Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:49

HaTe

haat niet

Sam2013 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:15:
Kan het volgende niet aan de hand zijn?
Heel veel bots hebben heel veel winst gemaakt de afgelopen weken.
Ik denk gewoon dat het mogelijk is dat de bots dit geld aan het verzilveren zijn, aangezien er iemand achter zit die nu heel veel geld heeft verdiend.

Waren het eerder nog verschuivingen naar ETH, BTC of USD ze gaan nu een stapje verder en halen het geld uit. oftewel je zult nergens veilig je geld even kunnen stallen behalve op je bankrekening. Dit zal een behoorlijk sneeuwbaleffect kunnen veroorzaken en als dit nog niet het begin is zal dit zeker een mogelijkheid zijn de komende tijd. Dat is een van de reden dat ik er alles af heb gehaald gisteren.

Het kan natuurlijk compleet anders zijn he, maar ik gooi het maar even in de groep....
Wat vinden jullie?
Niks aan het handje, zo'n koersdaling gebeurt wel vaker.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
Mooie tijd om in te stappen noemen ze dat.
Kwestie van timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 22:00
Wat een trgenvaller van TRX. Niet de aankondiging zélf, maar de reactie van de merkt. Schijnbaar waren er toch heel veel mensen die dachten dat ze Alibaba hadden binnen gehengeld. Hun huidige chinese aankondiging is gewoon een grote speler.

Balen, want ik twijfelde op het toppunt met verkopen ivm op veler advies hodl. Nu alles 100% (4300 trx) eruit gehaald en op het dieptepunt koop ik wel weer een deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47
Dazzling Dwild schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:03:
Moet er wel om lachen, gisteren begonnen met crypto, o.a. in DENT, XVG geld gestoken, nog net niet op ATH en alles staat vandaag diep in het rood. Heb meteen prima voldaan aan het FOMO syndroom.

Waar ik echter ook wat van heb gekocht is EOS, vond het een goed geschreven whitepaper, geen scalability problemen en er is een test platform (EOS.io) welke eind deze maand al een upgrade gaat krijgen. Dat is twee maanden eerder dan op roadmap was aangegeven. Ik hoor hier echter niemand over. Mis ik iets?
Of je iets mist? Alleen dat erzoveel coins zijn, dat we het niet over ze allemaal kunnen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundman12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 12:02
De totale market cap neemt ook een leuke duikvlucht op het moment.

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
VySio schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:24:
Wat een trgenvaller van TRX. Niet de aankondiging zélf, maar de reactie van de merkt. Schijnbaar waren er toch heel veel mensen die dachten dat ze Alibaba hadden binnen gehengeld. Hun huidige chinese aankondiging is gewoon een grote speler.

Balen, want ik twijfelde op het toppunt met verkopen ivm op veler advies hodl. Nu alles 100% (4300 trx) eruit gehaald en op het dieptepunt koop ik wel weer een deel.
het punt is dat dit niets meer uitmaakt.. er is gewoon te weinig vertrouwen net zoals bij XVG. het gaat om het vertrouwen juist bij crypto's.. als dat weg is zinkt het schip.

Ik zit alleen nog in VEN/LEND. verder gaat alles even fiat met verlies op DCB, dit is me toch iets te ambitieus project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
HaTe schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:22:
[...]

Niks aan het handje, zo'n koersdaling gebeurt wel vaker.
Ja ik snap dat we er gewend aan zijn geraakt maar kan dit nu net niet het gevaar hierin zijn?
Hoeveel procent van de markt wordt gedomineerd door bots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:19
VySio schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:24:

Waarom zou je die ( in mijn ogen) troep nog halen? Lisk heeft vandaag ook een optater van de dalende Bitcoin dat lijkt me nou een betere investering dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
macselect schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:27:
[...]

Ik kijk meer naar de koers van de dag dan echt per minuut. Het scheelt je misschien een paar procent als je vaker kijkt, maar het is niet dat je niet adequaat kan reageren.
Dat doe ik inderdaad ook, hierdoor zie je veel sneller de trend welke bezig of ingezet is.
Je handelt waarschijnlijk niet op de bodem of op de piek, maar bent wel voor op de trend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:41
Diabolica schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:23:
Kwestie van timing.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar, want ook dit is in het verleden gedaan door een hoop mensen en ook deze mensen zouden te maken kunnen hebben met rode cijfers omdat alles nog meer gezakt is sindsdien...

Zo gemakkelijk als dat men het doet voorkomen, zo is het realistisch gezien helemaal niet. In de ideale wereld is het inderdaad zo: nabij ATH verkopen en na flinke dip weer bijkopen... Jan kan de was doen... Het is en blijft puur gokken en geluk hebben; you win some you lose some.

