had hem bij de ico al op dit forum benoemd maar niemand reageerde had toen ook geen linkje erbij gezet, later nog een keer wat over gevraagd en weer geen reactie:)
Die sell walls zijn er voor zodat mensen 'kruimels' voor de sell walls zetten (Onder de sell wall verkopen) die de eigenaar van de sell wall weer opkoopt om ervoor te zorgen dat ze voor lange tijd goedkoop coins in kunnen slaan die anders feitelijk al veel hoger hadden gestaan.
Dit ging niet op voor de vorige ven sell walls, deze werden geheel opgekocht (langzaam maar zeker).RedHat schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:18:
Die sell walls zijn er voor zodat mensen 'kruimels' voor de sell walls zetten (Onder de sell wall verkopen) die de eigenaar van de sell wall weer opkoopt om ervoor te zorgen dat ze voor lange tijd goedkoop coins in kunnen slaan die anders feitelijk al veel hoger hadden gestaan.
Duidelijk beschreven.RedHat schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:18:
Wat zou een goed moment kunnen zijn om die sell wall los te laten voor die eigenaar?
De rebranding ?
Of kunnen ze deze prijs nog maanden manipuleren...
[ Voor 16% gewijzigd door Martin11 op 12-01-2018 16:33 ]
Verwijderd
Dag,
Ik heb nu deze coins in bezit:
NLG- longterm
XRP - longterm
VEN - shortterm
BTC - longterm
IOT - shortterm
TRX - longterm
Nu was mijn vraag of iemand kan vertellen die (een van) deze coins kent, mij advies kan geven of ik goed heb ingelezen om deze coins long- of shortterm moet houden.
Ik ben beginnend en vroeg me af of ik wel goede bronnen gebruik.
Neem bijvoorbeeld VEN... toen ik ging inlezen heb ik hem voor shortterm gekocht met de insteek dat deze coin een evenement heeft in Singapore midden januari en je hem daarna zou moeten verkopen.
Maar vandaag gaat het veel over VEN en zie ook veel dat mensen deze voor longterm kopen.
Wat zeggen jullie, shorttem? longterm? Gedeelte verkopen wanneer de voorspelde stijging komt?
NLG- longterm
XRP - longterm
VEN - shortterm
BTC - longterm
IOT - shortterm
TRX - longterm
Nu was mijn vraag of iemand kan vertellen die (een van) deze coins kent, mij advies kan geven of ik goed heb ingelezen om deze coins long- of shortterm moet houden.
Neem bijvoorbeeld VEN... toen ik ging inlezen heb ik hem voor shortterm gekocht met de insteek dat deze coin een evenement heeft in Singapore midden januari en je hem daarna zou moeten verkopen.
Maar vandaag gaat het veel over VEN en zie ook veel dat mensen deze voor longterm kopen.
Wat zeggen jullie, shorttem? longterm? Gedeelte verkopen wanneer de voorspelde stijging komt?
Je kan ook gewoon Google gebruiken of je überhaubt iets meer verdiepen in een munt.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:03:
Dag,
NLG- longterm
XRP - longterm
VEN - shortterm
BTC - longterm
IOT - shortterm
TRX - longterm
Reforge is niet 15 januari, het is een proces

VEN = MID/LONGTERM.
Of je wilt alleen de dips en pieken kopen, maar dat haal ik niet uit je verhaal.
Voor de rest heb je redelijk wat munten in je PF wat typische hype munten zijn. Maar als je je verdiept in die munten dan kom je er vanzelf wel achter.
[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 12-01-2018 17:06 ]
Als je er een goedgevoel bij hebt en je gelooft erin dan lekker houden en je zeker niet laten beïnvloeden door een forum.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:03:
Dag,
NLG- longterm
XRP - longterm
VEN - shortterm
BTC - longterm
IOT - shortterm
TRX - longterm
Dit denk ik er zelf over
NLG = Troep
XRP = Te veel coins van in omloop leuk voor daytraden
VEN = Leuk voor short term, zou ze zelf niet LT kopen
BTC = LT heb ik ook
IOT = IOTA of ITC ? beide leuk voor short term
TRX = Troep
Ziet er inderdaad niet slecht uit. Dit weekend eens rustig nalezen en wat research doen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:08:
Excuus had de verkeerde link dit is het whitepaper
https://www.clearpoll.io/downloads/ClearPoll-Whitepaper.pdf
ik denk dat ik ze wel ga vast houden voor de langere termijn
Kan zijn dat deze in m'n portfolio komt ergens de komende dagen
[ Voor 5% gewijzigd door Jebus4life op 12-01-2018 17:18 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
@Verwijderd, weet niet wanneer je NLG hebt gekocht, maar die staan op een ATH nu. Verkopen nu, winst pakken en herinvesteren in andere coin. NLG gaat correctie krijgen, kan haast niet anders gezien het verloop vandaag.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hallo allemaal!
Ik ben 30 december begonnen te spelen met de handel in Bitcoin. Heb mijn eerste ritje van €10789 naar €13550 inmiddels achter de rug.
Ja, iets te vroeg verkocht. Maar voor de rest niet veel mis mee volgens mij.
Vervolgens heb ik op €11600 weer wat BTC aangekocht toen die meer dan 15% daalde. Diezelfde dag een stijging naar €12.500 mee gemaakt, maar te koppig om te verkopen. Uiteindelijk op €11750 verkocht om quitte te spelen (incl transactie kosten).
Ik zit nu te zoeken naar een goede nieuwe aankoop koers. Het lijkt dat het momentum een beetje weg is, of ligt dat aan mij? Zijn er traders die dit soort dagen vaker hebben mee gemaakt en wat is hun advies? Wachten met een dipje om dan aan te kopen? Mijn plan is om voor elke trade all-in te gaan, omdat ik maar met een klein bedrag trade. Ik zit eventueel ook te kijken naar ETH of Ripple, maar die lijken beide overbought.
Ik ben 30 december begonnen te spelen met de handel in Bitcoin. Heb mijn eerste ritje van €10789 naar €13550 inmiddels achter de rug.
Vervolgens heb ik op €11600 weer wat BTC aangekocht toen die meer dan 15% daalde. Diezelfde dag een stijging naar €12.500 mee gemaakt, maar te koppig om te verkopen. Uiteindelijk op €11750 verkocht om quitte te spelen (incl transactie kosten).
Ik zit nu te zoeken naar een goede nieuwe aankoop koers. Het lijkt dat het momentum een beetje weg is, of ligt dat aan mij? Zijn er traders die dit soort dagen vaker hebben mee gemaakt en wat is hun advies? Wachten met een dipje om dan aan te kopen? Mijn plan is om voor elke trade all-in te gaan, omdat ik maar met een klein bedrag trade. Ik zit eventueel ook te kijken naar ETH of Ripple, maar die lijken beide overbought.
Volgens mij is een klein of groot bedrag totaal afhankelijk van je eigen perceptie. Over het algemeen is het verstandiger om je kansen te spreidengabn88 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:27:
Hallo allemaal!
Ik zag net dit voorbij komen: http://www.forexlive.com/...-crypto-exchange-20180112PSP123 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:09:
[...]
Dat is een feit, alles beter dan die errors. Ik twijfel of het wel goed is voorbereid. Zoiets kan je vooraf perfect naspelen op een tweede omgeving.
There are worries about something fishy happening at the Kraken Exchange because of a hastily-announced system upgrade that started at midnight ET Wednesday.
[...]
It's been nearly 34 hours. The company has put up several updates on its maintenance page with the last one more than 2 hours ago saying "it may still take several hours".
People aren't happy.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Zolang er updates uitkomen van ze maak ik me nog geen echte zorgenSando schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:31:
[...]
Ik zag net dit voorbij komen: http://www.forexlive.com/...-crypto-exchange-20180112
[...]
https://status.kraken.com/incidents/nswthr1lyx72
Was het een Exchange uit Azië dan had ik me wel zorgen gemaakt
Behalve dat er een hoop verdachtmakingen in staan wat betreft de huidige polls, staat in hun hele whitepaper niet hoe ze willen voorkomen dat mensen 5M keer stemmen. En hoe ze hun geografisch beperkte polls denken te beschermen (er is niet echt een gebrek aan locatie spoof applicaties).Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:08:
Excuus had de verkeerde link dit is het whitepaper
https://www.clearpoll.io/downloads/ClearPoll-Whitepaper.pdf
ik denk dat ik ze wel ga vast houden voor de langere termijn
Geen zorgen in die zin, maar wel dat ik nu best wel wat geld mis loop, en dan vooral xlm.Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:34:
[...]
Zolang er updates uitkomen van ze maak ik me nog geen echte zorgen
https://status.kraken.com/incidents/nswthr1lyx72
Was het een Exchange uit Azië dan had ik me wel zorgen gemaakt
Begint me ook wel te irriteren moet ik zeggen. Wil graag verder, het is ook zo verslavend
Mag ik vragen waarom mensen Trx troep vinden? Met name hier op het forum lees ik veel onjuistheden en argumenten die direct van Twitter af lijken te komen.
Het heeft een indrukwekkend team (afgelopen 3 week 3 capabele jongens geïntroduceerd)
De oprichter Justin Sun en grote investeerders hebben veel goede connecties met grote Chinese topbedrijven. Ze weten steeds meer grote partners aan Tron te koppelen. Volop bezig in de chinese markt en nu proberen ze in de VS voet aan de grond te krijgen.
Zeker geen troep imo. Veel info te vinden op medium.com. Suggestie voor team uitbreiding is toch wel een PR/marketing guru
[ Voor 5% gewijzigd door VySio op 12-01-2018 18:42 ]
Die onjuistheden kloppen ook, zijn verhaal dat hij geen coins had verkocht klopt niet, op zijn live stream was hetzelfde account te zien.VySio schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:40:
[...]
Mag ik vragen waarom mensen Trx troep vinden? Met name hier op het forum lees ik veel onjuistheden en argumenten die direct van Twitter af lijken te komen.
Het heeft een indrukwekkend team (afgelopen 3 week 3 capabele jongens geïntroduceerd)
De oprichter Justin Sun en grote investeerders hebben veel goede connecties met grote Chinese topbedrijven. Ze weten steeds meer grote partners aan Tron te koppelen. Volop bezig in de chinese markt en nu proberen ze in de VS voet aan de grond te krijgen.
Zeker geen troep imo. Veel info te vinden op medium.com
Verhalen over samenwerking met de Chinese netflix klopt ook niet want dat is dit bedrijf
https://www.bloomberg.com...st-8-billion-value-in-ipo
Zijn veelte veel coins van
Je hebt gelijk, rebranding is een proces dat maanden kan duren. Vechain heeft een rebranding EVENT in Singapore aangekondigd midden januari, waar ze meer presenteren (nog meer partners?). Weet iemand een precieze datum/tijd en of dit live wordt gestreamd?Rookert25 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:44:
[...]
Niet helemaal juist. Het twee tokensysteem wordt pas van kracht als hun mainnet wordt gelanceerd in juni 2018. Tot die tijd is het niet veel meer dan aankondigingen en hopelijk wat voorbeelden van wat ze doen.
Ik maak me geen zorgen, deze blijft nog wel even.
Geen idee waarom vele dat vinden maar ik ben het met jou eens. Op het moment wel heel een steile lijn, dus een dip kan er wel snel aankomen maar dan komt vaak een 2e berg....VySio schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:40:
[...]
Zeker geen troep imo. Veel info te vinden op medium.com. Suggestie voor team uitbreiding is toch wel een PR/marketing guru
Sell walls zijn bekend maar kun je ook afbreken.RedHat schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:18:
Whales proberen de prijs te drukken en de koers dus kunstmatig te manipuleren.
Lees dit artikel hoe dat gaat en over "Breaking the Wall".
https://www.reddit.com/r/...ipulation_in_vechain_and/
Als je een sell wall zet dan heb je ze toch ook in bezit? Wie zet de sell wall op dan? Is dat dezelfde persoon die ontzettend veel op een lager koers wilt inkopen.HoppyF schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:02:
[...]
Sell walls zijn bekend maar kun je ook afbreken.
Whales proberen de prijs te drukken en de koers dus kunstmatig te manipuleren.
Lees dit artikel hoe dat gaat en over "Breaking the Wall".
https://www.reddit.com/r/...ipulation_in_vechain_and/
Troep? Dat zal ik het niet noemen. Maar mensen mogen best een beetje realistisch zijn over de staat van het project. Tron staat tussen allerlei coins die een enigszins werkend product hebben. Tron is tot nu toe niet meer dan een idee wat nog uitgevoerd moet worden, maar daarmee wel een tijdje in de top 10 gestaan.VySio schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:40:
[...]
En dat terwijl dat idee dus voor een groot gedeelte plagiaat is geweest uit andere coin whitepapers. Ja, de heer Sun ontkent dat, maar is er al een updated whitepaper in het Engels verschenen?
Welke beloftes is hij überhaupt nagekomen? En hoeveel leugens zijn er al bekend?
De hele coin is gebaseerd op hype, omdat Justin naar het schijnt vriendjes is met Alibaba. Is dat ooit bevestigd? Is er een partnership bevestigd? Dat zou gebeuren volgens velen, koers dus naar de maan, maar het is niet gebeurd. Het gekke is dat Justin Sun mee doet in de build-up naar hype in plaats van dat het geruchtencircuit dat doet en hij zelf echt met nieuws komt.
Een van de grote investeerders heeft al uit laten cashen (de geruchten waren dat dit Justin zelf was, hij zegt van niet dus laten we hem op zn ogen geloven). Hoeveel vertrouwen heb je dan als investeerder?
Met de huidige market cap is het niet moeilijk om ontwikkelaars aan te trekken. De vraag is echter wat de roadmap is en wanneer ze wat precies waar gaan maken. In mijn ogen is er helemaal niks wat Tron onderscheid van talloze andere nieuwe altcoins en startups. Echter staat de rest van die altcoins op pagina 3 van Coinmarketcap - en dat lijkt me een terechte positie voor de staat waarin het project nu verkeert.
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 12-01-2018 19:25 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja, alleen kunnen de de koers manipuleren en dat doen ze ook.lighting_ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:11:
[...]
Als je een sell wall zet dan heb je ze toch ook in bezit? Wie zet de sell wall op dan? Is dat dezelfde persoon die ontzettend veel op een lager koers wilt inkopen.
De sell orders kunnen ze ieder moment intrekken en weer opnieuw plaatsen.
Het omgekeerde bestaat ook de Buy Walls.
In feite zou je dit soort manipulatie tegen moeten gaan en dat kan ook wel maar het blijft lastig.
Ik begrijp echt geen snars van die sell walls..HoppyF schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:27:
[...]
Ja, alleen kunnen de de koers manipuleren en dat doen ze ook.
De sell orders kunnen ze ieder moment intrekken en weer opnieuw plaatsen.
Het omgekeerde bestaat ook de Buy Walls.
In feite zou je dit soort manipulatie tegen moeten gaan en dat kan ook wel maar het blijft lastig.

Ik bedoel als je niet voor x bedrag wil kopen/verkopen ofzo doe je het niet toch, kan er wel leuk een "muur" staan.. ik zie gewoon niet wat voor invloed een sell wall kan hebben op mijn koop/verkoop gedrag
Sell Wall, drijft prijs omlaag. Buy Wall drijft prijs omhoog.vinno86 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:39:
[...]
Ik begrijp echt geen snars van die sell walls..![]()
Ik bedoel als je niet voor x bedrag wil kopen/verkopen ofzo doe je het niet toch, kan er wel leuk een "muur" staan.. ik zie gewoon niet wat voor invloed een sell wall kan hebben op mijn koop/verkoop gedrag
Een wall is vaak moeilijk omver te halen en kunnen er eigenlijk ervoor zorgen dat de prijs stopt met omhoog gaan of andersom. Als mensen die wall zien willen ze er graag voor springen (Buy en Sell) voordat de prijs weer de andere kant opgaat. Grote speler gebruiken deze om de prijs te manipuleren. Als de vraag zo groot is en mensen zijn bereid om een hogere prijs te betalen kan ene Sell Wall snel "opgegeten" worden en dan staat niks in de weg voor de prijs om omhoog te gaan. En vice versa bij een Buy wall.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Een sellwall is niet meer dan een grote hoeveelheid coins die voor bedrag X worden aangeboden. Bedrag X is niet de goedkoopste. Echter als je "snel" van je coins af wilt zal je ze voor minder dan bedrag X uit de wall moeten aanbieden. Dus nu zal de prijs zakken, zo manipuleren ze de prijs naar beneden. Waar vaak de bezitters van de walls zelf profijt van hebben omdat ze nu weer meer coins voor minder kunnen inkopen...vinno86 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:39:
[...]
