Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn level volgorde voor BfA zou zijn :
- unholy DK of Enhancement als eerste, kan letterlijk niet kiezen :)
- survival hunter

Enige die dat nog zou kunnen veranderen is een assasination rogue omdat ik die gisteren heb gespeeld en daar helemaal weg van ben.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:53:
- survival hunter

Enige die dat nog zou kunnen veranderen is een assasination rogue omdat ik die gisteren heb gespeeld en daar helemaal weg van ben.
ennnn BfA is afgelopen en usedto had nog steeds geen main :+

Je hebt nog een paar dagen dus ik zou maar een keuze gaan maken binnenkort. :P

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-09 00:29
Wat een vette trailer zeg die "Old Soldier"! Blizzard doet dat toch wel altijd fantastisch! Ben erg nieuwsgierig welke richting het verhaal uiteindelijk op zal gaan.

Ik denk dat ik zelf transfer naar Silvermoon of Ravencrest. Waarbij Ravencrest toch well aanzienlijk minder populated is als ik zo door Stormwind wandel. Moeilijke keuze. Zijn er nog mensen die Alliance spelen op deze servers en mij hier meer over kunnen vertellen?

Ik kijk uit naar het weekend, lekker lang WoW! Rogue verder levelen naar 110, snel campaign doorlopen en prepatch event. Nog een uurtje en dan stap ik in de auto richting huis! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Iusedto schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:53:
- survival hunter

haha mooie top 3 :+
Sub Rogue beetje verpest door de GCD veranderingen, rogue staat dus op een erg laag pitje.

Ik lvl mijn main priest en denk vrij snel mijn Druid maar puur alleen omdat die Herb/Mining heeft en ikalle chars (op 2 na) rond heb lopen met Engineering.

Wellicht dat ik alleen mine/herb en weinig quest met de druid, eerste echte alt weet ik nog niet.
Of Paladin (prot/holy) of Monk (Brew/MW).

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Tot nu toe loopt levellen aardig op Draenor. Route die ik toch heb genomen is tank route van blood DK->DH->allied race unlock, om dan met lvl110 boost direct geleveld Highmountain Tauren te hebben. Heb ik ook wat extra tijd om class te kiezen, want ben nog niet helemaal uit.

Sta ondertussen op lvl64 ofzo, pak ondertussen 1-2 levels/uur nu door non-stop dungeons te doen als tank (gemiddelde quest is 9k xp, random dungeon is 56k xp exclusief de dungeon quests hier en daar, lijkt dus aardig efficiënt voor nu).

Met wat geluk is het zondag of maandag DH starten voor instant lvl70 -> lvl98 en dan kan ik ergens volgende week de exalted grind beginnen. Best blij dat ik niet voor de instant-lvl110 route ben gegaan, want dan had ik erna 1-110 volledig moeten grinden. Brrr.

Moet zeggen dat het targetten wel een nachtmerrie is op het moment, loop constant tegen hitboxes aan waardoor ik letterlijk mobs niet kan selecteren. Tot nu toe geen probleem omdat ik met aoe-spam aardig ver kom, maar vroeg of laat gaat dat natuurlijk mis.
Zijn daar nog oplossingen/addons voor?
En misschien wat globaler, is er in het algemeen een goede 'alles in 1' tank addon?

[ Voor 14% gewijzigd door Xanaroth op 03-08-2018 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Hmm valt me nu pas op maar met de nieuwe Wqs dropped er geen gear voor je specc meer is dat nieuw? mijn loot specc staat op current (retri pala) maar er blijven maar 1h weapons en shields dropped als rewards waar ook bij staat spec holy :P

[ Voor 7% gewijzigd door Wognummer op 04-08-2018 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 17:48
Wognummer schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:30:
Hmm valt me nu pas op maar met de nieuwe Wqs dropped er geen gear voor je specc meer is dat nieuw? mijn loot specc staat op current (retri pala) maar er blijven maar 1h weapons en shields dropped als rewards waar ook bij staat spec holy :P
Ik heb tot nu toe op al mijn plate klasses voor alle specs wapens en schilden gekregen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:27
Ik denk dat ik eerst voor de DK ga of Demon Hunter in BfA
of misschien toch enhancement shaman? feral cat druid??? hmmmm lastig haha

Ik zit er ook aan te denken om mijn troll shaman ----> Highmaintain Tauren te veranderen, kost alleen wel €20 toch? :/

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 04-08-2018 11:16 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
Kapoen schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:12:
[...]

Ik heb tot nu toe op al mijn plate klasses voor alle specs wapens en schilden gekregen.
schijnt een dingetje te zijn

https://us.battle.net/forums/en/wow/topic/20766826669?page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik wil best geloven dat RNG vervelend is, maar ik heb aan mijn kant echt niet te klagen. Mijn DK heeft een 2h en 2x 1h geloot. Mijn warrior, 2x 1h, een schild en 2x 2h. Idem voor mijn pally met alle specs. Het is natuurlijk de ene dag tegen de andere, ik heb ook dagen gehad met 2x shoulders en 2x wrists als quest rewards. Dan deed ik geen quests en wachtte gewoon op de volgende cyclus.

Als ik al ergens over wil klagen is het feit dat niet alle gear slots bediend worden door deze WQs. Er zijn geen cloaks, rings, necklaces of trinkets jammer genoeg.

