en dan ?poderosoo schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:54:
[...]
Tenzij Serenity voor ETH dit jaar gereleased wordtDie volgensmij nu al op Ropsten wordt getest.
Switched ETH van PoW-consensus naar PoS-consensus en kan er dus niet meer gemined worden. Waarschijnlijk heeft die mining aanbieder hier rekening meegehouden en geven daarom nu kortingen om nog maximale eruit te persen. Overigens was dit ook simpel te googlen/ imo bijna basiskennis in crypto maargoed.
[ Voor 10% gewijzigd door poderosoo op 15-01-2018 18:59 ]
hoeveel MH's heb je ? hoelang doe je dit al ? ben ook wel geinteresseerd.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:50:
Ben overgestapt op minen. Bevalt me helemaal prima.
Geweldige site gevonden :
*referral, dus knip *
Met 25% korting nog tot 31 januari 2018. Heb 1900 USD betaalt, daarvoor mine ik 2 jaar ETH . levert me de eerste week 60 USD per dag op. Binnen 1 a 2 maanden inverstering eruit. Dan nog even 22 maanden genieten
[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 15-01-2018 19:04 ]
Je kan erc20 tokens zoals Bounty0x ook via decentrale exchanges zoals EtherDelta kopen. Je koppelt dan je eigen etherwallet aan de exchange en kunt met je ETH uit je wallet gaan handelen. De tokens komen ook gewoon in je wallet terecht, wat je kunt zien op etherscan.io.Munns schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:16:
Mensen die hier ook Bounty0x, DBC en andere coins op Kucoin hebben staan? Merk dat alle coins die op kucoin staan flink zijn gedaald vanwege fud. Laten jullie de coins staan op kucoin of plaatsen jullie deze in etherwallet?
Zelf ben ik wat aan het spelen met Radar Relay in combinatie met de MetaMask plugin, maar die exchange is nog in beta waardoor er nog niet niet heel erg actief op wordt gehandeld. In mijn ervaring werkt het al wel best goed, en ze hanteren nog geen fees. Ik heb daar zelf eerder een paar plukjes CRED, REQ, BAT, BNTY, ZRX en SPANK gekocht.
Blijf toch wel heel skeptisch, valt een beetje in de categorie te mooi om waar te zijn.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:50:
Ben overgestapt op minen. Bevalt me helemaal prima.
Geweldige site gevonden :
[mbr] Referral span, dus knipje [/]
Met 25% korting nog tot 31 januari 2018. Heb 1900 USD betaalt, daarvoor mine ik 2 jaar ETH . levert me de eerste week 60 USD per dag op. Binnen 1 a 2 maanden inverstering eruit. Dan nog even 22 maanden genieten
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hoe staan jullie tegenover NAVcoin. Hij schommelt al tijden stabiel rond de $4. Hoe zien jullie hier op lange termijn de handel in? Technisch gezien lijkt NAV mij een goede munt.
Hoelaat begonnen de inschrijvingen? Dit was mij niet geheel duidelijk, ik dacht dat ze om 12 uur savonds zouden beginnen.mathijsv schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:50:
Hier nog iemand zich vandaag ingeschreven voor de whitelisting van de ICO van APEX (op de NEO blockchain)? Binnen 15 min was het quotum van 12500 personen voor de crowdsale gehaald. https://apex.chinapex.com
Ik heb hem gemist... zat er 1 uur naast met de tijdzone.. grrrrrrrr.j0ppie schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:41:
[...]
Hoelaat begonnen de inschrijvingen? Dit was mij niet geheel duidelijk, ik dacht dat ze om 12 uur savonds zouden beginnen.
ja maar wanneer was hij dan precies? Was het om 5 uur?RmNL90 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:44:
[...]
Ik heb hem gemist... zat er 1 uur naast met de tijdzone.. grrrrrrrr.
Verwijderd
To the moon ;-)Dizeerik schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:38:
Hoe staan jullie tegenover NAVcoin. Hij schommelt al tijden stabiel rond de $4. Hoe zien jullie hier op lange termijn de handel in? Technisch gezien lijkt NAV mij een goede munt.
5 uur CST tijd, 10 uur smorgens hier.j0ppie schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:47:
[...]
ja maar wanneer was hij dan precies? Was het om 5 uur?
Ja maar er stond PM, dan was het toch AM geweest?
Edit: Had jij wel de KYC al voor die tijd ingevuld dan?
[ Voor 11% gewijzigd door j0ppie op 15-01-2018 20:10 ]
Verwijderd
Btc blijft volledig hangen precies en verder wegzakken. Iedereen rond mij ziet geen toekomst voor btc omwille van te traag...wat denken jullie hiervan?
Nog niets van te zeggen. BTC blijft wel vaker lang hangen en gaat er dan zonder aanleiding vandoor...Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:18:
Btc blijft volledig hangen precies en verder wegzakken. Iedereen rond mij ziet geen toekomst voor btc omwille van te traag...wat denken jullie hiervan?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
BTC word heel veel gebruikt en loopt daarom tegen problemen aan. Het punt is alleen dat iedere andere cryptocurrency dezelfde problemen gaat krijgen wanneer het veel gebruikt gaat worden. Dan zou je kunnen zeggen dat iedereen rond je in geen enkele cryptocurrency toekomst ziet. Dat is namelijk wat ze zeggen als ze het over BTC hebben.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:18:
Iedereen rond mij ziet geen toekomst voor btc omwille van te traag...wat denken jullie hiervan?
