• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-02 20:31
Heb gezocht, maar zag dat we nog geen centraal "potentieel" ICO topic hebben.

Ik stap zelf komend jaar in de volgende:

nucleus vision
theykey.vip
go networ

En ben nog op zoek naar andere leuke ICO's :-)

• Pierlala
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Ik zit eraan te denken om de 25e wat in te zetten op DADI. toch maar niet, lees slechte verhalen.

Tot nu toe heb ik meegedaan met GUTS en INS.

[Voor 18% gewijzigd door Pierlala op 06-01-2018 15:34]

• peterrrr
Heb ook maar wat in Bizop en Finacoin gestopt (op aanraden van John Mc Afee)... Voor wat het waard is.

Anoniem: 1023533

*Knip. Referralspam*

[Voor 98% gewijzigd door F_J_K op 05-01-2018 16:30]

• michelwuyts
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-09-2019
Hoe werkt dat met ico's. Je maakt ETH of BTC naar hun over en dan krijg je later je coins?

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-03 22:05
michelwuyts schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:42:
Hoe werkt dat met ico's. Je maakt ETH of BTC naar hun over en dan krijg je later je coins?
Ja, dat is in grote lijnen wel het idee.

Ik zit zelf in INS, die gaat over een paar dagen van start. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-11-2021
Ik zit erover te denken om mee te doen aan de Copytrack ICO, iemand hier bekend mee en/of een mening over?

Zo op het eerste gezicht lijkt het een vrij "betrouwbare" ICO met potentie: bestaand bedrijf op het gebied van copyright-schendingen, zit een groot team achter, zijn actief op Telegram/Reddit. Hun doel is om met behulp van blockchain-technologie een wereldwijd copyright-registratiesysteem te ontwikkelen.

Ik ben echter een leek wanneer het gaat om investeren in ICO's en het lezen van Whitepapers, dus ben benieuwd hoe anderen over deze ICO denken. :)

Site:

https://copytrack.io/

ICO Review:

https://youtu.be/9wjRb-BEQZk

• Plasmaman
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-01-2018
Ik stap in Sether. John McAfee gaat deze pushen. Dus een succes!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:28

Woohooo

Smilie, James Smilie

Plasmaman schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 08:12:
Ik stap in Sether. John McAfee gaat deze pushen. Dus een succes!
:')

Kappe nou met die fomo john mcafee geneuzel. Noem liever inhoudelijk iets wat bijdraagt aan een interessant ico project

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ah een ICO topic. Ik ga dit jaar grotendeels op ICO's en heb de helft van het huiswerk voor de maand januari af. Letterlijk het lijstje posten ga ik niet doen, ik merk dat mensen zeer lui zijn om goede ICO research te doen en dat terug te rapporteren.
Pierlala schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:59:
Ik zit eraan te denken om de 25e wat in te zetten op DADI.

Tot nu toe heb ik meegedaan met GUTS en INS.
DADI gaan goede verhalen over rond. Bmfd in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic"
INS heb ik niet gepakt maar daar heb ik voor 2019 wel vertrouwen in.

Als er Tweakers toegang hebben tot Bluzelle met ruimte over dan hoor ik het graag.

[Voor 6% gewijzigd door Saturnus op 06-01-2018 12:08]

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-01 08:24
Iemand ingestapt op crypterium.?

• Plasmaman
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-01-2018
Saturnus schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:00:
Ah een ICO topic. Ik ga dit jaar grotendeels op ICO's en heb de helft van het huiswerk voor de maand januari af. Letterlijk het lijstje posten ga ik niet doen, ik merk dat mensen zeer lui zijn om goede ICO research te doen en dat terug te rapporteren
Fijne actie. Maar je gaat over een maand wel rapporteren dat de coins 500 procent gestegen zijn en dat je ze lekker kan dumpen!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-03 20:51
leducw schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:04:
Yes, ondanks op GoT weinig (positieve) reacties over gelezen ingestapt.
Mochten ze alles waar maken en echt het grote bereik gaan krijgen genoeg potentie.
Toevoeging met NFC lijkt me het meest waardevol

• Saturnus
  • Niet online
Plasmaman schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:30:
[...]

Fijne actie. Maar je gaat over een maand wel rapporteren dat de coins 500 procent gestegen zijn en dat je ze lekker kan dumpen!
Ik zie geen meerwaarde in dat soort reacties plaatsen. :)
Weet je wat het punt is, ik doe letterlijk uren (3-4 dagen eigenlijk deze kerstvakantie) research naar ICO's en verwacht eerlijk gezegd hetzelfde van anderen. Een rapportje van een A4 waaruit je makkelijk kan bepalen of je het wat vindt. Maar daar zit ik fout want gemiddeld genomen hoor ik: "Ik vind ICO xyz wel interessant, wat vinden jullie?" Snap je. Ik wil niet beweren dat ik beter ben ofzo, ik ga er anders mee om. Misschien ben ik wel domweg tijd aan het verspillen met die research want welke ICO gaat vandaag de dag nou niet x3-10...

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:44
Na Tezos vorig jaar (waar ik ook aan meedoe) doe ik wat rustiger met ICO's. Voor nu staan Crycash, Envion en Crypterium open. Voor 2018 weet ik het nog niet, die ICO's schieten als paddenstoelen uit de grond. Gaat mij te snel allemaal.

My flight statistics: (423.270km in 114 flights) Next trips: Rio de Janeiro (Brazil)

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-03 23:50
Tyson schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:43:
Na Tezos vorig jaar (waar ik ook aan meedoe) doe ik wat rustiger met ICO's. Voor nu staan Crycash, Envion en Crypterium open. Voor 2018 weet ik het nog niet, die ICO's schieten als paddenstoelen uit de grond. Gaat mij te snel allemaal.
Het is op dit moment eigenlijk niet bij te houden. Je ziet door de bomen het bos niet meer.
Saturnus schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:40:
[...]

Ik zie geen meerwaarde in dat soort reacties plaatsen. :)
Weet je wat het punt is, ik doe letterlijk uren (3-4 dagen eigenlijk deze kerstvakantie) research naar ICO's en verwacht eerlijk gezegd hetzelfde van anderen. Een rapportje van een A4 waaruit je makkelijk kan bepalen of je het wat vindt. Maar daar zit ik fout want gemiddeld genomen hoor ik: "Ik vind ICO xyz wel interessant, wat vinden jullie?" Snap je. Ik wil niet beweren dat ik beter ben ofzo, ik ga er anders mee om. Misschien ben ik wel domweg tijd aan het verspillen met die research want welke ICO gaat vandaag de dag nou niet x3-10...
Ik begrijp je ergens wel. Op alle fora's die ik eigenlijk al jaren volg en daar waar ik overal mee lees, is het op dit moment een speeltuin. Ik ben gestopt met het lezen van reacties. Normaal was er leuke informatie te vinden.

Nu lijkt het alsof de goudkoorts overal is losgebarsten. Gold rush in cryptocurrency!

Ik heb inderdaad een paar dagen geleden Bluzelle aangeschaft. Zag je daar net volgens mij iets over zeggen.

[Voor 5% gewijzigd door GovertNL op 06-01-2018 11:51]

• Saturnus
  • Niet online
Bmfd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:41 in [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic:
Ik vind het in de huidige markt echt bizar om te zien hoe snel er een hype ontstaat. Omtrent coins/tokens die al op de markt zijn (Verge, Tron etc.), maar ook over ICO's. Ik volg ICO'S niet heel actief, maar af en toe kijk ik wel of er nog iets interessants tussen zit. Afgelopen dagen ontstond er een hele hype rond Dadi (https://dadi.cloud/en) en meestal blijf ik er ver van weg als er een hype ontstaat.

Technische vragen die mensen hadden na het leven van de WP werden niet/zelden beantwoord, dat is redflag 1. Maar nu blijkt dus dat ze delen van de whitepaper van hun voornaamste concurrent SONM hebben geplagieerd (https://www.reddit.com/r/...of_sonm_whitepaper_why/). Voor mij persoonlijk is dat een sterk signaal om er ver van weg te blijven.
Een hele waardevolle post die ook hier thuis hoort. Bedankt.

• Check-mate
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-05-2018
Saturnus schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:07:
[...]

Een hele waardevolle post die ook hier thuis hoort. Bedankt.
+1! Wat ik wel merk met ICO's is dat die hype juist mede het succes van een ICO lijkt te bepalen. Maar kritisch blijven en research doen is wel belangrijk, vooral de whitepaper en het team.

Zelf tot nu toe aan 1 ICO deelgenomen; DeepBrain Chain. Tokens kostten 0.015$ bij de ICO en staat nu op 0.23$. Mag dus niet klagen over het rendement. Op dit moment doe ik mee aan HOQU, en daarnaast denk ik er over om aan de volgende ICO's mee te doen:

- THEKEY (lijkt wel iets op CVC)
- Apex
- BEE (Richt zich op de huizenmarkt, in mijn ogen een goede toepassing van de blockchain)

De 1e 2 van bovenstaande lijstje worden gebacked door NEO. Dadi hoorde ook bij m'n lijstje, maar ga daar dus eerst nog wat meer over inlezen.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03 14:01
Hmm uit het handeltopic even een crosspost van mezelf over een ICO. Denk dat het meer hier thuis hoort.
Ben wel benieuwd wat jullie van Coinmetro vinden, ik ben zelf nog heel erg nieuw in cryptocurrency maar dit lijkt mij als een stabiele investering (dus: geen 'snel geld'). Wat denken jullie?

Ik ben hun site eens langs gegaan en vind het (als cryptocurrency-noob) interessant klinken. Voor zover ik het begrijp bieden ze:
-een simpel, makkelijk tradeplatform voor consumenten én handelaren zodat je "zonder gezeur" bitcoins kan kopen. hun filosofie is dat het nu kopen van cryptocurrency veel gebruiksvriendelijker kan.
-je krijgt een debit card waarmee je direct overal ter wereld bij een ATM je coins kan cashen zonder approvals, zonder wachten :)
-platform om makkelijk meest gebruikte coins te kopen/verkopen (BTC, BCH, ETH, RXP en LTC)
-kopen in euro,dollar,yen,pond
-oprichters zijn eigenaren van forex broker FXPIG; veel 'ouderwets' verstand van zaken en expertise in huis
-een 24/7 draaiende klantenservice op de website
-je kan token asset manager op hun netwerk worden (tussenhandelaar) in de ERC20 token.
-authy,bitgo, voiceit support
-netwerk ingericht op een stabiele coin i.p.v. speculatief karakter om het als betaalmiddel interessant te maken.

Uniek is ook de token pre-sale. de Token sale begint 21 februari (max 300 miljoen coins), maar op dit moment kun je kopen in pre-sale (max 50 miljoen) tegen lagere prijzen (vanaf €0,05 tot uiteindelijk €0,11 als ICO start).

Teller staat nu op 22,66 miljoen coins verkocht dus prijs is nu nog relatief gunstig. Het ziet eruit als een goed uitgedachte coin met potentie is maar wat denken jullie?

Vooral deze site is er erg positief over: https://www.icotokennews.com/icos/coinmetro/

[Voor 23% gewijzigd door DeNachtwacht op 06-01-2018 15:42]

• Saturnus
  • Niet online
GovertNL schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:50:

Ik heb inderdaad een paar dagen geleden Bluzelle aangeschaft. Zag je daar net volgens mij iets over zeggen.
Mocht iemand nog ruimte vrij hebben dan hoor ik het graag. :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:55
Check-mate schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:26:
[...]

+1! Wat ik wel merk met ICO's is dat die hype juist mede het succes van een ICO lijkt te bepalen. Maar kritisch blijven en research doen is wel belangrijk, vooral de whitepaper en het team.

Zelf tot nu toe aan 1 ICO deelgenomen; DeepBrain Chain. Tokens kostten 0.015$ bij de ICO en staat nu op 0.23$. Mag dus niet klagen over het rendement. Op dit moment doe ik mee aan HOQU, en daarnaast denk ik er over om aan de volgende ICO's mee te doen:

- THEKEY (lijkt wel iets op CVC)
- Apex
- BEE (Richt zich op de huizenmarkt, in mijn ogen een goede toepassing van de blockchain)

De 1e 2 van bovenstaande lijstje worden gebacked door NEO. Dadi hoorde ook bij m'n lijstje, maar ga daar dus eerst nog wat meer over inlezen.
Deze 3 staan ook op mijn list. Ik ga even in op BEE:

Kort samengevat
Bee token project richt zich op de home sharing market dmv een decentralized platform (Beenest) dat wordt gebouwd op de Ethereum blockchain als dApp. Op deze platform kunnen huurders en verhuurders zaken met elkaar doen. In grote lijnen vergelijkbaar met AirBnB.

Groot voordeel van Bee is geen middlemen, dus veel lagere kosten voor alle partijen Andere pluspunten het team heeft erg veel ervaring met blockchain, Aan het Beeneest platform komen in eerste instantie een betaling, reputatie/beoordeling en arbitrage protocol te hangen. Dat laatste gebeurd dmv voting van tokenholders. Daarnaast kunnen er ook andere sharing economy dApps en protocols gekoppeld worden om het product nog completer en verder uit te breiden. Ze hebben al meerdere partnerships gesloten hiervoor, zo ook bijv met Request network om de verzoek van betaling af te handelen. Minpunt is natuurlijk dat ze het tegen een reus als AirBnB moeten opnemen, ware het niet dat ze imo best naast elkaar kunnen bestaan. Daarnaast hebben ze een relatief langzaam uitrol van het product in de planning ong 5 grote steden ergens in 2019.

Voor de korte termijn vind het een goede investering met een relatief lage marketcap, erg veel interesse (public presale werd binnen 5 min gesloten). Voor de lange termijn ben ik ook best positief, maar dan moeten ze wel goede marketing uitvoeren om wat klanten van bijv airbnb te pikken. Kortom het kan nog wel eens een project worden die de home sharing market kan veranderen.

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-03 21:01
DeNachtwacht schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:26:
Hmm uit het handeltopic even een crosspost van mezelf over een ICO. Denk dat het meer hier thuis hoort.

[...]

Ben wel benieuwd wat jullie van Coinmetro vinden, ik ben zelf nog heel erg nieuw in cryptocurrency maar dit lijkt mij als een stabiele investering (dus: geen 'snel geld'). Wat denken jullie?

Ik ben hun site eens langs gegaan en vind het (als cryptocurrency-noob) interessant klinken. Voor zover ik het begrijp bieden ze:
-een simpel, makkelijk tradeplatform voor consumenten én handelaren zodat je "zonder gezeur" bitcoins kan kopen. hun filosofie is dat het nu kopen van cryptocurrency veel gebruiksvriendelijker kan.
-je krijgt een debit card waarmee je direct overal ter wereld bij een ATM je coins kan cashen zonder approvals, zonder wachten :)
-platform om makkelijk meest gebruikte coins te kopen/verkopen (BTC, BCH, ETH, RXP en LTC)
-kopen in euro,dollar,yen,pond
-oprichters zijn eigenaren van forex broker FXPIG; veel 'ouderwets' verstand van zaken en expertise in huis
-een 24/7 draaiende klantenservice op de website
-je kan token asset manager op hun netwerk worden (tussenhandelaar) in de ERC20 token.
-authy,bitgo, voiceit support
-netwerk ingericht op een stabiele coin i.p.v. speculatief karakter om het als betaalmiddel interessant te maken.

Uniek is ook de token pre-sale. de Token sale begint 21 februari (max 300 miljoen coins), maar op dit moment kun je kopen in pre-sale (max 50 miljoen) tegen lagere prijzen (vanaf €0,05 tot uiteindelijk €0,11 als ICO start).

Teller staat nu op 22,66 miljoen coins verkocht dus prijs is nu nog relatief gunstig. Het ziet eruit als een goed uitgedachte coin met potentie is maar wat denken jullie?

Vooral deze site is er erg positief over: https://www.icotokennews.com/icos/coinmetro/
Ja, ziet er veel belovend uit en goede support vanuit het dev team (Instagram channel). Zelf ook in geïnvesteerd.

PS. Als iemand een bonus wilt PM me dan even (aangezien referral links hier niet toegestaan zijn).

• rsnippe1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-12-2018
Zelf ga ik in GEMS,

Even korte uitleg over GEMS :

What is Gems?

Gems is a decentralised mechanical Turk. In other words, Gems is an open source, human task crowdsourcing protocol which is built on the Ethereum blockchain.

A mechanical Turk was first launched by Amazon in 2005 becoming the first online crowdsourcing marketplace enabling contractors to coordinate large groups of people to perform tasks that are more suited to humans than computers. These tasks include taking surveys, recognising objects in photographs and more!

Problems with Traditional Platforms.
1.High Fees – Leading to contractors overpaying for tasks and workers being underpaid for performing those tasks.
2.Unintuitive Interface.
3.Identification Requirements.
4.Bank Account required.
5.Consensus by redundancy – A process where 5-15 workers will repeat tasks that have already been completed by other workers to check the validity of the task. This consensus mechanism creates inefficiencies in the marketplace and forces contractor’s costs to increase by 500-1500%.

The solution is Gems.

1.User friendly Interface.
2.Decentralised Fee Structure – This type of model leads to lower fees for all participants.
3.Off Chain Payment Channels – No gas costs and faster transactions.
4.Consensus generated through a staking function – Reducing consensus by redundancy.

How does it work?

1.Contractors ask for a task to be completed.
2.Verifiers stake tokens on this task in order to manage the workers and ensure task is performed correctly. If verifiers incorrectly validate a task they will lose their tokens, otherwise, they will receive their stake + an incentive.
3.Workers stake tokens with the verifiers in order to complete the task. If the workers complete the task correctly they will be rewarded with their stake + a reward, otherwise, they will lose their staked tokens.
4.Payment is made to workers and verifiers via off chain payment channels.

Team

The Gems Co-Founders Rory O’Reilly and Kieran O’Reilly have both been featured in Forbes 30 under 30 for co-founding “gifs.com” and their expertise in consumer technology. Moreover, Gems has a strong group of advisors including Biz Stone (Co-Founder of Twitter and Medium), Joey Krug (Co-Founder of Augur) and Ben Maurer (Co-Founder of reCAPTCHA).

Key Dates

Whilst no specific dates have been announced yet the indicative dates are:
•Mid-January the token metrics will be announced.
•Late January to Early February the token sale will begin.

Summary.

Gems eliminates consensus by redundancy, increases pay for individual workers while decreasing total pay for contractors, creates efficient interfaces, eliminates outrageous fees, and enables computer literate workers with internet to work with or without a bank account. The scope of Gems is larger than simply a platform for micro tasks, rather it is a protocol to build any platform that involves assessing the validity of work and trust of the network participants.

If you are interested in learning more about the Gems ICO head over to their telegram channel to get updated with the latest developments!

Telegram link:

https://t.me/gemsorg

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:41
rsnippe1983 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:46:
Zelf ga ik in GEMS,

Even korte uitleg over GEMS :

What is Gems?

Gems is a decentralised mechanical Turk. In other words, Gems is an open source, human task crowdsourcing protocol which is built on the Ethereum blockchain.

A mechanical Turk was first launched by Amazon in 2005 becoming the first online crowdsourcing marketplace enabling contractors to coordinate large groups of people to perform tasks that are more suited to humans than computers. These tasks include taking surveys, recognising objects in photographs and more!

Problems with Traditional Platforms.
1.High Fees – Leading to contractors overpaying for tasks and workers being underpaid for performing those tasks.
2.Unintuitive Interface.
3.Identification Requirements.
4.Bank Account required.
5.Consensus by redundancy – A process where 5-15 workers will repeat tasks that have already been completed by other workers to check the validity of the task. This consensus mechanism creates inefficiencies in the marketplace and forces contractor’s costs to increase by 500-1500%.

The solution is Gems.

1.User friendly Interface.
2.Decentralised Fee Structure – This type of model leads to lower fees for all participants.
3.Off Chain Payment Channels – No gas costs and faster transactions.
4.Consensus generated through a staking function – Reducing consensus by redundancy.

How does it work?

1.Contractors ask for a task to be completed.
2.Verifiers stake tokens on this task in order to manage the workers and ensure task is performed correctly. If verifiers incorrectly validate a task they will lose their tokens, otherwise, they will receive their stake + an incentive.
3.Workers stake tokens with the verifiers in order to complete the task. If the workers complete the task correctly they will be rewarded with their stake + a reward, otherwise, they will lose their staked tokens.
4.Payment is made to workers and verifiers via off chain payment channels.

Team

The Gems Co-Founders Rory O’Reilly and Kieran O’Reilly have both been featured in Forbes 30 under 30 for co-founding “gifs.com” and their expertise in consumer technology. Moreover, Gems has a strong group of advisors including Biz Stone (Co-Founder of Twitter and Medium), Joey Krug (Co-Founder of Augur) and Ben Maurer (Co-Founder of reCAPTCHA).

Key Dates

Whilst no specific dates have been announced yet the indicative dates are:
•Mid-January the token metrics will be announced.
•Late January to Early February the token sale will begin.

Summary.

Gems eliminates consensus by redundancy, increases pay for individual workers while decreasing total pay for contractors, creates efficient interfaces, eliminates outrageous fees, and enables computer literate workers with internet to work with or without a bank account. The scope of Gems is larger than simply a platform for micro tasks, rather it is a protocol to build any platform that involves assessing the validity of work and trust of the network participants.

If you are interested in learning more about the Gems ICO head over to their telegram channel to get updated with the latest developments!

Telegram link:

https://t.me/gemsorg
Klinkt als een prima project, alleen probeer ik nog even de pure noodzaak van de blockchain voor dit project te ontdekken tov een ouderwetse database.

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-03 10:32

Jebus4life

BE User

Praktisch ben ik wel erg te spreken over ShipChain (iemand hier heeft me daar ooit attent op gemaakt)
Ik zie een real-life use case + een potentieel gigantische markt.
Vooral hun partnership met Perdue staat me ontzettend aan + enkele van hun advisors.

https://shipchain.io/shipchain-whitepaper.pdf

Enige waar ik op dit moment zou instappen (wegens gewoon niet de tijd om de ICO's allemaal volop te researchen helaas...).

@Saturnus
Wat je misschien wel met ons wilt delen, heb je bepaalde red flags die jou triggeren? Ik denk (omdat ik geloof in blockchain als technologie) vooral naar de real-life use case op middellange termijn (+ de sector waarin ze willen opereren) en de advisors (ik bekijk het team ook wel eens, maar heb niet de kennis om er altijd uit af te leiden of die mensen nu effectief competent zijn).

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Soundman12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-03 15:21
leducw schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:04:
Jazeker, ziet er (mits ze alles waarmaken natuurlijk, maar dat geld voor iedere ICO) erg goed uit. :)

Dit lijken ook 2 interessante ICO's te worden :

https://rentberry.cryptonomos.com/

https://www.gatcoin.io/

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-04-2022
Binnenkort gaat de crowdsale van ETHORSE beginnen: https://ethorse.com/?utm_source=icobench
Ik heb nog geen andere coin gezien met dit idee erachter (ben nog niet erg lang met crypto bezig :+) ETHORSE heeft een (al werkend) platform om te gokken. Welke coin gaat dalen of stijgen en welke doet dat in grotere hoeveelheden. Inzet is met ETH.

Ik zou er zelf niet aan beginnen, maar het concept kan wel aanslaan. In de gokwereld gaat best veel geld om, dus wie weet hier ook.

Jammer dat dit topic verder niet veel gebruikt wordt, ICO's kunnen erg lucratief zijn. Hieronder nog een post uit het handel topic wat over een ICO gaat:
Aurora schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:55:
De private presale is net afgelopen en hier het resultaat en wat er nu vervolgens gaat gebeuren:
https://medium.com/@DETHE...sale-results-94d423d73ec9

Doe wat je wilt met deze informatie, skip 't, gooi 't weg of lees en verdiep je grondig in Dether. Op 7 februari wordt de publiekelijke token sale gehouden.

PSN: Curvaa_

• Pierlala
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Iemand zich al verdiept in Lala World? Tokensale is nu bezig.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-03 11:34
Hoe gaan icos precies in zn werk? Je registreert maar dan wordt de url gevraagd van bv je eth wallet? Waar komen je gekochte tokens precies terecht?

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Deurstopper

Steam/Epic: Deurstopper

Leuk een ICO topic!
Zelf ook met redelijk wat ICO's meegedaan waaronder Electroneum, Universa en Tokenpay.
Momenteel ben ik mij aan het verdiepen in TravelFlexCoin.

Wat is Travelflex?
De reisindustrie is een van de grootste industrieën ter wereld, met een jaarlijkse gestadige groei. In 1995, waren er ongeveer 520 miljoen internationale reizigers. Twintig jaar later, in 2015, waren dat er 1.065 miljoen. De reisindustrie verschaft werk aan meer dan 292 miljoen mensen, ongeveer 10,2% van de wereldwijde werkgelegenheid.
Reizigers betaalde eerst met cash, daarna kwamen er ‘travelers cheques’ en uiteindelijk creditkaarten en pinpassen om hun reis te financiëren. Met de komst en ontwikkeling van betere transportmiddelen en de uitvinding van het vliegtuig, is het bereiken van de andere kant van de wereld heel makkelijk geworden.
Reizen heeft een ware evolutie doorgemaakt in de afgelopen jaren, maar bij Travelflex geloven wij dat wij het naar een nog hoger niveau kunnen brengen. Travelflex wil de reisindustrie en blockchain aan elkaar koppelen, om reizen financieel goedkoper en veiliger te maken.

Met een total supply van 163 miljoen, zal de stukprijs snel oplopen.

https://travelflex.org/nl/

Ik ga geen referal-links posten, maar mocht je de bonus willen splitten, laat het me weten via pm.

Stadia: NoNumbersNeeded

• Deurstopper
  • Niet online

Deurstopper

Rebbelx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:28:
Hoe gaan icos precies in zn werk? Je registreert maar dan wordt de url gevraagd van bv je eth wallet? Waar komen je gekochte tokens precies terecht?
Meestal op de ICO site waar je jezelf registreert. Vaak nadat de ICO is afgelopen, kan je de tokens withdrawen naar een eigen wallet. Bijv MEW

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-03 11:34
Deurstopper schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:35:
[...]

Meestal op de ICO site waar je jezelf registreert. Vaak nadat de ICO is afgelopen, kan je de tokens withdrawen naar een eigen wallet. Bijv MEW
Dus elke ico die live gaat wordt dan ondersteund door MEW?

• Deurstopper
  • Niet online

Deurstopper

Rebbelx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:38:
[...]

Dus elke ico die live gaat wordt dan ondersteund door MEW?
Enkel bij een ethertoken (erc20)

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:31

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Als noob die pas drie dagen aan het inlezen is. Achter welke ico/munt zit nou een project dat gelukt is en momenteel geld verdiend los van de coin ?
Ik zie namelijk zoveel vage websites met totaal geen onderbouwing of enige vertrouwen door eerder succes. Dentacoin bv wtf is dat voor een vaag verhaal maar de munt stijgt als een tierelier terwijl mensen al door de personen achter de munt hebben heen geprik, valse titels erc

BAV nodig, via deze link verdienen jij en ik 50,-Insify referral

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 15:25
Hebben er mensen hier interesse in Medicalchain? Komt op mij over als een decentraal patientendossier, waarbij patienten zelf controle hebben over hun data. Whitepaper ziet er goed en duidelijk uit en ze krijgen een hoog cijfer op icobench: https://icobench.com/ico/medicalchain
Public sale is op 1 februari.

[Voor 7% gewijzigd door gomaster op 08-01-2018 20:12]

Twitter

• Check-mate
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-05-2018
NLKornolio schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:42:
Als noob die pas drie dagen aan het inlezen is. Achter welke ico/munt zit nou een project dat gelukt is en momenteel geld verdiend los van de coin ?
Ik zie namelijk zoveel vage websites met totaal geen onderbouwing of enige vertrouwen door eerder succes. Dentacoin bv wtf is dat voor een vaag verhaal maar de munt stijgt als een tierelier terwijl mensen al door de personen achter de munt hebben heen geprik, valse titels erc
Wabi vind ik zelf wel een mooi voorbeeld van een ICO met een werkend product. ( https://www.wacoin.io/ )

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-03 10:32

Jebus4life

BE User

Deurstopper schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:32:
Leuk een ICO topic!
Zelf ook met redelijk wat ICO's meegedaan waaronder Electroneum, Universa en Tokenpay.

Wat is Travelflex?
De reisindustrie is een van de grootste industrieën ter wereld, met een jaarlijkse gestadige groei. In 1995, waren er ongeveer 520 miljoen internationale reizigers. Twintig jaar later, in 2015, waren dat er 1.065 miljoen. De reisindustrie verschaft werk aan meer dan 292 miljoen mensen, ongeveer 10,2% van de wereldwijde werkgelegenheid.
Reizigers betaalde eerst met cash, daarna kwamen er ‘travelers cheques’ en uiteindelijk creditkaarten en pinpassen om hun reis te financiëren. Met de komst en ontwikkeling van betere transportmiddelen en de uitvinding van het vliegtuig, is het bereiken van de andere kant van de wereld heel makkelijk geworden.
Reizen heeft een ware evolutie doorgemaakt in de afgelopen jaren, maar bij Travelflex geloven wij dat wij het naar een nog hoger niveau kunnen brengen. Travelflex wil de reisindustrie en blockchain aan elkaar koppelen, om reizen financieel goedkoper en veiliger te maken.

