Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LievenH
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 15:33
vandermark schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 12:00:
[...]

Klopt het dat die Binance niet ondersteunt? Staat niet genoemd...
Lijkt mij van wel, heb geen binance account, maar staat wel in account lijst bij tabtrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:05

DirtyBird

Praktiserend denker

ikbenrichard197 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 12:29:
[...]

same here, alleen helaas nog steeds de zelfde gare UI.
Grappig, ik vind hun UI juist heel chill. Veel beter dan, bijvoorbeeld, bittrex of poloniex. Moet wel toegeven dat je ermee moet leren omgaan, maar ze hebben dan ook uitgebreide mogelijkheden voor het plaatsen van orders.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
Jyskal schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 13:17:
[...]

Nou ik heb het ook wel even gehad met TRON. Had na de ATH van 0.28 USD, ingekocht op 0.20 USD om nog een stijging mee te pakken na de retrace. Niet dus...

Een paar uur later een 6 miljard TRX token dump en de alom bekende livestream van Mr. Sun. Daar en dan moeten verkopen maar iets te lang blijven zitten.

Hoe dan ook het probleem van Tron is de coin supply. Zonder product, zonder roadmap zullen ze echt niet geduld worden in de top 10 tussen de coins die wel allemaal wat bewezen hebben. Daarom verwacht ik ook weinig stijging voor TRX in de komende maanden want elke stijging plaatst hun veel te hoog op de marktcap ladder.

TRX @ 1USD = 3de plaats
TRX @ 0.5 USD = 5de plaats
TRX @ 0.3 USD = 6de plaats

Momenteel staan ze op de 13de plaats @ 0.11 USD. Ik het beste geval zie ik nog een stijging tot 0.15 USD wat hun net buiten de top 10 houdt. Eens er een product kan hier verandering in komen maar ik verwacht dat ze naar de toekomst toe toch een coin burn gaan doen om de waarde per TRX te doen stijgen en meer speel ruimte te geven.

Hoe dan ook. Ik ga zo mijn TRX verkopen, gelukkig dat het verlies maar 0.77% van mijn portfolio zal zijn.
Kan je doen. Misschien een deel behouden?

Ik verwacht een goede stijging.

https://medium.com/@Twent...ounterpoints-1ae14629821d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Laatst online: 29-07 20:11
speedhaste schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 12:36:
[...]

Ik ik heb veel vertrouwen in HTML coin en heb ondertussen ongeveer 75% van mijn crypto in deze coin zitten. Leuk om te zien dat er hier meer mensen zijn die mijn mening delen. Komen i.d.d. nog wat partnerships en projecten aan. Poma, maar ook het e-learing platform waar ze aanwerken is erg interessant al is dit alleen maar omdat ik beroepsmatig de IT van scholen doe en daar zeker grote mogelijkheden voor ze zie.
Wel jammer dat hun hoofden op de foto's zijn geshopt. Kijk maar eens goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Bartske schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:48:
GET is ook aan een flinke runup bezig sinds de listing op CMC. Market cap ongveer 70 miljoen USD ongeveer dus nog steeds wel een kleine speler (circulating supply 10.5M tokens).

Is echt mijn beste ico investering tot nu toe geweest :)

https://coinmarketcap.com/currencies/guts-tickets/
Waar haal jij je ICO investeringen vandaan? Ik ben op zoek naar nieuwe ICO;s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
vandermark schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:46:
[...]

Ik heb net Cryptport geprobeerd en die is gratis en erg fijn: tot 6 exchanges direct api support. Direct delta eraf gegooid, is geen doen om alles handmatig bij te houden.
Geen problemen met API key Binance? Mijne wil hij maar niet inlezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Kwam met deze opmerking ergens tegen.

If btc is flying sell your altcoins.

Ik smak de logica daar alleen niet van. Iemand die dit uit kan leggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:15

RyuuPro

That Damn Fly

assn schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:29:
[...]

Waar haal jij je ICO investeringen vandaan? Ik ben op zoek naar nieuwe ICO;s
Daar hebben we het ICO topic voor: ICO Topic

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Noedels schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:01:

Er is een idee dat als bitcoin stijgt de waarde van de altcoins daalt en omgekeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Noedels schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:01:

Zodra BTC omhoog gaat in USD waarde zakken alle alts in BTC waarde zodat ze dezelfde USD waarde houden. Hierdoor worden ook wel limit orders getriggered waardoor er nog meer verkocht wordt waardoor de koers nog harder keldert, plus dat mensen mee willen rijden op de stijging van de BTC (want die wordt meer USD waard terwijl je alts normaal gelijk zouden blijven) en er dus nog weer meer verkocht wordt zorgend voor een extra koersdaling. Verkoop je zodra BTC omhoog begint te gaan en koop je weer terug als hij stabiliseert/weer zakt dan heb je dubbele winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
mark-k schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:05:
[...]

Zodra BTC omhoog gaat in USD waarde zakken alle alts in BTC waarde zodat ze dezelfde USD waarde houden. Hierdoor worden ook wel limit orders getriggered waardoor er nog meer verkocht wordt waardoor de koers nog harder keldert, plus dat mensen mee willen rijden op de stijging van de BTC (want die wordt meer USD waard terwijl je alts normaal gelijk zouden blijven) en er dus nog weer meer verkocht wordt zorgend voor een extra koersdaling. Verkoop je zodra BTC omhoog begint te gaan en koop je weer terug als hij stabiliseert/weer zakt dan heb je dubbele winst.
Maarja je weet natuurlijk nooit wanneer hij daadwerkelijk structureel gaat stijgen. Dus dit is pure speculatie als je daar op me wilt rijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Noedels schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Maarja je weet natuurlijk nooit wanneer hij daadwerkelijk structureel gaat stijgen. Dus dit is pure speculatie als je daar op me wilt rijden.
Het is allemaal speculatie dus dat is een beetje een non-argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Ik had gister wat VEN op 47k gekocht met een snelle koersverhoging in gedachte. Helaas. Vandaag gelukkig genoeg in kunnen kopen op 36,5k om de prijs per VEN te laten zakken naar 41,8k. Nu maar weer even geduld :)

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Kan iemand verklaren waarom Po.et zo structureel aan het dalen is? Kan geen harde verklaring hiervoor vinden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Dacide schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:21:
Kan iemand verklaren waarom Po.et zo structureel aan het dalen is? Kan geen harde verklaring hiervoor vinden.
De vraag is veel kleiner dan het aanbod.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 06:41
c0ne schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:11:
Ik had gister wat VEN op 47k gekocht met een snelle koersverhoging in gedachte. Helaas. Vandaag gelukkig genoeg in kunnen kopen op 36,5k om de prijs per VEN te laten zakken naar 41,8k. Nu maar weer even geduld :)
Dat doe je goed. Vandeweek had ik een stop-limit buyorder staan op ongeveer 40k. Toen bleek dat VEN enkel steeg en ben ik (wederom) in de "fomo"-val getrapt en heb ik de order gecancelled en voor 46k (denk ik dat het was) VEN gekocht... Sindsdien weer aan het dalen en onder de 40k gekomen, wat had kunnen betekenen dat ik nu meer VEN zou hebben... Ben overwegen om m'n LTC om te zetten naar bijvoorbeeld VEN... zie daar meer stijging in komen dan in LTC dit jaar...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

RustStorm schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:25:
[...]

Dat doe je goed. Vandeweek had ik een stop-limit buyorder staan op ongeveer 40k. Toen bleek dat VEN enkel steeg en ben ik (wederom) in de "fomo"-val getrapt en heb ik de order gecancelled en voor 46k (denk ik dat het was) VEN gekocht... Sindsdien weer aan het dalen en onder de 40k gekomen, wat had kunnen betekenen dat ik nu meer VEN zou hebben... Ben overwegen om m'n LTC om te zetten naar bijvoorbeeld VEN... zie daar meer stijging in komen dan in LTC dit jaar...
Je moet er geluk mee hebben, maar door met gemiddelden te spelen kun je van een direct verlies alsnog een winst maken.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
c0ne schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:28:
[...]

Je moet er geluk mee hebben, maar door met gemiddelden te spelen kun je van een direct verlies alsnog een winst maken.
Had ook een buy order op 38K gezet vandaag en die is ook gehit zie ik net. Ben benieuwd of we weer een mooie stijging gaan meemaken (had al eerder gekocht op 28K en verkocht op 45K).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Bartske schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:48:
GET is ook aan een flinke runup bezig sinds de listing op CMC. Market cap ongveer 70 miljoen USD ongeveer dus nog steeds wel een kleine speler (circulating supply 10.5M tokens).

Is echt mijn beste ico investering tot nu toe geweest :)

https://coinmarketcap.com/currencies/guts-tickets/
[/quote

Nice, blijf jij GET gewoon Hodlen? Hopelijk komt hij straks op meer markets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:21
Ik weet neit of iemand de koersen of Kraken heeft gezien. Een aantal munten over de dag behoorlijk laag geweest. Hoop maar dat dit gewoon tijdens de updaten even is geweest en foutief is wat er aangegeven wordt. Maar bijvoorbeeld LTC 150 euro geweest, DASH onder de 700.

Ik hoop maar dat het een fout is bij de update. Anders is het effe een dikke naaistreek dat ze de openstaande orders hebben geannuleerd. Want ik had wel wat orders staan voor deze munten op een lage prijs. Heb die limit orders er maar weer ingezet zodat ik wat kan kopen als er een goede dip komt.

EDIT: overigens, mocht er iemand nog steeds dat maintenance scherm krijgen als ze kraken opzoeken, had ik op m'n mac en iphone last van. Bleek te liggen aan m;n cache, moest even leef en daarna ging het goed. Geen foutmeldingen tot nu toe. Dus update lijkt echt wel uitgehaald te hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door dangerpaki op 13-01-2018 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
Jammer dat Delta nog niet corredct is bijgewerkt voor HTML; cfm. Delta kan HTML nog niet verhandeld worden op Bleutrade, alleen de oude HTML5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:38
RmNL90 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:58:
[...]

Geen problemen met API key Binance? Mijne wil hij maar niet inlezen...
Nee, ging direct probleemloos

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwestie van tijd, komen meer platforms aan voor HTML. zal de groei goed doen.
ik hou ze lekker vast, geloof er wel in. _/-\o_
RmNL90 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:17:
Jammer dat Delta nog niet corredct is bijgewerkt voor HTML; cfm. Delta kan HTML nog niet verhandeld worden op Bleutrade, alleen de oude HTML5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirojil
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 30-08 11:42
Vers van Twitter:

$NEO partners with KPN. One of the world's biggest telecom companies (worth $12 billion). They will host a NEO full consensus node as well!

Benieuwd of dit iets met de koers doet...

Edit: Wellicht nep nieuws.. Werd geretweet via Crypto News..

[ Voor 13% gewijzigd door pirojil op 13-01-2018 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2021
Vechain daalt nog steeds hard , ik heb zo het idee dat dit komt door de verschuiving van de rebranding met 7 weken.
Ik twijfel of het wel zo'n goede investering was, een paar goede berichten over nieuwe partners ,een rijke suikeroom die een goed woordje doet, aankondiging rebranding , waren dit niet gewoon de redenen dat VEN steeg naar 7 dollar?

In de komende 7 weken kunnen er veel directe concurrenten ook met dergelijke positieve berichten komen (zonder uitstel van rebranding) want 7 weken is toch lang in de cryptomarkt.
Ook al geloof je nog zo in dit concept als coin koper uiteindelijk doe je er niet echt aan mee maar heb je gewoon geld ingelegd.
Dus als andere initiatieven nu in die tijd gaan opkomen zou het zomaar kunnen dat VEN helemaal niet meer terug komt op het niveau van de afgelopen dagen.

Te negatief gedacht?
Ik hoor graag waarom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
D-Ed schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 08:49:
Ik lees nog maar heel weinig over de app "Coinstream". Dmv API's krijg je toegang tot al je trades op 1 exchange.. Door een vriend getipt en hoort zeker hier thuis. Met de betaalde versie kun je meerdere exchanges in sync houden _/-\o_
Ik voer liever niet m’n API keys in 3rd party apps in. Zeker niet in het geval van bijvoorbeeld Kucoin waar de API key je toegang geeft tot alles, inclusief trading (read-only kan momenteel niet geconfigureerd worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Martin11 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:49:
Vechain daalt nog steeds hard , ik heb zo het idee dat dit komt door de verschuiving van de rebranding met 7 weken.

Te negatief gedacht?
Ik hoor graag waarom.
Ik heb de daling gebruikt om het aantal te verhogen en heb er nog steeds vertrouwen in. Wel heb ik afgelopen week een deel van VEN en XLM omgezet naar ADA. "Vroeger" stapte ik ineens helemaal uit een coin, tegenwoordig bouw ik dit langzaam af. Daarmee voorkom ik dat ik een overhaast besluit neem. Misschien is dat voor jou ook een optie? Welke coin zou je in plaats van VEN willen kopen? Misschien kan je nu 20% omzetten, over een paar dagen nog 20% en dan 60% laten staan tot de rebranding? Percentages natuurlijk volledig willekeurig, maar ik zou niet na een paar tegenvallende dagen direct helemaal uitstappen.
pirojil schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:43:
Vers van Twitter:

$NEO partners with KPN. One of the world's biggest telecom companies (worth $12 billion). They will host a NEO full consensus node as well!

Ik zie dat op Bittrex de prijs in de grafiek stijgt, maar, de bids/asks/lasts etc. laden niet. Dat is vaak een teken dat men los gaat :) Ik heb alleen geen idee of dit de reden is en wat de huidige waardes zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 13-01-2018 18:00 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
pirojil schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:43:
Vers van Twitter:

KPN one of the worlds biggest telecom companies ??
Okay ik dacht dat het 1 van de kleinste spelers was.

Ik hoop dat het wat voor de KPN koers doet.

Edit ..is waarschijnlijk nep nieuws

[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 13-01-2018 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 00:14
BCD rollercoaster! Iemand enig idee welke bots of whales hier achter zitten? Reddit pump&dump groep?

+550% binance, +1200% elders. WTF.

[ Voor 15% gewijzigd door Tasma op 13-01-2018 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Slux schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:58:
[...]

KPN one of the worlds biggest telecom companies ??
Okay ik dacht dat het 1 van de kleinste spelers was.

Ik hoop dat het wat voor de KPN koers doet.

Edit ..is waarschijnlijk nep nieuws
Moet haast wel want KPN is verre van de World's biggest. Dan denk je namelijk aan een AT & T. Misschien World's biggest telecom provider FROM The Netherlands...

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
Taro schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:56:
[...]

Ik heb de daling gebruikt om het aantal te verhogen en heb er nog steeds vertrouwen in. Wel heb ik afgelopen week een deel van VEN en XLM omgezet naar ADA. "Vroeger" stapte ik ineens helemaal uit een coin, tegenwoordig bouw ik dit langzaam af. Daarmee voorkom ik dat ik een overhaast besluit neem. Misschien is dat voor jou ook een optie? Welke coin zou je in plaats van VEN willen kopen? Misschien kan je nu 20% omzetten, over een paar dagen nog 20% en dan 60% laten staan tot de rebranding? Percentages natuurlijk volledig willekeurig, maar ik zou niet na een paar tegenvallende dagen direct helemaal uitstappen.
Heb er ook aan gedacht er meer bij te komen om de gemiddelde inkoopprijs te drukken maar daarvoor heb ik er al te veel.
Ik denk dat ik VEN bewaar en maar op het beste hoop.
Ik ben gewoon te laat en te hoog ingestapt en kan niet uitstappen zonder minstens 20/25% verlies te maken (op dit moment).
Dus ik kan geen kant op zit vast in VEN tot zeker op zijn minst eind februari lijkt het.
HODL zonder echte keuze:)

Momenteel lees ik me in op bestaande/opkomende merken waaronder ADA maar 70% wat ik heb is VEN.

