Huh? Komt er woensdag nog een pre-patch? Sorry, lees weinig over BfA
Weet iemand nog een NL/BE/Eng leveling/raiding guild op draenor?
Ik en 2 vrienden zoeken nog een guild daar.
BeNeleagueAggressor schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 22:57:
Weet iemand nog een NL/BE/Eng leveling/raiding guild op draenor?
Tijdens het prelaunch event van Legion heb ik al mijn characters van 90-100 gegrind door de bizarre XP die je daar kreeg, is er momenteel weer zoiets te doen? Neig toch weer naar een resub
[ Voor 3% gewijzigd door shoombak op 07-08-2018 08:56 ]
Dan zet je warmode uit als je naar silithus gaat, daarna ga je naar je hoofdstad, zet je het weer aan, tada opgelost.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Is volgens mij het het laatste onderdeel van de pre-launch event.grote_oever schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 22:39:
[...]
Huh? Komt er woensdag nog een pre-patch? Sorry, lees weinig over BfA
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Jammer genoeg nietshoombak schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 07:02:
Tijdens het prelaunch event van Legion heb ik al mijn characters van 90-100 gegrind door de bizarre XP die je daar kreeg, is er momenteel weer zoiets te doen? Neig toch weer naar een resub
Wel heb je ongeveer 1 level per 'legion invasion' (Spawntimer kan je op wowhead vinden)
De Gem stacked met Warmode, jaIusedto schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:25:
Vergeet niet dat er in BfA ook exp gems zijn met 5% XP boost
http://bfa.wowhead.com/spell=256693/insightful-rubellite
Ik weet niet of dit stackt met warmode.
En warmode werkt trouwens niet in dungeons, je krijgt daar geen boost van 10%
edit:
gisteren voor de Paladin Breaching the Tomb voltooid + de originele artifact Broken shore traits quest om daarna de classmount quest te wilen starten... maar nee, helemaal niks. ik heb alle zaken die ik moet hebben gehaald.
uit frustratie Ashbringer maar gehaald (pala is prot), maar daarna nog steeds niets... uiteindelijk maar een ticket ingeschoten bij Blizzard om te vragen hoe dit kan

(relog enzo werkte niet, reload ui ook niet)
vervelend dit...
[ Voor 38% gewijzigd door Dawn op 07-08-2018 10:31 ]
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Ok, dat is dan 15% additionele XP en dat schiet lekker op. Die gems zullen wel goed verkopen.
Zal zelf absoluut geen Warmode aanzetten. Ik haat PVP en daarnaast werkt Warmode alleen de eerste dagen denk ik. Daarna zullen de 120'ers er zeer zeker voor gaan zorgen dat Warmode frustrerend gaat worden
FUMES et CARNES
JE moet maar zo denken: zonder al die xp-boosts te gebruiken, kan je langer genieten van het eerste levelingproces in de nieuwe xpack.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
hoe sneller je levelt (evt daarna je warmode uitzet) hoe langer je kan gebruiken om te gearen voor de raidRustStorm schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:44:
JE moet maar zo denken: zonder al die xp-boosts te gebruiken, kan je langer genieten van het eerste levelingproces in de nieuwe xpack.
maar ieder zijn ding natuurlijk
ik ben de dinsdag vrij dus het plan is de nacht door te trekken en de dag om zoveel mogelijk van het levelen klaar te hebben voor ik woensdag weer moet werken.
mogelijk met wat guildies, groepje, warmode aan een gaan.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Het is inderdaad maar wat je doel is in het spel... Ik snap dat je als raider zijnde zo snel mogelijk max level wilt zijn... zeker als je mee wilt doen aan server first race...Dawn schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:56:
[...]
hoe sneller je levelt (evt daarna je warmode uitzet) hoe langer je kan gebruiken om te gearen voor de raid
Verwijderd
Oh boy, wilde gisteren net als altijd even de pre-patch events op mijn horde charcter doen... om er achter te komen dat ik deze expansion compleet vergeten ben om deze te levellen.
Nu dus in dubio, 'snel' nog van 100 naar 110 levellen met invasions e.d. of 60 euro voor een boost
Levellen is er recent niet sneller op geworden
Nu dus in dubio, 'snel' nog van 100 naar 110 levellen met invasions e.d. of 60 euro voor een boost

Van 100-110 is ongeveer een uurtje per level, laatst nog gedaan met m'n warrior. Zonde om 60 euro voor neer te leggen!Verwijderd schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:03:
Oh boy, wilde gisteren net als altijd even de pre-patch events op mijn horde charcter doen... om er achter te komen dat ik deze expansion compleet vergeten ben om deze te levellen.
Nu dus in dubio, 'snel' nog van 100 naar 110 levellen met invasions e.d. of 60 euro voor een boostLevellen is er recent niet sneller op geworden
Je gaat toch geen 60 euro betalen voor een boost van 100 naar 110? 100 naar 110 heb je echt snel gedaan hoor...Verwijderd schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:03:
Nu dus in dubio, 'snel' nog van 100 naar 110 levellen met invasions e.d. of 60 euro voor een boostLevellen is er recent niet sneller op geworden
Als je dan een boost koopt, gebruik dan een level 1 character...Verwijderd schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:03:
Maar persoonlijk zou ik mijn best nog doen om de laatste 10 levels te pakken binnen een week. Moet lukken; mij is het met invasions binnen een week gelukt. (horde DH met heirloom)
Verwijderd
Als ik die koop, boost ik een nieuw character uiteraard. Het punt is dat ik op dit moment nauwelijks tijd heb m te spelen. Om voor de 14e level 110 te zijn en de event te spelen moet ik iedere vrije minuut erin gaan stoppen.overdoseh schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:05:
[...]
Je gaat toch geen 60 euro betalen voor een boost van 100 naar 110? 100 naar 110 heb je echt snel gedaan hoor...
