Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Volgens mij als ik het goed heb, stijgt de koers bijna altijd simultaan op verschillende exchanges.
Dit zou dan betekenen dat de prijs van alle exchanges aan elkaar gekoppeld zijn?
Ik heb toch het idee dat het ergens op 1 exchange moet beginnen?
Curious....
Experts please share your thoughts.
[ Voor 5% gewijzigd door iNSANiTi op 11-01-2018 16:23 ]
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Dat komt door arbitrage (door bots voornamelijk)iNSANiTi schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:22:
Wat ik mij nu nog steeds afvraag is hoe wordt de prijs precies bepaalt op een exchange?
Volgens mij als ik het goed heb, stijgt de koers bijna altijd simultaan op verschillende exchanges.
Dit zou dan betekenen dat de prijs van alle exchanges aan elkaar gekoppeld zijn?
Ik heb toch het idee dat het ergens op 1 exchange moet beginnen?
Curious....
Experts please share your thoughts.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Als XRP stijgt, stijgt XLM meestal ook. Maar ook bij een daling van XRP daalt XLM meestal.
Oke maar kun je dat eens uitleggen voor de leek? ik weet wat arbitrage is maar ik begrijp niet waarom dit invloed zou kunnen hebben op de prijs, behalve als het veel volume betreft. Voor mij ruikt het dan weer eerder naar een geplande pump wat over alle exchanges wordt verspreidt. Of sla ik de plank mis?
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Dit viel mij net ook op idd, iemand een verklaring voor of nu gewoon toeval? Ven ging ook in een dip, wellicht coin flipping?larsc schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:26:
kan iemand verklaren waarom de prijs van XLM "gekoppeld" lijkt te zijn aan die van XRP?
Als XRP stijgt, stijgt XLM meestal ook. Maar ook bij een daling van XRP daalt XLM meestal.
Verwijderd
[ Voor 97% gewijzigd door Grotman op 11-01-2018 17:02 ]
Nee, er is zoveel arbitrage tot de prijsverschillen weg zijn. De enige manier om hier winst mee te maken is als je sneller bent dan de rest. Oftewel, deze processen zijn volledig geautomatiseerd en reageren alle beurzen vrijwel instantaan op elkaar. Behalve als er een pad dus niet automatiseerbaar is (zie Korea), dan lopen de prijzen uiteen.iNSANiTi schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:31:
@HaTe
Oke maar kun je dat eens uitleggen voor de leek? ik weet wat arbitrage is maar ik begrijp niet waarom dit invloed zou kunnen hebben op de prijs, behalve als het veel volume betreft. Voor mij ruikt het dan weer eerder naar een geplande pump wat over alle exchanges wordt verspreidt. Of sla ik de plank mis?
Als je zelf onderzoek doet leer je veel meer dan maar ergens instappen wat iemand roept, mensen chille hun coins omdat zij deze 'vaak' zelf laag ingekocht hebben en de prijs willen opdrijven. Natuurlijk doen ze dat, en staan ze wel vaak achter de coin (if not shitcoin) maar jij wilt deze niet op de all time hight kopen.Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:38:
Kan iemand mij vertellen welke coin ik nu moet kopen??? Please ik ben een beginner
Wat vinden jullie van Dent? En deepbrainchain???? Poet???
Dent en deepbrainchain zelf geen onderzoek naar gedaan, zit wel diep in poet maar al vanaf het begin omdat ik het idee heel tof vindt. Kijk naar de coins die je nu roept of het product je aan staat en probeer technical analysis (ta) te doen op b.v tradingview.com. Je kan dit doen zonder nog te investeren maar wel te eiken of je TA klopt.
Dont chase green candels! en stap niet in wat mensen roepen maar bekijk rustig de chart en zoek een entry point.

Je bent geen daytrayder en je gaat (nog of niet) in 30 min lambo dus gedraag je er niet naar anders kan je mis verlies maken en dat maakt dit allemaal minder leuk.
Verwijderd
Uit het grote rode kader onderin:Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:38:
Kan iemand mij vertellen welke coin ik nu moet kopen??? Please ik ben een beginner
Wat vinden jullie van Dent? En deepbrainchain???? Poet???
Lees je in, zoek op reddit, lees de oude topics door, gebruik google. Als je geld wil verdienen mag je zelf ook wel wat tijd in de materie stoppen ipv passief achterover hangen en wachten tot iemand je de kip met het gouden ei aanreikt.Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
Klinkt misschien bot, maar dat ligt aan mn matige sociale skills
[ Voor 80% gewijzigd door janvanduschoten op 11-01-2018 18:28 ]
Verwijderd
Bedankt voor jullie reactie. Ik heb gisteren 100 euro ingelegd op deepbrainchain en Dent op kucoin omdat ik geen binance kon aanmaken. Een beetje improviseren zeg maar. Nu heb ik ongeveer 500 euro die kk op binance wil investeren.... pfff Ps ik ben een moeder van 3 kids met nog een baan Hahaha maar waarom zou ik het ook niet kunnen toch??
https://coinmarketcap.com/currencies/guts-tickets/#charts
tov de ICO prijs van 1 ETH = 700 GET = circa 235 EUR oftewel 0,33 EUR/GET toch een erg mooie prijsstijging naar 3,95 EUR/GET
3x harder gestegen dan ETH
[ Voor 5% gewijzigd door ETHaaz op 11-01-2018 17:23 ]
Verwijderd
Lang niet altijd, heb hele leuke winsten kunnen behalen met arbitrage en gewoon met het handje. Wel moet je altijd heel goed kijken of er niet een reden is waarom deze verschillen er zijn, vaak is een wallet offline oid en dan schiet het niet op. Er zit af en toe nog echt wel een leuk verschilletje in maar het kan ook misgaan, zo stond trx een tijdje vast op HitBTC en een pluk xem op Cryptopia. Alsnog niet direct een probleem aangezien ze in de week dat het vaststond alsnog een 50% en 33% deden maar leuk is het niet als je er niet bij kan. Inmiddels beiden dus wel verkocht met leuke winst echter had dat bij trx een stuk meer kunnen zijn nog.DaCoTa schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:40:
[...]
