Misschien is het veranderd maar ik had em direct gekregen én geactiveerd in mn blizzard account.Oxigeon schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:51:
[...]
Toch zeggen ze ook hier dat je de code/key pas krijgt zodra de game gereleased is
Ik zou zeggen, liever 10 meer euro naar een goede dev dan ook maar 1 euro naar zo'n shady keysite.Oxigeon schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:45:
Maar om nu 10euro extra te betalen via de battle.net website vind ik ook weer wat absurt
Die zijn volgens mij niet meer te koop.Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 11:03:
Koopt hier wel eens iemand TGC packs? Zo ja, waar kan je ze het beste aanschaffen?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
https://www.instant-gamin...craft-battle-for-azeroth/Oxigeon schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:45:
Ben toch eens aan het kijken om BfA aan te schaffen. Helaas is deze op nog geen een keysite te verkrijgen. Deze wordt dan pas geleverd op de dag van release. Ergens rond 13 of 14 augustus. Maar om nu 10euro extra te betalen via de battle.net website vind ik ook weer wat absurt
Word gelijk geleverd.
Gister avond mijn rogue geleveld, tot nu toe erg leuk! Kleine twee uurtjes en 20 levels verder moest ik stoppen i.v.m. werk. Wie kan mij een inviten verschaffen tot de tweakers guild vanavond. @Assix ben jij inmiddels al onderdeel van de guild?
24ste voor USA, 25ste voor EUOccy schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:31:
Die BFA pre quest begint die nu de 24e of voor eu de 25e? bij de weekly reset?
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Dat soort dingen zijn (bijna) altijd op de dag van de maintenance. Dus dat zal in Amerika morgen zijn en voor ons woensdag.Occy schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:31:
Die BFA pre quest begint die nu de 24e of voor eu de 25e? bij de weekly reset?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Iedereen zou moeten kunnen inviten in de guild. Even een `/who BeNeLeague` doen en iemand voor een invite vragen.JDdeV1992 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:31:
Gister avond mijn rogue geleveld, tot nu toe erg leuk! Kleine twee uurtjes en 20 levels verder moest ik stoppen i.v.m. werk. Wie kan mij een inviten verschaffen tot de tweakers guild vanavond. @Assix ben jij inmiddels al onderdeel van de guild?
Assix zit er ondertussen in
Steam: Ryada.
Top ga ik dat vanavond is even doen! Ben ik weer een stap dichter bij de gezelligheid! Nu alweer zin om WoW te doen, frustreren dat ik nog even op mijn werk zit to half 6 en daarna nog ga sporten.Ryada schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:33:
[...]
Iedereen zou moeten kunnen inviten in de guild. Even een `/who BeNeLeague` doen en iemand voor een invite vragen.
Assix zit er ondertussen in
Ben sinds paar weekjes weer begonnen. Heb nu mijn Paladin ook op lvl 110 zitten.
110: Priest, Paladin, Monk nu. Ik wil eigenlijk nog een Warlock of Hunter naar level 110 knallen... kan nog niet kiezen. Ik ben van origine een PVP'er.. maar vind PVE ook prima.
110: Priest, Paladin, Monk nu. Ik wil eigenlijk nog een Warlock of Hunter naar level 110 knallen... kan nog niet kiezen. Ik ben van origine een PVP'er.. maar vind PVE ook prima.
ik ga vanavond ook even de invite vragen voor de guildJDdeV1992 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:42:
[...]
Top ga ik dat vanavond is even doen! Ben ik weer een stap dichter bij de gezelligheid! Nu alweer zin om WoW te doen, frustreren dat ik nog even op mijn werk zit to half 6 en daarna nog ga sporten.
Een hoop mensen die weer gaan beginnen is altijd leuk om te zien 
Zit er zelf aan te denken om te stoppen met te spelen in de alpha/beta anders blijven er weinig verassingen meer over ben ik een beetje bang.
Heb net mijn sub weer geactiveerd en zal mijn toekomstige main maar gaan voorbereiden op BfA
Zit er zelf aan te denken om te stoppen met te spelen in de alpha/beta anders blijven er weinig verassingen meer over ben ik een beetje bang.
Heb net mijn sub weer geactiveerd en zal mijn toekomstige main maar gaan voorbereiden op BfA
FUMES et CARNES
Jammer genoeg is er niet zo gek veel te doen in wow op 't moment. Heb besloten disc priest te mainen voor pve en fury warrior voor pvp. Maar buiten oude raids soloen voor gold en mounts, heb ik niet zo veel te doen op het moment.
Invinsible nu al ruim 4 jaar aan het farmen, honderden runs achter de rug en nog altijd geen drop
.
Invinsible nu al ruim 4 jaar aan het farmen, honderden runs achter de rug en nog altijd geen drop
Jazeker, heb al een invite gekregen. BedanktJDdeV1992 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:31:
Ik wil ook wel joinen. Afgelopen weekend mijn account weer geactiveerd en besloten mijn priest verder te levelen.
Ik zie alleen nu niemand on-line als ik /who BeNeLeague doe krijg 0 players total.
Ik zie alleen nu niemand on-line als ik /who BeNeLeague doe krijg 0 players total.
[ Voor 27% gewijzigd door HyperActivE op 23-07-2018 13:32 ]
Verwijderd
Ben ook gisteren begonnen met mount farmen. Best leuk! Had de mount van magisters' terrace in 1 keer.Zironako schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:17:
Jammer genoeg is er niet zo gek veel te doen in wow op 't moment. Heb besloten disc priest te mainen voor pve en fury warrior voor pvp. Maar buiten oude raids soloen voor gold en mounts, heb ik niet zo veel te doen op het moment.
Invinsible nu al ruim 4 jaar aan het farmen, honderden runs achter de rug en nog altijd geen drop.
Nice.Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:32:
[...]
Ben ook gisteren begonnen met mount farmen. Best leuk! Had de mount van magisters' terrace in 1 keer.
Ik heb invincible nog altijd niet na weet ik hoeveel runsRustStorm schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:33:
[...]
Nice.leuk hoor, mounts farmen... maar kan ook rete frustrerend zijn.
Is het eigenlijk zo dat er maar 3 nieuwe zones zijn? Welja, eigenlijk 6, maar afhankelijk van je faction doe of speel je maar in 3?
Je levelt van 110-120 in 3 ja, maar endgame content is gewoon in alle 6. Zover ik begreep danSideShow schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:42:
Is het eigenlijk zo dat er maar 3 nieuwe zones zijn? Welja, eigenlijk 6, maar afhankelijk van je faction doe of speel je maar in 3?
Ja, je levelt in 3 gebieden in een volgorde die je zelf kunt kiezen.SideShow schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:42:
FUMES et CARNES
Ok, bedankt. Ik hoop dat het allemaal wat vlakker is dan in Legion; niks die me meer irriteert dan geen enkel idee hebben hoe ergens moet geraken. Of van een berg vallen. Of in de verkeerde cave zitten. Of niet naar omhoog kunnen. Of op het verkeerde plateau.
Misschien hebben we dan ook die onzin als "gust of wind" en die whistle niet meer nodig.
Misschien hebben we dan ook die onzin als "gust of wind" en die whistle niet meer nodig.
[ Voor 19% gewijzigd door SideShow op 23-07-2018 13:51 ]
Weet niet of wowhead dan nog klopt want er is er nu toevallig 1 bezig voor nog 2.5 uur ofzo.. vaak zijn er 2 per dagBlackMage schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:43:
[...]
Dat ziet er zeker uit als iets wat het proberen waard is
Als ik wowhead mag geloven is de volgende invasion om 18:30 vandaag?
De volgende is om 5 uur in de ochtend morgen.Ricmaniac schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:52:
[...]
Weet niet of wowhead dan nog klopt want er is er nu toevallig 1 bezig voor nog 2.5 uur ofzo.. vaak zijn er 2 per dag
(@BlackMage waarschijnlijk staat de website op US ingesteld, ipv EU)
Met de huidige hitte is het gamen om die tijd waarschijnlijk een stuk beter te doenRustStorm schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:04:
[...]
De volgende is om 5 uur in de ochtend morgen.
FUMES et CARNES
gewoon een airco ophangen hahaIusedto schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:13:
[...]
Met de huidige hitte is het gamen om die tijd waarschijnlijk een stuk beter te doen
Wacht maar tot je bij die paar komt die gewoon weigeren te droppenVerwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:32:
[...]
Ben ook gisteren begonnen met mount farmen. Best leuk! Had de mount van magisters' terrace in 1 keer.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Hm 2 dagen verder maar ik heb nog steeds men DK niet meer gelogged.... Weet niet hoeveel twijfel ik nog moet hebben maar er is toch wel een kans dat ik Pala wil gaan mainen voor BfA.
Ik had wel wat voordelen en nadelen opgeschreven maar dat is de gebruikelijk switch van in feite alles hebbend naar niets meer hebbend. men DK heb ik altijd er naast gehouden en al switch ik pala dan blijft het me eerste directe alt.
Voordelen van me DK:
Ik heb eigenlijk nog 2 classes die ik graag wil testen in de prepatch
Men oude vertrouwde Feral en WW Monk. Misschien als ik er 4 naast elkaar kan leggen dat ik beter kan afstrepen. Heb zo voor vermoeden dat de WW monk bijna direct afvalt, ik heb nooit echt iets met die spec gehad en aangezien ik DPS main is dat men belangrijkste spec die ik leuk moet vinden.
Warrior valt voor mij af, ik heb echt helemaal niets met die class.
Wellicht heeft iemand een goed voordeel die ik nog niet heb opgenoemd die doorslag gevend is?
Ik had wel wat voordelen en nadelen opgeschreven maar dat is de gebruikelijk switch van in feite alles hebbend naar niets meer hebbend. men DK heb ik altijd er naast gehouden en al switch ik pala dan blijft het me eerste directe alt.
Voordelen van me DK:
- Gratis wapen enchant, wat gold wijze erg lekker is op de lange termijn.
- Ik blijf back up tank, waarschijnlijk is de DK in alle opzichten de betere tank van de 2 aangezien Blood dks altijd godlike zijn geweest voor tanking en ik niet verwacht dat dat in BfA zou veranderen kijkend naar wat mensen zeggen over tanking.
- Hoef niet bepaalde professions (bijv. fishing) vanaf 0 opnieuw te levellen.
- Raid team variatie
- Veel meer utility die levens kan redden. hands, shields, blessings)
- Betere spambare healing voor mezelf + healing op insta cast (indien nodig voor beide). Nu kunnen we natuurlijk een discussie gaan starten dan had de healer beter moeten healen waar je opzich gelijk in kunt hebben. Maar progress maken mensen nou eenmaal fouten en als ik een fout kan opvangen met een heal of wat heals op menzelf zie ik daar geen nadeel in.
Ik heb eigenlijk nog 2 classes die ik graag wil testen in de prepatch
Men oude vertrouwde Feral en WW Monk. Misschien als ik er 4 naast elkaar kan leggen dat ik beter kan afstrepen. Heb zo voor vermoeden dat de WW monk bijna direct afvalt, ik heb nooit echt iets met die spec gehad en aangezien ik DPS main is dat men belangrijkste spec die ik leuk moet vinden.
Warrior valt voor mij af, ik heb echt helemaal niets met die class.
Wellicht heeft iemand een goed voordeel die ik nog niet heb opgenoemd die doorslag gevend is?
[ Voor 9% gewijzigd door Kadardar op 23-07-2018 15:52 ]
Het viel me trouwens op dat ik enorme FPS drops krijg bij Isle of Conquest. Voornamelijk wanneer je met z'n allen clashed in het midden.. maar daar buiten is het ook niet echt lekker. Zou mijn gtx 1070, 16 gb ram en i5 7600 toch geen problemen mee moeten hebben?
Wat heb je zelf geprobeerd en opgezocht? Wat geven andere mensen aan of wil je dat wij jouw probleem gaan oplossen? Daarbij geef je totaal geen informatie over hoe je WoW draait.overdoseh schreef op maandag 23 juli 2018 @ 16:56:
Het viel me trouwens op dat ik enorme FPS drops krijg bij Isle of Conquest. Voornamelijk wanneer je met z'n allen clashed in het midden.. maar daar buiten is het ook niet echt lekker. Zou mijn gtx 1070, 16 gb ram en i5 7600 toch geen problemen mee moeten hebben?
Er zit namelijk een groot verschil tussen 1080@60, 1080@144 en 4K@60 ook voor WoW. Dan zijn er nog 20 opties onder Esc - System en daaronder nog Advanced tab met een berg opties.
Is dat incl. de 110 boost ? Ga uit van wekDidierB schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:05:
[...]
https://www.instant-gamin...craft-battle-for-azeroth/
Word gelijk geleverd.
De 110 boost is beschikbaar zodra je de code activeert op je Blizzard Account.Tribunus schreef op maandag 23 juli 2018 @ 17:58:
Is de 110 boost direct beschikbaar, of op de dag van launch, ik neem aan het laatste?
Dus koop de game van Blizz (dan is het direct geactiveerd) of je koopt de game van een serial website, wacht op de key, voert de key in in je blizzard account en dan heb je je boost beschikbaar.
Worst case moet je eerst opnieuw inloggen, dat heb ik nooit getest eerlijk gezegd aangezien ik al uitgelogd was toen ik de game kocht.
Weet iemand heeeel toevallig een nog actieve wat grotere NL Alliance guild? Voor een beetje casual leveling?
Sinds kort de game weer opgepakt maar alles waar ik vroeger in zat is nu redelijk dood.
Heb trouwens mijn meeste ally chars op defias brotherhood, enkele op silvermoon en outland maar vind het wel leuk om opnieuw te levelen.
Sinds kort de game weer opgepakt maar alles waar ik vroeger in zat is nu redelijk dood.
Heb trouwens mijn meeste ally chars op defias brotherhood, enkele op silvermoon en outland maar vind het wel leuk om opnieuw te levelen.
Niets...
Ik ben de halve dag al zoet geweest met het kijken naar verschillende guides en welke class goed presteert in BfA etc. Vind het erg lastig om een "main" te kiezen. Heb niet echt veel tijd om te spelen, dus meerdere classes levelen is ook niet wat. Lastige keus.. Probleem is ook dat ik geen voorkeur heb voor melee of ranged.
Enige waar ik wel een beetje mee zit is dat ik wel een class zoek welke goed in de groep ligt, moet dus niet obsolete zijn. Is dat nu voor elke class ook zo?\
En hoelang moet men tegenwoordig uittrekken voor het levelen van 0-110 ?
Enige waar ik wel een beetje mee zit is dat ik wel een class zoek welke goed in de groep ligt, moet dus niet obsolete zijn. Is dat nu voor elke class ook zo?\
[ Voor 7% gewijzigd door Tribunus op 23-07-2018 18:45 ]
Om een class te kiezen die goed in een groep ligt zou je eerst moeten weten hoe die groep eruit ziet en wat het doel is van die groep. In raids kan een class heel goed zijn maar zodra je gaat in de richtring van PvP zou het zo maar kunnen zijn dat die class niet goed is in 2 vs 2 maar misschien wel in 3vs 3 of rated battleground. Probeer eerst uit te stippelen welke kant je op wilt, zoek daarna een groep en kijk wat ze nodig hebben. Als jij dat leuk vind om te spelen dan zou ik ervoor gaan, bij twijfel probeer nog even door of geef het op. Want uiteindelijk zou je op een lange termijn met die character moeten spelen en als je dan je zelf niet lekker voelt met een class is de lol er snel van af en begint de game als een soort karwei te worden ipv een spelletje.Tribunus schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:44:
Ik ben de halve dag al zoet geweest met het kijken naar verschillende guides en welke class goed presteert in BfA etc. Vind het erg lastig om een "main" te kiezen. Heb niet echt veel tijd om te spelen, dus meerdere classes levelen is ook niet wat. Lastige keus.. Probleem is ook dat ik geen voorkeur heb voor melee of ranged.
levelen zo tussen de 4 a 6 dagen, misschien 7 als je op verken tour gaat en dan bedoel ik als in played time. Dus letterlijk 24 uur ingelogd zijn en levelen. Je kunt dit checken met /played
En ik post eerder vandaag bovenstaande... ben ik thuis, open ik curse client (Twitch tegenwordig) en RothUI staat als update in de lijst... of course...RustStorm schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:33:
Voor deze patch uit was gekomen gebruikte is RothUI. Vond het een toffe UI om mee te spelen. EChter, deze wordt niet meer geupdate en zorgt voor een hoop gedoe ingame. Dus ben afgestapt van RothUI en speel nu, ja ja, gewoon met de standaard UI van Blizzard. En ik moet zeggen: dat bevalt me meer dan prima.
Overigens, project van komende dagen/weken: het verkrijgen van de volgende mounts... Brilliant Direbeak, Predatory Bloodgazer, Viridian Sharptalon en de Snowfeather Hunter
[ Voor 27% gewijzigd door RustStorm op 23-07-2018 20:04 ]
Zonder veel te spoileren..... Reken er maar niet op en zorg dat je genoeg goblin gliders hebtSideShow schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:50:
Ok, bedankt. Ik hoop dat het allemaal wat vlakker is dan in Legion; niks die me meer irriteert dan geen enkel idee hebben hoe ergens moet geraken. Of van een berg vallen. Of in de verkeerde cave zitten. Of niet naar omhoog kunnen. Of op het verkeerde plateau.
NopeKadardar schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:43:
Wat ga je doen in BfA en dan een lijst maken ?
Min/max'er ?: dan is druid nr 1 hehe. (4 specs onder 1 dak)
Wil je er van elke spec 1 ?: dan zijn monk, palladin weer een goede keuze
(healer/dps en tank)
En kan je niet kiezen dan gewoon frost/blood DK.
...en als je echt eens heel wat anders wilt dan je normale keuze (DK) dan zou ik warrior aanraden
FUMES et CARNES
Warrior (fury) is nou niet heel enorm anders dan Frost DK.Iusedto schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:45:
[...]
Nope
(healer/dps en tank)
...en als je echt eens heel wat anders wilt dan je normale keuze (DK) dan zou ik warrior aanraden
Als je dan iets heel anders wil dan een DK maar wel melee, pak dan een combo point class
Wel goed lezen hoor hehetoolkist schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:51:
[...]
Warrior (fury) is nou niet heel enorm anders dan Frost DK.
Als je dan iets heel anders wil dan een DK maar wel melee, pak dan een combo point class
Hij zei het volgende :
Vandaar mijn Warrior opmerking lolWarrior valt voor mij af, ik heb echt helemaal niets met die class.
Ik ken hem al wat langer
[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 23-07-2018 20:59 ]
FUMES et CARNES
De enige tip die ik heb is om niet een class te kiezen omdat een of andere bekende youtuber hem hoog op een lijstje heeft gezet.
Niet dat die lijstjes niet kloppen, maar als je op dat "niveau" speelt waar dat boeit dan had je niet eens de vraag gesteld denk ik
Op alles behalve het hoogste niveau (mythic progression etc) is je mentaliteit en inzet als speler 10x zo belangrijk dan welke kleur je naam heeft
Dus kies gewoon wat je leuk vindt.
edit:
De eerste (van de 3) animated short om je alvast te doen hypen voor BFA is vandaag uitgekomen. Als je niks hebt met de lore dan vind je dit niet echt boeiend denk ik, maar het zet de toon voor Kul Tiras, het gebied waar de Alliance gaat levellen
Niet dat die lijstjes niet kloppen, maar als je op dat "niveau" speelt waar dat boeit dan had je niet eens de vraag gesteld denk ik
Op alles behalve het hoogste niveau (mythic progression etc) is je mentaliteit en inzet als speler 10x zo belangrijk dan welke kleur je naam heeft
edit:
De eerste (van de 3) animated short om je alvast te doen hypen voor BFA is vandaag uitgekomen. Als je niks hebt met de lore dan vind je dit niet echt boeiend denk ik, maar het zet de toon voor Kul Tiras, het gebied waar de Alliance gaat levellen
[ Voor 25% gewijzigd door BlackMage op 23-07-2018 21:18 ]
Korte vraag...de druid class mount, kan deze ook gewoon als ground mount gebruikt worden?
Voor zover ik kan vinden is deze alleen als "Travel form" aanwezig en deze past zich aan aan je riding skill.
Voor zover ik kan vinden is deze alleen als "Travel form" aanwezig en deze past zich aan aan je riding skill.
Ga de komende tijd maar Fishing naar max level brengen op mijn warrior. Kijk er niet echt naar uit maar ben er bijna. Meteen maar die watermount halen
FUMES et CARNES
Slecht geslapen? Typische reactie dit weer. Een forum waarbij je je ervaringen niet mag delen. Nee joh, je moet eerst een hele studie naar het probleem gedaan hebben voordat je het hier mag delen. Stel je niet zo aan, ik deel enkel een ervaring.Kadardar schreef op maandag 23 juli 2018 @ 17:09:
[...]
Wat heb je zelf geprobeerd en opgezocht? Wat geven andere mensen aan of wil je dat wij jouw probleem gaan oplossen? Daarbij geef je totaal geen informatie over hoe je WoW draait.
Er zit namelijk een groot verschil tussen 1080@60, 1080@144 en 4K@60 ook voor WoW. Dan zijn er nog 20 opties onder Esc - System en daaronder nog Advanced tab met een berg opties.
Travel form gaat op ground mount snelheid buiten combat. In gebieden waar je mag vliegen zal het op je flying mount snelheid gaan vliegenPannekook schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:33:
Korte vraag...de druid class mount, kan deze ook gewoon als ground mount gebruikt worden?
Ik weet niet hoe het zit als je in combat raakt als je al in ground travel form zit. Waarschijnlijk dropt de snelheid dan naar 40% ipv 100%. Met flying travel form blijf je gewoon vliegen.
Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest, sorry. Hoe de scaling werkt begrijp ik..alleen wat ik nergens terug kan vinden is het volgende:BlackMage schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:44:
[...]
Travel form gaat op ground mount snelheid buiten combat. In gebieden waar je mag vliegen zal het op je flying mount snelheid gaan vliegen
Ik weet niet hoe het zit als je in combat raakt als je al in ground travel form zit. Waarschijnlijk dropt de snelheid dan naar 40% ipv 100%. Met flying travel form blijf je gewoon vliegen.
De class mount van druid is als het ware je nieuwe travelform. Nou is het zo dat travelform zich aanpast aan je riding skill. Als ik bv. geen flying skill heb op Draenor, dan is mijn travelform automatisch mijn ground mount form.
Maar hoe zit dit als je de class mount hebt unlockt. Is deze alleen te gebruiken in gebieden waar ik wel een flying skill bezit of wordt deze als separate mount toegevoegd aan mn journal. Met mn warrior kan ik bijvoorbeeld gewoon mijn class mount summonen en als ground mount gebruiken, kan alleen niet vliegen.
Ik wist niet eens dat alle classes een eigen mount hebben gekregen in LegionPannekook schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:52:
[...]
Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest, sorry. Hoe de scaling werkt begrijp ik..alleen wat ik nergens terug kan vinden is het volgende:
De class mount van druid is als het ware je nieuwe travelform. Nou is het zo dat travelform zich aanpast aan je riding skill. Als ik bv. geen flying skill heb op Draenor, dan is mijn travelform automatisch mijn ground mount form.
Maar hoe zit dit als je de class mount hebt unlockt. Is deze alleen te gebruiken in gebieden waar ik wel een flying skill bezit of wordt deze als separate mount toegevoegd aan mn journal. Met mn warrior kan ik bijvoorbeeld gewoon mijn class mount summonen en als ground mount gebruiken, kan alleen niet vliegen.
Sommigen zijn eigenlijk best wel vet
Vlieg Darkheart Thicket even in en probeer het? Ik vond die travel form echt enorm lelijk, dus ben meteen weer teruggegaan naar de normale travel formPannekook schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:33:
Lijkt er bij de artifact travel form op alsof ie veel te hard tegen een muur aan is gevlogen, zo plat is die kop. Priest class mount heeft precies hetzelfde probleem.
Ik heb super goed geslapen, beter gezegd ik heb uitgeslapen want het was me vrije dag. Ik geef alleen dat er wel meer dan 100 mogelijkheden zijn en aangezien je ook niets deelt wat van belang is hoe moeten wij je dan helpen?overdoseh schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:36:
[...]
Slecht geslapen? Typische reactie dit weer. Een forum waarbij je je ervaringen niet mag delen. Nee joh, je moet eerst een hele studie naar het probleem gedaan hebben voordat je het hier mag delen. Stel je niet zo aan, ik deel enkel een ervaring.
Maar goed, ik zou mijn ervaring delen. Alles draait prima op mijn GTX 980 ook isle of conquest. Geen super harde frame drops dat het onspeelbaar wordt. Blijft zo in de 45+.
Ik heb dat lijstje in de tussentijd gemaakt.Iusedto schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:45:
[...]
Nope
(healer/dps en tank)
Ik had deze criteria opgesteld:
DPs spec met healing mogelijkheden (beetje sterke voor 2v2 arenas). Nou dan maakt de zoektoch eigenlijk nog maar 3 classes. Pala, Monk en Druid. Monk DPS spec heb ik niet veel mee gehad in Legion maar ik wil het weer eens een kans geven. ik ben nu even aan het rond klooien op men Druid als Feral maar ik wou eerst wat weakaruas hebben om mee te testen. Dus zo gecopy paste van Wago.io want ik ga geen heel profiel van scratch opbouwen als ik gewoon iemands werk wat kan bewerken als dat voldoende is, vooral als test pilot.
eerste WA werkte niet, 2de werkt wel maar ik had geen tijd meer om WoW verder te spelen dus dat komt morgen.
Maar goed dat is voor morgen.
Zooo mijn Gnome army heeft er weer een level 110 bij. Vanochtend nog even snel wat Unsullied Leather die kant op gedaan en de gratis legendary erbij. Vanavond maar even besteden aan het gearen van de kleine man.
Verwijderd
ik ben net weer begonnen na een pauze van een jaar, waar krijg je die gratis legendary?Carthrax schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 07:46:
Zooo mijn Gnome army heeft er weer een level 110 bij. Vanochtend nog even snel wat Unsullied Leather die kant op gedaan en de gratis legendary erbij. Vanavond maar even besteden aan het gearen van de kleine man.
Als je een 110 hebt dan kan je in je class hall de Mythic Chest openen, dan krijg je 1000 wakening essences. Die kan je dan weer inleveren bij de blacksmith in Dalaran voor een legendary naar keuze.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 07:55:
[...]
ik ben net weer begonnen na een pauze van een jaar, waar krijg je die gratis legendary?
Monk is in alles redelijk gelijk gebleven maar speelt net even lekkerder.Kadardar schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 00:00:
[...]
Ik had deze criteria opgesteld:
DPs spec met healing mogelijkheden (beetje sterke voor 2v2 arenas). Nou dan maakt de zoektoch eigenlijk nog maar 3 classes. Pala, Monk en Druid. Monk DPS spec heb ik niet veel mee gehad in Legion maar ik wil het weer eens een kans geven.
Ik ben absoluut geen expert in Monks maar zo voelde het bij mij aan. Blijft een superclass imo.
Paladin heb ik even getest, (Ret)
Moet Prot nog testen, misschien vanavond.
Melee Druid kan ik weinig over zeggen, te weinig playtime in de beta gegeven. Kreeg het niet voor elkaar om ook maar verder te spelen. Zo saai (feral/guardian imo) Resto/balance vond ik dan weer wel heel leuk
Gisteren warrior op live naar 800 fishing gebracht en nu nog die mount.
Ook survival hunter is klaar voor BfA. Ga met survival eens de battlegrounds in vanavond. Is zo een leuke spec en ik ben benieuwd hoe het in BG's gaat
[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 24-07-2018 08:15 ]
FUMES et CARNES
Gister even een paar m+ dungeons gedaan op de 3 tanks die ik nog niet heb geprobeerd in prepatch.