Priest nu 67, denk dat ik de 110 nog wel ga halen voor de expac launched 
Beetje dungeons, beetje questen. Zolang ik de lvl 80 snel kan fixen, daarna wordt het alleen maar simpeler en sneller.
Beetje dungeons, beetje questen. Zolang ik de lvl 80 snel kan fixen, daarna wordt het alleen maar simpeler en sneller.
Ja zit nu ook in dubio of ik nog verder ga met mijn lvl 60 DK. Maar dat zou dan mijn 3de char worden. Dus niet echt nodig, al leuk voor later in de expansion. Vanaf 90 gaat het erg snel.. 60-80 heb ik toch een week over gedaan.Akaendra schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:09:
Priest nu 67, denk dat ik de 110 nog wel ga halen voor de expac launched
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Levelen doe je binnen 10 uur. Zit van lvl 90 --> 110 nu op gemiddeld 1 level/uur, vol heirloom.Verwijderd schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:03:
Ik doe geen PvP
Helaas geen invasions in de avonden momenteel dus die gratis exp mis ik.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Heb nog een shadow priest die van 102 naar 110 moet.
Zei iemand gisteren nou dat via BG's erg snel gaat ?
Zei iemand gisteren nou dat via BG's erg snel gaat ?
FUMES et CARNES
Nog mensen die shaman spelen? Heb nu een hunter als main gekozen, maar zit te twijfelen tussen Druid of Shaman als 2e class.
Iemand nog pro's en con's voor ene class en de andere?
Shaman heeft 1 van de beste healers, en er komt een rework voor de DPS versies.stomley schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:11:
Nog mensen die shaman spelen? Heb nu een hunter als main gekozen, maar zit te twijfelen tussen Druid of Shaman als 2e class.
Druid vindt ik persoonlijke een hele saaie style hebben, maar is toch wel geinig om te kunnen vliegen als een vogeltje.
Haha maar dan is de vraag wat is er leuker. Een vogel zijn of een wolf?loki53221 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:13:
[...]
Shaman heeft 1 van de beste healers, en er komt een rework voor de DPS versies.
Druid vindt ik persoonlijke een hele saaie style hebben, maar is toch wel geinig om te kunnen vliegen als een vogeltje.
Mijn ervaring is dat ik, zodra ik een shaman aanraak, er toch op een of andere manier aan verknocht raak. Dat heb ik met een druid zeker niet (het is een van de twee classes die ik niet op max level heb gekregen).stomley schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:14:
[...]
Haha maar dan is de vraag wat is er leuker. Een vogel zijn of een wolf?
Druid is alles. Ranged, Melee, Tank en Healer. Er is altijd wel een plek voor een Resto met de beste HoT's in de game. Method heeft Boomkin als 1 van de top 5 dps specs uitgeroepen en je kan niet mis gaan met de tank met de meeste hp in de game. Alleen feral loopt voor nu wat achter de feiten aan kwa deeps, maar dat kan heel goed veranderen met hogere haste levels. Plus instacast travel form.stomley schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:11:
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
En zo zie je maar @stomley ; je zult bij dat soort vragen altijd te maken hebben met verschillende meningen... Dus uiteindelijk is de keuze maken aan jou, door bijvoorbeeld een trial class aan te maken zodat je enigszins een kijkje kan nemen in de class en de mogelijkheden.
Gewoon lekker beide levelenstomley schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:11:
Druid als Boomkin en lekker pewpew doen en shaman als enhancement (lightning build)
Maar dat is een persoonlijke mening
Als Boomkin ben ik bang dat je alleen wel 1 van de vele gaat worden, en met enhancement ben je een van de weinige denk ik zo maar
[ Voor 12% gewijzigd door Iusedto op 07-08-2018 12:37 ]
FUMES et CARNES
Shaman is leuk voor z'n toolbox, maar kwa throughput zeker niet de beste healers. Dan denk ik eerder aan een Pala of Holy priest.loki53221 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:13:
[...]
Effin, Disc priest is natuurlijk de leukste healer class om te spelen
13:37
En vooral specifieker aangeven wat ie leuk vindt qua speelstijl. En dan niet alleen qua spec. Melee/ranged/healer, indien healer proactief button spammend (druid) of reactief en wat minder spammend (resto shammy), etc.RustStorm schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:21:
En zo zie je maar @stomley ; je zult bij dat soort vragen altijd te maken hebben met verschillende meningen... Dus uiteindelijk is de keuze maken aan jou, door bijvoorbeeld een trial class aan te maken zodat je enigszins een kijkje kan nemen in de class en de mogelijkheden.
Dan kunnen er best goede adviezen gegeven worden hier op basis van z'n eigen wensen ipv onze eigen voorkeuren
En dan zeggen dat shammies weinig throughput hebbenNibbz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:38:
Effin, Disc priest is natuurlijk de leukste healer class om te spelen
[ Voor 14% gewijzigd door toolkist op 07-08-2018 12:45 ]
Yesss! Dat is erg fijn nieuws voor iemand die wacht op de Collectors edition..
Speelstijl > Throughput imotoolkist schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:40:
[...]
En dan zeggen dat shammies weinig throughput hebben
13:37
Ik main zelf een Feral Druid voor BfA. Als je wilt gatheren is dat vogeltje heel handig maar in BfA zou flying eerste instantie uit staan en moet je weer een paar achievements halen. Dus dat vogeltje ga je eerste deel van de tijd niet zien.loki53221 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:13:
[...]
Ik zou zelf zeggen als je het niet voor gathering doet pak de leukste class/spec anders neem je een Druid aangezien mounten, dismounten, gatheren rinse en repeat een heleboel tijd kost als je het wilt farmen.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Uiteraard. Maar waarom serveer je de shammies dan af op gebrek aan throughput?
Als je ergens veelzijdig mee bent is het wel met een shammy
Voor herbing kun je ook een sky golem mount regelen, dan hoef je ook niet uit te stappen ongeacht welke class je bent. Al heeft mijn dudu ook herbing en miningKadardar schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:53:
[...]
Ik main zelf een Feral Druid voor BfA. Als je wilt gatheren is dat vogeltje heel handig maar in BfA zou flying eerste instantie uit staan en moet je weer een paar achievements halen. Dus dat vogeltje ga je eerste deel van de tijd niet zien.
Ik zou zelf zeggen als je het niet voor gathering doet pak de leukste class/spec anders neem je een Druid aangezien mounten, dismounten, gatheren rinse en repeat een heleboel tijd kost als je het wilt farmen.
[ Voor 55% gewijzigd door toolkist op 07-08-2018 13:00 ]
jammer genoeg kunnen ze dan weer niet tankentoolkist schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:58:
[...]
Uiteraard. Maar waarom serveer je de shammies dan af op gebrek aan throughput?
Als je ergens veelzijdig mee bent is het wel met een shammy
Zo jammer dat ze de shaman taunt ooit afgepakt hebben. Alhoewel, met wat overload procs op chain lightning moet aggro pakken nog niet zo heel lastig zijnWognummer schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:00:
[...]
jammer genoeg kunnen ze dan weer niet tanken
Das een redelijke optie idd. Alleen skygolem kost je gold, Druid niet.toolkist schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:58:
[...]
Voor herbing kun je ook een sky golem mount regelen, dan hoef je ook niet uit te stappen ongeacht welke class je bent. Al heeft mijn dudu ook herbing en mining
Je kunt em ook zelf makenKadardar schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:05:
[...]
Das een redelijke optie idd. Alleen skygolem kost je gold, Druid niet.
Je hebt wel meer dan 1 character nodig als je alles zelf wil doen. Je hebt namelijk 3 professions nodig; Mining, Engineering en Alchemy.toolkist schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:09:
[...]
Je kunt em ook zelf makenKost wel een maand doordat er nog steeds een cooldown op 1 item zit en je moet iets van 4000 ore minen, maar het kan dus wel degelijk gratis
Maar die heeft iedereen toch wel?icemotion schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:19:
[...]
Je hebt wel meer dan 1 character nodig als je alles zelf wil doen. Je hebt namelijk 3 professions nodig; Mining, Engineering en Alchemy.
Ik heb zelf alles naar een guildie gestuurd doordat ik de recipe voor de sky golem zelf niet heb.
Zie, daar ga je al! Zelf een Sky golem maken is dus best een effort.toolkist schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:21:
[...]
Maar die heeft iedereen toch wel?
Ik heb zelf alles naar een guildie gestuurd doordat ik de recipe voor de sky golem zelf niet heb.
Aan de andere kant is er ook een recolor van dat ding; de Mechanized Lumber extractor, die krijg je voor het verzamelen van 300 toys.
Ok, 1 Arathi Basin gedaan (en gewonnen). De XP is inderdaad goed maar geen idee hoe zich tov Invasons is.
Wel een goede filler als er geen Invasion is denk ik dan
Wel een goede filler als er geen Invasion is denk ik dan
FUMES et CARNES
Ja feitelijk gratis op het feit na dat je nog andere profs nodig hebt, daarbij elke dag voor een maand lang moet inloggen (wat ik tegen die tijd al 16 keer vergeten ben.toolkist schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:09:
[...]
Je kunt em ook zelf makenKost wel een maand doordat er nog steeds een cooldown op 1 item zit en je moet iets van 4000 ore minen, maar het kan dus wel degelijk gratis
Nee doe mij maar een Druid want die kan ik ook nog eens gebruiken op andere gebieden waarbij een mount slechts een mount blijft.
[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 07-08-2018 13:30 ]
Ik zeg toch ook nergens dat het een makkie is? Ik noem nogwel dat het een maand kost en 4000 ore...icemotion schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:26:
[...]
Zie, daar ga je al! Zelf een Sky golem maken is dus best een effort.
Aan de andere kant is er ook een recolor van dat ding; de Mechanized Lumber extractor, die krijg je voor het verzamelen van 300 toys.

Ben er een tijdje uit geweest maar ga weer beginnen in BfA.
Ga met mijn hunter (main) nog even de pre patch quests doen en proberen de class mount te halen.
Ik hou de hunter gewoon even als main anders word het helemaal chaos.
Nu komt het dilemma
Heb nog een boost voor 100 en straks dan ook voor 110.
Voor welke char ga ik die gebruiken?
paladin lvl90 : eigenlijk mijn vanilla main maar op ten duur toch over gestapt op hunter omdat die overal wat sneller in is. Heb een tijdje mee getankt maar zou niet weten of dat nog een beetje makkelijk te doen is. (heb altijd problemen gehad met aggro houden op meerdere mobs)
warlock lvl85 Demons and dots do i have to say more
priest lvl95 : Geen idee waarom dat ik dat zo lang vol heb gehouden als ik er nu over na denk
druid lvl25 : kan alles met 1 char (de offspecs gearen zal in BfA waarschijnlijk beter gaan)
rogue lvl20 : heb ik aangemaakt omdat me dit toch leuker lijkt dan de feral druid
Nu wil ik ook een shaman aan gaan maken maar die moet nog even wachten tot ik de alied dwarfs heb unlocked
keuzes keuzes
en allemaal persoonlijk ik weet het zught
Ga met mijn hunter (main) nog even de pre patch quests doen en proberen de class mount te halen.
Nu komt het dilemma
paladin lvl90 : eigenlijk mijn vanilla main maar op ten duur toch over gestapt op hunter omdat die overal wat sneller in is. Heb een tijdje mee getankt maar zou niet weten of dat nog een beetje makkelijk te doen is. (heb altijd problemen gehad met aggro houden op meerdere mobs)
priest lvl95 : Geen idee waarom dat ik dat zo lang vol heb gehouden als ik er nu over na denk
druid lvl25 : kan alles met 1 char (de offspecs gearen zal in BfA waarschijnlijk beter gaan)
rogue lvl20 : heb ik aangemaakt omdat me dit toch leuker lijkt dan de feral druid
Nu wil ik ook een shaman aan gaan maken maar die moet nog even wachten tot ik de alied dwarfs heb unlocked
keuzes keuzes
Je kan altijd de 'try at lvl100' functie proberen, en de boost even bewaren. Al je alts (en degene die je nog niet hebtPjotter87 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:17:
Ben er een tijdje uit geweest maar ga weer beginnen in BfA.
Nu komt het dilemma![]()
keuzes keuzes
Dan kun je daarna misschien wat makkelijker kijken wat je eventueel wilt boosten. Zowiezo ben je niet verplicht te boosten natuurlijk, bewaren kan altijd.
Wat is nu precies de reden waarom Boomkin zo populair is ?
Is dat puur DPS ? Of DPS icm utility ? Of iets anders ?
Iemand enig idee want ik heb wel even Boomkin gespeeld in de beta maar ik was er (nog?) niet weg van
Iemand enig idee want ik heb wel even Boomkin gespeeld in de beta maar ik was er (nog?) niet weg van
FUMES et CARNES
zo jammer dat ze 2hander windfury shamans weg gehaald hebben. dat was echt geweldig in vanilla.toolkist schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:03:
[...]
Zo jammer dat ze de shaman taunt ooit afgepakt hebben. Alhoewel, met wat overload procs op chain lightning moet aggro pakken nog niet zo heel lastig zijn
Hou nog steeds vast aan dat gevoel en hopelijk komt dat terug in de reworks.
Terugkomend op mijn voorkeur is een lastige. Heb eigenlijk altijd shammy gemained op een alliance char en twijfel nu dus om hem te lvlen op horde char. Druid is al wel 70 en verder, maar mis een soort van "wow" gevoel dat shammy wel geeft. Het healen van de resto vind ik dan wel weer leuker dan die van de shammy.
zal vanavond eens de try at lvl 100 proberen. kijken of ik er dan uit kan komen.Xanaroth schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:35:
[...]
Je kan altijd de 'try at lvl100' functie proberen, en de boost even bewaren. Al je alts (en degene die je nog niet hebt) zijn redelijk laag level, waar een class vaak nog niet genoeg speelgoed heeft om echt uit te testen of het leuk is.
Dan kun je daarna misschien wat makkelijker kijken wat je eventueel wilt boosten. Zowiezo ben je niet verplicht te boosten natuurlijk, bewaren kan altijd.
is tanken nog steeds een beetje het zelfde gebleven als in cata? (is inmiddels zo lang geleden dat ik getacked heb
Tanken lijkt met alle specs prima te gaan. De een wat meer moeite dan de ander. Vooral omdat de tanks meer verschillen lijken te hebben met eigen voor/nadelen. Warrior/paladin hebben bijvoorbeeld blocks (goed tegen veel kleine hits, minder tegen 1 grote) DH heeft 'gratis' 10% magic mitigation, DK heeft heel veel self-heal, monk spreidt met stagger de damage meer uit als een DoT etc. Dus de ene boss of dungeon kan per class heel anders aanvoelen in hoe makkelijk of zwaar het is.Pjotter87 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:36:
[...]
zal vanavond eens de try at lvl 100 proberen. kijken of ik er dan uit kan komen.
is tanken nog steeds een beetje het zelfde gebleven als in cata? (is inmiddels zo lang geleden dat ik getacked heb) of werkt dat tegenwoordig heel anders? en zijn paladins nog een beetje ok als tank of word je finaal uitgelachen als je als paladin wilt tanken?
Ben ook pas net weer 5 dagen bezig maar gebruik van cooldowns/mitigation lijkt wat belangrijker tegenwoordig dan vroegah, en je bent meer afhankelijk van DPS met hersens wat betreft targetting/cc/geen pulls doen omdat je niet meer zoals bij wotlk/cata als tank de groep er doorheen kunt dragen en helpen.
Zo had ik gister een gevecht van 2-3min, omdat de dps de skull niet prioriteit gaf (dus tranquility heal ging 3x succesvol over de mob groep heen. zucht.).
Grootste probleem blijft het tanken zelf, dat wanneer het slecht gaat, je als tank wordt gekicked en niet degene die het probleem veroorzaakt. Wipe komt door de tank, niet degene die de extra pull deed met 0 mana op de healer en geen cooldowns beschikbaar. Als de run te lang duurt is de tank te traag met pullen en ligt het niet aan de te lage dps van de 3 anderen. etc etc. Dat is dus nog steeds hetzeflde
Dus imo tanken alleen doen als je masochist bent, of vrienden/guildies hebt die wel bereid zijn hun deel van het werk te doen.
[ Voor 19% gewijzigd door Xanaroth op 07-08-2018 15:50 ]
God, dit is zo herkenbaarXanaroth schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:44:
[...]
....
Grootste probleem blijft het tanken zelf, dat wanneer het slecht gaat, je als tank wordt gekicked en niet degene die het probleem veroorzaakt. Wipe komt door de tank, niet degene die de extra pull deed met 0 mana op de healer en geen cooldowns beschikbaar. Als de run te lang duurt is de tank te traag met pullen en ligt het niet aan de te lage dps van de 3 anderen. etc etc. Dat is dus nog steeds hetzeflde

Ben je tijdens het spelen wel eens geslagen door een mob? Kreunende kip ftw.Iusedto schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:17:
Wat is nu precies de reden waarom Boomkin zo populair is ?
En die /dance
Of in kip-form mounten, kip op kodo
En starfail natuurlijk
Voor mij is het in ieder geval wel m'n favoriete ranged spec. Al heb ik em in de prepatch nog niet uitgeprobeerd.
Voor mij juist niet. Mensen willen niet moeten wachten op een nieuwe tank, dat duurt uren. En in mythic plus betekent het meteen einde key dus ook daar word je niet zo snel gekickt.
Nu einde expansion, een expansion waarin het steeds het doel was om zo groot mogelijke groepen tegelijk neer te vegen, moet je alleen geen wonderen met gaan verwachten qua marks opvolgen enzo. Dus gewoon zelf je interrupts/stuns bewaren voor die healer. En de tactics kennen... Bij lfr Aggramar zie ik de afgelopen 6* dat ik er geweest ben een 100% faal op de rend... Dat mag einde expansion toch zo langzaamaan wel bekend zijn?
[ Voor 38% gewijzigd door toolkist op 07-08-2018 17:36 ]
Het is meer dat net terugkerende spelers heel die groepen niet kunnen handlen want te lage gear. Dus sta je daar met je poep gear teveel klappen op te vangen en dood te gaan. Dan komt er ook nog eens de balancing van dit moment die nergens opslaat. Ja, je kon eerst gemakkelijk 2 a 3 packs pullen of zelfs meer maar doe dat nu en je bent dood. Je speelt een level 110 in een level 120 game en balancing is simpelweg poep. De eene tank kan het wel en de andere niet omdat de tanks zodanig veel van elkaar verschillen.toolkist schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:24:
Voor mij juist niet. Mensen willen niet moeten wachten op een nieuwe tank, dat duurt uren. En in mythic plus betekent het meteen einde key dus ook daar word je niet zo snel gekickt.
Nu einde expansion, een expansion waarin het steeds het doel was om zo groot mogelijke groepen tegelijk neer te vegen, moet je alleen geen wonderen met gaan verwachten qua marks opvolgen enzo. Dus gewoon zelf je interrupts/stuns bewaren voor die healer.
Ten eerste is voor het hoop tanks logisch te denken dat de tank smash eerst komt en daarna de rend. Veel tanks zijn daar gewoon op ingesteld bij die fight. Ik ben er ook 2 keer dood gegaan omdat het vergeten was. Nu gebeurd het me niet meer maar alsnog, als je hardcore LFR farmed zou dat vast wel heel goed in je systeem zitten maar iedereen die normal en hoger doet en een keer LFR op ze alt tank doet verwacht minimaal dat er niet veel veranderd is als je die boss voor de eerste keer pulled in LFR.toolkist schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:24:
En de tactics kennen... Bij lfr Aggramar zie ik de afgelopen 6* dat ik er geweest ben een 100% faal op de rend... Dat mag einde expansion toch zo langzaamaan wel bekend zijn?
Heb het erg lang volgehouden maar kon het toch niet laten om maar weer de Collectors edition te bestellen. Niet te geloven elke keer weer.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Join de club, maarten laten we de volgende expansion ff in het najaar/winter releasen ipv nuTr!gger schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:27:
Heb het erg lang volgehouden maar kon het toch niet laten om maar weer de Collectors edition te bestellen. Niet te geloven elke keer weer.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
....en je hebt hele grote voetentoolkist schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:24:
[...]
Ben je tijdens het spelen wel eens geslagen door een mob? Kreunende kip ftw.
En die /dance![]()
Of in kip-form mounten, kip op kodo
En starfail natuurlijk![]()
Voor mij is het in ieder geval wel m'n favoriete ranged spec. Al heb ik em in de prepatch nog niet uitgeprobeerd.

Boomkin is inderdaad leuk.
Bijna 112 nu. Speelt vrij makkelijk en lekker
FUMES et CARNES
Broken isles shards down ofzo ? ik en me maten waren bezig met worldquests en komen er allemaal niet meer in. Zitten ook nog is verspreid over paar servers
Daar zou je helemaal gelijk in hebben als we net een maandje, of misschien 2, op Argus zaten. Maar aan het einde van de expansion?Kadardar schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:18:
Ten eerste is voor het hoop tanks logisch te denken dat de tank smash eerst komt en daarna de rend. Veel tanks zijn daar gewoon op ingesteld bij die fight. Ik ben er ook 2 keer dood gegaan omdat het vergeten was. Nu gebeurd het me niet meer maar alsnog, als je hardcore LFR farmed zou dat vast wel heel goed in je systeem zitten maar iedereen die normal en hoger doet en een keer LFR op ze alt tank doet verwacht minimaal dat er niet veel veranderd is als je die boss voor de eerste keer pulled in LFR.
Ik doe amper lfr en deed het van de week eens om te proberen de scythe te krijgen. Volledig op autopilot defight doen. Ging er vanuit dat foe breaker eerst kwam. Ik lag lekker de grond te kussen kan ik je vertellen. En ik heb vooral heroic en mythic gedaan. Dus ja het kan nogsteeds.toolkist schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 00:02:
[...]
Daar zou je helemaal gelijk in hebben als we net een maandje, of misschien 2, op Argus zaten. Maar aan het einde van de expansion?
Steam: Ryada.
Ik doe amper LFR. Beter gezegd, ik doe zowat als geen LFR. Dus ja als ik dan een keer op een alt eens iets ga doen kunnen tactics heel anders uitpakken dan je gewend bent.toolkist schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 00:02:
[...]
Daar zou je helemaal gelijk in hebben als we net een maandje, of misschien 2, op Argus zaten. Maar aan het einde van de expansion?
Dus nee ik zou zeker niet zeggen, hoe kunnen mensen falen aan het einde van de expansion. De meeste die dat zeggen farmen hardcore LFR elke week, want? Echt geen idee. Zoek gewoon een raiding guild en doe het echte raiding ipv toeristen mode.
Als u naar links kijkt ziet u de flame rend niet aankomen
Complete noob vraag, maar speel pas sinds kort (weer) WoW; Ik heb m'n artifact weap, ilvl is momenteel 195, ben al 110. Kan het ilvl van je weap nog actief omhoog krijgen of hoe gaat dat?
Ben nu bezig met Argus, en klein beetje broken shore, maar krijg m'n ilvl niet echt omhoog, zit vast rond de 177. Queue regelmatig voor dungeons/ raids, doe m'n world quests, maar betere gear krijg ik echt sporadisch. Iemand tips?