En hoe lang zullen deze items meegaan in de nieuwe content? Na de vorige ronde met gratis gear (pre legion event) had ik het meeste al halverwege de grind naar 110 vervangen.

[ Voor 23% gewijzigd door Kapoen op 04-08-2018 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
Kapoen schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:40:
[...]

Ik wil best geloven dat RNG vervelend is, maar ik heb aan mijn kant echt niet te klagen. Mijn DK heeft een 2h en 2x 1h geloot. Mijn warrior, 2x 1h, een schild en 2x 2h. Idem voor mijn pally met alle specs. Het is natuurlijk de ene dag tegen de andere, ik heb ook dagen gehad met 2x shoulders en 2x wrists als quest rewards. Dan deed ik geen quests en wachtte gewoon op de volgende cyclus.

Als ik al ergens over wil klagen is het feit dat niet alle gear slots bediend worden door deze WQs. Er zijn geen cloaks, rings, necklaces of trinkets jammer genoeg.

En hoe lang zullen deze items meegaan in de nieuwe content? Na de vorige ronde met gratis gear (pre legion event) had ik het meeste al halverwege de grind naar 110 vervangen.
ow geloof me ik maak er zelf geen dingetje van hoor :) mn main heeft het bijna niet nodig (ja alleen de slots die idd niet bediend worden) en je wapen word bij q 1 vervangen ofzo :)

wat ik wel echt bagger stront irritant vind is dat ik op vakantie ben tijdens de release en een laptop van 9 jaar oud mee heb :+ dus bijna niet kan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:02
JDdeV1992 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:32:

Ik denk dat ik zelf transfer naar Silvermoon of Ravencrest. Waarbij Ravencrest toch well aanzienlijk minder populated is als ik zo door Stormwind wandel. Moeilijke keuze. Zijn er nog mensen die Alliance spelen op deze servers en mij hier meer over kunnen vertellen?
Ik ben zelf uiteindelijk op Ravencresg terecht gekomen en ga hier in ieder gevak niet meer weg. Op het moment lijkt SW stuk leger, maar op goede dagen is het ram vol. Nu zit alles veel verspreid naar aanloop van BFA. Argus zit redelijk wat volk de laatste tijd en zelfde geldt voor broken shore.

Ikzelf ben in ieder geval dik tevreden. Ook de pvp battleground lijkt goed balanced, wins/loss is ongeveer 50/50, dus geen sterke overmacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 13:44
Ik heb een vraagje voor jullie....

Vroeger speelde ik best wel veel WoW.
Mijn hoogste char is level 90 ... en nog een paar van 85,87 enz...
Daarna heb ik het ook niet meer gespeeld.

De chars zitten op Outland ...dit zijn onze Horde chars.
Maar ik lees dat het echt een Alliance server is geworden ...

Een andere maat van mij speelt op Draenor .. dit is wel een horde server.
Maar is deze niet te overbevolkt? of maakt dat niet uit?

Ergens anders een nieuwe char maken ... welke server raden jullie aan? Wij willen graag horde.
IK ga met 2 vrienden spelen

Wat is wijsheid om te doen? gewoon lekker opnieuw ergens? (heirbloom kan ik toch tranfseren)

[ Voor 19% gewijzigd door Aggressor op 04-08-2018 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Nieuwe Tauren ras wil ik ook graag unlocken, is dat nog een beetje te doen nu? Ik heb Legion niet gespeeld, hoe kan ik dat het beste aanpakken?

EDIT:

Ik baal een beetje. Heb afgelopen maand 5 Alliance naar 110 geleved, om uiteindelijk toch maar te besluiten Horde te gaan spelen op Kazzak met wat vrienden. 8)7

Die andere gasten hadden hetzelfde. Door dat "Darkshore" gedoe en het feit dat wij altijd Horde speelden maakt dat wij die keuze gemaakt hebben.

Nu heb ik alleen een shaman op 110 aan de horde kant die mijn main toch niet wordt. Ben bezig met een paladin te levelen (nu 102), en dan moet er nog een DK bij.

[ Voor 63% gewijzigd door Metalbuster op 04-08-2018 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Aggressor schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:19:
Ik heb een vraagje voor jullie....

Vroeger speelde ik best wel veel WoW.
Mijn hoogste char is level 90 ... en nog een paar van 85,87 enz...
Daarna heb ik het ook niet meer gespeeld.

De chars zitten op Outland ...dit zijn onze Horde chars.
Maar ik lees dat het echt een Alliance server is geworden ...

Een andere maat van mij speelt op Draenor .. dit is wel een horde server.
Maar is deze niet te overbevolkt? of maakt dat niet uit?

Ergens anders een nieuwe char maken ... welke server raden jullie aan? Wij willen graag horde.
IK ga met 2 vrienden spelen

Wat is wijsheid om te doen? gewoon lekker opnieuw ergens? (heirbloom kan ik toch tranfseren)
Je krijgt bij deze expansion een boost om 1 character level 110 te maken. Dat mag ook een level 1 zijn die je net hebt gemaakt :)

Een nieuwe character levellen, zelfs met Heirlooms, duurt erg lang. Ik denk dat je wel 60+ uur bezig bent om een level 110 te maken nu. Ik ben nu 24 uur bezig en heb een level 51 :P Als je het leuk vind om te doen dan is het geen probleem, maar als je het tegen je zin doet dan is een "uurloon" rekensom snel in het voordeel van een transfer kopen of zelfs een extra boost.

Draenor is inderdaad overbevolk. Dat heeft gevolgen tijdens "peak" momenten zoals net na een nieuwe expansion. Dan zou je best wel eens een half uur of meer in de queue kunnen zitten voordat je mag inloggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Hoppa, Blizzard heeft een uitzondering voor mij gemaakt. Net contact gehad met een gamemaster, ze resetten mijn boost voor deze ene keer zodat ik alsnog aan de Horde kant de juiste class kan gaan kiezen die ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
BlackMage schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:24:
[...]

Je krijgt bij deze expansion een boost om 1 character level 110 te maken. Dat mag ook een level 1 zijn die je net hebt gemaakt :)

Een nieuwe character levellen, zelfs met Heirlooms, duurt erg lang. Ik denk dat je wel 60+ uur bezig bent om een level 110 te maken nu. Ik ben nu 24 uur bezig en heb een level 51 :P Als je het leuk vind om te doen dan is het geen probleem, maar als je het tegen je zin doet dan is een "uurloon" rekensom snel in het voordeel van een transfer kopen of zelfs een extra boost.

Draenor is inderdaad overbevolk. Dat heeft gevolgen tijdens "peak" momenten zoals net na een nieuwe expansion. Dan zou je best wel eens een half uur of meer in de queue kunnen zitten voordat je mag inloggen.
levelen vind ik niet erg
Heb jij nog tips voor een server dan?
liefst een 50/50 server .. liefst ook wat nederlanders en wat nieuwere server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik zit op Bloodscalp server - Horde
ratio hier is ~55%Horde en 45% Alliance

vroeger in 2005-2010 was dit voornamelijk een Nederlandse server (met Bulgaren geloof ik)
Er zitten hier nog wel nederlanders, maar naar mijn weten geen tweakers helaas.
Ik verlaat Bloodscalp niet, ik heb hier mijn economie en alle tijd in zitten.

veel servers zijn shared, Bloodscalp valt onder meerdere andere realms (zo zie je ook andere realms in je guild zitten etc)
verwacht dat alle servers dit wel hebben. dus ratio 50%-50% is toch moeilijk.

Draenor schijnt de beste horde server te zijn, maar pas op dat je niet altijd gelijk kunt gamen, hier zit een queue aanvast om in te loggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 04-08-2018 14:01 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Aggressor schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:52:
[...]

levelen vind ik niet erg
Ik heb geen idee. Ik ben zelf naar Draenor gegaan :)

Maar er is weinig reden om voor een 50/50 server te gaan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
Pannekook schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:15:
[...]

Ik ben zelf uiteindelijk op Ravencresg terecht gekomen en ga hier in ieder gevak niet meer weg. Op het moment lijkt SW stuk leger, maar op goede dagen is het ram vol. Nu zit alles veel verspreid naar aanloop van BFA. Argus zit redelijk wat volk de laatste tijd en zelfde geldt voor broken shore.

Ikzelf ben in ieder geval dik tevreden. Ook de pvp battleground lijkt goed balanced, wins/loss is ongeveer 50/50, dus geen sterke overmacht.
Klinkt goed, heb je zelf focus gehad op raiding afgelopen tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
BlackMage schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:00:
[...]

Ik heb geen idee. Ik ben zelf naar Draenor gegaan :)

Maar er is weinig reden om voor een 50/50 server te gaan hoor.
Weet iemand hoe de realm "Tsisting Nether" is ? en "Kazzak"?
Staan deze realms nog ergens om bekend?

en zitten hier ook wel NL op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 16:15:
[...]

Weet iemand hoe de realm "Tsisting Nether" is ? en "Kazzak"?
Staan deze realms nog ergens om bekend?

en zitten hier ook wel NL op?
Twisting nether is wel netjes, maar redelijk groot dus er is een deel waar jeliever niet mee om wilt gaan (heeft elke server wel een beetje) en Kazzak is toch meer een realm met Arabieren?

Beide realms zouden vast wel NL ers hebben maar of daar ook echt een dedicated guild voor is durf ik niet te zeggen. Speel daar niet, is het enige wat ik weet van de 2 realms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:02
JDdeV1992 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 14:01:
[...]

Klinkt goed, heb je zelf focus gehad op raiding afgelopen tijd?
Nee, dat niet. Daar heb ik helaas geen tijd meer voor, ben een echte hardcore raid finder XD
Maar ik weet wel dat er meer dan voldoende actieve guilds zijn, hoe de progress van die guilds is durf ik dan weer niet te zeggen. Er wordt in ieder geval meer dan genoeg spots verkocht voor bepaalde HC en Mythic runs dus verwacht dat er wel een aantal goede bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Kadardar schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:07:
[...]

Twisting nether is wel netjes, maar redelijk groot dus er is een deel waar jeliever niet mee om wilt gaan (heeft elke server wel een beetje) en Kazzak is toch meer een realm met Arabieren?

