Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Het maken van een horde character was het eerste dat ik deed nadat mijn eerste poppetje level 90 aantikte.. (ik ben gestart in Mists).

Vanwege de achievement Double agent, maar ook omdat ik gewoon beide kanten van het verhaal wil zien. (en dat komt ook een beetje door Warcraft 3 gok ik, waarbij het verhaal in de verschillende campaigns allemaal op zn plek viel..)

Zeker nu met Battle for Azeroth; Alliance en Horde spelen. Ik wil alleen nog een dikke speer of iets zodat ik mijn hunter kan rerollen naar Survival want wat ik daarvan heb gezien so far lijkt dat een erg toffe spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:26:
[...]

Ik speel nu al aantal jaar op Argent Dawn en ik heb compleet andere ervaring. Iedereen is aardig en vriendelijk. En ja, er zijn RP-ers, dat weet je als je op een RP server gaat spelen. Gewoon lekker laten gaan. Goldshire is niet de meest toffe plek als je gewoon probeert te levelen, maar gelukkig ben je daar zo voorbij. Live and let live. @JDdeV1992
Wellicht dan gewoon de verkeerde mensen getroffen. Zit jij toevallig in een leuke casual guild? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

JDdeV1992 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:44:
Pfoe, sinds Warbringers: Sylvanas ben ik toch wel aardig teleurgesteld in de Horde. Had niet gedacht dat dit ooit zoveel effect op mij zou hebben. Ben serieus aan het overwegen om na 10 jaar Horde toch echt de overstap te maken naar de Alliance :O, schrik er zelf ook van.

Beetje aan het inventariseren naar servers op dit moment. Silvermoon lijkt een gedegen optie, ben ook wel nieuwsgierig naar Argent Dawn.
er zijjn 4 Alliance top servers, met de meeste mensen, maar veel mensen betekent ook een trage AH etc.
Silvermoon
Outland
Ravencrest
Sylvanas

fyi: Sylvanas heeft de helft minder speler dan Silvermoon heeft.

zoals eerder al is aangehaald, community feel van ee nserver is eigenlijk al jaren weg (muv op RP realms) maar ook niet direct noodzakelijk. als je een fatsoenlijke guild hebt ben je al een heel eind.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik ben op Draenor gaan spelen, maar die trage AH viel me ook direct op. De AH is extreem traag nu.

Dit hoort zo? Ik had namelijk gehoopt dat dit een bugje was van de prepatch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dawn schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:48:
[...]

er zijjn 4 Alliance top servers, met de meeste mensen, maar veel mensen betekent ook een trage AH etc.
Silvermoon
Outland
Ravencrest
Sylvanas

fyi: Sylvanas heeft de helft minder speler dan Silvermoon heeft.

zoals eerder al is aangehaald, community feel van ee nserver is eigenlijk al jaren weg (muv op RP realms) maar ook niet direct noodzakelijk. als je een fatsoenlijke guild hebt ben je al een heel eind.
Wel grappig om te zien dat verhouding op alle 4 de servers nagenoeg het zelfde is wat factie en ras (iig human en nightelf) betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-09 00:29
Allemaal servers waar ik inderdaad naar gekeken heb. PvE is altijd mijn grootste drijfveer geweest bij het spelen van WoW. Echter zijn de jaren van Hardcore Raiden (5 x per week) wel voorbij gezien mijn fulltime job. Ben dus nu aan het kijken naar een goede server om bijvoorbeeld 3 dagen te raiden en daarnaast ook veel pug mogelijkheden te hebben waarbij ik niet teveel elitist tegen het lijf wil lopen!

De keuze is reuze, of in ieder geval, niet makkelijker geworden na het lezen van al jullie berichten :) Twijfelkont dat ik ben....

Zijn er op Argent Dawn genoeg spelers te vinden die mythic + dungeons en mythic raiding willen doen? De drukke servers trekken mij het meest aan maar die trage laad tijden zijn verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Ik heb ook alts op AD en vind het een prima server hoor. En er zijn volgens mij genoeg raiding en mythic guild op te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
...en ineens begrijp je Gnome spelers iets beter :+

Even een goblin rogue aangemaakt op de beta server en dat is dikke fun zo een klein enkelbijtertje d:)b

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
ik ben begonnen op de server waar aangegeven werd dat die voor "new players" is. Omdat ik toch een "new player" ben dat gedaan. maar geen nederlandse guild te vinden daar. 1 die Dutch Inc heet maar daar was er met geluk 1 online. Is er een crossrealm of zoiets? zag veel mensen van Doomhamer in de dungeons?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:06
jaydenjarno schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 16:51:
ik ben begonnen op de server waar aangegeven werd dat die voor "new players" is. Omdat ik toch een "new player" ben dat gedaan. maar geen nederlandse guild te vinden daar. 1 die Dutch Inc heet maar daar was er met geluk 1 online. Is er een crossrealm of zoiets? zag veel mensen van Doomhamer in de dungeons?
Ben je op Turalyon gestart? Zag dat die server voor new players stond aangemerkt. Zit er zelf nu op, maar volgende week ga ik naar Draenor. Doomhammer is inderdaad gemerged met Turalyon.

Helaas zul je hier weinig vinden qua guilds, de server loopt steeds verder leeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-05 10:34
Komt er een tijd dat Blizzard alle servers mergt in 1 zodat azeroth echt een wereld is? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loki53221 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 17:21:
Komt er een tijd dat Blizzard alle servers mergt in 1 zodat azeroth echt een wereld is? :s
Zou betekenen dat de game dood is.. Of de server capaciteit gigantisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Ben dus bang dat ik opnieuw moet beginnen op een andere server ..was gelukkig pas level 25 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Slamdance schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:17:
[...]
Er zijn sowieso twee twitch streamers die aan de EU kant "free boosts" geven om de vogel te krijgen. Het is bijna onmogelijk om een spot te krijgen, want ze nodigen gewoon random mensen uit. Wat daar opvalt is dat er echt mega veel spelers zijn die graag mee willen (300 aanmeldingen in de LFG groep die ze maken en 10-15 spots per run).
En er is ook een website, waar je uitgeloot kan worden op discord voor een EU horde run komende vrijdag. http://friendshipbirb.com/index
Wat zijn de namen van deze streamers en weet je toevallig ook of er prerequisites zijn om die quest te kunnen looten? (los van of je wel of niet 'uitgeloot' wordt"). Moet je bijv. eerst normal hebben gedaan? Ik heb namelijk niet geraid deze expansion en reputations e.d. staan op m'n meeste chars ook allemaal vrij laag.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
temp00 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 17:56:
[...]

Wat zijn de namen van deze streamers en weet je toevallig ook of er prerequisites zijn om die quest te kunnen looten? (los van of je wel of niet 'uitgeloot' wordt"). Moet je bijv. eerst normal hebben gedaan? Ik heb namelijk niet geraid deze expansion en reputations e.d. staan op m'n meeste chars ook allemaal vrij laag.
  • anniefuchsia ging zaterdag weer runs doen dacht ik, hoe laat weet ik niet. (voornamelijk alliance, en een paar horde runs)
  • critzler lijkt elke avond een paar runs te doen. (alliance) heeft iig als requirement dat je zijn stream aan het kijken bent om een invite te kunnen krijgen. sub etc is niet nodig
Of er requirements zijn om in de raid te komen weet ik niet, het zou me niet verbazen als je minimaal de eerste paar quests op argus afgerond moet hebben. Aangezien je tijdens die questline de ingang naar de raid opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, toch maar een Rogue gemaakt en nu er een paar uur opzitten in de beta.
Mage en rogue zijn de enige twee classes die ik nog nooit gespeeld heb.

Maar hoor zo ontzettend veel goede dingen over rogues in de beta en op youtube filmpjes dat ik erg nieuwsgierig werd
Begonnen als Outlaw, toen Sub en nu al uren assasination.
Wat is deze class sterk zeg, wow

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Slamdance okidokie thx voor de info.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
RustStorm schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:11:
[...]

Ik ben een tijd terug gestart op Chamber of Aspects (na jaren en jaren op Nagrand te hebben gespeeld) en om een of andere reden voelt CoA heel lekker. :)
Hier nog een op CoA. Horde kant. Fijne server. Ik kwam van Grim Batol. Was klaar met PVP server. Jammer alleen dat Blizz dat nu met war mode gefixt heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips voor het levelen van 100-110 ?
Is questen nog het snelste of zijn er alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Wel grappig in die prepatch hoe hele kleine class aanpassingen het verschil kunnen maken tussen iets willen spelen en iets willen benchen :P

Tijdens Legion zo goed als mijn Ret pala gebenched wegens dat domme Collosus Smash effect wat ze aan Judgment hadden gegeven, is nu weg in BfA en speelt meteen weer 50x leuker, zoals voor Legion dus :)
Speelt zo leuk atm dat ik zelfs niet erg vind dat dingen als Inquisition terug zijn, maar die spell vond ik vroeger al niet zo erg , gewoon een deftige Weakaura om te tracken en klaar.

Ret hit ook als een truck op het moment single target, het zal wel een combo zijn van prepatch nummers en huidig gear maar templars verdict bv hit echt beefy, je voelt dat het een ability is die 3 holy power kost aan de hand van de huidige dmg die het doet.

Al bij al weer tevreden van de spec dus mag na 1 expansie weer vanonder het stof uit, en nu hopen dat ze er nooit meer een soort van colossus smash mechanic opnieuw willen induwen voor ret, als ik dat wil speel ik wel Arms warrior wat ook effectief colossus smash heeft.

@Verwijderd Invasions doen, die liggen +-16u uit elkaar tot de volgende popt maar die zijn zo goed als 90% van een level met al bij al 15min moeite, elke invasion heeft 6 questen ofzo en elke quest is iets van een 90k xp ( al mijn chars hadden wel +45% xp van heirloom armor ) en je moet maar +-675k xp voor een level, dus 6x90k is 550k easy in de pocket :P duurt zelfs minder dan 15 min als je kunt vliegen in Legion gebieden.

Tussenin kan je ook questen als je wilt, duurt iets van 35-40 min per level als je niet afk gaat of treuzelt.

[ Voor 19% gewijzigd door Katmi op 03-08-2018 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:31:
[...]

Wellicht dan gewoon de verkeerde mensen getroffen. Zit jij toevallig in een leuke casual guild? :+
Ik zit in: The Seven Serpents. Casual guild waar men volwassen met elkaar om gaat.
LGBTQI friendly en veel members hebben iets daarmee. We hebben raids, volgens mij max 2 dagen per week en je hoeft niet te raiden of als je maar 1 dag per week kan, dan is dat ook prima. Verder veel events waarvoor je kan inschrijven. Ik ben wel weer "net" er bij. Ik was member, maar was beetje burned out van wow dus na 6 maanden gekicked :p. Maar komt voor mij wel goed denk :) website (helaas niet https): http://sevenserpents.wowlaunch.com/
Verwijderd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:30:
Haal je artifact op op 100, zorg dat je volle heirlooms hebt, kies een zone (zou beginnen met valsharah) en ga gewoon questen. Als er in een zone een Legion Invasion is, doe die. Dat is met heirlooms ong 1.5 level als je alle invasion points doet. Een vol level zonder heirlooms. Er is elke 20uur een invasion geloof ik, dus ligt aan hoe snel je wilt levelen, maar je zou zelfs alleen met invasions kunnen levelen, flying al unlocked hebben helpt hier heel erg mee. Oh en vergeet de bonus objectives niet, die geven ook mooie exp.