Heb nu iig duidelijk mijn lijstje voor bfa
1. Monk
2. Paladin
3. Demon Hunter
4. Warrior
5. Death Knight
6. Druid
En dan voor de geintresseerden ook een uitleg waarom deze volgorde.
Monk:
Speelt gewoon sterk weg net zoals dat het in legion deed. Helaas zitten er wel wat changes in de prepatch die vervelemd zijn zoals:
Kegsmash range is hevig ingekort, black out combo is generfed en onze brewgen is wat vermimderd.
Maar monk speelt nog steeds als monk in legion kwa speelstijl en ik ben er gewoon verliefd op.
Op het moment ook een veel te sterke tank ToV de andere classes, en ik verwacht echt een retuning op monk in 8.1 al dan niet eerder.
Paladin:
Ik had in legion wat problemen met paladin, voornamelijk SotR die melee range only was.
En het feit dat je constant in je consecration moest staan om effectief te spelen.
Die 2 hebben ze in bfa gelukkig opgelost SotR is nu een ranged ability en consecration empowered geen abilities meer.
Dit icm de utility, self heal en cooldowns maken het erg leuk om te spelen en aoe threat is geen probleem.
Demon Hunter:
Komt enigsinds als een verassong voor mij en had een plekje onder DK voor ik het gisteren speelde. Het is 1 van de weinige tanks die veel dps doet maar het komt wel met een nadeel.
In bfa hebben we maar 2 demonspike charges terwijl je om de spec soepel te laten voelen er echt 3 nodig hebt. Voordeel voor DH is dan weer de sigils en het feit dat je een extra arcane torrent erbij krijgt waardoor het waarschijnlijk wel waarde krijgt in m+ van bfa. Ook is de mobility gewoon ongekend.
Warrior:
Dit was een gigantische verassing maar heeft zijn kanttekeningen. Warrior had voor mij boven DH uit kunnen komen ware het niet dat bijna alles op de GCD zit. Hierdoor is de flow niet echt optimaal op 120 en heb je soms het gevoel dat je nutteloze knoppen indrukt. Dit is voor mij het grootste probleem en is ook de main reason dat ik warrior zo laag zet.
Ook is AOE threat een probleem bij warriors, aangezien ze niet genoeg damage doen met hun aoe abilities om genoeg threat te bouwen.
Death knight:
Tja weinig over te zeggen behalve dat self healing is enorm terug gedrongen, super afhankelijk van Haste (mijn grootste probleem met de class), voelt echt heel onstabiel qua threat en survivability.
Moet voor mechanics waar andere tanks alleen AM voor gebruiken af en toe cooldowns gebruiken.
Persoonlijk was DK toch een tegenvaller in prepatch, vanwege bovenstaande redenen. Maar dit kan anders worden in BfA dus er is hoop.
Druid:
Dit is echt niet leuk om te spelen. Je gebruikt 4 knoppen actief en dan nog je ironfur. Ik vind dit niet echt een leuke spec maar opzich inhoudelijk is er niet veel op aan te merken en zie ik ze alsnog als goede tank. Alleen ik haal er geen plezier uit.
1. Monk
2. Paladin
3. Demon Hunter
4. Warrior
5. Death Knight
6. Druid
Monk:
Speelt gewoon sterk weg net zoals dat het in legion deed. Helaas zitten er wel wat changes in de prepatch die vervelemd zijn zoals:
Kegsmash range is hevig ingekort, black out combo is generfed en onze brewgen is wat vermimderd.
Maar monk speelt nog steeds als monk in legion kwa speelstijl en ik ben er gewoon verliefd op.
Op het moment ook een veel te sterke tank ToV de andere classes, en ik verwacht echt een retuning op monk in 8.1 al dan niet eerder.
Paladin:
Ik had in legion wat problemen met paladin, voornamelijk SotR die melee range only was.
En het feit dat je constant in je consecration moest staan om effectief te spelen.
Die 2 hebben ze in bfa gelukkig opgelost SotR is nu een ranged ability en consecration empowered geen abilities meer.
Dit icm de utility, self heal en cooldowns maken het erg leuk om te spelen en aoe threat is geen probleem.
Demon Hunter:
Komt enigsinds als een verassong voor mij en had een plekje onder DK voor ik het gisteren speelde. Het is 1 van de weinige tanks die veel dps doet maar het komt wel met een nadeel.
In bfa hebben we maar 2 demonspike charges terwijl je om de spec soepel te laten voelen er echt 3 nodig hebt. Voordeel voor DH is dan weer de sigils en het feit dat je een extra arcane torrent erbij krijgt waardoor het waarschijnlijk wel waarde krijgt in m+ van bfa. Ook is de mobility gewoon ongekend.
Warrior:
Dit was een gigantische verassing maar heeft zijn kanttekeningen. Warrior had voor mij boven DH uit kunnen komen ware het niet dat bijna alles op de GCD zit. Hierdoor is de flow niet echt optimaal op 120 en heb je soms het gevoel dat je nutteloze knoppen indrukt. Dit is voor mij het grootste probleem en is ook de main reason dat ik warrior zo laag zet.
Ook is AOE threat een probleem bij warriors, aangezien ze niet genoeg damage doen met hun aoe abilities om genoeg threat te bouwen.
Death knight:
Tja weinig over te zeggen behalve dat self healing is enorm terug gedrongen, super afhankelijk van Haste (mijn grootste probleem met de class), voelt echt heel onstabiel qua threat en survivability.
Moet voor mechanics waar andere tanks alleen AM voor gebruiken af en toe cooldowns gebruiken.
Persoonlijk was DK toch een tegenvaller in prepatch, vanwege bovenstaande redenen. Maar dit kan anders worden in BfA dus er is hoop.
Druid:
Dit is echt niet leuk om te spelen. Je gebruikt 4 knoppen actief en dan nog je ironfur. Ik vind dit niet echt een leuke spec maar opzich inhoudelijk is er niet veel op aan te merken en zie ik ze alsnog als goede tank. Alleen ik haal er geen plezier uit.
Update: m'n DH op Horde (Draenor) is zojuist 110 gedingt... Dus nu kan ik beide kanten de komende questchain gaan doen voor de mount.
Ik denk dat ik toch vrij zeker weet (
) dat als je de mount krijgt op alliance dat je hem ook op horde krijgt automatisch.
Eigenlijk zoals met alle faction specific mounts.
Voor het geval ik er gruwelijk naast zit heb ik ook mijn dwarf hunter klaar staan om de alliance quest te spelen
Voor het geval ik er gruwelijk naast zit heb ik ook mijn dwarf hunter klaar staan om de alliance quest te spelen
Ik heb dat vermoeden ook... maar in dit geval: beter het zekere voor het onzekere en dus ook maar een level 110 horde geregeld.hanswfje schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:40:
Ik denk dat ik toch vrij zeker weet () dat als je de mount krijgt op alliance dat je hem ook op horde krijgt automatisch.
Ik weet wel dat ik PvE georienteerd ben. PvP is leuk maar ik ga geen arenas etc doen. M+ zal het niet worden. Moet gewoon lekker kunnen spelen maar niet een half uur moeten wachten als ik met lfr of lfg mee ga.. het is dus wel belangrijk dat ik een class speel die wat utility heeft. Rogue lijkt me leuk, maar is echt alleen DPS. Warrior lijkt me ook leuk, keuze uit prot en fury/arms. Priest lijkt me ook wel leuk, maar lees dat shadow echt slecht is op dit moment.Kadardar schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:54:
[...]
Om een class te kiezen die goed in een groep ligt zou je eerst moeten weten hoe die groep eruit ziet en wat het doel is van die groep. In raids kan een class heel goed zijn maar zodra je gaat in de richtring van PvP zou het zo maar kunnen zijn dat die class niet goed is in 2 vs 2 maar misschien wel in 3vs 3 of rated battleground. Probeer eerst uit te stippelen welke kant je op wilt, zoek daarna een groep en kijk wat ze nodig hebben. Als jij dat leuk vind om te spelen dan zou ik ervoor gaan, bij twijfel probeer nog even door of geef het op. Want uiteindelijk zou je op een lange termijn met die character moeten spelen en als je dan je zelf niet lekker voelt met een class is de lol er snel van af en begint de game als een soort karwei te worden ipv een spelletje.
levelen zo tussen de 4 a 6 dagen, misschien 7 als je op verken tour gaat en dan bedoel ik als in played time. Dus letterlijk 24 uur ingelogd zijn en levelen. Je kunt dit checken met /played
Pfffff keuzes, hoe sneller ik de keuze maak, hoe eerder ik kan starten haha.
Het is zowieso, al helemaal in BfA niet, niet verkeerd om aan beide kanten een lvl capped character te hebben. Gezien beide factions hun eigen gebieden hebben, eigen quest en story lines.RustStorm schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:42:
[...]
Ik heb dat vermoeden ook... maar in dit geval: beter het zekere voor het onzekere en dus ook maar een level 110 horde geregeld.
As if there ever was any doubt dat je niet Monk ging mainenRyada schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:24:
Gister even een paar m+ dungeons gedaan op de 3 tanks die ik nog niet heb geprobeerd in prepatch.
1. Monk
2. Paladin
3. Demon Hunter
4. Warrior
5. Death Knight
6. Druid
Monk:
Paladin:
Demon Hunter:
Warrior:
Death knight:
Druid:
Hierzo terug bij af. Shaman gaat hem niet worden, misschien te enthousiast geworden van het aanbod van Nek. Gister al aangegeven dat ik niet verder ga op Shaman.
Mw, Rdruid, Hpala en Dpriest vallen ook allemaal af. Holy Priest lijkt mij de beste healer voor mij. Maar buitenom raids lijkt die me ook niet te trekken, beetje zoals Shaman. Ik vind healers alleen leuk in raids.
Alternatief is Warrior of Rogue.
Dus ja, ik zal er nog es rustig over nadenken komende weken.
Monk stond al maanden vast iddKaap schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:00:
[...]
As if there ever was any doubt dat je niet Monk ging mainen
Hierzo terug bij af. Shaman gaat hem niet worden, misschien te enthousiast geworden van het aanbod van Nek. Gister al aangegeven dat ik niet verder ga op Shaman.
Mw, Rdruid, Hpala en Dpriest vallen ook allemaal af. Holy Priest lijkt mij de beste healer voor mij. Maar buitenom raids lijkt die me ook niet te trekken, beetje zoals Shaman. Ik vind healers alleen leuk in raids.
Alternatief is Warrior of Rogue.
Dus ja, ik zal er nog es rustig over nadenken komende weken.
De rest was alleen echt up for grabs adv hoe de spec voelt in Pre-Patch, en ja ik ben me bewust van dat BfA anders speelt dan Pre-Patch
Hopelijk kan je iets vinden wat je leuk vind voor BfA man
Daarbij is een max level van de andere faction ook handig voor het unlocken van de allied races. Als je de benodigde reputation maar op minimaal een van je karakters exalted hebt, kun je de intro quests doen.RustStorm schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:42:
[...]
Ik heb dat vermoeden ook... maar in dit geval: beter het zekere voor het onzekere en dus ook maar een level 110 horde geregeld.
Gorehowl dropte toch in Kara ?
FUMES et CARNES
Ja, sinds TBC al, uitgebreid gedocumenteerd bij diverse sites.Iusedto schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:11:
Gorehowl dropte toch in Kara ?
Nog even snel een beetje Feral gespeeld maar damn wat een vervelende spec momenteel. Ik heb echt het gevoel dat ik super energy starving ben en daardoor meer een soort gevoel heb van skills indrukken op een tempo waar ik bijna van in slaap val ipv dat het een soort Rogue voor moet stellen met lekker veel snelheid.Iusedto schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:14:
[...]
Monk is in alles redelijk gelijk gebleven maar speelt net even lekkerder.
Ik ben absoluut geen expert in Monks maar zo voelde het bij mij aan. Blijft een superclass imo.
Paladin heb ik even getest, (Ret)
Moet Prot nog testen, misschien vanavond.
Melee Druid kan ik weinig over zeggen, te weinig playtime in de beta gegeven. Kreeg het niet voor elkaar om ook maar verder te spelen. Zo saai (feral/guardian imo) Resto/balance vond ik dan weer wel heel leuk
Gisteren warrior op live naar 800 fishing gebracht en nu nog die mount.
Ook survival hunter is klaar voor BfA. Ga met survival eens de battlegrounds in vanavond. Is zo een leuke spec en ik ben benieuwd hoe het in BG's gaat
Nou moet ik ook zeggen dat ik totaal geen bijzonder gear heb dus ik ga nog wel even door tot minimaal ilvl 200~210 want dan heb je vaak veel betere gear die aansluit bij je spec waardoor je veel beter weet hoe een class speelt.
Guardian Druid is wel leuk, dus voor offspec heeft het zeker een + maar de mainspec ben ik nog niet uit.
Weet niet of ik toe kom aan men monk vandaag aangezien ik nog wel een stukje gear grind heb voor me Druid.
Daar hoop ik wel op, ben al wel een character aan de horde kant begonnen, maar met deze hitte is het niet lekker gamen in m'n werkkamer, dus zit nog vast op lvl 20 momenteelhanswfje schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:40:
Ik denk dat ik toch vrij zeker weet () dat als je de mount krijgt op alliance dat je hem ook op horde krijgt automatisch.
Aan alliance kant inmiddels al wel elke class op 110, monk is de laatste geweest, moet zeggen dat die me wel beviel.
sinds maanden weer eens ingelogd BFA maar gekocht helaas is de pre quest nog niet begonnen? of is dat weer iets van een dag later in de EU
Ik ben een keer begonnen aan een monk maar ik kan er niet inkomen.EelcoB schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:28:
[...]
Daar hoop ik wel op, ben al wel een character aan de horde kant begonnen, maar met deze hitte is het niet lekker gamen in m'n werkkamer, dus zit nog vast op lvl 20 momenteel![]()
Aan alliance kant inmiddels al wel elke class op 110, monk is de laatste geweest, moet zeggen dat die me wel beviel.