Beide realms zouden vast wel NL ers hebben maar of daar ook echt een dedicated guild voor is durf ik niet te zeggen. Speel daar niet, is het enige wat ik weet van de 2 realms.
We gaan toch maar naar Draenor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie er ook last van? --> dat je zo veel dingen ingame wilt doen, dat je niet weet waar te beginnen...?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Na weken van levelen weer een paar chars naar 110 gebracht. Maar de keuze is niet gemakkelijk.
Ik ben nu bezig met een WW Monk, dat is op zich ook wel lachen. Voor de rest zijn een aantal classes wel wat clunky geworden na de laatste patch.

Maar nu even kijken wat mijn main gaat worden voor de eerste week/weken. DH, Rogue Hunter of Warlock.

Ik zit alleen nog een beetje vast in mijn altoholic wereld, mijn priest is pas 92 en ik wil nog wel met een Mage en warrior experimenteren. Zucht keuzes..... Mag’tar warrior :P

Klopt het trouwens dat de drops in Darkshore stevig variëren van 210 tot wel 235? Of heeft iemand als hoger dan 235 gekregen? Wel vaag dat er steeds een wapen dropt waar ik niets aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
tommy2005 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 08:48:
Klopt het trouwens dat de drops in Darkshore stevig variëren van 210 tot wel 235? Of heeft iemand als hoger dan 235 gekregen? Wel vaag dat er steeds een wapen dropt waar ik niets aan heb.
Het basis level is 210. als je een item upgrade krijgt kan die varrieren van 210 tot 250. al is die laatste uiterst zeldzaam. (nog maar 1 keer gezien en het verbaasde me dat hij zo hoog kon proccen)

De wapens waar je niets aan hebt zijn voor de andere specs van je class.

Zelf mis ik vooral de Trinkets, Ringen en Cloack's als rewards. dat zijn vaak de echt slechte gearslots op mijn alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slamdance schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 08:53:
[...]

Zelf mis ik vooral de Trinkets, Ringen en Cloack's als rewards. dat zijn vaak de echt slechte gearslots op mijn alts.
Volgens mij zitten die ook niet in het lootpakket van de WQs... Zijn de standaard slots die gevuld kunnen worden.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
Slamdance schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 08:53:
[...]
Argus farmen dan maar voor die laatste slots :) En als je geluk hebt vind je hier daar nog zo'n BtA token voor een cloak of ring.

Nuja, zelfs slecht gegearde alts zullen nog meegeraken in BfA. De eerste groene/blauwe questrewards zullen wel van vergelijkbaar niveau zijn als de Darkshore/Argus loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Aggressor schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:13:
[...]

We gaan toch maar naar Draenor
Draenor lijkt wel de meeste 'tweakers' hotspot te zijn als je dit forum en discord mag geloven. Hoewel geen garanties, is het toch een fijne basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:17
Xanaroth schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:28:
[...]

Draenor lijkt wel de meeste 'tweakers' hotspot te zijn als je dit forum en discord mag geloven. Hoewel geen garanties, is het toch een fijne basis.
Volgende week kom je achter waarom draenor toch te vol is. Mobcampen dat ze spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
grote_oever schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:53:
[...]

Volgende week kom je achter waarom draenor toch te vol is. Mobcampen dat ze spawnen.
vergeet niet het que-en bv 30 minuten tot 2 uur voordat je überhaupt ingelogd bent :o

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik heb ook twee chars op Draenor, en gelukkig ook op andere realms (CoA Horde en Turalyon Alliance).

Het probleem van grote aantallen spelers op enkele realms zal zich toch meer en meer gaan manifesteren naarmate de game minder en minder spelers trekt. Welke nieuwe speler gaat vrijwillig op een server starten die Blizzard zelf aangeeft als 'Low' of zelfs 'New Players'? Je wil per slot van rekening toch spelen met een grote community?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Kol Nedra schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:54:
[...]

vergeet niet het que-en bv 30 minuten tot 2 uur voordat je überhaupt ingelogd bent :o
Is een lange que niet op grofweg letterlijk elke server wanneer je spec niet 'tank/healer' is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:30
Xanaroth schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 18:29:
[...]

Is een lange que niet op grofweg letterlijk elke server wanneer je spec niet 'tank/healer' is?
queue om in te loggen, niet voor een dungeon of lfr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Bartske schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 18:39:
[...]

queue om in te loggen, niet voor een dungeon of lfr...
dit dus, queue in in te loggen (in je realm)
Ik zou zelf niet voor een ''Full'' server kiezen, maar voor een normal/high server.
tenzij je al kan inloggen bv om 16.00 uur ofzo dan kun je het erop wagen.
maar aangezien ik werk en pas rond 20.30 online kan gaan is Draenor niet mijn type server.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeetjeBeetje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 12:56
Net even de laatste +/- 10 pagina's van deze thread doorgenomen, maar is er ook een Tweakers community?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

CeetjeBeetje schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 21:07:
Net even de laatste +/- 10 pagina's van deze thread doorgenomen, maar is er ook een Tweakers community?
Voor via de app: https://blizzard.com/invite/BYBa3MsP7L

En ook de Discord staat onder aan deze pagina.
Kol Nedra schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 19:25:
[...]

dit dus, queue in in te loggen (in je realm)
Ik zou zelf niet voor een ''Full'' server kiezen, maar voor een normal/high server.
tenzij je al kan inloggen bv om 16.00 uur ofzo dan kun je het erop wagen.
maar aangezien ik werk en pas rond 20.30 online kan gaan is Draenor niet mijn type server.
Ze hebben de servers al een tijdje geleden anders gemaakt. Ze kunnen nu extra shards creëren. Maar ja de loginserver zal het wel zwaar hebben de eerste paar uren.

