Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:14
stomley schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 13:34:
Heb mijn boost gebruikt voor een troll hunter op draenor. Wat was de tweakers guild naam ook alweer? :) komt ook nog een druid of dk aan.
Lixis schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 14:11:

De tweakers guild was Beneleague? Als iemand mij een invite kan sturen, graag (char naam is Sydrin).
BeNeLeague is niet de Tweakers guild, aangezien er geen Tweakers guild meer is. In BeNeLeague zitten wel een aantal hier aanwezige Tweakers, maar het meerendeel is nog steeds niet-Tweakers ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 14:08

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Iusedto schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 19:49:
[...]

Zo, er stond een spel fout in @RustStorm

Zijn er trouwens mensen hier die Enhancement shaman gaan mainen ?
Erg benieuwd naar
Ik main al sinds BC een enhancement shaman, raiden heb ik echter sinds cata niet meer gedaan afgezien van lfr. Iets met vrouw en kinderen enzo.

Zijn er trouwens meer (alliance) mensen die gewoon geen human kunnen spelen? Misschien lukt het me met een Kul Tiran druid wel :P

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toen ik in 2004 begon met WoW was mijn eerste char een enhancement shaman en het begint toch weer te kriebelen.
Wil wel een niche class spelen en enhancement past daar wel in. Zal niet zo heel veel gespeeld gaan worden denk ik, maar je bent een zeer welkome aanvulling in een dungeon of raid team.

Speel nu al weer een paar dagen shaman en na het zien van dit kan het alleen maar beter worden dus :)

[ Voor 34% gewijzigd door Iusedto op 29-07-2018 15:40 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-09 08:35
Ook een tweetal weken terug een 6 maanden sub genomen in WoW, voor de BFA expantie.

Nu al m'n chars naar ilvl210 brengen aan de hand van die WQ in darkshore (en nog andere gebieden, eenmaal we verder kunnen met de questline.).

Ik heb indertijd Horde gespeeld op Shattered Hands tijdens Vanilla. Uiteindelijk gestopt, wegens geen tijd.
Onlangs terug m'n vanilla acc in m'n bezit gekregen. (was gehackt door een taiwanees).
Spijtig genoeg is m'n hele acc leeggehaald en alles verwijderd.

Anyway: Nieuw acc aangemaakt in Cataclysm.
Dit terzijde.

BFA ziet er wel leuk uit. Maar vooral de Horde faction lijkt me te behagen. Als iemand die alle classes op lvl110 heeft aan de Alliance kant op Silvermoon, doet dit wel vreemd aan. 8)7
Dus heb ik ook een lvl110 Orc Shaman op Dreanor. O-)

IS er een Tweakers groep in Blizzard/WoW? (die cross factions werkt?)
Zoja, Wil er iemand de gegevens posten.
ik zal alleszins proberen die BeNe.... guild te joinen op Dreanor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ik ga zeer waarschijnlijk een female Mag'har Orc (priest) naar lvl110 boosten wanneer ik die unlocked heb.
priest is mijn enige class die ik niet op Horde heb (ja ik was dom om een alliance char te maken)
Weet nog niet of ik de overstap na Draenor sever wil maken, aangezien al mijn characters op Bloodscalp server heb staan.

maar we zullen zien ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 29-07-2018 16:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterA
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-05 23:05
Ik heb maar even een community gemaakt voor de Alliance-kant. Je kan de linkcode kopieren (Ingame-J, join community, en dan de link plakken en op join drukken.

https://www.worldofwarcra...egion=EU&faction=Alliance

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Qinshi schreef op zondag 29 juli 2018 @ 15:54:
Ook een tweetal weken terug een 6 maanden sub genomen in WoW, voor de BFA expantie.

Nu al m'n chars naar ilvl210 brengen aan de hand van die WQ in darkshore (en nog andere gebieden, eenmaal we verder kunnen met de questline.).

Ik heb indertijd Horde gespeeld op Shattered Hands tijdens Vanilla. Uiteindelijk gestopt, wegens geen tijd.
Onlangs terug m'n vanilla acc in m'n bezit gekregen. (was gehackt door een taiwanees).
Spijtig genoeg is m'n hele acc leeggehaald en alles verwijderd.

Anyway: Nieuw acc aangemaakt in Cataclysm.
Dit terzijde.

BFA ziet er wel leuk uit. Maar vooral de Horde faction lijkt me te behagen. Als iemand die alle classes op lvl110 heeft aan de Alliance kant op Silvermoon, doet dit wel vreemd aan. 8)7
Dus heb ik ook een lvl110 Orc Shaman op Dreanor. O-)

IS er een Tweakers groep in Blizzard/WoW? (die cross factions werkt?)
Zoja, Wil er iemand de gegevens posten.
ik zal alleszins proberen die BeNe.... guild te joinen op Dreanor.
Deze link is van de Tweakers Discord ingame community. Is zowel Horde als Alliance.
https://blizzard.com/invite/BYBa3MsP7L

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:07

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Weet iemand of er iets van een website is waar je bijv kan zien welke makkelijke achievements je kan doen met jou account?

Dat hij kijkt welke je al gedaan heb en welke je bijv bijna gehaald hebt etc. of moet je alles gewoon zelf uitzoeken?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ricmaniac schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:37:
Weet iemand of er iets van een website is waar je bijv kan zien welke makkelijke achievements je kan doen met jou account?

Dat hij kijkt welke je al gedaan heb en welke je bijv bijna gehaald hebt etc. of moet je alles gewoon zelf uitzoeken?
misschien heb je wat aan de addon:
Overachiever - achievement tools and tweaks

Deze kijkt naar suggesties voor je op basis van je lvl en in welke zone je bent.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Zijn er nog pvp vendors eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Iusedto schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 19:49:
[...]
Zijn er trouwens mensen hier die Enhancement shaman gaan mainen ?
Erg benieuwd naar
Ik weet niet of het waar was, maar ik heb van een kameraad die beta speelt begrepen dat er nog wat gesleuteld gaat worden aan enhancement shaman en shadow priest. Ik zal eens vragen naar een blue post van het.

Gisteren voor het eerst gemerkt dat de power van de weapons weg is. Had ook tot gevolg dat de oude mythic raids die ik aan het farmen was voor appearrance uit warlords niet meer te solo-en zijn. Na 4 pogingen maar opgegeven. Alle andere oude raids wel gedaan en kon er weer 3 afvinken van mijn achievements.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op maandag 30 juli 2018 @ 08:10:
[...]
Ik weet niet of het waar was, maar ik heb van een kameraad die beta speelt begrepen dat er nog wat gesleuteld gaat worden aan enhancement shaman en shadow priest. Ik zal eens vragen naar een blue post van het.
Dat klopt idd. Staat ook in dat youtube filmpje :)
Shadow priest en enhancement shaman krijgen nog verbeteringen in 8.1, alleen dat duurt nog wel even.

Dit weekend druk bezig geweest om een main te kiezen en alle Alts via Darkshore gear te geven.
Haal mijn keuze opties qua main door dungeons in zowel live als beta.
Keuzes zijn : fury warrior, enhancement shaman, survival hunter of unholy DK.

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 30-07-2018 08:40 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Ook ik ben weer begonnen na een break van Mythic raiding in Draenor. Lekker casual met m'n vriendin nieuwe chars levelen. Mijn main blijft nog steeds rogue :D. Gelukkig is Twisting Nether nog steeds zeer actieve server.

Ik vraag me alleen af of het realistisch is en/of er guilds zijn die maar 1 a 2 x per week casual raiden, zodat je niet gebonden bent aan LFR.... Tips?

Inmiddels zowel nightborne unlocked en bijna high mountain taurens :D. Die flying unlock duurt rete lang zeg :/.... Tips om snel rep te farmen?

Wssn toch maar pala/warrior alts erbij maken voor expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 11:02
Metalbuster schreef op zondag 29 juli 2018 @ 23:11:
Zijn er nog pvp vendors eigenlijk?
Deze zijn er wel maar die is puur cosmetisch als ik het goed heb. Gear dropt nog wel maar dit is random, met je tokens kun je dus wel de nieuwste sets kopen voor een leuke transmog.

Sommige gear heeft wel een bepaalde rating nodig voordat je deze kan kopen/transmoggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squishie schreef op maandag 30 juli 2018 @ 08:44:
Ook ik ben weer begonnen na een break van Mythic raiding in Draenor. Lekker casual met m'n vriendin nieuwe chars levelen. Mijn main blijft nog steeds rogue :D. Gelukkig is Twisting Nether nog steeds zeer actieve server.

Ik vraag me alleen af of het realistisch is en/of er guilds zijn die maar 1 a 2 x per week casual raiden, zodat je niet gebonden bent aan LFR.... Tips?

Inmiddels zowel nightborne unlocked en bijna high mountain taurens :D. Die flying unlock duurt rete lang zeg :/.... Tips om snel rep te farmen?

Wssn toch maar pala/warrior alts erbij maken voor expansion.
Er zijn vrij veel guilds die 2x per week raiden, 1x is wel erg weinig en dan schiet je ook amper wat op. Tips: gebruik wowprogress/draenor forums op battle.net enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Ja 1x is natuurlijk erg weinig. Zat al op wowprogress te kijken terwijl ik het bericht schreef, genoeg 2x per week raidguilds :)! Ik zelf zal eerder mythic doen dan mijn vriendin. Die is te casual daarvoor....

[ Voor 23% gewijzigd door Squishie op 30-07-2018 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik ga deze expansion maar eens (voor het eerst in 14 jaar) Horde spelen :)

Zodra ik mn gratis boost heb ga ik mijn main (Paladin) boosten en in de tussentijd ben ik begonnen om mijn alt (Warlock) te levellen.

Ik moet zeggen dat ik me er veel meer mee vermaak dan ik had verwacht. Na dit weekend te hebben gespeeld ben ik nu level 37 (met Heirlooms). Ik heb de Eversong Woods, Ghostlands en Aszhara zones gedaan. Ik wist niet eens dat de level scaling tech ook was uitgerold voor de levelling zones, maar dit is absoluut het beste wat het levellen is overkomen sinds release. Het is niet perfect (bijv. monster aggro range terwijl je mounted bent mag wel wat minder nu ze altijd jouw level of hoger zijn) maar dit is echt 100x beter dan na een uurtje of 2 al geen exp meer krijgen voor kills in een zone en daarna uitvogelen + reizen naar waar je het beste heen kan om het wel te krijgen :P Nu maak je gewoon je zone af (als je wilt) en daarna kies je gewoon wat je leuk lijkt, of wat dichtbij is :+

En ik zie nu ook dat Outland en Northrend beide van 60-80 gaan en de Cata+Panda zones van 80-90. Plus je kan nu direct in al deze zones vliegen!

Al met al... het levellen is enorm verbeterd sinds de laatste keer dat ik dat deed (MoP).

En een tip voor iemand die dit ook wil gaan doen: Je kan een paar van je pets op de AH zetten voor flink wat gold. Dan hoef je niet met 6-slot bags te lopen het halve spel :+ via wow-pets.com kan je zien welke waardevolle pets je hebt en waar ze op je nieuwe realm voor verkocht worden. Eventueel kan je op je oude realm gewoon een dure kopen en dan verkopen op je nieuwe realm :) Of je koopt een token van 20 euro voor 300.000 gold :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 17:00
Ik ga het juist andersom doen, samen met een maat gaan wij van Stormscale horde naar (waarschijnlijk) Outlands alliance. Wij waren semi pvp'rs en zo nu en dan een raid mee pakken. Hebben een aantal 110 op stormscale maar toen wij wilde pvpen de afgelopen dagen, viel ons op dat we best wel lang (10 min + ) moesten wachten maar ook bijna geen organisatie en geen wins.

Toen dachten wij laten we alliance proberen (waar wij ook een 110 hebben), insta pop en mensen zijn veel actiever in de chat en beter georganiseerd en daardoor veel meer plezier en wins.

Wat een verschil, kan er met mijn hoofd niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik denk niet dat "de afgelopen dagen" heel representatief is voor de pvp queue/kwaliteit. Immers is het nog 2 week tot de nieuwe expansion komt en je hebt nu War Mode world pvp in Darkshore waar waarschijnlijk meer lol in zit dan Battlegrounds en Arena skirmishes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, besloten om mijn enige Ally ook maar naar 110 te halen.
Is die in ieder geval ook weer klaar voor de strijd :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Iusedto schreef op maandag 30 juli 2018 @ 08:38:
[...]
Dat klopt idd. Staat ook in dat youtube filmpje :)
Shadow priest en enhancement shaman krijgen nog verbeteringen in 8.1, alleen dat duurt nog wel even.
Verbeteringen of een volledige overhaul ?
Ben je eindelijk level 120, gewent aan je nieuwe rotaties en mag je vlak voordat de eerste raid opengaat weer van scratch gaan zoeken naar je nieuwe optimale rotaties.

Onze raidgroep wordt waarschijnlijk weer 15+ man groot dus eindelijk weer met 3 main healers en ga nu beginnen als disc healer in de raids. Ben benieuwd wat het gaat worden.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@BlackMage waarom niet je Horde levelen op dezelfde realm of 'connected' realm als waar je Ally chars zijn? AH is namelijk sinds een tijdje faction neutraal. Zo kan je bijv. een guildy/bekende op Ally side 1 of meerdere items traden, die eigen items door hem op AH laten zetten en er vervolgens op Horde kant er weer afhalen. Tot slot op Ally side vraag je je bekende het goud verdient met AH weer aan jou te geven.
edit: of in jouw geval zal beter zijn: zelf als Horde een waardeloos item voor bijv. 10,000 op AH zetten. Je guildy/bekende op Ally side 10,000 traden en hem het item laten kopen.

@Donkoking In Dala sewers staat een NPC waar je mee kunt babbelen en je als Ally side laat spelen (Mercenary mode). Zelf de laatste tijd ook veel gedaan. Scheelde behoorlijk, ipv een steady +-8min queue was het opeens een steady +-1min queue :D
Wat betreft bg's en win/los, factions, iedereen roept dat al jaren over elkaars faction maar volgens mij maakt het echt niet zoveel uit hoor ;). Ene keer verlies ik zowat de hele avond op Horde en maken ze er een puinhoop van, andere keer op Alliance.

[ Voor 8% gewijzigd door temp00 op 30-07-2018 11:46 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Ben toch maar gaan Disc'en met mijn Priest. Holy-shit, wat is dat sterk atm. Bijna altijd #1 in healing en daarbij vaak ook nog 200k dmg in battlegrounds. Leuk om te spelen en echt super sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
temp00 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:42:
@BlackMage waarom niet je Horde levelen op dezelfde realm of 'connected' realm als waar je Ally chars zijn? AH is namelijk sinds een tijdje faction neutraal. Zo kan je bijv. een guildy/bekende op Ally side 1 of meerdere items traden, die eigen items door hem op AH laten zetten en er vervolgens op Horde kant er weer afhalen. Tot slot op Ally side vraag je je bekende het goud verdient met AH weer aan jou te geven.
edit: of in jouw geval zal beter zijn: zelf als Horde een waardeloos item voor bijv. 10,000 op AH zetten. Je guildy/bekende op Ally side 10,000 traden en hem het item laten kopen.
Ik ben op een andere server gaan spelen, dus dat gaat niet werken. Anders ook niet, want ik heb op de oude server geen contacten aan wie ik mijn geld toevertrouw ;)

Het gaat me ook niet om al mn geld over te zetten (ik heb maar 100k ofzo), maar meer dat ik genoeg heb om de noodzakelijke middelen zoals bags, riding skills enzo te kopen. En dat heb ik nu dus, dankzij twee domme pets waar ik niks om geef en niks meer voor heb gedaan dan looten en rechtermuisknop op heb geklikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
overdoseh schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:00:
Ben toch maar gaan Disc'en met mijn Priest. Holy-shit, wat is dat sterk atm. Bijna altijd #1 in healing en daarbij vaak ook nog 200k dmg in battlegrounds. Leuk om te spelen en echt super sterk.
Ja ik vond Disc ook verassend lekker spelen op Darkshore.. en dat voor een character dat na level 110 gedinged te zijn niks meer mee is gedaan...

Wat dat betreft had ik dus niet eens door in eerste instantie dat je al world quests kon doen.. dus eerst met mn main een paar gear upgrades gehaald.. en wilde daarna toch ook met mijn alts wat gear gaan harken en was toen erg blij met de optie om de storyline quest te skippen (hoe tof ik m ook vond.. want story is what I love..)

Ook wel fijn dat er wapens droppen van die world quests.. geeft je in ieder geval de kans om nog van spec te wisselen of net 110 geworden characters zonder goede relics in hun artifact toch wat meer power te geven..

En.. vandaag ergens weer een nieuwe warbringers animatie (gok ik zomaar dat die dingen wekelijks zijn).. ik zit die van Jaina nog steeds iedere dag wel een keer te kijken / luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is er eigenlijk ergens online te zien wat de volgende invasion bijvoorbeeld is? of is dat altijd RNG? want ik moet met me rogue alleen nog een assault completen in highmountain maar telkens als ik kijk is er geen of 1 in een andere area

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:19:
Is er eigenlijk ergens online te zien wat de volgende invasion bijvoorbeeld is? of is dat altijd RNG? want ik moet met me rogue alleen nog een assault completen in highmountain maar telkens als ik kijk is er geen of 1 in een andere area
https://wow.gameinfo.io/invasions
of bedoel je zien waar de plek is vd Invasion ?

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 30-07-2018 14:27 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Voor de grap eens Tempest Keep doen voor Ashes of Al'ar. Eerste run gelijk de mount :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martijn19 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:31:
Voor de grap eens Tempest Keep doen voor Ashes of Al'ar. Eerste run gelijk de mount :P
Eigenlijk zou ik dat niet een moeten +1en... :P Grats!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

lucky bastard :o

Ik heb er (niet overdreven) 56 weken over gedaan... gewoon langer dan een fucking jaar. en dan ook nog is meerdere weken op 3 tot 5 characters.

Hetzelfde was bij mij met de Green Protodrake van The Oracles. ik heb het toen behaald toen je nog 7 dagen op de hatch moest wachten en was bij mij ook een ruim jaar (dacht 54 of 55 weken) en me neefje eerste ei >_<

Mijn account is altijd cursed als het op zulke dingen aan komt.

[ Voor 28% gewijzigd door Ricmaniac op 30-07-2018 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:57
Ricmaniac schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:44:
[...]

Ik heb er (niet overdreven) 56 weken over gedaan... gewoon langer dan een fucking jaar. en dan ook nog is meerdere weken op 3 tot 5 characters.

Hetzelfde was bij mij met de Green Protodrake van The Oracles. ik heb het toen behaald toen je nog 7 dagen op de hatch moest wachten en was bij mij ook een ruim jaar (dacht 54 of 55 weken) en me neefje eerste ei >_<

Grappig, want je Rogue heeft het 12 keer gedaan. :+

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

xavento schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:47:
[...]

Grappig, want je Rogue heeft het 12 keer gedaan. :+
Ja toen was me mage nog me main. Rogue is pas in cata gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Ricmaniac schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:44:
[...]

Om het eerlijk te houden, Raven Lord duurde bij mij (in WOTLK) ook ongeveer een half jaar.

Ik was zo verbaasd dat ik eerst ging googlen of de drop rate van Ashes of Al'ar verhoogd was haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb besloten, om frustratie ze min mogelijk te houden, niet bij te houden hoeveel runs ik al heb gedaan voor welke mount dan ook... :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Laatst online: 15:57
Ricmaniac schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:47:
[...]

Ja toen was me mage nog me main. Rogue is pas in cata gekomen
Oke begrijpelijk :) Hoe heet je mage dan ? :+

nvm, je hebt hem 8 keer op je mage gedaan, beetje onnodig om te liegen 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door xavento op 30-07-2018 15:25 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
ik kreeg ooit op dezelfde dag

ashes of Alar
de mount hmm ik ben de naam kwijt die UD city ergens in WPL

sinds dien nooit meer een mount drop gehad

maar ik verzamelde een tijdje BMAH containders (toen ze nog betaalbaar waren) en heb daar 8 mounts uit gescoord... helaas dezelfde en helaas allemaal Ashes or Alar... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

sabriel schreef op maandag 30 juli 2018 @ 10:46:
[...]

Verbeteringen of een volledige overhaul ?
Ben je eindelijk level 120, gewent aan je nieuwe rotaties en mag je vlak voordat de eerste raid opengaat weer van scratch gaan zoeken naar je nieuwe optimale rotaties.

Onze raidgroep wordt waarschijnlijk weer 15+ man groot dus eindelijk weer met 3 main healers en ga nu beginnen als disc healer in de raids. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Patch 8.1 komt idd pas een maand of 2 na release (verwacht), echter de eerste raid opent... als de geruchtenmolen klopt, 3 weken na release.
een groot deel va nde progress zullen de ELE+ENH SHamans & SPriests met hun huidige, crippled, specc moeten doen.

daarop inhakend kan ik vertellen dat de DPS nummer va nShadow Priests op een goede plek zit, dat is ook niet zozeer het probleem. voornamelijk de rotation die je hebt is bijzonder vervelend te noeme. er zit geen flow in, en de interacties tussne proccs/spells is volledig weg... helaas.
veel core SPriests van de community zien het ook behoorlijk somber in voor de specc (waaronder ikzelf).

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wognummer schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:03:
ik kreeg ooit op dezelfde dag

ashes of Alar
de mount hmm ik ben de naam kwijt die UD city ergens in WPL

sinds dien nooit meer een mount drop gehad

maar ik verzamelde een tijdje BMAH containders (toen ze nog betaalbaar waren) en heb daar 8 mounts uit gescoord... helaas dezelfde en helaas allemaal Ashes or Alar... zucht
Hoe lang ik er over gedaan heb om Ashes te krijgen :+ ....

Met Astral Cloud Serpent daarintegen heb ik mijn kameraad flink laten ragen (2e run en hij nog steeds niet 3 jaar later) _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2018 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, het is best wel leuk om het Darkshore gebeuren vanaf de andere kant (Ally) te zien en doen.

....toch klopt er iets niet aan het verhaal.

[ Voor 20% gewijzigd door Iusedto op 30-07-2018 15:27 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Misselijk makend dit soort posts :+

Zelf zat ik aan de 75 runs voor dat kreng eindelijk dropte. (Dat geeft mijn profiel aan, maar weet niet of die echt vanaf het begin telt. anders zijn het er meer geweest)

Maar gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
is het bij een Hunter BM nog heel erg van belang om je Pet te veranderen? begreep dat er wel verschil zit in wat voor Pet. (wolf type, bear type etc) maar wordt het beter als ik een andere Wolf pak dan de eerste die ik kreeg? (pas level 25 hoor :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:48:
is het bij een Hunter BM nog heel erg van belang om je Pet te veranderen? begreep dat er wel verschil zit in wat voor Pet. (wolf type, bear type etc) maar wordt het beter als ik een andere Wolf pak dan de eerste die ik kreeg? (pas level 25 hoor :-))
Klein beetje leuk om te lezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01:04
Pff wat duurt de werkdag weer lang zeg! Ik zit alweer de hele dag met mijn hoofd bij WoW, heel erg eigenlijk!

Vanavond maar even kort het pre-patch event fase 1 afronden en daarna weer snel verder met mijn rogue! Of nog even wachten tot de volgende fase van het event er ook al is?

Gisteren toch maar overstag en Before the Storm aangeschaft! Tot diep in de nacht zitten lezen :)

[ Voor 15% gewijzigd door JDdeV1992 op 30-07-2018 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die ook de C.E. wilt kopen maar ook de release 00:00 wilt bijwonen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 17:15:
Iemand hier die ook de C.E. wilt kopen maar ook de release 00:00 wilt bijwonen? :+
was het vroegah niet mogenlijk digitaal te kopen en als je dan de CE claimde dat je de key weer terug kreeg om weer door te verkopen (de normale)

anders ja helaas pech :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
pfff..nog 9k rep voor Argussian Reach...
Blijft toch rete saai dat rep farmen.

Gelukkig hoeven die lichtgevende geiten niet voor mij :P Die sla ik fijn over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wognummer schreef op maandag 30 juli 2018 @ 17:58:
[...]

was het vroegah niet mogenlijk digitaal te kopen en als je dan de CE claimde dat je de key weer terug kreeg om weer door te verkopen (de normale)

anders ja helaas pech :P
Wat ik begrepen heb is dat je tegenwoordig een refund krijgt, maar geen cash back.
Tegenwoordig vullen ze gewoon je B.Net balance met 45,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 18:28:
[...]

Wat ik begrepen heb is dat je tegenwoordig een refund krijgt, maar geen cash back.
Tegenwoordig vullen ze gewoon je B.Net balance met 45,-
Helaas dan lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:28
Yay, Hunters staan zowaar goed aangeschreven. toch wel blij met mijn keus. Nu nog 2 weken wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:13:
Lol, het is best wel leuk om het Darkshore gebeuren vanaf de andere kant (Ally) te zien en doen.

