Ja, Fury Warrior is wel FOTM voor BfA.hmr schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:05:
[...]
Ik ga een warrior naar 100 boosten en dat wordt waarschijnlijk ook mijn main.
Goede keuze imoKadardar schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 23:48:
Ben er nu wel zo een beetje uit. Ik blijf lekker bij me DK omdat die over het algemeen wel weer als main eindigt maar ipv frost als main spec ga ik eens gek doen en Unholy mainen
Speel er vandaag weer 1 in de beta en het is zalig
Ook net prot warrior getest en die is, imo, een stuk beter of leuker dan in Legion
Zalige spec
FUMES et CARNES
Twijfelde al tussen warrior en rogue...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
In navolging op het melee DPS filmpje wat ik eerder gepost heb, hier de Ranged versie :
Ik vind deze youtuber uitstekende informatie geven
Ik vind deze youtuber uitstekende informatie geven
FUMES et CARNES
Ja Selwen is hele goede, maar minder bekend. Bekijk ook zijn individuele preview videos van specs voor in-depth stuff.
Ja, een verborgen pareltje imo.Kaap schreef op zondag 8 juli 2018 @ 21:27:
Ja Selwen is hele goede, maar minder bekend. Bekijk ook zijn individuele preview videos van specs voor in-depth stuff.
Ben heel erg benieuwd naar zijn Tank review, alhoewel ik de nummer 1 wel kan raden hehe
Damn, zag de post van @Kadardar en speel ik gvd al de hele avond unholy DK
Wilde nog zo veel andere classes testen vanvond
[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 09-07-2018 08:29 ]
FUMES et CARNES
Hier waarschijnlijk ook prot warrior. Al twijfel ik nog een klein beetje over dudu tank en brewmaster monkIusedto schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:07:
[...]
Goede keuze imo
Ook net prot warrior getest en die is, imo, een stuk beter of leuker dan in Legion
Zalige spec
Maarja, ergens in chargen om vervolgens een flinke klap uit te delen met je schild (en er daarna achter schuilen als iemand je terug wil meppen
De dudu gaat wat dat betreft nog wel ("sla me dan het doet toch geen pijn", bij de monk is het al vager ("sla me dan, dan drink ik dit drankje en is er niks aan de hand").
Monk offspecs vind ik alleen weer leuker dan fury/arms en qua dudu vind ik alleen de resto spec helemaal niks.
Dus kort samengevat, doe me een orc met prot warr spec, feral/windwalker als melee, boomkin als ranged en mistweaver als healing spec en ik heb geen alts meer nodig.
Ik ga gewoon van Guardian druid met offspec waarschijnlijk Feral.. (I just like being a bear)
En ik ga nog even kijken, mijn main de afgelopen jaren was altijd mijn Night elf druid.. maar goede kans dat ik ga switchen naar een Kul tiran druid.. die forms zijn echt bad-ass...
En ik ga nog even kijken, mijn main de afgelopen jaren was altijd mijn Night elf druid.. maar goede kans dat ik ga switchen naar een Kul tiran druid.. die forms zijn echt bad-ass...
Persoonlijk vind ik dat er een aantal classes zijn waarvan alle drie de specs gewoon leuk om te spelen zijn en ik het geen straf zou vinden om welke spec daarvan dan ook te “moeten” spelen of tussen te wisselen als het bijvoorbeeld voor een guild dungeon of raid run is.
Die classes zijn : Monk, Warlock, Warrior en DK.
Monk : mijn Legion favoriet. Geen grote wijzigingen maar alle specs spelen weer heerlijk.
Warlock : Het maakt volgens mij niet uit wat je kiest qua spec maar het is gegarandeerde fun.
Persoonlijk heb ik nu een lichte voorkeur voor Demo.
Warrior : imo een super class in BfA. Arms is mijn Goto spec maar de meeste mensen gaan waarschijnlijk Fury kiezen. Prot is ook goed gedaan in BfA.
Deathknight : 2 super leuke DPS specs en een hele goede tank spec. DK wordt zeer populair in BfA denk ik.
Tot nu toe heb ik in de alpha en beta het meeste plezier gehad met een survival hunter, shadow priest, ww monk, vengeance DH en sinds gisteren unholy DK.
Wordt nog heel lastig kiezen lol
Wil eigenlijk eens iets totaal anders gaan spelen in BfA, na ww Monk en Afli Lock, of een class die een totale overhaul heeft gekregen sinds Legion.
Denk dat ik een voorlopige Top 5 ga maken en dan op die lijst bepaalde criteria ga los laten zoals welke class drie goede specs heeft, de funfactor, hoe zien de abilities er uit en hoe klinken ze, mobilty en survivalbilty, etc. etc.
En ja ik kan natuurlijk gewoon een class en spec kiezen maar dit is veel leuker
Die classes zijn : Monk, Warlock, Warrior en DK.
Monk : mijn Legion favoriet. Geen grote wijzigingen maar alle specs spelen weer heerlijk.
Warlock : Het maakt volgens mij niet uit wat je kiest qua spec maar het is gegarandeerde fun.
Persoonlijk heb ik nu een lichte voorkeur voor Demo.
Warrior : imo een super class in BfA. Arms is mijn Goto spec maar de meeste mensen gaan waarschijnlijk Fury kiezen. Prot is ook goed gedaan in BfA.
Deathknight : 2 super leuke DPS specs en een hele goede tank spec. DK wordt zeer populair in BfA denk ik.
Tot nu toe heb ik in de alpha en beta het meeste plezier gehad met een survival hunter, shadow priest, ww monk, vengeance DH en sinds gisteren unholy DK.
Wordt nog heel lastig kiezen lol
Wil eigenlijk eens iets totaal anders gaan spelen in BfA, na ww Monk en Afli Lock, of een class die een totale overhaul heeft gekregen sinds Legion.
Denk dat ik een voorlopige Top 5 ga maken en dan op die lijst bepaalde criteria ga los laten zoals welke class drie goede specs heeft, de funfactor, hoe zien de abilities er uit en hoe klinken ze, mobilty en survivalbilty, etc. etc.
En ja ik kan natuurlijk gewoon een class en spec kiezen maar dit is veel leuker
FUMES et CARNES
Verwijderd
Na een expansion een DPS als main ga ik lekker healen. Daarnaast tanken op m'n alt. We zien wel wat er verder voor leuks te doen is. Deze expansion ook geraid op 6 chars, verwacht dat zoiets in BFA wel weer zal gebeuren.
Ik zit er weer flink over te twijfelen weer te gaan WoWen. Ben eigenlijk actief bij WOTLK gestopt. Heb wel de laatste expension nog gekocht en even een Monk tot 110 geleveled. Ben zelf voornamelijk een PVP'er en haalde veel voldoening uit battlegrounds. Zit erg te twijfelen om weer terug te komen, het kriebelt.. en er is geen enkele MMORPG die ook maar in de buurt van WoW komt (IMO). Kan natuurlijk ook nog even wachten tot den ieuwe expension in augustus- maar het is ook wel fijn om weer een beetje gevoel te krijgen bij de game en alle veranderingen van de laatste tijd.
Iemand ergens al een goede vergelijking gevonden van alle healers in BFA? Die dude die hierboven wordt gelinked zal er ook wel mee komen, maar dan moet ik wachten ;-)
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Verwijderd
Hoe belangrijk vinden jullie DPS?
Ik vind dat er te veel word gekeken naar de DPS “score” i.p.v. ervaring in raids/dun.
