• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ook maar weer 's ingelogd. Geen Hati meer op m'n BM-hunter. \o/

* Gaius is blij

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Hier deze week ook mn sub hernieuwd. Dit heb ik vooral gedaan om me wat voor te bereiden op BFA, mijn addons en zo goed te zetten en al een beetje warmlopen.

Ik zag dat ik eventueel nog de zones Argus en Broken Shore kon doen (story progress) maar zie dat sommige quests niet echt leuk zijn nu of je kan geen party vinden.

Dus ja, niet zeker als ik nog veel ga spelen voor BFA, alle gear die ik nu eventueel nog zou krijgen is toch waarschijnlijk outdated tegen dat ik level 114 ben ofzo...

Enige jammere is misschien ... ik had graag nog de path finder achievements in legion, en flying skill. :sad:

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-11 02:40
SideShow schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:25:
Hier deze week ook mn sub hernieuwd. Dit heb ik vooral gedaan om me wat voor te bereiden op BFA, mijn addons en zo goed te zetten en al een beetje warmlopen.

Ik zag dat ik eventueel nog de zones Argus en Broken Shore kon doen (story progress) maar zie dat sommige quests niet echt leuk zijn nu of je kan geen party vinden.

Dus ja, niet zeker als ik nog veel ga spelen voor BFA, alle gear die ik nu eventueel nog zou krijgen is toch waarschijnlijk outdated tegen dat ik level 114 ben ofzo...

Enige jammere is misschien ... ik had graag nog de path finder achievements in legion, en flying skill. :sad:
Als je dat echt jammer vind Argus en Broken shore gewoon doen. Opzich is het relatief snel te halen op wat rep farmen en follower missions na. Ik vond de questline niet heel bijzonder maar opzich was het wel oke. Wat betreft een party vinden , dat valt nog best mee. Ik heb hier geen moeite mee gehad (vorige weer afgerond)
Errrmmm, Fury warrior spelen met de Doom 2016 soundtrack op de achtergrond werkt HEEL goed voor de immersion :)

(misschien moet ik een Fury warrior op Argent Dawn rollen en helemaal opgaan in de roleplay hehe)

Ik heb een zoveel beter gevoel bij BfA dan Legion d:)b

[ Voor 43% gewijzigd door Iusedto op 20-07-2018 21:33 ]

FUMES et CARNES

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:03
SideShow schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:25:
Hetzelfde, echter had ik mijn sub blijkbaar nooit stop gezet.
In de "winter" heb ik mijn 2/3 chars naar de horde gezet, voornamelijk omdat het me juist eens leuk leek na alleen maar alliance te hebben gespeeld. Blood DK was al keurig op 110 en zal voornamelijk dps/tank hybrid gaan worden in BFA, en mijn pally zal wel waarschijnlijk wel weer een healer worden.

Laat maar komen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Kol Nedra schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:00:
Ik ga ook weer spelen! Na ruim 2 jaar gestopt te zijn ga ik de game zo straks aanschaffen!
Ik kom ook op de horde (Draenor) server, ook al heb ik al mijn 9 andere characters op Bloodscalp server staan..... Ik speel horde uiteraard.
Mijn main was altijd druid en shaman dus twijfel wel van wat zal ik doen....
Ik heb ook mijn sub maar weer eens vernieuwd. Al m'n characters zitten eigenlijk op Ragnaros, maar ik heb ook begrepen dat de meeste (Horde) hier op Draenor zitten. Denk dat ik mijn character boost daar maar eens voor ga gebruiken, wel zo gezellig :*) .

Dan alleen de vraag, welke class? Altijd Druid/Hunter gespeeld, maar wil dan wel wat anders voor m'n boost. Denk dat ik maar eens een Warlock ga proberen...

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:58

Ryada

She/Her

Gezellig nog meer mensen die weer gaan spelen :)

Mochten iemand soms zin hebben om in de prepatch nog een mythic+ dungeon te willen doen op de horde kant. Ik ben meestal wel beschikbaar als tank. En we hebben ook nog healers en dps beschikbaar in de discord om de andere plekken te vullen.
Mocht je van offtopic geneuzel houden met wow tussendoor raad ik aan om de discord te joinen ^.^

Steam: Ryada.

Wil ik gaan spelen deze ochtend, voordat visite komt de rest van de dag.... mijn servers down... hahaha, fijn! ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11 01:35
RustStorm schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 09:54:
Wil ik gaan spelen deze ochtend, voordat visite komt de rest van de dag.... mijn servers down... hahaha, fijn! ;)
Weet hoe je je voelt. Dacht ook nog even me time te hebben, maar Blizzard werkt niet mee.

Hoop dat ze geen gekke dingen als een roll back. Gisteren hele dag bezig geweest met mijn BM hunters om spirit beasts te vangen, gelukt, mijn 3e bm hunter was gisteren laat de laatste. Met dank aan npc scan add on. Inloggen, scherm op tilt, in paniek om je heen kijken waar die zit en op tem knopje drukken.

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:45
fitznl schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:28:
[...]

Weet hoe je je voelt. Dacht ook nog even me time te hebben, maar Blizzard werkt niet mee.

Hoop dat ze geen gekke dingen als een roll back. Gisteren hele dag bezig geweest met mijn BM hunters om spirit beasts te vangen, gelukt, mijn 3e bm hunter was gisteren laat de laatste. Met dank aan npc scan add on. Inloggen, scherm op tilt, in paniek om je heen kijken waar die zit en op tem knopje drukken.
Welke heb je gevangen?

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

• fitznl
Voor mijn 2 gnomes de fox in de struikjes in Duskwood. Mijn main is BM hunter gnome aan de alliance kant. De 2e gnome is de partner van een char die mijn partner heeft aangemaakt, Zij speelt onregelmatig, daarom speciaal een gnome voor haar gereserveerd en die moeten natuurlijk wel leuke pets hebben beide :)

Voor mijn panda horde bm hunter was het arcturis en gezien het feit dat die pet op steeds dezelfde plek spawned is npc scan add on zwaar aan te raden. Vandaar de paniek reactie, blijft je toch verrassen als Arcturis de beer spirit rondloopt 8)7
fitznl schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:34:
[...]

Voor mijn 2 gnomes de fox in de struikjes in Duskwood. Mijn main is BM hunter gnome aan de alliance kant. De 2e gnome is de partner van een char die mijn partner heeft aangemaakt, Zij speelt onregelmatig, daarom speciaal een gnome voor haar gereserveerd en die moeten natuurlijk wel leuke pets hebben beide :)

Voor mijn panda horde bm hunter was het arcturis en gezien het feit dat die pet op steeds dezelfde plek spawned is npc scan add on zwaar aan te raden. Vandaar de paniek reactie, blijft je toch verrassen als Arcturis de beer spirit rondloopt 8)7
Welke vos is dat? :) Misschien moet ik die ook maar eens halen met m'n BM hunter :) (gnome of course! ;))

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• JinShepard
RustStorm schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:36:
[...]

Welke vos is dat? :) Misschien moet ik die ook maar eens halen met m'n BM hunter :) (gnome of course! ;))
Lightning paw! http://www.wowhead.com/npc=118244/lightning-paw

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

• fitznl
RustStorm schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:36:
[...]

Heb het ouderwets op een briefje naast mijn toetsenbord liggen.

De bear is spirit beast Arcturis met id nummer 38453 te vinden in de Grizzly Hills in Northrend ietsje boven amberpine lodge. Spawned altijd op zelfde plaats.

De fox is Lightning Paw met id nummer 118244 en is te vinden in Duskwood rond de begraafplaats aan beide kanten in de bosjes. Geluid scherp zetten en gewoon door de bosjes met mount rondrennen (de bosjes waarin je opblinkende oogjes ziet moet je hebben) en uiteraard hidden aan hebben staan. Je hoort dan het stealth geluid, afstappen en temmen maar.
Dat is cool... die moet ik ook maar eens gaan regelen... as soon as possible... heb nog een uurtje. :P (maar niet als de servers offline blijven. ^_^)

• fitznl
RustStorm schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:43:
Dat is cool... die moet ik ook maar eens gaan regelen... as soon as possible... heb nog een uurtje. :P (maar niet als de servers offline blijven. ^_^)
Heel veel succes. Blijft toch een kwestie van geluk hebben. Voordeel bij de fox is dat je dus niet ziet in welk bosje die zit, dus concurrentie en kill pestkoppen een minder groot risico.

Mocht je kiezen voor de animal companion talent, dan kan ik je als duo pet aanraden de snowfoot fox. Lijkt in bouw heel veel op Lightning Paw en is makkelijk te vinden.

http://www.wowhead.com/npc=99647/snowfoot-fox

Voor de zekerheid, uiteraard weet je het, maar je duo pet is altijd de pet die je linksboven als eerste hebt staan in de stal. Dus daar zet je dan snowfoot neer.
Ik heb op zich al een hoop van die spirit beasts.

Loque'nahak, Arcturis, Skoll en ik mis er vast nog wel eentje (uit WotLK). Dus ik weet wat dat betreft precies hoe je je voelt aangaande een levende rare spirit beast vinden... ;))

• fitznl
RustStorm schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:01:
Ik heb op zich al een hoop van die spirit beasts.

Loque'nahak, Arcturis, Skoll en ik mis er vast nog wel eentje (uit WotLK). Dus ik weet wat dat betreft precies hoe je je voelt aangaande een levende rare spirit beast vinden... ;))
Voor de verzamelaar kan ik echt deze pagina aanbevelen, kun je precies zien welke er zijn, waar ze zitten en vaak ook nog welke truukjes (of juist helemaal niet) ze hebben.

Heeft mij geholpen te kiezen welke spirit beast voor mij mooiste is in combinatie met de gekozen race.

Al zie ik in de hunters lodge ineens wel heel veel spirit beasts rondlopen, de healing bonus is natuurlijk wel heel mooi meegenomen.

http://www.wowhead.com/gu...e-huntress-and-the-hunted

• JinShepard
Arcturis voor raiding is de beste of 1 van de, door de bonussen en healing die hij kan doen en dan ook nog is voor je kan tanken, alles in 1 pet.

Dacht ik ga leuk een DK maken op de nieuwe server waar ik zit (Horde Ragnaros, terug naar horde deze expac) is het broken na de 2de quest om te runeforgen =\

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:55
Assix schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 00:29:
[...]

Ik heb ook mijn sub maar weer eens vernieuwd. Al m'n characters zitten eigenlijk op Ragnaros, maar ik heb ook begrepen dat de meeste (Horde) hier op Draenor zitten. Denk dat ik mijn character boost daar maar eens voor ga gebruiken, wel zo gezellig :*) .

Dan alleen de vraag, welke class? Altijd Druid/Hunter gespeeld, maar wil dan wel wat anders voor m'n boost. Denk dat ik maar eens een Warlock ga proberen...
kun je btw de Allied races ook boosten?
ik ben niet van plan om van lvl 1 op Draenor te spelen :P
maar ik twijfel nog wel, aangezien mijn hele economie op Bloodscalp server is....lastig lastig....

nothing stops this train

• fitznl
Kol Nedra schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:48:
[...]

maar ik twijfel nog wel, aangezien mijn hele economie op Bloodscalp server is....lastig lastig....
Indien je allied races unlocked hebt kun je die boosten.

Er zijn echter 2 maars:
1. allied race start op level 20 en niet op level 1, scheelt toch weer
2. indien je boost unlock je niet het speciale armor van die allied race, om als bonus het armor ook te unlocken zul je echt van 20 naar als je snel bent 110 moet gaan, geen idee of je straks voor de "oude" allied races dan van 20 naar 120 moet

Verwijderd

pffffff nu de nieuwe patch er is en de veranderingen definitief zijn houd ik het denk ik na 14 jaar voor gezien met wow, dit bevalt mij totaal niet.....

hoe is de houding omtrend het verkopen van je bnet account op tweakers vraag en aanbod btw?
marktplaats doet er nogal moeilijk over merkte ik al.

het zou jammer van het account zijn, heb namelijk alle mage tower wapens gehaald dus moet wel iets kunnen opbrengen neem ik aan?

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-11 09:34
Kol Nedra schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:48:
[...]

Waarom zou je een Alliance char op draenor willen? Kan je dan niet beter naar een andere realm gaan? (zoals outland, defias brotherhood of silvermoon)

Niets...

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 13:35:
pffffff nu de nieuwe patch er is en de veranderingen definitief zijn houd ik het denk ik na 14 jaar voor gezien met wow, dit bevalt mij totaal niet.....

hoe is de houding omtrend het verkopen van je bnet account op tweakers vraag en aanbod btw?

het zou jammer van het account zijn, heb namelijk alle mage tower wapens gehaald dus moet wel iets kunnen opbrengen neem ik aan?
Bnet account verkopen breekt de eula/tos van wow. Denk dat Tweakers ook niet zo happig is erop.

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 00:27

Dat is wel heel vlot besloten, de patch is net uit, en er zijn wel meer verhalen over zaken die sinds de patch niet lekker lopen, wellicht dat eea nog gecorrigeerd wordt dmv hotfixes/patches. De afgelopen 14 jaar zijn er zoveel grote veranderingen geweest die heel veel weerstand hebben opgeroepen.

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-11 11:56
Ahrnuld schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 13:39:
[...]

Waarom zou je een Alliance char op draenor willen? Kan je dan niet beter naar een andere realm gaan? (zoals outland, defias brotherhood of silvermoon)
Hij wil een Allied race op Draenor en niet een Alliance ;) Dus bijvoorbeeld een Highmountain tauren of Nightborne.

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-11 00:00
Ook ik ben weer gevallen voor de verslaving! Wat een pracht game blijft het toch dat het dit effect zo lang op mensen (of in ieder geval op mij) kan hebben! Ik heb besloten voor het eerst melee classes op te gaan pakken als main, twijfel enkel nog tussen het volgende:

- Alliance op Silvermoon of Horde op Draenor.
- Rogue of Warrior

Iemand tips of ervaringen m.b.t. bovenstaande punten.

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-11 09:34
Carthrax schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 13:47:
[...]

Hij wil een Allied race op Draenor en niet een Alliance ;) Dus bijvoorbeeld een Highmountain tauren of Nightborne.
Ohhh natuurlijk 8)7 thanks!!

Niets...

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:00

Oxigeon

En zo is dat!

Voorheen had je voor wow een app waarmee je op de guild chat kon en de AH kon checken. Geeft het deze app niet meer? Kan hem namelijk niet vinden. De Legion app werkt niet omdat ik geen Champion heb

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 00:27
Oxigeon schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 15:49:
Voorheen had je voor wow een app waarmee je op de guild chat kon en de AH kon checken. Geeft het deze app niet meer? Kan hem namelijk niet vinden. De Legion app werkt niet omdat ik geen Champion heb
Klopt, de app is ergens halverwege juli uitgeschakeld, geen remote AH meer :(

Verwijderd

Ryada schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 13:41:
[...]

Bnet account verkopen breekt de eula/tos van wow. Denk dat Tweakers ook niet zo happig is erop.
Dan verkoop ik toch mijn tijd die ik heb geïnvesteerd om die dingen te behalen?
Het account krijg je dan als cadeau, vraag mij ook af hoe rechtsgeldig die dingen zijn.
Volgens mij heeft dhr. Engelfriet al een keer deze dingen uitgezocht?
EelcoB schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 13:44:
[...]

Dat is wel heel vlot besloten, de patch is net uit, en er zijn wel meer verhalen over zaken die sinds de patch niet lekker lopen, wellicht dat eea nog gecorrigeerd wordt dmv hotfixes/patches. De afgelopen 14 jaar zijn er zoveel grote veranderingen geweest die heel veel weerstand hebben opgeroepen.
Stat squish, het verkloten van talents ze hebben van alles overhoop gegooid en ja er zijn ook dingen in het verleden gebeurt die ook erg vervelend waren, maar ik ben nu gewoon klaar met Blizzard.
Curves die aan mensen worden verkocht voor echt geld of ingame currencies, het continu verkopen van boosts links en rechts.

Nu hadden ze het laatst erover om deze praktijken aan banden te leggen maar wat ze hebben opgelegd gaat mij lang niet ver genoeg.
Het valt mij voornamelijk op dat wanneer Blizzard niet direct of indirect aan je kan verdienen dan mag niemand iets verdienen, en ja ik weet dat het hun product is en bladiebla maar dat maakt het nog niet ok wat ze doen.

Ze steken meer tijd in het verzinnen van dure goldsinks dan het daadwerkelijk oplossen van de vele bugs in het spel, ze hebben liever dat je wat meer wow tokens koopt van € 20,- per stuk zodat mensen die niet weten hoe ze goud moeten maken of te lui zijn hiervoor nog verder de zakken lijnen van die mensen die toch al geld teveel hebben.

Blizzard is al een goede tijd niet meer het bedrijf wat het ooit is geweest, vandaar.

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:59

Ik denk er ook wel eens aan om te verkopen maar na alle tijd die ik er in gestoken heb doe ik het toch maar niet. :P

Geen idee wat het op zou brengen trouwens.
Ongeveer 7 miljoen goud.
Priest op Silvermoon met de naam Healer. O+
Shaman met de naam Shaman.
Female human hunter met de naam Goddess op een RP server. (niet mijn beste idee ooit.) :X

[ Voor 7% gewijzigd door Idanue op 21-07-2018 16:21 ]

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ach ik ben ook al lang niet meer zo enthousiast over Blizzard en WoW maar m'n account verkopen is iets wat ik denk ik niet snel zal doen. Te veel binding met m'n characters. Als ik denk aan al de avonturen die ik met m'n mage, druid, priest, lock heb beleefd, dat kan ik ze never nooit aandoen ;( (i know, i know weeb :) ).

Ik denk ook wel eens aan het einde van WoW en hoe dat eruit zal zien want of het nu over 5 jaar of 25 jaar is, dat einde gaat een keer komen. Ik hoop dat ze dan iets van een boekwerk aanbieden waarin je belangrijkste/meest bijzondere achievements, titles, mounts staan en niet te vergeten je characters. Normaal ben ik uit principe niet zo van het bijdragen aan de kas van Activision met de absurde bedragen die ze voor sommige services durven te vragen, maar daar zou ik zo 100 euro voor neerleggen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• fitznl
temp00 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 16:45:
Ach ik ben ook al lang niet meer zo enthousiast over Blizzard en WoW maar m'n account verkopen is iets wat ik denk niet snel zal doen. Te veel binding met m'n characters. Als ik denk aan al de avonturen die ik met m'n mage, druid, priest, lock heb beleefd, dat kan ik ze never nooit aandoen ;( (i know, i know weeb :) ).

Ik denk ook wel eens aan het einde van WoW en hoe dat eruit zal zien want of het nu over 5 jaar of 25 jaar is, dat einde gaat een keer komen. Ik hoop dat ze dan iets van een boekwerk aanbieden waarin je belangrijkste/meest bijzondere achievements, titles, mounts staan en niet te vergeten je characters. Normaal ben ik uit principe niet zo van het bijdragen aan de kas van Activision met de absurde bedragen die ze voor sommige services durven te vragen, maar daar zou ik zo 100 euro voor neerleggen.
Over 25 jaar zou mooi zijn, dan ben ik ver in de 70, maar mocht ik dan nog wat geld hebben liggen, dan weet ik zeker dat ik probeer van mijn favoriete chars een 3d beeldje te maken. Zoals je zelf ook al schreef, heel veel mooie herinneringen en dan is iets tastbaars een extra iets om nog eens naar te kijken en ver terug in de tijd weg te dromen.
Hmm, je leert de voor een nadelen van een class toch het best in een dungeon (imo)
Net wat gerund in de beta.
Ook lastig als je de mechanics nog niet kent hehe

FUMES et CARNES

En zo begin ik me dag met WoW spelen (denk zo ergens rond 10 uur) en een Retri pala te testen en zo is het ineens bijna 20:00. Ik had eigenlijk een heel laag beeld bij pala als in fun wijze maar dit is ook wel erg leuk :P

Wat is het toch ook een vervelend spel dit :( Waarom maken ze de meeste classes zo leuk? :P

[ Voor 16% gewijzigd door Kadardar op 21-07-2018 19:40 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• SideShow

SideShow

Administrator

038Zwolle schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:43:
[...]

Als je dat echt jammer vind Argus en Broken shore gewoon doen. Opzich is het relatief snel te halen op wat rep farmen en follower missions na. Ik vond de questline niet heel bijzonder maar opzich was het wel oke. Wat betreft een party vinden , dat valt nog best mee. Ik heb hier geen moeite mee gehad (vorige weer afgerond)
Ik vind dat veel zaken niet duidelijk zijn en soms zelfs messy. Bvb nu, ik wil zo een invasion point doen. Ik join een group, maar in de instance is er geen boss te zien ofzo?? Daarenboven is de helft van de spelers "incompatibel" wegens warmode on/off. Ik dacht dat dit gewoon altijd af ging staan in instances?

Voorlopig echt geen leuke dagen gehad in WoW. Lijkt niet dat ik de flying in legion nog haal door deze reden.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-10 19:05

UTADDICT

NERF

SideShow schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:20:
[...]

Ik vind dat veel zaken niet duidelijk zijn en soms zelfs messy. Bvb nu, ik wil zo een invasion point doen. Ik join een group, maar in de instance is er geen boss te zien ofzo?? Daarenboven is de helft van de spelers "incompatibel" wegens warmode on/off. Ik dacht dat dit gewoon altijd af ging staan in instances?

Voorlopig echt geen leuke dagen gehad in WoW. Lijkt niet dat ik de flying in legion nog haal door deze reden.
Het is de eerste patch. Daar zitten bugs in. Dat is geenszins een reflectie van het uiteindelijke spel als BFA launched. Kut, maar overkomelijk.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 08:50
Vraagje, als ik een oude lvl 29 pala vanaf heden ga levelen, pakt die dan wel op termijn het armour bij lvl 120?

Of moet ik na 4-8 pas starten met levelen van een nieuw char?

Thanks.....

Verwijderd

UTADDICT schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:37:
[...]

Het is de eerste patch. Daar zitten bugs in. Dat is geenszins een reflectie van het uiteindelijke spel als BFA launched. Kut, maar overkomelijk.
toch altijd grappig dat er nog steeds mensen zijn die dit acceptabel vinden van een bedrijf zoals blizzard, dit aangezien ze al een ruime 6 maanden aan beta testing erop hebben zitten nu?

Sideshow heeft gelijk en ik heb na de patch meer mensen zien klagen over dit gebeuren.

• Assix
Iemand die trouwens een invite kan geven voor de guild op Draenor? Battle.net ID is Assix#2533. Character heet Geltai. Thanks!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-11 14:49
EelcoB schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 15:55:
[...]

Klopt, de app is ergens halverwege juli uitgeschakeld, geen remote AH meer :(
Ik heb nog een pet gekregen omdat ik destijds een abbo had op remote AH. Geweldige tijden.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
tommy2005 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 21:50:
Vraagje, als ik een oude lvl 29 pala vanaf heden ga levelen, pakt die dan wel op termijn het armour bij lvl 120?

Of moet ik na 4-8 pas starten met levelen van een nieuw char?

Thanks.....
Wat bedoel je precies voor "armor"?

Als je de heritage armor bedoeld, dat krijgen alleen de nieuwe "allied races". Je moet eerst dat ras unlocken en dan een compleet nieuw karakter levellen naar level 110. Zonder boost of race change.

• Assix

Volgens mij wordt dit niet toegestaan op Tweakers, gezien Blizzard dit niet toestaat.

Verwijderd

Assix schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 23:36:
[...]

Volgens mij wordt dit niet toegestaan op Tweakers, gezien Blizzard dit niet toestaat.
wat blizzard wil is leuk en zo, maar ik hecht weinig waarde aan hun eula / tos whatever, tenzij het rechtsgeldig is natuurlijk.

• BlackMage
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 00:00:
[...]

wat blizzard wil is leuk en zo, maar ik hecht weinig waarde aan hun eula / tos whatever, tenzij het rechtsgeldig is natuurlijk.
Aangezien in de topic warning staat dat we op GoT niet mogen spreken over servers die verboden zijn in de ToS, is het een logische stap om te denken dat dit geldt voor alle door Blizzard verboden praktijken.

Daarbij... Marktplaats verbiedt niks tenzij ze zelf erdoor in de problemen kunnen komen. In tegenstelling tot Tweakers is hun morele capaciteit practisch nul. Dus als zij er al moeilijk over doen... }:O

Verwijderd

BlackMage schreef op zondag 22 juli 2018 @ 00:17:
[...]

Aangezien in de topic warning staat dat we op GoT niet mogen spreken over servers die verboden zijn in de ToS, is het een logische stap om te denken dat dit geldt voor alle door Blizzard verboden praktijken.

Daarbij... Marktplaats verbiedt niks tenzij ze zelf erdoor in de problemen kunnen komen. In tegenstelling tot Tweakers is hun morele capaciteit practisch nul. Dus als zij er al moeilijk over doen... }:O
Op een prive server spelen is in mijn ogen toch een ander probleem, aangezien blizzard dan maandelijkse inkomsten zou moeten missen en is derhalve een andere discussie dan naar wat ik vroeg.

Stel ik verkoop mijn account door verliest blizzard hier niks mee.
Het is toch op zijn minst gezegd toch vreemd dat je wel karakters van het ene account naar een ander account mag overdragen, maar niet het hele account op zich?

En ik snap het wel, want de transfer levert blizzard knaken op en daar wringt het, als blizzard er niet aan kan verdienen dan mag jij het al helemaal niet.

En dat MP er zo moeilijk over doet is nogal vaag, want ze geven geen echte reden op voor het verwijderen behalve dat het niet is toegestaan.

*snip* Handel bij accounts en hulp/tips daarover staan we inderdaad niet toe...

Ik wil gewoon niks meer van blizzard / activision zien, het zat mij al langer niet lekker met hun praktijken en BFA is gewoon de druppel voor mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 22-07-2018 17:43 ]

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-11 02:40
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 21:52:
[...]

toch altijd grappig dat er nog steeds mensen zijn die dit acceptabel vinden van een bedrijf zoals blizzard, dit aangezien ze al een ruime 6 maanden aan beta testing erop hebben zitten nu?

Sideshow heeft gelijk en ik heb na de patch meer mensen zien klagen over dit gebeuren.
Het is niet alsof het ooit anders is geweest . Mensen zeiken altijd op wow
Een goed voorbeeld is dat mensen massaal zaten.af te geven op de.legendarys en het niet alt friendly was. Nu lijkt het opeens alsof iedereen het een geweldig systeem vond ..

Ik vermaak me uit.prima.tot nu toe en z
Heb echt wel zin.aan BFA.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-10 19:05

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 21:52:
[...]

Het is elke expansion weer allemaal gezeur, soms terecht, soms niet. Wat wel altijd zo is is dat Blizzard het relatief snel oplost, en dat gaan ze vast nu weer doen.

Ik geloof niet zo in het 'ik kan een week niet optimaal spelen, dus Blizzard is een kutbedrijf' verhaal, we spelen dit spel al 10 jaar, komt altijd goed.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• grote_oever
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 00:29:
[...]

Op een prive server spelen is in mijn ogen toch een ander probleem, aangezien blizzard dan maandelijkse inkomsten zou moeten missen en is derhalve een andere discussie dan naar wat ik vroeg.

Stel ik verkoop mijn account door verliest blizzard hier niks mee.
Het is toch op zijn minst gezegd toch vreemd dat je wel karakters van het ene account naar een ander account mag overdragen, maar niet het hele account op zich?

En ik snap het wel, want de transfer levert blizzard knaken op en daar wringt het, als blizzard er niet aan kan verdienen dan mag jij het al helemaal niet.

En dat MP er zo moeilijk over doet is nogal vaag, want ze geven geen echte reden op voor het verwijderen behalve dat het niet is toegestaan.

Op een andere nederlandse ruil / verkoop site zag ik wel een handelaartje staan die het een en ander doet.

Maar ik wil / hoef niet te handelen, ik wil alleen mijn bnet account doorverkopen zodat ik er nog iets eruit kan halen en diegene die het koopt er nog plezier aan kan beleven.

Ik wil gewoon niks meer van blizzard / activision zien, het zat mij al langer niet lekker met hun praktijken en BFA is gewoon de druppel voor mij.
Niet vervelend bedoelt, maar ik heb het idee dat je een beetje emotioneel reageert. Je zegt zelf dat je veel geld in je account hebt gestopt. Doe nu geen domme dingen door gelijk je account te verkopen stop gewoon even met de game en pak het later weer op.

• SideShow

SideShow

Administrator

Heb ook wel zin in BFA maar je kan toch niet zeggen dat er gewoon geen frustraties zijn he.

Zo zit ik nu te denken: een realm transfer kost 25 euro ... dat is nogal veel he als je bedenkt dat Draenor vroeger een redelijk gezonde alliance player base had. Nu loop ik daar nog net niet alleen rond.... En met die nieuwe dikke human race die er aan zitten te komen, wil ik echt wel ally blijven.

Verwijderd

grote_oever schreef op zondag 22 juli 2018 @ 08:06:
[...]

Niet vervelend bedoelt, maar ik heb het idee dat je een beetje emotioneel reageert. Je zegt zelf dat je veel geld in je account hebt gestopt. Doe nu geen domme dingen door gelijk je account te verkopen stop gewoon even met de game en pak het later weer op.
Ik wat je bedoelt en ik ben door de jaren al meerdere malen "gestopt" met het spel, maar ik wil nu echt definitief af van blizzard en hun trawanten.
Dus als het account niet is verkocht wanneer de gametime op is dan laat ik het vernietigen door blizzard zelf, dat kan ook namelijk.
SideShow schreef op zondag 22 juli 2018 @ 10:35:
Heb ook wel zin in BFA maar je kan toch niet zeggen dat er gewoon geen frustraties zijn he.

Zo zit ik nu te denken: een realm transfer kost 25 euro ... dat is nogal veel he als je bedenkt dat Draenor vroeger een redelijk gezonde alliance player base had. Nu loop ik daar nog net niet alleen rond.... En met die nieuwe dikke human race die er aan zitten te komen, wil ik echt wel ally blijven.
Als je allied wil blijven spelen en een transfer wilt doen dan zou je beter naar Silvermoon kunnen gaan wat dat betreft.
Wauw, wat zijn sommige artifact transmogs mooi zeg. Jammer dat ik er vrijwel geen een heb...

Overigens wel even bezig geweest met wat extra spirit beasts te temmen. :) Is goed gelukt. :)

Waarom gaan sommige tanks toch als een gestoorde pullen in BfA beta ?
Werkt totaal niet en toch gewoon lekker blijven proberen 8)7

Zal vandaag even mijn sub weer activeren en dan ga ik mijn 2 Mains voor BfA alvast voorbereiden op de launch.
Professions afmaken etc etc

[ Voor 34% gewijzigd door Iusedto op 22-07-2018 12:38 ]

FUMES et CARNES

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 16:05:
[...]

Dan verkoop ik toch mijn tijd die ik heb geïnvesteerd om die dingen te behalen?
Het account krijg je dan als cadeau, vraag mij ook af hoe rechtsgeldig die dingen zijn.
Volgens mij heeft dhr. Engelfriet al een keer deze dingen uitgezocht?

[...]

Stat squish, het verkloten van talents ze hebben van alles overhoop gegooid en ja er zijn ook dingen in het verleden gebeurt die ook erg vervelend waren, maar ik ben nu gewoon klaar met Blizzard.
Curves die aan mensen worden verkocht voor echt geld of ingame currencies, het continu verkopen van boosts links en rechts.

Nu hadden ze het laatst erover om deze praktijken aan banden te leggen maar wat ze hebben opgelegd gaat mij lang niet ver genoeg.
Het valt mij voornamelijk op dat wanneer Blizzard niet direct of indirect aan je kan verdienen dan mag niemand iets verdienen, en ja ik weet dat het hun product is en bladiebla maar dat maakt het nog niet ok wat ze doen.

Ze steken meer tijd in het verzinnen van dure goldsinks dan het daadwerkelijk oplossen van de vele bugs in het spel, ze hebben liever dat je wat meer wow tokens koopt van € 20,- per stuk zodat mensen die niet weten hoe ze goud moeten maken of te lui zijn hiervoor nog verder de zakken lijnen van die mensen die toch al geld teveel hebben.

Blizzard is al een goede tijd niet meer het bedrijf wat het ooit is geweest, vandaar.
Waarom zou je je zo druk maken om het wel of niet ingrijpen van Blizzard op de verkopen van boosts of curve dat je daarom van je account af wil? Die zaken kun je toch super makkelijk zelf negeren? Het is niet dat er geen enkele groep is waarmee je normaal curve kunt halen, die zijn er echt voldoende.
De stats squish is nu ff lastig, maar wordt op legacy content (en hier en daar current content) al aangepast, voor BFA content zelf weet je straks niet anders. Qua talents, tja ten opzichte van pre-prepatch mis je inderdaad een hoop en dat is enorm wennen. Wat dat betreft kan ik me wel voorstellen dat je 't minder vindt.

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Komt er binnenkort nog een transfer voor de helft van de prijs denken jullie? Ik heb die van vorige maand gemist zie ik. Wil graag weer beginnen maar mijn server is dood.

• JinShepard
Metalbuster schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:47:
Er komt er binnenkort nog een transfer voor de helft van de prijs denken jullie? Ik heb die van vorige maand gemist zie ik. Wil graag weer beginnen maar mijn server is dood.
Ik denk dat het komt met kerst, als sale weer, hopelijk eerder. Ben ook van alliance naar horde gegaan, 11 chars naar 1.. het had logischer geweest als ze nu een sale zouden doen 8)7

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
JinShepard schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:49:
[...]

Ik denk dat het komt met kerst, als sale weer, hopelijk eerder. Ben ook van alliance naar horde gegaan, 11 chars naar 1.. het had logischer geweest als ze nu een sale zouden doen 8)7
Ik heb Legion niet gespeeld. Tijdens WoD was alliance mijn main faction en daarvoor horde. Met nieuwe uitbreiding wil ik graag weer spelen en Horde lijkt me leuker, alleen is die server inmiddels dood.

Nu had ik al wat Hordes op Kazzak maar wil mijn overige drie hordes daar dan ook naar toe verhuizen, dan heb ik weer alle classes aan de horde kant. Maarja, kerst duurt mij te lang waardoor ik waarschijnlijk dus voor alliance moet aan.
Iusedto schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:32:

Zal vandaag even mijn sub weer activeren en dan ga ik mijn 2 Mains voor BfA alvast voorbereiden op de launch.
Want sommige tanks denken goden te zijn ipv van tanks. Dat noemen we het Tanking-God-Syn-Droom... vaak veranderd die droom in een nachtmerrie na 3 keer dood gaan. :P

Urban legends vertellen verhalen over tanks die gewoon normaal kunnen tanken, maar zover die verhalen gaan blijken ze uitgestorven te zijn. :+

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Kadardar schreef op zondag 22 juli 2018 @ 15:56:
[...]
Urban legends vertellen verhalen over tanks die gewoon normaal kunnen tanken, maar zover die verhalen gaan blijken ze uitgestorven te zijn. :+
*tempted*
Middagje BRM er op zitten <3
Mijn absoluut favoriete tank tot nu toe, wow

Gaat @Ryada weer BRM ?

FUMES et CARNES

• grote_oever

*pulls helft van dungeon
Tank: Healer, you suck!!!

Verwijderd

ik ken hetzelfde grapje als tank alleen dan dat dps of healers gaan pullen omdat je niet genoeg mobs op je neemt of dat ze denken dat het te langzaam gaat......
Ja, ik snap jullie maar in sommige BfA dunfgeons zijn er "mechanics"die dat tegengaan.
*Underrot I am looking at you*

Zo waardeloos als een tank dan toch All in gaat. Is een dure leerervaring zeg maar :)
en in beta/alpha is All in niet echt slim

Toch maar tank rollen .....

[ Voor 15% gewijzigd door Iusedto op 22-07-2018 16:10 ]

FUMES et CARNES

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op zondag 22 juli 2018 @ 15:58:
[...]

*tempted*
Middagje BRM er op zitten <3
Mijn absoluut favoriete tank tot nu toe, wow

Gaat @Ryada weer BRM ?
Yup main blijft BrM volgende expansion maar ben van plan elke tank in de game te spelen :P

Ik val wellicht in herhaling... Maar man man man wat speelt fury heerlijk zeg... ongekend lekker! I love it. Wellicht dat ik de BfA boost zal gaan gebruiken om de gnome warrior max level te maken. Of een mage... of wellicht een warlock... of... ;)

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:36
Hallo allemaal,

Ik zat er aan te denken om wow weer eens te proberen. Het probleem is dat ik weet ik hoe lang al niet heb gespeeld. Is er ergens een guide/uitleg waarin de verschillende veranderingen duidelijk worden is de loop van de afgelopen 2 jaar? Ik heb Legion wel en deze heb ik ook een tijdje gespeeld alleen kan ik er slecht tegen dat alles zo anders is, en ben daarom weer gestopt.

Wellicht dat een uitleg zoals ik aangeef de pijn wat kan verzachten😬

• Ricmaniac
  • Laatst online: 01:46

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Tribunus schreef op zondag 22 juli 2018 @ 19:34:
Hallo allemaal,

Ik zat er aan te denken om wow weer eens te proberen. Het probleem is dat ik weet ik hoe lang al niet heb gespeeld. Is er ergens een guide/uitleg waarin de verschillende veranderingen duidelijk worden is de loop van de afgelopen 2 jaar? Ik heb Legion wel en deze heb ik ook een tijdje gespeeld alleen kan ik er slecht tegen dat alles zo anders is, en ben daarom weer gestopt.

Wellicht dat een uitleg zoals ik aangeef de pijn wat kan verzachten😬
ik weet niet hoe jij zelf tegenover levelen staat maar ik denk dat het geen heel slecht idee is om misschien opnieuw te beginnen. Dat je gewoon een character vanaf level 1 begint. Moet je helemaal zelf weten natuurlijk maar ik heb altijd al zoiets gehad van: lijkt me wel leuk om een keer 4 jaar niet gespeeld te hebben ofzo :P en dan opnieuw te beginnen. Maarja kan er geen jaar van af blijven :P

met echte betrekking tot je vraag: sorry weet geen guide.

Misschien kan je wat vinden op de youtube channel van Bellular gaming vind hem een erg fijne stem hebben in ze filmpjes en heeft er veel met uitleg over dingen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 22-07-2018 19:48 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:36
Ricmaniac schreef op zondag 22 juli 2018 @ 19:47:
[...]

ik weet niet hoe jij zelf tegenover levelen staat maar ik denk dat het geen heel slecht idee is om misschien opnieuw te beginnen. Dat je gewoon een character vanaf level 1 begint. Moet je helemaal zelf weten natuurlijk maar ik heb altijd al zoiets gehad van: lijkt me wel leuk om een keer 4 jaar niet gespeeld te hebben ofzo :P en dan opnieuw te beginnen. Maarja kan er geen jaar van af blijven :P
Helemaal opnieuw beginnen zie ik toch echt niet zitten. Het is wel een tijdje geleden dat ik heb gespeeld maar ik wel een aantal level 100 - 110 characters en ik heb het idee dat het nog wel eens erg veel tijd kan gaan kosten om alles opnieuw te moeten doen. Ik neem aan dat er ook een manier is zonder opnieuw te starten.

Uiteraard met de nieuwe EXP die er zit aan te komen is het instromen "makkelijker" aangezien het dan niet veel meer uitmaakt dat je niet exact weet hoe iets zit op dit moment :P

• tommy2005
  • Laatst online: 25-09 08:50
BlackMage schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 22:38:
[...]

Wat bedoel je precies voor "armor"?

Als je de heritage armor bedoeld, dat krijgen alleen de nieuwe "allied races". Je moet eerst dat ras unlocken en dan een compleet nieuw karakter levellen naar level 110. Zonder boost of race change.
Helemaal duidelijk, dank je wel!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-11 00:00
Oke de keus is gemaakt. Rogue gaat het worden. Nog nooit gespeeld uitvoerig, ben nu toch nieuwsgierig hoe ik deze class ga vinden. Ben nog even benieuwd naar de uiteindelijke race... Orc of Belf of misschien wel Zandalari als de racials goed genoeg zijn.

