuurlijk zeggen - dan start je toch zelf een groep, is waar maar als iedereen dat doe zit iedereen in een klein groepje - zeker voor worldbosses maakt dit er niet beter op.

Nog steeds geen argumenten gezien waarom BLizzard dit gedaan heeft, moet toch een valide reden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 13:57
Ioramus schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:08:
[...]

Ja, zeker na de eerste dag van de wekelijkse reset wordt dat een probleem, er zijn dan al weinig mensen bereid een groep te starten en als je dan nog iedereen manual moet inviten wordt het steeds minder aantrekkelijk. Gaat dus langer duren voordat je een worldboss kan killen. WQ groepen is maar met 5 mensen dus nog t eoverzien (hoop ik).

Je kan natuurlijk zeggen - dan start je toch zelf een groep, is waar maar als iedereen dat doe zit iedereen in een klein groepje - zeker voor worldbosses maakt dit er niet beter op.

Nog steeds geen argumenten gezien waarom BLizzard dit gedaan heeft, moet toch een valide reden zijn?
Dit hebben ze al weken geleden uitgelegd toen het werd aangekondigd.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

xavento schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:11:
[...]

Leg het nog is uit, want ik kan het zo snel niet vinden. En heb het een aantal weken geleden gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
xavento schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:11:
[...]

Ja voor de load door die search van addons kan ik inkomen maar auto-accept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
RustStorm schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:49:
[...]

Zucht... waarom zouden ze dat nou doen...? Ze hebben toch helemaal geen last van addons als die LFG-addon...
Heel vaag inderdaad.
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:49:
[...]

Gister was er ook iets met een addon voor voicechat, Blizzard had gebruikers daarvan gebanned. Alle RP'ers over de zeik. :+ Reden: Je kon zo met leden van The Horde praten vanuit de Alliance, en omgekeerd.
Gelukkig kan dat verder ook niet via teamspeak en discord enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
garriej schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:13:
[...]

Leg het nog is uit, want ik kan het zo snel niet vinden. En heb het een aantal weken geleden gemist.
*onderstaande betekend niet dat ik het er mee eens ben*

Blizzard wilt dat wanneer er groepen gemaakt worden er interactie is tussen de spelers. Zij willen niet meer dat je een groep joined waarbij je eigenlijk niet cared wie er in je groep zit. Daarvoor hebben zij dergelijke addons disabled. Op deze manier willen zij het "community gevoel" weer terug brengen.

Overigens maakt het geen donder uit dat die addon er uit is, het kost je nu 5 seconde meer om een groep te zoeken dus zo erg is het allemaal niet.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
RustStorm schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:49:
[...]

Ik denk dat ze niet willen dat je voor World Quests met weinig moeite vrijwel automatisch een groep krijgt om ze daardoor veel makkelijker/sneller te maken dan de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

xavento schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:18:
[...]

Blizzard wilt dat wanneer er groepen gemaakt worden er interactie is tussen de spelers. Zij willen niet meer dat je een groep joined waarbij je eigenlijk niet cared wie er in je groep zit. Daarvoor hebben zij dergelijke addons disabled. Op deze manier willen zij het "community gevoel" weer terug brengen.

Overigens maakt het geen donder uit dat die addon er uit is, het kost je nu 5 seconde meer om een groep te zoeken dus zo erg is het allemaal niet.
Ja en je praat nog niet met elkaar :')

Zelf nooit addons gebruikt voor LFG.. Dus ik mis het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:17:

Gelukkig kan dat verder ook niet via teamspeak en discord enzo :D
Klopt, het ging ook om gecheat in Battlegrounds geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:45
Gecheat in BG's ??

Premades oid?
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:20:
[...]

Klopt, het ging ook om gecheat in Battlegrounds geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Moeten ze zelf maar is gewoon goeie tools maken.

Helemaal in BG's blijft bullshit
Random BG's gebeurd vaak zat dat jij met je team 10dps hebt en enemy wel gewoon 2 of 3 healers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja zoiets, afspraken maken wie er wint en wie er verliest. Maximaal punten farmen i.i.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
xavento schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:18:
[...]

