Nee ik volg het niet actief. Thanks voor de info!antonvdijk schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:40:
[...]
Heb je gisteren Ziqo niet gezien op Twitch?
Je hebt als arcane mage azerite traits dat een intellect proc geeft per tick van evocation.
heeft in alle 3 z'n azerite gear de proc gespecced.
gaat vervolgens arena in
1. invisibility
2. evocation (7 ticks x3 proc)
3. arcane power (40% increase uit mn hoofd)
4. one shot
ik geloof dat ie 7k intellect proc kreeg uit de traits.
anyways wat ik bedoel aan te geven: persoonlijk vind ik het leuk om te masteren, wellicht dat remove curse nog wat dingen kan bieden?
zelf speel ik hunter en de terugkomst van dispel enrage is welkom, bijvoorbeeld voor raging m+ weken met de infested seasonal.
helaas moet ik toegeven dat mage over algemeen één van de mindere interessante traits aanlevert.
wat betreft het andere punt over een Tweakers guilld.
er is een Discord, er is een community (link in discord).
deze community is een nieuwe BFA feature dat de mogelijkheid geeft om ingame toch met elkaar te chatten e.d.
ik zie een speciale tweakers guild niet meer 'nodig'.
je kunt je eigen guild opzoeken en tenzij je top200 mythic raid ben je niet gebonden aan een server en kun je gewoon cross-realm met andere tweakers spelen.
Klop eens aan bij BeNeleague op Draenor. Nederlandstalige guild, groeiende, vriendelijke mensenHyperActivE schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:41:
[...]
Mocht iemand dus een goede suggestie hebben voor een stabiele, eventueel nederlandse guild. Hou ik mij en de andere guildloze warm aanbevolen.
Kan iemand mij vertellen of het verhaal (class hall) van rogues in legion leuk is om te doen ?
FUMES et CARNES
Horde of Alliance?thundermo schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:27:
[...]
Klop eens aan bij BeNeleague op Draenor. Nederlandstalige guild, groeiende, vriendelijke mensen
Ja hoor, redelijk verhaal.Iusedto schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:32:
Kan iemand mij vertellen of het verhaal (class hall) van rogues in legion leuk is om te doen ?
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Horde
(95% op de Draenor server is Horde
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Vond rogue eigenlijk een van de mindere eerlijkheids halve.Iusedto schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:32:
DK staat wat mij betreft nog altijd bovenaan met stip van alle order halls die ik tot nu toe heb gedaan.
Dacht dat ik ooit ergens had gelezen dat het rogues verhaal zeer goed gedaan, was maar misschien ben ik dan in de war. Heb nog nooit een rogue gespeeldKadardar schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:54:
[...]
Ja hoor, redelijk verhaal.Maar in de grote lijnen volgens ze allemaal hetzelfde, questjes, wat board missions en zo verder.
Zit er aan te denken om mijn lvl100 boost daarvoor te gebruiken vandaar de vraag
Gebruik ik mijn 110 boost voor een mage (ook nog nooit gespeeld)
FUMES et CARNES
ooo wacht, is er geen GoT guild meer op Defias horde ?
Vandaar dat ik ze niet meer zag rondlopen
Heb er wel wat Tweakers gekilled of one-shot met Lightswrath (you shall be missed
)..
Vandaar dat ik ze niet meer zag rondlopen

Heb er wel wat Tweakers gekilled of one-shot met Lightswrath (you shall be missed
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ok nice, want ik zoek nog een leuke guild voor mijn DK Belf.
Is draenor nog wel speelbaar dan? Top 3 server kwa drukte, zie de launch al voor me - week lang inloggen niet mogelijk
Of zijn de servers tegenwoordig stabiel genoeg dat ze dat wel aan kunnen?

over het algemeen heeft blizzard de afgelopen 2 expansions een hoop verbeterd!Xanaroth schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 16:29:
Is draenor nog wel speelbaar dan? Top 3 server kwa drukte, zie de launch al voor me - week lang inloggen niet mogelijkOf zijn de servers tegenwoordig stabiel genoeg dat ze dat wel aan kunnen?
server capacity wordt flink opgeschroefd rondom launch, waardoor je alleen kleine queues hebt op de top servers. queues van 4k+ heb je allang niet meer.
daarnaast helpt de sharding techniek een hoop, wat alles ingame een stuk speelbaarder maakt.
eventueel kun je hier kijken voor een spreiding per server:
https://realmpop.com/eu.html
Verwijderd
WoD Goed geregeld? Ik kan me iets anders herinneren..antonvdijk schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 16:43:
[...]
over het algemeen heeft blizzard de afgelopen 2 expansions een hoop verbeterd!
server capacity wordt flink opgeschroefd rondom launch, waardoor je alleen kleine queues hebt op de top servers. queues van 4k+ heb je allang niet meer.
daarnaast helpt de sharding techniek een hoop, wat alles ingame een stuk speelbaarder maakt.
eventueel kun je hier kijken voor een spreiding per server:
https://realmpop.com/eu.html
Outland was een draaáaama! (que time van ong. 6 uur)
Ook die Garison phasing ging helemaal mis "GET OUT OF MY HOUSE" vergeten?
WoD was een drama met Garrison phasing. Dagen gehad dat ik niet eens een garrison kon laden maar er wel wezen moest ivm levellen.Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 16:46:
[...]
WoD Goed geregeld? Ik kan me iets anders herinneren..
Legion was wel puik, eigenlijk daar weinig last gehad uiteindelijk.
Verwijderd
Legion ging inderdaad bijzonder goed, vond dat echt by far de beste launch!Akaendra schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 16:47:
[...]
WoD was een drama met Garrison phasing. Dagen gehad dat ik niet eens een garrison kon laden maar er wel wezen moest ivm levellen.
