Clowns to the left of me, Jokers to the right
Na een lange pauze weer lekker bezig de afgelopen maand met het spel, good to be back!
Sinds gisteravond ook pawn addon geinstalleerd om te zorgen dat ik de goede gear keuzes maak tijdens lvlen. Nu kan je in pawn de voorgekauwde statweights gebruiken en/of een custom stat weight lijst. Nu kwam ik na een beetje googlen op de website van noxxic waar andere waardes staan voor de stat weights als die standaard te vinden zijn in pawn. Is een van de 2 beter (of aanbevolen) dan de andere? Ik zie nameljk voor sommige gear wel een verschil van 50% voor beide stat weights/improvements.
P.s.
Is er een leuke (nederlandse?) alliance social/raiding guild op Silvermoon aan te raden?
[ Voor 6% gewijzigd door Tyoi op 29-06-2018 11:32 ]
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Vermijd asjeblieft noxxic. Check wowhead voor je stats weights: www.wowhead.com en zoek je class op bovenaan.Tyoi schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:31:
Heren, Dames,
Na een lange pauze weer lekker bezig de afgelopen maand met het spel, good to be back!
Sinds gisteravond ook pawn addon geinstalleerd om te zorgen dat ik de goede gear keuzes maak tijdens lvlen. Nu kan je in pawn de voorgekauwde statweights gebruiken en/of een custom stat weight lijst. Nu kwam ik na een beetje googlen op de website van noxxic waar andere waardes staan voor de stat weights als die standaard te vinden zijn in pawn. Is een van de 2 beter (of aanbevolen) dan de andere? Ik zie nameljk voor sommige gear wel een verschil van 50% voor beide stat weights/improvements.
P.s.
Is er een leuke (nederlandse?) alliance social/raiding guild op Silvermoon aan te raden?
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Oh noes! We zijn niet zo fan van Noxxic? Ik had ook inderdaad al op wowhead gekeken, maar ik heb daar nog geen stat weights kunnen vinden, alleen de priority.xavento schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:34:
Vermijd asjeblieft noxxic. Check wowhead...
6) You just checked it.
Noxxic word gezien als 1 van de websites die consistent misinformatie verspreid omtrent gearing en andere zaken.Tyoi schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:53:
[...]
Oh noes! We zijn niet zo fan van Noxxic? Ik had ook inderdaad al op wowhead gekeken, maar ik heb daar nog geen stat weights kunnen vinden, alleen de priority.
Class discords zijn zelfs het beste om de informatie te verkrijgen.
Hier is de discord link voor priests: https://discordapp.com/invite/0f1Ta8lT8xZbLkBV
Vaak hebben die een FAQ channel en worden constant geupdate als de theorycrafters wat vinden wat toch beter werkt gedurende de expansion.
Ook heb je daar de mogelijkheid vragen te stellen voor specifieke encounters/problemen etc iets wat je bij noxxic/wowhead niet hebt.
Steam: Ryada.
Gelijk geprobeerd maar de bot op de pagina weigert my een pawn line te geven
Ik ga wel ff wat proberen met de spreadsheet linkjes die er bij staan.
6) You just checked it.
Mocht je intresse hebben we zitten ook op een discord voor WoW spelende tweakers (de link staat in de modbreak)
Hier vandaan worden er ook raids georganiseerd en gezellig offtopic gepraat zonder de tweakers pagina te vervuilen
Ik gebruik altijd graag askmrrobot,die site werkt gewoon handig en duidelijk
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Icy Veins / Wowhead guides worden gemaakt door (meestal top spelers) dus als je met een "nieuwe" class begint of meer wil weten kan je daar beginnen. De verschillende class discords zijn ook goed, maar de meeste gebruikers daar zijn niet zo klantvriendelijk.
Voor gear sims en statweights zijn Raidbots.com / Simulationcraft veel beter dan de eerder genoemden.
[ Voor 53% gewijzigd door Ashrah op 29-06-2018 15:45 ]
ik lees wel altijd icy etc, maar voor wat ik doe is dit allemaal goed genoeg
[ Voor 38% gewijzigd door mrsar op 29-06-2018 15:51 ]
https://www.raidbots.com/simbotmrsar schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 15:50:
het mooie is dat iemand het altijd wel over een van de sites zegtik ben geen hardcore speler en de makkelijkheid van askmrrobot is voor mij goed genoeg
ik lees wel altijd icy etc, maar voor wat ik doe is dit allemaal goed genoegzit meestal op gemiddelde dps met mijn lock danwel boven gemiddeld voor de gear die ik heb dus geloof het wel
is heel makkelijk en een heel stuk beter voor sims dan askmrrobot.
Specs worden door de community onderhouden dus je zal ook niet snel outdated dps krijgen.
Jazeker bij raidbots heet die optie: Top Gearmrsar schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 18:56:
Zal eens kijken,heeft die ook een "check my bags" optie,die is namelijk super handig
Je hebt hiervoor wel de simulationcraft addon nodig (die kan je makkelijk downloaden via de Twitch app)
en ingame `/simc` in je chat te typen
De output kan je kopieren en dan plakken in het respectievelijke veld op de website van Raidbots.
En daarna kan je alles handmatig selecteren wat je mee wilt nemen in de simulaties.
Dat is inderdaad niet leuk... maar aan de andere kant... i love it!xavento schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:01:
Gisteren even de sub rogue, resto druid en survival hunter MT gehaald, zit nu op 29/36. Moet wel zeggen dat het nu belachelijk makkelijk is met full artifact level. Alle 3 was een 1-shotjammer.
Wat is doorgaans je ilvl alvorens je er aan bent begonnen? Misschien ga ik het ook maar eens proberen namelijk... vind sommige van die skins toch wel echt awesome.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik ben nu aan het proberen een wat hoger ilvl te krijgen of wat legendaries, maar schiet niet echt op.
Nog 10k nethershards over om te proberen haha
Die Guardian/feral druid zijn toch nog wel degene die ik het allerliefst wil halen nog. Heb vooralsnog alleen de havoc DH gehaald. Maar mijn druid zit zowieso nog op lvl 91 en met het korte aantal uurtjes wat ik wekelijks kan spelen denk ik niet dat ik überhaupt een poging kan wagen voordat de pre-patch live is. Agh, de BoP appearance is ook heel cool!kelly89 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:40:
Holy moly guardian druid mage tower vind ik echt moeilijk. Heb al minstens 60 wipes. Beste try kreeg ik kruul tot 7.8% en toen ging ik dood haha.
Ik ben nu aan het proberen een wat hoger ilvl te krijgen of wat legendaries, maar schiet niet echt op.
Nog 10k nethershards over om te proberen haha
Ik heb verder geen mage towers gedaan, doe nooit aan transmoggen en vind juist de cat en bear form gaaf omdat je die ook echt zelf ziet met spelen.
Probeer snel je druid te levelen en argus unlocken voor 910+ gear. Zonde anders toch,
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Deze gaat nog door neem ik aan? Heb er zin in!Ryada schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:08:
Het is weer zover ik ga weer eens een raid organiseren voor ons Tweakers.
De raid is er voor de gezelligheid en tegelijk proberen te clearen.
Voorgaande keren was het een groot success dus gaan we het dit keer nog een keer doen. Dit keer doen we hem alleen wat later op de dag zodat mensen overdag vrij zijn om te doen wat ze willen.
Je zal wel aan de Horde kant moeten spelen want helaas kun je niet cross faction raiden.
We gaan ABT Heroic doen.
Datum: 30 Juni
Tijdstip: 20:00 uur
Mocht je mee willen laat het mij weten
En geef je rollen en main classes door zodat we altijd kunnen schuiven indien nodig.
Eisen:
ilvl 935 of hoger
Discord hebben (luisteren verplicht, praten optioneel)
Je gezellige mood meenemen
Handig om van te voren wat filmpjes te kijken over hoe bosses gaan en wat de tactics kunnen zijn.
Ik heb er iig veel zin in hopelijk jullie ook
Huidige mensen die meegaan:
Tanks:
- Ryada (Monk)
- Pyr0_ (Death Knight)
DPS:
- Thehealthclub (Warrior)
- Phaex (Warrior)
- Noiz (Warrior)
- Carthrax (Paladin)
- Tescari (Warlock)
Healers:
- Hystrea (Paladin)
- Bartske (Druid)
- UTADDICT (Priest)
Tenzij Ryada zich bedacht heeft in het laatste uur dan welBartske schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:07:
[...]
Deze gaat nog door neem ik aan? Heb er zin in!
Op discord gaf die aan dat hij er zin in had
Als je ze nog wat tips of andere dingen wilt weten over de Mage Towers kun je altijd onze Discord joinen (zie modbreak). We praten over van alles in WoW en ook daarbuiten.kelly89 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 22:36:
Ik heb de feral wel gehaald vorige week, maar ik speel geen guardian dus vind het aardig moeilijk hihi.
Ik heb verder geen mage towers gedaan, doe nooit aan transmoggen en vind juist de cat en bear form gaaf omdat je die ook echt zelf ziet met spelen.
Probeer snel je druid te levelen en argus unlocken voor 910+ gear. Zonde anders toch,
Guardian is wel speciaal omdat het een heel andere vorm is. Maar ik ga ook niet de Artifact skins gebruiken in BfA, dus heb zelf nog niet veel MT gedaan.
Transmoggen en het verzamelen van bepaalde transmogs kan best een leuke bezigheid zijn. Zeker nu aan het einde van de expansion.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
@junglebeast ik was inderdaad al lid geworden moet alleen ff mn battletag opzoeken
[ Voor 11% gewijzigd door kelly89 op 30-06-2018 12:53 ]
Dat heb ik dus ook. Voor alle classes zijn het gewoon wapens. Behalve voor feral en guardian. Die cat en bear forms zijn gewoon uniek.kelly89 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 22:36:
Ik heb de feral wel gehaald vorige week, maar ik speel geen guardian dus vind het aardig moeilijk hihi.
Ze moeten zowieso gewoon stoppen met content schrappen. Daar heb ik echt een hekel aan.
Het probleem is dat ik s'avonds misschien eindelijk eens een of 2 uurtjes kan spelen. En het gros van de avonden gewoon helemaal niet. Dus alleen al lvl 110 (18 lvls nog nu) duurt gewoon nog even.
De Mage Tower is gebouwd op de huidige manier van spelen. Natuurlijk kunnen ze het erin laten maar de hele mage tower is gefinetuned op de huidge manier van spelen. Volgende expansion beuk je er doorheen alsof het boter is en dat was niet bedoeling van deze exclusieve skins. Dus dat ze het verwijderen vind ik prima er zijn al genoeg dingen verwijderd die je niet meer kan halen zoals de voorganger van mythic + dungeons voor gear, jammer maar wat ik niet heb mis ook niet echt.hanswfje schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 13:54:
[...]
Dat heb ik dus ook. Voor alle classes zijn het gewoon wapens. Behalve voor feral en guardian. Die cat en bear forms zijn gewoon uniek.
Ze moeten zowieso gewoon stoppen met content schrappen. Daar heb ik echt een hekel aan.
Het probleem is dat ik s'avonds misschien eindelijk eens een of 2 uurtjes kan spelen. En het gros van de avonden gewoon helemaal niet. Dus alleen al lvl 110 (18 lvls nog nu) duurt gewoon nog even.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Oh ik zeg ook niet dat ik het niet snap. Ik ben het er zelfs mee eens. Ik vind het gewoon alleen zonde als er content geschrapt word. Bepaalde Quest lines in MoP en WoD ook zo.Kadardar schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:28:
[...]
De Mage Tower is gebouwd op de huidige manier van spelen. Natuurlijk kunnen ze het erin laten maar de hele mage tower is gefinetuned op de huidge manier van spelen. Volgende expansion beuk je er doorheen alsof het boter is en dat was niet bedoeling van deze exclusieve skins. Dus dat ze het verwijderen vind ik prima er zijn al genoeg dingen verwijderd die je niet meer kan halen zoals de voorganger van mythic + dungeons voor gear, jammer maar wat ik niet heb mis ook niet echt.
Mmm ja dan word het inderdaad moeilijk/krap voor de prepatch klaar te zijn met levelen en gearen en dan ook nog de MT te completen.hanswfje schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 13:54:
[...]
Dat heb ik dus ook. Voor alle classes zijn het gewoon wapens. Behalve voor feral en guardian. Die cat en bear forms zijn gewoon uniek.
Het ergste is nog wel dat ik nooit geen bear speel maar ik wil gewoon die skin hebben om het idee dat hij straks weg is.. slaat nergens op maar is gewoon de drang om hem ook te hebben.
Dit gaat zeker doorBartske schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:07:
[...]