Mijn MM hunter l932 heeft bv een DPS van ~1 mil maar ik ga zelden neer, alleen wanneer er een wipe is en dan ben ik meestal de laatste die neer gaat. Zie namelijk vaak dat mensen het niet redden maar wel een hoge DPS hebben.
Ik vind dat er te veel word gekeken naar de DPS “score” i.p.v. ervaring in raids/dun.
Mijn MM hunter l932 heeft bv een DPS van ~1 mil maar ik ga zelden neer, alleen wanneer er een wipe is en dan ben ik meestal de laatste die neer gaat. Zie namelijk vaak dat mensen het niet redden maar wel een hoge DPS hebben.
Dps nummers zijn natuurlijk leuk om naar te kijken als het hoge getallen zijn. Maar een dps die na een dps burst de grond vervolgens van vrij dichtbij zal aanschouwen is in mijn ogen zeer waardeloos.Verwijderd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:52:
Sustained dps welke op verwacht niveau ligt en staande blijft gedurende een fight is vele malen waardevoller.
Dat gezegd hebbende ben ik zojuist tot de jammerlijke conclusie gekomen dat ik die paarse (lelijke) vogel nooit zal krijgen. Ik verwacht na de vakantie niet dat ik nog een groep zal krijgen die me mee zal nemen. En om er goud geld voor neer te leggen... Dat weet ik nog niet of ik dat het waard vind.
Zooooo veel keuzes te maken... ondanks de Alpha invite voor BfA en het gespeeld te hebben, heb ik veel te weinig ervaring opgedaan met classes om een gefundeerde en beargumenteerde keuze te maken aangaande een main. Mijn main is altijd mijn dwarf warrior geweest tot ik deze xpack mijn gnome hunter tot leven had gewekt...
Stiekem zou ik wel willen dat ik mijn gnome warrior op max level had... Misschien als ik mezelf boos ga maken dat het me gaat lukken... Maar... pfoeh...
Kortom... welke character ik al eerste zal gaan levelen over iets meer dan een maand: i do not know!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
De meest relevante youtubers:UTADDICT schreef op maandag 9 juli 2018 @ 17:26:
Iemand ergens al een goede vergelijking gevonden van alle healers in BFA? Die dude die hierboven wordt gelinked zal er ook wel mee komen, maar dan moet ik wachten ;-)
Automatik Jak (M+)
Automatik Jak (Raid healing)
Method
Taliesin
Heal Class
Madskillz
Lang verhaal kort:
Net zoals Legion zitten healers dichtbij elkaar als het gaat om performance. In BfA beta zien we wel dat de utility healers iets lager in HPS te zitten ter compensatie.
Utility healers: Holy Pala, Resto Shaman, Disc Priest
Throughput healers: Holy Priest, Resto Druid, MW Monk
Vrijwel al die guides komen min of meer ook met dezelfde ranking naar voren voor raid healing composition:
1. Holy Paladin
2. Resto Shaman
3. Disc Priest
4. Holy Priest
5. Resto Druid
6. MW Monk
Uitzondering daarop is Method die voor 3 MWs kozen met kanttekening dat ze niet generfed zouden worden en ze puur vanuit world first p.o.v. kijken. Sindsdien zijn MWs getuned en verdere tuning volgt nog. MWs verliezen eigenlijk weer op het punt dat ze te weinig te bieden hebben. Maar goed, dat maakt voor normal/heroic raidteams geen zak uit natuurlijk.
Resto Druid lijkt t.o.v. Legion de grootste verliezer. Ze verliezen mobile tranq, bearform is generfed, frenzied regen is generfed. Displacer beast is weg. Voeg daarbij toe dat Holy Priest een raid CD baseline erbij hebben gekregen en een extra raid CD via talent kunnen krijgen, is de verwachting dat Holy Priest de 4de healingspot overneemt van Resto Druids in veel mythic raidteams.
[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-07-2018 06:39 ]
Het punt met healers is wel, dat ondanks dat er een ranking is dat ze zo ongelofelijk dicht bij elkaar liggen(net als in legion) dat het geen reet uit maakt welke je speelt. Gewoon degene spelen die je het leukst vind 
Zelf had ik hele wilde plannen om een warlock te spelen maar ik wacht ff de prepatch af, want affliction is best wel beetje saai met drain soul. Maar demo ziet er in BfA zo tof uit dat ik dat maar is probeer in de prepatch, heb die orc niet voor niets naar 110 gehaald.
Verder zal ik waarschijnlijk m'n beertje blijven spelen, met feral ahhh who am i kidding, geen offspec, i'm a bear baby!
Ik hoor goede verhalen over Arms en zocht nog een rede om een highmountain te levelen. Dus dat ga ik is proberen in de prepatch. Fury is niet echt mijn ding.
Ik ben er alleen niet uit of ik horde of alliance ga. M'n gevoel zegt Horde, maar het spel is leuker met mensen die je kent en die gaan waarschijnlijk alliance.
Zelf had ik hele wilde plannen om een warlock te spelen maar ik wacht ff de prepatch af, want affliction is best wel beetje saai met drain soul. Maar demo ziet er in BfA zo tof uit dat ik dat maar is probeer in de prepatch, heb die orc niet voor niets naar 110 gehaald.
Verder zal ik waarschijnlijk m'n beertje blijven spelen, met feral ahhh who am i kidding, geen offspec, i'm a bear baby!
Ik hoor goede verhalen over Arms en zocht nog een rede om een highmountain te levelen. Dus dat ga ik is proberen in de prepatch. Fury is niet echt mijn ding.
Ik ben er alleen niet uit of ik horde of alliance ga. M'n gevoel zegt Horde, maar het spel is leuker met mensen die je kent en die gaan waarschijnlijk alliance.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik dacht overal gelezen te hebben dat de prepatch vandaag zou zijn, maar aangezien ik daar niets van terug vind op de officiele kanalen zal het wellicht voor de komende weken zijn.
DPS tikt ook naar beneden als mensen dood zijn.Verwijderd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:52:
Bij mij persoonlijk zal iedereen een inzet moeten hebben, als ik mensen zie rondlopen met 960ilvl en die zie ik 800k DPS doen dan word ik daar een beetje zielig van. Ik zal de mensen er niet op aanspreken maar ik zal er niet blij van worden iig.
Hoge DPS is een teken dat je je rotatie en class goed kent, en elke class heeft andere DPS mogelijkheden daar ben ik mij bewust van.
DPS is zeker wel een belangrijk iets om te hebben en hoe hoger hoe beter. Als mensen dood gaan staat dat los van hun DPS en zijn ze gewoon slecht bezig of de fight nog aan het leren.
Lage DPS daarin tegen is voor mij een aantoning van geen intresse/onkunde in het leren van hoe hun class werkt (en dat relativeer ik dan via ilvl)
Maargoed dat is mijn mening
Steam: Ryada.
Volgens mij is de pre patch op de 17de, volgende week dus.Ashtaria schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 08:32:
Ik dacht overal gelezen te hebben dat de prepatch vandaag zou zijn, maar aangezien ik daar niets van terug vind op de officiele kanalen zal het wellicht voor de komende weken zijn.
Maar ik weet dit niet 100% zeker
FUMES et CARNES
Dit is idd het meest aannemelijk omdat atm de pvp season nog in volle gang is en zodra pre patch hit er gigantische onbalans zal zijn in pvp.Iusedto schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 08:37:
[...]
Volgens mij is de pre patch op de 17de, volgende week dus.