Nee, er is zoveel arbitrage tot de prijsverschillen weg zijn. De enige manier om hier winst mee te maken is als je sneller bent dan de rest. Oftewel, deze processen zijn volledig geautomatiseerd en reageren alle beurzen vrijwel instantaan op elkaar. Behalve als er een pad dus niet automatiseerbaar is (zie Korea), dan lopen de prijzen uiteen.
Sterker nog, met een ander trucje hengel ik continu middels arbitrage mijn vaste inkomsten binnen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zo de 50% winst op ArtByte is binnen. De helft verkocht en nu opzoek naar een nieuw project.Jumpman schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:34:
[...]
Dan moet je nu misschien eens naar ArtByte kijken. Er zijn er nog wel meer die interessant zijn.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[ Voor 91% gewijzigd door janvanduschoten op 11-01-2018 18:29 ]
Klopt.drusloos schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:50:
[...]
Wat houd dit precies in dan? letterlijk afspreken nu met zn allen kopen en nu verkopen?
Dus het zijn bots die ''werken'' voor de grote jongens...
Wat een fantastische geldmachine moet dat zijn zeg.
Daar moet je wel mee oppassen. De 'leiders' van dergelijke groepen kopen vaak een paar dagen van te voren al een munt in en dit delen ze later pas met de rest van de groep.Tijgertje schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:18:
Dit weekend maar eens mee gaan doen aan een pump & dump community. Zit tot nu toe 8000+ mensen in deze discord groep, wie weet valt hier eens een extra centje mee te maken.
ref linkje geknipt
Zij profiteren dan van de pumpkracht van de massa, en vaak verkopen zij op een lagere prijs dan afgesproken. Zij krijgen dan de maximale profits terwijl de rest van de groep achter de feiten aanloopt.
Edit:
Bericht uit de groep
Vrijwel letterlijk een pyramide spel, en jij hebt mij net uitgenodig voor een hogere rank. Mag dit mods?The higher your rank the faster you get the signal for the pumps!
Ranks are determined by the amount of people that you have invited.
Each rank gets the signal faster than previous. The more you invite, the faster you get in on the pump!
[ Voor 24% gewijzigd door janvanduschoten op 11-01-2018 18:30 ]
Dat is een mooie stijging. Ik heb ze zelf niet. Tevens zie ik wel dat er een aardig prijsverschil is tussen EtherDelta en IDEX (3,85 en 4,97 atm).ETHaaz schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:22:
Voor degene die in de GUTS tickets ICO zijn gestapt, deze staat nu genoteerd op cmc:
tov de ICO prijs van 1 ETH = 700 GET = circa 235 EUR oftewel 0,33 EUR/GET toch een erg mooie prijsstijging naar 3,95 EUR/GET
PSN: Curvaa_
Ik zag het vol verbazing staan. Ik heb zelf met 1 ETH aan de pre-sale meegedaan en moest toen wel even 2 keer kijken of dit wel klopte. Blijkbaar wel, maar ik moet maar zien wat er van deze prijs overblijft als GET gelist wordt op een grotere exchange want ik zie niet in wat een 10x ICO waarde rechtvaardigt op dit punt.ETHaaz schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:22:
Voor degene die in de GUTS tickets ICO zijn gestapt, deze staat nu genoteerd op cmc:
Ik heb ook meegedaan, heb alleen geen zin om op Etherdelta bij te kopen. Ik zie geen reden waarom dit niet in de huidige marktidioterie onder de 150 miljoen dollar zou zijn.Curva schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:58:
[...]
Dat is een mooie stijging. Ik heb ze zelf niet. Tevens zie ik wel dat er een aardig prijsverschil is tussen EtherDelta en IDEX (3,85 en 4,97 atm).
Nee hoor, kleine jongens kunnen zo'n bot ook draaien. Heb er al jaren een draaien. De grote jongens zijn pas de laatste tijd bezig, maar daar zie ik persoonlijk nog niet zoveel van.iNSANiTi schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:54:
@DaCoTa
Dus het zijn bots die ''werken'' voor de grote jongens...
Wat een fantastische geldmachine moet dat zijn zeg.
Is dit niet eigenlijk een beetje moreel verwerpelijk? (bij echte aandelen is het illegaal) Jouw winst komt door het verlies van anderen. Dat is normaal gezien het spel natuurlijk maar dit is meer met voorbedachte rade.Tijgertje schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:18:
Dit weekend maar eens mee gaan doen aan een pump & dump community. Zit tot nu toe 8000+ mensen in deze discord groep, wie weet valt hier eens een extra centje mee te maken.
ref linkje geknipt
Is overigens geen oordeel, ben alleen benieuwd wat anderen ervan vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 11-01-2018 18:32 ]
Verwijderd
Vraagje.. iemand een idee hoe je VEN in je ledger krijgt?
Heb al even zitten zoeken maar kan niet echt een duidelijk antwoord vinden.
Pas op met pump en dump groepen, meestal betaald dit alleen uit voor de top 5% die enorm veel geld erin pompen. Deze weten ook al vooraf welke coin er gepumpt wordt, en zodoende betalen (jullie) de winst. Het gaat letterlijk om enkele seconden dat de prijs omhoog schiet. Soms kan je nog wel wat winst maken, maar dit is echt 50/50. Ik spreek uit ervaringTijgertje schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:18:
[ Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 11-01-2018 18:32 ]
Bedankt! Ik ben nav je vorige reactie met 18.800 stuks ingestaptJumpman schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:31:
[...]
Zo de 50% winst op ArtByte is binnen. De helft verkocht en nu opzoek naar een nieuw project.
Zulke tips mogen hier vaker langskomen.
Wat betreft de p&d groepen: Zullen we daar niet actief aan meedoen via dit topic? Indirect maken we natuurlijk allemaal winst of verlies door het verlies of de winst van anderen, maar p&d groepen maken bewust en direct misbruik van anderen. Het is natuurlijk je eigen schuld als je te laat instapt en een risico van het vak, maar dit voelt voor mij persoonlijk niet ok.
[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 11-01-2018 18:19 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Je mag het er hier sowieso niet over hebben (en al helemaal geen referral linkjes posten), dus je hoeft de vraag niet te stellen of we er niet actief aan mee zullen doen in dit topic. Zelf volg ik er wel een paar, gewoon voor het geval dat (echt inkopen op het signaal ben ik toch te laat, maar is prettig om iets met winst te kunnen verkopen als je het toevallig al had).Taro schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:12:
[...]
Bedankt! Ik ben nav je vorige reactie met 18.800 stuks ingestapt
Wat betreft de p&d groepen: Zullen we daar niet actief aan meedoen via dit topic? Indirect maken we natuurlijk allemaal winst of verlies door het verlies of de winst van anderen, maar p&d groepen maken bewust en direct misbruik van anderen. Het is natuurlijk je eigen schuld als je te laat instapt en een risico van het vak, maar dit voelt voor mij persoonlijk niet ok.
Overigens denk ik dat het voorkomen van pumps en dumps redelijk algemeen bekend is, plus dat je zelf de keuze maakt om bij een mega sprong omhoog nog in te kopen. Ik denk dat er voornamelijk mensen die nog laat in de pump inkopen (omdat ze het signaal wat later hadden) vooral degenen zijn die verlies maken.
Ha, niet kunnen vinden? Heb het gisteren gedaan en google staat er vol van.Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:10:
Vraagje.. iemand een idee hoe je VEN in je ledger krijgt?
Heb al even zitten zoeken maar kan niet echt een duidelijk antwoord vinden.
Maar samengevat. Gewoon je VEN withdrawen naar je ledger ETH adres. Aanvankelijk heb ik de VEN custom token toegevoegd, maar deed niks. Bleek later dat ze VEN al als VET erin hebben staan! Oftewel, nadat het is overgemaakt kwestie van klikken op "display amount VET" oid en dan verschijnen ze vanzelf. Het gaat eigenlijk net als iedere andere ERC20 token.
[ Voor 13% gewijzigd door B-Bandit op 11-01-2018 18:39 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Top! DankB-Bandit schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:38:
[...]
Ha, niet kunnen vinden? Heb het gisteren gedaan en google staat er vol van.
Maar samengevat. Gewoon je VEN withdrawen naar je ledger ETH adres. Aanvankelijk heb ik de VEN custom token toegevoegd, maar deed niks. Bleek later dat ze VEN al als VET erin hebben staan! Oftewel, nadat het is overgemaakt kwestie van klikken op "display amount VET" oid en dan verschijnen ze vanzelf. Het gaat eigenlijk net als iedere andere ERC20 token.
Is zeker iets waar je voor uit moet kijken. Daarom eerste rondes rustig aankijken hoe en wat.Theniers schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:56:
[...]
Daar moet je wel mee oppassen. De 'leiders' van dergelijke groepen kopen vaak een paar dagen van te voren al een munt in en dit delen ze later pas met de rest van de groep.
Zij profiteren dan van de pumpkracht van de massa, en vaak verkopen zij op een lagere prijs dan afgesproken. Zij krijgen dan de maximale profits terwijl de rest van de groep achter de feiten aanloopt.
Ik heb al zo vaak dit soort tips voorbij zien komen, dat ik niet meer durf.Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:57:
Tip: Vanavond worden de finalisten van de Extreme Tech Challenge bekendgemaakt (tussen 1 en 3 p.m. in Las Vegas). Onder andere POWR en Airswap (beiden te koop op Binance) maken kans. Over Airswap weet ik vrijwel niets, maar POWR volg ik al een tijdje en heb vanmorgen wat ingeslagen tijdens de dip. Mocht POWR doorgaan naar de finale, zou dit een prijsstijging teweeg kunnen brengen.
Ik heb nu her-en-der munten staan waarvan de hoeveelheid te weinig is om ze eraf te kunnen halen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Trx zit echt nog niet op zijn hoogtepunt. Natuurlijk stomd hij heel hoog maar het zal nog wel hoger gaan (op termijn).Sam2013 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:32:
[...]
Dus de muntjes die jij noemt hebben al een hoogtepunt gehad maar een met een negatieve bijsmaak. De xvg minder dan de trx. Trx zitten heeeeeeeeeel veeeeeeeel mensen I de min en elke keer als het iets stijgt verkopen die. De xvg heeft wel ruimte om naar boven te gaan maar het is geen bedrijf en dat stoort mensen.
