haha ik ook wil weer instappen nu niet echt juiste timinng denk ik..Junia schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:08:
Gisteravond toch maar even flink op mijn bek gegaan door VEN te verkopen met de gedachte hem goedkoper terug te kunnen kopen aangezien de koers redelijk aan het fluctueren was. Hierbij het idee dat maandag gaat 'teleurstellen' voor sommige mensen aangezien rebranding nog wel even gaat duren.
Wat gebeurd er vanacht? https://twitter.com/vechainofficial
Vechain gaat "samenwerken met de chinese overheid in de chinese tabaksindustrie". Ongelofelijk wat een timing, maar hey, ik heb zelfs een tijdje geleden nog gezegd dat ik niet begreep waarom mensen gingen daytraden met VEN en vervolgens ging ik het zelf doen.
Uitgaande dat Amerika over niet al te lang wakker gaat worden besloten om het maar terug te kopen met wat marge verlies. Zal mij niet verbazen als de koers nog drastisch verder op gaat lopen, maar dan moet je er nog snel bij zijn (uiteraard geen garanties)
Wat je zegt klopt niet. Zowel op het Twitter (Achain) als Telegram etc. staat dat ze vanaf maandag 15 januari ABCT uitkeren.Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:32:
[...]
Vind dat ze toch wel héél karig zijn met nieuws, zowel Kucoin als Achain. De fork is gebeurd vrijdag tussen 18u en 19u. Kucoin had ervoor al gezegd dat ze binnen de 24u de coins gingen droppen, maar sinds vrijdag geen nieuws meer.. Ook niet wat de waarde is van ABTC?
En ACT natuurlijk sinds vrijdagavond hard gezakt.
Verwijderd
Was er nog iemand van jullie bij de Neo meeting?
http://lifeofcrypto.nl/neo-meet-up/
Wel goed nieuws hoor dat er een NODE gerund word in nederland, dat kan ik als NEO fan wel waarderen
Wel goed nieuws hoor dat er een NODE gerund word in nederland, dat kan ik als NEO fan wel waarderen
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2018 13:22 ]
Verwijderd
KPN gaat een Node voor NEO runnen hier in Nederland. Dean van Dugteren (NEO) en Douwe van de Ruit (KPN) gaven dat gisteren in de meetup in Amsterdam aan.
Verwijderd
Lol was jij hier gister ook aanwezig?Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:22:
KPN gaat een Node voor NEO runnen hier in Nederland. Dean van Dugteren (NEO) en Douwe van de Ruit (KPN) gaven dat gisteren in de meetup in Amsterdam aan.
Zag net XRB Raiblocks ook weer flink dalen.
Eerst de hemel in geprezen en boven de € 20 en nu de pispaal zoals het lijkt.
https://www.moonstats.com/xrb
Waarom moet je dit in 3 verschillende topics posten?Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:22:
Is KPN niet dat geweldige bedrijf waar de aandelen nog harder kelderden dan cryptomunten?Steefmeister schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:31:
[...]
Waarom moet je dit in 3 verschillende topics posten?
XRP = trash
Bijna alles daaltHoppyF schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:31:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Iemand een goede uileg?hydex schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:27:
Vraagje ven gaat rebranden naar vet. Wat betekent het als je nu ven hebt, worden die overgezet naar vet?
Het wordt wat mij betreft nu wel tijd dat BTC !@#$ kleur gaat bekennen zeg. Nu al weken op en af. Ik denk zelf dat ie nog een flinke daling tegemoet gaat. Dus toch holden. Maar zo een beetje in het midden hangen schiet je niets mee op.
Wel mooi van NEO. Dat is de enige die bij mij voorlopig in de plus staat samen met Monero.
Wel mooi van NEO. Dat is de enige die bij mij voorlopig in de plus staat samen met Monero.
Verwijderd
Ik zal nog eens zoeken maar ik zit op Telegram in de 'Achain News' groep en daar staat niets over maandag 15 januari, laatste bericht is van 11 januari.MaZo schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:41:
[...]
Wat je zegt klopt niet. Zowel op het Twitter (Achain) als Telegram etc. staat dat ze vanaf maandag 15 januari ABCT uitkeren.
Ha, je bedoelt het advies van bijna een maand geleden, vlak na de release? Beetje triest om mij weken later te quoten terwijl er toen nog weinig bekend was over ICX, en er inderdaad een aardige correctie plaatsvond na mijn post. Anyway, ICX maakt inmiddels ook onderdeel uit van mijn portfolio, inderdaad aangeschaft NA de initiële hype dus voor minder dan twee dollar.Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 01:23:
[...]
Dit is wel met bestaande coins die al eerder op andere kleine beurzen waren te verhandelen. Ik weet niet hoe het met ICO-coins is vergaan.
Ik dacht wel dat ICX daar eentje van was, die was als ICO 10-20 cent en die ging voor twee dollar weg op de eerste dag. Om daarna in een 3 weken naar 12 dollar door te stijgen en te zakken naar 7, staat nu op 10.
Oh ja, en geloof geen enkel advies van niemand dan ook, vooral hier op tweakers![]()
Zie onderstaande
[...]
Cheers!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Je denkt dat hij gaat dalen maar je gaat hem holden?dangerpaki schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:03:
Het wordt wat mij betreft nu wel tijd dat BTC !@#$ kleur gaat bekennen zeg. Nu al weken op en af. Ik denk zelf dat ie nog een flinke daling tegemoet gaat. Dus toch holden. Maar zo een beetje in het midden hangen schiet je niets mee op.

Hoe dan ook ik heb zo mijn bedenkingen bij BTC.
In het laatste jaar is er echt een grote shift in markt dominance van BTC. Bitcoin heeft al zo een 55% markt aandeel moeten inleveren t.o.v. de rest van de markt waarvan 30% in de laatste maand.

Als je daar het volume van de totale markt kapitalisatie naast legt, wat gestegen is van 100 miljard naar 800 miljard in diezelfde 6 maanden dan kan je daar uit afleiden dat er veel minder van het "nieuwe" geld naar Bitcoin gaat, dus minder vraag, dus lagere prijzen. In alle waarschijnlijk schuift er ook veel waarde van BTC naar alt coins maar dat kan je niet echt aflezen uit de cijfers.
Komt ook nog eens bij dat er veel meer alt coins zijn en dat die ook meer en meer aandacht beginnen krijgen in de reguliere media en niet enkel bitcoin meer.
Daarnaast heb je dan ook nog het feit dat bitcoin traag geworden is, duur in transfer fees en dat hij hoog in waarde staat waardoor het onwaarschijnlijk is dat hij nog grote winsten zal opleveren voor de holders t.o.v de altcoins...
Als je dat allemaal op een rijtje zet:
1. Minder BTC hype (kunnen we afleiden uit de cijfers)
2. Minder vraag (kunnen we afleiden uit de cijfers)
3. Meer alt coin concurrentie
4. Traag (wat andere coins veel beter doen)
5. Dure fees (wat andere coins veel beter doen)
6. Hoog in prijs
Dan verwacht ik dat hij nog een tijd rond deze prijs range zal blijven hangen (12k USD tot 16k USD) tenzij de globale markt cap gaat stijgen tot +1000 miljard. Daar zal Bitcoin dan ook nog wel een graantje van meepikken.
Maar eerlijk met al het bovenstaande in acht te nemen denk ik dat de tijd waar BTC door stijgt en iedereen en alles achter zich laat aan zijn einde gekomen is. Ik zou zelf een gokje durven wagen dat BTC in de loop van dit jaar niet meer de nummer 1 zal zijn.
Blasphemy! I know right?
Dat gezegd zijnde ik hou mijn BTC ook gewoon nog lekker bij want er zal zeker nog wel wat stijging in zitten, alleen iets minder als vroeger
Ben echt flink de mist in gegaan met Decentraland. Ik sta nog wel op wat winst door andere munten die ook alleen maar roder worden, maar Mana spant de kroon. Ik kan weinig vinden over aankondigingen die misschien nog gaan komen wat de koers een beetje zal doen stijgen. Iemand die daar nog wat info over heeft?
@Jyskal
Ja ziet er allemaal niet rooskleurig uit. Maar alles wat ik nu weg doe is volledig verlies op dit moment. Klopt dat als ik hem nu voor de daling wegdoe en dan weer later koop in een verdere daling dat ik er meer van kan maken. Maar nu zit ik in een behoorlijke dip terijl ik vorige week nog redelijk bijna gelijk zat met mn inleg. Dus nu verkopen zou denk ik erg dom zijn. Tenzij hij morgen nog 50% daalt en nooit meer boven m’n inzet komt.
Ja ziet er allemaal niet rooskleurig uit. Maar alles wat ik nu weg doe is volledig verlies op dit moment. Klopt dat als ik hem nu voor de daling wegdoe en dan weer later koop in een verdere daling dat ik er meer van kan maken. Maar nu zit ik in een behoorlijke dip terijl ik vorige week nog redelijk bijna gelijk zat met mn inleg. Dus nu verkopen zou denk ik erg dom zijn. Tenzij hij morgen nog 50% daalt en nooit meer boven m’n inzet komt.
https://mobile.twitter.co...status/952059998716260352Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:37:
[...]
Ik zal nog eens zoeken maar ik zit op Telegram in de 'Achain News' groep en daar staat niets over maandag 15 januari, laatste bericht is van 11 januari.
Vandaag zou toch de announcement van Tron zijn mbt partnership..
Is dit al geweest of was het weer een hoop onzin?
Verwijderd
Zou je met een nieuw account niet eens beginnen om netjes de regels te volgen en geen onzin te posten?
[ Voor 98% gewijzigd door Grotman op 14-01-2018 17:01 ]
Van wat? Hier heeft niemand wat aan natuurlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 14-01-2018 22:14 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
<knip> Geen slowchat of shilling, dit is een inhoudelijk topic
[ Voor 89% gewijzigd door Grotman op 14-01-2018 17:04 ]
Welkom! We houden hier van enige onderbouwing, dit klinkt meer als hoop hebben of shillen, heb je hier een aanleiding voor of voegt het inderdaad niets toe? Anders kan je misschien beter in het slowchat topic aan de slag gaan...
[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 14-01-2018 17:02 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Welke aankondiging? TRX heeft een partnership aangekondigd met Baofeng de Netflix van China. Daarnaast hebben ze aangegeven dat ze snel wat los laten over een samenwerking met een bedrijf dat in ‘space technology’ doet.BillMcNeal schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:16:
Vandaag zou toch de announcement van Tron zijn mbt partnership..
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Het is weer Red sunday. Zoals je kan zien is BTC flink aan het dalen net als vrijwel alle andere coins. Afgelopen weken is dit een regelmatig terugkerend proces, zondag een dip, de rest van de week een herstel. Echter loopt de herstel van BTC gedurende de week achter op het verlies van de zondag...dangerpaki schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:39:
@Jyskal
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
De Chinezen en Neflix zelf denken daar anders over, een kennis van mij uit China heeft zelfs nooit van Baofeng gehoord.DAMAGE schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:33:
[...]
Welke aankondiging? TRX heeft een partnership aangekondigd met Baofeng de Netflix van China. Daarnaast hebben ze aangegeven dat ze snel wat los laten over een samenwerking met een bedrijf dat in ‘space technology’ doet.
https://www.bloomberg.com...st-8-billion-value-in-ipo
Yup rode zondag, en dus hamsteren ! ofzoiets..Swerfer schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:35:
[...]
Het is weer Red sunday. Zoals je kan zien is BTC flink aan het dalen net als vrijwel alle andere coins. Afgelopen weken is dit een regelmatig terugkerend proces, zondag een dip, de rest van de week een herstel. Echter loopt de herstel van BTC gedurende de week achter op het verlies van de zondag...
Ik heb deze week al 2x gehamsterd met de winst op XRP toen ze boven de 2 euro doken deze week. Ik neig sterk naar ff wat BTC kopen voor deze week of volgende week zondag.ikbenrichard197 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:41:
[...]
Yup rode zondag, en dus hamsteren ! ofzoiets..
Echter..de vorige 2x dat ik aan een weekend-dip dacht, gebeurde het vervolgens niet.
Oke, ik dacht dat ze er op de 14e nog 1 gingen bekendmaken, althans dat stond op cryptocalender.DAMAGE schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:33:
[...]
Welke aankondiging? TRX heeft een partnership aangekondigd met Baofeng de Netflix van China. Daarnaast hebben ze aangegeven dat ze snel wat los laten over een samenwerking met een bedrijf dat in ‘space technology’ doet.
Ben zo onderhand wel een beetje klaar met Tron. Deel al verkocht maar de rest gaat er ook maar eens uit als de koers een keer piekt..
Ik zou er niet te lang mee wachten. Ik heb bij 900 sat (geloof ik) besloten de boel te verkopen (met verlies), vandaag is de piek 773 sat geweest en inmiddels staat hij alweer ruim onder de 700 sat. Ik zie een trend omlaag en weinig nieuws wat een stijging zou onderbouwen. Bovendien zou ik bij nieuws heel goed controleren of wat er gezegd wordt ook echt verifieerbaar waar is. Het rommelt me gewoon teveel rondom TRX. Dat kan je kansen geven als je nu instapt en bijvoorbeeld bij 1k sat kunt verkopen (stijging na gerucht), maar ik geloof er echt niet meer in.BillMcNeal schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:51:
[...]
Oke, ik dacht dat ze er op de 14e nog 1 gingen bekendmaken, althans dat stond op cryptocalender.
Ben zo onderhand wel een beetje klaar met Tron. Deel al verkocht maar de rest gaat er ook maar eens uit als de koers een keer piekt..
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Waar precies geloof je niet meer in waar je een paar weken terug nog wel ingeloofde dan? Zo lang is TRX nog niet eens bezig. Je weet dat het een meer jaren plan is en dan geef je het nu al op?Grrrrrene schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:10:
[...]
Ik zou er niet te lang mee wachten. Ik heb bij 900 sat (geloof ik) besloten de boel te verkopen (met verlies), vandaag is de piek 773 sat geweest en inmiddels staat hij alweer ruim onder de 700 sat. Ik zie een trend omlaag en weinig nieuws wat een stijging zou onderbouwen. Bovendien zou ik bij nieuws heel goed controleren of wat er gezegd wordt ook echt verifieerbaar waar is. Het rommelt me gewoon teveel rondom TRX. Dat kan je kansen geven als je nu instapt en bijvoorbeeld bij 1k sat kunt verkopen (stijging na gerucht), maar ik geloof er echt niet meer in.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Vorige week zondag ging ongeveer gelijk op als vandaag en zoals meerder zondagen. De zondag dips zijn er zeker wel en dus een goed moment om bij te kopen...Prosac schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:43:
[...]