Maar ik weet dit niet 100% zeker
Steam: Ryada.
Ervaring in een raid brengt je zover, daarom wipe je waarschijnlijk ook meerdere keren op progress maar als je weet hoe je class werktt hoef je alleen maar de boss fight te leren. Dat is een stuk relaxder dan proberen je class en de raid te gelijke tijd te lerenVerwijderd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:52:
Daarbij DPS is zo belangrijk in tot welke guild je joined. Als je een social raiding guild hebt die meer aan het geinen is dan progressen zou je weinig horen zolang het acceptabel is in de ogen van de raid leader. Zit je in een wat meer gedreven progress guild kun je er van uit gaan dat ze verwachten dat je doet wat je zou moeten kunnen halen, op zoiets als de ~200kish marge.
het is zeker een heerlijke class/spec. Ik kwam erachter toen ik aggramar hc deed en iemand de dps meter eruit knalde. Toen dacht ik... wacht even dat wil ik ook proberen.Iusedto schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:07:
[...]
Goede keuze imo
Zalige spec
Hahaha, mooie class heIusedto schreef op zondag 8 juli 2018 @ 21:33:
[...]
Damn, zag de post van @Kadardar en speel ik gvd al de hele avond unholy DK
Wilde nog zo veel andere classes testen vanvond
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Verwijderd
Die discussie hebben we al vaker gehad. Een goede DPS scoort hoog en gaat ook niet dood. Klaar. En je itemlevel is verder laag dus verwacht geen wonderen.Verwijderd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:52:
Verder is imo DPS het allerbelangrijkste en hoort DPS ook altijd de beste gear te krijgen tijdens progressie. Daarna tanks en daarna healers. Met meer DPS krijg je nou eenmaal de baas sneller dood / kun je tegen de enrage timers vechten.
Ja, driemaal raden wat ik gisteravond weer de hele avond gespeeld heb
Die azerite traits zijn ook verdomd goed en geven de spec wat meer diepgang imo.
Wilde eigenlijk nog weer eens Brewmaster testen maar daar ben ik niet aan toe gekomen
FUMES et CARNES
Dikke kans op main dus?Iusedto schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 08:57:
[...]
Ja, driemaal raden wat ik gisteravond weer de hele avond gespeeld heb![]()
Die azerite traits zijn ook verdomd goed en geven de spec wat meer diepgang imo.
Wilde eigenlijk nog weer eens Brewmaster testen maar daar ben ik niet aan toe gekomen
Ik heb me er al gewoon bij neer gelegd dat dit is wat ik wil spelen. Frost is misschien ietsje beter voor progress raiding en dat soort dingen maar als je weet wat je doet en de fight goed kent is unholy toch vaak leuker en stabieler qua DPS dan Frost. Frost is erg bursten en daarna heb je een tijdje dat je niet veel kunt doen maar Unholy gaat gezellig stabiel verder en klimt (als je het goed doet) bijna een gevecht lang omhoog in DPS.
PS. Ik ben gene hardcore progress raider dus die paar k DPS verschil in het begin ou weinig moeten uitmaken tenzij het een enrage timer betreft.
[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 10-07-2018 09:17 ]
Thanks! Super informatieve post! +1Kaap schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 06:34:
[...]
De meest relevante youtubers:
Automatik Jak (M+)
Automatik Jak (Raid healing)
Method
Taliesin
Heal Class
Madskillz
Lang verhaal kort:
Net zoals Legion zitten healers dichtbij elkaar als het gaat om performance. In BfA beta zien we wel dat de utility healers iets lager in HPS te zitten ter compensatie.
Utility healers: Holy Pala, Resto Shaman, Disc Priest
Throughput healers: Holy Priest, Resto Druid, MW Monk
Vrijwel al die guides komen min of meer ook met dezelfde ranking naar voren voor raid healing composition:
1. Holy Paladin
2. Resto Shaman
3. Disc Priest
4. Holy Priest
5. Resto Druid
6. MW Monk
Uitzondering daarop is Method die voor 3 MWs kozen met kanttekening dat ze niet generfed zouden worden en ze puur vanuit world first p.o.v. kijken. Sindsdien zijn MWs getuned en verdere tuning volgt nog. MWs verliezen eigenlijk weer op het punt dat ze te weinig te bieden hebben. Maar goed, dat maakt voor normal/heroic raidteams geen zak uit natuurlijk.
Resto Druid lijkt t.o.v. Legion de grootste verliezer. Ze verliezen mobile tranq, bearform is generfed, frenzied regen is generfed. Displacer beast is weg. Voeg daarbij toe dat Holy Priest een raid CD baseline erbij hebben gekregen en een extra raid CD via talent kunnen krijgen, is de verwachting dat Holy Priest de 4de healingspot overneemt van Resto Druids in veel mythic raidteams.
Ik denk dat ik gewoon weer m'n Holy Priest als main ga doen in BFA, en dan druid of warrior als alt.
Drain soul wordt toch vervangen door shadowbolt in Bfa? En wat betreft saai, ik denk dat guardian saaier is met de zeer uitgebreide keuze tussen mangle, trash of swipeye-roon schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 08:07:
Het punt met healers is wel, dat ondanks dat er een ranking is dat ze zo ongelofelijk dicht bij elkaar liggen(net als in legion) dat het geen reet uit maakt welke je speelt. Gewoon degene spelen die je het leukst vind
Dat is tenminste waar ik tegenaan hik
Dat ligt er net aan hoeveel dmg ie gedaan heeft. Doet ie meer dan degene die netjes in leven blijft maar daardoor niet aan dpsen toekomt, dan is die dooie toch echt nuttiger geweest.RustStorm schreef op maandag 9 juli 2018 @ 20:47:
[...]
Dps nummers zijn natuurlijk leuk om naar te kijken als het hoge getallen zijn. Maar een dps die na een dps burst de grond vervolgens van vrij dichtbij zal aanschouwen is in mijn ogen zeer waardeloos.
Ook dat ligt er maar net aan. Als die sustained dps op het verkeerde target is (Argus in P4 ipv de orbs bv) dan heb je er nog steeda geen zak aanSustained dps welke op verwacht niveau ligt en staande blijft gedurende een fight is vele malen waardevoller.
Op de horde kant zijn er genoeg steeamers die zoveel mogelijk spelers aan Curve te helpen zonder belachelijke gear eisen te stellen. Killakris bijvoorbeeld, is ook nog eens een gast die je niet boos lijkt te kunnen krijgen (zolang je niet toxic doet, dan lig je er meteen uit). Het is dan dus ook geen carry, je moet het wel zelf doen (wel vaak met eat hulp van wat overgearde spelers). Op de alliance kant zijn er ongetwijfeld vergelijkbare streamers.Dat gezegd hebbende ben ik zojuist tot de jammerlijke conclusie gekomen dat ik die paarse (lelijke) vogel nooit zal krijgen. Ik verwacht na de vakantie niet dat ik nog een groep zal krijgen die me mee zal nemen. En om er goud geld voor neer te leggen... Dat weet ik nog niet of ik dat het waard vind.
Geen pre order en dus een 110 boost beschikbaar?Zooooo veel keuzes te maken... ondanks de Alpha invite voor BfA en het gespeeld te hebben, heb ik veel te weinig ervaring opgedaan met classes om een gefundeerde en beargumenteerde keuze te maken aangaande een main. Mijn main is altijd mijn dwarf warrior geweest tot ik deze xpack mijn gnome hunter tot leven had gewekt...
Stiekem zou ik wel willen dat ik mijn gnome warrior op max level had... Misschien als ik mezelf boos ga maken dat het me gaat lukken... Maar... pfoeh...
Kortom... welke character ik al eerste zal gaan levelen over iets meer dan een maand: i do not know!
Verwijderd
Kan je niet zelf een groep vormen dan?RustStorm schreef op maandag 9 juli 2018 @ 20:47:
[...]
Dps nummers zijn natuurlijk leuk om naar te kijken als het hoge getallen zijn. Maar een dps die na een dps burst de grond vervolgens van vrij dichtbij zal aanschouwen is in mijn ogen zeer waardeloos.
Sustained dps welke op verwacht niveau ligt en staande blijft gedurende een fight is vele malen waardevoller.
Dat gezegd hebbende ben ik zojuist tot de jammerlijke conclusie gekomen dat ik die paarse (lelijke) vogel nooit zal krijgen. Ik verwacht na de vakantie niet dat ik nog een groep zal krijgen die me mee zal nemen. En om er goud geld voor neer te leggen... Dat weet ik nog niet of ik dat het waard vind.
Zooooo veel keuzes te maken... ondanks de Alpha invite voor BfA en het gespeeld te hebben, heb ik veel te weinig ervaring opgedaan met classes om een gefundeerde en beargumenteerde keuze te maken aangaande een main. Mijn main is altijd mijn dwarf warrior geweest tot ik deze xpack mijn gnome hunter tot leven had gewekt...
Ben bang van wel ja. Bevalt gewoon te goed.Kadardar schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 09:16:
[...]
Dikke kans op main dus?Frost is opzich ook wel leuk en lekker voor het begin om mee te spelen. Blood is ook geweldig en imo ook makkelijk te spelen.
Ik heb me er al gewoon bij neer gelegd dat dit is wat ik wil spelen. Frost is misschien ietsje beter voor progress raiding en dat soort dingen maar als je weet wat je doet en de fight goed kent is unholy toch vaak leuker en stabieler qua DPS dan Frost. Frost is erg bursten en daarna heb je een tijdje dat je niet veel kunt doen maar Unholy gaat gezellig stabiel verder en klimt (als je het goed doet) bijna een gevecht lang omhoog in DPS.
Plus DK is een van de weinige classes met 3 super specs (imo). Alleen Monk en Warrior hebben dat voor mij ook.
Unholy is even wennen want ik ben altijd Frost geweest.
2handed Frost was een absolute favoriet. Als dat ooit weer kan dan speel ik nooit meer wat anders.
Er schijnen toch nog wat class changes aan te komen ?
Daar wacht ik nog even op en maak dan mijn keuze.
Mijn volgorde qua levelen zou nu zijn :
1. Unholy DK. (mijn verassing vd beta plus voldoet aan mijn voorkeur van 3 goede specs icm 2hander,plate juggernaut)
2. shadow priest ( vind ik uiteindelijk toch leuker dan Warlock maar is een marginaal verschil)
3. Vengeance DH
FUMES et CARNES
Mja, maar als tank ben je constant actief met zorgen dat die mobs de rest niet slaan. Vond dit vooral, tab apply dots, tab, apply dots, tab, apply dots, drain soul. Het is geen wat het saai maakt is dezelfde reeks handelingen 4 keer per trash pull opnieuw doen. De summoner in FF14 heeft daar veel handigere toolkit voor en werkt daardoor veel meer gestroomlijnt. Maar goed, door dus heel de tijd alleen maar hetzelfde doen x4 omdat er geen aoe manier is, dat maakt het veel sneller saai.toolkist schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:33:
[...]
Drain soul wordt toch vervangen door shadowbolt in Bfa? En wat betreft saai, ik denk dat guardian saaier is met de zeer uitgebreide keuze tussen mangle, trash of swipe
Dat is tenminste waar ik tegenaan hik
Met tanken is het veel actiever, positie kiezen, aggro pakken, die defense aanzetten, oh de hunter pakt natuurlijk de ene mob die niet in de trash aoe stond en burst snoeihard al z'n damage er op, taunt. Gewoon meer te doen dan alleen maar dotten zeg maar.
Maar frost is toch weer speelbaar met 2H in BfA? Zelf niet getest omdat ik er geen fan van ben maar zover ik weet is 2h Frost vanaf BfA weer mogelijk want de enige reden waarom Frost in Legion geen 2H kon dragen (tenzij je WoD gear aantrokIusedto schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:44:
[...]
Ben bang van wel ja. Bevalt gewoon te goed.![]()
Plus DK is een van de weinige classes met 3 super specs (imo). Alleen Monk en Warrior hebben dat voor mij ook.
Unholy is even wennen want ik ben altijd Frost geweest.
2handed Frost was een absolute favoriet. Als dat ooit weer kan dan speel ik nooit meer wat anders.
Er schijnen toch nog wat class changes aan te komen ?
Daar wacht ik nog even op en maak dan mijn keuze.
Mijn volgorde qua levelen zou nu zijn :
1. Unholy DK. (mijn verassing vd beta plus voldoet aan mijn voorkeur van 3 goede specs icm 2hander,plate juggernaut)
2. shadow priest ( vind ik uiteindelijk toch leuker dan Warlock maar is een marginaal verschil)
3. Vengeance DH
[ Voor 8% gewijzigd door Kadardar op 10-07-2018 12:38 ]
@toolkist wat je zegt over total damage done etc etc allemaal waar. Bij raiden is het uiteraard ook nooit een of-of situatie, eerder meestal en-en situatie. 
Helaas ben ik ook geen horde.
Wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat er geen alliance equivalenten zijn... 
En voor wat betreft de preorder opmerking etc: klopt. Heb ik njog nooit gedaan. Wacht altijd op de dag van release op m'n physical copy. /yay!
@Verwijderd alles kan... Maar nee, daar wil ik het niet graag genoeg voor.
Helaas ben ik ook geen horde.
En voor wat betreft de preorder opmerking etc: klopt. Heb ik njog nooit gedaan. Wacht altijd op de dag van release op m'n physical copy. /yay!
@Verwijderd alles kan... Maar nee, daar wil ik het niet graag genoeg voor.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik bedoelde meer.. als je de affli lock te saai vind, waarom kies je dan de (qua gameplay) saaiste tank?ye-roon schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:52:
[...]
Mja, maar als tank ben je constant actief met zorgen dat die mobs de rest niet slaan. Vond dit vooral, tab apply dots, tab, apply dots, tab, apply dots, drain soul. Het is geen wat het saai maakt is dezelfde reeks handelingen 4 keer per trash pull opnieuw doen. De summoner in FF14 heeft daar veel handigere toolkit voor en werkt daardoor veel meer gestroomlijnt. Maar goed, door dus heel de tijd alleen maar hetzelfde doen x4 omdat er geen aoe manier is, dat maakt het veel sneller saai.
Met tanken is het veel actiever, positie kiezen, aggro pakken, die defense aanzetten, oh de hunter pakt natuurlijk de ene mob die niet in de trash aoe stond en burst snoeihard al z'n damage er op, taunt. Gewoon meer te doen dan alleen maar dotten zeg maar.
Vergelijk het bv met een warrior. Daar kun je hetzelfde mee, maar heb je nog heel wat meer tools. Intervene vlak voordat je medetank een flinke klap vangt, heroic leap, commanding shout, battle shout, en ga zo maar door. Pala idem. Hand of protection, sacrifice, aoe blind, lay on hands, light of the protector, etcetera. Laat staan wat de DK en DH allemaal aan tools hebben.
Is er hier nog iemand/een groep die bv vanavond Antorus HC doet aan de alliance kant? moet die vogel nog,anders zal het wat gold worden om die te halen,maar liever niet. we hebben tot de eennalaatste boss ooit gehaald in HC maar toen begon vakantie/mooi weer xD
bedacht me ook nog de first aid te levelen voor de archievment voordat deze weg is maar wat een hell zijn die laatste 10 punten pffff (nu nog 5,vanavond verder)
bedacht me ook nog de first aid te levelen voor de archievment voordat deze weg is maar wat een hell zijn die laatste 10 punten pffff (nu nog 5,vanavond verder)
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Je kan voor die first aid achievement gewoon gaan farmen in legion, krijg je regelmatig een quest dat je iemand moet reviven of healen, daar krijg je dan weer 5 punten first aid per keer door. Wil je die achievement halen om al die verschillende quests te doen en daar de titel Field medic krijgen, dan ben je wel zoet en ik weet niet wanneer de pre-patch is, maar als dat morgen is, lukt dat niet meer.
dat farmen duurt al langSpeedy55 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 13:59:
Je kan voor die first aid achievement gewoon gaan farmen in legion, krijg je regelmatig een quest dat je iemand moet reviven of healen, daar krijg je dan weer 5 punten first aid per keer door. Wil je die achievement halen om al die verschillende quests te doen en daar de titel Field medic krijgen, dan ben je wel zoet en ik weet niet wanneer de pre-patch is, maar als dat morgen is, lukt dat niet meer.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
WatKadardar schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:56:
[...]
Maar frost is toch weer speelbaar met 2H in BfA?
Geen idee eerlijk gezegd. Dacht het niet.
Kijk vanavond wel even
FUMES et CARNES
Laat ik het zo zeggen, ik kon een 2H wapen vasthouden maar of je er ook echt mee kunt spelen. Ik kijk vanavond als ik thuis ben ook wel even snelIusedto schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:31:
[...]
Wat![]()
Geen idee eerlijk gezegd. Dacht het niet.
Kijk vanavond wel even
Ik denk het toch niet hoor maar we kijken wel iddKadardar schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:49:
[...]
Laat ik het zo zeggen, ik kon een 2H wapen vasthouden maar of je er ook echt mee kunt spelen. Ik kijk vanavond als ik thuis ben ook wel even snelIk ben nu zo verward dat ik het gewoon ook even moet zien.
Blijf jij bij Alliance guild of toch Draenor ?
FUMES et CARNES
Ik ben nog even in overleg met wat guilds maar ik vind het gewoon fijner om men Horde chars te spelen momenteel. Alliance guild is letterlijk niemand online tot op een blauw maandag uurtje er eens 2 mensen online zijn. Al even gekeken via Discord maar iedereen is druk, druk, druk en aangezien ik niets met de guild kan doen zit ik weer op men Horde chars een beetje dingen te doen met men Horde vrienden, want samen spelen is wel zo leuk af en toe.Iusedto schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:51:
[...]
Ik denk het toch niet hoor maar we kijken wel idd
Blijf jij bij Alliance guild of toch Draenor ?
Dus even kijken hoe het afloopt maar het is niet dat ik de Alliance guild voorrang geef momenteel. Vind het aan de andere kant wel jammer want ik blijf erbij dat ik de kul tiran druids super tof vind ogen, dus ja moet eens een keuze maken.
Ben nu vooral appearences voor me wapens aan het unlocken en dat is op men 6 jaar oude chars toch wel een stuk fijner.
[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 10-07-2018 15:15 ]
Mijn vrouw zou zeggen: " Niet lullen maar gewoon doen ", maar ja ze is dan ook een RotterdamseKadardar schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 15:13:
[...]
Ik ben nog even in overleg met wat guilds maar ..........
FUMES et CARNES
Kunnen we niet gewoon een toffe Tweakers groep bouwen op Draenor?
De guilds waar ik daar in zit vallen ook ZO tegen, weinig lol van spelen.
Al ervaring mee, zou het niet doen.UTADDICT schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:08:
Kunnen we niet gewoon een toffe Tweakers groep bouwen op Draenor?De guilds waar ik daar in zit vallen ook ZO tegen, weinig lol van spelen.
Iedereen heeft andere intresses en op Tweakers is die groep even divers. Eene wil raiden wanneer die kan, andere wilt raiden op casual niveau en de andere op hardcore niveau. Aan deze eis van mensen ga je gewoon niet kunnen voldoen of een volle groep mee opzetten. Daarbij meeste zitten al in een guild die op hun wensen aansluit, waarom zouden ze leaven? Idd geen reden
Maar goed laat mij je niet tegenhouden om het te proberen als je het echt heel graag wilt.
Kans dat het gebeurd is redelijk groot. Maat van me zou me nooit weigeren als ik aan hem vraag te joinen, hoogstens wat gevriemel met class.Iusedto schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:03:
[...]
Mijn vrouw zou zeggen: " Niet lullen maar gewoon doen ", maar ja ze is dan ook een Rotterdamse
[ Voor 63% gewijzigd door Kadardar op 10-07-2018 16:14 ]
Ha, ok
Nou dan gaarne tips over leuke guilds ;-)
Bad ideaUTADDICT schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:08:
Kunnen we niet gewoon een toffe Tweakers groep bouwen op Draenor?De guilds waar ik daar in zit vallen ook ZO tegen, weinig lol van spelen.
Teveel verschillende interesses/mensen.
*edit* Kadardar was me al voor hehe
Wat wel heel goed werkt (imo) is via Discord dungeon runs gaan doen. Vond dat persoonlijk altijd erg leuk.
Legion was helaas voor mij niet de Expansie die ik voor ogen had.. Kon gewoon simpel weg geen Main kiezen en daarom bleef ik maar switchen en eigenlijk rommelen in de marge.
Was super frustrerend maar het lijkt er op dat BfA een makkelijkere keuze gaat zijn
[ Voor 25% gewijzigd door Iusedto op 10-07-2018 16:22 ]
FUMES et CARNES
Ten eerste natuurlijk wat zoek je voor guild? Ik hoor veel goeds over BeNeLeague bijv waarvan de leider of officer (weet niet) ook op de tweakers discord zit. Je zou dus eventueel Decreet kunnen vragen voor meer info als je er iets over wilt weten of je jouw wensen voor WoW daar kan waar maken. Zitten ook een paar andere tweakers, die kan je ook vragen naar hun mening.
Anders gewoon trade chat in de gaten houden en whisperen als je denkt iets leuks te hebben gevonden en een praatje aangaan. Beetje vissen naar info over de guild kan nooit kwaad en kan zelf in je voordeel werken. Laat namelijk interesse zien en dat je een goede keus voor jezelf wilt maken.
Houd er rekening mee, einde van de expansion meeste guilds hebben een break en daardoor staat recruitment ook stil. Ik geef je een betere kans aan keuze met de start van de volgende expansion. Dan komen de meeste guilds weer tot leven en komen er ook weer nieuwe bij.
Gewoon een leuke sociale guild om mee te hangen, niet perse te raiden. Ik raid meestal met een andere Discord-groep, dus daar hoeft de guild niet perse aan te voldoen. BeNeLeague heb ik idd ook wel e.e.a. over gehoord. Zal ns kijken.
Het meerendeel van de guilds is gericht op social, puur fun, geen verwachtingen.UTADDICT schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:59:
Gewoon een leuke sociale guild om mee te hangen, niet perse te raiden. Ik raid meestal met een andere Discord-groep, dus daar hoeft de guild niet perse aan te voldoen. BeNeLeague heb ik idd ook wel e.e.a. over gehoord. Zal ns kijken.
Zoals gezegd is het aan jou om het kaf van het koren te scheiden en een leuke guild te joinen
Ze hadden in BfA de XP gain toch generfed of heb ik dat nou verkeerd gelezen ?
Lijkt wel of ik door de XP heen vlieg
Dit is trouwens de leukste NPC in WoW ooit ( imo)
[ Voor 36% gewijzigd door Iusedto op 10-07-2018 20:08 ]
FUMES et CARNES
Verwijderd
ben weer begonnen level 101 DH maar het levelen gaat veelste snel, ik ga nooit alleplaatsen in legion zien want ik ben vast level 110 in het 2e spelers gebied
het is niet leuk, want ik zie de levels gewoon super snel oplopen..... ik had gehoopt op een grindy level experience.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2018 04:53 ]
Niet vergeten, deze week je laatste kans!Azerox schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:08:
Tip voor als je nog geen waterwalking mount hebt (handig voor levelen BFA):
11/7 is MoP timewalking. Je kan met Timewarped Badges The Anglers accommodation kopen (BOA).
Als je ~5300 badges weet te verzamelen kun je The Anglers van niks naar exalted brengen en de Reins of Azure Water Strider halen. Let wel op dat als je revered bent je eerst die item van quartermaster koopt voor 100% extra rep zodat je sneller op exalted zit.
Daarnaast: Regel nu alvast een hele zooi gliders want die ga je nodig hebben in BFA (naja als je je een beetje snel wilt verplaatsen en ze blijven werken).
Cya all in BFA! (Kazzak-Horde)
Verwijderd
Levelen van 110 naar 120 duurt mij op de beta circa 45 minuten per level. Valt mij in ieder geval alleszins mee.Iusedto schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:19:
Ze hadden in BfA de XP gain toch generfed of heb ik dat nou verkeerd gelezen ?
[afbeelding]
Maar je kunt de zones toch afmaken als je dat graag wilt? Al vanaf de launch ga je nooit alle zones zien. Ik geloof dat ik er toen 3 a 3,5 heb gedaan op men eerste char bij launch.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 04:52:
ben weer begonnen level 101 DH maar het levelen gaat veelste snel, ik ga nooit alleplaatsen in legion zien want ik ben vast level 110 in het 2e spelers gebiedhet is niet leuk, want ik zie de levels gewoon super snel oplopen..... ik had gehoopt op een grindy level experience.
Er zijn een aantal dingen die je EXP boost geven en dat zijn heirlooms (die kun je uittrekken als je ze aan hebt), resting experience (volgende keer niet uitloggen in een inn of resting zone) en de laatste zou exp pots/tokens van je class hall zijn. Alhoewel ik niet zeker weet of leveling pots voor Legion bestaan. (anyone??). Aller ergste geval heb je een invasion gedaan (komt dan een groene portal op die map) en daar haal je met 7 world quests gelijk 1 tot 1,5 level uit. Die zou je dan moeten vermijden.
Als je dat allemaal niet heb of hebt gedaan, dan weet ik het ook niet. Dan ben ik bang dat je het ermee zou moeten doen en op level 110 gewoon lekker verder gaan in die zones.
Toevoeging: je hoeft de badgers niet op 1 account te hebben, want de rep dingen zijn bind on account

2 beta's op een account... ze hebben over lijkt wel.
Verwijderd
KLopt niets van bovenstaande, puur gewoon levelen zonder poespas en uitloggen buiten rested zones en nog steeds zie ik de levels on mijn oren vliegenKadardar schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 11:04:
[...]
Maar je kunt de zones toch afmaken als je dat graag wilt? Al vanaf de launch ga je nooit alle zones zien. Ik geloof dat ik er toen 3 a 3,5 heb gedaan op men eerste char bij launch.
Er zijn een aantal dingen die je EXP boost geven en dat zijn heirlooms (die kun je uittrekken als je ze aan hebt), resting experience (volgende keer niet uitloggen in een inn of resting zone) en de laatste zou exp pots/tokens van je class hall zijn. Alhoewel ik niet zeker weet of leveling pots voor Legion bestaan. (anyone??). Aller ergste geval heb je een invasion gedaan (komt dan een groene portal op die map) en daar haal je met 7 world quests gelijk 1 tot 1,5 level uit. Die zou je dan moeten vermijden.
Als je dat allemaal niet heb of hebt gedaan, dan weet ik het ook niet. Dan ben ik bang dat je het ermee zou moeten doen en op level 110 gewoon lekker verder gaan in die zones.
Hmm, ik ben beetje aant voorbereiden(lees: ilevels pakken) om de druid tank mage tower te doen. Dus ik dacht: ik doe ff die van feral. Ik one shot die. En ik speel geen feral... Holy crap die is makkelijk
gelijk ook maar ff op me andere druid ook weg getikt.
Ligt er natuurlijk aan wat je ilvl is. Ik had die feral op een ilvl 930ish gedaan geloof ik en ik had een 2 shot. Dus ja redelijk makkelijk.ye-roon schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:11:
Hmm, ik ben beetje aant voorbereiden(lees: ilevels pakken) om de druid tank mage tower te doen. Dus ik dacht: ik doe ff die van feral. Ik one shot die. En ik speel geen feral... Holy crap die is makkelijkgelijk ook maar ff op me andere druid ook weg getikt.
Ik ga zelf ook even kijken of ik dit weekend wat dingetjes kan weg halen op men 2de druid. Maar die is gearmatig erg slecht (lees ilvl 890ish voor beide feral en guardian)
Geen idee dan, als je alle exp boosts uit hebt dan ga je er vrij weinig aan kunnen doen. Enige wat je kunt doen op max level is gewoon lekker doorgaan met je quests om alle zones te zien.Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 02:56:
[...]
KLopt niets van bovenstaande, puur gewoon levelen zonder poespas en uitloggen buiten rested zones en nog steeds zie ik de levels on mijn oren vliegen
[ Voor 25% gewijzigd door Kadardar op 12-07-2018 09:33 ]
Wat word hiervan dan volgende week niet meer mogelijk? Daar heb ik niets van gelezen namelijk.
Timewalking MoP verdwijnt niet, ik denk dat onder het mom moest zijn van: "dit is je laatste kans op een makkelijker manier om het voor de expansion te halen. Aangezien je er een groot profijt van hebt met BfA"Speedy55 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:26:
[...]
Wat word hiervan dan volgende week niet meer mogelijk? Daar heb ik niets van gelezen namelijk.
Enige wat ik weet is dat de mage tower wegvalt en ik heb een voor vermoeden dat je artifact traits niet meer werken met de pre-patch.
Dus als er 1 ding is wat je nu nog wilt doen dan is het de mage tower als je die skins wilt. Die mount is super handig maar niet vereist en als je een makkelijker manier wilt kun je altijd nog later een keer met timewalking MoP het regelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Kadardar op 12-07-2018 09:43 ]
Klinkt goed was het niet voor het feit dat de waterwalking mount in BfA niet meer kan waterwalken
Bron ?Ashrah schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:53:
[...]
Klinkt goed was het niet voor het feit dat de waterwalking mount in BfA niet meer kan waterwalken(dus hij is straks waardeloos tenzij je deze voor de looks wil hebben)
Of ik moet me heel sterk vergissen nu maar in de beta zijn ze gewoon bruikbaar
Kan het helaas nu niet testen aangezien ik op mijn werk zit
FUMES et CARNES
Is gewoon bruikbaar, kerel praat onzin.Iusedto schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:58:
[...]
Bron ?
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Verwijderd
100% zeker dat ie op de beta gewoon werkt.Iusedto schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:58:
[...]
Bron ?
In de aanloop naar Legion was er een tijdje sprake van dat de Water strider mounts alleen zouden werken in de oudere zones en niet in de Broken Isles (sterker nog; Azure water strider zou alleen werken in Pandaria en Crimson alleen op Draenor..)
Dit hebben ze teruggedraaid nog voor de launch van Legion door player feedback.. dus het lijkt me heel erg sterk dat ze het nu nog een keer zouden proberen..
Dit hebben ze teruggedraaid nog voor de launch van Legion door player feedback.. dus het lijkt me heel erg sterk dat ze het nu nog een keer zouden proberen..
Dat dus, dat het teruggedraait is had ik nog niet gehoordicemotion schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:17:
In de aanloop naar Legion was er een tijdje sprake van dat de Water strider mounts alleen zouden werken in de oudere zones en niet in de Broken Isles (sterker nog; Azure water strider zou alleen werken in Pandaria en Crimson alleen op Draenor..)
http://us.battle.net/wow/...pic/20742574064?page=3#42
Hier staat er meer over.
@xavento doe ff normaal man, fouten maken kan iedereen, meteen roepen onzin zonder te zeggen waarom is ook "onzin"
Ik schrok er toch even van lol 
Heel misschien vanavond weer even tijd om de beta in te duiken. In principe ben ik wel uit de keuze van een main.
Het enige wat nu nog roet in het eten kan gooien zijn de class wijzigingen die waarschijnlijk in de pre patch zitten.
Ik hoop dat het alleen maar buffs zijn maar ik heb een vermoeden dat er ook wat nerfs inzitten.
Heel misschien vanavond weer even tijd om de beta in te duiken. In principe ben ik wel uit de keuze van een main.
Het enige wat nu nog roet in het eten kan gooien zijn de class wijzigingen die waarschijnlijk in de pre patch zitten.
Ik hoop dat het alleen maar buffs zijn maar ik heb een vermoeden dat er ook wat nerfs inzitten.
[ Voor 15% gewijzigd door Iusedto op 12-07-2018 10:36 ]
FUMES et CARNES
TW moet wel MoP zijn anders is de vendor er niet. Dus als je m voor BFA wil moet je t nu doen.Speedy55 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:26:
[...]
....zo veel Fury warriors in de Beta 
Zijn er hier nog mensen die in Warmode gaan levelen ?
[ Voor 41% gewijzigd door Iusedto op 12-07-2018 20:45 ]
FUMES et CARNES
Ik vermoed dat het voor mijn horde chars op Draenor geen probleem zal zijn om in warmode te spelen, dankzij de grote meerderheid van chars aan die zijde. Mijn alliance chars op Turalyon zullen waarschijnlijk ook weinig tegenstand ondervinden, aangezien de server morsdood is.Iusedto schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 20:26:
....zo veel Fury warriors in de Beta
Clowns to the left of me, Jokers to the right
De verdeling op de realms heeft geen invloed op warmode. Wanneer je in warmode gaat spelen, dan wordt je naar een warmode server verplaatst zodat je alleen met mensen speelt die dit ook willen.Kapoen schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 22:55:
[...]
Ik vermoed dat het voor mijn horde chars op Draenor geen probleem zal zijn om in warmode te spelen, dankzij de grote meerderheid van chars aan die zijde. Mijn alliance chars op Turalyon zullen waarschijnlijk ook weinig tegenstand ondervinden, aangezien de server morsdood is.
World pvp wordt dan ook overal uitgeschakeld, of dit ook geldt voor de bestaande pvp server weet ik niet.
Ook de PVP server worden PVE.
Mensen die Warmode activeren worden allemaal samengevoegd op een plek/server.
FUMES et CARNES
Die komen samen op de warmode servers.Iusedto schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 08:26:
Ook de PVP server worden PVE.
Geen idee hoe dat gaat werken voor PvP servers. Ik vermoed dat de PvP server gewoon PvP blijft gelimiteerd tot jouw realm en x realms. Waarbij warmode alle servers kan zijn.
Pfffff ik zit ZO te twijfelen.
Wilde eigenlijk nog een Pala afmaken en Mage Tower doen. Maar nog een week, en komt niet lekker uit. Dus denk dat ik het ga laten gaan. Hoewel ik dan dus ook de basic artifact forms laat gaan (incl hidden).
Wilde eigenlijk nog een Pala afmaken en Mage Tower doen. Maar nog een week, en komt niet lekker uit. Dus denk dat ik het ga laten gaan. Hoewel ik dan dus ook de basic artifact forms laat gaan (incl hidden).
Ik zou zeggen, welke vind je tof en denk je wellicht als transmog te willen gaan gebruiken? Als je die al hebt dan zou je het kunnen skippen. heb je ze nog niet dan zou ik die na gaan jagen.UTADDICT schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:19:
Ja ik zat meer te denken, ik zou de char snel naar 110 kunnen brengen om iig de basis skin + hidden voor holy/ret te unlocken.Kadardar schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:24:
[...]
Ik zou zeggen, welke vind je tof en denk je wellicht als transmog te willen gaan gebruiken? Als je die al hebt dan zou je het kunnen skippen. heb je ze nog niet dan zou ik die na gaan jagen.
Corrupted ashbringer is natuurlijk wel heel erg vet. Dus die zou ik zeker halen.UTADDICT schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:27:
[...]
Ja ik zat meer te denken, ik zou de char snel naar 110 kunnen brengen om iig de basis skin + hidden voor holy/ret te unlocken.
Is Corrupted Ashbringer die skin die je moet unlocken via die quest met twee boeken en eindeloos geduld ivm een mob spawn? Die kan je toch ook nog halen in BfA dacht ik? Of verdwijnen die skins ook?Kadardar schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:29:
[...]
Corrupted ashbringer is natuurlijk wel heel erg vet. Dus die zou ik zeker halen.
Dit is een quote van het forum van een community manager:Kapoen schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 10:31:
[...]
Is Corrupted Ashbringer die skin die je moet unlocken via die quest met twee boeken en eindeloos geduld ivm een mob spawn? Die kan je toch ook nog halen in BfA dacht ik? Of verdwijnen die skins ook?
Linkje naar de threadAerythlea Community Manager
10 Oct
(Edited)
I just posted this in another thread, but I'll mention it again here:
Any artifact appearances you've unlocked (including Druid forms) will be available as transmogrification options after Legion. I'm not privy to the specifics on how it will work regarding Druid forms, but the developers are keen to make sure you can still use those forms after Legion.
You'll also still be able to acquire appearances you haven't earned post-Legion, with the only exceptions being the Mythic 15 Keystone Dungeon appearance, and the Mage Tower appearances. If you don't earn those before the end of Legion, you won't be able to earn them after Legion - think of them as effectively the Challenge Mode sets of Legion.
Hope this clarifies.
https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17617013933 en dna zij ner nog antwoorden als, je moet hem halen voor de volgende expansion anders mag je hem niet transmoggen maar dat is een video uit 2016 en ik weet niet hoever dat veranderd is.
[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 13-07-2018 11:01 ]
http://www.wowhead.com/ne...ble-in-battle-for-azerothKadardar schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 10:59:
[...]
Dit is een quote van het forum van een community manager:
[...]
Linkje naar de thread
https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17617013933 en dna zij ner nog antwoorden als, je moet hem halen voor de volgende expansion anders mag je hem niet transmoggen maar dat is een video uit 2016 en ik weet niet hoever dat veranderd is.
Mythic 15+ blijft te behalen in BFA als ik dit lees.
Same. M'n nieuwe main (fury warrior) momenteel aan het levelen en zit op 108. Zou dolgraag de mage tower willen doen, maar nog maar een week en totaal geen gear, dus denk niet dat het hem gaat worden.UTADDICT schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:19:
Eindelijk 1 van de vervelendste farm van deze expension achter de rug.
Ben in totaal 15 uur bezig geweest met mindless trash killen om de field medic achievement te halen. Dankzij hulp van de guild toch nog gehaald, en is bijna een must have title voor healers . het zijn in totaal 16 notes die je moet verzamelen terwijl ik er al 9 had voordat ik aan deze grind begon.
Nu mijn cooking en first aid gereed zijn, nu maar de focus op acheology. Nog maar 3 pristines te gaan en 50 digsites.
Ben in totaal 15 uur bezig geweest met mindless trash killen om de field medic achievement te halen. Dankzij hulp van de guild toch nog gehaald, en is bijna een must have title voor healers . het zijn in totaal 16 notes die je moet verzamelen terwijl ik er al 9 had voordat ik aan deze grind begon.
Nu mijn cooking en first aid gereed zijn, nu maar de focus op acheology. Nog maar 3 pristines te gaan en 50 digsites.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Vraagje, hoe nuttig gaat een hoog ilvl zijn bij het levelen in de nieuwe expension? Of zullen alle greenies die je tijdens je eerste quests gaat krijgen al beter zijn dat raid gear van de huidige DLC? Is daar wat over bekend?
Ja je huidige hoge gear kan nog wel tot halverwege 120 volgens mij. Echter als je geen hoge gear hebt, dan zullen de greens heel snel er voor zorgen dat je normaal kan levelen. Dit heb ik uit een van de youtube filmpjes over BFA, wel van die mensen die er ook echt iets van weten (weet alleen niet meer precies welke), niet van die willekeurige filmpjes i.i.g.
Ligt eraan wat hoog ilvl is, maar volgens mij ga je je 970 gear pas rond level 116 of 117 vervangen of zo. Waren wat guildies die op beta al tot 120 waren geleveld etc, heb het niet zelf geprobeerd.overdoseh schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:55:
Vraagje, hoe nuttig gaat een hoog ilvl zijn bij het levelen in de nieuwe expension? Of zullen alle greenies die je tijdens je eerste quests gaat krijgen al beter zijn dat raid gear van de huidige DLC? Is daar wat over bekend?
en hier wat leesvoer van mmo champion over de patch:
https://www.mmo-champion....-Goes-Live-July-17th-18th
Aankomende woensdag dus!
https://www.mmo-champion....-Goes-Live-July-17th-18th
Aankomende woensdag dus!
[ Voor 68% gewijzigd door Kadardar op 13-07-2018 12:07 ]
Iemand een idee of die twee mounts van het pre-patch event alleen verkrijgbaar zullen zijn in de komende weken, of ook nog te halen zijn in BfA?

Volgens mij heb ik op meerdere plekken gelezen dat deze alleen te verkrijgen zijn tijdens de prepatch events en na release van BFA niet meer.Kapoen schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 12:34:
Iemand een idee of die twee mounts van het pre-patch event alleen verkrijgbaar zullen zijn in de komende weken, of ook nog te halen zijn in BfA?
[afbeelding]
[afbeelding]
Mage tower doen op een 2e druid? Dat is in principe niet nodig, want die skin is niet character bound maar spec bound. Dus als je feral/guardian skin al op druid #1 hebt gehaald, kan je die op druid #2 ook gebruiken.Kadardar schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:24:
[...]
Ik ga zelf ook even kijken of ik dit weekend wat dingetjes kan weg halen op men 2de druid. Maar die is gearmatig erg slecht (lees ilvl 890ish voor beide feral en guardian)
Wanneer begint de pre patch?
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
WoensdagDesutoroiya schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 12:58:
Wanneer begint de pre patch?
Ik geloof dat dat niet klopt. Ik heb de mage tower op men druid voor feral en guardian op shiftdardar-silvermoon maar ik heb hem niet op kadardar-draenor. Wellicht dat het nog faction bound is maar voor mij gaat die vlieger niet opNoiz schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 12:46:
[...]
Mage tower doen op een 2e druid? Dat is in principe niet nodig, want die skin is niet character bound maar spec bound. Dus als je feral/guardian skin al op druid #1 hebt gehaald, kan je die op druid #2 ook gebruiken.
Nee, dat is omdat ze nog niet als transmog gelden, maar vanaf BfA (volgens mij prepatch al) worden die skins pas als zodanig beschikbaar gemaakt.Kadardar schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:09:
[...]
Ik geloof dat dat niet klopt. Ik heb de mage tower op men druid voor feral en guardian op shiftdardar-silvermoon maar ik heb hem niet op kadardar-draenor. Wellicht dat het nog faction bound is maar voor mij gaat die vlieger niet op
[ Voor 8% gewijzigd door Noiz op 13-07-2018 13:23 ]
Top dankje
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Is er al bekend hoe je deze kunt krijgen? Heb al tijdje niet gespeeld, dus heb het allemaal niet zo gevolgd.Kapoen schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 12:34:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tijdens de pre patch krijgen we de opbouw van het conflict in BfA te zien, in de vorm van quests. Deze mounts zijn dus de beloning van die questlijnen. Alliance krijgt die hippogryph, Horde de andere.Zironako schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 18:22:
[...]
Is er al bekend hoe je deze kunt krijgen? Heb al tijdje niet gespeeld, dus heb het allemaal niet zo gevolgd.
Ah tof. Ik dacht dat we iets moesten gaan farmen van currency ofzo.Kapoen schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 18:38:
[...]
Tijdens de pre patch krijgen we de opbouw van het conflict in BfA te zien, in de vorm van quests. Deze mounts zijn dus de beloning van die questlijnen. Alliance krijgt die hippogryph, Horde de andere.
Moet ik voor de pre-quest nog wat doen? Want heb eigenlijk mijn char sinds ik 110 gedinged ben 3 weken geleden niet meer aan mijn main gezeten. Had begrepen dat er sinds vorige week ook een extra quest was?
Damn... geen horde character voor mij.Kapoen schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 18:38:
[...]
Tijdens de pre patch krijgen we de opbouw van het conflict in BfA te zien, in de vorm van quests. Deze mounts zijn dus de beloning van die questlijnen. Alliance krijgt die hippogryph, Horde de andere.
Haha. Ik ben inmiddels weer thuis van weggeweest en heb weer wat pandaria bosses gefarmed. Verder nog niet veel gedaan.
Nu Wimbledon kijken...
Zijn er hier nog mensen in een guild die morgen avond of zondag overdag een heroic Antorus raid doen? Of een goeie tip om erin te geraken? En die bereid zijn mij mee te nemen? Ik heb zowel op horde als alliance ge-gearde characters om mee te komen. Zou toch graag nog een full clear mee pakken voor prepatch er is voor de achiv enzo
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.