• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik moet bij de huidige discussie een beetje denken aan de gevleugelde uitspraak in iedere video van Taliesin & Evitel..

Even zien hoe het er op de forums aan toegaat: "It was a shitshow! Obviously"

Er wordt altijd geklaagd.. maar dan ook echt altijd bij iedere change die Blizzard maakt in WoW.

En betreffende de leveling experience, ja daar wordt over geklaagd sinds de implementatie ervan. Maar guess what? Voor de wijziging in de leveling experience werdt er ook al jaren geklaagd over het levelingsproces en dat het veel en veel te snel ging.

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-11 14:30
BlackMage schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:03:
Als Blizzard echt het "pay to skip" businessmodel had aangegrepen dan zouden ze een aantal dingen anders doen:
- Kleinere stapjes skippen, ipv "in 1x max boost". Want die boost is gewoon te duur voor een impuls aankoop. 500% meer exp potions verkopen voor een euro zou dan lucratiever zijn, daar grijpen mensen eerder naar toe in frustratie :P
- Geen boost geven bij de expansion.
Die boosts bij de expansion geeft al aan dat er iets niet pluis is. Als (nieuwe) spelers de oude meuk willen skippen die zogenaamd zo geweldig leuk is om de nieuwe content te spelen (die wel echt leuk is) zegt mij dat al genoeg :P
icemotion schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:06:

En betreffende de leveling experience, ja daar wordt over geklaagd sinds de implementatie ervan. Maar guess what? Voor de wijziging in de leveling experience werdt er ook al jaren geklaagd over het levelingsproces en dat het veel en veel te snel ging.
En dat was toen ook de vocal minority die aan het klagen was.

[ Voor 22% gewijzigd door EnigmaNL op 19-07-2018 12:07 ]

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:45
@EnigmaNL , er zijn 3 kampen voor het levelen.

1)Je hebt mensen die het leuk vinden zo, niks aan willen zien veranderen.

2)Je hebt mensen die een middenweg willen, vaak zien die het positieve en negatieve aan iets.

3)Je hebt mensen die het klote vinden en terug willen naar hoe het was.

De enige die zou moeten worden gesteund is de middenweg, want alle andere twee is zwart/wit. Je forceert het ene op de andere, positief of negatief dat verschilt per kamp.

Middenweg wilt voor allebei een optie, houd de snelheid aan van levelen zoals het was pre 7.3.5 d.m.v looms, haal je die er af dan is het zoals het nu is en als je helemaal geen trek heb in elke vorm van levelen heb je nog de boost. EVERYONE WINS, zelfs Blizzard.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-10 15:08

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

JinShepard schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:44:
[...]

Wat best hilarisch is aangezien het altijd al kon.. het enige anders is dat mocht je op een pve server zitten je het kan doen, en dat je 10% bonus krijg..

Ik heb al in Antorus groups van 40 man zien rond rennen en 1 alliance killen met zijn alle rofl.

Vind alleen klote dat Blizzard nog steeds leveling verkloot door steeds meer manieren om ''sneller'' te levelen te nerfen, alles lijkt er op dat ze je pushen om die boosts van 60 euro te kopen. Ik snapte de gedachten toen het nieuwe manier van levelen erin kwam al niet, laat men kiezen hoe snel ze willen levelen, keuzen is altijd goed, forceren niet.

Heb nog een boost naar 110 van pre order van BFA om 1 char naar 60 te doen en dan elk geval profs, maar nu is dat ook weg.
Dat weet ik.

Daarom speel ik al sinds lange tijd op een pvp server. Maar mijn vriendin vind dat niks en op Dragonblight heb ik dus ook een aantal hoge characters aangezien ik veel met haar lvl die nu ook de boys in blue kunnen afslachten.

Daarom mijn opmerking daarover.

• EnigmaNL
JinShepard schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:08:
@EnigmaNL , er zijn 3 kampen voor het levelen.

1)Je hebt mensen die het leuk vinden zo, niks aan willen zien veranderen.

2)Je hebt mensen die een middenweg willen, vaak zien die het positieve en negatieve aan iets.

3)Je hebt mensen die het klote vinden en terug willen naar hoe het was.

De enige die zou moeten worden gesteund is de middenweg, want alle andere twee is zwart/wit. Je forceert het ene op de andere, positief of negatief dat verschilt per kamp.

Middenweg wilt voor allebei een optie, houd de snelheid aan van levelen zoals het was pre 7.3.5 d.m.v looms, haal je die er af dan is het zoals het nu is en als je helemaal geen trek heb in elke vorm van levelen heb je nog de boost. EVERYONE WINS, zelfs Blizzard.
Kijk, iemand die wel meedenkt en niet doet alsof er niets aan de hand is _/-\o_

Deze oplossing is al vaker geopperd en ik zou hem volledig steunen. Iedereen blij!

Elke keer dat deze oplossing ter sprake komt zijn er echter mensen die het niet eerlijk zouden vinden als de ene groep sneller gaat dan de anderen. Zij vinden het levelen zo geweldig leuk dat ze vinden dat IEDEREEN het op hun tempo moet doen er dus geen keuze mag zijn. Helaas lijkt dat de groep te zijn waar Blizzard naar luistert want niet alleen is het levelen traag, ze hebben nu ook world quests trager gemaakt door WQGF te slopen omdat mensen zogenaamd te snel door de WQ's heen gingen (want WQ's zijn ook zo leuk) 8)7

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Mag ik even klagen over de stat squish?

Ik snap volledig dat dit nodig was/is met vooral floating dmg/heal nummers van belachelijke grootte maar ik heb nu echt het idee alsof ik een lvl 10 char ben met die lage nummers die het zijn geworden. D'r had wat mij betreft wel een nulletje achter mogen staan.

"Your Renew healed you 322 Holy" :|

D'r zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn, maar ik moest het toch ff zeggen.

Ik heb trouwens ook gemerkt dat de /cancelaura macro commando niet meer werkt. Supper k*t voor mijn Levitate On/Off macro :'(

[ Voor 0% gewijzigd door Tyoi op 19-07-2018 13:06 . Reden: Typo ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• JinShepard
EnigmaNL schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:13:
[...]

Deze oplossing is al vaker geopperd en ik zou hem volledig steunen. Iedereen blij!

Elke keer dat deze oplossing ter sprake komt zijn er echter mensen die het niet eerlijk zouden vinden als de ene groep sneller gaat dan de anderen. Zij vinden het levelen zo geweldig leuk dat ze vinden dat IEDEREEN het op hun tempo moet doen er dus geen keuze mag zijn. Helaas lijkt dat de groep te zijn waar Blizzard naar luistert want niet alleen is het levelen traag, ze hebben nu ook world quests trager gemaakt door WQGF te slopen omdat mensen zogenaamd te snel door de WQ's heen gingen (want WQ's zijn ook zo leuk) 8)7
Het klinkt sneu maar, het lijkt dat het ene kamp en het anders uiten van de andere kamp gewoon niet willen dat iedereen blij is, en alleen hunzelf, het is triest maar zo is het tegenwoordig.

WQGF had wel wat tweaks gemogen, het werd vaak misbruikt om te realm hoppen, maar de reden waarom het bestond in het eerste plaats is dat je na 10x het te hebben gedaan het wel heb gezien, en je het dan over het algemeen z.s.m wilt doen. Als mythic raider moest ik ook alle AP WQ doen, dat doe je echt niet zonder een addon als WQGF anders ga je echt naar de klote omdat het saai is.

Dit kan mss ons helpen https://www.mmo-champion....Group-AddOn-for-WQ-in-BFA

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ryada schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:46:

Mensen mogen hun mening hebben maar ik vind dat de mensen die het niet leuk vinden te veel emotie in hun besluit en argumenten gooien, er is een oplossing voor JOU probleem want het is zeer zeker niet blizzard hun probleem dat jij het minder leuk vind.
Ik ben altijd zo benieuwd hoe dit ervaren zou worden als Bliz het andersom zou hebben geimplementeerd. Dus extra betalen als je langzaam wil levellen.
Op de een of andere manier heb ik heel sterk het idee dat er dan net zo hard gezeken zou worden door degenen die nu roepen 'ja maar je hebt toch een alternatief'?
Ik ben iig blij dat de voor mij belangrijke classes inmiddels allemaal 100+ zijn
[...]

Sorry maar vind jij 4 a 5 dagen levellen in /played veel werk en niet snel genoeg? Ik denk dat de meeste hier echt wel iets hebben van snel genoeg. Je moet ook een uitdaging hebben om beter te worden tijdens je leveling proces. Daar is het leveling proces voor namelijk.

Vergeet niet dat de mensen die klagen deze topics opzoeken om nog een keer te zeggen hoe kut het allemaal wel niet is terwijl ze dat al in 18 topics precies hetzelfde hebben gezegd. Heb je ook eens gekeken hoe vaak dezelfde namen voorbij komen? Ik wil best geloven dat er een groep is maar om te zeggen dat het echt een serieus probleem is omdat er een boost wordt meegegeven, ze willen dat mensen bij WoW blijven maar een spel met dik 14 jaar historie in ze rug kan je niet zo maar even skippen tenzij je een boost gebruikt.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

[...]

Vrij vertaald "tegen gestelde meningen mogen niet! Ik roep gewoon dat het overgrote deel er tegen is zonder onderbouwing!"

Nogmaals, wat is er zo slecht aan levellen. Dat je moeite moet doen? Dat je geen instant gratification krijgt? Beschrijf nou eens een keer de gigantische issues die er met levellen zijn. Maar dat doe je niet, het is alleen maar "Ja maar Reddit/WoW forum zegt het! dus het is zo!"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:58

Ryada

She/Her

toolkist schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:30:
[...]

Ik ben altijd zo benieuwd hoe dit ervaren zou worden als Bliz het andersom zou hebben geimplementeerd. Dus extra betalen als je langzaam wil levellen.
Op de een of andere manier heb ik heel sterk het idee dat er dan net zo hard gezeken zou worden door degenen die nu roepen 'ja maar je hebt toch een alternatief'?
Ik ben iig blij dat de voor mij belangrijke classes inmiddels allemaal 100+ zijn
Eerlijk antwoord van mij: Ik zou betalen om het te krijgen zoals het nu is.
Ik heb alle classes die ik belangrijk vind al op 110, en zal de rest als ik er zin in heb levelen op mijn gemak.

Steam: Ryada.

• toolkist
  • Niet online
corset schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:33:
[...]

Vrij vertaald "tegen gestelde meningen mogen niet! Ik roep gewoon dat het overgrote deel er tegen is zonder onderbouwing!"

Nogmaals, wat is er zo slecht aan levellen. Dat je moeite moet doen? Dat je geen instant gratification krijgt? Beschrijf nou eens een keer de gigantische issues die er met levellen zijn. Maar dat doe je niet, het is alleen maar "Ja maar Reddit/WoW forum zegt het! dus het is zo!"
Met jou valt ook echt niet te discussieren he? Om er maar eens 2 te noemen, zoals in dit topic al 1000000 keer voorbij gekomen is..
- na 8 keer heb je het wel gezien
- geen interesse in het levellen op zich, wel in end game content

Je zou natuurlijk ook in kunnen gaan op de suggestie om het voor iedereen acceptabel te maken, maar nee..
En laat dat vrij vertalen ook maar, dat is alleen wat je er graag in WIL lezen ipv wat er staat.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Tyoi schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:22:
Mag ik even klagen over de stat squish?

Ik snap volledig dat dit nodig was/is met vooral floating dmg/heal nummers van belachelijke grootte maar ik heb nu echt het idee alsof ik een lvl 10 char ben met die lage nummer die het zijn geworden. D'r had wat mij betreft wel een nulletje achter mogen staan.

"Your Renew healed you 322 Holy" :|

D'r zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn, maar ik moest het toch ff zeggen.

Ik heb trouwens ook gemerkt dat de /cancelaura macro commando niet meer werkt. Supper k*t voor mijn Levitate On/Off macro :'(
Ik vind zo'n stat squish ook niks, zelfs als het goed gebalanceerd zou zijn over het hele spel. Het voelt gewoon als een achteruitgang en het maakt upgrades voor je gear tijdens levellen nog minder waard dan eerst.

Wat mij betreft hadden ze gewoon de default unitframes en scrolling combat text kunnen voorzien van de "K" of "M" om duizenden en miljoenen aan te duiden. De stats op gear zijn wat mij betreft nog niet hoog genoeg om 'moeilijk te lezen' te zijn.

Maar de reden dat ze dit zo doen is vooral de toekomst. De groei is exponentieel, zonder stat squish heb je over 2 expansions wel echt een probleem.
toolkist schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:41:
[...]

Met jou valt ook echt niet te discussieren he? Om er maar eens 2 te noemen, zoals in dit topic al 1000000 keer voorbij gekomen is..
- na 8 keer heb je het wel gezien
- geen interesse in het levellen op zich, wel in end game content

Je zou natuurlijk ook in kunnen gaan op de suggestie om het voor iedereen acceptabel te maken, maar nee..
En laat dat vrij vertalen ook maar, dat is alleen wat je er graag in WIL lezen ipv wat er staat.
- na 8 keer heb je het wel gezien -> Niemand eist dat je een 9e char gaat levellen. Echt niet, daar kies je zelf voor. Heb je lore master al? Alle mogelijke questing achievements? Ga een uitdaging aan, level zoals Gutrot deed, doe een Iron Man. Er zijn genoeg manieren om het leuk te maken

- geen interesse, dus moet het maar voor iedereen veranderen.

Ga je de loom optie op. Dan krijg je de mensen die huilen "omg he does so much more dps! blizzard fix pl0x" of "omg why is he so much faster than me" etc.

Nogmaals, er is geen oplossing. Er zal altijd gezeik zijn. Waarom? Simpel.

>700.000 (Geen cijfers, wilde gok) spelers = >700.000 verschillende meningen.

Blizzard is een bedrijf wat geld moet verdienen, winst moet maken. In tegenstelling tot wat @Ryada denkt is Blizzard geen indie company. Er moet echt gewoon harde winst gemaakt worden, anders worden de aandeelhouders boos. En ja daar kan je pissig over worden, maar wie maken meer indruk als ze boos zijn? Paar 100 spelers of de mensen met echt inspraak?

offtopic:
sorry, moest even Ryada

[ Voor 11% gewijzigd door corset op 19-07-2018 12:47 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• EnigmaNL
corset schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:33:
[...]

Tegengestelde meningen mogen zeker wel, waar ik van baal is dat mensen zoals jij doen alsof er geen probleem is omdat er geen harde cijfers zijn terwijl je alleen maar een beetje mee hoeft te lezen in de verschillende communities om te zien dat er wel een probleem is. Harde cijfers kunnen alleen door Blizzard worden aangeleverd en die hebben totaal geen belang in deze discussie want die verdienen geld aan de boosts.

Tijd is niet hetzelfde als moeite. Het kost geen moeite, het kost alleen tijd. Levelen doe je met twee vingers in je neus, het was al saai, het is nu nog saaier omdat het nog langer duurt.

Wat er slecht is aan de huidige level experience:

- Oude, zeer gedateerde content (die bijna iedereen, behalve nieuwe spelers, al meerdere malen gezien hebben)
- Een tijdlijn die van hot naar her springt tussen de verschillende expansions
- Het duurt lang
- het is niet consequent, in de ene expansion ga je sneller dan de andere en de balans varieert ook sterk
- Soms wil ik gewoon een nieuwe char op max level krijgen om een bepaalde rol te vervullen in mijn guild en daarvoor wil ik geen 60 euro aftikken omdat ik vind dat dat niet zou moeten, gek hè?
- Levelen is voor velen een noodzakelijk kwaad. Ook die mensen zijn betalende klanten.