[ Voor 47% gewijzigd door junglebeast op 05-08-2018 21:19 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb BfA toch maar gekocht en een rogue geboost :+

Die class-hall _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Priest inmiddels 61, afgelopen paar dagen voldoende gespeeld.
Hoop die nog op 110 te krijgen voor de expansion, maar wie weet, nog anderhalve week de tijd ervoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 08:54:
Priest inmiddels 61, afgelopen paar dagen voldoende gespeeld.
Hoop die nog op 110 te krijgen voor de expansion, maar wie weet, nog anderhalve week de tijd ervoor :P
GB's spammen vanaf lvl 100, dan ben je met een dag 110.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:01
Verwijderd schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 08:56:
[...]

GB's spammen vanaf lvl 100, dan ben je met een dag 110.
GB's --> BG's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 08:58:
[...]

Lol, ik heb gisteren exact hetzelfde gedaan :)
_/-\o_ Erg leuke klasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 07:46:
Nou ik heb BfA toch maar gekocht en een rogue geboost :+

Die class-hall _/-\o_
Heb 7 110's en vind Rogue de vetste Class Hall

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Als dat inderdaad zo goed gaat dan ga ik mijn 101 druid zo levelen. Heb inmiddels 7 keer door legion heen geleveld dus ZO spannend en leuk vind ik het niet meer haha. En wou nog graag deze character naar 110 hebben voor BfA uitkomt volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ja. De maandag begint sterk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was mijn laatste klasse die ik nog moest testen in Beta en toen was ik helemaal verkocht.
Gisteren 1 gemaakt (undead male) en samen met die Undercity bat klopt het hele plaatje gewoon hehe :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:13:
[...]

Heb 7 110's en vind Rogue de vetste Class Hall
Ja helemaal super dat sfeertje. Al die "geheime" uit en ingangetjes. Dan is de mage hall maar saai :+
Iusedto schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:30:
[...]

Het was mijn laatste klasse die ik nog moest testen in Beta en toen was ik helemaal verkocht.
Gisteren 1 gemaakt (undead male) en samen met die Undercity bat klopt het hele plaatje gewoon hehe :)
Welke spec rol je? Ik heb zelf nu Assassination, maar ik denk dat ik switch naar Subtlety :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
Aggressor schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 13:52:
[...]

levelen vind ik niet erg
Als je PvP wil doen (denk dat je daarom 50/50 aanhaalt) dan is dat niet meer nodig, er zijn geen PvP servers meer, je kan nu in Oggrimmar of Stormwind WARMODE aanzetten en dan wordt je automatisch op shards geplaatst met ander PvP-ers. Je krijgt ook in BfA iets meer XP en betere loot als je warmode gebruikt tijdens levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Laatst online: 13-08 21:23
[...]

Haha idd, helemaal compleet, in sub spec ook super.
Nog 1 Class hall upgrade en questline afronden. Rogue blijft ondanks dat het niet mijn main is, toch altijd degene waar ik graag op terug val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb er zelfs 2 :P Belf en Nelf. Rogue is echt een leuke class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b]Jaqenhghar schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:47:
Welke spec rol je? Ik heb zelf nu Assassination, maar ik denk dat ik switch naar Subtlety :)
Assasination, ben helemaal gek op bleeds en poisons d:)b

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Sowieso als BfA begint Warmode aanzetten totdat je worldquests krijgt. Van wat ik begreep is Horde en Alliance toch niet bij elkaar tot die tijd dus tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik ben ergens toch wel benieuwd hoe de komende week nu gaat verlopen.. als het goed is kan ik de Siege of Lordaeron pas doen na de Launch.. omdat ik wacht op de fysieke collector's edition..

Maar goed dat is ook maar een weekje.. overleven we vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Akaendra schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:41:
Sowieso als BfA begint Warmode aanzetten totdat je worldquests krijgt. Van wat ik begreep is Horde en Alliance toch niet bij elkaar tot die tijd dus tja.
Heb ik ook begrepen, in ieder geval totdat de eerste karakters van de andere faction lvl 120 zijn.
Met de snelheid waarop sommige personen levelen verwacht ik eigenlijk niet dat het nog voordeel oplevert om warmode aan te zetten nadat ik van werk thuis kom de 14e :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga, ondanks dat het wellicht wel behoort bij deze xpack, geen Warmode aan zetten... dan ga ik namelijk weer terug in de tijd dat ik op Dentarg zat (aller eerste server) en rekening moest houden met PvP... blegh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:49:
Ik ga, ondanks dat het wellicht wel behoort bij deze xpack, geen Warmode aan zetten... dan ga ik namelijk weer terug in de tijd dat ik op Dentarg zat (aller eerste server) en rekening moest houden met PvP... blegh!
Is echt geen issue, in ieder geval als je op de launch gaat spelen. En heb je wel eens warmode aangezet in de tussentijd? Ik dus wel, en de alliance die je tegenkomt zijn eigenlijk altijd in de minderheid / durven je niet aan te vallen.

