• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:10
RustStorm schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:47:
[...]

Damn... geen horde character voor mij. :)
Misschien kan je nog ergens een Demon Hunter rollen en die met behulp van heirlooms en invasions naar 110 levellen? Het event zal toch enkele weken lopen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Wow, sommige quests zijn wel heel erg leuk in BfA.
Zitten trouwens ook enorm veel verwijzen in naar films, characters etc etc. Heel leuk om die te vinden vindt ik altijd :)

Ennuh, Unholy DK <3

FUMES et CARNES

Kapoen schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 20:14:
[...]

Misschien kan je nog ergens een Demon Hunter rollen en die met behulp van heirlooms en invasions naar 110 levellen? Het event zal toch enkele weken lopen.
Puik plan! Thanks.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:08
Purchase Specific Legendary Items in BfA Pre-Patch
With the Battle for Azeroth pre-patch, you’ll notice that the vendor who sold tokens that granted a random Legion Legendary item will now allow you to purchase specific Legion Legendaries relevant to your specialization. These are sold for the same cost that the token was sold for previously.

Battle for Azeroth is just around the corner, so we wanted to take this opportunity to allow players who are trying to complete their Legendary collections a more straightforward way to do so, as well as give or new or returning players a way to pick up some strong items to prepare for leveling.

These items can be purchased from Arcanomancer Vridiel in Dalaran for 1000 Wakening Essence. To help with this, many sources of Artifact Power will now grant Wakening Essences instead. Enjoy
d:)b

• Kapoen
Ik zou inderdaad nog een paar legendaries willen aanschaffen, met het oog op latere Timewalking dungeons. Die mobility en self healing items zullen wel vrij sterk zijn in die dungeons vermoed ik.

*edit* ik bedenk me net dat de legendary effecten uitgeschakeld worden vanaf level 116. Dus ik ben niet zeker of ze dan nog nuttig zijn voor timewalking.

[ Voor 13% gewijzigd door Kapoen op 14-07-2018 12:49 ]

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:00
Iemand tips voor Agatha? Krijg dr tot 40/45% en dan gaat het constant mis met de focus op de imps (vooral die healers) |:(

Vandaag tevens direct geluk gehad met mn eerste cracked fel-spotted egg..meteen de mount :*)

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-10 19:05

UTADDICT

NERF

Pannekook schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 13:53:
Iemand tips voor Agatha? Krijg dr tot 40/45% en dan gaat het constant mis met de focus op de imps (vooral die healers) |:(

Vandaag tevens direct geluk gehad met mn eerste cracked fel-spotted egg..meteen de mount :*)
Agatha bijna negeren, imp duty above all. Agatha is vrij easy qua dps requirement, dus gewoon rustig aan en imps pakken.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-10 22:35
Pannekook schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 13:53:
Welke spec?

Waardoor ga je dood?

• Pannekook
Wee Man schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 18:46:
[...]

Welke spec?

Waardoor ga je dood?
Fury Warrior, 914iLvl. Zodra Agatha rond de 40% gaat zitten begin ik het overzicht een beetje te verliezen en raak ik de focus op de imps kwijt omdat ik teveel focus op agatha en die Dark Fury skill.
Gister nog even snel KJ Heroic voor me appearance kunnen killen nog 8 rated bg wins te gaan. Daarna nog even snel prestige 1 rank 50 en dan ben ik klaar op me DK :)

Ready for prepatch!

@Iusedto Nog even snel gekeken maar je kan Frost niet met een 2H doen. Je skills hebben namelijk een 1H nodig maar las die requirement zou weg vallen zou het wel kunnen. Was kennelijk in de war met het kunnen dragen (want het kan) en het ook daadwerkelijk kunnen gebruiken (wat niet kan)

[ Voor 43% gewijzigd door Kadardar op 15-07-2018 15:22 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Kadardar schreef op zondag 15 juli 2018 @ 15:21:
@Iusedto Nog even snel gekeken maar je kan Frost niet met een 2H doen. Je skills hebben namelijk een 1H nodig maar las die requirement zou weg vallen zou het wel kunnen. Was kennelijk in de war met het kunnen dragen (want het kan) en het ook daadwerkelijk kunnen gebruiken (wat niet kan)
Ok, thanks.
Ik hou het lekker bij Unholy en Blood :)
Ben helemaal verkocht hehe

Wel jammer dat we nog steeds geen zandalari trolls kunnen proberen. Ben erg benieuwd

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 16-07-2018 08:33 ]

FUMES et CARNES

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:57
Ik wil mij fat human druid :P
Magoed, prepatch eens zien wat ik wel en niet kan doen. Wellicht even raiden, maar BfA is niet zo ver weg meer gelukkig.
Ik heb het voor elkaar gekregen de Reins of the Long-Forgotten Hippogryph te bemachtigen. :) yay!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-11 08:52
Afgelopen donderdag heb ik besloten om mijn Vicious Saddle te behalen voordat het seizoen eindigt. 6 dagen om de 100 wins te behalen. Gisteravond na een drukke dag de laatste win weten te behalen :D

Nu trotse eigenaar van de skeletal horse pvp mount :P

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Tip: een aantal van de BoE legendaries waren pretty shit gedurende legion, echter voor het levelen in BFA kunnen ze wel degelijk van toepassing zijn. Ze werken tot level 116 (als ik me niet vergis).

Zo geeft de plate belt: When an enemy is within 8 yards of you, you heal for 2% of your maximum health every 3 sec. When no enemies are within 8 yards of you, your movement speed is increased by 15%.

Vooral voor die @!#& questen in caves en andere plekken waar je niet mag mounten is het erg fijn om in je inventory te hebben zodat je kan swappen als je in dergelijke situatie terecht komt.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Even vraagje: Kan ik alleen vanavond nog voor mijn Mage tower (wil alleen nog Holy Priest afmaken) of kan dat ook morgenavond nog?

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-11 20:03
Speedy55 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:14:
Even vraagje: Kan ik alleen vanavond nog voor mijn Mage tower (wil alleen nog Holy Priest afmaken) of kan dat ook morgenavond nog?
Volgens mij gaat de prepatch pas woensdag 3 uur snachts live. Dus ik denk dat je morgen ook nog kan proberen.

Net m'n warrior 110 gekregen, geen mage tower voor mij, maar kan wel al wel beginnen met class mount en wat transmogs etc.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:43

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik laat mage tower ook maar zitten voor wat het is. Zal die transmog toch niet zomaar gebruiken en vind hem gewoon echt heel moeilijk (outlaw rogue) speel sowieso bijna nooit outlaw.

Wel wil ik nog heel graag die achievement halen van first aid maarja zal ook niet meer gaan lukken want heb nog niet eens 1 van die legion quests en met het beste geluk ben je sowieso een uur of 7 bezig. naja dat heb ik niet meer de komende 2 avonden.

denk wel dat het nog lukt om first aid 800 te krijgen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• xavento
Ricmaniac schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:47:
Ik laat mage tower ook maar zitten voor wat het is. Zal die transmog toch niet zomaar gebruiken en vind hem gewoon echt heel moeilijk (outlaw rogue) speel sowieso bijna nooit outlaw.

Wel wil ik nog heel graag die achievement halen van first aid maarja zal ook niet meer gaan lukken want heb nog niet eens 1 van die legion quests en met het beste geluk ben je sowieso een uur of 7 bezig. naja dat heb ik niet meer de komende 2 avonden.

denk wel dat het nog lukt om first aid 800 te krijgen
Kom op, outlaw is redelijk simpel dit kun je prima. Begin is met je neck te enchanten (hidden satyr) dat geeft aan het einde van de fight al ongeveer 5% van je dps. Gooi ook +200 agi op je cloak.

Gebruik sylvan en lightblood elixir waardoor de fight helemaal een breeze wordt.

Zorg dat de imps als eerste dood gaan alvorens je weer op de baas gaat. Shield van de baas heeft geen hoge prioriteit meer zo laat in de game. Daarvoor heb je zat health. Je burning wish trinket maakt het overigens helemaal een stuk makkelijker.

Doe overigens nog even een stukje argus zodat je een 910 trinket kan kopen (liefst enkel stats agi/haste etc.) en doe vanavond eventueel nog even LFR (kost je 2 uurtjes) en de GI (gebruik hier een seal voor).

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Verwijderd

ItMeAedri schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:19:
Afgelopen donderdag heb ik besloten om mijn Vicious Saddle te behalen voordat het seizoen eindigt. 6 dagen om de 100 wins te behalen. Gisteravond na een drukke dag de laatste win weten te behalen :D

Nu trotse eigenaar van de skeletal horse pvp mount :P
Ik kom er dus echt nu achter dat het een mount token is? Hoop dat die in BFA terug komen dan, dan vind ik het nog best de moeite waard om bg's te doen.

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

xavento schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:56:
[...]
Doe overigens nog even een stukje argus zodat je een 910 trinket kan kopen (liefst enkel stats agi/haste etc.) en doe vanavond eventueel nog even LFR (kost je 2 uurtjes) en de GI (gebruik hier een seal voor).
Waar kan je die trinket kopen dan?

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• ItMeAedri
  • Laatst online: 10-11 08:52
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:03:
[...]

Ik kom er dus echt nu achter dat het een mount token is? Hoop dat die in BFA terug komen dan, dan vind ik het nog best de moeite waard om bg's te doen.
Ik heb het over de Vicious Saddle. Die kan je halen door 100 arena wins of RBG wins te halen. Ik meen dat het 1 per PVP seizoen is. De arena wins zijn iets makkelijker te farmen doordat je meer potjes kan spelen (spammen) per uur. Houdt rekening met een winrate van 33 t/m 40%. Kan dus even duren voordat je klaar bent :+

Ik verwacht dat ze gewoon terug komen in BFA. Het lijkt mij sterk dat ze deze zomaar weg doen.

[ Voor 6% gewijzigd door ItMeAedri op 16-07-2018 15:28 ]

Verwijderd

ItMeAedri schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:27:
[...]

Ik heb het over de Vicious Saddle. Die kan je halen door 100 arena wins of RBG wins te halen. Ik meen dat het 1 per PVP seizoen is. De arena wins zijn iets makkelijker te farmen doordat je meer potjes kan spelen (spammen) per uur. Houdt rekening met een winrate van 33 t/m 40%. Kan dus even duren voordat je klaar bent :+
Ja dat winnen zit ik niet zo over in. Maar wist serieus niet dat je met die saddle een mount kon halen.

• xavento
Speedy55 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:26:
[...]

Waar kan je die trinket kopen dan?
In de vindicaar staat een vendor waar je je argunite kan spenden:

http://www.wowhead.com/ob...-spending-veiled-argunite

Ik ben geen Alliance speler maar dit is wel heel mooi hoor, wow.

Zijn die Kul Tiran nu ook wat "dikker" dan normale Humans of lijkt dat zo ?

FUMES et CARNES

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ja heel vet. Speel helaas ook geen Alliance, maar wel echt heel cool. En een goede goedmaker tov Zandalari.

• Zironako
Ik wil echt graag overschakelen naar alliance voor de tul kiran, maar m'n vrienden willen helaas geen afscheid nemen van horde :(.
Zironako schreef op maandag 16 juli 2018 @ 16:12:
Ik wil echt graag overschakelen naar alliance voor de tul kiran, maar m'n vrienden willen helaas geen afscheid nemen van horde :(.
Lekkere vrienden heb je dan... ;)

Ik moet eerlijk zeggen: het ziet er naar uit dat ik een druid ga maken en levelen tot max level... is me tot op heden nog maar 1 of 2 keer gelukt... :P

Zal het levelen met een fury warrior vanaf woensdag dan ook (nog) makkelijker gaan?

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 16-07-2018 16:43 ]

• Zironako
RustStorm schreef op maandag 16 juli 2018 @ 16:42:
[...]

Lekkere vrienden heb je dan... ;)

Ik moet eerlijk zeggen: het ziet er naar uit dat ik een druid ga maken en levelen tot max level... is me tot op heden nog maar 1 of 2 keer gelukt... :P

Zal het levelen met een fury warrior vanaf woensdag dan ook (nog) makkelijker gaan?
Tja, als 4 van de 5 op horde willen blijven en eentje naar alliance, dan is de keuze snel gemaakt, haha.

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Meh geef mij maar liever oldschool kitteh...bear....tree etc :P Heb op m'n Druids ook altijd die oude travel form ipv Rudolph. Vind die Kul Tiran helemaal niks. Nu we toch bezig zijn.......bring back old typhoon! (die blauwe :P ).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Iusedto schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:48:
[video]

Ik ben geen Alliance speler maar dit is wel heel mooi hoor, wow.

Zijn die Kul Tiran nu ook wat "dikker" dan normale Humans of lijkt dat zo ?
Dat was al de hele tijd, zat er toen al naar te kijken.
Zironako schreef op maandag 16 juli 2018 @ 16:49:
[...]

Tja, als 4 van de 5 op horde willen blijven en eentje naar alliance, dan is de keuze snel gemaakt, haha.
Heel simpel, jullie zijn zojuist een vriend verloren :P Zie jullie in de BGs!

[ Voor 32% gewijzigd door Kadardar op 16-07-2018 17:20 ]

Ik kan geen genoeg krijgen van dit soort overzichten en deze zit vrij dicht bij mijn voorkeuren :
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yaS-nnPl03s]

Ga vanavond eens lekker een Brewmaster testen. Was mijn absolute main in Legion

FUMES et CARNES

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Iusedto schreef op maandag 16 juli 2018 @ 19:00:
Ik kan geen genoeg krijgen van dit soort overzichten en deze zit vrij dicht bij mijn voorkeuren :
[video]

Ga vanavond eens lekker een Brewmaster testen. Was mijn absolute main in Legion
Ik ken het, heb er ook al tig bekeken. Het enige is dat niemand een duidelijk antwoord heeft vind ik :P . Wat uiteindelijk ook wel logisch is natuurlijk, "echte" nummers zijn er nog niet. Ik wil graag weten wat het beste presteert, maar eigenlijk wil ik dus iets weten wat (nog) niet mogelijk is.

Ik ga met veel pijn in mijn hart mijn Elemental Shaman op hold zetten, voorlopig ziet het er naar uit dat ik een Frost Mage ga mainen voor BfA. Hoe ze zo'n mooie class zo hebben weten te verneuken vind ik echt ongelooflijk. Zeker met het excuus "ja we fixen het in 8.1, geen tijd nu sorry". Ik wil niet zeikerig en clichématig overkomen, maar ik betaal toch maandelijks zodat alles gewoon goed functioneert? Een bug hier en daar kan ik begrijpen, maar dat sommige classes gewoon totaal niet "viable" zijn is belachelijk. Als je zo'n groot bedrijf bent en je maandelijks een aardig toeslag rekent, dan fix je het maar. Of je huurt meer mensen in, of je maakt maar meer overuren.

Als een "dienst" zoveel gebruikers heeft die op jou vertrouwen en je passief financieel zo ondersteunen kan je gewoon niet anders. Er is een deadline - die je notabene ook nog eens zelf bepaald - en dan is gewoon alles af, zo werkt het bij lokale bedrijf op de hoek en ook bij de grotere jongens. Uiteindelijk betaal ik nu gewoon voor iets en krijg er niks voor terug.

Nouja, lekker positief allemaal. Op mijn Mage ga ik ook genieten van BfA, maar zoals je merkt vind ik het jammer dat de Shaman even op hold moet. De dozen Prozac voor woensdag al voor m'n PC klaar. Ik denk dat ik ze moet slikken als snoepjes als ik woensdag m'n Shaman test op de prepatch.

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-10 15:08

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

http://www.wowhead.com/ne...azeroth-8-0-1-patch-notes

Patchnotes van woensdag.
Yeah Warmode vanaf lvl 20

Wel is dit jammer:
Beginning the week of July 24 and continuing for three weeks leading to the launch of Battle for Azeroth on August 14, experience the escalation of all-out war in Teldrassil, and later Lordaeron. A new chapter of the relentless conflict at the heart of the Warcraft saga is unfolding, and it’s time for you to take your place on the front lines!

Verwijderd

Raptar schreef op maandag 16 juli 2018 @ 20:10:
[...]

Ik ken het, heb er ook al tig bekeken. Het enige is dat niemand een duidelijk antwoord heeft vind ik :P . Wat uiteindelijk ook wel logisch is natuurlijk, "echte" nummers zijn er nog niet. Ik wil graag weten wat het beste presteert, maar eigenlijk wil ik dus iets weten wat (nog) niet mogelijk is.

Ik ga met veel pijn in mijn hart mijn Elemental Shaman op hold zetten, voorlopig ziet het er naar uit dat ik een Frost Mage ga mainen voor BfA. Hoe ze zo'n mooie class zo hebben weten te verneuken vind ik echt ongelooflijk. Zeker met het excuus "ja we fixen het in 8.1, geen tijd nu sorry". Ik wil niet zeikerig en clichématig overkomen, maar ik betaal toch maandelijks zodat alles gewoon goed functioneert? Een bug hier en daar kan ik begrijpen, maar dat sommige classes gewoon totaal niet "viable" zijn is belachelijk. Als je zo'n groot bedrijf bent en je maandelijks een aardig toeslag rekent, dan fix je het maar. Of je huurt meer mensen in, of je maakt maar meer overuren.

Als een "dienst" zoveel gebruikers heeft die op jou vertrouwen en je passief financieel zo ondersteunen kan je gewoon niet anders. Er is een deadline - die je notabene ook nog eens zelf bepaald - en dan is gewoon alles af, zo werkt het bij lokale bedrijf op de hoek en ook bij de grotere jongens. Uiteindelijk betaal ik nu gewoon voor iets en krijg er niks voor terug.