Zo grappig dat ze dat ook al proberen door de guild chat op een zo klote mogelijke manier te veranderen. Wat een waardeloos scherm is dat community ding geworden zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005

junglebeast

hier staat iets

Ryada schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:27:
[...]

Goodbye raid was super leuk imo. Gewoon beetje lol trappen in normal :D
Uiteindelijk nog Aggra en Argus neer kunnen halen in HC met wat pugs..

Rdruid voelt wel wat zwakker nu er geen lange en dubbele rejuvs er zijn. Balance was wel leuk met wat aanpassingen op ST talents.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:22:

Random BG's gebeurd vaak zat dat jij met je team 10dps hebt en enemy wel gewoon 2 of 3 healers..
Ik doe niet zo vaak BGs, maar als ik ze doe dan als healer. Dat doen blijkbaar niet veel mensen want meestal ben ik de enige. een team met 2-3 healers tegen hebben is dan echt domme pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Voor mensen die lopen te klagen over Auto-Accept being removed.
Goed nieuws: https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mana
  • Laatst online: 15-09 10:35
Ik speel vanaf Vanilla al WoW, de laatste 7-8 jaar wel met tussenpozen en minder fanatiek. Enige tijd geleden voor het eerst een Horde karakter (Blood Elf Paladin) aangemaakt op een voor mij nieuwe server (Doomhammer), omdat de slots op Stormrage waar al mijn alliance karakters zitten vol zijn. Ik heb hier erg veel plezier mee op dit moment, leuk om de horde kant ook eens te zien. Inmiddels lvl 101 en met een beetje geluk gaat het me lukken om dit voor BfA nog op 110 te hebben. Nog meer mensen op Doomhammer toevallig aan Horde kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanniey
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2019
Mana schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:42:
Ik speel vanaf Vanilla al WoW, de laatste 7-8 jaar wel met tussenpozen en minder fanatiek. Enige tijd geleden voor het eerst een Horde karakter (Blood Elf Paladin) aangemaakt op een voor mij nieuwe server (Doomhammer), omdat de slots op Stormrage waar al mijn alliance karakters zitten vol zijn. Ik heb hier erg veel plezier mee op dit moment, leuk om de horde kant ook eens te zien. Inmiddels lvl 101 en met een beetje geluk gaat het me lukken om dit voor BfA nog op 110 te hebben. Nog meer mensen op Doomhammer toevallig aan Horde kant?
Hier vind je een lijst met spelers van Tweakers.
https://docs.google.com/s...5RjQ7hQLyNJEbQ/edit#gid=0
Staat ook onderaan dit topic overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is dat nog steeds het geval though? want in januari zijn de slots per server met 4 verhoogd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mana
Ricmaniac schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:45:
[...]

Is dat nog steeds het geval though? want in januari zijn de slots per server met 4 verhoogd :p
Hmm, dan zal dat niet nee. Heb van iedere class een character, 12 dus. Maar goed, dat doet er dan verder ook weinig toe. Heb nu meerdere horde characters op Doomhammer inmiddels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Nee wel op Alliance. Maar die server is een beetje dood. Zit weinig leven in het raiden daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mana
junglebeast schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:02:
[...]

Nee wel op Alliance. Maar die server is een beetje dood. Zit weinig leven in het raiden daar.
Speel niet meer om te raiden, die tijd is geweest. Moet eerlijk zeggen dat zelfs dungeons me niet meer kunnen boeien met de (a)sociale instelling die mensen lijken te hebben tegenwoordig. LFG, hop een instance in en dan geen woord tegen elkaar zeggen. Als je even niet helemaal op de hoogte bent van de tactics gaat het al niet snel genoeg en wordt er al gevote om je eruit te kicken. En als healer moet je niet ff proberen je mana te laten regennen, want dan is de group al gewiped omdat er toch gepulled wordt. Nee dank je, ik speel wel solo. /vroegerwasallesbetermodusuit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 17:48
BlackMage schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:20:
[...]

Ik denk dat ze niet willen dat je voor World Quests met weinig moeite vrijwel automatisch een groep krijgt om ze daardoor veel makkelijker/sneller te maken dan de bedoeling is.
Met WQs zoals die op Argus ga je zonder auto accept meer werk hebben met het maken van groepen dan de eigenlijke quest vrees ik :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Mana schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:06:
[...]

Speel niet meer om te raiden, die tijd is geweest. Moet eerlijk zeggen dat zelfs dungeons me niet meer kunnen boeien met de (a)sociale instelling die mensen lijken te hebben tegenwoordig. LFG, hop een instance in en dan geen woord tegen elkaar zeggen. Als je even niet helemaal op de hoogte bent van de tactics gaat het al niet snel genoeg en wordt er al gevote om je eruit te kicken. En als healer moet je niet ff proberen je mana te laten regennen, want dan is de group al gewiped omdat er toch gepulled wordt. Nee dank je, ik speel wel solo. /vroegerwasallesbetermodusuit :+
Dat is in zo'n beetje halverwege elke uitbreiding die ooit uit is gekomen. Mensen hebben geen zin om in een LFG te wachten daar ze het outgearen en enkel de dungeon doen voor de daily reward, en dat kan ik mezelf ook goed voorstellen. Mana regennen is al jaren niet meer nodig in dungeons. Daarnaast zie ik ook niet waarom je zou moeten praten met randoms in een dungeon die je het liefst in 10min klaar wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mana schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:06:
[...]

Je kunt altijd een groep maken of een guild joinen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:14:
[...]

Je kunt altijd een groep maken of een guild joinen :o
Of zelf een gesprek starten, genoeg mensen die nog reageren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ricmaniac schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:22:

Focus met 3 man een healer - healer dood - overwicht
Huidige situatie: Oh, een vijand --> charge --> dood want je had geen oog voor de healer die zonder ook maar 1 interrupt de speler levend kan houden.

PvP is heel simpel --> 1ste prio healers, 2de prio cloth users, daarna de rest.

Zo lang het geen capture the flag BG is zal indien er wordt samengewerkt de 10 DPS-ers vaker winnen dan de 7 DPS-ers met healer. 10 rambo's in 1 team is big fail.
Heb je de nieuwe PvP map al eens gespeeld ? alliance verspreid over the gehele map verspreid, terwijl horde een team heeft met 6-7 man als attack force, en 3 spelers die niets anders doen dan de tegenstander bezighouden tot de groep van 6-7 ze komt helpen. Niets leuker dan als holy priest met holy nova spam 5 horde bezig te houden :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herbalmart77
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 16:29
Ik zie op marktplaats dat de vanilla/tbc collectors editions nog wel wat knaken opleveren.

Prijzen van 200 euro geven ze er voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herbalmart77 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:24:
Ik zie op marktplaats dat de vanilla/tbc collectors editions nog wel wat knaken opleveren.

Ik heb vorig jaar de hele collectie gekocht. Dus vanilla tm legion voor 150€ :+
Veel mazzel gehad denk ik. Staan prachtig in de vitrine samen met wat WoW Funko pops :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:25:
[...]

Ik heb vorig jaar de hele collectie gekocht. Dus vanilla tm legion voor 150€ :+
Veel mazzel gehad denk ik. Staan prachtig in de vitrine samen met wat WoW Funko pops :9
Doe normaal... TBC ook? O_O

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
herbalmart77 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:24:

damn, heb het een paar weken terug allemaal in de kliko gegooid 8)7

oh well..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa! echt Vanilla t/m Legion.. Dus ook wotlk etc :+
Soms is Marktplaats niet verkeerd hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herbalmart77
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 16:29
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:28:
[...]

Daar kun je dus met gemak 500 euro winst op pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herbalmart77 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:29:
[...]