Ik blijf dit forum lekker lezen en zal ongetwijfeld zo nu en dan reageren, maar traden laat ik nu even voor wat het is. Heb er geld in gestoken, ga het holden, en kijk iedere maand eens een keer naar het plaatje om te zien hoe het er voor staat. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
0.2 BTC ingekocht tegen 13520 USD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Kwestie van timing.
jaja.. mooi gesproken. het feit is dat het zo onstabiel als de pest is en bij iedere scheet de market een klap krijgt. tuurlijk mooi moment om in te stappen, maar je kan niet echt spreken over een enigzins iets te voorspellen markt. ( alhoewel dit bij crypto's natuurlijk sowieso lastig is )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
shakespeare schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:28:
[...]

jaja.. mooi gesproken. het feit is dat het zo onstabiel als de pest is en bij iedere scheet de market een klap krijgt. tuurlijk mooi moment om in te stappen, maar je kan niet echt spreken over een enigzins iets te voorspellen markt. ( alhoewel dit bij crypto's natuurlijk sowieso lastig is )
naja dat is mijn zorg dus ook. Uiteindelijk heeft er nog nooit zo veel geld in gezeten als de afgelopen weken.
Er komt een moment dat er iemand uitbetaald ipv verplaatsen van geld binnen de cryptomarkt.

Komt nog wel bij dat er nog nieuw geld aan zit te komen maar door de problemen op exchanges kunnen ze dit niet aan, dus de top is nu en we kunnen die top wel in stand houden met elkaar totdat het nieuwe geld er komt, maar hoe lang gaat het duren voordat iemand op uitbetalen drukt en voor je het weet heb je een sneeuwbaleffect.

Daarnaast je kan wel verkopen op het juiste moment, maar waar ga je dan nog schuilen?

[ Voor 18% gewijzigd door Thommie.nl op 10-01-2018 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:19
Nu zit ik in coins die qua satoshi het nog wel "redelijk" houden op dit moment. VEN/REQ en ICX. Waar ik normaal op mijn werk op het tweede scherm een oogje in het zeil hou op die koersen zit ik vandaag alleen naar bitcoin te kijken op cryptowat.ch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
Ingestapt op Ripple op 0.000121 - 1600 stuks
Beetje risico nemen maar we zien wel waar het schip strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Diabolica schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:33:
En ik maar denken zal ik me verlies maar nemen en op een later punt terugkopen :)

Beste is een maand gewoon niet meer kijken naar de koersen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Andyk125 op 10-01-2018 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Kwestie van timing.
Ff een kritisch vraagje he, al die buy orders die nu geactiveerd worden omdat de koers zo laag staat, waarmee worden die betaald? Das toch hoofdzakelijk met BTC? wat betekend dit met de koers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
Sam2013 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:37:
[...]

Ff een kritisch vraagje he, al die buy orders die nu geactiveerd worden omdat de koers zo laag staat, waarmee worden die betaald? Das toch hoofdzakelijk met BTC? wat betekend dit met de koers?
Bitcoin kan je met EURO / USD kopen
Altcoins koop je met BTC (Bitcoins)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 22:23
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:16:
[...]

Ik denk ook dat VeChain heel groot gaat worden. Als ze straks meer samenwerkingen aankondigen belooft dat veel goeds!
Inderdaad. Binnenkort rebranding, zo goed als zeker partnership met BMW en wellicht met PBOC; mid term richting $30, eind 2018 potentie $100. 1 vd munten die er over 5 jaar nog is, i.t.t. veel andere cryptocoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
Andyk125 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:34:
[...]

En ik maar denken zal ik me verlies maar nemen en op een later punt terugkopen :)

Beste is een maand gewoon niet meer kijken naar de koersen :P
Denk dat ik de boel over een paar uur weer verkoop incl. de BTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Diabolica schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:39:
[...]

Altcoin kun je ook met EUR kopen (Kraken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 22:23
[...]

Eh, eth/neo/ltc/bnb/kcs/qash? Genoeg pairopties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Een bounty programma van RISE. Makkelijk te halen indien je reeds een node/vps standby hebt. Dat is toch bijna 300 EURO.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Diabolica schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:40:
[...]

Denk dat ik de boel over een paar uur weer verkoop incl. de BTC
Dat is denk ik wel het verstandigste om te doen ja.

Hoe kom je snel aan "Nieuw geld fonds" op Binance weet jij daar zo een manier voor?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Volgens mij zitten we op de bodem nu. Kopen, kopen, kopen!
We gaan dus voor VeChain? Zelf geen onderzoek naar gedaan, maar op jullie aanraden dan he. ;)

Gister ook puur op aanraden van mensen die zeggen er verstand van te hebben EmerCoin gekocht... die heeft zich in ieder geval redelijk gehouden vandaag en gister...

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
Sam2013 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:42:
[...]

Dat is denk ik wel het verstandigste om te doen ja.

Hoe kom je snel aan "Nieuw geld fonds" op Binance weet jij daar zo een manier voor?
Wat bedoel je met een nieuw geld fonds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Iemand die weet waarom Xlm zo daalt de laatste dagen? Ik vind geen slecht nieuws dus dacht een correctie. Maar is al bijna gehalveerd sinds ath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Diabolica schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:43:
[...]

Wat bedoel je met een nieuw geld fonds?
Nou nieuw geld.
Ik heb alles nu op me bankrekening staan, maar een instapmoment op de bodem is mooi binnenkort en dan wil ik snel kunnen schakelen. Dus stel ik wil er 2500 in pompen op een laag moment vanaf mijn bankrekening.
Wat raad je dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
Malawolar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:14:
Moet wel lachen om al het gehype steeds. Inderdaad als je er heel vroeg bij bent kun je wel eens goed zitten. Maar er wordt zo weinig gekeken naar de potentie van een coin, of wat het al brengt, alles er omheen. Zit nu 1.5 maand op dit forum, in het begin kwam Ark vaak langs, Verge, Aion, Request Network, Salt. Nu zie ik ineens sinds een weekje Deepbrainchain (vgm wel aardig), Paccoin (lol, totaal geen meerwaarde in welk opzicht dan ook voor de markt) en Dentacoin (iets voor tandartsen dat niet eens werkt op de 30e plek, please....). Mijn gok is dat 95% niet eens weet waar die in investeert en totaal in paniek raakt als het wat minder gaat. Dit zijn ook de mensen die uiteindelijk voor een totale crash van de markt gaan zorgen (vroeg of laat). Probeer zelf alleen een beetje te timen wanneer dit is. Heb mijn winst er in ieder geval al lang en breed uit en zie wel waar het schip strandt. 7 december begonnen met 4000 euro inleg. Zit nu op 11.000 euro (4000 eruit gehaald, dus nog 7000 euro staan). Dit voornamelijk in Ark, ADA, Wabi, XRB, Nebulas, ETHlend, XLM, TRX, DNA, DRGN, ETN, NEO, Enigma, ICX en de topper: Vechain.
Ik kan alleen maar in je bevindingen meegaan.
Denk dat toch een groot deel hier zit met maar 1 ding voor ogen, het gouden ei vinden en zo snerl mogelijk veel geld verdienen .. ook al moeten ze meedoen met het hypen van een cion.
Zie hier vaak one-liners langskomen met de vraag of we iets weten over een coin, maar wat ze eigenlijk bedoelen .. koop deze, dan heb ik minder verlies :+

NEO een munt uit het verleden die bijna het hele forum overnam. Iedereen zag er wel wat in.
En nu .... totale stilte ... en stijgt vanuit mid DEC met meer dan 300% ... 3X je inleg ... over winst gesproken en de rest zit te jagen achter elk muntje in de hoop op snelle rijkdom.

Ik ben nu meer van de HODL en daar zitten ook crappy munten tussen, maar met een duidelijk afgebakende strategie!
Maar ETH en BTC zijn mijn sterke HODL, waarvan ETH in de laatste dip mid DEC gekocht ... en toen ging hij los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
Sam2013 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:45:
[...]

Nou nieuw geld.
Ik heb alles nu op me bankrekening staan, maar een instapmoment op de bodem is mooi binnenkort en dan wil ik snel kunnen schakelen. Dus stel ik wil er 2500 in pompen op een laag moment vanaf mijn bankrekening.
Wat raad je dan aan?
Ik koop op een laag moment BTC, Anderen kopen liever ETH.
Ik gebruik Coinbase maar er zijn ook andere alternatieven.

Die BTC of ETH of wat dan ook zet je in je Binance wallet.
En dan kan je aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Laatst online: 10-09 11:40
Sam2013 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:45:
[...]

Nou nieuw geld.
Wat raad je dan aan?
Registreren op een exchange zoals Binance, vervolgens met je ID verifiëren en dan geld storten naar je gekozen exchange.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diabolica
Ik denk dat de koersen nog iets verder gaan dalen voor ze weer de lucht in gaan.
Deze stijging zet nog niet door.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

ButsMG schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:43:
Volgens mij zitten we op de bodem nu. Kopen, kopen, kopen!
We gaan dus voor VeChain? Zelf geen onderzoek naar gedaan, maar op jullie aanraden dan he. ;)

Gister ook puur op aanraden van mensen die zeggen er verstand van te hebben EmerCoin gekocht... die heeft zich in ieder geval redelijk gehouden vandaag en gister...
Lees dit eens:
Part I
https://medium.com/@vecha...t-in-english-b598a7836371
Part II
https://medium.com/@vecha...hain-lecture-ae93005d60d9

Uitleg Nodes Vechain:
https://www.reddit.com/r/...into_vechain_masternodes/

En kijk wellicht ook eens wat video's over Vechain die het concept beter kunnen visualiseren

Door al deze informatie ben ik erg enthousiast geworden en zit ik met een relatief groot deel van mijn portefeuille in VeChain.

Binnenkort komt de Rebranding naar Vechain Thor (wat de prijs wel ten goede komt), veel gehoord over komende partnerships (geen duidelijke bron van tho). Dit jaar nog komen als het goed is de nodes uit wat de prijs ook bijna zeker wel omhoog drijft.

Al met al vind ik dit project gewoon geweldig, zover ik weet een goed team en een zeer charismatische CEO :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Er is een gevecht bezig der grootste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Diabolica schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:47:
[...]

Ik koop op een laag moment BTC, Anderen kopen liever ETH.
Ik gebruik Coinbase maar er zijn ook andere alternatieven.

Die BTC of ETH of wat dan ook zet je in je Binance wallet.
En dan kan je aan de slag
Ik probeer je te snappen hoor maar de transactie tijd van Bitcoin naar exchange sturen is toch dramatisch? Waar zit je voordeel dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
1 ding valt mij wel heel erg op deze ochtend :

Terwijl letterlijk (bijna) iedere andere altcoin een duikvlucht neemt, blijft Electroneum gewoon gestaag horizontaal gaan. Goed teken voor als de markt weer omhoog gaat denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
jorisdeket schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:52:
Er is een gevecht bezig der grootste
Wat bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:25
[...]

Je kunt ook met andere coins altcoins kopen.

Er word vaak vergeten dat een ETH-altcoin pair een andere koers vaart dan een BTC-altcoin pair als je ze ver/aankoopt.

Bijv. een ETH-NEO kan 30% in de plus staan terwijl de BTC-NEO in de min staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44
soulcrusher schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:47:
[...]

Registreren op een exchange zoals Binance, vervolgens met je ID verifiëren en dan geld storten naar je gekozen exchange.
Zonder verificatie met ID kan je tot 2BTC handelen per dag op Binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
Het middelpunt voor vandaag staat ETH tegen BTC. De markt veranderd zo snel.
Duidelijk

[ Voor 11% gewijzigd door jorisdeket op 10-01-2018 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:56

Chiron

Moderator Discord
Iedereen is gewoon zn BTC aan het verkopen en koopt er ETH mee, dit houdt nog wel even aan tot de fork en daarna lazert alles weer inelkaar :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Chiron schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:02:
Iedereen is gewoon zn BTC aan het verkopen en koopt er ETH mee, dit houdt nog wel even aan tot de fork en daarna lazert alles weer inelkaar :P
Welke fork ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
ETH heeft in mij ogen meer pretentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Chiron schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:02:
Die fork gaat niet door, dus er zal een andere reden achter zitten.... of er zijn heel veel mensen die nog niet weten dat hij niet doorgaat en dadelijk een vervelende verassing te wachten staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Zucht de val van de XRP begint nu wel echt pijn te doen..... Geen zin om te verkopen ivm FUD, maar het wordt wel tempting nu...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:56

Chiron

Moderator Discord
Soundman12 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:04:
[...]

Die fork gaat niet door, dus er zal een andere reden achter zitten.... of er zijn heel veel mensen die nog niet weten dat hij niet doorgaat en dadelijk een vervelende verassing te wachten staat. :)
Oh toch niet? :o

Ik denk het laatste dan ja :+

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

hmr schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:04:
Zucht de val van de XRP begint nu wel echt pijn te doen..... Geen zin om te verkopen ivm FUD, maar het wordt wel tempting nu...
Ben zelf uitgestapt op 2.10 (eur) met een verlies van 15%, en deze in STRAT gestoken. Die is ook gedaald, zei het minder. Alles staat nu diep rood, misschien is holden geen slecht plan.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:58
hmr schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:04:
Ik HOLD hem voorlopig. Nu zit ik er ook niet voor een heel groot bedrag in maar heb ook nog steeds vertrouwen dat er nog wel een stijging aan zit te komen tot boven mijn inleg. Alles behalve ETH klapt op dit moment in elkaar dus vandaag is IMHO niet echt een goede graadmeter.

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Ven, icx en appc houden zich toch goed op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Paul1987 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Ik HOLD hem voorlopig. Nu zit ik er ook niet voor een heel groot bedrag in maar heb ook nog steeds vertrouwen dat er nog wel een stijging aan zit te komen tot boven mijn inleg. Alles behalve ETH klapt op dit moment in elkaar dus vandaag is IMHO niet echt een goede graadmeter.
Zat op 850% winst en dat slinkt nu per minuut.. Ach hodl nog wel even, een wijze les! Had net als bij Verge mijn winst moeten pakken op een hoogt punt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmr schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:12:
[...]

Zat op 850% winst en dat slinkt nu per minuut.. Ach hodl nog wel even, een wijze les! Had net als bij Verge mijn winst moeten pakken op een hoogt punt.
had een verkoop order staan op $3. Hij was tot 2.95 ofzo gekomen... toch de volgende keer gewoon handmatig die shit verkopen en niet denken "ohhh dat haalt ie wel"

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
leducw schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:11:
Viel mij ook op. Dergelijke coins moet je dan ook hebben/houden in je portfolio. Dat zijn veelal de coins met zeer grote potentie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
leducw schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:11:
APPC heeft natuurlijk een ietwat unieke situatie doordat ze net 1/2 dagen op de markt zijn. Verder prima coin :)

Electroneum houdt zich ook prima staande tussen al het rode geweld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
Lol voor een 1e transactie binnen een uur een rendament van 7.7% en stijgende.
Dacht even dat alles verder zou dalen, maar gelukkig gaat het weer in de lift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
Ik log mijn verkopen vast in op XRP 0.000155 XRP/BTC
Dan is XRP 28% gestegen.

Toch maarop 0.0001498 risico beperken.
Dan is XRP 24% gestegen.

[ Voor 30% gewijzigd door Diabolica op 10-01-2018 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanG85
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:01
Delta app (iOS) doet raar. De waarden van vele alts duikelt hard naar beneden (b.v. NEO staat op EUR 30, Ark op EUR 2,30 en STRAT op EUR 4,59 8)7 ). Hebben meer mensen daar last van?

edit: Weer gefixt

[ Voor 5% gewijzigd door StefanG85 op 10-01-2018 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
Dammmmnnn dikke bug in Delta. Ik schrok me helemaal kapot... XLM stond er op 0,21 dollar en ADA op 0,15 dollar. Fieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
StefanG85 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:23:
Delta app (iOS) doet raar. De waarden van vele alts duikelt hard naar beneden (b.v. NEO staat op EUR 30, Ark op EUR 2,30 en STRAT op EUR 4,59 8)7 ). Hebben meer mensen daar last van?
Ja. Werd ff gek :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Laatst online: 10:36
TRX is down.....
De grote announcement is Baofeng. Ken ik niet, maar volgens hun de netflix van China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Het slowchat topic is [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic , misschien hebben ze daar een glazen bol voor je.

[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 10-01-2018 10:53 ]

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44
Offtopic, dus weg.

[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 10-01-2018 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Offtopic, dus weg.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 10-01-2018 10:54 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand waarbij de delta app een beetje kuren heeft?

Van het ene op het andere moment staan munten zwaar in het rood (en met zwaar bedoel ik echt van +5% naar -120%)

Waardoor ook mijn totale winst leek verdwenen en zelfs de min in ging (met wat er nu nog staat dan in principe is mijn inleg er al uit maar ga telkens uit van een nieuw begin bedrag en daarbij stond ik dus in de min)

En na restart van de app nog steeds. Na een tijdje weer even normaal, en nog even snel een wisseling nu lijkt het weer normaal.

Inderdaad dus meer mensen last van

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 11:07
kx22 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:27:
TRX is down.....
De grote announcement is Baofeng. Ken ik niet, maar volgens hun de netflix van China.
Quote van reddit:

Legit news (http://bfc.baofeng.com/notice_pc.html?id=8), but the title gave me can*er.

Baofeng is not YouTube of China, that is complete bullshit.

I am living in China and just asked my Chinese coworker about Baofeng since I am not familiar with it. They are mostly famous for their video player for devices to watch movies and videos from other platforms, like for example YouKu (which is the YouTube of China). My coworker said they are not a video platform like YouTube, neither like NetFlix as they are not producing content.

Also can be found in Weibo (Chinese Twitter sort of) posted by a person working at Baofeng: https://weibo.com/1192277047/FDCLBrrJl?refer_flag=1001030106

Greets from China, stop those can*er titles please without doing any research, this does more harm than good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie meer vertrouwen in POE of Dent?

Maak zelf dit soort beslissingen en doe wat onderzoek, je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor je eigen financiële beslissingen.

[ Voor 61% gewijzigd door janvanduschoten op 10-01-2018 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Een leuke rooskleurige theorie op deze rode dag:

In week 4 en 5 delen de grote banken in Amerika weer hun bonussen aan het personeel uit. Dit is veel geld. Vorig jaar steeg de totale marketcap in die twee weken met 20%. Toeval?
  • Morgan Stanley is set to kick things off this Thursday. A person familiar with the matter said the bank would also announce managing-director promotions.
  • Citigroup is next up the following week. It is expected to announce just after the Martin Luther King Jr. holiday, so January 16.
  • JPMorgan is expected to announce in the middle of that week, around January 17.
  • Goldman Sachs is expected to announce at the end of next week, so around January 19.
  • Bank of America Merrill Lynch is the last to go of the big US banks. It is expected to announce the following week, in the neighborhood of January 25 – though that could shift a bit because the date is more than two weeks away.
P.S. Zouden Bankers voor Ripple gaan...? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
mmmm kan nu niet helemaal bepalen of Boafeng een positieve zet voor Tron is. De koers lijkt iig (voor nu?) even iets omhoog te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
BillMcNeal schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:46:
mmmm kan nu niet helemaal bepalen of Boafeng een positieve zet voor Tron is. De koers lijkt iig (voor nu?) even iets omhoog te gaan
Vannacht zat ie ook rond de 830, daarna zakte ie weer in, hopelijk trekt ie nu beetje door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:06
BillMcNeal schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:46:
Zitten we niet met enorme tijdsverschillen door heel de markt heen? Weet niet wanneer die chinezen en de amerikaanse markt gemiddeld wakker worden, maar ik hoop dat dat nog een boost oplevert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 08:56

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Aangezien het voor mij toch gokken blijft all-in gegaan op tron. Totaal zo'n 7000 stuks. Nou maar kijken waar het schip strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Laatst online: 10:36
Schuey schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:49:
[...]

Zitten we niet met enorme tijdsverschillen door heel de markt heen? Weet niet wanneer die chinezen en de amerikaanse markt gemiddeld wakker worden, maar ik hoop dat dat nog een boost oplevert :)
De Chinezen doen niet mee. Die hebben een bitcoin ban.
Anders was TRX allangl onbetaalbaar nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Klopt, Amerika is nu nacht, sommigen delen zullen over een uur of 2 op staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

[...]

Heb die tijdbeweging nu een paar dagen gevolgd (Vakantie) en ik moet zeggen dat er teveel waarde wordt gehecht hieraan. Mensen verwachten meteen dikke stijgingen als Azie wakker wordt. Ik heb dit nog geen enkele dag mogen meemaken.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SniperEye
  • Laatst online: 15-09 18:39
Moet wel lachen om al het gehype steeds. Inderdaad als je er heel vroeg bij bent kun je wel eens goed zitten. Maar er wordt zo weinig gekeken naar de potentie van een coin, of wat het al brengt, alles er omheen. Zit nu 1.5 maand op dit forum, in het begin kwam Ark vaak langs, Verge, Aion, Request Network, Salt. Nu zie ik ineens sinds een weekje Deepbrainchain (vgm wel aardig), Paccoin (lol, totaal geen meerwaarde in welk opzicht dan ook voor de markt) en Dentacoin (iets voor tandartsen dat niet eens werkt op de 30e plek, please....). Mijn gok is dat 95% niet eens weet waar die in investeert en totaal in paniek raakt als het wat minder gaat. Dit zijn ook de mensen die uiteindelijk voor een totale crash van de markt gaan zorgen (vroeg of laat). Probeer zelf alleen een beetje te timen wanneer dit is. Heb mijn winst er in ieder geval al lang en breed uit en zie wel waar het schip strandt. 7 december begonnen met 4000 euro inleg. Zit nu op 11.000 euro (4000 eruit gehaald, dus nog 7000 euro staan). Dit voornamelijk in Ark, ADA, Wabi, XRB, Nebulas, ETHlend, XLM, TRX, DNA, DRGN, ETN, NEO, Enigma, ICX en de topper: Vechain.
Geen vertrouwen meer in Verge? Zie deze niet in je opsomming in de laatste zin voor komen. Ik ben nog steeds HODL met Verge. Wraith is nu klaar blijkt. Nu zien hoe de markt erop gaat reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
kx22 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:55:
[...]

De Chinezen doen niet mee. Die hebben een bitcoin ban.
Anders was TRX allangl onbetaalbaar nu.
Wachten tot ze die opheffen dus ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soundman12
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:55:
[...]

Klopt, Amerika is nu nacht, sommigen delen zullen over een uur of 2 op staan ;)
Dan kunnen er 2 dingen gebeuren :

- Paniek, of
- Iedereen wil bijkopen en er komt een run

Gezien het amerikanen zijn zal het wel paniek worden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diabolica
Yay XRP verkocht van 0.000121 op 0.00014498

Heb nu 0.236 BTC :) toch 18% rendement op BTC die ik heb ingekocht op 13520 BTC/USD
Ik hoop nu mijn BTC te verkopen op 13940.
Dan is mijn werkelijke rendement nog rond de 18% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:28

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Chinezen en Japanners mogen van mij rustig niet meer wakker worden (figuurlijk bedoeld natuurlijk....)
Die goedkope munchers verkopen dagelijks hun winst en masse zodat +14% altijd terugzakt naar +7% ipv doorknalt naar +21%.

@Diabolica
Waarom sell je die right now?

[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 10-01-2018 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 11:34

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Net weer wat rommel verplaatst naar de juiste topics.

Let even op voordat je wat post, slowchat in [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic, relevante informatie en vragen uiteraard wel hier of in een nieuw topic.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
Typhone schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:58:
[...]

Chinezen en Japanners mogen van mij rustig niet meer wakker worden (figuurlijk bedoeld natuurlijk....)
Die goedkope munchers verkopen dagelijks hun winst en masse zodat +14% altijd terugzakt naar +7% ipv doorknalt naar +21%.

@Diabolica
Waarom sell je die right now?
Ik heb geen glazen bol. Dus doe wat mijn onderbuik mij verteld.
Ik ben meestal te vroeg met sellen en op tijd met aankopen.
Al met al pak ik er wel de winst mee.

Op de AEX deed ik het ook altijd zo.

Misschien als hij zo weer iets dipt dat ik het weer oppak, maar de risico's worden dan weer groter. (zeg ik op een gigantisch volatiele markt.)

[ Voor 10% gewijzigd door Diabolica op 10-01-2018 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

NEM/XEM is aan het dippen na een ATH. Ik kom verder geen nieuws tegen, behalve dat Bitcoin aan het dippen is. Ik vermoed dat veel mensen daardoor (weer) (tijdelijk) overstappen naar Bitcoin.

Bijkoopmomentje voor XEM. Afbeeldingslocatie: https://assets-cdn.github.com/images/icons/emoji/unicode/1f609.png

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Diabolica schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:04:
[...]

Ik heb geen glazen bol. Dus doe wat mijn onderbuik mij verteld.
Ik ben meestal te vroeg met sellen en op tijd met aankopen.
Al met al pak ik er wel de winst mee.

Op de AEX deed ik het ook altijd zo.

Misschien als hij zo weer iets dipt dat ik het weer oppak, maar de risico's worden dan weer groter. (zeg ik op een gigantisch volatiele markt.)
True zolang het rendabel blijft gewoon je eigen pad volgen. Niemand heeft de wijsheid in pacht :).
Mijn eerste batch XRP heb ik bij de dip van 1,5 week terug verkocht (6000 totaal). Achteraf had ik die weer wat langer moeten houden maar nu ben ik absoluut spekkoper :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Bitcoin is vooral flink gedaald afgelopen 2 dagen. Als je kijkt naar percentuele verschillen ten opzichte van BTC zie je dat 36% van de top 100 hoger staat dan 24 uur geleden. Ben blij met deze correctie, tempo van afgelopen weken was sowieso onhoudbaar, anders was iedereen miljonair in april 2018. Kan niet en daarom zie je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Rookert25 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:18:
Bitcoin is vooral flink gedaald afgelopen 2 dagen. Als je kijkt naar percentuele verschillen ten opzichte van BTC zie je dat 36% van de top 100 hoger staat dan 24 uur geleden. Ben blij met deze correctie, tempo van afgelopen weken was sowieso onhoudbaar, anders was iedereen miljonair in april 2018. Kan niet en daarom zie je dit.
Ik denk vooral dat de meeste instappers winst hebben behaald en nu massaal eruit gaan. Maar je hebt wel een punt, alles wat ik aanraakte begin december veranderde in goud. Al zakken de winstmarges (stond eerst koersen) nu nog met 100% dan sta ik overal nog heel ruim in de +.

[ Voor 1% gewijzigd door Typhone op 10-01-2018 11:24 . Reden: verklaring added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:36
het daalt wat en er is meteen paniek :) m.i. is dit een 'gezonde' en nodige correctie. als je naar de koersverlopen van de afgelopen maanden kijkt was het alleen maar up up up, maar op een gegeven moment moet er ook een keer winst genomen worden. tijd van bezinning dus.

gewoon moed houden en even een maandje wegkijken, of wat verlies nemen en volledig uitstappen. ik blijf zitten waar ik zit en geloof erin (/heb er hoop op ;) ) dat alle afgestrafte munten straks weer gewild worden en weer lekker gaan stijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
Typhone schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:20:
[...]

Ik denk vooral dat de meeste instappers winst hebben behaald en nu massaal eruit gaan. Maar je hebt wel een punt, alles wat ik aanraakte begin december veranderde in goud. Al zakken de koersen nu nog met 100% dan sta ik overal nog heel ruim in de +.
Als de koersen met 100% zakken heb je niets meer..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
Typhone schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:20:
[...]

Ik denk vooral dat de meeste instappers winst hebben behaald en nu massaal eruit gaan. Maar je hebt wel een punt, alles wat ik aanraakte begin december veranderde in goud. Al zakken de koersen nu nog met 100% dan sta ik overal nog heel ruim in de +.
Als ze zakken met 100% heb je volgens mij 0?

Edit: Zou kunnen hoor, maar dan moet je je eigen inleg er al uitgehaald hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door beepee op 10-01-2018 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

beepee schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:21:
[...]

Als ze zakken met 100% heb je volgens mij 0?
Relatieve percentages bedoel ik uiteraard maar dat kon er wel uitgehaald worden.
(Wat ongelukkig getypt inderdaad, zie edit)
BAT +/-615% die kan wel wat hebben als dat +/-380% wordt.

Hetgeen overeenkomt met ~47.58% koersdaling :)

[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 10-01-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is altijd fijn om wat btc paraat te hebben op een exchange. Twee voordelen: Je kan een onrealistisch lage buy order zetten op een coin die je graag wilt hebben. Heel soms maakt iemand een typo, bijv een decimaal ernaast zitten bij een sell order met een groot volume. Of een serie stop losses die afgaan. Dan heb je kans dat je buy alsnog aangeraakt wordt. Instant profit.

Ten tweede, wanneer de hele markt in een heftige dip zit, heb je meteen funds paraat om in te kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:25:
Het is altijd fijn om wat btc paraat te hebben op een exchange. Twee voordelen: Je kan een onrealistisch lage buy order zetten op een coin die je graag wilt hebben. Heel soms maakt iemand een typo, bijv een decimaal ernaast zitten bij een sell order met een groot volume. Of een serie stop losses die afgaan. Dan heb je kans dat je buy alsnog aangeraakt wordt. Instant profit.

Ten tweede, wanneer de hele markt in een heftige dip zit, heb je meteen funds paraat om in te kopen.
Ik ben erachter dat wanneer het om ICO's gaat het nog veel prettiger is om Ethereum paraat te hebben.
Die staan met 15 minuten op een Exchange vanuit je eigen wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diabolica
Typhone schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:17:
[...]

True zolang het rendabel blijft gewoon je eigen pad volgen. Niemand heeft de wijsheid in pacht :).
Mijn eerste batch XRP heb ik bij de dip van 1,5 week terug verkocht (6000 totaal). Achteraf had ik die weer wat langer moeten houden maar nu ben ik absoluut spekkoper :*)
XRP begint weer te dippen. Gewoon even in de gaten houden. BTC stijgt nog niet ver genoeg door dus misschien gooien we er nog een transactie doorheen.
Ik hou meestal maar een paar koersen in de gaten. IOTA bijvoorbeeld. Ik hoor er veel goede dingen over maar hou toch meer van de volatiele koersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Diabolica schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:28:
[...]

XRP begint weer te dippen. Gewoon even in de gaten houden. BTC stijgt nog niet ver genoeg door dus misschien gooien we er nog een transactie doorheen.
Ik hou meestal maar een paar koersen in de gaten. IOTA bijvoorbeeld. Ik hoor er veel goede dingen over maar hou toch meer van de volatiele koersen.
Ik heb vandaag al 1000 XRP gekocht op 1.31 en weer op 1.66 weggedaan. Compensatie voor de zware dagen.
Cardano en XLM zijn ook absoluut aan te raden om te buyen nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:24
TRX ingewisseld voor VEN. Ik heb het gevoel dat de hype van TRX wel afneemt, en de realisatie boven komt drijven dat 't allemaal nog dure lucht is. Dat 't veel kan worden later mag duidelijk zijn, maar nu is er nog wat teveel twijfel.

VEN lijkt wat afgeremd te worden door de vele sell walls, maar daardoor ook weinig gezakt. Ik kies deze dan ook met het oog op gestage groei en niet paniekvoetbal die nu om TRX hangt.

We zullen zien hoe zich dat uitpakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bollux
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 13:05
I-King schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:36:
TRX ingewisseld voor VEN. Ik heb het gevoel dat de hype van TRX wel afneemt, en de realisatie boven komt drijven dat 't allemaal nog dure lucht is. Dat 't veel kan worden later mag duidelijk zijn, maar nu is er nog wat teveel twijfel.

VEN lijkt wat afgeremd te worden door de vele sell walls, maar daardoor ook weinig gezakt. Ik kies deze dan ook met het oog op gestage groei en niet paniekvoetbal die nu om TRX hangt.

We zullen zien hoe zich dat uitpakt!
Dit heb ik vanmorgen ook gedaan. VEN maar op HODL.

Toen TRX van $0,24 naar $0,20 dipte, had ik het voornemen om het te verkopen zodra hij de 0,23/0,24 weer aantikte ;w
Gelukkig mijn TRX gekocht op 0,06. Vanmorgen verkocht op 0,12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Dentacoin heb ik nog niet voorbij zien komen. Hoop dat je weet dat DENT iets anders is dan dentacoin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. Trippie
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2021
Diabolica schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:33:
Ik heb er zo'n 500 gekocht voor 0.30 , ik hou het ook nog wel uit. Had altijd vertrouwen dat de Ripple $5 nog zou aanraken. Zolang dat niet gebeurt Hodl ik wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotacom
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-08 10:11
Gezien ETH op een ATH staat, twijfel ik om deze te laten omzetten naar BTC dat dan terug in een serieuze DIP zit.
Is dit een logische gedachtegang?

Ik heb geen ervaring in deze handeling dus zie ik hier eventueel een of andere kost over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dotacom schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:46:
Gezien ETH op een ATH staat, twijfel ik om deze te laten omzetten naar BTC dat dan terug in een serieuze DIP zit.

Ik heb geen ervaring in deze handeling dus zie ik hier eventueel een of andere kost over het hoofd?
Kun je doen ja. Wel op exchange laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
dotacom schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:46:

Ja dat is logisch maar hij kan natuurlijk ook nog even doorschieten. Of na een serieuze dip weer op een hoger ATH komen. Ik zou mijn winst nemen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotacom
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-08 10:11
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:48:
[...]

Kun je doen ja. Wel op exchange laten?
Ik zit op Coinbase dus kan daar rechtstreeks Eth<->BTC omruilen.

Sinds vanmorgen zit ik ook op GDAX dat de Exchange is voor Coinbase als ik het goed gelezen heb.
Is het interessanter om daar te traden i.p.v. op Coinbase of maakt dit niet uit?
Pagina: 1 ... 23 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).