Nouja, lekker positief allemaal. Op mijn Mage ga ik ook genieten van BfA, maar zoals je merkt vind ik het jammer dat de Shaman even op hold moet. De dozen Prozac voor woensdag al voor m'n PC klaar. Ik denk dat ik ze moet slikken als snoepjes als ik woensdag m'n Shaman test op de prepatch.
Frost mage is ook klote in Legion. Gare RNG zooi. Wordt amper aangepast in BFA. Zou lekker elemental blijven spelen, maakt echt bar weinig uit joh.
Uiteindelijk gaan we toch allemaal meerdere classes levelen :)

Persoonlijk is mijn verassing nog steeds de survival hunter. Is naar mijn mening een vd weinige classes die echt veranderd is in BFA.
Veel andere classes zijn eigenlijk hetzelfde gebleven met wat artifact of legendary traits als talents

[ Voor 66% gewijzigd door Iusedto op 16-07-2018 22:43 ]

FUMES et CARNES

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:26

junglebeast

hier staat iets

Blijft voorlopig nog wel de Druid/Monk combo houden. Ook op Horde in de BeNeLeague guild.
En dan een leuke farm alt of iets dergelijks waarmee ik ook nog wat gold kan generen.

Wellicht dat ik even opblijf voor de launch, maar niet meer 20 uur zoals in het verleden.. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Pannekook
Hehe..eindelijk gelukt om Agatha te downen.
Nu ziet m'n transmog er direct stukken leuker uit :D
DidierB schreef op maandag 16 juli 2018 @ 22:01:
http://www.wowhead.com/ne...azeroth-8-0-1-patch-notes

Patchnotes van woensdag.
Yeah Warmode vanaf lvl 20

Wel is dit jammer:

[...]
hoe is dat jammer? Kan je eindelijk iets anders doen in de tussentijd. Je krijgt een mount voor :)

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-10 15:08

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Kadardar schreef op maandag 16 juli 2018 @ 22:59:
[...]

hoe is dat jammer? Kan je eindelijk iets anders doen in de tussentijd. Je krijgt een mount voor :)
Bedoel meer pas vanaf de 24ste. Heb daar juist veel zin in .

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-11 14:49
Hey, ik heb mijn Earth shield terug morgen. Eindelijk!! Domste zet ooit om het eruit te halen in pve.

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-11 09:56
Even een weekje vrij genomen vanaf 14-8 > BFA HYPE!
Gisteren even een rondje classes in de beta gedaan, brewmaster, feral druid, surv hunter, priest(3x) en unholy weer.
Ik vind het altijd leuk om ook classes te testen die ik waarschijnlijk niet ga spelen. Je leert er toch weer van imo.
De leukste tank die ik tot nu toe heb gespeeld is toch wel de Brewmaster en questen als BRM is ook een makkie.
Eigenlijk niet zo heel veel anders dan in Legion maar dat geld voor heel veel classes (helaas?)

Enige class die ik nog niet geprobeerd heb is Rogue. Geen idee waarom niet eigenlijk. :?

[ Voor 10% gewijzigd door Iusedto op 17-07-2018 08:40 ]

FUMES et CARNES

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
YouTube: New Trailer: Warbringers Animated Shorts Are Coming

Ik kan alvast niet wachten op die animated shorts.. grappig genoeg allemaal vrouwelijke personages.
Iusedto schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 08:37:
Enige class die ik nog niet geprobeerd heb is Rogue. Geen idee waarom niet eigenlijk. :?
Omdat je niet van rondsneaken houd? :P

Anders.... misschien je hidden gem en wil je nooit meer anders :o

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Na 4 uur grinden gisteren letterlijk maar 1 quest gekregen voor die field medic. het was echt een hardcore grindgroep en ging continue door.

Kreeg dezelfde quest gewoon 8 keer in stormheim toen heb ik het maar opgegeven want vandaag kan ik uiterlijk 4 uur spelen dus red het nooit meer om overige 15 te halen.

Wel first aid 800 dat dan nog wel

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Azerox schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 08:36:
ben toevallig ook precies vanaf 14-8 vrij .. maarja ik ga dan ook eerst op vakantie :9 kutzooi haha

Kadardar schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:49:
[...]

Omdat je niet van rondsneaken houd? :P

Anders.... misschien je hidden gem en wil je nooit meer anders :o
Wie weet, lol
Maar in principe ben ik echt klaar voor BfA en heb mijn keuze gemaakt.
Is echter wel voor 2 classes dus we gaan zien hoe dat uitpakt in een guild/dungeon of misschien raid omgeving.

Unholy DK is echt fantastisch om te spelen plus er zit een zeer goede tank spec bij en daar hou ik wel van. Daarnaast komt het zeer dicht bij mijn "juggernaut" playstyle voorkeur (fury en arms hebben dat ook)

Survival hunter is en blijft toch mijn guilty pleasure. Heb daar zo veel plezier mee. Speelt heerlijk, heeft heel veel utility (ook voor group play icm met de juiste pet, bloodlust etc)
Dan heb je nog Stealth (talent), een Harpoen, speed boost en melee/ranged combinatie icm (zeer?) goede DPS.

De DK is "cooler" maar de hunter heeft iets meer de fun factor zeg maar.
Kan absoluut niet kiezen :P

PS, gebruik jij trouwens Clawing shadows in je talent build ? (vervanger van scourge strike)

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 17-07-2018 10:30 ]

FUMES et CARNES

Verwijderd

Azerox schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 08:36:
Same. 2 weken zelfs. Ga wel andere dingen doen maar in ieder geval wel direct vanaf 0:00 levelen naar 120 op de launch.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Hier ook maar vrij genomen, viel toch mooi in de schoolvakantie is mijn zoon ook weer happy dat ik thuis ben :p

Toch besloten weer terug te gaan naar mijn Havoc DH als main (in overleg met de raidleader, reden dat ik hunter was gegaan in ToS was dat er recruitement issues met ranged waren en er genoeg melee in de aanbieding was).

Guardian Druid en MM Hunter als alts

[ Voor 54% gewijzigd door Ashrah op 17-07-2018 11:11 ]

• Kapoen
Gisterenavond heb ik onverwacht nog de curve achievement en spellwing mount gehaald, iets waar ik niet meer op had gerekend om eerlijk te zijn :P

Ook links en rechts nog wat legendaries gekregen via de emissary WQs, dus dat scheelt weer in de aankoop de komende dagen.

