• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

Bedankt voor iedereen die mee deed met de raid vandaag.
Het was super gezellig en heb er van genoten.
Ondanks de wipes niemand die ragequit en ben er blij mee dat het allemaal zo goed ging en dat mensen ook gewoon gezellig deden ^^
Voor herhaling vatbaar ^^

De logs zijn beschikbaar met dank aan Hystrea: https://www.warcraftlogs.com/reports/FM8vNV2dbgk3CQZq/

[ Voor 16% gewijzigd door Ryada op 09-06-2018 16:44 ]

Steam: Ryada.

Kan het toch niet laten om de volgende guide met jullie te delen (ondanks dat deze wellicht al bekend is bij velen):

Class-Specific Toys, Mounts and More!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-11 04:32

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ik zit er ook aan te denken om weer te gaan spelen. Alleen de keuze voor een class is lastig.

Of een affliction warlock of een fire/arcane mage.

Zijn er voorkeuren in deze expansion?

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
WishmasterNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 17:39:
Zijn er voorkeuren in deze expansion?
Deze expension is eigenlijk op zijn eind. Ik zou me gaan focussen op de nieuwe expension.
Jeziet het trouwens overall in terug, het geduld met medespelers zijn door sommige tot een totaal dieptepunt gedaald. Ze wouden een tank kicken omdat hij laag gear had en niet 4 packs wou pullen in Lower Karazan.In totaal 9 kickverzoeken in 10min speeltijd, ik vondt het schandalig. Vandaag echter ook als een h.fter gedragen. We kregen zoals gewoonlijk weer random CoS (zijnde 80% van de tijd) en de tank ging alle kanten op behalve de juiste. Toen maar gaan chainpullen zodat we zo gauw mogelijk deze dungeon konden leaven.
Hoop dat ze volgende expension echt random dungeon rotatie hebben ipv CoS en die andere verschikkele dungeon in die area). Als ik die randomnise met loterij zou hebben gehad was ik nu miljonair geweest :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Verwijderd

Serieus wat is er mis met CoS? Vind ik juist 1 van de fijnere dungeons.
sabriel schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:42:
[...]

Deze expension is eigenlijk op zijn eind. Ik zou me gaan focussen op de nieuwe expension.
Jeziet het trouwens overall in terug, het geduld met medespelers zijn door sommige tot een totaal dieptepunt gedaald. Ze wouden een tank kicken omdat hij laag gear had en niet 4 packs wou pullen in Lower Karazan.In totaal 9 kickverzoeken in 10min speeltijd, ik vondt het schandalig. Vandaag echter ook als een h.fter gedragen. We kregen zoals gewoonlijk weer random CoS (zijnde 80% van de tijd) en de tank ging alle kanten op behalve de juiste. Toen maar gaan chainpullen zodat we zo gauw mogelijk deze dungeon konden leaven.
Hoop dat ze volgende expension echt random dungeon rotatie hebben ipv CoS en die andere verschikkele dungeon in die area). Als ik die randomnise met loterij zou hebben gehad was ik nu miljonair geweest :p
Ook maar eens weer uit verveling wat gespeeld en begonnen met me DK te levelen. Vanaf dat ik Legion in kwam en me eerste dungeon kreeg ik al een rare vibe... ik zat met 4 level 110's sommigen redelijk gegeared maar ik deed mer damage dan de meeste al op level 100, toen ik 101 haalde (dus heirloom upgrade naar Legion stats) was het feest helemaal gemaakt. Ik deed meer damage dan iedereen bij elkaar... dafuq. Typische einde van de expansion, meeste pakken een alt, totaal geen idee wat ze aan het doen zijn en in feite hadden ze mij moeten carryen maar ik had het gevoel dat ik hun carryde.

Ondertussen level 108 met me DK en op een bepaalde manier voelt het toch ook wel weer als thuiskomen samen met men druid. Druid en DK zitten dus nu momenteel in de race voor BfA main. Druid nog steeds een lichtere voorkeur. Binnenkort maar weer Beta even installeren om te kijken welke van de 2 beta matig beter aanvoelt.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Verwijderd

Nu 62 met mijn lightforged Dreanei paladin. Vrijwel alleen maar dungeons gedaan als tank. Instant queues, vrijwel altijd een satchel met een item naast de drops en full heirlooms. Ik ben altijd de best gegearde speler van mijn level in de groep. Vaak zelfs betere gear dan mensen twee levels hoger.

Vraag me alleen af hoe viable deze manier van levellen het laatste stuk van 100 naar 110 is. Krijg ik dan problemen met mijn artifact?

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:52:
Nu 62 met mijn lightforged Dreanei paladin. Vrijwel alleen maar dungeons gedaan als tank. Instant queues, vrijwel altijd een satchel met een item naast de drops en full heirlooms. Ik ben altijd de best gegearde speler van mijn level in de groep. Vaak zelfs betere gear dan mensen twee levels hoger.

Vraag me alleen af hoe viable deze manier van levellen het laatste stuk van 100 naar 110 is. Krijg ik dan problemen met mijn artifact?
is het een alt ? Dan zou ik alleen maar inloggen en om de invasion te doen als die up is. Geeft gegarandeerd 1 level en kost je 10 minuten (dit kun je dan tegelijk voor 5-6 alts doen eventueel).

is het je main? dan gewoon de story quests volgen in elk gebied, daarna dungeon doen en door naar het volgende.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Verwijderd

xavento schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:59:
[...]

is het een alt ? Dan zou ik alleen maar inloggen en om de invasion te doen als die up is. Geeft gegarandeerd 1 level en kost je 10 minuten (dit kun je dan tegelijk voor 5-6 alts doen eventueel).

is het je main? dan gewoon de story quests volgen in elk gebied, daarna dungeon doen en door naar het volgende.
Het is een alt, als hij 110 is, is het mijn 12e level 110, waarvan 10 eerdere geleveld zijn voor de invasions er waren en 1 (void elf) met invasions.

De dingen die ik doe voor een heritage armor en achievement ;)
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2018 @ 10:11:
[...]

Het is een alt, als hij 110 is, is het mijn 12e level 110, waarvan 10 eerdere geleveld zijn voor de invasions er waren en 1 (void elf) met invasions.

De dingen die ik doe voor een heritage armor en achievement ;)
Ik zal dat ook gaan doen; maar pfoeh, ik moet er nu niet aan denken. Probeer al maanden lang alle gnome classes op max level te krijgen...

Levelen is leuk, maar duurt toch nog te lang als je het al vele malen hebt gedaan. (ook met dungeons).

DUs ik ben nu aan het proberen te levelen met specs die ik nog (nooit) eerder gebruikt heb; zoals assassination rogue of een disc priest of een affliction/demo warlock. etc etc.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• xavento
Gisteren de warlock mage towers afgerond, zit nu op 23/36, als de tijd het toe laat vanavond of morgen nog even de "mage" mage towers doen.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

xavento schreef op maandag 11 juni 2018 @ 10:56:
Gisteren de warlock mage towers afgerond, zit nu op 23/36, als de tijd het toe laat vanavond of morgen nog even de "mage" mage towers doen.
Holy crap, heb je er al zo veel completed? _/-\o_

Verwijderd

RustStorm schreef op maandag 11 juni 2018 @ 10:40:
[...]

Ik zal dat ook gaan doen; maar pfoeh, ik moet er nu niet aan denken. Probeer al maanden lang alle gnome classes op max level te krijgen...

Levelen is leuk, maar duurt toch nog te lang als je het al vele malen hebt gedaan. (ook met dungeons).

DUs ik ben nu aan het proberen te levelen met specs die ik nog (nooit) eerder gebruikt heb; zoals assassination rogue of een disc priest of een affliction/demo warlock. etc etc.
Het valt wel mee. Ik ben in Vanilla begonnen en had toen TBC uitkwam al 5 level 60, dat is langzaam uitgebreid over de tijd voornamelijk door de character boosts die je bij de laatste expansions krijgt. Het is dus niet meer dan telkens de laatste paar levels doen.