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 15-01-2018 20:31 ]
Verwijderd
damn thekey ico was ook een puinhoop he, hebben mensen nog wakker gelegen?
http://lifeofcrypto.nl/thekey-ico/
Hier paar punten wat er allemaal fout ging.......
Toch zonde veel nederlanders hebben mis gegrepen!!
Dat het traag en duur is oké ja. Of dat btc momenteel echt in de weg staat qua prijs geloof ik niet echt.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:18:
En steeds verder wegzakken... volgens mij vergeten sommige mensen dat btc momenteel op meer dan 11k staat, wat nog steeds super is.
Btc heeft ook op €5000 gestaan en €1000 en nog veel minder.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:07:
Wel wetende dat btc effe gelede 16.5k stond he. Serieus teruggevalle toch dan
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Helemaal mee eens. De afgelopen tijd maakte het echt niks uit wat je kocht; alles ging toch wel omhoog. Vorige week zat ik nog in bijna 25 verschillende coins die het allemaal fantastisch gedaan hadden (DBC, BQX, WABI, UTK, SUB, SNT, REQ, ICX, CND, BNTY, ADA, AMB, etc. etc.).Stevie_ schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:10:
[...]
De marktcap steeg ooit 20% per week en een dipje duurde hooguit een week: dan moet je soms wel ergens hoog inkopen wil je nog ergens iets kopen. En vaak leverde het toen ook nog wat op.
Probleem van de afgelopen twee weken is een (nog steeds) langzaam zakkende marktcap. Het gaat echt nog wel even duren voordat die weer echt lekker gaat lopen en wellicht moet het daarvoor eerst nog even keihard crashen om schoon schip te maken.
(...)
Mijn portfolio is de afgelopen twee weken enorm gedaald, maar nu ik heb geïnvesteerd in sterke spelers met hoge marktcap, gekocht op koersen die al meerdere dagen daalde. Mijn portfolio is nu steady maar het kost echt veel tijd om een koers te blijven of zelfs nog iets te stijgen.
Enige manier om echt wat geld te verdienen en deze laag conjunctuur te overleven is met day traden of heel veel mazzel of twee weken niks doen. Zolang die marktcap blijft dalen of gelijk blijft kan je beter houden wat je hebt, eventuele winst uitkeren en investeren in coins zoals neo, eth, btc op een moment dat flink dippen. Daarnaast denk ik dat het echt niet verkeerd is om de enorme dalers nu te kopen, denk aan dbc, trx en wabi). Zodra de marktcap weer lekker stabiel is en iedere dag ietsje stijgt zijn dat echt de coins die makkelijk weer hun oude koers pakken en de fuds weer even worden vergeten.
Nu duidelijk is dat die rally nu even achter de rug is en mijn portfolio met 20-25 procent was gedaald, heb ik een deel van mijn winst uit laten betalen en de rest in BTC, NEO, ETH, IOT en XRB gestopt. Niet uit paniek, maar omdat ik het idee heb dat dat in de huidige markt de beste strategie is: even terug naar een kleiner aantal relatief stabiele munten en HODL. Maar op het moment dat er weer een altcoinrally begint stap ik weer vrolijk over.
Volgens mij is er ook niet zoiets als een "ideaal" portfolio (met bijv. 50 procent BTC, 25 procent mid cap en 25 procent small cap). Iedere fase in de conjunctuur vraagt om een andere strategie.
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/952995235398914050
Hij tweet en de koers schiet omhoog. Lijkt me een fijne positie
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
..
[ Voor 103% gewijzigd door Lasteraar op 16-01-2018 15:37 ]
Op dit moment nog maar 3 coins?paul-s83 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:27:
[...]
Alleen VeChain, aangevuld met INS (deelgenomen aan ICO) en TenX heb ik gekocht vanwege hun idee en team. Laatstgenoemde (achteraf gezien) gekocht op de ATH, waar hij nog steeds tegenaan hikt. Wacht dus nog even op een gezonde stijging, voel mij iig nog geen bagholder.
Enige coin waar ik ben ingestapt vanwege de hype is Electroneum. Technisch gezien niet bijzonder, maar een goede marketingmachine destijds heeft ervoor gezorgd dat 350K mensen deel hebben genomen in deze ICO. Heeft een mooie lijn te pakken, nu is het wachten op de echte FUD voordat ik mijn winst ga nemen.
Tja was mij ook niet gelukt om mee te doen... maar (bijna) direct bij opening op KuCoin gekocht, was eerder vanavond 44% gestegen, nu kleine correctieVerwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:36:
damn thekey ico was ook een puinhoop he, hebben mensen nog wakker gelegen?
Edit...: ik had het over SelfKey... niet TheKey... exucses
[ Voor 5% gewijzigd door _PM op 15-01-2018 21:36 ]
Dat is niet thekey maar selfkey. Je hebt een andere munt gekocht, wel met hetzelfde doel dat dan weer wel._PM schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:29:
[...]