[ Voor 33% gewijzigd door ye-roon op 03-08-2018 07:48 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Invasion is echt geen 1.5 levels hoor, of toch niet meer.
ik had alle XP heirlooms buiten de 5% van een ring en haalde van een volledig invasion gebied +-90% van een level, en dat was vorige week na de pre patch.

Enige manier dat het 1.5 levels zou KUNNEN zijn is als elk van de 6 invasions quests ook nog als reward Player Experience geeft, wat een stukje XP is bovenop de +-93k van de quest te completen, maar ik zag player experience vaak slechts bij 2 of 3 out of 6 invasion questen.

Gemiddeld had ik per 6 invasion questen er 2 die player experience gaven als reward bovenop de gewone xp van de invasion quest te doen, meeste dat ik uit 1 invasion trok was 115% van een level, maar vaak ook minder dan een 100% vol level.

[ Voor 19% gewijzigd door Katmi op 03-08-2018 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik zit ook op argent dawn, en zijn open voor zowel casual als raiders.
In tegenstelling tot vorige expension gaan we wel iets serieuzer raiden en wordt er verwacht dat mensen tactics van tevoren gelezen hebben. Scope is 2 weken nadat normal raid open is de tactics onder controle is en dan heroic gaan. Wij gaan niet mythic raiden, maar wel Mythic dungeons etc. Naast de twee raiddagen ben je vrij om naar hartenlust te puggen, dat wordt zelfs aangemoedigd ipv dat sommige guildsde regel hebben. jij pug --> daar uitgang van de guild

Tijdens de raid wordt er wel Engels gesproken maar 90% spreekt ook Nederlands. De uitleg van raidtactcis worden door raidleader en zijn vriendin volledig in het Nederlands opgesteld en zonodig bijgewerkt. Ook Dungeon, Mythic dungeons etc wordt haarfijn uitgelegd. De info is ook te vinden op facebook onder NMS.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:07:
Ik zit ook op argent dawn, en zijn open voor zowel casual als raiders.
In tegenstelling tot vorige expension gaan we wel iets serieuzer raiden en wordt er verwacht dat mensen tactics van tevoren gelezen hebben. Scope is 2 weken nadat normal raid open is de tactics onder controle is en dan heroic gaan. Wij gaan niet mythic raiden, maar wel Mythic dungeons etc. Naast de twee raiddagen ben je vrij om naar hartenlust te puggen, dat wordt zelfs aangemoedigd ipv dat sommige guildsde regel hebben. jij pug --> daar uitgang van de guild

Tijdens de raid wordt er wel Engels gesproken maar 90% spreekt ook Nederlands. De uitleg van raidtactcis worden door raidleader en zijn vriendin volledig in het Nederlands opgesteld en zonodig bijgewerkt. Ook Dungeon, Mythic dungeons etc wordt haarfijn uitgelegd. De info is ook te vinden op facebook onder NMS.
Dat vind ik op zich wel interessant. Welke guild is dit? Ik weet nog niet of ik op Argent Dawn blijf, aangezien de pvp anders werkt op RP servers, maar hou dit wel als optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf maar lezen dat sommige mensen 30-45 minuten nodig hebben om een level omhoog te gaan vanaf 100 (zonder de invasions te gebruiken). Ik moet dat toch eens bij mezelf timen mocht ik zo ver zijn weer door Legion heen te moeten met een character... Maar ik kan me niet herinneren dat het zo weinig tijd kost. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:10:
Ik blijf maar lezen dat sommige mensen 30-45 minuten nodig hebben om een level omhoog te gaan vanaf 100 (zonder de invasions te gebruiken). Ik moet dat toch eens bij mezelf timen mocht ik zo ver zijn weer door Legion heen te moeten met een character... Maar ik kan me niet herinneren dat het zo weinig tijd kost. :)
Nou, toevallig had ik nog een deathknight van 100 en zat ik gisteren te levelen, maar no way dat dat 30 a 45 min per level is. Wellicht met een party o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
Iusedto schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:23:
[video]

En dit is waarom we de Horde zijn

*Hmm, who is cutting onions*
The legend :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Zo, paar voice actors + Terry Crews hebben wat DnD gedaan voor World of Warcraft. Specifiek een Island Expedition ;)

Is wel een lang stukje, maar wel grappig none the less.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:41:
Zo, paar voice actors + Terry Crews hebben wat DnD gedaan voor World of Warcraft. Specifiek een Island Expedition ;)

Is wel een lang stukje, maar wel grappig none the less.

[video]
Nice, met Matthew en de gang ook _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slamdance
Mijn Violet spellwing mount is nog net op tijd binnen. Ik werd gisteren onverwacht uitgenodigd voor de 2e mount boost run van streamer critzler. Nadat de volledige groep gevormd was, ging dankzij de boosters de boss in een keer neer. Had niet meer verwacht de mount te krijgen, dus dat was een aangename verrassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Saurfang for warchief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Please no...
Dan kan ik net zo goed bloemetjes gaan plukken en bomen gaan knuffelen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Dit ^^.

Ik denk dat de Horde zich uiteindelijk tegen Sylvanas zal keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hanswfje schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:06:
[...]

Dit ^^.

Ik denk dat de Horde zich uiteindelijk tegen Sylvanas zal keren.
Kwestie van tijd.
#NotMyWarchief :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Blijkbaar mis ik toch een stuk beleving :') Enige wat ik dacht na die questlijn was "weee, wat een koele mount" - ALT+F4. Vervolgens gaat heel Twitter stuk over het feit dat er een bosbrand is geweest :')

Mensen nemen het echt vééééééél te serieus. Het is een spelletje...