Legion was wel puik, eigenlijk daar weinig last gehad uiteindelijk.
Qua inloggn was het niet een super groot probleem... je garrison inkomen... ja, dat was even een ander verhaal. Maar goed zoiets kan dadelijk ook weer live gebeuren met iets. Dat is gewoon echt een oversight geweest van de phasing mechanic. Phasing was niets nieuws maar wel voor alle spelers op 1 plaats.Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 16:46:
[...]
WoD Goed geregeld? Ik kan me iets anders herinneren..
Zover ik weet gaat er niets meer komen als een garrison die alleen voor jezelf is, ik verwacht niet dat dta nog ene keer gebeurd maar er kan heel goed iets anders gebeuren.
[ Voor 12% gewijzigd door Kadardar op 01-08-2018 16:56 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Ik had het onlangs ook weer eens geprobeerd na een jaar of 8 afwezigheid, maar het vuurtje laait niet echt meer op. Ik loop gewoon veel te veel achter op de massa vol heirlooms.Defector schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:40:
Serieus WoW is wel een itch die om de zoveel jaar terugkomt. Gister even de client gedownload en met een alt rondgelopen(toevallig in Teldrassil, hopelijk heeft de alt niet teveel brandwonden) En ik begin er wel weer serieus over na te denken om een subscription te nemen.
Bizar met andere games heb ik hier helemaal geen last van.
Het schiet ook elke keer door me heen 'waarom doe ik moeite om iets te bereiken? Ik stop er toch weer mee!' in het geval van dailies/grinds/achievements
Dit dus.
Dus grof gezegd drukte boeit niet echt meer want shards. Enkel echt relevant voor raiden/trading omdat dat nog wel server-based is. Merendeel van PvE content kan ook cross-realm, dus waar je exact start is ook niet zo heel belangrijk.
Als ik zo even discord bekijk, lijkt er wel aardig wat activiteit te zijn van tweakers die daar zitten als thuis server.
De BE/NL guild is een ander verhaal. Geen progress sinds januari dit jaar als ik het goed lees, en uberhaupt slechts 1 van de raids van deze expansion voltooid. Lijkt dus een sociale of een pure-pvp guild, maar niet gericht op doen van content. Maar goed, raiden doen we toch niet op dag 1.
Dus tenzij iemand iets beters weet zouden we daar wel kunnen beginnen en dan verder kijken hoe het loopt allemaal
. Moet alleen nog even een 40GB download uit zitten nu.
Als ik zo even discord bekijk, lijkt er wel aardig wat activiteit te zijn van tweakers die daar zitten als thuis server.
De BE/NL guild is een ander verhaal. Geen progress sinds januari dit jaar als ik het goed lees, en uberhaupt slechts 1 van de raids van deze expansion voltooid. Lijkt dus een sociale of een pure-pvp guild, maar niet gericht op doen van content. Maar goed, raiden doen we toch niet op dag 1.
Dus tenzij iemand iets beters weet zouden we daar wel kunnen beginnen en dan verder kijken hoe het loopt allemaal
WoD was niet heel best idd qua launch. Helemaal als je een flight point richting je Garisson had genomen en je kwam in de buurt van de Garisson, dan was je gewoon echt fucked want dan zat je vast op je vliegende transport die niet naar binnen kon phasen en je kon ook niet uitstappen
. De wereld zelf was trouwens ook behoorlijk laggy. Was geloof ik ook één van de weinige keren dat ze een massale refund in de vorm van extra game time oid hebben gedaan.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
In vanilla hebben ze dat een aantal keren gedaan als ik mij niet vergis. Ik heb in mijn account overzicht toen toch meerdere keren de 'vervaldatum' van de volgende transactie op mijn kredietkaart zien verschuiventemp00 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:16:
Was geloof ik ook één van de weinige keren dat ze een massale refund in de vorm van extra game time oid hebben gedaan.
[ Voor 19% gewijzigd door Kapoen op 01-08-2018 17:22 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Elke expansion heeft ellende aan het begin, dat hoort er gewoon bij
Als het de server niet is die de hoeveelheid spelers in die zone niet aan kan, dan is het wel een of andere gimmick dat niet werkt, of zelfs iets simpels als een quest met zulke lage respawn rate dat daar voor iedereen de progress tegenhoudt 
Doorgaans is het beste om alles gereed (character naast NPC met eerste quest) en voorbereid te hebben en als een speer door de eerste zone te gaan. Dan zit je voor de massa en heb je de beste ervaring
Doorgaans is het beste om alles gereed (character naast NPC met eerste quest) en voorbereid te hebben en als een speer door de eerste zone te gaan. Dan zit je voor de massa en heb je de beste ervaring
never mind.....fixed!
[ Voor 85% gewijzigd door Kol Nedra op 01-08-2018 18:49 ]
nothing stops this train

Hello darkness, my old friend
I've come to talk with you again
Because a vision softly creeping
Left its seeds while I was sleeping
And the vision that was planted in my brain
Still remains
Within the sound of silence
Still remains
FUMES et CARNES
Die nieuwe quests zijn zeker niet te skippen op alle alts? 
@Derr_Hans Je hebt gelijk wat betreft de shaman weapons.
Agility en intellect indeed
Thanks
@Derr_Hans Je hebt gelijk wat betreft de shaman weapons.
[ Voor 46% gewijzigd door RustStorm op 01-08-2018 20:45 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Nee echt heel jammer. Zit er nu ook met tegenzin door heen te klikkenRustStorm schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:43:
En dat voor maar 1 WQ extra...038Zwolle schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:45:
[...]
Nee echt heel jammer. Zit er nu ook met tegenzin door heen te klikken
Heeft het eigenlijk nut om nu al je artifact wapen te vervangen? M'n Pawn is daar niet echt consequent in.
