Zou het mogelijk zijn dat ze voor Alliance/Horde een verschillende raid maken? Of verschillende eindbaas?
Mogelijk? Ja. Waarshijnlijk? Nee.x3rius schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:27:
Zou het mogelijk zijn dat ze voor Alliance/Horde een verschillende raid maken? Of verschillende eindbaas?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Soms wissel ik ook sneller van vrouw dan van main.Iusedto schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:58:
[...]
Lol, je wisselt sneller van Main dan mijn vrouw van kleren.
En dat zegt wat![]()
Mag ik vragen wat je goed vind aan Feral ?
En is dit op live of BfA getest ?
jk jk
Nou ja feitelijk was DK me main, Pala vond ik een leuke class maar niet definitief uitgesproken als main. In de tijd dat ik met men Retri pala heb gespeeld heb ik heel lang gezeten met de vraag wil ik dit ECHT mainen? Als je daar al 4 dagen over doet en je hebt nog steeds geen ja ben ik bang dat je er ook nooit een Ja op gaat geven.
Feral is als je tegen een langzame rotatie kunt een geweldige spec. Bij de meeste classes kon ik puur button mashen maar Feral is een kwestie van dots tracken en bepalen wat belangrijker is.Omdat ik men Feral altijd redelijk button mashed kon spelen kreeg ik het idee dat de Feral energy starving was maar nader bekeken is de Feral quarotatie langzaam omdat je juist moet denken van oke ik heb 4 skills die ik moet op houden. 2 dots en 2 skills (1 dot en 1 buff) die je opbouwd met combo points. Die dots kan je zo terug hebben maar die combo points niet per direct. Alhowwel beide belangrijk zijn is Rip belangrijker dus die wil je altijd met 4 of 5 combo points hebben en savage roar kan je desnoods zelfs met 1 combo point hebben zolang de buff maar op is. ik vind dit leuk, het is een keer gewoon geen brein dode manier van button mashen.
Ik heb dit getest op live in antorus met de guild. Ik speel geen beta meer aangezien BfA letterlijk om de hoek is. Tegen de tijd dat ik de wil en tijd in de beta heb gestoken om max level te zijn is het waarschijnlijk al 14 augustus.
ik had een nieuw lijstje gemaakt met wat ik wou voor BfA.
- Iets met offspec tank
- Iets met de mogelijkheid om een ander te healen.
Hiermee kwamen eigenlijk alleen de volgende 3 classes naar boven.
- Druid
- Monk
- Paladin.
Aangezien ik de DPS spec van een Monk niet leuk vind valt die al per direct af.
Volgende stap alles tegenover elkaar leggen
Druid:
- Betere sustained healing
- Utility is vooral snelheid
Paladin:
- Directe heals
- Utility zit hem vooral in de vorm van blessings, hands en een kleine speedboost met een super lange cd.
Kijkend naar de raid.
- We hadden maar 1 Druid en die gaat een pala spelen (welliswaar Prot) dus dat houd ook in dat we een combat ress gaan verliezen naast die van de warlock. Effectief houd dat in dat er nog 1 CR is maar het risico van maar 1 CR in de groep is wat mij betreft nogal crap want als de Lock dood gaat is de CR ook weg. Dat gat kan mijn Feral nu opvullen.
- Ik moet een lange tijd doen met deze main aangezien de eisen van de guild in BfA omhoog gaan. Hierdoor heb ik in feite 4 specs waarvan er 1 als offspec moet dienen en dat is tank. Met een beetje geluk kan ik net zoals mijn dk het wapen gebruiken van Feral naar Guardian.
Met de kijk op Raids en Arena (2v2 met een DK) waren beide viable, kon hier niet per definitie een goede keuze uithalen behalve dta een Druid naar mijn mening beter aansluit op een DK dan een Pala. DK heeft zelf echt genoeg CD's om zichzelf te redden van fatal damage dus de utility kit voor alleen de DK ligt hoog genoeg. Enige wat mist is een goede lang CC die ik als talent in men Retri moet oppakken tegenover me entangling en cyclone die ik krijg bij de spec. Hierdoor won de Druid wat mij betreft angezien ik de extra utility niet nodig heb van de Pala.
Voor mezelf:
- Het is lang geleden dat ik een Feral gemained heb. Terug in ICC en bij Cata t/m Firelands HC en ik heb toen die tijd die spec echt geweldig gevonden. In de loop der tijd voelde me Feral niet meer zoals het was en ben ik terug gegaan naar DK want dat voelde wel goed. Dit was in de tijd dat ik echt
- Feral heb ikwle echt na 2 dagen al bij dat ik het wou mainen maar ik wou het ook even in een raid setting testen. Dat is nu gedaan en ik kan zeggen ik zou dit willen mainen.
Hierdoor is mijn conclusie ontstaan van Feral en offspec Guardian. Daarbij, Zandalar Troll cat form en guardian form is ziek. Dus ik krijg een Class die ik leuk vind en vette looks wanneer ik race change. Win, win!
[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 26-07-2018 10:37 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Danku, zit blijkbaar rond de 1100 qua score, kijken of t nu wat makkelijker gaatIntToStr schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:36:
[...]
Je kunt op raider.io een account maken en dan kun je alts aan je main linken. Zodra je een score van minimaal 500 hebt op je alt wordt je score in de addon getoond en als bonus ook de score van je main.
Een duidelijk verhaalKadardar schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:33:
[...]
*knip*
Hierdoor is mijn conclusie ontstaan van Feral en offspec Guardian. Daarbij, Zandalar Troll cat form en guardian form is ziek. Dus ik krijg een Class die ik leuk vind en vette looks wanneer ik race change. Win, win!
Bedankt voor de uitgebreide uitleg, ik vind dat altijd leuk om te lezen.
Een ieder heeft altijd een soort van eigen manier om zo iets te beslissen en ik vind dat fasinerend.
Zelf ben ik er nog niet helemaal uit.
Ik heb twee classes bovenaan staan, Fury en Survival. Als casual speler zijn er veel zaken voor mij totaal niet van belang (raid comp, guild vraag, ress, CC etc etc) dus dat scheelt enorm
Mythic dungeons run is wel belangrijk.
Ik kies deze keer puur op basis van een gevoel wat ik moet hebben met een class, ga niks meer annalyseren of op een lijstje zetten.
