Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ja inderdaad een deposit. Het depositscherm is bij mij leeg, dat is vreemd of niet? Heb vanuit een wallet naar cryptopia gestort, met een message. Bijna een uur geleden...Taro schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 23:35:
[...]
Van een deposit? Verschilt per munt... Ze melden het doorgaans netjes op het deposit scherm als er vertraging is, zoals bijvoorbeeld eerder deze week met ETH.
Je vraag past overigens ook beter in [Exchanges] Het grote cryptocurrency exchanges topic.
Is ook weer afhankelijk van de coin die je gebruikt. Met ETH of LTC is dat iets langer dan gemiddeld, met BTC is het nog minder dan gemiddeld. Sowieso nog geen reden je zorgen te maken of hier te posten, is gewoon een acceptabele tijd. Maar nogmaals: Past beter in het Exchanges of misschien zelfs slowchat topic, omdat het voor anderen echt niets toevoegt.Mikerag schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 23:40:
[...]
Ja inderdaad een deposit. Het depositscherm is bij mij leeg, dat is vreemd of niet? Heb vanuit een wallet naar cryptopia gestort, met een message. Bijna een uur geleden...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
225 miljard correctie naar de 600 miljard. Ik ben benieuwd of we morgen/overmorgen effectieve onder de 600 miljard gaan.
Hopelijk krijgen we dan een trend reversal die hopelijk wat minder hard gaat dan laatste keer. De komende 2 maanden naar 800 miljard en dan de 2 maanden daarna naar 1 biljoen zou een mooie evolutie zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Jyskal op 12-01-2018 00:21 . Reden: triljoen naar biljoen ]
http://www.extremetechchallenge.com/
[ Voor 6% gewijzigd door pirojil op 12-01-2018 00:12 ]
TA op global market cap? Weet het niet hoor, TA op koersen vind ik vaak al dubieus, maar op market cap?Jyskal schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 00:06:
Hopelijk trekt de markt morgen of overmorgen terug aan.
225 miljard correctie naar de 600 miljard. Ik ben benieuwd of we morgen/overmorgen effectieve onder de 600 miljard gaan.
Hopelijk krijgen we dan een trend reversal die hopelijk wat minder hard gaat dan laatste keer. De komende 2 maanden naar 800 miljard en dan de 2 maanden daarna naar 1 triljoen zou een mooie evolutie zijn.
[afbeelding]
Market cap geeft evengoed markt sentiment en trends weer. Zou me sterkt verbazen zouden we terug vallen tot 400 miljard (pre-december). Als dat zo gaat zijn zal het de eerste keer zijn voor de cryptomarkt dat we zo een terugloop zien en kan het wijzen op een algemeen verlies van vertrouwen of interesse in de cryptomarkt.DaCoTa schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 00:12:
[...]
TA op global market cap? Weet het niet hoor, TA op koersen vind ik vaak al dubieus, maar op market cap?
Nuja aan 225 miljard per 7 dagen konden we nu ook echt wel niet blijven door stijgen.

Nuja tegen het einde van de maand zullen we wel weer een increase zien normaal door de Amerikanen die hun eindejaarsbonus uitbetaald krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door Jyskal op 12-01-2018 00:27 ]
TA, heb ik ook altijd mijn vraagtekens bij.DaCoTa schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 00:12:
[...]
TA op global market cap? Weet het niet hoor, TA op koersen vind ik vaak al dubieus, maar op market cap?
Ik vind dit wel een interessant grafiekje. Gevoelsmatig zou ik verwachten dat de markt nu komende dag(en) toch wel aan zou moeten trekken. Mocht dit niet gebeuren dan ben ik erg benieuwd waar het heen gaat.
Ook een interessant moment momenteel voor VEN, gaat alle kanten op.
Gewoon even googlen, staan veel artikels op het internet over. Maar in heel simpele termen trekt hij 2 (de ene is een dubbel zolange periode) verschillende gemiddelden/trend over de afgelopen periode door naar de toekomst, door het verschil in gemiddelden van de korte periode en het verschil in de lijn van de langere periode krijg je een soort "gat" wat je ziet als een soort cloud. Als de huidige koers op de rand van zo'n cloud lijn zit dan verwachten ze dat hij weerstand gaat vinden.. en als hij er doorheen gaat kan je een sterkere stijging/daling verwachten. Zit de prijs boven de cloud dan is de prijs hoger dan de afgelopen periode de lijn toonde en zit hij eronder is hij lager en zou je kunnen verwachten dat hij meer richting de cloud zelf beweegd. Vaak zie je dat als hij in de cloud zit dat hij telkens tegen de randen botst. Als hij onder aan een cloud zit is er dus een iets grotere kans dat hij daar weer iets gaat stijgen en naar het midden van de cloud beweegt.Lucky0wn schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 00:48:
Probeer momenteel een analyse voor VEN te begrijpen, loop alleen een beetje vast op de Ichimoku cloud, iemand die kan uitleggen hoe ik die het beste kan uitlezen? Fiobinacci-lijnen kan ik nog wel begrijpen maar snap niet het principe van de cloud.
Ik gebruik het zelf in combinatie met bollinger bands en mcad/storchrsi om te lijken wanneer ik het beste een crypto kan kopen of juist ga uitstappen.
Fibonaci gebruikt ik voornamelijk om bij een hele sterke stijging te kijken hoever hij dan weer "instort" om daar mn buy order vooraf te plaatsen zodat ik hem in de rebound weer verkoop.
Die gigantische daling van xrp gaf daar een perfect voorbeeld van. Hij ging perfect bij de 50% (is normaal tussen de 50 en 61.8%) weer een tijdje omhoog om daarna weer even te dalen.
Maar ben zelf een absolute beginner dus als mensen andere tips/advies en hebben hoor ik het graag 😀
[ Voor 19% gewijzigd door Helza op 12-01-2018 01:17 ]
Ah oke, bedankt voor je duidelijke uitleg! Bij een combinatie van een Ichimoku cloud en Fibonaci kun je met een groter risico je koers voorspellen? Wil namelijk proberen om VEN nu op het juiste moment in te kopen om te holden en afgaande op analyses zou dat ongeveer nu moeten zijn. Beetje marktanalyse snap ik wel maar wordt me al snel te ingewikkeld terwijl ik het juist heel erg interessant vind.Helza schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 01:07:
[...]
Gewoon even googlen, staan veel artikels op het internet over. Maar in heel simpele termen trekt hij 2 (de ene is een dubbel zolange periode) verschillende gemiddelden/trend over de afgelopen periode door naar de toekomst, door het verschil in gemiddelden van de korte periode en het verschil in de lijn van de langere periode krijg je een soort "gat" wat je ziet als een soort cloud. Als de huidige koers op de rand van zo'n cloud lijn zit dan verwachten ze dat hij weerstand gaat vinden.. en als hij er doorheen gaat kan je een sterkere stijging/daling verwachten. Zit de prijs boven de cloud dan is hij is de prijs hoger dan de afgelopen periode de lijn toonde en zit hij eronder is hij lager en zou je kunnen verwachten dat hij meer richting de cloud zelf beweegd. Vaak zie je dat als hij in de cloud zit dat hij telkens tegen de randen botst. Als hij onder aan een cloud zit is er dus een iets grotere kans dat hij daar weer iets gaat stijgen en naar het midden van de cloud beweegt.
Ik gebruik het zelf in combinatie met bollinger bands en mcad/storchrsi om te lijken wanneer ik het beste een crypto kan kopen of juist ga uitstappen.
Fibonaci gebruikt ik voornamelijk om bij een hele sterke stijging te kijken hoever hij dan weer "instort" om daar mn buy order vooraf te plaatsen zodat ik hem in de rebound weer verkoop
Als ik nu zo naar de koers van de afgelopen zes uur kijk lijkt me dat ie gaat dippen naar rond de 40k om daarna met een ABC correctie weer te herstellen, waar de koers nu van A naar B aan het gaan is. Lijkt me dat er geen herhaling van een stijging gaat komen maar stabiliseert. Correct me if i'm wrong natuurlijk
[ Voor 7% gewijzigd door Lucky0wn op 12-01-2018 01:26 ]
Tja als ik even naar ven kijk heeft hij de 10de een behoorlijke boost gemaakt en heeft hier nog niet een correctie op gehad. Hoeft ook niet als hij blijft stijgen maar hierdoor zit hij wel ver boven de cloud/ trend lijnen.Lucky0wn schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 01:21:
[...]
Ah oke, bedankt voor je duidelijke uitleg! Bij een combinatie van een Ichimoku cloud en Fibonaci kun je met een groter risico je koers voorspellen? Wil namelijk proberen om VEN nu op het juiste moment in te kopen om te holden en afgaande op analyses zou dat ongeveer nu moeten zijn. Beetje marktanalyse snap ik wel maar wordt me al snel te ingewikkeld terwijl ik het juist heel erg interessant vind.
Als ik nu zo naar de koers van de afgelopen zes uur kijk lijkt me dat ie gaat dippen naar rond de 40k om daarna met een ABC correctie weer te herstellen, waar de koers nu van A naar B aan het gaan is. Lijkt me dat er geen herhaling van een stijging gaat komen maar stabiliseert. Correct me if i'm wrong natuurlijk
Dus van wat ik zie.. nee 😀 maar crypto is redelijk onvoorspelbaar een positief bericht en hij vliegt omhoog
Zie net de edit 😀 40k zou idd normaal er zijn echter is afgelopen week 2x de btc/markt bizar gaan doen waardoor ik het moeilijk vind om die goed te voorspellen.
(Had in een vorige edit de fib verkeerd om staan). Abc.. fib.. jemig ga je direct elliot waves erbij doen 😁 doh weer een edit door lesfout.. ab tot 40k idd. Dus dan moet je op 40k hem niet lang holden juist vanwege de C als hij dat gaat doen.
En de laatste edit voordat ik ga slapen, verwacht nog wel een algehele stijging door alle bonussen die uitbetaald zijn. Dus grote kans dat die c uitblijft/zijwaarts gaat
[ Voor 24% gewijzigd door Helza op 12-01-2018 01:50 ]
Verwijderd
Lol, hij steeg daardoor even met 15% om meteen weer te dalen.pirojil schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 00:07:
Power ledger (POWR) heeft een plek veroverd in de finale van de extreme tech challenge. 1 van de 3 start-ups die in de finale hun product mogen presenteren aan Richard Branson.
http://www.extremetechchallenge.com/
Maar wel mooi dat ie in de finale staat.
Kijk en daar maak ik dus de fout. koers is nu langzaam dalende inderdaad welke de correctie richting B stuurt. Duidelijk!Helza schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 01:30:
[...]
Tja als ik even naar ven kijk heeft hij de 10de een behoorlijke boost gemaakt en heeft hier nog niet een correctie op gehad. Hoeft ook niet als hij blijft stijgen maar hierdoor zit hij wel ver boven de cloud/ trend lijnen.
Dus van wat ik zie.. nee 😀 maar crypto is redelijk onvoorspelbaar een positief bericht en hij vliegt omhoog
Zie net de edit 😀 40k zou idd normaal er zijn echter is afgelopen week 2x de btc/markt bizar gaan doen waardoor ik het moeilijk vind om die goed te voorspellen.
(Had in een vorige edit de fib verkeerd om staan). Abc.. fib.. jemig ga je direct elliot waves erbij doen 😁 doh weer een edit door lesfout.. ab tot 40k idd. Dus dan moet je op 40k hem niet lang holden juist vanwege de C als hij dat gaat doen.
Bedankt voor je heerlijke nuchtere ondernemersgeest. Ik ben zelf ook een ondernemer en ik herken dat wel. Ik heb ook alles gewoon naar betrouwbare partijen opgestuurd zonder er over in te zitten. Heb een paar comments van je gelezen en vond het wel mooi te zien tussen alle 'paniek'. Note dat ik dat laatste woord tussen '-tekens schrijf.Crypts schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:27:
Wat een geneuzel weer over bsn mensen. Totaal niet boeiend... Je bsn is als je zelfstandig ondernemer bent zo terug te vinden aangezien het deel uitmaakt van je btw nummer. Nooit problemen mee gehad en ik deed en doe toch echt heel veel handel in het buitenland, staat op facturen etc. etc. Gaat gewoon echt helemaal nergens over en niemand anders dan wij die dat bsn ook maar enigszins interessant vinden.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
De vraag is, wacht je tot ze winnaar zijn om erop in te spelen of biedt hun product enige zekerheid tot de uiteindelijke winnaar?Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 01:43:
[...]
Lol, hij steeg daardoor even met 15% om meteen weer te dalen.
Maar wel mooi dat ie in de finale staat.
Oud collega van mij heeft hier ook deel aan genomen met zijn Metalpay (MTL). Helaas zijn zij zelfs niet tot de Top 10 gekomen.
Maar wel mooi om 'van dichtbij' mee te maken!
En samen met Branson op de foto is ook leuk voor later.
- Creating more joy for people who interact with our digital world
Zijn nog vrij onbekend (al wordt het meer en meer opgepikt door Reddit, 4Chan, etc), maar ik zie er veel potentieel in.
Achain, this unknown blockchain platform in China already has dozens of DApps and may create another 1,000 Litecoins
Goede coin en hij heeft gisteren toch een leuke stijgende lijn gemaakt. Hopen dat die dit doorzet! Nog bedankt voor de tip.Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:57:
Tip: Vanavond worden de finalisten van de Extreme Tech Challenge bekendgemaakt (tussen 1 en 3 p.m. in Las Vegas). Onder andere POWR en Airswap (beiden te koop op Binance) maken kans. Over Airswap weet ik vrijwel niets, maar POWR volg ik al een tijdje en heb vanmorgen wat ingeslagen tijdens de dip. Mocht POWR doorgaan naar de finale, zou dit een prijsstijging teweeg kunnen brengen.
Mijn vraag is: hoe lang moet je dan precies vasthouden? Hebben jullie het dan over een maand? Een jaar? Jaren? Wachten tot de volgende hype?
NOSIG
wachten tot the ath._Christiaan_ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:37:
Allen, ik heb een vraagje over de zogenaamde ‘hold’ strategie. Je leest erg vaak dat mensen meer winst hadden gemaakt door langer vast te houden. Nu heb ik dat zelf ook gemerkt toen ik instapte in aandelen tijdens de dip in 2008.
Mijn vraag is: hoe lang moet je dan precies vasthouden? Hebben jullie het dan over een maand? Een jaar? Jaren? Wachten tot de volgende hype?
wanneer die is weet niemand.
392 dagen en 5 uren._Christiaan_ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:37:
Allen, ik heb een vraagje over de zogenaamde ‘hold’ strategie. Je leest erg vaak dat mensen meer winst hadden gemaakt door langer vast te houden. Nu heb ik dat zelf ook gemerkt toen ik instapte in aandelen tijdens de dip in 2008.
Zonder gekheid: hier krijg je allemaal verschillende antwoorden op. Voor de ene is dat als een munt x2 doet, de ander wil zien waar het schip strand en weer een ander heeft een ultiem doel voor ogen (bijvoorbeeld een levensveranderend bedrag halen).
Dat is toch echt iets wat alleen jij kan bepalen. Voor mij geldt dat ik het hold zolang ik het geld niet nodig heb. Mocht ik (b.v. voor een verbouwing) geld nodig hebben en sta ik op een goede winst, dan haal ik er een deel af. Ik zet ieder geval niet alles in 1x om naar fiat....maar dat ik meer een psychologisch dingetje dat ik niet wil dat het daarna x10 gaat_Christiaan_ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:37:
Verwijderd
Stel dat vantevoren vast Bv x5 en cash dan een gedeelte uit (of in andere munten)._Christiaan_ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:37:
Helaas zijn er altijd onvoorziene omstandigheden waardoor je doelstellingen niet haalt. Zolang je dan toch winst hebt gewoon deel omzetten.
Heb deze strategie bv bij Eth en Ven omdat ik van beide het gevoel heb dat we pas aan het eigenlijk begin staan van waar deze technologien / projecten naar KUNNEN evolueren. Enkel als die bv op een paar weken tijd ineens nog eens x 10 zouden doen...zou ik deze verkopen maar waarschijnlijk om na de dip weer in te kopen. Vooral bij Ven heb ik een goed gevoel. Al van paar mensen in eigen omgeving gehoord + hier net op het forum kunnen lezen dat er nog mensen welke deze dezelfde run zien nemen als bv een Neo...Deze staat op dit moment aan +-120 dollar...Ven aan iets meer dan 6 dollar...You do the math...Natuurlijk heeft Neo veel minder supply maar niettemin...Ik zie nog enorm groeipotentieel in Ven. En net daarom HOLD ik._Christiaan_ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:37:
Ik zou denken als jij vertrouwen hebt in een munt dat het logisch is iig te wachten tot ze een volwassen product hebben voor je verkoopt. Dus niet bij de volgende hype als er een Twitter bericht de wereld in wordt geslingerd dat er een geweldige aankondiging komt verkopen.
Maar goed, dat is het idee wat ik had bij mensen die zeggen dat ze holden, en niet bij de eerste de beste piek verkopen.
Dat antwoord geef je net zelf hè._Christiaan_ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:37:
9 jaar in jouw geval.
Als jij een bepaald rendement voor ogen hebt dan hou je alles lang vast.
Durf jij te gaan gokken of heb je ruimte dan koop je bij een dip en sell je na een stijging.
[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 12-01-2018 09:06 ]
Ik verwacht dan ook een algemene toestroom van fiat geld richting crypto. BTC is te traag en te duur (miners fee) om voor beginners te voldoen. ETH en LTC hebben dat nadeel niet (hoewel ETC ook wat wachttijd had vorige week). Beginners (net als ik) zullen zich naar mijn verwachting richten op de top 10 / 100 van munten.
Ergo, ik verwacht een toestroom aan geld, een matiging op het gebied van BTC en een stijging van de AltCoins met ETH en LTC voorop (die zullen relatief geleidelijk gaan) en een sterk volatiele ontwikkeling op andere munten met een uiteindelijke forse stijging als eindresultaat. Vandaar dat ik die alternatieve munten (zoals XRP/TRX/ICX etc.) voorlopig (zeg minimaal een maand) lekker vasthoudt. Paniek is meestal een slechte raadgever en zelf heb ik niet de mogelijkheid om alles continue bij te houden, dan moet je er een dagtaak van maken (waar je overigens wel flink mee kunt verdienen verwacht ik).
Interessant om op deze manier naar de markt te kijken. Is misschien waardevoller dan naar individuele coins kijken.Jyskal schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 00:06:
Hopelijk trekt de markt morgen of overmorgen terug aan.
Hopelijk krijgen we dan een trend reversal die hopelijk wat minder hard gaat dan laatste keer. De komende 2 maanden naar 800 miljard en dan de 2 maanden daarna naar 1 biljoen zou een mooie evolutie zijn.
[afbeelding]
[ Voor 25% gewijzigd door jorisdeket op 12-01-2018 09:48 ]
leg eens uit waarom dan?jorisdeket schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:44:
https://support.binance.c...ance-Lists-iExec-RLC-RLC-IExec RLC ziet het daglicht bij binance. Ben heel blij dat dit project in de aandacht springt. Het team en project heeft veel potentie👌
wat houdt het in? waarom denk je dat het potentie heeft? etc. zonder deze informatie ben je gewoon aan het shillen.
Voeg je toe aan hun telegram account en lees je zelf in. Heb al meedere malen op dit forum uitgelegd waar ze voor staan. 🙏😁BBBrt schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:51:
[...]
leg eens uit waarom dan?
wat houdt het in? waarom denk je dat het potentie heeft? etc. zonder deze informatie ben je gewoon aan het shillen.
Een hele stabiele coin in mijn portefeuille is overigens PIVX. Bij een volgende crash zit ik toch te denken wat meer in PIVX te gooien, die schommelt naar mijn gevoel minder, en staat boven zijn waarde van vorige week!
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Dit dus. Hopelijk voorkomt dat ook veel nieuwkomers (lees: goudzoekers)paradoXical schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:04:
Ik ben eigenlijk wel een soort van gerustgesteld. Ik vond de stijging begin januari gewoon TE, het was tegen het debiele aan. Hopelijk gaan we wat geleidelijker stijging in zometeen.
Zonder die nieuwkomers komt er geen stijging he ?MaStar schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:07:
[...]
Dit dus. Hopelijk voorkomt dat ook veel nieuwkomers (lees: goudzoekers)
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Gezien de drukte bij de exchanges en brokers is de markt nog lang niet verzadigd. Dat punt gaat wel een keer komen, dan zal de markt minder volatiel worden/stabiliseren en crypto steeds meer geschikt raken als daadwerkelijk betaalmiddel.DeKoetsier schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:20:
Ja dat vroeg ik me ook af. Stel dat de markt nu verzadigd is, dan hoef je nergens meer echte stijgingen te verwachten, slechts verplaatsingen van geld in coins, correct? Wat uiteraard ook voor piekjes/dalingen zorgt, maar niet meer de grote waarde vermeerdering.
Bestaande investeerders kunnen ook meer gaan investeren heDeKoetsier schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:20:
Ja dat vroeg ik me ook af. Stel dat de markt nu verzadigd is, dan hoef je nergens meer echte stijgingen te verwachten, slechts verplaatsingen van geld in coins, correct? Wat uiteraard ook voor piekjes/dalingen zorgt, maar niet meer de grote waarde vermeerdering.
Verwijderd
Deels ja. Echter is er nog steeds vraag een aanbod. Als iedereen dan besluit te HODLEN en er minder aanbod is kunnen koersen toch stijgen als er wel vraag is.DeKoetsier schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:20:
Ik heb zojuist mijn eerste investering in een ICO (hotoken)gedaan.
Voor 1 ETH heb ik X tokens gekocht.
Token toegevoegd en die heb ik nou ook netjes in mijn metamask staan.
Ik zie dat het reserved tokens zijn....maar wat gebeurd er vervolgens?
Iemand ervaring hier met dat proces?
Verwijderd
Je zal op een gegeven moment een wallet moeten opgeven. Is het een ETH token?maniac_1979 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:28:
Allen, vraagje over ICO's en reserved tokens.
Ik heb zojuist mijn eerste investering in een ICO (hotoken)gedaan.
Voor 1 ETH heb ik X tokens gekocht.
Token toegevoegd en die heb ik nou ook netjes in mijn metamask staan.
Ik zie dat het reserved tokens zijn....maar wat gebeurd er vervolgens?
Iemand ervaring hier met dat proces?
Ja, is een ETH token.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:29:
[...]
Je zal op een gegeven moment een wallet moeten opgeven. Is het een ETH token?
Wallet heb ik op moeten geven toen ik gewhitelist werd, ook vanaf dat walletID die ETH verstuurd.
[ Voor 17% gewijzigd door maniac_1979 op 12-01-2018 10:31 ]
Verwijderd
Dan zul je op een gegeven moment jouw Wallet moeten geven die deze tokens ondersteunt. Neem aan dat je er ene hebt.maniac_1979 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:30:
[...]
Ja, is een ETH token.
Wallet heb ik op moeten geven toen ik gewhitelist werd, ook vanaf dat walletID die ETH verstuurd.
Op het wavesplatform is het makkelijker. Je geeft het adres gewoon meteen op en na de ICO heb je ze er automatisch opstaan. Misschien dat sommige ETH Ico's ook wel zo werken?
Verwijderd
ok,maniac_1979 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:30:
[...]
Ja, is een ETH token.
Die ondersteunt neem ik aan ook de tokens? Wellicht dat het dan zelfs automatisch in je wallet verschijnt ja.
Wat ik zie is dat ze gereserveerd zijn voor mij.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:34:
[...]
ok,
Die ondersteunt neem ik aan ook de tokens? Wellicht dat het dan zelfs automatisch in je wallet verschijnt ja.
Binnen ETH platform kan volgens mij iedereen zijn eigen coins maken. Zijn dus automatisch compatibel met ETH.
Ik moest in mijn geval een contract adress opgeven (van het bedrijf dat de ICO's verstrekt) en zie nu dat ze gereserveerd zijn.
Er staat nu echter dat ik ze own, niet dat ze in mijn wallet zitten volgens mij.
Verwijderd
Die krijg je pas nadat de Ico is afgerond.maniac_1979 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:37:
[...]
Wat ik zie is dat ze gereserveerd zijn voor mij.
Binnen ETH platform kan volgens mij iedereen zijn eigen coins maken. Zijn dus automatisch compatibel met ETH.
Ik moest in mijn geval een contract adress opgeven (van het bedrijf dat de ICO's verstrekt) en zie nu dat ze gereserveerd zijn.
Er staat nu echter dat ik ze own, niet dat ze in mijn wallet zitten volgens mij.
https://www.reddit.com/r/.../?st=JCBOYUAB&sh=becd8f16
Wist niet dat ze daar ook zo mee bezig waren op tv daar.
Verwijderd
Ik volgde GUT wel een beetje op de achtergrond. Listed op EtherDelta en IDEX zegt coinmarketcap. Misschien ligt het aan mij maar ik zie hem op EtherDelta helaas nog niet. Daar heb ik nog wat ETH staan.ETHaaz schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:22:
Voor degene die in de GUTS tickets ICO zijn gestapt, deze staat nu genoteerd op cmc:
https://coinmarketcap.com/currencies/guts-tickets/#charts
tov de ICO prijs van 1 ETH = 700 GET = circa 235 EUR oftewel 0,33 EUR/GET toch een erg mooie prijsstijging naar 3,95 EUR/GET
3x harder gestegen dan ETH
Je moet hem zelf zoeken / toevoegen op etherdeltaVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:12:
[...]
Ik volgde GUT wel een beetje op de achtergrond. Listed op EtherDelta en IDEX zegt coinmarketcap. Misschien ligt het aan mij maar ik zie hem op EtherDelta helaas nog niet. Daar heb ik nog wat ETH staan.
(zie ook reddit draadje)
EDIT: Even een wat officieler draadje gepakt.
[ Voor 10% gewijzigd door bakbakbak op 12-01-2018 12:06 ]
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Volgens mij staan we pas aan het begin.....DeKoetsier schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:20:
Is een proces van jaren mogelijk....
Het idee achter SIA vind ik daarbij erg interessant (decentrale multi-redundante cloudopslag), het team is serieus (M.I.T. / hackathon achtergrond). Houden zich vooral bezig met verbeteren van het product (dagelijks updates in de code op Github en periodieke releases van de SIA UI) i.t.t. andere coins die zich vooral druk lijken te maken op het in de wereld brengen van mooie toekomstmuziek via Twitter.
Als ik de geruchten op verschillende sites mag geloven wordt Sia binnenkort toegevoegd op Binance. Gezien het volume wat SIA de laatste weken doet zou mij dit niet verbazen. (https://www.reddit.com/r/.../brief_update_on_binance/)
[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-01-2018 12:30 ]
Verwijderd
Ik heb er een half jaartje geleden een pluk van gekocht. Juist omdat zij toen de 'leader' waren op het gebied van opslag trok mij over de streep. Is voor mij een houdertje in ieder geval.TuutjDrie schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:08:
Valt me op dat ik SIA Coin niet voorbij zie komen. Top 20 in volume, momenteel enkel op Bittrex (en Poliniex maar die neem ik niet serieus met alle probleemverhalen) verhandelbaar. Top 5 in volume op Bitrex (paren BTC/SC en ETH/SC)
Het idee achter SIA vind ik erg interessant (decentrale multi-redundante cloudopslag), het team is serieus (M.I.T. / hackathon achtergrond). Houden zich vooral bezig met verbeteren van het product (dagelijks updates in de code op Github en releases van de SIA UI) i.t.t. andere coins die zich vooral druk lijken te maken op het in de wereld brengen van mooie toekomstmuziek via Twitter.
Als ik de geruchten op verschillende sites mag geloven wordt Sia binnenkort toegevoegd op Binance. Gezien het volume wat SIA de laatste weken zou mij dit niet verbazen.
Wat ik mij wel af vroeg was wat hun oplossing is als een unit met een deel van je data uitvalt. Weet jij dit?
Dat is juist één van hun pijlers, Multi-reduntatie (zowel vanuit regio's als in het algemeen). Data wordt in stukjes op meerder plekken opgeslagen. En doordat het slechts stukjes zijn heeft geen enkele host de beschikking over je gehele data, dit heeft uiteraard ook een beveiligingsfunctie.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:14:
[...]
Ik heb er een half jaartje geleden een pluk van gekocht. Juist omdat zij toen de 'leader' waren op het gebied van opslag trok mij over de streep. Is voor mij een houdertje in ieder geval.
Wat ik mij wel af vroeg was wat hun oplossing is als een unit met een deel van je data uitvalt. Weet jij dit?
Ook al gemeld, maar weinig reactie...LosGieros schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:09:
iExec nu ook op Binance, heeft hem een mooie boost gegeven.
Jammer dat hier op dit forum geen animo voor is. Laten we het over ADA en TRX en POE en OST hebben mss dat we meer reacties krijgen.😉
Volgens mij was het de 15e (as maandag dus) dat de bonussen op wall street gestort worden. Ben benieuwd of daar iets te merken van is! Je gaat er bijna in complottheorieeen van denken, maar dan stappen ze op een mooi moment in met de correcties van de laatste week..Jyskal schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 00:20:
[...]
Market cap geeft evengoed markt sentiment en trends weer. Zou me sterkt verbazen zouden we terug vallen tot 400 miljard (pre-december). Als dat zo gaat zijn zal het de eerste keer zijn voor de cryptomarkt dat we zo een terugloop zien en kan het wijzen op een algemeen verlies van vertrouwen of interesse in de cryptomarkt.
Nuja aan 225 miljard per 7 dagen konden we nu ook echt wel niet blijven door stijgen.![]()
Nuja tegen het einde van de maand zullen we wel weer een increase zien normaal door de Amerikanen die hun eindejaarsbonus uitbetaald krijgen.
Verwijderd
Begin dit jaar had Alanmasters op tradingview.com een analyse van deze munt gepost. Hij heeft nu 4 van de 6 targets gehaald.jorisdeket schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:21:
[...]
Ook al gemeld, maar weinig reactie...
Jammer dat hier op dit forum geen animo voor is. Laten we het over ADA en TRX en POE en OST hebben mss dat we meer reacties krijgen.😉
Maar dan gaat het puur om de analyse van de grafiek en niet echt om de munt in dit geval.
https://www.tradingview.c...nd-430-Profits-Potential/
Verwijderd
Ik geloof hier allemaal vrij weinig van. Alsof die paar bonusjes een boost zouden geven aan de hele cryptomarkt. Mij lijkt het effect ieg nihilfry_35 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:23:
[...]
Volgens mij was het de 15e (as maandag dus) dat de bonussen op wall street gestort worden. Ben benieuwd of daar iets te merken van is! Je gaat er bijna in complottheorieeen van denken, maar dan stappen ze op een mooi moment in met de correcties van de laatste week..
Geen idee of en wat voor effect het gaat hebben maar het gaat over 'bonusjes' van €120.000 per persoon.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:28:
[...]
Ik geloof hier allemaal vrij weinig van. Alsof die paar bonusjes een boost zouden geven aan de hele cryptomarkt. Mij lijkt het effect ieg nihil
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Heb een paar kennissen op de zuidas in de bankwereld en daar is het wel een dingetje: pochen bij de koffieautomaat (sorry bedoel espressobar natuurlijk ;-) hoeveel winst je op je coins hebt gemaakt. Bonussen als monopolygeld om mee te spelen zeg maar. Maar goed of je zoiets terug kan zien op de totale markt is inderdaad maar de vraag. Hooguit dat andere mensen positief geprikkeld worden als koersen ietsie stijgen en ook kopenCrypts schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:40:
[...]
Geen idee of en wat voor effect het gaat hebben maar het gaat over 'bonusjes' van €120.000 per persoon.
Ik zou zelf nog even gewacht hebben tot de 39k-41k range om de 50%-61.8% range te hebben van de verwachte dipVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:39:
Ik stap nu in VEN, kijken of het opveert
Echter heb ik schrik van een blijvende daling van ETH. Aangezien ik alles trade in ETH kan dit wel eens een probleem vormen. Ik vind het dan ook bijzonder dat hier nog geen vragen of bedenkingen over zijn, ik ben vast en zeker niet de enige die alles in ETH trade, toch?
Nou ja ze weten natuurlijk prima hoe het werkt, als ze vanaf de 15de 'massaal' instappen met een deeltje van hun bonus dan gaan prijzen vrijwel zeker omhoog en kan er daarna weer mooi uitgecashed worden. Niet geheel ontoevallig bestaat de groep die de bonussen gaat krijgen ook nog eens uit een groep die op het moment de meeste interesse heeft in crypto's. Ik acht het redelijk aannemelijk dat het een positieve invloed gaat hebben maar ook een flinke (tijdelijke) deuk daarna gaat achterlaten. We gaan het zien.fry_35 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:45:
[...]
Heb een paar kennissen op de zuidas in de bankwereld en daar is het wel een dingetje: pochen bij de koffieautomaat (sorry bedoel espressobar natuurlijk ;-) hoeveel winst je op je coins hebt gemaakt. Bonussen als monopolygeld om mee te spelen zeg maar. Maar goed of je zoiets terug kan zien op de totale markt is inderdaad maar de vraag. Hooguit dat andere mensen positief geprikkeld worden als koersen ietsie stijgen en ook kopen
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Eth staat alweer in het groen t.o.v. gisteren. Eth is relatief stabiel gebleven juist afgelopen dagen. Vergeet niet dat de gehele marketcap zo'n 120 mld hoger stond 4 dagen terug.Rubberen schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:54:
Momenteel zit ETH in een kleine correctie. Samen met de rode koers van zo goed als alle alts, is mijn portfolio dus ook mooi rood. Toch al 2/3 dagen dat de koersen wat tegenvallen. (globaal dan, als je ven hebt zal je bijvoorbeeld niet klagen).
Echter heb ik schrik van een blijvende daling van ETH. Aangezien ik alles trade in ETH kan dit wel eens een probleem vormen. Ik vind het dan ook bijzonder dat hier nog geen vragen of bedenkingen over zijn, ik ben vast en zeker niet de enige die alles in ETH trade, toch?
Wat vind je er zelf van?Wilco88nl schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:01:
Iemand hier NULS al gezien? Ik heb er maar wat gekocht, gezien het wel eens een hele grote kan worden! Ben we benieuwd naar jullie mening.
Hangt echt van de munt af. Ik heb vorige week XRP toch van de hand gedaan op 2.20 per stuk, en hiervoor STRATIS gekocht, waarvan deze maand nog een ICO aankondiging gaat komen. Ik weet bijna wel zeker dat ik hier winst op ga pakken, in tegenstelling tot 'holden'._Christiaan_ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:37:
2e voorbeeld; ik heb ook duur XEM gekocht, ik zat te spelen met de gedachte deze naar VEN te zetten. Als ik dat gedaan had, dan had ik nu ook flink + gestaan.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Je hebt NULS gekocht omdat het leuk klinkt of is er een andere reden? Dit soort berichtgevingen zonder enkele motivatie toe te lichten zitten we niet op te wachten. Onderbouw waarom deze techniek JOU aanspreekt en niet vragen wat andere mensen ervan denken.Wilco88nl schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:01:
Iemand hier NULS al gezien? Ik heb er maar wat gekocht, gezien het wel eens een hele grote kan worden! Ben we benieuwd naar jullie mening.
"That's what I do. I drink and I know things."
Vergeet Vechain (VEN) niet. Half januari gaan ze over naar een 2-Token systeem en rebranden ze naar VET. VET = VEN + THOR. Vechain hoort eigenlijk in de top10 crypto’s thuis gezien hun netwerk aan zakelijke partners (DYOR).Puinbox schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:21:
Hoi, ik zie het als beginner (sinds half dec) zo. Je ziet dat er een enorme interesse is in crypto. Heb er zelf 2 jaar geleden als eens naar gekeken (had ik toen naar....) maar goed, nadat ik op de gewenste plekken geregistreerd was zag ik overal de deuren dichtgaan voor nieuwe klanten. Dat is toch een belangrijk signaal, ik bedoel, als bedrijven wegens drukte klanten gaan weigeren... en als dat dan ook nog volledige online bedrijven zijn (die normaliter fors en snel kunnen schalen) dan is er echt iets aan de hand.
Ik verwacht dan ook een algemene toestroom van fiat geld richting crypto. BTC is te traag en te duur (miners fee) om voor beginners te voldoen. ETH en LTC hebben dat nadeel niet (hoewel ETC ook wat wachttijd had vorige week). Beginners (net als ik) zullen zich naar mijn verwachting richten op de top 10 / 100 van munten.
Ergo, ik verwacht een toestroom aan geld, een matiging op het gebied van BTC en een stijging van de AltCoins met ETH en LTC voorop (die zullen relatief geleidelijk gaan) en een sterk volatiele ontwikkeling op andere munten met een uiteindelijke forse stijging als eindresultaat. Vandaar dat ik die alternatieve munten (zoals XRP/TRX/ICX etc.) voorlopig (zeg minimaal een maand) lekker vasthoudt. Paniek is meestal een slechte raadgever en zelf heb ik niet de mogelijkheid om alles continue bij te houden, dan moet je er een dagtaak van maken (waar je overigens wel flink mee kunt verdienen verwacht ik).
Niet helemaal juist. Het twee tokensysteem wordt pas van kracht als hun mainnet wordt gelanceerd in juni 2018. Tot die tijd is het niet veel meer dan aankondigingen en hopelijk wat voorbeelden van wat ze doen.wim007 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:28:
[...]
Vergeet Vechain (VEN) niet. Half januari gaan ze over naar een 2-Token systeem en rebranden ze naar VET. VET = VEN + THOR. Vechain hoort eigenlijk in de top10 crypto’s thuis gezien hun netwerk aan zakelijke partners (DYOR).
Ik maak me geen zorgen, deze blijft nog wel even.
De laatste dagen staat alles in het rood, dit is ook terug te zien aan de marketcap.
Enkel zie ik dat ADA ook heeft ingeboet, maar die is enkel teruggevallen tot de eerste support line. Maw nu is wel een mooi moment om deze aan te kopen.
Ik zie dat ADA 15j & 24 januari een evenement heeft gepland, die dus eventueel stijging kan veroorzaken.
Ik neem nu gewoon ADA omdat ik deze coin al even bekijk om aan te kopen. Hetzelfde heeft zich voorgedaan met coins zoals VEN/ICX.. Algemeen gezien de munten waar de waarde in zekere zin terecht is.
Juiste denkwijze? Of eerder glazenbol theorieën?
Vorige week donderdag heb ik zelf ADA op 8600sat gekocht, ik zag de koers zo lekker naar boven lopen.. In een weekje kan je flink wijzer worden weet ik ondertussen.
/edit
Alu-hoedje op: Als ik zo de data zie die je noemt (15 en 24 januari) zitten die allebei precies net na de ATH, zo probeert men dus de cyclus te beïnvloeden/breken.
Alu-hoedje af: Een nieuwe ATH genereert extra aandacht voor een reeds aangekondigd evenement.
[ Voor 18% gewijzigd door DJT op 12-01-2018 14:21 ]
ADA nieuwe ATH ? Die was een paar weken terug nog 1.30DJT schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:16:
Zo uit m'n hoofd is ADA nu weer richting een nieuwe ATH aan het gaan en dat zou dan ergens in de 24~36 uur moeten zijn, daarna zal hij weer stevig gaan dalen vermoed ik.
De laatste ATH was volgens mij vorige week donderdag op 8700sat, vlak voordat ik kocht. Volgens de cyclus is negen dagen later (dat is dus morgen) de nieuwe piek. Dat zeggende; de koers is op dit moment flink aan het oplopen..[b]DJT schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:16:
ADA nieuwe ATH ? Die was een paar weken terug nog 1.30
Over de laatste drie maanden kun je toch niet echt spreken van een duidelijke negen dagen cyclus als je het mij vraagt.DJT schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:26:
[...]
De laatste ATH was volgens mij vorige week donderdag op 8700sat, vlak voordat ik kocht. Volgens de cyclus is negen dagen later (dat is dus morgen) de nieuwe piek. Dat zeggende; de koers is op dit moment flink aan het oplopen..

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio
Vreemd want hij staat toch echt nog 40% lager dan de laatste ATHDJT schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:26:
[...]
De laatste ATH was volgens mij vorige week donderdag op 8700sat, vlak voordat ik kocht. Volgens de cyclus is negen dagen later (dat is dus morgen) de nieuwe piek. Dat zeggende; de koers is op dit moment flink aan het oplopen..

Verwijderd
ClearPoll (POLL)
$8,30 USD (8.02%)
0.00058516 BTC (5.98%)
0.00644215 ETH (0.67%)
Market Cap
$58.066.185 USD
4,096 BTC
45,095 ETH
Volume (24h)
$865.033 USD
61.02 BTC
671.80 ETH
Maar goed; doe ermee wat je wilt. We kunnen eventueel verder gaan hierover in het slowchat topic.
Je kan dat niet netto berekenen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:52:
Ik lees op diverse fora dat deze zwaar undervalued is maar ik snap niet hoe men dat berekent kan iemand dat misschien uitleggen?
ClearPoll (POLL)
$8,30 USD (8.02%)
0.00058516 BTC (5.98%)
0.00644215 ETH (0.67%)
Market Cap
$58.066.185 USD
4,096 BTC
45,095 ETH
Volume (24h)
$865.033 USD
61.02 BTC
671.80 ETH
Het gaat over zaken zoals: Sector, partnerships, team, whitepaper, roadmap (en hoe ver ze staan, manier van communiceren, hype, ...
Indien er bijvoorbeeld (het gevoel is dat) een project op meerdere zaken echt hoog scoort maar toch in verhouding met andere, vergelijkbare, projecten veel lager in de market cap staat gaan mensen anticiperen op een stijging op (al dan niet lange) termijn. omdat deze gewoon minder aandacht krijgt maar dat dit op termijn zal veranderen
*Ik spreek in het algemeen, ik ken de omstandigheden van de coin niet. Iedereen heeft zo wel iets waar hij in geloofd. CryptoRUs spreekt over NULS, andere over WaBi, enkele dagen terug hier iemand over NAS, ik spreek soms over DNA, ...Iedereen heeft wel iets (al dan niet terecht) waarvan hij in een grote stijging in de toekomst gelooft.
Helaas zullen ze niet allemaal stijgen vermoed ik, anders was het wel heel makkelijk
[ Voor 18% gewijzigd door Jebus4life op 12-01-2018 15:01 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Verwijderd
"Yes, my calculation showed $37 at a 250M market cap.
I think this coin can easily become a top 100 coin, which means a market cap of around 400M and a price of about $50.
I'm a freelance journalist, and I can tell you that editors would love pitches about this blockchain application. It's very easy to turn ClearPoll into headlines. And that kind of exposure is why it won't be a small market cap coin for long.
*Dat is inclusief mezelf hoor, als alle kleinere coins waar ik in geloof x5 tot x10 gaan dit jaar staat er binnen 365 dagen een hele mooie BMW voor de deur
Dus altijd je eigen research doen!
[ Voor 31% gewijzigd door Jebus4life op 12-01-2018 15:28 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Die evenementen moeten nog komen, dus de koers kan je nog niet zienDJT schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:16:
Kijk eens goed naar de terugkerende cyclus die bij ADA heel duidelijk te zien. Een announcement of evenement kan de koers voor de korte termijn beïnvloeden maar long-term keert de normale cyclus volgens mij weer terug en dat maakt het allemaal heel voorspelbaar. Zo uit m'n hoofd is ADA nu weer richting een nieuwe ATH aan het gaan en dat zou dan ergens in de komende 18~36 uur moeten zijn, daarna zal hij weer stevig gaan dalen vermoed ik.
Vorige week donderdag heb ik zelf ADA op 8600sat gekocht, ik zag de koers zo lekker naar boven lopen.. In een weekje kan je flink wijzer worden weet ik ondertussen.
/edit
Alu-hoedje op: Als ik zo de data zie die je noemt (15 en 24 januari) zitten die allebei precies net na de ATH, zo probeert men dus de cyclus te beïnvloeden/breken.
Alu-hoedje af: Een nieuwe ATH genereert extra aandacht voor een reeds aangekondigd evenement.
Het ging mij eigenlijk meer over het feit dat je de support line kan gebruiken als een indicatie van stijgen of dalen.
Gisteren gechilled en gechart door Alanmasters... nu al 100%+
Zie geen whitepaper, weet ook niet precies wat de coin toevoegt?Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:52:
Ik lees op diverse fora dat deze zwaar undervalued is maar ik snap niet hoe men dat berekent kan iemand dat misschien uitleggen?
ClearPoll (POLL)
$8,30 USD (8.02%)
0.00058516 BTC (5.98%)
0.00644215 ETH (0.67%)
Market Cap
$58.066.185 USD
4,096 BTC
45,095 ETH
Volume (24h)
$865.033 USD
61.02 BTC
671.80 ETH
PSN/Steam: Xamsix

Heel typisch, de lijn trekt bijna strak en dan schiet hij omhoog. Dat patroon is meerdere keren terug te vinden in de tijdlijn.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Knap als dat lukt met zo'n volume.c0ne schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:56:
Is er hier iemand die het pump&dump patroon van VEN al gespot heeft?
[afbeelding]
Heel typisch, de lijn trekt bijna strak en dan schiet hij omhoog. Dat patroon is meerdere keren terug te vinden in de tijdlijn.
Wat zijn dat voor prutsers bij Kraken? De exchange is nog steeds under 'maintenance'.hjvg schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:57:
[...]
geen idee ik denk dat bijna niemand dat weet alleen hun zelf.
zag half uur terug dat kraken nu bezig is met hun upgrade 2uur alles down volgens mij en dan nog 3 uur geen handel mogelijk. hopelijk werkt hun server daarna eindelijk stabiel maar daar zal dan ook wel weer een grote nieuwe stroom users komen
Verwijderd
daar staat de whitepaper lijkt mooi en zijn al behoorlijk gestegen. alpha app is live, een polling systeem op de blokchain waarbij de tokens gebruikt worden als reward of als betaalmiddel, en bij elke poll worden tokens geburned. Het schijnt ook gebruikt te kunnen worden voor verkiezingen ed... Daarnaast hebben ze nu op de zelfde token clearify dit wordt de 17e januari gelanceerd plus een aankondiging van een partnership maar dat kan natuurlijk van alles zijn. Lijkt ook een mooi project is voor verificatie van crypto adressen zodat je bij bijvoorbeeld bij een ico geen tokens naar een gekopieerd frauduleus adres stuurt
Aight, ik zie de whitepaper daar niet, alleen ICO reviews, maar wellicht kijk ik niet goed. Opzicht geen slecht idee, en lage market cap. Helaas is er al een flinke stijging geweest, zo rond 1 januari was ik graag ingestapt.Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:00:
https://www.clearpoll.io/...fferent-credible-sources/
daar staat de whitepaper lijkt mooi en zijn al behoorlijk gestegen. alpha app is live, een polling systeem op de blokchain waarbij de tokens gebruikt worden als reward of als betaalmiddel, en bij elke poll worden tokens geburned. Het schijnt ook gebruikt te kunnen worden voor verkiezingen ed... Daarnaast hebben ze nu op de zelfde token clearify dit wordt de 17e januari gelanceerd plus een aankondiging van een partnership maar dat kan natuurlijk van alles zijn. Lijkt ook een mooi project is voor verificatie van crypto adressen zodat je bij bijvoorbeeld bij een ico geen tokens naar een gekopieerd frauduleus adres stuurt
geen idee ze komen onverwachte dingen tegen zeggen ze https://status.kraken.com/PSP123 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:59:
[...]
Wat zijn dat voor prutsers bij Kraken? De exchange is nog steeds under 'maintenance'.
ik heb hem liever nu een dag langer down en dat de site straks 100% stabiel is en de error`s verleden tijd zijn
Verwijderd
https://www.clearpoll.io/downloads/ClearPoll-Whitepaper.pdf
ik denk dat ik ze wel ga vast houden voor de langere termijn
Dat is een feit, alles beter dan die errors. Ik twijfel of het wel goed is voorbereid. Zoiets kan je vooraf perfect naspelen op een tweede omgeving.hjvg schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:06:
[...]
geen idee ze komen onverwachte dingen tegen zeggen ze https://status.kraken.com/
ik heb hem liever nu een dag langer down en dat de site straks 100% stabiel is en de error`s verleden tijd zijn
Grote naam in de markt is Charles Hoskinson
mede-oprichter van cryptomunt Ethereum
nu is Charles verantwoordelijk voor blockchain-onderzoeksbureau IOHK
dus interessant om te lezen dan heb je financieel de grote lijn
https://icury.nl/?page_id=134
Dat is de strijd tegen de gigantische sell walls bij VEN, als die wordt doorbroken schiet de prijs plotseling omhoog ja. Normaal lukte het niet echt-echt, dus dropte die vaker juist wat naar beneden.c0ne schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:56:
Is er hier iemand die het pump&dump patroon van VEN al gespot heeft?
[afbeelding]
Bambu Lab P1S Combo
Ah, ja! Dat klinkt enorm logischMacorgaZ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:11:
[...]
Dat is de strijd tegen de gigantische sell walls bij VEN, als die wordt doorbroken schiet de prijs plotseling omhoog ja. Normaal lukte het niet echt-echt, dus dropte die vaker juist wat naar beneden.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Ik las iets eerder in het topic ook dat iemand probeert die TA uit te voeren met allemaal indicators voor VEN, dat lijkt mij juist bij VEN een slecht idee door die gigantische sell walls die de prijs zo kunstmatig laag houden/hebben gehouden. Bij aankondigingen of partnerschappen waar andere coins zwaar op zouden reageren werd dit bij VEN bijna direct gecountered met 3 sell walls van 60BTC aan waarde per stuk dicht bij elkaar. Deze week is daar pas echt verandering in gekomen.
Bambu Lab P1S Combo
Ziet er wel prima uit inderdaad. Zoals ik al zei, jammer dat ik het nu pas lees/zieVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:08:
Excuus had de verkeerde link dit is het whitepaper
https://www.clearpoll.io/downloads/ClearPoll-Whitepaper.pdf
ik denk dat ik ze wel ga vast houden voor de langere termijn
Dit topic is gesloten.
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om