Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Zal wel niet, maar we kunnen hopen
Vaak was het een combi tussen:Daniel168 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:59:
Wat is de snelste manier van lvlen ? Gewoon al die quests afrennen?
- Dungeon quests doen
- LFD reward pakken
- Questen in zone waar je enemy's makkelijk aankunt, maar toch niet overlevelt bent.
Veel mensen namen ook nog profession mee tijdens het levelen, maar dat voelde voor mij als een vertraging aan.
In de goede oude tijd was dungeon spammen een makkelijke manier van levelen, maar dit werkt inmiddels niet meer.
Ik betwijfel het... Denk dat de prepatch meer in het teken zal gaan staan van het onklaar maken van de artifact weapons.Akaendra schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:46:
Ik hoop wel dat met de prepatch een leuk level event komt zoals toen met de legion prepatch
Denk dat het combineren van questen tijdens het queuen van instances de meest efficiente manier is.Daniel168 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:59:
Wat @grote_oever zegt over gebieden niet "outlevelen"; dat is niet meer (echt) van toepassing, daar de meeste gebieden, net als in Legion, scalen naar je eigen level.
[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 19-06-2018 10:16 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Een combinatie van questen in relevante zones + dungeons is in principe het meest verstandig. Kijk op de volgende MMO-Champion site om te kijken hoe het zit met de zones en in welke level range ze relevant zijn.Daniel168 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:59:
Laat me raden; dat is aangepast nadat ik gestopt benRustStorm schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:13:
[...]
Wat @grote_oever zegt over gebieden niet "outlevelen"; dat is niet meer van toepassing, daar de meeste gebieden, net als in Legion, scalen naar je eigen level.Dus het is vrijwel overal on-par met je eigen level.
* grote_oever gaat weer in hoekje zitten.
Idd, paar maanden geleden hebben ze zone scaling door de hele wereld toegepast.grote_oever schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:16:
[...]
Laat me raden; dat is aangepast nadat ik gestopt ben![]()
* grote_oever gaat weer in hoekje zitten.
Starting zones scalen nu van 1 - 10, vanilla zones van 5 - 60 (als ik het goed heb), TBC en WotLK van 60 - 80, Cata en mop van 80 - 90, WoD van 90 - 100 en legion 100 - 110.
Steam: Ryada.
Is dat ook de reden van de mapscout in legion? Dat je zelf kan bepalen hoe je door legion heen levelt?Ryada schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:18:
[...]
Idd, paar maanden geleden hebben ze zone scaling door de hele wereld toegepast.
Starting zones scalen nu van 1 - 10, vanilla zones van 5 - 60 (als ik het goed heb), TBC en WotLK van 60 - 80, Cata en mop van 80 - 90, WoD van 90 - 100 en legion 100 - 110.
Soort van, de reden van mapscout is dat je 1 zone inkan en hem afkan maken volgens een storyline.grote_oever schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:19:
[...]
Is dat ook de reden van de mapscout in legion? Dat je zelf kan bepalen hoe je door legion heen levelt?
En het heeft een klein beetje met level scaling te maken zodat je 1 zone af kan maken voor je aan een volgende begint en zo de story volledig zou kunnen volgen voor 1 zone, ipv dat je een zone outleveled en naar de volgende toe moet. zonder dat je gigantisch inefficient bezig bent.
Ligt een beetje aan welk gebied je inzit;Daniel168 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:59:
van 100-110 in Legion moet je af en toe wat opletten op welke zones een invasion aan de gang is.. de world quests daar leveren echt bakken met XP op en is veruit sneller dan andere manieren van levelen..
Zoals iemand al aangaf; op level 102 kan je ook de andere artifacts halen en van spec wisselen. Als je daar niet op wil wachten kan je in je Class hall ook een decent wapen halen voor je andere specs. Het is geen artifact, maar je kan in ieder geval je spec spelen. Voor Shaman wellicht inderdaad gewoon handig omdat healer class levelen niet het allersnelste is..grote_oever schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:02:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel beetje verrast bent door de wijzigingen. Het is voor iemand die er een paar jaar uit is opeens wel heel erg veel. Zelf speel ik altijd een Resto Shaman. Niet de beste class om te levelen, maar nu heb ik ook nog de resto artifact gekozen als wapen. Deze kan ik niet gebruiken in elemental spec. Niet heel handig van mij.
Als healer gewoon de ene dungeon na de andere doen. Je hebt een hele snelle queue en bent in nog time 102, en dan kan je je andere weapons halen.Voor Shaman wellicht inderdaad gewoon handig omdat healer class levelen niet het allersnelste is..
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Is er een snelle/makkelijke manier om alles weer een beetje te begrijpen zodat ik weer doelgericht te werk kan gaan?
Heb zelf namelijk eigenlijk eind vanilla tot aan einde WOTLK gespeeld. Dat was naar mijn idee een stuk overzichtelijker
[ Voor 15% gewijzigd door Tijn96 op 19-06-2018 12:04 ]
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
ZekersTijn96 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:03:
Nu ik de trailer zag voor de nieuwe uitbreiding begint het wel weer een beetje te kriebelen. Ik heb toen legion net uit kwam wel even gespeeld maar ik zag door de bomen het bos niet meer en de lol verdween daardoor snel.
