Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-05 10:34
Iusedto schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:37:
Altijd grappig om van 139 naar 210 ilevel te gaan op een nieuwe 110
Darkshore FTW :)
Veranderen de rewards van de WQ om de dag? Ik was gister met me shammie bezig en had keuze uit karige reeks leggo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij zijn de rewards random (iedere 24 uur bij veranderen van de WQs)... Gisteren had ik de wapens voor het uitkiezen op m'n characters.

Probeer voor zo veel mogelijk toons de "set" compleet te krijgen. Dan weet ik iig zeker dat ze enigszins gegeard BfA in zullen gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 31-07-2018 14:41 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loki53221 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:39:
[...]
Veranderen de rewards van de WQ om de dag? Ik was gister met me shammie bezig en had keuze uit karige reeks leggo's
Er zit een bepaalde roulatie in, dat wel.
Hoe die precies gaat is mij een raadsel. Vandaag is bij mij alles hetzelfde

Daarnaast krijg ik op mijn survival hunter al twee dagen alleen de keuze uit een gun en op mijn enhancement shaman alleen een schild 8)7

Maar ach, ik klaag niet hoor.
Dit, de catch up, is gewoon goed geregeld door Blizzard.
Zo lang je rond de 185 hebt kom je in BfA geen enkel probleem tegen. 185 is waar de classes ook mee starten dacht ik.

[ Voor 34% gewijzigd door Iusedto op 31-07-2018 14:46 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
Iusedto schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:41:
[...]

Er zit een bepaalde roulatie in, dat wel.
Hoe die precies gaat is mij een raadsel. Vandaag is bij mij alles hetzelfde

Daarnaast krijg ik op mijn survival hunter al twee dagen alleen de keuze uit een gun en op mijn enhancement shaman alleen een schild 8)7
haha daar zit ik nou ook mee een claw en een schild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loki53221 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:46:
[...]

haha daar zit ik nou ook mee een claw en een schild?
Ik had gisteren op m'n shaman twee WQs met een claw als reward... en het frappante was: eentje had veel meer basis "dps" dan de ander...

Weird....

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:53:
[...]
Ik had gisteren op m'n shaman twee WQs met een claw als reward... en het frappante was: eentje had veel meer basis "dps" dan de ander...

Weird....
Was het ilevel niet anders dan ?
Dit had ik namelijk bij mijn Fury warrior toen ik twee 2handed axes kreeg

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
loki53221 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:22:
End of the month Closing, Helaas zullen we nog lang niet thuis zijn vandaag :s
Bij ons begint dat morgen pas en ivm de vakantie, waardoor we dus maar vereenvoudigd hoeven te rapporteren, hoeft een deel van de activiteiten maar gedaan te worden. Oftewel, ik kon vandaag nog prima een middagje vrij nemen en vrijdag denk ik ook wel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:57:
[...]

Was het ilevel niet anders dan ?
Dit had ik namelijk bij mijn Fury warrior toen ik twee 2handed axes kreeg
Nope... de welbekende 210 per item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:00
Zijn hier nog guilds die mensen nodig hebben, samen met een maat zijn wij op zoek naar een actieve guild. Wij willen (weer) gaan raiden en pvpen. Is discord daar een ingang voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
Donkoking schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:03:
Zijn hier nog guilds die mensen nodig hebben, samen met een maat zijn wij op zoek naar een actieve guild. Wij willen (weer) gaan raiden en pvpen. Is discord daar een ingang voor?
Ligt sterk aan welke server je speelt, enige echte guild waar meerendeel van tweakers in zit is op Draenor Horde

BENE guild ofso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:02
RustStorm schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:53:
[...]

Weird....
Main en offhand verschilt vaak in dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
loki53221 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:14:
[...]

Ligt sterk aan welke server je speelt, enige echte guild waar meerendeel van tweakers in zit is op Draenor Horde

BENE guild ofso
Dat is volgens mij meer een guild waar toevallig wat tweakers in zitten dan dat het echt een tweakers guild is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
Waarom beginnen we niet een officiele Tweaker guild zeker met grote instroom van spelers met BFA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
loki53221 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:42:
Waarom beginnen we niet een officiele Tweaker guild zeker met grote instroom van spelers met BFA?
Ik weet niet hoeveel animo hier voor is? We zouden vanavond op discord kunnen polsen, voor mij maakt server of faction niet uit, liefst een middel tot grote server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stomley schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:25:
[...]

Main en offhand verschilt vaak in dps
Daar had ik ook naar gekeken. Maar het waren beide one-handers... :-/ (niet gespecificeerd MH, OH)

Vreemd is en blijft het, maar je zal me er wat dat betreft niet over horen klagen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 31-07-2018 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:20
Donkoking schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:48:
[...]

Ik weet niet hoeveel animo hier voor is? We zouden vanavond op discord kunnen polsen, voor mij maakt server of faction niet uit, liefst een middel tot grote server.
Een tiental vaste members van de vorige tweakers guild op Defias Brotherhood zijn verhuisd naar silvermoon alliance, maar weet verder niet in hoeverre dat een NL only guild blijft of wat het doel is van de guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
Ik draag de rol liever aan een ander om te leiden, ik ben slechte een manke lam uit de kudde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperActivE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 13:12

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

Kroketje schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 16:11:
[...]

Een tiental vaste members van de vorige tweakers guild op Defias Brotherhood zijn verhuisd naar silvermoon alliance, maar weet verder niet in hoeverre dat een NL only guild blijft of wat het doel is van de guild.
Ik heb samen met een andere maatje waarmee ik eerder ook bij deze guild heb gespeeld gisteren een poppetje gemaakt en deze guild gejoined.

De oude guild is ontstaan tijdens WoD vanuit Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer weten we precies wie nou Teldrassil in de fik steekt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 16:44:
Wanneer weten we precies wie nou Teldrassil in de fik steekt :+
morgen gaat de vik erin, of daar daadwerkelijk een schandpaal bij komt is niet duidelijk. Ze zeggen van wel maarja het moet ook zichtbaar en duidelijk zijn. :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
HyperActivE schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 16:16:
[...]

Ik heb samen met een andere maatje waarmee ik eerder ook bij deze guild heb gespeeld gisteren een poppetje gemaakt en deze guild gejoined.

De oude guild is ontstaan tijdens WoD vanuit Tweakers.
Op silvermoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperActivE

HyperActivE

Ja, alliance kant. Geen idee waarom ze zijn geswitched, maar ik vind het wel leuk om het een keer vanaf die kant te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
HyperActivE schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 17:06:
[...]

Ja, alliance kant. Geen idee waarom ze zijn geswitched, maar ik vind het wel leuk om het een keer vanaf die kant te bekijken.
Zijn jullie nog op zoek naar mensen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

vers van de pers...

Boompje fik >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Dawn op 31-07-2018 17:38 ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 17:48
Ik vraag me af of we morgen hetzelfde filmpje te zien krijgen, of misschien een ander standpunt.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
spoiler:
MEH.

Nogal saai. Voorspelbaar, geen emotie.

RIP iedereen die dacht dat Sylvie niet de boom in de fik zou zetten en dat ze nog iets van haar goede kant over zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vond 'm zeker wel goed.
spoiler:
De tragiek van haar verleden en het heden komt ook goed voorbij.

Als horde vind ik wel jammer dat ze het bewust heeft gedaan. We wisten dat het er helaas aan zat te komen maar ik had dan liever gehad dat het een ongelukje was oid :P

[ Voor 4% gewijzigd door temp00 op 31-07-2018 18:43 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 17:48
Ik had toch op een iets intelligentere twist in het verhaal gehoopt.

[ Voor 8% gewijzigd door Kapoen op 31-07-2018 19:16 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Damnnn

spoiler:
zo'n dikke mindfuck. kwam na warbringers dit tegen: YouTube: How Evil Is Sylvanas In Battle For Azeroth? Why She Is Not Your Enemy Ik vraag me echt af wat daar gaande is!!! Ik vind de lore altijd zo geniaal daan dit spel…. Geen spel wat kan tippen aan het totale verhaal van WoW van begin tot nu toe

[ Voor 20% gewijzigd door Squishie op 31-07-2018 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
"Morally grey" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Ach voor mij was het geen verassing. Zag het al aankomen. Maar ja ik heb dan ook de andere spoilers gezien en Beta gespeeld...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
RustStorm schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 16:06:
[...]

Daar had ik ook naar gekeken. Maar het waren beide one-handers... :-/ (niet gespecificeerd MH, OH)

Vreemd is en blijft het, maar je zal me er wat dat betreft niet over horen klagen. :)
Waarschijnlijk heb je gewoon een item upgrade gehad waarbij het item level niet hoger uitvalt.
Heb ik zelf ook al een paar keer gehad. Meestal krijg je er dan een indestructable stat of iets van versatility bij zonder dat het itemlevel omhoog gaat. voor de stat squish had je het vermoedelijk wel in het itemlevel terug gezien.
Ik wil de pret niet drukken, maar in het verleden zijn er vaker dit soort initiatieven geweest. Mijn horde karakter is daar nog een overblijfsel van.

Wat je ziet is dat iedereen vol goede moed nieuwe karakters gaat levelen. Dat gaat een paar weken goed, tot er een expansion of content patch uit komt. Dan zit iedereen weer op zijn main te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:56
Vind het wel grappig dat iedereen zo valt over het gene wat gebeurd is /morgen gaat gebeuren. Het BFA volgende exp...

Iedereen slacht wel hordes met dieren af voor een waardeloos item, bombarderen de boel voor een consumeable etc etc.

Ik vind het wel interessant tot nu toe. Er zal ook vast nog wel iets gebeuren de komende tijd. Ik heb wel vertrouwen in Wow en de lore.

FOR THE HORDE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
038Zwolle schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 23:22:
Vind het wel grappig dat iedereen zo valt over het gene wat gebeurd is /morgen gaat gebeuren. Het BFA volgende exp...

Iedereen slacht wel hordes met dieren af voor een waardeloos item, bombarderen de boel voor een consumeable etc etc.

Ik vind het wel interessant tot nu toe. Er zal ook vast nog wel iets gebeuren de komende tijd. Ik heb wel vertrouwen in Wow en de lore.

FOR THE HORDE!
Gaat er meer om dat de horde tot nu toe nooit echt grootschalig spelers evil acties heeft laten ondernemen. Daar komt bij dat Horde druids dit al helemaal niet zouden doen, zelfs met bevelen van de warchief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vond Warbringers Sylvanas een stuk slechter dan Jaina. vrij plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:27
Een mooie mindfuck zou pas zijn als we morgen of volgende week zien wat er aan vooraf is gegaan, Anduin die Undercity platwalste en dit dus de retalitatie van Sylvanas is.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:21
BlackMage schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 23:36:
[...]

Gaat er meer om dat de horde tot nu toe nooit echt grootschalig spelers evil acties heeft laten ondernemen. Daar komt bij dat Horde druids dit al helemaal niet zouden doen, zelfs met bevelen van de warchief.
Garrosh did nothing wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach je moet het Blizz nagegeven, ze weten wel hoe je dit moet aanpakken lol.
"iedereen" heeft het er over.
Briljant gedaan :)

Trouwens gisteren in de beta de enhancement shaman Thor lightning build getest
Is helaas wat RNG based maar als alles afgaat dan is het bizarre fun:)

[ Voor 37% gewijzigd door Iusedto op 01-08-2018 08:43 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:38
laatste deel van de Pre q afgerond ben wel een beetje teleurgesteld mag ik dat zeggen

nou ja wel weer een mount erbij dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Wognummer schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:02:
laatste deel van de Pre q afgerond ben wel een beetje teleurgesteld mag ik dat zeggen

nou ja wel weer een mount erbij dat wel :)
hoe lang was je met de chain bezig? (laatste deel?)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:38
Dawn schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:05:
[...]

hoe lang was je met de chain bezig? (laatste deel?)
spoiler:
minder dan 10 min, het zijn 4/5 quests... en het stukje met malfurion wat een faal zeg dat had een cutscene moeten zijn (mijn mening)

[ Voor 24% gewijzigd door Wognummer op 01-08-2018 09:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Marshmellows
Lachen terwijl je over Darnassus vliegt

Het is weer genieten <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
RustStorm schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 16:06:
[...]

1 Claw is Agility (Enhancement claw) en de andere is een Resto Claw (intellect).
Daar zit het verschil.

Vind beetje jammer dat je de Mainhand van artefact niet los van je offhand kan transmoggen :/
Vind de offhand van Doomhammer echt 3keer niets.

Zelfde geld voor de mage tower prot pally flail, flail is tof de shield vind ik niets, helaas kan ik dus niet alleen de mainhand transmoggen :(

De Warbringer Sylvannas is wel goed gedaan, vond alleen jammer dat Blizzard het gister dus al overal verspreide en geen spoiler tags gebruikte of waarschuwing aan de EU Spelers die de quests lijn eerst wouden spelen om te weten wie de boom in de fik zette. Ook beetje lame dat Warbringer meteen de ingame cinematic is :/

[ Voor 42% gewijzigd door Derr_Hans op 01-08-2018 10:58 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:49:
[...]

1 Claw is Agility (Enhancement claw) en de andere is een Resto Claw (intellect).
Daar zit het verschil.
Dat is toch gek, want ik kan me niet herinneren dat er intellect op een van de twee zat. En ook niet dat de mogelijkheid er was dat agility naar intellect zou veranderen na veranderen van spec (zou je volgens mij gewoon moeten kunnen zien als een "vage" intellect text in het wapen). Maargoed, zoals gezegd, het maakt me ook allemaal helemaal geen klap uit. Viel me alleen op. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Begint het toch weer te kriebelen om te gaan spelen :o

Het houdt niet op, niet vanzelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:25:

Gewoon aan toegeven... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk ga ik dat wel doen, ook al ben ik een heel casual speler :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:25:

BfA wordt (naar mijn mening) een goede expansie dus het is een mooi moment om in te stappen.
Plus instappen tijdens het begin heeft ook wel iets vind ik

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb allerlei meningen over de Warbringers animatie van Sylvanas.

Een aantal waarbij ik denk.. moest dit nu zo? En ik snap hier vooral de frustratie van veel Horde spelers.

Maar ook een aantal goede punten welke een voortzetting zijn van Sylvanas haar character arc sinds Icecrown.

En IMO een van de belangrijkste punten welke Taliesin gister ook al aanhaalde op twitter en youtube; Dit is het begin van de expansion.. er gebeuren dingen die absoluut heftig zijn en we hebben geen idee waar dit naartoe gaat.

Ik ben dus vooral benieuwd naar het vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Serieus WoW is wel een itch die om de zoveel jaar terugkomt. Gister even de client gedownload en met een alt rondgelopen(toevallig in Teldrassil, hopelijk heeft de alt niet teveel brandwonden) En ik begin er wel weer serieus over na te denken om een subscription te nemen.

Bizar met andere games heb ik hier helemaal geen last van.

[ Voor 4% gewijzigd door Defector op 01-08-2018 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaxourne
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
YES VANAVOND WEER COMPUTEREN. Komen er ook nieuwe WQ bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:35:
[...]

BfA wordt (naar mijn mening) een goede expansie dus het is een mooi moment om in te stappen.
In welk opzicht dan? Als het weer zo'n grindfest wordt als WoD heb ik daar echt geen zin in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Iusedto schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:35:
[...]

BFA is een wat meer Casual Legion :)

Al het alt onvriendelijke van begin legion is weg, de massive AP grind per spec is weg (nu is de grind meteen voor alle specs) en de Catch Up voor AP (oude AP Research uit legion) is zoals het nu is (elke week krijg je "ap research tot een maximum") en je alts die max lvl halen weken na release heeft dan de zelfde lvl "research" als je main.