[ Voor 17% gewijzigd door RustStorm op 01-08-2018 20:51 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
niet te skippen? hoelang ben je er ongeveer mee bezig met de nieuwe questline?RustStorm schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:43:
ben nog niet begonnen, denk morgen
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 01-08-2018 20:52 ]
nothing stops this train
Snap ik. Maar met de WQ kreeg ik een 1h die ik nog nodig had met mn DK en Rogue Alt (Die hadden nog maar 1 1h)RustStorm schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:46:
[...]
En dat voor maar 1 WQ extra...ik geloof het wel.
Heeft het eigenlijk nut om nu al je artifact wapen te vervangen? M'n Pawn is daar niet echt consequent in.
10 minuten. Maar het is vrij saaiKol Nedra schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:52:
[...]
niet te skippen? hoelang ben je er ongeveer mee bezig met de nieuwe questline?
ben nog niet begonnen, denk morgen
De laatste quests van de alliance questline gespeeld gisteren, en ik was persoonlijk niet erg onder de indruk om eerlijk te zijn. Eerder teleurgesteld dan echt hyped...
Wellicht een dezer dagen maar een de horde kant van de medaille doen.
Ik ben er zelf van overtuigd dat die lage respawn rate bewust wordt gedaan.BlackMage schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:24:
Elke expansion heeft ellende aan het begin, dat hoort er gewoon bijAls het de server niet is die de hoeveelheid spelers in die zone niet aan kan, dan is het wel een of andere gimmick dat niet werkt, of zelfs iets simpels als een quest met zulke lage respawn rate dat daar voor iedereen de progress tegenhoudt
Let er maar eens op in de oudere expansions, elke keer heb je vrijwel gelijk in het begin van de startzone minimaal 1 quest met een lange respawn time (meestal op een object).
Doordat iedereen datzelfde object probeert te looten, maar voor het merendeel niet lukt, kunnen er telkens maar een paar mensen zo'n quest afronden. Vervolgens verdelen ze op die manier de spelers meer over de zone. waarna je in opvolgende quests / zones minder ophoping van spelers krijgt.
Tegenwoordig met de zone scaling mag je zelf je startzone kiezen, waardoor de versprijding over de zones en quests natuurlijker gebeurt. Voor zover ik me kan herinneren heb ik in Legion niet meer zo'n "trechter" quest gezien.
Heel irritant inderdaad dat je het niet kan skippen, voor die ene extra wq is het te saai om op alle alts te unlocken. Misschien dat ik het komende week elke dag even op 1 of 2 alts doe, maar dan moet ik me er wel echt toe zetten.RustStorm schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:46:
[...]
Ik kan het niet echt goed verwoorden, maar die hele questline doet me ook niets. Het verhaal komt op mij heel geforceerd over. Op de een of andere manier voelt het gewoon heel lui aan van blizzard.RustStorm schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:09:
De laatste quests van de alliance questline gespeeld gisteren, en ik was persoonlijk niet erg onder de indruk om eerlijk te zijn. Eerder teleurgesteld dan echt hyped...
De quests die gisteren voor Horde en alliance zijn unlocked zijn ook gewoon hetzelfde. Ze hebben allen het woordje "rescue" (alliance) vervangen voor "capture" (horde).
Na de cinematic stopt het bij horde gewoon abrupt. Een beetje zoals vorige week bij alliance, dat je bij het laatste deel iets hebt van "ok, en nu?". De Alliance had deze week nog wel een quest extra, wat het wat meer afrond.
je artifact weapon is gewoon een statstick zonder usage en daar fatsoenlijke, high level, relics heel moeilij kte krijgen zijn kun je je artifact prima vervangen voor de 210 weaps die je van de DS WQ's krijgt; ik heb dit gisteren op de Paladin ook gedaan (scheelde 15 IL's).RustStorm schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:46:
[...]
---
Gisteren tevens mijn oude liefde, mijn Blood Elf Warlock (op Twisting Nether), een levelboost gegeven naar 110. Daarna meteen de Darkshore chain ook op Horde gedaan en ik moet zeggen.... die aggressive style van quests heb ik gemist, behoorlijk. Het einde va nde chain
spoiler:
is allen behoorlijk jammer, het eindigd zo... abrupt wanneer je op het strand eindigd kijkend naar een brandende boom

Aan de andere kant, nu zien of ik wat 210 gear kan ritselen de de 1½ week die resteerd zodat ze, qua gear een beetje richting 210 gaat.
Heel vreemd wel dat ik geen Double Agent achieve kreeg
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
NPRustStorm schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:43:
@Derr_Hans Je hebt gelijk wat betreft de shaman weapons.Agility en intellect indeed
Thanks
Legion was gewoon Smooth van begin tot einde, amper tot geen lag en bugs. Queue times horen er nu eenmaal bij, al heeft Defias daar niet zo veel last van.BlackMage schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:24:
Elke expansion heeft ellende aan het begin, dat hoort er gewoon bijAls het de server niet is die de hoeveelheid spelers in die zone niet aan kan, dan is het wel een of andere gimmick dat niet werkt, of zelfs iets simpels als een quest met zulke lage respawn rate dat daar voor iedereen de progress tegenhoudt
Hopelijk is BFA net zo smooth als Legion, want de drama van WoD wil niemand meer mee maken.
Zelf heb ik het zelfde gevoel mis de agressie ook. Snap dus ook niet zo goed waarom iedereen overal zo loopt te bitchen etc.Dawn schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:50:
[...]
je artifact weapon is gewoon een statstick zonder usage en daar fatsoenlijke, high level, relics heel moeilij kte krijgen zijn kun je je artifact prima vervangen voor de 210 weaps die je van de DS WQ's krijgt; ik heb dit gisteren op de Paladin ook gedaan (scheelde 15 IL's).