Is er een snelle/makkelijke manier om alles weer een beetje te begrijpen zodat ik weer doelgericht te werk kan gaan?
Heb zelf namelijk eigenlijk eind vanilla tot aan einde WOTLK gespeeld. Dat was naar mijn idee een stuk overzichtelijker
Als ik daar schaamteloos vragen mag spammen dan join ik die graag! Is het goed te doen om na een tijd weer er in te rollen?Ryada schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:04:
[...]
Zekersgewoon de discord joinen en daar vragen stellen
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Het is prima te doen, en we hebben meerdere mensen die soms gewoon vragen stellen. En het is er altijd gezellig ^^.Tijn96 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:05:
[...]
Als ik daar schaamteloos vragen mag spammen dan join ik die graag! Is het goed te doen om na een tijd weer er in te rollen?
Vragen stellen mag altijd daar ongeacht of het een vraag is die over leveling gaat of over Mythic raids. We hebben mensen uit alle uithoeken van het spel ^^.
Misschien moet ik dan maar eens een maand subscription kopen. Heb je de link van de discord?Ryada schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:07:
[...]
Het is prima te doen, en we hebben meerdere mensen die soms gewoon vragen stellen. En het is er altijd gezellig ^^.
Vragen stellen mag altijd daar ongeacht of het een vraag is die over leveling gaat of over Mythic raids. We hebben mensen uit alle uithoeken van het spel ^^.
Link staat in de modbreak boven quick react.Tijn96 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:12:
[...]
Misschien moet ik dan maar eens een maand subscription kopen. Heb je de link van de discord?
maar hier is de link ook: https://discord.gg/EwQvNDX
Inderdaad. helemaal over het hoofd gezien! Valt dus toch niet zo opRyada schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:14:
[...]
Link staat in de modbreak boven quick react.
En daarbij komt: al het begin is moeilijk, dus vooral het spelen an sich zorgt er voor dat je gewend raakt aan alle veranderingen t.o.v. voorheen.Tijn96 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:12:
[...]
Misschien moet ik dan maar eens een maand subscription kopen. Heb je de link van de discord?
Nou dat valt dus vies tegen, je gaat dus naar Silithus. En daar krijg je een uber cheesy questje en *poof* je artifact is niet meer zo krachtig...Akaendra schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:46:
Ik hoop wel dat met de prepatch een leuk level event komt zoals toen met de legion prepatch
Ik wil eigenlijk wel het verhaal volgen.. hoe cliché dat ook klinkt. Dit is de eerste keer dat ik mezelf de tijd gun hierin. Dus spammen van dungeon's vind ik ook niet handig. Ik zal vermoedelijk met healing gear gaan DPSen, wat ervoor zorgt dat het langer duurt voordat ik max level ben. Maar goed, we hebben nog twee maand en hoef niet te raiden in legion. Dus laat ik maar lekker genieten van de game.Theuno schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:03:
[...]
Als healer gewoon de ene dungeon na de andere doen. Je hebt een hele snelle queue en bent in nog time 102, en dan kan je je andere weapons halen.
had gisteren nog wel iets grappigs/frusterend. Bij de scenario waar je de artifact krijgt werd halve wegge de scenario de boos al gepulled. Zorgde ervoor dat ik keer op keer wipe:
Mits je tegen veel gespam kan, is het best een leuke discord ja ^^Ryada schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:07:
[...]
Levellen zit ik helemaal niet op te wachten en mijn pre-order boost is gewaste op een huntard
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Pas maar op Ryada. Straks modden ze deze reactie ook voor werving en spam.Ryada schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:14:
[...]
Link staat in de modbreak boven quick react.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Method 0 is een ding, of levelen via karazhan, maar de snelste manier is gwn 60 euro er tegenaan gooien voor de 110 boost al is dit natuurlijk wel weer de duurste optiehmr schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:33:
Wat is nu de goedkoopste manier om een boost te kopen? Zijn er nog truukjes?
Levellen zit ik helemaal niet op te wachten en mijn pre-order boost is gewaste op een huntard
Ik dacht meer aan een legion copy ofzo met een boost naar 100?Ryada schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:42:
[...]
Method 0 is een ding, of levelen via karazhan, maar de snelste manier is gwn 60 euro er tegenaan gooien voor de 110 boost al is dit natuurlijk wel weer de duurste optie
[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 19-06-2018 16:00 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Tijdens de sale was het battle.net wijd. BfA heeft een 110 boost btwhmr schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:59:
[...]
Ik dacht meer aan een legion copy ofzo met een boost naar 100?Maar weet niet of de boost battle.net wijd is of niet
Ja.. dat is al goedkoper zeg maar dan een boostRyada schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:01:
[...]
Tijdens de sale was het battle.net wijd. BfA heeft een 110 boost btw
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Krijg je nog wel een bonus omdat je op een bepaald level zat of is het iedereen weer gelijk ?perryvdbosch schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:56:
[...]
Nou dat valt dus vies tegen, je gaat dus naar Silithus. En daar krijg je een uber cheesy questje en *poof* je artifact is niet meer zo krachtig...
Ik zit op holy op 80, shadow 78 en disc 78. Misschien wordt PvP dan ook weer even leuk, momenteel drama aan alliance side maar hoef gelukkig nog maar 12 tokens voor ik al mij appereances heb unlocked van 1 t/m huidig.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Zoek eigenlijk mensen om mee te spelen, dat is toch net wat leuker haha
Een hoop mensen van de discord spelen veel samen, ook in de guild `BeNeLeague` word er veel samen gespeeld, en zitten een hoop tweakers.perryvdbosch schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:55:
Zijn er mensen van hier die actief samen spelen?
Zoek eigenlijk mensen om mee te spelen, dat is toch net wat leuker haha
Ik ben ook weer van plan een Tweakers raid te organiseren op de 30ste deze maand
Het is alsof je me niet mee wil hebbenRyada schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:02:
[...]
Een hoop mensen van de discord spelen veel samen, ook in de guild `BeNeLeague` word er veel samen gespeeld, en zitten een hoop tweakers.
Ik ben ook weer van plan een Tweakers raid te organiseren op de 30ste deze maand
Welke server spelen jullie en welke fractie hahaRyada schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:02:
[...]
Een hoop mensen van de discord spelen veel samen, ook in de guild `BeNeLeague` word er veel samen gespeeld, en zitten een hoop tweakers.
Weer op een zaterdagmiddag?Ryada schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:02:
[...]
edit: oeh, ben te vroeg, 20.00uur
[ Voor 4% gewijzigd door Rhain op 20-06-2018 11:09 ]
De raid is er voor de gezelligheid en tegelijk proberen te clearen.
Voorgaande keren was het een groot success dus gaan we het dit keer nog een keer doen. Dit keer doen we hem alleen wat later op de dag zodat mensen overdag vrij zijn om te doen wat ze willen.
Je zal wel aan de Horde kant moeten spelen want helaas kun je niet cross faction raiden.
We gaan ABT Heroic doen.
Datum: 30 Juni
Tijdstip: 20:00 uur
Mocht je mee willen laat het mij weten
En geef je rollen en main classes door zodat we altijd kunnen schuiven indien nodig.
Eisen:
ilvl 935 of hoger
Discord hebben (luisteren verplicht, praten optioneel)
Je gezellige mood meenemen
Handig om van te voren wat filmpjes te kijken over hoe bosses gaan en wat de tactics kunnen zijn.
Ik heb er iig veel zin in hopelijk jullie ook
Huidige mensen die meegaan:
Tanks:
- Ryada (Monk)
- Pyr0_ (Death Knight)
DPS:
- Thehealthclub (Warrior)
- Phaex (Warrior)
- Noiz (Warrior)
- Carthrax (Paladin)
- Tescari (Warlock)
Healers:
- Hystrea (Paladin)
- Bartske (Druid)
- UTADDICT (Priest)
[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 22-06-2018 09:53 ]
Ben nog bezig met Legion flying unlocken en beetje raiden voor wat ilvl gear upgrades maar bedacht me gister dat dit behoorlijk nutteloos is met de expansion om de hoek...
meeste mensen spelen op horde hierzo, en je kan tegenwoordig gewoon cross realm spelenperryvdbosch schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:07:
[...]
Welke server spelen jullie en welke fractie haha
Flying is wel super relaxed om te hebben ook na de expansion voor als je een keertje een alt wilt levelen.Grimmie187 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:10:
Iemand nog tips betreft wat nuttig is te doen tussen nu en BoA?
Ben nog bezig met Legion flying unlocken en beetje raiden voor wat ilvl gear upgrades maar bedacht me gister dat dit behoorlijk nutteloos is met de expansion om de hoek...
Je kan kijken of je de allied races nog moet unlocken en wat je ervoor moet doen.
Een allied race naar 110 levelen?
Ilvl upgrades zullen wel handig zijn, expansion gaat geschaald worden naar m0 gear van nu in het begin. Dus als je hogere gear dan dat hebt zal je wat langer doorkunnen en het begin wat sneller doen
[ Voor 56% gewijzigd door Ryada op 20-06-2018 11:13 ]
ontzettend veelGrimmie187 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:10:
Iemand nog tips betreft wat nuttig is te doen tussen nu en BoA?
1. Long Forgotten Hippogryph mount
2. Mage Tower challanges/appearances
3. First Aid achievements halen
4. Brawler's Guild
5. Endless 30 op Proving Grounds halen, ja dit is oude content maar met artifact is het ontzettend makkelijk
6. Argus HC voor mount
7. Characters levelen voor BFA / Allied races unlocken
8. Transmog sets halen
9. Oude reputations en mounts halen (komen nieuwe achievements en rewards bij in BFA)
10. Fishing (friend of the isles achievement)
11. Archeology
12. PvP rating/honor level grinden (deze wordt immens omhoog gescaled in BFA. level 16 nu staat gelijk aan 80 in BFA iirc)
13. Ashran doen nu het nog kan, velen zijn weer actiever gaan queuen, erg leuk ook
14. class hall campaigns completen voor alle characters (FoS achievement + veel mounts)
nog meer inspiratie nodig?
++ voor het opnieuw organiseren :-) was erg leuk vorige keerRyada schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:08:
Het is weer zover ik ga weer eens een raid organiseren voor ons Tweakers.
Voorgaande keren was het een groot success dus gaan we het dit keer nog een keer doen. Dit keer doen we hem alleen wat later op de dag zodat mensen overdag vrij zijn om te doen wat ze willen.
Ik doe graag opnieuw mee, dit keer zal ik men warrior (fury) meenemen
heb je aan de lijst toegevoegdPhaex schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:56:
[...]
++ voor het opnieuw organiseren :-) was erg leuk vorige keer
Ik doe graag opnieuw mee, dit keer zal ik men warrior (fury) meenemen
Ik kan eventueel wel mee, eventueel omdat ik de dag zelf toch moet werken vanaf 6u 'smorgens, is ff aankijken of ik wakker blijfRyada schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:08:
...
Kan mee op blood DK 966eq of frost ofc (Bragol Twisting Nether). Als het écht nodig is zou ik ook meekunnen op mn holy priest, die zit rond de 955, maar daar speel ik niet meer veel op.. Jammer genoeg zijn mijn andere gegearde chars alliance.
Tank spot is nog open dus je zou gewoon BDK kunnen spelen als je wilt ^^Pyr0_ schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:10:
[...]
Ik kan eventueel wel mee, eventueel omdat ik de dag zelf toch moet werken vanaf 6u 'smorgens, is ff aankijken of ik wakker blijf![]()
Kan mee op blood DK 966eq of frost ofc (Bragol Twisting Nether). Als het écht nodig is zou ik ook meekunnen op mn holy priest, die zit rond de 955, maar daar speel ik niet meer veel op.. Jammer genoeg zijn mijn andere gegearde chars alliance.
Ik zal je wel als tank aan de lijst toevoegen
Bijna zeker dat ik kan, maar zet me er vast op! 952 Priest healer.Ryada schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:08:
Je zal wel aan de Horde kant moeten spelen want helaas kun je niet cross faction raiden.
We gaan ABT Heroic doen.
Datum: 30 Juni
Tijdstip: 20:00 uur
Mocht je mee willen laat het mij weten
En geef je rollen en main classes door zodat we altijd kunnen schuiven indien nodig.
Eisen:
ilvl 935 of hoger
Discord hebben (luisteren verplicht, praten optioneel)
Je gezellige mood meenemen
Handig om van te voren wat filmpjes te kijken over hoe bosses gaan en wat de tactics kunnen zijn.
Ik heb er iig veel zin in hopelijk jullie ook
Huidige mensen die meegaan:
Tanks:
- Ryada (Monk)
- Pyr0_ (Death Knight)
DPS:
- Thehealthclub (Warrior)
- Phaex (Warrior)
Healers:
- Hystrea (Paladin)
- Bartske (Druid)
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Added to the listUTADDICT schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:16:
[...]
Bijna zeker dat ik kan, maar zet me er vast op! 952 Priest healer.
[ Voor 11% gewijzigd door algalid op 21-06-2018 15:13 ]
Appearance Change
Character Transfer
Faction Change
Name Change
Race Change
Character Transfer / Faction Change Combo
https://worldofwarcraft.com/en-us/news/21900198
[ Voor 6% gewijzigd door Ryan_ op 22-06-2018 08:43 ]
De korting is misschien nog wel een leuke... Dan kan ik eventueel m'n gnome monk overzetten naar Chamber of aspects (weer een character minder te levelen)Ryan_ schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 08:42:
Dit weekend is het mogelijk om gratis World of Warcraft te spelen voor al je characters zonder een abonnement te hebben. Je account wordt automatisch ge-upgraded naar de laatste uitbreiding en zonder beperkingen. Ook wordt er 25% korting gegeven op in-game services zoals:
Appearance Change
Character Transfer
Faction Change
Name Change
Race Change
Jammer dat de boost naar 110 niet in de kortingslijst staat.
[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 22-06-2018 08:50 ]
Niet naar de laatste uitbreiding en er zit weldegelijk een beperking op.Ryan_ schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 08:42:
Dit weekend is het mogelijk om gratis World of Warcraft te spelen voor al je characters zonder een abonnement te hebben. Je account wordt automatisch ge-upgraded naar de laatste uitbreiding en zonder beperkingen. Ook wordt er 25% korting gegeven op in-game services zoals:
Appearance Change
Character Transfer
Faction Change
Name Change
Race Change
Als je geen Legion bezit zal je die ook niet kunnen spelen.*Offer available through June 24, 2018. Player is responsible for any online connection fees. Game access will be granted at the last expansion purchased, or Warlords of Draenor, whichever is greater.
Ah ja, maar sowieso wel gewoon speelbaar tot Warlords of Draenor al heb je Legion niet.Ryada schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:38:
[...]
Niet naar de laatste uitbreiding en er zit weldegelijk een beperking op.
[...]
Als je geen Legion bezit zal je die ook niet kunnen spelen.
Verder zit ik te denken om mijn druid nog door de mage tower te drukken voor de appearances, al weet ik niet of mijn gear daar goed genoeg voor is
Verwijderd
Geen crashes gehad maar nog maar paar uurtjes gespeeld.Zironako schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:21:
Heb ook ineens toegang tot de beta. Crashed hij bij julie ook constant? En die prijsverlaging is interessant, misschien mijn mage maar eens transferen.
Nou fijn, ze proberen Erudax te nuken en de adds te negeren. Zodra dat niet lukt flamen en kicken ze doodleuk de healer. Ze zouden wellicht wel met een god als healer het overleefd hebben, maar dit was niet leuk
Ketho: not enough dps to skip mechanics :x
DK: you are so trash at healing
DK: and you ahve the audacity to comment on dps
DK: pathetic whore
DK: your healing is shit the entire dung
DK: he cant outheal the tank
DH: the tank overhealed you
DH: yeah lol wtf
DK: he cant heal for shit
Ketho: are you going to skip adds this time or just nuke boss
DH: dude srsly are you even trying to heal
You have been removed from the group.
W From DK: learn to heal
W From DK: if you cant, just queue as dps
W From DK: its ok
[ Voor 6% gewijzigd door Ketho op 23-06-2018 02:07 ]
Nee inderdaad. Meeste pugs die ik had kreeg de boss al snel neer voordat de adds echt iets konden doen. Denk dat mensen niet echt meer weten hoe 'k u t' de Cata dungeons wel waren.Ketho schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 01:16:
Vanwege free weekend een timewalking geprobeerd. Ik moet toch even ranten hoe toxic een pug kan zijn als je een opmerking maakt dat "er niet genoeg dps is om de boss mechanics te negeren"
Nou fijn, ze proberen Erudax te nuken en de adds te negeren. Zodra dat niet lukt flamen en kicken ze doodleuk de healer. Ze zouden wellicht wel met een god als healer het overleefd hebben, maar dit was niet leuk![]()
[...]
Maar mocht je alsnog weer hernieuwde interesse hebben in WoW. Kom eens buurten op onze Discord. We proberen wat meer dungeons en raids samen te doen op Horde en Alliance (ja er zitten ook Alliance op
Got it
[ Voor 23% gewijzigd door RustStorm op 23-06-2018 12:43 ]
Gewoon gaan spelen. En begin dan op de Broken Shore. Daar kun je met Nethershards 850+ gear kopen. En ook doe de Invasions, krijg je ook Nethershards voor. Als je een leuke set bij elkaar hebt kun je de begin quest op Argus doen. Je kan dan Veiled Argunite verzamelen om 915+ gear te kopen.En daar ook de gear WQ te doen als je eenmaal die hebt unlocked.joostvanpoppel schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:54:
Na de laatste expansion heb ik geleveld tot de cap, daarna na een maandje gestopt met WoW en niet meer gespeeld. Begint nu toch wel weer te kriebelen om weer te gaan spelen met de nieuwe expansion die er aankomt. Vraag me alleen af; ik zit nu nog steeds op een ilvl van 789(laag), wat is de snelste manier om mijn gear te upgraden? Of adviseren jullie om gewoon weer te beginnen als de expansion uitkomt omdat je dan vaak toch weer nieuwe gear krijgt?
Daarnaast gewoon alle WQs afgaan die gear als reward hebben. Je hebt redelijk wat tijd om je main of nieuw main te gearen voor bfA.
Beetje algemene info - http://www.wowhead.com/gu...vel-110-content-in-legion
Ik kan niet anders zeggen dan; compleet herkenbaar.Ketho schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 01:16:
Vanwege free weekend een timewalking geprobeerd. Ik moet toch even ranten hoe toxic een pug kan zijn als je een opmerking maakt dat "er niet genoeg dps is om de boss mechanics te negeren"
Nou fijn, ze proberen Erudax te nuken en de adds te negeren. Zodra dat niet lukt flamen en kicken ze doodleuk de healer. Ze zouden wellicht wel met een god als healer het overleefd hebben, maar dit was niet leuk![]()
[...]
De laatste weken is het (lijkt het) wel erger dan voorheen (vermoeden dat bepaalde personen opeens meer vrije tijd hebben....
naja, inderdaad, sommige pugs zijn echt verschrikkelijk.
Kansloos...Ketho schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 01:16:
[...]
Wat ik mijzelf altijd afvraag bij dat soort lui: hebben ze enig idee wat ze nou eigenlijk zeggen en doen? Want.. je bent healer, en in zijn/haar ogen niet goed. Vervolgens zegt hij / zij, leer eerst eens healen en ga anders dpsen.... Nu komt het: hoe ben jij in staat om te "leren" healen, als lui zoals hij/zij je daar geen kans voor geven aangezien ze je kicken... Mensen kunnen raar (en kortzichtig) zijn in deze wereld.
Heb met M+ nog maar weinig echte rants meegemaakt. Natuurlijk was ik zelf ook wel eens zwaar gefrusteerd als mensen niet interrupten etc maar iets vriendelijk vragen werkt vaak toch een stuk beter.
Al heb ik het als healer ook wel eens zwaar te verduren gehad als we wipten omdat dps de mechanics niet goed begreep, maar dat zal je altijd wel houden.
[ Voor 15% gewijzigd door Bartske op 23-06-2018 12:24 ]
Verwijderd
Lekker slim ook dat ze pas op het eind commentaar geven op je healen. Doe het dan aan het begin zodat alles wat meer voorspoedig gaat.Ketho schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 01:16:
[...]
Maar ja, pugs zijn soms echt ellende. Die timewalking shit heb ik overgeslagen want het is sowieso een beetje overtuned en niet meer zo leuk als vroeger vind ik.
Nou gisteren nog in +15 HoV op m'n alt, tank die dood gaat door z'n eigen schuld op de eerste baas en direct leaved zonder wat te zeggen. Leuk man. Zou best wel iets van een penalty op mogen vind ik. Het was mijn key dus ik had meteen een verpeste key.Bartske schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 12:22:
In dat opzicht vind ik mythic plus qua opzet goed geslaagd. Je kan niet iemand zomaar replacen en mensen zijn vaker wat vriendelijker en proberen elkaar te helpen, omdat je toch in hetzelfde schuitje zit en niet iemand zomaar kunt vervangen.
Heb met M+ nog maar weinig echte rants meegemaakt. Natuurlijk was ik zelf ook wel eens zwaar gefrusteerd als mensen niet interrupten etc maar iets vriendelijk vragen werkt vaak toch een stuk beter.
Al heb ik het als healer ook wel eens zwaar te verduren gehad als we wipten omdat dps de mechanics niet goed begreep, maar dat zal je altijd wel houden.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2018 12:32 ]
Ik zal zeker eens naar de Discord gaan, voorkomt idd een hoop gezeik met pugsjunglebeast schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:43:
Maar mocht je alsnog weer hernieuwde interesse hebben in WoW. Kom eens buurten op onze Discord. We proberen wat meer dungeons en raids samen te doen op Horde en Alliance (ja er zitten ook Alliance op)
Je kan het niet voor anderen verzamelen. Je artifact relics kan je extra traits geven op hogere levels van je artifact. vanaf artifact level 75 begint het alleen weinig nut meer te krijgen.grote_oever schreef op zondag 24 juni 2018 @ 12:20:
Artifact power, kan dit verzameld worden door guild? Ik ben namelijk net 110 gedinged, maar ik krijg een artifact power boost van bijna 500miljoen. Kan gelijk mijn hele artifact upgraden tot max level.
Blizzard heeft Artifact Knowledge research weggehaald en voor iedereen op max gezet.grote_oever schreef op zondag 24 juni 2018 @ 12:20:
Artifact power, kan dit verzameld worden door guild? Ik ben namelijk net 110 gedinged, maar ik krijg een artifact power boost van bijna 500miljoen. Kan gelijk mijn hele artifact upgraden tot max level.
Je krijg nu dus veel meer artifact power dan aan het begin van Legion.
Is vooral gedaan zodat alts en nieuwe spelers sneller hun artifact weapon vol hebben.
Maar, wat is de level experience verbeterd zeg. Heerlijk weer door de oude quest zones kunnen gaan zonder de zone te outlevelen en dit mixen met wat dungeons en pvp. Ondertussen kan je hierdoor ook je professions bijhouden. Ik zit nu pas op level 56 met een /played van 45 uur maar geniet er behoorlijk van en kan mijn character rustig opbouwen tot BFA.
Ik heb nu een character op lvl 110 (net een jaar afwezig geweest) maar heb "gewoon" 430 artifact power. Hoe kan ik dat dan op dit moment het snelste verhogen?Hairy23 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 12:51:
[...]
Blizzard heeft Artifact Knowledge research weggehaald en voor iedereen op max gezet.
Je krijg nu dus veel meer artifact power dan aan het begin van Legion.
Is vooral gedaan zodat alts en nieuwe spelers sneller hun artifact weapon vol hebben.
Daily quests en een begin maken aan de Nightfallen quest lijn. Die begint bij Khadgar in Dalaran. Deze quest lijn geeft bakken met AP.Tijn96 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:09:
[...]
Ik heb nu een character op lvl 110 (net een jaar afwezig geweest) maar heb "gewoon" 430 artifact power. Hoe kan ik dat dan op dit moment het snelste verhogen?
Ook de quest lijn op Argus geeft je een goede stoot aan AP maar kan voor een verse 110 nog wel eens wat problemen geven.
Ik doe gewoon randoms dungeons en krijg elke keer iets van 1 miljard AP.Tijn96 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:09:
[...]
Ik heb nu een character op lvl 110 (net een jaar afwezig geweest) maar heb "gewoon" 430 artifact power. Hoe kan ik dat dan op dit moment het snelste verhogen?
Overigens, wat is jullie advies om als eerste te doen nadat je 110 gedinged bent? Vroeger was het dungeon's spammen, maar volgens mij moet ik nu zo snel mogelijk naar Argus?
Ben al bezig geweest met Legion Flying, maar dat is best nog een klus.
Ook snap ik niet helemaal wat de hero center is in Suramar. Is het handig om dit uit te breiden zo einde Legion?
En is het handig om prioriteit te geven aan je class quests?
Vragen; vragen, maar er is zoveel verandert endgame.
[ Voor 41% gewijzigd door grote_oever op 25-06-2018 09:20 ]
Dus dan kan je in een keer heel je artifact weapon "vullen" zeg maar?grote_oever schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:17:
[...]
Ik doe gewoon randoms dungeons en krijg elke keer iets van 1 miljard AP.
Vragen; vragen, maar er is zoveel verandert endgame.
Ik heb afgelopen weekend mijn boost gebruikt op een Highmountain Tauren hunter. Heel veel waarschuwingen dat ik met een boost geen heritage armor krijg maar aangezien ik een HM Tauren shaman aan het levelen ben komt dat wel goed.