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Azerox schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:08:
Tip voor als je nog geen waterwalking mount hebt (handig voor levelen BFA):

11/7 is MoP timewalking. Je kan met Timewarped Badges The Anglers accommodation kopen (BOA).
Als je ~5300 badges weet te verzamelen kun je The Anglers van niks naar exalted brengen en de Reins of Azure Water Strider halen. Let wel op dat als je revered bent je eerst die item van quartermaster koopt voor 100% extra rep zodat je sneller op exalted zit.
[..]
Nog bedankt voor de tip! Vandaag Anglers vanaf niks naar exalted gebracht en die mount gehaald d:)b. Ik had nog een fuck ton van die timewarped badges op al m'n chars dus het was zo gedaan. Tip als je weinig badges hebt: wanneer je nog geen MoP timewalking hebt gedaan krijg je éénmalig na het voltooien van een MoP dungeon deze quest (shrouded coin) welke je direct in kan leveren bij de MoP TW quartermaster. Levert je 500 badges op. Als je dat dan op een zooi chars doet, heb je al snel genoeg.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Kapoen
Duimen dan maar dat Blizzard niet weer die waterlopende mounts (tijdelijk) gaat uitschakelen.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:57
Kapoen schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:12:
Duimen dan maar dat Blizzard niet weer die waterlopende mounts (tijdelijk) gaat uitschakelen.
Na het gezeik wat ze daar eerder over hebben gehad lijk tijdens WoD lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Deed het ook gewoon tijdens de beta als ik het goed onthouden heb.

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ok, ben er eindelijk uit. Main: Holy priest, alt: Holy Paladin

Ga vanavond nog wel ff snel Kruul slopen met de druid, maar goed. Die gaat op de plank ivm het te verwachten GROTE aantal druids in BFA.

• icemotion
Ik ben er nog niet uit;

Mijn druid is eigenlijk vanaf het begin mijn favoriete character. Ik heb gewoon een klik met die class en zijn lore en het shapeshiften. Dus ik ga hoe dan ook mijn druid als eerste levelen. En dan kijk ik wel wat ik er mee doe, het is nu Guardian, maar ik hoor er minder goede dingen over (simpel). Dus ik denk erover om terug te gaan naar Feral (hoe ik ooit begon) of dat ik er mee ga healen.

Daarna level ik mijn hunter (omdat dat mijn enige Horde character is) voor die kant van het verhaal.

En dan bekijk ik de endgame wel.. als druid me dan bevalt blijft dat gewoon mijn main, anders ga ik kijken naar een van mn alts die ik op 110 heb welke me het leukst lijkt voor deze expansion..

Heb t volgende op 110;
Night elf druid (nu Guardian, Resto en Feral zijn ook specs die ik tof heb gevonden)
Beast master Hunter (mijn Horde alt)
Discipline priest
Elemental shaman
Prot paladin
Vengeance Demon hunter
Outlaw rogue
Affliction warlock
Fire mage

En ik heb nog een level 23 warrior die ik nog moet levelen; vorig jaar gemaakt ter ere van mijn zoontje zijn geboorte.

Dus ja, opties genoeg..

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Kapoen schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:15:
Gisterenavond heb ik onverwacht nog de curve achievement en spellwing mount gehaald, iets waar ik niet meer op had gerekend om eerlijk te zijn :P

Ook links en rechts nog wat legendaries gekregen via de emissary WQs, dus dat scheelt weer in de aankoop de komende dagen.
Die kan je nog tot launch halen toch?

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:58

Ryada

She/Her

UTADDICT schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:07:
[...]

Die kan je nog tot launch halen toch?
Curve kan je vanaf morgen niet meer halen.

Steam: Ryada.

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-11 14:14
Ryada schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:10:
[...]

Curve kan je vanaf morgen niet meer halen.
Maar de mount nog wel :)
UTADDICT schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:51:
Ok, ben er eindelijk uit. Main: Holy priest, alt: Holy Paladin
Goede keuzes imo d:)b
Persoonlijk zouden die twee ook mijn keuzes zijn als ik weer zou gaan healen. Ik vind met name Holy Priest echt heel erg leuk in de alpha/beta. Kan niet precies zeggen waarom maar het klikte gewoon zeg maar.
icemotion schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:02:
Mijn druid is eigenlijk vanaf het begin mijn favoriete character. Ik heb gewoon een klik met die class en zijn lore en het shapeshiften. Dus ik ga hoe dan ook mijn druid als eerste levelen. En dan kijk ik wel wat ik er mee doe, het is nu Guardian, maar ik hoor er minder goede dingen over (simpel). Dus ik denk erover om terug te gaan naar Feral (hoe ik ooit begon) of dat ik er mee ga healen.

Daarna level ik mijn hunter (omdat dat mijn enige Horde character is) voor die kant van het verhaal.

En dan bekijk ik de endgame wel.. als druid me dan bevalt blijft dat gewoon mijn main, anders ga ik kijken naar een van mn alts die ik op 110 heb welke me het leukst lijkt voor deze expansion..
Het is en blijft een persoonlijke keuze. Zelf vind ik feral/guardian sinds legion niet echt meer boeien en zelfs saai. En imo is dat in BfA totaal niet verbeterd. In Legion heb ik mijn druid als eerste char naar 110 geleveled maar in BfA ga ik dat niet doen.

Aan de andere kant zullen er genoeg mensen zijn die druids helemaal geweldig vinden (gelukkig maar hehe)

Alles is viable of wordt tzt viable gemaakt. Daar vertrouw ik wel op bij Blizzard.

Kies daarom je class met je hart en niet op basis van andere mensen hun mening (y)

FUMES et CARNES

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Ik speel nu sinds een weekje weer WoW, maar heb een vraag. Kan iemand me de redenen noemen om een character te transferen naar een andere realm (zonder faction change). Is het enige verschil niet dat je een bepaalde guild kan joinen die op die realm bestaat?

In andere woorden, als een vriend op een andere realm speelt kan je middels een party gewoon met elkaar spelen? Je mist er weinig aan lijkt mij...

Echter kan je, als je op verschillende servers zit, op deze manier geen gold kan traden etc. naar je alts. Wat natuurlijk wel een nadeel kan zijn.

Ik stel de vraag, aangezien ik op verschillende servers hoge / 110 chars heb.
overdoseh schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:51:
Ik speel nu sinds een weekje weer WoW, maar heb een vraag. Kan iemand me de redenen noemen om een character te transferen naar een andere realm (zonder faction change). Is het enige verschil niet dat je een bepaalde guild kan joinen die op die realm bestaat?

In andere woorden, als een vriend op een andere realm speelt kan je middels een party gewoon met elkaar spelen? Je mist er weinig aan lijkt mij...
Lees dit maar eens door, zou genoeg informatie moeten geven denk ik :
https://us.battle.net/forums/en/wow/topic/20748875512

FUMES et CARNES

• icemotion
Iusedto schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:13:
[...]
Het is en blijft een persoonlijke keuze. Zelf vind ik feral/guardian sinds legion niet echt meer boeien en zelfs saai. En imo is dat in BfA totaal niet verbeterd. In Legion heb ik mijn druid als eerste char naar 110 geleveled maar in BfA ga ik dat niet doen.

Aan de andere kant zullen er genoeg mensen zijn die druids helemaal geweldig vinden (gelukkig maar hehe)

Alles is viable of wordt tzt viable gemaakt. Daar vertrouw ik wel op bij Blizzard.

Kies daarom je class met je hart en niet op basis van andere mensen hun mening (y)
Tja ik heb gewoon iets met Druids in Warcraft en dat speelt al sinds Warcraft 3 eigenlijk.. toen ik begon met WoW bleek het ook al snel de class te zijn die ik het tofste vond.. en ik ben op het broeden aan een serie tattoos van mijn favoriete pop culture dingen en dan wil ik de Druid crest (ook mijn avatar hier) daar een onderdeel van laten zijn.. het is inderdaad wel jammer dat ze de gameplay flink versimpeld hebben :(

En ik weet uberhaupt nog niet of ik in BfA veel ga spelen, het afgelopen jaar heb ik heel sporadisch gespeeld vanwege mn thuissituatie (eerste kind en vlak daarna een angststoornis bij mijn vrouw.. ) dus ik hoop met BfA ten eerste eens gewoon wat regelmatiger te spelen.. de rest komt allemaal daarna wel..
Iusedto schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:18:
[...]

Wie weet, lol
Is echter wel voor 2 classes dus we gaan zien hoe dat uitpakt in een guild/dungeon of misschien raid omgeving.

Unholy DK is echt fantastisch om te spelen plus er zit een zeer goede tank spec bij en daar hou ik wel van. Daarnaast komt het zeer dicht bij mijn "juggernaut" playstyle voorkeur (fury en arms hebben dat ook)

Survival hunter is en blijft toch mijn guilty pleasure. Heb daar zo veel plezier mee. Speelt heerlijk, heeft heel veel utility (ook voor group play icm met de juiste pet, bloodlust etc)
Dan heb je nog Stealth (talent), een Harpoen, speed boost en melee/ranged combinatie icm (zeer?) goede DPS.

PS, gebruik jij trouwens Clawing shadows in je talent build ? (vervanger van scourge strike)
Hehe zoveel keuzes en maar tijd voor 1 main ;)

Nee ik heb voor de beta infected claws gebruikt maar moet ook eerlijk zeggen dat ik niet per definitie DPS wijze heb gekeken, dat wou ik live doen aangezien er vanuit een beta nog zoveel getweaked kan worden. Ik was vooral op zoek naar rotatie zeg maar wat lekker aanvoelt. Live gebruik ik ook geen Clawing shadows maar Unholy frenzy

Daarbij ben ik voor nu zelfs terug gevallen op Frost, mijn gear was beter om mee te raiden in Frost dan Unholy. :+

Kadardar schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:21:
[...]
Hehe zoveel keuzes en maar tijd voor 1 main ;)

Nee ik heb voor de beta infected claws gebruikt maar moet ook eerlijk zeggen dat ik niet per definitie DPS wijze heb gekeken, dat wou ik live doen aangezien er vanuit een beta nog zoveel getweaked kan worden. Ik was vooral op zoek naar rotatie zeg maar wat lekker aanvoelt. Live gebruik ik ook geen Clawing shadows maar Unholy frenzy
Ik ben er uitgespecced en terug naar Infected claw gegaan. Misschien dat het later beter wordt als we heel veel attack power hebben (meer dan in de beta) maar de skill kon me niet bekoren. Het voelde als een achteruitgang qua DPS

Met survival hunter en DK zal ik me wel vermaken, daar twijfel ik niet aan.
Beide zijn voor mij meer dan acceptabel om te gaan spelen, ook in guild verband.(Mythics en Raiden)
Als er (te) veel unholy DK's zijn dan zou ik in principe wel bereid zijn om hunter te mainen en andersom.
Ik vermoed dat er niet al te veel survival hunters zullen zijn lol :)

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 17-07-2018 15:42 ]

FUMES et CARNES

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik twijfel welke ik zal mainen, een Dk of een Lock. moeilijk.

[Battle.net: Forsaken#22243]

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
De mount nog wel ?
Dacht dat die ook niet meer te halen was.

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-11 14:14
Woolfy681 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:14:
[...]

De mount nog wel ?
Dacht dat die ook niet meer te halen was.
Volgens Blizzard zelf kan de mount nog tot de release van BFA behaald worden. Alleen de Achievement (curve en mythic equivalent) niet meer na de pre-patch :).

[ Voor 4% gewijzigd door eric.1 op 17-07-2018 19:20 ]

Iusedto schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:37:
[...]

