Transmogs farmen. Dus alle tier sets (kleur varianten) compleet zien te krijgen.
[ Voor 12% gewijzigd door Carthrax op 23-05-2018 11:58 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 12% gewijzigd door Carthrax op 23-05-2018 11:58 ]
Windwalker al geprobeerd? Vind ik best lekker wegspelen (los van de goede dmg die er momenteel uit komt), dan zou je met 1 char beiden kunnen.Kaap schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 07:03:
[...]
Nog niet helemaal uit.... Voorkeur is een healer en dan gaat het tussen Resto Druid, MW Monk of Resto Shaman.
Als het een DPS class wordt dan waarschijnlijk Rogue of Arms Warrior.
Denk dat je CPU het zwaar gaat krijgen. De HD 6970 zal het een stuk beter doen dan mijn oude 7750 destijds. Je zult veel uit moeten zetten denk ik. Begin bij low (setting 1) en haal dan wat dingen omhoog eventueel.lord_fh schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:51:
2012 m'n laatste subscription gedaan.
heb gisteren maar weer is de account geopend en de 40gb aan data van het spel binnen gehaald, vanavond maar is testen (nog zonder nieuwe subscription, gewoon ff testen met een nieuwe char) of het nog te spelen is op m'n huidige pc van een jaar of 10 oud(C2D E6600 ~2,4GHZ, 5gb DDR2 667 Ram, HD 6970 2 GB GDDR5 PCI-E kaart)
Zo ja, dan ga ik wellicht weer subscriben, ik heb veel te ontdekken na zo'n lange tijd lijkt me !
P.s.: iemand die kan voorspellen of het speelbaar is op mijn huidige systeem ?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ach, ik draai het op een laptopje met 1Gb Nvidia NVS 5200M, en I7 3540m, quality setting 3, en dat is op zich prima te doen voor de standaard dingetjes vanaf de bank, bepaalde zones haperen als er heel veel toeters en bellen in de omgeving zijn. Maar voor het echte werk heb ik mn desktop.junglebeast schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:38:
[...]
Denk dat je CPU het zwaar gaat krijgen. De HD 6970 zal het een stuk beter doen dan mijn oude 7750 destijds. Je zult veel uit moeten zetten denk ik. Begin bij low (setting 1) en haal dan wat dingen omhoog eventueel.
Beetje world content zou nog net te doen zijn. Maar WoW is best CPU heavy..
Hehe wel een verschill tussen een 3540m (passmark 4635) en C2D 6600 (passmark 1554).EelcoB schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:49:
[...]
Ach, ik draai het op een laptopje met 1Gb Nvidia NVS 5200M, en I7 3540m, quality setting 3, en dat is op zich prima te doen voor de standaard dingetjes vanaf de bank, bepaalde zones haperen als er heel veel toeters en bellen in de omgeving zijn. Maar voor het echte werk heb ik mn desktop.
Verwijderd
Dat kan je met een heel wat itemlevels minder ook nog doen.Keesknd schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:29:
Vanavond is ''even'' een hogere mythic gaan halen dan level 15. Ben benieuwd of dit te doen is :-)
Ben momenteel een 955 ilvl druid, kwa ilvl zit het wel goed denk ik !
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:08:
[...]
Dat kan je met een heel wat itemlevels minder ook nog doen.
Ik heb werkelijk waar nog geen enkele M+ aangeraakt sinds legion uit is, teveel gedoe om een groep te vinden imo, wil voor het eind van de expansion nog wel een keer een poging wagen, maar qua ilvl zit ik op mn meeste chars nog een stuk lager dan jouKeesknd schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:29:
Vanavond is ''even'' een hogere mythic gaan halen dan level 15. Ben benieuwd of dit te doen is :-)
Ben momenteel een 955 ilvl druid, kwa ilvl zit het wel goed denk ik !
EelcoB schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:59:
[...]
Ik heb werkelijk waar nog geen enkele M+ aangeraakt sinds legion uit is, teveel gedoe om een groep te vinden imo, wil voor het eind van de expansion nog wel een keer een poging wagen, maar qua ilvl zit ik op mn meeste chars nog een stuk lager dan jou
Dit dus, ik deel jouw mening hierin. Ik merk dat heel veel mensen m+ helemaal geweldig vinden want elke keer een stapje moeilijker maar na 3 runs in een week heb ik het toch echt wel gezien.Akaendra schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:16:
M+ is mij ook niet veel waard. kunstmatige moeilijkheidsgraad door mobs meer hp en damage te geven met wat random extra effecten. Ik vind er ook geen zak aan eerlijk gezegd, maar dat ben ik.
Bovendien wordt de boel door m+ imo al snel veel te repititief en saai. Loot is ook niet echt de moeite als je raid ook, aangezien je toch sowieso al 6 slots hebt aan setpieces + 2 legendaries.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Verwijderd
Ieder z'n ding zo denk ik. Heb zelf ook een boel M+ gedaan, maar na meerdere redelijk hoge dungeons op verschillende chars heb ik het wel gezien. Zelfs de weekly doe ik niet meer. Je krijgt er ook wel erg weinig voor en zoals al gezegd is het kunstmatig moeilijk maken door extra damage niet super spannend.hulkie schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:39:
Ik vind de raids aan het einde van een patch / expansion juist minder boeiend en M+ een stuk leuker.
Maar dan moet je inderdaad wel pushen voor een hoge rating en niet alleen voor de maximaal +15 gaan 1 keer per week.
Momenteel zit ik op 3300 raider.io rating en het is vrij lastig om via pugs hoger te komen (moet toch minimaal +20/21 instances doen dan). Als ik eenmaal in een groep zit doe ik vaak meedere instances achter elkaar met die pugs. Een beetje zoals vroeger dus, leuk!
Ieder z’n ding inderdaad! Ik hou gewoon van zo snel mogelijk door shit heen rammen met een groepje!Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 14:11:
[...]
Ieder z'n ding zo denk ik. Heb zelf ook een boel M+ gedaan, maar na meerdere redelijk hoge dungeons op verschillende chars heb ik het wel gezien. Zelfs de weekly doe ik niet meer. Je krijgt er ook wel erg weinig voor en zoals al gezegd is het kunstmatig moeilijk maken door extra damage niet super spannend.
Extra mechanics en betere rewards zou ik een stuk leuker vinden (realm first titels bijv)
Ik neem aan dat je doelt op Raider.io? Daar is geen enkele addon voor nodig (althans, je kan gewoon de website gebruiken). Deze maakt gebruik van de Blizzard/Armory.hulkie schreef op maandag 28 mei 2018 @ 20:04:
[...]
In plaats van achievements met M+ is er wel een E-peen meter in de vorm van M+ rating... alleen voor kenners, want je hebt er wel een extra addon voor nodig.
Er bestaat een lijst met personen en guilds ( zie het rode vlak ) weet niet of hij nog bijgewerkt wordt maar mijn server/guild is actief (nog steeds) en zal ook actief zijn in de volgende expansie.JDdeV1992 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:38:
Ìk overweeg om WoW ook weer op te pakken zo vlak voor de release van de nieuwe expansion, begin Fortnite wel beu te raken. Ideale tijd om een nieuwe class te levelen en op zoek te gaan naar een guild die actief zal zijn vanaf het begin van de volgende uitbreiding.
Welke servers spelen jullie zoal?
Verwijderd
Op EU Draenor spelen veel Nederlanders iig. Verder niet lullig bedoeld naar NL spelers maar als je een guild zoekt die high end raiding doet kun je beter iets internationaals zoeken.JDdeV1992 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:38:
Ìk overweeg om WoW ook weer op te pakken zo vlak voor de release van de nieuwe expansion, begin Fortnite wel beu te raken. Ideale tijd om een nieuwe class te levelen en op zoek te gaan naar een guild die actief zal zijn vanaf het begin van de volgende uitbreiding.
Welke servers spelen jullie zoal?
Verwijderd
Ik denk dat met name Ignite wel even een woordje met je wil sprekenVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:22:
[...]
