Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:16:
[...]

[...]

Ik zeg niet dat jullie dit gedaan hebben, maar dit is de reden waarom ik nooit crypto-advies geef aan vrienden en familieleden. Helpen met accounts opzetten, geen probleem. Voorspellen wat een koers gaat doen of tips geven: no fucking way.
Nee natuurlijk heb ik dat niet gedaan.. Ik ben niet gek.

Maar we delen wel onze moves etc. Dus tja, als zei later instappen dan is dat jammer. We spelen allemaal met geld dat we 'als verloren' beschouwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
MTBreak schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:48:
[...]

http://www.kuam.com/story...michael-stollaire-of-tbis

Dit is de announcement. zojuist gelekt :')

opzich goed nieuws voor HTML. Michael heeft mede Verge naar de grote exchanges gepushed. Ook technologie officer van Electronum.
Ik wilde dit net ook posten maar je was me voor. Ik heb veel vertrouwen in het technische verhaal van HTML coin. Is ook razendsnel met coin transfers. Als dit nieuws waar lijkt te zijn pakken ze idd een van hun mindere punten aan kwa PR en connecties met exchanges, als Michael Stollaire idd een aanvulling op het team is. Dit kan wel 'e'en van de munten worden van dit jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
TomTorquay schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:51:
[...]
Hopelijk ben je nog niet weg en kan je me nog even wijzer maken over IOTA. Heb lang getwijfeld, maar deze uiteindelijk toch niet aan m'n portefeuille toegevoegd. Project was/is veelbelovend, maar is onderweg wat verzand, zo lijkt het. Jij ziet er blijkbaar wel nog toekomst in?
Ik zal je een mooie link geven en kan je lezen. De rest moet je zelf beslissen.
https://steemit.com/crypt...-report-steemit-exclusive

Belangrijkste voor 2018 zal zijn; beleg niet in een project wat geen structuur heeft, geen roadmap heeft, geen problemen kan oplossen, en koop niet op P&d projecten. Kies op team, en wat het project kan betekenen in de toekomst. Want er gaan veel verschuivingen komen.

http://m.newsmonkey.be/article/85223

Mij favoriete project blijft: RLC iExec
https://hackernoon.com/bl...lized-it-yet-5597c743cd0a
Deze gaat iedereen verbazen in 2018😉

[ Voor 29% gewijzigd door jorisdeket op 15-01-2018 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedhaste schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:52:
[...]

Ik wilde dit net ook posten maar je was me voor. Ik heb veel vertrouwen in het technische verhaal van HTML coin. Is ook razendsnel met coin transfers. Als dit nieuws waar lijkt te zijn pakken ze idd een van hun mindere punten aan kwa PR en connecties met exchanges, als Michael Stollaire idd een aanvulling op het team is. Dit kan wel 'e'en van de munten worden van dit jaar.
Ik had me er een week of 2 geleden ook op ingelezen en een stapeltje ingekocht. Heb ze van de exchange afgehaald en offline weggelegd. Ik zie dit nog wel een goede investering worden dit jaar. Ze staan nu iig al ruim dubbel op mijn inleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:58:
[...]

Ik had me er een week of 2 geleden ook op ingelezen en een stapeltje ingekocht. Heb ze van de exchange afgehaald en offline weggelegd. Ik zie dit nog wel een goede investering worden dit jaar. Ze staan nu iig al ruim dubbel op mijn inleg.
heb er ook een sloot van gekocht voor een habbekrats. hopelijk binnenkort naar een paar normale exchanges zodat er beetje volume in komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:58:
[...]

als je ze in de officiele HTML coin wallet hebt staan en je hebt een PC die toch 24/7 aanstaat laat de wallet dan actief/open staan. Je hebt dan door staking kans op gratis coins als sort van rente dat je actief met de blockchain verbonden bent. Dit is afhankelijk van de hoeveelheid coins en hoe volwassen deze zijn. Je kunt de kansberekening zien als je met de muis hover boven het bliksem logotje in de status balk rechts beneden.

Hieronder uitleg van een FAQ in het engels

What is staking?

There are two major methods of securing a network which incentivize participation by generating new funds. The first method is "Proof of Work" and the second is "Proof of Stake".
The theory behind Proof of Work is to hold a mathematical competition. The first computer to solve the puzzle receives the coins. This makes distribution of coins a completely fair process. However, this also creates a problem of wasted energy.
Proof of Stake is a competition between shareholders, where based on connectivity to the network and random/lottery chance, you can receive new coins.
In Proof of Stake, you first prove you have access to coins and from that point compete to win blocks randomly. The more people competing, the more secure the block. Its original intention was to incentivise a wallet (node) to stay connected to the network and reduce the risk of a 51% (replay) attack.

How do I start staking?
Once the coins are in your HTMLCOIN 2.0 wallet, it is always best to encrypt it, and create a secure backup somewhere safe. To start staking, unlock your wallet and check the "for staking" tick box.
How long before my coins start to stake?
If you hover over (for a second or two) the lightning bolt icon (next to the HD icon) at the bottom-right of the wallet you'll notice the staking message. The message "Not staking because you don't have mature coins" may appear. This is because you must wait 500 blocks for your coins to mature. At the current block time of 60 seconds this means your coins will take approximately 8hr 20min to mature.

How do I know when I am staking?
Once you are eligible to stake, the lightning bolt icon will turn solid and the following message will be displayed when you hover over the solid lightning bolt:
Staking: Your weight is Network weight is Expected time to earn reward is Once you've received a staking reward (currently 1250 coins), you must wait 500 blocks for the reward to mature to be usable.
What is the expected time to reward, and why is it always wrong?
The Expected time to earn reward is a rough calculation based on:
(network_weight / your_weight) * block_time_in_minutes / 60 minutes / 24 hours.
This is a statistical expected time and you could get a stake reward much sooner, or much later than the expected time. In general, it is best to ignore it as it doesn’t include the time for the stake reward to mature.

How many coins can I expect to get?
The network is set up to generate approximately 1% of POW and 1% of POS coins. We chose POS as is provides a true decentralized system in which the more nodes that connect, the better the security as it shifts trust from a limited number of miners to the whole network itself.
For HTML, the block reward is a constant 1250 coins per block (1% pa. approx.). Only one person generates a block, the person that does gets the block reward, there's only one PoS block per two-minute interval. This does leave quite a level of ‘lottery luck’ in receiving a reward but over an extended period the random nature of staking does flatten things out, particularly when not all coins are being staked and a higher proportion is available to stakers.

Why don’t I get a reward?
Reward is generated at the network level, there is a lot of luck involved.
How long do I need to wait for my coins to mature?
The little tick mark at the very bottom right of the wallet will tell you how many blocks have been created. As mentioned, you will need to wait for another 500 blocks (8hr 20min +) for the new coins to mature and be available to your wallet.

What happens if I switch off or disconnect my computer?
If you shut down (put your PC/laptop to sleep, or get disconnected from the network), you will no longer be staking your coins and will have start the whole process again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Ik neem aan dat ik HTMLCOIN moet hebben (hogere volume / nieuwer) en niet HTML5COIN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Grrrrrene schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:48:
[...]