Daar kun je dus met gemak 500 euro winst op pakken :)
Wellicht, maar no way dat ik ze ooit verkoop :9~
Dinsdag komt als goed is BFA Collector edition binnen. Wil het compleet houden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Gisteren Hunter aan horde side op lvl 110 gekregen.
Het advies van guildies was om eerst de horde side te doen van de introductie naar Bfa en daarna pas de alliance. Was leuk om beide zijde van het verhaal te zien. En na het zien van de horde-versie valt de alliance versie ook beter op zijn plek. Qua gear had mijn main het niet nodig, maar is een zeer welcome aanvulling voor mijn alts.

Kan niet wachten tot volgende week, helaas dan een 16-daagse klus op Driebergen waardoor ik niet vol bezig kan zijn maar vindt levelen/nieuwe dingen ontdekken wel leuk om te doen. Tevens dan ook weer meer guildies online om samen weer dungeons/mythics/raids te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
sabriel schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:31:
Gisteren Hunter aan horde side op lvl 110 gekregen.
Het advies van guildies was om eerst de horde side te doen van de introductie naar Bfa en daarna pas de alliance. Was leuk om beide zijde van het verhaal te zien. En na het zien van de horde-versie valt de alliance versie ook beter op zijn plek. Qua gear had mijn main het niet nodig, maar is een zeer welcome aanvulling voor mijn alts.

Kan niet wachten tot volgende week, helaas dan een 16-daagse klus op Driebergen waardoor ik niet vol bezig kan zijn maar vindt levelen/nieuwe dingen ontdekken wel leuk om te doen. Tevens dan ook weer meer guildies online om samen weer dungeons/mythics/raids te gaan doen.
Toevallig iets bij het station driebergen/zeist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:09
Ja ik speel ook sinds kort weer. Altijd op doodhammer gespeeld. Is een van de oudste servers die er is. Speel in een nederlandstalige guild the Dutch destroyers. We zijn allemaal filty casuals, en na cata niet serieus meer te nemen met raiden, maar op een of andere manier bestaat de guild al sinds vanilla (niet altijd even actief)

[ Voor 13% gewijzigd door 038Zwolle op 09-08-2018 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:28:
[...]

Damn...

TBC is de enige CE die ik nog mis (wil natuurlijk wel een mint condition (niet geopend))... pfoeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 13:19:
[...]

Damn...

TBC is de enige CE die ik nog mis (wil natuurlijk wel een mint condition (niet geopend))... pfoeh
Jaa in seal zijn ze wel stuk duurder hoor!
deze waren allemaal wel compleet maar codes gebruikt en niet geseald dus, uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 13:26:
[...]

Jaa in seal zijn ze wel stuk duurder hoor!
deze waren allemaal wel compleet maar codes gebruikt en niet geseald dus, uiteraard :P
Dat vind ik niet spannend... GIVE NEW! ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 13:40:
[...]

Dat vind ik niet spannend... GIVE NEW! ^_^
Zou je die codes dan nog kunnen gebruiken? (de pets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 13:43:
[...]

Zou je die codes dan nog kunnen gebruiken? (de pets)
Zou wel moeten kunnen ja. Als het niet lukt, kan het altijd nog wel via de klantenservice van Blizzard worden geregeld, mits je bewijs hebt dat het van jou is.

TBC CE is de meest zeldzame van allemaal, naast misschien classic wow.

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 09-08-2018 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 13:55:
Bij Classic WoW CE kreeg je zo een leuke Panda pet <3
en mini-diablo <2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oh ja, inderdaad.
Die Panda valt in slaap na verloop van tijd
Zo lief hehe

En Zergling kreeg je ook als pet

[ Voor 18% gewijzigd door Iusedto op 09-08-2018 13:59 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 13:55:
Bij Classic WoW CE kreeg je zo een leuke Panda pet <3
Wat zou ik die graag hebben, maar WotLK is mijn eerste CE, Ik heb wel alle fysieke goodies van TBC CE, maar de code was al gebruikt (wist ik toen ik het kocht). Classic CE is zelfs zonder code totaal onbetaalbaar.

En dat gratis anniversary beeldje ben ik ook al misgelopen, ben één week te laat begonnen met spelen :(
Waarbij ik vooral baal dat een vriend die twee weken voor mij begonnen was, maar ieder jaar twee a drie weken in de zomervakantie unsubte het wel kreeg terwijl ik geen enkele dag onderbreking had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergste wat ik misgelopen ben zijn die blade servers.
Ze verkochten op een geven moment hun blade servers en de opbrengst zou naar een goed doel gaan.
Zag laatst zo een server voorbij komen voor 4500€ op ebay.

Zou toch vet zijn om je eigen server, waar je destijds op speelde, aan de muur te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:01:
[...]

Wat zou ik die graag hebben, maar WotLK is mijn eerste CE, Ik heb wel alle fysieke goodies van TBC CE, maar de code was al gebruikt (wist ik toen ik het kocht). Classic CE is zelfs zonder code totaal onbetaalbaar.

En dat gratis anniversary beeldje ben ik ook al misgelopen, ben één week te laat begonnen met spelen :(
Waarbij ik vooral baal dat een vriend die twee weken voor mij begonnen was, maar ieder jaar twee a drie weken in de zomervakantie unsubte het wel kreeg terwijl ik geen enkele dag onderbreking had :(
Holy crap... dat is lullig. :( Ik heb het ook niet gekregen. Speel sinds de de beta van classic WoW en tijdens volgens mij WoD heb ik een pauze gehad van wat maanden...

Maar gewoon niks gekregen... beetje lullig maar heb het zo snel mogelijk naast me neer gelegd, anders zou ik mij daar aan gaan ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:01:
[...]
Ik heb toen zowel de CE van Classic als TBC gekocht.
Nog steeds erg blij mee

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NIaf5bwLvkSrioaVB1IzW3kK/full.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 09-08-2018 14:08 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:07:
[...]

Ik heb toen zowel de CE van Classic als TBC gekocht.
Nog steeds erg blij mee

[afbeelding]
Wat een onhandige binds als balance |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:06:
[...]

Holy crap... dat is lullig. :( Ik heb het ook niet gekregen. Speel sinds de de beta van classic WoW en tijdens volgens mij WoD heb ik een pauze gehad van wat maanden...

Maar gewoon niks gekregen... beetje lullig maar heb het zo snel mogelijk naast me neer gelegd, anders zou ik mij daar aan gaan ergeren.
https://www.ebay.com/itm/...&rt=nc&_trksid=m570.l1313

zijn wel te krijgen voor normale prijzen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:06:
[...]

Op zich snap ik hem wel. Er zijn veel mensen die van maand tot maand betalen en dan is het logisch dat je in je vakantie even overslaat als dat zo uitkomt.

Als ik tegen een normale prijs de Classic CE kan kopen doe ik dat alsnog, erg leuke inhoud iedere keer. En die heb je ook later nog als het spel allang offline is. Een mooi art noek en een behind the scenes dvd. Alhoewel je die laatste waarschijnlijk ook wel online kan vinden.

@Iusedto WTF, geen Salute to StarCraft FoS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Hairy23 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:32:
[...]
Toevallig iets bij het station driebergen/zeist?
Ja, ik ben als lead-engineer eindverantwoordelijk voor het treinbeveiligingssysteem. Dus lange diensten maar daarna 2,5 weken vakantie met veel BfA :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik heb een tinnen Balrog uit LoTR die er 1 van 400 gemaakt is, je moet daar de prijzen eens van zien ...

Sorry 1 van 400, niet 1 van 150, dat is een ander beeldje. Weet alleen niet meer welke!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2018 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Heb alleen een digitale CE van Legion. En alleen een box van WOTLK, rest is digitaal gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:17:
[...]
Wat een onhandige binds als balance |:(
Err, ik ben in Flightform lol 8)7

En deze char is Feral, ietsje beter opletten aub ;)
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:19:
[...]
@Iusedto WTF, geen Salute to StarCraft FoS?
Ja sorry, wist van het bestaan van deze Achievement totaal niet af lol.
Had hem dan nog niet gedaan maar dat is een ander verhaal hehe

[ Voor 37% gewijzigd door Iusedto op 09-08-2018 14:41 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Iusedto schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:36:
[...]

[...]

Heb je uberhaupt wel je spells gebind ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki53221
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-05 10:34
xavento schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:03:
[...]

Waarom zou het jou wat uitmaken hoe iemand zn spells bind of misschien zelfs niet?
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
loki53221 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:11:
[...]

Waarom zou het jou wat uitmaken hoe iemand zn spells bind of misschien zelfs niet?
|:(
Meerdere redenen, maar laten we beginnen met het feit dat hij een screenshot op een forum plaatst. Ik mag er dan toch vanuit gaan dat hierop gereageerd mag worden. Mogelijk kan er vervolgens bij geholpen worden om het te verbeteren.

Maar goed, dan niet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xavento schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:03:
[...]
Nee, absoluut niet
Om de volgende redenen :

1. Screenshot is via werk PC gemaakt niet mijn thuis PC. Dus bindings is hier niet nodig aangezien ik hier niet echt kan gamen :)
2. Bindings op thuis PC via een MMO muis dus verdere noodzaak ontbreekt, daar de 1-12 toetsen voldoende zijn.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:24:
[...]

Nee, absoluut niet
Om de volgende redenen :

1. Screenshot is via werk PC gemaakt niet mijn thuis PC. Dus bindings is hier niet nodig aangezien ik hier niet echt kan gamen :)
2. Bindings op thuis PC via een MMO muis dus verdere noodzaak ontbreekt, daar de 1-12 toetsen voldoende zijn.
Pff klikken met knopjes, alleen de hardcore van de hardcore klikken gewoon op hun skills. Dat is pas mannelijk :+

Kinderkes hier die denken dat je bindings moet gebruiken. 8)7

Dan zijn er nog mensen die denken dat je Macros nodig hebt. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 09-08-2018 17:09 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat een gedoe om een heel normale vraag zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:36:
[...]

[...]

ah, makes sense

beetje onduidelijk UI zo :P

Maar lees dat je een MMO muis hebt, speelt dat nou lekker? Heb je niet met al die knoppen dat je snel een dubbele knop in drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:20:
[...]
Maar lees dat je een MMO muis hebt, speelt dat nou lekker? Heb je niet met al die knoppen dat je snel een dubbele knop in drukt?
Ik speel er al jaren mee. Zou niet meer zonder kunnen eerlijk gezegd.
Werkt ook perfect in vele andere games.

Ik heb de voorganger van deze :
https://www.bol.com/nl/p/...-pc-mac/9200000084921884/

FUMES et CARNES

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:58
iemand riep Collectors Edition? O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SOidTkq8ceK366fuGKQsvfd9/full.jpg

En ja ze zitten allemaal op mijn account :P

Onmdanks dat ik allang niet meer hardcore speel, alleen gedaan met Vanilla, Cata/Mop en voor WotLK/Legion een maandje of 3/4 gesubbed hebt, komt de BfA er wel bij.

Enige wat ik nog altijd jammer vind is dat ze deze pas leveren op de dag zelf. Hoeveel moeite is het om die een paar dagen/week van te voren versturen? Het is niet alsof je een headstart kunt nemen… Dubbel bestellen (digital) vind ik iig nog altijd onzin dus ook nooit gedaan.

Toch ben ik benieuwd wat de ontwikkeling met Sylvanas gaat zijn! Vond haar altijd al een van de meer interessantere chars en hoop echt dat ze niet meteen deze xpac weer het veld moet ruimen….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Kadardar schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:08:
[...]

Kinderkes hier die denken dat je bindings moet gebruiken. 8)7
Moet niet, wil je beter presteren? Dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
I did it, ik heb een Highmaintain tauren shaman lvl 110 :D
R.I.P. my old friend (Troll shaman)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:01:
[...]

Ik speel er al jaren mee. Zou niet meer zonder kunnen eerlijk gezegd.
Werkt ook perfect in vele andere games.

Ik heb de voorganger van deze :
https://www.bol.com/nl/p/...-pc-mac/9200000084921884/
Cool. Zit er aan te denken er ook eentje te halen omdat wel soms het idee heb dat wat andere binds efficienter kunnen en ik bind ook m'n mounts en proffs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 22:53:
I did it, ik heb een Highmaintain tauren shaman lvl 110 :D
R.I.P. my old friend (Troll shaman)
Grats ! :)
Ik moet nog 4,5K Rep

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond begonnen met het levelen van een Demonhunter op Horde (Tarren Mill).

Wat een zaadclass is dat zeg, gatverdamme :')

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2018 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-09 14:34
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:01:
Gisteravond begonnen met het levelen van een Demonhunter op Horde (Tarren Mill).

Wat een zaadclass is dat zeg, gatverdamme :')
I Sacrificed Everything! What Have You Given?

Ik vindt dh geweldig dit wordt mijn main. zeker met mijn mooie Warglaive of Azzinoth
>:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
ben sinds woensdag ook weer gesubbed. Had al eerder aangegeven dat ik toch wel keuze stress heb welk character ik zou gaan levelen of boosten.

heb een 110 warrior. Maar ik ben te bang om echt te gaan tanken en ik vind melee dps niet super leuk. Ik kreeg mobs ook altijd sneller/beter dood op def warrior dan op fury/arms.

heb mn 100 druid eens even gepakt om te kijken of dat wat is. Ben nu balance specc en ik moet zeggen dat gaat heel nice en rap zeg! ben nu al lvl 104. En eigenlijk wil ik deze gaan doorlevelen tot 110 zodat ik maandag/dinsdag hiermee door ga.
en dan ben ik van plan om op 120 resto te gaan denk ik. vond healin met druid altrijd wel erg gaaf.

en dan zal ik mn boost bewaren voor een shaman of een mage. Maar ben bang dat mage so saai is.

en dat met die professions hebben ze wel nice gedaan moet ik zeggen hoor! je hoeft niet meer op 0 te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo ben je bang om te tanken? Is super goed te doen als warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beebie121 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:27:

en dan zal ik mn boost bewaren voor een shaman of een mage. Maar ben bang dat mage so saai is.
Nou, mage in PvP is retespannend :D In PvE kan het wel redelijk saai zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:22:
[...]

Moet niet, wil je beter presteren? Dan wel.
Huh, zou je mij kunnen uitleggen wat het verschil tussen 12 default keybinds VS 12 custom keybinds? Naar mijn mening helemaal niets. Ligt er maar net aan wat je gewend bent. De persoon moet nog steeds die interrupt knop indrukken. Of die nou op = staat of op Shift+1 zolang de persoon hem niet indrukt gaat er geen hol gebeuren namelijk.

Maar goed, misschien dat jij me kan overtuigen waarom iemand beter zou presteren met custom binds vs iemand met default binds.

Nu kunnen het natuurlijk over uitbreiding van keybinds hebben zoals naar 24 keybinds gaan om meer opties open te hebben maar ook dan is er geen verschil tussen 12 default + 12 custom VS 24 custom keybinds.

[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 10-08-2018 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 21:29
(waarom ik dit toegeef geen idee 8)7 )

Ik klik meestal de spells nog gewoon aan met de muis.
Ik merk dat ik te weinig speel om er echt aan te wennen om de spells via keybindings te gebruiken.
Plus ik speel regelmatig met ander chars en wissel vaak van specc. en heb geen zin om dan van alle chars en alle specs alles uit mijn hoofd te kennen.

(Is wel zo dat als ik wat langer achter elkaar speel en ik de rotatie weer wat meer uit mijn hoofd ken dat ik dan wel 1-6 meer gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
beebie121 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:27:
ben sinds woensdag ook weer gesubbed. Had al eerder aangegeven dat ik toch wel keuze stress heb welk character ik zou gaan levelen of boosten.

heb een 110 warrior. Maar ik ben te bang om echt te gaan tanken en ik vind melee dps niet super leuk. Ik kreeg mobs ook altijd sneller/beter dood op def warrior dan op fury/arms.