Ik begrijp echt geen snars van die sell walls..![]()

it's all about the F#cking details
Goede uitleg, ook @FrankGuthrieRi_k schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:54:
[...]
Een sellwall is niet meer dan een grote hoeveelheid coins die voor bedrag X worden aangeboden. Bedrag X is niet de goedkoopste. Echter als je "snel" van je coins af wilt zal je ze voor minder dan bedrag X uit de wall moeten aanbieden. Dus nu zal de prijs zakken, zo manipuleren ze de prijs naar beneden. Waar vaak de bezitters van de walls zelf profijt van hebben omdat ze nu weer meer coins voor minder kunnen inkopen...
<-- sellwall
Kortom, bij het handelen eerst kijken of er Buy/Sell Walls bestaan voordat je blind instapt.
Als meer mensen rekening houden met Walls zal de effectiviteit ervan sterk afnemen.
Een idee? Nee, dat stadium is het zeker wel voorbij. Een werkend product? Nee, nog niet. Het is in ontwikkeling. Ze hebben zeker grootse plannen. In de top 10 horen ze zeker niet te staan. Het doel van Justin Sun is om ergens in 2018 structureel in de top 10 te staan. Na 4 dagen 6e staan en na 2 dagen buiten de topt 10 vallen was vast niet wat hij bedoeldeTroep? Dat zal ik het niet noemen. Maar mensen mogen best een beetje realistisch zijn over de staat van het project. Tron staat tussen allerlei coins die een enigszins werkend product hebben. Tron is tot nu toe niet meer dan een idee wat nog uitgevoerd moet worden, maar daarmee wel een tijdje in de top 10 gestaan.
.....
De vraag is echter wat de roadmap is en wanneer ze wat precies waar gaan maken.
....
Echter staat de rest van die altcoins op pagina 3 van Coinmarketcap - en dat lijkt me een terechte positie voor de staat waarin het project nu verkeert.
Mainnet release target is eind Q1, slag om de arm (ook hierin zijn ze duidelijk), Volgens mij zijn ze best ver dus.
De whitepaper in het Engels was heel oud. Deze is ooit vertaald geweest in een zeer vroeg stadium. Deze whitepaper was zeker ook niet actueel want het project was al veel verder gevorderd. In het Chinees was alles veel verder geupdate.En dat terwijl dat idee dus voor een groot gedeelte plagiaat is geweest uit andere coin whitepapers. Ja, de heer Sun ontkent dat, maar is er al een updated whitepaper in het Engels verschenen?
Na kritiek van de community zijn inmiddels de belangrijkste punten vertaald naar het Engels. Daar komt bij dat ze de taalbarriere al aan het aanpakken waren. Ze hebben sinds vorige week een kantoor in San Fransisco waar ze zich richten op de engelstalige markt waaronder ook het vertalen van hun producten (whitepapers, game, website ed).
Vergeet niet dat de initiele markt voor China bestemd was. Na het opstarten van een nieuw kantoor in de VS is dit uitgebreid.
Ja, de connecties met Alibaba zijn zeker bevestigd. Samenwerking met Alibaba is nog nooit gezegd, behalve rumourspreading twitteraars (even voor de duidelijkheid, Fud kan ook té positief zijn). Jack Ma, de oprichter van Alibaba is zeg maar zijn teacher geweest op zijn university die voor weinig mensen is weggelegd (jaarlijks ongeveer 40 per jaar, dus een zeer selecte groep).De hele coin is gebaseerd op hype, omdat Justin naar het schijnt vriendjes is met Alibaba. Is dat ooit bevestigd? Is er een partnership bevestigd? Dat zou gebeuren volgens velen, koers dus naar de maan, maar het is niet gebeurd. Het gekke is dat Justin Sun mee doet in de build-up naar hype in plaats van dat het geruchtencircuit dat doet en hij zelf echt met nieuws komt.
En dit is niet zomaar een "leraar" zoals wij dit in nederland kennen. De university werkt volgens de filosofie: "we believe in the power of intimacy and emotional connections when it comes to education".
Daarnaast hebben ze al 3 belangrijke programmeurs van Alibaba over mogen nemen.
Er is inderdaad bij 1 wallet flink uitgecashed. Dit was ook niet 1 keer, dit gebeurd meerdere malen met deze wallet. Er wordt regelmatig munten verkocht om ze daarna constant weer terug te kopen, dit gebeurd bewust om de koers te sturen (zoals ook bij vele coins gebeurd, zie VEN). Dit is gewoon uitgezocht bij de bewuste wallet.. De TRX coins van TRON wallet zelf is nog nooit iets uitgehaald.Een van de grote investeerders heeft al uit laten cashen (de geruchten waren dat dit Justin zelf was, hij zegt van niet dus laten we hem op zn ogen geloven). Hoeveel vertrouwen heb je dan als investeerder?
Ik hoop dat ik hiermee een zooi FUD heb kunnen ontkrachten. Want er zijn zéér veel hardnekkige aanwezig die al lang ontkracht zijn.
nb: Zoals ik al eerder zei hebben ze vooral een goede PR man nodig.
[ Voor 12% gewijzigd door VySio op 12-01-2018 20:34 ]
Mocht er wel een wall staan wil dit niet direct een trigger zijn om niet in te stappen! Walls kunnen worden opgesnoept of, de eigenaar van de wall trekt de sell in, en TADAA de prijs stijgt weer, en dan wil je natuurlijk mee naar de MOON !!HoppyF schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:19:
[...]
Goede uitleg, ook @FrankGuthrie
Kortom, bij het handelen eerst kijken of er Buy/Sell Walls bestaan voordat je blind instapt.
Als meer mensen rekening houden met Walls zal de effectiviteit ervan sterk afnemen.
it's all about the F#cking details
@VySio Sowieso dat hele gelul over dat er dingen gekopieerd zouden zijn; ja nee inderdaad. Écht geen enkele andere coin heeft ooit iets gekopieerd van een andere coin. LOL!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Morgen is in Amsterdam de NEO Meetup conferentie.
http://amsterdam.neonewstoday.com/
Ik heb 1 ticket over. Iemand interesse?
http://amsterdam.neonewstoday.com/
Ik heb 1 ticket over. Iemand interesse?
Voor de gene die bij Bitstamp een verificatie hebben lopen...Houd Moed !!!
Vanavond is mijn registratie na 5 weken goed gekeurd....8)7
Vanavond is mijn registratie na 5 weken goed gekeurd....8)7

[ Voor 10% gewijzigd door H6nsvV379 op 12-01-2018 21:47 ]
Ik heb op 747 sats gekocht en net verkocht.. Nu gaat NL naar bed dus einde stijging gok ik zoWom schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:22:
@Verwijderd, weet niet wanneer je NLG hebt gekocht, maar die staan op een ATH nu. Verkopen nu, winst pakken en herinvesteren in andere coin. NLG gaat correctie krijgen, kan haast niet anders gezien het verloop vandaag.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Als dat waar bleek zou dat de prijzen weer een flinke deuk geven..
Ik ben blij dat ik t meeste daar al had weggehaald.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Geen paniek ze komen echt wel weer online van dit kost ze uiteraard héél veel geld als ze plat zijn.
Hierdoor neemt de druk bij andere Exchanges wel toe terwijl die het ook al druk hebben.
Het zal dus enig effect hebben op de handel omdat deze toch verminderd raakt.
In de grafieken zal dit wel terug te zien zijn, transacties en volumes.
Als wat waar zou zijn? Behalve dat ze een probleem hebben met de update staat er niks concreets?Stokstaart schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:30:
[...]
Als dat waar bleek zou dat de prijzen weer een flinke deuk geven..
Nee er wordt alleen wel gesuggereerd dat veel mensen bang zijn voor een hack of andere malafide praktijken..Ligone schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:36:
[...]
Als wat waar zou zijn? Behalve dat ze een probleem hebben met de update staat er niks concreets?
Oke allereerst: beveel me niet zo, dat doe je maar bij je vrouw.
Maak zelf wel uit hoe ik iets voorstel, vraag of zeg.
Dit somt best goed op waarom ik zou enthousiast over NULS was:
https://medium.com/quants...d-blockchain-e56cd508848d
NULS is basicly een modulaire en easy to use blockchain oplossing. Het schijnt ook een competitie tegen NEO gewonnen te hebben in China. Relatief lage marketcap voor iets dat potentieel heel groot kan worden, vandaag de cue voor de mensen hier!
Voor de mensen die m'n vorige DBC tip hadden gevolgd, gratz! We zijn ongeveer 5x over de kop gegaan!
Mensen zijn veel te rap bang... Mijn insziens waren ze toch wel met een serieuze update bezig aangezien ze toch ook wel door zullen hebben dat er veel meer verdiend kan worden als het goed draait en de mensen niet gaan lopen. Dat er dan blijkbaar een ernstig foutje zit is wel serieuze tegenslag natuurlijk!Stokstaart schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:37:
[...]
Nee er wordt alleen wel gesuggereerd dat veel mensen bang zijn voor een hack of andere malafide praktijken..
Laten we het gewoon houden op: Kraken 2.0 is op komst!
Ik hoop zeker dat er niks aan de hand is. Heb er geen account maar meer exchanges = meer mensen = meer volume = meer geldLigone schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:42:
[...]
Mensen zijn veel te rap bang... Mijn insziens waren ze toch wel met een serieuze update bezig aangezien ze toch ook wel door zullen hebben dat er veel meer verdiend kan worden als het goed draait en de mensen niet gaan lopen. Dat er dan blijkbaar een ernstig foutje zit is wel serieuze tegenslag natuurlijk!
Laten we het gewoon houden op: Kraken 2.0 is op komst!
Ik weet niet of ik jouw tip heb opgevolgd, maar een tijdje terug werd DBC benoemd en aan de hand daarvan heb ik besloten op 29 december DBC te kopen voor 0.09 usd. Dat heeft me een winst van 1000 usd opgeleverd echter is deze week alles verdampt naar nog maar 200 usd winstWilco88nl schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:38:
[...]
Voor de mensen die m'n vorige DBC tip hadden gevolgd, gratz! We zijn ongeveer 5x over de kop gegaan!

Goeie tip, ik had alleen iets eerder uit willen stappen. Nu hold ik ze voor de lange termijn
Doet nu zelfs nu.nl al mee aan FUD verspreiding. Ben niet ongerust dat die gewoon weer online komt dit weekend.
edit: je hebt gelijk
edit: je hebt gelijk
[ Voor 28% gewijzigd door Joostw24 op 12-01-2018 23:04 ]
Waarom ´Gelukkig´ ? Zo doe je zelf ook mee aan die FUD!Joostw24 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:01:
Doet nu zelfs nu.nl al mee aan FUD verspreiding. Gelukkig heb ik niets meer op kraken staan, maar ben toch niet ongerust dat die gewoon weer online komt dit weekend.
Ik vanaf 0.15 en heb ook flink wat van mijn winst verloren maar ach.. Was ook te verwachten uiteraard naar zo grote stijging. Vind het knap dat de munt zo rond deze koers redelijk stabiel blijft hangen.Elegy123 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:47:
[...]
Ik weet niet of ik jouw tip heb opgevolgd, maar een tijdje terug werd DBC benoemd en aan de hand daarvan heb ik besloten op 29 december DBC te kopen voor 0.09 usd. Dat heeft me een winst van 1000 usd opgeleverd echter is deze week alles verdampt naar nog maar 200 usd winst![]()
Goeie tip, ik had alleen iets eerder uit willen stappen. Nu hold ik ze voor de lange termijn
Zijn hier mensen die LIFE hebben? Heb gister een beetje zitten lezen en het lijkt me een interessant iets. In Q1 willen ze hun product, een credit card, uit gaan brengen. Lijkt me een coin die goed kan gaan groeien.
Het klinkt wel interessant, maar recent heeft VISA de samenwerking met ieder cryptoproject opgezegd.dChained schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:04:
[...]
Ik vanaf 0.15 en heb ook flink wat van mijn winst verloren maar ach.. Was ook te verwachten uiteraard naar zo grote stijging. Vind het knap dat de munt zo rond deze koers redelijk stabiel blijft hangen.
Zijn hier mensen die LIFE hebben? Heb gister een beetje zitten lezen en het lijkt me een interessant iets. In Q1 willen ze hun product, een credit card, uit gaan brengen. Lijkt me een coin die goed kan gaan groeien.
Nu zie ik in de aankondiging op Bitcointalk heel klein dat zij met Mastercard gaan samenwerken, maar op de website van Mastercard lees ik daar niets over.
Mastercard kondigt zelf wel aan dat ze met Android Pay, Samsung Pay & Microsoft Wallet, maar geen woord over Life. Misschien is het daar nog te vroeg voor, maar dat is wel een behoorlijke single point of failure voor ieder cryptobedrijf dat een credit card wil gaan uitbrengen.
Dit is ongeveer de 4e waarvan ik weet dat ze het willen proberen. De andere 3 zijn vele stappen verder in hun ontwikkeling, maar leunden wel allemaal op VISA, die de plannen recent in de prullenbak hebben gegooid.
Ik zou er niet teveel geld op inzetten en wat je ook doet, koop ze niet op HitBTC, tenzij je op zoek bent naar suspended withdrawals en (veel te) hoge fees..
De supply is ook wel aan de hoge kant, met 100 miljard stuks.
[ Voor 3% gewijzigd door PromWarMachine op 12-01-2018 23:27 ]
Zijn hier vast meer mensen die Haejin volgen (zou anders niet weten hoe ik hemelsnaam op zijn steemit terecht ben gekomen
), maar wellicht ook interessante kost voor anderen.
Zag na het werk dat hij een post had geplaatst betreffende zijn idee van een "model" cryptoportfolio:
Ik heb nu het idee dat ik op het moment genoeg diversiteit heb. Ik heb op het moment 8-11 verschillende coins waarvan ik het nieuws een beetje probeer te volgen (zonder facebook- en twitteraccount dus heel actueel is het meestal niet), waarvan ik de achterliggende technologie (deels) heb bestudeerd en waar ik dus vertrouwen in heb.
Dat is natuurlijk ook maar een gevoel, bovendien heb ik (naast mijn andere verplichtingen), geen tijd om alle andere whitepapers van coins en hun nieuwtjes bij te houden. Dus het waanidee dat mijn portfolio "de beste 11 coins van dit moment" bevat heb ik sowieso niet. Verder wil ik dan ook nog een redelijk bedrag (>250 euro) investeren per coin, maar die bron is ook maar beperkt per maand zonder in te teren op reserves voor andere zaken.
TL;DR: Model portfolio met 16-19 coins, heb er zelf op het moment net iets minder maar hoe kijken jullie daar tegenaan? En de verhouding van de coins in Haejin's model portfolio? En hoe blijven jullie op de hoogte om snel te reageren? Niet dat ik een daytrader ben die winst wil behalen uit kleine stijgingen en dalingen, maar ik wel nog wel eens wisselen.
Vind het allemaal erg interessant, zowel zijn analyses, de methode, de verschillende coins, alles eromheen... Maar ik heb te weinig tijd, te weinig geld, te weinig kennis!