Ik heb nog steeds mijn main niet gekozen voor BfA. Ik twijfelde tussen mijn Ret pala en mijn Vengeance DH voor een hele tijd. Maar mijn frost mage vond ik ook erg leuk, ook al heb ik die nog niet gespeeld na de prepatch. Nu speel ik echter alweer anderhalve week bijna alleen maar op mijn Afliction lock en wat speelt die ontzettend leuk. Nu ga ik denk ik mijn lock en mijn DH spelen in BfA.. Beginnend op mijn DH. Of misschien toch wel mijn lock.
De rest level ik ook nog op.
Ben daarnaast lvl 97 nu op mijn feral druid. Die vind ik ook erg leuk maar zie ik mezelf niet mainen.
Dank uKaap schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:15:
[...]
Ja, sinds TBC al, uitgebreid gedocumenteerd bij diverse sites.
Zie dat ik archeology ook nog maar max level moet brengen op mijn warrior. Heb ik niet zo heel veel zin in.
Misschien vanavond met een paar biertjes erbij
FUMES et CARNES
Druid heb ik ook op max, maar net als @Kadardar vind ik die momenteel nogal energy starved overkomen, dus denk niet dat die momenteel hoge prio gaat krijgen op de lijst om te levelen.
Denk dat ik me maar bezig ga houden met mn ret pala, en DH (voor herb/mining), de rest van de prio heb ik nog niet over nagedacht, wil ze allemaal wel een beetje gaan bijhouden qua professions en leveling nu ik in Legion een lekkere inhaalslag heb gemaakt. Ik zal straks in BfA nog wel in Legion zones te vinden zijn voor de WQ/rep die ik nodig heb om alle rank3 recipes te krijgen.
Leuke site voor de completionists onder ons: http://www.kruithne.net/recipes/ makkelijk in te zien wat je nog mist aan recipes
Denk dat ik me maar bezig ga houden met mn ret pala, en DH (voor herb/mining), de rest van de prio heb ik nog niet over nagedacht, wil ze allemaal wel een beetje gaan bijhouden qua professions en leveling nu ik in Legion een lekkere inhaalslag heb gemaakt. Ik zal straks in BfA nog wel in Legion zones te vinden zijn voor de WQ/rep die ik nodig heb om alle rank3 recipes te krijgen.
Leuke site voor de completionists onder ons: http://www.kruithne.net/recipes/ makkelijk in te zien wat je nog mist aan recipes
Ik kan je met zekerheid vertellen dat je de mount op beide krijgtRustStorm schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:33:
Update: m'n DH op Horde (Draenor) is zojuist 110 gedingt... Dus nu kan ik beide kanten de komende questchain gaan doen voor de mount.
Enige waar het iets aparter mee is, is met de druid. De druid super owl form telt als "epic" mount, dus kan alleen gebruikt worden met 280% learned. Je kan met een npc praten in moonglade(elke druid heeft teleport: moonglade) en dan kan je die vorm aanzetten. Dat kan vanaf dat je flying hebt geleerd, al wordt die form pas actief vanaf 280% dus.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Die class mount questchain blijft toch een (te) lange bezigheid vind ik.
Ik zou graag wel een extra shortcut willen eenmaal je alles gecomplete hebt op je main. Maar goed, dan wordt de 'unieke' factor van de mount misschien ook wat minder.
Na het op mijn 4e poppetje te doen gisteren heb ik er wel echt genoeg van tbh :-P
Ik zou graag wel een extra shortcut willen eenmaal je alles gecomplete hebt op je main. Maar goed, dan wordt de 'unieke' factor van de mount misschien ook wat minder.
Na het op mijn 4e poppetje te doen gisteren heb ik er wel echt genoeg van tbh :-P
1 a 2 dagen is te lang voor een class quest ?Phaex schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:02:
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
alles wordt al vrij snel en gemakkelijk in je schoot geworpen tegenwoordig. vind het wel prima dat je voor sommige dingen nog het gevoel heb dat je iets moet doen.Phaex schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:02:
Enige wat ik nog steeds bullshit vind is de rep die je nodig hebt voor alliance allied races.
Als horde dezelfde rep factions hadden was het probleem veel minder bullshit
[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 24-07-2018 10:06 ]
Ik vraag me nog steeds af of ik BfA al gekocht moet hebben voor die questchain/scenario, ik heb namelijk de fysieke CE in preorder staan, dus kan ik de BfA (allied races e.d.) content nog niet doenRustStorm schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:33:
De 4e pas? Ik moet alleen mijn monk nog, en dan heb ik ze allemaal gehadPhaex schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:02:
Als ik de content al verschillende malen gedaan heb vind ik die extra uren wel "veel" ja.xavento schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:04:
[...]
1 a 2 dagen is te lang voor een class quest ?
Begrijp me niet verkeerd, het is geen ramp, ik doe het ook omdat ik die mount(s) wil maar toch ..
Nu hebben ze met honor levels toch juist hetzelfde gedaan, alles account wide met unlocks voor al je characters. Daar is toch niets mis mee, maakt het hele systeem meer alt friendly
Als je weet wat je moet doen is het niet heel lang hoor, gewoon zorgen dat je niet te "veel" doet. Eerste is natuurlijk je class order hall quest afmaken, wat je voor groot deel kan doen tijdens het levelen. Het grootste struikelblok hier is de order hall missions die mandatory zijn voor je quest, vroegah waren die 12 uur per quest, gelukkig zijn die nu 1 uur per quest. Gewoon geen followers gebruiken voor andere missies die langer duren, het kan zijn dat je hun counters nodig hebt. Dit kan je zelf doen op werk/school/vakantie met de legion app en dan elk uur even missietje doen.Phaex schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:02:
Op broken shore zelf krijg je 25 supplies en je hebt er 100 nodig voor 1 quest die mandatory is om andere quests te starten. Doe voor die overige 75 de 3 WQ die als eerste aflopen en doe er niet meer! Mocht je een skull op de map vinden, kill er vast 1 zodat je de quest krijgt voor sentinax beacons. Verzamel er evt alvast een paar(disclaimer: ik weet niet of dat quest item pas dropt als je op de quest van illidan zit). Grind daarna door de quests. Ook hier weer een showstopper is een order hall missie die in brokenshore afspeelt. Dus of: stuur er een paar daarheen en zorg dat die klaar is en lever het pas in op het moment dat deze quest actief is of stuur ze op pad als je naar bed gaat en dan klaar als je wakker word. Daarna doe de rest, vind een groep voor de sentinax farm, kill de kleine spinnetjes voor de kill 100 demons quest(of als de WQ actief is met de imps, doe die, veel sneller). Ennnn klaar. max 2dagen redelijk los spelen. Gewoon beetje plannen
Ik begrijp je vergelijking tussen specifieke class questen en honor niet helemaal ?Phaex schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:15:
[...]
Als ik de content al verschillende malen gedaan heb vind ik die extra uren wel "veel" ja.
Begrijp me niet verkeerd, het is geen ramp, ik doe het ook omdat ik die mount(s) wil maar toch ..
Nu hebben ze met honor levels toch juist hetzelfde gedaan, alles account wide met unlocks voor al je characters. Daar is toch niets mis mee, maakt het hele systeem meer alt friendly
Met jou theorie zouden ze ook de mage tower maar account wide moeten maken want je hebt hem al op 1 char gedaan.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Yep, toevallig afgelopen Donderdag door Ion bevestigd in de Q&A. De Legion allied races blijven hun requirements houden.EelcoB schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:08:
[...]
Ik vraag me nog steeds af of ik BfA al gekocht moet hebben voor die questchain/scenario, ik heb namelijk de fysieke CE in preorder staan, dus kan ik de BfA (allied races e.d.) content nog niet doen
Ik zit wel beetje in dubio. Mijn alliance druid is momenteel een worgen. Op zich niks mis mee, maar ik doe eigenlijk niets met die racials. Ik had voorheen altijd een nelf en dat was toch meer mijn ding. Plus de racials zijn een stuk fijner. Helemaal als een "niet" pvp-er kan ik gewoon warmode aan zetten en dan shadowmeld+travel/flight en laters jongens. Ik weet ook niet of je nog steeds minder makkelijk te zien bent in stealth als nelf, ik kan die racial nergens meer zien. Zo thuis ff inloggen op m'n elfje om dat te checken.
KUT allianceBlackMage schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:00:
edit:
[video]
De requirements til ik niet zozwaar aan, het gaat mij om de scenario mount, de rest zal ik tzt wel unlocken voor zover ik nog niet aan de eisen voldoe op mn main.Kaap schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:28:
[...]
Yep, toevallig afgelopen Donderdag door Ion bevestigd in de Q&A. De Legion allied races blijven hun requirements houden.
Lees op Wowhead in ieder geval wel dat je voor het scenaio voor de mounts BfA niet gepreordered hoeft te hebben, enige dat ik niet kan doen is het Battle for Lordaeron scenario kennelijk.
Ik ben het daar wel mee eens, tot op zekere hoogte. Want sommige questchains (en dan heb ik er volgens mij drie gedaan) zijn wel echt heel tof om te doen: zoals die van de death knight...Phaex schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:02:
Ja deathknight is echt heel tof iddRustStorm schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:11:
[...]
Ik ben het daar wel mee eens, tot op zekere hoogte. Want sommige questchains (en dan heb ik er volgens mij drie gedaan) zijn wel echt heel tof om te doen: zoals die van de death knight...(ook warrior en hunter heb ik gedaan, maar die vond ik lang niet zo goed).
Het meest irritante aan de Class mount quest lijn is de Sentinax farm, dan krijg je die kistjes die spontaan foetsie zijn en je 30 rondjes eiland mag doen en daarna 3 elites die op het moment dat je de quest krijgt ook ineens allemaal verdwenen zijn.
Ook de 8 daily quests op het eiland moet je meestal in 2 dagen doen. Alles daaromheen is prima te doen
Oh ja en als je meerdere druids hebt mag je gewoon opnieuw aangezien dat niet een shared mount is.
Ook de 8 daily quests op het eiland moet je meestal in 2 dagen doen. Alles daaromheen is prima te doen
Oh ja en als je meerdere druids hebt mag je gewoon opnieuw aangezien dat niet een shared mount is.
[ Voor 12% gewijzigd door Carthrax op 24-07-2018 11:46 ]
- Sentinax > zoek een groep, heb je het in 5minuten gedaan.Carthrax schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:45:
Het meest irritante aan de Class mount quest lijn is de Sentinax farm, dan krijg je die kistjes die spontaan foetsie zijn en je 30 rondjes eiland mag doen en daarna 3 elites die op het moment dat je de quest krijgt ook ineens allemaal verdwenen zijn.
- Kistjes > Join random groepen in custom zodat je server hopped, heb je het ook in 5 minuten gedaan.
- 8 daily quests > doe ze 's ochtends en 's avonds ben je ook dezelfde dag nog klaar, en anders de volgende dag.
- 3 elites spawnen gedurende de hele dag dus dat moet geen probleem zijn.
Groepen moeten wel beschikbaar zijn maar ik zeg ook niet dat het niet te doen is maar al deze quests halen mij uit de verhaal lijn. Leuk dat ze niet willen dat je het in een paar minuten haalt maar deze questen irriteren mij gewoon.
Die kistjes kun je heel snel en gemakkelijk doen middels TomTom addon, dan ren je gewoon een rondje en je bent klaar. De elites zijn 9 van de 10 keer gewoon gebugged op je map waardoor ze niet zichtbaar zijn.
Gister toevallig beide delen binnen 20 minuten gedaan. Vandaag nog even de laatste quest doen en dan de mount scenario voor m'n druid
Gister toevallig beide delen binnen 20 minuten gedaan. Vandaag nog even de laatste quest doen en dan de mount scenario voor m'n druid
Wat ik begreep is dat die elites grofweg elke 60 minuten spawnen, dus als ze niet op de kaart zichtbaar zijn, dan zijn ze ook niet up, groepje joinen kan dan de oplossing zijn, of gewoon afwachten. Ik heb inmiddels bijna alle classmounts binnen namelijk, op die van de monk na.Pannekook schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 12:00:
Die kistjes kun je heel snel en gemakkelijk doen middels TomTom addon, dan ren je gewoon een rondje en je bent klaar. De elites zijn 9 van de 10 keer gewoon gebugged op je map waardoor ze niet zichtbaar zijn.
OMG kom ik fucking 27 reputatie tekort na alle worldquests op argus.
27...... naja vanavond als de WQ reset zijn eindelijk exalted met argussian reach
27...... naja vanavond als de WQ reset zijn eindelijk exalted met argussian reach
Die spawnrate kan goed kloppen, en dat van de map bug vond ik in eerste instantie ook raar klinken tot ik het gister zelf merkte.EelcoB schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 13:37:
[...]
Wat ik begreep is dat die elites grofweg elke 60 minuten spawnen, dus als ze niet op de kaart zichtbaar zijn, dan zijn ze ook niet up, groepje joinen kan dan de oplossing zijn, of gewoon afwachten. Ik heb inmiddels bijna alle classmounts binnen namelijk, op die van de monk na.
Na het accepten van de quest waren er ineens nog maar 2 elites en na een keer dood te zijn gegaan waren ze weer weg en 2 andere, terwijl de tijd niet voorbij was en ze ook niet gekilled waren. Sterker nog, ik heb hierna zonder dat de elite op de map stond nog de kill gepakt.
Ik ga eerst mijn survival hunter een race change geven.
Is nu een female bloodelf en ik heb werkelijk geen idee waarom ik dat gedaan heb
Zal wel in een dronken bui zijn gebeurd
Is nu een female bloodelf en ik heb werkelijk geen idee waarom ik dat gedaan heb
FUMES et CARNES
Wat gaat het wel worden dan? Orc zeker?Iusedto schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:02:
Ik ga eerst mijn survival hunter een race change geven.
stand up orc is wel heel geil na 14 jaar van die dikke bochels
Absoluut mee eens.Ricmaniac schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:06:
[...]
waarom niet wachten tot de Mag'har orcs komen? Ja je moet nog wel eerst de achievement/rep maar dan heb je ook gelijk de meeste awesome orc(s)!Ricmaniac schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:06:
[...]
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.