Volgens mij ben ik 1 keer zelf aangevallen door iemand. De rest viel ik aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, ik zit nu even met wat ik het beste kan doen in voorbereiding op de nieuwe expansion.

Gear grinden op LFR? Of zijn er nog meer quests/dingen (na de questline omtrend Darnassus) die ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:57:
[...]

Is echt geen issue, in ieder geval als je op de launch gaat spelen. En heb je wel eens warmode aangezet in de tussentijd? Ik dus wel, en de alliance die je tegenkomt zijn eigenlijk altijd in de minderheid / durven je niet aan te vallen.

Volgens mij ben ik 1 keer zelf aangevallen door iemand. De rest viel ik aan. :+
Daar zit dus ook mijn probleem... ik ben de persoon die niet aanvalt en wel aangevallen wordt... ;) I do not like PvP... Vandaar :D (i suck at it.. bigtime!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Warmode gaat bij mij ook niet aan, dan maar geen xp boost. [scrooge mode]pvp bah humbug[/scrooge mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:00:
[...]

Daar zit dus ook mijn probleem... ik ben de persoon die niet aanvalt en wel aangevallen wordt... ;) I do not like PvP... Vandaar :D (i suck at it.. bigtime!)
Ik heb juist besloten om er maar gewoon aan te beginnen, de hele xpac draait er immers om :+

Vroegáh veel PvP gespeeld in GW1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slamdance
RustStorm schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:49:
Bij mij blijft warmode ook lekker uit. Zelf zit ik sinds vanilla op een pvp server en heb er in het verleden nooit problemen mee gehad. Het gaf een extra dimensie elke keer als je een enemy faction speler zag. Gaat hij aanvallen of niet (ik begin nooit zelf), of valt hij pas aan als je net een groep elite mobs pulled (lafbek).

Dat is tot blizzard Connected Realms introduceerde. Daarmee hebben ze de faction balance compleet om zeep geholpen. Opeens was het 80% enemy faction en 20% eigen faction en gingen ze in grote groepen aanvallen (blijkbaar zijn mijn karakters heel intimiderend). Zelfs met sharding kom ik nog steeds in shards terecht waar de balans ver te zoeken is. Ik speel nu sinds de pre-patch met warmode uit en vind het een verademing om eindelijk weer normaal te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
Zelf speel ik met warmode aan, wat gaaf om af en toe even lekker mensen te killen! Zelf gekilled worden is dan weer minder maar het geeft voor mij wel echt de feel van de "old days" terug. Die heb ik wel gemist. Al had ik natuurlijk ook gewoon op een PvP server kunnen gaan spelen de afgelopen jaren, zoals ik dat vroeg ook deed.

Ik ben nog steeds in dubio over de faction die ik prefereer. Rogue speelt echter fantastisch! Inmiddels 110 bereikt en meteen begonnen aan de class campaign et cetera! Class mount behalen is mijn doel nog de komende anderhalve week, ben benieuwd of dat gaat lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:09
Mag weg

[ Voor 183% gewijzigd door 038Zwolle op 06-08-2018 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Carthrax schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:00:
Warmode gaat bij mij ook niet aan, dan maar geen xp boost. [scrooge mode]pvp bah humbug\[/scrooge mode]
Eerste week kan je prima warmode aan zetten, dan zijn er toch nog niet mega veel mensen die 110 zijn en wq's aan het doen zijn in de Horde of Alliance levelling zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossen
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-08 14:15
Verwijderd schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:58:
Oké, ik zit nu even met wat ik het beste kan doen in voorbereiding op de nieuwe expansion.

Gear grinden op LFR? Of zijn er nog meer quests/dingen (na de questline omtrend Darnassus) die ik kan doen?
Dagelijks de world quests doen in Darkshore geeft je alle basis stukken die je nodig hebt. ilvl 210 of meer.
Verder run ik enkel de laatste Tier LFR.
Misschien kan je nog wat grinden voor een tweede Legendary (Ilvl 265). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
Carthrax schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:00:
Warmode gaat bij mij ook niet aan, dan maar geen xp boost. [scrooge mode]pvp bah humbug\[/scrooge mode]
Is ook meer REP (7th legion), azerite en beter loot - tijdens eerste paar dagen bijna zonder risico, als darna level 120s van de andere factie neertrijken kun je het altijd nog uit zetten.

Aangezien Horde vs Alliance eignelijk HET thema is van BfA zou het zonde zijn niet een paar keer warmode aan te zetten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossen schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:24:
[...]

Dagelijks de world quests doen in Darkshore geeft je alle basis stukken die je nodig hebt. ilvl 210 of meer.
Verder run ik enkel de laatste Tier LFR.
Misschien kan je nog wat grinden voor een tweede Legendary (Ilvl 265). :)
Thanks! Legendaries gaan toch uit na level 116?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossen
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-08 14:15
Verwijderd schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:25:
[...]