Zit in een guild, krijg van hen het idee om weinig meer te doen met broken shore, omdat volgende week toch BfA uitkomt. Zal wel fijn zijn om voor die tijd m'n ilvl hoger te hebben denk ik?
Ben nu bezig met Argus, en klein beetje broken shore, maar krijg m'n ilvl niet echt omhoog, zit vast rond de 177. Queue regelmatig voor dungeons/ raids, doe m'n world quests, maar betere gear krijg ik echt sporadisch. Iemand tips?
Zit in een guild, krijg van hen het idee om weinig meer te doen met broken shore, omdat volgende week toch BfA uitkomt. Zal wel fijn zijn om voor die tijd m'n ilvl hoger te hebben denk ik?
Als je geen hoog ilvl artifact hebt krijg je in het begin van bfa een quest die je een relatief fatsoenlijk wapen geeft. Dis ik zou me er niet al te druk over makenco2301 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 07:44:
Complete noob vraag, maar speel pas sinds kort (weer) WoW; Ik heb m'n artifact weap, ilvl is momenteel 195, ben al 110. Kan het ilvl van je weap nog actief omhoog krijgen of hoe gaat dat?
Gisteren na 3 maanden elke dag op 2 chars World-Defiler set (plate) farmen eindelijk completed.
Wat een mooi en uniek setje. Dus mocht je hem nog niet completed hebben, het kan nog
Wat een mooi en uniek setje. Dus mocht je hem nog niet completed hebben, het kan nog
CoolAzerox schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:17:
Gisteren na 3 maanden elke dag op 2 chars World-Defiler set (plate) farmen eindelijk completed.
Gaat die set weg als BfA er is of kan het gewoon nog worden gefarmed later on?
Dat is enkel een weap, of ook armor?Ryada schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 07:48:
[...]
Als je geen hoog ilvl artifact hebt krijg je in het begin van bfa een quest die je een relatief fatsoenlijk wapen geeft. Dis ik zou me er niet al te druk over maken
En zijn WQ's, raids en dungeons, de way to go om gear te farmen? Heb continu het idee dat ik iets heel belangrijks over het hoofd zie
afaik blijft de set gewoon bestaan; net als de mounts etc.RustStorm schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:20:
[...]
CoolDat is zeker een fantastische mog set.
Gaat die set weg als BfA er is of kan het gewoon nog worden gefarmed later on?(dat zou wel fijn zijn)
zelf mis ik alleen de chest nog van de cloth set, maar dat kreng wilde maar niet droppen en ben ik intussen maar wat anders gaan doen

Goed te horenDawn schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:27:
[...]
afaik blijft de set gewoon bestaan; net als de mounts etc.
zelf mis ik alleen de chest nog van de cloth set, maar dat kreng wilde maar niet droppen en ben ik intussen maar wat anders gaan doenmisschien dat ik het later nog eens oppak.
Niks over gelezen hoor, dus vast nog haalbaar.RustStorm schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:20:
[...]
CoolDat is zeker een fantastische mog set.
Gaat die set weg als BfA er is of kan het gewoon nog worden gefarmed later on?(dat zou wel fijn zijn)
Maar met BFA on the corner weinig tijd voor. Daarom blij dat die boots nog dropte deze week
Je krijgt in het begin ook 1 stuk azerite armor. Waar ik zou aanraden de chestpiece te keizen omdat die meer stats geeft.co2301 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:26:
[...]
Dat is enkel een weap, of ook armor?
En zijn WQ's, raids en dungeons, de way to go om gear te farmen? Heb continu het idee dat ik iets heel belangrijks over het hoofd zie
Je hebt argunite gear, dit kan je kopen met veiled argunite in de vindicar. raids, mythic+ en dat is het. WQ is alleen handig in het begin.
Die boots ben ik ook wel 3 weken mee bezig geweest hoor. Tussendoor is de set nog wel een keer in zijn geheel gedropt (op de boots na dus). De aanhouder wint dacht ik en dat loontDawn schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:27:
[...]
afaik blijft de set gewoon bestaan; net als de mounts etc.
zelf mis ik alleen de chest nog van de cloth set, maar dat kreng wilde maar niet droppen en ben ik intussen maar wat anders gaan doenmisschien dat ik het later nog eens oppak.
Als ik het goed hebt dropt de set voornamelijk uit kistjes toch? Of zijn er ook farmable mobs?
De rares droppen ook pieces (heb er zelf 2 van op deze manier)RustStorm schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:33:
Als ik het goed hebt dropt de set voornamelijk uit kistjes toch? Of zijn er ook farmable mobs?
Ha ha .. geweldig, ik denk dat Blizz zijn doe bereikt heeft en dat Horde/Allaince aardig gepolariseerd is nu! BfA kan beginnen!!Ricmaniac schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:01:
Zo staan ze op de RP server Argent dawn er nu bij =p
[afbeelding]
hmm net het scenario gespeeld maar die reward waarom ? ik kan al 210 wapens krijgen en dan 180 uitdelen nu...
Edit: ahh even verder gelezen maar het lijkt erop dat blizz de rewards iets aangepast heeft? de juiste reward was idd de mount van vorige week
Edit: ahh even verder gelezen maar het lijkt erop dat blizz de rewards iets aangepast heeft? de juiste reward was idd de mount van vorige week
[ Voor 40% gewijzigd door Wognummer op 08-08-2018 08:55 ]
kunnen weapons zijn met een unieke skin? dus voor de transmog.Wognummer schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:51:
hmm net het scenario gespeeld maar die reward waarom ? ik kan al 210 wapens krijgen en dan 180 uitdelen nu...
Plate set dropt enkel in Krokuun van alle chests en rares: Command Endaxis, Tereck the Selector, Khazaduum, Commander Vecaya, Talestra the Vile en Mistress Il'thendra (Antoran Wastes).RustStorm schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:33:
zijn crafting professions zoals leatherworking nog wel een beetje viable?