Tja was mij ook niet gelukt om mee te doen... maar (bijna) direct bij opening op KuCoin gekocht, was eerder vanavond 44% gestegen, nu kleine correctie
[ Voor 10% gewijzigd door Th@_M@ster op 15-01-2018 21:33 ]
Ka-tjing
en? zitten we allemaal klaar voor de rit omhoog? even los van welke coins je hebt: we gaan weer stijgen!
niet per se morgen, het kan ook 2 maanden duren. maar de markt raakt oversold, er worden op maand en op weekbasis hogere bodems gemaakt bij de 'gezonde' coins (bitcoin, iota, status, cardano, bnb) en we herhalen het patroon dat eind oktober/begin september ook is gevolgd.
bron: houtje-touwtje TA van mijn kant. uitgangspunt: uiteindelijk krijgt iedereen die iets durft te roepen een keer gelijk
niet per se morgen, het kan ook 2 maanden duren. maar de markt raakt oversold, er worden op maand en op weekbasis hogere bodems gemaakt bij de 'gezonde' coins (bitcoin, iota, status, cardano, bnb) en we herhalen het patroon dat eind oktober/begin september ook is gevolgd.
bron: houtje-touwtje TA van mijn kant. uitgangspunt: uiteindelijk krijgt iedereen die iets durft te roepen een keer gelijk
BBBrt schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:51:
uitgangspunt: uiteindelijk krijgt iedereen die iets durft te roepen een keer gelijk
Edit: in de comments staat alleen oud nieuws..c0ne schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:16:
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/952995235398914050
[ Voor 18% gewijzigd door pirojil op 15-01-2018 22:15 ]
Is oud nieuws van mei 2017 en die tweet is van 1200 uurpirojil schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:13:
[...]
In de comments staan dat dit het nieuws is.
https://www.pwccn.com/en/...s-releases/pr-150517.html
Lijkt vrij groot...
dat artikel is van 15 May 2017pirojil schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:13:
[...]
Lijkt vrij groot...
Verwijderd
shanghai, 15 mei 2017pirojil schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:13:
[...]
Lijkt vrij groot...
Staat 15 mei 2017 bij het nieuwsberichtpirojil schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:13:
[...]
Lijkt vrij groot...
Zag het net te laat inderdaad.. wel benieuwd wat het dan is.. die Crypto Ed heeft wel redelijk wat aanzien.. geloof niet dat hij zomaar iets roept..
Volgens mei is dat bericht al van 2017.pirojil schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:13:
[...]
Edit: in de comments staat alleen oud nieuws..
Ik zie het hem tweeten?! De "Gepost sinds" teller staat ook op 1 uur geleden bij mij maar de tijdsaanduiding staat inderdaad op 12:00. Zelfs Twitter doet aan marktmanipulatieMartin11 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:14:
[...]
Is oud nieuws van mei 2017 en die tweet is van 1200 uur
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Scherper dan ik haha.. gelijk diverse reacties..
Koop ik net NEO gaat die weer zakken door sellwalls , verkoop ik VEN stijgt die juist weer door en zijn de walls weg .
Volgens mij heb ik het niet in mijn vingers.
Ik wacht altijd op een dip, NEO vind ik momenteel te duur al denk ik wel dat hij nog meer waard word.Martin11 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:19:
Koop ik net NEO gaat die weer zakken door sellwalls , verkoop ik VEN stijgt die juist weer door en zijn de walls weg .
Maar die dip kwam de hele dag niet , hij komt pas als ik koop of ik nou wacht of niet:)luisfigomg schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:20:
[...]
Ik wacht altijd op een dip, NEO vind ik momenteel te duur al denk ik wel dat hij nog meer waard word.
Dan mag jij van mij vaker gaan kopen! Maar gewoon vasthouden en niet te veel stressenMartin11 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:22:
[...]
Maar die dip kwam de hele dag niet , hij komt pas als ik koop of ik nou wacht of niet:)
Ik post het even hier. Op de exchange forum reageert niemand (onvoldoende kennis?)
Weet iemand of ETH withdrawal van Bitstamp naar Bitfinex (geen smart contract) al mogelijk is? Of moet dit via een wallet eerst ?
En van Bitstamp naar GDAX ? En vice versa
Uiteindelijk wil ik het naar GDAX zetten.
Weet iemand of ETH withdrawal van Bitstamp naar Bitfinex (geen smart contract) al mogelijk is? Of moet dit via een wallet eerst ?
En van Bitstamp naar GDAX ? En vice versa
Uiteindelijk wil ik het naar GDAX zetten.
Dit is het nieuws omtrent VeChain:pirojil schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:16:
Zag het net te laat inderdaad.. wel benieuwd wat het dan is.. die Crypto Ed heeft wel redelijk wat aanzien.. geloof niet dat hij zomaar iets roept..
Nieuwe Samenwerking chinese tabak industrie
edit. bovenstaande nieuws is ook al weer van gisteren
[ Voor 6% gewijzigd door paul-s83 op 15-01-2018 23:03 ]
2 weken geleden flink in html coin geïnvesteerd. Vandaag bijgekocht op bodem van 28. Tot nu toe dikke mik. Aan de mensen hier lees je eens rustig in als serieuze tip.