---
Gisteren tevens mijn oude liefde, mijn Blood Elf Warlock (op Twisting Nether), een levelboost gegeven naar 110. Daarna meteen de Darkshore chain ook op Horde gedaan en ik moet zeggen.... die aggressive style van quests heb ik gemist, behoorlijk. Het einde va nde chainspoiler:is allen behoorlijk jammer, het eindigd zo... abruptwanneer je op het strand eindigd kijkend naar een brandende boom
Aan de andere kant, nu zien of ik wat 210 gear kan ritselen de de 1½ week die resteerd zodat ze, qua gear een beetje richting 210 gaat.
Heel vreemd wel dat ik geen Double Agent achieve kreeg110 is toch max of heb ik dat?
Wat de double agent betreft volgens mij gaan ze al uit van 120 en niet 110.
[ Voor 5% gewijzigd door Woolfy681 op 02-08-2018 08:56 ]
Nice. Tip: hide je UI volgende keerIusedto schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:32:
[afbeelding]
Still remains
Was gewoon een moment opname. Toen ik de quest had gedaan en de boom zag branden, moest ik eigenlijk direct aan dat lied denken.toolkist schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:59:
[...]
Nice. Tip: hide je UI volgende keer(alt-z ofzo?)
Ik wist namelijk zelf even niet meer wat te doen of te zeggen als Horde speler (klasse gedaan Blizzard
Was niet de bedoeling er artistiek hoogtepunt van te maken
FUMES et CARNES
Na Heroic Antorus redelijk snel na opzet van het raid team te hebben gecleared is men opgehouden met raiden omdat voor mythic recruitement nodig was en de intentie was om vanaf BFA volledig mythic te gaan. Voordat je conclusies trekt dat het een social guild is , wellicht even wat meer info opzoeken of opvragen.Xanaroth schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:10:
Dus tenzij iemand iets beters weet zouden we daar wel kunnen beginnen en dan verder kijken hoe het loopt allemaal. Moet alleen nog even een 40GB download uit zitten nu.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik vermoed dat ik er "spijt" van ga krijgen dat ik die vogel niet heb "gekocht" met een heroic boost. 
Wat mij trouwens opvalt bij het mount farmen in Pandaria: heel veel mensen hebben al die achievement mounts... pfoeh!
Wat mij trouwens opvalt bij het mount farmen in Pandaria: heel veel mensen hebben al die achievement mounts... pfoeh!
[ Voor 36% gewijzigd door RustStorm op 02-08-2018 09:29 ]
Damn, die afbeelding had ik ingame willen meemakenIusedto schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:32:
Still remains

Ik denk dat ze die al naar 120 hebben gebracht, want als je naar achievements kijkt, staan die voor 120 er al in.Dawn schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:50:
Heel vreemd wel dat ik geen Double Agent achieve kreeg110 is toch max of heb ik dat?
Speedy55 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:46:
[...]
Ik denk dat ze die al naar 120 hebben gebracht, want als je naar achievements kijkt, staan die voor 120 er al in.
Ik zal er vanavond eens een ticket over maken... gaan we zien wat Blizz te vertellen heeft hierover.Woolfy681 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:56:
Wat de double agent betreft volgens mij gaan ze al uit van 120 en niet 110.
Dit is is al sinds Blizzcon vorig jaar bekend overigens...Sephirus schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:41:
[...]
Damn, die afbeelding had ik ingame willen meemaken. Wellicht nog spoiler tags toevoegen?
Deze skybox is a minimaal 6 maanden geleden naar buiten gekomen
[ Voor 24% gewijzigd door Dawn op 02-08-2018 10:11 ]
Verwijderd
Ik zit allang in een non-tweakers guild. Niet echt interesse in een guild die geen mythic raids doen.Xanaroth schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:12:
Zit eraan te denken WoW weer eens op te starten, maar zie in de TS of banner niks staan over tweakers guild/server. Is er een beetje activiteit nog, en zo ja waar (server, horde/alliance, ..)?
Zag iets langskomen over Alliance: Silvermoon, Horde: Draenor, Defias Brotherhood, Maar niks met contact details of aantal spelers/raid activiteit.
@Verwijderd @Donkoking @HyperActivE @loki53221 hebben jullie nog iets gevonden, zie dat jullie als laatste met iets bezig waren om een (semi) actieve tweakers guild te zoeken?
BeNeLeague heeft daarin wel wat potentie trouwens volgens mij in BFA.
Ticket heeft geen zin. Was vorige expansion ook zo. Aangezien we al op 8.0 zitten zijn dit soort achievements allemaal al naar BFA waardes gegaan. Double agent kun je nu dus niet halen als je die nog niet had en vereist 120.Dawn schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:06:
[...]
[...]
Ik zal er vanavond eens een ticket over maken... gaan we zien wat Blizz te vertellen heeft hierover.
[...]
Dit is is al sinds Blizzcon vorig jaar bekend overigens...
Er zijn sowieso twee twitch streamers die aan de EU kant "free boosts" geven om de vogel te krijgen. Het is bijna onmogelijk om een spot te krijgen, want ze nodigen gewoon random mensen uit. Wat daar opvalt is dat er echt mega veel spelers zijn die graag mee willen (300 aanmeldingen in de LFG groep die ze maken en 10-15 spots per run).RustStorm schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:21:
Ik vermoed dat ik er "spijt" van ga krijgen dat ik die vogel niet heb "gekocht" met een heroic boost.
En er is ook een website, waar je uitgeloot kan worden op discord voor een EU horde run komende vrijdag. http://friendshipbirb.com/index
Dat het zou gebeuren was na het zien van de Sylvanas cinematic ook wel duidelijk. Het resultaat voor het eerst ingame zien is toch wel een mooie ervaring.Dawn schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:06:
[...]
[...]
Ik zal er vanavond eens een ticket over maken... gaan we zien wat Blizz te vertellen heeft hierover.
[...]
Dit is is al sinds Blizzcon vorig jaar bekend overigens...
Verwijderd
Nice, eens kijken of ik hem op die wijze kan krijgenSlamdance schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:17:
[...]
Er zijn sowieso twee twitch streamers die aan de EU kant "free boosts" geven om de vogel te krijgen. Het is bijna onmogelijk om een spot te krijgen, want ze nodigen gewoon random mensen uit. Wat daar opvalt is dat er echt mega veel spelers zijn die graag mee willen (300 aanmeldingen in de LFG groep die ze maken en 10-15 spots per run).
En er is ook een website, waar je uitgeloot kan worden op discord voor een EU horde run komende vrijdag. http://friendshipbirb.com/index
Ik heb die violet spellwing mount 'per toeval' gekocht tezamen met de curve achievement op de voorlaatste dag van de vorige patchRustStorm schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:21:
Ik zag in het trade kanaal (Turalyon Alliance) een boost groep adverteren voor 'slechts' 90k per plaats. Aangezien ik deze xpac ongeveer een 2 miljoen gold bij elkaar had geschraapt was dit dus een no brainer.
Ik ben nog geeneens een mount verzamelaar, maar ondertussen heb ik die Pandaren kite mount ook al binnen.
Qua inflatie valt het nog mee met de boostprijzen. In de vorige xpac kocht ik de Grove Warden mount voor 50k. En dat is nog steeds één van mijn favoriete mounts
[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 02-08-2018 10:53 ]
Helemaal mee eens, daarom heb ik er ook geen haast mee. Maar tegelijkertijd ben ik wel een semi-mountcollector... "Oh een mount, die wil ik ook!"Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:54:
Violet spellwing is spuuglelijk. Wel leuk voor de collection maar that's it.
Verwijderd
En dan zoek je hem op en zie je een rep grind staan waar je minimaal een maand mee bezig bent en dan is het al snel:RustStorm schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:56:
[...]
Helemaal mee eens, daarom heb ik er ook geen haast mee. Maar tegelijkertijd ben ik wel een semi-mountcollector... "Oh een mount, die wil ik ook!"

Ik vind hem wel mooi en heb deze mooie vogel te danken aan een groep lieve Tweakers!
Dat maakt deze extra speciaal
Ben nu al enige tijd bezig met reputation farmen voor flying.... Het schiet maar niet op. Die quests geven of maar 75 of 250 rep.... dus de 75 rep sla ik tegenwoordig maar over.
Is er snellere manier om exalted met highmountain en revered met de rest te krijgen?
Is er snellere manier om exalted met highmountain en revered met de rest te krijgen?
Ik voel me gepasseerd door deze groep lieve tweakers...Carthrax schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:05:
Ik vind hem wel mooi en heb deze mooie vogel te danken aan een groep lieve Tweakers!

Vaker op Discord aanwezig zijn en voel de liefdeRustStorm schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:13:
[...]
Ik voel me gepasseerd door deze groep lieve tweakers...![]()
Ik heb mn best ook niet gedaan voor de Spellwing, want het is voor mij niet echt een mount die ik supertof vind. En die ene mount kan ik vast ook nog wel missen voor het behalen van de volgende Mount collecting achievements..
De blauwe cloud serpent heb ik al dus ben al goed op weg
De mounts die ik op het moment vooral aan het chasen ben is de vos uit de Army training (still no sign of the damn thing..) en de paragon mounts (met name die van de Court of Farondis)
En ik wil toch ook echt weer een keer wat pogingen gaan doen voor achievement mounts... Armored Skyscreamer, Legion dungeons zal straks vast ook goed te doen zijn..
De blauwe cloud serpent heb ik al dus ben al goed op weg
De mounts die ik op het moment vooral aan het chasen ben is de vos uit de Army training (still no sign of the damn thing..) en de paragon mounts (met name die van de Court of Farondis)
En ik wil toch ook echt weer een keer wat pogingen gaan doen voor achievement mounts... Armored Skyscreamer, Legion dungeons zal straks vast ook goed te doen zijn..
Liefde is daar enkel rood gekleurd...Carthrax schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:14:
[...]
Vaker op Discord aanwezig zijn en voel de liefde
PS. Discord zit helemaal niet in m'n systeem... moet er aan wennen het te gebruiken...
[ Voor 19% gewijzigd door RustStorm op 02-08-2018 11:17 ]
Verwijderd
Ik kan bijna niet wachten op de release. Doordat we deze hele expansion minder dan 20 actieve raiders hadden geen mythic raiding gedaan.
Hierdoor was iedereen het heroic farmen weken terug al zat en heb ik al tijden niet meer geraid. In tegenstelling tot vorige expansions hebben we danook de laatste weken van de expansion niet gebruikt om zoveel mogelijk mensen aan missende en/of verdwijnende achievements te helpen.
Ik heb wel weer zin in wat nieuws nu, de pre patch is leuk voor een paar uurtjes spelen, maar dan heb ik het wel gezien.
Hierdoor was iedereen het heroic farmen weken terug al zat en heb ik al tijden niet meer geraid. In tegenstelling tot vorige expansions hebben we danook de laatste weken van de expansion niet gebruikt om zoveel mogelijk mensen aan missende en/of verdwijnende achievements te helpen.
Ik heb wel weer zin in wat nieuws nu, de pre patch is leuk voor een paar uurtjes spelen, maar dan heb ik het wel gezien.
Gisteren voor het eerst in 14 jaar WoW een mage gespeeld maar dat viel even tegen lol.
Jurkje ipv plate scheelt best wel
FUMES et CARNES
Verwijderd
Afstand, afstand, afstandIusedto schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:25:
Gisteren voor het eerst in 14 jaar WoW een mage gespeeld maar dat viel even tegen lol.