Ik vind dat echt kop-in-het-zand-steken hoor. Toen ik gisteren iemand adviseerde niet te lang meer te wachten met TRX verkopen moest ik me verdedigen. Achteraf had je dat beter kunnen doen, want hij is weer verder weggezakt. Iedere keer als hij weerstand lijkt te vinden op 700 sat, later 640 sat, gisteren 600 sat, zakt hij daar doorheen en vliegt hij weer omlaag. Vanochtend was het nog 530 - 550 sat, nu zit hij al op 500 sat. En als hij daar doorheen zakt (staat nu te gebeuren) gaat het weer snel.

Terwijl ik dit typ is hij dus door de 500 sat gezakt. Dat is een enorme daling die dag op dag doorzet. Andere coins hebben dat niet. Dat vandaag niet alles in het groen staat is niet heel gek omdat de BTC weer een beetje herstelt, maar je kunt niet ontkennen dat je vorige week (of desnoods gisteren) beter had kunnen uitstappen. En als je dan op de lange termijn vertrouwen in TRX hebt (ik vraag me dan af waar dat op gebaseerd is, maar iedereen moet dat zelf weten natuurlijk), koop je het eind van de week voor 400 sat of minder terug (ja, dat is speculatie).

Ik ben blij dat ik het laatste beetje vorige week voor ~900 sat verkocht. Maar anderen hebben een andere strategie. Nogmaals: moet iedereen zelf weten, maar de trend is overduidelijk en ik vraag me echt af waar het vertrouwen vandaan komt om ~5k euro in zo'n munt te stoppen. Dat is 500 euro down the drain in 1 nachtje slapen.
Mjah, denk dat ik een kop-in-het-zand-steker was...

Had 5k TRX gekocht op 0.05 een tijd terug, baalde dat ik niet had verkocht op 0.20-0.25 maar had toch een hoop dat het goed zou komen op de een of andere manier.

Nu toch maar verkocht, het blijft maar slecht nieuws met deze munt en de daling blijft maar doorgaan. Stiekem hoop ik daar ook wel op want mocht hij op een gegeven moment weer op de 0.03-0.04 uitkomen kan het zomaar zijn dat ik weer wat koop voor de 'Just in case' (HAH! JUSTIN case), want hij blijft op de een of andere manier ook trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
Theniers schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:09:
Ik neem aan dat ik HTMLCOIN moet hebben (hogere volume / nieuwer) en niet HTML5COIN?
HTML5 is oude coin, je moet idd HTMLcoin hebben. Mocht je HTML5 coins hebben kun je ze nog inwisselen voor de nieuwe HTML coins. Zie: https://htmlcoin.com/swap-form/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedhaste schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:07:
[...]

als je ze in de officiele HTML coin wallet hebt staan en je hebt een PC die toch 24/7 aanstaat laat de wallet dan actief/open staan. Je hebt dan door staking kans op gratis coins als sort van rente dat je actief met de blockchain verbonden bent. Dit is afhankelijk van de hoeveelheid coins en hoe volwassen deze zijn. Je kunt de kansberekening zien als je met de muis hover boven het bliksem logotje in de status balk rechts beneden.

<lang verhaal>
Verdorie! :X Hoe heb ik dat kunnen missen. Ik heb meerdere coins aan het staken, dus daar staat al een PC 24/7 voor aan.

Mijn dank is groot! Dit ga ik vanavond meteen even aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:44
VySio schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:14:
Ik verwacht echt binnen 48u een stijging Trx. Vele charts wijzen op een stijging very soon. Grote Twitteraars hebben flink ingekocht.

Misschien zegt het allemaal niet zoveel, maar ik heb toch van 5 coins tijdelijk 20% afgehaald om in trx te stoppen.
Grote stijging inderdaad. Goede move. _/-\o_

Als de vos de passie preekt, boer pas op je ganzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:56
jasper7878 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 07:27:
vanavond word een partnership aangekondigd door HTML coin. doe er je voordeel mee :-)
idd, zit er zelf al in vanaf 1-2sat met xxMiljoen aan coins, zal mij benieuwen. 1 ding is zeker, stijgen zal hij zo goed als zeker doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xminator schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:20:
[...]

Grote stijging inderdaad. Goede move. _/-\o_

Als de vos de passie preekt, boer pas op je ganzen!
Zijn 48 u zijn nog niet voorbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58
speedhaste schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:07:
[...]

What is staking?

There are two major methods of securing a network which incentivize participation by generating new funds. The first method is "Proof of Work" and the second is "Proof of Stake".
The theory behind Proof of Work is to hold a mathematical competition. The first computer to solve the puzzle receives the coins. This makes distribution of coins a completely fair process. However, this also creates a problem of wasted energy.
Proof of Stake is a competition between shareholders, where based on connectivity to the network and random/lottery chance, you can receive new coins.
In Proof of Stake, you first prove you have access to coins and from that point compete to win blocks randomly. The more people competing, the more secure the block. Its original intention was to incentivise a wallet (node) to stay connected to the network and reduce the risk of a 51% (replay) attack.

How do I start staking?
Once the coins are in your HTMLCOIN 2.0 wallet, it is always best to encrypt it, and create a secure backup somewhere safe. To start staking, unlock your wallet and check the "for staking" tick box.
How long before my coins start to stake?
If you hover over (for a second or two) the lightning bolt icon (next to the HD icon) at the bottom-right of the wallet you'll notice the staking message. The message "Not staking because you don't have mature coins" may appear. This is because you must wait 500 blocks for your coins to mature. At the current block time of 60 seconds this means your coins will take approximately 8hr 20min to mature.

How do I know when I am staking?
Once you are eligible to stake, the lightning bolt icon will turn solid and the following message will be displayed when you hover over the solid lightning bolt:
Staking: Your weight is Network weight is Expected time to earn reward is Once you've received a staking reward (currently 1250 coins), you must wait 500 blocks for the reward to mature to be usable.
What is the expected time to reward, and why is it always wrong?
The Expected time to earn reward is a rough calculation based on:
(network_weight / your_weight) * block_time_in_minutes / 60 minutes / 24 hours.
This is a statistical expected time and you could get a stake reward much sooner, or much later than the expected time. In general, it is best to ignore it as it doesn’t include the time for the stake reward to mature.

How many coins can I expect to get?
The network is set up to generate approximately 1% of POW and 1% of POS coins. We chose POS as is provides a true decentralized system in which the more nodes that connect, the better the security as it shifts trust from a limited number of miners to the whole network itself.
For HTML, the block reward is a constant 1250 coins per block (1% pa. approx.). Only one person generates a block, the person that does gets the block reward, there's only one PoS block per two-minute interval. This does leave quite a level of ‘lottery luck’ in receiving a reward but over an extended period the random nature of staking does flatten things out, particularly when not all coins are being staked and a higher proportion is available to stakers.

Why don’t I get a reward?
Reward is generated at the network level, there is a lot of luck involved.
How long do I need to wait for my coins to mature?
The little tick mark at the very bottom right of the wallet will tell you how many blocks have been created. As mentioned, you will need to wait for another 500 blocks (8hr 20min +) for the new coins to mature and be available to your wallet.