Trx Heeft last gehad van 3 dingen: positieve FUD, extreme pump & dump, gevolgd door héél véél FUD. Hierna een koercorrectie naar zijn normalere waarde. Het hoorde ook nog niet op #6 op coinmarketcap te staan.
Even een paar Fuds op een rij besproken. Als je dit helezen hebt weet je eigenlijk weer hoeveel onzin er verspreid wordt.
https://medium.com/@Twent...ounterpoints-1ae14629821d
Het is al vaker gezegd maar Pump and Dump groups is gewoon oplichting omdat men bewust mensen aan het misleiden is. Dat is strafbaar. Niet aan mee doen dus ook al lijkt het misschien verleidelijk.Taro schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:12:
[...]
Bedankt! Ik ben nav je vorige reactie met 18.800 stuks ingestapt
Je hebt ook kans dat je al gauw in het criminele circuit terecht komt omdat het immers om veel geld gaat en de leiders al eerste hun zakken willen vullen. Het zou me niet verbazen dat je met leden van motorbendes te maken krijgt, niet echt fijn.
Lolwhut? Denk je echt dat de Bandidos (oeii die mogen niet eens meer bestaan tegenwoordigHoppyF schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:00:
[...]
Het is al vaker gezegd maar Pump and Dump groups is gewoon oplichting omdat men bewust mensen aan het misleiden is. Dat is strafbaar. Niet aan mee doen dus ook al lijkt het misschien verleidelijk.
Je hebt ook kans dat je al gauw in het criminele circuit terecht komt omdat het immers om veel geld gaat en de leiders al eerste hun zakken willen vullen. Het zou me niet verbazen dat je met leden van motorbendes te maken krijgt, niet echt fijn.

(ik noem overigens expres Bandidos en een raketwerper aangezien ze die hier anderhalf jaar geleden ofzo aangetroffen hadden bij ene van die club
[ Voor 8% gewijzigd door mark-k op 11-01-2018 19:06 ]
Klinkt onwaarschijnlijk hè?mark-k schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:02:
[...]
Lolwhut? Denk je echt dat de Banditos (oeii die mogen niet eens meer bestaan tegenwoordig) straks voor je deur staat met een RPG-7 omdat je toevallig je voorraad NAV 3 dagen geleden op de pump top verkocht hebt?
![]()
Onderschat echter criminelen niet. Echte criminelen herken je niet aan een bivakmuts en een zak vol inbrekersgereedschap. Beetje off-topic maar ik zou me niet met duistere zaken bezig houden.
Computer criminaliteit is big business en dan gaat het niet om het "onschuldig" versturen van spamberichten.
Alsof die er een probleem mee hebben als je meedoet met de pump&dump, als ze zich er daadwerkelijk mee bezig houden hebben ze er waarschijnlijk alleen maar baat bij. Verder zijn die discord groepen anoniem en de exchanges ook.HoppyF schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:06:
[...]
Klinkt onwaarschijnlijk hè?
Onderschat echter criminelen niet. Echte criminelen herken je niet aan een bivakmuts en een zak vol inbrekersgereedschap. Beetje off-topic maar ik zou me niet met duistere zaken bezig houden.
Computer criminaliteit is big business en dan gaat het niet om het "onschuldig" versturen van spamberichten.
Op grote exchanges zoals bitrex en poliniex e.d. ben je verplicht je te identificeren met een kopie van je ID. Wat is jullie ervaring hierbij en is het te vertrouwen?
Iets geeft me een onbehaaglijk gevoel omdat b.v. de overheid altijd waarschuwt op id diefstal op inet enzo...
Deze vraag past hier [Exchanges] Het grote cryptocurrency exchanges topicRemkoDJ schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:08:
Vraagje,
Op grote exchanges zoals bitrex en poliniex e.d. ben je verplicht je te identificeren met een kopie van je ID. Wat is jullie ervaring hierbij en is het te vertrouwen?
Iets geeft me een onbehaaglijk gevoel omdat b.v. de overheid altijd waarschuwt op id diefstal op inet enzo...
https://twitter.com/justinsuntron/status/951515267833643008
[ Voor 14% gewijzigd door Signs op 11-01-2018 19:14 ]

Heet iemand per ongeluk zijn munten voor heel goedkoop verkocht?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Nog bedankt voor de tipJumpman schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:31:
[...]
Zo de 50% winst op ArtByte is binnen. De helft verkocht en nu opzoek naar een nieuw project.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ja, daar lijkt het wel op. Ik zou zeggen: typfoutje? In de andere richting kom je dat ook soms tegen, zo'n enorme piek omhoog, waar echt geen reden voor zou zijn.FrankGuthrie schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:36:
Kan iemand me vertellen wat het onderstaande betekent:
[afbeelding]
Heet iemand per ongeluk zijn munten voor heel goedkoop verkocht?
[ Voor 12% gewijzigd door Grrrrrene op 11-01-2018 19:41 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
En je ziet dat Tron wil vertrekken. Maar een stel whales/bots verkopen elke keer als er een uitbraak dreigt te komen. Heel veel weerstand. Daar moet hij doorheen zien te breken en dan zijn we los van de vloer. Best wel bizar om te zien hoe TRX laag wordt gehouden momenteel. Sellers nemen wel af nu heb ik het idee. Maar elke keer als ik dat denk is er weer een enorme sell off.Signs schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:13:
JustinSun: One more senior developer from #Alibaba just joined the #TRON team. Led by Lucien Chen, we began to have a very strong developer team from great companies. #TRX $TRX
https://twitter.com/justinsuntron/status/951515267833643008
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Heb hem al uitgelegd dat hij het zelf moet bepalen, inschrijven en keuzes moet maken. Ik geef mogelijk een paar "tips" maar geen advies. Hij wilt 1k vanuit zijn beleggingsrekening investeren. Klein bedrag.