7 weken geleden overigens was VEN bijna niks waard,geeft toch wel te denken als ze het met uitstellen met 7 weken terwijl er zoveel nieuwe bedrijven opkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Heb 500 extra VEN gehaald op 38500 sats, kwestie van tijd voordat ie weer door de 50000 gaat :)

Had ook NEO kunnen doen, ben heel erg benieuwd naar de Nederlandse nieuwsberichten over KPN, want NEO is afgezien van dat ene FD artikel nooit in het nieuws gekomen hier. Gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Nice, blijf jij GET gewoon Hodlen? Hopelijk komt hij straks op meer markets.
ík wel, in ieder geval het grootste gedeelte.
Ik ga wel een beetje verkopen zodat ik dit weer in andere ico's kan steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 00:41
Rookert25 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:55:
Heb 500 extra VEN gehaald op 38500 sats, kwestie van tijd voordat ie weer door de 50000 gaat :)

Had ook NEO kunnen doen, ben heel erg benieuwd naar de Nederlandse nieuwsberichten over KPN, want NEO is afgezien van dat ene FD artikel nooit in het nieuws gekomen hier. Gaaf.
Ik was juist blij toen ik gisteren weer "goedkoop" VEN in kon kopen op 41491 sats. Beter even kunnen wachten of sell order moeten zetten vannacht. 8)7

NEO maakt mijn verlies gelukkig goed, wil meedoen aan de GEMS ICO dus had met een restje BTC 10 NEO gekocht omdat ik gevoel had dat die ging stijgen en dat ik wat GAS mee wilde pakken. Deze is inmiddels 17% meer waard per toeval.

En m'n Electroneums doen er ook nog eens 27% bij. (had 50% order op 1367 sats staan, inmiddels weer ingekocht op 1221)

[ Voor 7% gewijzigd door Lucky0wn op 13-01-2018 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb eerder deze week al m'n TRX verkocht, wel met verlies, maar doordat ik daarna met o.a. VEN en ETH winst maakte, heb ik dat verlies al wel gecompenseerd*. Zo blij dat ik dat heb gedaan als ik nu zie dat TRX zelfs richting de 700sat zakt. Ik hoop voor de hodlers dat het nog wat wordt, maar ik heb er een hard hoofd in.

Ja, ik weet dat VEN even niet lekker gaat. APPC gaat ook al in de min. Geen beste dag dus...

[ Voor 13% gewijzigd door Grrrrrene op 13-01-2018 19:31 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:42
Grrrrrene schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:28:
Ik heb eerder deze week al m'n TRX verkocht, wel met verlies, maar doordat ik daarna met o.a. VEN en ETH winst maakte, heb ik dat verlies al wel gecompenseerd. Zo blij dat ik dat heb gedaan als ik nu zie dat TRX zelfs richting de 700sat zakt. Ik hoop voor de hodlers dat het nog wat wordt, maar ik heb er een hard hoofd in.
Bij verkopen met verlies, verlies je altijd terwijl je met HOLD nog een kans maakt op herstel.
Snel van de ene naar de andere coin hoppen kan goed uitpakken maar ook helemaal verkeerd gaan.
Een paar dagen weinig vooruitgang of zelfs een daling hoort erbij en is lang niet altijd toe te schrijven aan de coin zelf. Het biedt zelfs gelegenheid tot bijkopen omdat je natuurlijk niet gaat bijkopen als de stijgende lijn al ingezet is. Dan ben je te laat.
De adviezen HODL zijn zo gek nog niet.
Alleen daytraders doen dit niet want zij maken per dag de balans op.
Daar moet je wel de tijd en kennis voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:31
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:19:
Goedemorgen! Een paar weken terug kwam hij als eens voorbij: HTML coin, Met de samenvoeging van de HTML5coin wellicht nog steeds een goed moment om te kopen?

denk zelf dat deze munt nog een stap gaat maken dit jaar. Ook komt er op korte termijn een partnership aan..

Meer mensen ideeën over deze munt?

HTMLCOIN

@HTMLCOIN
12 jan.

#BreakingNews #htmlcoin #NewExchanges?! New & important #Blockchain partnership?! #html Blockchain rebranding?! Exciting Updates coming in the next 48 hours! #bitcoin #ethereum #cryptocurrency #altcoins #braceyourselves #fintech @htmlcoin
Ik had hem een paar weken geleden (ook)getipt. Is sinds die tijd bijna 10x zo veel waard geworden. Ik blijf ze nog een tijd vasthouden. Er is een actief team wat er aan werkt.

Het is trouwens geen samenvoeging volgens mij. Html5 heeft een upgrade gehad en is onder de naam html door gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 00:41
Ik heb eerder deze week al m'n TRX verkocht, wel met verlies, maar doordat ik daarna met o.a. VEN en ETH winst maakte, heb ik dat verlies al wel gecompenseerd*. Zo blij dat ik dat heb gedaan als ik nu zie dat TRX zelfs richting de 700sat zakt. Ik hoop voor de hodlers dat het nog wat wordt, maar ik heb er een hard hoofd in.

Ja, ik weet dat VEN even niet lekker gaat. APPC gaat ook al in de min. Geen beste dag dus...
Niet lekker? Gaat juist goed, verwacht dat de correctie vannacht nog even doorzet, en dan morgen/volgende week weer corrigeren richting de 45k sats. Duikt nu omlaag doordat een milestone 7 weken verschoven is, juist de reden van de grote stijging. Denk dat VEN geen probleem is om te holden hoor.

+ er staat een sell wall van 37BTC welke op dit moment de prijs flink drukt. Je kunt zien aan de orders dat ie ook niet echt meer dan nu wil dalen. Lijkt me iemand die plannen voor een node had, maar het vertrouwen niet meer heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door Lucky0wn op 13-01-2018 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
HoppyF schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:34:
[...]

Bij verkopen met verlies, verlies je altijd terwijl je met HOLD nog een kans maakt op herstel.
Snel van de ene naar de andere coin hoppen kan goed uitpakken maar ook helemaal verkeerd gaan.
Een paar dagen weinig vooruitgang of zelfs een daling hoort erbij en is lang niet altijd toe te schrijven aan de coin zelf. Het biedt zelfs gelegenheid tot bijkopen omdat je natuurlijk niet gaat bijkopen als de stijgende lijn al ingezet is. Dan ben je te laat.
De adviezen HODL zijn zo gek nog niet.
Alleen daytraders doen dit niet want zij maken per dag de balans op.
Daar moet je wel de tijd en kennis voor hebben.
Blijven zitten in een coin die van 1400 naar 1200 naar 1000 naar 800 naar 700 blijft zakken en waar je geen vertrouwen meer in hebt is ook niet handig. Op tijd uitstappen en je verlies beperken is dan het devies. Ik ben het met je eens dat je niet bij de eerste dip al moet uitstappen, daarom houd ik VEN wel aan, maar TRX gaat niet meer (ver) stijgen verwacht ik. Je kunt winst pakken door nu op ~700 te kopen en morgen misschien op ~800 te verkopen, maar bij HODL moet je wel vertrouwen hebben in de munt.

Je tijd verdoen met een munt die naar je verwachting nooit meer je aankoopprijs gaat halen is dom. Je kunt dan beter verkopen en iets kopen wat wel stijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 13-01-2018 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023

Hier ook de twijfel om mijn TRX te verkopen. Helaas ingekocht op 1250, toen hij lekker aan het stijgen was. Heb er gelukkig niet ontzettend veel fiat ingestoken, maar toch. Staat wel op flink verlies.

VEN twijfel ik over :)

Hetzelfde geldt voor mijn XLM. Heb dit dirtcheap ingekocht gelukkig, maar geen idee of ze nu weer richting die 6000 sats gaan...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RmNL90
Peter_Aragorn schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:02:
[...]

Hier ook de twijfel om mijn TRX te verkopen. Helaas ingekocht op 1250, toen hij lekker aan het stijgen was. Heb er gelukkig niet ontzettend veel fiat ingestoken, maar toch. Staat wel op flink verlies.

VEN twijfel ik over :)

Hetzelfde geldt voor mijn XLM. Heb dit dirtcheap ingekocht gelukkig, maar geen idee of ze nu weer richting die 6000 sats gaan...
Ik blijf sowieso nog in VEN zitten totdat WanChain gelist gaat worden. Ik sta waarschijnlijk 80% tot volledig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
RmNL90 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:12:
[...]

Ik blijf sowieso nog in VEN zitten totdat WanChain gelist gaat worden. Ik sta waarschijnlijk 80% tot volledig over.
Dat is wel een goeie. Denk alleen dat ik voor VEN inmiddels relatief laat ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 21:29
Peter_Aragorn schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:19:
[...]

Dat is wel een goeie. Denk alleen dat ik voor VEN inmiddels relatief laat ben.
Nee juist niet, dat is een munt om wat langer te houden, lijkt me eerder een goed koop/bijkoop moment nu dat hij gezakt is. Overal zijn ze positief over deze munt.

Heb zelf nu VEN,QSP,BQX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Intelcore schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:26:
[...]

Nee juist niet, dat is een munt om wat langer te houden, lijkt me eerder een goed koop/bijkoop moment nu dat hij gezakt is. Overal zijn ze positief over deze munt.

Heb zelf nu VEN,QSP,BCQ
Staan soms 300 BTC walls :o
Whales zijn lekker aan het inkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 12:14
Pierlala schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:54:
[...]

Hoe kan ik daar een deposit doen trouwens, ik kan het nergens vinden daar :?
Zit ook te zoeken hoe ik daar een deposit kan doen.
Iemand een korte tip erover toevallig?
De htmlcoin lijkt me wel wat om te proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door slommer op 13-01-2018 20:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

slommer schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:32:
[...]

https://bleutrade.com/member -> My Balances -> Coin zoeken -> + teken rechts op de betreffende regel.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
slommer schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:32:
[...]

In je persoonlijk overzicht staan er rechts wat plusjes waar je op kunt klikken per coin. Was mij ook niet duidelijk in het begin :)

Edit: spuit 11..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierlala schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:15:
[...]

ík wel, in ieder geval het grootste gedeelte.
Ik ga wel een beetje verkopen zodat ik dit weer in andere ico's kan steken.
Waar ga jij verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 12:14
Taro schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:41:
[...]

https://bleutrade.com/member -> My Balances -> Coin zoeken -> + teken rechts op de betreffende regel.
Zo makkelijk kan het inderdaad zijn ja. Nu ff ergens ETH scoren en hopen dat het misschien maandag al los gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 16:42
Grrrrrene schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:53:
[...]

Blijven zitten in een coin die van 1400 naar 1200 naar 1000 naar 800 naar 700 blijft zakken en waar je geen vertrouwen meer in hebt is ook niet handig. Op tijd uitstappen en je verlies beperken is dan het devies. Ik ben het met je eens dat je niet bij de eerste dip al moet uitstappen, daarom houd ik VEN wel aan, maar TRX gaat niet meer (ver) stijgen verwacht ik. Je kunt winst pakken door nu op ~700 te kopen en morgen misschien op ~800 te verkopen, maar bij HODL moet je wel vertrouwen hebben in de munt.

Je tijd verdoen met een munt die naar je verwachting nooit meer je aankoopprijs gaat halen is dom. Je kunt dan beter verkopen en iets kopen wat wel stijgt.
Uitstappen mèt verlies doe je alleen maar als je echt de plank volledig misgeslagen hebt en een verkeerde aankoop hebt gedaan. Die keuze moet je dus maken.
Anders gewoon blijven wachten, niet maandenlang misschien maar zeker wel een redelijke tijd.
De koeren schommelen immers flink.
Je leest vaak genoeg de verhalen van mensen die (veel) te vroeg zijn uitgestapt en spijt krijgen omdat de koers daarna flink gestegen was.
Garanties zijn er niet en een glazen bol heb ik ook niet maar ik wacht nog wel even af.
Ik verdoe mijn tijd daar niet mee want ik leer ondertussen bij zodat ik deze kennis later kan gaan gebruiken met echte investeringen. Mijn huidige pakket is erg beperkt maar bedoelt om ermee te spelen.
Als ik dit kwijt zou raken is er nog geen groot verlies dat zou anders zijn als het bv om 1000 euro of meer zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesterbeer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-12-2023
Sinds augustus 2017 in de cryptomarkt

Portfolio bestaat uit:
NEO 17%
SPHTX 15%
ETH 13%
NAS 11%
NAV 11%
BTC 7%
ZAP 6%
PAY 6%
PAY 6%
STRAT 6%
PART 2%

Overweeg om mee te doen aan de coinpoker ICO aankomende week.
Toegang tot poker is in veel landen afgelopen jaren steeds lastiger gemaakt met deze ontwikkelingen kan de markt wel eens opnieuw worden opengebroken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Binnenkort wordt wanchain gelist op een exchange (waarschijnlijk binance). Wat zijn nu goede tips bij het traden van een "nieuwe" coin/token bij een eerste listing na ico. Kun je deze het beste in de eerste minuten meteen inslaan, of schiet zo'n munt typisch dan al extreem omhoog met het risico dat je misschien weken/maanden moet wachten tot deze weer op dat niveau komt?
Ik twijfel nu of ik deze direct wil gaan inslaan of nog 1-2 daagjes wacht tot deze redelijk gestabiliseerd is.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
MaZo schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:52:
[...]
Ik voer liever niet m’n API keys in 3rd party apps in. Zeker niet in het geval van bijvoorbeeld Kucoin waar de API key je toegang geeft tot alles, inclusief trading (read-only kan momenteel niet geconfigureerd worden).
Begrijp ik zeker. Bij de drie exchanges waar ik handel is het ‘read only’ dus heb daar wat minder moeite mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
D-Ed schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:41:
[...]

Begrijp ik zeker. Bij de drie exchanges waar ik handel is het ‘read only’ dus heb daar wat minder moeite mee..
Precies. Daar voer ik zelf ook de meeste handel, derhalve vind ik het ook geen probleem om de enkele munten van de kleinere Exchanges handmatig in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elegy123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-08 10:52
Tutti-frutti schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:35:
Binnenkort wordt wanchain gelist op een exchange (waarschijnlijk binance). Wat zijn nu goede tips bij het traden van een "nieuwe" coin/token bij een eerste listing na ico. Kun je deze het beste in de eerste minuten meteen inslaan, of schiet zo'n munt typisch dan al extreem omhoog met het risico dat je misschien weken/maanden moet wachten tot deze weer op dat niveau komt?
Ik twijfel nu of ik deze direct wil gaan inslaan of nog 1-2 daagjes wacht tot deze redelijk gestabiliseerd is.
Ik ben hier ook heel benieuwd naar.
Ik heb toevallig gister een stuk gelezen (kan me alleen niet herinneren waar) waarin het advies werd gegeven om niet direct te kopen wanneer een coin op een exchange komt omdat dan juist de prijs ineens heel erg omhoog schiet en daarna geleidelijk weer daalt.
Ik had dit toen CanYa op Kucoin kwam. Ik kocht direct voor 4.xx$, en een minuut later stond het op 7,xx$. Toen heb ik verkocht en direct daarna zakte de prijs af naar om en nabij de 4$

Ben benieuwd wat de meer skilled traders hierover te zeggen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Elegy123 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:48:
[...]