Ach, Paladin is nu 110, alleen even de Order Hall doen in de tussentijd.
Void Elf PRiest nu aan het levellen, eens kijken of ik dat nog red voor de 14de, vast niet
Void Elf PRiest nu aan het levellen, eens kijken of ik dat nog red voor de 14de, vast niet
Vanaf Zondag Darkmoon Faire, daar kan je op de merry go round iig 10% exp boost pakken.Akaendra schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:30:
Ach, Paladin is nu 110, alleen even de Order Hall doen in de tussentijd.
Het is niet veel maar 10% is toch 10%
Ook gaat de buff niet weg, dus Zaterdag voor Darkmoon verdwijn ververs ik mijn Buff log uit en log pas weer in met voor BFA voor die extra 10% voor een uur.
Iig dat is wat ik ga doen op mijn main en eerste alt doe vrij snel geleveld wordt, met warmode aan is dat toch wel lekker.
Verwijderd
Barrier gebruiken!Iusedto schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:25:
Daar kwam ik uiteindelijk ook achter lol.
Heb maar arcane gespecced maar ik vraag me af of frost niet handiger was om te questen in BfA
FUMES et CARNES
Verwijderd
Naar mijn weten is het altijd makkelijker om te levellen in frost.Iusedto schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:58:
[...]
Heb maar arcane gespecced maar ik vraag me af of frost niet handiger was om te questen in BfA
Frost (en in zekere mate fire) is een fijnere spec om te levelen. Arcane is een spec die de hele mana bar op blaast om dikke DEEPS te doen. Dan Evocation. Maar tijdens levelen is dat niet handig. Frost is handiger in dat geval, die gaan nooit OOM, plus hebben een slow op standaard nuke.Iusedto schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:58:
[...]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik heb werkelijk geen ideeye-roon schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:01:
[...]
Frost (en in zekere mate fire) is een fijnere spec om te levelen. Arcane is een spec die de hele mana bar op blaast om dikke DEEPS te doen. Dan Evocation. Maar tijdens levelen is dat niet handig. Frost is handiger in dat geval, die gaan nooit OOM, plus hebben een slow op standaard nuke.
Maar wil misschien een mage boosten dus vandaar dat ik in de beta er 1 gemaakt heb.
Ik vond die effecten voor Arcane leuk om te zien dat was eigenlijk de enige reden om arcane te speccen lol
FUMES et CARNES
Na de reactie van een tweaker gelezen te hebben dat hij ashes of al'ar heeft gekregen, heb ik voor het eerst de raid/dungeon gedaan.
Uitkomst, mount dropt meteen bij me eerste try? is de drop rate aangepast?
Dat dacht ik ook toen ik hem nog niet hadVerwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:54:
Violet spellwing is spuuglelijk. Wel leuk voor de collection maar that's it.
Het was inderdaad ff wennen aan het kleurpatroon dat ik initieel niet zo mooi vond. Omdat ik toch wat rendement wou van mijn investering zette ik deze mount tijdelijk bij mijn favourites. Ondertussen vind ik de kleuren toch beter meevallen, en zowiezo heb ik een voorkeur voor mounts met een kleinere spanwijdte.
RNG is RNGloki53221 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:23:
maw, nee is niets op aangepast.
Verwijderd
Volgens mij niet. Wowhead zegt 3750% kans, maar dat lijkt me sterkloki53221 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:23:
Na de reactie van een tweaker gelezen te hebben dat hij ashes of al'ar heeft gekregen, heb ik voor het eerst de raid/dungeon gedaan.
Gefeliciteerd i.i.g.
Niet overslaan, maar gewoon doen. Elke daily quest in de area geeft ook rep ook al is het niet van die faction.Squishie schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:12:
Ben nu al enige tijd bezig met reputation farmen voor flying.... Het schiet maar niet op. Die quests geven of maar 75 of 250 rep.... dus de 75 rep sla ik tegenwoordig maar over.
5 x 75 is ook gewoon 375 rep. Alles is meegenomen.
Zorgen dat er met blauw bijkomt, dan kan er ook voor alliance dingen georganiseerd wordenRustStorm schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:15:
[...]
Liefde is daar enkel rood gekleurd...
PS. Discord zit helemaal niet in m'n systeem... moet er aan wennen het te gebruiken...
Haha, the force is strong within you; not strong enough! Must resist!thundermo schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:55:
[...]
Zorgen dat er met blauw bijkomt, dan kan er ook voor alliance dingen georganiseerd worden. Of gewoon een braaf jongetje zijn en lekker aan de horde kant komen spelen.
Anyways, ik ga mijn best doen wat vaker discord bij te wonen.
/sad
Maar is discort een beetje gaande? Maar Discord is toch een groepsgesprek programma?
Verwijderd
Ik ga denk ik voor het eerst sinds TBC swappen.. For the horde!!
Zo, en nu klagen #NotMyWarchief!
Zo, en nu klagen #NotMyWarchief!
We zullen lief voor je zijn hoor, blauwe rakker ^^. En misschien een idee om een eventuele boost te gebruiken voor een horde characterRustStorm schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:58:
[...]
Haha, the force is strong within you; not strong enough! Must resist!
Anyways, ik ga mijn best doen wat vaker discord bij te wonen.voor de rest heb ik geen vrienden dus kan niemand in het blauw meenemen. ^_^
RustStorm schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:58:
[...]
...... voor de rest heb ik geen vrienden dus kan niemand meenemen. ^_^

FUMES et CARNES
Ja, Discord is groepsgesprek + voice. Soort van vervanger van guild forums + ventrilo/TeamSpeak.perryvdbosch schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:01:
[...]
/sad
Maar is discort een beetje gaande? Maar Discord is toch een groepsgesprek programma?
Weet jij om de hoeveel tijd nieuwe 'blauwe' quests verschijnen?Occy schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:27:
[...]
Niet overslaan, maar gewoon doen. Elke daily quest in de area geeft ook rep ook al is het niet van die faction.
5 x 75 is ook gewoon 375 rep. Alles is meegenomen.
Verwijderd
Gewoon lekker spelen wat je het leukst vindt. Maakt geen bal uit wat voor spec je speelt.Iusedto schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:58:
[...]
Ik heb er al 5 of zoKapoen schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:25:
[...]
Dat dacht ik ook toen ik hem nog niet had![]()
Het was inderdaad ff wennen aan het kleurpatroon dat ik initieel niet zo mooi vond. Omdat ik toch wat rendement wou van mijn investering zette ik deze mount tijdelijk bij mijn favourites. Ondertussen vind ik de kleuren toch beter meevallen, en zowiezo heb ik een voorkeur voor mounts met een kleinere spanwijdte.
Vind hem nog steeds niet mooi en alleen in het begin gebruikt voor showoff toen nog niemand de mount had.
Goed, gisteren 50gb binnengehaald en gestart op Draenor. Twijfel alleen over het 'plan van aanpak' wat betreft snelheid/handigheid. Ideaal zou zijn om rond/op de 13e een highmountain tauren op lvl110 te hebben en dan mee te gaan.
Keuzes:
- 110 level boost gebruiken op <insert class/race>, highmountain asap unlocken, reroll en grinden maar.
- DK (denk ik? instant lvl55 scheelt wat uurtjes) starten, 110 grinden+highmountain unlock, dan reroll met de instant boost.
Iemand een idee wat er sneller is en waar mogelijk een bottleneck zit?
edit: zie dat mogelijk dk met switch naar dh beter is bij de 2e optie (iets met DH start op lvl98, en unlocked als je een lvl70+ char hebt?). Dus zou dan op zich dit weekend over kunnen naar DH en aardig wat grinds overslaan.
Neig voor nu zelf naar optie 2 als potentieel snelste route om zo snel mogelijk highmountain op lvl110 te krijgen, maar misschien mis ik iets.
Keuzes:
- 110 level boost gebruiken op <insert class/race>, highmountain asap unlocken, reroll en grinden maar.
- DK (denk ik? instant lvl55 scheelt wat uurtjes) starten, 110 grinden+highmountain unlock, dan reroll met de instant boost.
edit: zie dat mogelijk dk met switch naar dh beter is bij de 2e optie (iets met DH start op lvl98, en unlocked als je een lvl70+ char hebt?). Dus zou dan op zich dit weekend over kunnen naar DH en aardig wat grinds overslaan.
Neig voor nu zelf naar optie 2 als potentieel snelste route om zo snel mogelijk highmountain op lvl110 te krijgen, maar misschien mis ik iets.
[ Voor 25% gewijzigd door Xanaroth op 02-08-2018 13:36 ]
de 13e wil je dan al op level 110 zitten? kan dat zo snel van level 0 af dan? volgens mij ben je daar maanden mee bezig. (n00b hier)
Ik zit ook in de discord hoor. Ik zit verder in een lekkere casual guild op Argent Dawn, dus veel dungeons zal ik vast niet met ze doen(zeker gezien me neefjes niet gaan spelen, iets met kinderen). Dus ik ga zeker voor dungeons wel op discord hangen voor de alliance. Zeker na die darkshore quests, ga ik voorlopig even niet meer horde spelen.RustStorm schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:58:
[...]
Haha, the force is strong within you; not strong enough! Must resist!
Anyways, ik ga mijn best doen wat vaker discord bij te wonen.voor de rest heb ik geen vrienden dus kan niemand in het blauw meenemen. ^_^
Heb je al een 110 ergens? Want volgens mij unlock je op je eerste 110 ooit niet direct world quests. Das best lang process. Tenzij je al een character hebt waar dat unlocked is. Maar daarna grinden voor rep = alle WQ doen, daarna krijg je 1 keer per dag nog eens 250rep voor completen van de dungeon op heroic(kan ook meerdere keren per dag, weet ik niet zeker). Maar dat gaat best krap worden. Doe de emmisary quests voor Kirin tor en kies de highmountain rep item. Doe rep mission table quests etc.Xanaroth schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:25:
Goed, gisteren 50gb binnengehaald en gestart op Draenor. Twijfel alleen over het 'plan van aanpak' wat betreft snelheid/handigheid. Ideaal zou zijn om rond/op de 13e een highmountain tauren op lvl110 te hebben en dan mee te gaan.
Keuzes:
* dagboek *
Gisteren een beetje op Argus beziggeweest.
Moest voor de explorer achievement op Argus nog een paar bazen neerleggen.
1 van de bazen heeft intact demon eyes nodig. Na volgens wowhead beste farmspot met 46% drop, en na 45 nog maar 40 eyes toch verder gaan zoeken en gisteren met 2 guildies de perfecte spot gevonden. 500 eyes binnen 20min. iig de laatste boss neer en op naar een paar andere achievements die ik nog gauw wil doen. Hopelijk volgende week acheologie afronden , maar laatste 3 weken geen geluk met het type, afgelopen 2 weken was elf, nu demon terwijl ik nog maar 2 highmountain pristine nodig heb.
Gisteren een beetje op Argus beziggeweest.
Moest voor de explorer achievement op Argus nog een paar bazen neerleggen.
1 van de bazen heeft intact demon eyes nodig. Na volgens wowhead beste farmspot met 46% drop, en na 45 nog maar 40 eyes toch verder gaan zoeken en gisteren met 2 guildies de perfecte spot gevonden. 500 eyes binnen 20min. iig de laatste boss neer en op naar een paar andere achievements die ik nog gauw wil doen. Hopelijk volgende week acheologie afronden , maar laatste 3 weken geen geluk met het type, afgelopen 2 weken was elf, nu demon terwijl ik nog maar 2 highmountain pristine nodig heb.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
Dat kan makkelijk maar je zal wel door moeten spelen.jaydenjarno schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:29:
de 13e wil je dan al op level 110 zitten? kan dat zo snel van level 0 af dan? volgens mij ben je daar maanden mee bezig. (n00b hier)
Pfoe, sinds Warbringers: Sylvanas ben ik toch wel aardig teleurgesteld in de Horde. Had niet gedacht dat dit ooit zoveel effect op mij zou hebben. Ben serieus aan het overwegen om na 10 jaar Horde toch echt de overstap te maken naar de Alliance
, schrik er zelf ook van.
Beetje aan het inventariseren naar servers op dit moment. Silvermoon lijkt een gedegen optie, ben ook wel nieuwsgierig naar Argent Dawn.

Beetje aan het inventariseren naar servers op dit moment. Silvermoon lijkt een gedegen optie, ben ook wel nieuwsgierig naar Argent Dawn.
Verwijderd
Ik speel op Argent Dawn en t.b.h. is het wel echt een kutserverJDdeV1992 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:44:
Pfoe, sinds Warbringers: Sylvanas ben ik toch wel aardig teleurgesteld in de Horde. Had niet gedacht dat dit ooit zoveel effect op mij zou hebben. Ben serieus aan het overwegen om na 10 jaar Horde toch echt de overstap te maken naar de Alliance, schrik er zelf ook van.
Het zijn of RP'ers (niet naar Goldshire gaan 's avonds) of enorm trieste elitist (i.a.w. e-peen op tafel gooiers).
Er zijn vast servers met een leukere community.
Hier een mooie analyse van het verhaal omtrent Sylvanas.
[ Voor 67% gewijzigd door herbalmart77 op 02-08-2018 13:57 ]
Oh heb wel eens positievere berichten gehoord over de community op Argent Dawn. Twijfel toch wel, Silvermoon heerst zelfde cultuur als op Draenor, die is ook niet heel denderend.Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:55:
[...]
Ik speel op Argent Dawn en t.b.h. is het wel echt een kutserver![]()
Het zijn of RP'ers (niet naar Goldshire gaan 's avonds) of enorm trieste elitist (i.a.w. e-peen op tafel gooiers).
Verwijderd
Pardon? Ik heb uiterste fun gehad op Argent Dawn hoorVerwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:55:
[...]
Vooral als Alliance zijn er zeker goeie raiders actief.
Betreft de RP ben ik het met je eens, maar het is en blijft natuurlijk een RP realm.
Val je niet op mannen die zich voordoen als meisjes van 18 in Elwyn Forest?
Verwijderd
Misschien is de gehele community van WoW al jaren niet meer zo denderen. Ik zat zelf ook naar Silvermoon te kijken namelijkJDdeV1992 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:00:
[...]
Oh heb wel eens positievere berichten gehoord over de community op Argent Dawn. Twijfel toch wel, Silvermoon heerst zelfde cultuur als op Draenor, die is ook niet heel denderend.
Dat zijn natuurlijk mijn ervaringenVerwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:07:
[...]
Pardon? Ik heb uiterste fun gehad op Argent Dawn hoor![]()
Vooral als Alliance zijn er zeker goeie raiders actief.
Betreft de RP ben ik het met je eens, maar het is en blijft natuurlijk een RP realm.
Val je niet op mannen die zich voordoen als meisjes van 18 in Elwyn Forest?
En eh nee niet bepaald

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2018 14:10 ]
Ik ben een tijd terug gestart op Chamber of Aspects (na jaren en jaren op Nagrand te hebben gespeeld) en om een of andere reden voelt CoA heel lekker.JDdeV1992 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:44:
Pfoe, sinds Warbringers: Sylvanas ben ik toch wel aardig teleurgesteld in de Horde. Had niet gedacht dat dit ooit zoveel effect op mij zou hebben. Ben serieus aan het overwegen om na 10 jaar Horde toch echt de overstap te maken naar de Alliance, schrik er zelf ook van.
Verwijderd
Ga je nog een keertje overstappen naar Horde? Dit is wellicht mijn moment om een keer te swappenRustStorm schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:11:
[...]
Ik ben een tijd terug gestart op Chamber of Aspects (na jaren en jaren op Nagrand te hebben gespeeld) en om een of andere reden voelt CoA heel lekker.
Argent Dawn is best te doen, moet je alleen bepaalde dingen ontlopen. RP'ers geven wat mij betreft wat meer atmosfeer aan de wereld, ook al doe ik het zelf echt nooit. Daarnaast lekker casual raiden en ik ben tevreden, er zijn ergere servers voor alliance members ;p
Verwijderd
Ik raad je ravencrest aan zodat je minder lag issues hebJDdeV1992 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:44:
Euhhhmmm...Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:12:
[...]
Ga je nog een keertje overstappen naar Horde? Dit is wellicht mijn moment om een keer te swappen
DAar moet ik wel even over nadenken...
Euhhmmm...
Tsja...
Horde...
Sylvanas (wel badass)...
Euhmm...
Nee
Verwijderd
My you're a tall one!RustStorm schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:17:
[...]
Euhhhmmm...
DAar moet ik wel even over nadenken...
Euhhmmm...
Tsja...
Horde...
Sylvanas (wel badass)...
Euhmm...
NeeGnomes ftw!
Ik speel nu al aantal jaar op Argent Dawn en ik heb compleet andere ervaring. Iedereen is aardig en vriendelijk. En ja, er zijn RP-ers, dat weet je als je op een RP server gaat spelen. Gewoon lekker laten gaan. Goldshire is niet de meest toffe plek als je gewoon probeert te levelen, maar gelukkig ben je daar zo voorbij. Live and let live. @JDdeV1992Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:55:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.