Ik ben er uitgespecced en terug naar Infected claw gegaan. Misschien dat het later beter wordt als we heel veel attack power hebben (meer dan in de beta) maar de skill kon me niet bekoren. Het voelde als een achteruitgang qua DPS

Met survival hunter en DK zal ik me wel vermaken, daar twijfel ik niet aan.
Beide zijn voor mij meer dan acceptabel om te gaan spelen, ook in guild verband.(Mythics en Raiden)
Als er (te) veel unholy DK's zijn dan zou ik in principe wel bereid zijn om hunter te mainen en andersom.
Ik vermoed dat er niet al te veel survival hunters zullen zijn lol :)
Ik weet ook niet zo snel wat er beter is. Het zou zo maar kunnen dat een talent beter is in bepaalde situaties. Dat ga ik lekker live onderzoeken op men gemakkie, kan wel een beetje bedenken wanneer bepaalde talents beter zijn dan de ander op basis vam situatie.

Voor je main zou ik eigenlijk niet eens kijken of er een teveel van zijn. Mensen spelen nou eenmaal iets wat op is maar bij de eerste volgende patch switchen ze ineens naar de volgende class en heb jij je leuke class opgegeven. Ik blijf erbij speel wat je leuk vind en als je echt wilt switchen doe het dan iig met een doel zoals je raid groep beter te balanceren als je serieus mee wilt doen met ze

Kadardar schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:50:
[...]
Voor je main zou ik eigenlijk niet eens kijken of er een teveel van zijn. Mensen spelen nou eenmaal iets wat op is maar bij de eerste volgende patch switchen ze ineens naar de volgende class en heb jij je leuke class opgegeven. Ik blijf erbij speel wat je leuk vind en als je echt wilt switchen doe het dan iig met een doel zoals je raid groep beter te balanceren als je serieus mee wilt doen met ze
Komt helemaal goed hoor, bedankt voor de info

Ennuh, dit is echt een leuke class:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/J5LacinAESDk5dPivVpWZRkW/full.jpg

FUMES et CARNES

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-11 21:35
Iusedto schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:18:
[...]

Wie weet, lol

Ik twijfelde ook tussen DK en hunter. Met het ook op PVP en warmode toch voor hunter gekozen. DK's zijn zo traag als een slak en stealth van een hunter kan met warmode handig zijn. Houd verder ook veel van bg's doen en hunter is gewoon lekker mobile.
Zo late night met een maat nog even 1350 2vs2 rating gehaald (PvP scrubs, i know), Gister me 10 RBG wins (rating 1500) voor me mage tower skin en wou eigenlijk vandaag nog balance of power door blijven doen maarja kan ook na de prepatch nog :) Zelfs in BfA kan ik die nog afmaken dus ik heb daar geen haast bij.

Heb nog een lijstje gemaakt aan dingen die ik wil doen en die ik ga proberen af te maken in de laatste maand (indien dat mogelijk is) met daarnaast de gebruikelijk dingen als mount farms en wellicht nog wat BG voor marks om setjes te halen voor de transmog klerenkast :P

Snel nog even me ruggengraat gefixed voordat ik naar me werk ging ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/arYAtTGyFoW1xVYegiLQrYeP/medium.png

[ Voor 17% gewijzigd door Kadardar op 18-07-2018 07:54 ]

• xavento
Kadardar schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 23:57:

Snel nog even me ruggengraat gefixed voordat ik naar me werk ging ;)
[afbeelding]
Hebben ze de shoulders nog steeds niet gefixed ? 8)7

• Ryada

Ryada

She/Her

Dit is hoe heroic antorus atm getuned is:
https://clips.twitch.tv/RespectfulLuckyOwlMingLee

Denk ik share het hier ook kunnen de mensen die niet op discord zitten ook lachen

xavento schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:22:
[...]

Hebben ze de shoulders nog steeds niet gefixed ? 8)7
Wat is er mis mee volgens jou? Ik vind het zelf persoonlijk wel cool die shoulders wat rechter.

[ Voor 15% gewijzigd door Kadardar op 18-07-2018 09:30 ]

Leuk om al deze berichten te lezen. :)

Ik ben nog een paar dagen in Zeeland. Dus nog even geen prepatch voor mij. :)

Ryada schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:24:

Denk ik share het hier ook kunnen de mensen die niet op discord zitten ook lachen
owh jee, dat wordt gold dokken vanavond met de raid en niet voor een boost maar voor de repairs :+

RustStorm schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:25:
Leuk om al deze berichten te lezen. :)

Ik ben nog een paar dagen in Zeeland. Dus nog even geen prepatch voor mij. :)
Slacker :)
In ieder geval heb je mooi weer ?

FUMES et CARNES

• xavento
Kadardar schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:24:
[...]

Wat is er mis mee volgens jou? Ik vind het zelf persoonlijk wel cool die shoulders wat rechter.
De shoulders "hoveren" nog steeds ruim boven de characters shoulders, nog meer dan bij undeads.

Edit: ik zie dat het inmiddels eindelijk gefixed is.

[ Voor 8% gewijzigd door xavento op 18-07-2018 09:45 ]

Iusedto schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:27:
[...]

Slacker :)
In ieder geval heb je mooi weer ?
Haha slacker for sure!

Het is hier prima weer. Dus zo even de stad in om te lunchen en dan nog even naar het strand. Heerlijk. :)

xavento schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:34:
[...]

De shoulders "hoveren" nog steeds ruim boven de characters shoulders, nog meer dan bij undeads.

Edit: ik zie dat het inmiddels eindelijk gefixed is.
Dat zou kunnen, ik heb die screenshot ergens rond half 8 gemaakt. Misschien dat er ondertussen een patch is geweest die dit heeft gefixed.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heerlijk die number crunch :)

• xavento
Tip: Mocht je meerdere alts hebben op 110, en je weet al wat je gaat mainen en als alt gaat levellen. Gebruik dan de 1000 marks in de mythic chest om de BoA legendaries voor je main te kopen.

Ik zelf ga straks is even 21000 legendary marks spenden op me main en alts voor BFA. ;)

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:23

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag het bericht gelezen op de frontpage dat er wat met de versies gaat gebeuren om die standaard in het assortiment te zetten bij een abbonement. Toen ik dat las begon het toch weer te kriebelen. Ik moet bekennen dat ik maar een account heb dat pas level 94 is. Maar moet ook zeggen dat ik meer met andere dingen bezig was dan met levelen.

Vrijdag begint mijn vakantie. Dus dan maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn en misschien weer eens een maandje een abbonement nemen en kijken of ik het weer leuk ga vinden.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Zironako
xavento schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:19:
Tip: Mocht je meerdere alts hebben op 110, en je weet al wat je gaat mainen en als alt gaat levellen. Gebruik dan de 1000 marks in de mythic chest om de BoA legendaries voor je main te kopen.

Ik zelf ga straks is even 21000 legendary marks spenden op me main en alts voor BFA. ;)
Hoe ga je die overzetten dan? Currency kun je niet mailen, toch?

• xavento
Zironako schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:02:
[...]

Hoe ga je die overzetten dan? Currency kun je niet mailen, toch?
Je kan BoA tokens kopen op je alts voor een specifieke class en deze sturen naar je main (of andere toons).

• Zironako
xavento schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:03:
[...]

Je kan BoA tokens kopen op je alts voor een specifieke class en deze sturen naar je main (of andere toons).
Ah top, even doen thanks.

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Oxigeon schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:57:
Vandaag het bericht gelezen op de frontpage dat er wat met de versies gaat gebeuren om die standaard in het assortiment te zetten bij een abbonement. Toen ik dat las begon het toch weer te kriebelen. Ik moet bekennen dat ik maar een account heb dat pas level 94 is. Maar moet ook zeggen dat ik meer met andere dingen bezig was dan met levelen.

Vrijdag begint mijn vakantie. Dus dan maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn en misschien weer eens een maandje een abbonement nemen en kijken of ik het weer leuk ga vinden.
Doe even een PMetje hier op Tweakers als je met iemand samen wil spelen! 😊

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:23

Oxigeon

En zo is dat!

hanswfje schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:24:
[...]

Doe even een PMetje hier op Tweakers als je met iemand samen wil spelen! 😊
Ik ben als het goed is nog lid van de/een Tweakers clan op de Defias Brotherhood server. Dus dat kan het probleem niet zijn. Verder ben ik echt een complete noob haha. Eerst eens kijken of deze nog draait op mijn laptop. Daarom ben ik eventjes aan het bekijken of ik een gratis 7 day trail ergens vandaan kan halen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ryada schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:24:

Zegt me nog niet zo heel veel.
Hij had geen shield of the righteousness debuff actief toen ie neerging en lijkt een dps trinket te gebruiken.
Kan ook gewoon een kwestie zijn van wennen aan gcd (ook voor de healers) en andere heals gebruiken dan de healers gewend waren. En volle bak in magic dmg blijven staan terwijl magic mitigation overal flink omlaag gegooid is?

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 18:55

hmr

toolkist schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:27:
[...]

Hij had geen shield of the righteousness debuff actief toen ie neerging en lijkt een dps trinket te gebruiken.
Kan ook gewoon een kwestie zijn van wennen aan gcd (ook voor de healers) en andere heals gebruiken dan de healers gewend waren. En volle bak in magic dmg blijven staan terwijl magic mitigation overal flink omlaag gegooid is?
Viel mij idd ook op dat hij in die rush bleef staan...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11 09:08

Tijn96

In speed we trust

Oxigeon schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:57:

Zelf laatst ook weer begonnen na lange tijd. Tip: join de discord die onder aan de pagina staat. Hier kan je alles vragen want als terugkerende of nieuwe speler is het enorm wennen

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Ryada

Ryada

She/Her

toolkist schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:27:
[...]

Probleem is dat 100% SOTR niet meer mogelijk is in prepatch, waardoor je debuff ticks krijgt die je voor 90% van je hp per tick damagen.
Kijk voor de grap even naar deze log: https://www.warcraftlogs....amage-done&translate=true
Scaling is fucked up atm en dat hoor ik van eeh hele hoop tanks die hoog in de lijst van goede tanks staan. Zelfs als je zou turtlen op die fight zou je gigantisch vanachter genomen worden door die debuff
hmr schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:28:
[...]

Viel mij idd ook op dat hij in die rush bleef staan...
Rush is targeted en hij had hem zelf, dus valt niet te dodgen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Ryada op 18-07-2018 11:34 ]

• hmr

hmr

Ryada schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:32:
[...]

Rush is targeted en hij had hem zelf, dus valt niet te dodgen :)
Move dus altijd voor Jan Lul? :o Noob confirmed.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Ryada

Ryada

She/Her

hmr schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:38:
[...]

Move dus altijd voor Jan Lul? :o Noob confirmed.
Als tank move je niet, als dps move je zodat jij niet andere mensen clipped met die dash ;)

• hmr

hmr

Ryada schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:39:
[...]

Als tank move je niet, als dps move je zodat jij niet andere mensen clipped met die dash ;)
Ben geen tank. Dus minder noob dan gedacht :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-11 03:18
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/axcoEgb.png
The dungeon exp bonus now lists as a reward that will only happen once per week.

Tot zover dungeon lvling. (en boosting)

[ Voor 31% gewijzigd door rejer op 18-07-2018 12:06 ]

• Knul
  • Laatst online: 21:12
Zijn hier mensen die op Silvermoon spelen en een leuke (casual) guild hebben? Ik heb een nieuw character aangemaakt (Gnome Priest) omdat ik eerst op Lightbringer speelde maar die server nogal dood is gegaan. Server bevalt verder prima, maar ik kan geen leuke guild vinden. Mocht iemand wat weten, dan hou ik me aanbevolen :)

• Dawn
  • Laatst online: 10-11 14:29

Dawn

..Sworn to the Dark..

rejer schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:06:
[afbeelding]
The dungeon exp bonus now lists as a reward that will only happen once per week.

Tot zover dungeon lvling. (en boosting)
Dit was twee maanden geleden ook al zo; maar elke opvolgende dungeon kreeg ik gewoon alle rewards van :)

lijkt een tooltip fout.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Pagina: 1 ... 24 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.