Ik vind het goed O+
Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:46:
[...]

In welk opzicht dan? Als het weer zo'n grindfest wordt als WoD heb ik daar echt geen zin in :+
Dan heb je Legion niet gespeeld ^^

[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 01-08-2018 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:48:
[...]

Dan heb je Legion niet gespeeld ^^
Jawel, maar ook niet heel lang. Opzich vond ik het wel een stuk leuker dat een centrale hub was voor je karakter i.p.v. dat iedereen op z'n eigen basis met z'n pik zat te spelen om die dailies te doen :+

LFR was voor een filthy casual zoals ik wel een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Vanavond maar week 2 doen en mijn Paladin naar 110 brengen en die class hall dingetjes nog doen.
Daarna wellicht nog beginnen met de Priest ofzo, die zal ik wel niet naar 110 krijgen in 2 weken tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:46:
[...]
Kijk maar even naar @Derr_Hans die noemt al aardig wat punten op

Nummer 1 is de setting, ik ben daar absoluur helemaal weg van en ook de bijbehorende armor looks zijn top.
Beetje " egyptische" stijl. Daarnaast gaat het om Trolls en daar kan je nooit mis mee gaan :)
De Horde steden zijn adembenemend mooi.

Daarnaast :
- alt vriendelijker
- azerite armor is leuk gedaan. Niet perfect maar leuk.
- persoonlijk vind ik de dungeons goed gedaan. Geen ervaring op Mythic.
- Zandalari Trolls, nuff said <3 <3
- en nog vele andere zaken

Ik doe dingen op gevoel en bij BfA heb ik gewoon het juiste gevoel en dat is eigenlijk moeilijk uit te leggen.
Een soort van kippenvel gevoel en drang om te moeten spelen.
Nooit echt gehad met Legion.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:07
corset schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:38:
Marshmellows

Het is weer genieten <3
ook gezellig als alliance 982 mensen redden terwijl het om je heen brand :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Iusedto schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:58:
[...]

Nummer 1 is de setting, ik ben daar absoluur helemaal weg van en ook de bijbehorende armor looks zijn top.
Beetje " egyptische" stijl. Daarnaast gaat het om Trolls en daar kan je nooit mis mee gaan :)

Daarnaast :
- alt vriendelijker

Ik doe dingen op gevoel en bij BfA heb ik gewoon het juiste gevoel en dat is eigenlijk moeilijk uit te leggen.
De Dungeons zijn inderdaad echt goed en mede omdat M+ geen after thought is zoals in legion het geval was, zijn de BFA dungeons ook veel beter balanced in M+.

Azerite Armor heeft potentie, nu wel wat underwhelming maar hopelijk in latere patches beter, voor nu een beetje saai. Verder wel cool dat er Specifieke Uldir Raid en dungeons triats zijn wat dus veel potentie heeft in latere raids.

WarMode !!!

Island Expeditions heeft ook veel potentie, erg benieuwd naar de PvP island Expeditions.

Ja kijk wel uit naar BFA, gewoon omdat het een voor mij gevoel Legion 2.0 is met veel QoL dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 12:01:
[...]

ook gezellig als alliance 982 mensen redden terwijl het om je heen brand :+ :+
redden? Gewoon, enjoy the carnage

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

corset schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:38:
Marshmellows

Het is weer genieten <3
Nee

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 11:02
Toch wel erg teleurgesteld in de alliance mount als je die vergelijkt met die van de horde.
Die van de alliance lijkt gewoon een hippo met een ander kleurtje, hadden ze wel wat beters van kunnen maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Legio flying achievment is nauwelijks te doen als je pas net een weekje speelt. Wat is dat veel werk zeg, vooral omdat je dingen moet doen die bijna niemand meer doet. World quests, vaak zooi uit instances pakken waar je al eerder bent geweest.

Flying zou je tegen het einde van een expansion toch gewoon moeten kunnen kopen zeg.
Iusedto schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:37:
Altijd grappig om van 139 naar 210 ilevel te gaan op een nieuwe 110
Darkshore FTW :)
Waar haal jij nog meer items vandaan dan? Want dat lukt mij niet met 4 items die je bij darkshore kunt krijgen.

[ Voor 32% gewijzigd door Metalbuster op 01-08-2018 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
Metalbuster schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 12:49:
Legio flying achievment is nauwelijks te doen als je pas net een weekje speelt. Wat is dat veel werk zeg, vooral omdat je dingen moet doen die bijna niemand meer doet. World quests, vaak zooi uit instances pakken waar je al eerder bent geweest.

Flying zou je tegen het einde van een expansion toch gewoon moeten kunnen kopen zeg.

[...]

Waar haal jij nog meer items vandaan dan? Want dat lukt mij niet met 4 items die je bij darkshore kunt krijgen.
Hier sta ik dus ook achter, maar ach waarschijnlijk zullen we toch bijna nooit meer naar argus gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
[...]
Zandalar heeft qua esthetiek echt niks met Egyptisch te maken; het is zwaar gebasseerd op de Inca's ;)

Kul Tiras is heel erg gebasseerd op zeevaarders ala Nederland gemixt met oost europese invloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
loki53221 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 12:56:
[...]

