corset schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:33:
[...]
Vrij vertaald "tegen gestelde meningen mogen niet! Ik roep gewoon dat het overgrote deel er tegen is zonder onderbouwing!"
Nogmaals, wat is er zo slecht aan levellen. Dat je moeite moet doen? Dat je geen instant gratification krijgt? Beschrijf nou eens een keer de gigantische issues die er met levellen zijn. Maar dat doe je niet, het is alleen maar "Ja maar Reddit/WoW forum zegt het! dus het is zo!"
Tegengestelde meningen mogen zeker wel, waar ik van baal is dat mensen zoals jij doen alsof er geen probleem is omdat er geen harde cijfers zijn terwijl je alleen maar een beetje mee hoeft te lezen in de verschillende communities om te zien dat er wel een probleem is. Harde cijfers kunnen alleen door Blizzard worden aangeleverd en die hebben totaal geen belang in deze discussie want die verdienen geld aan de boosts.
Tijd is niet hetzelfde als moeite. Het kost geen moeite, het kost alleen tijd. Levelen doe je met twee vingers in je neus, het was al saai, het is nu nog saaier omdat het nog langer duurt.
Wat er slecht is aan de huidige level experience:
- Oude, zeer gedateerde content (die bijna iedereen, behalve nieuwe spelers, al meerdere malen gezien hebben)
- Een tijdlijn die van hot naar her springt tussen de verschillende expansions
- Het duurt lang
- het is niet consequent, in de ene expansion ga je sneller dan de andere en de balans varieert ook sterk
- Soms wil ik gewoon een nieuwe char op max level krijgen om een bepaalde rol te vervullen in mijn guild en daarvoor wil ik geen 60 euro aftikken omdat ik vind dat dat niet zou moeten, gek hè?
- Levelen is voor velen een noodzakelijk kwaad. Ook die mensen zijn betalende klanten.
Kortom: ik vind het gewoon niet leuk.
Draai die eens om. "Ik wil langzaam levelen dus moet iedereen langzaam levelen!", "Ik vind langzaam levelen leuk dus iedereen moet dat leuk vinden, fuck iedereen die het niet met mij eens is".
Keuzevrijheid zou het spel moeten hebben. De heirlooms optie is daarom een hele goede.
War Mode is een stap in de juiste richting. World PVP voor de mensen die het willen en de mensen die het niet willen zetten het uit. Geef me aub. ook een "been there done that" knopje zodat ik binnen een redelijke tijd een nieuwe toon op max level kan krijgen.
Edit: of geef oude content een echte overhaul zoals in Cata, tijdens Cata heb ik een stuk of 5 nieuwe chars geleveled om de nieuwe oude wereld te ervaren maar dat is acht jaar geleden, die content bestaat nu al langer dan de Vanilla content ooit bestaan heeft.
[
Voor 9% gewijzigd door
EnigmaNL op 19-07-2018 13:08
]