Heb zelf deze munten in gedachten, stabiel maar wel enige groeipotentie (zonder zekerheid):
50% VEN
25% REQ
25% ADA / FUN / ?
Zouden jullie een andere keuze maken? zoek geen shitcoins maar leuke munten met mooi product.
[ Voor 15% gewijzigd door MaStar op 11-01-2018 19:53 ]
Nu geef je hem tòch advies!MaStar schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:44:
Mijn vader wilt ook starten met de crypto's. Baby-boom gaat dus ook langzaam wakker worden
Heb hem al uitgelegd dat hij het zelf moet bepalen, inschrijven en keuzes moet maken. Ik geef mogelijk een paar "tips" maar geen advies. Hij wilt 1k vanuit zijn beleggingsrekening investeren. Klein bedrag.
Heb zelf deze munten in gedachten, stabiel maar wel enige groeipotentie (zonder zekerheid):
50% VEN
25% REQ
25% FUN
Zouden jullie een andere keuze maken?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Nog een tip, laat het hem lekker zelf uitzoeken. Investeren in iets zonder een beetje kennis is vragen om moeilijkheden, hij neemt het besluit er geld in te willen steken dan moet hij zelf ook maar een beetje moeite doen toch?
Het is verleidelijk om tips te geven maar niet alleen heb jij het gedaan als het verkeerd gaat maar je ontneemt mensen ook zelf de verantwoordelijkheid om een beetje basiskennis op te doen. Basiskennis die ze sowieso nodig gaan hebben als ze er voor langere tijd in willen blijven.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
100% mee eens! Ik heb zodoende wel wat leergeld moeten betalen, maar daardoor heb ik de boel wel beter bestudeerd en heb nu een aardige basiskennis ondanks dat ik nog geen maand "mee doe".Crypts schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:58:
[...]
Nog een tip, laat het hem lekker zelf uitzoeken. Investeren in iets zonder een beetje kennis is vragen om moeilijkheden, hij neemt het besluit er geld in te willen steken dan moet hij zelf ook maar een beetje moeite doen toch?
Het is verleidelijk om tips te geven maar niet alleen heb jij het gedaan als het verkeerd gaat maar je ontneemt mensen ook zelf de verantwoordelijkheid om een beetje basiskennis op te doen. Basiskennis die ze sowieso nodig gaan hebben als ze er voor langere tijd in willen blijven.
Hele goeie tip, misschien wel de beste!
- 50% VEN (Vechain)
- 25% REQ (Request Network)
- 25% ICX (ICON)
Niet aankomen en jaar laten staan
Inlezen en gevoel krijgen wel een beste tip.
[ Voor 33% gewijzigd door MaStar op 11-01-2018 20:17 ]
Handelen kan met beide, maar ik heb zelf besloten nu geen Ether bij te kopen aangezien die erg ver boven de moving averages zit. Bitcoin is dan de veiligere keuze.Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:15:
Dringende vraag! Handelen met bitcoin of ether?????
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Bitcoin stijgt weer langzaam...Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:15:
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
ETH? Lift je ook nog mee op de stijging daarvan. Of usdt kan ook. Zakt het tenminste niet weg als je main coin weer eens daalt. Maarja koffiedik kijken. Maar handelen met bitcoin, mwehh..Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:15:
Wat ik als tip mee geef aan iedereen die mij vraagt wat te doen bij het beginnen met het traden in crypto is: Volg de markt voor een week of 2/3. Lees je vervolgens in, in coins die je veel voorbij ziet komen. Nu is dat bijvoorbeeld VEN. Toen ik net begon met crypto was er een coin genaamd Antshares aka Neo waarbij je vroeg moest instappen. Ik was natuurlijk veel te laat en kocht mijn eerste neo voor 2/3 euro, maar ach ja fouten zul je maken. Zonder de markt te kennen zou ik niemand aanraden om er in te stappen. Daarbij moet je schijt hebben aan FOMO(tevens het kennen van deze termen is een mustMaStar schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:44:
Mijn vader wilt ook starten met de crypto's. Baby-boom gaat dus ook langzaam wakker worden
50% VEN
25% REQ
25% ADA / FUN / ?
Zouden jullie een andere keuze maken? zoek geen shitcoins maar leuke munten met mooi product.
Het meeste heb ik nog verdien aan het rustig HODLen van me munten. Dat is volgens mij voor velen van ons hetzelfde. Naast mijn vorige tip zou ik aan iedere nieuwe crypto trader willen mee geven: Keep Calm and HODL
Maar nu moet ik dus van XLM -> ETH -> Bitrex -> Yobit -> ETH -> TRX.
Is dit handig? Op Yobit zit geen XLM wallet, anders had ik deze direct over kunnen sturen. Of is het raadzaam een andere exchange te zoeken waar ik wel XLM en TRX op kan zetten?
Ok, wist niet dat dat zoveel verschil maakt, stel ik koop 2 x dezelfde aandelen, eentje met BTC en eentje met ETH. Ik verkoop beide tegelijk als ze gestegen zijn, maar dan kan het zo zijn dat het aandeel aangekocht met BTC mee opleverd?HaTe schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:19:
[...]
Handelen kan met beide, maar ik heb zelf besloten nu geen Ether bij te kopen aangezien die erg ver boven de moving averages zit. Bitcoin is dan de veiligere keuze.