Deze gaat nog door neem ik aan? Heb er zin in!
mijn bnet is ryada#1128 voor de mensen die mij daar nog niet op hebben
[ Voor 12% gewijzigd door Ryada op 30-06-2018 19:42 ]
Luffa's aan en bv die leggie chest die je affinity talent sterker maakt en dan zou je er redelijk snel doorheen moeten komen. Met luffas en balance affinity hoef je die cirkel niet in maar kun je gewoon op het randje gaan staan.kelly89 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:52:
Aaargh net had ik Kruul tot 1,4% en toen was ik dood door mijn eigen stomme paniekaanval. Ik had bijna geen health meer en wil dus met de speedboost naar een orb rennen en toen drukte ik perongeluk catform uit en toen was ik dood... te laat in de orb. En natuurlijk als alle infernals en ghosts vlakbij velen staan.... velen dood dus whiped
@junglebeast ik was inderdaad al lid geworden moet alleen ff mn battletag opzoeken
@toolkist ik had helaas geen luffas en andere goede leggo’s.
Met de huidige gear levels beuk je er ook al doorheen. Op mijn disc en shadow spec als priest heb ik de helft van de tactics genegeerd, en had ze binnen 3 tries. Holy als priest vondt ik gewoon verschrikkelijk, heb ik hem eindelijk, hoor ik dat je ze ook kon shackelenKadardar schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:28:
[...]
De Mage Tower is gebouwd op de huidige manier van spelen. Natuurlijk kunnen ze het erin laten maar de hele mage tower is gefinetuned op de huidge manier van spelen. Volgende expansion beuk je er doorheen alsof het boter is en dat was niet bedoeling van deze exclusieve skins.
Eind van de expension komt er aan, je ziet het nu ook terug in de guild, 's avonds vaak nog maar 3 man online. Ben nu vooral bezig om mijn PvP-level wat omhoog te krijgen en vooral om oude raids te runnen voor de apperances en glory's. Heb eindelijk de 25k achievementpoints doorbroken en hoef me nu alleen nog maar te focussen op de huidige content (dungeons & raids) en pandaria raids.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Meeste heb ik rond 915 gedaan, nu maakt het niet zoveel meer uit met de buff.RustStorm schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 20:58:
[...]
Dat is inderdaad niet leuk... maar aan de andere kant... i love it!
Wat is doorgaans je ilvl alvorens je er aan bent begonnen? Misschien ga ik het ook maar eens proberen namelijk... vind sommige van die skins toch wel echt awesome.
Gisteren elemental gedaan met 905 en alleen de legendary ring van argus, dus opzich maakt het nietzoveel meer uit.
Zit nu op 32/36, van de week maar de laatste 4 afmaken.
[ Voor 5% gewijzigd door xavento op 02-07-2018 08:39 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Enige waar ik nog niet achter ben, en vermoed dat het komt doordat ik verschillende verhaallijnen door elkaar speel, waar komt Illidan opeens vandaan? Of heb ik iets over het hoofd gezien? Bij de aanval op Argus was hij er opeens. Daar was ik even niet op voorbereidt. Ik heb volgens mij alle pre-Argus quests gedaan inc m’n hero artifact quest line.
[ Voor 7% gewijzigd door grote_oever op 02-07-2018 09:04 ]
Hey Ryada, nogmaals bedankt voor de organisatie. Ik vond het erg leuk! Ik kijk al uit naar de raids in BFA.Ryada schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 19:37:
[...]
Dit gaat zeker doorwas even vergeten tweakers te checken vandaag vandaar de late reactie ^^
mijn bnet is ryada#1128 voor de mensen die mij daar nog niet op hebben
Hoe heb je dat in vredesnaam zo snel gekund met shadow, ik blijf maar wipen(rest heb ik nog niet eens geprobeerd). Mijn ilevel is 929. Nog tips?sabriel schreef op maandag 2 juli 2018 @ 07:55:
[...]
Met de huidige gear levels beuk je er ook al doorheen. Op mijn disc en shadow spec als priest heb ik de helft van de tactics genegeerd, en had ze binnen 3 tries. Holy als priest vondt ik gewoon verschrikkelijk, heb ik hem eindelijk, hoor ik dat je ze ook kon shackelen, was zo gefocues op healing dat ik mijn cc was vergeten.
Eind van de expension komt er aan, je ziet het nu ook terug in de guild, 's avonds vaak nog maar 3 man online. Ben nu vooral bezig om mijn PvP-level wat omhoog te krijgen en vooral om oude raids te runnen voor de apperances en glory's. Heb eindelijk de 25k achievementpoints doorbroken en hoef me nu alleen nog maar te focussen op de huidige content (dungeons & raids) en pandaria raids.
Surrender to madnessSpeedy55 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:00:
[...]
Hoe heb je dat in vredesnaam zo snel gekund met shadow, ik blijf maar wipen(rest heb ik nog niet eens geprobeerd). Mijn ilevel is 929. Nog tips?
grote_oever schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:03:
Moet eerlijk zeggen dat ik legioen eigenlijk helemaal overgeslagen heb, maar hier wel spijt van heb. Ik heb het idee dat Legion de meeste complete uitbreiding ooit in WoW is geweest. Verhaal is geweldig; er is behoorlijk wat te doen; veel variatie is sfeer en belangrijkste.. de game is goed uitgewerkt.
Enige waar ik nog niet achter ben, en vermoed dat het komt doordat ik verschillende verhaallijnen door elkaar speel, waar komt Illidan opeens vandaan? Of heb ik iets over het hoofd gezien? Bij de aanval op Argus was hij er opeens. Daar was ik even niet op voorbereidt. Ik heb volgens mij alle pre-Argus quests gedaan inc m’n hero artifact quest line.
Ja dat heb ik geprobeerd, maar het lukt me niet echt om hem binnen 40 seconden plat te krijgen, doe te weinig damage. Ik gebruik ook pots etc... Misschien dat mijn timing gewoon compleet verkeerd is...
tja lastig, je bent 929 waardoor je deze fight makkelijk zou moeten kunnen cheesen. Kijk anders even een paar filmpjes op youtube hoe andere mensen het deden. Ik kan er zelf weinig over zeggen want ik speel nooit shadow priest, had hem op me 2e try met 910. Echter had ik karam al 3x daarvoor gehaald op andere specs dus mischien dat dat een voordeel gaf.Speedy55 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:10:
[...]
Ja dat heb ik geprobeerd, maar het lukt me niet echt om hem binnen 40 seconden plat te krijgen, doe te weinig damage. Ik gebruik ook pots etc... Misschien dat mijn timing gewoon compleet verkeerd is...
Blijven proberen en de fight leren, de fight is redelijk straight forward, focus iig de hands ten allertijde.
Heb je deze guide al doorgelezen? http://www.wowhead.com/shadow-priest-artifact-challengeSpeedy55 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:10:
[...]
Ik heb hem gedaan zonder Surrender to Madness, maar merkte vooral dat je geluk moet hebben met de pulls.
maar je moet alleen die Raest Magespaer killen, dus ik ben in de laatste fase vooral op hem gaan focussen, samen met de hands en de rune of summoning.
Als je mind bomb gebruik op cooldown, dat maakt het een stuk makkelijker.
[ Voor 8% gewijzigd door Hairy23 op 02-07-2018 10:17 ]
Ik vermoed dat je praat over een questline die ik nog moet spelen (lvl 110 questline)? Of heb ik dit gedeelte gemist (pre-patches etc)?ItMeAedri schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:08:
[...]
spoiler:Illidan is door Guldan meegenomen vanuit de Vault of the Wardens. Daar zat hij nog steeds in zijn kristalgevangenis. In het laatste gevecht van the Nighthold vecht je tegen Guldan die probeerde om Sargeras in Illidan zijn lichaam te krijgen. Lukte niet, Illidan werd per ongeluk weer tot leven gewekt door Guldan en deed vervolgens mee met het gevecht tegen the Legion.
grote_oever schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:34:
[...]
Ik vermoed dat je praat over een questline die ik nog moet spelen (lvl 110 questline)? Of heb ik dit gedeelte gemist (pre-patches etc)?
Vault of wardens is stukje wat ik nu net overslagen heb. Bij de dungeon had ik ook al vraagtekens wat ik daar deed. Zal vanavond dit gedeelte eens oppakken.ItMeAedri schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:36:
[...]
spoiler:Het Vault of the Wardens gedeelte zat al vanaf de release in het spel, dat is namelijk het begingebied van de DH. Stukje van Nighthold is te zien als je Guldan verslagen hebt.
YouTube: World of Warcraft Cinematic Teasergrote_oever schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:34:
[...]
Ik vermoed dat je praat over een questline die ik nog moet spelen (lvl 110 questline)? Of heb ik dit gedeelte gemist (pre-patches etc)?
Dit was de Cinematic teaser waarmee Legion werd aangekondigd.. en in de Demon hunter starting zone zitten hints naar het verdwijnen van Illidan.
Verder is er een complete questline die draait rondom Illidan.
Gul'dan heeft in Black rook hold de ziel van Illidan gescheiden van zijn lichaam en daarom ga je op zoek naar materiaal zodat je iets hebt waarmee je de ziel van Illidan kan opslaan tot je hem terugplaatst in zijn lichaam.
Je haalt de ziel van Illidan vervolgens uit Helheim terug in de raid Trial of Valor.
In Nighthold verslaan we dan uiteindelijk Gul'dan die Illidan's lichaam een host wil maken voor een stukje Sargeras (net als Medivh ooit was). De prison wordt gebroken, Illidan's ziel wordt hersteld
Op de broken shore is Illidan er ook al bij en hij rent ook in Cathedral of the Endless night met je mee
In de Tomb of Sargeras is het Illidan die aan het eind van de raid ervoor zorgt dat we uberhaupt naar Argus kunnen.
Of als je van cinematics etc houdt:
YouTube: World of Warcraft: Legion All Cinematics in Chronological Order (Up ...
[ Voor 8% gewijzigd door icemotion op 02-07-2018 11:30 ]
Ik ben inmiddels op mijn 4e character aan het laatste gedeelte bezig (nightshards 20 stuks in Nighthold) en in mijn eerste clear heb ik 6 stuks gekregen (0 clusters, helft vd bosses zelfs helemaal niets).
Indertijd op mijn rogue juist hetzelfde, het had me uiteindelijk 3 weken gekost (in patch 7.3.5) om die 1ne quest te clearen.
Behoorlijk irritant ... en ik zie andere mensen het clearen in 1 week
Elke baas die geen nightshard dropped kun je daarna nogmaals killen voor een nieuwe kans om een nightshard te krijgenPhaex schreef op maandag 2 juli 2018 @ 13:37:
Heeft er nog iemand zoveel pech met de balance of power questline?
Ik ben inmiddels op mijn 4e character aan het laatste gedeelte bezig (nightshards 20 stuks in Nighthold) en in mijn eerste clear heb ik 6 stuks gekregen (0 clusters, helft vd bosses zelfs helemaal niets).
Indertijd op mijn rogue juist hetzelfde, het had me uiteindelijk 3 weken gekost (in patch 7.3.5) om die 1ne quest te clearen.
Behoorlijk irritant ... en ik zie andere mensen het clearen in 1 week
Neeee?? Dat heeft me echt nog nooit iemand gezegd! Thanks voor de info man, dan clear ik hem straks nog vlug eens!!xavento schreef op maandag 2 juli 2018 @ 13:38:
[...]
Elke baas die geen nightshard dropped kun je daarna nogmaals killen voor een nieuwe kans om een nightshard te krijgen
Verwijderd
Ik denk eerlijk gezegd dat mijn skills om knopjes in te duwen niet meer zijn als ze waren. Ook met huidige gear levels etc vind ik ze alles behalve gemakkelijk. Zal er mee moeten leren leven.xavento schreef op maandag 2 juli 2018 @ 08:37:
[...]
Meeste heb ik rond 915 gedaan, nu maakt het niet zoveel meer uit met de buff.
Gisteren elemental gedaan met 905 en alleen de legendary ring van argus, dus opzich maakt het nietzoveel meer uit.
Zit nu op 32/36, van de week maar de laatste 4 afmaken.
Maar nu lekker van m'n welverdiende vakantie genieten
Lijkt me van wel, je moet ook in het bezit zijn van Legion.Verwijderd schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 07:13:
Moet ik subbed zijn om de level 100 trails te kunnen uitproberen? ik heb the starter/ftp account maar kan geen trails uitproberen
Gister al die cinematics zitten bekijkenicemotion schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:24:
[...]
Of als je van cinematics etc houdt:
YouTube: World of Warcraft: Legion All Cinematics in Chronological Order (Up ...
