Ook hier maar even, omdat het in de slowchat snel uit zicht raakt
Ik heb de voorgaande Binance launchpad muntjes eens door excel getrokken en blijkbaar krijg je altijd winst

Zelfs de waardeloze voetbalmunt van FC Barça levert nog 30% winst de eerste dag
Bekeken: C98, TKO, LINA, DEGO, SFP, INJ, ALPHA, BAR, ACM
Voor de meeste van die tokens geldt dat je de grote klapper de eerste dag maakt. Eerstedagswinst ligt tussen 33% en 3900%
In twee gevallen kan je de klapper op de dag na introductie maken: INJ ging nog eens x2 en SFP x3. Je kunt overwegen dat risico te nemen, omdat de token doorgaans niet na een dag al in lijken te storten. Blijf wel weg bij de voetbalmuntjes.
In de dagen daarna neemt de waarde eigenlijk altijd af en lijkt het aan te raden om je launchpad bag standaard te legen, zelfs als je aan de lange termijn denkt. Terugkopen na een week schijnt in verreweg de meeste gevallen na een maandje nog een extra dosis winst op te leveren. De prijs gaat dan namelijk gek genoeg vaak nog eens x10. Geen zin in die stress? Geen punt, hodl en je krijgt na die maand tussen 80% en 8500% winst. Ja, winst
Die maand is trouwens voor zo goed als alle munten het ATH. Met uitzondering van INJ en ALPHA die na een halfjaar beide 12000% winst haalden
Het lastige is dat volgens mij van alle lanchpad meuk BETA het meest op LINA lijkt. Die haalde de eerste dag 135% winst, bleef daar de tweede dag op hangen, is daarna alleen zachtjes gedaald en zit nu na een halfjaar zelfs op 38% verlies ten opzichte van ICO. Geeft niet veel vertrouwen, dus dumpen die hap!
Op da interwebs niet veel over BETA kunnen vinden. Eén mannetje waagt zich aan de voorspelling dat BETA $3 waard wordt. Geen idee waarop dat gebaseerd is, maar kijkend naar de voorgangers van BETA lijkt me dat ook weer niet absurd.
Die verwachting middelend met LINA, ga ik werken met een eerstedag doelopbrengst van 300%, oftewel $0,18 en koop eventueel na een week weer terug.
Wat denken jullie?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison