Hey @Mooody ,
Morgen 2e parachain auction. Moonriver is gedoodverfde winnaar.
Met de 3e ronde gaat nu ook Robonomics meedoen. Jij gaf aan daar wat KSM in te willen steken. Wat ik me nu afvraag, zijn hun tokenomics wel interessant genoeg?
Ze hebben al een token in omloop, XRT, met een waarde van ca $13/token. Per geïnvesteerde KSM krijg je 1 XRT. In de 48 weken dat je KSM gelockt is, wordt daarmee gestaket tegen 125% . Eind van de rit dus 2,25 XRT. Als de prijs niet verandert, heb je dus 15% APY gehaald, terwijl KSM staking 20% oplevert.
Met welke prijs hou jij rekening dat je hierin wil investeren?
Zijn er nog andere lieden die gecharmeerd zijn van Robonomics? Wat zijn jullie overwegingen?
Morgen 2e parachain auction. Moonriver is gedoodverfde winnaar.
Met de 3e ronde gaat nu ook Robonomics meedoen. Jij gaf aan daar wat KSM in te willen steken. Wat ik me nu afvraag, zijn hun tokenomics wel interessant genoeg?
Ze hebben al een token in omloop, XRT, met een waarde van ca $13/token. Per geïnvesteerde KSM krijg je 1 XRT. In de 48 weken dat je KSM gelockt is, wordt daarmee gestaket tegen 125% . Eind van de rit dus 2,25 XRT. Als de prijs niet verandert, heb je dus 15% APY gehaald, terwijl KSM staking 20% oplevert.
Met welke prijs hou jij rekening dat je hierin wil investeren?
Zijn er nog andere lieden die gecharmeerd zijn van Robonomics? Wat zijn jullie overwegingen?
Een keer wat anders: [img]https://www.wotstars.com/sigs/ps/1074726049[/img]
:strip_exif()/f/image/IHZPUZhENSHE0ThvAnErDnZp.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/bUUMvxcO5Y8aU93xKL2Ghtl7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qFv02koe27HXwPjPDMeJRu8f.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OYWqzOC8jVOPhJTztUQvwBPS.jpg?f=fotoalbum_large)