[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6) Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 53 54 Laatste
Acties:
  • 573.542 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 18:55
Rookert25 schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:09:
[...]

Yup. Heb daarom nog wat gehaald dit weekend om richting potentiële masternode (je weet maar nooit) grenzen te gaan voordat het niet meer te betalen is. Schommelt rond ICO prijs nu _/-\o_
Masternodes? Dit heb ik gemist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-05 09:58
pvink schreef op donderdag 26 april 2018 @ 09:10:
[...]

Masternodes? Dit heb ik gemist
Je zal GET uiteindelijk kunnen staken, of er masternodes zijn weet ik niet, maar je kan nu maar beter 1,000-2.000-5000 halen dan wanneer ze paar dollar per stuk zijn. You never know. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 18:55
Rookert25 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 09:36:
[...]

Je zal GET uiteindelijk kunnen staken, of er masternodes zijn weet ik niet, maar je kan nu maar beter 1,000-2.000-5000 halen dan wanneer ze paar dollar per stuk zijn. You never know. :)
Dat staken heb ik ook meekregen maar hier is niet veel over bekend. Blijft nog een beetje gissen. Zit er al sinds pre-sale in en de airdrop was ook lekker meegenomen. Dit is voor mij voorlopig het enige project waar ik mijn bag nog zou wil aanvullen.

Zijn er nog mensen die een (DIY) miner bij Skycoin gaan draaien? Het testnet komt hopelijk snel uit, mijn miner hiervoor is al bijna klaar. Zal binnenkort een paar foto's hiervan posten. Hij komt er zo uit te zien iig:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yCx0MRh.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:12
BNB lijkt weer wat op te krabbelen gelukkig. Ik hoop dat die weer een sprongetje terug omhoog gaat maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:05
Highly scalable door sharding? Ziliqa anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Limbeckx schreef op donderdag 26 april 2018 @ 13:39:
[...]

Highly scalable door sharding? Ziliqa anyone?
Ja dat klopt, was toch ook al gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:36
H.Spuybroek schreef op woensdag 25 april 2018 @ 19:48:
Wat vinden jullie van zilliga? In slowchat topic zelfde vraag gesteld, maar met de huidige koers wordt die vraag niet meer gezien denk ik.
Tja blockchain 2.0.
Ik heb vorige week wat XRP omgeruild voor ZIL.
Ik zie er wel toekomst in. Gaan voor zeer hoge transactie snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Tmaster schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:11:
[...]
Ik heb vorige week wat XRP omgeruild voor ZIL.
Hoe doe je dat? Volgens mij is er alleen publiek een testnet beschikbaar.
Ik zie er wel toekomst in. Gaan voor zeer hoge transactie snelheden.
NEM/XEM zit met Catapult al rond de 4000. Ik denk dat deze blockchain 2.0 coin een stuk volwassener is.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tmaster
  • Laatst online: 13-05 18:36
Sando schreef op zondag 29 april 2018 @ 05:22:
[...]

Hoe doe je dat? Volgens mij is er alleen publiek een testnet beschikbaar.

[...]

NEM/XEM zit met Catapult al rond de 4000. Ik denk dat deze blockchain 2.0 coin een stuk volwassener is.
XRP naar Binance account -> trade XRP-ETH en daarna ETH-ZIL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:24
Lekker hoor Cardano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-04 09:27

Swerfer

Hmm...

Verkeerde topic, voor dit soort post moet je in het slow-chat topic zijn...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Swerfer schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:24:
[...]

Verkeerde topic, voor dit soort post moet je in het slow-chat topic zijn...
Excuus! Ik dacht dat ik daar in zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:54
Rookert25 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 09:36:
[...]

Ze zouden in Q2 2018 ook nog met (meerdere) centrale exchange listings komen?
Huidige handel is zo dun dat je alleen maar kan kopen haha. Toevallig wel volume spike vandaag. Maar dit is de enige coin waarvan ik zou willen bijkopen. Goeie lange termijn visie, juiste contacten en partnerships al. Enige dat ontbreekt is gigantische marketing hype, nou dat komt vanzelf wel met een goed werkend product. Geef de CEO groot gelijk dat ze op executie en uitvoering focussen ipv pumpen van je coin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:10
Timberly2 schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:38:
[...]

Huidige handel is zo dun dat je alleen maar kan kopen haha. Toevallig wel volume spike vandaag. Maar dit is de enige coin waarvan ik zou willen bijkopen. Goeie lange termijn visie, juiste contacten en partnerships al. Enige dat ontbreekt is gigantische marketing hype, nou dat komt vanzelf wel met een goed werkend product. Geef de CEO groot gelijk dat ze op executie en uitvoering focussen ipv pumpen van je coin.
Lijkt me alleen maar goed, in deze cryptotijd moet je sowieso iets anders doen dan alle 1000+ coins op dit moment doen, dus niet elk wissewasje hypen lijkt me al een goed startpunt. Bij een centrale exchange listing zal er wel een flinke pump komen en misschien nog wat meer internationale media aandacht, maar ook als de coin op dit niveau blijft komen die jongens er wel. Hoop dat ze snel meer kaarten gaan verkopen, want ze hebben als ze dit mooi kunnen scalen toch echt wel een oplossing voor een probleem in handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Timberly2 schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:38:
[...]

Ja die Exchanges komen in Q2, dus binnen 2 maanden. Market cap van 24 miljoen betekent een stijging van 300% ten opzichte van nu, eigenlijk een no brainer :)

Komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:54
Rookert25 schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:07:
[...]

Ja die Exchanges komen in Q2, dus binnen 2 maanden. Market cap van 24 miljoen betekent een stijging van 300% ten opzichte van nu, eigenlijk een no brainer :)

Komt goed.
Dat zou mooi zijn. Maar in een efficiënte markt zou het natuurlijk niet uit moeten maken op hoeveel exchanges je verhandelbaar bent. Wordt wel makkelijker om te kopen, maar theoretisch is de huidige marktwaarde al de juiste want iedereen kan hier al op acteren. Als ik denk dat GET echt veel meer waard is dan zou ik er ook veel meer in moeten pompen en zo kan iedere investeerder dat doen. Deze markt is echter niet volledig efficiënt omdat institutionele partijen ontbreken, er vindt weinig echte waardering plaats. Wat ook niet kan want je kan er weinig modellen op loslaten die traditioneel bij aandelen worden gebruikt.

Er zijn ook coins die alleen op IDEX staan maar al richting de 100mln marketcap gaan. Onderliggend wijzigt er namelijk niks en dat is waar je toch op afgerekend wordt. Zijn genoeg coins die op kucoin staan maar een lagere marketcap hebben.

Echter hoop ik wel met je mee :). Maar hoop vooral dat GET flink gebruikt gaat worden in de ticketing scene, de waarde volgt dan vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 16:27
Bij nader inzien misschien zinvoller om dit hier te posten dan in het Slowchat topic:

Nog mensen hier die hebben geïnvesteerd in Apex (CPX) of dit wellicht nog van plan zijn? Ik zit er sinds de ICO (eind 2017) in, waarbij het mij opvalt dat alles echt heel goed wordt gecommuniceerd én afspraken worden nagekomen/zaken worden uitgevoerd volgens plan. Sinds launch op de eerste exchange 2 weken geleden al mooi en gestaag aan het stijgen, maar nog zeer veel groeipotentieel. (Nu uiteraard nog laag handelsvolume op ietwat exotische exchanges (LBank en Switcheo), o.a. Binance waarschijnlijk later dit jaar). Ik zie Apex een beetje als de ICX van China. Is nu nog een NEP-5 Token (dus op de NEO blockchain), maar release van het Apex blockchain testnet is Q4 van dit jaar en mainnet launch waarschijnlijk Q2 2019. Als je interesse hebt: lees de whitepaper op apex.chinapex.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
Wat vinden we van SophiaTX? Heb deze zelf nog niet, maar wel een tijdje op mijn watchlist.. denk dat deze veel potentie heeft m.b.t. hun toepassingen voor ERP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Cardano (ADA) Wants its Place on Coinbase

Cardano (ADA) has stated recently that their goal is to become the next coin to be listed on Coinbase. According to them, the announcement from Coinbase which will confirm this is about to come soon.

As of yet, the crypto exchange has not announced anything regarding the plans of introducing any new coins. Still, this will soon change, according to Cardano, which believes that Coinbase is currently targeting various markets around the globe.

The statement from Coinbase itself says that they intend to support the Ethereum’s technical standard called ERC20. Different ERC20 assets regarding the Coinbase products will be supported by this as well, but the exchange does not plan on supporting any specific features or assets at this time.

Cardano’s potential for entering Coinbase

As many already know, Cardano is made in order to allow its users to make different decentralized apps, as well as to make transactions instantly via P2P networks. Since it is a blockchain with a unique nature, it is favorable for those who wish to create dApps and make transactions nearly instantly, and almost for free, at that.

As a coin, it is backed throughout the Americas, South Asia, Europe, and, of course, in its parent country – Japan.

The best platform for smart contracts in the world

The evolution of smart contracts regarding the blockchain tech is advancing rapidly. For now, the leader in this area is definitely Ethereum. However, ADA is seen as a close second, with EOS coming close to this position as well.

Cardano is written in a very complex programming language which is using equally as complex mathematical logic. It is called Haskell, and its coding allows for some of the best security, as well as the fastest transactions. In some ways, this platform can even beat Ethereum itself, and there are those who believe that this is something that will actually happen in the near future.

Still, even though the platform itself is more than excellent, this is not enough for ADA to add its name to Coinbase’s list just yet. In itself, Cardano is more than just a blockchain. Its coins are stored in a very safe platform called The Daedalus Wallet, which is an additional reason why Coinbase might seriously consider adding this currency. The security, obviously, comes first here.

Cardano’s place allows it to influence strategic customers

There are many things that Cardano has in common with Coinbase, especially when we are talking about their available customers. The recent increase in both, Singapore and Europe really stands out here. The increase in Cardano is growing in Europe particularly, and 8 out of 10 strongest countries have been searching this token on Google actively. Top searches of Coinbase come from at least 5 of the same countries that are so interested in Cardano. Those include Slovenia, Cyprus, Switzerland, Croatia, as well as the Netherlands.

Obviously, Cardano is gaining popularity in Europe, and adding it to Coinbase would be a very good strategy since it would provide a lot of influence in this area. The market is prepared, and the customers are there. All that remains now is for the Coinbase to release the announcement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Sunri5e schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:23:
Cardano (ADA) Wants its Place on Coinbase

Cardano (ADA) folder
Cool, maar een project dat zoveel moeite wil doen om op een beurs te komen terwijl er nog weinig tastbaars van hun huidige idiote waardering te zien is vertrouw ik niet zo. Tenzij dit vanuit de community komt, maar ze kunnen beter klussen aan het project dan hopen op nog meer liquiditeit :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:05
Rookert25 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:57:
[...]

Cool, maar een project dat zoveel moeite wil doen om op een beurs te komen terwijl er nog weinig tastbaars van hun huidige idiote waardering te zien is vertrouw ik niet zo. Tenzij dit vanuit de community komt, maar ze kunnen beter klussen aan het project dan hopen op nog meer liquiditeit :?
Maar heb je het verhaal niet gelezen dan? Cardano is geschreven in Haskell en heeft daarom hele goede security en snelle transacties! 8)7

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Rannasha schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:19:
[...]

Maar heb je het verhaal niet gelezen dan? Cardano is geschreven in Haskell en heeft daarom hele goede security en snelle transacties! 8)7
Sorry hoor, maar ik ken het woord niet, dus ik denk wel dat het tot goede security en 10000000 tps leidt ;) ;) ;)

Goed je weer hier te zien, wat denk jij van de Coinbase die high-speed trading wil organiseren door servers bij GDAX te plaatsen van deze traders (met diepe zakken) zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
Rookert25 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:35:
[...]
Goed je weer hier te zien, wat denk jij van de Coinbase die high-speed trading wil organiseren door servers bij GDAX te plaatsen van deze traders (met diepe zakken) zelf?
Onvermijdelijk, maar ik weet niet in hoeverre het veel helpt. Bitcoin exchanges hebben niet bepaald de snelste handelsengines. Een paar miliseconden van de latency afhalen levert niet heel veel op als de volledige afhandeling van een order via een API-call een paar honderd miliseconden duurt.

De "echte" beurzen hebben handelsengines die bloedsnel zijn. Ik heb ooit een presentatie bijgewoond van iemand die bij de Zwitserse beurs (SIX) werkt aan de handelsengine en daar praat je over verwerkingstijden in de buurt van 10 microseconden. Zodra je op dat soort snelheden gaat zitten, dan is locatie heel erg van belang als handelaar (met de snelheid van het licht. kost iedere kilometer afstand je 3 microseconden extra, dubbel voor round-trip).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fionzo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-05 11:30
Ik heb zitten kijken naar Achain en ik denk dat ik hierin ga investeren:
+ Bedrijf bestaat al een aantal jaren
+ Unieke filosofie met forken naar sidechains voor gewenste specifieke eigenschappen
+ Redelijk lage marketcap
+ Onbekend in het westen
+ Passive income

- Geen teampage, LinkedIn leert dat er 34 personen werkzaam zijn

Hoor graag wat jullie denken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-05 11:20
Er blijven maar coins bijkomen iedere dag en nog steeds kan je erg veel verdienen door mee te liften op de hype. Maar ik kan mij toch niet voorstellen dat een enkele van die coins ooit serieus iets gaat worden. Zelfs bij de grote jongens (zal mij onthouden van namen) is er al grote twijfel over de bruikbaarheid en succes van de projecten. Dit zijn coins waar 1000'de ontwikkelaars achter zitten, miljoenen in ontwikkelings geld en jaren aan ontwikkeltijd. Deze zijn nog steeds niet mainstream doorgebroken en in gebruik.

Waarom zou cointje XXX dit wel gaan lukken. Ik zie het echt niet gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
Mirved schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:30:
Er blijven maar coins bijkomen iedere dag en nog steeds kan je erg veel verdienen door mee te liften op de hype. Maar ik kan mij toch niet voorstellen dat een enkele van die coins ooit serieus iets gaat worden. Zelfs bij de grote jongens (zal mij onthouden van namen) is er al grote twijfel over de bruikbaarheid en succes van de projecten. Dit zijn coins waar 1000'de ontwikkelaars achter zitten, miljoenen in ontwikkelings geld en jaren aan ontwikkeltijd. Deze zijn nog steeds niet mainstream doorgebroken en in gebruik.

Waarom zou cointje XXX dit wel gaan lukken. Ik zie het echt niet gebeuren.
Coinmarketcap.com heeft "historical snapshots", waarmee je de market cap ranking van een datum in het verleden kunt bekijken.

Bijvoorbeeld 2 jaar geleden: https://coinmarketcap.com/historical/20160522/

Hoeveel coins in de hogere regionen van die lijst zijn nu nog steeds op een hoge plek? Bitcoin, Ethereum, Ripple, Litecoin en dan houdt het wel een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-05 11:20
Rannasha schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:44:
[...]

Coinmarketcap.com heeft "historical snapshots", waarmee je de market cap ranking van een datum in het verleden kunt bekijken.

Bijvoorbeeld 2 jaar geleden: https://coinmarketcap.com/historical/20160522/

Hoeveel coins in de hogere regionen van die lijst zijn nu nog steeds op een hoge plek? Bitcoin, Ethereum, Ripple, Litecoin en dan houdt het wel een beetje op.
Dat zijn dan ook een beetje de namen die ik bedoelde. Als het een van deze niet lukt door te breken en echt dagelijks inzetbaar te gaan worden. Dan is het wel klaar met crypto verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-05 10:23
Denk dat hier de beste plek is want het lijkt me wat technisch.
Ik was net (22:23-22:24) aan het kijken bij binance ( BTC-USDT Zowel bij Trade history en Bids ) en zag dat iemand een lijst met orders plaatste om te kopen van hele kleine hoeveelheden zoiets als $7528 en aantal 0,000014 voor zover ik het kon onthouden. Dit bedrag en aantal was echt snel aan het scrollen en af en toe, denk om de 50 of 70 gelijke regels zat er een sell of een ander buy tussen met uiteraard een ander aantal.

Hoe kan iemand dat doen? en waarom? Heeft iemand dan 200 keer een stop-limit buy aangemaakt met allemaal dezelfde bedragen en amounts?

Had dit nog een keer gezien een paar weken terug. Maar nu was het zeker 10-15 seconden aan het snel scrollen met de zelfde data.

Iemand ideen hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Lord Anubis schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 22:33:
Hoe kan iemand dat doen? en waarom?
Hoe, zal een bot zijn. Waarom, geen idee, maar het zal wel ergens nut voor hebben om iets te (proberen) te beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Anubis
Of idd een bot. Maar waarom zulke kleine bedragen, dan kost toch een 'Vermogen' aan fee's?
Of iemand was z'n bot aan het testen? Er was heeeeel weinig invloed, de waarde bleef ~ gelijk aan de minuut ervoor en erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Lord Anubis schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 23:08:
Of idd een bot. Maar waarom zulke kleine bedragen, dan kost toch een 'Vermogen' aan fee's?
Of iemand was z'n bot aan het testen? Er was heeeeel weinig invloed, de waarde bleef ~ gelijk aan de minuut ervoor en erachter.
Misschien dat de bot niet helemaal deed wat ie zou moeten doen. Qua fee's hangt het af van of er een minimale of vaste fee is of een percentage van de buy/sell. Bijvoorbeeld 0.2% is 0.2% of het nou gaat om 10BTC of 0.0000001 BTC. Misschien komt er nog iemand lang met meer info, maar dat het een bot was lijkt mij sowieso erg waarschijnlijk.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Is de techniek de laatste 1 a 2 jaar van nieuwe coins nou een grote stap voorruit met bijvoorbeeld een BTC,ETH,LTC ?

ik zit zelf pas +/- 1,5 jaar zeer actief in crypto als ik dan naar de oude coins en nieuwe kijk vind ik nou niet echt dat er een grote innovatie is geweest 95% zijn FOMO coins lijkt wel, en ik zie er geen 1 uitspringen die nou echt als een vervanging of naast fiat zou kunnen bestaan.

Als ik het vergelijk met toen ik instapte is de adoptie eigenlijk alleen maar verder weg dan ooit, of ligt dat aan mij ? De oude garde die er van begin in zitten hebben ook zo gevoel ?

Het is ook een compleet ander publiek geworden dan een jaar terug als je op het slowchatforum en andere media's kijkt, ''vroeger'' kon je nog een hoop leren, tegenwoordig is het echt om te huilen wat voor mensen erin zitten.

Persoonlijk zie ik het niet echt heel positief in dat er ooit een crypto zal komen die echt kans op adoptie zal maken, en het alleen maar een groter moon casino gaat worden.
Of zit ik er naast, en is het van het begin van de crypto tijd alleen maar zo achteruit gegaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:56
Verwachten we nog een pump op Theta door de listing op binance?

edit: iemand nog gekocht samen met mij? :9~

[ Voor 27% gewijzigd door Stokstaart op 30-05-2018 12:03 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:24
Stokstaart schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:52:
Verwachten we nog een pump op Theta door de listing op binance?

edit: iemand nog gekocht samen met mij? :9~
Nee, helaas zag ik de pump vamorgen pas en durfde niet meer in te stappen.
Als ik je post gisteren had gezien was ik waarschijnlijk mee gegaan

Vraagt me af of die nu nog verder gaat

[ Voor 5% gewijzigd door shovelhead1340 op 30-05-2018 14:30 ]

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
shovelhead1340 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:28:
[...]

Nee, helaas zag ik de pump vamorgen pas en durfde niet meer in te stappen.
Als ik je post gisteren had gezien was ik waarschijnlijk mee gegaan

Vraagt me af of die nu nog verder gaat
Voor je LT portfolio nog steeds een koopje.. Voor swingtrading zou ik inderdaad wachten op een retrace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
Voor LT moet ik eerst eens bekijken wat t eigenlijk will gaan doen

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
shovelhead1340 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:42:
Voor LT moet ik eerst eens bekijken wat t eigenlijk will gaan doen
Je kan nog wel instappen in TNT-BTC, daar verwacht ik nog wel meer stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-05 13:44
Ik ben zojuist volledig naar fiat gegaan na op $8300 ingestapt te zijn. De weerstand op dit niveau is behoorlijk en ik verwacht nog 1 laatste duik naar beneden. Heb ook mooi wat procentjes op Nano en GVT kunnen pakken tussendoor, jammer dat ik die weer weggegooid had bij TRX, maar netto nog wel in het groen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:07
Steeds meer exchanges zijn weer door de $7500 heen, laten we hopen dat het nu eens zo blijft.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 15:08:
Steeds meer exchanges zijn weer door de $7500 heen, laten we hopen dat het nu eens zo blijft.
Volume was wel erg laag overal om echt door te breken.

Ik heb nog een zakje LTC waar ik mee speel, en je kan op het moment lekker verdienen met day traden met HT op Huobi.

Ben benieuwd wat het de komende tijd gaat doen, vorig jaar rond deze tijd kwam volgens mij die uitbraak, zie het nu niet zo snel meer gebeuren.

Merk ook dat er veel minder over gepraat wordt overall, RTLZ heeft het er nooit meer over en bij de bakker hebben ze het weer over brood ipv de bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:49:
[...]

Volume was wel erg laag overal om echt door te breken.

Ik heb nog een zakje LTC waar ik mee speel, en je kan op het moment lekker verdienen met day traden met HT op Huobi.

Ben benieuwd wat het de komende tijd gaat doen, vorig jaar rond deze tijd kwam volgens mij die uitbraak, zie het nu niet zo snel meer gebeuren.

Merk ook dat er veel minder over gepraat wordt overall, RTLZ heeft het er nooit meer over en bij de bakker hebben ze het weer over brood ipv de bitcoin
Ik ben juist van mening dat er de laatste paar maanden weer een toenemende aandacht voor is in de media. Vooral op de publieke omroep dan, maar dat lijkt mij juist een goed teken. Bijv: laatst een programma van Pownd over bitcoin en een item over de “familie bitcoin”. RTLz houdt ook nog steeds zijn cryptocurrency deel op de site goed bij.
Maar ik deel je mening dat er op korte termijn niet een echte uitbraak zit aan te komen. Mede daarom ben ik ook begonnen met traden om mijn verlies op mijn PF hopelijk een beetje te compenseren dus ik zal hier de komende tijd lekker meelezen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-05 21:30
Tweakers, eerder al eens hier besproken geweest. Maar ik kan niet echt de informatie vinden die ik zoek.

Ik ben op zoek naar een geautomatiseerde programma (noem het bot), die op mijn voorwaardes obv bepaalde parameters koopt en verkoopt op kraken. Waarom zoek ik dat? Omdat ik gewoon fulltime werk en niet dag en nacht achter een computer kan en wil zitten. En natuurlijk ik snap wel dat dat niet hoeft en minder kan. Maar ik wil het bete van beide werelden, winst maken door snel in te springen op de markt en niet dag en niet veel achter een scherm zitten.

Iemand hier tips?