Wil mn boost eigenlijk gebruiken voor een shaman. en zat te denken aan skinnign en leatherworking.
maar ben er al weer zo lang uit.
Als dit eigenlijk niks meer is dan zit ik te denken aan herb/alch
Wil mn boost eigenlijk gebruiken voor een shaman. en zat te denken aan skinnign en leatherworking.
maar ben er al weer zo lang uit.
Als dit eigenlijk niks meer is dan zit ik te denken aan herb/alch
Dat moet nog gaan blijken maar denk dat dit tegenvalt, je kan beter jwelcrafting, alchemy of enchanting nemen denk ik. Die zijn altijd relevant, gear craften houd meestal snel op als mensen progressen door een Xpac. Wat wel goed is is dat nu per expansion een leveling komt, dus BfA wort 1-100, ongeacht wat je daarvoor hebt gedaan. Makkelijker om te switchen later als dart nodig blijkt.beebie121 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:15:
zijn crafting professions zoals leatherworking nog wel een beetje viable?
Dus stel ik heb nu lw op max. en ik switch naar alch dan behoud ik mijn lw in een soort van archief?Ioramus schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:19:
[...]
Dat moet nog gaan blijken maar denk dat dit tegenvalt, je kan beter jwelcrafting, alchemy of enchanting nemen denk ik. Die zijn altijd relevant, gear craften houd meestal snel op als mensen progressen door een Xpac. Wat wel goed is is dat nu per expansion een leveling komt, dus BfA wort 1-100, ongeacht wat je daarvoor hebt gedaan. Makkelijker om te switchen later als dart nodig blijkt.
Vind jc niet echt leuk
Volgens mij niet, maar in ieder geval als je kiest voor leatherwroking nu in BfA en later wil switchen naar alchemy, dan hoef je voor Alchemy alleen maar 1-100 te levelen en niet meer van 1-900. Je hebt dan niet alle recepies van voorgaande XPAcs natuurlijk.beebie121 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:24:
[...]
Dus stel ik heb nu lw op max. en ik switch naar alch dan behoud ik mijn lw in een soort van archief?
spoiler:
moet ik nu echt dat vliegende schip serieus nemen? en de Deus Ex Jaina die net op tijd iedereen weg kan teleporten. En ook nog even de dag red met haar schip?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ja, ik vond dit ook een beetje too much, leuk gedaan allemaal maar een beetje te veel.
corset schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:35:
spoiler:moet ik nu echt dat vliegende schip serieus nemen? en de Deus Ex Jaina die net op tijd iedereen weg kan teleporten. En ook nog even de dag red met haar schip?
Hopelijk hit ik vandaag lvl 80, iemand nog tips om snel lvl 110 te worden voordat BFA uitkomt? 1-80 ging voor mijn gevoel heel trraag...
Het snelste is een character boostxGROOVER schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:38:
Hopelijk hit ik vandaag lvl 80, iemand nog tips om snel lvl 110 te worden voordat BFA uitkomt? 1-80 ging voor mijn gevoel heel trraag...
Het was net een disney attractie. Past totaal nietDonkoking schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:36:
Ja, ik vond dit ook een beetje too much, leuk gedaan allemaal maar een beetje te veel.
[...]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nee, dat is het niet, maar, je hoeft nu niet meer van 1-900 te levelen om de current recipes te kunnen craften, in plaats daarvan is er per expansion een blok van 1-100. Het voordeel is dat je meteen met de current craftables kunt werken, nadeel is, dat je voor de oudere recipes ook daadwerkelijk items uit die content moet maken om skillups te krijgen ben ik al achter.beebie121 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:24:
[...]
Dus stel ik heb nu lw op max. en ik switch naar alch dan behoud ik mijn lw in een soort van archief?
Vind jc niet echt leukvandaar dat ik lw zat te denken maar dan wordt het alch denk ik.
Zucht, net begonnen maar aan REP Farmen voor highmountain.... Valt me vies tegen t.o.v. Nightborne. Dit was een stuk makkelijker. 250 rep per keer die dungeon. Ben ook nog een een rogue, dus kan niet de hele instance skippen.....
DIKKKE ZUCHT..
Ik wil namelijk een highmountain tauren druid maken, boosten etc. kan niet, omdat je dan je heirloom gear niet krijgt QQ....
DIKKKE ZUCHT..
Ik wil namelijk een highmountain tauren druid maken, boosten etc. kan niet, omdat je dan je heirloom gear niet krijgt QQ....
Verwijderd
Heritage gear bedoel je? Die is lelijk man. Heb de set zelf gehaald maar snel weer xmogged naar wat anders.
Welkom op Bloodhoof ik speel daar zelf nu al ongeveer 5 jaar. Optimus Pruim zeg je ? Ik zal is kijken zit op dit moment zelf in "Looks filthy Gorgeous" . Mocht je een keer wat willen doen add KoelebobesKieft91 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:44:
Gisteren ook weer begonnen, meteen een nieuwe server opgezocht aangezien degene waar ik op zat de guild dood was.
Op Bloodhof (Horde) begonnen en de guild "Optimus Pruim" gejoined. NL guild met veel mensen online, op het eerste oog zag het er top uit!
BTC €94.837,08
corset schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:42:
[...]
Het was net een disney attractie. Past totaal niet
spoiler:
Het is een vervolg op de warbringer: Jaina animatie. Ik had inderdaad ook niet verwacht dat ze er Efteling gewijs mee zou omgaan 
Het is gewoon quest reward gear helaas.Dawn schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:55:
[...]
kunnen weapons zijn met een unieke skin? dus voor de transmog.
Indien je nog geen professions hebt op dat char:xGROOVER schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:38:
- mining/herbing nemen
- warmode aanzetten
- darkmoon faire buff halen
- mining/herben alles wat je vindt, ook in de low level startgebieden
[ Voor 28% gewijzigd door Kapoen op 08-08-2018 10:17 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Voor mij was met name 60-80 een drama, questing gaat langszaam, dungeons gaan naar mijn gevoel nog het snelst. Daarna MoP was altijd ok om te doen, WoD (treasures en bonus quests) gaat snel en Legion met de legion invasions heel erg snel. Denk dat je nu dus het ergste achter de rug hebtxGROOVER schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:38:
Highmountain WQs, emissaries (als ze er zijn voor Highmountain) en missies (maar die zijn sinds de pre-patch verminderd). Dat is het snelste als je alle "gewone" quests al hebt gedaan.Squishie schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:09:
Zucht, net begonnen maar aan REP Farmen voor highmountain.... Valt me vies tegen t.o.v. Nightborne. Dit was een stuk makkelijker. 250 rep per keer die dungeon. Ben ook nog een een rogue, dus kan niet de hele instance skippen.....
DIKKKE ZUCHT..
Ik heb alle WQs gedaan voor highmoutnain, meestal maar 250-500 rep per dag.... Emissaries kans 2 op 7... dusja, valt vies tegen allemaal.Ioramus schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:17:
[...]
Highmountain WQs, emissaries (als ze er zijn voor Highmountain) en missies (maar die zijn sinds de pre-patch verminderd). Dat is het snelste als je alle "gewone" quests al hebt gedaan.
Ik heb vernomen dat ze de requirement niet gaan weghalen.... Dus dan ben ik nog wel even zoet. Ben net revered na 3 weken tijd.
Ja, niet echt fijn, Zeker als je dit voor alle 4 die allied races zou willen doien. Daarna eventueel nog levelen 20-110 voor de heritage armor maakt het ook al geen sinecure sinds de pre-patch zelfs na de "fixes" blijft het saai en langdurig..Squishie schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:28:
[...]Ik heb vernomen dat ze de requirement niet gaan weghalen.... Dus dan ben ik nog wel even zoet. Ben net revered na 3 weken tijd.
Misschien even wachten op Blizzcon en zien of ze ooit van plan gaan zijn dit wat te vereenvoudigen. In de tussentijd komen er ook al allied races op BfA dus die zouden dan makkelijker moeten zijn en kun je je daar beter op concentreren voor nu.
Dat wist ik inderdaad, maar van evil/good looking naar "Disney on parade" was nogal raar.Kapoen schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:15:
[...]
spoiler:Het is een vervolg op de warbringer: Jaina animatie. Ik had inderdaad ook niet verwacht dat ze er Efteling gewijs mee zou omgaan
[...]
Het is gewoon quest reward gear helaas.
[...]
Indien je nog geen professions hebt op dat char:
- mining/herbing nemen
- warmode aanzetten
- darkmoon faire buff halen
- mining/herben alles wat je vindt, ook in de low level startgebieden
Verwijderd
Ha, je maakte me aan het lachen. Tactics in LFR? Ik doe het af en toe op een alt en als er een nieuwe tier uit is dan is dat de helft van de keren een wipe omdat niemand aan tactics doet. Daarna gaat het percentage succesvolle kills omhoog, omdat de mensen gear krijgen tactics wordt de helft van de tijd nog steeds niet gebruikt, iedere boss is Patchwerk!Kadardar schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 00:52:
[...]
Ik doe amper LFR. Beter gezegd, ik doe zowat als geen LFR. Dus ja als ik dan een keer op een alt eens iets ga doen kunnen tactics heel anders uitpakken dan je gewend bent.
Dus nee ik zou zeker niet zeggen, hoe kunnen mensen falen aan het einde van de expansion. De meeste die dat zeggen farmen hardcore LFR elke week, want? Echt geen idee. Zoek gewoon een raiding guild en doe het echte raiding ipv toeristen mode.
Als u naar links kijkt ziet u de flame rend niet aankomen
En nu is LFR helemaal een ramp geworden, omdat het weer vol zit met terugkerende undergeared spelers die geen tactics doen. Ik blijf er voorlopig even ver van.
Grootste deel is iedere boss patchwerk in lfr en zijn fatal tactics niet echt fatal op soms wat tactics na.Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:56:
[...]
Ha, je maakte me aan het lachen. Tactics in LFR? Ik doe het af en toe op een alt en als er een nieuwe tier uit is dan is dat de helft van de keren een wipe omdat niemand aan tactics doet. Daarna gaat het percentage succesvolle kills omhoog, omdat de mensen gear krijgen tactics wordt de helft van de tijd nog steeds niet gebruikt, iedere boss is Patchwerk!
En nu is LFR helemaal een ramp geworden, omdat het weer vol zit met terugkerende undergeared spelers die geen tactics doen. Ik blijf er voorlopig even ver van.
Voorbeel was hier Aggra en hoe mensen er nog steeds op kunnen falen.... sorry maar ik ga geen tactics lezen voor LFR als ik al veel verder ben. Als je dan eerst tank smash (foe breaker) verwacht maar het blijkt uiteindelijk een Rend te zijn die one shot noem ik dat wel een tactic.
Maar goed, meeste bosses zijn gewoon piss easy, maar een enkele tactic hier en daar zijn wel fatal.
Verwijderd
Ahhh wat kutSquishie schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:28:
[...]
Ik heb alle WQs gedaan voor highmoutnain, meestal maar 250-500 rep per dag.... Emissaries kans 2 op 7... dusja, valt vies tegen allemaal.
Ik heb vernomen dat ze de requirement niet gaan weghalen.... Dus dan ben ik nog wel even zoet. Ben net revered na 3 weken tijd.

Ik twijfel nog of ik eerst Void Elfs of IronForge dwergen ga halen.
Misschien een domme vraag.
Maar lees her en der dat er mensen al aan het lvlen zijn.
Kan dat nu al als je BfA al hebt gekocht?
Of alleen maar op de test servers?
Maar lees her en der dat er mensen al aan het lvlen zijn.
Kan dat nu al als je BfA al hebt gekocht?
Of alleen maar op de test servers?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.