Exchanges zijn nu mega k*t maar de weg omhoog is al ingeslagen. Met de huidige nieuwe samenwerking ligt de weg zeer goed mogelijk open naar grotere exchanges. Waarom gaan voor 10 procent als je kan gaan voor vee meer with some luck.
Exchanges zijn nu mega k*t maar de weg omhoog is al ingeslagen. Met de huidige nieuwe samenwerking ligt de weg zeer goed mogelijk open naar grotere exchanges. Waarom gaan voor 10 procent als je kan gaan voor vee meer with some luck.
Op Welke exchange heb je het gekocht?Sam2013 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 23:06:
2 weken geleden flink in html coin geïnvesteerd. Vandaag bijgekocht op bodem van 28. Tot nu toe dikke mik. Aan de mensen hier lees je eens rustig in als serieuze tip.
Beetje flauw van de Ripple en VEN, dalen als een mallemoer. Geen idee waarom. Ik lees allemaal vage zooi op internet over de Koreaanse markt die niet wordt meegeteld, dit dat. Heel raar.
Iemand een verklaring voor de daling van zowat alles cryptocurrencies? Van 1300% winst naar 140%. Ik vind het nogal wat... en Ripple was toch ‘de shit’ een paar dagen na de kerst? Raar...
Iemand een verklaring voor de daling van zowat alles cryptocurrencies? Van 1300% winst naar 140%. Ik vind het nogal wat... en Ripple was toch ‘de shit’ een paar dagen na de kerst? Raar...
~ Kwaliteit staat boven alles!
Verwijderd
Als Ripple was doorgestegen zoals hij toen bezig was, was hij nu groter dan Bitcoin. ;-)Robbie004 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 23:51:
Beetje flauw van de Ripple en VEN, dalen als een mallemoer. Geen idee waarom. Ik lees allemaal vage zooi op internet over de Koreaanse markt die niet wordt meegeteld, dit dat. Heel raar.
De daling was wel belachelijk, want werd gevoed door heel veel FUD vanuit de crypto-wereld.
Maar het nieuws dat MoneyGram met XRP ging testen heeft de neerwaartse trend wat kunnen stoppen, terecht.
Sorry maar dat is echt een basisvraag en niet het verstandigste om te doen. Onvoldoende kennis...xmarvinx schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:55: (onvoldoende kennis?)

Doe even wat moeite?
Niet bepaaldVerwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 00:00:
[...]
Maar het nieuws dat MoneyGram met XRP ging testen heeft de neerwaartse trend wat kunnen stoppen, terecht.
Iemand een idee waarom DASH zo'n duikvlucht maakt ineens? Mooi moment om in te kopen lijkt me.
EDIT: alles maakt een duikvlucht :-)
EDIT: alles maakt een duikvlucht :-)
[ Voor 17% gewijzigd door dangerpaki op 16-01-2018 02:17 ]
Ik denk dat de daling komt door bitcoin. Bitcoin staat niet hoog en blijft dalen, de altcoins krijgen dan ook geen vertrouwen. De paniek onder de kopers is denk ik dat als bitcoin blijft dalen dat de gehele markt ook dan daalt of zelfs uiteindelijk failliet gaat. IMHO is bitcoin ook te verouderd, we hebben een nieuwe Messias nodig om ons naar de maan te brengen.
Verwijderd
De daling is gewoon heftiger omdat whales de markt manipuleren met fake sell orders. Ze drijven de prijzen gewoon bewust naar dieptepunten. Een jaar geleden was het heel lucratief om in te stappen. Nu is die hele markt al verziekt.RRCreations schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 02:46:
Ik denk dat de daling komt door bitcoin. Bitcoin staat niet hoog en blijft dalen, de altcoins krijgen dan ook geen vertrouwen. De paniek onder de kopers is denk ik dat als bitcoin blijft dalen dat de gehele markt ook dan daalt of zelfs uiteindelijk failliet gaat. IMHO is bitcoin ook te verouderd, we hebben een nieuwe Messias nodig om ons naar de maan te brengen.
Verwijderd
Zucht, een paar centjes verdienen door te spammen? Leuk man
[ Voor 81% gewijzigd door Grotman op 16-01-2018 08:16 ]
Verwijderd
Zucht, een paar centjes verdienen door te spammen? Leuk man
[ Voor 83% gewijzigd door Grotman op 16-01-2018 08:15 ]
Het lijkt de laatste week bijna elke nacht raak in Azië.. Heb er serieus aan zitten denken om voor het slapen gaan alles om te zetten naar usdt.. had ik t maar gedaan.. gemiddeld -10%
Ajb, hoepel op met je ref link
Liever dan ook niet quoten maar een topicreport indienen, dit kost alleen meer werk om op te ruimen
[ Voor 50% gewijzigd door Grotman op 16-01-2018 08:17 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 04:39:
Geen spam aub
XRP = trash
Verwijderd
Je merkt inderdaad dat de hele markt verziekt is door de whales. Denk er hard aan om dit jaar eruit te stappen. 2017 was nog een goed jaar maar 2018 is het jaar van de whales. Op en neer. Veel FUD de wereld in helpen waardoor coins gesloopt worden. Sinds de media alles gehyped heeft is de kwaliteit flink achteruit gegaan. De ene shitcoin na de andere shitcoin komt de markt op waarin geld verdwijnt om te pumpen en dumpen ten koste van de waardevolle coins met een echt product erachter. Hoe meer reclame hoe meer pump ook al is er geen product. Gaat nergens meer over laatste maand. Mensen onderzoeken niet eens meer het product.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 03:34:
[...]
De daling is gewoon heftiger omdat whales de markt manipuleren met fake sell orders. Ze drijven de prijzen gewoon bewust naar dieptepunten. Een jaar geleden was het heel lucratief om in te stappen. Nu is die hele markt al verziekt.
Daar doe je dan echter zelf ook aan mee omdat we na 2 succesvolle weken nu wat rode cijfers schrijven.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 07:31:
[...]
Je merkt inderdaad dat de hele markt verziekt is door de whales. Denk er hard aan om dit jaar eruit te stappen. 2017 was nog een goed jaar maar 2018 is het jaar van de whales. Op en neer. Veel FUD de wereld in helpen waardoor coins gesloopt worden. Sinds de media alles gehyped heeft is de kwaliteit flink achteruit gegaan. De ene shitcoin na de andere shitcoin komt de markt op waarin geld verdwijnt om te pumpen en dumpen ten koste van de waardevolle coins met een echt product erachter. Hoe meer reclame hoe meer pump ook al is er geen product. Gaat nergens meer over laatste maand. Mensen onderzoeken niet eens meer het product.
Zo werkt deze markt nou eenmaal. Litebit 400k nieuwkomers alleen al. Die verliezen nu wat geld ...worden het zat en zo schoont de markt zich wel op. Whales heb je ook nodig, ik ziet er niet om te springen, maar die kunnen wel het verschil maken, en daar kun je van profiteren. (zie afgelopen maand).
Gewoon rustig blijven, dit zijn cijfers die bij het begin van een jaar horen. Het trekt zich vanzelf wel recht, verliezen van vertrouwen is iets wat je jaar op jaar terug ziet komen, gevolgd door de welbekende "had ik maar's"
Ik kocht ooit voor 5 tientjes btc ... de wereld was te klein, en 2 weken later was dat nog geen €45 waard .. helemaal gestoord was je, de crypto markt had zijn eind bereikt...de rest is geschiedenis.

Laat de boel nou maar eens stabiliseren ...het jaar is nog lang.
Mag ik een beginnersvraag stellen?
Ik wil graag een deel van mijn budget investeren voor lange termijn (HODL).
Dit zijn een aantal coins die beschikbaar zijn op Kraken, waar ik ook een geverifieerd account heb.
De coins wil ik vervolgens overboeken naar een wallet op mijn pc (misschien koop ik een hardware wallet).
Ik wil ze in ieder geval niet op een exchange laten staan.
Het andere deel van mijn budget (+/- 500 euro) wil ik gebruiken om kleinere coins aan te schaffen om hiermee te handelen.
Deze coins zijn over het algemeen niet beschikbaar op Kraken.
Hoe kan ik deze toch aanschaffen?
Mijn idee is het volgende:
-Op Kraken Ethereum of Bitcoin kopen
-Deze vervolgens overboeken naar de andere exchange (bijv Kucoin, Binance of Bitstamp)
Dit kost dan eenmalig een fee te voldoen aan Kraken.
Die zijn op dit moment (XBT) - ฿0.001 of (ETH) - Ξ0.005 (https://support.kraken.co...-are-the-withdrawal-fees-).
-Op de exchange van bestemming koop ik vervolgens de verschillende coins die ik graag wil hebben, waarbij ik de betreffende fees betaal.
-Vervolgens kan ik daarmee handelen
Is dit de meest logische en vooral goedkoopste manier?
Mijn totale budget voor handelen is ongeveer 500 euro, dus hoe minder transactiekosten hoe beter.
Stel ik wil in de toekomst uitcashen in euros (dat is tenminste de bedoeling
)
Volg ik dan de omgekeerde weg? Dus coins verkopen, omzetten in Bitcoin of Ethereum, transfer naar Kraken (network fee betalen), daar verkopen, euros naar bankrekening?
Ik vind het overigens jammer dat de kleinere coins niet op een betrouwbare exchange gekocht kunnen worden met euros.
Sorry als dit een stomme vraag is. Heb aardig wat ervaring met aandelen en ETF's, maar weinig met cryptocurrencies. En ik wil goed beslagen ten ijs komen.
Dit zijn een aantal coins die beschikbaar zijn op Kraken, waar ik ook een geverifieerd account heb.
De coins wil ik vervolgens overboeken naar een wallet op mijn pc (misschien koop ik een hardware wallet).
Het andere deel van mijn budget (+/- 500 euro) wil ik gebruiken om kleinere coins aan te schaffen om hiermee te handelen.
-Deze vervolgens overboeken naar de andere exchange (bijv Kucoin, Binance of Bitstamp)
Die zijn op dit moment (XBT) - ฿0.001 of (ETH) - Ξ0.005 (https://support.kraken.co...-are-the-withdrawal-fees-).
-Op de exchange van bestemming koop ik vervolgens de verschillende coins die ik graag wil hebben, waarbij ik de betreffende fees betaal.
Mijn totale budget voor handelen is ongeveer 500 euro, dus hoe minder transactiekosten hoe beter.
Stel ik wil in de toekomst uitcashen in euros (dat is tenminste de bedoeling
Volg ik dan de omgekeerde weg? Dus coins verkopen, omzetten in Bitcoin of Ethereum, transfer naar Kraken (network fee betalen), daar verkopen, euros naar bankrekening?
Ik vind het overigens jammer dat de kleinere coins niet op een betrouwbare exchange gekocht kunnen worden met euros.
Sorry als dit een stomme vraag is. Heb aardig wat ervaring met aandelen en ETF's, maar weinig met cryptocurrencies. En ik wil goed beslagen ten ijs komen.
Deze username zou ik nu niet meer kiezen, maar wegdoen is zonde.
Deze manier hanteer ik ook als beginner. De website Kraken om van Euro naar virtuele munt te gaan en andersom.Sick_PunkLover schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:04:
Mag ik een beginnersvraag stellen?![]()
Stel ik wil in de toekomst uitcashen in euros (dat is tenminste de bedoeling)
Mijn advies, boek eerst een kleine hoeveelheid over naar Binance. Dit geeft je wat meer rust als dat aankomt om vervolgens een grote hoeveelheid over te boeken.
Succes!
[ Voor 4% gewijzigd door PSP123 op 16-01-2018 09:08 ]
ZIt in het zelfde schuitje, tevens baal ik er best van de kraken niet wat meer altcoins handelt en idd ook wat meer pairs met euro.Sick_PunkLover schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:04:
Die laatste vraag heb ik aan ze gesteld en kreeg te horen dat het teveel belasting geeft op de servers.
maar ja ze zijn denk aardig wat klanten kwijt met de actie van vorige week, dus misschien komt er wat ruimte vrij...
btc onder 10k euro... haha.. dit is een bloedbad op het moment. heb al fiat overgemaakt om bij te kopen. hopelijk is het snel binnen. Zelfs met mn minimale 500 euro investering op VEN na mijn winst.. heb ik bijna 30% eraf.. haha
- geen slowchat -
[ Voor 92% gewijzigd door .oisyn op 16-01-2018 09:35 ]
- geen slowchat -
[ Voor 93% gewijzigd door .oisyn op 16-01-2018 09:35 ]
"That's what I do. I drink and I know things."
Koop geen BTC als je die naar andere exchange/online wallet wilt brengen. ETH is goedkoper om over te zetten.Sick_PunkLover schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:04:
De vraag is waarom dit bloedbad zo lang duurt?
Dit is geen "normale" correctie meer.
Er was een grote correctie ergens mid december, na een week schoot alles omhoog tot ongeveer 5 januari.
Nu is het 16 januari en bijna (op paar dagen na) is de hele market in het rood. Ik vraag me dus serieus af wat er echt aan de hand is.
Zijn alle nieuwe users hun coins aan het verkopen tegen mogelijk dik verlies of zijn er grote instanties die uitstappen?
Dit is geen "normale" correctie meer.
Er was een grote correctie ergens mid december, na een week schoot alles omhoog tot ongeveer 5 januari.
Nu is het 16 januari en bijna (op paar dagen na) is de hele market in het rood. Ik vraag me dus serieus af wat er echt aan de hand is.
Zijn alle nieuwe users hun coins aan het verkopen tegen mogelijk dik verlies of zijn er grote instanties die uitstappen?
Tsja... Hier was ik eigenlijk al bang voor, als het vannacht niet omhoog zou schieten verwachtte ik vandaag nog meer daling. Volgens mij is de verklaring simpel, veel mensen zijn ingestapt om zsm geld te verdienen echter is er sinds de jaarwisseling meer sprake van daling dan van een stijging.
Het mooie verhaal dat alle mensen van Wallstreet gister hun bonussen in BTC zouden pompen blijkt ook niet waar, wat resulteert in nog meer sellers. Het onder het motto: "ik stap er nu maar uit want.." denk ik dat we voorlopig niet hoeven te verwachten dat de markt gaat stijgen.
Een bittere pil, maar niet onoverkomelijk.
Het mooie verhaal dat alle mensen van Wallstreet gister hun bonussen in BTC zouden pompen blijkt ook niet waar, wat resulteert in nog meer sellers. Het onder het motto: "ik stap er nu maar uit want.." denk ik dat we voorlopig niet hoeven te verwachten dat de markt gaat stijgen.
Bijna nieuwjaar in Azie. Mensen hebben ergens anders hun geld voor nodig.
Ik gok dat vandaag inderdaad vooral een reactie is op de Wallstreet bonussen mythe die niet uitgekomen is... Veel mensen dachten gisteren even makkelijk te cashen. Niet gebeurt, dus stappen nu weer uit.huis-r schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:17:
Wel vervelend weer... Zelf redelijk recent begonnen met crypto (want had nu eindelijk eens wat geld over). Had geen onrealistische dromen van slapend rijk worden - maar ja - ook niet helemaal voorzien dat ik continu in de min zou blijven staan - dat is helaas wel het geval

Nou ja, we wachten gewoon nog af.
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Paniek zaaiers tot de max. Kijk nou eens dag, week, maand. Part of the game en al 8 jaar lang komt het weer goed.
Verwijderd
Denkt iedereen nu werkelijk dat alle bonussen die gisteren zijn uitgekeerd, direct op een ieder hun rekening daar staat?
Er worden cheques uitgeschreven, die je kunt verzilveren bij je bank. Die bank die gisteren gesloten was i.v.m. een feestdag. Niet elk bedrijf heeft de cheques uitgeschreven, maar dit gebeurt in de komende weken.
Tevens is dit een terugkerend fenomeen in januari. Ga even 2 weken op vakantie en kijk in februari weer. Koop wat bij als je dat wilt en vooral geen stress...
Er worden cheques uitgeschreven, die je kunt verzilveren bij je bank. Die bank die gisteren gesloten was i.v.m. een feestdag. Niet elk bedrijf heeft de cheques uitgeschreven, maar dit gebeurt in de komende weken.
Tevens is dit een terugkerend fenomeen in januari. Ga even 2 weken op vakantie en kijk in februari weer. Koop wat bij als je dat wilt en vooral geen stress...
In welke tijd denk je dat ze daar leven?Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:26:
Denkt iedereen nu werkelijk dat alle bonussen die gisteren zijn uitgekeerd, direct op een ieder hun rekening daar staat?
Maar goed Ripple is het laatste uur echt enorm gezakt.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Op Reddit staat wel een mooie verklaring. Vanwege de grote volksverhuizing in Azie (met name China) in het kader van het nieuwe jaar vloeit veel (verdiend) geld tijdelijk uit de markt om reizen, verblijf en cadeaus te kunnen bekostigen. Beeld zou elk jaar hetzelfde zijn. Ik zie ook iedereen zeggen: gewoon niet meer kijken en ergens in februari nog eens beoordelen.
Ik geloof dat de meerderheid van de mensen met enig verstand van beleggen en/of wallstreet en/of gewoon gezond verstand niet de hoge verwachting had die sommige media verspreid hadden over die bonussen... En wellicht zijn er redelijk wat n00bs daarin mee gegaan die nu meteen weer afhaken.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:26:
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
NEO is volgens mij een van de weinige die er geen/amper last van heeft? Interessant...
[ Voor 13% gewijzigd door JorzoR op 16-01-2018 09:29 ]
Dat komt meer omdat hij zo explosief is gestegen terwijl de andere coins wel in het rood stonden, maar NEO zal hier ook last van krijgen als je maar lang genoeg wachtJorzoR schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:28:
NEO is volgens mij een van de weinige die er geen/amper last van heeft? Interessant...
Neo is in de laatste 12uur ook $ 40 verloren, dus deze hobbelt er achteraan...JorzoR schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:28:
En ik zeg vorige week tegen een vriend, er nu voldoende bloed in de straten om in te stappen.
Je komt niet vaak in de States denk ik?miicker schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:27:
[...]
In welke tijd denk je dat ze daar leven?
Hoe gek het ook klinkt voor ons maar de hoeveelheid cheques die daar nog uitgeschreven worden is bizar.
https://www.bloomberg.com/technology
China is escalating its clampdown on cryptocurrency trading, targeting online platforms and mobile apps that offer exchange-like services
china fud
China is escalating its clampdown on cryptocurrency trading, targeting online platforms and mobile apps that offer exchange-like services
china fud
[ Voor 3% gewijzigd door wally228 op 16-01-2018 09:34 ]
Na een paar pagina's slowchat te hebben mogen lezen volgt hier een reactie op 2 posts die wel zinvol waren om op te reageren.
GTA V werd ook tig keer uitgesteld. Niemand liet de game liggen in de winkel toen deze toch uitkwam. Het product in dit voorbeeld blijkt hartstikke goed te zijn en het geld waard te zijn. Nog een voorbeeld: de release van een nieuwe smartphone. Deze wordt niet zelden uitgesteld. Zegt dat iets over het product? Nee. Het apparaat kan toch nog prima functioneren.
Wat ik dus betoog: beoordeel Verge (en elke andere crypto) op inhoud, op wat de crypto kan en doet.
In de normale wereld is FUD een soort van smaad en laster en vermoedelijk strafbaar. Aangezien velen niet voor zichzelf nadenken volgen die velen dan ook de FUD en werken zo zelf mee aan het in stand houden van een FUD.
Ook hier geldt weer: kijk kritisch naar het product. Wat kan het, wat doet het etc. Bepaal dan voor jezelf of je het koopt.
Samenvattend: geheel eens met je post
Tot slot, het roekeloze handelsgedrag van velen zal ervoor zorgen dat de politiek de macht in handen zal nemen. Immers "de zwakken" moeten beschermd worden tegen de "grote boze mensenwereld". Dit terwijl de zwakken verzuimd hebben zichzelf in te lezen. Zijn ze dan zwak? Ja! Moet er dan gereguleerd worden? Nee! Waarom? Om de doodeenvoudige reden dat de fout ingaan de enige manier is om te leren.
Nou nou nou, al eerder betoogde ik dat dit een drogreden is. Het missen van deadlines is vervelend, meer dan dat is het niet. Volgens mij gaat het om het product en hoe het product functioneert.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:33:
[...]
Zou dat misschien komen door al die gemiste deadlines?
GTA V werd ook tig keer uitgesteld. Niemand liet de game liggen in de winkel toen deze toch uitkwam. Het product in dit voorbeeld blijkt hartstikke goed te zijn en het geld waard te zijn. Nog een voorbeeld: de release van een nieuwe smartphone. Deze wordt niet zelden uitgesteld. Zegt dat iets over het product? Nee. Het apparaat kan toch nog prima functioneren.
Wat ik dus betoog: beoordeel Verge (en elke andere crypto) op inhoud, op wat de crypto kan en doet.
Mooie nieuwe term : shitcoin. Ik draag deze aan voor het woord van 2018.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 07:31:
[...]
Je merkt inderdaad dat de hele markt verziekt is door de whales. Denk er hard aan om dit jaar eruit te stappen. 2017 was nog een goed jaar maar 2018 is het jaar van de whales. Op en neer. Veel FUD de wereld in helpen waardoor coins gesloopt worden. Sinds de media alles gehyped heeft is de kwaliteit flink achteruit gegaan. De ene shitcoin na de andere shitcoin komt de markt op waarin geld verdwijnt om te pumpen en dumpen ten koste van de waardevolle coins met een echt product erachter. Hoe meer reclame hoe meer pump ook al is er geen product. Gaat nergens meer over laatste maand. Mensen onderzoeken niet eens meer het product.
In de normale wereld is FUD een soort van smaad en laster en vermoedelijk strafbaar. Aangezien velen niet voor zichzelf nadenken volgen die velen dan ook de FUD en werken zo zelf mee aan het in stand houden van een FUD.
Ook hier geldt weer: kijk kritisch naar het product. Wat kan het, wat doet het etc. Bepaal dan voor jezelf of je het koopt.
Samenvattend: geheel eens met je post
Tot slot, het roekeloze handelsgedrag van velen zal ervoor zorgen dat de politiek de macht in handen zal nemen. Immers "de zwakken" moeten beschermd worden tegen de "grote boze mensenwereld". Dit terwijl de zwakken verzuimd hebben zichzelf in te lezen. Zijn ze dan zwak? Ja! Moet er dan gereguleerd worden? Nee! Waarom? Om de doodeenvoudige reden dat de fout ingaan de enige manier is om te leren.
Hoe dan?MaZo schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:33:
Kan bijna niet anders dan dat dit met de futures te maken heeft.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik zie dat veel mensen het over whales hebben dat de prijzen daardoor down zijn. Zal er vast óók mee te maken hebben maar er zijn een boel andere redenen voor. En vergeet ook niet eens te kijken naar de market grafiek van vorigjaar rond deze tijd. Toen liet begin januari namelijk een soort gelijke dip zien. Januari is dus een klote maand voor crypto blijkbaar. Echt alles is down. Dus lekker kopen en niet in paniek raken. Nog even en we zijn er doorheen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
en 2uur geleden dit
Chinese central bank official reportedly says virtual currency trade needs to end
Published 2 Hours Ago Reuters
https://www.cnbc.com/amp/...urrency-trade-report.html
Chinese central bank official reportedly says virtual currency trade needs to end
Published 2 Hours Ago Reuters
https://www.cnbc.com/amp/...urrency-trade-report.html
Dat doet niets af aan het feit dat ik graag je argumentatie hoor wat futures hiermee te maken kunnen hebben. Of was dat gewoon een random thought?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Ik denk dat jij je niet beseft hoeveel cheques er daar nog worden uitgeschreven, er is daar niet voor niets zoveel meer fraude mee.miicker schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:27:
[...]
In welke tijd denk je dat ze daar leven?
Dan zou Binance dicht gaan en daarom 'stort' de markt vandaag in iedereen wil zijn geld weghalen ?
Maar dat is wat die bankier wil , het is nog niet officieel
Binance zit niet in china maar in japanMartin11 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:40:
[...]
Dan zou Binance dicht gaan en daarom 'stort' de markt vandaag in iedereen wil zijn geld weghalen ?
Maar dat is wat die bankier wil , het is nog niet officieel
Nieuwe term?SniperEye schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:34:
Mooie nieuwe term : shitcoin. Ik draag deze aan voor het woord van 2018.
Daarnaast had ik gisteren het volgende gelezen: Afgelopen donderdag trapte Morgan Stanley af met het uitbetalen van de bonussen aan zijn bankiers. Morgen volgt Citigroup, en waarschijnlijk woensdag JP Morgan, de grootste van de zakenbanken. Goldman Sachs volgt vrijdag. De Amerikaanse banken hebben naar schatting ook zo’n 50 tot 100 Nederlanders in dienst.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:26:
Gewoon lekker rustig afwachten alleen baal ik ervan dat het duiveltje op mijn schouder altijd bij dit soort dalingen bijkopen fluistert
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om