....toch klopt er iets niet aan het verhaal.
Dat komt omdat de game niet het hele verhaal uit het boek verteld. Zover ik heb begrepen vult de boek het hele verhaal aan en dan pas is het compleet. Eene kant dom want waarom zou ik een boek moeten kopen om het verhaal in de game te begrijpen? Idd, geen. Andere kant, Blizz wilt cash dus geef ons geld en jij krijgt het boek, het hele verhaal en dan pas begrijp je waarom alles zo loopt.

Ik ben er geen voorstander van, ik haat boeken lezen namelijk. :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik haat pets , maar ik houd van warlocks. Is het mogelijk een lock te spelen zonder pet. bijvoorbeeld met de grimoire of sacrifice talent ? En dan ook nog een fatsoenlijke damage doen of is een pet echt nodig met een lock ?

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Slamdance schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:15:
[...]

Misselijk makend dit soort posts :+

Zelf zat ik aan de 75 runs voor dat kreng eindelijk dropte. (Dat geeft mijn profiel aan, maar weet niet of die echt vanaf het begin telt. anders zijn het er meer geweest)

Maar gefeliciteerd!
Ik farm al sinds dat je m kan solo. Eindelijk na 452 runs heb ik hem afgelopen vrijdag.
Op dezelfde dag ook Spawn of Horridon. Wat een feest. Niks met de lotto gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 30 juli 2018 @ 23:35:
[...]

Dat komt omdat de game niet het hele verhaal uit het boek verteld. Zover ik heb begrepen vult de boek het hele verhaal aan en dan pas is het compleet. Eene kant dom want waarom zou ik een boek moeten kopen om het verhaal in de game te begrijpen? Idd, geen. Andere kant, Blizz wilt cash dus geef ons geld en jij krijgt het boek, het hele verhaal en dan pas begrijp je waarom alles zo loopt.

Ja, dat ook maar ik bedoel met name de reden waarom we in Darkshore zitten.
Als Horde speler zegt Sylvanas dat de Allies daar al zijn gearriveerd en we er naar toe moeten om ze te stoppen maar als je als Ally speelt dat zegt Anduin dat de Horde op weg is naar Darkshore, dat verrast ze enorm, en je moet ze vertragen tot dat er versterkingen kunnen komen.
Dat is iets totaal anders.

Ik heb het idee dat er nog een ongelofelijk WTF momentje gaat komen in BfA want het lijkt wel of Horde en Alliance tegen elkaar uitgespeeld worden.
En als ik het goed heb is de eindbaas van BfA toch ook nog niet bekend ?

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 31-07-2018 08:10 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:16
Iusedto schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 08:06:
[...]

Als Horde speler zegt Sylvanas dat de Allies daar al zijn gearriveerd en we er naar toe moeten om ze te stoppen maar als je als Ally speelt dat zegt Anduin dat de Horde op weg is naar Darkshore, dat verrast ze enorm, en je moet ze vertragen tot dat er versterkingen kunnen komen.

Ik heb het idee dat er nog een ongelofelijk WTF momentje gaat komen in BfA want het lijkt wel of Horde en Alliance tegen elkaar uitgespeeld worden.
En als ik het goed heb is de eindbaas van BfA toch ook nog niet bekend ?
Volgens mij nog niet, ondanks dat er genoeg gespeculeerd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Laatst online: 21-09 14:00
Intelcorei7 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 02:36:
Ik haat pets , maar ik houd van warlocks. Is het mogelijk een lock te spelen zonder pet. bijvoorbeeld met de grimoire of sacrifice talent ? En dan ook nog een fatsoenlijke damage doen of is een pet echt nodig met een lock ?
Dat is het punt, als het niet top tier pick is zal je zoiezo dus altijd minder dmg doen dan je zou kunnen, de vraag is hoeveel het is, en wat je guild ''wilt'' en natuurlijk jezelf. Maar zover ik weet, de ranged pets van Warlocks vergt bijna geen enkel gedachten, bij de hunter is dat bv anders, daar moet je soms echt weten waar en wat hij doet.

Ik lees net de xp nerf van 40-100, 14% tops op sommigen levels, natuurlijk welkom, maar niet wat men wilt.. dit is een algemeen nerf die ook die mensen die slowpoke wel leuk vinden, is het ZO lastig om heirlooms te buffen?? 8)7

Denken jullie dat er meer WQ komen na phase 2 op woensdag? Van de war of thorns? Aka trinkets/necks enzo?

[ Voor 5% gewijzigd door JinShepard op 31-07-2018 08:50 ]

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
man man man, al die verhalen hier dan begint het weer te kriebelen hoor!

Had twee chars op 110 en een derde op weg en ben toen weer een tijdje gestopt. Ik had BFA al wel gekocht dus was van plan met launch wel weer te gaan spelen. maar ga nou toch alvast weer ff kijken hoe en wat :)

Moet wel ff wachten nog op een nieuwe videokaart, had alles teruggeschroefd en zag shit op de grond al niet meer maar met de laatste update was het helemaal geen doen meer :)

Ik ben van plan mijn oude main weer op te pakken, ben ooit met vanilla met een warrior begonnen en die gaat het weer worden :) lekker tanken en instancen. Raiden gaat hem helaas niet meer worden, ben al blij als ik afentoe een LFR wing kan doen.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Kadardar schreef op maandag 30 juli 2018 @ 23:35:
[...]

Het boek Before the Storm heeft geen enkele link met de gebeurtenissen in Darkshore.. je hoeft het dus niet te lezen.

Er zit ook een boek bij de Collectors edition wat wel de events van de War of thorns beschrijft (of liever, twee miniboeken, een vanuit elke factie gezien). Maar volgens mij gaat dat niet allerlei gaten opvullen.
[...]

Ik heb beide kanten gespeeld en wat je hier zegt klopt niet helemaal en ik stop het even in een spoiler omwille van details;

spoiler:
Horde:
Als je bij Sylvanas komt in Undercity verteld ze je dat de troepen onderweg naar Silithus een afleiding zijn. Een deel van het leger is bedoeld voor Ashenvale -> Darkshore.

Als je na het accepteren van de quest met haar praat verteld ze jou dat ze dit doet om de positie van de Horde in Kalimdor te versterken. Omdat ze weet dat er mensen binnen de Alliance zijn die vinden dat de Broken Shore een verraad was (terwijl de Horde daar ook diep in de problemen zat, maar Genn zal dat nooit accepteren). Ze wil dus bewust een aanval doen op Darnassus om Malfurion te doden, om zo de Night elves te verzwakken en de Horde veilig te stellen.

Je gaat dan naar de Barrens om Saurfang en het leger naar Ashenvale te sturen. Want het leger van de Night elves is immers ook op weg naar Silithus. Omdat iedereen denkt dat de Horde daarheen gaat.

Nadat dat gebeurt triggert de Alliance kant waarin Shaw je verteld dat het leger niet naar Silithus gaat, maar naar Darkshore..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
JinShepard schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 08:49:
[...]

Dat is het punt, als het niet top tier pick is zal je zoiezo dus altijd minder dmg doen dan je zou kunnen, de vraag is hoeveel het is, en wat je guild ''wilt'' en natuurlijk jezelf. Maar zover ik weet, de ranged pets van Warlocks vergt bijna geen enkel gedachten, bij de hunter is dat bv anders, daar moet je soms echt weten waar en wat hij doet.

Ik lees net de xp nerf van 40-100, 14% tops op sommigen levels, natuurlijk welkom, maar niet wat men wilt.. dit is een algemeen nerf die ook die mensen die slowpoke wel leuk vinden, is het ZO lastig om heirlooms te buffen?? 8)7

Denken jullie dat er meer WQ komen na phase 2 op woensdag? Van de war of thorns? Aka trinkets/necks enzo?
Warlock pets zijn een stukje gebruiksvriendelijker ja, maar het blijft iets waar je op moet letten. Spring van een stoeprand zonder dat ding te dismissen en hij pulled de halve dungeon.

Wat betreft dat levellen, als je in 3 uur tijd van 1-110 zou kunnen levellen dan zijn sommige mensen nog steeds salty dat het 3 uur duurt. Wat 'men' wil is een gratis boost geloof ik :P Maar je kan ook gewoon gold farmen. Voor ca 1,5 miljoen gold koop je genoeg tokens om je boost te betalen. Als je liever gold farmed is dat misschien een idee? :+

En wat betreft de WQ... zou de Undercity niet ook worden vernietigd? Zo ja dan verwacht ik daar ook wel WQ rondom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 08:58:
[...]
Ik heb beide kanten gespeeld en wat je hier zegt klopt niet helemaal en ik stop het even in een spoiler omwille van details;
Je hebt natuurlijk 100% gelijk maar het was meer een vrije interpretatie zonder spoiler tags te hoeven gebruiken. Ben wat lui aangelegd :P

Maar ben ik nou de enige die een soort onderbuik gevoel heeft dat er meer achter het hele verhaal zit ?
Vooral met in het achterhoofd de " boom kwestie" die nog gaat gebeuren.

Ik hoop het ook een beetje eerlijk gezegd want hoewel ik Sylvanas een van de beste NPC's vind ben ik niet zo weg van haar als Warchief.
Daar hoort zij niet imo

[ Voor 12% gewijzigd door Iusedto op 31-07-2018 09:20 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
BlackMage schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:12:
[...]

Warlock pets zijn een stukje gebruiksvriendelijker ja, maar het blijft iets waar je op moet letten. Spring van een stoeprand zonder dat ding te dismissen en hij pulled de halve dungeon.

Wat betreft dat levellen, als je in 3 uur tijd van 1-110 zou kunnen levellen dan zijn sommige mensen nog steeds salty dat het 3 uur duurt. Wat 'men' wil is een gratis boost geloof ik :P Maar je kan ook gewoon gold farmen. Voor ca 1,5 miljoen gold koop je genoeg tokens om je boost te betalen. Als je liever gold farmed is dat misschien een idee? :+

En wat betreft de WQ... zou de Undercity niet ook worden vernietigd? Zo ja dan verwacht ik daar ook wel WQ rondom.
Discussies die ik lees die echt discussies zijn en geen autistische butt sniffing op blizzard, ik zit in 3 guilds, (al dan 1 daadwerkelijk actief in ) 1 is casual, 2 zijn mythic, allemaal zijn we het er mee eens over leveling, in totaal zijn er maar 7 mensen van 1-110 voor de heritage armor, uit meer dan 100 mensen. We hebben ook allemaal de oplossing, die zit al in game.. looms, maar blizz wilt natuurlijk geld verdienen, dus je kan het niet kort maken. A fijn, ze gaan het nog verder tweaken, zoiezo, het allerbesten wat ze kunnen doen en ook echt gaan doen, is leveling op de schop geven, alleen hoe kan je dat het beste doen? Ala cataclysm lijkt me bijna niet te doen, time will tell.

Undercity is in de laatste week asaik.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:18:
[...]

Je hebt natuurlijk 100% gelijk maar het was meer een vrije interpretatie zonder spoiler tags te hoeven gebruiken. Ben wat lui aangelegd :P

Maar ben ik nou de enige die een soort onderbuik gevoel heeft dat er meer achter het hele verhaal zit ?
Ach iedereen weet het toch al. Tyrande wou wat lekker eten hebben en heeft Daarom Nomi uitgenodigd na zijn grote successen in Dalaran. :+

Also,

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CgnGNKB.jpg

xpack na BfA.

Old meme = Old. i know ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 31-07-2018 09:49 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Mag je trouwens dingen vertellen over Before teh STorm of moet dat in spoiler tags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Iusedto schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:18:
[...]

Ik hoop het ook een beetje eerlijk gezegd want hoewel ik Sylvanas een van de beste NPC's vind ben ik niet zo weg van haar als Warchief.
Daar hoort zij niet imo
Wie Teldrassil uiteindelijk laat branden is nog niet bekend, dat zullen we over een paar dagen wel gaan merken gok ik. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat Sylvanas zelf de veroorzaker is.

Sylvanas als character is behoorlijk interessant, maar ze drukken haar nu een beetje teveel in een Garrosh hoek IMHO. Ze is inderdaad niet de meest geschikte Warchief, maar Vol'jin heeft haar met een reden aangewezen.. en dat heeft ongetwijfeld te maken met het feit dat ze undead is.

We gaan het zien.. er komt ook nog de Warbringers animatie voor Sylvanas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:48:
[...]
Sylvanas als character is behoorlijk interessant, maar ze drukken haar nu een beetje teveel in een Garrosh hoek IMHO. Ze is inderdaad niet de meest geschikte Warchief, maar Vol'jin heeft haar met een reden aangewezen.. en dat heeft ongetwijfeld te maken met het feit dat ze undead is.
Het lijkt bijna wel of ze slecht "moet" zijn. Ik ben er persoonlijk niet zo weg van.
Het is een beetje over the top imo.