EDIT: zelf al gekeken of bv kraken zelf zoiets biedt dat je een waarschuwing krijgt als je aan bepaalde voorwaardes voldoet, maar dat is toch wel echt heel simplistisch en je kunt daar niet een combinatie van parameters aan koppelen en pas een waarschuwing krijgen als je daar allemaal aan voldoet.

[ Voor 20% gewijzigd door dangerpaki op 04-06-2018 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Beaulion schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:06:
[...]

Ik ben juist van mening dat er de laatste paar maanden weer een toenemende aandacht voor is in de media. Vooral op de publieke omroep dan, maar dat lijkt mij juist een goed teken. Bijv: laatst een programma van Pownd over bitcoin en een item over de “familie bitcoin”. RTLz houdt ook nog steeds zijn cryptocurrency deel op de site goed bij.
Maar ik deel je mening dat er op korte termijn niet een echte uitbraak zit aan te komen. Mede daarom ben ik ook begonnen met traden om mijn verlies op mijn PF hopelijk een beetje te compenseren dus ik zal hier de komende tijd lekker meelezen :) .
Ik ben wel benieuwd hoe de tweakers die vorig jaar voor de run in crypto zaten deze periode ervaren. In hoeverre zijn er verschillen of overeenkomsten met toen? Ik kan me voorstellen dat het misschien niet concreet te maken is, maar ik denk wel dat de 'buzz' veelzeggend kan zijn.

Iemand zin om hier iets over te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwikbolojabi
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-11-2021
Slux schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:57:
Is de techniek de laatste 1 a 2 jaar van nieuwe coins nou een grote stap voorruit met bijvoorbeeld een BTC,ETH,LTC ?

ik zit zelf pas +/- 1,5 jaar zeer actief in crypto als ik dan naar de oude coins en nieuwe kijk vind ik nou niet echt dat er een grote innovatie is geweest 95% zijn FOMO coins lijkt wel, en ik zie er geen 1 uitspringen die nou echt als een vervanging of naast fiat zou kunnen bestaan....
Ik zit zelf nog maar sinds oktober in de crypto op aanraden van collega’s en was effe WoW de daaropvolgende maanden. Nu deel ik je mening grotendeels al denk ik dat er wel een basis is die geaccepteerd is. BTC, ETH, LTC en ook ripple. Veel nieuwe dingen zie ik ook niet meer verschijnen, oude wijn in nieuwe zakken of hoe gaat dat spreekwoord weer.
Waar ik wel in geloof is dat er in de nabije toekomst een munt (BTC?) zal kunnen bestaan naast gewoon fiat. Ook geloof ik in de crypto in het algemeen dat er een tiental munten bestaansrecht zullen hebben als veilige beleggingen. Niet voor niets dat steeds meer landen regels aan het opstellen zijn om er belastingen op te kunnen heffen maar ook proberen een vorm van controle uit te oefenen op de crypto.
Ondertussen ben ik zelf afgehaakt met daytraden, te intensief en tijdrovend om naast een dagtaak erbij te nemen maar heb een klein appeltje voor de dorst dat ik hodl net omdat ik geloof dat het rendement altijd beter zal zijn als op een spaarboekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1060741

Kwikbolojabi schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:58:
[...]

Ik zit zelf nog maar sinds oktober in de crypto op aanraden van collega’s en was effe WoW de daaropvolgende maanden. Nu deel ik je mening grotendeels al denk ik dat er wel een basis is die geaccepteerd is. BTC, ETH, LTC en ook ripple. Veel nieuwe dingen zie ik ook niet meer verschijnen, oude wijn in nieuwe zakken of hoe gaat dat spreekwoord weer.
Waar ik wel in geloof is dat er in de nabije toekomst een munt (BTC?) zal kunnen bestaan naast gewoon fiat. Ook geloof ik in de crypto in het algemeen dat er een tiental munten bestaansrecht zullen hebben als veilige beleggingen. Niet voor niets dat steeds meer landen regels aan het opstellen zijn om er belastingen op te kunnen heffen maar ook proberen een vorm van controle uit te oefenen op de crypto.
Ondertussen ben ik zelf afgehaakt met daytraden, te intensief en tijdrovend om naast een dagtaak erbij te nemen maar heb een klein appeltje voor de dorst dat ik hodl net omdat ik geloof dat het rendement altijd beter zal zijn als op een spaarboekje.
Misschien moet je dan toch de komende tijd het nederlandse rebellious.io gaan volgen. Het is nl de eerste token waarbij je offline kunt staken mbv een ledger. Dit is nog niet nagedaan. Binnenkort komt daar Trezor hardware wallet bij.

Straks gaan ze nog iets nieuws doen en dat is dat je vanuit een wallet meerder masternodes van verschillende chains kunt runnen. Dit is never seen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-04 23:27

Bouli

9000 rpm

Anoniem: 1060741 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:05:
[...]
. Het is nl de eerste token waarbij je offline kunt staken mbv een ledger. Dit is nog niet nagedaan
Mag ik je corrigeren?

ARK (die ook ondersteuning heeft van de ledger) heeft DPoS, daarbij kan je dus ook "offline" staken, zonder dat je je ledger en/of wallet verbonden hoeft te hebben met het internet.

ARK is wel een coin en geen token, dus in dat opzichte heb je wellicht wel gelijk ;)

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:29

D4NG3R

kiwi

:)

Goed, ik heb een klein jaartje geleden met een kameraad wat Ethereum gemined, destijds was de totale waarde nog geen kratje pils maar ondertussen kan ik een kleine €50 voor vangen. Een leuke bonus bovenop het vakantiegeld dus. :)

Ik heb netjes de keystore en m'n wachtwoord bewaard, maar heb nu dus echt geen idee hoe ik mijn coins ergens online krijg om ze te verkopen. Destijds gebruikte ik GETH i.c.m. een miner waar ik de naam zo niet meer van weet.

Google bied mij helaas weinig antwoord, dien ik bijv de gehele blockchain weer te downloaden voordat ik iets kan?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 13:46
D4NG3R schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 23:13:
Goed, ik heb een klein jaartje geleden met een kameraad wat Ethereum gemined, destijds was de totale waarde nog geen kratje pils maar ondertussen kan ik een kleine €50 voor vangen. Een leuke bonus bovenop het vakantiegeld dus. :)

Ik heb netjes de keystore en m'n wachtwoord bewaard, maar heb nu dus echt geen idee hoe ik mijn coins ergens online krijg om ze te verkopen. Destijds gebruikte ik GETH i.c.m. een miner waar ik de naam zo niet meer van weet.

Google bied mij helaas weinig antwoord, dien ik bijv de gehele blockchain weer te downloaden voordat ik iets kan?
Ga naar https://www.myetherwallet.com/#send-transaction en klik op send/receive. Dan doe je 'keystore/json file' en krijg je als het goed is dmv je keystore/json file wachtwoord toegang tot je eth account. Het is aan te raden myetherwallet te downloaden en te access vanaf je pc en niet direct via de site.

[ Voor 6% gewijzigd door ChiLLeR op 07-06-2018 08:37 ]

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:29

D4NG3R

kiwi

:)

ChiLLeR schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:36:
[...]

Ga naar https://www.myetherwallet.com/#send-transaction en klik op send/receive. Dan doe je 'keystore/json file' en krijg je als het goed is dmv je keystore/json file wachtwoord toegang tot je eth account. Het is aan te raden myetherwallet te downloaden en te access vanaf je pc en niet direct via de site.
Thanks, nee ik heb net .1 Eth dus ik wil er gewoon vanaf zonder er verder iets mee te doen, m'n coins zijn nu als het goed is onderweg naar coinbase. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bouli schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:02:
[...]

Mag ik je corrigeren?

ARK (die ook ondersteuning heeft van de ledger) heeft DPoS, daarbij kan je dus ook "offline" staken, zonder dat je je ledger en/of wallet verbonden hoeft te hebben met het internet.

ARK is wel een coin en geen token, dus in dat opzichte heb je wellicht wel gelijk ;)
Tuurlijk mag je me corrigeren. Ik weet niet hoe lang het al bij Ark kan. Bij Rebellious als sinds maart. Een dezer dagen komt er een nieuwe wallet aan met meer features en dan is het ook mogelijk offline te staken met trezor!

Maar ben wel trots op dat Nederland een voorloper is.
Overigens Rebl is in koers gezakt dus koop nog wat bij als ik thuis ben. Kan ik naast de masternode nog een fullwallet node runnen en zo op gaan voor mijn 2de masternode!

technische whitepaper komt er aan deze maand! Ben supe benieuwd wat het inhoudt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-04 23:27

Bouli

9000 rpm

Anoniem: 1060741 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:30:
[...]

Tuurlijk mag je me corrigeren. Ik weet niet hoe lang het al bij Ark kan. Bij Rebellious als sinds maart. Een dezer dagen komt er een nieuwe wallet aan met meer features en dan is het ook mogelijk offline te staken met trezor!

Maar ben wel trots op dat Nederland een voorloper is.
Overigens Rebl is in koers gezakt dus koop nog wat bij als ik thuis ben. Kan ik naast de masternode nog een fullwallet node runnen en zo op gaan voor mijn 2de masternode!

technische whitepaper komt er aan deze maand! Ben supe benieuwd wat het inhoudt!
Ik moet liegen, maar geloof al ergens in 2016 dat het bij ARK kan ;) Ik ben niet heel bekend met rebl, maar is dat niet gewoon een betalingsplatform/munt, net zoals bijvoorbeeld Litecoin. Alleen met wat extra dingentjes, zoals PoS etc.

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bouli schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 15:02:
[...]

Ik moet liegen, maar geloof al ergens in 2016 dat het bij ARK kan ;) Ik ben niet heel bekend met rebl, maar is dat niet gewoon een betalingsplatform/munt, net zoals bijvoorbeeld Litecoin. Alleen met wat extra dingentjes, zoals PoS etc.
Nee zeer zeker niet rebellious is een nederlandse blockchain bouwer, welke zich focused op het bouwen van plug and play blockchains. Ze launchen binnenkort hun eigen chain met masternodes en de ze masternodes zijn in staat ook de client chains te runnen vanaf hetzelfde ip adres, daarnaast gaan ze in de toekomst ook de ecommerce op. Maar focus ligt op het bouwen van de chains.

Check als je zin hebt de site maar eens. Rebellious.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Anubis
Even voor mijn gedachten gang, als ik wat BTC en ETH heb, waar moet ik nu naar kijken om toch wat vooruitgang te boeken?

ETH kopen als ETH<>BTC -1% staat of juist verkopen, zodat ik meer ETH coins krijg?
BTC kopen als ETH<>BTC +1% staat of juist verkopen, zodat ik meer BTC coins krijg?

Tot nu handelde ik alleen van BTC<>USDT en ETH<>USDT en het 'probleem' is dat mijn coins nu vast staan op een redelijke hogere verkoop prijs dan huidige waarde. Denk door dit te doen kan ik wat vrij maken om te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Zo'n hoge candle als bitcoin zojuist om een uur of 9 am maakte, hoe is dat nou mogelijk?

Even € +200 en -200 met een gigantisch volume.

Is dat dan dat de ene bot denkt: nu ga ik groot inslaan, en een andere whale-bot de prijs weer meteen naar beneden manipuleert?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Lord Anubis schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:27:
Even voor mijn gedachten gang, als ik wat BTC en ETH heb, waar moet ik nu naar kijken om toch wat vooruitgang te boeken?

ETH kopen als ETH<>BTC -1% staat of juist verkopen, zodat ik meer ETH coins krijg?
BTC kopen als ETH<>BTC +1% staat of juist verkopen, zodat ik meer BTC coins krijg?

Tot nu handelde ik alleen van BTC<>USDT en ETH<>USDT en het 'probleem' is dat mijn coins nu vast staan op een redelijke hogere verkoop prijs dan huidige waarde. Denk door dit te doen kan ik wat vrij maken om te handelen.
Dat is denk ik een logische gedachtegang. Ervanuitgaande dat deze 2 elkaar steeds afwisselen. Doen ze dat een lange tijd niet dan loop je alsnog vast (als dat je enige tactiek zou zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:48
Sando schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:13:
Zo'n hoge candle als bitcoin zojuist om een uur of 9 am maakte, hoe is dat nou mogelijk?

Even € +200 en -200 met een gigantisch volume.

Is dat dan dat de ene bot denkt: nu ga ik groot inslaan, en een andere whale-bot de prijs weer meteen naar beneden manipuleert?
Er heeft iemand groot ingekocht, meer dan dat is het niet. Dat de prijs snel weer zakt is verklaarbaar doordat er nog maar weinig kopers zijn voor dat 200,- verschil.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Team-RiNo schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:27:
[...]

Er heeft iemand groot ingekocht, meer dan dat is het niet. Dat de prijs snel weer zakt is verklaarbaar doordat er nog maar weinig kopers zijn voor dat 200,- verschil.
Als iemand groot inkoopt is dan de koers vrijwel altijd hoger, en zakt ie daarna eventueel rustig aan weer in. Zo zie je in de 24 uur daarvoor 2 keer een groot volume aan buy orders. De eerste keer stijgt de koers €150 en de tweede keer €250. Het is logisch dat alle sell orders daar tussenin zijn weggehapt. Daardoor is de koers hoger. Als niemand hapt komen er langzaamaan weer lagere orders.

Dat de koers onmiddellijk weer omlaag gaat is toch helemaal niet natuurlijk?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
Sando schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:10:
[...]

Als iemand groot inkoopt is dan de koers vrijwel altijd hoger, en zakt ie daarna eventueel rustig aan weer in. Zo zie je in de 24 uur daarvoor 2 keer een groot volume aan buy orders. De eerste keer stijgt de koers €150 en de tweede keer €250. Het is logisch dat alle sell orders daar tussenin zijn weggehapt. Daardoor is de koers hoger. Als niemand hapt komen er langzaamaan weer lagere orders.

Dat de koers onmiddellijk weer omlaag gaat is toch helemaal niet natuurlijk?
Als er in 1x flink ingekocht wordt is het buy orderboek vrijwel leeg dus de weg naar beneden is met veel minder te bereiken dan wat de weg omhoog heeft gekost.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Maar dat verklaart het bijna zwart-witte verschil tussen de ene en de andere flinke inkoop niet.

In het ene meest voorkomende geval is de koers daarna hoger. In het andere zeldzamere geval is de candle een flinke uitschieter maar eindigd hij nagenoeg op het beginpunt.

No one in their right mind gaat _meteen_ het orderboek weer vullen met orders die €200 lager zijn dan de laatste filled order. Dat lijkt me echt iets voor bots, die misschien met relatief weinig geld de koers laag kunnen houden omdat er veel grotere belangen zitten in futures.

[ Voor 26% gewijzigd door Sando op 15-06-2018 18:41 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
Sando schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:37:
[...]

Maar dat verklaart het bijna zwart-witte verschil tussen de ene en de andere flinke inkoop niet.

In het ene meest voorkomende geval is de koers daarna hoger. In het andere zeldzamere geval is de candle een flinke uitschieter maar eindigd hij nagenoeg op het beginpunt.

No one in their right mind gaat _meteen_ het orderboek weer vullen met orders die €200 lager zijn dan de laatste filled order. Dat lijkt me echt iets voor bots, die misschien met relatief weinig geld de koers laag kunnen houden omdat er veel grotere belangen zitten in futures.
Je ziet het verkeerd, het orderboek naar beneden is vrijwel leeg na de inkoop, traders gaan echt niet direct 200 hoger inzetten als er kans is dat de verkopers voor 200 minder verkopen omdat er niet genoeg kopers zijn.
Als de koers gestaag omhoog gaat is de kans groter dat de kopers ook geleidelijk meegaan echter bij 1 grote inkoop wat die piek veroorzaakt is dat meestal niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Volgens mij klopt het niet wat je zegt, anders zou het altijd zo gaan. Maar we hebben het nu over deze uitzonderingen op de abrupte koerswijzigingen die grote inkopen normaliter veroorzaken.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Volg dit topic al een tijdje, maar lees vooral stilletjes mee.

Ik heb afgelopen week aan een website gewerkt die arbitrage opportunities weergeeft. Misschien is dit voor medetweakers ook handig om zo steady wat cash (proberen) te verdienen.

Ben zelf niet zo goed in websites bouwen, heb het een beetje als een hobby project gedaan. Ziet er dus niet heel spectaculair uit, maar het doet wat het moet doen. De backend is uitvoerig getest.

Neem eens een kijkje: www.altcoin-arbitrage.com. Tips zijn welkom uiteraard

[ Voor 11% gewijzigd door EJPostema op 18-06-2018 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
EJPostema schreef op maandag 18 juni 2018 @ 19:36:

Ik heb afgelopen week aan een website gewerkt die arbitrage opportunities weergeeft. Misschien is dit voor medetweakers ook handig om zo steady wat cash (proberen) te verdienen.

Ben zelf niet zo goed in websites bouwen, heb het een beetje als een hobby project gedaan. Ziet er dus niet heel spectaculair uit, maar het doet wat het moet doen. De backend is uitvoerig getest.

Op zich handing maar met dat minimale volume vallen 3 pairs meteen af wat mij betrefd.
Zijn dit alle pairs die boven n door jou bepaalde grens komen of moet je er nog meer toevoegen?
Als de lijst nog langer wordt zou ik graag filteren op volume.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
shovelhead1340 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 02:16:
[...]

Op zich handing maar met dat minimale volume vallen 3 pairs meteen af wat mij betrefd.
Zijn dit alle pairs die boven n door jou bepaalde grens komen of moet je er nog meer toevoegen?
Als de lijst nog langer wordt zou ik graag filteren op volume.
Valt me een beetje tegen tot nu toe inderdaad. Site gaat elke 10 minuten de exchanges af en weergeeft alle pairs die meer dan 1% winst bieden

Ik moet inderdaad iets met het volume gaan doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

EJPostema schreef op maandag 18 juni 2018 @ 19:36:

Paar tips voor je

* Idd het selecteren van volume, de bezoeker zelf hierin een keuze laten maken
* Ook het zelf selecteren van exchanges en daarop de keuze voor arbitrage mogelijkheden laten opstellen, zo zul je mij bijv niet snel op Cryptopia vinden maar ben ik wel aanwezig op Binance, KuCoin, Bittrex en Poloniex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-05 16:47
in welke munt kan ik nou het beste handelen? BTC heb ik nu wat van maar beter om dit om te zetten of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
Tja, daar moet je je natuurlijk zelf in verdiepen.
Je krijgt echt geen x10 tips op een presenteerblaadje.
Check het slowchat topic voor (al dan niet waardevolle) tips en DYOR

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
rvT schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 22:51:
[...]

Paar tips voor je

* Idd het selecteren van volume, de bezoeker zelf hierin een keuze laten maken
* Ook het zelf selecteren van exchanges en daarop de keuze voor arbitrage mogelijkheden laten opstellen, zo zul je mij bijv niet snel op Cryptopia vinden maar ben ik wel aanwezig op Binance, KuCoin, Bittrex en Poloniex
Heb het grotendeels geimplementeerd. Filters moet ik nog maken, maar de backend laat nu alle exchanges zien van een profitable pair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 949001

Beste tweakers,

Wellicht kan iemand mij adviseren/helpen bij het volgende. Vandaag ben ik er achter gekomen dat m'n bitcoins van mijn Bittrex account zijn gestolen. Zowel vanuit mijn e-mail als bij de settings (my activity) stuit ik op 2 IP-adressen die hebben weten in te loggen (incl. 2FA) en -later- een succesvolle withdrawl heeft uitgevoerd.

Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben? Is aangifte bij de politie bijv. zinvol? Tips/info zijn erg welkom, wie weet zijn er nog bruikbare aanknopingspunten, al vrees ik het ergste 8)7

Alvast dank voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-04 09:27

Swerfer

Hmm...

Het is nu wel duidelijk dat de gevreesde handelsoorlog ook echt begonnen is en eerder uitbreidt dan afneemt. Zullen mensen over gaan stappen op de Bitcoin of andere altcoins omdat hun aandelen waarschijnlijk minder waard gaan worden? In mijn ogen een reële kans op dat scenario. Wat denken jullie?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Swerfer schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:04:
Het is nu wel duidelijk dat de gevreesde handelsoorlog ook echt begonnen is en eerder uitbreidt dan afneemt. Zullen mensen over gaan stappen op de Bitcoin of andere altcoins omdat hun aandelen waarschijnlijk minder waard gaan worden? In mijn ogen een reële kans op dat scenario. Wat denken jullie?
De meeste mensen die geld stoppen in aandelen zullen niet zo snel crypto kopen. Als je je geld goed spreid over verschillende aandelen of fondsen zal je ieder jaar een leuk rendement halen met weinig risico. Dat zijn niet de mensen die hun geld in crypto gaan stoppen waar +200% mogelijk is, maar waar ook -50% of meer mogelijk is.

De meeste mensen kennen crypto inmiddels wel en de mensen die er geld in willen stoppen hebben dat vast ook al gedaan. Ik zie niet hoe een handelsoorlog of het zakken van aandelen dit gaan veranderen. Wat we nodig hebben is een einde van de downtrend. Wanneer de boel dan leuk omhoog gaat waarbij het vrij zeker is dat het laagste punt geweest is stappen de mensen die willen instappen ook wel in. Er gebeurt wel meer in de wereld, maar ik geloof er weinig van dat dit inlvoed heeft op crypto. Misschien dat een nieuwe financiele crisis wat meer mensen in crypto kan jagen, maar de volgende crisis duurt denk ik nog wel een paar jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shovelhead1340
Ik denk (hoop) dat zodra er meer exchanges USD markten opzetten, zoals Bittrex en Binance van plan zijn, mensen makkelijker Bitcoins kunnen kopen en er meteen mee handelen.
Daarnaast hoop ik dat een aantal altcoins zich dan kunnen loskoppelen van de BTC koers en daardoor wat stabieler kunnen stijgen.
Als je straks op veel plaatsen alts voor USD kunt kopen en verkopen vraag ik me wel af of de koers van Bitcoin overeind blijft. Je hebt t dan tenslotte niet meer nodig om alts te kopen (want verder heeft BTC weinig meerwaarde volgens mij)

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:40:
Als je straks op veel plaatsen alts voor USD kunt kopen en verkopen vraag ik me wel af of de koers van Bitcoin overeind blijft. Je hebt t dan tenslotte niet meer nodig om alts te kopen (want verder heeft BTC weinig meerwaarde volgens mij)
Ik denk dat je BTC onderschat. Het staat echt niet alleen zo hoog omdat je via BTC naar alts gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
Ik denk dat je BTC onderschat. Het staat echt niet alleen zo hoog omdat je via BTC naar alts gaat.
Dat hoop ik eerlijk gezegd ook.
Maar ondertussen zijn er genoeg projecten die BTC op alle vlakken voorbij streven (transactie snelheid, smart contracts, anonimiteit, platform, enz)
Er vanuit gaan dat BTC n store of value blijft vanwege firstmover effect doet mij een beetje denken aan Netscape Navigator

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 11:05
Anoniem: 949001 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 01:18:
Beste tweakers,

Wellicht kan iemand mij adviseren/helpen bij het volgende. Vandaag ben ik er achter gekomen dat m'n bitcoins van mijn Bittrex account zijn gestolen. Zowel vanuit mijn e-mail als bij de settings (my activity) stuit ik op 2 IP-adressen die hebben weten in te loggen (incl. 2FA) en -later- een succesvolle withdrawl heeft uitgevoerd.

Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben? Is aangifte bij de politie bijv. zinvol? Tips/info zijn erg welkom, wie weet zijn er nog bruikbare aanknopingspunten, al vrees ik het ergste 8)7

Alvast dank voor het meedenken!
Heel raar. Als je 2fa aan hebt staan lijkt het me dat iemand toegang heeft gehad tot je telefoon? Misschien een keer op een openbare wifi gezeten?

www.covesting.io/?ref=12955

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinus_Budel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-04 18:28
shovelhead1340 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 07:56:
[...]

Dat hoop ik eerlijk gezegd ook.
Maar ondertussen zijn er genoeg projecten die BTC op alle vlakken voorbij streven (transactie snelheid, smart contracts, anonimiteit, platform, enz)
Er vanuit gaan dat BTC n store of value blijft vanwege firstmover effect doet mij een beetje denken aan Netscape Navigator
Hoe ik het een beetje zie is dat eigenlijk geen enkele van dat soort projecten niet ook op de bitcoin blockchain kunnen worden gebouwd. Als je kijkt wat er voor ontwikkelingen plaats vinden in de "layer 2" boven op de bitcoin blockchain (denk hierbij bijvoorbeeld aan het Lightning Network) dan denk ik dat alle andere projecten/coins overbodig worden/zijn.

Tenzij er een partij komt die groter gaat zijn dan Bitcoin dan kan het wel eens een heel ander verhaal gaan worden.

Heel de crypto markt staat naar mijn mening dan ook nog steeds in de kinderschoenen en eigenlijk zijn we nu nog steeds een pilot aan het draaien met zijn allen.

[ Voor 8% gewijzigd door Tinus_Budel op 12-07-2018 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Gebeurd hier nog wat?

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nope, alleen het slowchat topic leeft nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

@Arrien @Ton Hasselt @TvH86 @lighting_ @Anoniem: 36592 @raq @Schuey e.a. Wat vinden jullie naast de (karige) airdrop verder van die Ethos wallet?

Ethos is een soort Coinomi + Blockfolio in één. Op zich wel cool. Maar ik ben een beetje huiverig om het te gebruiken voor serieuze zaken (handel in crypto) omdat je een account hebt moeten maken, je email adres hebt achter gelaten, en ze je extended public keys hebben zodat ze nieuwe coins naar je wallet kunnen pushen. Ze weten dus precies wat je hebt, en met je email adres kunnen ze er op internet heel wat personalia bij zoeken.

De wallet ziet er gelikt uit, geen ads, en er is veel tijd aan besteed, dus er zit vast een business model achter. Zouden de gegevens verkocht worden aan wie maar wil betalen?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Sando schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:25:
@Arrien @Ton Hasselt @TvH86 @lighting_ @Anoniem: 36592 @raq @Schuey e.a. Wat vinden jullie naast de (karige) airdrop verder van die Ethos wallet?

Ethos is een soort Coinomi + Blockfolio in één. Op zich wel cool. Maar ik ben een beetje huiverig om het te gebruiken voor serieuze zaken (handel in crypto) omdat je een account hebt moeten maken, je email adres hebt achter gelaten, en ze je extended public keys hebben zodat ze nieuwe coins naar je wallet kunnen pushen. Ze weten dus precies wat je hebt, en met je email adres kunnen ze er op internet heel wat personalia bij zoeken.

De wallet ziet er gelikt uit, geen ads, en er is veel tijd aan besteed, dus er zit vast een business model achter. Zouden de gegevens verkocht worden aan wie maar wil betalen?
Persoonlijk zie ik wel wat in de Linda wallet en de coming Eca wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Alle futures driven cryptos als bitcoin, cardano eos neo schieten de afgelopen dagen de lucht in. Is daar een logische verklaring voor? Ik krojg hem niet te vinden namelijk....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

kbloem schreef op zondag 23 september 2018 @ 14:19:
Alle futures driven cryptos als bitcoin, cardano eos neo schieten de afgelopen dagen de lucht in. Is daar een logische verklaring voor? Ik krojg hem niet te vinden namelijk....
Misschien eens in de slowchat kijken. Er zijn redenen om aan te nemen dat de bearmarket over is en dat er een bullrun op komst is. Het verleden herhaald zich.

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 718827

<knip>
Daar doen we niet aan mee, het bespreken van pump en dump praktijken is niet toegestaan.

[ Voor 84% gewijzigd door Grotman op 04-10-2018 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444940

Goede avond allen. Ik heb een aantal Namecoins (NMC) in mijn wallet die ik wil verzilveren. Hebben jullie suggesties voor een betrouwbare exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Vraag over een hardware wallet:

Kan ik een hardware wallet gebruiken over voor 2 bitcoin adressen? Dus 1 wallet voor die van mijn vrouw en ik? Of is dat een hele domme vraag.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mrpink83 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:39:
Vraag over een hardware wallet:

Kan ik een hardware wallet gebruiken over voor 2 bitcoin adressen? Dus 1 wallet voor die van mijn vrouw en ik? Of is dat een hele domme vraag.... :*)
Voor zover ik weet ondersteunt iets als een Ledger 1 wallet. Je krijgt dan ook een lijst met woorden om de wallet te kunnen herstellen. Een wallet kan wel meerdere adressen bevatten, maar het blijft 1 wallet en niet meerdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
PilatuS schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:43:
[...]

Voor zover ik weet ondersteunt iets als een Ledger 1 wallet. Je krijgt dan ook een lijst met woorden om de wallet te kunnen herstellen. Een wallet kan wel meerdere adressen bevatten, maar het blijft 1 wallet en niet meerdere.
En meerdere adressen betekent dan ook bijvoorbeeld meerdere gebruikers? Ik zit nu te kijken bij de Keepkey die wel meerdere accounts ondersteund. Ik zal de vraag aan de fabrikant sturen. Bedankt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
PilatuS schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:43:
[...]

Je kunt met een Ledger (en met iedere andere BIP39-wallet overigens) gebruik maken van meerdere accounts. Dit zijn volledig gescheiden sets adressen/keys. Ze zijn wel gekoppeld aan dezelfde seed. Hiermee kun je binnen de Ledger software dus meerdere potjes tegelijk beheren, maar iemand die toegang heeft tot het ene potje kan ook bij het andere.

Visueel:
code:
1
2
3
   |- - A1 - - P1 - P2 - P3 - ...
S -|
   |- - A2 - - Q1 - Q2 - Q3 - ...

Voor de seed (S) worden 2 verschillende "derivation paths" gebruikt voor 2 verschillende accounts (A1, A2). Elk account heft z'n eigen set private keys / adressen (Px / Qx).

Een andere mogelijkheid is om passphrases te gebruiken. Een passphrase is in feite een extra versleutelingsronde die over de seed wordt gehaald. Hieruit volgt een nieuwe seed die dan wordt gebruikt om de adressen aan te maken. Twee gebruikers kunnen op deze manier dezelfde seed gebruiken, maar elk met een andere passphrase. Ze hebben twee volledig gescheiden sets adressen en zolang ze de passphrase van de ander niet kennen, is het onmogelijk om te achterhalen hoeveel de ander bezit of om de coins van de ander te besteden.

(niet echt een onderwerp voor het handelstopic, overigens)

[ Voor 9% gewijzigd door Rannasha op 11-10-2018 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mrpink83 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:47:
[...]

En meerdere adressen betekent dan ook bijvoorbeeld meerdere gebruikers? Ik zit nu te kijken bij de Keepkey die wel meerdere accounts ondersteund. Ik zal de vraag aan de fabrikant sturen. Bedankt
Zoek even op wat een wallet precies is en zorg dat je dat snapt. Een wallet mag je zien als voor 1 gebruiker met 1 wachtwoord voor alle adressen. Een wallet kan meerdere adressen hebben, maar er geldt 1 key/wachtwoord voor al die adressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Weet er iemand waarom Deribit niet toegankelijk is voor Nederlanders volgens hun terms & conditions? Welke wetgeving laat dit niet toe?