heb mn 100 druid eens even gepakt om te kijken of dat wat is. Ben nu balance specc en ik moet zeggen dat gaat heel nice en rap zeg! ben nu al lvl 104. En eigenlijk wil ik deze gaan doorlevelen tot 110 zodat ik maandag/dinsdag hiermee door ga.
en dan ben ik van plan om op 120 resto te gaan denk ik. vond healin met druid altrijd wel erg gaaf.

en dat met die professions hebben ze wel nice gedaan moet ik zeggen hoor! je hoeft niet meer op 0 te beginnen.
Je kan beter geen class kiezen op basis van hoe snel je monsters dood maakt op lager level (incl 110 nu). De balans is totaal anders op level 120 :) Maar natuurlijk als je nog 20+ uur een character moet spelen voordat je max level bent is het wel fijn als het een beetje soepel gaat :+

BellularGaming (youtuber) heeft video's over hoe alle classes werken op level 120 en geeft veel inzicht over hoe "saai" of "boeiend" een class is :)

Verder ben je met mage wel redelijk veilig, heeft namelijk 3 ranged dps specs die allemaal anders werken. Als je een van de specs zat bent dan kan je zonder al te veel moeite iets anders gaan doen. Een Shaman heeft dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pjotter87 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:06:

Ik merk dat ik te weinig speel om er echt aan te wennen om de spells via keybindings te gebruiken.
Plus ik speel regelmatig met ander chars en wissel vaak van specc. en heb geen zin om dan van alle chars en alle specs alles uit mijn hoofd te kennen.

(Is wel zo dat als ik wat langer achter elkaar speel en ik de rotatie weer wat meer uit mijn hoofd ken dat ik dan wel 1-6 meer gebruik)
Ow ow pas op, nu komen de boze hardcore keybind tweakers achter je aan met hooivorken. :+

Maar even serieus, als jij gewoon snel kan klikken met je muis ga je echt niets/vrij weinig merken tegen over iemand die wel ze toetsenbord gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Iusedto schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:19:
Man, de Alliance hebben Brill echt totaal verwoest. ;w
Ach meid, wat een ramp. Dat krijg je als je een warchief heb die teldrassil in de brand steekt. Terecht wel. :+

Zelfs ik als voornamelijk alliance speler heb goeie herinneringen aan brill

[ Voor 12% gewijzigd door garriej op 10-08-2018 10:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xavento
Kadardar schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:17:
[...]

Ow ow pas op, nu komen de boze hardcore keybind tweakers achter je aan met hooivorken. :+

Maar even serieus, als jij gewoon snel kan klikken met je muis ga je echt niets/vrij weinig merken tegen over iemand die wel ze toetsenbord gebruikt.
Je gaat wel degelijk wat merken, en niet eens op het gebied van DPS dat is hierin niet relevant.
Waar je wel in achterloopt is je positioning daar je met je muis bij je actions bars bent. Dit betekend dat je of moet keyboard turnen, of moet strafen (tenzij je niet naar links of rechts kan).

Ik merk dat jij ontzettend aanvallend bent naar mensen die proberen uit te leggen wat de voordelen er van zijn, waarom doe je dat ? Voel je je daar beter door ? Wil je hier graag een toxic community maken ?
Pjotter87 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:06:

Mischien een tip: Bijna alles classes en specs hebben spells die overeen komen. Denk aan je standaard interrupt, je speed boost (sprint, feather, dash, Divine steed etc.), je standaard defensive cooldowns enzv.

Gezien al deze specs dergelijke spells vrijwel altijd hebben kun je hiervoor standaard knoppen toewijzen, zo is mijn interrupt altijd T, mijn speedbuff altijd E en mijn slow altijd op Q. Op die manier is het veel makkelijker voor je om classes en specs te leren omdat dergelijke spells altijd op dezelfde knop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Iusedto schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:19:
Man, de Alliance hebben Brill echt totaal verwoest. ;w
Nee, dat hebben de Blizzard ontwikkelaars / tekenaars / whatever gedaan. :O

[ Voor 4% gewijzigd door Ebayzo op 10-08-2018 10:27 ]

Default blanke hetero

Pagina: 1 ... 38 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.