Ik hoop dat Varok Saurfang een grotere rol krijgt of Warchief wordt. Daar waar hij nu zit kan nooit zijn zoals hij gaat eindigen denk ik.
....Thrall is er ook nog steeds ....ergens :|

Maar mijn hoop is gewoon dat Saurfang de boel rechtzet en en Warchief wordt.
Is naar mijn mening een van de allerbeste NPC's in WoW, ben echt gek op dat hele Honor gedoe.

Had ik al gezegd dat ik gek op Saurfang ben ? <3 <3

[ Voor 15% gewijzigd door Iusedto op 31-07-2018 10:07 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Thrall gaat nooit meer Warchief worden.. en idd hij is ergens en heeft nog potentie op goede verhalen.. zeker nu ze zijn Green jesus status hebben gesloopt.. dat was een goede move.

Ik ben ook wel benieuwd in hoeverre Rexxar nog een rol kan gaan spelen. In de founding of Durotar was hij een key speler en het kan een goede dynamiek met Jaina opleveren. (en ik heb gelezen dat Rexxar een nieuw character model heeft..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:06:
Ik ben ook wel benieuwd in hoeverre Rexxar nog een rol kan gaan spelen. In de founding of Durotar was hij een key speler en het kan een goede dynamiek met Jaina opleveren. (en ik heb gelezen dat Rexxar een nieuw character model heeft..)
Ja, dat klopt maar Rexxar is toch degene die Jaina haar vader gedood heeft ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Iusedto schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:08:
[...]

Ja, dat klopt maar Rexxar is toch degene die Jaina haar vader gedood heeft ?
Klopt, onder het toeziend oog van Thrall en Jaina zelf (die overigens wel invisible was op dat moment)

En de gebeurtenissen die Jaina de laatste tijd hebben gevormd zijn natuurlijk bijna een 180 graden draai ten opzichte van Jaina toen.
JinShepard schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:46:
Mag je trouwens dingen vertellen over Before teh STorm of moet dat in spoiler tags?
Ik zou vooralsnog nog even spoilers gebruiken voor specifieke zaken, maar general plot is wel okee denk ik. (maar dat ben ik.. en ik heb t boek al gelezen dus ik kan niet meer gespoilered worden)

[ Voor 31% gewijzigd door icemotion op 31-07-2018 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
JinShepard schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:46:
Doe maar met spoiler tags :P Krijg hem vandaag binnen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDdeV1992 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:24:
Pff wat duurt de werkdag weer lang zeg! Ik zit alweer de hele dag met mijn hoofd bij WoW, heel erg eigenlijk!
Ik heb daar vandaag erg veel last van... :-( Heb ongekend veel zin lekker naar huis te gaan, WoW op te starten en verder te knallen met m'n gnome warrior die gisteren level 70 geworden is. Dus kan wat sneller vliegen nu, waardoor het allemaal nog weer wat sneller aan gaat voelen tijdens het levelen...

Ik val in herhaling: maar wat is het heerlijke wegrammen met een fury warrior... (mensen die nog niet weten wat te kiezen als main... ik zou het zo maar doen als ik jullie was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
icemotion schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:11:
[...]

Klopt, onder het toeziend oog van Thrall en Jaina zelf (die overigens wel invisible was op dat moment)

En de gebeurtenissen die Jaina de laatste tijd hebben gevormd zijn natuurlijk bijna een 180 graden draai ten opzichte van Jaina toen.

[...]

Ik zou vooralsnog nog even spoilers gebruiken voor specifieke zaken, maar general plot is wel okee denk ik. (maar dat ben ik.. en ik heb t boek al gelezen dus ik kan niet meer gespoilered worden)
Aangezien het boek en de game 2 heel verschillende zaken zijn zou ik in dit topic niks over het boek vermelden. Spoileren is not done, maar een hele rits posts met alleen maar zwarte velden is ook niks.
[...]

Sylvanas wil de route naar Darnassus toch afsluiten cq overnemen zodat het voor de Alliance een stuk lastiger wordt om Azerite uit Silithus weg te krijgen via Darnassus? Dat vertelt ze oa als je in UC doorklikt wat eigenlijk het doel is van dit alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Ze zegt het wel idd, maar je weet met Sylvanas dat er altijd nog iets is wat ze je niet verteld, Strategies gezien het afsluiten van de meeste supply van Azerite is goed, ook is vrijwel heel het continent dan van de Horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb last van het feit dat mijn character niet geupdate wordt op de WoW website en ook niet wordt weergegeven onder mijn "Your all Characters". Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
magnifor schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:14:
Ik heb last van het feit dat mijn character niet geupdate wordt op de WoW website en ook niet wordt weergegeven onder mijn "Your all Characters". Bekend probleem?
Armory is buggy as hell helaas.. weinig aan te doen :-(

Overigens;
Blizzard has announced that they have reduced the amount of experience needed to level up between level 40 and 100. This should speed up leveling while in this level bracket. Edit: Full Hotfixes and now live and include ~14% reduction at levels 60-80 with less at other levels.
Niet nodig, leuk meegenomen!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
toolkist schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:51:
[...]

Aangezien het boek en de game 2 heel verschillende zaken zijn zou ik in dit topic niks over het boek vermelden. Spoileren is not done, maar een hele rits posts met alleen maar zwarte velden is ook niks.
Before the storm is een tie-in met de game. Het geeft extra achtergrond aan de wereld van de game. Net zoals de Warbringers animaties dat doen.

Een deel van Before the storm is zelfs een hervertelling van de cinematics die je ziet voordat je naar Silithus ging in de Legion epiloog quests. Dus om nou te zeggen dat het twee heel verschillende dingen zijn vind ik wat overdreven.

Want voor de liefhebbers van de lore/storyline heeft zoiets gewoon meerwaarde en het is duidelijk gelinked aan de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
toolkist schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:51:
[...]

[...]

Sylvanas wil de route naar Darnassus toch afsluiten cq overnemen zodat het voor de Alliance een stuk lastiger wordt om Azerite uit Silithus weg te krijgen via Darnassus? Dat vertelt ze oa als je in UC doorklikt wat eigenlijk het doel is van dit alles.
Nee, Before The Storm is gewoon officiele lore. Net zoals War Of The Ancients, de Chronicles etc. dus "heel verschillende zaken" is niet correct

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:15
Wanneer begint deel 2 van de war of thorns? Is dat vanavond of zou het al begonnen moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tribunus schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:32:
Wanneer begint deel 2 van de war of thorns? Is dat vanavond of zou het al begonnen moeten zijn?
Morgen, standaard met de server maintenance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:22:
[...]