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:11:

Zeg dat tegen voetbalfans :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

@VerwijderdJa, zelfde idee, totaal eens. Echter is dat geen fictie natuurlijk. Hoop niet dat we Horde - Alliance gaan vergelijken met Feyenoord - Ajax :D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Christie Golden heeft toch nu het hele verhaal voor BfA geschreven ?
Ook in de game bedoel ik

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Ebayzo schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:21:
@VerwijderdJa, zelfde idee, totaal eens. Echter is dat geen fictie natuurlijk. Hoop niet dat we Horde - Alliance gaan vergelijken met Feyenoord - Ajax :D
Niet? Dan haal ik mijn katapult maar weg bij De Arena :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

DEM SAURFANG!!!!!!

Dit is volgens mij de 1e keer dat Blizzard zoveel energie steekt in voorbereiding van nieuwe expansion met al die questlines/cinematics/storytelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar mis ik toch een stuk beleving :') Enige wat ik dacht na die questlijn was "weee, wat een koele mount" - ALT+F4. Vervolgens gaat heel Twitter stuk over het feit dat er een bosbrand is geweest :')

Veel mensen spelen WoW voor het verhaal. Als een verhaal dan anders loopt dan verwacht, logisch dat sommige mensen het dan jammer vinden, toch?

Overigens vind ik progressie enz. een stuk leuker dan de storyline dus mij maakt het ook niet zoveel uit, maar een beetje begrip tonen kan geen kwaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:28:
[...]

Veel mensen spelen WoW voor het verhaal. Als een verhaal dan anders loopt dan verwacht, logisch dat sommige mensen het dan jammer vinden, toch?

Overigens vind ik progressie enz. een stuk leuker dan de storyline dus mij maakt het ook niet zoveel uit, maar een beetje begrip tonen kan geen kwaad.
Nee, dat is niet logisch. Het is een spel, fictie.... Daarvoor ga je geen schrijvers bedreigen! Dan ben je gewoon een zieke kansloze geest. Dat je iets anders had verwacht, prima, dan maak je lekker een alliance alt en ga je weer de good guy uithangen. Maar op Twitter mensen bedreigen omdat een fictief stel pixels een aanpassing heeft gedaan in een sky-box. |:( 8)7

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Als jij een film aan het kijken bent, en jij vind hem helemaal geweldig. Dan komt er een 2de film uit die een vervolg op de eerste moet zijn, waarin jou favoriete character in dood gaat. Dan zit jij toch ook even van "wtf" oid? Zelfde principe, mensen gaan emotie tonen zodra ze ergens om geven. Heeft niks met het te serieus nemen te maken, maar met Immersie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

@Ryada https://us.battle.net/forums/en/wow/topic/20766867173
https://www.pcgamesn.com/...wow-burning-of-teldrassil

this is just disgusting and disturbing. Personally attacking and harassing Blizzard employees and writers is a new low for this community.

Sadly it is so easy to be an "internet bad-!@#" nowadays. At the end of the day, those people are just spineless cowards in RL.
Hoe jij het zegt is normaal he. Je denkt "wtf" en gaat verder met je leven.

[ Voor 8% gewijzigd door Ebayzo op 03-08-2018 09:34 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Dit is een heel ander punt dan waar je het eerst over had.
Ik ben het ermee eens dat mensen bedreigen en aanvallen is gwn not done imo.
Maar helaas gebeurd dit niet alleen in WoW maar in bijna elke gaming community, dit is niet iets wat specifiek voor WoW geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ryada schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:35:
[...]

Dit is een heel ander punt dan waar je het eerst over had.
Ik ben het ermee eens dat mensen bedreigen en aanvallen is gwn not done imo.
Maar helaas gebeurd dit niet alleen in WoW maar in bijna elke gaming community, dit is niet iets wat specifiek voor WoW geld.
Doelde dan ook op de extreme reactie. Niet op iemand die een alt aanmaakt omdat hij geen horde wil zijn (persoonlijk vind ik het gek, maar dat is mijn mening en daar is iedereen vrij in).

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Ebayzo schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:33:
@Ryada https://us.battle.net/forums/en/wow/topic/20766867173

[...]

Hoe jij het zegt is normaal he. Je denkt "wtf" en gaat verder met je leven.
Waaaaaauuuwwww. Dit gaat mijns inziens toch echt te ver. Ja ik speel wow om het verhaal voor een groot gedeelte. En ja ik ben het niet overal mee eens. Maar kom op... We weten sowieso nog niet eens hoe het hele verhaal zich nog verder gaat ontplooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:09
Nou inderdaad, echt bizar hoe mensen kunnen reageren op een spel. We zijn in een fictieve oorlog, slachten alles af voor wat simpele loot en doen van alles voor een habbekrats. Nu is de wereld te klein omdat we een boom hebben afgebrand. Ik denk ook nog wel dat we een twist krijgen in het verhaal en kan me niet voorstellen dat sylvannas echt alleen maar slecht is en een raidboss gaat worden .

Ik heb er uit wel zin aan, en vind dat blizzard het wel slim aanpakt. Iedereen heeft het erover.

Maar hoe dan ook. FOR THE HORDE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
hanswfje schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:38:
[...]

Waaaaaauuuwwww. Dit gaat mijns inziens toch echt te ver. Ja ik speel wow om het verhaal voor een groot gedeelte. En ja ik ben het niet overal mee eens. Maar kom op... We weten sowieso nog niet eens hoe het hele verhaal zich nog verder gaat ontplooien.
Ik denk dat het wel redelijk te voorspellen is.

Alliance en Horde slaan elkaar de hersens in de eerste helft en vervolgens komt er een old god om de hoek wandelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Laten we even niet vergeten dat ditzelfde fenomeen zich voordoet bij films, series, boeken en elk andere form van entertainment. Ipv dat we denken dat we zo speciaal zijn dat het zich nu voordoet bij WoW.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Beleving is iets prachtigs en dan maakt het niet uit of het voor voetbal, een film of een game is.
De "kippenvel momentjes" zijn toch waarom je iets kijkt of iets doet ? Ik in ieder geval wel.

Toen Thrall Garrosh kilde was voor mij een een "YES, eindelijk" momentje.
Toen Saurfang het lichaam van zijn zoon weg droeg uit ICC was een een tranen moment voor mij.
Dat Sylvanas de boom in de fik stak toen had ik echt een WTF moment.
En nu met Saurfang had ik soort van trots gevoel omdat ik Horde speel maar ook medelijden voor die Orc. Hij heeft al zoveel meegemaakt ...en verloren.

Deze game is gewoon geweldig als je zo kan meeleven met fictieve chars.
Echt hele grote klasse..

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:42:
Beleving is iets prachtigs en dan maakt het niet uit of het voor voetbal, een film of een game is.
De "kippenvel momentjes" zijn toch waarom je iets kijkt of iets doet ? Ik in ieder geval wel ja.

Dat Thrall Garrosh kilde was voor mij een een "YES, eindelijk" momentje.
Toen Saurfang het lichaam van zijn zoon weg droeg uit ICC was een een tranen moment voor mij.
Dat Sylvanas de boom in de fik stak toen had ik echt een WTF moment.
E nu met Saurfang had ik soort van trots gevoel omdat ik Horde speel maar ook wat medelijden voor die Orc. Hij heeft al zoveel meegemaakt ...en verloren.

Deze game is gewoon geweldig als je zo kan meeleven met fictieve chars.
Echt hele grote klasse..
Ik had echt een "YES" gevoel tijdens de BfA cinematic toen sylvanas haar `FOR THE HORDE!` kreet bij mij door de speakers kwam.
Dat moment elke keer dat ik het zie is het gewoon bruut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryada schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:44:
[...]

Ik had echt een "YES" gevoel tijdens de BfA cinematic toen sylvanas haar `FOR THE HORDE!` kreet bij mij door de speakers kwam.
Dat moment elke keer dat ik het zie is het gewoon bruut.
Haha absoluut! Dat is echt een kippenvel momentje, waar die van de Alliance dan weer heel matig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:40:

Ik denk ook nog wel dat we een twist krijgen in het verhaal en kan me niet voorstellen dat sylvannas echt alleen maar slecht is en een raidboss gaat worden .

Ik heb er uit wel zin aan, en vind dat blizzard het wel slim aanpakt. Iedereen heeft het erover.

Maar hoe dan ook. FOR THE HORDE!
Ik denk dat we een nieuwe tree krijgen, deze was sowieso al niet helemaal goed. :+
perryvdbosch schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:41:
[...]

Alliance en Horde slaan elkaar de hersens in de eerste helft en vervolgens komt er een old god om de hoek wandelen.
Beter niet nog een keer. "Oh ja weetje wat het waren toch Ze old gawds op de achtergrond"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
temp00 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 17:56:
[...]

Killakris doet dat ook vaak op de horde zijde. Hele relaxte gast en geen gekke vereisten, je moet alleen niet met (prepatch) ilvl 850 aan komen zetten ofzo.
Fouten maken mag, ragen op anderen die fouten maken niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
perryvdbosch schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:41:
[...]

Je old god zit al in de eerste raid. :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Ik heb een vraagje. Als ik southshore vs tarren, of alteric valley speel. Heb ik enorme FPS drops (van 100 naar ~15-25). Zelfs in bepaalde raids voelt het erg cluncky aan. Ik speel op de recommended settings (7), met een GTX 1070, I5 7600, 16 gb ram. Mijn GPU en CPU zitten op 30-40% als ik speel en de temperatuur blijft laag. Hoort dit erbij en moet ik dit maar accepteren? Of zit er wellicht toch iets mis..

Alvast bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:02
Verwijderd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 07:30:
Ik ben nu bezig m'n rogue te levelen. Begin deze week was deze nog 98 en nu alweer 104.
Alleen door random BG's te doen levert dit per win al ongeveer 150 / 200k XP op.

Gister in 13 minuten dik 400k XP gekregen door 2 wins. Gaat dus redelijk vlot als je ook genoeg wint :)
Wel met heirloom gear uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:41
Squishie schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:26:
DEM SAURFANG!!!!!!

Dit is volgens mij de 1e keer dat Blizzard zoveel energie steekt in voorbereiding van nieuwe expansion met al die questlines/cinematics/storytelling
Wat is een video zonder Saurfang zijn cleave -O-

Maar Blizzard overtreft zichzelf idd met al die cinematics, sinds Warcraft 3 waren ze daar altijd al sterk in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 17:48
@Verwijderd : vergeet ook niet om herbalism en mining te nemen als professions. Per node krijg je 4000xp, zelfs in oude gebieden en raids met nodes (zoals Molten Bore). Ik combineer nu invasions met mining/herbing en dat gaat vrij vlot qua xp :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:02
overdoseh schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:52:
Ik heb een vraagje. Als ik southshore vs tarren, of alteric valley speel. Heb ik enorme FPS drops (van 100 naar ~15-25). Zelfs in bepaalde raids voelt het erg cluncky aan. Ik speel op de recommended settings (7), met een GTX 1070, I5 7600, 16 gb ram. Mijn GPU en CPU zitten op 30-40% als ik speel en de temperatuur blijft laag. Hoort dit erbij en moet ik dit maar accepteren? Of zit er wellicht toch iets mis..

Ik heb precies hetzelfde probleem, wel iets mindere setup qua hardware maar sinds pre-patch is het op momenten gewoon om te huilen. Heb m'n settings ook drastisch naar beneden moeten zetten.

Heb echt het idee dat dit komt doordat full-screen niet meer ondersteund wordt door DX12 of gewoon een fout in de programmering. Erg jammer en raar.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar beneden schalen qua settings, recommended is een richtlijn en mogelijk gewoon te veel voor je machine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pannekook schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:54:
[...]

Ik ben nu bezig m'n rogue te levelen. Begin deze week was deze nog 98 en nu alweer 104.
Alleen door random BG's te doen levert dit per win al ongeveer 150 / 200k XP op.