Hier sta ik dus ook achter, maar ach waarschijnlijk zullen we toch bijna nooit meer naar argus gaan.
Wij hebben niks meer aan die "zones", het revered halen bij factions om items te kunnen kopen. Als je de expansion gespeeld hebt heeft dat allemaal nog een doel en haal je die flying ahievment bijna automatisch tijdens het spelen.

Alts levelen gaat een stuk sneller met vliegen. Het "genieten" van de zones tijdens het lopen vind ik ook maar een onzin argument van Blizz, zeker omdat de meeste gewoon zo snel mogelijk willen levelen. Dat argument gaat alleen op tijdens de eerste keer levelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
icemotion schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 12:56:
[...]
Zandalar heeft qua esthetiek echt niks met Egyptisch te maken; het is zwaar gebasseerd op de Inca's ;)
Ben jij schoolmeester in RL of zo ? :)

Ik had gewoon een " tochtje langs de Nijl gevoel" maar dat is dus een Inca gevoel.
Jij je zin hehe :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 12:49:

[...]

Ik vind alle questlines best vet en vooral in Suramar waar echt een steengoede questline is opgezet. Daar moet je gewoon van genieten. Het is even hard werken maar dan heb je ook wat. Overigens ga je in BFA de komende tijd sowieso niet kunnen vliegen, mocht je dat nog niet weten.
loki53221 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 12:56:
[...]

Op Argus kun je sowieso niet vliegen.
Metalbuster schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:04:
[...]

Wij hebben niks meer aan die "zones", het revered halen bij factions om items te kunnen kopen. Als je de expansion gespeeld hebt heeft dat allemaal nog een doel en haal je die flying ahievment bijna automatisch tijdens het spelen.

Alts levelen gaat een stuk sneller met vliegen. Het "genieten" van de zones tijdens het lopen vind ik ook maar een onzin argument van Blizz, zeker omdat de meeste gewoon zo snel mogelijk willen levelen. Dat argument gaat alleen op tijdens de eerste keer levelen.
Aangezien je nog geen flying gehaald hebt, lijkt het mij logisch dat het ook de eerste keer is. Of heb je een hele expansion zonder flying gespeeld? ;w

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2018 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daarnaast :
- alt vriendelijker

Zal hem vandaag of morgen eens aanschaffen dan. Maar wat te boosten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:11:
[...]

Er zijn mogelijkheden voor een trail character. Kan je alle classes beetje proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja, ook heerlijk om aan de alliance kant niemand te redden. En dan nog te horen dat je geweldig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:18:
[...]

Ja, ook heerlijk om aan de alliance kant niemand te redden. En dan nog te horen dat je geweldig bent.
Maar dat is natuurlijk ook gewoon zo, zeker de gnome race. (om het er maar weer eens in te gooien)

[ Voor 10% gewijzigd door RustStorm op 01-08-2018 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

[...]

Ik weet niet of je legion al hebt, of tot welke expansion je hebt.

Maar momenteel voor tientje ff je account aanzetten en je kan tot en met legion spelen zonder al die expansions te kopen. Voor tientje ff checken of je het nog wat vind, stuk goed koper. En als je toch BfA koopt is je account vast aan, dat heb je toch nodig dan.

[ Voor 15% gewijzigd door ye-roon op 01-08-2018 13:24 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Je kan je boost bewaren. Kan je doen tot dat je weet wat je wilt gaan boosten of misschien een Allied race hebt vrijgespeeld.
Ik heb zelf nog 2 boosts staan. Altijd een fijn gevoel :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:23:
[...]

Je kan je boost bewaren. Kan je doen tot dat je weet wat je wilt gaan boosten of misschien een Allied race hebt vrijgespeeld.
Ik heb zelf nog 2 boosts staan. Altijd een fijn gevoel :)
Hoe eenvoudig is het trouwens om zo een Allied race vrij te spelen voor terugkomende spelers?
Heb namelijk nog niet echt gespeeld in Legion, en heb ook werkelijk geen idee wat er allemaal gedaan moet worden. Of worden deze races na een tijdje gewoon voor iedereen vrijgegeven? Kan me haast niet voorstellen dat we halverwege de xpac nog steeds de races moeten vrijspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:10:
[...]
Ik vind alle questlines best vet en vooral in Suramar waar echt een steengoede questline is opgezet. Daar moet je gewoon van genieten. Het is even hard werken maar dan heb je ook wat. Overigens ga je in BFA de komende tijd sowieso niet kunnen vliegen, mocht je dat nog niet weten.

[...]

Op Argus kun je sowieso niet vliegen.

[...]
Aangezien je nog geen flying gehaald hebt, lijkt het mij logisch dat het ook de eerste keer is. Of heb je een hele expansion zonder flying gespeeld? ;w
De eerste keer zijn de questen aardig inderdaad, nog steeds vind ik Legion de meest irritante exp en daardoor nog vervelender dat je nog niet kunt vliegen. Ik heb afgelopen maand 4 chars naar 110 geleveld, voor 3 chars was het dus niet de eerste keer meer.

BfA kun je inderdaad nog niet vliegen, maar dat is minder vervelend als je met de kudde mee gaat en de expansion ook echt gaat spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Metalbuster op 01-08-2018 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Iusedto schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:09:
[...]

Ben jij schoolmeester in RL of zo ? :)

Ik had gewoon een " tochtje langs de Nijl gevoel" maar dat is dus een Inca gevoel.
Jij je zin hehe :P
Nah, ik ben een interaction designer. Maar heb in mijn opleiding een groot deel kunstgeschiedenis gehad en daar altijd wel een beetje een passie voor gehouden.. vormgeving, symboliek, verschillende culturen.. ik vind t gewoon interessant.

Voorbeeldje;

Afbeeldingslocatie: http://cdn.touropia.com/gfx/d/step-pyramids-of-the-world/chichen_itza.jpg
Inca / Mayan temple

Afbeeldingslocatie: https://raiderscdnv2-herr1437987216.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2017/11/zuldazar-1.jpg
Zuldazar

De structuur van de gebouwen is grofweg hetzelfde qua piramidevorm. Maar dan met grove niveaus en grote brede trappen om naar boven te gaan. Als je dat vergelijkt met de Egyptische piramides, die zijn veel minder blokkerig en hadden geen trappen naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Ik hou vooral van de lore van de zuldazar trolls vooral als je de eerste wow chronicles hebt gelezen snap je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:17:
[...]

Er zijn mogelijkheden voor een trail character. Kan je alle classes beetje proberen. :)
Weet ik, en dat is voor een altoholic als ik een verschrikking. :+
ye-roon schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:22:
[...]

Ik weet niet of je legion al hebt, of tot welke expansion je hebt.

Maar momenteel voor tientje ff je account aanzetten en je kan tot en met legion spelen zonder al die expansions te kopen. Voor tientje ff checken of je het nog wat vind, stuk goed koper. En als je toch BfA koopt is je account vast aan, dat heb je toch nodig dan.
Legion heb ik. En dat is opzich nog niet zo'n slecht plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:34:
[...]

Weet ik, en dat is voor een altoholic als ik een verschrikking. :+

[...]
Oh crap... dan wens ik je alle succes en sterkte toe in je zoektocht naar je main.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
icemotion schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:32:
[...]
Nah, ik ben een interaction designer. Maar heb in mijn opleiding een groot deel kunstgeschiedenis gehad en daar altijd wel een beetje een passie voor gehouden.. vormgeving, symboliek, verschillende culturen.. ik vind t gewoon interessant.
Ik weet het. Zal je eerlijk bekennen dat ik zelfs op die tempel gelopen heb (Chichén Itzá )dus ik had het moeten weten |:(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Nou ben ik een beetje jaloers; ik ben nog nooit in die regio van de wereld geweest om het in t echt te kunnen zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:25:
[...]

Hoe eenvoudig is het trouwens om zo een Allied race vrij te spelen voor terugkomende spelers?
Heb namelijk nog niet echt gespeeld in Legion, en heb ook werkelijk geen idee wat er allemaal gedaan moet worden. Of worden deze races na een tijdje gewoon voor iedereen vrijgegeven? Kan me haast niet voorstellen dat we halverwege de xpac nog steeds de races moeten vrijspelen.
Geen idee wat ze gaan doen in de toekomst, maar het is heel eenvoudig om ze vrij te spelen. Eigenlijk alleen maar reputations naar exalted brengen.

Het kost als je met al die reps nog moet beginnen echter wel veel tijd.

Als je het persé wil doen zou ik wachten tot er een holiday is met rep bonus en een human character gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:47:
[...]

Geen idee wat ze gaan doen in de toekomst, maar het is heel eenvoudig om ze vrij te spelen. Eigenlijk alleen maar reputations naar exalted brengen.

Het kost als je met al die reps nog moet beginnen echter wel veel tijd.

Als je het persé wil doen zou ik wachten tot er een holiday is met rep bonus en een human character gebruiken.
Ze zijn niet van plan om de requirements voor Allied races aan te gaan passen:

https://twitter.com/WarcraftDevs/status/1018920599308009472

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:35:
[...]

Oh crap... dan wens ik je alle succes en sterkte toe in je zoektocht naar je main.
Mijn main is altijd mage geweest. Maar de fun factor is er een beetje uit, two button trickpony.

Zat aan een druid of een hunter te denken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Metalbuster schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:31:
[...]
De eerste keer zijn de questen aardig inderdaad, nog steeds vind ik Legion de meest irritante exp en daardoor nog vervelender dat je nog niet kunt vliegen. Ik heb afgelopen maand 4 chars naar 110 geleveld, voor 3 chars was het dus niet de eerste keer meer.

BfA kun je inderdaad nog niet vliegen, maar dat is minder vervelend als je met de kudde mee gaat en de expansion ook echt gaat spelen.
Zijn wat zones die vervelend zijn zonder flying (highmountain/stormheim) en Suramar is echt fucking lang.
Ik haat questen, vooral als het zo'n langdradig is en je van hot naar her laat gaan en gated is bij rep (suramar voornamelijk).

Heb het ook maar 1 keer gedaan, nu ben ik bezig met alle classmounts en voor paladin heb je Suramar Masquerade quest nodig :(

Maar doe alles op 1 char, anders kom je nooit aan het vliegen, loremaster legion, rep requierments en alles op broken shore.

Het is inderdaad vervelend en veel werk als je nu pas instap, gelukkig ziet pathfinder part 1 achivement in BFA er beter uit qua effort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:51:
[...]

Mijn main is altijd mage geweest. Maar de fun factor is er een beetje uit, two button trickpony.