Zag na het werk dat hij een post had geplaatst betreffende zijn idee van een "model" cryptoportfolio:
Nu vind ik het wel interessant om zijn posts te volgen, maar mijn portfolio ziet er totaal anders uit. Vond dat ik al veel verschillende coins had, maar dit zijn er minimaal 16. Sowieso heb ik op het moment geen BTC, Dash, LTC of ETH. Wel gehad, maar nu even niet.20% Bitcoin (BTC)
10% Ethereum (ETH)
5% Litecoin (LTC)
5% DASH
10% CASH (USD or equivalent FIAT)
50% Altcoins (12-15 different Altcoins, each selected based on highest percent profit probability.
Ik heb nu het idee dat ik op het moment genoeg diversiteit heb. Ik heb op het moment 8-11 verschillende coins waarvan ik het nieuws een beetje probeer te volgen (zonder facebook- en twitteraccount dus heel actueel is het meestal niet), waarvan ik de achterliggende technologie (deels) heb bestudeerd en waar ik dus vertrouwen in heb.
Dat is natuurlijk ook maar een gevoel, bovendien heb ik (naast mijn andere verplichtingen), geen tijd om alle andere whitepapers van coins en hun nieuwtjes bij te houden. Dus het waanidee dat mijn portfolio "de beste 11 coins van dit moment" bevat heb ik sowieso niet. Verder wil ik dan ook nog een redelijk bedrag (>250 euro) investeren per coin, maar die bron is ook maar beperkt per maand zonder in te teren op reserves voor andere zaken.
TL;DR: Model portfolio met 16-19 coins, heb er zelf op het moment net iets minder maar hoe kijken jullie daar tegenaan? En de verhouding van de coins in Haejin's model portfolio? En hoe blijven jullie op de hoogte om snel te reageren? Niet dat ik een daytrader ben die winst wil behalen uit kleine stijgingen en dalingen, maar ik wel nog wel eens wisselen.
Vind het allemaal erg interessant, zowel zijn analyses, de methode, de verschillende coins, alles eromheen... Maar ik heb te weinig tijd, te weinig geld, te weinig kennis!
[ Voor 5% gewijzigd door Dagion op 13-01-2018 02:55 ]
En de markt reageert. Bijna 1,5 maand later dan hun eerdere verwachting. Ik heb 1/3e er maar afgehaald. Het aandeel ven was toch al te groot in mijn portfolio.shakespeare schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 05:14:
https://twitter.com/vechainofficial
26 feb is de rebranding.
Vraagje; heb hier ICX ERC20 token op me Ledger Nano S.
Wat moet ik doen? Versturen naar binance dat zij die tokens wisseld? Of laat Icon weten of we die bij hen kunnen wisselen? Lees dat beidde mogelijk zou zijn. Maar weet het niet zeker. Liever 1:1 wisselen met ICX zelf.
Wat moet ik doen? Versturen naar binance dat zij die tokens wisseld? Of laat Icon weten of we die bij hen kunnen wisselen? Lees dat beidde mogelijk zou zijn. Maar weet het niet zeker. Liever 1:1 wisselen met ICX zelf.
jup... ik had al verkocht gister met winst om verlies goed te maken.. echter maak ik telkens kleine beetje verlies met daytrading kan het soms niet laten;) mischien toch ff fiat terug zodat ik mezelf even forceer om niks te doen. WTC heeft ook een run.VySio schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 05:31:
[...]
En de markt reageert. Bijna 1,5 maand later dan hun eerdere verwachting. Ik heb 1/3e er maar afgehaald. Het aandeel ven was toch al te groot in mijn portfolio.
kraken nog steeds offline.. wat zijn ze toch aan het prutsen daar zeg.. haha. ben benieuwd wanneer ze up komen en of de performance verbeterd is. Ik laat het even voor wat het is en stap volgende week weer in denk ik.
Ik heb nu 2/3e verkocht. Na de dip koop ik weer een deel terug. Eerst even het dal aankijken want de grote buys zijn aardig snel weg.
nu dus had je al weer wat kunnen pakken.. maar je weet niet wanneer het dal. achteraf is altijd makkelijk...
Ik vind zelf de Markowitz portfolio strategie erg interessant:Dagion schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 02:51:
Zijn hier vast meer mensen die Haejin volgen (zou anders niet weten hoe ik hemelsnaam op zijn steemit terecht ben gekomen), maar wellicht ook interessante kost voor anderen.
[...]
Markowitz portfolio optimization for cryptocurrencies in Catalyst
Enige nadeel vind ik dat het bijvoorbeeld verwachtingen maakt gebaseerd op vroeger behaald resultaat.
RISE airdrops voor de komende 6 maanden. Hou ze in je wallet.
Confirmed: #Interlet #Rise snapshot will happen on the last day of every month and will last 6 months. Starting on 31st January 2018, 5 million LETS (Interlet Tokens) will be allocated at each snapshot. Terms and Conditions to qualify will be posted shortly.
Confirmed: #Interlet #Rise snapshot will happen on the last day of every month and will last 6 months. Starting on 31st January 2018, 5 million LETS (Interlet Tokens) will be allocated at each snapshot. Terms and Conditions to qualify will be posted shortly.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ik lees nog maar heel weinig over de app "Coinstream". Dmv API's krijg je toegang tot al je trades op 1 exchange.. Door een vriend getipt en hoort zeker hier thuis. Met de betaalde versie kun je meerdere exchanges in sync houden
Serieus, nou daar gaat het momentum. Mooi klaar mee, kraken ook al down. Dag nieuwe teslaH6nsvV379 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:46:
Vanavond is mijn registratie na 5 weken goed gekeurd....8)7![]()
Voorzie dat ripple een sprong gaat maken,..
Alleen voor apple zie ik, jammerD-Ed schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 08:49:
Ik lees nog maar heel weinig over de app "Coinstream". Dmv API's krijg je toegang tot al je trades op 1 exchange.. Door een vriend getipt en hoort zeker hier thuis. Met de betaalde versie kun je meerdere exchanges in sync houden
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Haha lekker dan.. Dan mag ik dus nog een kleine twee weken wachten. Minimaal....H6nsvV379 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:46:
Vanavond is mijn registratie na 5 weken goed gekeurd....8)7![]()
En daarom decentrale exchanges! Het uitschakelen van de 3rd party was de hele opzet van btc, ondertussen zetten we duizenden dollars weg bij onbekende partijen welke nog minder betrouwbaar zijn dan je bank.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Denk ook dat we mooi dal hier kunnen pakken. Ben benieuwd welke hoeveelheid extra werk, partners ze hebben binnengehaald.
Rebranding boeide me niet zoveel, maar blijkbaar is er toch reden voor uitstel om een goed evenement te organiseren.
Goedemorgen allen,
Sinds een week voor kerst mag ik mijzelf ook een cryptotrader noemen. Jarenlang heeft vrouwlief het weten tegen te houden, maar door alle berichtgevingen in de media de laatste tijden en een enorm pleidooi van mijn kant, is zij toch ook maar overstag gegaan om een deel (wat we sowieso kunnen missen) van ons spaargeld in te zetten (op een hardware-wallet) om hiermee via LT hopelijk een aanvulling op ons pensioen te kunnen maken. Of eerder te stoppen met werken
Uiteraard ook lekker gaan spelen (positioning/day traden via coinigy) met een gedeelte weer van de inleg en zo ook hier terechtgekomen. Interessante posts (af en toe), maar het merendeel is toch wel een hoop geblaat hoor. Mijn hemel wat hebben de meeste nieuwkomers geen geduld en/of verstand.
Ikzelf heb mij enorm verdiept in TRX en dat vind ik oprecht zeer interessant voor op DE LANGE TERMIJN.
Nee, ze hebben nog geen product (dat is wat alle tegenstanders elke keer roepen), zijn ook pas sinds september op de markt en moet je kijken waar ze nu al staan. Met andere woorden ze hebben inmiddels een grote achterban die er in gelooft. Weg met die gevestigde orde (Facebook, Twitter, etc). Verkopen je data tegen woekerprijzen alsof het niks is en wij accepteren dit allemaal maar (ook omdat je simpelweg weinig keus hebt).
Maar tot nu dus. TRX (of een verbeterde munt daarop) gaat echt wereldveranderend zijn!
Verder heb ik niks met XRP. Is niet in zijn geheel gedecentraliseerd en dat is nou juist de reden dat ik in dit wereldje gestapt ben. En ja, ook om er (veel) geld aan te kunnen verdienen. Laten we nou niet hypocriet zijn met zijn allen.
