Tot nu toe loopt levellen aardig op Draenor. Route die ik toch heb genomen is tank route van blood DK->DH->allied race unlock, om dan met lvl110 boost direct geleveld Highmountain Tauren te hebben. Heb ik ook wat extra tijd om class te kiezen, want ben nog niet helemaal uit.
Sta ondertussen op lvl64 ofzo, pak ondertussen 1-2 levels/uur nu door non-stop dungeons te doen als tank (gemiddelde quest is 9k xp, random dungeon is 56k xp exclusief de dungeon quests hier en daar, lijkt dus aardig efficiënt voor nu).
Met wat geluk is het zondag of maandag DH starten voor instant lvl70 -> lvl98 en dan kan ik ergens volgende week de exalted grind beginnen. Best blij dat ik niet voor de instant-lvl110 route ben gegaan, want dan had ik erna 1-110 volledig moeten grinden. Brrr.
Moet zeggen dat het targetten wel een nachtmerrie is op het moment, loop constant tegen hitboxes aan waardoor ik letterlijk mobs niet kan selecteren. Tot nu toe geen probleem omdat ik met aoe-spam aardig ver kom, maar vroeg of laat gaat dat natuurlijk mis.
Zijn daar nog oplossingen/addons voor?
En misschien wat globaler, is er in het algemeen een goede 'alles in 1' tank addon?
[
Voor 14% gewijzigd door
Xanaroth op 03-08-2018 22:28
]