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Tik 'm aan, je bent niet de enige hoorRustStorm schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:16:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat mijn skills om knopjes in te duwen niet meer zijn als ze waren. Ook met huidige gear levels etc vind ik ze alles behalve gemakkelijk. Zal er mee moeten leren leven.![]()
Maar nu lekker van m'n welverdiende vakantie genieten
Goede vakantie gewenst!
11/7 is MoP timewalking. Je kan met Timewarped Badges The Anglers accommodation kopen (BOA).
Als je ~5300 badges weet te verzamelen kun je The Anglers van niks naar exalted brengen en de Reins of Azure Water Strider halen. Let wel op dat als je revered bent je eerst die item van quartermaster koopt voor 100% extra rep zodat je sneller op exalted zit.
Daarnaast: Regel nu alvast een hele zooi gliders want die ga je nodig hebben in BFA (naja als je je een beetje snel wilt verplaatsen en ze blijven werken).
Cya all in BFA! (Kazzak-Horde)
Ja het is redelijk erdoor heen te beuken maar het is nog niet geheel zoals in ren even naar binnen doe 2 skills en ik ben klaar. Daarbij Mage Tower is nog steeds redelijk pittig voor sommige classes. Natuurlijk gaat de ilvl 980 vergeleken met de ilvl 930 een verschil merken en of je dan wel een Pantheon trinket hebt ja of nee. Op je main en spec zou het vast allemaal super easy geworden zijn maar de alts komen toch vaak niet boven de 950 uit waardoor het nog een vorm van uitdagend is.sabriel schreef op maandag 2 juli 2018 @ 07:55:
[...]
Met de huidige gear levels beuk je er ook al doorheen. Op mijn disc en shadow spec als priest heb ik de helft van de tactics genegeerd, en had ze binnen 3 tries. Holy als priest vondt ik gewoon verschrikkelijk, heb ik hem eindelijk, hoor ik dat je ze ook kon shackelen, was zo gefocues op healing dat ik mijn cc was vergeten.
Daarbij zoals je zelf al zegt eind expansion dus ja sommige dingen worden al wat gemakkelijker gemaakt. Guild probleem ken ik ook. Ben al 3 dagen ingelogd en met een beetje geluk was er 1 iemand online maar ook heel vaak niemand. Ik was eergister verrast dat er ineens 4 mensen online waren. Daarna zelf ook niet meer ingelogd, misschien vanavond weer.
Uitdagend met 950 gear ?Kadardar schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:05:
[...]
Ja het is redelijk erdoor heen te beuken maar het is nog niet geheel zoals in ren even naar binnen doe 2 skills en ik ben klaar. Daarbij Mage Tower is nog steeds redelijk pittig voor sommige classes. Natuurlijk gaat de ilvl 980 vergeleken met de ilvl 930 een verschil merken en of je dan wel een Pantheon trinket hebt ja of nee. Op je main en spec zou het vast allemaal super easy geworden zijn maar de alts komen toch vaak niet boven de 950 uit waardoor het nog een vorm van uitdagend is.
Daarbij zoals je zelf al zegt eind expansion dus ja sommige dingen worden al wat gemakkelijker gemaakt. Guild probleem ken ik ook. Ben al 3 dagen ingelogd en met een beetje geluk was er 1 iemand online maar ook heel vaak niemand. Ik was eergister verrast dat er ineens 4 mensen online waren. Daarna zelf ook niet meer ingelogd, misschien vanavond weer.
Dan moet ik hem toch maken; dan doe je iets volledig verkeerd (dan zal het met alle ilvls een uitdaging blijven).Op je main en spec zou het vast allemaal super easy geworden zijn maar de alts komen toch vaak niet boven de 950 uit waardoor het nog een vorm van uitdagend is.
De meeste zijn met circa 900 te doen, met zo'n 915-930 ben je echt al flink out-geared (wellicht buiten wat tank-challenges indien je niet de juiste leggo's hebt).
Nou dan zijn we samen noob. Heb het met pala ret/ lock aff / rogue out geprobeerd, maar probleem is altijd dat ik in een soort panic mode raak wanneer ik 1 foutje maak (bv stun te vroeg/laat)..Speedy55 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:12:
Door jullie uitspraken voel ik mijzelf echt een totale Noob met ilevel 929, die niet eens de mage tower shadowpriest kan completen. Vanavond nog maar eens proberen, heb nu wel mijn artifact op max. Probleem als ik het wil cheesen in fase 2 is dat Surrender to Madness mij killed voordat ik Reast plat heb, die bar loopt gewoon te snel leeg, ligt dat aan het feit dat ik maar 24 % haste heb?
Ik wil niet als een eikel overkomen, maar als de affliction niet lukt kun je beter stoppen inderdaad. Dat is ver uit het makkelijkste gevecht dat er bestaat naast disc priest/ret pala.marijnvtg schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:14:
[...]
Nou dan zijn we samen noob. Heb het met pala ret/ lock aff / rogue out geprobeerd, maar probleem is altijd dat ik in een soort panic mode raak wanneer ik 1 foutje maak (bv stun te vroeg/laat)..
Heb je deze tactic al geprobeerd: https://www.reddit.com/r/...ower_cheese_mechanic_725/
M'n info was wellicht wat beperkt, lock en rogue was 3/4 jaar geleden(?) op ilvl 900 denkxavento schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:16:
[...]
Ik wil niet als een eikel overkomen, maar als de affliction niet lukt kun je beter stoppen inderdaad. Dat is ver uit het makkelijkste gevecht dat er bestaat naast disc priest/ret pala.
Heb je deze tactic al geprobeerd: https://www.reddit.com/r/...ower_cheese_mechanic_725/
Het ligt er ook maar aan hoe je erin gaat. Blind zonder enige vorm van idee water gaat gebeuren ga je zelfs falen met 980 aangezien een klein foutje al genoeg is. Zodra je de tacs kent is het een kwestie van gear en hoe goed jezelf bent met je gear. Maar om te zeggen dat 950 ineens een faceroll is is maar een kwestie van welke challange. Agatha en Mage zijn redelijk simpel (ook omdat ik nu al een paar keer heb gedaan) maar de halls of valor blijf ik toch pittig vinden ongeacht dat me rogue op de 945 zat. Misschien dat nu met die retire quest het allemaal een stuk makkelijker is maar die was er toen nog niet.
Nouja, het punt blijft wel dat je met 40-80 ilvls meer dan origineel benodigd was je wel een behoorlijke health-pool meer hebt buiten een flinke berg dps en onderhand denk ik ook wat meer optimale legendaries....je kan dus vele malen meer fuck-ups goedmaken (op de one-shot mechanics na)Kadardar schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:23:
[...]
Het ligt er ook maar aan hoe je erin gaat. Blind zonder enige vorm van idee water gaat gebeuren ga je zelfs falen met 980 aangezien een klein foutje al genoeg is. Zodra je de tacs kent is het een kwestie van gear en hoe goed jezelf bent met je gear. Maar om te zeggen dat 950 ineens een faceroll is is maar een kwestie van welke challange. Agatha en Mage zijn redelijk simpel (ook omdat ik nu al een paar keer heb gedaan) maar de halls of valor blijf ik toch pittig vinden ongeacht dat me rogue op de 945 zat. Misschien dat nu met die retire quest het allemaal een stuk makkelijker is maar die was er toen nog niet.
Sommige challenges/mechanics blijven tricky, dat is wel waar...
Grats! Je eerste 110?Beavbusi schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:07:
Nog mensen die hier op Ragnaros spelen? Ben net 110 geworden. Nog mensen tips voor wat nu te doen?
Ik zat met hetzelfde probleem, maar zelf ben ik als volgt verder gegaan:Beavbusi schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:07:
Nog mensen die hier op Ragnaros spelen? Ben net 110 geworden. Nog mensen tips voor wat nu te doen?
- In eerste instantie wilde ik gearen, maar uiteindelijk kwam ik erachter dat ik toch geen gear nodig heb in Legion. Zelfs de moeilijkste dungeons vlieg ik doorheen omdat de tanks en dpser zo overgeared zijn. En mocht ik een raid meemaken in Legion dan zou ik al blij zijn.
- Toen keek ik wat nodig was om een flying mount te kunnen gebruiken in Legion, maar hiervoor heb je achievement nodig en die is best pittig. Ik zal hier vanaf aug ook weinig aandacht aan besteden in het halen van achievements voor oude content.
- Toen kwam ik erachter dat de class questline behoorlijk ver doorloopt in lvl110.
- Ondertussen is er ook nog een behoorlijk groot gedeelte op Argus, dus het is wel de moeite waard om je quests te voltooien.
- Profession ben ik nu mee bezig om te maxen
- En ondertussen wil ik een tweede char op lvl 110 hebben, zodat ik Legion niet meer door hoef bij BfA. Scheelt weer een Alt levelen.
Dus uiteindelijk heb ik het gearen maar links laten liggen en ben ik de laatste maand maar content aan het grinden. Zo veel mogelijk zien van Legion in één maand.
[ Voor 5% gewijzigd door grote_oever op 03-07-2018 20:34 ]
Wat gear hebben voor als je begint te levellen in BFA is toch wel handig. Niet zozeer de gewone gear, maar je legendaries kun je tot en met level 115 gebruiken.grote_oever schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:33:
[...]
Ik zat met hetzelfde probleem, maar zelf ben ik als volgt verder gegaan:
- In eerste instantie wilde ik gearen, maar uiteindelijk kwam ik erachter dat ik toch geen gear nodig heb in Legion. Zelfs de moeilijkste dungeons vlieg ik doorheen omdat de tanks en dpser zo overgeared zijn. En mocht ik een raid meemaken in Legion dan zou ik al blij zijn.
- Toen keek ik wat nodig was om een flying mount te kunnen gebruiken in Legion, maar hiervoor heb je achievement nodig en die is best pittig. Ik zal hier vanaf aug ook weinig aandacht aan besteden in het halen van achievements voor oude content.
- Toen kwam ik erachter dat de class questline behoorlijk ver doorloopt in lvl110.
- Ondertussen is er ook nog een behoorlijk groot gedeelte op Argus, dus het is wel de moeite waard om je quests te voltooien.
- En ondertussen wil ik een tweede char op lvl 110 hebben, zodat ik Legion niet meer door hoef bij BfA. Scheelt weer een Alt levelen.
Dus uiteindelijk heb ik het gearen maar links laten liggen en ben ik de laatste maand maar content aan het grinden. Zo veel mogelijk zien van Legion in één maand.
Nou heb je natuurlijk geen grip op welke je krijgt, maar ik heb nu op mijn warrior onder andere de healing bracers en de runspeed boots en dat zijn toch best handige dingen tijdens het levellen.
Als leather user zou ik in ieder geval kijken of je zelf de boots kunt maken, of dat je ervoor kunt sparen om ze te kopen. Runspeed voor elke mob die je sloopt en een soort van flight form bij 5 stacks, al weet ik niet of die werkt in BFA. Zou in ieder geval wel enorrm handig zijn.
Ik heb m'n todo lijstje gelukkig bijna af:grote_oever schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:33:
[...]
Ik zat met hetzelfde probleem, maar zelf ben ik als volgt verder gegaan:
- Alle professions 1 op max
- Alle class mounts, (Todo: monk)
- Alle classes 1 op 110 (alleen monk nog, 94 momenteel)
- Violet Spellwing mount
- Fisherfriends of the Isles Achievement (3/6 rep afgerond momenteel)
Ook mijn alts zitten niet geweldig in de gear, rond de 880-890 met wat world quest gear, Argus moet ik zelfs met m'n main nog grotendeels door, dit doe ik in BfA wel een keer, voor profession recipes en de battle pets van de rares.
Ik zie het wel de komende maand.
Ik waan me, door bepaalde berichten, nog wel eens in het verleden toen ik ook als een malle alles probeerde te behalen en behouden... was leuk!
Geen idee hoe snel je de legendaries krijgt, maar vaak ben je na een paar quest in BfA alweer bij met gear. Zelfde probleem had ik in Legion ook, waarmee ik begon met WoD groene gear. Eerste paar quests waren behoorlijk pittig, maar na 5 quests ging het prima.toolkist schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:28:
[...]
Wat gear hebben voor als je begint te levellen in BFA is toch wel handig. Niet zozeer de gewone gear, maar je legendaries kun je tot en met level 115 gebruiken.