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat we simpelweg het aantal posts enorm kunnen inkorten als we alle negatieve berichten (grotendeels) weglaten. De echte waarschuwingen over valkuilen en scamcoins willen we uiteraard wel horen. Het spreekt voor zich dat wanneer een bepaalde munt niet genoemd wordt, deze dus ook niet interessant wordt gevonden (om welke reden dan ook).
En als laatste: de hele cryptowereld is in elkaar 'geflansd' door nerds. Dus wanneer er een livestream of twitterbericht (zoals bij TRX) een beetje amateuristisch overkomt dan komt dit simpelweg door het feit dat ze dat geen reet interesseert. Je moet achter hun ideeën/idealen staan en dat steunen.
De enige reden om ergens negatief op te reageren is om het verspreiden van FUD. Meer niet. Maar ik prik daar lachend door heen.
Dat er meer uit te halen valt voor ze ben ik wel met jullie eens. Wij als 'klootjesvolk' hebben vertrouwen nodig en dus is daar werk aan de winkel. Hé, we kunnen van elkaar leren!!!!
Ik volg dit met zeer veel genoegen en blijf dit dan ook doen. En vanaf nu dan ook af en toe wat plaatsen/reageren.
En om met de woorden van de rijdende rechter te spreken: "dit is mijn mening en daar zul je het mee moeten doen."
Sinds een week voor kerst mag ik mijzelf ook een cryptotrader noemen. Jarenlang heeft vrouwlief het weten tegen te houden, maar door alle berichtgevingen in de media de laatste tijden en een enorm pleidooi van mijn kant, is zij toch ook maar overstag gegaan om een deel (wat we sowieso kunnen missen) van ons spaargeld in te zetten (op een hardware-wallet) om hiermee via LT hopelijk een aanvulling op ons pensioen te kunnen maken. Of eerder te stoppen met werken
Uiteraard ook lekker gaan spelen (positioning/day traden via coinigy) met een gedeelte weer van de inleg en zo ook hier terechtgekomen. Interessante posts (af en toe), maar het merendeel is toch wel een hoop geblaat hoor. Mijn hemel wat hebben de meeste nieuwkomers geen geduld en/of verstand.
Ikzelf heb mij enorm verdiept in TRX en dat vind ik oprecht zeer interessant voor op DE LANGE TERMIJN.
Nee, ze hebben nog geen product (dat is wat alle tegenstanders elke keer roepen), zijn ook pas sinds september op de markt en moet je kijken waar ze nu al staan. Met andere woorden ze hebben inmiddels een grote achterban die er in gelooft. Weg met die gevestigde orde (Facebook, Twitter, etc). Verkopen je data tegen woekerprijzen alsof het niks is en wij accepteren dit allemaal maar (ook omdat je simpelweg weinig keus hebt).
Maar tot nu dus. TRX (of een verbeterde munt daarop) gaat echt wereldveranderend zijn!
Verder heb ik niks met XRP. Is niet in zijn geheel gedecentraliseerd en dat is nou juist de reden dat ik in dit wereldje gestapt ben. En ja, ook om er (veel) geld aan te kunnen verdienen. Laten we nou niet hypocriet zijn met zijn allen.
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat we simpelweg het aantal posts enorm kunnen inkorten als we alle negatieve berichten (grotendeels) weglaten. De echte waarschuwingen over valkuilen en scamcoins willen we uiteraard wel horen. Het spreekt voor zich dat wanneer een bepaalde munt niet genoemd wordt, deze dus ook niet interessant wordt gevonden (om welke reden dan ook).
En als laatste: de hele cryptowereld is in elkaar 'geflansd' door nerds. Dus wanneer er een livestream of twitterbericht (zoals bij TRX) een beetje amateuristisch overkomt dan komt dit simpelweg door het feit dat ze dat geen reet interesseert. Je moet achter hun ideeën/idealen staan en dat steunen.
De enige reden om ergens negatief op te reageren is om het verspreiden van FUD. Meer niet. Maar ik prik daar lachend door heen.
Dat er meer uit te halen valt voor ze ben ik wel met jullie eens. Wij als 'klootjesvolk' hebben vertrouwen nodig en dus is daar werk aan de winkel. Hé, we kunnen van elkaar leren!!!!
Ik volg dit met zeer veel genoegen en blijf dit dan ook doen. En vanaf nu dan ook af en toe wat plaatsen/reageren.
En om met de woorden van de rijdende rechter te spreken: "dit is mijn mening en daar zul je het mee moeten doen."
Verwijderd
Goedemorgen! Een paar weken terug kwam hij als eens voorbij: HTML coin, Met de samenvoeging van de HTML5coin wellicht nog steeds een goed moment om te kopen?
denk zelf dat deze munt nog een stap gaat maken dit jaar. Ook komt er op korte termijn een partnership aan..
Meer mensen ideeën over deze munt?
HTMLCOIN
@HTMLCOIN
12 jan.
#BreakingNews #htmlcoin #NewExchanges?! New & important #Blockchain partnership?! #html Blockchain rebranding?! Exciting Updates coming in the next 48 hours! #bitcoin #ethereum #cryptocurrency #altcoins #braceyourselves #fintech @htmlcoin
denk zelf dat deze munt nog een stap gaat maken dit jaar. Ook komt er op korte termijn een partnership aan..
HTMLCOIN
@HTMLCOIN
12 jan.
#BreakingNews #htmlcoin #NewExchanges?! New & important #Blockchain partnership?! #html Blockchain rebranding?! Exciting Updates coming in the next 48 hours! #bitcoin #ethereum #cryptocurrency #altcoins #braceyourselves #fintech @htmlcoin
Denk dat je XLM en REQ wel interessant gaat vinden.Storm300 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:13:
Goedemorgen allen,
Sinds een week voor kerst mag ik mijzelf ook een cryptotrader noemen. Jarenlang heeft vrouwlief het weten tegen te houden, maar door alle berichtgevingen in de media de laatste tijden en een enorm pleidooi van mijn kant, is zij toch ook maar overstag gegaan om een deel (wat we sowieso kunnen missen) van ons spaargeld in te zetten (op een hardware-wallet) om hiermee via LT hopelijk een aanvulling op ons pensioen te kunnen maken. Of eerder te stoppen met werken![]()
Uiteraard ook lekker gaan spelen (positioning/day traden via coinigy) met een gedeelte weer van de inleg en zo ook hier terechtgekomen. Interessante posts (af en toe), maar het merendeel is toch wel een hoop geblaat hoor. Mijn hemel wat hebben de meeste nieuwkomers geen geduld en/of verstand.![]()
De HTML5 is de oude coin, deze moet je niet kopen!Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:19:
Goedemorgen! Een paar weken terug kwam hij als eens voorbij: HTML coin, Met de samenvoeging van de HTML5coin wellicht nog steeds een goed moment om te kopen?
HTMLCOIN
@HTMLCOIN
12 jan.
Je moet de "nieuwe" HTMLCOIN hebben, 32sat is momenteel een leuke instap voor in de coin.
Hij is te krijgen op: https://bleutrade.com/
Je eigen wallet kan je hier vandaan halen: https://htmlcoin.com/
Ja het is een goede coin waarin ik veel mogelijkheden zie, alle informatie staat trouwens op hun website zelf (https://htmlcoin.com/) vooral Project P.O.M.A gaat wat groots worden denk ik.
Dit geeft ook een duidelijk overzicht: SPECS
[ Voor 5% gewijzigd door dylan111111 op 13-01-2018 11:36 ]
Welkom! Zie je quote boven. Hier zou je eigenlijk een fundamentele keuze moeten maken, want je spreekt jezelf een beetje tegen. Je hebt niks met ripple, je goed recht uiteraard. Je wilt veel geld verdienen, ook je goed recht natuurlijk. Maar wat als de rest van de crypto traders nou heeeel veel met XRP heeft en er dus flink geld aan te verdienen is, wat doe je dan ;-)? Ofwel, wat ik wil zeggen: soms moet je juist je emotie opzij zetten en rationele keuzes maken om (veel) winst te halen.Storm300 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:13:
Je kunt je best aan principes vasthouden en 1 van de meer dan 1000 coins nooit besluiten te kopen, dat doe ik ook. Net zoals je een geweldig goede belegger kan zijn en kunt besluiten nooit in kernwapens te beleggen bijvoorbeeld.fry_35 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:35:
[...]
Welkom! Zie je quote boven. Hier zou je eigenlijk een fundamentele keuze moeten maken, want je spreekt jezelf een beetje tegen. Je hebt niks met ripple, je goed recht uiteraard. Je wilt veel geld verdienen, ook je goed recht natuurlijk. Maar wat als de rest van de crypto traders nou heeeel veel met XRP heeft en er dus flink geld aan te verdienen is, wat doe je dan ;-)? Ofwel, wat ik wil zeggen: soms moet je juist je emotie opzij zetten en rationele keuzes maken om (veel) winst te halen.
Ah, das jammer idd maar zo te zien is het nog een vroege versie. Als hij wat meer momentum krijgt kan ik mij voorstellen dat de app ook wel op andere platformen komt. Sowieso is Delta ook aan te raden en (volgens mij) ook op Android te krijgen.
@ Bartske: True, zou zelf ook nooit beleggen in wapens of tabak. Voor mij persoonlijk zijn dat echter meer principiele keuzes dan in een coin waar je wel of niet in gelooft. Als ik ff flink winst kan pakken met een muntje waar ik niet zo in geloof dan zou ik het niet laten. Om de winst daarna weer in mijn favoriete munten te stoppen. Maar ieder zijn eigen keuze uiteraard :-)!
Verwijderd
Dat is precies wat ik bedoel, de html5coin bestaat straks niet meer. Mensen die deze coin hebben kunnen wisselen voor de HTML coin. Dit kan nog tot eind februari dacht ik. Heb er ook veel vertrouwen in, leuke groei potentie voor wellicht iets langere termijn.
Misschien voor sommigen nog een leuk tip
Misschien voor sommigen nog een leuk tip
dylan111111 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:31:
[...]
De HTML5 is de oude coin, deze moet je niet kopen!
Je moet de "nieuwe" HTMLCOIN hebben, 32sat is momenteel een leuke instap voor in de coin.
Hij is te krijgen op: https://bleutrade.com/
Je eigen wallet kan je hier vandaan halen: https://htmlcoin.com/
Ja het is een goede coin waarin ik veel mogelijkheden zie, alle informatie staat trouwens op hun website zelf (https://htmlcoin.com/) vooral Project P.O.M.A gaat wat groots worden denk ik.
Dit geeft ook een duidelijk overzicht: SPECS
Ik heb net Cryptport geprobeerd en die is gratis en erg fijn: tot 6 exchanges direct api support. Direct delta eraf gegooid, is geen doen om alles handmatig bij te houden.D-Ed schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:40:
[...]
Ah, das jammer idd maar zo te zien is het nog een vroege versie. Als hij wat meer momentum krijgt kan ik mij voorstellen dat de app ook wel op andere platformen komt. Sowieso is Delta ook aan te raden en (volgens mij) ook op Android te krijgen.
Thnx voor de tip, ga ik ff proberen.vandermark schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:46:
[...]
Ik heb net Cryptport geprobeerd en die is gratis en erg fijn: tot 6 exchanges direct api support. Direct delta eraf gegooid, is geen doen om alles handmatig bij te houden.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
GET is ook aan een flinke runup bezig sinds de listing op CMC. Market cap ongveer 70 miljoen USD ongeveer dus nog steeds wel een kleine speler (circulating supply 10.5M tokens).
Is echt mijn beste ico investering tot nu toe geweest
https://coinmarketcap.com/currencies/guts-tickets/
Ieder zijn motivaties inderdaad. Mijn principes zijn vrij simpel: geloof ergens in is LT en daytraden kan met elke munt. Ik vind dat niet tegenstrijdig...........Bartske schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:38:
[...]
Je kunt je best aan principes vasthouden en 1 van de meer dan 1000 coins nooit besluiten te kopen, dat doe ik ook. Net zoals je een geweldig goede belegger kan zijn en kunt besluiten nooit in kernwapens te beleggen bijvoorbeeld.

;
Dat geldt overigens ook voor aandelen en eigenlijk iedere vorm van beleggen / investeren.
Je probeert passief geld te maken en het is beter om uit 3-7 verschillende kanalen passief geld te maken dan uit 1 grote, zelfs als die 7 kleinere minder opleveren.. Zo heb ik wel eens gelezen dat miljonairs gemiddeld uit 6-7 verschillende bronnen geld putten, nooit uit 1.
Al sinds 2015 heb ik ongeveer 50/50 BTC / altcoins.
Ondanks de enorme groei van BTC (x30 voor mij ongeveer), groeide die altcoin(s) nog harder. (x45 ongeveer)
Daarom heb ik die altcoin(s) recent verkocht en om die reden heb ik nu 70% BTC en 30% altcoins, met de bedoeling om een deel van die BTC te cashen naar fiat en een deel weer te investeren in altcoins, om uiteindelijk op 30% BTC en 70% altcoins uit te komen.
Ik geloof vast en zeker dat BTC de $100k een keer gaat halen, maar dat is dan 'slechts' een x8, ten opzichte van vandaag. Er zullen meer dan genoeg altcoins zijn, die dat ruimschoots weten te overtreffen. De vraag is alleen welke..
Zeer interessant project, dat nu nog goed betaalbaar is.
Bleutrade is ook een van de betere kleine exchanges, met een lage fee.
Dat geldt overigens ook voor Reddcoin, maar die wordt wel veel meer gehyped.
Dat kan goed nieuws zijn (exposure), maar zeker ook slecht nieuws (pump & dump).
Ik volg hem niet, maar heb zelf bedacht dat diversificatie erg belangrijk is in cryptoland.Dagion schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 02:51:
[...]
[...]
Dat geldt overigens ook voor aandelen en eigenlijk iedere vorm van beleggen / investeren.
Je probeert passief geld te maken en het is beter om uit 3-7 verschillende kanalen passief geld te maken dan uit 1 grote, zelfs als die 7 kleinere minder opleveren.. Zo heb ik wel eens gelezen dat miljonairs gemiddeld uit 6-7 verschillende bronnen geld putten, nooit uit 1.
Al sinds 2015 heb ik ongeveer 50/50 BTC / altcoins.
Ondanks de enorme groei van BTC (x30 voor mij ongeveer), groeide die altcoin(s) nog harder. (x45 ongeveer)
Daarom heb ik die altcoin(s) recent verkocht en om die reden heb ik nu 70% BTC en 30% altcoins, met de bedoeling om een deel van die BTC te cashen naar fiat en een deel weer te investeren in altcoins, om uiteindelijk op 30% BTC en 70% altcoins uit te komen.
Ik geloof vast en zeker dat BTC de $100k een keer gaat halen, maar dat is dan 'slechts' een x8, ten opzichte van vandaag. Er zullen meer dan genoeg altcoins zijn, die dat ruimschoots weten te overtreffen. De vraag is alleen welke..
Dit is een pareltje inderdaad. Op de kop getikt voor 3 sat, best lang geleden.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:19:
HTMLCOIN
@HTMLCOIN
12 jan.
Zeer interessant project, dat nu nog goed betaalbaar is.
Bleutrade is ook een van de betere kleine exchanges, met een lage fee.
Dat geldt overigens ook voor Reddcoin, maar die wordt wel veel meer gehyped.
Dat kan goed nieuws zijn (exposure), maar zeker ook slecht nieuws (pump & dump).
Top, ook even bekijken idd maar ik heb van beiden genoemde apps al de pro versies (ik ondersteun graag developers) dus kijk even aan hoe ontwikkeling bij Delta gaat en blijf voorlopig even bij mijn 'Spartaanse' Coinstreamvandermark schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:46:
[...]
Ik heb net Cryptport geprobeerd en die is gratis en erg fijn: tot 6 exchanges direct api support. Direct delta eraf gegooid, is geen doen om alles handmatig bij te houden.
Dat kan je toch ook met tabtrader standaard... en Gratis!D-Ed schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 08:49:
Klopt het dat die Binance niet ondersteunt? Staat niet genoemd...LievenH schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:57:
[...]
Dat kan je toch ook met tabtrader standaard... en Gratis!
same here, alleen helaas nog steeds de zelfde gare UI.Jordan schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 12:24:
Kraken werkt weer bij mij!
Dankzij discussie hier op forum ook aan deelgenomen, tijdens de pre-sale dus nog 655 GET per ETH. Beiden hebben een mooie run gemaakt, ETH zat toen nog op €200!Bartske schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:48:
GET is ook aan een flinke runup bezig sinds de listing op CMC. Market cap ongveer 70 miljoen USD ongeveer dus nog steeds wel een kleine speler (circulating supply 10.5M tokens).
Is na BTC en XVG inderdaad ook mijn beste investering.
Ik ik heb veel vertrouwen in HTML coin en heb ondertussen ongeveer 75% van mijn crypto in deze coin zitten. Leuk om te zien dat er hier meer mensen zijn die mijn mening delen. Komen i.d.d. nog wat partnerships en projecten aan. Poma, maar ook het e-learing platform waar ze aanwerken is erg interessant al is dit alleen maar omdat ik beroepsmatig de IT van scholen doe en daar zeker grote mogelijkheden voor ze zie.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:19:
HTMLCOIN
@HTMLCOIN
12 jan.
Misschien beter om de inleg per coin te halveren en te investeren in twee.. Kost alleen weer tijd om er nog een stuk of 8 bij te zoeken en je in te lezenPromWarMachine schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:50:
;
[...]
Ik volg hem niet, maar heb zelf bedacht dat diversificatie erg belangrijk is in cryptoland.
Jyskal schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 00:06:
Hopelijk trekt de markt morgen of overmorgen terug aan -> zie TA
Blijkbaar moet je meer vertrouwen hebben in TA's. Zat er recht op toen ik zei dat het weer ging stijgen op 12/1.DaCoTa schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 00:12:
[...]
TA op global market cap? Weet het niet hoor, TA op koersen vind ik vaak al dubieus, maar op market cap?
Hoe dan ook laten we nu hopen, op een iets minder harde stijging, om zo weer een "crash" van 225 miljard te vermijden. Het ziet er naar uit dat de stijging trager gaat nu maar de data is nog te klein om daar zeker van te zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Jyskal op 13-01-2018 12:44 ]
VEN = Mid/long term. Waarom niet longterm?RedHat schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:05:
[...]
Je kan ook gewoon Google gebruiken of je überhaubt iets meer verdiepen in een munt.
Reforge is niet 15 januari, het is een procesDat coincalender een evenement heeft geplanned op 15 januari wil niet zeggen dat dat ook echt zo is. Zo werkt dat hele crypto wereldje nou eenmaal; zelf onderzoek doen is het belangrijkst.
VEN = MID/LONGTERM.
Of je wilt alleen de dips en pieken kopen, maar dat haal ik niet uit je verhaal.
Voor de rest heb je redelijk wat munten in je PF wat typische hype munten zijn. Maar als je je verdiept in die munten dan kom je er vanzelf wel achter.
Wat zijn wel LONG-term munten in jouw ogen
Verwijderd
Als ik hem bekijk in de Apple Store heeft die een pak minder ondersteunde Exchange Wallets dan hun versie in de Play Store.. Ik kan op men iPhone geen Kucoin wallet toevoegen, jammer.. (Snap ook niet goed waarom dit OS afhankelijk zou zijn een API toevoegen?)vandermark schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:46:
[...]
Duidelijke mening , daar houd ik wel van.Slux schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:10:
[...]
Als je er een goedgevoel bij hebt en je gelooft erin dan lekker houden en je zeker niet laten beïnvloeden door een forum.
Dit denk ik er zelf over![]()
NLG = Troep
XRP = Te veel coins van in omloop leuk voor daytraden
VEN = Leuk voor short term, zou ze zelf niet LT kopen
BTC = LT heb ik ook
IOT = IOTA of ITC ? beide leuk voor short term
TRX = Troep
Maar. Welke coins zijn wel interessant -mid/long HODL-term - volgens jou dan ?
Naar aanleiding van deze tip de whitepaper doorgelezen en is inderdaad een geloofwaardig en interessant project, gelijk een mooi aantal aangeschaft 
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:43:
Dat is precies wat ik bedoel, de html5coin bestaat straks niet meer. Mensen die deze coin hebben kunnen wisselen voor de HTML coin. Dit kan nog tot eind februari dacht ik. Heb er ook veel vertrouwen in, leuke groei potentie voor wellicht iets langere termijn.
Misschien voor sommigen nog een leuk tip![]()
[...]
De eerste vraag is, wat is jouw definitie van short/mid/long term? Voor mij is het zoiets:MaStar schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 12:47:
[...]
Duidelijke mening , daar houd ik wel van.
Maar. Welke coins zijn wel interessant -mid/long HODL-term - volgens jou dan ?
ICX short-term hold voor mainnet release en afwachten wat er daarna gaat gebeuren (einde januari/februari) potentie tot mid-term hold.
TRX mid-term hold, wachten op coin burn en alle announcements tot en met maart. Coin heeft bewezen dat hij ondanks zware FUD en alles rond de 750 satoshi blijft. Potentie voor long-term hold
VEN long-term hold, wachten op rebrand proces en THOR ergens in Juni/Juli en mogelijk nog veel langer holden.
XLM, REQ, ADA, Reddcoin en PPT long-term holds en wachten wat de toekomst brengt.
[ Voor 11% gewijzigd door Junia op 13-01-2018 12:57 ]
website (kraken.com) is weer online en tot nu toe heb ik nog geen 502 error`s gehad.PSP123 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:09:
[...]
Dat is een feit, alles beter dan die errors. Ik twijfel of het wel goed is voorbereid. Zoiets kan je vooraf perfect naspelen op een tweede omgeving.
en tot eind deze maand geen fee`s das ook wel lekker https://blog.kraken.com/p...eturns-with-free-trading/
[ Voor 14% gewijzigd door hjvg op 13-01-2018 12:56 ]
Hier ook...half.Jordan schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 12:24:
Kraken werkt weer bij mij!
Koersen klopten net van geen kant. Heb 0,21 ETH als test geprobeerd te verkopen tegen een koers van 11.900. Order is closed en groen, maar zie nog geen 2500 euro op m'n balance
Nou ik heb het ook wel even gehad met TRON. Had na de ATH van 0.28 USD, ingekocht op 0.20 USD om nog een stijging mee te pakken na de retrace. Niet dus...VySio schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:40:
[...]
Een paar uur later een 6 miljard TRX token dump en de alom bekende livestream van Mr. Sun. Daar en dan moeten verkopen maar iets te lang blijven zitten.
Hoe dan ook het probleem van Tron is de coin supply. Zonder product, zonder roadmap zullen ze echt niet geduld worden in de top 10 tussen de coins die wel allemaal wat bewezen hebben. Daarom verwacht ik ook weinig stijging voor TRX in de komende maanden want elke stijging plaatst hun veel te hoog op de marktcap ladder.
TRX @ 1USD = 3de plaats
TRX @ 0.5 USD = 5de plaats
TRX @ 0.3 USD = 6de plaats
Momenteel staan ze op de 13de plaats @ 0.11 USD. Ik het beste geval zie ik nog een stijging tot 0.15 USD wat hun net buiten de top 10 houdt. Eens er een product kan hier verandering in komen maar ik verwacht dat ze naar de toekomst toe toch een coin burn gaan doen om de waarde per TRX te doen stijgen en meer speel ruimte te geven.
Hoe dan ook. Ik ga zo mijn TRX verkopen, gelukkig dat het verlies maar 0.77% van mijn portfolio zal zijn.
Op dit forum? Vrij simpelJunia schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 12:54:
[...]
De eerste vraag is, wat is jouw definitie van short/mid/long term?
Long = meer dan 4 uur
Mid = minder dan 4 uur
Short = <15 minuten afhankelijk van McAfee tweets
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om