Ik heb toevallig gister een stuk gelezen (kan me alleen niet herinneren waar) waarin het advies werd gegeven om niet direct te kopen wanneer een coin op een exchange komt omdat dan juist de prijs ineens heel erg omhoog schiet en daarna geleidelijk weer daalt.
Ik had dit toen CanYa op Kucoin kwam. Ik kocht direct voor 4.xx$, en een minuut later stond het op 7,xx$. Toen heb ik verkocht en direct daarna zakte de prijs af naar om en nabij de 4$

Daar zat ik zelf dus ook aan te denken, door bijvoorbeeld in het begin een market order te doen (ik zal toch niet de eerste zijn) en vervolgens kort daarop meteen de winst te pakken met een market order, wanneer hij gaat dalen. En dan x tijd later op stabieler prijsniveau voor hodl inslaan.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:15

RyuuPro

That Damn Fly

[...]

Ik was zelf idd iemand die hem helaas voor $7,xx heeft gekocht. :(
Ik heb ondertussen geleerd iig even te wachten tot de API weer goed update.
Toen ik mijn order erin gooide was die alweer gezakt naar $6.xx -zag ik niet door de vertraging- door Sell Walls en 15 min later stond die alweer terug op $4.00.
Dus tja, nu maar de HODL voor een tijd en hopen dat het weer omhoog gaat.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

ETH stijgt ook gestaag door en tikt steeds tegen de 0.1 BTC grens aan... Eenmaal daar doorheen verwacht ik een kleine spurt omhoog en ik verwacht dat binnen enkele maanden 1 ETH snel gelijk aan 1 BCH zal zijn. BCH fluctueert best wel eens, maar is op zich steady rond de 2700 Dollar en ETH maakt de laatste tijd wél grote stappen. BCH is wat transactiesnelheid ook snel, maar ETH heeft inhoudelijk veel meer te bieden. Daarna verwacht ik dat BCH geleidelijk zal dalen en ETH door zal stijgen. Ik twijfel om nog wat gedeeltes XLM, TRX en ABY om te wisselen voor extra ETH omdat die de laatste tijd mooie pieken hebben laten zien en ik twijfel of we die nogmaals gaan zien.

Een tijdje geleden kochten nieuwe instappers om mij heen vooral LTC, NEO, etc. en nu zie ik veel mensen via o.a. Coinbase instappen met ETH, dat zegt mogelijk wel iets.

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 13-01-2018 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:49
zijn er hier fanatiekelingen die zelf TA toepassen op de cryptomarkt of individuele munten? of is er een 'bekende' TA'er in deze wereld?

als ik zelf naar BTC en mijn vrij brede portefeuille kijk, zie ik hogere bodems.. ik word langzaamaan weer enthousiast ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:22
BBBrt schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 22:56:
zijn er hier fanatiekelingen die zelf TA toepassen op de cryptomarkt of individuele munten? of is er een 'bekende' TA'er in deze wereld?

als ik zelf naar BTC en mijn vrij brede portefeuille kijk, zie ik hogere bodems.. ik word langzaamaan weer enthousiast ;)
Dit vind ik wel een interessant twitter account om te volgen. Hij was tot voor kort ook redelijk actief in dit topic meen ik: https://twitter.com/Crypto_Ed_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die net als mij holder is van RPX?
Zo ver ik kan zien zit hier wel serieus potentie in. heb op dit moment 5 ethereum verkocht om dit in red pulse te stoppen. Ze zijn de eerste ICO op het NEO netwerk en hebben vandaag een event gehad in Amsterdam wat veel belovend was. Ze zullen binnen nu en een paar dagen / weken ook op exchanges staan als coinrail en okex wat waarschijnlijk weer voor een mooie prijs stijging zal zorgen. Helaas heeft RPX net een event achter de rug in samen werking met kucoin waardoor de prijs wat omlaag is gegaan ivm een gefaalde marketing stunt waarbij je een porshe 911 kon winnen en x amount of RPX. Het bedrag wat je trade werd bij elkaar opgeteld en dat was je score. Bleek uiteindelijk een bug te zijn dat je gewoon een sell order kon plaatsen en meteen kon cancelen en het er toch bij werd opgeteld waardoor de whales dit zagen en natuurlijk flink misbruik van hebben gemaakt. Het event is nu voorbij waardoor de whales nu hun RPX aan het verkopen zijn en de prijs weer rond de 0.52 dollar staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elegy123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-08 10:52
paul-s83 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:00:
[...]

Dit vind ik wel een interessant twitter account om te volgen. Hij was tot voor kort ook redelijk actief in dit topic meen ik: https://twitter.com/Crypto_Ed_NL
Bedankt voor de tip, ik zocht nog accounts om te volgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dChained
  • Laatst online: 02-09 12:27
Morgen annoucement van TRX. Ik ben benieuwd wat deze partnership gaat doen met de prijs. Door de oBike annoucement ging de prijs naar beneden.. Nu zou de prijs bijna niet lager kunnen zou je denken?

Zodra ik ook maar een beetje winst pak gaat die munt direct weg. Wat ik dan heb stop ik in VEN en wellicht koop ik weer wat DBC bij.

Ik had 300% winst op DBC en nu nog maar 76% maar geloof echt in wat ze willen doen. Wellicht had ik het moeten verdelen in andere munten maar dat is achteraf praten.

XRB trekt nog steeds mijn aandacht maar twijfel over wat de listing op Binance gaat doen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 16:52
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:06:
Zo ver ik kan zien zit hier wel serieus potentie in. heb op dit moment 5 ethereum verkocht om dit in red pulse te stoppen. Ze zijn de eerste ICO op het NEO netwerk en hebben vandaag een event gehad in Amsterdam wat veel belovend was. Ze zullen binnen nu en een paar dagen / weken ook op exchanges staan als coinrail en okex wat waarschijnlijk weer voor een mooie prijs stijging zal zorgen. Helaas heeft RPX net een event achter de rug in samen werking met kucoin waardoor de prijs wat omlaag is gegaan ivm een gefaalde marketing stunt waarbij je een porshe 911 kon winnen en x amount of RPX. Het bedrag wat je trade werd bij elkaar opgeteld en dat was je score. Bleek uiteindelijk een bug te zijn dat je gewoon een sell order kon plaatsen en meteen kon cancelen en het er toch bij werd opgeteld waardoor de whales dit zagen en natuurlijk flink misbruik van hebben gemaakt. Het event is nu voorbij waardoor de whales nu hun RPX aan het verkopen zijn en de prijs weer rond de 0.52 dollar staat.
Ah vet zeg, had geen idee dat vandaag een meet-up was. Ben pas deze week achter RPX gekomen namelijk. Staat bij mij nu met een bescheiden bedrag bovenaan mijn 2nd tier altcoins met iets meer dan 2500 coins. Maar zit nu te overwegen hem te promoten naar de 1st tier...

Had hem wel al gespot al potentiele high potential en daarom voor mijn doen een redelijk bedrag in geinvesteerd. Door jouw post even weer op mijn radar en ga er vanavond even wat meer onderzoek naar doen en dan koop ik evt bij!

Wel grappig dat je dat vermeld van die kucoin wedstrijd. Had hem gezien en dacht nog, wie doet dat nou. Balen dat het dan op deze manier is misbruikt, maar ach, meer kansen voor ons!!!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
HoppyF schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:16:
[...]

Uitstappen mèt verlies doe je alleen maar als je echt de plank volledig misgeslagen hebt en een verkeerde aankoop hebt gedaan. Die keuze moet je dus maken.
Anders gewoon blijven wachten, niet maandenlang misschien maar zeker wel een redelijke tijd.
De koeren schommelen immers flink.
Dat is een redelijk vage omschrijving :) Ik ben na een week gekwakkel uitgestapt omdat ik in die week winst had kunnen halen uit andere munten ipv de neerwaartse spiraal van TRX volgen. Dat werpt nu al z'n vruchten af, want de koers staat ~200 sat lager dan toen ik uitstapte. Stel dat ik er terug in wilde (wil ik niet), dan zou ik nu dus meer TRX kunnen kopen voor even veel BTC.
Je leest vaak genoeg de verhalen van mensen die (veel) te vroeg zijn uitgestapt en spijt krijgen omdat de koers daarna flink gestegen was.
Garanties zijn er niet en een glazen bol heb ik ook niet maar ik wacht nog wel even af.
Dat mag, we speculeren immers allemaal. Je eerdere opmerking was wat minder uitgebreid en suggereerde dat je niet met verlies moest verkopen. Dat zou betekenen dat je aanneemt dat de koersen altijd weer stijgen. Uiteindelijk zal dat vast wel een keer gebeuren, maar mijns inziens eerder over een maand of twee dan volgende week. Ik ga daar niet op wachten, dan pak ik in de tussentijd mooi wat winst hier en daar mee.
Ik verdoe mijn tijd daar niet mee want ik leer ondertussen bij zodat ik deze kennis later kan gaan gebruiken met echte investeringen. Mijn huidige pakket is erg beperkt maar bedoelt om ermee te spelen.
Als ik dit kwijt zou raken is er nog geen groot verlies dat zou anders zijn als het bv om 1000 euro of meer zou gaan.
Same here. Ik ben in december begonnen met 100 euro en heb later nog eens aangevuld met 500 euro. Met die 100 euro (inmiddels 300 euro) neem ik risico en de 500 euro heb ik in (vind ik) betrouwbare altcoins zitten met een HODL-strategie. Voor mij is het een spelletje met geld dat ik prima kan missen. Mijn spaargeld blijft op de spaarrekening tegen 0,weinig procent rente :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:06:
Ben te laat voor de token zie ik? Jammer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Hier toch wel ook fan van Red Pulse, evenals van Deepbrain Chain. Ik denk dat deze op de mid-lange termijn echt wel de weg omhoog gaan maken. Mijn inziens enorme potentie. Beide heb ik ook van zeer lage bodem na de ico op KuCoin mee kunnen pakken, en dus nog steeds in bezit.

Verder vandaag re-balanced in de portfolio's :
RDN / LEND / GTO / WABI / ADA / RPX / DBC / ICX holds
VOISE / EDG / QLC / SNOV / CAN mid-lang hold

Verder grootste deel uitgebreid aansluitend met mijn ICO in SophiaTX (SPHTX), dat wordt met Raiden mijn speerpunt voor de komende maanden.

Net binnengekomen (tokenrelease) en/of released op exchanges uit ico:
NGC / HKN / TIO / SRN / IGNIS / INS / QASH / ALG / BAR

Coins waarvan ik nog niet weet hoe ze gaan, maar allicht de moeite om de bags mee te gaan vullen:
ECA / SHOW

Nog in de ICO, of ICO afgelopen maar nog niet gedistribueerd/actief :
Swissborg / TokenPay / Ethorse / HoQu / Neuromation

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 22:34
DeepBrain Chain heb ik vanmorgen afscheid van genomen o.a. n.a.v. deze review

https://www.fujancryptoreports.com/deepbrain-chain

Het is te weinig concreet. Ze hebben nog een lange weg te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

dChained schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:10:
Morgen annoucement van TRX. Ik ben benieuwd wat deze partnership gaat doen met de prijs. Door de oBike annoucement ging de prijs naar beneden..
Denk dat deze weer omlaag zal gaan. Hij partnered namelijk veel met bedrijven in Azië, die de meeste mensen niet kennen. Zodra mensen een naam horen die ze niet kennen droppen ze TRX....

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:49
FrankGuthrie schreef op zondag 14 januari 2018 @ 00:21:
[...]

Denk dat deze weer omlaag zal gaan. Hij partnered namelijk veel met bedrijven in Azië, die de meeste mensen niet kennen. Zodra mensen een naam horen die ze niet kennen droppen ze TRX....
ja, want gelukkig wordt er in azië bijna niet gehandeld in coins.. ? ;)

ik hou mijn trons lekker vast. heb niet per se vertrouwen in het concept, maar wel in de markt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

BBBrt schreef op zondag 14 januari 2018 @ 00:29:
[...]

ja, want gelukkig wordt er in azië bijna niet gehandeld in coins.. ? ;)

ik hou mijn trons lekker vast. heb niet per se vertrouwen in het concept, maar wel in de markt :)
Ik ook, maar de meeste niet. heel veel nieuwe investeerder zijn vatbaar voor FOMO en ander nieuws. Als ze morgen geen Alibaba horen(100% kans) dan gaan ze meteen verkopen uit paniek.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hier mijn ervaringen van de laatste twee coins die deze week op Binance kwamen.

Dinsdag werd VIBE geïntroduceerd, die was de dag ervoor iets van $1.
Binnen een kwartier stond die munt al op $9,50.
Het eerste halfuur, uur, werd het meeste voor boven de $3,50 verhandeld.
Die coin staat drie dagen later weer op $1,05.

Donderdag is RLC geïntroduceerd.
Woensdag stond die munt rond de $2.
Na een kwartier op Binance stond ie op $15.
Een paar uur later was die $4.
Nu een dag later schommelt ie rond de $3,50.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2018 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 00:59:
[...]

Hier mijn ervaringen van de laatste twee coins die deze week op Binance kwamen.

Dinsdag werd VIBE geïntroduceerd, die was de dag ervoor iets van $1.
Binnen een kwartier stond die munt al op $9,50.
Het eerste halfuur, uur, werd het meeste voor boven de $3,50 verhandeld.
Die coin staat drie dagen later weer op $1,05.

Donderdag is RLC geïntroduceerd.
Woensdag stond die munt rond de $2.
Na een kwartier op Binance stond ie op $15.
Een paar uur later was die $4.
Nu een dag later uur later schommelt ie rond de $3,50.
Dat is nou eens handige concrete informatie!
Uiteraard zal vast niet elke coin hetzelfde doen, maar het slimste lijkt dus om

[optioneel: er direct bij te zijn om de coin te kopen en snel erna te verkopen met (hopelijk) 100+% winst.]*

te wachten tot de waarde gestabiliseerd is (na x dagen) om dan in te slaan.

* Is het slim om hierbij een market order te gebruiken? Bij verkoop bij daling lijkt me dat sowieso beter dan zelf iets invullen/klikken om er vervolgens achter te komen dat de daling al verder is dan je order.

[ Voor 10% gewijzigd door Tutti-frutti op 14-01-2018 01:22 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tutti-frutti schreef op zondag 14 januari 2018 @ 01:19:
[...]

Dat is nou eens handige concrete informatie!
Uiteraard zal vast niet elke coin hetzelfde doen, maar het slimste lijkt dus om

[optioneel: er direct bij te zijn om de coin te kopen en snel erna te verkopen met (hopelijk) 100+% winst.]

Te wachten tot de waarde gestabiliseerd is (na x dagen) om dan in te slaan.
Dit is wel met bestaande coins die al eerder op andere kleine beurzen waren te verhandelen. Ik weet niet hoe het met ICO-coins is vergaan.
Ik dacht wel dat ICX daar eentje van was, die was als ICO 10-20 cent en die ging voor twee dollar weg op de eerste dag. Om daarna in een 3 weken naar 12 dollar door te stijgen en te zakken naar 7, staat nu op 10.

Oh ja, en geloof geen enkel advies van niemand dan ook, vooral hier op tweakers :+
Zie onderstaande
p0st schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:33:
Even een tip: Pas op met kopen van ICX (ICON) op Binance. Wordt gigantisch gehyped als "ethereum of korea" maar is pas dit weekend gereleased en wordt nu al verkocht voor $2+ met een supply van 400 miljoen coins. ICO prijs was 0,10-0,20 dollar... Dus als je 'm koopt, weet dan dat hij al x10-x20 gegaan is in een weekend :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2018 01:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 01:23:
Oh ja, en geloof geen enkel advies van niemand dan ook, vooral hier op tweakers :+
Ik denk dat de meeste Tweakers toch wel degelijk proberen een goed advies te geven. Of althans: zeggen wat ze zelf denken dat er met de markt gaat gebeuren.
Het is niet meer dan logisch dat men dacht dat ICX niet nog verder over de kop zou gaan hoor :P

Anyhow @Tutti-frutti beslissingen moet je gewoon altijd zelf maken. De 'oude rotten' die je vaak in dit topic tegenkomt zou ik wel degelijk heel serieus nemen. Tweakers die non-stop dezelfde coin zitten te hypen zitten waarschijnlijk enkel hun eigen wallet te pushen; die zou ik vooral overslaan.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17:41
Ik blijf de cryptomarkt moeilijkt te verklaren vinden. Niet zozeer dat ik een voorspelling zou willen doen, dat willen we namelijk allemaal wel kunnen, maar waarom BCD ineens 400% stijgt kan ik lastig verklaren. Wellicht door die groepen die een coin willen pumpen en dumpen, maar ik snap het nog niet goed.

Jammer dat er zo’n lange dip/correctie aan de gang is. Ik ben bang dat mensen die snel geld willen uitstappen omdat ze zo’n lange dip niet zien zitten en dan maar uitstappen wat het effect versterkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
drusloos schreef op zondag 14 januari 2018 @ 02:51:
Ik blijf de cryptomarkt moeilijkt te verklaren vinden. Niet zozeer dat ik een voorspelling zou willen doen, dat willen we namelijk allemaal wel kunnen, maar waarom BCD ineens 400% stijgt kan ik lastig verklaren. Wellicht door die groepen die een coin willen pumpen en dumpen, maar ik snap het nog niet goed.

Jammer dat er zo’n lange dip/correctie aan de gang is. Ik ben bang dat mensen die snel geld willen uitstappen omdat ze zo’n lange dip niet zien zitten en dan maar uitstappen wat het effect versterkt
Een markt waar alles logisch is zou betekenen een markt waar 95% veel geld verdient.
Dat geld moet ergens vandaan komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_SJD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-07 14:12
Ik heb dat ook gezien inderdaad. Zowel op Binance als op Kucoin is BCD echt door het dak gegaan. Voor mij aanleiding om te onderzoeken hoe ik mijn BCD moet claimen maar ik kon dat nergens vinden. Bovendien heb ik er waarschijnlijk niets aan want ik lees op Reddit dat:

- Deposits voor BCD niet mogelijk zijn (zowel op Binance als Kucoin niet)?
- De chain nog niet eens zou werken (dus transacties kunnen niet verwerkt worden)?

Als het toch anders blijkt hoor ik het graag maar vooralsnog lijkt het erop dat mensen met bitcoin die zij voor de fork in een eigen wallet hadden staan er niks mee kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 18:55:

Gefeliciteerd, al aardige bump te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel_SJD schreef op zondag 14 januari 2018 @ 08:11:
Ik heb dat ook gezien inderdaad. Zowel op Binance als op Kucoin is BCD echt door het dak gegaan. Voor mij aanleiding om te onderzoeken hoe ik mijn BCD moet claimen maar ik kon dat nergens vinden. Bovendien heb ik er waarschijnlijk niets aan want ik lees op Reddit dat:

- Deposits voor BCD niet mogelijk zijn (zowel op Binance als Kucoin niet)?
- De chain nog niet eens zou werken (dus transacties kunnen niet verwerkt worden)?

Als het toch anders blijkt hoor ik het graag maar vooralsnog lijkt het erop dat mensen met bitcoin die zij voor de fork in een eigen wallet hadden staan er niks mee kunnen.
Ik heb de gecompilede BCD wallet als je wilt. Werkt dirrect metje wallet.dat van BTC, en de chain werkt/update. Had je 1BTC in je wallet, heb je 10BCD. Die exchanges waar ie zo gepumpt wordt kan je ze alleen niet depositen of withdrawen. Dat hebben ze nog niet geopend...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:21
Yup. Ben ook geinteresseerd hoe ik die BCD kan claimen. BTC staat op m’n Nano Ledger S.

Excuus, verward het met een andere fork denk ik. Heb pas sinds begin december BTC. Wel heel aantal forks geweest. Maar hoe claim je al die dingen eigenlijk als er coins zijn? En kan je dat oneindig uitstellen dat claimen?

[ Voor 69% gewijzigd door dangerpaki op 14-01-2018 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:27:
[...]

Ik heb de gecompilede BCD wallet als je wilt. Werkt dirrect metje wallet.dat van BTC, en de chain werkt/update. Had je 1BTC in je wallet, heb je 10BCD. Die exchanges waar ie zo gepumpt wordt kan je ze alleen niet depositen of withdrawen. Dat hebben ze nog niet geopend...
Voor die wallet moet je dus de complete blockchain binnenhalen. Hmm.. zoveel harddiskruimte heb ik niet...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:42:
[...]

Voor die wallet moet je dus de complete blockchain binnenhalen. Hmm.. zoveel harddiskruimte heb ik niet...
Jep....~158gb. Lijkt vooralsnog de enige wallet te zijn die werkt. Maar goed, je kan ze toch nog nergens heen depositen, heb je nog mooi tijd om wat extra schijfruimte te organiseren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Laatst online: 31-08 12:41
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:46:
[...]

Jep....~158gb. Lijkt vooralsnog de enige wallet te zijn die werkt. Maar goed, je kan ze toch nog nergens heen depositen, heb je nog mooi tijd om wat extra schijfruimte te organiseren :+
Kun je die ook op een externe schijf zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

zorss schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:47:
[...]

Kun je die ook op een externe schijf zetten?
Ja, geen probleem. Je kan zelf aangeven waar ie het opslaat. Wallet is gewoon een fork van Bitcoin-QT, Bitcoin ABC, Bitcoin Gold, Cash, enzovoorts.

Downloaden van de Bitcoin Diamond wallet doe je hier:
https://github.com/eveybcd/BitcoinDiamond/releases

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2018 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
MaZo schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 06:18:
Hier nog meer mensen die in Achain (ACT) zitten?
Zijn nog vrij onbekend (al wordt het meer en meer opgepikt door Reddit, 4Chan, etc), maar ik zie er veel potentieel in.

Achain, this unknown blockchain platform in China already has dozens of DApps and may create another 1,000 Litecoins
Ik heb er niet al te veel... Weet je hoe het zit met de recente hard fork en de ABCT airdrop? Ik vind ze op Kucoin nog niet terug.

Edit:
Ik moet mijn bril opzetten.
https://news.kucoin.com/e...er-the-fork-is-completed/

[ Voor 10% gewijzigd door technorabilia op 14-01-2018 10:46 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
RedHat schreef op zondag 14 januari 2018 @ 02:58:
[...]

Een markt waar alles logisch is zou betekenen een markt waar 95% veel geld verdient.
Dat geld moet ergens vandaan komen toch?
Precies dat geld kwam bijvoorbeeld van beginners zoals ik die te overenthousiast beginnen te kopen en te verkopen... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Ik had beloofd dat ik terug zou komen op CORION als ik bij het CORION-team was geweest. Nu is het een behoorlijk grote post geworden, dus heb ik een nieuw topic geopend: CORION Inside information

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hydex
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-08 06:55
Vraagje ven gaat rebranden naar vet. Wat betekent het als je nu ven hebt, worden die overgezet naar vet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:07:
Ik had beloofd dat ik terug zou komen op CORION als ik bij het CORION-team was geweest. Nu is het een behoorlijk grote post geworden, dus heb ik een nieuw topic geopend: CORION Inside information
Dit product bestaat al en heet $USDT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kraades schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:31:
[...]

Ik heb er niet al te veel... Weet je hoe het zit met de recente hard fork en de ABCT airdrop? Ik vind ze op Kucoin nog niet terug.

Edit:
Ik moet mijn bril opzetten.
https://news.kucoin.com/e...er-the-fork-is-completed/
Vind dat ze toch wel héél karig zijn met nieuws, zowel Kucoin als Achain. De fork is gebeurd vrijdag tussen 18u en 19u. Kucoin had ervoor al gezegd dat ze binnen de 24u de coins gingen droppen, maar sinds vrijdag geen nieuws meer.. Ook niet wat de waarde is van ABTC?

En ACT natuurlijk sinds vrijdagavond hard gezakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2018 11:32 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ondanks dat ik regelmatiger in [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic zit dan in dit topic, wil ik toch weer even een kleine update geven over de status van mijn daytrading-strategie en de resultaten die ik hoop te behalen. Vorige keer was mijn fictieve startbedrag 0.1BTC en aan het eind van de week zat daar een netto marge op van 8.9%. Dat houdt in dat de afgelopen 7 dagen er een totaal van 0.1089 BTC ter beschikking stond om mee te spelen.

Vorige post(s):MAX3400 in "[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)"

Als eerste moet ik even melden dat mijn daily portfolio de afgelopen week toch een verandering heeft ondergaan. Aangezien de markt aardig leek te schommelen op Binance, heb ik iets conservatiever coins uitgezocht en maximaal 2 coins per dag verhandeld. Hierdoor kon ik iets ruimer inkopen en op sommige coins een iets grotere invloed uitoefenen het volume op dat moment.

Dag 8: 1 coin die gedaald was in de nacht; meerdere trades gedaan zonder veel problemen
Dag 9: FUD genegeerd en 2 coins aangekocht & verkocht die onder vuur lagen
Dag 10: not much; tijd gehad voor 1 kleine order toevallig op daily low en 3 uur later sell-limit vervuld
Dag 11: grote fout gemaakt; time-interval te kort staan en hierdoor 2 coins veeeel te hoog ingekocht
Dag 12: geen zin om te traden, coins van dag 11 nog steeds in portfolio staan
Dag 13: opluchting!! Coins van dag 11 beiden verkocht door een freak stijging/pump

Vanaf hier wil ik even duiden; de komende resultaten zijn "compound" results over de afgelopen trading-week. Voor degenen die minder thuis zijn in stapelen, door orders gebruik te kunnen maken van het totaalbedrag, probeer ik dus percentage op percentage te pakken. Omdat het vrij secuur werk is om dit per order inzichtelijk te maken, is het voor mij veel simpeler om het per week te berekenen.

En wat is het resultaat dan over afgelopen week? Daar schrok ikzelf ook enigszins van. Niet elke sell-order heb ik handmatig geplaatst maar middels een sell-limit-order. Dan moet je wel doorrekenen wat je ervoor wil hebben en dat heb ik elke keer gedaan.

Compound resultaat: 22% over de afgelopen handelsweek waardoor het fictieve startbedrag van 0.1BTC nu is opgelopen naar 0.1328BTC waarmee de komende dagen opnieuw geinvesteerd gaat worden.

TLDR? Tegen-traden (inzetten op coins die gezakt zijn) is voor mij nog steeds lonend. Moet alleen beter gaan opletten op mijn candles en MA om de inkoop-momenten nog iets beter te optimaliseren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:28:
[...]

Dit product bestaat al en heet $USDT.
Ja en nee. Ja, ook een coin die stabiel op $1 blijft, nee omdat USDT hoofdzakelijk gebruikt wordt als 'veilige tussenhaven' op exchanges en geen vorm van staking heeft en (nog) niet als betaalmiddel wordt gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:37:
[...]

Ja en nee. Ja, ook een coin die stabiel op $1 blijft, nee omdat USDT hoofdzakelijk gebruikt wordt als 'veilige tussenhaven' op exchanges en geen vorm van staking heeft en (nog) niet als betaalmiddel wordt gezien.
Oh ja, ik zu dat “ nigeriaanse “ webshop verhaal weglaten.
Dat was voor mij voldoende om deze coin te laten schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:47:
[...]

Oh ja, ik zu dat “ nigeriaanse “ webshop verhaal weglaten.
Dat was voor mij voldoende om deze coin te laten schieten.
Goh, ik had niet gedacht dat Tweakers vooroordelen hadden. Niet alles en iedereen in Nigeria is corrupt. Ook daar doet de 'normale man' zijn aankopen gewoon bij webshops, net als in Nederland.

Vooroordelen... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
Swerfer schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:53:
[...]

Goh, ik had niet gedacht dat Tweakers vooroordelen hadden. Niet alles en iedereen in Nigeria is corrupt. Ook daar doet de 'normale man' zijn aankopen gewoon bij webshops, net als in Nederland.

Vooroordelen... |:(
Ben het wel gedeeltelijk eens met hem. De coin lijkt dus veel op iets zoals waves en degelijke partnerships zijn er (nog) niet. Persoonlijk wordt ik niet warm van de coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:29

GaMbiNo

1337

Ik heb gisteren mooi op tijd wat meer ETC ingekocht geloof ik. Die heeft momenteel ook een mooie stijging te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Junia schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:55:
[...]

Ben het wel gedeeltelijk eens met hem. De coin lijkt dus veel op iets zoals waves en degelijke partnerships zijn er (nog) niet. Persoonlijk wordt ik niet warm van de coin.
Kijk, prima argument. Daar kan @Verwijderd een voorbeeld aan nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: iota is 3% naar beneden, ik zie dat er meer aankooporders zijn als verkooporders zijn, ik check boll indicator, zitten we tegen het dak aan, dus gaat hij normaal verder zakken, waarom zijn er dan zoveel aankooporders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
Gisteravond toch maar even flink op mijn bek gegaan door VEN te verkopen met de gedachte hem goedkoper terug te kunnen kopen aangezien de koers redelijk aan het fluctueren was. Hierbij het idee dat maandag gaat 'teleurstellen' voor sommige mensen aangezien rebranding nog wel even gaat duren.

Wat gebeurd er vanacht? https://twitter.com/vechainofficial
Vechain gaat "samenwerken met de chinese overheid in de chinese tabaksindustrie". Ongelofelijk wat een timing, maar hey, ik heb zelfs een tijdje geleden nog gezegd dat ik niet begreep waarom mensen gingen daytraden met VEN en vervolgens ging ik het zelf doen. :(

Uitgaande dat Amerika over niet al te lang wakker gaat worden besloten om het maar terug te kopen met wat marge verlies. Zal mij niet verbazen als de koers nog drastisch verder op gaat lopen, maar dan moet je er nog snel bij zijn (uiteraard geen garanties ;) )

[ Voor 17% gewijzigd door Junia op 14-01-2018 12:09 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).