Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pjotter87 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:14:
Misschien een domme vraag.
Maar lees her en der dat er mensen al aan het lvlen zijn.
Kan dat nu al als je BfA al hebt gekocht?
Of alleen maar op de test servers?
Dat kan alleen op de beta server

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Weet iemand toevallig als je op Allaince de pre quest hebt gehaald of je dan op je horde ook de mount krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pascal073 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:26:
Weet iemand toevallig als je op Allaince de pre quest hebt gehaald of je dan op je horde ook de mount krijgt?
Die zou je moeten krijgen ja. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

ja, heb je :)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donkoking
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:29
Je krijgt wel een andere mount.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
Donkoking schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:34:
Je krijgt wel een andere mount.

[...]
Die er veel beter uitziet als de Alliance mount om eerlijk te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ioramus schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:41:
[...]

Die er veel beter uitziet als de Alliance mount om eerlijk te zijn.
Vind je? Achja meningen verschillen. Ik vind die van Alliance mooier persoonlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo, mijn rogue heeft nu ook zijn darkshore daggers.
Alle chars/Alt's zijn klaar voor BfA :)

Kom maar op !

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:44:

Kom maar op !
Tof :) Ik ga misschien toch maar ook wat energie steken in de gnome monk die ik nog heb en m'n dwarf priest (Deze bestaat sinds Vanilla). Moet toch niet heel moeilijk zijn om binnen een week nog wat gear voor deze toons te regelen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus

Kom maar op !
Geweldig, ik wacht nog steeds op iets voor mijn Feral druid. Nog niets gezien behalve een staff of pole-arm in die WQs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:34
Squishie schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:09:
Zucht, net begonnen maar aan REP Farmen voor highmountain.... Valt me vies tegen t.o.v. Nightborne. Dit was een stuk makkelijker. 250 rep per keer die dungeon. Ben ook nog een een rogue, dus kan niet de hele instance skippen.....

DIKKKE ZUCHT..

Ik wil namelijk een highmountain tauren druid maken, boosten etc. kan niet, omdat je dan je heirloom gear niet krijgt QQ....
wat boeit die armour nou? is toch alleen cosmetic?

ik moet nog 3k rep farmen en dan verander ik mijn troll shaman in highmaintain shaman :D
heb altijd al klein beetje spijt gehad dat ik geen tauren shaman maakte, maar nu dacht ik jammer van die €20
beter €20 uitgeven aan een change dan €20 uitgeven aan mijn vrouw die dan vervolgens kleding van koopt :o

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom maar op !
Lekker! Mijn rogue is ook bijna klaar. Wellicht m'n deathknight ook nog even naar 110 en dan klaar. (wel enoorrrm trage klasse zeg :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
RustStorm schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:49:
[...]

Tof :) Ik ga misschien toch maar ook wat energie steken in de gnome monk die ik nog heb en m'n dwarf priest (Deze bestaat sinds Vanilla). Moet toch niet heel moeilijk zijn om binnen een week nog wat gear voor deze toons te regelen. :)
Dat is geen probleem lijkt me zo, ik heb momenteel al mn alts in darkshore geparkeerd, en log even in om te kijken of er nog gear/transmog upgrades te krijgen zijn, meestal wel 1-2 items per keer dat ik kijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 13:16

hmr

Wat is een main kiezen toch vervelend.... mijn twijfel gaat nu - nog steeds - tussen mijn lock en mijn warrior.

Beide hebben voordelen en nadelen en ik blijf het maar moeilijk vinden. De Tweakers discord val ik er al erg lang mee lastig :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:54:
Wat is een main kiezen toch vervelend.... mijn twijfel gaat nu - nog steeds - tussen mijn lock en mijn warrior.

Beide hebben voordelen en nadelen en ik blijf het maar moeilijk vinden. De Tweakers discord val ik er al erg lang mee lastig :p
Persoonlijk zou ik dan lekker warrior gaan. Zeker als je PvP gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik voel je pijn lol :)
Is elke expansie een regelrechte ramp voor mij .