Nu op deze even wat gear zien te verzamelen
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Heb je nog tips? Ik heb echt heel veel last om die appearances te krijgen. Zowel op Warrior (Ilev 932) als Rogue (940) op de verschillende bazen. Ik word als Prot Warr iedere keer van het platform geblazen (Kruul), als Outlaw Rogue (die imp mother) heb ik volgens mij voldoende DPS voor tweede fase maar ga ik toch nog dood (mogelijk te veel dmg teruggekregen door cleave). Als muti rogue word ik gekilled door de empowered actie (die valkir), te veel om op te letten denk ik. Die charge van de valkirs plus de runes etc. Blind etc gebruik ik maar het blijft lastig.xavento schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:16:
Afgelopen weekend weer een aantal mage towers gedaan. Zit nu op 26/36. Nu nog de laatste 10 afmaken.
Verschillende video's gecheckt maar kom er toch niet uit. Mogelijk word ik toch te oud
Old school gamer met een lag en een traan.
Bij de prot warrior is het een kwestie van strafen (dus je Q en E gebruiken bij default keybinds), als je strafed kun je niet van het platform geblazen worden. Bewaar je Drums of Fury voor P2 en kite Kruul om de rand van de map heen. Zorg overigens dat je DPS trinkets of stat trinkets gebruikt (strength/crit) etc. daar de tank challenge een dps race is.Pete_Sampras schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:09:
[...]
Heb je nog tips? Ik heb echt heel veel last om die appearances te krijgen. Zowel op Warrior (Ilev 932) als Rogue (940) op de verschillende bazen. Ik word als Prot Warr iedere keer van het platform geblazen (Kruul), als Outlaw Rogue (die imp mother) heb ik volgens mij voldoende DPS voor tweede fase maar ga ik toch nog dood (mogelijk te veel dmg teruggekregen door cleave). Als muti rogue word ik gekilled door de empowered actie (die valkir), te veel om op te letten denk ik. Die charge van de valkirs plus de runes etc. Blind etc gebruik ik maar het blijft lastig.
Verschillende video's gecheckt maar kom er toch niet uit. Mogelijk word ik toch te oud
Outlaw had ik in 1x gehaald dus kan je hier niet heel veel tips over geven, Damage kreeg ik vrijwel niet, vooral een kwestie van de fuming imps kiten en zorgen dat ze niet die shit op de grond laten vallen. Met 940 is het echter een Zerg en zou het niet veel uit moeten maken, zelf was ik 910-911 volgens mij. Zorg dat je direct de imps killed dat is je main focus. Blade flurry aan en los gaan, daarna weer ST en blade flurry uitzetten. Andere tip is om (even uit me hoofd) Lightblood elixir te gebruiken, deze doet extra damage op demons.
Multi had ik ook in 1x maar dat kwam omdat ik hem toen al had gehaald op Ret en demo. Kwestie van de fight leren, het is geen dps race puur mechanics. Vergeet niet dat je je kidney shot op de jarl kan gebruiken zodat hij niet gaat Whirlwinden/beserken. Verder Sigryn gelijk blinden op de cast en de runecaster hard dps'n tot ze shield weg is en dan interrupten. Belangrijk is dat je op alle 3 de dudes je rupture up houd voor maximale energy regen.
Belangrijkste tip die ik kan geven is MACRO je spells. bijvoorbeeld:
#showtooltip
/target sigryn
/cast blind
/targetlasttarget
Dan zul je direct sigryn kunnen blinden. Ook zijn weakaura's handig: https://wago.io/Vy0M5E33z
[ Voor 4% gewijzigd door xavento op 25-06-2018 13:34 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Hoe kom ik daar t snelst? Gewoon vliegen vanuit eastern kingdoms?
Of kan ik via zo'n portal in dalaran daar heen?
Gr
Er is een portal in nieuw Dalaran, ja. Als je Alliance bent kun je gewoon vanaf Stormwind er naar toe vliegen. Als Horde kun je de zeppelin naar Strangethon Vale nemen en vanaf daar vliegen.Daniel168 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:10:
He mannen, mn warrior is lvl 72 en ik heb gelezen dat lvlen in Karazhan snel gaat.
Gr
Succes in Kara. De eerste twee levels wil je mogelijk als prot doen. Vergeet niet om absoluut geen boss te pullen.
Ik organiseer een Horde Antorus HC raid aankomende zaterdag om 20:00 uur. Minimale ilvl is 935 meer info kan je hier vinden: Ryada in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 285"
Portal naar Outlands pakken, door de Dark Portal (die grote groene) gaan en dan sta je in Badlands, de zone naast Kara. Basically alleen nog een kleine minuut vliegen.Daniel168 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:10:
He mannen, mn warrior is lvl 72 en ik heb gelezen dat lvlen in Karazhan snel gaat.
Gr
het is sneller om de portal naar de blasted lands te pakken, hoef je niet door de dark portal heen. deze is te vinden in org/swRaptar schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:19:
[...]
Portal naar Outlands pakken, door de Dark Portal (die grote groene) gaan en dan sta je in Badlands, de zone naast Kara. Basically alleen nog een kleine minuut vliegen.
Maar uiteindelijk gehaald, nu op naar de 10 rated battleground voor de zwarte skin.
