FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:12:
[...]
Jij doet alsof de totale supply op korte termijn op de markt komt. Dat is aantoonbaar niet waar. Dus je berekeningen en aannames kloppen gewoon niet. En de vergelijking met een bedrijf ala Sony slaat al helemaal als een lul op een drumstel. Dat heeft niets te maken met meningen en waardering daarvoor.
Je verdraait het hele verhaal naar je eigen zin, en leest ook duidelijk met je oogkleppen op

.
ik zij dat als er 860 miljoen coins van in omloop zullen zijn, dat zal het heel moeilijk worden dat de waarde per coin 100 dollar gaat worden.
Ik vergelijk Sony helemaal niet met een VEN ook geen idee waar je dat vandaan haalt

.
ik gaf je een voorbeeld wat de marketcap van een Sony is dat was 58 miljard.
Dan is de kans vrij klein dat een VEN een hogere marketcap zal krijgen dan bijvoorbeeld een Sony,
wat ik gebruikte om als voorbeeld om te laten zien wat voor formaat bedrijf je bent met zo marketcap, ven is ook een bedrijf en is iets heel anders dan een BTC.
Ja er zijn een paar partnerships maar ik heb ook filmpjes gezien waar je toch echt wel vraagtekens bij moet stellen wat voor bedrijf het nou daadwerkelijk is, neem alleen al hun super geavanceerde RFid machine
En nogmaals ik zeg niet dat VEN niks is, in tegeldeel, maar om te zeggen dat het een 100 dollar coin gaat worden is wat hoog gegrepen op dit moment, ik lees dat vele daar wel vanuit gaan, en ik probeer dus te onderbouwen waarom ik denk dat dat niet het geval is, en als ik alle wijsheid in pacht had zou ik niet op dit forum zitten.
Er is niemand geweest die het op een normale manier onderbouwd dat het anders is, ik lees alleen maar verhalen van mensen die letterlijk kwaad worden en zonder enige onderbouwing waarom het anders zou zijn bijna gaan huilen en ''vriendelijke'' reacties plaatsen.
En ja als ze coins gaan burnen dan kan die hoger komen, maar zo lang dat niet is gaat het ook niet gebeuren
Ik zag nog een vergelijking met ADA dat die ook in de top 5 stond, dat klopt maar heb je ook gezien wat de waarde is van 1 coin ? En een VEN gergelijken met een XRP gaat ook niet op, totaal ander product.
Dus ja VEN heeft zeker potentie en ja het kan in de top 10 marketcap komen maar met 860Mil coins gaat 100USD per coin erg moeilijk worden.
Ik ga weer lekker traden, succes ermee