Ik val meestal @Kadardar er mee lastig :+ (dat werkt goed lol)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Juiste keuze: warrior... oOo

Ik ben echt zooooo enthousiast geworden over warriors... ze zijn gewoon echt fantastisch fijn om mee te spelen merk ik. :)

Warlock ben ik persoonlijk nooit echt een fan van geweest.

Maar eerlijk gezegd: ik heb er normaal gesproken ook altijd erge moeite mee te bepalen welk character ik als eerste zal gaan levelen. Zeker toen ik nog aan raids mee deed etc...

[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 08-08-2018 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:57:
[...]

Juiste keuze: warrior... oOo

Ik ben echt zooooo enthousiast geworden over warriors... ze zijn gewoon echt fantastisch fijn om mee te spelen merk ik. :)

Warlock ben ik persoonlijk nooit echt een fan van geweest.
Mocht ik uit verveling Horde gaan rollen dan wordt het denk ik een orc warrior _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Gisteren ook even op pad geweest met mijn gnome warrior. Heerlijk zoals je door de vijanden heen blijft vliegen. Dat gaat waarschijnlijk 1 van de eerste gnomes worden die ik ga levelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:55:
[...]

Ik voel je pijn lol :)
Is elke expansie een regelrechte ramp voor mij .

Ik val meestal @Kadardar er mee lastig :+ (dat werkt goed lol)
Mijn pijn is over. Sowieso is mijn eis healing en tank spec, dus is de keuze al beperkt tot Monk, Druid en Paladin. Op de beta een beetje getest: Monk beviel bij beide het beste, alleen vindt ik windwalker nog steeds niets. Aangezien ik die spec alleen maar bij het levellen gebruik is dat niet zo'n groot nadeel. Dat wordt dan dus de derde expansion met een monk main na MoP en Legion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mijn eis is dat het ranged dps/ melee dps en healer spec heeft, dus mijn keuze is zeer beperkt: Shaman en Druid.

Mijn keuze wordt Shaman, een highmaintain tauren zelfs, heb nog 3k rep nodig en ik heb heb unlocked :)

na shaman lvl ik mijn druid en daarna DH+DK

Sahman is sinds wotlk mijn main geweest, mijn druid van burning crusade tot wotlk
in vanilla was het mijn mage (die ik nu niet meer speel)

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 08-08-2018 12:06 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 12:02:
[...]
Mijn pijn is over. Sowieso is mijn eis healing en tank spec, dus is de keuze al beperkt tot Monk, Druid en Paladin. Op de beta een beetje getest: Monk beviel bij beide het beste, alleen vindt ik windwalker nog steeds niets. Aangezien ik die spec alleen maar bij het levellen gebruik is dat niet zo'n groot nadeel. Dat wordt dan dus de derde expansion met een monk main na MoP en Legion.
Waarom level je dan niet als Brewmaster ? Is in BfA perfect imo, ben heel snel geswitched van WW naar BRM omdat ik vond dat ik vrij veel damage kreeg.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 12:12:
[...]

Waarom level je dan niet als Brewmaster ? Is in BfA perfect imo, ben heel snel geswitched van WW naar BRM omdat ik vond dat ik vrij veel damage kreeg.
Reden waarom een hoop mensen WW leveling verkiezen boven BrM is omdat WW meer sustain heeft dan BrM (nee dit is geen grap) en dat een WW veel meer DPS eruit pompt waardoor mobs sneller doodgaan en jij sneller xp krijgt.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 17:48
Squishie schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:28:
[...]
Ik heb vernomen dat ze de requirement niet gaan weghalen.... Dus dan ben ik nog wel even zoet. Ben net revered na 3 weken tijd.
Ik heb zelf alle grinds reeds gedaan, dus voor mij is er geen impact.

Toch vind ik het raar dat spelers straks op level 120 terug oude content moeten doen om die races te ontgrendelen. Dit moet de eerste keer zijn in de geschiedenis van het spel dat Blizzard spelers aanmoedigd om een oude xpac te spelen met content die niet scaled naar max level.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 12:14:
[...]

Reden waarom een hoop mensen WW leveling verkiezen boven BrM is omdat WW meer sustain heeft dan BrM (nee dit is geen grap) en dat een WW veel meer DPS eruit pompt waardoor mobs sneller doodgaan en jij sneller xp krijgt.
Dat begrijp ik maar ik vond BRM om te levelen voor mij persoonlijk de betere spec.
Iedereen is toch weer anders :)

Zal mijn monk missen in BfA ;w

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja. jullie weten tenminste al wat jullie willen mainen.

Ik twijfel nog tussen de RMP classes en holy paladin.

ugh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
Mijn main staat er al klaar voor Disc priest, zag alleen dat ze wel een aantal nerfs kregen.
Misschien toch switchen naar Holy?
Ik wil met Disc gaan levelen maar ook pvp/dungeons/raids gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 12:20:
[...]

Dat begrijp ik maar ik vond BRM om te levelen voor mij persoonlijk de betere spec.

Ik ga ook als BrM levelen hoor, maar dat komt omdat ik echt niet veel aan DPS spelen aan vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nadeel van warrior voor mij is dat ik arms echt geen boeiende spec vind... Fury heel leuk, maar kan er inkomen dat het op een gegeven moment wel echt beetje de "BM uit legion" is..

Lock heeft als nadeel geen offspec.... :o

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het maakt niet veel uit hoe je levelt. Misschien met launch dat tank niet bijzonder veel meerwaarde heeft want met een beetje pech staan er 4 man te spawn campen maar normaal gesproken als je een beetje kan chainpullen is een tank even snel als een DPS.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 12:20:
[...]

Ik heb twee monks geleveld, één als WW en later nog één als BrM. Op zich ontloopt het elkaar niet zo heel veel in snelheid, mits je als BrM maar meer mobs kan pullen. Zelfs toen ik als BrM levelde switchte ik voor veel named quest mobs nog naar WW vanwege de grotere healthpool en vaak het gebrek aan adds.

Overigens balen dat ik nog steeds geen water walking mount heb gehaald :(

Gisteren wel voor het levellen alvast even 200 potion of prolonged power, 200 bear tartare, 40 agility flasks, 100 Draenic Invisibility Potion, 80 Draenic Water Walking Elixir en 100 goblin gliders gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
Hoelaat word gaat BFA open dinsdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

pascal073 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:21:
0:00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ioramus
pascal073 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:21:
00:00 uur 13->14 Augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, dan kan ik 2 avonden spelen als BfA uitkomt en daarna ben ik op vakantie :-(

[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 08-08-2018 13:27 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Kan bijna niet meer wachten op de release!
Legion was voor mij toch wellicht de xpac waar ik persoonlijk het minste mee had. Meer dan 2 jaar lang dat 'fel' geneuzel..
Vrij nemen voor de release is een no go bij mij, maar heb voor de avonden toch hele dikke kruizen in de agenda gezet.. kids op tijd naar bed en inloggen :P. De eerste vrijdag die volgt eens een ouderwetsche game (lees WoW) avond houden..
Nu maar eens zien hoe het er in de praktijk aan toe gaat (of ik daadwerkelijk de tijd heb).

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 08-08-2018 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
Ik dacht namelijk dat het 14->15 Augustus om 00:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
Is een worldwide release dacht ik. Dus ik denk ook 00:00 uur 13->14 Augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het al 14 augustus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

pascal073 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:41:
[...]

nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
Donkoking schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:43:
Is een worldwide release dacht ik. Dus ik denk ook 00:00 uur 13->14 Augustus
Blizzard site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 15:58
Doet me denken aan de dag dat België tegen brazilië speelde. Er was echt een website "ishetalachtuur.be" :)
Stond gewoon "Nee" op trouwens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ioramus
pascal073 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:41:
[...]

Nee, wereldwijd (dus alle regios) Central Europena time 00:00 in de nacht van 13 op 14 Augustus. Zelfde als met Legion (dus kan zijn dat je net voor middernacht al een pop-up krijgt om te starten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
Bedankt iedereen voor het antwoord, ik zit er al klaar voor :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

In januari ergens met de vriendegroep eigenlijk alweer besloten om te gaan spelen als BfA komt.

Een aantal dagen geleden dus BfA gekocht en een beetje gespeeld. Op het moment ben ik een beetje aan het wachten op de uitbreiding. Vooral omdat ik het gevoel heb dat alles wat ik doe toch nutteloos is, leuk hoor gear maar na 2 levels heb je beter waarschijnlijk.

De prequest is leuk, maar niet super lang. Het deel dat vandaag is uitgekomen moet ik nog doen.

Daarnaast toch wel getwijfeld of ik m'n warrior of priest ga spelen in BfA. op beide heb ik eigenlijk even serieus en evenveel gespeeld. Maar het gaat toch de priest worden(als healer).

In Cata en MoP(heroic content) hadden we altijd een guild waar we semi-serieus mee raiden. Het plan is dan ook om deze weer een nieuw leven in te blazen en te gaan raiden in BfA. We zitten op frostmane(alliance) mochten mensen geintreseerd zijn dan hoor ik dat graag.

Al met al kijk ik erg uit naar volgende week, tijd voor een nieuw avontuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Let bij je keuze er wel op dat bv Warrior heel veel gespeeld gaat worden. Zit je niet in een guild waar je een vaste raidplek hebt het kan het lastiger zijn om een PUG te krijgen, gezien er heeeeeeeeel veel warriors zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 19:53

SideShow

Administrator

Iusedto schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:10:
Van female Bloodelf naar Orc :
Lang leve de race change :)
Ja, zeer leuk, zou ik ook overwegen, mochten hun prijzen niet zo belachelijk hoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Vandaag eindelijk eens een speer op Darkshore voor mn hunter.. geswitched naar Survival en damn, die spec speelt behoorlijk lekker.

En dan een halve minuut na het halen van een wapen op darkshore een alternatief van 30 ilvls lager krijgen bij de start van de Siege of Lordaeron.

Heb beide kanten gespeeld; IMHO is de horde kant interessanter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:12:
[...]
Ja, zeer leuk, zou ik ook overwegen, mochten hun prijzen niet zo belachelijk hoog zijn.
Dat klopt maar ik wilde voor zo iets mijn boost niet gebruiken. Dus vandaar toch maar een race change gedaan.
Helemaal omdat dit mijn Main voor BfA wordt.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmorgen dat scenario Battle for Lordaeron gedaan (horde side) maar krijg niet de vervolg quest A Dying World. Heb ik iets gemist of komt die pas volgende week?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:24:
[...]

Dat klopt maar ik wilde voor zo iets mijn boost niet gebruiken. Dus vandaar toch maar een race change gedaan.
Helemaal omdat dit mijn Main voor BfA wordt.
Voor een main heeft hij een redelijk inactieve naam ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
icemotion schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:14:

En dan een halve minuut na het halen van een wapen op darkshore een alternatief van 30 ilvls lager krijgen bij de start van de Siege of Lordaeron.
Denk dat dit bewust is gedaan, anders krijg je hele discussies over dual wuielding classes die een 2e wapen willen etc. Nu is het 210+ wapens van Darkshore WQs en een transmog wapen van Lordaeron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:29:
vanmorgen dat scenario Battle for Lordaeron gedaan (horde side) maar krijg niet de vervolg quest A Dying World. Heb ik iets gemist of komt die pas volgende week?
Als het goed is volgende week, dan krijg je de POP-UP hiervoor en start BfA met de quest waar je dat neck-piece (Heart of Azeroth) krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:38:
[...]
Voor een main heeft hij een redelijk inactieve naam ;-)
Al mijn chars beginnen op die manier :)
Ben niet zo creatief hehe

Vanavond ga ik naar de film anders had ik mijn hunter eens in BG's geprobeerd.
Morgen maar dan :)

[ Voor 16% gewijzigd door Iusedto op 08-08-2018 15:45 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 21:51
Goedemiddag!

Oh wat twijfel ik toch om terug te keren. Jarenlang gespeeld vanaf Vanilla, maar gestopt toen Legion een paar weken gelaunched was. Altijd een fanatiek PVE'er geweest, maar ook een grote fan van PVP.
Sinds een paar weken volg ik het topic aandachtig en ik kan zeggen dat dit de drang om terug te keren er niet bepaalt minder op maakt...!

Na alle verhalen hier op het forum, ben ik zelfs geneigd om voor Horde te gaan (mocht ik terugkeren). Nooit van mijn leven gedacht dat ik voor deze switch zou overwegen.

PSN: Maiky1001

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki53221
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-05 10:34
Maiky1001 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:48:
Goedemiddag!

Oh wat twijfel ik toch om terug te keren. Jarenlang gespeeld vanaf Vanilla, maar gestopt toen Legion een paar weken gelaunched was. Altijd een fanatiek PVE'er geweest, maar ook een grote fan van PVP.
Sinds een paar weken volg ik het topic aandachtig en ik kan zeggen dat dit de drang om terug te keren er niet bepaalt minder op maakt...!

Na alle verhalen hier op het forum, ben ik zelfs geneigd om voor Horde te gaan (mocht ik terugkeren). Nooit van mijn leven gedacht dat ik voor deze switch zou overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Vanavond rond 8 gaan we waarschijnlijk een Antorus goodbye raid doen. Mocht je een enigszins gegearde char hebben die mee wilt, join dan even de Tweakers discord.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Lordaeron questline gedaan:

spoiler:
Ik denk dat Sylvanas behekst is! Ik durf nu al te zeggen dat Sylvanas een raidboss wordt net zoals het gebeurde met Grommash. wie zal de nieuwe opvolger worden? Baine? of Saurfang? Ik verwacht niet dat Saurfang dood is.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:56
Man man man, wat zijn random BG's KUT. Alles verliezen als Horde en ook nog compleet kansloos. Mensen doen maar wat, niemand speelt objectives.......

Zou uit frustratie bijna weer volledig stoppen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:09
Leon Zwiers schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 19:38:
Man man man, wat zijn random BG's KUT. Alles verliezen als Horde en ook nog compleet kansloos. Mensen doen maar wat, niemand speelt objectives.......

Zou uit frustratie bijna weer volledig stoppen. :+
Zou er niet zo zwaar aan trekken. Mensen hebben nog maar net hun nieuwe spells en willen dit uitproberen voordat BFA uitkomt en hun overpowerde dingetjes misbruiken zolang het kan/kon (rogues)

Zojuist ook de questline gedaan als Horde en snap niet helemaal waarom mensen vallen over wat Sylvana's doet. Zij had zomaar in een maandje alle alliance leiders kunnen pakken. Dat ze haar eigen mensen mee neemt als het moet was natuurlijk te verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Weuuuwww die Maghar-orcs zien er wel ziek uit _/-\o_ _/-\o_

for the horde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 20:01:
Weuuuwww die Maghar-orcs zien er wel ziek uit _/-\o_ _/-\o_

for the horde?
Ik bewaar mijn lvl110 boost voor deze: een female Maghar priest :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 20:03:
[...]

Ik bewaar mijn lvl110 boost voor deze: een female Maghar priest :D
Nog nooit Horde gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Nou, de transmog voor de (Unholy) DK is in ieder geval klaar als ik DK in BFA ga spelen (als ik mezelf zo in moet schatten geef ik dat nu 50% kans).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OMT8mPongdMeRFU8tG7Ju0cy/medium.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zNnjNcVIXysFbWS0AGUzRNDx/medium.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rXHuEss5SjS1nou8DbE3UHso/medium.png

Niet 100% tevreden over het wapen, een unholy DK en een bijl "hoort niet", maarja er is geen groene zeis in het spel :(
Nu nog iets leuks bedenken voor de monk, die de andere 50% kans heeft dat 't m'n main wordt in BFA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie nu trouwens dat als ik Mag'har orc wil spelen ik dat met Horde voor elkaar moet gaan boksen.. i.a.w. moet ik eerst een horde levelen naar 110.....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik geef echt helemaal niks om het uiterlijk van mn chars, maar door de Mag'har ga ik er zeker 1 levelen voor de heritage. Echt heel vet. Ik heb elke class op 100 of 110 dus moet nog even kijken welke class ik ga doen. Wellicht een hunter of monk(?) om snel te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wat heb je aan de Heritage?? is toch alleen cosmetic? verder niks toch?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Kol Nedra schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 21:28:
Ja idd alleen Cosmetic en normaal heb ik er ook niks mee maar de Maghar vind ik wel erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 21:28:
Racials toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinbuster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 10:37
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 21:19:
Zie nu trouwens dat als ik Mag'har orc wil spelen ik dat met Horde voor elkaar moet gaan boksen.. i.a.w. moet ik eerst een horde levelen naar 110.....:(
Wat dacht je van een demon hunter levelen? met heirlooms zodra je die begin area uit komt ben je al bijna 101 volgens mij?

Eventueel kan je dit op een aparte server doen en dan eerst een DK snel naar 70(minimale wat je nodig hebt om een DH te kunnen maken) - dan kan je daarna zodra je alles hebt unlockt een mag'har orc maken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net ook even de story van deze week gedaan. Vette shit hoor met die cinematics :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ja ze hebben flink uitgepakt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twinbuster schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 21:58:
[...]

Wat dacht je van een demon hunter levelen? met heirlooms zodra je die begin area uit komt ben je al bijna 101 volgens mij?

Eventueel kan je dit op een aparte server doen en dan eerst een DK snel naar 70(minimale wat je nodig hebt om een DH te kunnen maken) - dan kan je daarna zodra je alles hebt unlockt een mag'har orc maken :)
Daar heb je inderdaad een punt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lol ik kom echt 242 rep tekort om exalted te raken met Highmaintiain :o
moet nu helaas werken, vanavond 1 run nog en dan is dat ook done :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren heb ik even lekker kunnen spelen met m'n gnome warrior. Inmiddels bijna level 79. Het is inderdaad zo dat om een of andere reden 70-80 het langzaamste gaat / voelt. Bijna level 80, dus daarna kan ik als een malle door naar de 110! ;) (pfffff, sowieso niet voordat de xpack er is...)

Tevens, net als @Ricmaniac het laatste deel van de prepatch gedaan... en ik moet zeggen; het scenario vond ik ok, maar de tussentijdse cinematics vond ik ook wel awesome -- zeker de laatste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

038Zwolle schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 21:22:
Ik geef echt helemaal niks om het uiterlijk van mn chars, maar door de Mag'har ga ik er zeker 1 levelen voor de heritage. Echt heel vet. Ik heb elke class op 100 of 110 dus moet nog even kijken welke class ik ga doen. Wellicht een hunter of monk(?) om snel te levelen.
Je weet dat je voor heritage armor moet levelen vanaf level 1?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

hmr schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:40:
[...]

Je weet dat je voor heritage armor moet levelen vanaf level 1?
vanaf level 20*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Begin je op 20?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Als allied race begin je op 20 ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:43:
[...]

Als allied race begin je op 20 ja
Scheelt een uurtje (overdreven gezegd uiteraard) in het level-proces, zal ik maar zeggen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
RustStorm schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:44:
[...]

Scheelt een uurtje (overdreven gezegd uiteraard) in het level-proces, zal ik maar zeggen... ;)
Scheelt Blizzard heel wat meer uurtjes omdat ze geen starting zone hoeven te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:45:
[...]

Scheelt Blizzard heel wat meer uurtjes omdat ze geen starting zone hoeven te maken :+
Absoluut waar. d:)b

Ze beginnen dus kennelijk in een reeds bestaand gebied als ik het zo mag lezen...? :)

[ Voor 17% gewijzigd door RustStorm op 09-08-2018 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man, ik heb zo een zin in BfA.
Grind voorlopig maar rep voor de Highmountain unlock , nog 5K te gaan.
Heb toch niets beters te doen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:16:
Gisteren heb ik even lekker kunnen spelen met m'n gnome warrior.
:D Wordt je dat nou nooit zat, zo'n enkelbijtertje? Ik vind het zelf zonde dat vrijwel alle armor er zo in elkaar gedrukt uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:51:
[...]

:D Wordt je dat nou nooit zat, zo'n enkelbijtertje? Ik vind het zelf zonde dat vrijwel alle armor er zo in elkaar gedrukt uit ziet.
Om een of andere reden vind ik het spelen met een gnome veel vermakelijker dan met bijvoorbeeld zo'n big-ass tauren... of om het in de alliance sferen te houden: een nightelf (male) of draenei (male). Voelt zo lomp ofzo...

En female gnomes voelen heerlijk soepeltjes aan. En het armor... valt wel mee hoor; kijk maar naar m'n signature gnome of naar Stezzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
toolkist schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 20:56:
Nou, de transmog voor de (Unholy) DK is in ieder geval klaar als ik DK in BFA ga spelen (als ik mezelf zo in moet schatten geef ik dat nu 50% kans).

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Niet 100% tevreden over het wapen, een unholy DK en een bijl "hoort niet", maarja er is geen groene zeis in het spel :(
Nu nog iets leuks bedenken voor de monk, die de andere 50% kans heeft dat 't m'n main wordt in BFA...
Die zeis is er wel, alleen niet voor DK's (Affliction Warlock challenge skin in het groen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Omdat ik mijn nieuwe main wil boosten en ik graag de fysieke retail-versie van de expansion wil mis ik helaas alle prepatch content. Blizzard heeft al aangegeven dat het allemaal weg gaat op de 14e.

Daarom 'vermaak' ik me nu met het levellen van mn Warlock alt (nu lvl73). Maar ondanks dat veel quests voor mij nieuw zijn (nu Horde ipv 14 jaar Alliance), ben ik al wel burned out hoor. Toen ik nog maar level 35 was ofzo dacht ik wat zeurt iedereen over dat levellen, maar ik begin het nu echt wel te snappen. Ik heb bijna full heirlooms, moet er niet aan denken hoe het zou zijn zonder dat. Als ik ooit nog een character erbij wil koop ik wel een extra boost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

BlackMage schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:08:
Omdat ik mijn nieuwe main wil boosten en ik graag de fysieke retail-versie van de expansion wil mis ik helaas alle prepatch content. Blizzard heeft al aangegeven dat het allemaal weg gaat op de 14e.

Daarom 'vermaak' ik me nu met het levellen van mn Warlock alt (nu lvl73). Maar ondanks dat veel quests voor mij nieuw zijn (nu Horde ipv 14 jaar Alliance), ben ik al wel burned out hoor. Toen ik nog maar level 35 was ofzo dacht ik wat zeurt iedereen over dat levellen, maar ik begin het nu echt wel te snappen. Ik heb bijna full heirlooms, moet er niet aan denken hoe het zou zijn zonder dat. Als ik ooit nog een character erbij wil koop ik wel een extra boost :P
Voor prepatch content hoef je niet de expansion te hebben.
Als je een max level char hebt kan je gwn prepatch content doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:54:
[...]

Om een of andere reden vind ik het spelen met een gnome veel vermakelijker dan met bijvoorbeeld zo'n big-ass tauren... of om het in de alliance sferen te houden: een nightelf (male) of draenei (male). Voelt zo lomp ofzo...

En female gnomes voelen heerlijk soepeltjes aan. En het armor... valt wel mee hoor; kijk maar naar m'n signature gnome of naar Stezzle
Zo'n Tauren is wel het uiterste kwa logheid :+

Hmm dat valt me inderdaad nog wel mee.

Jeetje dude die achievements :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:10:
[...]
Jeetje dude die achievements :*) :*)
Valt wel mee hoor, maar deze heeft voor de meeste achievements gezorgd... en holy crap... dat is GEEN gnome! O_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ryada schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:09:
[...]

Voor prepatch content hoef je niet de expansion te hebben.
Als je een max level char hebt kan je gwn prepatch content doen.
Je moet een max level char hebben die World Quests unlocked heeft. En dat heb ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:17:
[...]

Valt wel mee hoor, maar deze heeft voor de meeste achievements gezorgd... en holy crap... dat is GEEN gnome! O_O
_O- Gaat het ondertussen niet vervelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Gisteren toch nog even snel het laatste scenario 'battle for lordaeron' kunnen doen. Ik vond het vet. Sowieso hoe ze de laatste maand iedere week je naar het begin van BFA brengen _/-\o_
Na al die tijd is m'n eerste main (undead rogue) weer naar boven komen drijven. Denk dat ik met hem start voor BFA. Outlaw bevalt me nu wel ineens prima, geen idee waar het hem nu in zit.. Misschien ook meer gevoelsmatig het thema van BfA.. lekker stealthen met World PvP.. dus warmode vanochtend nog even snel aangezet.
spoiler:
Maar wat is er met m'n hometown Brill en Tirisfal glades gebeurd :'(.. burned to ashes..?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gisteren tijdens de goodbye raid veel classes voor het eerst kunnen proberen na de prepatch in een raid omgeving.

Conclusies:

Rogue - assasin is nog trager geworden en outlaw was al afgevallen, dus Rogue is defintief out (deed wel prima damage overigens).

Mage - Frost, nee. Niet mijn ding... Damage ook prima. Maar vind de speelstijl niet leuk. Fire is sloom en niet viable en Arcane.. tja arcane..

Lock - Leuk! Moet wel nog veel leren over rotaties en mijn gear is crap, maar leuk!

Warrior - Ook leuk! De rotatie is lekker spammy en snel als Fury en vond het leuk om lekker te bashen! Vooralsnog neig ik nu ook naar Warrior main, maar vannochtend was lock toch weer in de running!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:23:
[...]

_O- Gaat het ondertussen niet vervelen?
Als je doelt op de achiements: jaren terug ben ik gestopt met het actief behalen van achievements... Kon me daar heel erg goed mee vermaken toentertijd. ;)

Op dit moment doe ik niet veel meer; exalted reputations halen sowieso wel (vanwege de rewards) en veelal de rest van de tijd besteed ik aan het verkrijgen van pets, toys en mounts. :) (of het levelen van GNOMES! ;))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

hmr schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:26:
Gisteren tijdens de goodbye raid veel classes voor het eerst kunnen proberen na de prepatch in een raid omgeving.

Conclusies:

Rogue - assasin is nog trager geworden en outlaw was al afgevallen, dus Rogue is defintief out (deed wel prima damage overigens).

Mage - Frost, nee. Niet mijn ding... Damage ook prima. Maar vind de speelstijl niet leuk. Fire is sloom en niet viable en Arcane.. tja arcane..

Lock - Leuk! Moet wel nog veel leren over rotaties en mijn gear is crap, maar leuk!

Warrior - Ook leuk! De rotatie is lekker spammy en snel als Fury en vond het leuk om lekker te bashen! Vooralsnog neig ik nu ook naar Warrior main, maar vannochtend was lock toch weer in de running!
Goodbye raid was super leuk imo. Gewoon beetje lol trappen in normal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:27:
[...]

Als je doelt op de achiements: jaren terug ben ik gestopt met het actief behalen van achievements... Kon me daar heel erg goed mee vermaken toentertijd. ;)

Op dit moment doe ik niet veel meer; exalted reputations halen sowieso wel (vanwege de rewards) en veelal de rest van de tijd besteed ik aan het verkrijgen van pets, toys en mounts. :) (of het levelen van GNOMES! ;))
Nouja WoW in het algemeen, als je vrijwel alles al gezien/gedaan/gehaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:32:
[...]

Nouja WoW in het algemeen, als je vrijwel alles al gezien/gedaan/gehaald hebt.
Soms hoop ik daar wel op ja... Maar nee, helaas is dat nog niet het geval. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:46:
[...]

Absoluut waar. d:)b

Ze beginnen dus kennelijk in een reeds bestaand gebied als ik het zo mag lezen...? :)
Nee je begint wel met een kleine intro in een gebied van de allied race (met void elf en light draenei iig)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1 ... 37 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.