Gister in 13 minuten dik 400k XP gekregen door 2 wins. Gaat dus redelijk vlot als je ook genoeg wint :)
Wel met heirloom gear uiteraard.
Ik denk idd dat ik een zaterdage BG's ga farmen, dat gaat redelijk vlot icm rested.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:23:
[video]

En dit is waarom we de Horde zijn

*Hmm, who is cutting onions*
Die jonge troll, is die troll die kapot gemaakt word door Anduin in de BFA trailer of niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2 weken geleden heb je een soort van dezelfde vraag gesteld, toen was het antwoord niet goed genoeg en nu ga je het weer vragen in hetzelfde topic. :')

Ik zou je dit keer een antwoord geven waar je wellicht wel iets aan hebt:
Accepteer het ;) Het heeft namelijk niet veel nut om van alles te gaan proberen voor waar de engine en hoe de game werkt het limiet zijn. Dat wilt niet zeggen dat er wel wat tweaks zijn die je kan doen door bijvoorbeeld te spelen met je instellingen. Shadow is bijv redelijk veel eisend aan de game, gooi die slider omlaag en het kan zo maar zo zijn dat je er wat meer FPS uitkrijgt. Maar verwacht niet ineens wonderen. Daarbij kan je vsync aangooien, bij sommige doet het wat, bij andere maakt het het alleen maar erger. Daarbij download de laatste drivers van je kaart van de officiele websites of bijhorende clients. Vaak zitten daar ook wel weer wat tweaks in voor sommige games.

TL;DR versie:
Andere woorden, wil je betere performance zou je met de instellingen moeten gaan spelen en gaan lezen wat wat doet en of je dat wilt opgeven. Enige universele wat wel eens wilt werken is drivers updaten.

[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 03-08-2018 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Verwijderd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:43:
[...]

Nice, met Matthew en de gang ook _/-\o_
Yup, Critical Role fan toevallig? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41

Is dit op DX11 of DX12 ? Probeer eens te switchen tussen deze.

De nieuwste Nvidia driver heeft trouwens optimalisaties voor BfA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Kadardar schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:08:
[...]

2 weken geleden heb je een soort van dezelfde vraag gesteld, toen was het antwoord niet goed genoeg en nu ga je het weer vragen in hetzelfde topic. :')

Ik zou je dit keer een antwoord geven waar je wellicht wel iets aan hebt:
Accepteer het ;) Het heeft namelijk niet veel nut om van alles te gaan proberen voor waar de engine en hoe de game werkt het limiet zijn. Dat wilt niet zeggen dat er wel wat tweaks zijn die je kan doen door bijvoorbeeld te spelen met je instellingen. Shadow is bijv redelijk veel eisend aan de game, gooi die slider omlaag en het kan zo maar zo zijn dat je er wat meer FPS uitkrijgt. Maar verwacht niet ineens wonderen. Daarbij kan je vsync aangooien, bij sommige doet het wat, bij andere maakt het het alleen maar erger. Daarbij download de laatste drivers van je kaart van de officiele websites of bijhorende clients. Vaak zitten daar ook wel weer wat tweaks in voor sommige games.

TL;DR versie:
Andere woorden, wil je betere performance zou je met de instellingen moeten gaan spelen en gaan lezen wat wat doet en of je dat wilt opgeven. Enige universele wat wel eens wilt werken is drivers updaten.
Het grappige is, dat het dezelfde FPS haal met alles op low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:11:
[...]

Yup, Critical Role fan toevallig? :P
Zeker, wel pas in seizoen 2 ingestapt. Moet alleen nog wat afleveringen inhalen, te druk gehad laatste tijd. Daarnaast luister ik ook nog The Adventure Zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Klopt, de wow engine is een oude engine die bij sommige mensen op low settings zelfs minder fps geeft dan op hogere settings. hoe wat en waarom .... zou je blizzard moeten vragen.

De gfx engine vanwow is zelfs zwaarder op je CPU dan op je Videokaart. Maar zoals Kadardar zei, spelen met je settings zou kunnen helpen. Met pech zou je het alleen zelfs erger kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overdoseh schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:28:
[...]

Zit nog eens goed te kijken maar met je specs zou je echt makkelijk op high moeten kunnen spelen. Ik doe dat ook gewoon. Helaas zijn er best veel mogelijkheden om je problemen te fixen en zal je een uitbreide post moeten maken waarin je vertelt wat je zoal gedaan hebt om het op te lossen. Dan kunnen we wat gerichter een nieuwe tip geven.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2018 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:58:
@Verwijderd : vergeet ook niet om herbalism en mining te nemen als professions. Per node krijg je 4000xp, zelfs in oude gebieden en raids met nodes (zoals Molten Bore). Ik combineer nu invasions met mining/herbing en dat gaat vrij vlot qua xp :)
Oh ja, helemaal over het hoofd gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Wat een cinematic, echt geweldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Na het instellen ook WoW opnieuw opgestart? Sommige instellingen gaan namelijk niet eerder van kracht totdat je de game opnieuw opstart. Daarbij probeer eens onder Advanced max forground FPS op 60 (staat standaard op 100) te zetten. Kan me haast niet voorstellen dat dit niets doet. DirectX API op 12 had bij mij betere performance dan 11. Bij mij maat werkt DirectX11 weer beter voor een of andere reden.

Je zou echt zelf een beetje moeten spelen met de settings. Ga in Dalaran staan, bekijk de FPS. Speel met de instellingen, restart wow en check fps. Rinse and repeat till happy. Je gaat in Tarren Mill vs Southshore een lag fest krijgen. Het is een 100 vs 100 BG, voor de 40 man zouden je instellingen vast iets kunnen doen maar als er alsnog 80 man in je scherm staat en er ongeveer 60 effecten tegelijkertijd in je scherm plaatsvinden dat kan de game zelf gewoon niet aan. Je hardware zou vast geen probleem zijn aangezien je je hardware niet eens 90% kan benutten.