Ik gebruik ETH omdat dat sneller werkt, maar mijn gedachten is dus verkeerd?
Zie http://www.coincalendar.i...-eth-etherzero-hard-fork/
Er staan allemaal hier (https://twitter.com/search?q=etherzero) allemaal forms waarin je met 0,005 ETH nu al ETZ kan kopen ? Met spelfouten
Kijk eens naar icx en wabi. Die zijn redelijk stabiel.MaStar schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:44:
50% VEN
25% REQ
25% ADA / FUN / ?
Nee dat maakt dan niet uit natuurlijk. Je hebt dan geen BTC en ETH. Je kan natuurlijk met beide hetzelfde kopen, je kan daarna ook alles verkopen voor ETH of BTC (of USD etc). Waar je ooit token X mee gekocht hebt maakt niks meer uit.golfgti5 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:30:
[...]
Ok, wist niet dat dat zoveel verschil maakt, stel ik koop 2 x dezelfde aandelen, eentje met BTC en eentje met ETH. Ik verkoop beide tegelijk als ze gestegen zijn, maar dan kan het zo zijn dat het aandeel aangekocht met BTC mee opleverd?
edit: "ik weet niks" hieronder legt het beter uit
[ Voor 3% gewijzigd door HaTe op 11-01-2018 20:49 ]
Omzetten en doorsturen als ETH lijkt me het beste. Meestal is alt coins overzetten in fees duurder dan ETH of LTC via een exchange en zitten er meestal ook hogere exchange limieten op.GenesiZ schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:24:
Ik zit met Stellar op Bittrex maar wil via Yobit TRX aan gaan schaffen. Ik vermoed dat ik hierbij fees krijg voor het versturen van Bitcoin tussen beide exhanges en denk dat deze via ETH lager liggen (klopt dit?)
Maar nu moet ik dus van XLM -> ETH -> Bitrex -> Yobit -> ETH -> TRX.
Is dit handig? Op Yobit zit geen XLM wallet, anders had ik deze direct over kunnen sturen. Of is het raadzaam een andere exchange te zoeken waar ik wel XLM en TRX op kan zetten?
Overal zal het je 0.1 ot 0.6% costen om alles te exchangen en over te zetten.
[ Voor 7% gewijzigd door Jyskal op 11-01-2018 20:43 ]
Als ETH en BTC in de tussentijd hetzelfde blijven, of evenveel stijgen/dalen, dan maakt het niet uit.golfgti5 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:30:
[...]
Ok, wist niet dat dat zoveel verschil maakt, stel ik koop 2 x dezelfde aandelen, eentje met BTC en eentje met ETH. Ik verkoop beide tegelijk als ze gestegen zijn, maar dan kan het zo zijn dat het aandeel aangekocht met BTC mee opleverd?
Mocht je verwachten dat ETH in de tussentijd gaat dalen dan kan je natuurlijk het beste de aankoop verrichten met ETH. Zodra je gaat verkopen moet je bepalen welke munt naar verwachting het meest gaat stijgen, in deze valuta ruil je je 'aandeel' in.
Waar schiet ie de lucht in dan?DAMAGE schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:50:
XVG nu ook beschikbaar op Tradesatoshi en hij schiet de lucht in, en ook daar net als bij Tron direct de weerstand er in. Interessante tijden!
uurtje geleden wilde hij omhoog gaan en dat werd gelijk gecountert en in de kiem gesmoord.
Tja, dat zie ik vaak mensen roepen die in een munt hebben geïnvesteerd. Beetje erg positief denken vaak. Ze zien 1 groene candle en posten meteen raketten

Russian Blue Neji
Kate Bush
Zoek even terug in dit topic, dan hoef je niet 10 vragen per uur te stellenVerwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:51:
Dent is heel
Laag wat vinden jullie van Dent?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik heb een positie in DENT, helaas enkele dagen terug op een niet zo gunstig moment ingekocht. Heb er wel vertrouwen in als de apps uitkomen.Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:51:
Dent is heel
Laag wat vinden jullie van Dent?
Verwijderd
nooit doenRemkoDJ schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:08:
Vraagje,
Klopt helemaal, maar kan ook goed begrijpen dat mensen in paniek raken op deze momenten. De meesten van ons hebben hun winst gewoon zien verdampen in een paar dagen. Maar geef het even een weekje de tijd en dan trekt alles wel weer aan.Grono112 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:22:
[...]
Wat ik als tip mee geef aan iedereen die mij vraagt wat te doen bij het beginnen met het traden in crypto is: Volg de markt voor een week of 2/3. Lees je vervolgens in, in coins die je veel voorbij ziet komen. Nu is dat bijvoorbeeld VEN. Toen ik net begon met crypto was er een coin genaamd Antshares aka Neo waarbij je vroeg moest instappen. Ik was natuurlijk veel te laat en kocht mijn eerste neo voor 2/3 euro, maar ach ja fouten zul je maken. Zonder de markt te kennen zou ik niemand aanraden om er in te stappen. Daarbij moet je schijt hebben aan FOMO(tevens het kennen van deze termen is een must) en panic sales want die zullen geheid voorbij komen.
Het meeste heb ik nog verdien aan het rustig HODLen van me munten. Dat is volgens mij voor velen van ons hetzelfde. Naast mijn vorige tip zou ik aan iedere nieuwe crypto trader willen mee geven: Keep Calm and HODL
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Die discussie is al zo vaak geweest... Ik zeg vertrouw op je eigen gevoel, als zelfstandig ondernemer is er over mij zat info te vinden die onze eigen fijne overheid zomaar uitgeeft maar aan de andere kant afraadt om te verstrekken aan partijen als deze. Beetje dubbel en ik heb daar dus geen enkel probleem mee mits het een betrouwbare partij betreft.
Tot nu toe nog geen enkel probleem mee gehad en eerlijk gezegd verwacht ik dat ook niet. Er zijn veel situaties waarin mensen kopietjes laten maken van hun id die imho vele risicovoller zijn.
Hartelijk dank voor de onderbouwing
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zowel Bittrex als Binance hebben helaas mijn verrificatie geweigerd, omdat ik mijn laatste 2 cijfers van mijn bsn heb geblurd. Ik heb in dit topic nog weinig tot niks gelezen over Wanchain. De verwachting is dat Wanchain nog deze maand (24 jan) uitkomt alleen is er nog niet zeker of de release van start gaat op Binance of Kucoin.Grrrrrene schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:45:
[...]
Hartelijk dank voor de onderbouwingJe zult bij de meeste (alle?) grote exchanges toch iets van ID moeten laten zien. Iets met AML-wetgeving... Je kunt wel je BSN weghalen, maar zonder ID kom je niet zo ver.
Ik hoefde op binance geen id af te staan, Tier 2, of ben jij een stapje verder gegaan en mowt je het dan wel afstaan?m-rody schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:54:
[...]
Zowel Bittrex als Binance hebben helaas mijn verrificatie geweigerd, omdat ik mijn laatste 2 cijfers van mijn bsn heb geblurd. Ik heb in dit topic nog weinig tot niks gelezen over Wanchain. De verwachting is dat Wanchain nog deze maand (24 jan) uitkomt alleen is er nog niet zeker of de release van start gaat op Binance of Kucoin.
De laatste 2 cijfers weglaten lijkt mij vrij weinig als je identiteitsfraude wilt voorkomen, aangezien er dan nog 9 mogelijkheden over zijn. Maar afgezien van dat, Coinbase accepteert identiteitsbewijzen waar je de BSN van afgeplakt hebt, en bij Binance moet je je identificeren als je meer dan 2 BTC per etmaal wilt withdrawen. Voordat je zover bent, dan moet je al heel wat bij elkaar gespaard hebbenm-rody schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:54:
[...]
Zowel Bittrex als Binance hebben helaas mijn verrificatie geweigerd, omdat ik mijn laatste 2 cijfers van mijn bsn heb geblurd. Ik heb in dit topic nog weinig tot niks gelezen over Wanchain. De verwachting is dat Wanchain nog deze maand (24 jan) uitkomt alleen is er nog niet zeker of de release van start gaat op Binance of Kucoin.
Handel jij ook met die rekenkundeJeroenTheStig schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:12:
[...]
De laatste 2 cijfers weglaten lijkt mij vrij weinig als je identiteitsfraude wilt voorkomen, aangezien er dan nog 9 mogelijkheden over zijn. Maar afgezien van dat, Coinbase accepteert identiteitsbewijzen waar je de BSN van afgeplakt hebt, en bij Binance moet je je identificeren als je meer dan 2 BTC per etmaal wilt withdrawen. Voordat je zover bent, dan moet je al heel wat bij elkaar gespaard hebben
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Je kent de 11-proef?
Wikipedia: Elfproef
Wikipedia: Burgerservicenummer
[ Voor 32% gewijzigd door JeroenTheStig op 11-01-2018 22:23 ]
Bedankt voor het antwoord, had al zo'n vermoeden.Grrrrrene schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:41:
[...]
Ja, daar lijkt het wel op. Ik zou zeggen: typfoutje? In de andere richting kom je dat ook soms tegen, zo'n enorme piek omhoog, waar echt geen reden voor zou zijn.
Weet jij of iemand anders toevallig wat de 3 lijnen betekenen?:

Helpen deze misschien bij het bepalen van een bepaalde trend?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Weet het niet zeker maar als de laatste een controle getal is wat dus op te maken is uit de eerdere getallen dan zijn er inderdaad maar 9 (of 10 als 0 niet uitgesloten is) mogenlijkheden
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Volgens mij opgebouwd uit gemiddelden van een aantal (staat er achter) candels. Dus 99 zal door 1 piek of dal niet snel veranderen, die met 5 dus heel snel.FrankGuthrie schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:17:
[...]
Bedankt voor het antwoord, had al zo'n vermoeden.
[afbeelding]
Weet het niet 100% zeker, gokje door observatie.
[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 11-01-2018 22:20 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
MA is moving average. Die staat bij jou op 7, 25 en 99 wat betekend het gemiddelde over de laatste X waardes. Dus afhankelijk of je minuten/uren/dag kijkt is het het gemiddelde van bv de laatst 7, 25 of 99 mintuen/uren/dagen.FrankGuthrie schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:17:
[...]
Bedankt voor het antwoord, had al zo'n vermoeden.
[afbeelding]
Als een coins stijgt/daalt ontstaat er soms een weerstand op die lijnen en als ze erover heen of onder gaan kunnen ze sneller stijgen/dalen
Helaas heb ik in een opwelling toch geverifieerd bij Binance, terwijl ik nooit van plan ben om met 2 BTC te handelen. Achteraf gezien had ik het niet willen doen.Puinbox schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:10:
Op Binance moet je ID verificatie doen op het moment dat je meer dan 2 BTC per dag wilt withdrawen heb ik gezien... De meeste zullen daar dus zonder ID verificatie zaken kunnen doen. Bij GDAX heb ik wel verificatie moeten ondergaan. Heeft volgens mij te maken dat daar een koppeling met FIAT (Euro's) plaatsvindt. Dat is volgens mij het primaire criterium voor ID verificatie.