Waren de mensen van deribit hier niet een jaar geleden in dit forum actief, en maakte ze stiekem reclame?

[ Voor 6% gewijzigd door kristof1234 op 23-10-2018 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 13:44

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik dacht dat Deribit Nederlands was eigenlijk 8)7
.edit: ja dus: https://www.deribit.com/pages/information/about-us

[ Voor 40% gewijzigd door .oisyn op 23-10-2018 15:52 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 19-05 14:54

JT

VETAK y0

Ik ben aan het margin traden, momenteel doe ik dat via ethereum. Ook koop ik ethereum in met fiat. Dit gedrag is ontstaan toen ik eind januari in ben gestapt. Iemand die in die handel zit/zat zei dat het handiger was omdat ethereumtransfers veel sneller werden uitgevoerd en de overheadkosten lager waren.

Ik probeer me nu te bedenken of dit nog steeds allemaal van toepassing is. Als ik kijk op Anycoin dan zie ik dat het verschil in miners fee zeer minimaal is in absolute termen (30ct vs 17ct). Dus het verschil in kosten lijkt nu in ieder geval zeer minimaal te zijn. Hoe zit het met de snelheid? En zijn er eventueel nog andere redenen om voor ethereum te kiezen voor omzetting van fiat naar crypto?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
JT schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:25:
Ik ben aan het margin traden, momenteel doe ik dat via ethereum. Ook koop ik ethereum in met fiat. Dit gedrag is ontstaan toen ik eind januari in ben gestapt. Iemand die in die handel zit/zat zei dat het handiger was omdat ethereumtransfers veel sneller werden uitgevoerd en de overheadkosten lager waren.

Ik probeer me nu te bedenken of dit nog steeds allemaal van toepassing is. Als ik kijk op Anycoin dan zie ik dat het verschil in miners fee zeer minimaal is in absolute termen (30ct vs 17ct). Dus het verschil in kosten lijkt nu in ieder geval zeer minimaal te zijn. Hoe zit het met de snelheid? En zijn er eventueel nog andere redenen om voor ethereum te kiezen voor omzetting van fiat naar crypto?
Het hangt er vanaf wat de betreffende exchange aan handelsparen ondersteunt. Vaak zijn dat BTC, ETH en een vorm van fiat (USD/USDT/EURO). ETH is doorgaans sneller en goedkoper dan Bitcoin om te versturen.

Goede alternatieven om snel en goedkoop mee in te stappen zijn bijv. XRP, NEO en ONT. Die zijn bijna instant beschikbaar en het versturen van NEO en ONT is vaak gratis, omdat er op de achtergrond GAS wordt gebruikt dat men toch gratis heeft ontvangen door NEO enige tijd vast te houden.

Het is dus van belang wat je er uiteindelijk mee gaat doen (handelen in ETH pairs bijvoorbeeld) en hoeveel haast je hebt. Heb je weinig haast en wil je handelen vs altcoins, dan is NEO snel en goedkoop, maar kost je wel een extra omzetting en dus handelsfee van bijv. 0,075% of meer. Dan kan ETH maar zo weer de beste optie zijn.

Verder zit er geen extra voor- of nadeel aan het handelen tussen ETH en fiat vs andere coins.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Taro schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:56:
[...]

Het hangt er vanaf wat de betreffende exchange aan handelsparen ondersteunt. Vaak zijn dat BTC, ETH en een vorm van fiat (USD/USDT/EURO). ETH is doorgaans sneller en goedkoper dan Bitcoin om te versturen.

Goede alternatieven om snel en goedkoop mee in te stappen zijn bijv. XRP, NEO en ONT. Die zijn bijna instant beschikbaar en het versturen van NEO en ONT is vaak gratis, omdat er op de achtergrond GAS wordt gebruikt dat men toch gratis heeft ontvangen door NEO enige tijd vast te houden.

Het is dus van belang wat je er uiteindelijk mee gaat doen (handelen in ETH pairs bijvoorbeeld) en hoeveel haast je hebt. Heb je weinig haast en wil je handelen vs altcoins, dan is NEO snel en goedkoop, maar kost je wel een extra omzetting en dus handelsfee van bijv. 0,075% of meer. Dan kan ETH maar zo weer de beste optie zijn.

Verder zit er geen extra voor- of nadeel aan het handelen tussen ETH en fiat vs andere coins.
Dank. In de praktijk handel ik vooral op Binance. Ik zit in een betaalde groep met goede calls maar al die calls zijn in btc (entry, targets en stop loss). Ik ben nu steeds aan het omrekenen maar vraag me af of ik niet gewoon beter btc kan gaan gebruiken om alt tegen te verkopen en om fiat op de exchange te krijgen. BTC biedt ook de meeste keuze in alts dus ik denk dat ik daar dan op ga overstappen. Scheelt ook een hele hoop werk met omrekenen (had ik net een spreadsheet voor gemaakt :P ).

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1133385

JT schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:33:
[...]

Dank. In de praktijk handel ik vooral op Binance. Ik zit in een betaalde groep met goede calls maar al die calls zijn in btc (entry, targets en stop loss). Ik ben nu steeds aan het omrekenen maar vraag me af of ik niet gewoon beter btc kan gaan gebruiken om alt tegen te verkopen en om fiat op de exchange te krijgen. BTC biedt ook de meeste keuze in alts dus ik denk dat ik daar dan op ga overstappen. Scheelt ook een hele hoop werk met omrekenen (had ik net een spreadsheet voor gemaakt :P ).
Ik weet toenvallig dat Cryptocointraders.org ook deze spreadsheets aanbied, scheelt mischien weer wat werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Anoniem: 1133385 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:55:
[...]

Ik weet toenvallig dat Cryptocointraders.org ook deze spreadsheets aanbied, scheelt mischien weer wat werk ;)
Dank!

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:23
Mensen,

Was vanavond na een lange tijd weer eens aan het kijken naar mijn MEW account. Heb een aantal maanden niets gevolgd van heel het nieuws en de koersen.....

Nu kom ik er dus serieus achter dat ik nog +/- 2000 ICX ERC20 tokens in mijn MEW heb staan maar deze geswapt hadden moeten zijn.... voor 25 Okt. ik heb deze deadline dus gemist.....

Heeft iemand van jullie enig idee of ik hier nog iets mee kan of dat ik mijn verlies maar moet nemen!?

Heb via google nog nergens een soortgelijke sukkel gevonden helaas.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 13:37
Unswapped MainNet ICX will be held in a reserve only for individuals or exchanges that had unavoidable circumstances prevent them from executing the token swap on time. For those that believe they fall into this category, please reach out to support@icon.foundation
Een poging waard misschien.Wel even een "unavoidable circumstance" verzinnen :)

[ Voor 46% gewijzigd door DigiK-oz op 13-11-2018 13:16 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-12-2024
De charts BTC/USDT en BTC/USD lopen nu wel heel raar; precies de andere kant op. Op de hourly laat USD een downtrend zien, USDT kant een uptrend. Tether is weer in waarde aan het dalen. Mensen stappen uit?

Ziet er uit alsof de markt weer (of nog steeds) compleet vast zit.

Ik kan mij voorstellen dat automated algoritmes ook niet helemaal weten wat ze hiermee aan moeten. Ik zelf ook niet haha 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door JorzoR op 14-11-2018 09:55 ]

Creating Writekit: AI-Powered Writing Made Simple. Easy, creative, efficient writing and collaboration @ Writekit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-05 09:51
https://www.livebitcoinne...swiss-exchange-next-week/

Kwam dit net op twitter tegen... benieuwd wat dit gaat brengen..

...

Pagina: 1 ... 53 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).