Er is helaas geen universele instelling die alles magisch fixed anders had Blizzard die allang in een patch gepropt want zij willen ook niet dat iemand heel erg moeilijk naar een fix moet gaan zoeken voor zijn/haar FPS drops. Is iets met je game toegankelijk maken voor iedereen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

[...]

zet al je addons eens uit en log in met de default UI, dat zou verbetering moeten geven
het kan zijn dat er een behoorlijke memory leak in een addon zit.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:10:
[...]

Dat vind ik op zich wel interessant. Welke guild is dit? Ik weet nog niet of ik op Argent Dawn blijf, aangezien de pvp anders werkt op RP servers, maar hou dit wel als optie!
Notice me Sempay [NmS]
Als je de guildmaster eens wilt spreken, het begint altijd met maffe[class].
2* per week een main raid, 1 keer per week gaan we weer altrun/socials doen. Maar gezien leveling van alts iets langer zal duren zal dit 3 weken later dan main geplanned gaan worden vermoed ik.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Pannekook schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:00:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem, wel iets mindere setup qua hardware maar sinds pre-patch is het op momenten gewoon om te huilen. Heb m'n settings ook drastisch naar beneden moeten zetten.

Heb echt het idee dat dit komt doordat full-screen niet meer ondersteund wordt door DX12 of gewoon een fout in de programmering. Erg jammer en raar.. :?
Nopes, iets van een jaar geleden (of langer?) was er tbv één of andere anniversary ook al een tijdelijke bg van Southshare vs Tarren Mill (de nieuwe instanced versie wel te verstaan) en toen was het ook al om te janken :P Met mijn specs die het makkelijk moeten kunnen redden (zie signature) ook veel lag enz. AV heb ik overigens nooit last gehad.
Verwijderd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:08:
[...]

Die jonge troll, is die troll die kapot gemaakt word door Anduin in de BFA trailer of niet? :P
Zat ik ook al aan te denken! Kan bijna niet anders. Battle for Lordaeron moet immers nog komen en grote kans dat we deze knakker daar weer terug zien.

[ Voor 20% gewijzigd door temp00 op 03-08-2018 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Is dat niet gewoon om de "echtheid" van de Southshore vs Tarren Mill gevechten te behouden? :+
Kan me nog herinneren dat dat in vanilla ook altijd een en al lag was omdat de servers het niet aankonden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:28:
[...]

Nopes, iets van een jaar geleden (of langer?) was er tbv één of andere anniversary ook al een tijdelijke bg van Southshare vs Tarren Mill (de nieuwe instanced versie wel te verstaan) en toen was het ook al om te janken :P Met mijn specs die het makkelijk moeten kunnen redden (zie signature) ook veel lag enz. AV heb ik overigens nooit last gehad.

[...]

Zat ik ook al aan te denken! Kan bijna niet anders. Battle for Lordaeron moet immers nog komen en grote kans dat we deze knakker daar weer terug zien.
Denk niet dat het hem is, heb nog even de trailer bekeken en die lightning bolt komt van een andere hoek dan waar deze troll vandaan komt ;) Althans, dat denk ik. Dus hij is iig niet dood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Bedankt voor jullie input guys! Waardeer ik zeer. Ik ga weer verder knutselen aan de settings. :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Slamdance schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:33:
Is dat niet gewoon om de "echtheid" van de Southshore vs Tarren Mill gevechten te behouden? :+
Kan me nog herinneren dat dat in vanilla ook altijd een en al lag was omdat de servers het niet aankonden :p
Good old times op Bladefist/Outland.

Doomguard summonen en de horde terugpushen :D Dikke fun dat altijd, misschien vanavond eens doen aangezien ik het tijdens de anniversary niet heb kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:42:
Misschien is het Vol'jins zoon ? :+
Als je Zappie boy bedoeld van de video van old soldier. Nee. Hij zegt duidelijk My father Tkashi (of iets in die trend, je weet maar nooit hoe je een troll naam schrijft :+ ) fought with you in the third war. Zijn vader heeft overduidelijk een geschiedenis met Saurfang. Echter wist Saurfang niet dat hij dood was aangezien hij aangeeft terug te gaan naar zijn vader.

De naam Tkashi zelf zegt me niets, wowhead vind er ook niet echt iets op op een fetish en ruins na.

Kan zijn dat ik het fout heb geschreven en dat ik daardoor niets mis. Iemand die er meer van weet toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Kadardar schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:35:
[...]

Als je Zappie boy bedoeld van de video van old soldier. Nee. Hij zegt duidelijk My father Tkashi (of iets in die trend, je weet maar nooit hoe je een troll naam schrijft :+ ) fought with you in the third war. Zijn vader heeft overduidelijk een geschiedenis met Saurfang. Echter wist Saurfang niet dat hij dood was aangezien hij aangeeft terug te gaan naar zijn vader.

De naam Tkashi zelf zegt me niets, wowhead vind er ook niet echt iets op op een fetish en ruins na.

Kan zijn dat ik het fout heb geschreven en dat ik daardoor niets mis. Iemand die er meer van weet toevallig?
Dacht eer dat het Hekazi was. Maar ook daar vind je niets onder, wss een onbekende soldaat tijds warcraft 3. Hopelijk stoppen ze er nog iets van lore in want de trolls kunnen best wel wat nieuwe "bekende" characters gebruiken. En hopelijk krijgt Zappie boi nog een naam.

Wel super hoe Zappie boy met een elemental blast het vuur aanwakkert. Een van de beste cinematics gemaakt als je het mij vraagt.