Zat aan een druid of een hunter te denken :o
Hunter is awesome... en ga dan ook voor Survival! dan ben je meteen ook af van je ranged dps character. Je kan altijd nog BM of MM gaan spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Zit eraan te denken WoW weer eens op te starten, maar zie in de TS of banner niks staan over tweakers guild/server. Is er een beetje activiteit nog, en zo ja waar (server, horde/alliance, ..)?

Zag iets langskomen over Alliance: Silvermoon, Horde: Draenor, Defias Brotherhood, Maar niks met contact details of aantal spelers/raid activiteit.

@Verwijderd @Donkoking @HyperActivE @loki53221 hebben jullie nog iets gevonden, zie dat jullie als laatste met iets bezig waren om een (semi) actieve tweakers guild te zoeken?

[ Voor 6% gewijzigd door Xanaroth op 01-08-2018 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:58:
[...]

Hunter is awesome... en ga dan ook voor Survival! dan ben je meteen ook af van je ranged dps character. Je kan altijd nog BM of MM gaan spelen. ;)
Opzich heb ik niks tegen ranged, het is meer dat door de jaren heen die mage rotaties zooooo tergend saai zijn geworden. Ik ga er nog eens goed over nadenken :+
Xanaroth schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:12:
Zit eraan te denken WoW weer eens op te starten, maar zie in de TS of banner niks staan over tweakers guild/server. Is er een beetje activiteit nog, en zo ja waar (server, horde/alliance, ..)?

Zag iets langskomen over Alliance: Silvermoon, Horde: Draenor, Defias Brotherhood, Maar niks met contact details of aantal spelers/raid activiteit.

@Verwijderd @Donkoking @HyperActivE @loki53221 hebben jullie nog iets gevonden, zie dat jullie als laatste met iets bezig waren om een (semi) actieve tweakers guild te zoeken?
Ben ik ook benieuwd naar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:25:
[...]

Opzich heb ik niks tegen ranged, het is meer dat door de jaren heen die mage rotaties zooooo tergend saai zijn geworden. Ik ga er nog eens goed over nadenken :+

[...]

ALs iedereen echt interesse heeft kunnen we een discord groep maken, al beginnen we met groepje van 8 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 21:31
icemotion schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:51:
[...]

Ze zijn niet van plan om de requirements voor Allied races aan te gaan passen:

https://twitter.com/WarcraftDevs/status/1018920599308009472
Aan de ene kant kan ik me daar wel in vinden, wat me alleen irriteert is dat de Rep in Argus vrijwel niet te grinden is. Daardoor is het voor een BfA speler die Legion niet heeft gedaan bijna niet te doen.
WQ's en een paar Elites slopen, mss nog eens een Order Hall mission, maar dan ben je wel weer klaar voor 1 dag. Ik zou voor die Rep eigenlijk eens gewoon een dag of wat willen gaan zitten en desnoods maar heel argus platleggen als het me rep zou geven.
Van mij mogen ze dat soort rep in oude expansion gewoon grindable mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht wel met die Allied races.
No way, dat ik daar tijd in ga steken.

Er komt echt wel een moment dat die requirements aangepast worden

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:25:
[...]

[...]

Heb je gisteren Ziqo niet gezien op Twitch?
Je hebt als arcane mage azerite traits dat een intellect proc geeft per tick van evocation.
heeft in alle 3 z'n azerite gear de proc gespecced.

gaat vervolgens arena in
1. invisibility
2. evocation (7 ticks x3 proc)
3. arcane power (40% increase uit mn hoofd)
4. one shot :)

ik geloof dat ie 7k intellect proc kreeg uit de traits.
anyways wat ik bedoel aan te geven: persoonlijk vind ik het leuk om te masteren, wellicht dat remove curse nog wat dingen kan bieden?
zelf speel ik hunter en de terugkomst van dispel enrage is welkom, bijvoorbeeld voor raging m+ weken met de infested seasonal.
helaas moet ik toegeven dat mage over algemeen één van de mindere interessante traits aanlevert.

wat betreft het andere punt over een Tweakers guilld.
er is een Discord, er is een community (link in discord).
deze community is een nieuwe BFA feature dat de mogelijkheid geeft om ingame toch met elkaar te chatten e.d.
ik zie een speciale tweakers guild niet meer 'nodig'.
je kunt je eigen guild opzoeken en tenzij je top200 mythic raid ben je niet gebonden aan een server en kun je gewoon cross-realm met andere tweakers spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperActivE

HyperActivE

antonvdijk schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:40:
[...]

er is een Discord, er is een community (link in discord).
deze community is een nieuwe BFA feature dat de mogelijkheid geeft om ingame toch met elkaar te chatten e.d.
ik zie een speciale tweakers guild niet meer 'nodig'.
je kunt je eigen guild opzoeken en tenzij je top200 mythic raid ben je niet gebonden aan een server en kun je gewoon cross-realm met andere tweakers spelen.
Maar dan moet je in die vervloekte interface kijken of kan dat gewoon in de oude vertrouwde chatvensters?

Iets opzetten voor Tweakers is echt geen succes. Denk dat we beter met een aantal 'Tweakers' die op zoek is gezamelijk een guild van een ander forumlid kunnen joinen.