Anway Draenor Horde dus. Wie kan mij in de tweakers guild inviten?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

JDdeV1992 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 21:42:
Oke de keus is gemaakt. Rogue gaat het worden. Nog nooit gespeeld uitvoerig, ben nu toch nieuwsgierig hoe ik deze class ga vinden. Ben nog even benieuwd naar de uiteindelijke race... Orc of Belf of misschien wel Zandalari als de racials goed genoeg zijn.

Anway Draenor Horde dus. Wie kan mij in de tweakers guild inviten?
Rogue FTW. Bij het einde van WotLK de switch gemaakt naar rogue van mage af en is sinds cata echt me main geworden en gebleven. al zijn we niet alle expansions even goed je bent altijd viable genoeg. in PvP is het echt leuk gewoon ook al heb je niet veel gear kan je lekker mensen treiteren met je stuns etc.

Heerlijke class.

Enige nadeel persoonlijk vind ik dat de armor van andere classes vaak vetter is dan dat van Rogue

• BlackMage
Ik ben ook begonnen aan mijn (handmatige) route van lvl 100 naar 110 met mn paladin(ret). Ik was bang voor traag levellen, maar ik kon er niet verder naast zitten. Alles gaat heel snel dood. Sneller dan voor de prepatch. Veel sneller.

Ik kwam er ook achter dat alle characters die level 110 waren op het moment dat de prepatch los ging, 1000 Wakering Essences hebben gekregen waar je een legendary van kan kopen. Maar je kan ook een account-bound item kopen waarmee je een random legendary aan een alt kan geven.

Dus een goede tip voor iedereen die een nieuwe class willen levellen voor BFA terwijl ze nog retired level 110's hebben, want die legendaries gebruik je van level 101 tot 120 (het effect stopt op level 116, maar de stats zijn zo goed dat je het item niet vervangt voordat je dungeons gaat doen).

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

BlackMage schreef op zondag 22 juli 2018 @ 22:42:
Ik ben ook begonnen aan mijn (handmatige) route van lvl 100 naar 110 met mn paladin(ret). Ik was bang voor traag levellen, maar ik kon er niet verder naast zitten. Alles gaat heel snel dood. Sneller dan voor de prepatch. Veel sneller.

Ik kwam er ook achter dat alle characters die level 110 waren op het moment dat de prepatch los ging, 1000 Wakering Essences hebben gekregen waar je een legendary van kan kopen. Maar je kan ook een account-bound item kopen waarmee je een random legendary aan een alt kan geven.

Dus een goede tip voor iedereen die een nieuwe class willen levellen voor BFA terwijl ze nog retired level 110's hebben, want die legendaries gebruik je van level 101 tot 120 (het effect stopt op level 116, maar de stats zijn zo goed dat je het item niet vervangt voordat je dungeons gaat doen).
Ik level al me alts via die Invasions. dat zijn 5 hour windows waar in er 5a 6 quests ong in een gebied veel xp geven. kost me misschien een half uurtje per alt en krijg 3/4e tot 1 level per keer.

In principe komt het zo'n beetje neer op 100-110 in 1 tot anderhalve week. met dus maar half uur playtime per dag.

Ook dus een mogelijkheid als je niet te veel zin hebt in levelen en je main voornamelijk wil blijven spelen.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-11 14:57
Iusedto schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 21:23:
Errrmmm, Fury warrior spelen met de Doom 2016 soundtrack op de achtergrond werkt HEEL goed voor de immersion :)

(misschien moet ik een Fury warrior op Argent Dawn rollen en helemaal opgaan in de roleplay hehe)

Ik heb een zoveel beter gevoel bij BfA dan Legion d:)b
Als je dan op AD een char rolled moet je een keer naar de goldshire inn, of je nu horde of alliance bent.

• SideShow

SideShow

Administrator

Ondertussen hier dan toch de pathfinder part 1 achievement behaald. Nu nog revered geraken met armies of legionfall, lijkt me wel goed te doen in de komende 3 weken. Dan heb ik alsnog mijn doel behaald, flying in legion :fier:
Akaendra schreef op maandag 23 juli 2018 @ 08:43:
[...]
Als je dan op AD een char rolled moet je een keer naar de goldshire inn, of je nu horde of alliance bent.
Voor geen goud ... :N

Dit weekend nog wat andere classes in de beta getest. Was leuk maar ik ben er wel een beetje klaar mee nu :)
Heb Outlaw rogue, BRM en ww monk het meest getest.
Daarnaast een vijftal dungeons gedaan met UH DK, survival hunter en Fury warrior om te kijken welke meer geschikt is voor mijn playstyle.

[ Voor 38% gewijzigd door Iusedto op 23-07-2018 09:23 ]

FUMES et CARNES

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-11 14:57
Iusedto schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:03:
[...]

Voor geen goud ... :N

Dit weekend nog wat andere classes in de beta getest. Was leuk maar ik ben er wel een beetje klaar mee nu :)
Heb Outlaw rogue, BRM en ww monk het meest getest.
Daarnaast een vijftal dungeons gedaan met UH DK, survival hunter en Fury warrior om te kijken welke meer geschikt is voor mijn playstyle.
Goldshire inn is nog wel het minste :P
er zijn schijnbaar bepaalde RP mods waar je een profiel in kunt vullen en tja....

• BlackMage
Ricmaniac schreef op maandag 23 juli 2018 @ 07:18:
[...]

Ik level al me alts via die Invasions. dat zijn 5 hour windows waar in er 5a 6 quests ong in een gebied veel xp geven. kost me misschien een half uurtje per alt en krijg 3/4e tot 1 level per keer.

In principe komt het zo'n beetje neer op 100-110 in 1 tot anderhalve week. met dus maar half uur playtime per dag.

Ook dus een mogelijkheid als je niet te veel zin hebt in levelen en je main voornamelijk wil blijven spelen.
Dat ziet er zeker uit als iets wat het proberen waard is :)

Als ik wowhead mag geloven is de volgende invasion om 18:30 vandaag?

• Ryada

Ryada

She/Her

BlackMage schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:43:
[...]

Dat ziet er zeker uit als iets wat het proberen waard is :)

Als ik wowhead mag geloven is de volgende invasion om 18:30 vandaag?
Ik gebruik zelf: https://wow.gameinfo.io/invasions
Als ik wil weten wanneer een volgende invasion is

• BlackMage
Ryada schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:52:
[...]

Ik gebruik zelf: https://wow.gameinfo.io/invasions
Als ik wil weten wanneer een volgende invasion is
Ah EU heeft dus een afwijkende tijd.

Deze site geeft mooi het schema weer, en dat schema is niet heel gunstig voor iemand die overdag werkt en zn slaap waardeert :P

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:02
De nieuwe 8.0 stock UI is echt verschrikkelijk. Degene die dat heeft ontworpen gamed klaarblijkelijk niet op een 32" monitor. Knopjes van 0,5cm, serieus? Tuurlijk kun je aan de slag met scaling, maar dan nog ziet het er niet uit...

Voor degene die ook niet kan wennen: https://www.curseforge.com/wow/addons/zapretroui
Dit zet de UI terug naar hoe het eerst was. Niet 100% in orde, maar wat een verademing :)

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-11 09:56
BlackMage schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:59:
[...]

Ah EU heeft dus een afwijkende tijd.

Deze site geeft mooi het schema weer, en dat schema is niet heel gunstig voor iemand die overdag werkt en zn slaap waardeert :P
Op wowhead moet je ook selecteren EU Realms.

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10 13:51
Dutchy007 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:09:
De nieuwe 8.0 stock UI is echt verschrikkelijk. Degene die dat heeft ontworpen gamed klaarblijkelijk niet op een 32" monitor. Knopjes van 0,5cm, serieus?
Denk 95%+ van de spelers ook niet ;).

• Ryada

Ryada

She/Her

De nieuwe 8.0 stock UI is echt verschrikkelijk. Degene die dat heeft ontworpen gamed klaarblijkelijk niet op een 32" monitor. Knopjes van 0,5cm, serieus? Tuurlijk kun je aan de slag met scaling, maar dan nog ziet het er niet uit...

Voor degene die ook niet kan wennen: https://www.curseforge.com/wow/addons/zapretroui
Dit zet de UI terug naar hoe het eerst was. Niet 100% in orde, maar wat een verademing :)
Een hoop mensen gebruiken ElvUI tegenwoordig, daar kan je een stuk mooiere dingen mee maken dan de default ui :D
Voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/469464815752970250/470165140336279563/WoWScrnShot_072118_114746.jpg

• ye-roon
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Dit weekend flink door gegrind voor de DH class hall set. Of vrijdag was ik lucky en kreeg zowel de havoc als de vengeance hidden appearence, dus dat is mooi. Alleen beetje jammer dat voor mij "ultieme" transmog de balance of power quest moet hebben gedaan. Ik denk, oooohhhhh dat doe ik wel ff... Tot ik het net opzocht, mja dat gaat me dus niet meer lukken voor BfA. Dat word dus een long term project :)

Daarbij nog niet uit wat ik ga mainen in BfA. Waarschijnlijk m'n beertje. Al voelt de DH wel echt heel goed aan. Misschien ook maar is proberen om een DK naar max level te krijgen. Paladin gaat het waarschijnlijk echt niet worden, monk ook later en warrior word een Dark Iron.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

De stock UI is sowieso niet meer van deze tijd. Zelf customizen blijft imo het lekkerste. Of makkelijk een kant en klare pack downloaden zoals ElvUI wat al geroepen wordt.

• SideShow

SideShow

Administrator

Iemand die een goede addon weet om anderen hun ilevel te zien? Er zijn er wel wat maar de meeste werken niet echt goed heb ik de indruk?

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Vind het zelf zo lastig dat ik voor ElvUI weer een ander programma nodig heb om deze automatisch te updaten. Of deze handmatig moet updaten.

Ik heb zelf van de week kkthnxUI gedownload. Vind dit een hele goede, basic, no-nonsense UI. Makkelijk in te stellen etc. Denk dat ik voorlopig wel even bij deze UI blijf. En als grootste voordeel gewoon updaten via de twitch client.

• Ryada

Ryada

She/Her

hanswfje schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:22:
Vind het zelf zo lastig dat ik voor ElvUI weer een ander programma nodig heb om deze automatisch te updaten. Of deze handmatig moet updaten.

Ik heb zelf van de week kkthnxUI gedownload. Vind dit een hele goede, basic, no-nonsense UI. Makkelijk in te stellen etc. Denk dat ik voorlopig wel even bij deze UI blijf. En als grootste voordeel gewoon updaten via de twitch client.
Mwa elvui update ik gewoon handmatig, als ie outdated is krijg ik ingame een melding als ik een groep join waar iemand met een nieuwere versie inzit. En zoveel moeite kost het niet. (misschien dat ik er gewoon een batchscriptje voor maak)

Voor deze patch uit was gekomen gebruikte is RothUI. Vond het een toffe UI om mee te spelen. EChter, deze wordt niet meer geupdate en zorgt voor een hoop gedoe ingame. Dus ben afgestapt van RothUI en speel nu, ja ja, gewoon met de standaard UI van Blizzard. En ik moet zeggen: dat bevalt me meer dan prima. :)

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
RustStorm schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:33:
Voor deze patch uit was gekomen gebruikte is RothUI. Vond het een toffe UI om mee te spelen. EChter, deze wordt niet meer geupdate en zorgt voor een hoop gedoe ingame. Dus ben afgestapt van RothUI en speel nu, ja ja, gewoon met de standaard UI van Blizzard. En ik moet zeggen: dat bevalt me meer dan prima. :)
Vind hem persoonlijk ook helemaal niet zo slecht.

Maarja, ik speel ook niet op een 32" monitor zoals iemand een paar reacties terug :P Speel 'gewoon' op een 24" FullHD monitor.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ben toch eens aan het kijken om BfA aan te schaffen. Helaas is deze op nog geen een keysite te verkrijgen. Deze wordt dan pas geleverd op de dag van release. Ergens rond 13 of 14 augustus. Maar om nu 10euro extra te betalen via de battle.net website vind ik ook weer wat absurt

• SideShow

SideShow

Administrator

Mooi *O*
Oxigeon schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:45:
Ben toch eens aan het kijken om BfA aan te schaffen. Helaas is deze op nog geen een keysite te verkrijgen. Deze wordt dan pas geleverd op de dag van release. Ergens rond 13 of 14 augustus. Maar om nu 10euro extra te betalen via de battle.net website vind ik ook weer wat absurt
Ik heb em toch op g2a gekocht hoor voor 40 euro. (indie games koop ik daar wel niet)

• BlackMage
Ik maakte altijd mn eigen UI met losse addons, maar om snel te beginnen gewoon ElvUI erop gezet. Het ziet er leuk uit en is makkelijk te configureren als je genoeg hebt aan de basis.

Maar voor mij is de basis niet perfect. Vind het zeker wel acceptabel en 10x beter dan de standaard Blizzard UI.

Ik zie nog wel even wat ik ga doen, misschien dat ik weer zelf ga knutselen.

Verwijderd

Oxigeon schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:45:
Haal je er zo uit met al die avonden raiden i.p.v. bier drinken. d:)b

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SideShow schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:48:
[...]

Mooi *O*

[...]

Ik heb em toch op g2a gekocht hoor voor 40 euro. (indie games koop ik daar wel niet)
Toch zeggen ze ook hier dat je de code/key pas krijgt zodra de game gereleased is

Pagina: 1 ... 27 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.