[ Voor 11% gewijzigd door Kadardar op 26-06-2018 15:33 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Nice, goed bezig !Kadardar schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:32:
Eindelijk na 56 pulls heb ik me mage tower skin voor me guardian druid. Ik heb dit moeten doen zonder Lufia omdat ik die niet heb. Potions, flask, food en de fight bestuderen kwam ik langzaam elke keer een stukje verder. Laatste pulls ging ik vooral dood door me focus, vergat te interrupten, strafede niet goed voor de smashes, stond te lang in de AoE al dat soort domme dingen. denk zo'n 15 pulls die ik makkelijk had kunnen vermijden maarja... achteraf is het altijd makkelijk dus gewoon 56 pulls
Maar uiteindelijk gehaald, nu op naar de 10 rated battleground voor de zwarte skin.
Luffa wrappings zijn ook niet nodig, volgens mij had ik het zelf gedaan met de eko chest en de healing trinket (Velen's Future Sight), het maakt het echter wel een stuk makkelijker, kreeg hem een dag nadat ik de guardian challenge had gehaald op feral haha
Als ik jou op Bnet kan toevoegen kom ik ook mee. Gooi maar in DMRyada schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:30:
Nog ff tussendoor de raid die ik organiseer pluggen voor misschien de nieuwe mensen.
Ik organiseer een Horde Antorus HC raid aankomende zaterdag om 20:00 uur. Minimale ilvl is 935 meer info kan je hier vinden: Ryada in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 285"
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Dat is 8.0 inderdaad. Althans volgens wowhead.
GestuurdNoenie schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:05:
[...]
Als ik jou op Bnet kan toevoegen kom ik ook mee. Gooi maar in DM
Het is natuurlijk mogelijk met elke combinatie en een beetje verstand. Blijkt dat je met lufia makkelijk deze quest kan doen op 890 al. Lufia maakt het een heel stuk makkelijker omdat je continue trash op kan houden op inquisitor waardoor je bijv maar 4 stacks hoeft te pakken en alles veiliger te maken.xavento schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:28:
[...]
Nice, goed bezig !
Luffa wrappings zijn ook niet nodig, volgens mij had ik het zelf gedaan met de eko chest en de healing trinket (Velen's Future Sight), het maakt het echter wel een stuk makkelijker, kreeg hem een dag nadat ik de guardian challenge had gehaald op feral haha
Meer gear = snellere kill uiteindelijk. Maar de HP % reduction van de AoE is echt iets redelijk harnekkig om ge-oneshot te worden. Bij 5 werd het gevaarlijk, bij 6 was het randje, 7 was insta kill tenzij ik heel veel cooldowns had en wellicht een orb van Velen om hem gestunlocked te houden voor de laatste paar seconden was het nog te doen als die aoe adds niet spawnde.
Als ik het goed heb gelezen is vandaag de retirement quest live, dit houd in dat je max concordance op je wapen krijgt door de eerste quest te doen van summons to stormwind, horde heeft er ook 1, summons to Orgrimmar i guess? en dan de silithus quest lijn. Het is tijd om ons artifact te overpoweren dus go go go, haal die max concordance en knallen maar!
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Verwijderd
Had ik tijd geleden ook. Niks van e-mail enz, maar checkte elke dag m'n launcher en opeens stond de beta ertussen.marijnvtg schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:56:
Zag vanochtend ineens dat ik Beta toegang heb gekregen. Geen mail verder oid ontvangen. Mss een tip voor iedereen om het even te checken in je launcher.. Zal zelf een beetje dummy rammen om te kijken met welke class ik straks wil beginnen, verder wil ik niet teveel gespoiled worden
Same here, maar de mail kwam 7 dagen laterVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 12:59:
[...]
Had ik tijd geleden ook. Niks van e-mail enz, maar checkte elke dag m'n launcher en opeens stond de beta ertussen.
Daarvoor kon je al dik een week terecht op de gewone PTR waar de prepatch staatmarijnvtg schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:56:
Zal zelf een beetje dummy rammen om te kijken met welke class ik straks wil beginnen, verder wil ik niet teveel gespoiled worden
Volgens mij is er wel een verschil tussen PTR en beta. PTR is de itemsquish en nieuwe talents met huidige gear/expension maar mis je de synergy die aanwezig is tussen gear en spec op lvl 120.Kaap schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 14:33:
[...]
Daarvoor kon je al dik een week terecht op de gewone PTR waar de prepatch staat
Ik hoor van vrienden met beta dat disc healer weer awesome gaat zijn, heb het in de PTR geprobeerd, maar vindt het met huidige expensions nog steeds mehh.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Nu wil ik straks de guardian proberen maar die speel ik sowieso nooit dus word nog moeilijker, helemaal zonder legendaries.
Hebben jullie al de long forgotten hippogryph mount gescoord? Ik van de week met mijn eerste poging gelijk geluk haha. En ik heb de violet spellwing mount gekocht voor 80k.
Kan ik mijn normale play wel samenvatten naar pvp towers en emisary doen en dan ben ik klaar voor die dag
Die missions hoef ik ook al niet meer te doen buiten een Antorus token. Voor de rest zie ik niet echt veranderingen tov pre-maintenance.Akaendra schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 08:47:
Ach, hoef ik iig geen AP meer te farmen nu iedereen naar de max gaat
Ik heb in mijn class hall een paar questen gedaan, en nu is er niks meer.
Heb nog maar 2 followers. Heb geen quest meer mbt artifact of paladin.
Dit topic is gesloten.
![]()
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.