Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ezechiel schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:50:
Ik ben een paar maanden gestopt met spelen. Gezien alles op het einde loopt, zijn er nog dingen die ik eigenlijk gedaan MOET hebben gezien die niet meer beschikbaar zijn na deze patch? Denk aan de moose die je aan het einde van WoD kon halen.
Ik heb mijn AOTC en dus die kleurrijke vogel al, net als de artifact appearances voor de characters/specs die ik wilde.
Artifact appearences, class mounts? Mij lijkt tenminste dat beiden niet meer te halen zijn in BFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

toolkist schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 18:26:
[...]

Artifact appearences, class mounts? Mij lijkt tenminste dat beiden niet meer te halen zijn in BFA.
Artifact appearances verdwijnen in BFA, mount blijven gewoon beschikbaar om te halen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Ik begin weer sinds een jaar. Zijn er snelle opstap naar de nieuwe content? Ook ergens overzicht van actuele content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

FitzChevalric. schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 19:03:
Ik begin weer sinds een jaar. Zijn er snelle opstap naar de nieuwe content? Ook ergens overzicht van actuele content?
http://www.wowhead.com/ne...unements-and-requirements is je vriend

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Maar geen welfare epics of rares om sneller op niveau te zijn zodra je op level 110 bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

FitzChevalric. schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 19:41:
[...]

Maar geen welfare epics of rares om sneller op niveau te zijn zodra je op level 110 bent?
Rondje Argus LFR en ff alle Argus WQ's doen en je bent sowieso wel 900-920 :) Je krijgt ook een gratis ilvl 1000 legendary ring.

[ Voor 10% gewijzigd door London op 01-05-2018 19:44 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het moet toch wel heel raar gaan lopen wil ik geen shadow priest gaan spelen.

oh btw, the scenario is skipable.
Kwam ik vanavond chter

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Iusedto schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:56:
Het moet toch wel heel raar gaan lopen wil ik geen shadow priest gaan spelen.

oh btw, the scenario is skipable.
Kwam ik vanavond chter
Krijgen we als priest weer een fatsoenlijke aoe-spel in shadowspec ?
Ik heb zelf weer het veroemden dat ik holy zal zijn, of disc moet een stuk leuker zijn geworden.
Momenteel speel ik alleen disc bij Valimatras, rest holy omdat ik op een 10-man raidgroep Disc niet echt viable vindt.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 07:49:
[...]
Krijgen we als priest weer een fatsoenlijke aoe-spel in shadowspec ?
Redelijke AOE.
Zelf gebruik ik Dark Void (talent) en dan Mind Sear. Werkt afdoende.
We missen nog een lvl 90 talent dus er kan nog wat veranderen.

Dit is wel een goede uitleg :

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Tot welk level gaat bfa eigenlijk?

Hoe ervaren jullie de GCD wijzigingen? Ik lees dat er verschillende spells die nu niet de global cooldown triggeren dat in bfa wel weer gaan doen en dat dat best ingrijpende dingen kunnen zijn. Ben wel benieuwd hoe jullie dat in PTR ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InflatableMouse schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 08:46:
Tot welk level gaat bfa eigenlijk?

Hoe ervaren jullie de GCD wijzigingen? Ik lees dat er verschillende spells die nu niet de global cooldown triggeren dat in bfa wel weer gaan doen en dat dat best ingrijpende dingen kunnen zijn. Ben wel benieuwd hoe jullie dat in PTR ervaren.
Tot 120 :) 10 nieuwe levels zoals gebruikelijk

Denk dat het totaal afhankelijk hoe hysterisch jezelf op de knoppen aan het rammen bent. Voor classes waar je snelheid bij verwacht zoals DH is even wennen maar bij sommige classes veranderd het gewoon op een natuurlijke manier.

Daarbij zijn er nu ook skills die dus geen GCD triggeren. Dus ik denk dat het rotatie wijze niet veel doet behalve dat je wat rustiger achter je pc gaat zitten ;)

De klagers zijn naar mijn idee vooral de PvPers omdat het langzamer gaat worden dan voorheen. Maar ook ik denk dat het op de lange termijn wel aardig te doen is. Blizzard heeft zelf al aangegeven deze GCD verandering erin te willen houden voor langere tijd. Het is dus niet dat Blizzard verwacht het binnenkort eruit te gooien.

[ Voor 18% gewijzigd door Kadardar op 02-05-2018 08:59 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

@Kadardar precies, ik vind het ook wel goed hoor, maar het kan wel behoorlijk impact hebben op je speelstijl. In het ergste geval voor mij komen mijn boosts (Avenging Wrath en Seraphim) en mijn self heal (light of the protector) en mitigation spells (guardian of ancient kings en ardent defender) op de GCD. Soms plop ik die allemaal in een keer (muv GoAK), bv als ik heel veel trash tank en veel damage krijg. LotP is standaard eigenlijk na een consecrate. Als dat allemaal nu de GCD zou triggeren kost het me ~3 seconden extra voordat ik daadwerkelijk aan mijn rotatie kan beginnen, dat is best lang! Ik kan me dus voorstellen dat ik in dit uitzonderelijke geval behoorlijk wat moet aanpassen aan mijn speelstijl.

Om maar niet te spreken over alle macro's die we moeten aanpassen.

Maar goed, het is denk ik een goeie wijziging die de damage output wat normaliseert voor de extremere burst classes en dat is een goeie zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InflatableMouse schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:16:
@Kadardar precies, ik vind het ook wel goed hoor, maar het kan wel behoorlijk impact hebben op je speelstijl. In het ergste geval voor mij komen mijn boosts (Avenging Wrath en Seraphim) en mijn self heal (light of the protector) en mitigation spells (guardian of ancient kings en ardent defender) op de GCD. Soms plop ik die allemaal in een keer (muv GoAK), bv als ik heel veel trash tank en veel damage krijg. LotP is standaard eigenlijk na een consecrate. Als dat allemaal nu de GCD zou triggeren kost het me ~3 seconden extra voordat ik daadwerkelijk aan mijn rotatie kan beginnen, dat is best lang! Ik kan me dus voorstellen dat ik in dit uitzonderelijke geval behoorlijk wat moet aanpassen aan mijn speelstijl.

Om maar niet te spreken over alle macro's die we moeten aanpassen.

Maar goed, het is denk ik een goeie wijziging die de damage output wat normaliseert voor de extremere burst classes en dat is een goeie zaak!
Zoals iedereen zou zeggen, de zorgen zijn in een alpha en beta, geen final product. Blizz krijgt nu de feedback en gaat zelf ook wel kijken wat werkt en wat niet, ze gaan je echt niet laten spelen met een class die ze role niet aan kan (zowel dan komt er vast heel snel een hotfix). Daarbij zijn er al skills van de GCD lijst afgehaald maar ik kan even niet zo snel vinden welke. Laten we gewoon rustig afwachten voordat we moord en brand gaan schreeuwen over GCD en doom scenarios over hoe lang een rotatie duurt om te starten. Je kunt het altijd nog pre-poppen als het echt een probleem is. :)

Macro's gaan wel even wat werk zijn (wellicht 5 minuten als je er 10 hebt?) ja, die zouden nu moeten worden gedelayed maar in feite is dat echt geen hele grote aanpassing in je macros (misschien fixed blizzard ze al voor je aangezien de GCD op iedereen effect heeft) tenzij je echt geen idee hebt hoe je een macro maakt, maar dan vraag ik me eigen af waarom je ze überhaupt gebruikt. :+

Zoals ik al eerder zei, stop met jezelf gek te maken. Het is een Alpha en Beta en het probleem is dat alle dingen die even niet goed bevallen of nog even niet goed werken gelijk als problemen worden opgemerkt en gelijk als de dood van BfA wordt aangekaart bij de meeste. Vooral Streamers/Youtubers doen dit en waarom? Money, want klagen en iedereen gek maken zorgt voor relletjes en loopt als een vuurtje door de vriendengroepen heen van kijk wat er nu eens is veranderd! *linkt de video, dus geld voor de maker* Ja BfA is echt gelijk zo dood!

De enige die ik zou kijken is Preach. Reden hij schreeuwt geen moord en brand en begrijpt dat een Alpha/Beta niet af is en belicht dat ook eerlijk. Alles wat je in Alpha en Beta videos ziet moet je in met een korrel zout nemen want er gaan nog heel wat veranderen komen die ervoor zorgen dat je het in feite niet eens gaat merken. Ik denk zelfs dat de BfA pre-patch de GCD er al in gaat gooien zodat er voor BfA nog wat getweaked kan worden en dat je er ook alvast aan kan wennen. Maar dit laatste is speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt, ik paniek niet en maak mezelf niet gek en ik schreeuw ook geen moord en brand. Ik vraag eenvoudig naar de indruk die men hier heeft van de wijziging en ik denk alvast na over wat de impact zou kunnen zijn voor mij. Ik begrijp dat nog niets definitief is en dat het speculeren is op het moment, maar dat is geen reden om het er niet over te hebben toch?

Ik probeer er dus gewoon een discussie over te voeren omdat het me interesseert, dat is alles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 08:56:
[...]
Voor classes waar je snelheid bij verwacht is even wennen maar bij sommige classes veranderd het gewoon op een natuurlijke manier.
Dit (y)
In de alpha/beta kan je niet vergelijken en, inderdaad, heb je het na verloop van tijd niet meer door.
Het valt mij in ieder geval niet meer op.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InflatableMouse schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:48:
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt, ik paniek niet en maak mezelf niet gek en ik schreeuw ook geen moord en brand. Ik vraag eenvoudig naar de indruk die men hier heeft van de wijziging en ik denk alvast na over wat de impact zou kunnen zijn voor mij. Ik begrijp dat nog niets definitief is en dat het speculeren is op het moment, maar dat is geen reden om het er niet over te hebben toch?

Ik probeer er dus gewoon een discussie over te voeren omdat het me interesseert, dat is alles.
Dan zou ik je verhaal vast verkeerd hebben begrepen. :)

Maarja, discussie wijze valt er niet veel over te voeren ben ik bang van. Ja het duurt wat langer en wellicht dat je jezelf even moet aanpassen naar de nieuwe style maar is het echt schokbarend? Nee. Als ik kijk naar FFIV is de GCD echt veel langer dan wat er nu in de Beta zit en die game wordt ook de lucht in geprezen door de meesten.

Het is echt iets wat je moet ervaren wil je er echt een idee erbij krijgen, bij alleen zien is het lastig om echt een eigen mening te vormen. Naar mijn idee en mening blijft het niet storend.

Ik denk zelfs dat het voor de meeste old skool spelers zelfs een verademing is want voor de meeste van hun (vooral melee en hunters) is het gewoon knoppen rammen zo snel als je kan (want dat moest toen wou je echt de betere zijn). Nu krijg je wat tijd tussendoor wat ook wel fijn is. :) Zover heb ik ook niet het idee dat tanks echt problemen hebben door de GCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-05 10:34
Wil een weer beginnen met wow, ken iemand hier leuke Nl/engelse guild waar ook veel tweakers zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:05:
[...]
Als ik kijk naar FFIV is de GCD echt veel langer dan wat er nu in de Beta zit en die game wordt ook de lucht in geprezen door de meesten.
Persoonlijk vond ik de pve combat in FFIV echt super door hun GCD.
Ik denk zelfs dat het voor de meeste old skool spelers zelfs een verademing is
Dit oudje vind het in ieder geval geweldig :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Kadardar Holy crap dude, wat een lange antwoorden type je altijd... heb je tijd over ofzo? ;)

Grappig te zien dat een aantal van jullie zo lekker actief bezig zijn op het forum. :) Ik laat het afweten lately, daar WoW niet veel aandacht meer van me krijgt behalve reguliere world boss rondjes voor mounts. Vermaak me kostelijk met (op dit moment) Horizon en hierna ongetwijfeld God of War. ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:29:
@Kadardar Holy crap dude, wat een lange antwoorden type je altijd... heb je tijd over ofzo? ;)

Grappig te zien dat een aantal van jullie zo lekker actief bezig zijn op het forum. :) Ik laat het afweten lately, daar WoW niet veel aandacht meer van me krijgt behalve reguliere world boss rondjes voor mounts. Vermaak me kostelijk met (op dit moment) Horizon en hierna ongetwijfeld God of War. ^_^
Soms wel, soms niet. ;)

Vond alleen dat ik de nieuwe GCD gewoon niet korter kon verwoorden, halve informatie heeft niemand iets aan. :P

Maarja ken het, ik ben nu vooral gefocussed op levellen van nieuwe main/alts. Als ik het zat ben knal ik ook maar me PS4 aan en ga ik wat spelen aangezien de backlog te groot wordt. Daar speel ik nu Rise of the Tomb Raider en FFXV op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b]RustStorm schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:29:
Ik laat het afweten lately, daar WoW niet veel aandacht meer van me krijgt behalve reguliere world boss rondjes voor mounts. Vermaak me kostelijk met (op dit moment) Horizon en hierna ongetwijfeld God of War. ^_^
Slacker :)
Ik speel vanaf deze maand,voorlopig, geen WoW meer, alleen nog maar de beta tot BfA komt of de pre patch

De laatste tijd speel ik oude single player games en dat bevalt ZEER goed. Leuk om gemiste klassiekers toch te gaan spelen.
Vampire bloodlines(2004) heb ik nu uit en ben gisteren begonnen met Stalker, call of Pripyat (2010)

Online speel ik dan BfA beta en sinds een maand sporadisch Mechwarrior online.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Gisteren 1e avond op Argus Mythic, 53 wipes in 3 uur :p was een " interessante" avond zo. Positioning van de Cone en Cirkels bleek voor veel mensen toch lastig :)

Zou leuk zijn om voor het eerst sinds Wotlk weer de Eindbaas van een expansion plat te krijgen op de moeilijkste graad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:55:
[...]

Slacker :)
Ik speel vanaf deze maand,voorlopig, geen WoW meer, alleen nog maar de beta tot BfA komt of de pre patch

De laatste tijd speel ik oude single player games en dat bevalt ZEER goed. Leuk om gemiste klassiekers toch te gaan spelen.
Vampire bloodlines(2004) heb ik nu uit en ben gisteren begonnen met Stalker, call of Pripyat (2010)

Online speel ik dan BfA beta en sinds een maand sporadisch Mechwarrior online.
Haha ja, shame on me! ;)

Super leuk man, om ook bezig te zijn met andere games in plaats van enkel en alleen WoW. Is wel errug lang geleden dat het met is gelukt om me te kunnen blijven focussen op een andere game dan WoW. Laatste keer is volgens mij geweest (@Kadardar) Rise of the Tomb Raider (maar dan op PC). Wat was dat ook een heerlijke game zeg! :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Kadardar schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:57:
[...]

Zijn ook Mag har orcs, dus alternate Draenor orcs ;) Dus Allied Race :)

Lore wijze zouden het shadowmoon valley orcs zijn die priests kunnen worden door hun connectie met de Void. Maar goed, je kan ook een shattered hand priest maken aangezien classes gebaseerd worden op race, niet op skin color. :P
Ik dacht dat de Allied Races gewoon dezelfde class beschikbaarheid kregen als de race waar ze op gebaseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:43:
[...]

Ik dacht dat de Allied Races gewoon dezelfde class beschikbaarheid kregen als de race waar ze op gebaseerd zijn.
Geen idee, ik heb altijd begrepen dat ze naar het ras en lore wijze bekijken of ze bepaalde classes kunnen zijn.

In het geval van afleiding van Race zou het niet kloppen, afleidend aan lore zou een mag'har orc priest kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En daarnaast: waarom zouden ze in alpha/beta bepaalde combinaties "live" zetten, als deze in de final version niet van toepassing zullen zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

RustStorm schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:07:
En daarnaast: waarom zouden ze in alpha/beta bepaalde combinaties "live" zetten, als deze in de final version niet van toepassing zullen zijn? :)
omdat ze misschien nog niet zeker weten wat er wel en niet in live komt, en ze wel alles al getest willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InflatableMouse schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:21:
[...]

omdat ze misschien nog niet zeker weten wat er wel en niet in live komt, en ze wel alles al getest willen hebben?
Dan vraag ik me alleen af: wat zouden ze willen testen als het gaat om een race/class combinatie? De animaties kunnen ze zelf toch keurig onderzoeken. Al het overige kan, lijkt mij, getest worden met combinaties die dus daadwerkelijk live gaan.

Ben niet thuis in development wereld etc, dus meer dan logisch kan ik niet nadenken op dit gebied. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Highmountains kunnen ook geen priest worden maar Taurens weer wel.
Idem voor Paladins

[ Voor 13% gewijzigd door Iusedto op 02-05-2018 14:31 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:05
Kadardar schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:40:
[...]
Vond alleen dat ik de nieuwe GCD gewoon niet korter kon verwoorden, halve informatie heeft niemand iets aan. :P
toch ben ik wel even benieuwd wat je vindt als we bijv. healers met dps vergelijken:

ik wil in ieder geval zeggen dat ik niet tegen de GCD changes ben, maar dat de gedachte erachter soms ver doorgetrokken wordt.

naar mijn inziens goede implementatie: healers.
je dikke healing cooldown / panic button zit nu ineens op de GCD.
je kan dus niet tussen het healen door "even" je tank redden. je moet kiezen: ga ik op de gewone manier door, of ben ik deze cooldown gewoon kwijt (wellicht dat het niet nodig was). hiermee kan je de beste spelers van goede spelers onderscheiden, omdat ze dingen beter kunnen incalculeren (oefening baart kunst zeggen ze wel eens).

naar mijn inziens overtrokken implementatie: dps (cooldowns)
natuurlijk wil je als dps dikke numbers zien, meters toppen etc etc.
door zaken van de GCD af te halen, kun je cooldowns stacken om in 1x die dikke burst te doen. (huidige situatie)
ik geef toe: het nadeel is dat er 1button macro's gemaakt kunnen worden, die alles activeren.
ECHTER
als je deze zaken op de GCD gaat zetten, krijg je geen betere gameplay.
ofwel A: de cooldowns moeten langer duren, zodat je ze nog steeds kan stacken, maar het blijven 1 button macro's die je gewoon een paar keer achter elkaar moet meppen om alles te activeren. dit levert alleen maar meer delay in de burst op, maar de gameplay wordt saaier: elke keer zelfde riedeltje en 5 seconden wachten tot je alles hebt geactiveerd en echt los mag.
ofwel B: de cooldowns duren niet langer, waardoor je niet meer kunt stacken. wat je dan krijgt is een gelijkmatig verdeelde cooldown usage die steeds maar een beetje doet. je doet bijv ipv 50% extra dps burst een constante 5% 'burst'. je cooldowns worden dus eigenlijk rotational en verliezen de impact (wow ik heb nu mijn cooldown gepopt, check de meters!)
beste spelers onderscheiden zich hierin nauwelijks van goede spelers, want ze kunnen hooguit 5% winnen ten opzichte van spelers die simpelweg weigeren hun cooldowns te poppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
antonvdijk schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:24:
[...]

toch ben ik wel even benieuwd wat je vindt als we bijv. healers met dps vergelijken:

ik wil in ieder geval zeggen dat ik niet tegen de GCD changes ben, maar dat de gedachte erachter soms ver doorgetrokken wordt.

naar mijn inziens goede implementatie: healers.
je dikke healing cooldown / panic button zit nu ineens op de GCD.
je kan dus niet tussen het healen door "even" je tank redden. je moet kiezen: ga ik op de gewone manier door, of ben ik deze cooldown gewoon kwijt (wellicht dat het niet nodig was). hiermee kan je de beste spelers van goede spelers onderscheiden, omdat ze dingen beter kunnen incalculeren (oefening baart kunst zeggen ze wel eens).
Tanks krijgen niet ineens onaangekondigde 90% spike damage waardoor je ze "ineens" moet redden, krijgen zij dat wel dan heb je gewoon een slechte tank (of hij is iets aan het uitproberen, maar vaak zegt de tank dat wel). Sorry. :) Als er 90% spike damage is en je moet je tank redden dan is daar vaak voorbereidings tijd voor door een mechanic heen (dus scripted).

Zelfde geld voor DPS/healers. Als zij damage krijgen staan ze ongetwijfeld ergens in om hun nummertjes hoog te houden want als ik nu beweeg verlies ik kostbare nummertjes eennnnnnnnnn dood, nu doe je helemaal niets meer. :+
naar mijn inziens overtrokken implementatie: dps (cooldowns)
natuurlijk wil je als dps dikke numbers zien, meters toppen etc etc.
door zaken van de GCD af te halen, kun je cooldowns stacken om in 1x die dikke burst te doen. (huidige situatie)
ik geef toe: het nadeel is dat er 1button macro's gemaakt kunnen worden, die alles activeren.
ECHTER
als je deze zaken op de GCD gaat zetten, krijg je geen betere gameplay.
ofwel A: de cooldowns moeten langer duren, zodat je ze nog steeds kan stacken, maar het blijven 1 button macro's die je gewoon een paar keer achter elkaar moet meppen om alles te activeren. dit levert alleen maar meer delay in de burst op, maar de gameplay wordt saaier: elke keer zelfde riedeltje en 5 seconden wachten tot je alles hebt geactiveerd en echt los mag.
ofwel B: de cooldowns duren niet langer, waardoor je niet meer kunt stacken. wat je dan krijgt is een gelijkmatig verdeelde cooldown usage die steeds maar een beetje doet. je doet bijv ipv 50% extra dps burst een constante 5% 'burst'. je cooldowns worden dus eigenlijk rotational en verliezen de impact (wow ik heb nu mijn cooldown gepopt, check de meters!)
beste spelers onderscheiden zich hierin nauwelijks van goede spelers, want ze kunnen hooguit 5% winnen ten opzichte van spelers die simpelweg weigeren hun cooldowns te poppen.
Het is leuk om als class boven aan te staan ja, maar als dat het enige is waar je het voor doet dan vraag ik me eigen af wat je in een raid groep doet. Raid content is bedoeld als groep wijze en draait niet alleen maar om nummers. Het hangt van teamwork af, zo kan de eene iets dispellen wat de ander niet kan. Heeft de andere een heal tussendoor om zichzelf of iemand anders te redden. Bubble van een paladin om damage te op te vangen of totaal geen damage te krijgen. Het zijn allemaal kleine dingen die je DPS omlaag halen maar alleen hoge nummertjes maken je niet per definitie een goede raider. Ik heb liever iemand die 100k opoffert om iemand levend te houden dan dat ik me DPS kwijt ben en iemand nog steeds 1200k dps minder doet dan als de ander levend was gebleven. Dit onderscheid een speler van goed of slecht in een raid. Niet ze DPS. :)

Minder burst inderdaad, geen 1 shot macros, geen blow al je cooldowns macros met 1 knop (tenzij je de delay gebruikt en je macro langzaam het werk laat doen). Gelukkig heb je op een raid fight meerdere keren de tijd om je cooldowns poppen, dus die constante 5% verschil kan per cooldown rotatie nog eens oplopen naar 20%. Als je dat niet doet... dan zit in je in LFR (daar zou ik al helemaal niet vele verwachten) of het wordt tijd de andere persoon eens te leren hoe ze CD's moeten poppen in het belang van de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

RustStorm schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:28:
[...]

Dan vraag ik me alleen af: wat zouden ze willen testen als het gaat om een race/class combinatie? De animaties kunnen ze zelf toch keurig onderzoeken. Al het overige kan, lijkt mij, getest worden met combinaties die dus daadwerkelijk live gaan.

Ben niet thuis in development wereld etc, dus meer dan logisch kan ik niet nadenken op dit gebied. ;)
Omdat ze speciale racials krijgen die beinvloeden de class waarmee ze gecombineerd kunnen worden? Door die infomatie vooraf te verzamelen kunnen ze dat analyseren om te voorkomen dat er geen grote onbalans onstaat door een onverwachte combinatie van zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InflatableMouse schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:38:
[...]

Omdat ze speciale racials krijgen die beinvloeden de class waarmee ze gecombineerd kunnen worden? Door die infomatie vooraf te verzamelen kunnen ze dat analyseren om te voorkomen dat er geen grote onbalans onstaat door een onverwachte combinatie van zaken?
Blizzard heeft al aangegeven dat racials die imbalance veroorzaken vaak verwaarloosbaar is. Als het echt de spuigaten uitloopt doen ze er iets aan maar over het algemeen doen ze er toch niets mee.

Je kunt een racial niet finetunen want per class heeft crit bijv. meer waarde dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Kadardar schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:09:
[...]

Blizzard heeft al aangegeven dat racials die imbalance veroorzaken vaak verwaarloosbaar is. Als het echt de spuigaten uitloopt doen ze er iets aan maar over het algemeen doen ze er toch niets mee.

Je kunt een racial niet finetunen want per class heeft crit bijv. meer waarde dan de andere.
Tuurlijk daar heb je helemaal gelijk in, maar dan nog zullen ze niets live gooien zonder het te testen, dat was eigenlijk mijn punt. Ze hebben toch nieuwe racials bedacht die uniek zijn en dat moet toch echt goed getest zijn. Het gaat denk ik dan ook niet om echte finetuning, maar meer om dingen die echt niet kunnen die gewoon niet voorzien zijn, extreme situaties met stacks, buffs, etc.

Denk ik dan teminste hoor, ik weet het natuurlijk ook niet precies hoe het in z'n werk gaat :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 17:23
Ashrah schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:09:
Gisteren 1e avond op Argus Mythic, 53 wipes in 3 uur :p was een " interessante" avond zo. Positioning van de Cone en Cirkels bleek voor veel mensen toch lastig :)

Zou leuk zijn om voor het eerst sinds Wotlk weer de Eindbaas van een expansion plat te krijgen op de moeilijkste graad.
Succes! Moet zeker lukken met de tijd die je nog hebt! Als je vragen krijgt mag je altijd een ping sturen hier.
Dat kan na de GCD change ook met castsequence macro's.

Wat het hele GCD debacel betreft is het voor mij het belangrijkst dat zaken zoals Bloodlust/Heroism niet op de GCD komen, ik kan het gezeik mij nu al inbeelden in onze guild over wie er een GCD moet opgeven om Hero in te drukken, vooral als het niet aan het begin van een encounter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Iusedto schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 08:04:
[...]
Redelijke AOE.
Zelf gebruik ik Dark Void (talent) en dan Mind Sear. Werkt afdoende.
We missen nog een lvl 90 talent dus er kan nog wat veranderen.
Ik vroeg het namelijk omdat ik maar heel weinig mensen hoor over priests. Meeste gaan toch voor mage/hunter/warlock vanwege hoge DPS. Goed gespeeld kan een shadowpriest zeer goed meekomen, maar is harder werken dan sommige andere classes. Ik speel als main mijn priest al vanaf vanilla en zal mijn main blijven totdat ik ooit wow in de wilgen hang.

Gisteren was onze raidnight, denk niet dat we deze expension nog gaan raiden. Welgeteld 4 spelers online en mijn mede-healer heeft al aangegeven op een raid-break te gaan. Dus gingen we van onze MT zijn alt-tankje maar eens door M+ boosten. Hij was iets van ilvl 920. Elke keer 3-chest maar upper Karazan was mijn nemesis. Met 6min op de timer M+17 bij eindboss maar kon de mensen niet meer ophouden.

Grievious deed in de transportion orbs geen damage maar stacks lopen wel op. Op de 3de boot dus 4 mensen met 5 stacks en was voor mij niet meer te healen. Vooral niet omdat je moet rushen naar de boss om te interrupten, dodgen van de beam en 5 stacks op 4 mensen zien weg te healen. Daarna maar een COS16+ gedaan binnen de tijd en toen vondt ik het wel gezegend.

Grievious is voor mij wel de meest gehate debuff in mythics, de andere kan ik allemaal wel handelen maar deze is wel pijnlijk. Vooral als mensen ook nog onnodige damage gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 19:04
Ik ben gisteren bezig geweest met de Glory of the Ulduar Raider (25 player) achievement. Alles gelukt op één na. Moet ik nou tot volgende week woensdag wachten totdat de Raids weer gereset zijn? Of kan ik deze enkele achievement doen met een andere Toon? Wordt deze dan als account wide meegeteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryan_ schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:57:
Ik ben gisteren bezig geweest met de Glory of the Ulduar Raider (25 player) achievement. Alles gelukt op één na. Moet ik nou tot volgende week woensdag wachten totdat de Raids weer gereset zijn? Of kan ik deze enkele achievement doen met een andere Toon? Wordt deze dan als account wide meegeteld?
Aangezien Glory account wide progress is zou het op een andere moeten kunnen. Beste is om even te checken of je alle progress stappen hebt op die andere char. Als het zo is dan kun je daar snel een run mee doen. Zo niet, dan weet je voldoende. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sabriel
Ryan_ schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:57:
Wat wel belangrijk om te weten is met achievements en account-wide is dat je in Wow zelf alle achievement points ziet, echter in bijvoorbeeld armory alleen de achievements die je met het betreffende character hebt gehaald. Zo heb ik zelf dus een verschil van 1100 punten tussen armory en mijn werkelijke achievement points op mijn priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin langzaam aan wel een beetje moe te worden van WoW. Alhoewel ik nog genoeg doelen heb maar allemaal neerkomen op levellen van alts ook niet echt bepaald leuk meer is. Denk dat ik het lekker hou op me druid max krijgen en gearen. Daarna hebben de chars (die ik wel max wou hebben) eigenlijk gewoon pech want die gaan eind deze expansion dat niet halen. Wellicht is BfA weer een betere tijd voor ze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
Kadardar schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:38:
Ik begin langzaam aan wel een beetje moe te worden van WoW. Alhoewel ik nog genoeg doelen heb maar allemaal neerkomen op levellen van alts ook niet echt bepaald leuk meer is. Denk dat ik het lekker hou op me druid max krijgen en gearen. Daarna hebben de chars (die ik wel max wou hebben) eigenlijk gewoon pech want die gaan eind deze expansion dat niet halen. Wellicht is BfA weer een betere tijd voor ze. :)
Ik zou gewoon lekker doen waar je zin in heb, en niet jezelf forceren omdat BFA komt. Kom je snel aan een burnout en dat is niet de bedoeling.

We spelen dit spel voor vermaak niet nog een last xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loki53221 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 17:45:
[...]

Ik zou gewoon lekker doen waar je zin in heb, en niet jezelf forceren omdat BFA komt. Kom je snel aan een burnout en dat is niet de bedoeling.

We spelen dit spel voor vermaak niet nog een last xD
True, probleem voor me druid is dat ik het wil mainen. Kan hoogstens me level 110 transferren + change maar om van 86 naar 110 te gaan voor 55 euro... gaat me iets te ver eigenlijk. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: http://www.warcraftmounts.com/images/skins/infernalmount_red.jpg

Hellfire Infernal gescoord, ik ben een blij man :9~

Overigens zelf ook wel weer iets teveel WoW gedaan lately dus ff proberen wat rustiger aan te doen nu. Gear nog wat altjes en probeer wat laatste chars naar 110 te schoppen, dan mag BFA van mij ook wel komen inderdaad. Ondertussen ook nog wat gold binnenharken d.m.v. order hall missies, helemaal prima.

Maar de zoektocht naar een main duurt voort.. :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kadardar schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 18:49:
[...]

True, probleem voor me druid is dat ik het wil mainen. Kan hoogstens me level 110 transferren + change maar om van 86 naar 110 te gaan voor 55 euro... gaat me iets te ver eigenlijk. :P
Die levels heb je zo bij elkaar joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 15:23:
[...]

Die levels heb je zo bij elkaar joh
Klopt, heb het ook maar niet gedaan. :) Heb laatste tijd wat minder tijd gehad even maar bijna level 90 nu :) Dus zolang zou het niet meer duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Kadardar schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:38:
Het spel heeft ook zijn langste tijd gehad. 3 miljoen spelers wereldwijd dus kans is groot dat er in Europa nog maar 500.000 a 600.000 spelers over zijn (misschien wel minder). Ooit waren dit er 5 miljoen. Tijd voor een goede nieuwe MMORPG, maar het genre is niet hip momenteel, shooters zijn hip. Het zou mij niets verbazen als het spel in de toekomst free-to-play word. Beetje zoals alle concurrenten.

[ Voor 11% gewijzigd door FitzChevalric. op 06-05-2018 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FitzChevalric. schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:01:
[...]

Het spel heeft ook zijn langste tijd gehad. 3 miljoen spelers wereldwijd dus kans is groot dat er in Europa nog maar 500.000 a 600.000 spelers over zijn (misschien wel minder). Ooit waren dit er 5 miljoen. Tijd voor een goede nieuwe MMORPG, maar het genre is niet hip momenteel, shooters zijn hip. Het zou mij niets verbazen als het spel in de toekomst free-to-play word. Beetje zoals alle concurrenten.
Ach elke game komt en gaat uiteindelijk. WoW is alleen wel de langste MMORPG die staande houd met zijn P2P. Wellicht dat FFXIV ondertussen de enige is die qua schaal van de game mee kan komen met WoW. Rest eindigt toch wel vaak in de doofpot (kennen we Aion, Rift, RF Online en Tera nog? Stuk voor stuk "WoW Killers" in hun tijd). Om te denken dat de wereld zou eindigen met WoW... vast niet maarja laten we het beste eruit halen zolang het kan.

Dadelijk met de nieuwe expansion schiet het wel weer even naar boven, hopelijk blijven er dan ook weer wat mensen plakken voor een tijdje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 11:05
Vandaag de "For the Children" achievement afgemaakt :) :D.
En daarbij automatisch "Whats a Long, Strange Trip It's Been" behaalt :).

WoW ach

Deze stond samen als met "The Loremaster" op het lijstje die ik wilde behalen met me WoW carriere 8)7 :P .
Nu weer een nieuwe doel verzinnen qua achievement.

[ Voor 17% gewijzigd door 88Gamer88 op 06-05-2018 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
Ik ben sinds Cataclysm gestopt omdat ik eigenlijk maar een maandje per expansion speelde en dan weer stopte. En nog steeds heb ik de neiging met een nieuwe expansion weer te beginnen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foxhound83 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:43:
Ik ben sinds Cataclysm gestopt omdat ik eigenlijk maar een maandje per expansion speelde en dan weer stopte. En nog steeds heb ik de neiging met een nieuwe expansion weer te beginnen. :D
Nou, dan ga je toch weer spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:32
Zelf heb ik dat ook na elke expansion na een paar maanden stoppen en dan toch weer zin krijgen om de nieuwe expansion te halen. Beta access voor BfA krijgen als je account al weer bijna 2 maanden inactive is helpt ook niet echt :p

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FitzChevalric. schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:01:
[...]

Het spel heeft ook zijn langste tijd gehad. 3 miljoen spelers wereldwijd dus kans is groot dat er in Europa nog maar 500.000 a 600.000 spelers over zijn (misschien wel minder).
Bron :?

Want uit de 2018 Q1 kwartaal resultaten van Blizzard waren er 38 million MAUsC (Monthly Active Users). Sure, dat is incl. Overwatch, HS, SC(2) en HoTS, maar verdere details dan dat zijn er niet dus 3M WoW spelers is natte vinger werk.

Verder:
World of Warcraft® over-performed versus the prior expansion at this point in time, with higher engagement sequentially and strong community participation with in-game purchases. Preorders for the upcoming expansion, Battle for Azeroth™, are ahead of plan.
Dus van een decline t.o.v. WoD is geen sprake, in tegendeel.

[ Voor 52% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-05-2018 06:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Die invasions zijn wel echt super nice om alts te levellen zeg _O_ Heb echt de puf niet om nog 5 lvl 100's door alle Legion zones te schoppen dus doe nu gewoon steeds tijdens een invasion ff de WQ's. Pak je steeds minimaal 1 level en zo level je alles mooi tegelijk.

Had ik eerder moeten doen maar beetje lui geweest (zelfs daarvoor te lui :') )

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apple schreef op maandag 7 mei 2018 @ 08:57:
Die invasions zijn wel echt super nice om alts te levellen zeg _O_ Heb echt de puf niet om nog 5 lvl 100's door alle Legion zones te schoppen dus doe nu gewoon steeds tijdens een invasion ff de WQ's. Pak je steeds minimaal 1 level en zo level je alles mooi tegelijk.

Had ik eerder moeten doen maar beetje lui geweest (zelfs daarvoor te lui :') )
Beetje afhankelijk van de class maar toen ik dat deed liep ik dus vast na een tijdje door gear gebrek. Vooral Melees ga je dit snel in merken. Classes zoals Hunter en Warlock redden het wel door hun pet. :) Andere ranged zouden vast ook wel heel erg ver komen met een beetje kiten.

Als ik in de 100 zone kom focus ik vooral ook op invasions maar zodra ik klaar ben duik me zone terug in voor de gear. Heirlooms brengen je enkelt maar zover helaas. Want uit die invasions krijg je eigenlijk helemaal niets op wat EXP na.

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 07-05-2018 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kadardar schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:01:
[...]

Beetje afhankelijk van de class maar toen ik dat deed liep ik dus vast na een tijdje door gear gebrek. Vooral Melees ga je dit snel in merken. Classes zoals Hunter en Warlock redden het wel door hun pet. :) Andere ranged zouden vast ook wel heel erg ver komen met een beetje kiten.

Als ik in de 100 zone kom focus ik vooral ook op invasions maar zodra ik klaar ben duik me zone terug in voor de gear. Heirlooms brengen je enkelt maar zover helaas. Want uit die invasions krijg je eigenlijk helemaal niets op wat EXP na.
Op level 110 bedoel je dan? Want de invasions zelf doe ik gewoon met WQ group finder. En op level 110 heb ik voor vrijwel al m'n alts wel 880 tokens klaarliggen (op relic/ringen etc na maar die kan ik wel snel fixen).

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apple schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:02:
[...]

Op level 110 bedoel je dan? Want de invasions zelf doe ik gewoon met WQ group finder. En op level 110 heb ik voor vrijwel al m'n alts wel 880 tokens klaarliggen (op relic/ringen etc na maar die kan ik wel snel fixen).
Ah ja dat is ook nog wat natuurlijk. Ik ben grootste deel een lone wolf tijdens het levelen. :+ Vind het fijn om te weten dat ik normale quest mobs gewoon aankan (de invasion bosses zoek ik wel een groep voor want dat is niet te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Ik kan geen keuze maken welke class ik nu wil gaan level. Speel ik 2 levels en dan wil ik een andere class proberen. 8)7

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Desutoroiya schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:32:
Ik kan geen keuze maken welke class ik nu wil gaan level. Speel ik 2 levels en dan wil ik een andere class proberen. 8)7
Kijk vooral wat je wilt doen.
Tank
Healer
MDPS
RDPS

Daarnaast wil je een class met een offspec? (voor Tank en healer gaat dat niet helemaal op natuurlijk). Zo kun je alles langzaam wegvinken en hou je er 2 of 3 over. :) Dan is het alleen nog maar een kwestie van de leukste pakken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Kaap schreef op maandag 7 mei 2018 @ 06:00:
[...]

Bron :?

Want uit de 2018 Q1 kwartaal resultaten van Blizzard waren er 38 million MAUsC (Monthly Active Users). Sure, dat is incl. Overwatch, HS, SC(2) en HoTS, maar verdere details dan dat zijn er niet dus 3M WoW spelers is natte vinger werk.
@FitzChevalric.
Ik ben ook wel benieuwd naar een bron ja, volgens mij is dit namelijk echt uit de lucht gegrepen. Als je naar schattingen gaat kijken die gedaan worden op verschillende websites ligt dit eerder rond de 5/6 miljoen. Echt harde cijfers zijn hier alleen niet meer over, aangezien Blizzard gestopt is met deze publiceren.

Daarnaast heb ik weleens begrepen dat als - mocht het ooit zover komen - WoW nog maar tussen de 600k en 1 miljoen subs heeft het nog steeds een groot publiek heeft voor MMO normen en het rendabel zal zijn.

Natuurlijk zal de dag des oordeels ook ooit voor WoW komen, maar tegen die tijd zijn velen van ons er zelfs mee gestopt denk ik. Of we er echt iets van gaan merken, betwijfel het. Voorlopig gaan Blizzard nog wel wat expansies door toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Kadardar schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:37:
[...]

Kijk vooral wat je wilt doen.
Tank
Healer
MDPS
RDPS

Daarnaast wil je een class met een offspec? (voor Tank en healer gaat dat niet helemaal op natuurlijk). Zo kun je alles langzaam wegvinken en hou je er 2 of 3 over. :) Dan is het alleen nog maar een kwestie van de leukste pakken. :P
Heb net melee geleveld, dus denk dat ik voor range ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn246
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 20:45
Desutoroiya schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:32:
Misschien is het een idee om voor iedere class de Class Trial te doen? Dan kun je op level 100 met de class spelen en kijken welke je het leukst vindt. Dan heb je een idee waar je tijdens het levelen naartoe werkt. Dit werkt voor mij altijd wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Desutoroiya schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:12:
[...]

Heb net melee geleveld, dus denk dat ik voor range ga.
Maar zoek je nu gewoon een alt of een nieuwe main?
In geval van alt:
in feite zou alles volstaan waar jijzelf behoefte naar hebt, probeer even door te bijten door een paar levels en je zou merken dat de wil om naar een andere char te gaan vanzelf verdwijnt.

In geval van main:
Wat is het probleem ermee? Lage DPS? Saaie rotate? Snel dood? Allemaal redenen om te twijfelen maar 2 van de 3 ga je niet oplossen met een nieuwe class namelijk.:)

[ Voor 23% gewijzigd door Kadardar op 07-05-2018 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Kadardar schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:59:
[...]

Maar zoek je nu gewoon een alt of een nieuwe main?
In geval van alt:
in feite zou alles volstaan waar jijzelf behoefte naar hebt, probeer even door te bijten door een paar levels en je zou merken dat de wil om naar een andere char te gaan vanzelf verdwijnt.

In geval van main:
Wat is het probleem ermee? Lage DPS? Saaie rotate? Snel dood? Allemaal redenen om te twijfelen maar 2 van de 3 ga je niet oplossen met een nieuwe class namelijk.:)
Gewoon een alt er naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm ja, dan zou ik gewoon kijken welke ranged je leuk lijkt, zoals al voorgesteld door @Martijn246 wellicht class trials doen om te beslissen. Dan heb je in ieder geval een idee hoe de class speelt op hogere levels. Kan je je de moeite besparen van 1 of 20 naar 100 om erachter te komen dat je het niet leuk vind spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 17:48
Kadardar schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:01:
[...]
Per toeval ben ik een DH aan het levellen op Draenor en heb ik vandaag voor de eerste keer een invasion gedaan, ik ging van level 101 naar 102. Ik heb gemerkt dat de heirlooms eigenlijk niet zo goed meer zijn. Met redelijk wat moeite kreeg ik gewone mobs wel neer, maar de 'boss' mobs kon ik wel vergeten. Gelukkig liep er wel wat volk rond waardoor ik op de duur alleen nog maar moest taggen om iets neer te krijgen.

Ik meen me te herinneren dat ik zonder heirlooms eigenlijk ook wel een level per invasion bij elkaar kon schrapen (voor mijn break x maanden geleden). Op deze manier dragen ze niet veel meer bij jammer genoeg.
Buiten de XP kreeg ik wel nog wat AP waardoor ik mijn warblades toch al 3 keer kon upgraden, wooptidoo :)
(een AP token van ocharme 20 punten steekt nogal af tegen de tokens die ik met andere chars op oa. Argus haal ;) ).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mja voor de gear hoef je het niet te doen. Maar 1 level per invasion is voor mij prima en zo schop ik m'n niet 110's toch in een paar dagen alsnog naar 110 :P Kost ff een uurtje op 5 chars om alle WQ's te doen maar dat is nog altijd sneller dan in zones quests doen.

Iemand met beta/alpha die mij kan vertellen hoe Ret performed trouwens in BFA? Top 3 kanshebber voor main maar dan moet het nog wel een beetje speelbaar zijn :D

[ Voor 23% gewijzigd door London op 07-05-2018 20:10 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op maandag 7 mei 2018 @ 20:00:
[...]

Per toeval ben ik een DH aan het levellen op Draenor en heb ik vandaag voor de eerste keer een invasion gedaan, ik ging van level 101 naar 102. Ik heb gemerkt dat de heirlooms eigenlijk niet zo goed meer zijn. Met redelijk wat moeite kreeg ik gewone mobs wel neer, maar de 'boss' mobs kon ik wel vergeten. Gelukkig liep er wel wat volk rond waardoor ik op de duur alleen nog maar moest taggen om iets neer te krijgen.

Ik meen me te herinneren dat ik zonder heirlooms eigenlijk ook wel een level per invasion bij elkaar kon schrapen (voor mijn break x maanden geleden). Op deze manier dragen ze niet veel meer bij jammer genoeg.
Buiten de XP kreeg ik wel nog wat AP waardoor ik mijn warblades toch al 3 keer kon upgraden, wooptidoo :)
(een AP token van ocharme 20 punten steekt nogal af tegen de tokens die ik met andere chars op oa. Argus haal ;) ).
Voor je boss mobs kun je rechter muisknop op de wq doen in je quest lijstje en Find Group, krijg je misschien ook nog wat heals indien nodig. ;) Werkt tevens ook voor quests maar zoals ik al zei, gebruik ik niet. :+

Je krijgt toch wel iets meer. Ik herinner me een level (misschien een heel klein beetje meer) zonder heirlooms maar ik merk 1,5 level met heirlooms. Zijn stiekem toch nog wel een questje of 3-4 als je het op die route zou doen.

Ondertussen bijna klaar in WoD gebied. nu 99 en een half. Alle Bonus Quests (want ze heten nog geen world quests daar toch?) al gedan dus ik moet nu questen. Samen met een potion kom je daar redelijk rap doorheen hoor. Verwacht vanavond wel ergens rond de 103 te zijn. :) Had het gister al geweest als ik niet mee was gegaan met de alt run maarja... als ze al te kort komen is het ook een beetje lullig om te zeggen van zoek het maar uit, ik ga hier op gemakkie me Druid levelen. Dus Rogue heeft ook weer wat gear erbij. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Reset dag dus vanavond maar weer even Antorus LFR in. Ik ben druk bezig om de druid set varianten voor mijn gnome monk te verzamelen en heb hem bijna compleet. Ziet er geweldig uit op een gnome :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antorus LFR :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds 2 dagen me Druid max, lekker aan het rond feralen :)

Moet zeggen nu ik er een beetje mee gespeeld heb dat het nu ook al erg leuk spelen is, nieuwe main voor BfA is dus in de pocket :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heeft er wel voor gezorgd dat ik gisteren Antoran Charhound aan m'n mountlijstje kon toevoegen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Antorus LFR moet je jezelf niet al te druk over maken :P
Enige echte boss is Coven omdat men constant op de bosses zit en niet op de adds :D

Ben zelf bezig met een Paladin te levellen, daarna nog een priest/warrior/druid en dan heb ik alles wel. Zal dat wel niet halen voordat BfA komt maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:17:
Antorus LFR moet je jezelf niet al te druk over maken :P
Enige echte boss is Coven omdat men constant op de bosses zit en niet op de adds :D

Ben zelf bezig met een Paladin te levellen, daarna nog een priest/warrior/druid en dan heb ik alles wel. Zal dat wel niet halen voordat BfA komt maar toch :P
Meerdere keren gezien dat een tank op Aggramar LFR de hele raid wiped :P Maar ja het is niet heel spannend verder. De rewards ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Pfff heb wel pech op m'n Feral met leggos zeg. Deze hele week eigenlijk enkel op m'n Druid gespeeld, voornamelijk Feral en soms ff Resto in LFR. Ondertussen 918 iLvl en ff Mage Tower gefixed zodat ik ook m'n mooie kitty heb :D Dacht haal ff Guardian artifact, dus zo gezegd zo gedaan. Doe 1 emissary en had niet door dat loot nog op Guardian stond, gelijk leg voor Guardian :X

Weet dat specs gescheiden zijn als het op legs aankomt maar wel pure pech dat je vol focused op 2 specs en dan ff een andere spec doet en gelijk een leg krijgt. Ach ja, RNG is RNG :P Maar het mag wel eens tijd worden nu, sowieso m'n Feral spec want heb al bijna AP 72..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Apple schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 08:23:
Pfff heb wel pech op m'n Feral met leggos zeg. Deze hele week eigenlijk enkel op m'n Druid gespeeld, voornamelijk Feral en soms ff Resto in LFR. Ondertussen 918 iLvl en ff Mage Tower gefixed zodat ik ook m'n mooie kitty heb :D Dacht haal ff Guardian artifact, dus zo gezegd zo gedaan. Doe 1 emissary en had niet door dat loot nog op Guardian stond, gelijk leg voor Guardian :X

Weet dat specs gescheiden zijn als het op legs aankomt maar wel pure pech dat je vol focused op 2 specs en dan ff een andere spec doet en gelijk een leg krijgt. Ach ja, RNG is RNG :P Maar het mag wel eens tijd worden nu, sowieso m'n Feral spec want heb al bijna AP 72..
Ik zal het nog sterker zeggen, afgelopen dinsdag met 1 van mn alts die geleveld is dmv invasions mee geweest in een social Antorus run van onze guild, meteen een legendary binnen... Terwijl ie op 110 amper een dungeon gezien heeft, op de noodzakelijke na voor de class/orderhall questlines. Op mn andere hunter die ik naast mn main veel meer speel staat de teller nog op 0. Ook op mn main komen de legendaries maar niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik speel op een US server en ik ken het fenomeen. Ik ben een alt-a-holic and ik heb in korte tijd legenedaries gekregen op verschillende alts die er al 1 of meer hadden, maar de alts waar ik aan het farmen was met rep chests hopene dop een legendary, daar kreeg ik er niet een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-09 12:30
Apple schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 08:23:

Heb je tips voor die mage tower? Heb van de week een paar keer geprobeert ilvl 912 maar kom er echt niet door.
Wil graag die looks hebben maar ik raid enzo niet dus heb de controls eigenlijk niet echt onder controle, ik vind solo spelen en farmen leuker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Mew
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-08-2023
Na weken proberen een beetje groep te vinden is het toch eindelijk gelukt.
Eindelijk de Curve binnen!

Nu een beetje M+ score verhogen en hopelijk Mythic Antorus doen!

[Wow - Ignodil - Aerie Peak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben aan het proberen om nog zo veel mogelijk gnomes level 110 te krijgen voordat de BfA er is. Op dit moment 98 met m'n (frost) DK, maar ik moet zeggen dat ie het op sommige moment best wel moeilijk heeft in WoD. Geen idee hoe dat komt. Volgens mij kan ik nu wel m'n artifact wapen(s) gaan halen, dus misschien dat maar eens doen. Wellicht heeft dat tot op zekere hoogte wel invloed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-09 12:52
kelly89 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:26:
[...]

Heb je tips voor die mage tower? Heb van de week een paar keer geprobeert ilvl 912 maar kom er echt niet door.
Wil graag die looks hebben maar ik raid enzo niet dus heb de controls eigenlijk niet echt onder controle, ik vind solo spelen en farmen leuker
Voor Feral?

Cds wanneer het gevecht start;

zorg ervoor dat alle bleeds up zijn wanneer ze 90-95 energy heeft en zorg voor 5combo point wanneer het schild up is (100energy).

Brutal slash de adds.

Wordt niet geraakt door die stenen.

Pak de Balance talent voor extra range (helpt erg voor de adds)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
RustStorm schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:08:
Ben aan het proberen om nog zo veel mogelijk gnomes level 110 te krijgen voordat de BfA er is. Op dit moment 98 met m'n (frost) DK, maar ik moet zeggen dat ie het op sommige moment best wel moeilijk heeft in WoD. Geen idee hoe dat komt. Volgens mij kan ik nu wel m'n artifact wapen(s) gaan halen, dus misschien dat maar eens doen. Wellicht heeft dat tot op zekere hoogte wel invloed. :)
Als je hulp nodig hebt ik heb altijd wel een gnome voor assistentie klaar staan.
Gnome Care, because we care!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondertussen me Feral op ilvl 921 gekregen. Heel veel geluk gehad met onze social run dat er 2 andere druids mee waren en de eene na de andere tier set dropte (3 over de hele run). Vandaag kan ik me 2de legendary aantrekken en zou ik vast wel ergens rond de 925 komen.

Neem gelijk de mage tower tips van hierboven mee, moet eerlijk bekennen dat ik zover 0 onderzoek heb gedaan dus wellicht dat het super makkelijk is, wil die skin wel hebben voor BfA komt tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
ik zit te denken om nu weer ff te beginnen en dan direct de uitbreiding aan te schaffen.
Zijn er nu bepaalde classes heel erg nodig? denk aan healers/tanks etc?

En ik hoorde dat professions niet heel veel voorstellen en je er weinig mee kan doen. Is dat ook zo? of zijn er professions die toch wel superhandig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
beebie121 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:45:
ik zit te denken om nu weer ff te beginnen en dan direct de uitbreiding aan te schaffen.
Zijn er nu bepaalde classes heel erg nodig? denk aan healers/tanks etc?

En ik hoorde dat professions niet heel veel voorstellen en je er weinig mee kan doen. Is dat ook zo? of zijn er professions die toch wel superhandig zijn.
We zitten letterlijk aan het einde van de expansion. Of er echt een benodigde class / profession is is wel per guild afhankelijk.

Beste wat ik aan zou kunnen raden is ga online, check trade chat voor een guild die je aanspreekt en vraag wat zijn nodig hebben. Wellicht dat je op die manier mee kan lopen met ze.

Professions als Alchemy en Inscription zijn momenteel nog steeds nodig. Reden hiervoor is flasks/potions en voor inscription de runes. Echter voordat je alles geupgrade hebt ben ik bang dat je al te laat bent tenzij je echt nog uren kan maken. Wellicht heeft het dan nog 3-4 weken zin maar daarna verwacht ik toch wel 80% van de guilds hun breaks hebben tot BfA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
Kadardar schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:36:
[...]

We zitten letterlijk aan het einde van de expansion. Of er echt een benodigde class / profession is is wel per guild afhankelijk.

Beste wat ik aan zou kunnen raden is ga online, check trade chat voor een guild die je aanspreekt en vraag wat zijn nodig hebben. Wellicht dat je op die manier mee kan lopen met ze.

Professions als Alchemy en Inscription zijn momenteel nog steeds nodig. Reden hiervoor is flasks/potions en voor inscription de runes. Echter voordat je alles geupgrade hebt ben ik bang dat je al te laat bent tenzij je echt nog uren kan maken. Wellicht heeft het dan nog 3-4 weken zin maar daarna verwacht ik toch wel 80% van de guilds hun breaks hebben tot BfA.
ik snap dat we aan het eind zitten. maar ik kan, als ik BFA betsel ook een class tot boosten en dan heb ik direct de hoogste profession? Dat is een beetje mn plan zeg maar.
Maar alchemy is dus nog steeds wel "nodig". In hoeverre professions nog nodig zijn.

bedankt voor je antwoord

Acties:
  • +1 Henk 'm!
beebie121 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:13:
[...]

ik snap dat we aan het eind zitten. maar ik kan, als ik BFA betsel ook een class tot boosten en dan heb ik direct de hoogste profession? Dat is een beetje mn plan zeg maar.
Maar alchemy is dus nog steeds wel "nodig". In hoeverre professions nog nodig zijn.

bedankt voor je antwoord
Als je character level 60 of hoger is en de boost gebruikt gaan je professions mee naar max level. Echter heeft Legion een extra upgrade systeem ingebouwd waardoor je minder mats moet gebruiken om iets te maken. Dit gebeurd door het gewoon te maken (over het algemeen, zijn er ook een paar waar je voor moet questen. Zoek even een guide op zodat je het zeker weet). Maar voordat je level 3 haalt kan je zomaar 500 of meer flasks of 1 a 2 weken verder zijn voordat je level 3 en meeste winst maakt, aangezien het einde van de expansion is verkopen de meeste flasks tegen de rand van de kosten van mats waardoor je nog maar een beetje winst gaat maken. Met een beetje maak je gewoon verlies op elke flask/potion die je maakt met uizondering van Potion of prolonged power maar daar moet je weer Seeds voor hebben die je kan krijgen van gatheren zelf.

In het kort elke professions is nodig op zijn eigen manier. Echter zijn sommige professions die armor maken op latere tijden gewoon niet meer nodig door de catch up mechanics die blizz maakt zoals meer kans op legendaries of items die je kunt kopen met veiled argunite dat je kan grinden op Argus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-12-2021
Welke class/spec gaan jullie spelen in de nieuwe patch?
Ik zit te denken om Warrior (fury of arms) te gaan spelen.

Heb echter net WoW gekocht. Dus ben wel een newbie. Iemand aanrader qua class/spec?:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon spelen wat je leuk vindt. Zoveel boeit het allemaal niet. Ik kan je nu aanraden om arcane mage te gaan spelen maar wie weet vind je dat helemaal niks.

Zelf ga ik in BFA resto druid rollen. Die ben ik nu aan het voorbereiden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki53221
Daniel168 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:54:

Heb echter net WoW gekocht. Dus ben wel een newbie. Iemand aanrader qua class/spec?:)
Beste Ik ben ook begonnen als fury warrior, maar ik heb wat meer classes getest d.m.v. level 100 trial Ik kwam erachter dat ik Shaman toch het leukste speel style vondt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
Oke :)

ik heb een Feral druid op 110. die is wel ok.

Mn warrior heb ik nu lvl 50. Speel nu protection, zodat ik snel in dungeons kan:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Is natuurlijk totaal afhankelijk wat je leuk vind. Het gaat moeilijk worden voor sommige een leuke spec te vinden die hun bevalt.

Ikzelf heb gekozen om Feral te gaan mainen puur omdat ik het een leuke class en spec vind maar een Rogue/DH of DK zouden ook nog door kunnen... typische de melee guy ;) Maarja als het antwoord is ik heal graag gaat dat natuurlijk moeilijk worden op 3 van de 4 classen. Dus genoeg keuze voor mij

Zou zeggen probeer eerst te kijken wat je wilt qua role, kijk daarna wat er beschikbaar is, pak eventueel de class trials om een idee bi jde class te krijgen. op Level 100 heb je in feite alle skills op je artifact na maar die kan je researchen door even te googlen artifact class en spec.

Edit:
Daniel168 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:11:
ik heb een Feral druid op 110. die is wel ok.
Wel ok? Iets wat je niet bevalt? Dan kunnen we je wellicht een advies geven wat misschien een betere keuze is of wellicht dat je het verkeerd speelt. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Kadardar op 18-05-2018 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
Kadardar schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:18:
[...]

Is natuurlijk totaal afhankelijk wat je leuk vind. Het gaat moeilijk worden voor sommige een leuke spec te vinden die hun bevalt.

Ikzelf heb gekozen om Feral te gaan mainen puur omdat ik het een leuke class en spec vind maar een Rogue/DH of DK zouden ook nog door kunnen... typische de melee guy ;) Maarja als het antwoord is ik heal graag gaat dat natuurlijk moeilijk worden op 3 van de 4 classen. Dus genoeg keuze voor mij

Zou zeggen probeer eerst te kijken wat je wilt qua role, kijk daarna wat er beschikbaar is, pak eventueel de class trials om een idee bi jde class te krijgen. op Level 100 heb je in feite alle skills op je artifact na maar die kan je researchen door even te googlen artifact class en spec.

Edit:

[...]

Wel ok? Iets wat je niet bevalt? Dan kunnen we je wellicht een advies geven wat misschien een betere keuze is of wellicht dat je het verkeerd speelt. :)
Had vooral moeite met bleeds. Ik was diablo 3 gewend dat je non stop knoppen moet rammen ipv je bleeds op target krijgen en dan wat passiever spelen.

Ook ging ik nogal vaak dood bij Argus world quests. Werd ik gejumped door teveel mobs etc. (vooral onkunde van mijzelf dus haha)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Daniel168 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:32:
[...]

Had vooral moeite met bleeds. Ik was diablo 3 gewend dat je non stop knoppen moet rammen ipv je bleeds op target krijgen en dan wat passiever spelen.

Ook ging ik nogal vaak dood bij Argus world quests. Werd ik gejumped door teveel mobs etc. (vooral onkunde van mijzelf dus haha)
Neem een dot tracker en je leven wordt een stuk makkelijker. :) Het aantal dots dat je moet bijhouden kan overwhelmend zijn (heb i kzelf last van) maar zo dot tracker lost echt een erg berg op. Gebruik zelf WeakAuras maar ik geloof dat er ook addons zijn specifiek voor Rogues en ferals en stuk makkelijker op te zetten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

@Daniel168 : Het mooie van Druid is dat je ook nog een beertje kan worden(guardian) om te tanken. Een boom kan worden om te healen en maankip kan worden voor ranged dps. Meest gevarieerde class in de game. Plus 1 knop indrukken en direct mounten en 100%/280%/310% speed hebben :D Ik main zelf een beer en heb er 2(1 worgen 1 koe).

Feral is inderdaad wel een spec waar je DoTs in de gaten moeten houden en dat kan best stresvol zijn als je optimale rotatie wil. Wel een hele leuke spec though en met de veranderingen in BfA waar je altijd mangle hebt in beer vorm ongeacht je spec kan je soms nog dingen overleven door even een beertje te worden en paar mangles er tegen aan te gooien.

Maar ik zou vooral doen wat @loki53221 hierboven aangeeft. Doe de class trials. Die geven best een goed beeld van elke class. Zo kom je snel achter wat je wel en niet leuk vind.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Balance is gered gelukkig. Praise be devs _O_

http://www.wowhead.com/ne...eroth-feedback-for-may-17

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 14:00
Pff na 300 give or take persoonlijke pulls en 400 guild builds (give or take) eindelijk Argus mythic down! Hadden hem al in P3 pre nerf, het duurde alleen langer dan verwacht om hem toch over de streep te duwen, veel persoonlijk fouten is funest erop, maar eindelijk.. https://imgur.com/dxlZn6F

Edit:

kill vid :) En ja 2x dood gegaan :( Eerst is niet erg ivm boss % maar die tweede was avoidable.. maar ja, kon wel paar stacks van Titan powah pakken. YouTube: Mythic Argus the Unmaker, Defeated!

[ Voor 29% gewijzigd door JinShepard op 22-05-2018 11:29 ]

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog niet helemaal uit.... Voorkeur is een healer en dan gaat het tussen Resto Druid, MW Monk of Resto Shaman.

Als het een DPS class wordt dan waarschijnlijk Rogue of Arms Warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Laatst online: 22:37
Ik ben er ook weer aan begonnen. Met de opening van Argus en WQs is het makkelijker om mijn gear omhoog te krijgen.

Ik vraag me wel af wat ilvl 970 nog zitten te doen in Emerald Dream LFR? Is daar een reden voor? De gear lijkt nu niet echt te schalen naar zo'n hoog niveau.

Ik heb ook Antorus LFR gedaan en da's toch de een van de weinige waar de raid chat werd gebruikt, om te flamen (uiteraard was de luidste stem ook de persoon die de strats helemaal niet kende en zelf vroeg stierf :/)... Normaal is LFR een ietwat makke bedoening op autopilot, ik had geen zin meer om andere wings te verkennen, later in de week hopelijk beter!

Oh ja: ik zoek nog een social guild voor een ilvl 894 warlock op Bronzebeard en een hunter (eind deze week geleveld) op Aszune. Enige suggesties? Die LFG requests vliegen zo te zien naar nergens :(

[ Voor 13% gewijzigd door algalid op 23-05-2018 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

algalid schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:10:
Ik ben er ook weer aan begonnen. Met de opening van Argus en WQs is het makkelijker om mijn gear omhoog te krijgen.

Ik vraag me wel af wat ilvl 970 nog zitten te doen in Emerald Dream LFR? Is daar een reden voor? De gear lijkt nu niet echt te schalen naar zo'n hoog niveau.

Ik heb ook Antorus LFR gedaan en da's toch de een van de weinige waar de raid chat werd gebruikt, om te flamen (uiteraard was de luidste stem ook de persoon die de strats helemaal niet kende en zelf vroeg stierf :/)... Normaal is LFR een ietwat makke bedoening op autopilot, ik had geen zin meer om andere wings te verkennen, later in de week hopelijk beter!

Oh ja: ik zoek nog een social guild voor een ilvl 894 warlock op Bronzebeard en een hunter (eind deze week geleveld) op Aszune. Enige suggesties? Die LFG requests vliegen zo te zien naar nergens :(
AP/leg farmen bijv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Laatst online: 22:37
De legendaries verklaren wel veel. Jammer dat die mensen ook meestal zitten te klagen dat het niet snel genoeg gaat. Ze zitten dan ook tussen heel wat nieuwelingen. Van een lokale voetbalclub verwacht je ook geen Champions League prestaties...

Voor AP zijn WQs wss beter? Ik krijg enkel 400M badges bij die bosses, de ROI is wel laag in LFR.
Pagina: 1 ... 18 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.