Fanatiek niet heel erg, maar vaak kom ik toch niet meer terug in oude content, behalve het lvlen van een andere char. Argus zal ik op geen enkele alts meer zien, vandaar dat het best wel interessant is om dat gedeelte te gaan spelen.RustStorm schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 07:50:
Man man man een hoop van jullie zijn nog bijzonder fanatiek in het behalen van bepaalde zaken voordat BfA er is. Nice hoor! Mij gaat het sowieso niet meer lukken. Volgens mij heb ik niet eens een profession op max level? Pfoeh... zou wel leuk zijn om dat toch uiteindelijk allemaal weer voor elkaar te krijgen.![]()
Ik waan me, door bepaalde berichten, nog wel eens in het verleden toen ik ook als een malle alles probeerde te behalen en behouden... was leuk!
Gisteren de Affliction warlock gedaan en gehaald jeej! maar waar ik achter kwam, doe in het begin niet teveel dps op de shield dude, daardoor ging ik een aantal keer dood. Mijn infernal kreeg gewoon geen threat meer en dus moest ik maar rondrennen met fatale afloop.marijnvtg schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:14:
[...]
Nou dan zijn we samen noob. Heb het met pala ret/ lock aff / rogue out geprobeerd, maar probleem is altijd dat ik in een soort panic mode raak wanneer ik 1 foutje maak (bv stun te vroeg/laat)..
Toen ik net er mee wilde kappen heb ik hem rustig tot 33% met dots en af en toe drain en toen mortal coil op zijn Purgatory cast. Toen was het veel seeds planten op de adds en de caster af maken. (dit heet volgens mij de Cheese methode
Gratz!Carthrax schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:35:
[...]
Gisteren de Affliction warlock gedaan en gehaald jeej! maar waar ik achter kwam, doe in het begin niet teveel dps op de shield dude, daardoor ging ik een aantal keer dood. Mijn infernal kreeg gewoon geen threat meer en dus moest ik maar rondrennen met fatale afloop.
Toen ik net er mee wilde kappen heb ik hem rustig tot 33% met dots en af en toe drain en toen mortal coil op zijn Purgatory cast. Toen was het veel seeds planten op de adds en de caster af maken. (dit heet volgens mij de Cheese methode)
Gisteren avond was weer 1 brok frustratie, die ellende ga ik verder niet meer opzoeken.
Met Ret Pala denk 10 a 15 tries gedaan. Begin gaat wel aardig, maar op gegeven moment toch 1 foutje waarbij alles dan weer in de soep loopt. Daarna nog 3x aff lock gedaan. Niet voltooid, maar voelt een stuk makkelijker, bij phase 2 ging er eea fout, maar puur omdat ik me ook niet bepaald ingelezen had. Had ook geen zin meer om dat wel te doen.
Heb daarna op pala maar Balance of power afgemaakt, in ieder geval de avond nog redelijk afgesloten.
Nu nog even 3 alts naar 110 brengen en dan heb ik iig alvast alle classes op horde en alliance op 110 voor BFA. Daarna nog even gauw Balance of power meepakken op me Monk en DK.
Kudo's voor de zelfkastijdingxavento schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:11:
Zo eindelijk klaar, 36/36 mage towers completed.
Nu nog even 3 alts naar 110 brengen en dan heb ik iig alvast alle classes op horde en alliance op 110 voor BFA. Daarna nog even gauw Balance of power meepakken op me Monk en DK.
Ben Legion trouwens begonnen met een Vegeance DH en die spelen ook zo verschrikkelijk lekker in BfA
Nu twijfel ik weer lol
FUMES et CARNES
Ik ben zeker niet fanatiek, mijn speeltijd is redelijk gelimiteerd, en mijn raid ervaring deze expansion is een paar keer LFR, en verder met mn guild de casual social runs eens per week met diverse characters.RustStorm schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 07:50:
Man man man een hoop van jullie zijn nog bijzonder fanatiek in het behalen van bepaalde zaken voordat BfA er is. Nice hoor! Mij gaat het sowieso niet meer lukken. Volgens mij heb ik niet eens een profession op max level? Pfoeh... zou wel leuk zijn om dat toch uiteindelijk allemaal weer voor elkaar te krijgen.![]()
Professions heb ik in WoD/Legion een inhaalslag gemaakt op mn alts, ik mag dan wel op 800 zitten, maar heb amper faction recipes, daar zal ik tzt in BfA wel een keer voor teruggaan (gotta have em all
Idem voor mn alts, in WoD heb ik het merendeel van mn alts naar 100 geboost dmv de invasions uit de pre patch, verder heb ik ze alleen naar 110 gebracht, en verder amper aangeraakt, op de professions na.
* Vergeet met holy niet je shackle te gebruiken in P1, maakt het gevecht zoveel makkelijker, want je assistenten zijn namelijk waardeloos.Speedy55 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:55:
Holy schijnt nog wel een dingetje te zijn, nou ja heb nog even.
* Gebruik drums wanneer je 8 mensen naar 100% moet healen
* Zorg in de laatste fase ervoor dat je eigen health onder 50% blijft, je assistenten mogen 100% health hebben. Als hij op je springt is het afhankelijk van je healthpool of je assistenten blijven level. Als je AoE gebruikt daarna in pool staan om je eigen health weer te verminderen
Oh ja, gebruik geen holy nova om de eye's gelijktijdig te doden, 3 eye's tegelijk dood = dode priest door de aoe damage die ze doen als ze dood gaan.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Even snel live ingelogd en men warrior max gemaakt door een invasion. Voor de rest gaat die lekker in de vriezer staan aangezien ik geen enkele reden heb om een warrior te gaan mainen of dat ik zin om mage tower ermee te doen.
Hoop vandaag nog even een beetje tijd vrij te hebben om eens Feral te testen
Ik kon er de hele avond niet inkomen.Kadardar schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:35:
Gister maar eens even op tour gegaan om de classes die ik nu als main zou willen hebben te testen.
Ik kon wel inloggen maar mijn char list was leeg. Na minuten wachten stonden ze er wel maar als ik wilde inloggen kreeg ik " char not found" melding
Kon geen nieuwe chars maken ook
FUMES et CARNES
Er was een launch test geloof ik in bepaald tijd frame. Geloof dat ik rond 8 uur kon inloggen en men chars zagIusedto schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:00:
[...]
Ik kon er de hele avond niet inkomen.
Ik kon wel inloggen maar mijn char list was leeg. Na minuten wachten stonden ze er wel maar als ik wilde inloggen kreeg ik " char not found" melding
Kon geen nieuwe chars maken ook
Ja, ik kan er ook weer in.Kadardar schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:53:
[...]
Er was een launch test geloof ik in bepaald tijd frame. Geloof dat ik rond 8 uur kon inloggen en men chars zag
Rondje vengeance DH, arms warrior, frost Dk en survival hunter gedaan
FUMES et CARNES
Daarna door met de Monk, die naar 100 zien te werken, moet zeggen dat Brewmaster tank best leuk speelt in dungeons, alleen wel erg afhankelijk van de healer kwaliteiten... De ene run kom ik op geen enkel moment in de problemen, en sommige runs moet ik ineens alle zeilen bij zetten in dezelfde dungeon...
Zodra ie op 100 zit Legion in, en dan lekker boosten dmv Invasions denk ik zo en dan is ie van 1-85 en van 100-110 dmv invasions geboost
Ik probeer het vanavond nog een keertje.
Owh btw, live is invincible gedropped voor me.... op een music scroll... fml
Ik ben bijna 1,5 jaar afwezig geweest en nu hoor/lees ik dat warriors als tank eigenlijk vrij nutteloos zijn (relatief) echter heb ik altijd als warrior getankt (vanaf BC).
Zouden jullie dan een DH gebruiken als tank en mn warrior maar overhevelen voor DPS?
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Ik zou gebruiken wat je zelf wilt. Elke tank is viable de 1 alleen iets meer dan de andere per fight (als we van raids uitgaan)Tijn96 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 12:23:
Langzaamaan aan het voorbereiden voor BfA maar nu twijfel ik:
Ik ben bijna 1,5 jaar afwezig geweest en nu hoor/lees ik dat warriors als tank eigenlijk vrij nutteloos zijn (relatief) echter heb ik altijd als warrior getankt (vanaf BC).
Zouden jullie dan een DH gebruiken als tank en mn warrior maar overhevelen voor DPS?
Ik zie genoeg warriors die CE hebben gehaald deze patch.
Zolang je niet CE raid/hoge M+ pushes doet zal er weinig verschil zijn.
Maak het gewoon simpel voor jezelf. Ga je M+20 of hoger pushen ? Ga je voor de world first mythic raid ?Tijn96 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 12:23:
Nee ? Dan maakt het niet veel uit welke tank je speelt.
Oh, is de character copy live? (al een hele tijd geen beta aangeraakt) dan maar eens m'n slechtst gegearde alt kopiëren om te kijken hoe lastige het levelen gaat worden.Kadardar schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:24:
Gister ook nog even feral druid beta gedaan maar in de scenario zelf had ik er al geen zin meer in en ben ik uitgelogd. Kan zijn dat ik me druid gewoon niet zo sterk vind als me dk maar er zit ook een 60 ilvl gear verschil in. (copy character naar beta gedaan)
Ik probeer het vanavond nog een keertje.![]()
Owh btw, live is invincible gedropped voor me.... op een music scroll... fml
Zoals meerdere al aangeven. Welke tank je speelt maakt echt niet uit. Alle tanks zijn viable en als dat niet zo is dan worden ze heus wel gefixed om mee te komen. Eene tank heeft het makkelijker dan de andere en soms moeten de healers met je meedenken. Als jij je warrior tank leuk vind zou ik die gewoon lekker aanhouden, wil je wat anders dan neem je iets anders.Tijn96 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 12:23:
Uitzondering daar gelaten als je echt keihard in de top 10~50 guilds zit. Dan wilt een tank keuze nog eens wel wat helpen maar meestal gaan die toch wel voor een Druid / DK / Monk als je dan echt een keuze zou moeten maken.
Ik heb het zelf wel eens mee gemaakt dat ik met men DH echt geen aggro kon houden op men co tank maar met een Monk of DK wel. Wat ik ook deed de aggro was verloren na een tijdje (ongeveer 25 seconden). Later weer geprobeerd (ondertussen men co-tank betere gear gehaald) en toen ging het wel ineens.... er moet dus een aggro fix plaats hebben gevonden naar mijn mening want ik deed niets anders.
Verwijderd
Lekker spelen wat je leuk vindt. Vergeet ook niet dat er nog heel veel kan veranderen in de expansion zelf hè. Sommige classes zijn best nog veranderd naarmate de expansion ouder werd.Tijn96 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 12:23:
Als je het niet zeker weet en hardcore speelt kun je altijd direct op de launch beide chars levelen. Maar ik gok dat je dat niet doet
We moeten inderdaad niet overdrijvenVerwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 13:05:
[...]
Als je het niet zeker weet en hardcore speelt kun je altijd direct op de launch beide chars levelen. Maar ik gok dat je dat niet doet
Aan iedereen hierboven: bedankt voor het advies! Dan hou ik mn warrior lekker op tank
Is nog steeds prima te halen, snel traits halen is wel aan te raden dmv de fisherfriend Sha'leth in Suramar wanneer deze up is. Als je slim bent zoek je een grote raidgroep, van de week met mn hunter meegedaan, ik bleef sleeping murlocs kopen, die bovenop een pilaar wakker meppen, en dan hoef je er niet achteraan te rennenRustStorm schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:17:
Is dat artifact fishing gebeuren eigenlijk nog te behalen? En hoe zit het met alle traits? Blablabla etc. Jullie snappen het vast wel... haha
Heb uiteindelijk in een avondje een dikke 25 murlocs nog doorgestuurd naar mn pala, die nog 0 traits had, die heeft nu 14-15 traits, niet heel gek voor een avondje werk. Tip is wel om zo snel mogelijk de traits in te zetten, ik heb het idee dat dat voor de hoeveelheid rare fish van de murlocs ook uitmaakt namelijk.
Sluit me hier eigenlijk wel bij aan maar mijn top 5 zou ietsje anders zijn qua volgorde
[ Voor 34% gewijzigd door Iusedto op 06-07-2018 21:43 ]
FUMES et CARNES
Ben er nu wel zo een beetje uit. Ik blijf lekker bij me DK omdat die over het algemeen wel weer als main eindigt maar ipv frost als main spec ga ik eens gek doen en Unholy mainen
[ Voor 35% gewijzigd door Kadardar op 07-07-2018 23:50 ]
Main: Warrior, al sinds 2005 mijn main behalve in Legion.
Main alt: Holy Priest
Ik ga een warrior naar 100 boosten en dat wordt waarschijnlijk ook mijn main.Kaap schreef op zondag 8 juli 2018 @ 13:55:
Mijn keuze voor BfA is gemaakt
Main: Warrior, al sinds 2005 mijn main behalve in Legion.
Main alt: Holy Priest
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit topic is gesloten.
![]()
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.