What happens if I switch off or disconnect my computer?
If you shut down (put your PC/laptop to sleep, or get disconnected from the network), you will no longer be staking your coins and will have start the whole process again.
Weet je - of iemand anders hier - of het mogelijk is om via een (Synology) NAS je wallet op de exchange open te zetten? Mijn NAS staat immers toch sowieso 24/7 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
https://thehydrofoundatio...viter_id=a7eed7330cd9428f

Gratis airdrop voor hydro tokens... Zal een soort token worden die gebruikt wordt voor decentralized exchanges te verbinden. Dat is mijn eigen referal link die ik hier nu post, maar ge moet join via iemand anders zijn ref link dus kan niet anders dan dat posten
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2738723.0
https://ddex.io/trade

[ Voor 3% gewijzigd door lieu10ant op 15-01-2018 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Ligt het aan mij, of wordt die HTML-coin de nieuwe XVG/XRP/TRX/VEN?*

* Daarmee bedoel ik niet dat het allemaal shitcoins zijn, wel dat ze de hype van de week waren. Al die reclame heeft bij mij toch een beetje een extra "opgelet-dat-je-je-niet-in-het-zak-laat-zetten"-effect als gevolg. Zal maar eens rondneuzen waar die HTML-coin juist voor staat, misschien is het toch de moeite. Niet elke hype-coin is per se verkeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door TomTorquay op 15-01-2018 11:27 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

outlandos schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:23:
[...]

Weet je - of iemand anders hier - of het mogelijk is om via een (Synology) NAS je wallet op de exchange open te zetten? Mijn NAS staat immers toch sowieso 24/7 aan.
Er is momenteel alleen een windows en macosx wallet. Android wallet on the way. Wat je wilt gaat dus helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:56
TomTorquay schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:25:

* Daarmee bedoel ik niet dat het allemaal shitcoins zijn, wel dat ze de hype van de week waren. Al die reclame heeft bij mij toch een beetje een extra "opgelet!"-effect als gevolg. Zal maar eens rondneuzen waar die HTML-coin juist voor staat, misschien is het toch de moeite. Niet elke hype-coin is per se verkeerd.
Hoe het nu er voor staat kan het inderdaad groot gaan worden.
Project P.O.M.A gaat wat groots worden: https://htmlcoin.business...coin-eco-system-platform/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:25
Waar kopen jullie de htmlcoin. Ziet er namelijk veel belovend uit.

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
worldfastest schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:32:
Op Coinmarketcap kun je zien welke exchanges een coin wordt verhandeld en waar het meeste volume zit.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb ze gekocht bij https://bleutrade.com/exchange/HTML/BTC

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Help.
Met mijn stomme kop bijna in de vechain airdrop scam getrapt.
Gelukkig op tijd achter gekomen. Maar nu zit ik met het volgende probleem.

Ik heb al mijn vechain van binance naar myetherwallet overgemaakt. En nu wil ik dus mijn vechain terug naar binance halen.
Maar dat gaat niet, omdat ik geen eth op mijn wallet heb voor de fee. Enkel vechain zit in de wallet.

Hoe kan ik nu 0,01 eth in mijn wallet krijgen. Minimale withdrawal eth op binance is 0.1.

bah, baal dat ik zo stom ben geweest. Wel goeie les dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dacide schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:35:
Help.

Ik heb al mijn vechain van binance naar myetherwallet overgemaakt. En nu wil ik dus mijn vechain terug naar binance halen.
Maar dat gaat niet, omdat ik geen eth op mijn wallet heb voor de fee. Enkel vechain zit in de wallet.

Hoe kan ik nu 0,01 eth in mijn wallet krijgen. Minimale withdrawal eth op binance is 0.1.

bah, baal dat ik zo stom ben geweest. Wel goeie les dit.
ETH kopen en overmaken is enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Dat dacht ik al. Is verder ook niet direct een probleem. Maar enig idee hoe ik het makkelijkst een zo klein mogelijk amount erop kan krijgen? Want 0.1 eth is direct een eurootje of +/- 130.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacide schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:35:
Help.
Waar had je dit gezien?
Verwacht je dan dat vechain gaat zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Dat dacht ik al. Is verder ook niet direct een probleem. Maar enig idee hoe ik het makkelijkst een zo klein mogelijk amount erop kan krijgen? Want 0.1 eth is direct een eurootje of +/- 130.
Ik weet niet wat het kleinste toegelaten amount is, maar het is zeker lager dan 0,1 ETH, aangezien ik er gisteren nog minder dan dat bedrag naar heb gedeposit.

[ Voor 40% gewijzigd door TomTorquay op 15-01-2018 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Laatst online: 25-07 14:12
dylan111111 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:21:
[...]

idd, zit er zelf al in vanaf 1-2sat met xxMiljoen aan coins, zal mij benieuwen. 1 ding is zeker, stijgen zal hij zo goed als zeker doen ;)
heb ze gekocht op 9 sats. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:46:
[...]

Waar had je dit gezien?
Verwacht je dan dat vechain gaat zakken?
Een vriend stuurde me de link door. En ik hapte te snel toe zonder fatsoenlijk te checken.
http://www.venchain.org/ (pas op, fake dus)

Dus ik snel een myetherwallet aangemaakt. Al mijn vechain vanuit binance erop gezet. En toen kwam ik erachter dat t fake was. En nu wil ik het dus terughalen, tegen de laagst mogelijke kosten.

[ Voor 1% gewijzigd door .oisyn op 15-01-2018 12:21 . Reden: link onklikbaar gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

TomTorquay schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:25:

* Daarmee bedoel ik niet dat het allemaal shitcoins zijn, wel dat ze de hype van de week waren. Al die reclame heeft bij mij toch een beetje een extra "opgelet-dat-je-je-niet-in-het-zak-laat-zetten"-effect als gevolg. Zal maar eens rondneuzen waar die HTML-coin juist voor staat, misschien is het toch de moeite. Niet elke hype-coin is per se verkeerd.
XRP en VEN vergleijken met XRP en VEN? Dan moet je toch nog eens serieus je inlezen in zowel XRP en VEN.
XRP akkoord heeft een dubieuze betekenis met het gecentraliseerde karakter en de banken. VEN heeft een mooie toekomst.
Maar een vergelijking met 2 coins (TRX/XVG) waarvan er veel marketing is gebeurd en waarmee weinig bereikt is gaat niet op.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Nutellaah schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:53:
[...]
XRP en VEN vergleijken met XRP en VEN? Dan moet je toch nog eens serieus je inlezen in zowel XRP en VEN.
Volgens mij zit er bitter weinig verschil tussen de vier die jij opnoemt 8)

Nee, serieus, ik schrijf toch dat ik ze niet alle vier slechte coins vind? Natuurlijk zit XRP op een ander - hoger dus - niveau dan TRX of XVG, en voor VEN is dat al zeker het geval. Al zal de toekomst dat toch nog deels moeten uitwijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedhaste
outlandos schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:23:
[...]

Standaard niet, afhankelijk van hoe krachtig je sinology is zou je een VM er op kunnen draaien waar je de wallet dan op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 16:23
Zojuist 14000 HTML coins gekocht. Hopen dat het nog niet te laat is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacide schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:43:
Die kun je erna ook meteen weer eraf halen natuurlijk. Ik weet niet hoeveel VEN je hebt, maar je kunt het ook laten staan. Als je iets kunt HODLEN de komende tijd is het dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
TomTorquay schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:47:
[...]

Ik weet niet wat het kleinste toegelaten amount is, maar het is zeker lager dan 0,1 ETH, aangezien ik er gisteren nog minder dan dat bedrag naar heb gedeposit.
Vanuit waar deed je deze deposit?
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:00:
[...]

Die kun je erna ook meteen weer eraf halen natuurlijk. Ik weet niet hoeveel VEN je hebt, maar je kunt het ook laten staan. Als je iets kunt HODLEN de komende tijd is het dat wel.
Zeker kan dat. Probleem is dat ik er alleen maar VEN op heb staan, en geen ETH voor de fee.
Dus ik wil graag eth erop zetten. Maar vanuit mijn binance kan dat vanaf 0,1 eth, en dat is direct 130 euro. Wil het liefst gewoon 0,02 eth ofzo erop zetten.

De VEN is zeker geschikt voor HODL. Maar wil ook graag beetje traden bij hoge pieken en lage dips.

Het gaat hier over circa 140 VEN.

[ Voor 52% gewijzigd door janvanduschoten op 15-01-2018 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Volgende keer graag in 1 post als je als laatste hebt gepost ipv 2 x achter elkaar posten :)

[ Voor 93% gewijzigd door janvanduschoten op 15-01-2018 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacide schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:05:
[...]

Zeker kan dat. Probleem is dat ik er alleen maar VEN op heb staan, en geen ETH voor de fee.
Dus ik wil graag eth erop zetten. Maar vanuit mijn binance kan dat vanaf 0,1 eth, en dat is direct 130 euro. Wil het liefst gewoon 0,02 eth ofzo erop zetten.

De VEN is zeker geschikt voor HODL. Maar wil ook graag beetje traden bij hoge pieken en lage dips.
Nee snap ik, maar over een jaar lach je misschien om de fee. Als je 1000 VEn ofzo hebt valt 130 euro ook wel mee om ETH te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Mensen die nog een mooie hodl zoeken: INS is vandaag gelist op zowel Kucoin als Binance. Niet slecht om mee te beginnen!

Zeer interessant project met veel potentie om te groeien naar 3 cijfers op de lange termijn naar mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
deppenboks schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:24:
Mensen die nog een mooie hodl zoeken: INS is vandaag gelist op zowel Kucoin als Binance. Niet slecht om mee te beginnen!

Zeer interessant project met veel potentie om te groeien naar 3 cijfers op de lange termijn naar mijn mening.
Vandaag ook is in INS gedoken, ziet er goed uit en inderdaad sinds vandaag ook op Binance wat toch wel prettig werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:19

Waarop baseer je dat deze kan doorgroeien naar 3 cijfers? Daarnaast staat die naar mijn mening wel erg hoog om nu in te kopen? Dit zal ongetwijfeld komen door de listing, desalniettemin zou ik niet nu direct inkopen.

Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Hoe moet ik die -97% over 24h zien? Hadden mensen verwacht hem veel duurder te kunnen verkopen?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragbastard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 14:30
Als je je ALT coins wilt uitcashen naar je rekening moet je het eerst omzetten naar BTC, ETH of LTC. Die dan weer sturen naar Coinbase om het daar om te zetten naar je EUR rekening en dan via overschrijving naar je rekening.

Maakt het uit welke van de 3(BTC, ETH of LTC) je pakt?
Je kan toch beter de coin pakken die het goedkoopste is om te sturen dan wel om te zetten lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:15
Je moet letten op snelheid, network fees, withdrawal fees en trading fees.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
Grrrrrene schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:50:
[...]

Hoe moet ik die -97% over 24h zien? Hadden mensen verwacht hem veel duurder te kunnen verkopen?
Verkeerd gelist denk ik. Voor de ICO was 1 ETH =300INS.

Binance had hem gelist op 0.03 BTC..... beetje te positief 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lollercopter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-09 16:46
Grrrrrene schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:50:
[...]

Eerste 10 minuten gebeurt dit meestal op binance bij nieuwe coin, staat hij ineens op +400% of ander volstrekt waanzige koers . Het grappige is dat er ook mensen zijn die dan kopen voor die prijs en dan dus bagholders worden tot ergens in 2030. Na paar minuten is de extreme volatiliteit eruit en krijg je normale prijs.

INS is nu nog steeds 3x boven ICO prijs btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
Tribunus schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:27:
[...]

Waarop baseer je dat deze kan doorgroeien naar 3 cijfers? Daarnaast staat die naar mijn mening wel erg hoog om nu in te kopen? Dit zal ongetwijfeld komen door de listing, desalniettemin zou ik niet nu direct inkopen.

Just my 2 cents.
Marketcap van de toepassing, total supply whitepaper en roadmap.

INS had aangekondigd alleen op hitbtc en okex gemist te worden, komt nu uit het niets met een binance+Kucoin op de proppen.

Als je liever op een dip wil wachten vooral doen, ik zit er in voor de lange >9 maand HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaitje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 16:32
Na wat nalezen in dit topic besloten om een Coinbase account aan te maken en wat ETH te gaan inkopen. Echter als ik via de APP een foto maak van mijn rijbewijs voor de identificatie krijg ik steevast terug: "Unable to verify your identity".

Ik heb wel mijn BSN nummer afgedekt, zoals dat bij rijksoverheid aanbevolen wordt. Het lijkt me onverstandig een volledige foto van voor en achterkant van rijbewijs te maken?

Wat zijn jullie ervaringen hierin of herkennen ze nederlandse rijbewijzen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 11:55
aaitje schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:58:
Na wat nalezen in dit topic besloten om een Coinbase account aan te maken en wat ETH te gaan inkopen. Echter als ik via de APP een foto maak van mijn rijbewijs voor de identificatie krijg ik steevast terug: "Unable to verify your identity".

Ik heb wel mijn BSN nummer afgedekt, zoals dat bij rijksoverheid aanbevolen wordt. Het lijkt me onverstandig een volledige foto van voor en achterkant van rijbewijs te maken?

Wat zijn jullie ervaringen hierin of herkennen ze nederlandse rijbewijzen niet?
Haha shit, ik praat poep.

[ Voor 10% gewijzigd door Kraay89 op 15-01-2018 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Kraay89 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:04:
[...]

Met een foto van mijn paspoort was ik met een minuut of 5 geverifieerd. Paspoort staat het BSN achterop, iets minder risico?
BSN is ook leesbaar aan op voorkant in de lange code.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Storm300 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:35:
En weer een nieuwe dag met mensen die totaal in paniek raken omdat hun portfolie overnacht weer eens met 20% of meer is gekelderd. "ik heb maar verkocht" "ik geloof er nier meer in, hij blijft maar kelderen" "ik heb mijn coins overgezet in eentje met potentie" man man man.

Ik heb net even geteld en van de top 100 zijn er welgeteld maar 13 in het groen.

GEDULD!!!!
Echt he? En dan van die paniekzaaiers die een stukje code op github zien dat gekopieerd is. En iedereen gaat verkopen. Manmanman. Alsof alle investeerders in eens allemaal verstand hebben van programmeren. Github is leuk maar er zijn dus mensen die de hele dag lopen te speuren naar iets waar ze op kunnen zeiken. En een heleboel mensen nemen dat dan voor waarheid aan. Stelletje lemmingen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
micmulder schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:07:
[...]

BSN is ook leesbaar aan op voorkant in de lange code.
Ik keek weer eens te snel. Anywho, het is een beetje kiezen of delen... met afdekkingen kom je er niet of tergend traag (weken) doorheen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:57
Tripod62 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:26:
[...]

Vandaag ook is in INS gedoken, ziet er goed uit en inderdaad sinds vandaag ook op Binance wat toch wel prettig werkt.
Voor een deelnemer aan de ICO zoals ik was dit idd een aangename verrassing. INS werd wal enkele dagen getrade op Etherdelta rond de 8 usd. Mooi om te zien dat na het toevoegen aan een echte exchange zoals Binance de koers niet in elkaar klapt :)

Reden om in te stappen in deze ICO waren:

- Een gedetailleerd uitgewerkte use case om het fulfillment gedeelte van de supermarkt business te veranderen. Meeste ICO' starten met hun eigen blockchain initiatief en hopen daarna dat er ergens een partij komt die wat nuttigs ervoor bedenkt.

- Professioneel team met ervaren, commerciele mensen uit de industrie. In mijn optiek is dit veel belangrijker om je product live te brengen dan het hebben van een paar technisch goed onderlegde nerds en een halve leider die niet eens fatsoenlijk kunnen communiceren (e.g. XVG, Tron) en daarnaast ook nog eens de boel voor de gek houden.

- Professionele website (geen chinese meuk met slecht vertaald engels), duidelijke roadmap, uitstekende communicatie via de website en andere kanalen zoals bitcointalk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Even willekeurig er eentje uitgepakt, maar gezien het niet het slowchat topic is zou het leuk zijn als je uitlegt waarom het er veelbelovend uit ziet.

Als ik namelijk zelf snel kijk is de technische basis dus Ethereum / BTC gecombineerd, wat in de praktijk vooral zou moeten zijn dat het op Ethereum lijkt. Een Ethereum kloon op zichzelf is natuurlijk niet heel spannend, daar zijn er meer van.

Dan de rest van wat ze brengen. Er zijn pareltjes als:
HTMLCOIN focuses on providing a strong educational foundation. Our objective is to uncork the latent potential in an often forgotten and underutilized resource: those of us who are underemployed or unemployed due to natural, physical or other economic challenges.
Goed verhaal, lekker kort. Maar hoe gaan ze dat doen? In hun White Paper staat ook wel dat ze iets met educatie gaan doen (waaronder blijkbaar voor een groot gedeelte educatie over hun eigen coin), maar echt iets inhoudelijks staat er niet in.

Daarnaast is een recruitment / freelancing platform blijkbaar ook nog iets wat erbij hoort (natuurlijk met een leuk grafiekje hoe dol millenials zijn op freelancen).

Maar wat ik dus niet begrijp, hoe past dit bij elkaar? Ze hebben een blockchain platform die zover ik kan zien niet heel anders is als de andere bestaande (correct me if wrong), dus waarom niet gewoon met bestaande meeliften? En vervolgens gaan ze daar een e-learning platform op maken. Waarom? Wat is er mis met gewoon een website? Ja je kan het bewijs dat iemand een module heeft gedaan op de blockchain opslaan, maar voor dat laatste stukje kan je ook prima elke bestaande blockchain gebruiken.

En dan nog een recruitment platform? Want daarvan hadden we er nog niet genoeg? En waarom heb je een blockchain nodig voor recruitment?

Oftewel kan één van degene die het veelbelovende hierin ziet een korte samenvatting geven wat HTML coin nou echt nieuw brengt wat andere niet doen, en waar een blockchain een duidelijke meerwaarde heeft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Sissors schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:12:
en waar een blockchain een duidelijke meerwaarde heeft?
Dat vraag ik me bij 99,9% van alle coins af, ik zie het (vaak) niet iig. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaitje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 16:32
Kraay89 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:11:
[...]

Ik keek weer eens te snel. Anywho, het is een beetje kiezen of delen... met afdekkingen kom je er niet of tergend traag (weken) doorheen...
Thnx voor de reactie, zojuist geprobeerd met paspoort zonder wat afgedekt en bijna direct een mail binnen met dezelfde melding: "Unable to verify your identity" :'(

Edit heeft misschien hiermee te maken:
ID verification is currently degraded for some customers due to high traffic. We are working to restore service as quickly as possible. In the mean time, we suggest checking back in several hours. For your security please do not send IDs via email. Coinbase Support is unable to review IDs. For the latest information view our status page: https://status.coinbase.com

[ Voor 33% gewijzigd door aaitje op 15-01-2018 13:22 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
[...]

Oftewel kan één van degene die het veelbelovende hierin ziet een korte samenvatting geven wat HTML coin nou echt nieuw brengt wat andere niet doen, en waar een blockchain een duidelijke meerwaarde heeft?
Waarom zou elke coin een meerwaarde moeten hebben om "succesvol" te worden? Wat brengt dogecoin precies? Wat een top 30+ coin in de marketcap is.

Iedereen koopt wat los en vast zit.

[ Voor 5% gewijzigd door biggydeen2 op 15-01-2018 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biggydeen2 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:29:
[...]

Waarom zou elke coin een meerwaarde moeten hebben om "succesvol" te worden? Wat brengt dogecoin precies? Wat een top 30+ coin in de marketcap is.

Ja precies, maar je hebt toch wel een reden, want anders gewoon alles in Geertcoin of Putincoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-04 16:37
DAMAGE schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:10:
[...]

Echt he? En dan van die paniekzaaiers die een stukje code op github zien dat gekopieerd is. En iedereen gaat verkopen. Manmanman. Alsof alle investeerders in eens allemaal verstand hebben van programmeren. Github is leuk maar er zijn dus mensen die de hele dag lopen te speuren naar iets waar ze op kunnen zeiken. En een heleboel mensen nemen dat dan voor waarheid aan. Stelletje lemmingen.
Om leip van te worden. Mensen moeten eens niet alles letterlijk overnemen wat een iemand schrijft.
Zo was er vanochtend een post op Reddit van Justin Sun al zijn 190.000.000 TRX's zou hebben verkocht (een half uur nadat hij een twitter bericht had geplaatst over de japanse exchange).

Heel veel mensen weer direct paniek, allemaal hun TRX verkopen en achteraf blijkt dit gewoon weer fake nieuws zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 08:26
Ofwel, nu even TRX kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
biggydeen2 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:29:
[...]

Dat is precies het probleem. Hele volksstammen worden gek gemaakt om BTC te kopen op 20K, XRP op 3,80USD, XVG en Tron op 0,25usd en weet ik veel wat voor coins op een ATH die net 10 -20 x over de kop zijn gegaan. Om dan vervolgens bij -20% al beginnen te zweten en met verlies verkopen.

Daarnaast ben ik idd van mening dat Blockchain niet de heilige graal is voor alle problemen in de wereld. Voor de meeste toepassingen volstaat nog steeds een "simpele" database.

Daarom investeer ik eigenlijk alleen maar in coins die zijn opgezet met de gedachte om een probleem op te lossen wat zonder blockchain eigenlijk bijna niet te doen is, maar echt een uitkomst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-04 16:37
NIEMAND heeft een glazen bol. Nogmaals het is altijd een risico.
Ik verwacht dat die nog ong. 1-2 cent zakt en daarna weer omhoog stijgt.
Er staat namelijk een buy order klaar voor 101 BTC (omgerekend 1.37 Miljoen) om 22.502.030 TRX te kopen voor een prijs van 0.00000453 BTC.

Maar goed dit is allemaal verwachtingen, niets kan met zekerheid gezegd worden.
Denk je dat TRX als project bij je past en je hebt hier vertrouwen in? Dan laat je niet gek maken wat men allemaal op internet zegt. Ik zeg normaals, GO TRX! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 19:53
[...]

Even willekeurig er eentje uitgepakt, maar gezien het niet het slowchat topic is zou het leuk zijn als je uitlegt waarom het er veelbelovend uit ziet.
Dit is het handelstopic, meerwaarde en nut zijn irrelevant. Alleen hype is belangrijk :)
Als ik namelijk zelf snel kijk is de technische basis dus Ethereum / BTC gecombineerd, wat in de praktijk vooral zou moeten zijn dat het op Ethereum lijkt. Een Ethereum kloon op zichzelf is natuurlijk niet heel spannend, daar zijn er meer van.
De basis van de coin is een Bitcoin-kloon, met daarop een uitbreiding waardoor Ethereum-achtige dingen mogelijk moeten zijn.
Dan de rest van wat ze brengen. Er zijn pareltjes als:

[...]

Goed verhaal, lekker kort. Maar hoe gaan ze dat doen? In hun White Paper staat ook wel dat ze iets met educatie gaan doen (waaronder blijkbaar voor een groot gedeelte educatie over hun eigen coin), maar echt iets inhoudelijks staat er niet in.

Daarnaast is een recruitment / freelancing platform blijkbaar ook nog iets wat erbij hoort (natuurlijk met een leuk grafiekje hoe dol millenials zijn op freelancen).

Maar wat ik dus niet begrijp, hoe past dit bij elkaar? Ze hebben een blockchain platform die zover ik kan zien niet heel anders is als de andere bestaande (correct me if wrong), dus waarom niet gewoon met bestaande meeliften? En vervolgens gaan ze daar een e-learning platform op maken. Waarom? Wat is er mis met gewoon een website? Ja je kan het bewijs dat iemand een module heeft gedaan op de blockchain opslaan, maar voor dat laatste stukje kan je ook prima elke bestaande blockchain gebruiken.

En dan nog een recruitment platform? Want daarvan hadden we er nog niet genoeg? En waarom heb je een blockchain nodig voor recruitment?
Het is een beetje een standaard verhaal van veel altcoins. De coin zelf doet alles, inclusief zaken die normal gesproken op organische wijze door third-party ontwikkelaars zouden worden toegevoegd. Alles om zoveel mogelijk features te kunnen opsommen in marketing materialen.

Overigens staat onder de technische specificities ook:
QR Codes: Generate codes for addresses
WTF? Waarom is dat een technische specificatie? Dat je adressen (en willekeurige andere data) als QR code kunt uitdrukken heeft helemaal niets met cryptocurrency te maken.

Wat ik ook geinig vond is hoe de "CEO & Founder" van de bij de coin horende Foundation (is ook helemaal hip: Je doet als crypto niet mee als je geen Foundation hebt!) ondertekent met:
Amando R. Boncales, MS Ed, MA, PhDc.
Hoe meer titels hoe beter! Helaas staat "PhDc" voor "PhD candidate", dus iemand die nog helemaal geen papiertje in handen heeft. Ik vind het nogal pretentieus om maar zoveel mogelijk titels achter je naam te proppen. Maar goed...

Ik ben niet overtuigd van HTMLcoin (overigens: Waarom die naam? De hele coin heeft niets met de HyperText Markup Language te maken.). Als je Ethereum-achtige smartcontracts wil, waarom dan geen Ethereum gebruiken? En wil je per se een Bitcoin-achtige crypto met Ethereum-achtige smartcontracts, waarom dan geen Bitcoin + Rootstock (of Litecoin + Rootstock)?

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
paul-s83 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:42:
[...]

Dat is precies het probleem. Hele volksstammen worden gek gemaakt om BTC te kopen op 20K, XRP op 3,80USD, XVG en Tron op 0,25usd en weet ik veel wat voor coins op een ATH die net 10 -20 x over de kop zijn gegaan. Om dan vervolgens bij -20% al beginnen te zweten en met verlies verkopen.

Daarnaast ben ik idd van mening dat Blockchain niet de heilige graal is voor alle problemen in de wereld. Voor de meeste toepassingen volstaat nog steeds een "simpele" database.

Daarom investeer ik eigenlijk alleen maar in coins die zijn opgezet met de gedachte om een probleem op te lossen wat zonder blockchain eigenlijk bijna niet te doen is, maar echt een uitkomst is.
En dat zijn welke investeringen? gokje; ADA, Monero, NEO, IOTA, Stellar, Vechain, Ark, Nebulas, Salt, Substratum, Siacoin en Funfair?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat hield ie dan exact in, die scam?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Rannasha schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:44:
[...]

Dit is het handelstopic, meerwaarde en nut zijn irrelevant. Alleen hype is belangrijk :)
Voor korte termijns trading ben ik het er helemaal mee eens. De hype is zo ongeveer het enige relevante, en dan op tijd weer verkopen.

Echter volgens mij valt ook wat je koopt om de holden onder dit topic, en dan is het wel relevant hoe die coin denkt relevant te zijn over een jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 17-09 14:39

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
paul-s83 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:42:
[...]

De marktcap steeg ooit 20% per week en een dipje duurde hooguit een week: dan moet je soms wel ergens hoog inkopen wil je nog ergens iets kopen. En vaak leverde het toen ook nog wat op.

Probleem van de afgelopen twee weken is een (nog steeds) langzaam zakkende marktcap. Het gaat echt nog wel even duren voordat die weer echt lekker gaat lopen en wellicht moet het daarvoor eerst nog even keihard crashen om schoon schip te maken.

Ik denk nu steeds 'ah, het is zondag iedereej chillt hem, morgen trekt het vast weer aan!' of 'ah, vorige week maandag was precies hetzelfde, morgen gaat het echt beter' en dan de dag daarna 'jaaaa zie je het gaat beter we groeien weer.... ownee, toch niet, ach, een stijging van 0,001% is ook stijging toch?'. Inmiddels twee weken verder en de marktcap is er echt hier beter op geworden. En ondertussen zit iedereen hier nog te panieken welke munt ze moeten kopen of stappen in op een ATH / fomo en hopen op 400% stijging. Dat is heel veel riskeren en heel veel mazzel hebben, maar de afgelopen twee weken hebben diegene echt veel naast de pot gepist.

Mijn portfolio is de afgelopen twee weken enorm gedaald, maar nu ik heb geïnvesteerd in sterke spelers met hoge marktcap, gekocht op koersen die al meerdere dagen daalde. Mijn portfolio is nu steady maar het kost echt veel tijd om een koers te blijven of zelfs nog iets te stijgen.

Enige manier om echt wat geld te verdienen en deze laag conjunctuur te overleven is met day traden of heel veel mazzel of twee weken niks doen. Zolang die marktcap blijft dalen of gelijk blijft kan je beter houden wat je hebt, eventuele winst uitkeren en investeren in coins zoals neo, eth, btc op een moment dat flink dippen. Daarnaast denk ik dat het echt niet verkeerd is om de enorme dalers nu te kopen, denk aan dbc, trx en wabi). Zodra de marktcap weer lekker stabiel is en iedere dag ietsje stijgt zijn dat echt de coins die makkelijk weer hun oude koers pakken en de fuds weer even worden vergeten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Stevie_ schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:10:
[...]

hooguit een week
afgelopen twee weken
vorige week
twee weken verder
afgelopen twee weken
afgelopen twee weken enorm gedaald
meerdere dagen daalde
twee weken niks doen.
Zie hier de cryptobelegger anno 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Malawolar schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:46:
[...]

En dat zijn welke investeringen? gokje; ADA, Monero, NEO, IOTA, Stellar, Vechain, Ark, Nebulas, Salt, Substratum, Siacoin en Funfair?
Alleen VeChain, aangevuld met INS (deelgenomen aan ICO) en TenX heb ik gekocht vanwege hun idee en team. Laatstgenoemde (achteraf gezien) gekocht op de ATH, waar hij nog steeds tegenaan hikt. Wacht dus nog even op een gezonde stijging, voel mij iig nog geen bagholder :).

Enige coin waar ik ben ingestapt vanwege de hype is Electroneum. Technisch gezien niet bijzonder, maar een goede marketingmachine destijds heeft ervoor gezorgd dat 350K mensen deel hebben genomen in deze ICO. Heeft een mooie lijn te pakken, nu is het wachten op de echte FUD voordat ik mijn winst ga nemen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:26:
[...]

Zie hier de cryptobelegger anno 2018
Ik zal voortaan wel hodl roepen om meer ervaren over te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
Als ik mij aanmeld bij GDAX met mijn geverifieerde Coinbase account moet ik nogmaals identificeren, maar dan met een ander ID? is hier geen omweg voor? Ik ben toch al geverifieerd?

Misschien past deze beter in het exchanges topic.

[ Voor 14% gewijzigd door Kraay89 op 15-01-2018 14:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rednaz420
  • Laatst online: 11-09 10:09
Zwijgen is meestal goud in zaken waar je niets van af weet.

Wie panikeert omdat die de afgelopen 2 weken enorm verlies maakt is niet goed bezig op meerdere gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top ;)
Stevie_ schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:29:
[...]

Ik zal voortaan wel hodl roepen om meer ervaren over te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Eerlijk is eerlijk: wie vanochtend voor ~500 sat TRX had gekocht zit er nu warmpjes bij :) Ik mis even waar deze harde stijging op gebaseerd is, maar doe er je voordeel mee ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een negativiteit overal gelijk door twee mindere weken. Zelf ben ik er niet heel erg op achteruit gegaan de laatste twee weken, maar dat komt ook door de verdubbeling van WTC. Ik heb mijn strategie een beetje aangepast:

Ik heb ongeveer 8 munten op het moment, waarvan ik er 4 vasthoud (ICX, VEN, WTC, NEO). Heb een lijstje gemaakt op Binance met mijn favoriete munten. Elke keer als 1 van de 4 overige coins die ik heb gestegen is met minstens 15%, verkoop ik hem en kijk ik in mijn lijstje welke coin er het meest gezakt is/meeste potentie heeft om terug te komen. In dit lijstje zitten onder andere REQ, POWR, ENG, SUB, NAV, AION en APPC. Deze coin koop ik dan vervolgens in en dan herhaal ik het een beetje. Vanmorgen bijvoorbeeld NAV verkocht op ongeveer 3200 sats en ben nu aan het kijken wat ik zal halen (NAV terugkopen kan ook nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:52:
Eerlijk is eerlijk: wie vanochtend voor ~500 sat TRX had gekocht zit er nu warmpjes bij :) Ik mis even waar deze harde stijging op gebaseerd is, maar doe er je voordeel mee ;)
Komt door BTC stijging denk ik. Koreanen hebben bevetsigd dat ze mee rgaan reguleren, maar crypto zeker niet verboden gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:53:
Ik heb ongeveer 8 munten op het moment, waarvan ik er 4 vasthoud (ICX, VEN, WTC, NEO). Heb een lijstje gemaakt op Binance met mijn favoriete munten. Elke keer als 1 van de 4 overige coins die ik heb gestegen is met minstens 15%, verkoop ik hem en kijk ik in mijn lijstje welke coin er het meest gezakt is/meeste potentie heeft om terug te komen. In dit lijstje zitten onder andere REQ, POWR, ENG, SUB, NAV, AION en APPC. Deze coin koop ik dan vervolgens in en dan herhaal ik het een beetje. Vanmorgen bijvoorbeeld NAV verkocht op ongeveer 3200 sats en ben nu aan het kijken wat ik zal halen (NAV terugkopen kan ook nog).
Dit is ongeveer hetgeen ik ook wil.

Zit nu in de volgende munten waarin ik echt geloof:

VeN
Neo
Gas
Icx
Poe

Hieraan wil ik stellar lumens nog aan toevoegen binnenkort.

Vervolgens als deze stabiliseren en weer winst opleveren, deze winst afromen en daarmee weer meer gaan handelen in losse muntjes die ook ‘veelbelovend’ zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb serieus 20 IOS apps gedownload en nergens kom ik verder het aanschaffen van cryptocurency zoals EOS, NEO, TRX. Ze bieden allemaal de mogelijkheid om bitcoins of ethereum te kopen maar wil juist de onbekende coins vinden. De website van LiteBit laat mij ook al niet registreren. Mag ik vragen waar jullie je valuta kopen (via welk platform) en welke app hiervoor beschikbaar is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rednaz420
  • Laatst online: 11-09 10:09
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:14:
Ik heb serieus 20 IOS apps gedownload en nergens kom ik verder het aanschaffen van cryptocurency zoals EOS, NEO, TRX. Ze bieden allemaal de mogelijkheid om bitcoins of ethereum te kopen maar wil juist de onbekende coins vinden. De website van LiteBit laat mij ook al niet registreren. Mag ik vragen waar jullie je valuta kopen (via welk platform) en welke app hiervoor beschikbaar is?
Via over te schrijven naar kraken of bitstamp. Apps worden sowieso niet of amper gebruikt. Litebit is belachelijk duur, onbetrouwbaar en ze zijn al meerdere keren gehackt. Doe het aub fatsoenlijk en ga naar kraken of bitstamp.

Onbekende coins kan je nadien overal aankopen met btc/ltc/eth

[ Voor 16% gewijzigd door rednaz420 op 15-01-2018 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wat huervoor wordt gezegd en ga dan traden op Binance. beste exchange.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacide
Mcafee zegt net dat Stellar
Lumens (xlm) coin of the week is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 21:25
Dacide schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:19:
Mcafee zegt net dat Stellar
Lumens (xlm) coin of the week is.
[_] <--- empty carebox. Dat er nog mensen naar die fraud luisteren verbaast me echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

internetinfo schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:21:
[...]

[_] <--- empty carebox. Dat er nog mensen naar die fraud luisteren verbaast me echt.
Gewoon kopen voor de pump toch. Niemand die hem echt serieus neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Precies dat ja.
Xlm is sowieso een munt waar ik in geloof. En als deze coin op deze manier weer wat extra bekendheid krijgt, is dat helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:23:
[...]

Gewoon kopen voor de pump toch. Niemand die hem echt serieus neemt.
Het werkt ook niet mini piekje om 15:20 meer niet.
Zijn uitspraken werken dus niet meer en terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 10:09

Jebus4life

BE User

Ik bedankt onze vriend John voor 1 keertje, door z'n minipump monetair break-even gespeeld op XLM
Geloof er niet meer echt in dus blij dat ik eruit ben nu... Aangezien ik trade met ETH normaal gezien dus -30% eigenlijk; maar in euro +10€ :+ Kwestie van dat even niet onder ogen te moeten zien toch maar verkocht op het BTC/XLM trading pair ^^

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jebus4life schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:53:
Ik bedankt onze vriend John voor 1 keertje, door z'n minipump monetair break-even gespeeld op XLM
Geloof er niet meer echt in dus blij dat ik eruit ben nu... Aangezien ik trade met ETH normaal gezien dus -30% eigenlijk; maar in euro +10€ :+ Kwestie van dat even niet onder ogen te moeten zien toch maar verkocht op het BTC/XLM trading pair ^^
Waarom geloof je niet meer in XLM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 10:09

Jebus4life

BE User

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:56:
[...]

Waarom geloof je niet meer in XLM?
Als ik de koers bekijk (en naar enkele analyses luisterde) merkte ik op dat XLM enorm gekoppeld lijkt aan XRP. Stijgt XRP dan stijgt XLM "navenant" mee en omgekeerd.

Dan heb ik liever een andere coin of gewoon XRP als ik die trendlijnen wil volgen.

Kan ook gevoel zijn natuurlijk, XLM was een FOMO momentje, heb dat niet zo snel meer dus wou er om die reden eigenlijk ook vanaf. Nu eens aan het kijken wat ik dan effectief in de plaats ga kopen. Vermoedelijk VEN of ICX holding versterken, al zijn die al bijzonder groot...

*Niet dat ik dus niet meer geloof dat XLM nog enorm kan stijgen ofzo, maar mijn persoonlijk vertrouwen is verminderd dus dan investeer ik er liever niet in.

[ Voor 11% gewijzigd door Jebus4life op 15-01-2018 15:59 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://twitter.com/voteclearpoll

Komt een aankondiging aan en de koers lijkt ook weer verder te stijgen. Iemand speculeerde dat de vorige grote stijging kwam door een exchange die aan het inkopen was denk zelf dat het vast anticipatie op deze aankondiging was. Doe er mee wat je wilt ik houd ze lekker vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Jebus4life schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:58:
[...]

Als ik de koers bekijk (en naar enkele analyses luisterde) merkte ik op dat XLM enorm gekoppeld lijkt aan XRP. Stijgt XRP dan stijgt XLM "navenant" mee en omgekeerd.

Dan heb ik liever een andere coin of gewoon XRP als ik die trendlijnen wil volgen.

Kan ook gevoel zijn natuurlijk, XLM was een FOMO momentje, heb dat niet zo snel meer dus wou er om die reden eigenlijk ook vanaf. Nu eens aan het kijken wat ik dan effectief in de plaats ga kopen. Vermoedelijk VEN of ICX holding versterken, al zijn die al bijzonder groot...

*Niet dat ik dus niet meer geloof dat XLM nog enorm kan stijgen ofzo, maar mijn persoonlijk vertrouwen is verminderd dus dan investeer ik er liever niet in.
Als we over daling praten gaat dat verhaal dus niet op. XLM is erg hard gegaan de afgelopen maand, en heeft in tegenstelling tot veel andere munten zijn waarde goed vast weten te houden.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munns
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-02 18:01
Mensen die hier ook Bounty0x, DBC en andere coins op Kucoin hebben staan? Merk dat alle coins die op kucoin staan flink zijn gedaald vanwege fud. Laten jullie de coins staan op kucoin of plaatsen jullie deze in etherwallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Munns schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:16:
Mensen die hier ook Bounty0x, DBC en andere coins op Kucoin hebben staan? Merk dat alle coins die op kucoin staan flink zijn gedaald vanwege fud. Laten jullie de coins staan op kucoin of plaatsen jullie deze in etherwallet?
Waarom zou je ze verplaatsen naar je etherwallet, dat veranderd niks aan de prijs >:) . Kleine bedragen zou ik zowieso lekker op de exchange laten staan, mocht de coin dan ineens vanuit het niets lekker pumpen, dan kan je snel schakelen als je er vanaf moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon BTC/ETH kopen met Ideal and naar een exchange knallen (bijv. Binance).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SniperEye
  • Laatst online: 17-09 13:09
Vandaag aandacht voor Verge op Express.co.uk.

Verge kent vele haters, meest zonder onderbouwing. Tot op heden ben ik nog HODL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
SniperEye schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:47:
Vandaag aandacht voor Verge op Express.co.uk.

Verge kent vele haters, meest zonder onderbouwing. Tot op heden ben ik nog HODL.
Als je niet op een ATH instapt is dat ook een stuk eenvoudiger. Mensen die er geld op verloren hebben zitten eerder in het haterskamp.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogje schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:54:
[...]

Als je niet op een ATH instapt is dat ook een stuk eenvoudiger. Mensen die er geld op verloren hebben zitten eerder in het haterskamp.
Zou dat misschien komen door al die gemiste deadlines?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Oogje schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:54:
[...]

Goed stukje tekst! Weer eens iets positief. Hoewel voor mij klinkt het nu te mooi om waar te zijn. En meestal is het dan ook zo. Ik ben zelf net iets te laat ingestapt en heb nu dus wat verlies, maar heb in de dips bijgekocht. Ik weet dus het klappen van de zweep helaas. Maar deze strong hands geven niet op!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Voor de liefhebbers een interessant stukje om te lezen:
https://www.reddit.com/r/...and_lessons_learned_from/

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben overgestapt op minen. Bevalt me helemaal prima.
Geweldige site gevonden :
Referral span, dus knipje

Met 25% korting nog tot 31 januari 2018. Heb 1900 USD betaalt, daarvoor mine ik 2 jaar ETH . levert me de eerste week 60 USD per dag op. Binnen 1 a 2 maanden inverstering eruit. Dan nog even 22 maanden genieten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 15-01-2018 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:41
Hier nog iemand zich vandaag ingeschreven voor de whitelisting van de ICO van APEX (op de NEO blockchain)? Binnen 15 min was het quotum van 12500 personen voor de crowdsale gehaald. https://apex.chinapex.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 13:22
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:50:
Ben overgestapt op minen. Bevalt me helemaal prima.
Geweldige site gevonden :

*referral knipje *

Met 25% korting nog tot 31 januari 2018. Heb 1900 USD betaalt, daarvoor mine ik 2 jaar ETH . levert me de eerste week 60 USD per dag op. Binnen 1 a 2 maanden inverstering eruit. Dan nog even 22 maanden genieten ;)
Tenzij Serenity voor ETH dit jaar gereleased wordt :+ Die volgensmij nu al op Ropsten wordt getest.

[ Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 15-01-2018 19:02 ]

Wot-stats

Pagina: 1 ... 32 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).