Thanks! Legendaries gaan toch uit na level 116?
Gohja, je 210 gear zal ook wel vervangen worden voor je level 120 hebt bereikt.
Op dit moment gaat het geloof ik toch enkel om marginal gains qua level snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gisteren de gratis mount maar even opgehaald. Had al een tijdje niet gespeeld, dus was weer even wennen. Maar de questline was een krap uur oid, dus prima. Kreeg nog een compliment voor m'n transmog-set (huntart met Black Dragonscale en Rhok'delar), das altijd leuk om te horen. O+

Twijfel nog of ik de expansion ga kopen. Ach, who am I kidding... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *
Gisteren toch maar mijn lvl90 horde hunter op Earthen ring afgestofd om naar lvl110 te brengen. Ik hebb geen zin om op de server te blijven spelen maar wou iig de mount halen en mijn 5th character op 110 zien te krijgen voor de expension eindigt. In krap 16 uur nu lvl 104,8. Heeft me wel 70k gekost om alle heirloom geschikt te maken tot lvl 110 maar gaat nu wel zeer rap.

Stormheim nu al volledig afgerond, nu wachten welke area nu de invasion heeft omd daar de rep van te pakken. Met wat geluk dinsdag al lvl 110.

Om nu terug te komen op warmode in BfA. Ik vermoedt dat als je 's avonds pas begint met levelen, je dan zeer veel geganked gaat worden door de tegenpartij. Die heeft er al meerdere uren opzitten, en mijn ervaring bij vorige expension (toen nog op PvP Ragnaros) was dat ze heel veel plezier beleven om mensen af te maken die 7 levels lager zijn dan hunzelf. Tevens zie je ook voor de volgende classes die vaak als eerste aanvallen: mage, feral druid. Dit omdat ze aanvallen vanuit stealth en ze dus de eerste klap uitgedeeld hebben. Ben benieuwd.

In BfA zal mijn focus komen te liggen op disc priest, ben benieuwd hoe die zich gaat houden in raids en Mythics. Denkend aan de huidige stacking debuff onder 90% in Mythic+ geeft me nu al nachtmerries als disc zijnde in huidige expension.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Warmode kan je ook zonder risico gebruiken als je gaat minen/herben in de startzones :9

Ik kreeg gisteren 4600xp per node in Dun Morogh, en er waren redelijk wat clusters van copper, peacebloom, earthroot,... Er was echt wel een bonus van de warmode, want zonder zat ik rond de 4200xp per node. Dit was op level 109 met alle heirlooms (op de fishing ring na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
Afbeeldingslocatie: https://ibb.co/iwrg8z

I lol'ed

-----

Huh mijn afbeelding doet het niet :(

[ Voor 35% gewijzigd door perryvdbosch op 06-08-2018 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Kapoen schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 12:20:
Warmode kan je ook zonder risico gebruiken als je gaat minen/herben in de startzones :9

Ik kreeg gisteren 4600xp per node in Dun Morogh, en er waren redelijk wat clusters van copper, peacebloom, earthroot,... Er was echt wel een bonus van de warmode, want zonder zat ik rond de 4200xp per node. Dit was op level 109 met alle heirlooms (op de fishing ring na).
Exp gain is toch op alle levels hetzelfde? Dus als ik met een lvl 100+ nodes farm in oude gebieden is de exp net zo hoog?

Edit: ik las je post niet goed. Excuses.

Dan word dat mijn plannetje. In BG queue terwijl ik nodes farm in oude content. Kijken hoe lang het duurt de laatste 9 levels

[ Voor 12% gewijzigd door hanswfje op 06-08-2018 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Heb nu mijn disc priest op 110, die echt super sterk is in PVP. Ik zal mijn priest waarschijnlijk weer gaan mainen.
Daarnaast een Monk en Paladin op 110 als Alts. Ik probeer ook mijn Demon Hunter nog naar 110 te krijgen, is nu 102 dus moet lukken. Zin in volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
hanswfje schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 12:40:
[...]

Exp gain is toch op alle levels hetzelfde? Dus als ik met een lvl 100+ nodes farm in oude gebieden is de exp net zo hoog?

Edit: ik las je post niet goed. Excuses.

Dan word dat mijn plannetje. In BG queue terwijl ik nodes farm in oude content. Kijken hoe lang het duurt de laatste 9 levels
Ik ben ondertussen ook begonnen aan het levellen van mijn hunter (die op level 100 was blijven steken).
Aangezien Darkmoon Faire actief is ben ik die buff ook nog eens gaan halen.

*edit* die low level pet trainers geven ook nog steeds 25000xp/quest zo te zien. Zo heb ik daarnet een nest level 5 konijntjes afge... ehm overwonnen in Redridge Mountains met mijn level 25 team >:)

Met alle heirlooms (minus 1 ring), warmode, darkmoon faire en full rested bonus krijg ik nu 5100xp/node 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 06-08-2018 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephirus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 16:05
Ik wil warmode wel gaan aan zetten, maar waar begint de questline als BFA live is? Ik kan me namelijk voorstellen dat daar wel spelers van de andere faction aanwezig zijn. Ik heb er niet zoveel zin aan om de eerste momenten van BFA gegankt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben juist weer begonnen met spelen omdat er weer Wild-PVP komt. Dat was al sinds Cataclysm echt ruk.
arena's zien er op zich ook weer decent uit, dus ... resub :+

Heb alleen al zo lang niet gespeeld dat ik niet zeker weet elke class ik moet spelen, sinds Legion is er zoveel veranderd. Dat word noob zijn en wennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Sephirus schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 14:58:
Ik wil warmode wel gaan aan zetten, maar waar begint de questline als BFA live is? Ik kan me namelijk voorstellen dat daar wel spelers van de andere faction aanwezig zijn. Ik heb er niet zoveel zin aan om de eerste momenten van BFA gegankt te worden.
In principe level je van 110-120 in je "eigen" zone. Er zullen wel wat van de opposing faction zijn, want je krijgt wat kleine quest lines. Maar inprincipe zal je meer van je eigen factie zien dan van opposing factie tijdens het levelen. Zodra iedereen max level is en world quests heeft zal dit meer en meer verwateren denk ik.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephirus
ye-roon schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:11:
[...]