Ik ga geen referal-links posten, maar mocht je de bonus willen splitten, laat het me weten via pm.
Ik snap niet wat ze willen doen?

Leuke industrie, gaat idd veel geld in om, maar ik zie gewoon even niet wat hun added value is?

***EDIT***
Ze willen dus concurreren met bv VISA als betaalkaart specifiek bedoelt voor reizen.
Ik betwijfel of dat iets kan worden: VISA heeft dus een beter netwerk als henzelf als het om TPS gaat (geven ze ook zelf toe). Bovendien voeg je een extra laag toe zoals in het verleden met travellers cheques gebeurde.

Maar dat was in de tijd voor we de huidige manieren van electronisch betalen hadden, inmiddels gebruikt nauwelijks iemand nog travellers cheques om die bewuste reden, er is geen vraag meer naar.

Nee, ik zie het niet in deze ICO TBH
*Niet over potentiële winstgevendheid voor een investeerder, maar real-life application, en dat primeert voor mij. Ik zie geen reden voor adoptie

[Voor 18% gewijzigd door Jebus4life op 08-01-2018 20:40]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-03 11:20
Deurstopper schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:32:
Leuk een ICO topic!

Wat is Travelflex?

Ik weet het niet, ziet er leuk uit, maar als ik het team(na zes stuks ben ik gestopt) door linkedin haal dan krijg ik maar 1 hit, wat ik toch wel verdacht vindt en dat is een nederlander met alleen als activiteiten travelflex is.
Ook doet de site wat google-translate-achtig aan. De whitepaper is naar mijn gevoel ook maar zozo(knip en plak idee).
Dit zou er niet een voor mij zijn, maar misschien zie ik het verkeerd.
Just my 2 satoshi

• NLKornolio

NLKornolio

Check-mate schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:25:
[...]

Wabi vind ik zelf wel een mooi voorbeeld van een ICO met een werkend product. ( https://www.wacoin.io/ )
Inderdaad klinkt het als een goede investering. Zie wel alleen haken en ogen, russische eigenaren die denken in China voet aan wal te krijgen. Walimai heeft als team twee man de crypto heeft een veel groter team. Heb je nog ergens kunnen verifieren of het ook echt in een Chinese store gebruikt is en of ze in dat aspect al doorgroeien.
Thanks in ieder geval is de eerste coin met een start van een bedrijf ipv van een leuke site met whitepaper.

• Curva
gomaster schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:09:
Hebben er mensen hier interesse in Medicalchain? Komt op mij over als een decentraal patientendossier, waarbij patienten zelf controle hebben over hun data. Whitepaper ziet er goed en duidelijk uit en ze krijgen een hoog cijfer op icobench: https://icobench.com/ico/medicalchain
Deze vond ik ook erg interessant! Was net te laat voor de pre-sale. Ben benieuwd, maar even afwachten tot februari.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
Jebus4life schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:35:
Praktisch ben ik wel erg te spreken over ShipChain (iemand hier heeft me daar ooit attent op gemaakt)
Ik zie een real-life use case + een potentieel gigantische markt.
Vooral hun partnership met Perdue staat me ontzettend aan + enkele van hun advisors.

https://shipchain.io/shipchain-whitepaper.pdf

Enige waar ik op dit moment zou instappen (wegens gewoon niet de tijd om de ICO's allemaal volop te researchen helaas...).
Interessant concept, op papier klinkt het allemaal heel logisch. Echter is het denk ik niet zo eenvoudig om een additionele blockchain layer als het ware over heel deze keten heen te leggen.

Er zijn zo enorm veel spelers betrokken in de ze markt, met elk hun eigen IT applicatie landschap, dat het nu al een nachtmerrie is om de simpelste informatie zoals track and trace date van verlader naar vervoerder en terug volledig te integreren in bestaande ERP pakketten.

ps, als je ShipChain interessant vind, kijk dan ook even naar 300Cubits / TEU tokens

[Voor 5% gewijzigd door paul-s83 op 08-01-2018 22:45]

• Saturnus
  • Niet online
Jebus4life schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:35:
@Saturnus
Wat je misschien wel met ons wilt delen, heb je bepaalde red flags die jou triggeren? Ik denk (omdat ik geloof in blockchain als technologie) vooral naar de real-life use case op middellange termijn (+ de sector waarin ze willen opereren) en de advisors (ik bekijk het team ook wel eens, maar heb niet de kennis om er altijd uit af te leiden of die mensen nu effectief competent zijn).
Om eerlijk te zijn heb ik geen specifieke dingen vastgelegd die een red flag zouden 'detecteren.' Gezond verstand en informatie kanalen gebruik ik om te bepalen of iets betrouwbaar is. Voelt ook wel vreemd om te zeggen aangezien ik normaliter van de harde feiten ben. De harde feiten komen overigens wel terug in het scoren van ICO's. Ik volg de ICO reviewers en let sterk op de scores die zij uitdelen. Binnenkort zal ik ook zelf een simpel score systeem gaan maken, al is het maar op het alloceren van investeringen naar gelang score te doen.

Zelf ben ik ook iemand die het liefst puur naar de technologie zou kijken om zo er uit te filteren wat echt een geweldig idee is. Door mijn kritische kijk heb ik zelfs nog geen coin/token gevonden waar ik echt zeer zeer zeer over te spreken ben. Nee, het is zelfs zo dat ik mijn idealistische beeld opgeef en accepteer dat hype de belangrijkste factor is (op dit moment). En dat voelt jammer, als je van technologie houdt, om geld te verdienen aan hype. Then again, het geld laten liggen wordt je ook niet per se beter van.

• Stephaniedt
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-03 09:02
Deze maand ingestapt in Copytrack (https://copytrack.io) en intussen ook geregistreerd om volgende maand mee te doen met CEEK VR (https://www.ceek.io).

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-03 19:05
Stephaniedt schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 08:15:
Deze maand ingestapt in Copytrack (https://copytrack.io) en intussen ook geregistreerd om volgende maand mee te doen met CEEK VR (https://www.ceek.io).
Volgens mij lossen die allebei een niet bestaand probleem op. Of in ieder geval niet iets waar je een cryptocurrency voor nodig hebt :X

I see red pixels.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:01

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik zie dat hier wel de oproep bestaat om kritisch te zijn op het whitepaper en de inzet van de devs, maar ik zie hier geen kritische houding tegenover de exit strategy.
Hoe goed het idee en de devs ook zijn, je zou toch geïnteresseerd moeten zijn in hoe jij als investeerder terugbetaald gaat worden. Als je aan een ico meedoet geef je geld aan de ontwikkelaars in ruil voor tokens, normaal gesproken aandelen, maar in veel gevallen is het slechts een speculatieve asset en mag je zelf zorgen voor een ROI.
Tenminste, dat is mijn idee bij veel ico's. Misschien dus interessant om te vermelden bij een nieuwe ico waar je interesse in hebt of aan meedoet; hoe word jij als investeerder beloond door de ontwikkelaars bij een succesvolle bedrijfsvoering.
Bekende voorbeelden zijn dividend en buyback, maar er zijn ongetwijfeld meerdere manieren.

Panasonic Lumix G9 ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Iedereen moet sowieso heel erg opletten met ICO's want het is vaak niet meer dan een verhaaltje en op papier een fantastisch plan. En daar worden dan miljoenen in gepompt door mensen die geen benul van de industrie hebben maar die wel rijk willen worden.
Al die verhalen klinken fantastisch, maar er is vaak niemand die nou echt een duidelijk beeld heeft van hoe zoiets in de praktijk moet gaan werken en wat het verdienmodel is. Erg uitkijken dus, ook omdat mensen hier zaken aanprijzen die ze zelf totaal niet snappen maar er zelf ook geld in hebben gestopt, en dus graag hebben dat de koers stijgt door verdere aanwas.

Doe voorzichtig, het is vaak niet meer dan gokken en ook daar is de kans dat je geld verliest veel groter dan dat je wint.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:46

Rannasha

aka "Species5618"

Grotman schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:23:
Iedereen moet sowieso heel erg opletten met ICO's want het is vaak niet meer dan een verhaaltje en op papier een fantastisch plan. En daar worden dan miljoenen in gepompt door mensen die geen benul van de industrie hebben maar die wel rijk willen worden.
Al die verhalen klinken zo fantastisch, maar er is vaak niemand die nou echt een duidelijk beeld heeft van hoe zoiets in de praktijk moet gaan werken en wat het verdienmodel is. Erg uitkijken dus, ook omdat mensen hier zaken aanprijzen die ze zelf totaal niet snappen maar er zelf ook geld in hebben gestopt, en dus graag hebben dat de koers stijgt door verdere aanwas.

Kijk het nog even aan, het is vaak niet meer dan gokken en ook daar is de kans dat je geld verliest veel groter dan dat je wint.
Daar komt nog bij dat zelfs als een ICO wel een goed verhaal en reeds werkend prototype / product heeft, de bedragen die er in gestoken worden nog steeds absurd hoog zijn.

Afgelopen jaar zijn er een aantal voorbeelden geweest waar de grens van 100 miljoen werd overschreden. Het maakt niet uit hoe goed het team is en hoe mooi het plan is, dergelijke bedragen zijn totaal onzinnig. Het zijn bedragen waarvoor je een behoorlijk team ontwikkelaars hun hele leven lang van kunt betalen. En dat zou dan de eerste of tweede nvesteringsronde moeten voorstellen.

De meeste bedrijven halen nooit de waarde die er aan ICO-geld wordt binnengehaald. En daar komt dan ook nog bij dat de meeste ICO's een significant deel van de tokens reserveren voor de oprichters.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• DirtyBird
  • Laatst online: 07:01

DirtyBird

Praktiserend denker

Hoe absurd de bedragen ook mogen zijn, als je beloond wordt met inspraak, winstuitkering of wat dan ook is het allemaal nog tot daar aan toe. Dat gebeurt alleen vrijwel nooit. Je wordt opgezadeld met een betekenisloze token.
Spiegeltjes en kraaltjes in ruil voor je waardevolle resources en kijk iedereen eens gulzig erop springen.

Panasonic Lumix G9 ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• NLKornolio

NLKornolio

Uiteindelijk investeer je met de meeste ICO's voor een hype over een plan. Werkt de hype en ben je er vroeg bij dan kan je cashen voordat het bedrijf uberhaubt zijn product live heft. Zo'n vreemd principe maar ja snel genoeg investeren en terugtrekken na de launch op een exchange lijkt mij het spel.

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:22
Rannasha schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:39:
[...]

Daar komt nog bij dat zelfs als een ICO wel een goed verhaal en reeds werkend prototype / product heeft, de bedragen die er in gestoken worden nog steeds absurd hoog zijn.

Afgelopen jaar zijn er een aantal voorbeelden geweest waar de grens van 100 miljoen werd overschreden. Het maakt niet uit hoe goed het team is en hoe mooi het plan is, dergelijke bedragen zijn totaal onzinnig. Het zijn bedragen waarvoor je een behoorlijk team ontwikkelaars hun hele leven lang van kunt betalen. En dat zou dan de eerste of tweede nvesteringsronde moeten voorstellen.

De meeste bedrijven halen nooit de waarde die er aan ICO-geld wordt binnengehaald. En daar komt dan ook nog bij dat de meeste ICO's een significant deel van de tokens reserveren voor de oprichters.
Yep! En daarom kies is tegenwoordig alleen de ICO's nog uit met een lage maximale cap.

Bijzonder dat in dat kader Insurepal en Coinfi hier nog niet voorbij zijn gekomen. Resp 18 en 15 miljoen aan hardcap en toch een behoorlijke achterban, waardoor in mijn ogen eventuele "red flags" wel redelijk snel aan het licht komen.

HODL

• Saturnus
  • Niet online
Grotman schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:23:
en dus graag hebben dat de koers stijgt door verdere aanwas.
Behalve dat de goede ICO's naast een goede whitepaper ook een lage marketcap hebben omdat ze de vele miljoenen niet nodig zijn. Die raken dus zo snel vol dat ik bij wijze van spreke liever heb dat die aanwas er niet komt, anders lukt het mij ook niet de ICO mee te pakken.

Veel negatieve reacties zie ik, en dat is vanuit technisch en bedrijfskundig perspectief zeer begrijpelijk en terecht. Maar als je goed met hype om kan springen is dat het punt waarop je flink kan verdienen. En zoals ik al zei heeft dat niet mijn voorkeur, maar ga ik nou de nice guy zijn door geld te laten liggen? Nope.
NLKornolio schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:36:
Uiteindelijk investeer je met de meeste ICO's voor een hype over een plan. Werkt de hype en ben je er vroeg bij dan kan je cashen voordat het bedrijf uberhaubt zijn product live heft. Zo'n vreemd principe maar ja snel genoeg investeren en terugtrekken na de launch op een exchange lijkt mij het spel.
Dit dus.

• michelwuyts
https://www.mytracknet.com/

Deze is ook wel leuk. heeft vorig jaar een ico contest van waves platform gewonnen.

Met waves krijg je trouwens nog een extra 20% tokenbonus.

• peterrrr
Leuk om alle reacties te lezen.

Wees zelf altijd gewaarschuwd, het blijft een immens groot risico om hierin te investeren dus doe het vooral alleen met geld wat je kan missen.

Ik heb zelf een deel van mijn portfolio verkocht, en met de winsten stap ik in 7 - 10 Ico's om eens te kijken wat dat gaat opleveren.

Ik geloof zelf erg in GEMS en Bluzelle.
Zit verder nog in Swissborg, Finacoin, Sether, Bezop.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03 11:53

PromWarMachine

Forsaken Archer

Het risico van ICO's is nog veel groter dan van reeds bestaande cryptocurrencies, die van zichzelf ook al een hoog risico hebben. Ik mag hopen dat iedereen hier zich dat realiseert. :)

Ik gebruik ook alleen geld dat ik eerder met andere coins heb verdiend.
Vergelijkbaar met @peterrrr dus eigenlijk.

Zelf geinteresseerd in PinkDate (:X)
Overigens niet voor een heel groot bedrag, want het document dat zij white paper noemen, mag die naam eigenlijk niet dragen. Het is meer een NSFW brochure dan een technische white paper. Toch is het idee best geinig, is de hard cap niet heel groot en bieden ze dividend aan.

Met 1400 verschillende coins - alleen al op CoinMarketCap - en een veelvoud daarvan die nog in ontwikkeling is, is er straks meer behoefte aan degelijke exchanges, dan aan nog meer coins. Dat gat probeert Legolas te dichten. Niet alle details van de deal zijn bekend, maar het kan een interessant project zijn voor geinteresseerden.

Tot slot twijfel ik over HOQU. Het klinkt wel interessant, maar het gevoel is er eigenlijk nog niet.
Misschien nog wat meer inlezen.

Dividend for Starters

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-02 12:48
Interessant topic!

Ik ben zelf ook voornemens om in meerdere ICO's in te stappen om zo mijn 'risico's' te spreiden.

Ik ben momenteel nog aan het oriënteren welke ICO's dit gaan worden, maar ik zie hier al wat potentiële voorbij komen (zoals FinaCoin en INS).

Daarnaast zie ik ook vaak de Bankera voorbijkomen waar ik wel potentie in zie, dit is ook een ICO die al geruime tijd loopt volgens mij. Nog mensen die ervaringen/meningen hierover hebben?

[Voor 63% gewijzigd door RickvN op 09-01-2018 23:10]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• NLKornolio

NLKornolio

Ken de topic starter misschien het topic aanvullen, hoe je die ICO wallets beheerd met een etherium wallet. Meeste zullen toch hodl zijn, maar zet je ze eerst online en dan in offline wallet ?

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Wat ik me afvraag:

heeft iemand ooit onderzocht wat er gebeurt met ICO's nadat ze op de exchanges te krijgen zijn?

Ik zie vaak een flinke dip waarna (voor de goeie projecten) pas na enkele weken herstel optreedt, is dit standaard of hebben jullie ooit meegedaan in een ICO die je na vanaf dag 1 rendement oplevert?

*edit* daarnaast heb je natuurlijk ook te maken met marktontwikkelingen, waardoor je ander rendement mist (koop voor 1 ETH tokens in januari, krijg tokens in maart terwijl ETH in de tussentijd keer 2 is gegaan) */edit*

Voor zover ik nu kan zien is het beste moment om aan een ICO mee te doen het moment dat het token op een exchange gelist wordt. :P

m.a.w. stel je gaat voor de ICO's die je interessant lijkt rondhangen op etherdelta/kucoin/huobi/binance en koopt de dip na het listen?

Graag jullie mening/ervaring, ben benieuwd!

Ben trouwens zelf wel mee met een paar ETH op het treintje van INS, Day 1 investor ;), maar dit is echt een lange-termijn (jaar/2 jaar) HODL voor mij

[Voor 12% gewijzigd door deppenboks op 09-01-2018 17:15]

• RickvN
Ik heb me wat meer ingelezen in Bankera en ben eigenlijk erg positief hierover, ook na wat reviews etc. Maar nu kijk ik naar de Exchange waar het moet, spectrocoin, en dan zie ik daar erg negatieve verhalen. Mensen hier ervaring mee? Hoe is zoiets evt. veilig te stellen? Bankera zal nl. niet zomaar naar een andere Exchange gaan... Of dan maar laten zitten en doorgaan met onderzoek naar andere ICO’s?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• ambroz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-01 11:35
Iemand in Tokia.io? Op dit moment (nog) 35% ICO bonus.
This project aims to give its customers access to their favorite cryptocurrencies wherever they are and allow them to purchase items with them. Tokia provides one of the worlds first crypto debit cards and is part of one of the most important movements in crypto at the moment, mass adoption. it will one day be just as simple to buy your McDonald's and shop in Primark afterwards by using your crypto assets just as it is with using fiat. It aims to bridge the gap that crypto needs to cross in order to become something tangible in the eyes of the public, and businesses interesting in using cryptocurrencies as payment etc will require such services to be able to use them. Current financial systems are also unprepared to adopt using a crypto debit card as it would take years to make it viable and workable in their structure, whereas Tokia has been designed just for it. And people are taking notice of it too,with it popping up on adverts and some videos it has the community interested, and enough to raise it's softcap of $1.5 million in just over seven hours! Theres still a 35% discount on the token now, so I will list the websites link below so you can check out it whitepaper and team.
Dit is nu echt een ICO waar ik in graag in stap en vertrouwen in hebt. mede door de toepasbaarheid voor consumenten.

Mochten jullie aanmelden, zou ik het waarderen dat jullie mijn referral gebruiken (PM hiervoor - geen zin om reclame te maken voor Tokia).

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Zelf momenteel mee aan

Axpire en carVertical

https://www.axpire.io/
https://ico.carvertical.com/#/

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x 6TB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

• NLKornolio

NLKornolio

@ambroz 1 token voor 1$ ze overwaarderen de boel. Beetje vreemd als je een bedrijf start en zegt ik ben 50 miljoen waard voordat het uberhaubt gestart is.

• Harmvdw
NLKornolio schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:55:
@ambroz 1 token voor 1$ ze overwaarderen de boel. Beetje vreemd als je een bedrijf start en zegt ik ben 50 miljoen waard voordat het uberhaubt gestart is.
Ik vind de visa en mastercard logo's ook een beetje misleidend. Ja je kunt tokens kopen met je creditcard, maar verder zie ik geen verbintenis met ze. Ik krijg het idee dat het eerder een soort creditcard wordt. Technisch staat er weinig tot niks hoe ze het willen gaan doen als ik zo door blader. Ik vindt de claim dat de transactie maar 2 seconden duurt ook gedurfd. Overal wordt blockchain gezegd, maar welke dan? En vindt ze erg gericht op de ICO (andere ico's ter vergelijking neerzetten) ook dat dat in de whitepaper staat. Het idee is wel leuk, maar ik denk dat deze markt al vrij goed voorzien is.
Maar hey wat weet ik er van.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:46

Rannasha

aka "Species5618"

ambroz schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:35:
Iemand in Tokia.io? Op dit moment (nog) 35% ICO bonus.

[...]

Dit is nu echt een ICO waar ik in graag in stap en vertrouwen in hebt. mede door de toepasbaarheid voor consumenten.

Mochten jullie aanmelden, zou ik het waarderen dat jullie mijn referral gebruiken (PM hiervoor - geen zin om reclame te maken voor Tokia).
_O-

Er zijn al diverse bedrijven die betaalpassen aanbieden die gekoppeld zijn aan een cryptocurrency-wallet. Sommigen daarvan hebben het product al op de markt en in gebruik. Wat biedt Tokia dat deze bedrijven nog niet bieden? Sterker nog, op de webpagina vergelijken ze zichzelf met TenX en Monaco, twee andere bedrijven die met dit product bezig zijn. Waar gaat die vergelijking over? Alleen de ICO details, aantal tokens, prijs per token en natuurlijk de evolutie van de prijs na de ICO. Als ik een vergelijking zie met concurrenten, dan zou ik dat verwachten op basis van het product, niet op basis van de aandelenuitgifte.

Daar komt nog bij, zodra je de website opent, is het eerste wat je ziet allerlei informatie over de ICO, bijna niets over het beoogde product. Wat is er nu belangrijker? Het team bestaat, voor zover Tokia laat zien, enkel uit zakenmensen, die wellicht een mooie babbel hebben, maar waar zo te zien weinig technische knowhow in zit. Wie is de lead developer? Hoeveel developers zijn er uberhaubt? Belangrijke vragen voor zo'n project.

Tenslotte biedt het whitepaper weinig antwoorden. Het is vooral een marketingbrochure waarin mooi de beloofde features worden opgesomd, maar bijzonder weinig staat over de technische realisatie. Vergelijk dat voor de lol eens met het Bitcoin whitepaper, wat ondanks dat het best toegankelijk is, min of meer een "how to" document is om een cryptocurrency te maken. Het Tokia whitepaper bevat niet eens referenties naar andere bronnen. Oh nee, niet waar, het bevat 2 referenties. Naar Coinmarketcap voor recente prijzen van de ICO-tokens van de concurrentie.

:X :? 8)7 |:(

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-03 08:57
Pas ingestapt in het ICO gebeuren.

Ingezet op https://www.hoqu.io/

• RickvN
Zoals eerder al aangegeven, ben ik momenteel ook op zoek naar wat ICO's.
Ik zit nog maar net in de crypto wereld, maar vind met name die ICO's interessant.

Bovenstaand had ik het al over FinaCoin & Bankera.
Hier ga ik beiden niet meer verder mee, FinaCoin schijnt een scam vanuit Afrika te zijn (dankzij John McAfee + ik vond de website soms al wat vaag, zoals ook de teambeschrijving). Over de exchange van Bankera (SpectroCoin) lees ik ook erg veel scam verhalen.

Mede dankzij dit forum wil ik mij de komende tijd gaan inlezen op de volgende coins om er evt. op in te stappen:
- Medium;
- BEEcoin;
- Rentberry;
- Travelflex;
- Gatcoin;
- INS Token;
- AidCoin --> iemand hier al wat over gelezen/gehoord? Persoonlijk lijkt het mij een slimme zet gezien alle fraudes vanuit goede doelen...

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Cobraa schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:37:
Pas ingestapt in het ICO gebeuren.

Ingezet op https://www.hoqu.io/
Dan was je net wel of net niet op tijd..
Rond 18:00 uur hebben ze de token sale (voorlopig?) gestopt, aangezien de ETH koers zo hoog ligt..

Verder hoor ik steeds meer geruchten dat ze de hardcap abrupt verhoogd hebben, om meer winst te maken? Lijkt mij geen solide basis. Uiteindelijk heb ik de knoop niet doorgehakt, maar wens jou uiteraard wel succes. In het Telegram kanaal kunnen mods je eventueel vertellen of je betaling wel of niet op tijd was.

Het idee is best goed, dus ik hoop dat het geen wassen neus is..

Dividend for Starters

• Harmvdw
RickvN schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:11:
Zoals eerder al aangegeven, ben ik momenteel ook op zoek naar wat ICO's.
Ik zit nog maar net in de crypto wereld, maar vind met name die ICO's interessant.

Bovenstaand had ik het al over FinaCoin & Bankera.
Hier ga ik beiden niet meer verder mee, FinaCoin schijnt een scam vanuit Afrika te zijn (dankzij John McAfee + ik vond de website soms al wat vaag, zoals ook de teambeschrijving). Over de exchange van Bankera (SpectroCoin) lees ik ook erg veel scam verhalen.

Mede dankzij dit forum wil ik mij de komende tijd gaan inlezen op de volgende coins om er evt. op in te stappen:
- Medium;
- BEEcoin;
- Rentberry;
- Travelflex;
- Gatcoin;
- INS Token;
- AidCoin --> iemand hier al wat over gelezen/gehoord? Persoonlijk lijkt het mij een slimme zet gezien alle fraudes vanuit goede doelen...
Ik ben ook aan de ICO's begonnen maar vind er veel twijfelgevallen tussen zitten. Er zijn er ook een hoop die sturen op FOMO voor mijn gevoel of die weinig toevoegen.
Ik heb ook besloten alleen met ICO's mee te doen waar ik een goed gevoel bij heb. Maar ik ga wel je lijst beoordelen.

- Medium; Heb je hier een link van?
- BEEcoin; Super mooie website, hoog national geographic gehalte. Maar ik zie de meerwaarde niet. Ze willen eigenlijk een soort bitcoin zijn puur voor de waarde. Maar nergens een whitepaper die ik kan vinden.
- Rentberry; Leuk concept (ja doe ik ook aan mee)
- Travelflex; Red flag (had ik al besproken)
- Gatcoin; Leuk concept, grote markt. hoog cashback-gehalte. Misschien ga ik hier aan mee doen
-https://www.hoqu.io; krijg er het zelfde gevoel bij als gatcoin, echter ergens doemt toch mijn red flag op, misschien omdat het iets te gelikt in elkaar zit. (tijdens schrijven van dit bericht idd token sale gesloten)
- INS Token; Interessant concept, wel net afgelopen.
- AidCoin --> Mooi en goed initiatief, ben er erg voor. Maar minimaal $1000 en het is voor het opzetten van prachtig systeem zoals ik het nu lees. Maar om nu $1000 aan het "goede doel" te geven vind ik wat enthousiast. En 47% van de tokens blijft bij team early backers en company, natuurlijk moeten die ook betaald worden maar vind het vrij veel. Oke als ik het goed begrijp is het verdienmodel fee's.

Dit zijn mijn ideeën erbij, als ik iets mis hoor ik het graag, vind ICO's wel gaaf maar begin ook pas net. Met uitzoeken dus misschien iets te sceptisch. :)

• RickvN
Harmvdw schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:05:
[...]

Ik ben ook aan de ICO's begonnen maar vind er veel twijfelgevallen tussen zitten. Er zijn er ook een hoop die sturen op FOMO voor mijn gevoel of die weinig toevoegen.
Ik heb ook besloten alleen met ICO's mee te doen waar ik een goed gevoel bij heb. Maar ik ga wel je lijst beoordelen.

- Medium; Heb je hier een link van?
- BEEcoin; Super mooie website, hoog national geographic gehalte. Maar ik zie de meerwaarde niet. Ze willen eigenlijk een soort bitcoin zijn puur voor de waarde. Maar nergens een whitepaper die ik kan vinden.
- Rentberry; Leuk concept (ja doe ik ook aan mee)
- Travelflex; Red flag (had ik al besproken)
- Gatcoin; Leuk concept, grote markt. hoog cashback-gehalte. Misschien ga ik hier aan mee doen
-https://www.hoqu.io; krijg er het zelfde gevoel bij als gatcoin, echter ergens doemt toch mijn red flag op, misschien omdat het iets te gelikt in elkaar zit. (tijdens schrijven van dit bericht idd token sale gesloten)
- INS Token; Interessant concept, wel net afgelopen.
- AidCoin --> Mooi en goed initiatief, ben er erg voor. Maar minimaal $1000 en het is voor het opzetten van prachtig systeem zoals ik het nu lees. Maar om nu $1000 aan het "goede doel" te geven vind ik wat enthousiast. En 47% van de tokens blijft bij team early backers en company, natuurlijk moeten die ook betaald worden maar vind het vrij veel. Oke als ik het goed begrijp is het verdienmodel fee's.

Dit zijn mijn ideeën erbij, als ik iets mis hoor ik het graag, vind ICO's wel gaaf maar begin ook pas net. Met uitzoeken dus misschien iets te sceptisch. :)
Bedankt voor de snelle review van de gene die ik op het oog heb. Ik had nl. enkel naar het 'concept', website en team gekeken en wilde mij er de komende tijd verder in verdiepen, maar dit triggert mij meteen.

- Medium: sorry, dat was de website, ik bedoelde dether (https://dether.io)
- BEECoin: tsja, wil een nieuwe BTC/ETH worden? Whitepaper had ik nog niet naar gevonden, maar er nu naar kijkend knap ik er wel op af. Uiteindelijk als je iets duidelijk wil hebben, stokt de site daarin vind ik.
- Rentberry --> ga ik mij vanavond even in verdiepen;
- Traveflex --> redflag was mij even niet bekend, maar na jouw post te hebben gelezen, denk ik hier verder niet meer over na :+
- Gatcoin --> ga ik mij verder in verdiepen;
- HOQU --> ICO gesloten, dus laat ik zitten;
- INS Token --> Oef, helaas. Gisteren was die nog in een bonus ronde in de sale.
- AidCoin --> Ik kan met een groepje instappen wat de $1000 dragelijker maakt. Maar die backhold van 47% staat mij direct tegen en doet mij aan Ripple denken (wat eigenlijk voor mij #1 coin is waar ik zelf heb gezegd niet in te gaan).

Resumerend: enkele potentiële waar ik verder in ga kijken, nl. Dether, Rentberry & Gatcoin.
En, ik ga ook mijzelf nog verdiepen in Lala World & Cypherium, daar lees ik erg positieve verhalen over vanuit websites.

Bij nieuwe ICO's of meer info, meld ik mij weer 8)7

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik heb vandaag ook weer een paar ICO's onderzocht en beslissingen genomen.

Eerder al wat gezegd over HOQU. Uiteindelijk was ik simpelweg te laat, maar naar mate ik er meer over las, Telegram joinde en daar wat ervaringen hoorde, werd het enthousiasme toch gauw minder.

Dan Gems. Ambitieus is het zeker - ze gaan namelijk de concurrentie aan met een van de grootste bedrijven ter wereld - maar het idee is erg leuk.
Hoe ver we ook zijn met OCR, slimme computers en automatisering, er blijven altijd klusjes die het beste gedaan kunnen worden door mensen. Amazon Mechanical Turk fungeert als dienstverlener om mensen die klusjes hebben en mensen die klusjes willen laten doen, bij elkaar te brengen. Het werkt goed, ik heb het ook eens gedaan. Je moet bijvoorbeeld teksten vertalen of bonnetjes waar wat letters van afgevallen zijn aanvullen.
Het probleem: het levert echt niets op. De aanbieders betalen niet genoeg of Amazon wil teveel verdienen, maar ik vond in ieder geval dat mijn tijd meer waard was. Gems probeert dat op te lossen.

De pre-sale is helaas afgelopen, maar als het goed is, komt er later nog wel een public sale.

Dan had ik nog PinkDate (volgens Reddit zou deze website nsfw zijn) op mijn watchlist staan. Die is daar als grap terecht gekomen. Op de Tweakers Telegram heb ik ook eens geopperd om cryptocurrencies en hoeren te combineren, maar de jongens van PinkDate willen dat dus echt gaan doen. Het white paper is eerder een gelikte brochure dan een technisch document. Het is al veel vaker gezegd: ook met shitcoins is geld te verdienen, maar veel long term potentie (harhar) hoef je hier niet te verwachten..

Rentberry & CoinFi ben ik nog aan het doorlezen, ziet er beide interessant uit!

Dividend for Starters

• NLKornolio

NLKornolio

Waarom mag je eigenlijk geen US citizen zijn om te investeren in rentberry ? Is dat cryptonomos eigenlijk wel betrouwbaar staan niet echt veel ico's op iemand er arvaring mee ? Rentberry klinkt inderdaad goed, ben sowieso een sucker voor bedrijven met al een product. Rentberries gekocht, inzet is minimal 0.1 eth

Kan ik die tokens nadat ik ze gekocht heb eigenlijk van die exchange afhalen ?

[Voor 74% gewijzigd door NLKornolio op 11-01-2018 02:14]

• Curva
Iemand die toevallig Ethorse heeft aangeschaft? Gisteren zijn ze begonnen met de besloten fase 1. Vanmiddag gaat de open fase 1 open. De tokens zijn erg goedkoop (1 th = 18.750 Ethorse voor de open fase 1, geen minimum)

• Tschai
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-04-2018
De ULTIEME ICO:
Latium.org?

Goede concept/wp/team/idee...?
Best wel...

Maar ons allergrootste pumper zit erin als advisor: John McAfee!!!! _/-\o_ _/-\o_

Dus winst gegarandeerd....op een gegeven moment. :9~

Ps: zit er zelf niet in, maar dit mot lache worden. :o

[Voor 4% gewijzigd door Tschai op 11-01-2018 09:53]

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:45

Cliffie

Trompetslet

Nieuwe ICO, nu via invite te verkrijgen (DM voor een invite):

Legolas (LGO)

DEMONSTRABLY FAIR TECHNOLOGY
Legolas creates a new decentralized blockchain protocol that guarantees full transparency and prevents front-running and market manipulation.

HYBRID MODEL
Legolas combines features of both centralized and decentralized architectures in order to exploit the best of both worlds: fiat support, strong authentication, simplicity, as well as transparency and fairness.

SECURE BY DESIGN
Our extensive experience designing reliably secure systems and our strategic partnership with Ledger ensure state of the art safeguards for crypto assets.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik ben in Gems gestapt en idd ook de ShipChain ICO's maar het lijkt wel onmogelijk om jezelf ertussen te krijgen.. Eigenlijk willen ze gewoon van je zien dat je fora/social/etc. vol gaat spammen om hun product te promoten én dan mag je nog betalen ook..

• Harmvdw
D-Ed schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:26:
Ik ben in Gems gestapt en idd ook de ShipChain ICO's maar het lijkt wel onmogelijk om jezelf ertussen te krijgen.. Eigenlijk willen ze gewoon van je zien dat je fora/social/etc. vol gaat spammen om hun product te promoten én dan mag je nog betalen ook..
De GEMS ico is toch nog niet gestart??

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:44
Leuk topic.

Volgens mij valt bij een goede ICO in elk geval het volgende op:

1) er is een hype (noem ik bewust als eerste)
2) er wordt iets tastbaars of iets met grote potentie geschetst (want het is er nog niet)
3) een laag aantal munten geeft indruk van hoge potentiele toekomstige prijs
4) een hoge instap (bv 1eth = 500 coins ipv 5 miljoen coin) schept de illusie van een ICO van enige kwaliteit.
5) elke ICO is tot op zekere hoogte succesvol (de kans dat je je inleg er op enig moment uithaalt is aanwezig), maar het kan net zo makkelijk volledig floppen.
6) na de launch op exchanges kan het alle kanten op. De ene keer meteen als een raket. De andere keer jaren wachten...

Ik doe mee met de funds uit crypto. Ik doe met best wat ICO's mee, telkens met bv 0.2 of 0.5 eth. Ik zie wel waar het schip strand. Leuk als er op lange termijn een innovatief product ontstaat, maar eerlijk gezegd ga ik er initieel in mee voor de x5, x10 of x-infinite....

• D-Ed
  • Niet online
Harmvdw schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:53:
[...]

De GEMS ico is toch nog niet gestart??
Klopt idd maar ze verwachten wel dat je je persoonlijke netwerk (social media, fora, etc.) gaat spammen om te promoten, dit moet je ook aantonen.. Daar heb ik natuurlijk geen zin in. Een community ontstaat organisch en niet door die druk zo bij je klanten te leggen.

Als je dit niet doet maak je weinig kans om binnen te komen dus tja.. Ik zie het wel maar heb het eigenlijk al opgegeven..

Wel met de Legolas Exchange kunnen starten via @Cliffie dus maar eens kijken hoe mijn eerste ICO ervaring gaat zijn :)

• rvd50
  • Laatst online: 24-02 23:56

rvd50

...................

Bluzelle ziet er goed uit, interessant concept. Nog meer mensen naar het kijken?

Helaas geen toegang zonder referral, mocht iemand die hebben graag DM! :)

R.D50

• Curva
Ik wilde nog een paar euries in Ethorse steken vanmiddag, om 18:00 begon de open crowd sale. Helaas was m'n transactie te laat waardoor die failed was. Mensen die wel tokens hebben?
Leuk concept, ik hou het in de gaten wanneer het op de exchanges komt.

• Fokke Veenstra
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-01-2019
Hallo iedereen,

Zelf ben ik nu ongeveer een dik halfjaar bezig in de crypto.
Op dit moment ben ik van plan te gaan investeren in de volgende ICO;

https://windingtree.com/

Ze richten zich op distributie via de blockchain e.d.
Ik zou zeggen, lees je in.

Wat het voor mij interessant maakt zijn de grote partners. Lufthansa(!!!) is ook met dit project bezig.

Graag hoor ik wat jullie hier van vinden.

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 11:52
gomaster schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:09:
Dit is echt een idee dat ENORM veel tijd nodig heeft om succes te krijgen. De 'coin' zal vast wel op en neer springen, maar in de gezondheidszorg, internationaal, met patientendata aan de gang?

OMG, dat is een wespennest van wetgeving en trage zorgverleners bij elkaar. Ik zit zelf in de zorg (hoger management/staf) en minimale wijzigingen m.b.t. patientendata neemt altijd al enorm veel tijd in beslag. Implementatie van versie 2 van hetzelfde epd? Jaar lang changefreeze op ALLES wat met ICT te maken heeft.

En dan denkt medicalchain wel 'ff' alle patientendata te kunnen gaan beheren? No focking way. Leuk idee, totaal onhaalbaar op de korte termijn (<5 jaar).

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-11-2022

Bouli

9000 rpm

Ico's, leuk om te lezen en het recept om miljonair te worden :)

Ik ga redelijk klein in ico's (nog wel) met +- €500 - 1000 per keer (overigens is dit geen eigen inleg meer, maar allemaal in cryptovaluta al uit winsten van vroeger, dus 0 risico)

Er liggen wat pareltjes op de loer en helaas ook wat pareltjes die ik heb gemist....

Diegene waar ik met 1k in ga:
Zeepin (KYC nu bezig, gebaseerd op NEO)
Apex (nieuwe kans voor KYC op maandag, ook NEO based)
Boontech (ETH based, op dit moment nog bezig, nog 2 of 3 dagen maar als ik me niet vergis)
Vicetoken (Ingeschreven voor de whitelist)

Diegene waar ik op dit moment (2018) in zit en die uitverkocht zijn:
BitDegree
Axpire

Ik zit nog in veel meer ICO's waar ik in 2017 al in heb geïnvesteerd, allemaal in de pre-pre-sale :) Maar die lijst is niet relevant meer.

Op dit moment ook bezig met een eigen Cryptoproject (LoanOrLease) uitleenplatform.

Voordat je in een ICO stapt, lees goed de whitepaper door, kijk of het logisch is allemaal en haalbaar (gewoon menselijk denken) daarna team onderzoeken, wellicht "beroemdheden" goede developers met ervaring, is het platform er al of moet het nog ontwikkeld worden. Is de roadmap realistisch etc.

K20A daily :-)

• peterrrr
Ook nog een goede tip voor hier. Ik stond op de whitelist voor IOS (www.iost.io). Helaas kreeg ik een e-mail dat alles reeds gefund was door privé investeerders (en grote capitalisten zoals FBG capital). Uit coulance geven ze nu 3.000.000 munten weg (aan iedereen 68) via aidrop.

Knip, referralspam verwijderd.

[Voor 21% gewijzigd door F_J_K op 12-01-2018 16:03]

• michelwuyts
peterrrr schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:54:
Ook nog een goede tip voor hier. Ik stond op de whitelist voor IOS (www.iost.io). Helaas kreeg ik een e-mail dat alles reeds gefund was door privé investeerders (en grote capitalisten zoals FBG capital). Uit coulance geven ze nu 3.000.000 munten weg (aan iedereen 68) via aidrop.
En wat is huidige waarde?

[Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 12-01-2018 16:04. Reden: referralspam weg]

• peterrrr
Is nog niet gelist, maar vermoedelijk rond de USD 10,-.

• peterrrr
Ook hier nog even wat andere ervaringen.

Ik ben, heel eigenwijs, in Finacoin gestapt. Zwaar aanbevolen door John McAfee en enkele andere sites.
Hier bleek, helaas, een Nigeriaanse bende achter te zitten.

Ter informatie: https://cryptocoinconnect...own-nigerian-419-scammer/

Ik zal proberen om zondag de openingstopic bij te werken met wat handige websites m.b.t. ico's e.d.. Alle tips zijn welkom :)

• Bouli

Bouli

9000 rpm

peterrrr schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:54:
Verschrikkelijk project, door die referral codes..... wordt er mee doodgegooid overal. Dat houdt mij al weg van een investering. Misschien is het een supergoed project, maar ik pas.

[Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 12-01-2018 16:04. Reden: referralspam weg]

• michelwuyts
peterrrr schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:58:
[...]

Is nog niet gelist, maar vermoedelijk rond de USD 10,-.
Dus ze geven gewoon 680 dollar gratis weg pp. Klinkt te mooi om waar te zijn. Helaas mijn adres niet bij de hand.

• peterrrr
michelwuyts schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:02:
[...]

Dus ze geven gewoon 680 dollar gratis weg pp. Klinkt te mooi om waar te zijn. Helaas mijn adres niet bij de hand.
Excuus, 10 dollar in totaal dus 0,147 per muntje...
Referral mag niet op het forum zie ik zojuist.

• michelwuyts
peterrrr schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:10:
[...]

Excuus, 10 dollar in totaal dus 0,147 per muntje...
Referral mag niet op het forum zie ik zojuist.
ahzo:P.

• NLKornolio

NLKornolio

Iemand iets over electra (eca) gehoord bij mij op het werk zit iedereen erin. Op interweb ook enorm gehyped, nergens te krijgen en haalt zelfs coinsmarket onderuit door enorme vraag. Met onderzoek slaat het eigenlijk nergens op en blijf je er liever weg van maar de hype zorgt voor andere ideeen

• peterrrr
NLKornolio schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:15:
Iemand iets over electra (eca) gehoord bij mij op het werk zit iedereen erin. Op interweb ook enorm gehyped, nergens te krijgen en haalt zelfs coinsmarket onderuit door enorme vraag. Met onderzoek slaat het eigenlijk nergens op en blijf je er liever weg van maar de hype zorgt voor andere ideeen
Dit is het ICO topic, ziet er interessant uit maar voer deze discussie even in Cryptocurrency topic

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Zojuist is mijn KYC goedgekeurd voor TheKey, ook al zo'n prachtig project gebaseerd op NEO :) Wordt wekker zetten voor maandagochtend om 3u 's nachts :)

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:09
Ik heb hier nog niemand gehoord over Dadi ( https://dadi.cloud/ ) - Naar mijn idee een erg interessant concept en een erg goed team, misschien voor mijn gevoel wel een beetje overhyped.

Verder staat Bluzelle ook nog op mijn lijstje waar ik in wil investeren, mocht iemand hier een invite voor hebben hoor ik het graag! :-)

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-03 15:04
Nieuwe token ICO: KIM
SpaceKim is a revolutionary North Korean space program conceived and created by the Sun of the Socialist Future Kim Jong-Un himself. This ICO is a historical chance for numerous Juche adherents all around the world to hasten the pace of the Holy Revolution by funding our groundbreaking lunar mission. The ICO is based on ERC-20 standard token. Needless to say, North Koreans always pay their debts. That is why we are going to issue 37.9 million KIM tokens, each of which is stands for ownership of 1km2 of moon land, and distribute that land via SpaceKim app we will release in the future.
http://www.spacekim.io/

Wie durft?

• Bouli

Bouli

9000 rpm

jamiev90 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:50:
Ik heb hier nog niemand gehoord over Dadi ( https://dadi.cloud/ ) - Naar mijn idee een erg interessant concept en een erg goed team, misschien voor mijn gevoel wel een beetje overhyped.

Verder staat Bluzelle ook nog op mijn lijstje waar ik in wil investeren, mocht iemand hier een invite voor hebben hoor ik het graag! :-)
Bluzelle kan niet meer en Dadi is op eigen risico...hun hele whitepaper is gekopieerd van SONM.

• NLKornolio

NLKornolio

@peterrrr Vergissing dacht dat die nog in ICO zat aangezien die zo goedkoop is.

• Stef_Venner
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-03 09:47
D-Ed schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:33:
[...]

Klopt idd maar ze verwachten wel dat je je persoonlijke netwerk (social media, fora, etc.) gaat spammen om te promoten, dit moet je ook aantonen.. Daar heb ik natuurlijk geen zin in. Een community ontstaat organisch en niet door die druk zo bij je klanten te leggen.

Als je dit niet doet maak je weinig kans om binnen te komen dus tja.. Ik zie het wel maar heb het eigenlijk al opgegeven..

Wel met de Legolas Exchange kunnen starten via @Cliffie dus maar eens kijken hoe mijn eerste ICO ervaring gaat zijn :)
Ik wilde graag in GEMS gaan investeren maar snapte 't al niet helemaal, heb 2 mensen als referral opgegeven in de telegram en op Twitter gedeeld (die ik niet gebruik) Betekent dit dat ik niet aan de pre-sale kan meedoen dus?

Zeepinchain vind ik zelf ook een interessante alleen het team vind ik een beetje raar... En lijkt me een kopie van NEO zonder GAS.

• D-Ed
  • Niet online
Bouli schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:35:
Ico's, leuk om te lezen en het recept om miljonair te worden :)

Ik ga redelijk klein in ico's (nog wel) met +- €500 - 1000 per keer (overigens is dit geen eigen inleg meer, maar allemaal in cryptovaluta al uit winsten van vroeger, dus 0 risico)

Er liggen wat pareltjes op de loer en helaas ook wat pareltjes die ik heb gemist....

Diegene waar ik met 1k in ga:
Zeepin (KYC nu bezig, gebaseerd op NEO)
Apex (nieuwe kans voor KYC op maandag, ook NEO based)
Boontech (ETH based, op dit moment nog bezig, nog 2 of 3 dagen maar als ik me niet vergis)
Vicetoken (Ingeschreven voor de whitelist)

Diegene waar ik op dit moment (2018) in zit en die uitverkocht zijn:
BitDegree
Axpire

Ik zit nog in veel meer ICO's waar ik in 2017 al in heb geïnvesteerd, allemaal in de pre-pre-sale :) Maar die lijst is niet relevant meer.

Op dit moment ook bezig met een eigen Cryptoproject (LoanOrLease) uitleenplatform.

Voordat je in een ICO stapt, lees goed de whitepaper door, kijk of het logisch is allemaal en haalbaar (gewoon menselijk denken) daarna team onderzoeken, wellicht "beroemdheden" goede developers met ervaring, is het platform er al of moet het nog ontwikkeld worden. Is de roadmap realistisch etc.
Top, Dankje! Zitten hier nog ICO’s bij waar wij/ik bij in kunnen stappen of zijn ze al vol? Anders ontvang ik graag een invite _/-\o_

Zelf zit ik sinds kort in mijn eerste ICO, Legolas Exchange. Heb je daar ook naar gekeken? Het wordt een Eiropese Exchange meer gericht op grote beleggingsfondsen en bedrijven. Ook direct fiat inleggen en uit laten betalen.

Graag stap ik in nog 1 of 2 andere ICO’s maar het is nog een moeilijkere wereld om te doorgronden dan de coinwereld ;)

• Texamicz
  • Laatst online: 20-03-2018
Zijn er ook ICO's met daadwerkelijk innovatieve applicaties en geen luchtbellen? Ik vind Adbank ook wel interessant. Via de smart contracts en blockchain google van zijn troon proberen te stoten. Al is het nog steeds wel lastig omdat Google adsense heeft wat gewoon heel superieur is. Het idee is leuk.

In dit topic nog niet echt echt innovatieve ICO's gezien met echt gave technologie die echt disruptive kan zijn met hoge potentie. Alleen maar allemaal van die ICO's waar beetje simpel praatje met wordpress website wat bekende mensjes die het backen en een simpele whitepaper en daar heb ik gauw al het gevoel van... Ja dat is nou echte investerings fraude.
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee