@
Jaïr.exe Goed punt. Ik heb bij het intro nog een extra waarschuwing toegevoegd.
Vorige week heb ik ook wat andere toevoegingen en feedback ontvangen, ik wilde dat dit weekend verwerken, maar misschien moet de structuur even helemaal een keer op de schop. Maar dat is ook weer afhankelijk van een eventueel nieuw topic en wat daar het hoofdthema van zal zijn, dan kan de topicstart daarop worden afgestemd. Ik zal wel even kijken wat er sowieso bij kan.
@
.oisyn Offtopic zaken zijn nu inderdaad helemaal niet meer gewenst. Zal ik ook nog wel even toevoegen.
En ja, natuurlijk altijd goed om zaken vooraf af te stemmen. Aan de andere kant heb ik even doorgepakt met een bericht dat verder geen kwaad kan en dan staat het er maar alvast in afwachting van structurelere aanpassingen. Het heeft volgens mij overigens al wel enigszins geholpen.
Ik ben wel voor een nieuw topic. Maar er zal altijd een aanzienlijk gedeelte van de users hun euforie willen blijven uiten (en dat is begrijpelijk) en dat ergens gaan posten. Ik weet verder ook niet wat het doel van Tweakers is wat betreft dit soort zaken. Het lijkt mij aan de ene kant mooi dat je een platform hebt met hoge aantallen bezoekers, aan de andere kant wil je ook de kwaliteit waarborgen en betreft het een tech site, het moet dus wel aan bepaalde eisen voldoen. We moeten ook voorkomen dat we 10x per uur iemand naar een fastchat topic moeten gaan verwijzen. En persoonlijk zit ik er ook niet op te wachten om bijv. 5 verschillende extra tabs in mijn browser open te houden om 5 extra topics te volgen. Er moet dus een gulden middenweg worden gezocht.
Een aantal mogelijke thema's:
- Nieuws & ontwikkelingen (Bedrijf Y gaat coin X gebruiken, ICO's, update van Bitcoin code, nieuw Uniswap pareltje, etc.)
- Handelen & exchanges (TA's, instappen/uitstappen, gebruik verschillende ordertypen, etc.)
- Overig
En ergens hoort dan het onderwerp "koersen" bij, dat speelt voor iedereen en moet je denk ik niet in een bepaald topic willen drukken, waarbij het Overig topic waarschijnlijk het snelst zal lopen wat betreft reacties.
[Voor 65% gewijzigd door Taro op 09-01-2021 10:10]
Replace fear of the unknown with curiosity | Tesla Model Y LR | 6340 Wp zonnepanelen | Zappi V2 laadpaal | Dynamische energietarieven