Kortom: ik vind het gewoon niet leuk.
corset schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:45:
[...]

Draai die eens om. "Ik wil langzaam levelen dus moet iedereen langzaam levelen!", "Ik vind langzaam levelen leuk dus iedereen moet dat leuk vinden, fuck iedereen die het niet met mij eens is".

Keuzevrijheid zou het spel moeten hebben. De heirlooms optie is daarom een hele goede.

War Mode is een stap in de juiste richting. World PVP voor de mensen die het willen en de mensen die het niet willen zetten het uit. Geef me aub. ook een "been there done that" knopje zodat ik binnen een redelijke tijd een nieuwe toon op max level kan krijgen.

Edit: of geef oude content een echte overhaul zoals in Cata, tijdens Cata heb ik een stuk of 5 nieuwe chars geleveled om de nieuwe oude wereld te ervaren maar dat is acht jaar geleden, die content bestaat nu al langer dan de Vanilla content ooit bestaan heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 19-07-2018 13:08 ]

EnigmaNL schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:04:
[...]

Tegengestelde meningen mogen zeker wel, waar ik van baal is dat mensen zoals jij doen alsof er geen probleem is omdat er geen harde cijfers zijn terwijl je alleen maar een beetje mee hoeft te lezen in de verschillende communities om te zien dat er wel een probleem is. Harde cijfers kunnen alleen door Blizzard worden aangeleverd en die hebben totaal geen belang in deze discussie want die verdienen geld aan de boosts.

Tijd is niet hetzelfde als moeite. Het kost geen moeite, het kost alleen tijd. Levelen doe je met twee vingers in je neus, het was al saai, het is nu nog saaier omdat het nog langer duurt.

Wat er slecht is aan de huidige level experience:

- Oude, zeer gedateerde content (die bijna iedereen, behalve nieuwe spelers, al meerdere malen gezien hebben)
- Een tijdlijn die van hot naar her springt tussen de verschillende expansions
- Het duurt lang
- het is niet consequent, in de ene expansion ga je sneller dan de andere en de balans varieert ook sterk
- Soms wil ik gewoon een nieuwe char op max level krijgen om een bepaalde rol te vervullen in mijn guild en daarvoor wil ik geen 60 euro aftikken omdat ik vind dat dat niet zou moeten, gek hè?
- Levelen is voor velen een noodzakelijk kwaad. Ook die mensen zijn betalende klanten.

Kortom: ik vind het gewoon niet leuk.

[...]

Draai die eens om. "Ik wil langzaam levelen dus moet iedereen langzaam levelen!", "Ik vind langzaam levelen leuk dus iedereen moet dat leuk vinden, fuck iedereen die het niet met mij eens is".

Keuzevrijheid zou het spel moeten hebben. De heirlooms optie is daarom een hele goede.

War Mode is een stap in de juiste richting. World PVP voor de mensen die het willen en de mensen die het niet willen zetten het uit. Geef me aub. ook een "been there done that" knopje zodat ik binnen een redelijke tijd een nieuwe toon op max level kan krijgen.
Jammer dat je mijn opmerkingen over de heirloom optie dan weer niet gebruikt. Passen niet in je straatje?

Ik ben er klaar mee. Mensen zullen altijd klagen, of ze nou A doen of B, de vaste club zal altijd wel iets te zeuren vinden. Jammer dat ze dan nooit objectieve data hebben om het te onderbouwen.

• EnigmaNL
corset schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:09:
[...]

Jammer dat je mijn opmerkingen over de heirloom optie dan weer niet gebruikt. Passen niet in je straatje?
Nee, die opmerking heb ik al eerder besproken in deze topic een paar reacties terug, geen zin om mezelf te herhalen. Zie mijn reactie van 12:13.
corset schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:09:
[...]

Ik ben er klaar mee. Mensen zullen altijd klagen, of ze nou A doen of B, de vaste club zal altijd wel iets te zeuren vinden. Jammer dat ze dan nooit objectieve data hebben om het te onderbouwen.
Die objectieve data is er niet want die data kan alleen Blizzard opleveren en dat gaan ze niet doen. Waarom is het zo moeilijk om te zien dat er een probleem is zonder een tabelletje met cijfertjes?

De partij die de cijfertjes kan opleveren is dezelfde partij die geen belang heeft in deze discussie.

[ Voor 45% gewijzigd door EnigmaNL op 19-07-2018 13:15 ]

• toolkist
  • Niet online
[...]

- na 8 keer heb je het wel gezien -> Niemand eist dat je een 9e char gaat levellen. Echt niet, daar kies je zelf voor. Heb je lore master al? Alle mogelijke questing achievements? Ga een uitdaging aan, level zoals Gutrot deed, doe een Iron Man. Er zijn genoeg manieren om het leuk te maken
Voor jou wel leuk, voor mij niet. Iron man heb ik ook geen trek in, ik wil samen met vrienden en guildies M+ en raids doen

Ga je de loom optie op. Dan krijg je de mensen die huilen "omg he does so much more dps! blizzard fix pl0x" of "omg why is he so much faster than me" etc.
Ik geloof niet dat er veel mensen kijken naar dps tijdens het levellen. Anders zou er wel meer gezeik zijn dat tanks zoveel meer dmg doen dan de dps.
En het zoveel sneller deel. Wil je langzaam en krijg je langzaam, dan is het toch gek als je weer sneller wil omdat iemand anders dat ook doet maar toch langzaam, want ja je wilde langzaam

Blizzard is een bedrijf wat geld moet verdienen, winst moet maken. In tegenstelling tot wat @Ryada denkt is Blizzard geen indie company. Er moet echt gewoon harde winst gemaakt worden, anders worden de aandeelhouders boos. En ja daar kan je pissig over worden, maar wie maken meer indruk als ze boos zijn? Paar 100 spelers of de mensen met echt inspraak?

offtopic:
sorry, moest even Ryada
Heb je een onderbouwing voor die paar 100? ;)
In dit geval had het prima te realiseren geweest om alle 3 de kampen, zoals een paar posts terug genoemd, tevreden te stellen.
En dat kan al zo makkelijk als ze bij de monk gedaan hebben, om de zoveel levels een xp buff ophalen ergens.

• EnigmaNL
toolkist schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:13:
[...]
Heb je een onderbouwing voor die paar 100? ;)
In dit geval had het prima te realiseren geweest om alle 3 de kampen, zoals een paar posts terug genoemd, tevreden te stellen.
En dat kan al zo makkelijk als ze bij de monk gedaan hebben, om de zoveel levels een xp buff ophalen ergens.
Neehee want het is niet eerlijk als niet iedereen dezelfde ervaring heeft! Iedereen moet levelen leuk vinden en iedereen moet dat op dezelfde lage snelheid doen! Als jij wel snel levelt en ik niet vind ik het niet leuk meer!

De snelheid waarop jij levelt heeft namelijk impact op de hoeveelheid plezier die ik uit het spel haal. /s

Even serieus, de beste optie heeft Blizzard niet gebruikt en nu zitten we hiermee opgescheept. Maar wees blij, je kunt een boost kopen voor maar 60 euro! Koopje! Wat zijn het toch aardige jongens bij Blizzard.

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10 13:51
Naast bloempjes plukken, vind ik Archeologie ook heel leuk. Beetje in de aarde wroeten, mooie dingen opgraven, echt zo leuk om te doen *O*

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 14:29

Dawn

..Sworn to the Dark..

thundermo schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:32:
Naast bloempjes plukken, vind ik Archeologie ook heel leuk. Beetje in de aarde wroeten, mooie dingen opgraven, echt zo leuk om te doen *O*
Vissen is toch echt leuker!

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Verwijderd

[...]

offtopic:
sorry, moest even Ryada
Niemand eist dat je een 9e character gaat levelen maar als je zin hebt om een class te spelen die je nog niet hebt, dan is het fijn als dat kan zonder een enorme barrière.

Ja, een x aantal uur kan zeker een barrière zijn en vooral als het enorm saai is omdat je dezelfde content opnieuw moet doen én het ook nog eens een hoop tijd kost. Ik hoop dat je begrijpt dat zaken zoals ironman het proces alleen maar langer maakt wat voor veel mensen juist als een blokkade wordt gezien (bron: deze thread, mmo-champion, reddit, vrijwel iedereen in mijn guild, mijn oude guild - het zijn een paar voorbeelden, die ik verder niet met cijfers kan onderbouwen. Maar kun jij wel met cijfers onderbouwen dat het tegenovergestelde waar is?)

Een boost van 60 euro is dan een vrij duur alternatief en schiet bij mensen in het verkeerde keelgat. Ik merk het zelf ook, 2x een boost gedaan maar ik heb zo weinig zin om weer gnomeregan te doen of dezelfde quests die ik al 10x gezien heb, dus laat ik het levelen nu maar even liggen. Als het een stuk sneller zou gaan als voorheen dan is het minder erg omdat je dan niet zo heel lang hoeft te wachten totdat je weer verder kunt gaan met endgame content.

Heirlooms zijn leuk maar ik verwacht eigenlijk van letterlijk iedereen die tegen de veranderingen in experience gain zijn, gewoon full heirlooms te hebben. Ik heb dat in ieder geval wel.

• thundermo
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:33:
[...]

Niemand eist dat je een 9e character gaat levelen
Natuurlijk wel, get em all to max level or go home!!!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 18:55

hmr

Als je geen zin hebt om te levellen, zoals ik, dan koop je toch gewoon een boost.

Heb levellen, afgezien van de eerste char na een exp, nooit leuk gevonden. De nieuwe of oude of welke manier dan ook. F*ck die shit.

Ain't nobody got time for that?! Ik koop die boost wel. Mij hoor je niet zeiken.

Mijn mogelijke warrior main heb ik gekocht door Legion te kopen voor 21 euro en een warrior te boosten naar 100.

Makkelijk. Punt uit.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:57
Mij betreft dien ze voor nieuwe spelers de huidige level snelheid. Daarnaast zou je gewoon a la warmode een toggle omzetten (mits je een max lvl character hebt) om of snelle xp of langzame xp te krijgen.

Voor de mensen die dat dan nog te kut vinden is er dan nog de boost a 60 euro, maar dan heeft iedereen de optie om te levellen zoals hij/zij dat wil en zou iedereen blij moeten zijn. Zone scaling blijft wel overigens gewoon bestaan wat mij betreft, dat was een goede change imo.

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Ryada schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:46:
[...]
Een vocaal deel van de community != de meerderheid
[...]
Het mooie is, dat een vocaal deel van de community (de tegenstanders van het huidige vocale deel van de community omtrent leveling) er voor heeft gezorgd dat de wijzigingen m.b.t. leveling zijn doorgevoerd. Een klein gedeelte zeurt op allerlei fora dat ze zones niet kunnen afmaken en dat xp/leveling aangepakt moet worden. Waarom ze een zone niet kunnen afmaken weet niemand, want je kon iedere zone gewoon afmaken (simpelweg geen heirlooms dragen en/of geen xp voor quests krijgen). Er waren genoeg mensen die gewoon tevreden waren met de snelheid van levelen maar die hoorde je niet.
Voordat deze wijzigingen zijn doorgevoerd is het 'pro langzamer levelen'-kamp ook nooit met cijfers gekomen over hoeveel mensen dat graag willen, maar nu het andersom is moet men maar met cijfers aankomen en roepen 'LOL NOOB PAY FOR BOOST'.
Blizzard had dit gewoon veel beter kunnen aanpakken en een middenweg/mogelijkheid kunnen kiezen waarbij beide kampen een goede oplossing hadden gehad (oplossingen zijn al vaker langs gekomen in dit topic).

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:44:
Als je geen zin hebt om te levellen, zoals ik, dan koop je toch gewoon een boost.

Heb levellen, afgezien van de eerste char na een exp, nooit leuk gevonden. De nieuwe of oude of welke manier dan ook. F*ck die shit.

Ain't nobody got time for that?! Ik koop die boost wel. Mij hoor je niet zeiken.

Mijn mogelijke warrior main heb ik gekocht door Legion te kopen voor 21 euro en een warrior te boosten naar 100.

Makkelijk. Punt uit.
Nee. Levelen was prima totdat er meerdere keren een ongevraagde XP/damage nerf kwam. Beetje kut om dan maar voor elke char 60 euro af te tikken.
Noiz schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:47:
[...]

[...]

Het mooie is, dat een vocaal deel van de community (de tegenstanders van het huidige vocale deel van de community omtrent leveling) er voor heeft gezorgd dat de wijzigingen m.b.t. leveling zijn doorgevoerd. Een klein gedeelte zeurt op allerlei fora dat ze zones niet kunnen afmaken en dat xp/leveling aangepakt moet worden. Waarom ze een zone niet kunnen afmaken weet niemand, want je kon iedere zone gewoon afmaken (simpelweg geen heirlooms dragen en/of geen xp voor quests krijgen). Er waren genoeg mensen die gewoon tevreden waren met de snelheid van levelen maar die hoorde je niet.
Voordat deze wijzigingen zijn doorgevoerd is het 'pro langzamer levelen'-kamp ook nooit met cijfers gekomen over hoeveel mensen dat graag willen, maar nu het andersom is moet men maar met cijfers aankomen en roepen 'LOL NOOB PAY FOR BOOST'.
Blizzard had dit gewoon veel beter kunnen aanpakken en een middenweg/mogelijkheid kunnen kiezen waarbij beide kampen een goede oplossing hadden gehad (oplossingen zijn al vaker langs gekomen in dit topic).
Imo was de optie om langzamer te levelen er al lang: gewoon je heirlooms niet gebruiken. Of doe dan de ironman challenge als je het zo stoer vindt om levelen zo lastig mogelijk te maken.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2018 13:50 ]

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:49:
[...]
Nee. Levelen was prima totdat er meerdere keren een ongevraagde XP/damage nerf kwam. Beetje kut om dan maar voor elke char 60 euro af te tikken.

[...]
Imo was de optie om langzamer te levelen er al lang: gewoon je heirlooms niet gebruiken. Of doe dan de ironman challenge als je het zo stoer vindt om levelen zo lastig mogelijk te maken.
Vond de manier met heirlooms etc al veel te lang. Levellen is geen moer aan.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:51:
[...]

Vond de manier met heirlooms etc al veel te lang. Levellen is geen moer aan.
Daar is dan de boost voor bedoeld. Lekker zonder enige moeite max level worden. Dat was echt prima totdat er een driedubbele nerf kwam. Nu wordt het zelfs voor de mensen die er voorheen weinig problemen mee hadden een probleem.

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:53:
[...]

Daar is dan de boost voor bedoeld. Lekker zonder enige moeite max level worden. Dat was echt prima totdat er een driedubbele nerf kwam. Nu wordt het zelfs voor de mensen die er voorheen weinig problemen mee hadden een probleem.
Ach, heb in vanilla nog gelevelled en dat was pas kut. Mensen hebben ook altijd wat te zeiken :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:12
Levelen gaat nog wel redelijk snel toch? Ik ben nu een DK aan het levelen en daar zit ik op ongeveer 45 min per level. Moet er wel bij vermelden dat ik levelen één van de leukste dingen aan WoW vindt, gewoon lekker rustig questen en af en toe een BG pakken :)

Dungeons zijn nu echt niet de moeite meer waard, gisteren 45 minuten over een Utgarde Keep run gedaan en ik kreeg een kwart level aan xp. Jeej. Dat gezegd hebbende vind ik de stat squish in PvP wel een uitkomst: je hoeft niet meer drie uur op iemand in te hakken voordat je ze dood hebt.

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-11 11:39

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:53:
..Dat was echt prima totdat er een driedubbele nerf kwam. Nu wordt het zelfs voor de mensen die er voorheen weinig problemen mee hadden een probleem.
Hahahahahhahahahah..Hahhaha..Haahah..Haa… oh, ik moet echt even bijkomen! _O-

Man, dit topic wordt al tijden door dezelfde figureren alleen maar gebruikt als het over levelen/changes gaat en hoe kut WoW wel niet is. Dus kom alsjeblieft niet aan met het feit men vroeger er weinig problemen mee had..

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:57:
[...]

Hahahahahhahahahah..Hahhaha..Haahah..Haa… oh, ik moet echt even bijkomen! _O-

Man, dit topic wordt al tijden door dezelfde figureren alleen maar gebruikt als het over levelen/changes gaat en hoe kut WoW wel niet is. Dus kom alsjeblieft niet aan met het feit men vroeger er weinig problemen mee had..
Mooi hoe je zaken uit context haalt want dat is niet wat ik zeg. Ik zeg dat zelfs voor mensen die er vroeger geen problemen mee hadden, het nu wel een probleem is.

Ik zeg nergens dat het voor niemand een probleem was, en nu wel een probleem.

WoW is verder niet kut, in ieder geval niet voor mij. Levelen wel. Hoop dat het zo duidelijk voor je is. |:(

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 14:03:
[...]
Mooi hoe je zaken uit context haalt want dat is niet wat ik zeg. Ik zeg dat zelfs voor mensen die er vroeger geen problemen mee hadden, het nu wel een probleem is.

Ik zeg nergens dat het voor niemand een probleem was, en nu wel een probleem.

WoW is verder niet kut, in ieder geval niet voor mij. Levelen wel. Hoop dat het zo duidelijk voor je is. |:(
Snap je zelf wel wat ik bedoel? Ik bedoel meer te zeggen dat het nooit, maar dan ook nooit goed of goed genoeg is voor de klagers/melders/voorvechters van een eerlijke wereld in dit topic.

Ik zeg ook nergens dat het geen probleem was, ik herhaal alleen jouw exacte woorden dat het vrijwel geen probleem was.. ;)

• toolkist
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 14:05:
[...]

Snap je zelf wel wat ik bedoel? Ik bedoel meer te zeggen dat het nooit, maar dan ook nooit goed of goed genoeg is voor de klagers/melders/voorvechters van een eerlijke wereld in dit topic.

Ik zeg ook nergens dat het geen probleem was, ik herhaal alleen jouw exacte woorden dat het vrijwel geen probleem was.. ;)
Dat doe je niet.
"Dat was echt prima totdat er een driedubbele nerf kwam. " kan zomaar zijn eigen mening zijn ipv de algemene consensus zoals jij vermoedelijk denkt dat ie bedoelt

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

toolkist schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 14:28:
[...]

Dat doe je niet.
"Dat was echt prima totdat er een driedubbele nerf kwam. " kan zomaar zijn eigen mening zijn ipv de algemene consensus zoals jij vermoedelijk denkt dat ie bedoelt
Je hebt compleet gelijk.

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-11 02:40
Ik zou me er allemaal nog niet zo druk om maken. Ze hebben de patch nu toegepast en er zal vast wel wat aan gedaan worden. ik weet niet hoe erg het is met de exp op dit moment omdat ik dit nog niet geprobeerd heb, maar idd als je op korte termijn een roll wil vullen bij je guild moet je maar gewoon een boost kopen of recruiten.

Je merkt wel dat mensen (zoals eigenlijk altijd) moord en brand schreeuwen na een nieuwe exp of patch. Doe je klacht op het forum en maak je niet druk. Volgende week kan alles anders zijn

• JinShepard
038Zwolle schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:08:
Ik zou me er allemaal nog niet zo druk om maken. Ze hebben de patch nu toegepast en er zal vast wel wat aan gedaan worden. ik weet niet hoe erg het is met de exp op dit moment omdat ik dit nog niet geprobeerd heb, maar idd als je op korte termijn een roll wil vullen bij je guild moet je maar gewoon een boost kopen of recruiten.

Je merkt wel dat mensen (zoals eigenlijk altijd) moord en brand schreeuwen na een nieuwe exp of patch. Doe je klacht op het forum en maak je niet druk. Volgende week kan alles anders zijn
kwa stat squish wel ja, ik heb net de DH starting area net gedaan, de ene mob maak je letterlijk dood in 2 slagen en de ander doe je 3 min over, ook de rewards waren best wel humor, blue item van een quest die dezelfde ilvl is maar slechter stats, voorheen zou die blauwe item ook nog daadwerkelijk hoger ilvl hebben, nu is die hetzelfde, greenie was dus beter. Wat heeft het nut dan van die quest reward? Dit zal vast nu ook gebeuren tijdens level 1-110 in het geheel. :|

Verwijderd

038Zwolle schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:08:

Ik vind het een vrij opmerkelijke post omdat je zelf al aangeeft er eigenlijk niks vanaf te weten. De XP nerfs spelen al langer hoor. Nu is het wel extra generfed, waarom zou daar opeens een aanpassing in komen. Dat is de vorige keer ook niet gebeurd.

Maar goed, ik zie inmiddels wel dat een boel mensen het volledig acceptabel vinden om dan maar een boost te kiezen. Of vinden ze het vooral acceptabel als een ander dat er voor moet neerleggen.

• 038Zwolle
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:16:
[...]

Ik vind het een vrij opmerkelijke post omdat je zelf al aangeeft er eigenlijk niks vanaf te weten. De XP nerfs spelen al langer hoor. Nu is het wel extra generfed, waarom zou daar opeens een aanpassing in komen. Dat is de vorige keer ook niet gebeurd.

Maar goed, ik zie inmiddels wel dat een boel mensen het volledig acceptabel vinden om dan maar een boost te kiezen. Of vinden ze het vooral acceptabel als een ander dat er voor moet neerleggen.
Fijn dat je het opmerkelijk vind. Ik weet genoeg af van het levelen van chars om er een opmerking over te plaatsten denk ik. Ik heb alle classes op 110 die ik door de jaren heen (vanaf vanilla tot nu, met veel periodes ertussen dat ik niet gespeeld te hebben).

Ik las het argument dat mensen nu een probleem hebben dat ze voor hun guild een een bepaalde class moeten vervullen dat dit lastig is aangezien levelen nu lastig gaat sinds de patch. Als je op zon kort termijn een class MOET vervullen is een boost toch een goede oplossing? En als dit echt zo erg is als men zegt, word dit wel gefixed. Daar hoef je geen ervaring voor te hebben.

Daarbij komt dat , zoals altijd, mensen alweer klagen over iets wat zij nog geen dag geprobeerd hebben. 'vroeger' speelde je een class en duurde het maanden voordat je op max level zat.
Nu wil ik niet zeggen dat ik dat mis, maar geeft wel het verschil weer.

Tot voor kort kon je met heirlooms door instances heenrossen in een paar minuten en ging levelen bizar snel. Was dat wel leuk?

• thundermo
Ik denk dat ik naast bloempjes verzamelen en archeoloogje spelen, binnenkort maar eens een vishengel ga kopen.
Ik wil graag dat als ik inlog elke class op max 110 klaarstaat met BiS gear. Blizzard regel dat es, ik ben betaler dus bepaler, "muh rights!"
*snip* Dit soort reacties voegen niets toe aan een discussie en is eigenlijk gewoon trollen. Op een gegeven moment moet je gewoon accepteren dat je elkander toch niet gaat overtuigen.

De een zegt A, de ander B en beiden blijven dat herhalen. De een vind dat er een substantieel aantal klagers is, de ander wil daar cijfers van zien.

Agree to disagree, maar die 'discussie' eindigt hier en we gaan niet lopen trollen...

[ Voor 190% gewijzigd door Geronimous op 19-07-2018 21:34 ]

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

ennnnn….. weg was de semi-gestructureerde discussie

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

• Ryada

Ryada

She/Her

Dawn schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:47:
ennnnn….. weg was de semi-gestructureerde discussie
Excuses ik wou ook even mee memen, langzame dag op het werk.

Maar op een serieuze toon:
Fucking heel wat is het lastig goede transmogs te vinden voor Pandaren.
Zit heel WoWHead af te struinen opzoek naar relatief goede leather mogs maar dat is amper te doen.
Het is of troep of allemaal hetzelfde, zonder super veel inspiratie daarzo.
Denk dat ik mss toch moet gaan denken aan een race change naar BE

• Hystrea
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-06 20:25
Ryada schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:49:
[...]

Excuses ik wou ook even mee memen, langzame dag op het werk.

Maar op een serieuze toon:
Fucking heel wat is het lastig goede transmogs te vinden voor Pandaren.
Zit heel WoWHead af te struinen opzoek naar relatief goede leather mogs maar dat is amper te doen.
Het is of troep of allemaal hetzelfde, zonder super veel inspiratie daarzo.
Denk dat ik mss toch moet gaan denken aan een race change naar BE
shado-pan transmog met 'The wind blows' vind ik persoonlijk best vet!

• Ryada

Ryada

She/Her

Hystrea schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:50:
[...]

shado-pan transmog met 'The wind blows' vind ik persoonlijk best vet!
Die vind ik alleen weer zo 'casual' ogen, als in die hebben zo veel mensen al.
Maar ik wil ook nog een paar andere transmogs zodat ik niet zoals nu al een aantal maanden naar dezelfde zit te staren.

Ik ben atm deze aan het farmen:
Afbeeldingslocatie: https://wow.zamimg.com/modelviewer/transmog/24/1/1748.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Ryada op 19-07-2018 15:56 ]

• toolkist
  • Niet online
Ondertussen heb ik nog steeds geen idee of ik nou guardian, prot warr of toch nog heel misschien brewmaster/protpala wil gaan spelen...

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:53
toolkist schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:08:
Ondertussen heb ik nog steeds geen idee of ik nou guardian, prot warr of toch nog heel misschien brewmaster/protpala wil gaan spelen...
Of Vengeance DH/Blood DK? >:)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• toolkist
  • Niet online
*snip*
Kapoen schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:13:
[...]

Of Vengeance DH/Blood DK? >:)
Die zeker niet, vind ik niet lekker spelen.

[ Voor 77% gewijzigd door Geronimous op 19-07-2018 21:40 ]

• EnigmaNL
*snip* om verdere reacties te voorkomen knip ik deze ook weg, eigenlijk hetzelfde verhaal. Als je vindt dat je het niet waard vind te reageren op een reactie, doe het dan ook niet :)

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 19-07-2018 21:38 ]

• Kapoen
toolkist schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:18:
[...]

Die zeker niet, vind ik niet lekker spelen.
Ieder zijn/haar smaak uiteraard :)

Qua tanks heb ik zelf een voorkeur voor beide 'schild klasses', en de DH vind ik ook wel leuk vanwege de mobiliteit. Van de andere tanks heb ik de DK en Monk ook op 110, en mijn druid 100+. Druid en Monk vind ik de minst leuke op dit moment, misschien verander ik nog van idee in de nieuwe xpac.

• Ryada

Ryada

She/Her

Kapoen schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:32:
[...]

Qua tanks heb ik zelf een voorkeur voor beide 'schild klasses', en de DH vind ik ook wel leuk vanwege de mobiliteit. Van de andere tanks heb ik de DK en Monk ook op 110, en mijn druid 100+. Druid en Monk vind ik de minst leuke op dit moment, misschien verander ik nog van idee in de nieuwe xpac.
Monk veranderd bijna niet in de nieuwe expansion. Het enige wat we hebben gekregen is een slechte defensive in de vorm van Guard, en generfde talents.
Als je het niet leuk vond in Legion zal BfA niet veel anders zijn. (BrewMasters dan)

• Kapoen
Op dit moment is mijn plan qua levelling: pally aan alliance kant en DH aan horde kant. Daarna komt de hele zwik alts aan de beurt :)

• toolkist
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:32:
[...]

Puur qua tanken vind ik warrior t leukste, offspecs daarvan vind ik alleen niet zo. Pala denk ik net 2e, maar retri vind ik nog minder dan arms/fury. Alle specs samen neig ik meer naar monk of dudu. Monk = 3 leuke specs, dudu ook allleen vind ik resto niks. Maar druid heeft dan wel weer een ranged spec. Keuzes.......

• Kapoen
toolkist schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:55:
[...]

Puur qua tanken vind ik warrior t leukste, offspecs daarvan vind ik alleen niet zo. Pala denk ik net 2e, maar retri vind ik nog minder dan arms/fury. Alle specs samen neig ik meer naar monk of dudu. Monk = 3 leuke specs, dudu ook allleen vind ik resto niks. Maar druid heeft dan wel weer een ranged spec. Keuzes.......
Retribution heeft inderdaad hoogtes en laagtes per xpac lijkt het wel. Buiten Legion heb ik alleen in WotLK echt genoten van deze spec. Ik hoop dat het deze keer wel 'a keeper' wordt of dat ik weer richting de andere plate klasses moet kijken voor mijn 2h melee fix.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:11
Ryada schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:55:
[...]

Die vind ik alleen weer zo 'casual' ogen, als in die hebben zo veel mensen al.
Maar ik wil ook nog een paar andere transmogs zodat ik niet zoals nu al een aantal maanden naar dezelfde zit te staren.

Ik ben atm deze aan het farmen:
[afbeelding]
Cool! Welke is dat?

• Ryada

Ryada

She/Her

• EnigmaNL
Kapoen schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:03:
[...]

Retribution heeft inderdaad hoogtes en laagtes per xpac lijkt het wel. Buiten Legion heb ik alleen in WotLK echt genoten van deze spec. Ik hoop dat het deze keer wel 'a keeper' wordt of dat ik weer richting de andere plate klasses moet kijken voor mijn 2h melee fix.
Unholy Death Knight is erg leuk, zelfs na de pre-patch. Army of the Dead en Apocalypse tegelijk poppen blijft mooi.

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:06

Roshnak

PSN: Roshgill

icemotion schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:27:
[...]

Waarom zou je wachten? De pre-patch is vaak een goede manier om nog even wat gear te verzamelen voor de nieuwe expansion uit is.. en als je de quests doet rondom de Teldrassil (aka het pre-patch event) dan krijg je daar een mount voor die na de launch van BfA niet meer te krijgen is.
Weet niet hoelang dat nog duurt maar zit nog 3 weken in Maleisië, was van plan om daarna weer te starten. Ik denk op een nieuwe server , iemand die een goede server kent? Ik speel graag als Alliance
Roshnak schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 03:21:
[...]
, iemand die een goede server kent? Ik speel graag als Alliance
Silvermoon is de grootste Alliance server zo ver mij bekend is.
Zou daar naar toe gaan

FUMES et CARNES

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Heb altijd met veel plezier op Frostmane gespeeld als Alliance. Geen idee hoe de community daar nu is. Silvermoon had wel altijd queues (voor Cataclysm iig).

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Roshnak schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 03:21:
[...]

Weet niet hoelang dat nog duurt maar zit nog 3 weken in Maleisië, was van plan om daarna weer te starten. Ik denk op een nieuwe server , iemand die een goede server kent? Ik speel graag als Alliance
https://realmpop.com/eu.html
ever sorteren (onderaan) op Alliance players.

4 on top:
Silvermoon
Outland
Ravencrest
Sylvanas

; let op, op deze servers zitten bijna geen Horde spelers, dus een Horde hier aanmaken is te sterkste af te raden.

als je wil RP'en (of gewoon een goede community wil) is Argent Dawn is erg aan te bevelen.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:12
Ach het aangepaste levelen heeft ook wel weer wat toch?

Ik ben een jaar afwezig geweest en nu net na de patch begonnen met het lvlen van mijn monk (lvl 90) en ging 3x dood bij de eerste paar quests in Draenor.. 8)7

Was even behoorlijk wennen maar ik vind dat hiervoor het levelen ook wel een beetje een wassen neus was omdat het zo makkelijk ging..

Na de eerste frustraties wordt je nu wel gedwongen je class sneller en beter te leren kennen (in mijn geval), in plaats van dat je 10/20 levels lang op 4 buttons drukt en je max level bent.. ;)

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:06

Roshnak

PSN: Roshgill

Iedereen bedankt voor de reacties, ik zal alles na m'n vakantie even bekijken of ik een character ga transferen(?) Of een nieuwe ga maken. Dan ook maar even goed lezen wat er allemaal veranderd is / nog gaat veranderen.
Grimmie187 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 08:44:

Ik ben een jaar afwezig geweest en nu net na de patch begonnen met het lvlen van mijn monk (lvl 90) en ging 3x dood bij de eerste paar quests in Draenor.. 8)7

Was even behoorlijk wennen maar ik vind dat hiervoor het levelen ook wel een beetje een wassen neus was omdat het zo makkelijk ging..

Na de eerste frustraties wordt je nu wel gedwongen je class sneller en beter te leren kennen (in mijn geval), in plaats van dat je 10/20 levels lang op 4 buttons drukt en je max level bent.. ;)
Dat is ook wel de kracht, je leert je class nu een stuk beter kennen. Het is niet meer het faceroll naar max en dan "Shit hoe werkt m'n class eigenlijk".

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 00:27
Kapoen schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:47:
Op dit moment is mijn plan qua levelling: pally aan alliance kant en DH aan horde kant. Daarna komt de hele zwik alts aan de beurt :)
Dat zal bij mij ook wel het geval zijn aan alliance kant, horde heb ik geen alts die het noemen waard zijn :P
Wellicht dat het eerst mn demonhunter wordt, zodat ik mining/herbs kan verzamelen, en op die manier wellicht nog een zakcentje kan verdienen voor de rest vd expansion.

Ik heb verder alle classes inmiddels op 110, dus de keuze is reuze, moet zeggen dat monk mij ook wel bevallen is als tank, wellicht dat die ook wat hoger op het lijstje komt te staan om te levelen

Ik denk dat mijn lijstje voor nu zal beginnen met:
- Paladin/Demonhunter
- Monk
- Hunter
- Rogue
- Warrior
- Druid
- DK
- dan als laatste de clothies (waar zou mn voorkeur liggen :+ )

Draenor ben je zo doorheen als je treasures gaat rapen (werkt overigens alleen redelijk vlot als je flying unlocked hebt in Draenor...)

Ik heb op mn monk de initiele quests voor mn Garrison gedaan, en wat quests in SMV, daarna met name treasures verzameld + wat bonus objectives. 8 levels verder door naar Legion en verder levelen dmv invasions.

[ Voor 35% gewijzigd door EelcoB op 20-07-2018 09:03 ]

• Akaendra
Dat hoefde ook niet, je kunt en snel levellen en je rotatie moeten gebruiken ipv de grind die het nu een beetje geworden is.

Overigens de m+ chest heeft voor alle characters 1k essences, dus dan kun je sowieso je BiS legendary gaan aanschaffen als je die nog niet hebt :)

Verwijderd

Kun je ook op een dummy doen, of een instance spelen. :P Snap nooit waarom je alleen je class zou leren kennen als iets mega moeilijk is, je bent er toch gewoon met je hoofd bij?

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11 09:08

Tijn96

In speed we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:05:
[...]
Kun je ook op een dummy doen, of een instance spelen. :P Snap nooit waarom je alleen je class zou leren kennen als iets mega moeilijk is, je bent er toch gewoon met je hoofd bij?
Nou eerst, met die one hit wonders, was ik er met mijn hoofd niet perse bij moet ik zeggen.

Overigens moet ik zeggen dat ik lvl'en uberhaupt geen zak aan vind. Hierdoor zal ik nooit veel alts hebben. Dus als het aan mij ligt mag het idd allemaal sneller. Aan de andere kant: zoals het nu is, is het mij ook goed. Daarom doe ik het met heirlooms. Gaat het tenminste iets sneller :+

Tevens vind ik het fijn dat dungeons nu uitdagender zijn. Zo leer je je class idd sneller kennen en wordt het niet tot lvl 110 (dadelijk 120) een faceroll

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:12
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:05:
[...]
Volgens mij is het nog steeds niet mega moeilijk maar ik zeg ook nergens dat dat de enige manier is om je class te leren kennen?

In mijn specifieke geval wel omdat ik Monk nog niet zo goed ken en dan is het juist een bijkomstig voordeel dat ik nu gedwongen wordt mijn class beter te leren kennen tijdens het levelen :)

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Hebben jullie dit ook gehad. Had dinsdagavond voor prepatch een mythic 15 + gehad, maar na de reset krijg je dan toch een chest? Nu heb ik net als iedereen wel 1000 essences en een keystone gehad, maar je hoort toch ook iets anders te krijgen?

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• hmr

hmr

Speedy55 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:07:
Hebben jullie dit ook gehad. Had dinsdagavond voor prepatch een mythic 15 + gehad, maar na de reset krijg je dan toch een chest? Nu heb ik net als iedereen wel 1000 essences en een keystone gehad, maar je hoort toch ook iets anders te krijgen?
Heb je al gekeken naar de patch notes? Niemand krijgt loot ivm de veranderingen die ze hebben doorgevoerd. In ruil daarvoor krijgt iedereen 1000 essence (free lego).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• chrissie469
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 16-10 11:06
Ik wil na 4 jaar weer beginnen met WoW, is er veel veranderd?

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

chrissie469 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:19:
Ik wil na 4 jaar weer beginnen met WoW, is er veel veranderd?
ja

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• chrissie469
8)7 bedankt...

[ Voor 120% gewijzigd door chrissie469 op 20-07-2018 10:25 ]

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Ja nee oprecht. ik ben zelf na ong 2 jaar weer teruggekomen en ik ben nog lang niet up to date met wat er allemaal verandert is. Dat wordt of inlezen of jezelf in het diepe gooien mocht je het weer willen spelen

• chrissie469
Tijn96 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:24:
[...]

Ja nee oprecht. ik ben zelf na ong 2 jaar weer teruggekomen en ik ben nog lang niet up to date met wat er allemaal verandert is. Dat wordt of inlezen of jezelf in het diepe gooien mocht je het weer willen spelen
okee ja snap ik, heb wel informatie gezocht maar wordt er niet echt wijzer van :?

dus zocht iemand die mij weer een beetje op gang kon helpen O-)

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

chrissie469 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:26:
[...]

okee ja snap ik, heb wel informatie gezocht maar wordt er niet echt wijzer van :?

dus zocht iemand die mij weer een beetje op gang kon helpen O-)
Ik zou zeggen: begin weer, join de discord en stel gaandeweg de vragen die je hebt

• chrissie469
Tijn96 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:26:
[...]

Ik zou zeggen: begin weer, join de discord en stel gaandeweg de vragen die je hebt
ga ik doen! dankje *O*

zijn er nog servers waarvan je denkt daar moet je naartoe?

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

chrissie469 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:28:
[...]

ga ik doen! dankje *O*

Faction: Horde
Server: Draenor
Guild: BeNeleague (mits je door het selectieproces en de ontgroening komt)

• Ryada

Ryada

She/Her

chrissie469 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:28:
[...]

ga ik doen! dankje *O*

Meeste mensen van hier spelen Horde op Draenor in de guild die Tijn aangaf.
Maar er zijn ook een paar die Alliance spelen Silvermoon/Sylvanas

• Carthrax
  • Laatst online: 11-11 11:56
Al die hordies hier, pure ellende: Go Gnome of Go Home! ;)
Speelt iemand hier een ret paladin ?
Heb gisteren een hele tijd met iemand in de beta gespeeld en die vloog echt door alles heen.

Unholy DK en Ret pally is wel een erg leuke combinatie btw :)

[ Voor 20% gewijzigd door Iusedto op 20-07-2018 10:41 ]

FUMES et CARNES

• Ryada

Ryada

She/Her

Carthrax schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:39:
Al die hordies hier, pure ellende: Go Gnome of Go Home! ;)
Wilt u niet zo respectloos doen tegenover de vrijheid van meningsuiting die wij Pandaren hebben, wij accepteren elkaars keuze omtrent het kiezen van de factie waar wij ons willen aansluiten. :P

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:12
Hoe werkt het eigenlijk met guilds binnen verschillende realms? Moet je in elkaars battlegroup zitten om in de guild te kunnen komen?
Knul schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:44:
Hoe werkt het eigenlijk met guilds binnen verschillende realms? Moet je in elkaars battlegroup zitten om in de guild te kunnen komen?
De realms moeten connected zijn, volgens mij is het wel zo dat alleen realms geconnect kunnen worden in dezelfde battlegroup maar het is niet zo dat een hele battlegroup alle realms aan elkaar connect.
Iusedto schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:40:
Speelt iemand hier een ret paladin ?
Heb gisteren een hele tijd met iemand in de beta gespeeld en die vloog echt door alles heen.

Unholy DK en Ret pally is wel een erg leuke combinatie btw :)
Ik was gister zo verveeld dat ik men warlock weer eens heb opgepakt :P Afflication kreeg ik geen damage uit, destro wel :D Maar goed het is ook hele lage warlock aan gear (als in geen legendaries of dergelijk). Ik heb wle Retri heel even gespeeld maar die lijd aan hetzelfde.

[ Voor 39% gewijzigd door Kadardar op 20-07-2018 10:49 ]

Man man man... even de tijd genomen om een beetje te spelen met m'n (@Carthrax) - gnome - warrior in Outlands (levelen) en het is echt heerlijk! Wat voelt het ontzettend goed om met fury spec te spelen. I LOVE IT <3

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

RustStorm schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:48:
Man man man... even de tijd genomen om een beetje te spelen met m'n (@Carthrax) - gnome - warrior in Outlands (levelen) en het is echt heerlijk! Wat voelt het ontzettend goed om met fury spec te spelen. I LOVE IT <3
Fury is een ...beest van een spec idd.
Zou bijna een male Orc fury warrior maken en hem Beest noemen :)
Kadardar schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:47:
[...]
Ik was gister zo verveeld dat ik men warlock weer eens heb opgepakt :P Afflication kreeg ik geen damage uit, destro wel :D Maar goed het is ook hele lage warlock aan gear (als in geen legendaries of dergelijk). Ik heb wle Retri heel even gespeeld maar die lijd aan hetzelfde.
Afli is meer vh zelfde imo. Dik in orde maar niets schokkends. Destro is pew pew en erg leuk:)
Kan nog niet zo wennen aan de nieuwe Demo maar dat is 100% mijn schuld hehe

[ Voor 39% gewijzigd door Iusedto op 20-07-2018 10:52 ]

FUMES et CARNES

• Akaendra
Destro is weinig veranderd, maar nog altijd leuk. Ben in ieder geval blij dat life tap niet meer bestaat. Moet nog even uitvogelen hoe mijn rotatie nu zit, en nog wat nieuwe weakauras maar die komen wel in de loop van de tijd wel.

Geen idee wat die Demonic Tyrant is maar dat is Demo en daar heb ik zo weinig interesse in door dingen uit het verleden dat ik dat maar laat voor wat het is ;P

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:59

koelebobes

Wen BTC €100K

Iusedto schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:50:
[...]

Fury is een ...beest van een spec idd.
Zou bijna een male Orc fury warrior maken en hem Beest noemen :)

[...]

Afli is meer vh zelfde imo. Dik in orde maar niets schokkends. Destro is pew pew en erg leuk:)
Kan nog niet zo wennen aan de nieuwe Demo maar dat is 100% mijn schuld hehe
Ik ben net begonnen met het levelen van mijn 95 Warlock naar 110. Hij is nu Afli maar is Destro leuker ? :D Ik moet en keuze gaan maken.

BTC €94.837,08

koelebobes schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:28:
[...]
Ik ben net begonnen met het levelen van mijn 95 Warlock naar 110. Hij is nu Afli maar is Destro leuker ? :D Ik moet en keuze gaan maken.
Dat kan ik niet bepalen (niemand kan dat eerlijk gezegd)
Kies wat je leuk vind en dan komt de rest vanzelf wel.

FUMES et CARNES

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:55
Afgelopen dagen wat tijd gestoken om mijn prot paladin door Legion heen te krijgen.
Inmiddels bezig met de class hall om de mount te krijgen.

Prot paladin speelt lekker soepel en ook met een laag iteml lvl van 180 speelt hij net zo lekker als mijn prot warrior van 207.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Ik heb vorige maand een warlock gelevelt naar 110 vanaf scratch. Alleen maar affliction, maar vond het een hele saaie spec. Dot, dot, dot, drainsoul. Nog niet gespeeld sinds prepatch gezien ik bezig ben met halen van classmount op DH. Hoop dat het leuk is. Demo ziet er heeeeeeeeeeeeeel tof uit met 1miljoenmiljard demons. Destro nog nooit gespeeld.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-10 15:08

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

ye-roon schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:50:
Ik heb vorige maand een warlock gelevelt naar 110 vanaf scratch. Alleen maar affliction, maar vond het een hele saaie spec. Dot, dot, dot, drainsoul. Nog niet gespeeld sinds prepatch gezien ik bezig ben met halen van classmount op DH. Hoop dat het leuk is. Demo ziet er heeeeeeeeeeeeeel tof uit met 1miljoenmiljard demons. Destro nog nooit gespeeld.
Heb sinds dat ik destruction speel een stuk meer lol aan me warlock. Ook in pvp is het gewoon fun om mee te spelen. Ook van 0 tot 110 affliction gespeeld.

• 038Zwolle
Ik was ook enthousiast door Demonology, maar sinds de pre patch ben ik toch afgehaakt. Al die demons om me heen vind ik eerder irritant dan vet. Destruction vind ik wel gaaf . Die Chaos bolt ziet er prima uit.

Ik ga Warrior DK Mage en Warlock levelen en kies dan van de plate en cloth dragers 1 uit. Kijken welke het meest bevalt op 120
Persoonlijk zou ik wel eens een Healer alt willen spelen naast mijn Main voor BfA.
Geen idee welke want ik heb sinds Vanilla nooit meer gehealed :)

FUMES et CARNES

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:59

koelebobes

Wen BTC €100K

ye-roon schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:50:
Ach ik dacht al dat ik wat fout deed maar dit is inderdaad de rotation en voelt heel erg als een under powered shadow priest

BTC €94.837,08

koelebobes schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 16:40:
[...]

Ach ik dacht al dat ik wat fout deed maar dit is inderdaad de rotation en voelt heel erg als een under powered shadow priest
Huidige class balancing is niet echt bepaald iets waar je nu op moet gaan kijken om een spec te spelen tbh. Vind iets wat je ligt en blijf erbij, het huidige class systeem is gebalanceerd rond de Hearth of Azeroth (basicly je nieuwe artifact maar dan 1 item voor al je specs en kleine increases) en je raad het al... die krijg je pas 14 augustus met een quest. :+

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:55
Ik ga ook weer spelen! Na ruim 2 jaar gestopt te zijn ga ik de game zo straks aanschaffen!
Ik kom ook op de horde (Draenor) server, ook al heb ik al mijn 9 andere characters op Bloodscalp server staan..... Ik speel horde uiteraard.
Mijn main was altijd druid en shaman dus twijfel wel van wat zal ik doen....

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 26 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.