Geloof wel nog altijd niet dat Sylvanas nieuwe Garrosh richting uitgaat. Alles wat ze nu doet is ook gewoon hetgeen ze al jaren doet, alleen heeft ze nu de mogelijkheid om het effectief uit te voeren. Vermoed dat het verhaal wel nog eens heel erg interessant zou kunnen worden. Ik laat de drama aan mij voorbij gaan en enjoy the ride :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de Alliance kun je alleen Shaman met een dwerg of een ruimtegeit....Jammer.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2018 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:41:
In de Alliance kun je alleen Shaman met een dwerg of een ruimtegeit....Jammer.
Je vergeet de pandaren. :+

#NeverForgetThePandaren
Grompie schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:01:
[...]

Dacht eer dat het Hekazi was. Maar ook daar vind je niets onder, wss een onbekende soldaat tijds warcraft 3. Hopelijk stoppen ze er nog iets van lore in want de trolls kunnen best wel wat nieuwe "bekende" characters gebruiken. En hopelijk krijgt Zappie boi nog een naam.

Wel super hoe Zappie boy met een elemental blast het vuur aanwakkert. Een van de beste cinematics gemaakt als je het mij vraagt.

Geloof wel nog altijd niet dat Sylvanas nieuwe Garrosh richting uitgaat. Alles wat ze nu doet is ook gewoon hetgeen ze al jaren doet, alleen heeft ze nu de mogelijkheid om het effectief uit te voeren. Vermoed dat het verhaal wel nog eens heel erg interessant zou kunnen worden. Ik laat de drama aan mij voorbij gaan en enjoy the ride :*)
Ja zoals ik al zei, zo'n troll naam kan je echt op heel veel manieren schrijven van het alleen horen van de naam. Ik heb nog even verder gezocht maar ik kan echt helemaal niets vinden, de naam zelf zegt me ook niets. Enige wat ik kan bedenken is dat het ergens in een boek staat die over de third war zou moeten gaan. Als het er niet is hoop ik dat Zappie boy inderdaad een verhaal gaat krijgen, ik verwacht het eigenlijk nu ook. Die cinematic geeft teveel prijs om het een ongelangrijke character te laten zijn. Je gaat geen nobody troll naast Saurfang zetten. Er zit meer in.

Ik denk dat Sylvanas geen richting van Garrosh op gaat. Als ik goed heb begrepen (denk van pyromancer) is een undead doof voor old gods. Daardoor zouden ze niet gek kunnen worden zoals Garrosh deed van kracht of toekomst beelden die hun beloofd wordt door zo Old God. Als Sylvanas een richting in gaat dan geloof ik meer dat ze een kant van Arthas in gaat waar alles gewoon dood moet. Vergeet niet dat Sylvanas is vermoord door Arthas (Lich King) en de Scourge in check wordt gehouden door de Lich King. Feitelijk is zij Scourge, behalve dat zij in feite los staat van de Lich king en zijn opdrachten niet meer volgt. Er is alleen nergens bewezen dat die connectie niet terug kan komen en doet ze dit allemaal in opdracht van Bolvar. Tijd zou het leren. :)

[ Voor 86% gewijzigd door Kadardar op 03-08-2018 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kadardar schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:46:
[...]

Je vergeet de pandaren. :+

#NeverForgetThePandaren
Ja maar panda's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer je nou Racistisch te zijn? Alsof pandas er niet toe doen? :o

Iedereen houd die raporteer knop bij de hand :+ Racisme op tweakers is tegen de Algemene Voorwaarden. :P

[ Voor 27% gewijzigd door Kadardar op 03-08-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kadardar schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:57:
[...]

Probeer je nou Racistisch te zijn? :o
Uiteraard :Y

Nee ik kan ze gewoon niet serieus nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Verwijderd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:58:
[...]

Nee ik kan ze gewoon niet serieus nemen :+
Past goed bij de Shaman class dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
#GiveTrollsShoes

Wordt gek van die blote voeten ;(
(keuze undead of troll rogue)

[ Voor 22% gewijzigd door Iusedto op 03-08-2018 14:13 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-05 10:34
Iusedto schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:04:
#GiveTrollsShoes

Wordt gek van die blote voeten ;(
(keuze undead of troll rogue)
Give Them Troll Shoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:03:
[...]

Past goed bij de Shaman class dus :+
Is Shaman zo ruk dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee hoor, maar ze staan wel op de nominatie (samen met shadow priest) om per 8.1 buffs te krijgen want een aantal zaken bij met name Elelmental en enhancement kloppen gewoon niet.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Iusedto schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:29:
[...]

Nee hoor, maar ze staan wel op de nominatie (samen met shadow priest) om per 8.1 buffs te krijgen want een aantal zaken bij met name Elelmental en enhancement kloppen gewoon niet.
niet zo zeer buff, want qua dps doen ze het zo gek nog niet op beta.
Het is meer een class overhaul voor Shadow / Shaman DPSspecs

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:31:
[...]
niet zo zeer buff, want qua dps doen ze het zo gek nog niet op beta.
Het is meer een class overhaul voor Shadow / Shaman DPSspecs
Ik heb een tijdje enhancement gespeeld op de beta en dat beviel mij uitstekend eerlijk gezegd. Je vliegt door de quests heen, je hebt heerlijke utility voor dungeon groups en het is ook visueel allemaal erg mooi om te zien.
Alleen heb je momenten dat je "droog" staat en er geen procs komen, en dan is de class een stuks minder imo.

In principe wilde ik enhance als main maken in BfA, ook omdat na de overhaul het alleen maar beter kan worden :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik speel voornamelijk Healers of Tanks.
Maar van de paar DPS die ik speel, staat Enhancement al een poos in mijn top 3 dps.

Unholy > Survival = Enhancement voor mij persoonlijk.

Al is Disc ook redelijke DPS op Single Target dus niet echt een DPS class nodig (tenzij meer nerfs komen) Priest is al sinds icc mijn main, daarvoor Mage

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Pagina: 1 ... 34 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.