Nee, Before The Storm is gewoon officiele lore. Net zoals War Of The Ancients, de Chronicles etc. dus "heel verschillende zaken" is niet correct
Het geeft wel dermate veel verdieping in de lore die je ingame niet vindt. Ga je dat hier bespreken dan verklap je al wat er in het boek gebeurt voor degenen die het boek willen lezen, zonder dat ze er zelf wat aan hadden kunnen doen. Het topic dan maar niet openen is niet reeel, die gaat tenslotte over het spel.
Bij GOT weet je bijvoorbeeld dat je het topic over het boek niet moest openen als je achterliep met de serie. Die scheidslijn was duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:15
corset schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:33:
[...]

Morgen, standaard met de server maintenance :)
Ah, thanks! Jammer, dan mis ik dat geheel helaas ivm vakantie 😟. Dacht dat onderhoud vandaag was 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!
toolkist schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:41:
[...]

Het geeft wel dermate veel verdieping in de lore die je ingame niet vindt. Ga je dat hier bespreken dan verklap je al wat er in het boek gebeurt voor degenen die het boek willen lezen, zonder dat ze er zelf wat aan hadden kunnen doen. Het topic dan maar niet openen is niet reeel, die gaat tenslotte over het spel.
Bij GOT weet je bijvoorbeeld dat je het topic over het boek niet moest openen als je achterliep met de serie. Die scheidslijn was duidelijk.
Irrelevant, je roept dat het totaal niet bij de game hoort. En daar geef ik aan dat je fout zit. Of het hier wel/niet besproken mag worden? Met spoiler tags is het geen probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke verzameling informatie voor BFA:

https://docs.google.com/s...K4CB0w/htmlview?sle=true#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als returning player word het wel echt moeilijk met het kiezen voor een class.
Altijd fanatiek gespeeld maar Legion amper aangeraakt, en wat is er veel veranderd!

Zit te twijfelen tussen Hunter, Rogue of toch maar weer Disc Priest zoals in Wotlk/Cata.

Ben benieuwd in hoeverre het leuk is om Disc te spelen met de komende Wild-PVP events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:45:
[...]

Irrelevant, je roept dat het totaal niet bij de game hoort. En daar geef ik aan dat je fout zit. Of het hier wel/niet besproken mag worden? Met spoiler tags is het geen probleem.
Ik zeg dat het verschillende zaken zijn. Boek. Spel.
Lezen is best moeilijk af en toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Verwijderd Al naar class trials gekeken? :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:37:
[...]
........ en en verder te knallen met m'n gnome warrior die gisteren level 70 geworden is.
Ik val in herhaling: maar wat is het heerlijke wegrammen met een fury warrior...
Een gnome fury warrior.
Hoe moet ik dat zien ? Als een enraged enkel bijtertje ? _/-\o_

Briljant (y)
(is geen opmerking om te kwetsen hoor, een geintje maar dat snap je wel denk ik)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:25:
[...]

Een gnome fury warrior.
Hoe moet ik dat zien ? Als een enraged enkel bijtertje ? _/-\o_

Briljant (y)
(is geen opmerking om te kwetsen hoor, een geintje maar dat snap je wel denk ik)
Absoluut.. en je weet hoe effectief dat kan zijn als je de achillespees weet te raken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Denk ook aan de extra dps die je krijgt als je mensen charged met je gigantic headpiece op knie hoogte.. ouch

[ Voor 10% gewijzigd door JinShepard op 31-07-2018 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
RustStorm schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:27:
[...]

Absoluut.. en je weet hoe effectief dat kan zijn als je de achillespees weet te raken. ;)
Maar daarvoor heb je hamstring toch al? >:)
Ik krijg zo meer de voorstelling dat je steeds in het luchtledige aan het maaien bent met je tandenstokertjes als degene die je wil raken z'n arm naar je uitsteekt en je er daardoor niet bij kunt komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:21
Reken maar dat het pijnlijk is als iemand met 2 zwaarden in je kruis regio zit te rammen.
Gnome warriors ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:46:
Reken maar dat het pijnlijk is als iemand met 2 zwaarden in je kruis regio zit te rammen.
Gnome warriors ftw!
Of een knuppel... ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:21
..en toen kwam Cataclysm en ging deze meme de prullenbak in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Gisteren nog even in m'n laatste PVP Battleground van die avond een legendary head gekregen!
Kam Xi'raff. Wist niet eens dat het kon in een pvp battleground :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:15:
..en toen kwam Cataclysm en ging deze meme de prullenbak in ;)
Memes zijn net als goede wijn , des te ouder des te beter :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Carthrax schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:46:
Gnome warriors ftw!
Heb je wel eens gezien hoe lang de armen van een Tauren zijn? Die zwaardjes komen niet eens in de buurt ;)
En dan de gnome tank... Enige ability die een boss hoeft te hebben is voet optillen en splatter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We stoppen maar weer met de gnome remarks denk ik.
Was grappig bedoelt maar altijd lastig om te stoppen.

Gaan we morgen eigenlijk andere WQ's krijgen in Darkshore ?
Weet iemand dat ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:37:
We stoppen maar weer met de gnome remarks denk ik.
Was grappig bedoelt maar altijd lastig om te stoppen.
We are not afraid! ^_^ Daarbij komt: hoe groot een koe ook mag zijn, een veelvoud aan killerantz zal het beest toch doen vellen. :) Dus, even vertalen naar WoW: hoe groot een tauren ook mag zijn, een veelvoud aan gnomes zal het beest doen vellen. O+

Potverdorie wat een wijsheid in een post... :+ maar na het terug gelezen te hebben slaat het eigenlijk helemaal nergens op... des te leuker is het om het te laten staan ^_^

Maar, even iets anders en niet geheel onbelangrijk: is het al 17:00 uur?

[ Voor 10% gewijzigd door RustStorm op 31-07-2018 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-05 10:34
End of the month Closing, Helaas zullen we nog lang niet thuis zijn vandaag :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Altijd grappig om van 139 naar 210 ilevel te gaan op een nieuwe 110
Darkshore FTW :)

FUMES et CARNES

Pagina: 1 ... 31 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.