In principe level je van 110-120 in je "eigen" zone. Er zullen wel wat van de opposing faction zijn, want je krijgt wat kleine quest lines. Maar inprincipe zal je meer van je eigen factie zien dan van opposing factie tijdens het levelen. Zodra iedereen max level is en world quests heeft zal dit meer en meer verwateren denk ik.
Ik bedoel: Waar start je de quest om naar de BFA areas te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Sephirus schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:37:
[...]

Ik bedoel: Waar start je de quest om naar de BFA areas te gaan?
Volgens mij in silithus, waar je the heart of azeroth krijgt en je eerste keuze van azerite armor, daarna naar stormwind/org om met de boot naar je eigen eiland te gaan.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
ye-roon schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:42:
[...]

Volgens mij in silithus, waar je the heart of azeroth krijgt en je eerste keuze van azerite armor, daarna naar stormwind/org om met de boot naar je eigen eiland te gaan.
Dus je levelt bijna volledig op je eigen eiland ?
Wat is dan het doel van warmode als je toch maar op je eigen eilandje zit ? Als dit zo is zou je bijna gek zijn om warmode niet aan te zetten ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

sabriel schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:02:
[...]

Dus je levelt bijna volledig op je eigen eiland ?
Wat is dan het doel van warmode als je toch maar op je eigen eilandje zit ? Als dit zo is zou je bijna gek zijn om warmode niet aan te zetten ?
Met warmode krijg je 5% extra XP dus je levelt sneller.
Het voordeel van je eigen eiland is dat je geen tijd verliest tijdens het levelen.

Dus om je vraag te beantwoorden, ja je zou bijna gek zijn om het niet te doen, zeker de eerste week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herbalmart77
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 16:29
Is er woensdag nog een quest/storyline?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
herbalmart77 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:14:
Is er woensdag nog een quest/storyline?
Als ik mij niet vergis krijgen we het introductiescenario van de xpac, de aanval op Undercity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe bedoel je eigen eiland? Ze gingen toch voor zorgen dat het 1 grote PVP bende ging worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet niet dat er in BfA ook exp gems zijn met 5% XP boost
http://bfa.wowhead.com/spell=256693/insightful-rubellite

Ik weet niet of dit stackt met warmode.
En warmode werkt trouwens niet in dungeons, je krijgt daar geen boost van 10%

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herbalmart77
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 16:29
Verwijderd schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:22:
[...]

Hoe bedoel je eigen eiland? Ze gingen toch voor zorgen dat het 1 grote PVP bende ging worden toch?
spoiler:
Zowel de horde als de alliance gaan naar een 'eigen' eiland om daar support te krijgen van de bewoners om hun kant te joinen in de aankomende oorlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Kapoen schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:19:
[...]

Als ik mij niet vergis krijgen we het introductiescenario van de xpac, de aanval op Undercity.
ZIN IN! Zouden we nog een reward krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
perryvdbosch schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:31:
[...]

ZIN IN! Zouden we nog een reward krijgen?
Bij beta kreeg je een wapen, kan me niet voorstellen dat ze dat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephirus
[...]

Dan is het in silithus toch gankfest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Kadardar schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:33:
[...]

Bij beta kreeg je een wapen, kan me niet voorstellen dat ze dat veranderen.
Zag het er een beetje tof uit?

Heb er wel zin in! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Gisteren ook weer begonnen, meteen een nieuwe server opgezocht aangezien degene waar ik op zat de guild dood was.

Op Bloodhof (Horde) begonnen en de guild "Optimus Pruim" gejoined. NL guild met veel mensen online, op het eerste oog zag het er top uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 15:58
Kieft91 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:44:
Gisteren ook weer begonnen, meteen een nieuwe server opgezocht aangezien degene waar ik op zat de guild dood was.

Op Bloodhof (Horde) begonnen en de guild "Optimus Pruim" gejoined. NL guild met veel mensen online, op het eerste oog zag het er top uit!
NL/BE guild ;)
Welkom Guildie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
perryvdbosch schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:40:
[...]

Zag het er een beetje tof uit?

Heb er wel zin in! oOo
je bedoelt het wapen? Gewoon redelijk generic wapen. Zou er niet al teveel van verwachten qua looks.

Rest van de beta zag er zeker tof uit. Zou de magie voor over een week bewaren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDdeV1992
Voor de mount liefhebbers! Moet zeggen hier heeft horde toch wel aan het langste eind getrokken!

[ Voor 12% gewijzigd door JDdeV1992 op 06-08-2018 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
stijn014 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:55:
[...]

NL/BE guild ;)
Welkom Guildie ;)
Kieft#2808
Pagina: 1 ... 35 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.