Ik heb deze week al 2x gehamsterd met de winst op XRP toen ze boven de 2 euro doken deze week. Ik neig sterk naar ff wat BTC kopen voor deze week of volgende week zondag.
Echter..de vorige 2x dat ik aan een weekend-dip dacht, gebeurde het vervolgens niet.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Alleen hopen dat bitcoin niet door zn support heen zakt anders wordt het weer zo'n stressmaandag.. Vorige week redde die het ook maar nauwelijks..Swerfer schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:15:
[...]
Vorige week zondag ging ongeveer gelijk op als vandaag en zoals meerder zondagen. De zondag dips zijn er zeker wel en dus een goed moment om bij te kopen...
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dat staat toch in de posts hierboven al duidelijk uitgelegd? Een samenwerking met Baofeng aankondigen als een samenwerking met het Netflix van China, terwijl men in China dat hele bedrijf niet lijkt te kennen en beide bedrijven qua grootte ook niet te vergelijken zijn. Dat soort "trucs" zou je als serieuze partij niet nodig moeten hebben.DAMAGE schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:15:
[...]
Waar precies geloof je niet meer in waar je een paar weken terug nog wel ingeloofde dan? Zo lang is TRX nog niet eens bezig. Je weet dat het een meer jaren plan is en dan geef je het nu al op?
Als ze volgende week (ofzo) een samenwerking met Alibaba aankondigen neem ik mijn woorden terug, maar ik vind het jammer dat er niet eerlijk gedaan wordt over de gang van zaken. Overigens is de koers sinds ik uitgestapt ben met zo'n 25% gedaald, dus ik snap niet zo goed waarom ik me moet verdedigen? Ik ben duidelijk niet de enige die het vertrouwen in TRX aan het verliezen is en de koers spreekt voor zich: het is een goed beslissing geweest om uit te stappen, want anders had ik nog 25% lager gestaan met een deel van mijn altcoin-portefeuille.
[ Voor 18% gewijzigd door Grrrrrene op 14-01-2018 17:21 ]
Volgens mij staan er ook veel geruchten en onofficiele dingen op cryptocalender. Ze hebben nog wel wat dingen staan om aan te kondigen,maar ze noemen geen data. Alleen ‘soon’. Kan dus volgende week zijn of die week er op. Niemand die het weet.BillMcNeal schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:51:
[...]
Oke, ik dacht dat ze er op de 14e nog 1 gingen bekendmaken, althans dat stond op cryptocalender.
Exact mij idee hoor. Iedereen is maar zo ongeduldig.DAMAGE schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:15:
[...]
Waar precies geloof je niet meer in waar je een paar weken terug nog wel ingeloofde dan? Zo lang is TRX nog niet eens bezig. Je weet dat het een meer jaren plan is en dan geef je het nu al op?
Gaan allemaal voor de 'quick buck'. Heel vreemd allemaal.
Crypto's koop je voor de lange termijn en tussendoor kun je wat traden met 'kleingeld'.
Maar ieder zijn ding. Zolang TRX daalt koop ik bij om tussentijds af en toe wat te verkopen bij een leuke push.
Dit project is voor mij voor de komende 5 jaar met na 2 jaar een tussenevaluatie...........
Wie is ‘men in china’ ? China is heel groot. Dus tuurlijk zijn er een boel mensen die dat bedrijf niet kennen. Wat ik zeg; TRX staat pas in de startblokken. Plus een meer jaren plan. Als je er nu al geen vertrouwen meer in hebt vraag ik mij af wat je heeft doen besluiten om in te stappen op de eerste plaats? Was het de FOMO? Laten we eerst maar eens zien waar ze midden 2018 staan en daarna kijken waar ze eind 2018 staan.Grrrrrene schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:19:
[...]
Dat staat toch in de posts hierboven al duidelijk uitgelegd? Een samenwerking met Baofeng aankondigen als een samenwerking met het Netflix van China, terwijl men in China dat hele bedrijf niet lijkt te kennen en beide bedrijven qua grootte ook niet te vergelijken zijn. Dat soort "trucs" zou je als serieuze partij niet nodig moeten hebben.
Als ze volgende week (ofzo) een samenwerking met Alibaba aankondigen neem ik mijn woorden terug, maar ik vind het jammer dat er niet eerlijk gedaan wordt over de gang van zaken. Overigens is de koers sinds ik uitgestapt ben met zo'n 25% gedaald, dus ik snap niet zo goed waarom ik me moet verdedigen? Ik ben duidelijk niet de enige die het vertrouwen in TRX aan het verliezen is en de koers spreekt voor zich: het is een goed beslissing geweest om uit te stappen, want anders had ik nog 25% lager gestaan met een deel van mijn altcoin-portefeuille.
Maar ieder zijn ding... Daar sla je de spijker op z'n kop. Laat elkaar lekker in je waarde. Als TRX volgende week ineens op 2000 sat staat heb ik een verkeerde beslissing gemaakt. Tot nu toe vind ik dat ik een goede beslissing heb gemaakt, ik heb met een verlies van 25% bespaard. Nu jullie weerStorm300 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:21:
[...]
Maar ieder zijn ding. Zolang TRX daalt koop ik bij om tussentijds af en toe wat te verkopen bij een leuke push.
Dit project is voor mij voor de komende 5 jaar met na 2 jaar een tussenevaluatie...........
Achter je eigen beslissing staan is het beste wat je kan doen. Ik heb ook niet de wijsheid in pacht, maar zolang ik niet verkoop maak ik ook geen verlies. Enige verlies wat ik in de toekomst kan maken is als een exchange wordt gehackt of als het één grote scam blijkt te zijn, maar dat geloof ik echt niet.Grrrrrene schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:29:
[...]
Maar ieder zijn ding... Daar sla je de spijker op z'n kop. Laat elkaar lekker in je waarde. Als TRX volgende week ineens op 2000 sat staat heb ik een verkeerde beslissing gemaakt. Tot nu toe vind ik dat ik een goede beslissing heb gemaakt, ik heb met een verlies van 25% bespaard. Nu jullie weer
1 van ons gaat balen de komende maanden/jaren
Tenzij je TRX verkoopt voor een coin die mooie winsten laat zien. Vergeet niet dat verkopen op een bepaald punt kan betekenen dat je een munt koopt die wél resultaten op korte termijn laat zien. Geld moet rollen...
Ik heb ook wel vaker coins verkocht die later stegen, maar de coin waar ik ze daarvoor had ingeruild lieten betere resultaten zien dan de coin die ik dan had moeten holden. Kijk altijd naar de grootste kanshebbers in de markt, staar je niet blind op je huidige coins, soms is het goed om gewoon te verkopen en door te gaan.
Ik heb overigens ook zojuist mijn laatste gedeelte TRX verkocht, in dit geval voor ETH.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 14-01-2018 17:41 ]
Met een beetje verlies verkopen en in een nieuwe munt investeren kan een optie zijn, maar de afgelopen week is niet echt vergevingsgezind geweest. Uitzonderingen daar gelaten, maar daar spring ik toch niet op in. En als ik nou echt geloof in een munt (supernaief of juiste inschatting) dan ga ik in ieder geval zeker niet verkopen.Taro schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:39:
[...]
Tenzij je TRX verkoopt voor een coin die mooie winsten laat zien. Vergeet niet dat verkopen op een bepaald punt kan betekenen dat je een munt koopt die wél resultaten op korte termijn laat zien. Geld moet rollen...
Ik heb ook wel vaker coins verkocht die later stegen, maar de coin waar ik ze daarvoor had ingeruild lieten betere resultaten zien dan de coin die ik dan had moeten holden. Kijk altijd naar de grootste kanshebbers in de markt, staar je niet blind op je huidige coins, soms is het goed om gewoon te verkopen en door te gaan.
Ik heb overigens ook zojuist mijn laatste gedeelte TRX verkocht, in dit geval voor ETH.
Ik verwacht ook niet dat TRX naar de $100 gaat, maar een paar dollar is al genoeg wanneer je op een paar cent hebt ingekocht.
Als ik mijn inleg geheel in BNB had laten staan had ik nu x3 gestaan, achteraf kijk je een
Ben ook nog aan het leren......... Time will tell!!
Nouja, als je niet verkoopt heb je natuurlijk wel degelijk verlies. Als ik nu TRX zou terugkopen kan ik (1 / 0.75 = ) 33% meer TRX kopen dan wanneer ik niet verkocht had. Niet dat ik nu TRX ga kopen, maar dat is een keuze die je kunt maken als de koers over langere tijd daalt.Storm300 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:33:
[...]
Achter je eigen beslissing staan is het beste wat je kan doen. Ik heb ook niet de wijsheid in pacht, maar zolang ik niet verkoop maak ik ook geen verlies. Enige verlies wat ik in de toekomst kan maken is als een exchange wordt gehackt of als het één grote scam blijkt te zijn, maar dat geloof ik echt niet.
1 van ons gaat balen de komende maanden/jaren
Het voordeel van HODL is dat tijdelijke dalen achteraf geen invloed hebben op je rendement, maar dan moet dit wel een tijdelijk dal zijn en dat weet niemand vooraf. En als je strategie is om jaren in TRX te blijven zitten, zul je ook aardig wat vertrouwen moeten hebben in TRX en hun plannen op de lange termijn
Maar zoals ik zei: ieder z'n ding. Als iedereen hetzelfde dacht zou niemand geld verdienen
Heb je helemaal gelijk in en ik bekritiseer je ook niet. Was alleen benieuwd hoe je op zo’n korte termijn je vertrouwen kunt verliezen in iets wat nog in zo’n vroeg stadium zit. Maar je hebt helemaal gelijk; ieder zijn ding. Meelopers die blind anderen volgen hebben we in de cryptowereld al genoeg. En daar kun je mooi aan verdienenGrrrrrene schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:53:
[...]
Nouja, als je niet verkoopt heb je natuurlijk wel degelijk verlies. Als ik nu TRX zou terugkopen kan ik (1 / 0.75 = ) 33% meer TRX kopen dan wanneer ik niet verkocht had. Niet dat ik nu TRX ga kopen, maar dat is een keuze die je kunt maken als de koers over langere tijd daalt.
Het voordeel van HODL is dat tijdelijke dalen achteraf geen invloed hebben op je rendement, maar dan moet dit wel een tijdelijk dal zijn en dat weet niemand vooraf. En als je strategie is om jaren in TRX te blijven zitten, zul je ook aardig wat vertrouwen moeten hebben in TRX en hun plannen op de lange termijn![]()
Maar zoals ik zei: ieder z'n ding. Als iedereen hetzelfde dacht zou niemand geld verdienen
Die paar dollar kan je voorlopig vergetenStorm300 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:53:
[...]
Met een beetje verlies verkopen en in een nieuwe munt investeren kan een optie zijn, maar de afgelopen week is niet echt vergevingsgezind geweest. Uitzonderingen daar gelaten, maar daar spring ik toch niet op in. En als ik nou echt geloof in een munt (supernaief of juiste inschatting) dan ga ik in ieder geval zeker niet verkopen.
Ik verwacht ook niet dat TRX naar de $100 gaat, maar een paar dollar is al genoeg wanneer je op een paar cent hebt ingekocht.
Als ik mijn inleg geheel in BNB had laten staan had ik nu x3 gestaan, achteraf kijk je eenin zijn kont...
Ben ook nog aan het leren......... Time will tell!!
Op 9 cent heeft trx al een market cap van 6 mld zonder een werkend product.
Andere coins die verder zijn zijn lager geprijsd.
Ik zie dit bericht net. Grote bank fie dus blijkbaar zaken doet met o.a. Coinbase. Ik ben benieuwd war voor effect dit gaat hebben.
Hier wat info: https://www.reddit.com/r/...as_banned_cryptocurrency/dangerpaki schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:56:
Ik zie dit bericht net. Grote bank fie dus blijkbaar zaken doet met o.a. Coinbase. Ik ben benieuwd war voor effect dit gaat hebben.
. It is only my credit account that is affected. My bank card purchases still go through just fine.The account manager/supervisor told me that Capital One Credit will no longer authorize any cryptocurrency related purchases, because of the risks to the consumer and the lack of regulation regarding crypto. I thought other people might be interested to know this (USA in particular), since it wasn't clearly communicated from Capital One themselves prior to me calling about declined charges.
Yup zoals ik al zei daarvoor:lighting_ schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:50:
[...]
Die paar dollar kan je voorlopig vergeten
Hoe dan ook het probleem van Tron is de coin supply. Zonder product, zonder roadmap zullen ze echt niet geduld worden in de top 10 tussen de coins die wel allemaal wat bewezen hebben. Daarom verwacht ik ook weinig stijging voor TRX in de komende maanden want elke stijging plaatst hun veel te hoog op de marktcap ladder.
TRX @ 1USD = 3de plaats
TRX @ 0.5 USD = 5de plaats
TRX @ 0.3 USD = 6de plaats
Momenteel staan ze op de 13de plaats @ 0.11 USD. Ik het beste geval zie ik nog een stijging tot 0.15 USD wat hun net buiten de top 10 houdt. Eens er een product kan hier verandering in komen maar ik verwacht dat ze naar de toekomst toe toch een coin burn gaan doen om de waarde per TRX te doen stijgen en meer speel ruimte te geven.
Mensen lezen ook niet he. Ik heb helemaal niet gezegd dat ze dat al dit jaar gaan bereiken.lighting_ schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:50:
[...]
Die paar dollar kan je voorlopig vergeten
Heb al eerder aangegeven dat ik er voor misschien wel 5 jaar in zit.
Tevens komt er een coinburn aan en wat zegt de market cap op dit moment, geen ene malle moer........
Totale cap staat nu een kleine 600 miljard, terwijl het over een jaar wel x3 kan zijn wanneer de cryptomarkt echt explodeerd. We zitten nog in de luiers hoor mensen.
Maar goed, is mijn strategie en mijn mening. Ik kraak niemand af, vind alleen dat het % panic sells zo hoog is momenteel.
Van alle do's en don'ts pik ik her en der wat van en doe daar mijn ding mee.
Voor wat betreft wat je schreef ben ik het volledig mee eens en dat trok ook mijn interesse. Maar ik ben aan het afwachten wat ze doen met betrekking tot communicatie richting de buitenwereld. En of de pre-sale deadline wordt verlengd wordt (net als in december) nu deze dichterbij komt en pas de helft van het totale doel aan pre-sale tokens is verkocht.B-Bandit schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 03:42:
[...]
Heb je hier nog iets mee gedaan? Heb gisteren de whitepaper gelezen en op basis daarvan een klein aandeel gekocht. Even samengevat voor geinteresseerden: LTO stelt voor om een publieke blockchain te combineren met een tussen 2 of meer partijen opgezette chain (endnodes). De 2 partijen onderhandelen (over een contract) en leggen gedurende deze onderhandelingen alle handelingen en communicaties vast in de eigen chain en het eindresultaat en alle toekomstige wijzigingen worden uiteindelijk in de publieke blockchain weggeschreven. Voordeel volgens LTO is dat je achteraf bij een conflict heel snel kan komen tot de feiten en dat je niet kan 'tamperen' met contracten.
Ben zelf jurist en herken het door hen geschetste probleem goed. Veel rechtszaken gaan over feitenonderzoek en bewijsaanboden. Hiermee sla je 2 vliegen in 1 klap. Hoe het praktisch uit moet werken begrijp ik nog niet helemaal, maar het idee spreekt mij wel aan.
Wat mij zelf tot slot nog vertrouwen gaf in het project is dat deze jongens het gebruik van Ethereum als smart contract hebben onderzocht en vervolgens tegen beperkingen aan liepen. Daarom dit project opgestart. Voor wat het waard is, ze hebben de blockathon van Ministerie van V&J gewonnen. Ben benieuwd, als het niks wordt met de koers kan ik altijd proberen de software door te verkopen. Ze geven zelf aan dat dat gewoon mogelijk is omdat het gebruiksrecht is gekoppeld aan de munten.
Van de week zat de CEO in Jinek, met een app die er op draait : https://evajinek.kro-ncrv...hter-rick-schmitz-vertelt
Het is ook opgepikt door internationale media (https://gizmodo.com/men-t...ith-blockchain-1821964907 )
Ik ben benieuwd of ze met een nog sterkere praktijkuitwerking van een app kunnen komen om te overtuigen.
Allemaal leuk en aardig dit soort teksten zonder onderbouwing en je mag dat vinden natuurlijk. Maar dat market cap niks zegt....Storm300 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 19:20:
[...]
Mensen lezen ook niet he. Ik heb helemaal niet gezegd dat ze dat al dit jaar gaan bereiken.
Tevens komt er een coinburn aan en wat zegt de market cap op dit moment, geen ene malle moer........
Totale cap staat nu een kleine 600 miljard, terwijl het over een jaar wel x3 kan zijn wanneer de cryptomarkt echt explodeerd. We zitten nog in de luiers hoor mensen.
Maar goed, is mijn strategie en mijn mening. Ik kraak niemand af, vind alleen dat het % panic sells zo hoog is momenteel.
Feit is dat TRX een hogere marketcap heeft dan de kleinste 5/6 bedrijven uit de AEX index. Dat zijn alemaal bedrijven mét een werkend product, verdienmodel, winst en duizenden werknemers.
TRX heeft niks van dit alles. Ik weet dat het niet direct één-op-één te vergelijken is, maar het zegt natuurlijk wel hoe groot de bubbel al is.
Ik pleit niet perce voor TRX hier, heb nog meer munten in mijn wallet. oa: NEO, WABI, LINK, ICX en nog een paar kleintjes voor de lol. Maar TRX heb ik in ieder geval vrij hoog zitten ondanks dat ze nog maar net beginnen.henkebek schreef op zondag 14 januari 2018 @ 20:15:
[...]
Allemaal leuk en aardig dit soort teksten zonder onderbouwing en je mag dat vinden natuurlijk. Maar dat market cap niks zegt....
Feit is dat TRX een hogere marketcap heeft dan de kleinste 5/6 bedrijven uit de AEX index. Dat zijn alemaal bedrijven mét een werkend product, verdienmodel, winst en duizenden werknemers.
TRX heeft niks van dit alles. Ik weet dat het niet direct één-op-één te vergelijken is, maar het zegt natuurlijk wel hoe groot de bubbel al is.
Dat het een bubbel is zal ik niet ontkennen, maar dat geldt ook voor de huidige bancaire sector. Als iedereen zijn spaargeld eraf haalt vallen ze gewoon om hoor..............
Hoe lang heeft jouw huis onderwater gestaan de afgelopen jaren in de huizenbubbel?! De economie trekt een beetje aan en het begint weer van voren af aan.......ze zeggen niet voor niets wat een gek er voor geeft.
Dat geldt ook voor de gehele cryptomarkt, of ze nou wel of niet al een werkend product hebben.
Het valt of staat met vertrouwen en dan zal de toekomst uitwijzen wie er zijn geld juist heeft ingezet.
De truc is dat als de bubbel knapt dat jij niet met de naald in je handen staat

Hey jongens, iemand een goeie app (Android) om je Binance wallets automatisch te syncen? Helaas geeft Cryptoport een te positief beeld wat ik in Binance niet terug kon vinden. Zelfs al zette ik hem op 'Binance' als instelling voor waardes.
Verwijderd
Wat dacht je van de Binance app?DeKoetsier schreef op zondag 14 januari 2018 @ 20:44:
Hey jongens, iemand een goeie app (Android) om je Binance wallets automatisch te syncen? Helaas geeft Cryptoport een te positief beeld wat ik in Binance niet terug kon vinden. Zelfs al zette ik hem op 'Binance' als instelling voor waardes.
Vind het fijner als ik wat meer stats krijg, uiteraard heb ik de Binance app

Verwijderd
Met de vragen die hier af en toe voorbij komen weet je 't nooit meer zekerDeKoetsier schreef op zondag 14 januari 2018 @ 20:47:
[...]
Vind het fijner als ik wat meer stats krijg, uiteraard heb ik de Binance app
bitsnappDeKoetsier schreef op zondag 14 januari 2018 @ 20:44:
Goed instapmoment voor XRB dus eigenlijk maar zie je veel potentie in XRB? Ik kan er niet veel over vindenHoppyF schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:31:
Ik heb net mijn xrb kunnen verkopen op een limit order die al een tijd stond op Mercatox (0.00162). Gelijk de BTC naar mijn wallet verstuurd. Mercatox geen prettige exchange. Daar wel mijn eerste Raiblocks gekocht voor Eur 1,60 De xrb die ik op de online wallet heb staan heb ik voor de hodl.
En zo zit ik er ook in. Het kon ook niet door blijven stijgen zoals de afgelopen tijd. En nu zit inderdaad het gros in het rood. Maar ook ik blijf gewoon vasthouden aan de coins waar ik toekomst in zie. De markt trekt echt wel weer aan, zeker met al die nieuwkomers op de stoep. Ik zie mezelf dan ook als iemand die de meute net een stap voor is en het vallen en opstaan al eens een keer heeft meegemaakt. Zal waarschijnlijk wat tijd kosten, maar met een week of wat kan alles er weer heel anders uit zien.Storm300 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 19:20:
[...]
Mensen lezen ook niet he. Ik heb helemaal niet gezegd dat ze dat al dit jaar gaan bereiken.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ik verwacht echt binnen 48u een stijging Trx. Vele charts wijzen op een stijging very soon. Grote Twitteraars hebben flink ingekocht.
Misschien zegt het allemaal niet zoveel, maar ik heb toch van 5 coins tijdelijk 20% afgehaald om in trx te stoppen.
Misschien zegt het allemaal niet zoveel, maar ik heb toch van 5 coins tijdelijk 20% afgehaald om in trx te stoppen.
Ik wil een stukje bitcoin overmaken naar een exchange vanaf blockchain.info. Nou hoor / lees ik vaak dat transaction fee zo ontzettend hoog is. Mijn wallet raad echter iets van 4 dollar aan als regular fee en 14 voor snelle overboeking. Als ik de regular fee neem, komt het geld dan sowieso aan? En duurt dat uren of dagen?
Ik hoop mee aangezien ik ook TRX heb (gekocht op $0.05 dus redelijk safe, alsnog jammer je x5 winst te zien zakken naar <x2) maar ik lees dit al een tijdje elke dag.VySio schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:14:
Ik verwacht echt binnen 48u een stijging Trx. Vele charts wijzen op een stijging very soon. Grote Twitteraars hebben flink ingekocht.
TRX heeft een hele negatieve ondertoon gekregen (al dan niet terecht), ik geloof er zelf wel in nog steeds omdat ik het meer als een begin iets zie met grootse plannen welke daadwerkelijk stappen de goede richting in zet, maar het is wel erg demotiverend het maar te zien dalen en dalen...
Nou ben ik ook enorm ongedulding door dit cryptowereldje, als je munten in een paar uur met een paar honderd procent ziet stijgen is het toch wat lastig als er weinig gebeurt met de jouwe (of als deze zakt).
Het wordt gewoon eens tijd voor goed nieuws wat betreft TRX en een boost de goede kant op (nou helpt het niet dat bijna alles rood staat op het moment)
Verwijderd
Niet oproepen tot pumps en ook niet slowchatten in het handel topic
[ Voor 73% gewijzigd door Grotman op 14-01-2018 22:55 ]
Dan zou ik vooral zelf wat meer gaan kopen als ik jou was...
*edit* Ah, nevermind... zie nu de verschillende bs posts van je hierover al
[ Voor 27% gewijzigd door Grotman op 14-01-2018 22:55 ]
Verwijderd
Heb ik gedaan meine Freunde. https://imgur.com/a/GdN0um0ridin schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:20:
[...]
Dan zou ik vooral zelf wat meer gaan kopen als ik jou was...
*edit* Ah, nevermind... zie nu de verschillende bs posts van je hierover al
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2018 22:27 ]
If true, respect...Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:23:
[...]
Heb ik gedaan meine Freunde. https://imgur.com/a/GdN0u
*Edit*
En excuus, is niet het slowchattopic hier... Zit zelf ook nog te twijfelen wat meer geld in TRX te zetten overigens, high risk high reward maar kan wel leuke resultaten opleveren. Heb alleen een beetje een haat-liefde verhouding ermee...
Zie enorme potentie (potentie, op dit moment is het nog niet heel veel) maar door alle blah blah en hype (en negatieve info) eromheen ook een nare smaak...
[ Voor 49% gewijzigd door m0ridin op 14-01-2018 22:48 ]
Wie zijn dat eigenlijk, die "grote twitteraars"?VySio schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:14:
Als iedereen ineens mee gaat doen in de gekte zal TRX vast wat omhoog schieten, al dan niet tijdelijk, maar om nou op "grote twitteraars" af te gaan is ook weer zo wat. Wat gaat er vannacht gebeuren dat TRX ineens omhoog schiet? Of proberen die grote twitteraars FOMO te creëren waardoor de koers even omhoog schiet?Misschien zegt het allemaal niet zoveel, maar ik heb toch van 5 coins tijdelijk 20% afgehaald om in trx te stoppen.
Aan de andere kant: de koers kan niet dagen achtereen alleen maar dalen, er zal vast wel een goede dag aankomen en 640 sat waar hij nu ongeveer op staat is best laag vergeleken met pakweg 2 weken terug.
Komt sowieso aan. Reken op 1 a 2 uur?borbit schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:15:
Ik wil een stukje bitcoin overmaken naar een exchange vanaf blockchain.info. Nou hoor / lees ik vaak dat transaction fee zo ontzettend hoog is. Mijn wallet raad echter iets van 4 dollar aan als regular fee en 14 voor snelle overboeking. Als ik de regular fee neem, komt het geld dan sowieso aan? En duurt dat uren of dagen?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Kan iemand mij uitleggen waarom GAS 2 x zo hard stijgt als NEO?
Waar haal je deze info vandaan? Namen, rugnummers?VySio schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:14:
Verwijderd
Bleef gisteren wat achter t.o.v. NEO geloof ikintouss schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:27:
Kan zijn maar GAS kost de helft van 1 NEO,rente ongeveer 8 %, waarom stijgt het dan zo in waarde vraag ik mij af en heeft iemand die correlatie van prijs tegenover NEO wel eens onderzocht?Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:40:
[...]
Bleef gisteren wat achter t.o.v. NEO geloof ik
vanavond word een partnership aangekondigd door HTML coin. doe er je voordeel mee :-)
Nog even over TRX, maar die "harde stijging" van vannacht is er dus niet gekomen. Er is weer 5 15% van de koers af (650sat --> 620 550sat). Je zou haast zeggen dat die stijging nu toch wel moet komen... Maar iedere keer als ik denk: zal ik de gok nemen en dat vervolgens niet doe, ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan, want de koers is weer gezakt.
GAS wordt voornamelijk gebruikt door developers om smart-contracts te deployen op het NEO-netwerk. Nu neemt het aantal ICO's op het NEO netwerk hard toe (DBC, RPX, QLC en afgelopen 2 dagen nog 2). Daarnaast stijgt GAS vaak met NEO mee om rond de (uit mijn hoofd) tussen de 30% en 50% van de waarde van NEO te hangen.intouss schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:27:
TRX hangt van de slechte publiciteit aan elkaar. Plagiaat, slechte PR en een hoop niet waargemaakte claims. Ik denk dat iedereen wacht op bewijs. Mocht dat er komen in de komende dagen dan schiet de koers natuurlijk wel omhoog. Tot die tijd zal het de rest van de markt volgen denk ik.Grrrrrene schreef op maandag 15 januari 2018 @ 07:27:
Nog even over TRX, maar die "harde stijging" van vannacht is er dus niet gekomen. Er is weer 5% van de koers af (650sat --> 620sat). Je zou haast zeggen dat die stijging nu toch wel moet komen... Maar iedere keer als ik denk: zal ik de gok nemen en dat vervolgens niet doe, ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan, want de koers is weer gezakt.
Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!
Volgens mij is GAS nodig om smartcontracts op de NEO blockchain te zetten. Aangezien er een aantal nieuwe projecten aan komen (Ontology, APEX, Elastos en Nebulas) verklaart dat misschien de vraag naar GAS?intouss schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:27:
Just speculating :-)
INS op binance. Flink omhoog gegaan..
Zit n te twijfelen om een deel om te zetten naar Stratis.. Ga maar even een glazen bol opzoeken..
[ Voor 55% gewijzigd door m0nk op 15-01-2018 08:22 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Dapper. Ik volg zelf als handelsstrategieVerwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:23:
[...]
Heb ik gedaan meine Freunde. https://imgur.com/a/GdN0u
“Don’t try to catch a falling knife with bare hands”.
Daarom raak ik TRX niet aan.
Lol, wat is dat voor pump geweest, hij staat inmiddels 98 procent lager(!) in de Binance app, daler van de dag.m0nk schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:22:
INS op binance. Flink omhoog gegaan..Zit n te twijfelen om een deel om te zetten naar Stratis.. Ga maar even een glazen bol opzoeken..
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 08:35 ]
Heb mij sinds je post verdiept in die munt en moet zeggen het klinkt veelbelovend. Ik ga in elk geval wat oppikken vandaag.jasper7878 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 07:27:
vanavond word een partnership aangekondigd door HTML coin. doe er je voordeel mee :-)
Vraagje; verkopen jullie wel eens een coin met verlies om direct lager terug in te kunnen kopen? Ik zit een beetje met APPC in mijn maag op dit moment. Hele zwik gekocht op 23800 SAT en hij staat nu rond de 17000-18000 SAT. Als ik ze verkoop en direct terugkoop is mijn gemiddelde aankoopprijs lager dan nu. Hoe zien jullie dat?
Gemiddelde aankoopprijs is in het geval van BIJkopen. Nu verkoop je in feite je hele positie en vervolgens neem je een nieuwe positie in. De situatie die je schetst is meer een verlies wegmoffelen voor je eigen gemoedsrust.rickjehh schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:33:
Vraagje; verkopen jullie wel eens een coin met verlies om direct lager terug in te kunnen kopen? Ik zit een beetje met APPC in mijn maag op dit moment. Hele zwik gekocht op 23800 SAT en hij staat nu rond de 17000-18000 SAT. Als ik ze verkoop en direct terugkoop is mijn gemiddelde aankoopprijs lager dan nu. Hoe zien jullie dat?
Zelfs als je TRON voor ongeveer een halve cent hebt gekocht doet dit pijn aan mijn ogen.. Een week of anderhalf geleden al 75% van mijn stack afgebouwd en de rest HODL ik gewoon als een trotse zeevaarder maar pijn doet het wel (en zeker omdat ik redelijk wat mensen ken die niet op die halve cent zijn ingestapt..
)

Als je van een 20% daling een coin 'in je maag' krijgt, lijkt me dit geen spel voor jou. Dat zijn in de meeste gevallen doodgewone correcties & fluctuaties.rickjehh schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:33:
Een daytrader zou kunnen doen wat jij beschrijft, maar ik doe dat niet. Mij te riskant. Geduld is een schone zaak, zeker als je vertrouwen hebt in de coin!
Mid 2017 had ik een stuk of 5 coins. In tijd van 24h zakte de waarde van die coins letterlijk met 80% ($30k --> $6k). Op 1 januari 2018 stond de waarde van precies diezelfde portfolio op 1000% ten opzichte van die bewuste dag in 2017.
Ik zeg dus niet dat je beoogde idee slecht is, maar het is niet voor mij.
TL;DR HODL all the way, tenzij je een shitcoin gekocht hebt voor quick profit
Ja, als ik mijn eigen bericht hierboven nog eens doorlees, dan vrees ik dat TRX door kan gaan als shitcoinD-Ed schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:37:
Zelfs als je TRON voor ongeveer een halve cent hebt gekocht doet dit pijn aan mijn ogen.. Een week of anderhalf geleden al 75% van mijn stack afgebouwd en de rest HODL ik gewoon als een trotse zeevaarder maar pijn doet het wel (en zeker omdat ik redelijk wat mensen ken die niet op die halve cent zijn ingestapt..![]()
)

Gekocht op 3,4 cent, dus ik heb nog 100% profit, maar m'n familie heeft ze gekocht voor 10-11 cent.. Arme mensen.
Het is geen substantieel deel van m'n portfolio, dus ik verwacht ze wel te houden, maar ik denk dat ik wel een stop loss moet gaan instellen op 50% profit ofzo..
[ Voor 26% gewijzigd door PromWarMachine op 15-01-2018 09:47 ]
Verwijderd
Ik verwacht er al niets meer van, blijkbaar stond die bij release op 7$ en dan snel gezakt naar 2$ en vervolgens 0,14$, en ze zijn nog niet eens uitgekeerd door Kucoin..
Met in mijn maag bedoelde ik niet dat ik er zenuwachtig van wordt. Overigens vroeg ik niet om advies of dit een spel voor mij is of niet, dus pas op met dat soort goedbedoelde maar ongevraagde adviezen. Dat kan verkeerd vallenPromWarMachine schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:43:
[...]
Als je van een 20% daling een coin 'in je maag' krijgt, lijkt me dit geen spel voor jou. Dat zijn in de meeste gevallen doodgewone correcties & fluctuaties.
Een daytrader zou kunnen doen wat jij beschrijft, maar ik doe dat niet. Mij te riskant. Geduld is een schone zaak, zeker als je vertrouwen hebt in de coin!
Mid 2017 had ik een stuk of 5 coins. In tijd van 24h zakte de waarde van die coins letterlijk met 80% ($30k --> $6k). Op 1 januari 2018 stond de waarde van precies diezelfde portfolio op 1000% ten opzichte van die bewuste dag in 2017.
Ik zeg dus niet dat je beoogde idee slecht is, maar het is niet voor mij.
TL;DR HODL all the way, tenzij je een shitcoin gekocht hebt voor quick profit
Met het laatste nieuws omtrent TRON zou ik zelf nog minder vertrouwen in het project krijgen. Goed dat je in ieder geval het grootste deel van je positie verkocht hebt. Daarnaast zijn er volgensmij wel genoeg waarschuwing langsgekomen om te verkopen in dit topic. Wat mij betreft op naar de 0 cent en eindigt tron op deadcoins.com. Jammer voor iedereen die verlies heeft gemaakt, maar dit is waarom je zelf onderzoek moet doen in een zero-sum game.D-Ed schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:37:
Zelfs als je TRON voor ongeveer een halve cent hebt gekocht doet dit pijn aan mijn ogen.. Een week of anderhalf geleden al 75% van mijn stack afgebouwd en de rest HODL ik gewoon als een trotse zeevaarder maar pijn doet het wel (en zeker omdat ik redelijk wat mensen ken die niet op die halve cent zijn ingestapt..![]()
)
Heeft iemand nog een fatsoenlijke link naar dat laatste nieuws ipv een linkje naar een ander forum?poderosoo schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:51:
[...]
Met het laatste nieuws omtrent TRON zou ik zelf nog minder vertrouwen in het project krijgen. Goed dat je in ieder geval het grootste deel van je positie verkocht hebt. Daarnaast zijn er volgensmij wel genoeg waarschuwing langsgekomen om te verkopen in dit topic. Wat mij betreft op naar de 0 cent en eindigt tron op deadcoins.com. Jammer voor iedereen die verlies heeft gemaakt, maar dit is waarom je zelf onderzoek moet doen in een zero-sum game.
Kan er mij trouwens iemand uitleggen waarom ETC & BTG nog steeds in de top-20 van coins in vergelijking met market cap staat? Is er echt nog een reden waarom mensen die dingen kopen, want ik mis het blijkbaar?
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Dat andere linkje is ook niet echt nieuws het is meet een constatering ik denk niet dat zoiets op nu.nl komt te staan. Trek er je eigen conclusie uit maar positief is het niet ook al is er een kans dat het niet afkomstig is van Sun het is toch een flink volume wat aangeboden (gedumpt) is...D-Ed schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:01:
[...]
Heeft iemand nog een fatsoenlijke link naar dat laatste nieuws ipv een linkje naar een ander forum?
Verwijderd
D-Ed schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:37:
[...]
maar pijn doet het wel (en zeker omdat ik redelijk wat mensen ken die niet op die halve cent zijn ingestapt..![]()
)
Ik zeg niet dat jullie dit gedaan hebben, maar dit is de reden waarom ik nooit crypto-advies geef aan vrienden en familieleden. Helpen met accounts opzetten, geen probleem. Voorspellen wat een koers gaat doen of tips geven: no fucking way.PromWarMachine schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:43:
[...]
Gekocht op 3,4 cent, dus ik heb nog 100% profit, maar m'n familie heeft ze gekocht voor 10-11 cent.. Arme mensen.
Ik mag toch hopen dat Justin met gemak eens met een normale update komt omtrent de FUD welke ontstaan is de laatste tijd. Als die op welke manier dan ook toch serieus is met TRON en de oplossing moet dat haast wel toch? Ik geloof nog steeds niet dat partijen die met hem werken (zoals zijn mentor) dit zouden pikken?poderosoo schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:51:
[...]
Met het laatste nieuws omtrent TRON zou ik zelf nog minder vertrouwen in het project krijgen. Goed dat je in ieder geval het grootste deel van je positie verkocht hebt. Daarnaast zijn er volgensmij wel genoeg waarschuwing langsgekomen om te verkopen in dit topic. Wat mij betreft op naar de 0 cent en eindigt tron op deadcoins.com. Jammer voor iedereen die verlies heeft gemaakt, maar dit is waarom je zelf onderzoek moet doen in een zero-sum game.
Maargoed, wie ben ik om hier iets van te vinden, ik heb gekocht rond de 13 cents. Telkens nog gezegd dat ik HODL tot er niets meer over is, het bedrag is bescheiden. Ik ben er tegen om met een dikke loss (percentueel gezien) te verkopen, dan maar alles weg met de kans dat Justin eens gaat zorgen voor een omzwaai.
Ben er bang voor helaas... Het is de slechtste coin in mijn portfolio...
En weer een nieuwe dag met mensen die totaal in paniek raken omdat hun portfolie overnacht weer eens met 20% of meer is gekelderd. "ik heb maar verkocht" "ik geloof er nier meer in, hij blijft maar kelderen" "ik heb mijn coins overgezet in eentje met potentie" man man man.
Ik heb net even geteld en van de top 100 zijn er welgeteld maar 13 in het groen.
GEDULD!!!!
Ik heb net even geteld en van de top 100 zijn er welgeteld maar 13 in het groen.
GEDULD!!!!
Kan dat nu eindelijk een keer stoppen dat gechit chat over TRX?
Of je blijft er in of je verkoopt de boel. Simpel toch?
Of voeg je in hun telegram kanaal. Kunnen we eindelijk weer eens over iets anders praten.
Sorry voor mij reactie maar dit forum wordt steeds minder interessant met de dag.
Of voeg je in hun telegram kanaal. Kunnen we eindelijk weer eens over iets anders praten.
Sorry voor mij reactie maar dit forum wordt steeds minder interessant met de dag.
Wrong one, excuus my badjorisdeket schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:37:
[ Voor 22% gewijzigd door Tribunus op 15-01-2018 10:41 ]
Trouwens, zo'n keldering vond er vannacht echt niet plaats. Bijvoorbeeld NEO doet het nog steeds uitstekend, maar ook stabiele coins als ICX, BNB en SUB deden het goed. Merendeel van de rest zit wel in het rood, maar slechts in de lage %'en
[ Voor 15% gewijzigd door TomTorquay op 15-01-2018 10:44 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Als dat het criterium is om niet over een coin te praten, dan kunnen we alleen maar praten over coins die geen enkele Tweaker heeft, maar hoe komen we daar dan achter...jorisdeket schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:37:
Schijnbaar hebben veel Tweakers een belang (gehad) in TRX. Dat en het feit dat het nog altijd op #14 staat maakt het interessanter om te volgen dan DimonCoin - die op #1259 staat, die maarliefst 68% in waarde gedaald is de afgelopen 24 uur en waar toch alweer $16.807 aan is verhandeld in dezelfde periode.
Gebruik telegram, slack, medium, en forums om mij in te lezen over bestaande projecten. PIVX, ICX, RLC iExec, IOATA, ETH, NEO, AMLT. Als dat dan wordt gedeeld hier. Wordt het verworpen in het niets en hebben ze weer of TRX. Dus bij deze DOEI. 😘
http://www.kuam.com/story...michael-stollaire-of-tbisjasper7878 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 07:27:
Dit is de announcement. zojuist gelekt
opzich goed nieuws voor HTML. Michael heeft mede Verge naar de grote exchanges gepushed. Ook technologie officer van Electronum.
Ik vind dat echt kop-in-het-zand-steken hoor. Toen ik gisteren iemand adviseerde niet te lang meer te wachten met TRX verkopen moest ik me verdedigen. Achteraf had je dat beter kunnen doen, want hij is weer verder weggezakt. Iedere keer als hij weerstand lijkt te vinden op 700 sat, later 640 sat, gisteren 600 sat, zakt hij daar doorheen en vliegt hij weer omlaag. Vanochtend was het nog 530 - 550 sat, nu zit hij al op 500 sat. En als hij daar doorheen zakt (staat nu te gebeuren) gaat het weer snel.Storm300 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:35:
En weer een nieuwe dag met mensen die totaal in paniek raken omdat hun portfolie overnacht weer eens met 20% of meer is gekelderd. "ik heb maar verkocht" "ik geloof er nier meer in, hij blijft maar kelderen" "ik heb mijn coins overgezet in eentje met potentie" man man man.
GEDULD!!!!
Terwijl ik dit typ is hij dus door de 500 sat gezakt. Dat is een enorme daling die dag op dag doorzet. Andere coins hebben dat niet. Dat vandaag niet alles in het groen staat is niet heel gek omdat de BTC weer een beetje herstelt, maar je kunt niet ontkennen dat je vorige week (of desnoods gisteren) beter had kunnen uitstappen. En als je dan op de lange termijn vertrouwen in TRX hebt (ik vraag me dan af waar dat op gebaseerd is, maar iedereen moet dat zelf weten natuurlijk), koop je het eind van de week voor 400 sat of minder terug (ja, dat is speculatie).
Ik ben blij dat ik het laatste beetje vorige week voor ~900 sat verkocht. Maar anderen hebben een andere strategie. Nogmaals: moet iedereen zelf weten, maar de trend is overduidelijk en ik vraag me echt af waar het vertrouwen vandaan komt om ~5k euro in zo'n munt te stoppen. Dat is 500 euro down the drain in 1 nachtje slapen.
[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 15-01-2018 10:52 ]
Hopelijk ben je nog niet weg en kan je me nog even wijzer maken over IOTA. Heb lang getwijfeld, maar deze uiteindelijk toch niet aan m'n portefeuille toegevoegd. Project was/is veelbelovend, maar is onderweg wat verzand, zo lijkt het. Jij ziet er blijkbaar wel nog toekomst in?jorisdeket schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:47:
Gebruik telegram, slack, medium, en forums om mij in te lezen over bestaande projecten. PIVX, ICX, RLC iExec, IOATA, ETH, NEO, AMLT. Als dat dan wodt gedeeld hier. Wordt het verworpen in het niets en hebben ze weer of TRX. Dus bij deze DOEI. 😘
[ Voor 6% gewijzigd door TomTorquay op 15-01-2018 10:52 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om