Fingers Crossed dan maar.
Het grappige is inderdaad dat de Belastingdienst het nodig vind om het BSN in het BTW-nummer te verwerken die naar jan en alleman gecommuniceerd dient te worden, terwijl bijvoorbeeld in onze sector (Zorg ICT) er enorm spastisch wordt gedaan als een BSN ergens op een plek tevoorschijn komt waar dat niet hoort. Dit moet dan ook gemeld te worden bij het CBP (College Bescherming Persoonsgegevens).Crypts schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:27:
Wat een geneuzel weer over bsn mensen. Totaal niet boeiend... Je bsn is als je zelfstandig ondernemer bent zo terug te vinden aangezien het deel uitmaakt van je btw nummer. Nooit problemen mee gehad en ik deed en doe toch echt heel veel handel in het buitenland, staat op facturen etc. etc. Gaat gewoon echt helemaal nergens over en niemand anders dan wij die dat bsn ook maar enigszins interessant vinden.
Als je zonnepanelen aanschaft en de BTW wil terugvragen dan kan je daarna ook overal je BSN terugvinden, de KVK-databases staan er vol mee.JeroenTheStig schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:32:
[...]
Het grappige is inderdaad dat de Belastingdienst het nodig vind om het BSN in het BTW-nummer te verwerken die naar jan en alleman gecommuniceerd dient te worden, terwijl bijvoorbeeld in onze sector (Zorg ICT) er enorm spastisch wordt gedaan als een BSN ergens op een plek tevoorschijn komt waar dat niet hoort. Dit moet dan ook gemeld te worden bij het CBP (College Bescherming Persoonsgegevens).
Kortom: Mee oppassen, maar niet té moeilijk over doen.
Hou op, schei uit. Ben met beiden bekend (factoring) en het slaat werkelijk nergens op.JeroenTheStig schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:32:
[...]
Het grappige is inderdaad dat de Belastingdienst het nodig vind om het BSN in het BTW-nummer te verwerken die naar jan en alleman gecommuniceerd dient te worden, terwijl bijvoorbeeld in onze sector (Zorg ICT) er enorm spastisch wordt gedaan als een BSN ergens op een plek tevoorschijn komt waar dat niet hoort. Dit moet dan ook gemeld te worden bij het CBP (College Bescherming Persoonsgegevens).

Buiten dat is dat hele bsn niet zo heel spannend en al zeker niet voor buitenlandse partijen. Gewoon logisch nadenken en alleen aanmelden bij partijen waar je vertrouwen in hebt. Dat hele bsn zal ze aan hun reet roesten, ze verdienen hun centen aan fees en daarvoor moet jij gaan handelen dus het is absoluut niet in hun belang om iets met jouw gegevens te doen anders dan je toegang te geven tot hun platform.
https://www.facebook.com/.../videos/1540301666024042/
Verdomd, ja die ken ik maar ik heb nooit geweten dat ze dat op een BSN ook toepassen.JeroenTheStig schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:16:
[...]
Je kent de 11-proef?
Wikipedia: Elfproef
Wikipedia: Burgerservicenummer
Ik ging ervan uit dat je 99 bedoelde maar een 9 vergeten was.
[ Voor 6% gewijzigd door c0ne op 11-01-2018 22:44 ]
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
hier voorlopig maar alles hodl, markt lijkt te consolideren, dus dan kunnen we ons weer opmaken voor een (langzame) weg omhoog...
Scherp haha ik las in het vorige forum dat sommige het op die manier deden.. En ik ben inderdaad heel ambitieusJeroenTheStig schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:12:
[...]
De laatste 2 cijfers weglaten lijkt mij vrij weinig als je identiteitsfraude wilt voorkomen, aangezien er dan nog 9 mogelijkheden over zijn. Maar afgezien van dat, Coinbase accepteert identiteitsbewijzen waar je de BSN van afgeplakt hebt, en bij Binance moet je je identificeren als je meer dan 2 BTC per etmaal wilt withdrawen. Voordat je zover bent, dan moet je al heel wat bij elkaar gespaard hebben
Dus zou het eventueel nog een groot succes worden dan hoef ik mij geen zorgen te maken haha!
Verwijderd
Is het verstandig om ven te kopen nu?Daacuso schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:44:
[...]
Klopt helemaal, maar kan ook goed begrijpen dat mensen in paniek raken op deze momenten. De meesten van ons hebben hun winst gewoon zien verdampen in een paar dagen. Maar geef het even een weekje de tijd en dan trekt alles wel weer aan.
Wat voor antwoord verwacht je en hoe serieus ga je dit nemen, hoe denk jezelf erover?Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 23:17:
[...]
Is het verstandig om ven te kopen nu?
VEN staat momenteel bijna all time high, over het algemeen niet het beste moment om in te kopen.
Op dit moment is de prijs wel ongeveer 10% lager dan all time high, dus van een echte correctie kan je nog niet spreken naar de stijging die ongeveer een maand gaande is.
Persoonlijk ben ik vanavond uitgestapt bij 50k sat. Waarschijnlijk ga ik het wel weer terug kopen,moet nog bepalen bij welk punt.
Persoonlijk vind ik Ven nu staan waar hij hoort te staan. Dus als er nog een dipje komt zou ik hem gegarandeerd oppakken, want (mijn) de verwachting is dat hij nog een stuk verder zal groeien in de toekomst.Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 23:17:
[...]
Is het verstandig om ven te kopen nu?
Dit topic is gesloten.
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om