Die void elf was voor het eerst in jaren dat ik een character van 1 naar max level heb gebracht in één keer.
xavento schreef op maandag 11 juni 2018 @ 10:56:
Ik zit op 1/36 :) heb alleen mistweaver monk binnengehaald. De meeste level 110 die ik heb zitten in de quest gear die ze hadden op het moment dat ze 110 zijn. Dat nodigt niet echt uit om mage tower te doen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2018 11:03 ]

• xavento
RustStorm schreef op maandag 11 juni 2018 @ 10:59:
[...]

Holy crap, heb je er al zo veel completed? _/-\o_
yes, hou er een schema voor bij anders zie ik door de bomen het bos niet meer met al die alts:

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/a/fFlt1P3

Het kan maar in artifact wijze is het niet best (gear kan het wel opvangen natuurlijk). Daarbij kun je de pech hebben (vooral einde expansion) dat je met mensen queued die echt totaal geen idee hebben hoe hun class speelt en iets van 40k DPS doen. Hierdoor ga ik mezelf ergeren en heb je met een beetje pech nog een berg wipes ook.

Ikzelf doe altijd de dungeon als ik de quest heb voor die dungeon. Daarvoor of daarna doe ik hem eigenlijk niet. Onderweg kun je dan ook nog een paar kistjes oppakken maar zou ook aanraden er een paar te laten staan aangezien je op max level ok je AK 55 is en die kistjes dus ook milioenen AP geven. Lekker makkelijk concordance halen zeg maar. :)

Daarnaast zoals @xavento al zei doe die invasions als ze up zijn maar ik zou als je hem snel max wilt hebben niet wachten, ongeacht alt of main. Wil je meerdere alts levelen dan zou je moeten stoppen en de rest er door heen halen of wil je op je alt/main ook nog even snel AP vangen dan kun je natuurlijk even snel naar de invasion en de AP quests eruit pikken.

Zo doe ik het eigenlijk altijd, ik kom vaak met een < 7 days /played uit voor een totaal nieuwe char. van 1/20 (even allied race meegenomen) naar 110

Verwijderd

Koop een boost van een 101 twink en dan dungeons spammen. Als dat niet mogelijk is invasions + gewoon questen.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kadardar schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:46:
Ook maar eens weer uit verveling wat gespeeld en begonnen met me DK te levelen. Vanaf dat ik Legion in kwam en me eerste dungeon kreeg ik al een rare vibe... ik zat met 4 level 110's sommigen redelijk gegeared maar ik deed mer damage dan de meeste al op level 100, toen ik 101 haalde (dus heirloom upgrade naar Legion stats) was het feest helemaal gemaakt. Ik deed meer damage dan iedereen bij elkaar... dafuq. Typische einde van de expansion, meeste pakken een alt, totaal geen idee wat ze aan het doen zijn en in feite hadden ze mij moeten carryen maar ik had het gevoel dat ik hun carryde.
Snap zowiezo niet wat lvl 110's in Normal randoms nog doen. Met de tokens/worldquests krijg je al 880+ gear en is altijd al beter dan normal dungeons farmen.
Als je je heirlooms hebt geupgraded naar lvl 110 is invasions het snelst om te lvlen. Dik 1 level per 6 invasion quests. Dungeons kan ook prima hoor, AP onder de 110 stelt toch niet zoveel voor. Je zal meer hebben aan Relics dan veel AP tot 110. Zodra je de 110 aantikt gewoon 4-5 treasures openen en je hebt al je traits unlocked.

Ben zelf bijna klaar met al mijn lvl 100+ naar lvl 110 te brengen. Zijn er stiekem nogal wat.
Bronze Dragonflight (Alliance) : elke class (behalve shaman) op 110
Ragnaros (Horde) : Pala/Priest/Druid/Monk/Rogue/Shaman/DH op 110, alleen nog een lvl101 twink Warlock die ik vlak voor de prepatch nog naar de 110 breng
Ravencrest (Alliance): Shaman/ DH op 110, Voidelf Warlock op 76. Het nieuwe levellen valt mij toch wat tegen :P
Outland (Alliance): Pala/Druid/Priest/DK/DH/Shaman/Warrior zitten allemaal nog tussen de 103-107 dus die nog even snel naar 110 brengen.

Verder wil ik ook nog alle professions naar de 780-800 brengen op alle 110's en van de andere 3 Allied races zover mogelijk richting de 110 zien te krijgen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10 13:51
Ryada schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:44:
Bedankt voor iedereen die mee deed met de raid vandaag.
Het was super gezellig en heb er van genoten.
Ondanks de wipes niemand die ragequit en ben er blij mee dat het allemaal zo goed ging en dat mensen ook gewoon gezellig deden ^^
Voor herhaling vatbaar ^^

De logs zijn beschikbaar met dank aan Hystrea: https://www.warcraftlogs.com/reports/FM8vNV2dbgk3CQZq/
Die Paladin healer die mee was, ging wel lekker. Heb je misschien contactgegevens van hem, zodat ik hem eens kan polsen voor een positie in onze guild? _O- _O- _O-
Zertaxka schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:46:
[...]

Snap zowiezo niet wat lvl 110's in Normal randoms nog doen. Met de tokens/worldquests krijg je al 880+ gear en is altijd al beter dan normal dungeons farmen.
Ik ook niet maar ben blij dat ze er zijn. Vaak hebben ze wel een vorm van class knowledge en doen ze acceptabele DPS. Maakt queuen voor me alts ook fijn ;)

Dat ter zijde zijn er ook mensen die een char geboost hebben en vol groene gear lopen. Zou toch even wat sterkere gear willen hebben door normal dungeons heen dan. Maar goed zijn ook world quests buiten Argus die prima te doen zijn... wellicht de feeling voor de class in een omgeving waar niet veel mis kan gaan?

Zoals je ziet ik heb ook geen idee, denk dat ze vooral niet weten hoe ze nou het beste kunnen gearen maar ook dat is maar een random guess. ;)

• xavento
Kadardar schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:28:
[...]

Ik ook niet maar ben blij dat ze er zijn. Vaak hebben ze wel een vorm van class knowledge en doen ze acceptabele DPS. Maakt queuen voor me alts ook fijn ;)

Dat ter zijde zijn er ook mensen die een char geboost hebben en vol groene gear lopen. Zou toch even wat sterkere gear willen hebben door normla dungeons heen dan. Maar goed ook zijn world quests buiten Argus oom ook prima te doen... wellicht de feeling voor de class in een omgeving waar niet veel mis kan gaan?

Zoals je ziet ik heb ook geen idee, denk dat ze vooral niet weten hoe ze nou het beste kunnen gearen maar ook dat is maar een random guess. ;)
iirc is de 4e kleur van de MT skin (10 legion dungeons completed), dit kan zowel normal/heroic zijn. Zal me niets verbazen als mensen daardoor normals doen.
Ook 1 van de kleuren van de hidden skin is volgens mij 30 dungeons completed.

(niet dat het tijd verschil gigantisch is tussen heroic/normal, maar goed mischien double queue voor snellere queue tijden)-> Specific -> normal/heroic aanvinken en uitvinken welke je al gedaan hebt. (de MT skin vereist namelijk 10 verschillende dungeons).

xavento schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:31:
[...]

iirc is de 4e kleur van de MT skin (10 legion dungeons completed), dit kan zowel normal/heroic zijn. Zal me niets verbazen als mensen daardoor normals doen.
Ook 1 van de kleuren van de hidden skin is volgens mij 30 dungeons completed.

(niet dat het tijd verschil gigantisch is tussen heroic/normal, maar goed mischien double queue voor snellere queue tijden)-> Specific -> normal/heroic aanvinken en uitvinken welke je al gedaan hebt. (de MT skin vereist namelijk 10 verschillende dungeons).
Zou een mogelijkheid zijn ja, de groep waar ik gister in zat totaal niet zekers te weten aangezien er geen een boven de 100k DPS kon pullen single target. :F

Ach ja, we beginnen allemaal ergens misschien worden ze nog de superieure versie van Method :+

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:01
thundermo schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:26:
[...]

Die Paladin healer die mee was, ging wel lekker. Heb je misschien contactgegevens van hem, zodat ik hem eens kan polsen voor een positie in onze guild? _O- _O- _O-
Zou tijd worden ook :P vorige keer liep die behoorlijk te slacken :+ :+ :+

• Ryada

Ryada

She/Her

[...]

Ergste was nog dat hij de tanks vroeg om meer damage te nemen :+

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:51
Ik zit te denken mijn verse 110 Demon Hunter een boost te kopen door Antorus HC. Iemand hier enige ervaring mee? Zie echt veel te veel van die scams gaan door trade en lfg. Kan zeg maar door de bomen het bos niet meer zien xD

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Pyr0_ schreef op maandag 11 juni 2018 @ 20:06:
Ik zit te denken mijn verse 110 Demon Hunter een boost te kopen door Antorus HC. Iemand hier enige ervaring mee? Zie echt veel te veel van die scams gaan door trade en lfg. Kan zeg maar door de bomen het bos niet meer zien xD
Alles wat voor echt geld wordt verkocht is zowiezo een scam.
Kijk eens op de wow forums, redelijk wat topics met goede feedback. Gaat je wel wat gold kosten natuurlijk ;)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Voor de gear zou ik dat zeker niet meer doen... Over een paar maanden vervang je die gear binnen no-time. Enige wat je wel zou kunnen kopen is die Violet Spellwing.

Ik heb overigens ook een boost gekocht voor die Hellfire Infernal van Mythic Gul'dan. Super vette mount en nu istie tenminste nog 100% droprate.

Tesla M3LR '21

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:51
Jah ik doe het ook voornamelijk voor de mount. Wow forum is een goeie tip tho, nog niet aan gedacht xD En uiteraard betaal ik niet met echt geld, heb zat gold en zo duur zal het ook niet meer zijn toch :)
Apple schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:20:
Voor de gear zou ik dat zeker niet meer doen... Over een paar maanden vervang je die gear binnen no-time. Enige wat je wel zou kunnen kopen is die Violet Spellwing.

Ik heb overigens ook een boost gekocht voor die Hellfire Infernal van Mythic Gul'dan. Super vette mount en nu istie tenminste nog 100% droprate.
Dat is misschien nog wel eens een goed idee ook!

Hoeveel gold heb je daar voor neergeteld?

• awesem
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-09 18:50
Ik heb WoW 3 jaar geleden denk ik voor het laatst gespeeld.. Denken jullie dat BfA in augustus weer een mooi instapmoment is voor een "casual" zoals ik?
awesem schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:59:
Ik heb WoW 3 jaar geleden denk ik voor het laatst gespeeld.. Denken jullie dat BfA in augustus weer een mooi instapmoment is voor een "casual" zoals ik?
Altijd. :)

Want als je het mij vraag blijft het een spel dat je bezig kan houden. Maar dat is volledig afhankelijk van jezelf en wat je allemaal wilt doen. Sommigen zullen zeggen dat ze te weinig te doen hebben (maar bij navraag doen ze lang niet alles wat wel beschikbaar is) en anderen zullen je vertellen dat ze geen idee hebben waar ze de tijd vandaan moeten halen omdat er zo veel te doen is.

Dus... altijd een goed moment om in te stappen. Ook nu is het prima, want dan kan je je voorbereiden op BfA. :)

awesem schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:59:
Kort antwoord : Ja

Lang antwoord : Jazeker

FUMES et CARNES

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

[...]

Leuk om te zien dat er een Shaman bovenaan staat met dps, is dat nu veel beter geworden dan sinds ik 2 jaar geleden speelde?

Jsunnyreports

Verwijderd

thalantis schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:12:
[...]

Leuk om te zien dat er een Shaman bovenaan staat met dps, is dat nu veel beter geworden dan sinds ik 2 jaar geleden speelde?
Enha is vrij sterk maar hij had volgens mij ook wel vrij goede gear t.o.v. de rest.
Levelen als assassination rogue... is niet leuk. :)

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RustStorm schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:46:
[...]

Dat is misschien nog wel eens een goed idee ook!

Hoeveel gold heb je daar voor neergeteld?
1.4 miljoen gold.

Levellen is misschien niet leuk maar op level 110 is Assass Rogue echt fan-tas-tisch. Potentiële BFA main voor mij.

edit:

M'n geliefde Altoholic add-on maar weer eens geïnstalleerd. Toch leuk om m'n accountwide played weer eens te zien :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SgkcEGO.jpg

Toch een beetje achtergebleven de laatste expansions, maar dat is ook wel logisch want heb gewoon veeeeel minder dan toen ik nog in een raidguild zat in WOTLK.

Ach ja wel cool die add-on iig dat 'ie alle gegevens verzamelt.

[ Voor 36% gewijzigd door London op 12-06-2018 23:35 ]

Tesla M3LR '21

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-11 02:40
Wil met de expension weer spelen maar twijfel toch erg. Ik wil 2 classes (warrior/mage/warlock)

Fury lijkt echt tof te worden.
Warlock demo ziet er heel tof uit maar weet niet of het vervelend word al die imps.
En mage lijkt weinig vernieuwend
Apple schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:16:
[...]

1.4 miljoen gold.

Levellen is misschien niet leuk maar op level 110 is Assass Rogue echt fan-tas-tisch. Potentiële BFA main voor mij.
1.4 miljoen is wellicht niet zo heel erg veel voor die mount. :) dat is toch de rode versie?

Het levelen is annoying omdat je meer auto-attacks aan het uitvoeren bent, dan dat je daadwerkelijk lekker combo points aan het opbouwen bent... Als je dan in een dungeon bezig bent heb je echt het gevoel dat je voor Jan met de korte achternaam aan het meehobbelen bent.

Wellicht komt het wel naarmate je hoger komt in level... :) Ik denk dat ik het even moet volhouden eerlijk gezegd.

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Apple schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:16:
[...]

M'n geliefde Altoholic add-on maar weer eens geïnstalleerd. Toch leuk om m'n accountwide played weer eens te zien :D
Ik word wat minder vrolijk als ik daar in Altoholic naar kijk :P

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RustStorm schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:25:
[...]

1.4 miljoen is wellicht niet zo heel erg veel voor die mount. :) dat is toch de rode versie?

Het levelen is annoying omdat je meer auto-attacks aan het uitvoeren bent, dan dat je daadwerkelijk lekker combo points aan het opbouwen bent... Als je dan in een dungeon bezig bent heb je echt het gevoel dat je voor Jan met de korte achternaam aan het meehobbelen bent.

Wellicht komt het wel naarmate je hoger komt in level... :) Ik denk dat ik het even moet volhouden eerlijk gezegd.
Ah ja. Wel veel classes die pas later tijdens het levellen echt tof worden, maar dat is ook wel logisch want je unlocked steeds meer spells/talents.

En vond het ook wel meevallen voor zo'n toffe mount :)

Tesla M3LR '21

RustStorm schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:12:
Levelen als assassination rogue... is niet leuk. :)
Niet leuk, misschien maar wel de beste manier imo. Enige waar je naar kan uitwijken is Outlaw maar je merkt dat het een stuk langzamer gaat dan Sin. Outlaw is maar altijd een beetje mehh geweest voor solo play.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Vond levelen als Outlaw tot +/- 100 en daarna Sub tot 110 (geen fall damage met je artifact wapen, Shadowstrike 'teleport' naar mobs) een stuk prettiger.

Als je 110 bent is Ass. wel de beste spec idd.

[ Voor 23% gewijzigd door Ashrah op 13-06-2018 10:58 ]

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb maar eens even alle classes en specs in Excel gezet en ben cijfers gaan geven om eruit te komen wat ik wil mainen in BFA.

4 classes scoren een 8.33 als gemiddelde over alle specs genomen: Monk, Paladin, Rogue en Warlock. 3 specs geef ik een 10: Ret, Assassination & Demonology. Laat die 3 specs nou ook in BFA er heel goed uit zien. Een healing offspec is voor mij wel een positieve bonus dus dan zouden Paladin en Monk overblijven. Windwalker geef ik een 9, Mistweaver ook. Ret dus een 10 en Holy een 7.5.. Als ik dan weer naar gemiddeldes zou kijken dan zou Monk winnen. Interessant wel dit :D

Tesla M3LR '21

Kadardar schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:33:
[...]

Niet leuk, misschien maar wel de beste manier imo. Enige waar je naar kan uitwijken is Outlaw maar je merkt dat het een stuk langzamer gaat dan Sin. Outlaw is maar altijd een beetje mehh geweest voor solo play.
Ik heb altijd combat / outlaw gespeeld tijdens het levelen. Ik vond het heerlijk spelen om eerlijk te zijn,

Assassination (en als helemaal sub) zijn voor mij volledig nieuw en moet er dan ook bijzonder erg aan wennen. Wat wel leuk is om te zien, dat de DoTs hard aan kunnen tikken.

Nou ja, level 110 gaat ze sowieso niet worden voor BfA er is. :)

Verwijderd

Apple schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:16:
Heb maar eens even alle classes en specs in Excel gezet en ben cijfers gaan geven om eruit te komen wat ik wil mainen in BFA.

4 classes scoren een 8.33 als gemiddelde over alle specs genomen: Monk, Paladin, Rogue en Warlock. 3 specs geef ik een 10: Ret, Assassination & Demonology. Laat die 3 specs nou ook in BFA er heel goed uit zien. Een healing offspec is voor mij wel een positieve bonus dus dan zouden Paladin en Monk overblijven. Windwalker geef ik een 9, Mistweaver ook. Ret dus een 10 en Holy een 7.5.. Als ik dan weer naar gemiddeldes zou kijken dan zou Monk winnen. Interessant wel dit :D
En waar baseer je de cijfers zoal op?

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:28:
[...]

En waar baseer je de cijfers zoal op?
M'n eigen subjectiviteit :+

Gewoon hoeveel plezier ik heb met de spec.

Tesla M3LR '21

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:24
Apple schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:16:

leuk dat ik niet de enige ben die dit soort dingen doe ;)
wellicht dat je de tank spec mee kunt nemen in je beoordeling? tank je niet graag, dan laag cijfer, wat gemiddelde naar beneden haalt. het zou bijv. kunnen zijn dat ze Ret de grond in nerfen, met een 7,5 op Holy moet je wel een goed tanking cijfer geven om een Paladin nog een kans te geven ;)
Zelfde geldt voor Monk.
eventueel ook ranged/melee een requirement, zodat je rogue van warlock kunt scheiden.

heel kort wat ik heb gedaan:
1. ranged
2. class fantasy
3. spec mogelijkheden in geval van nerf (binnen zelfde role)
4. role mogelijkheden (pluspunten voor een 'main alt')

hieruit is voor mij gekomen
1. Hunter
2. Mage
3. Druid (balance, maar met offspec tank bijv. om wat casual te klooien)

ik heb dus 6 ranged dps specs. hiervan moet er toch wel 1 viable zijn :)
hunter prioriteit omdat die class fantasy mijn hoogste voorkeur heeft (altijd hunter main geweest)
mage als backup, omdat ik niet direct in een andere role gedrukt wil worden (in ieder geval niet voor highend zoals progress raiding of high m+)
tot slot druid waarmee ik de ranged playstyle kan behouden, maar ik kan switchen naar bijv. tank om queues te dodgen.

tot slot een eervolle vermelding voor warrior en monk.
die class fantasy spreekt me enigszins nog wel aan, maar hebben verder geen switchmogelijkheden zonder al te veel consequenties.

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-11 14:49
Ook hier oud speler nummer 239047349723 die eens overweegt om terug te komen. Zelf heb ik Legion niet gespeeld en zie op battle.net een aanbieding dat je voor 44 euro zowel BfA kan kopen en legion. Zou op zich een prima deal zijn om weer terug te gaan. Weer voldoende speeluren tot aug. om dan vervolgens de nieuwe expansion te spelen. Grijze markt sites is nog goedkoper, maar die vermijd ik graag als het alternatief acceptabel is.

Waar ik nog wel tegen op zie is dat dit niet de eerste keer is dat ik terug ga naar de game. Elke keer hou ik het dan twee weken vol om het vervolgens weer links te liggen. Ik mis kort gezegd de raids behoorlijk en mijn tijd is verandert. Waar ik vroeger prima voor de raid entrance kon gaan staan wachten op een plekje om progressief te raiden is dit toch minder geworden. Naast dat ik kinderen heb game ik nog behoorlijk wat en zou prima 1 1/2 a 2 uur per avond vrij kunnen maken om te raiden. Het probleem destijd was dat het niet zo zeer toegankelijk was "socials". Is hier nog iets in verandert? Ik ben zeer benieuwd of met name de raids wat toegankelijker zijn. LFR heb ik ook een tijd gespeeld, maar dat was te veel grinden en zat geen uitdaging in.

Ben zeer benieuwd naar reacties van mensen die juist net terug gekeerd zijn en ongeveer in dezelfde situatie als mij zitten.

enige waar ik nu al tegen op zie is de addons installeren wanneer ik de eerste keer wow opstart. Met name omdat mijn main roll healer is.

• Ryada

Ryada

She/Her

grote_oever schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:43:
Ook hier oud speler nummer 239047349723 die eens overweegt om terug te komen. Zelf heb ik Legion niet gespeeld en zie op battle.net een aanbieding dat je voor 44 euro zowel BfA kan kopen en legion. Zou op zich een prima deal zijn om weer terug te gaan. Weer voldoende speeluren tot aug. om dan vervolgens de nieuwe expansion te spelen. Grijze markt sites is nog goedkoper, maar die vermijd ik graag als het alternatief acceptabel is.

Waar ik nog wel tegen op zie is dat dit niet de eerste keer is dat ik terug ga naar de game. Elke keer hou ik het dan twee weken vol om het vervolgens weer links te liggen. Ik mis kort gezegd de raids behoorlijk en mijn tijd is verandert. Waar ik vroeger prima voor de raid entrance kon gaan staan wachten op een plekje om progressief te raiden is dit toch minder geworden. Naast dat ik kinderen heb game ik nog behoorlijk wat en zou prima 1 1/2 a 2 uur per avond vrij kunnen maken om te raiden. Het probleem destijd was dat het niet zo zeer toegankelijk was "socials". Is hier nog iets in verandert? Ik ben zeer benieuwd of met name de raids wat toegankelijker zijn. LFR heb ik ook een tijd gespeeld, maar dat was te veel grinden en zat geen uitdaging in.

Ben zeer benieuwd naar reacties van mensen die juist net terug gekeerd zijn en ongeveer in dezelfde situatie als mij zitten.

enige waar ik nu al tegen op zie is de addons installeren wanneer ik de eerste keer wow opstart. Met name omdat mijn main roll healer is.
Normal en HC zijn over het algemeen best in een paar uur op 1 avond te doen mits de mensen tactics volgen en voldoende gegeared zijn.
Wat je zou kunnen doen is een guild joinen die eens per week een social/alt raid doet en je daar dan gewoon voor inschrijven. Meestal kan je gewoon tijdens die raids weggaan als je weg moet oid, omdat de raid toch scaled op het aantal mensen dat erin zit.
Mythic is een stuk minder toegankelijk omdat dat een 20 man only raid difficulty is, en zal je over het algemeen geen casual guilds zien doen.
Zelf organiseer ik ook eens in de zoveel tijd een 'tweakers raid' waar mensen gewoon aan mee mogen doen mits ze voldoende ilvl hebben (we willen nml wel een fullclear) Dus mocht je daar aan mee willen doen kan je je gewoon op die momenten opgeven.

Ryada schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:58:
[...]
Zelf organiseer ik ook eens in de zoveel tijd een 'tweakers raid' waar mensen gewoon aan mee mogen doen mits ze voldoende ilvl hebben (we willen nml wel een fullclear) Dus mocht je daar aan mee willen doen kan je je gewoon op die momenten opgeven.
Mits je de rode rakkers speelt...? ;)

• Ryada

Ryada

She/Her

RustStorm schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:01:
[...]

Mits je de rode rakkers speelt...? ;)
aber natürlich!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:30

Dhrax

Prog Lord

Heel herkenbaar verhaal. Ik speel zelf sinds 2 weken weer na 11 jaar afwezigheid. Hier ook een gezin, kinderen, drukke baan etc ...

De prijs is inderdaad meer dan prima, er is gewoon oneindig veel te doen op allerlei verschillende vlakken.
Het raiden trekt mij ook nog steeds enorm aan maar er gaat wel veel tijd inzitten. Als je het echt casual wilt houden dan is het echt voor de fun, betere gear zal je er doorgaans niet door krijgen omdat je op 'normal' difficulty speelt. Wil je hogere levels spelen dan gaat er weer veel tijd inzitten en dan red je het doorgaans niet meer met 1,5 a 2 uur per avond. Dat is mijn ervaring in ieder geval. Houdt er ook rekening mee dat niet iedereen even pienter is binnen casual guilds en de boel vaak verzieken voor de rest omdat ze hun rol binnen de groep niet kennen. Binnen LFR (Looking for Raid) is dat helemaal dramatisch.

Wat wel erg prettig is, is de level 110 boost. Je kunt daarnaast ook alle classes uitproberen door middel van een level 100 trial, waar je ongeveer een uurtje een quest line doorloopt (zeer de moeite waard) en dan alsnog kunt beslissen, wil ik nu de boost inzetten zodat ik direct op 110 kan beginnen of ga ik nog wat andere classes proberen. Ik raad je wel aan om dit te doen.

Addons zou ik me niet druk om maken, dit gaat super eenvoudig via bijvoorbeeld Twitch AddOns :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dhrax op 13-06-2018 12:23 ]

Qua raiden ligt er maar net aan wat je onder progressief raiden stelt, ik raid ook nog maar 2x 2 uur~2:30uur en het is perfect te doen om in die tijd volledige clear te maken in heroic eventueel met een raid extend, het is ook maar net hoe goed je groep is. Als je vaste dagen kan vrij maken is de kans op een wat serieuzere guild veel groter dan als bijv. shifts werk waar je weet of je kan komen ja of nee. Maar daarbij komt wel dat raids schalen naar aantal spelers. Dus het naar binnenlopen is veel simpeler zonder een kick te geven of er iemand bij de entrance staat die mee wilt. Je gaat een betere kans hebben door Looking for Group onder de knop "I" op je toetsenbord maar sommigen stellen hier eisen aan die helemaal nergens op slaan. Zoiets als Normal run met een benodigde mythic kill ofzo.

LFR is leuk om je te gearen maar meer dan dat ook niet.

addons zijn volledig optioneel, er is perfect te healen, te tanken of dpsen op de standaard interface indien je er een beetje aan went. Ik zeg eerlijk ik kan het niet (want ik wil info zien) maar het is ook zeker niet onmogelijk.

Zou gewoon proberen en kijken waar je strand. Het is niet dat er totaal niets te doen is maar ik kan me ook voorstellen dat het na een tijdje erg gaat vervelen.

• grote_oever
Ryada schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:58:
[...]

Normal en HC zijn over het algemeen best in een paar uur op 1 avond te doen mits de mensen tactics volgen en voldoende gegeared zijn.
Wat je zou kunnen doen is een guild joinen die eens per week een social/alt raid doet en je daar dan gewoon voor inschrijven. Meestal kan je gewoon tijdens die raids weggaan als je weg moet oid, omdat de raid toch scaled op het aantal mensen dat erin zit.
Mythic is een stuk minder toegankelijk omdat dat een 20 man only raid difficulty is, en zal je over het algemeen geen casual guilds zien doen.
Op zich heb ik in het verleden veel geraid en ben zelf guildleader geweest. Dus op zich snap ik het idee erachter. Het schalen van de raid is nieuw voor me. 10-men en 25 man is dus los gelaten en vervangen voor een 20man raid met daarbij schaalt het? Mijn rol is overigens healer en zal niet snel DPS worden. Schaalt het ook voor healers (als in damage)? Of gaat het met name over de HP van bosses.
Kadardar schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:25:
[...]

Qua raiden ligt er maar net aan wat je onder progressief raiden stelt, ik raid ook nog maar 2x 2 uur~2:30uur en het is perfect te doen om in die tijd volledige clear te maken in heroic eventueel met een raid extend, het is ook maar net hoe goed je groep is. Als je vaste dagen kan vrij maken is de kans op een wat serieuzere guild veel groter dan als bijv. shifts werk waar je weet of je kan komen ja of nee. Maar daarbij komt wel dat raids schalen naar aantal spelers. Dus het naar binnenlopen is veel simpeler zonder een kick te geven of er iemand bij de entrance staat die mee wilt. Je gaat een betere kans hebben door Looking for Group onder de knop "I" op je toetsenbord maar sommigen stellen hier eisen aan die helemaal nergens op slaan. Zoiets als Normal run met een benodigde mythic kill ofzo.

LFR is leuk om je te gearen maar meer dan dat ook niet.

addons zijn volledig optioneel, er is perfect te healen, te tanken of dpsen op de standaard interface indien je er een beetje aan went. Ik zeg eerlijk ik kan het niet (want ik wil info zien) maar het is ook zeker niet onmogelijk.

Zou gewoon proberen en kijken waar je strand. Het is niet dat er totaal niets te doen is maar ik kan me ook voorstellen dat het na een tijdje erg gaat vervelen.
addons zijn inderdaad optioneel, maar miste wel mijn grid3.0/ DBM/ dottracker/ quickcast.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik vroeger best progressief raide. Zie dat mijn huidige guilds nog steeds bestaat en ze vaak hoog in de top zitte (Luce-Dreanor en Ascendance-Dreanor (toen ze nog op alonsus zatten). Zie dat Ascendance laatste nog world 9des was op clear. Dus misschien moet ik iets doen aan mijn verwachten.

[ Voor 40% gewijzigd door grote_oever op 13-06-2018 13:02 ]

Verwijderd

Normal en heroic raids zijn prima te puggen. Wel zal je eerst je character goed moeten gearen en dat kun je het snelst doen door alle quests op Argus te doen, mythic+ te spelen. En 1 of 2 keer LFR doorlopen.

Bijna elke guild heeft wel 1 of meer social runs per week (mijn guild heeft er twee per week) en ik raad je aan om dat te proberen voor snelle toegang tot raids. Wel zul je dus zoals al gezegd wel eerst enige moeite moeten steken in gearen want niemand gaat je groene character door Antorus boosten. Lees je ook goed in over de specs die je wilt gaan spelen voor maximale output. De game is imo ongelofelijk toegankelijk maar wel voor de mensen die aan kunnen tonen dat ze hun best doen.

Ik raid mythic ongeveer 5 uurtjes per week en zelfs dat is dus prima te doen. Eerlijk gezegd stop ik wel soms wat meer dan 1-2 uur per avond in het spel, maar ook ik ben redelijk laat terug gekeerd. Het is echt prima te doen om nu nog te beginnen.

• Ryada

Ryada

She/Her

grote_oever schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:58:
[...]

Op zich heb ik in het verleden veel geraid en ben zelf guildleader geweest. Dus op zich snap ik het idee erachter. Het schalen van de raid is nieuw voor me. 10-men en 25 man is dus los gelaten en vervangen voor een 20man raid met daarbij schaalt het? Mijn rol is overigens healer en zal niet snel DPS worden. Schaalt het ook voor healers (als in damage)? Of gaat het met name over de HP van bosses.
Raids op normal en heroic difficulty schalen tussen 10 en 30(?) man. En hoe meer mensen er in de raid zijn hoe meer damage en hp de boss heeft/doet.

• grote_oever
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:58:
[...]
Normal en heroic raids zijn prima te puggen. Wel zal je eerst je character goed moeten gearen en dat kun je het snelst doen door alle quests op Argus te doen, mythic+ te spelen. En 1 of 2 keer LFR doorlopen.

Bijna elke guild heeft wel 1 of meer social runs per week (mijn guild heeft er twee per week) en ik raad je aan om dat te proberen voor snelle toegang tot raids. Wel zul je dus zoals al gezegd wel eerst enige moeite moeten steken in gearen want niemand gaat je groene character door Antorus boosten. Lees je ook goed in over de specs die je wilt gaan spelen voor maximale output. De game is imo ongelofelijk toegankelijk maar wel voor de mensen die aan kunnen tonen dat ze hun best doen.

Ik raid mythic ongeveer 5 uurtjes per week en zelfs dat is dus prima te doen. Eerlijk gezegd stop ik wel soms wat meer dan 1-2 uur per avond in het spel, maar ook ik ben redelijk laat terug gekeerd. Het is echt prima te doen om nu nog te beginnen.
had mijn vorige post ge-edit, maar snap wel wat je bedoelt. Dat was destijds niet anders. Heb veel progressie raids gehad met Luce-Dreanor en Ascendance. Waarvan de laatste een world 9de clear had. Dat waren toen dagen raiden, maar toen had ik er ook flink wat tijd voor. Dus gearen en tactics lezen snap ik wel. Vond het ook een groot gedeelte van de ervaring die ik had! En het heeft met flink wat nerdscream opgeleverd op het moment dat we een boss downde.

Maar toch prettig om te zien dat het minder hardcore ook prima kan.

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:24
en dan praten we niet over Belgie tijdens het WK :+

een grote opsteker is dan wellicht de MythicPlus (M+). In huidige vorm zul je niet meer snel mee kunnen (er worden alleen nog level 15-25 verkocht), groepen eisen nu gewoon veel ervaring voor smooth runs, maar straks met BFA begint alles weer met schone lei.
Dit kun je makkelijk doen op een avondje. Je kunt dan 2-3 dungeons runnen in de tijd die je beschikbaar hebt.
Het gemakkelijke hieraan is ook dat je met 5 man bent en dus niet hoeft te wachten op een hele raid.
Mythic zal zoals eerder is gezegd niet echt toegankelijk zijn, omdat je dan al snel meer tijd kwijt bent dan jij beschikbaar hebt. Echter met hoge m+ levels kun je gear van hetzelfde niveau halen, waardoor je je niet zwakker hoeft te voelen. Ook met het verdwijnen van gear sets in BFA betekent dat mensen niet meer 'verplicht' zijn om te raiden.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-11 19:56

junglebeast

hier staat iets

Dit valt onder spam/werving

[ Voor 105% gewijzigd door Gropah op 19-06-2018 13:08 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• 038Zwolle
Het begint toch steeds meer te jeuken . Zijn er nog dingen die ik voor de uitbreiding zou moeten doen? Anders begin ik gewoon 2 maandjes eerder 😂

Veel forums afgespeurd, maar nog geen main kunnen kiezen. Ik heb elke Class op 100 of 110 Dus dat is geen probleem. Keuzes...

• xavento
038Zwolle schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 00:48:
Het begint toch steeds meer te jeuken . Zijn er nog dingen die ik voor de uitbreiding zou moeten doen? Anders begin ik gewoon 2 maandjes eerder 😂

Veel forums afgespeurd, maar nog geen main kunnen kiezen. Ik heb elke Class op 100 of 110 Dus dat is geen probleem. Keuzes...
Opzich niet, tenzij je de mage tower skins wilt. Deze zijn, wanneer de pre-patch uitkomt, niet meer te bemachtigen.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

038Zwolle schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 00:48:

Buiten de Mage Tower niet.

Voor de rest is het een perfect moment om weer te beginnen. Eventjes de puntjes op de i zetten en dan gelijk door met BFA. d:)b

Tesla M3LR '21

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 18:55

hmr

Hoera, @Kaap voorspelde het al. Ik ben wederom terug. Moet immers bepalen wat ik wil gaan mainen.. ben nu een DK aan levellen voor de lol... heb op mijn mains ongeveer alles wel gedaan wat ik wilde doen... denk ik .. :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-11 12:34
Op welk iLevel zitten de raids nu? Ik heb voor het laatst in december 2017 gespeeld (de 1e wing van Antorus was open). Zijn er nu veel opties bijgekomen om te gearen, of niet?

Moet ik nu nog steeds Argus in en de invasions doen, en dan nu de andere wings van Antorus? Voor de rest lijkt er weinig toegevoegd het afgelopen half jaar?
Divak schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:24:
Op welk iLevel zitten de raids nu? Ik heb voor het laatst in december 2017 gespeeld (de 1e wing van Antorus was open). Zijn er nu veel opties bijgekomen om te gearen, of niet?

Moet ik nu nog steeds Argus in en de invasions doen, en dan nu de andere wings van Antorus? Voor de rest lijkt er weinig toegevoegd het afgelopen half jaar?
Klopt, mensen zitten ook te wachten op de pre-patch zodat er weer wat nieuws te doen is zoals een battleground en een aantal scenarios maar of je er heel warm van moet lopen... nah. Echt een prepatch naar de expansion toe zeg maar met wat verhaal.

hmr schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:30:
Hoera, @Kaap voorspelde het al. Ik ben wederom terug. Moet immers bepalen wat ik wil gaan mainen.. ben nu een DK aan levellen voor de lol... heb op mijn mains ongeveer alles wel gedaan wat ik wilde doen... denk ik .. :p
:') Echt he...

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-11 11:53
Iemand nog interesse in een beta key voor World of Warcraft: Battle for Azeroth?

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Xbox: Virgo Mossel

• Ryada

Ryada

She/Her

VirgoMossel schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 08:32:
Iemand nog interesse in een beta key voor World of Warcraft: Battle for Azeroth?

***members only***
Heel erg bedankt <3 _/-\o_ _/-\o_
Heb hem net kunnen redeemen.

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-11 21:35
Ryada schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 08:34:
[...]

Heel erg bedankt <3 _/-\o_ _/-\o_
Heb hem net kunnen redeemen.
arggg 4 minuten te laat ;x Maar zag dat patch 8.0.1 nu op de PTR is, dus ik kan met character copy al wel mijn classes testen.

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-11 14:09
Ik kom er echt niet aan uit met welke class ik bfa wil starten. Ik heb een warrior (fury) waar ik al >10jaar mee speel en een rogue (sin/outlaw) die momenteel mijn main is. Verder zijn de shaman (ele/resto) en warlock (destro) ook nog in de running ....
Arghhhh ik weet het echt niet :-(

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Phaex schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:24:
Ik kom er echt niet aan uit met welke class ik bfa wil starten. Ik heb een warrior (fury) waar ik al >10jaar mee speel en een rogue (sin/outlaw) die momenteel mijn main is. Verder zijn de shaman (ele/resto) en warlock (destro) ook nog in de running ....
Ditzelfde probleem had ik met WoD -> Legion. Maand/maanden van te voren maar bepalen wat m'n main moest worden tijdens Legion. Kwam er op neer dat ik gewoon vanaf de start 3 karakters eerst geleveld heb (al dan niet tot 110) en op basis daarvan m'n main had bepaald.. wellicht een tip dus?
Voor nu ben ik er ook maar mee gestopt om te bepalen wat m'n 'main' wordt in BfA. Scheelt me een hoop tijd en gepieker :)
Phaex schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:24:
Ik kan je in ieder geval vertellen dat Fury omfg vet is. Die spec heeft schijt aan de nieuwe GCD changes. Check op youtube zeker even Fury bfa reviews van afgelopen 2 weken. Iedereen is helemaal lyrisch over Fury.

Ik zelf twijfel tussen DPS of healing. Dan is het Warrior vs Resto Druid of Resto Shaman

• 038Zwolle
Voor mij word het fury warrior en mage/lock.

Op zich niet heel vernieuwend voor mij aangezien ik al met deze classes speel vanaf vanilla.

Fury en demo zien er echt heel gaaf uit.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 18:55

hmr

Baelrog schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 08:40:
[...]

arggg 4 minuten te laat ;x Maar zag dat patch 8.0.1 nu op de PTR is, dus ik kan met character copy al wel mijn classes testen.
Oeee is dat de prepatch met class changes?!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Jeetje, wat is er dan met Fury gebeurd ?
Was in de alpha niet zo heel erg best (imo)

*gaat even zoeken*

[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 15-06-2018 13:17 ]

FUMES et CARNES

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-11 14:09
Kaap schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:13:
[...]

Ik kan je in ieder geval vertellen dat Fury omfg vet is. Die spec heeft schijt aan de nieuwe GCD changes. Check op youtube zeker even Fury bfa reviews van afgelopen 2 weken. Iedereen is helemaal lyrisch over Fury.

Ik zelf twijfel tussen DPS of healing. Dan is het Warrior vs Resto Druid of Resto Shaman
Hier had ik inderdaad al iets van gehoord, arms zou een beetje lackluster zijn maar fury zou retevet zijn.
Enige waar ik me dan zorgen over maak is dat iedereen en z'n moeder warrior gaat rollen. Het is sowieso al een veelgespeelde class :-/

Nu denk ik wel dat de resto shaman mijn alt zal worden gezien je als healer toch gemakkelijker groups en raids kan joinen.
Moet ik enkel nog beslissen tsn warr, rogue en lock om mee te starten hmmmmmm
Wel grappig om te merken bij mezelf dat ik nu in m'n hoofd aan het bepalen ben met welke class ik BfA ga beginnen... Waarschijnlijk gewoon, zoals altijd, met m'n warrior. Maar ik zie het wel... pfoeh! Bedankt hoor.... keuzestress! :P

• Noiz
Iusedto schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:16:
Jeetje, wat is er dan met Fury gebeurd ?
Was in de alpha niet zo heel erg best (imo)

*gaat even zoeken*
Fury heeft nogal een overhaul gehad waarbij de focus meer gewijzigd is naar haste (haste van enrage, haste van buffs als recklessness of na rampage gebruik). Geen Furious Slash meer (is nu talent waarmee je nog een haste buff kan krijgen :P ). Het voelt veel meer 'furious' aan nu, rotatie voelt ook lekkerder aan.

Met mijn huidige gear zou ik rond de 70-80% haste constant hebben als fury zijnde :+
ik ben zoals gewoonlijk weer in het character drama beland (zoals meeste). Dat ik echt twijffel tussen men 2 grootste mains. Druid (Feral/Grootste kans Resto als OS maar Guardian lijkt me ook heel leuk) of DK (Frost/Blood, DH (zijn maar 2 specs 8)7 )hangt er nog een beetje losjes bij maar de class fantasy is ook geweldig daarvan. Denk dat de race vooral voor de eerste de 2 is.

In het verleden is het altijd nadat de Druid max was toch de DK geworden want dat speelde toch altijd ietsje fijner. Maarja andere kant, Kul tiran Druid heeft hele vette shapeshifts (mijn mening, dont shoot me for it).

Keuzes, keuzes, keuzes :P

Noiz schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:22:
[...]

Fury heeft nogal een overhaul gehad waarbij de focus meer gewijzigd is naar haste (haste van enrage, haste van buffs als recklessness of na rampage gebruik). Geen Furious Slash meer (is nu talent waarmee je nog een haste buff kan krijgen :P ). Het voelt veel meer 'furious' aan nu, rotatie voelt ook lekkerder aan.

Met mijn huidige gear zou ik rond de 70-80% haste constant hebben als fury zijnde :+
Ik ben het nu even aan het testen.
Is het die Frothing beserker talent met name ?
*edit*
NVM, al gevonden. Idd is Fury heel anders nu, je hebt eigenlijk altijd iets te doen zeg maar.
Heel apart

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 15-06-2018 14:53 ]

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:30:
[...]

Ik ben het nu even aan het testen.
Is het die Frothing beserker talent met name ?
*edit*
NVM, al gevonden. Idd is Fury heel anders nu, je hebt eigenlijk altijd iets te doen zeg maar.
Heel apart
Er is veel meer dan alleen die talents. Het is een vrijwel complete overhaul. Tis aan te raden om een review op youtube te checken. Het hele concept van enrage en alles wat daar aan bijdraagt, het totaalplaatke, is wel interessant.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:57
Heb geen character pick problemen, dat is nog altijd mijn Warlock :D
Snel klaar mee, veranderd ook niet heel veel aan Destro op wat kleine dingetjes na imo.
Kaap schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:54:
[...]
Er is veel meer dan alleen die talents. Het is een vrijwel complete overhaul. Tis aan te raden om een review op youtube te checken. Het hele concept van enrage en alles wat daar aan bijdraagt, het totaalplaatke, is wel interessant.
Doe ik vanavond wel even, zie wat bij Preach ook staan over Fury.
Zit nog op werk dus kan nu niet luisteren :)

Volgens mij kan je in BfA ook niet mis gaan met een Warlock. Alledrie die specs zijn zo verschrikkelijk leuk om te spelen en zo totaal verschillend

FUMES et CARNES

Akaendra schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:06:
Heb geen character pick problemen, dat is nog altijd mijn Warlock :D
Snel klaar mee, veranderd ook niet heel veel aan Destro op wat kleine dingetjes na imo.
Overhaul van Demonology is ook goed gedaan. Dat is in bfa zoals het al in Legion had moeten zijn.

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-11 21:35
hmr schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:01:
[...]

Oeee is dat de prepatch met class changes?!
Ja ik doe opeens nog maar 1.5k dps ;d

• 038Zwolle
Vind het jammer dat de mage praktisch hetzelfde lijkt.twijfel meestal tussen de warlock en mage als alt. Maarja maakt dr keuze wel weer wat makkelijker!
Mijn favorieten tot nu toe sinds Alpha :
bovenaan :
- survival hunter, alleen die spec
- shadow priest, alleen die spec
- enhancements shaman, alleen die spec
daarna,
- afliction warlock, rest is ook in orde
- windwalker monk, rest is ook dik in orde

[ Voor 15% gewijzigd door Iusedto op 15-06-2018 20:29 ]

FUMES et CARNES

Verwijderd

Blijkbaar de eerste update over Classic sinds de announcement op BlizzCon:

https://worldofwarcraft.c...world-of-warcraft-classic

Interessant stuk voor de Tweakert
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 08:10:
Blijkbaar de eerste update over Classic sinds de announcement op BlizzCon:

https://worldofwarcraft.c...world-of-warcraft-classic

Interessant stuk voor de Tweakert
Concreet is er blijkbaar dus nog geen eens een playable build. Daarnaast als je goed leest concouderen ze dus dat de oude code eigenlijk slecht bruikbaar is en ze nu overwegen hoe nu verder.

Classic is nog heul lang weg. Zoals ik eerder al eens zei, Classic komt in de uitloop van BfA.

• grote_oever
Zo, toch maar weer subscribed. Legion is voor mij nieuw en kan al gelijk zeggen dat het een verademing is. Geen druk om max level te worden en lekker alles lezen. Ik kan nu pas echt genieten van de omgeving zonder dat ik me druk maak om als eerste full geared te zijn. Wel even flink wennen, met name omdat ik oude addons niet meer heb. Voelt allemaal heel stijf aan omdat om dingen over het hoofd zie zoals cooldowns. Dan voelen opeens de controleurs behoorlijk stijf ten opzichte van de games die ik eerder speelde zoals overwatch/ dota2 of lol.

Maar toch... voel gelijk “de verslaving” alweer terug komen. Dus het was gisteren weer iets te laat voordat ik naar bed ging. “Nog even deze ene quest doen”.

Vind overigens de start van legion beetje verwarrend en niet de beste start van ren expansion.

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-11 11:59
Gisteren even mijn shaman van Elemental naar Enhancement gezet. Totaal niet de juiste gear voor en 855 relics er in maar wat een heerlijke spec zeg. Hier gaan we de komende tijd even wat meer mee doen.

Ook nog een frustratie momentje. Ik moest voor de alchemy quest Vault of the wardens in maar bleek dat degene die je daarvoor moet hebben niet bij de standaard bosses zit dus werd overgeslagen omdat iedereen snel snel wil.
Daarna kan je die kamer van Cordana niet meer uit, dus ik dacht even er uit en er in maar weer in die kamer...grrrrr.

[ Voor 46% gewijzigd door Carthrax op 18-06-2018 08:50 ]

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
grote_oever schreef op maandag 18 juni 2018 @ 08:34:
Vind overigens de start van legion beetje verwarrend en niet de beste start van ren expansion.
Als je er een tijd tussenuit bent geweest en je hebt oa de prepatch gemist dan kan ik me dat heel goed voorstellen.. je mist echt een stukje van het verhaal wat daar in zat..

In other WoW events.. Ik heb net mijn laatste alt op 110 gebracht. Ging akelig vlot met mijn Warlock (stuk vlotter dan mn priest, want die is Disc.. Shadow kan ik echt niet mee overweg)

En ik krijg van de week Before the Storm binnen.. lekker lezen in aanloop naar BfA..

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11 01:35
Wij zijn er (voorlopig) uit. Beginnen met alliance kant in bfa om wat mogelijk te doen om de kul zo snel mogelijk unlock klaar te hebben.

Solo speel ik dan op mijn bm hunter met animal companion talent. Niet beste, maar wel mooiste om met 2 beren rond rennen.

Samen met mijn partner beginnen we de BFA reis op zij haar druid tank en ik mijn druid healer. Kan wachten om mijn worgen in te ruilen tzt voor de Kul variant.

Hebben we tijd genoeg, dan volgt onze paladin duo, zijn ret ik healer.

Voor de horde (pathfinder) questlijn zal het vermoedelijk ook weer een hunter zijn waarmee ik solo speel (al staan de outlaw, shaman, monk of warrior ook klaar om de plaats van de hunter in te nemen mocht dat tegen vallen).

De beroepen zijn al klaar (lw + skin om zo snel mogelijk transmog gear te maken van 111), en zelfde uiteraard voor onze paladins, de bs en mining.

Enigste jammer aan de talenten van de bm hunter vind ik, dat animal companion en camouflage een "bug" aan het opleveren. Zelf verdwijn ik keurig in de schaduw en de 1e pet ook, maar de 2e pet weigert mee te werken en blijft vrolijk zichtbaar rondlopen. Dat was nu net niet de bedoeling :)

Kan zeggen dat we er weer zin in hebben en ons vooral verheugen op de mooie natuuromgeving aan de alliance kant.

• Noiz
fitznl schreef op maandag 18 juni 2018 @ 11:35:
Voor de horde (pathfinder) questlijn zal het vermoedelijk ook weer een hunter zijn waarmee ik solo speel (al staan de outlaw, shaman, monk of warrior ook klaar om de plaats van de hunter in te nemen mocht dat tegen vallen).
Ga je de gehele Pathfinder doen op horde? Of wat is de reden dat je alliance speelt (althans, dat maak ik op uit de rest van je post) en Pathfinder op horde kant doet?

Het is namelijk niet nodig om het op beide facties te doen. De achievements is account wide en telt voor beide facties wanneer ie eenmaal gecomplete is.

edit: Zie zojuist dat er zowel horde als alliance achievements zitten in de meta. Gaan ze het serieus zo maken dat men geforceerd wordt op z'n minst 2 characters te hebben? Lijkt mij dat je Pathfinder kan halen met de achievements van 1 van beider facties.

[ Voor 15% gewijzigd door Noiz op 18-06-2018 13:28 ]

• icemotion
Noiz schreef op maandag 18 juni 2018 @ 13:24:
[...]

Ga je de gehele Pathfinder doen op horde? Of wat is de reden dat je alliance speelt (althans, dat maak ik op uit de rest van je post) en Pathfinder op horde kant doet?

Het is namelijk niet nodig om het op beide facties te doen. De achievements is account wide en telt voor beide facties wanneer ie eenmaal gecomplete is.
Het eerste wat ik zag van BfA Pathfinder is dat je het voor beide facties moest doen, maar dat is ondertussen dan aangepast?

Niet dat het me heel veel uitmaakt; ik speel altijd een character van beide factions naar max level met questing etc.. soms maakt dat weinig uit qua storyline.. maar in andere zones (Stormheim bijv..) zijn er best wel verschillen en dat vind ik tof. En nu met Battle zal het helemaal veel uitmaken dus zeker weten dat ik beide factions ga spelen..

Verwijderd

icemotion schreef op maandag 18 juni 2018 @ 13:29:
[...]

Het eerste wat ik zag van BfA Pathfinder is dat je het voor beide facties moest doen, maar dat is ondertussen dan aangepast?

Niet dat het me heel veel uitmaakt; ik speel altijd een character van beide factions naar max level met questing etc.. soms maakt dat weinig uit qua storyline.. maar in andere zones (Stormheim bijv..) zijn er best wel verschillen en dat vind ik tof. En nu met Battle zal het helemaal veel uitmaken dus zeker weten dat ik beide factions ga spelen..
https://twitter.com/i/web/status/998986215670956032

• Ryada

Ryada

She/Her

Noiz schreef op maandag 18 juni 2018 @ 13:24:
[...]

edit: Zie zojuist dat er zowel horde als alliance achievements zitten in de meta. Gaan ze het serieus zo maken dat men geforceerd wordt op z'n minst 2 characters te hebben? Lijkt mij dat je Pathfinder kan halen met de achievements van 1 van beider facties.
Nee beide tellen voor je pathfinder, je hoeft hem maar op 1 faction te halen. Er zijn verschillende achievements maar het is een `of` niet een `en` requirement als ik het goed heb. Tijdens de Q&A kwam die vraag ook naar boven nml.

• grote_oever
icemotion schreef op maandag 18 juni 2018 @ 11:15:
[...]

Als je er een tijd tussenuit bent geweest en je hebt oa de prepatch gemist dan kan ik me dat heel goed voorstellen.. je mist echt een stukje van het verhaal wat daar in zat..

In other WoW events.. Ik heb net mijn laatste alt op 110 gebracht. Ging akelig vlot met mijn Warlock (stuk vlotter dan mn priest, want die is Disc.. Shadow kan ik echt niet mee overweg)

En ik krijg van de week Before the Storm binnen.. lekker lezen in aanloop naar BfA..
Oké, normaal zijn de pre-patches niet zo heel interessant meer... tenminste niet meer zoals bij wotlk. Wat heb ik precies gemist? Ik heb natuurlijk wel de scenario gespeeld over de invasion van de legion.

• icemotion
grote_oever schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:22:
[...]

Oké, normaal zijn de pre-patches niet zo heel interessant meer... tenminste niet meer zoals bij wotlk. Wat heb ik precies gemist? Ik heb natuurlijk wel de scenario gespeeld over de invasion van de legion.
Er waren een aantal events waaronder het verplaatsen van Dalaran naar Deadwind pass / Karazhan

Een scenario in Ulduar met Khadgar en Magni (vlak daarvoor ontwaakt) waarin we leren over de Pillars of creation (en dus waarom we naar de Broken isles gaan) gepaard met Legion invasions door de wereld heen.

• grote_oever
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel beetje verrast bent door de wijzigingen. Het is voor iemand die er een paar jaar uit is opeens wel heel erg veel. Zelf speel ik altijd een Resto Shaman. Niet de beste class om te levelen, maar nu heb ik ook nog de resto artifact gekozen als wapen. Deze kan ik niet gebruiken in elemental spec. Niet heel handig van mij.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:53
Ben ook weer begonnen. Heb gekozen voor een Lock als level boost. Nu mn Shaman aan het levellen en daarna mijn Warrior. Nog mensen die ook spelen op Ragnaros? :)
Pagina: 1 ... 20 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.