Op EU Draenor spelen veel Nederlanders iig. Verder niet lullig bedoeld naar NL spelers maar als je een guild zoekt die high end raiding doet kun je beter iets internationaals zoeken.
Verwijderd
Ik heb het wel over 11/11M. Snap wel dat er heel veel redenen zijn voor niet alle content op farm hebben, maar als je echt serieus met progressie bezig bent moet 11/11 inmiddels wel gelukt zijn.Kaap schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:50:
[...]
Ik denk dat met name Ignite wel even een woordje met je wil spreken
https://www.wowprogress.c...eek=&lang=nl&class=&spec=
hangt er helemaal af van wat het kost, heb momenteel toch gold genoeg, en verwacht met BfA wel weer het eea te kunnen gaan verdienen, heb inmiddels een voorraadje van 75x 30 slotters opgebouwd, en ben nog lekker bezig om de voorraad te vergrotenVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:06:
Kan je niet zelf een curve groep maken dan? Echt de snelste manier als je niet een vriend hebt o.i.d. die je mee kunt nemen. Kill kopen zou ik echt niet doen.
Verwijderd
Maar, zelf maken lukt dus niet?EelcoB schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:01:
[...]
hangt er helemaal af van wat het kost, heb momenteel toch gold genoeg, en verwacht met BfA wel weer het eea te kunnen gaan verdienen, heb inmiddels een voorraadje van 75x 30 slotters opgebouwd, en ben nog lekker bezig om de voorraad te vergroten
Priest voor mij... waarom, zou je zeggen.Daniel168 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:54:
Welke class/spec gaan jullie spelen in de nieuwe patch?
Ik zit te denken om Warrior (fury of arms) te gaan spelen.
Heb echter net WoW gekocht. Dus ben wel een newbie. Iemand aanrader qua class/spec?
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Verwijderd
Gewoon proberen, ik denk dat het wel meevalt. Nu zit je een beetje passief af te wachten totdat iemand toevallig een run verkoopt. Moet sneller kunnen toch? Of je verhuist naar een andere realm waar runs wel aan de lopende band worden verkocht.EelcoB schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:25:
Ik zit nogal redelijk beperkt in de speeltijd, heb geen ervaring met raids leiden, met 946 ilvl gaat men wellicht denken dat ik gecarried wil worden... Ik heb wel wat ervaring met runs op Heroic vanuit onze social runs met de guild, alleen nog nooit tot aan Argus gekomen.
Ik speel sinds enkele weken weer redelijk actief na 10 jaar afwezigheid.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:47:
[...]
Gewoon proberen, ik denk dat het wel meevalt. Nu zit je een beetje passief af te wachten totdat iemand toevallig een run verkoopt. Moet sneller kunnen toch? Of je verhuist naar een andere realm waar runs wel aan de lopende band worden verkocht.
Gebeurd al sinds vanilla, kan me herinneren dat we destijds BWL en AQ40 runs verkochten tijdens de drought.Dhrax schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:48:
[...]
Ik speel sinds enkele weken weer redelijk actief na 10 jaar afwezigheid.
Maar runs verkopen ??? Ik heb heel wat gemist merk ik al wel
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 30-05-2018 13:53 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Niet nodig inderdaad... maar ik wil in-game snel zien wat voor’n speler ik invite. Dan is de raider.io addon wel fijn! Elke keer naar de website is een beetje irritant (en bijna onmogelijk met Russen...) 😂Noiz schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:55:
[...]
Ik neem aan dat je doelt op Raider.io? Daar is geen enkele addon voor nodig (althans, je kan gewoon de website gebruiken). Deze maakt gebruik van de Blizzard/Armory.
Laten we eerlijk zijn, en niet om lullig te doen richting Ignite, maar world +- 2400 is nu niet echt hardcore progressie raiden. Mijn casual 7 uur per week raiden guild liep voor / gelijk met Ignite tot het moment dat wij zo'n beetje stopten met actief mythic te raiden (we doen nog wel regelmatig wat farm, en afgelopen maandag zefls per ongeluk een progress kill, maar echt progress zit er niet meer in wegens wat end of expansion moeheid bij wat spelers). Met de rest van de NL guilds is het ook wel schamel gesteld trouwens, had eigenlijk verwacht dat er wel meer NL only raiding guilds zouden zijn.Kaap schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:50:
[...]
Ik denk dat met name Ignite wel even een woordje met je wil spreken
https://www.wowprogress.c...eek=&lang=nl&class=&spec=
Mythic raiding met 6+ kills is gewoon highend raiding zoals jij het noemt.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:39:
[...]
Ik heb het wel over 11/11M. Snap wel dat er heel veel redenen zijn voor niet alle content op farm hebben, maar als je echt serieus met progressie bezig bent moet 11/11 inmiddels wel gelukt zijn.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat maakt toch niet meer uit sinds het een Battle.net account is? Mijn wow accountnaam is ook iets willekeurigs. Steker nog, toen ik mijn account had gemaakt had ik het geregistreerd met als echtenaam: Kartoffel Salat, en zei jaren later een GM nadat een ticket had gemaakt over een in-game item: "Hello Potato Salad, .." en toen duurde het bij mij even voordat het kwartje vielhmr schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:04:
Zou het onder de AVG niet gewoon mogelijk moeten zijn om mijn naam te wijzigen van mijn account? Is al sinds het begin een fake naam omdat ik destijds niet bewust was dat het je echt naam moest zijn of er toen niet zoveel om gaf... Al jaren wil Blizzard het niet wijzigen.... maaaar nu
Mijn naam is een naam die daad werkelijk kan bestaan in het echt ... Dus mijn mails van Blizzard beginnen dus met: Hi [x]. Dat kan ik al lang niet veranderen.. is beetje vermoeiend.ThomasG schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:55:
[...]
Dat maakt toch niet meer uit sinds het een Battle.net account is? Mijn wow accountnaam is ook iets willekeurigs. Steker nog, toen ik mijn account had gemaakt had ik het geregistreerd met als echtenaam: Kartoffel Salat, en zei jaren later een GM nadat een ticket had gemaakt over een in-game item: "Hello Potato Salad, .." en toen duurde het bij mij even voordat het kwartje vielMaar dat heb ik jaren geleden al kunnen veranderen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 11% gewijzigd door Ryada op 05-06-2018 08:21 ]
Steam: Ryada.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Beetje of, of, of verhaal. Wat vind je leuk? Speel dat, daarna kan je op zoek naar een guild. Tanks zijn over het algemeen bijzonder weinig vraag naar. Vaak rol je door vanuit een andere rol naar Tank zodra er 1 stopt is mijn beleving. Maarja daarbij heb je ook nog eens geluk dat je einde expansion zit dus wellicht komen er een hoop nieuwe guilds uit de grond en kan je daar tanken. Hoe groot succes zo guild is is altijd maar afwachten.Dhrax schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:14:
Is het uberhaupt handig om als noob tank op 110 te starten ? Is er nog wel vraag naar Warrior tanks ? Is het wellicht niet beter om toch een caster class te blijven spelen ? Is Priest nog altijd de n1 healing class ?
Druid, Paladin en Monk heb ik niks mee en ga ik niet spelen.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Elke tank is ooit een noob geweest dus maak je niet druk gewoon lekker spelen.Dhrax schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:14:
Sinds enkele dagen ben ik weer WoW ingedoken en ik moet zeggen, het voelt weer als een warm bad ...
Super enthousiast begonnen met wederom een Undead Priest, redelijk vlot geleveled naar 23 binnen een paar uurtjes maar het is wel een lange ruk naar 110 ...
Ik heb de 110 boost nog, gisteren al even begonnen met een Tauren Warrior middels de trial optie, ben nu bij het laatste deel voor het legendary shield (protection).
Nu zit ik met het dilemma ... wat wil ik nu eigenlijk ? Priest en healing heeft me altijd getrokken, je bent altijd verwijderd van de actie en je hebt goed overzicht. De 2 uurtjes die ik gisteren met de Warrior heb gespeeld zijn me ook zeer goed bevallen. Of ik wil gaan raiden weet ik nog niet, maar ik wil zeker weer veel content gaan bekijken.
Is het uberhaupt handig om als noob tank op 110 te starten ? Is er nog wel vraag naar Warrior tanks ? Is het wellicht niet beter om toch een caster class te blijven spelen ? Is Priest nog altijd de n1 healing class ?
Druid, Paladin en Monk heb ik niks mee en ga ik niet spelen.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Je hebt gelijk, ik ga gewoon doen waar ik zin in hebtKadardar schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:31:
[...]
Beetje of, of, of verhaal. Wat vind je leuk? Speel dat, daarna kan je op zoek naar een guild. Tanks zijn over het algemeen bijzonder weinig vraag naar. Vaak rol je door vanuit een andere rol naar Tank zodra er 1 stopt is mijn beleving. Maarja daarbij heb je ook nog eens geluk dat je einde expansion zit dus wellicht komen er een hoop nieuwe guilds uit de grond en kan je daar tanken. Hoe groot succes zo guild is is altijd maar afwachten.
Daarbij n1 healing class... speel een class die je leuk vind en ligt. Als ik nu tegen je zeg Monk is de beste healer ga je dan een monk spelen en de volgende patch een shaman omdat die dan n1 is? Alle healers kunnen mee komen alleen is de eene wat beter op sommige punten dan de ander.
TL;DR Speel wat je leuk vind, ga je veel meer succes mee boeken dan de n1 class te spelen.
Ik ga vanavond ook de Priest trial eens doorlopen en dan pas maak ik de keuzexavento schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:33:
[...]
Elke tank is ooit een noob geweest dus maak je niet druk gewoon lekker spelen.
Gezien je geen world first gaat pushen maakt het weinig uit welke tank je gaat spelen, alle tanks zijn viable.
Een caster class is iets compleet anders, dus die keuze moet je natuurlijk zelf maken.
En is priest nog altijd de nummer 1 healing class ? geen idee wat je hiermee bedoeld.
Verwijderd
Holy is ongeveer de slechtse healing class, disc is dan weer vrij goed maar bijv. in hoge m+ weer wat minder goed. Desondanks is behalve de hogere m+ (hoger dan 23) het niet echt een issue wat je speelt, echt elke fight kun je nu wel doen of het nu op LFR of mythic is.Dhrax schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 15:25:
[...]
Je hebt gelijk, ik ga gewoon doen waar ik zin in hebt![]()
[...]
Ik ga vanavond ook de Priest trial eens doorlopen en dan pas maak ik de keuze
Met n1 healing class bedoel ik dat way back in vanilla, qua healing, de Priest toch de meeste power had, met TBC op de hielen gezeten door Druid en Paladin. Maar is er de laatste jaren zoveel veranderd dat mijn manier van denken over de game niet meer actueel is.
[ Voor 10% gewijzigd door algalid op 01-06-2018 12:34 ]
Verwijderd
https://www.raidbots.com/simbot/relicalgalid schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 12:23:
Is er een manier om de Netherlight crucible traits te zien als je niet in Vindicaar zit? In de tooltip zie je wel wat maar de tree view is wat handiger.
Van de beta zie ik dat Azerite de nieuwe AP farming wordt, mss ga ik daarvoor wachten tot de multiplier ook op miljarden wordt gezet. In de beta zitten sommigen te klagen dat het wel erg lang duurt om daarin vooruit te gaan.
Is er een addon dat de laatste 15-20 fights bij houdt ipv de laatste 5 zoals Recount?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
GefeliciteerdRustStorm schreef op zondag 3 juni 2018 @ 14:11:
Het farmen van de Pandaria Bosses met +- 12 characters per week... heeft zich toch uitbetaald.
Mijn dank is groot.Hairy23 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 14:19:
[...]
Gefeliciteerdwelke mount staat er nu op de planning?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Er zijn geen slechte healers in Legion. Alle healing specs zitten tussen de 91.5 en 94% performance statistics. Nog nooit zijn alle healing specs zo on-par geweest performance wise.
helaas worden healers niet bepaald op hun throughputKaap schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:15:
[...]
Er zijn geen slechte healers in Legion. Alle healing specs zitten tussen de 91.5 en 94% performance statistics. Nog nooit zijn alle healing specs zo on-par geweest performance wise.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Helaas heeft deze jongen, zoals jullie weten, geen horde character op level 110 beschikbaar. Anders zou ik wel zijn meegehobbeld zeer waarschijnlijk.Ryada schreef op maandag 4 juni 2018 @ 08:53:
Even tussendoor.
Voor de Tweakers raid hebben zich atm 8 mensen aangemeld. We hebben dus nog 2 man nodig om de raid te kunnen gaan doen.
Voor meer info kan je de vorige post bekijken via deze link:
Ryada in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 285"
Verwijderd
Hierboven wordt het al mooi samengevat, het gaat natuurlijk niet echt om nummers in healen. Ik moet wel toegeven dat vrijwel iedereen de content nu zo hard outgeared dat het niet echt veel meer uit maakt wie je speelt. DPS en healing zijn qua nummers geen issue meer (mits je enkele weken wat lockouts hebt meegepakt).Kaap schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:15:
[...]
Ja, dat wist ik wel dat er dat bedoeld wordt. Ik vergroot alleen de statement dat Holy Priest het slechtst is uit omdat dat zeker niet zo. Welke utility brengen een Disc Priest en Monk mee wat ze zoveel beter maakt dan een Holy Priest? Ze hebben allemaal wel een niche en er is geen enkele healer slecht in het totaal plaatje. Voor healers geldt echt play what you like.antonvdijk schreef op maandag 4 juni 2018 @ 07:41:
[...]
helaas worden healers niet bepaald op hun throughput
throughput doen ze tegenwoordig netjes balancen, voor BFA zitten ze zelfs binnen 1,5% marge.
echter, utility is het sleutelwoord.
Holy priest is idd helemaal niet slecht.Kaap schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:38:
[...]
Ja, dat wist ik wel dat er dat bedoeld wordt. Ik vergroot alleen de statement dat Holy Priest het slechtst is uit omdat dat zeker niet zo. Welke utility brengen een Disc Priest en Monk mee wat ze zoveel beter maakt dan een Holy Priest? Ze hebben allemaal wel een niche en er is geen enkele healer slecht in het totaal plaatje. Voor healers geldt echt play what you like.
Begrijp me goed, ik speel deze expansion Rdruid, Rshaman en speelde Hpala en Hpriest. Op alle toons myhic geraid deze expansion. Klakkeloos zeggen dat Holy Priest het slechtst is, nah zeker niet mee eens.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Holy priest is zo'n beetje wat BrM monk is, Heel sterk in raids maar voor elke ander content doet het onder voor de andere opties.UTADDICT schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:21:
[...]
Holy priest is idd helemaal niet slecht.
Enige is wel dat andere healers sterker zijn op bredere use-cases. Holy priests zijn eigenlijk alleen echt HEEL sterk in raid, en dat lijkt momenteel in BFA niet anders te zijn.
toch stonden ze allebei in arena tournament laatstRyada schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:33:
[...]
Holy priest is zo'n beetje wat BrM monk is, Heel sterk in raids maar voor elke ander content doet het onder voor de andere opties.
Tenminste dat begrijp ik eruit.
Grievous is juist ideaal als monkantonvdijk schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 13:18:
[...]
toch stonden ze allebei in arena tournament laatst
vorige week BrM monk als counterpick,
afgelopen weekend holy priest in succesvolle comp met lock en ele shaman (weet teamnaam even niet meer)
m+ daarentegen lopen ze allebei een beetje achter,
bijv. monk heeft ook pech met affixes zoals grievous wat tegen de natuur van de monk in gaat.
Ah! Mi scuzi!Ryada schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:42:
[...]
Grievous is juist ideaal als monk
1. je kan zo makkelijk kiten dat is niet normaal
2. Monk dodged ontiegelijk veel waardoor wij een stuk langzamer stacks opbouwen dan de meeste.
Het nadeel wat BrM heeft is dat wij compleet healer afhankelijk zijn.
Hier voornamelijk me laatste alts gearen voor de MT dan kan ik die ook weer afschrijven, zit momenteel op 22/36 completed.RustStorm schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 06:48:
Gisteren de class mount gehaald met m'n DK. Vervolgens meteen maar eens op m'n mage gaan kijken hoe de zaken er daar voor stonden: ook die zal ik deze week zijn classmount gaan geven.
Voor de rest is er weer een nieuwe reset natuurlijk. Dus naast bovenstaande zal het weer tijd zijn wat mounts in Pandaria te farmen.
Vooral de niet-Antorus LFR is een hell om doorheen te moeten. Maar helaas is het niet anders, daar deze o.a. noodzakelijk zijn voor de class mounts... droevig en triest, maar waar...Carthrax schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:56:
Ik dacht gisteren nog snel even wat van die raid missies af te ronden in LFR maar wat een fout was dat.
Coven is sowieso al een hel maar gisteren was echt te triest voor woorden. En vooral het geschreeuw en gescheld..ppffff maar ja die missies moeten af dus vanavond maar even in de herkansing.
Is te persoonlijk om goed advies in te geven. Zelf gebruik ik een deathadder als ik op de PC speel en een G603 als ik op de bank wow zit te spelen via steamlink.loki53221 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:55:
Ik heb een vraagje aan me mede tweakers, wat voor gaming mouse zouden jullie aanraden voor WOW? Ik twijfel tussen de Naga en de Corsair scimitar.
Mijn G502 heeft het helaas begeven vondt het eerlijk gezegd niet een fijn ding om mmo's mee te spelen.
Dit is echt een hele persoonlijke keuze. Wat voor mij fijn in de hand ligt, zal voor jou niet hoeven gelden.loki53221 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:55:
Ik heb een vraagje aan me mede tweakers, wat voor gaming mouse zouden jullie aanraden voor WOW? Ik twijfel tussen de Naga en de Corsair scimitar.
Mijn G502 heeft het helaas begeven vondt het eerlijk gezegd niet een fijn ding om mmo's mee te spelen.
zelf gebruik ik de Razer Lancehead T.E.(na een Mamba en een Ouroboros); teveel knoppen op een muis vind ik persoonlijk niet heel relaxed omdat ik zelf niet kan wennen aan het gebruiken van skills op een muis; hiervoor heb ik m'n toetsenbord.loki53221 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:55:
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Ook bekend met de Hex?loki53221 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:55:
Ik wil wel meedoen met jullie alleen kan ik niet 100% beloven dat ik het uur ga halen .. moest de vrouw iets gepland hebben, je kent het wel.Ryada schreef op maandag 4 juni 2018 @ 08:53:
Even tussendoor.
Voor de Tweakers raid hebben zich atm 8 mensen aangemeld. We hebben dus nog 2 man nodig om de raid te kunnen gaan doen.
Voor meer info kan je de vorige post bekijken via deze link:
Ryada in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 285"
Zal je aan de lijst toevoegen. En mocht je niet kunnen komen is dat geen probleemPhaex schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:41:
[...]
Ik wil wel meedoen met jullie alleen kan ik niet 100% beloven dat ik het uur ga halen .. moest de vrouw iets gepland hebben, je kent het wel.
Phaex#2738 is mijn tag en ik speel rogue (951)
Zo op het middaguur is gevaarlijk ;-)Ryada schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:52:
[...]
Zal je aan de lijst toevoegen. En mocht je niet kunnen komen is dat geen probleem
Weet je wat jammer is... desbetreffende missie verschijnt niet meer...RustStorm schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:18:
Serieus... Wil ik Meatball regelen voor m'n DK. Doe ik een follower mission die daar bij hoort... 99% succeskans... en hij is gefaald. Dat is toch ongekend awesome?!hahaha
Nog maar een keer proberen... en weer 12 uur wachten... jottum!
Wat je zou kunnen proberen is: nieuw account aanmaken en helemaal vanaf scratch beginnen. En de afspraak met jezelf maken dat je echt maar 1 character aanmaakt. Dan kan je niet anders dan op betreffende character focussen.038Zwolle schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:29:
Ook jaren WoW gespeeld, maar nu toch sinds een jaar of 3 gestopt. Aangezien de nieuwe Exp eraan komt twijfel ik toch om het weer te spelen. Het probleem bij mij is meestal dat ik alle classes leuk vind en doorsla met het gearen van meerdere chards, ipv te focussen op 1 a 2 chars waardoor het allemaal veelste veel tijd kost en de lol er relatief snel afgaat door de grind.
Op dit moment denk ik aan een Warrior en Mage (Maar keek ook alweer naar DK, Warlock en Rogue)....
Misschien toch maar inhouden en de exp niet halen
[ Voor 53% gewijzigd door RustStorm op 07-06-2018 09:05 ]
volgens mij moest je dan opnieuw een fight doen in de brawler's guild om de mission te triggeren.RustStorm schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:44:
[...]
Weet je wat jammer is... desbetreffende missie verschijnt niet meer...
je hebt gelijk. Had het inderdaad ook gelezen. Dus zojuist gedaan. Maar ook zojuist tot de conclusie gekomen dat m'n followers helemaal niet in staat zijn om de 200% succeskans te halen...antonvdijk schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:26:
[...]
volgens mij moest je dan opnieuw een fight doen in de brawler's guild om de mission te triggeren.
je kunt gewoon een gemakkelijke fight pakken (maakt niet uit welke)
Razer heeft een nieuwe MMO muis uitgebracht. De Naga Trinity. Deze is modulair en kan als Naga, Hex of Deathadder geconfigureerd worden middels meegeleverde frames. Dus zoveel buttons als dat jij prettig vindt. Tevens is Razer bij de Trinity gegaan voor een optical i.p.v. een laser en das een behoorlijke upgrade t.o.v. de voorgaande Naga en de Hex.loki53221 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:55:
[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-06-2018 19:41 ]
Tesla M3LR '21
Zelf demo gespeeld rond de legion launch en toen was het inderdaad wat matig. Vorige week gauw even de demo MT gedaan en het verbaasde me direct hoe leuk het nu is t.o.v. het begin van legion.Apple schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:41:
Gister eens wat aan het klooien geweest met namen op m'n server (Defias Brotherhood). En lo and behold ''Lollypop'' was nog niet bezetM'n Warlock die ik al tijden lang Orc wilde maken heet nu dus Salty Lollypop
Ben overigens Demo gegaan en ik vermaak me gigantisch. Belooft heel erg veel goeds voor BFA want Demo schijnt op de live servers matig te zijn volgens velen en in BFA juist super tof. Laat ik het nou nu ook al super tof vinden, kan het alleen maar beter worden dus. Ik heb er zin in!
Verwijderd
Zou echt geen nieuw account maken. Dat idee had ik dus ook. Maar ja, je kan niet zomaar je characters gaan transferen naar je nieuwe account als op een gegeven moment blijkt dat je die toch wel erg graag wilt hebben. Ik was dus mooi mijn gladiator en realm first achievements kwijt.RustStorm schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:44:
[...]
Weet je wat jammer is... desbetreffende missie verschijnt niet meer...
[...]
Wat je zou kunnen proberen is: nieuw account aanmaken en helemaal vanaf scratch beginnen. En de afspraak met jezelf maken dat je echt maar 1 character aanmaakt. Dan kan je niet anders dan op betreffende character focussen.
Welk character dat dan moet gaan worden; dat kan je altijd uitproberen -- daar is tegenwoordig een soort van trial optie voor.
Ik ben daar ook niet heel erg van. Maar ik opperde het enkel omdat hij een probleem heeft met het kunnen focussen op slechts een enkele character.Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:19:
[...]
Zou echt geen nieuw account maken. Dat idee had ik dus ook. Maar ja, je kan niet zomaar je characters gaan transferen naar je nieuwe account als op een gegeven moment blijkt dat je die toch wel erg graag wilt hebben. Ik was dus mooi mijn gladiator en realm first achievements kwijt.
[ Voor 17% gewijzigd door Iusedto op 08-06-2018 15:31 ]
FUMES et CARNES
[ Voor 13% gewijzigd door Carthrax op 08-06-2018 21:31 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq