Malawolar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:14:
Moet wel lachen om al het gehype steeds. Inderdaad als je er heel vroeg bij bent kun je wel eens goed zitten. Maar er wordt zo weinig gekeken naar de potentie van een coin, of wat het al brengt, alles er omheen. Zit nu 1.5 maand op dit forum, in het begin kwam Ark vaak langs, Verge, Aion, Request Network, Salt. Nu zie ik ineens sinds een weekje Deepbrainchain (vgm wel aardig), Paccoin (lol, totaal geen meerwaarde in welk opzicht dan ook voor de markt) en Dentacoin (iets voor tandartsen dat niet eens werkt op de 30e plek, please....). Mijn gok is dat 95% niet eens weet waar die in investeert en totaal in paniek raakt als het wat minder gaat. Dit zijn ook de mensen die uiteindelijk voor een totale crash van de markt gaan zorgen (vroeg of laat). Probeer zelf alleen een beetje te timen wanneer dit is. Heb mijn winst er in ieder geval al lang en breed uit en zie wel waar het schip strandt. 7 december begonnen met 4000 euro inleg. Zit nu op 11.000 euro (4000 eruit gehaald, dus nog 7000 euro staan). Dit voornamelijk in Ark, ADA, Wabi, XRB, Nebulas, ETHlend, XLM, TRX, DNA, DRGN, ETN, NEO, Enigma, ICX en de topper: Vechain.
Ik kan alleen maar in je bevindingen meegaan.
Denk dat toch een groot deel hier zit met maar 1 ding voor ogen, het gouden ei vinden en zo snerl mogelijk veel geld verdienen .. ook al moeten ze meedoen met het hypen van een cion.
Zie hier vaak one-liners langskomen met de vraag of we iets weten over een coin, maar wat ze eigenlijk bedoelen .. koop deze, dan heb ik minder verlies
NEO een munt uit het verleden die bijna het hele forum overnam. Iedereen zag er wel wat in.
En nu .... totale stilte ... en stijgt vanuit mid DEC met meer dan 300% ... 3X je inleg ... over winst gesproken en de rest zit te jagen achter elk muntje in de hoop op snelle rijkdom.
Ik ben nu meer van de HODL en daar zitten ook crappy munten tussen, maar met een duidelijk afgebakende strategie!
Maar ETH en BTC zijn mijn sterke HODL, waarvan ETH in de laatste dip mid DEC gekocht ... en toen ging hij los!