De kleine groep van de vorige 'Tweakers Guild' die is overgestapt naar de Alliance kant op Silvermoon is nog vrij klein (20 man?) en gisteren zag ik zo snel even niemand online.
Met een aantal van hen is vlak voor en tijdens WoD gespeeld in een guild met de weinig creatieve naam 'Gathering of Tweakers'.
De guild heeft het volgens mij best lang volgehouden, maar uiteindelijk vond ik WoD niet zo leuk en heb ik de subscription van WoW gecancelled. Toen Legion kwam was mijn char 'opgeruimd' en zat ik niet meer in de guild. Volgens mij heb ik toen even snel een andere gevonden random guild gevonden, maar zonder 'vrienden' is het toch een beetje saai.

Ik zoek eigenlijk ook nog een goed tehuis voor mijn poppetjes.
Ik vind levelen altijd wel leuk en vind het niet erg dit opnieuw te doen dus zit niet echt vast aan een server of faction.
Voor de afwisseling zou ik alliance best wel leuk vinden. Ik zal best wel casual spelen maar hou van oudsher wel erg raiden en zal dat ook graag weer willen doen en lekker wat avondjes progress-raiden.

Als dat met die nieuwe guild op Silvermoon kan, helemaal goed. Level ik daar een poppetje. Voor nu vind ik de guild vrij klein en ben ik onzeker van het bestaansrecht en lijkt het een beetje zonde van mijn tijd om daar echt voor te gaan.

Mocht iemand dus een goede suggestie hebben voor een stabiele, eventueel nederlandse guild. Hou ik mij en de andere guildloze warm aanbevolen.

[ Voor 16% gewijzigd door HyperActivE op 01-08-2018 14:44 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
Oaquasis schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:29:
[...]

Aan de ene kant kan ik me daar wel in vinden, wat me alleen irriteert is dat de Rep in Argus vrijwel niet te grinden is. Daardoor is het voor een BfA speler die Legion niet heeft gedaan bijna niet te doen.
WQ's en een paar Elites slopen, mss nog eens een Order Hall mission, maar dan ben je wel weer klaar voor 1 dag. Ik zou voor die Rep eigenlijk eens gewoon een dag of wat willen gaan zitten en desnoods maar heel argus platleggen als het me rep zou geven.
Van mij mogen ze dat soort rep in oude expansion gewoon grindable mogen maken.
dikke tip wat ik voor beide argus reps heb gedaan:
eens in zoveel tijd heb je WQ's die argussian reach (of army of light) rep tokens geven.
deze zijn account bound.
doe ze op al je altjes, stuur ze naar je main en wacht tot de DMF komt.
pak de 10% buff en use alle tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
HyperActivE schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:41:
[...]

Maar dan moet je in die vervloekte interface kijken of kan dat gewoon in de oude vertrouwde chatvensters?

Iets opzetten voor Tweakers is echt geen succes. Denk dat we beter met een aantal 'Tweakers' die op zoek is gezamelijk een guild van een ander forumlid kunnen joinen.

De kleine groep van de vorige 'Tweakers Guild' die is overgestapt naar de Alliance kant op Silvermoon is nog vrij klein (20 man?) en gisteren zag ik zo snel even niemand online.
Met een aantal van hen is vlak voor en tijdens WoD gespeeld in een guild met de weinig creatieve naam 'Gathering of Tweakers'.
De guild heeft het volgens mij best lang volgehouden, maar uiteindelijk vond ik WoD niet zo leuk en heb ik de subscription van WoW gecancelled. Toen Legion kwam was mijn char 'opgeruimd' en zat ik niet meer in de guild. Volgens mij heb ik toen even snel een andere gevonden random guild gevonden, maar zonder 'vrienden' is het toch een beetje saai.

Ik zoek eigenlijk ook nog een goed tehuis voor mijn poppetjes.
Ik vind levelen altijd wel leuk en vind het niet erg dit opnieuw te doen dus zit niet echt vast aan een server of faction.
Voor de afwisseling zou ik alliance best wel leuk vinden. Ik zal best wel casual spelen maar hou van oudsher wel erg raiden en zal dat ook graag weer willen doen en lekker wat avondjes progress-raiden.

Als dat met die nieuwe guild op Silvermoon kan, helemaal goed. Level ik daar een poppetje. Voor nu vind ik de guild vrij klein en ben ik onzeker van het bestaansrecht en lijkt het een beetje zonde van mijn tijd om daar echt voor te gaan.

Mocht iemand dus een goede suggestie hebben voor een stabiele, eventueel nederlandse guild. Hou ik mij en de andere guildloze warm aanbevolen.
die vervloekte interface zal nog wel verbeterd worden.
daarnaast kun je ook chatten via de battle.net application. weet niet of je die minder vervloekt vindt? je hoeft dus niet ingame te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:36:
Ik wacht wel met die Allied races.
No way, dat ik daar tijd in ga steken.

Er komt echt wel een moment dat die requirements aangepast worden
Ach als je een weekje door de quests en world quest heen loopt ben je vaak al exalted. Dan alleen de quest even doen om de race te unlocken en je kan verder, Levelen van alle races duurde me langer (ben er feitelijk nog niet mee klaar).

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
loki53221 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:26:
[...]

ALs iedereen echt interesse heeft kunnen we een discord groep maken, al beginnen we met groepje van 8 xD
Er is een Discord groep, check info onderaan het topic.
Pagina: 1 ... 32 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.