Op dit moment staat Fury bij mij ietsje hoger op de lijst. Maar aangezien de spec een vrij simpele rotatie heeft ben ik bang dat het na verloop van tijd te simpel is en ik er op uitgekeken raak. Spec speelt wel super lekker en bevalt zeer goed. Redelijke mobility. Handig in M+ ? Geen idee
Survial geeft me gewoon plezier, zo simpel is het. Het is divers met stealth, heal, zeer goede DPS, goede mobility, pet utility icm Bloodlust of andere talents en er zullen niet zo veel mensen Survival spelen (dat is voor mij belangrijk hehe). Rotatie is net als Fury vrij simpel te noemen.
Handig in M+ ? Geen idee maar denk het wel, alleen al door pet met Bloodlust.
Echter als ik een van die twee als main ga kiezen dan weet ik nu al dat ik mijn Monk ga missen en dat geeft wat twijfel. Ik wilde in BfA graag eens iets totaal anders gaan spelen (fury of survival) na een Monk in Legion maar het idee om mijn Monk niet meer te spelen is erg lastig .
Handig in M+ ? Ja voor Brewmaster geen idee voor WW maar denk het wel ivm de debuff die we kunnen plaatsen (5% physical)
Sorry voor mijn "rambling"
[ Voor 6% gewijzigd door Iusedto op 26-07-2018 12:27 ]
FUMES et CARNES
Heb je em ook op live gespeeld zonder legendaries aan? Dat doe ik momenteel om te zien of de spec (arms fury feral windwalker, boomkip moet ik nog proberen) me bevalt.Kadardar schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:33:
[...]
Soms wissel ik ook sneller van vrouw dan van main.![]()
jk jk
Nou ja feitelijk was DK me main, Pala vond ik een leuke class maar niet definitief uitgesproken als main. In de tijd dat ik met men Retri pala heb gespeeld heb ik heel lang gezeten met de vraag wil ik dit ECHT mainen? Als je daar al 4 dagen over doet en je hebt nog steeds geen ja ben ik bang dat je er ook nooit een Ja op gaat geven.
Feral is als je tegen een langzame rotatie kunt een geweldige spec. Bij de meeste classes kon ik puur button mashen maar Feral is een kwestie van dots tracken en bepalen wat belangrijker is.Omdat ik men Feral altijd redelijk button mashed kon spelen kreeg ik het idee dat de Feral energy starving was maar nader bekeken is de Feral quarotatie langzaam omdat je juist moet denken van oke ik heb 4 skills die ik moet op houden. 2 dots en 2 skills (1 dot en 1 buff) die je opbouwd met combo points. Die dots kan je zo terug hebben maar die combo points niet per direct. Alhowwel beide belangrijk zijn is Rip belangrijker dus die wil je altijd met 4 of 5 combo points hebben en savage roar kan je desnoods zelfs met 1 combo point hebben zolang de buff maar op is. ik vind dit leuk, het is een keer gewoon geen brein dode manier van button mashen.
Ik heb dit getest op live in antorus met de guild. Ik speel geen beta meer aangezien BfA letterlijk om de hoek is. Tegen de tijd dat ik de wil en tijd in de beta heb gestoken om max level te zijn is het waarschijnlijk al 14 augustus.![]()
ik had een nieuw lijstje gemaakt met wat ik wou voor BfA.
- Iets met offspec tank
- Iets met de mogelijkheid om een ander te healen.
Hiermee kwamen eigenlijk alleen de volgende 3 classes naar boven.
- Druid
- Monk
- Paladin.
Aangezien ik de DPS spec van een Monk niet leuk vind valt die al per direct af.
Volgende stap alles tegenover elkaar leggen
Druid:
- Betere sustained healing
- Utility is vooral snelheid
Paladin:
- Directe heals
- Utility zit hem vooral in de vorm van blessings, hands en een kleine speedboost met een super lange cd.
Kijkend naar de raid.
- We hadden maar 1 Druid en die gaat een pala spelen (welliswaar Prot) dus dat houd ook in dat we een combat ress gaan verliezen naast die van de warlock. Effectief houd dat in dat er nog 1 CR is maar het risico van maar 1 CR in de groep is wat mij betreft nogal crap want als de Lock dood gaat is de CR ook weg. Dat gat kan mijn Feral nu opvullen.
- Ik moet een lange tijd doen met deze main aangezien de eisen van de guild in BfA omhoog gaan. Hierdoor heb ik in feite 4 specs waarvan er 1 als offspec moet dienen en dat is tank. Met een beetje geluk kan ik net zoals mijn dk het wapen gebruiken van Feral naar Guardian.
Met de kijk op Raids en Arena (2v2 met een DK) waren beide viable, kon hier niet per definitie een goede keuze uithalen behalve dta een Druid naar mijn mening beter aansluit op een DK dan een Pala. DK heeft zelf echt genoeg CD's om zichzelf te redden van fatal damage dus de utility kit voor alleen de DK ligt hoog genoeg. Enige wat mist is een goede lang CC die ik als talent in men Retri moet oppakken tegenover me entangling en cyclone die ik krijg bij de spec. Hierdoor won de Druid wat mij betreft angezien ik de extra utility niet nodig heb van de Pala.
Voor mezelf:
- Het is lang geleden dat ik een Feral gemained heb. Terug in ICC en bij Cata t/m Firelands HC en ik heb toen die tijd die spec echt geweldig gevonden. In de loop der tijd voelde me Feral niet meer zoals het was en ben ik terug gegaan naar DK want dat voelde wel goed. Dit was in de tijd dat ik echt
- Feral heb ikwle echt na 2 dagen al bij dat ik het wou mainen maar ik wou het ook even in een raid setting testen. Dat is nu gedaan en ik kan zeggen ik zou dit willen mainen.
Dat komt het dichtst in de buurt van hoe het straks in BFA speelt en dan zou je eigenlijk nog heel wat minder haste gear aan moeten doen zodat je energy regen wat meer bij de BFA werkelijkheid ligt
Ik ben bang dat feral me dan te traag word.
Een keuze maken op voorkeur is geen rambling hoor.
Ik geloof dat ik wel 5 classes heb gemained over nog geen life-span van 2 raids. Nu met BfA op komst beginnen we feitelijk toch opnieuw. Dus mooie tijd om eens een verandering toe te passen als het kan.
Zowel survival hunter als warrior stonden niet op men lijst wegens redenen. Als ik zelf iets zou moeten mainen van de 2 zou ik Hunter gaan. Lijkt mij veel leuker dan Warrior. Oude main in de steek laten voelt altijd even raar. Zelfde heb ik ook met mijn DK. Voor zo lang is het mijn top main geweest en dan ineens te veranderen is heel vreemd maar ik wil eens iets totaal anders dan wat ik de afgelopen 6 jaar ofzo heb gedaan. Ik hoopte het op te lossen met Unholy maar het is en blijft een DK en ik merkte dat mijn gear niet optimaal was voor Unholy waardoor ik alsnog Frost aan het mainen was feitelijk.
Toen ik Beta kreeg was ik eigenlijk al vast beraden om Feral te gaan spelen (fun fact tussendoor) omdat het allemaal weer zo goed voelde maar omdat ik mijn Feral lekker had gegeared aan de Alliance kant en terug naar Horde kwam had ik zo Feral die feitelijk niets kon door ze gear en ik geen zin had in de gear grind. Daar ben ik nu even door geprikt en is het nu mijn 2de beste gegearde character op Draenor (DK staat er nog ver boven). Mijn DK hou ik wel als directe Alt. Wil hem niet achter laten namelijk want zodra alles een beetje op farm staat komen er toch alt runs. Dan kan ik die weer mooi meenemen.
Yup zo ben ik begonnen. Ik was gestopt met 860 gear op men Horde druid en weet helaas niet wat dat was qua prepatch maar redelijk trash en ook geen goede legendaries die ik nu tevens wel heb. Maar voordat ik de legenaries had was ik al heel ver om te zeggen ja dit wordt de main voor BfA. Zoals ik al zei in de eerdere ik was een hele harde button masher maar voor een Feral druid werkt dat niet. Je moet energy over hebben om je fouten op te vangen zodra je die maakt. Je kunt daarom ook Feral beter niet zien als een Rogue met snelheid maar als een Pala of Warrior qua DPS. Je moet teveel tracken (met wat Weakauras makkelijk imo) om de speelstyle van een Rogue aan te gaan. Feral Druid heb je al:toolkist schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:06:
[...]
Heb je em ook op live gespeeld zonder legendaries aan? Dat doe ik momenteel om te zien of de spec (arms fury feral windwalker, boomkip moet ik nog proberen) me bevalt.
Dat komt het dichtst in de buurt van hoe het straks in BFA speelt en dan zou je eigenlijk nog heel wat minder haste gear aan moeten doen zodat je energy regen wat meer bij de BFA werkelijkheid ligt![]()
Ik ben bang dat feral me dan te traag word.
- Moonfire (indien genomen)
- Rake
- Rip
- Savage Roar (indien genomen)
- Clearcast
- Blood Talons (indien genomen)
- Tigers Fury
- Berserk
[ Voor 43% gewijzigd door Kadardar op 26-07-2018 13:50 ]
@Kadardar
Ik had trouwens nog je advies opgevolgt en een rogue gemaakt in de beta.
Sinds WotLK nooit meer een rogue gespeeld dus dat was echt totaal nieuw voor me.
Moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Vond het leuker dan ik gedacht had (assasination en outlaw)
De Outlaw met name vloog echt door de quests heen, geen tijd voor dungeon run. Komt nog wel
Geen main gevoel bij maar misschien gebruik ik mijn lvl 100 boost wel voor een rogue (wil mijn 110 boost bewaren)
Sinds WotLK nooit meer een rogue gespeeld dus dat was echt totaal nieuw voor me.
Moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Vond het leuker dan ik gedacht had (assasination en outlaw)
De Outlaw met name vloog echt door de quests heen, geen tijd voor dungeon run. Komt nog wel
Geen main gevoel bij maar misschien gebruik ik mijn lvl 100 boost wel voor een rogue (wil mijn 110 boost bewaren)
[ Voor 10% gewijzigd door Iusedto op 26-07-2018 14:04 ]
FUMES et CARNES
Rogue is zeker leuk en had zeker een main van me kunnen zijn. Had een aantal voorwaarden waar een Rogue niet aan vol doet en aangezien we al 2 Rogues in het team hebben viel die heel snel af.Iusedto schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:57:
@Kadardar
De Outlaw met name vloog echt door de quest heen, geen tijd voor dungeon run. Komt nog wel
Ik vind Outlaw momenteel leuker dan Sin maar het scheelt niet veel van elkaar.
Ik blijf outlaw niet echt rogue vinden ofzo. voelt meer als een lichtere vorm van warrior ofzo.Kadardar schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:06:
[...]
Rogue is zeker leuk en had zeker een main van me kunnen zijn. Had een aantal voorwaarden waar een Rogue niet aan vol doet en aangezien we al 2 Rogues in het team hebben viel die heel snel af.
Ik vind Outlaw momenteel leuker dan Sin maar het scheelt niet veel van elkaar.
Ben een rogue main maar blijf lekker bij assassination.
Ik wil een rogue mainen, please teach me the way sensei.Ricmaniac schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:01:
[...]
Ik blijf outlaw niet echt rogue vinden ofzo. voelt meer als een lichtere vorm van warrior ofzo.
Create character > Human > Rogue > Play.loki53221 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:07:
[...]
Ik wil een rogue mainen, please teach me the way sensei.
Ik heb met de start van Cataclysm de switch gemaakt van main.
Was altijd een Mage en had amper alts (die er toe deden) maar toen eenmaal geswitched naar Rogue en liep vooral tegen het probleem altijd dat de achievement progress niet shared was. bijvoorbeeld 100 wins in WSG.. dan had me main 60 wins en moest me rogue weer bij 0 beginnen.
Ik als achievement hoer had daar de meeste problemen mee. Op een gegeven moment een punt bereikt door me daar beetje overheen te zetten en gewoon me best te doen om achievement points op me rogue te halen.
Tevens kwam ik toen in een guild die amper rogues hadden dus was ook een voordeel voor mij.
[ Voor 59% gewijzigd door Ricmaniac op 26-07-2018 15:14 ]
This humble servant, gives praise to the mighty teacher for his wise words.
Waarom is een Outlaw geen Rogue?Ricmaniac schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:01:
[...]
Ik blijf outlaw niet echt rogue vinden ofzo. voelt meer als een lichtere vorm van warrior ofzo.
Als we heel diep gaan zou volgens DnD rogue een Thief zijn. Thief en Piraat kan ik de link wel aan leggen. De rogue die jij ziet is een Ninja naar jouw idee denk ik. Maar Ninja is ook maar spinsel van een Thief.
Dus feitelijk gezien is ene Rogue ook gewoon een piraat.
Daarbij, Combat rogue

Wat stom trouwens dat de Armory de character achievement points laat zien en niet de account achievements
Lijkt me zo leukRicmaniac schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:11:
[...]
Create character > Tauren > Rogue > Play.
FUMES et CARNES
Gelukkig hoor je een stier en koe niet aankomen.
[ Voor 12% gewijzigd door Kadardar op 26-07-2018 15:22 ]
Tauren rogues hebben pantoffels aan, die hoor je echt niet aankomenKadardar schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:21:
[...]
Gelukkig hoor je een stier en koe niet aankomen.Wat ga je doen, boeren omleggen?
Ach het is in ieder geval een goed idee om Farm te beschermen

FUMES et CARNES
Owh ik dacht al dat me headset stuk was. Had al een nieuwe besteld. Dat verklaard alles!Iusedto schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:24:
[...]
Tauren rogues hebben pantoffels aan, die hoor je echt niet aankomen![]()
[afbeelding]
Zou vast wel ergens een zwarte server zijn waar Tauren Rogues bestaan btw. Zou alleen niet weten welke.
[ Voor 12% gewijzigd door Kadardar op 26-07-2018 15:28 ]
Na 2,5 char naar 120 te hebben gebracht (2x Horde + 1 op 116) heb ik toch een redelijk pad gevonden
Vol'dun -> Nazmir -> Zandalar
Vol'dun -> Heeft als enige een 5 man group quest die direct in je storyline gebied zit. En nee deze is niet te solo'en
Geeft lekkere xp. Ook is Vol'dun bizar snel en geeft veel xp
Nazmir -> Kort, veel xp en alles vlak bij elkaar
Zandalar -> Waarom.. wie heeft dit bedacht. Hellingen, bergen, rare layout van quests (soms halve zone door)
Erbij
Goblin Gliders
XP Gem
Vol'dun -> Nazmir -> Zandalar
Vol'dun -> Heeft als enige een 5 man group quest die direct in je storyline gebied zit. En nee deze is niet te solo'en
Nazmir -> Kort, veel xp en alles vlak bij elkaar
Zandalar -> Waarom.. wie heeft dit bedacht. Hellingen, bergen, rare layout van quests (soms halve zone door)
Erbij
Goblin Gliders
XP Gem
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Weet niet welke zone het lastigste is, maar die zou ik als eerste doen, want dan heb je nog legendaries die je kunt gebruiken en heb je in verhouding goede gear (als je goed gegeared begint met levelen).
Persoonlijk begin ik altijd in Nazmir. Je kan daar eigenlijk niet fout gaan, alles dicht bij elkaar, veel Rares en quests sluiten goed aan op elkaar.
Is in de andere twee soms een heel ander verhaal maar ik snap de keuze voor Voldun
Is in de andere twee soms een heel ander verhaal maar ik snap de keuze voor Voldun
[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 26-07-2018 15:40 ]
FUMES et CARNES
Denk dat ik als alliance zijnde ga beginnen in Drustvar, lijkt mij de tofste zone in heel Kul'tiras wat mij betreft
, maar dta duurt nog een week of 3 voordat we dat gaan doen. Vanavond even mijn paladin verder levellen weer.
Ik twijfel nog hard of ik shaman of druid als eerste ga lvlen.
Beide hebben veel variatie in speelstijl.
Tanken doe ik niet graag een maar wel healen melee dps en ranged dps.
Daarom mijn keuze shaman of druid
nothing stops this train
Ik kan niet geloven dat ik dit ga zeggen maar ik ga even Beastmaster proberen in de beta
FUMES et CARNES
Maak de afweging van RNG. Druid heeft heel weinig RNG procs die echt damage boosten. Shaman enhc daarin tegenover is keiharde RNG of je genoeg procs krijgt.Kol Nedra schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 19:36:
Ik twijfel nog hard of ik shaman of druid als eerste ga lvlen.
Maar beide prima specs, als je iets raid matig zoekt zou ik zeggen Shaman. Zijn er niet veel van namelijk.
Wat is er toch aan de hand met de servers ?
FUMES et CARNES
aaah oke ligt niet aan mijn pc, ik kan niet inloggen op mijn Monk, maar wel op een alt in kalimdor ><Iusedto schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:31:
nothing stops this train
Ik merk ook dat ik last heb van stotterend beeld. Daar had ik voorheen eigenlijk vrijwel geen last vanIusedto schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:31:
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik had gister in (new) Dalaran enorm last. Had ik vroeger met mijn oude PC ook in (old) Dalaran!Oxigeon schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 00:17:
[...]
Ik merk ook dat ik last heb van stotterend beeld. Daar had ik voorheen eigenlijk vrijwel geen last van
Dacht dat het aan mijn PC lag (en dan met name Chrome die geheugen vreet).
Maar misschien is het toch een server probleem, hopelijk vanmiddag opgelost!
Blizzard is nu bezig met een maintenance, misschien heeft dat er iets mee te maken?Iusedto schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:31:
Ik had gisterenavond allezinds last van disconnects bij het nemen van portals van/naar Dalaran.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Probeer nu in te loggen met m'n warrior, want wilde nog even voor de daily reset de WQs op Darkshore doen. Maar ik kom, zoals mogelijk al geconcludeerd door het eerder genoemde "probeer", er niet in.
Gelukt!
(schrijft hij terwijl het scherm op laden staat bij nemen van portal naar Stowmwind)
Gelukt!
[ Voor 21% gewijzigd door RustStorm op 27-07-2018 08:38 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ja, gisteren ging eerst de beta down en op de live servers was het niet veel beter.
*instance not found*
Maar even BM hunter kunnen spelen, was wel erg leuk
*instance not found*
Maar even BM hunter kunnen spelen, was wel erg leuk

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 27-07-2018 08:49 ]
FUMES et CARNES
Ik heb zo'n vermoeden dat de problemen nog niet voorbij zijn, de laadtijden zijn te lang en flightpath taxi's blijven hangen.RustStorm schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 08:37:
Probeer nu in te loggen met m'n warrior, want wilde nog even voor de daily reset de WQs op Darkshore doen. Maar ik kom, zoals mogelijk al geconcludeerd door het eerder genoemde "probeer", er niet in.
Gelukt!(schrijft hij terwijl het scherm op laden staat bij nemen van portal naar Stowmwind)
Heb gisteren weinig last gehad op mijn Paladin in Pandaria/Warlords gebied.
Misschien heb ik geluk gehad ofzo, vanavond alleen even emissary doen en dan ben ik wel weer klaar voor die dag.
Misschien heb ik geluk gehad ofzo, vanavond alleen even emissary doen en dan ben ik wel weer klaar voor die dag.
Gisteren op 3 characters de WQ kunnen doen in Darkshore, had op 1 character een booboo gemaakt en vergeten de quest te skippen, dus moest het helemaal doen. Toen 1 WQ gedaan, bezig met de 2de. Oh onweer buiten, *klik* internet weg. TV doet het ook niet. Niks in m'n huis ingeslagen, maar waarschijnlijk het wijk kastje. Zo jammer, ik had graag die restoration staff gehad op mijn guardian druid 
Maar ook even met Marksman gespeeld, maar hot damn, die is sterk. Ik doe letterlijk Aimed shot, Arcane shot en alles is dood. Op 199 ilevel. Geen van m'n classes killed dit sneller. Ik hoor alleen maar slechte verhalen over Marksman, maar bevalt tot nu toe prima.
Maar ook even met Marksman gespeeld, maar hot damn, die is sterk. Ik doe letterlijk Aimed shot, Arcane shot en alles is dood. Op 199 ilevel. Geen van m'n classes killed dit sneller. Ik hoor alleen maar slechte verhalen over Marksman, maar bevalt tot nu toe prima.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik ben echt weer opnieuw verslaafd ofzo. speel al weer sinds anderhalve maand ong best veel maar zit echt op zo'n punt dat ik alleen maar aan WoW denk 
Thuis speel ik zo goed als al me vrije tijd en buiten me vrije tijd denk ik alleen maar aan spelen en/of zit ik op forums over WoW.
Gisteren de achievement fishermen friends gehaald.
Met 6 van die Vis reputatie npc's best friends worden.
Was wel een weekje hersenloos vissen maar toch die artifact appearance maar even gehaald
Thuis speel ik zo goed als al me vrije tijd en buiten me vrije tijd denk ik alleen maar aan spelen en/of zit ik op forums over WoW.
Was wel een weekje hersenloos vissen maar toch die artifact appearance maar even gehaald
[ Voor 26% gewijzigd door Ricmaniac op 27-07-2018 10:03 ]
Oh jeej... en nu?Ricmaniac schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:02:
Ik ben echt weer opnieuw verslaafd ofzo. speel al weer sinds anderhalve maand ong best veel maar zit echt op zo'n punt dat ik alleen maar aan WoW denk
(pssst, ik heb hetzelfde hoor.. maar moet me inhouden...)
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Naja nu in principe niksRustStorm schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:03:
[...]
Oh jeej... en nu?![]()
(pssst, ik heb hetzelfde hoor.. maar moet me inhouden...)
Maargoed.. geef het een jaar of 2 en dan leer ik haar voor mij goldfarmen
[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 27-07-2018 10:06 ]
Lol, BM hidden artifact...........gewoon 8K gold betalen aan een goblin en klaar is Kees
FUMES et CARNES
Same story here... maar dan enkele maandjes later.Ricmaniac schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:05:
[...]
Naja nu in principe niksmaar in december krijg ik een dochter en dan word het wel afkicken haha
Maargoed.. geef het een jaar of 2 en dan leer ik haar voor mij goldfarmen
Grats,Ricmaniac schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:02:
Ik moet er helaas nog 2 doen, dan ben ik er ook eindelijk vanaf. Gelukkig is het gemiddeld maar 1,5h fishen in totaal voor de 670 rep-items. Helaas gelden ze niet als exalted factions, dus blij momenteel steken op 94
Daarnaast hoop ik ook dat voor acheologie ze volgende week highmountain hebben, kan ik eindelijk de laatste 2 pristine te gaan scoren om ook dat hoofstuk afgerond te hebben.
Btw, vraagje @ hunters.
Wat is het makkelijkste om te spelen. Het gaat eigenlijk alleen maar een farm character worden (mining/herbing). Mijn main blijft mijn priest en mijn alt een prot warrior aangezien we in de guild wel tanks hebben maar die willen ook wel eens wat anders pelen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Haha mijn zoontje is nu 2.5jaar en hij kijkt graag mee als ik game.....heerlijk dat commentaar die hij geeft wat ie ziet op het scherm 😁RustStorm schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:10:
[...]
Same story here... maar dan enkele maandjes later.
nothing stops this train
Het stukje dat van God-King Skovald zou moeten droppen... bestaat niet voor mijn warrior.Iusedto schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:07:
Lol, BM hidden artifact...........gewoon 8K gold betalen aan een goblin en klaar is Kees
@RustStorm Maar hoe kan jij zo veel characters echt spelen zeg maar
? ik blijf zo gelimiteerd door mezelf vast te klammen aan achievements die me main character heeft dat ik het niet echt red om dingen op andere characters te doen. Lvl 110 lukt dan nog wel goed maar zodra ze max level zijn doe ik er bijna niks meer mee haha
Schijn bedriegt hoor.Ricmaniac schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:42:
@RustStorm Maar hoe kan jij zo veel characters echt spelen zeg maar? ik blijf zo gelimiteerd door mezelf vast te klammen aan achievements die me main character heeft dat ik het niet echt red om dingen op andere characters te doen. Lvl 110 lukt dan nog wel goed maar zodra ze max level zijn doe ik er bijna niks meer mee haha
Deze expansion gekozen voor een gnome hunter als main; en daar heb ik dan ook een hoop in Legion mee gedaan. Maar zoals bij jou zal mijn "vroegere" main altijd mijn aandacht houden vanwege de hoeveelheid achievements die ik daar mee gehaald heb (denk bijvoorbeeld aan al die exalted factions). En aangezien ik de hidden appearance van de Fury artifact echt wel heel erg tof vind, ben ik daar voor aan het farmen... en tegelijkertijd heb ik er spijt van dat ik dat niet veul eerder gedaan heb...
Dat probleem is straks met classic helemaal weg
Geen achievements dus ook geen gezeur met characters en gewoon spelen waar ik op dat moment het meeste plezier mee heb haha
Alhoewel ik denk dat ik tegen die tijd met me kind er bij enzo niet veel tijd heb voor classic ;p
Alhoewel ik denk dat ik tegen die tijd met me kind er bij enzo niet veel tijd heb voor classic ;p
[ Voor 22% gewijzigd door Ricmaniac op 27-07-2018 10:50 ]
Nou... vooral in classic waren de ''achievements'' visual, hunter bow, priest staffs, thunderfury, tier 3, High warlordRicmaniac schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:49:
Dat probleem is straks met classic helemaal wegGeen achievements dus ook geen gezeur met characters en gewoon spelen waar ik op dat moment het meeste plezier mee heb haha
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Ja exact. De gear is het enige struikelblok maar grand marshal (high warlord) ga ik toch niet halen dat hoef ik niet eens te proberenJinShepard schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:58:
[...]
Nou... vooral in classic waren de ''achievements'' visual, hunter bow, priest staffs, thunderfury, tier 3, High warlord
Maar dat zal me allemaal minder uitmaken.
Ben wel gewoon zo ontzettend benieuwd hoe ik classic ga ervaren.
Ik ben het denk ik wel eens met de meeste stellingen dat het niet de classic gaat zijn die we in vanilla kende.
Puur door de bronnen die we nu hebben om dingen voor je class uit te vinden etc. Het noob gehalte zal vele malen lager zijn.
Toch heb ik er wel zin in omdat ik gewoon echt het gevoel heb dat de community weer zo veel groter word.
Het gaat allemaal af hangen van wat ze laten zoals het in vanilla was en wat ze wel aanpassen.
Voor mij persoonlijk is hetgeen wat ik het meeste hoop dat ze bijv een paar servers doen en dan geen cross realm stuff. Ik mis echt het ontmoeten van mensen en uberhaupt mensen herkennen etc.
Zo vergeet ik nooit meer een mage genaamd Meremortal op de server Runetotem.
Zo vaak in pvp tegen gekomen en hij killde mij altijd XD als ik hem op een mount aan zag komen rende ik gewoon de andere kant op haha en zo zijn er wel veel meer verhalen.
Maarja eerst maar is kijken wat ze allemaal nog aankondigen over classic en wanneer die uit komt. Zal wel volgende blizzcon pas zijn denk ik voor we meer info krijgen.
Oh, dat is geen gegarandeerde drop ?RustStorm schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:23:
[...]
Het stukje dat van God-King Skovald zou moeten droppen... bestaat niet voor mijn warrior.
FUMES et CARNES
Exalted met Valarjar en ~ 9% droprate van de God King
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Ah ok, nou die sla ik lekker over dusJinShepard schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 11:11:
[...]
Exalted met Valarjar en ~ 9% droprate van de God King
Daar ga ik geen tijd insteken
FUMES et CARNES
Lekker hoor die catch up mechanic in Darkshore. Gelijk even gebruikt gister om nog snel wat extra gear erbij te hebben.
Gear ?Kadardar schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 12:12:
Lekker hoor die catch up mechanic in Darkshore. Gelijk even gebruikt gister om nog snel wat extra gear erbij te hebben.
Ik kreeg alleen Gold
FUMES et CARNES
Ik denk dat het meer zal afhangen van de hoeveelheid mensen die blijven plakken na de initiële golf van spelers die uit nieuwsgierigheid eens komen piepen. En of er nog echte veteranen terugkomen, die na jaren niet gespeeld te hebben nog bereid zijn om te betalen.Ricmaniac schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 11:04:
[...]
Toch heb ik er wel zin in omdat ik gewoon echt het gevoel heb dat de community weer zo veel groter word.
Het gaat allemaal af hangen van wat ze laten zoals het in vanilla was en wat ze wel aanpassen.
De world quests in darkshore geven jouw alleen gold? O.o Ik heb 4 WQ's met gear
Je krijgt die WQ's nadat je het hele verhaal van darkshore hebt gedaan voor zover die nu gaat.
[ Voor 17% gewijzigd door Kadardar op 27-07-2018 12:54 ]
Net even mijn Ret Paladin gepakt en die krijgt idd gear. Heel vreemd.
Speelt wel lekker simpel Ret
Speelt wel lekker simpel Ret
[ Voor 27% gewijzigd door Iusedto op 27-07-2018 13:25 ]
FUMES et CARNES
Oh, darkshore heeft dus ook WQ's? Wist ik niet eens
Ik kwam er ook pas gisteren achter op Discord... ^_^Akaendra schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 13:36:
Oh, darkshore heeft dus ook WQ's? Wist ik niet eens
Ja, 4 a 5 WQ's met ilevel 210 gear
FUMES et CARNES
Bij deze bevestigd dat ik Feral in het Raid team kan spelen. Dus de BfA main staat bij deze ook echt vast
- Help a Whelp - WQ is bugged.... Pffff.... ik probeer m'n Bloodgazer en Direbeak mounts te krijgen -_- Maar schiet niet op zo.
Gratz !Kadardar schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 14:01:
Bij deze bevestigd dat ik Feral in het Raid team kan spelen. Dus de BfA main staat bij deze ook echt vast
Ik ga toch nog maar eens druid proberen
FUMES et CARNES
Leuke class en all roundIusedto schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 15:51:
[...]
Gratz !
Ik ga toch nog maar eens druid proberen
Mijn focus zou vooral Feral en Guardian zijn dus mocht je vragen hebben feel free
Ik kan me niet voorstellen dat er echt veel mensen blijven hangen in classic, als je nu al kijkt naar het gezeur om bijvoorbeeld die stat squish.Kapoen schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 12:34:
[...]
Ik denk dat het meer zal afhangen van de hoeveelheid mensen die blijven plakken na de initiële golf van spelers die uit nieuwsgierigheid eens komen piepen. En of er nog echte veteranen terugkomen, die na jaren niet gespeeld te hebben nog bereid zijn om te betalen.
Ben er haast van overtuigd dat het uiteindelijk een hele hoop verspilde tijd gaat zijn voor Blizzard, tijd die ze beter aan BFA hadden kunnen besteden gezien de hoeveelheid classes die nog niet af zijn en die tot 8.1 moeten wachten voor een revamp. Maar wie weet word ik enorm verrast.
Heb hem ook al op verschillende realms geprobeerd te starten, maar lukte mij ook niet. Heb ingame gelijk een bugreport gedaan.RustStorm schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 15:17:
- Help a Whelp - WQ is bugged.... Pffff.... ik probeer m'n Bloodgazer en Direbeak mounts te krijgen -_- Maar schiet niet op zo.
Ik heb geen flauw idee hoe de ontwikkeling van deze vanilla realms aangepakt wordt. Daarom durf ik niet te stellen dat de tijd, moeite, personeel,... dat Blizzard inzet voor deze spelmodus rechtstreeks wordt gehaald bij andere projecten zoals de xpacs.toolkist schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 16:37:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat er echt veel mensen blijven hangen in classic, als je nu al kijkt naar het gezeur om bijvoorbeeld die stat squish.
Ben er haast van overtuigd dat het uiteindelijk een hele hoop verspilde tijd gaat zijn voor Blizzard, tijd die ze beter aan BFA hadden kunnen besteden gezien de hoeveelheid classes die nog niet af zijn en die tot 8.1 moeten wachten voor een revamp. Maar wie weet word ik enorm verrast.
Voor mezelf acht ik de kans vrij groot dat ik uit nieuwsgierigheid wel eens een vanilla char zal aanmaken, maar of ik er veel plezier van ga hebben kan ik niet voorspellen. Ik heb veel leuke herinneringen aan vanilla WoW overgehouden, maar je kan de geest nu eenmaal niet terug in de fles steken.
Vanilla wow was voor mij ook een geweldige tijd. Maar dan vooral omdat het nieuw was, en vanwege de guild waar ik inzat ( Panic, Grim batol ).
Wekelijks weer wipen in MC zit ik echt niet meer op te wachten. Evenals dat afgrijselijke lvlen in vanilla.
Ik ga t dus ook niet spelen.
Edit:
ben er uit btw. Het gaat de hunter worden. Lock vind ik nu best leuk, maar de slechte mobility doet me wel enigzins de das om. Ik ga lekker survival lvlen en kijken hoever ik daarmee kom, of dat BM toch de betere spec is.
Wekelijks weer wipen in MC zit ik echt niet meer op te wachten. Evenals dat afgrijselijke lvlen in vanilla.
Edit:
ben er uit btw. Het gaat de hunter worden. Lock vind ik nu best leuk, maar de slechte mobility doet me wel enigzins de das om. Ik ga lekker survival lvlen en kijken hoever ik daarmee kom, of dat BM toch de betere spec is.
[ Voor 29% gewijzigd door LZ86 op 27-07-2018 18:37 ]
Puur dps is h et Survival > BM > MM(..) maar dit is volgens mij niet met sims van BFA, dingen kunnen veranderen! Ben zelf ook een hunter, maar ik twijfel nog tussen BM en MM omdat ik al deze expac BM ben geweest en niet echt veel is veranderd (bijna niets) hoop ik dat MM een boost krijg, want rapid fire is awesome !Leon Zwiers schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 17:42:
Vanilla wow was voor mij ook een geweldige tijd. Maar dan vooral omdat het nieuw was, en vanwege de guild waar ik inzat ( Panic, Grim batol ).
Edit:
Ik heb geen idee hoe de dps van alle specs tnt is. Surv en BM vind ik het leukst, en ik zie mezelf deze 2 spec wel lekker doorspelen. MM vind ik ook niet vervelend.JinShepard schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 18:42:
[...]
Puur dps is h et Survival > BM > MM(..) maar dit is volgens mij niet met sims van BFA, dingen kunnen veranderen! Ben zelf ook een hunter, maar ik twijfel nog tussen BM en MM omdat ik al deze expac BM ben geweest en niet echt veel is veranderd (bijna niets) hoop ik dat MM een boost krijg, want rapid fire is awesome !
Wat de doorslag gaf boven de lock is de mobility en het feit dat ik affliction gewoon geen leuke spec vind.
Survival Hunter is toch melee? Mm is toch de mobility versie van de Hunter?
Nee, dat is van ranged BM, MM moet aimed shot casten, surv is eigenlijk mobiliteit melee en via talent (of skill?) ook ranged voor xx seconden.jaydenjarno schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 19:51:
Survival Hunter is toch melee? Mm is toch de mobility versie van de Hunter?
Zijn er mensen die TSM gebruiken voor hun auction house spullen (waarschijnlijk wel
). Werkt bij jullie de ingame scan (getall)? Die doet het bij mij nu al heel lang niet meer, maar ik ben niet zo voor die desktop app. Auctioneer of auctionator is toch niet echt hetzelfde
.
Vengeance DH is en blijft toch ook wel beresterk zeg.
FUMES et CARNES
Zo, inmiddels dus geland in de guild op Draenor. Ik speel nu zo`n 4 dagen op mijn rogue en heb het onwijs naar mijn zin en niet eens zo zeer omdat ze overpowered zijn. Het is een volledige nieuwe ervaring!
Zojuist knalt bij mij wel weer de server er uit. Structureel probleem rond deze tijd de afgelopen drie avonden. De perikelen van een nieuwe expansion zijn duidelijk merkbaar.
Al met al heb ik mijn main dus wel gevonden voor de expansion!
Zojuist knalt bij mij wel weer de server er uit. Structureel probleem rond deze tijd de afgelopen drie avonden. De perikelen van een nieuwe expansion zijn duidelijk merkbaar.
Al met al heb ik mijn main dus wel gevonden voor de expansion!
Omg, ik zweer je dat een Lock tegenwoordig nog langzamer loopt dan een DK

FUMES et CARNES
Locked in placeIusedto schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 21:58:
Omg, ik zweer je dat een Lock tegenwoordig nog langzamer loopt dan een DK
Maar ik vond ze ook erg langzaam laatste keer dat ik me lock speelde. Was naar mijn idee sneller.
hij zegt hier dat de blizzard agent asleep is. Dus weinig game om op te starten...
edit: zn wekker is gegaan en hij is wakker...
[ Voor 23% gewijzigd door jaydenjarno op 28-07-2018 08:06 ]
Probleem had ik gister ook.. Kun wow gewoon starten via de executablejaydenjarno schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 08:02:
hij zegt hier dat de blizzard agent asleep is. Dus weinig game om op te starten...
Hij is gefixed, helaas een dag te laat.RustStorm schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 15:17:
Players can again initiate the pet battle for "Help a Whelp" in Azsuna.
Volledige hotfixes van 27 juli zijn hier te vinden.
ThanksSlamdance schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 10:42:
[...]
Hij is gefixed, helaas een dag te laat.
Players can again initiate the pet battle for "Help a Whelp" in Azsuna.
Volledige hotfixes van 27 juli zijn hier te vinden.
Heb vandaag mijn Bloodgazer en Direbeak mounts kunnen halen.
Dus van de vier pets heb ik ook de vier mounts

Heb mijn boost gebruikt voor een troll hunter op draenor. Wat was de tweakers guild naam ook alweer?
komt ook nog een druid of dk aan.
Yay! Ik heb toch geluk gehad! De hidden artifact voor m'n fury warrior is binnen! It's a good day!
Ik ben ook maar weer begonnen met spelen. Een hunter geboost op Draenor en ik moet zeggen dat ik die survival spec erg vet vind. Ik heb geen hunter meer gespeeld sinds vanilla, maar het gevoel samen te vechten met je pet is gaaf en de rotatie is niet erg ingewikkeld, maar wel genoeg variatie.
De tweakers guild was Beneleague? Als iemand mij een invite kan sturen, graag (char naam is Sydrin).
De tweakers guild was Beneleague? Als iemand mij een invite kan sturen, graag (char naam is Sydrin).
Ben net level 10 Hunter. Bm speciale gekozen dus nog lange weg te gaan haha
Zo lang het een gnome is... is het oké...jaydenjarno schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 14:48:
Ben net level 10 Hunter. Bm speciale gekozen dus nog lange weg te gaan haha
Survival heb ik eigenlijk ook wel weer zin in om te spelen. Maar damn wat is een warrior tof zeg.
Durf het bijna niet te zeggen maar het is een Alliance human....RustStorm schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 16:05:
[...]
Zo lang het een gnome is... is het oké...
Survival heb ik eigenlijk ook wel weer zin in om te spelen. Maar damn wat is een warrior tof zeg.
Alliance filth!!jaydenjarno schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 18:38:
[...]
Durf het bijna niet te zeggen maar het is een Alliance human....
human is iig wel beter dan Gnome
nothing stops this train
The fight tussen de Alliance en de horde nu ook al op Tweakers??? Hahahaha
Good alliance 😉
Good alliance 😉
[ Voor 15% gewijzigd door jaydenjarno op 28-07-2018 19:15 ]
Hordies kunnen er niet tegen dat er medetweakers zijn die gnome power toejuichen...
haha.
Maar... human... is op zich ook wel oké... je mag blijven. "For the Alliance!!" Ofzo... toch?
Maar... human... is op zich ook wel oké... je mag blijven. "For the Alliance!!" Ofzo... toch?
Zo, er stond een spel fout in @RustStormRustStorm schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 16:05:
[...]
Zo lang het een undead, tauren, troll of orc is.. is het oké...
Zijn er trouwens mensen hier die Enhancement shaman gaan mainen ?
Erg benieuwd naar
[ Voor 16% gewijzigd door Iusedto op 28-07-2018 19:50 ]
FUMES et CARNES
Hahahaha fair enough.Iusedto schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 19:49:
[...]
Zo, er stond een spel fout in @RustStorm
Zijn er trouwens mensen hier die Enhancement shaman gaan mainen ?
Erg benieuwd naar
Enhancement geit heb ik nog wel ja... zal eens zien wat ik er van vind... als ik er de tijd voor neem... heb... ofzo... druk druk druk in het leven van WoW
Blijkbaar kunnen die rewards van de darkshore world quests schalen tot itemlevel 250.
Door een paar lucky procs tijdens de quests vanochtend heeft mijn alt hunter nu een hoger ilvl dan mijn main hunter
Door een paar lucky procs tijdens de quests vanochtend heeft mijn alt hunter nu een hoger ilvl dan mijn main hunter
Damn, dan zal ik altijd de wep WQ in ieder geval doen. TSM 4.0 is uit, jezus wat een overwhelming ui is het nu xD ik ben al geen expert ''goblin'' maar damn..
Doe die world quests momenteel op 15 karakters (sinds 3 dagen toen ik er achter kwam dat je de hele questline er naartoe op alts kan skippen). Tot nu toe is er nog maar 1 naar 250 geupgrade. 230 komt iets vaker voor, maar nog steeds vrij zeldzaam.
CoolSlamdance schreef op zondag 29 juli 2018 @ 10:25:
Doe die world quests momenteel op 15 karakters (sinds 3 dagen toen ik er achter kwam dat je de hele questline er naartoe op alts kan skippen). Tot nu toe is er nog maar 1 naar 250 geupgrade. 230 komt iets vaker voor, maar nog steeds vrij zeldzaam.
Horde weet ik niet, want daar heb ik maar 1 karakter (zal waarschijnlijk dezelfde methode zijn) Maar bij alliance krijg je de quest om naar stormwind te gaan om met king anduin wrynn te praten. Als je die questline al een keer hebt gedaan op een ander karakter geeft hij je de optie om het te skippen (iets in de trend van "i've seen it before")
Je krijgt dan gelijk een teleport naar Teldrassil en kunt aan je world quests in Darkshore beginnen.
Je krijgt dan gelijk een teleport naar Teldrassil en kunt aan je world quests in Darkshore beginnen.
Door met de leider te praten en dan krijg je na het accepteren van de scenario quest de optie om het te skippen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.