Toon posts:

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 105 106 Laatste
Acties:
  • 363.569 views

Onderwerpen

• bommel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:23
quote: VeChain
gaat dit toch al doen in samenwerking met DNV GL?
Voor zover ik begreep is er wel een relatie met scheepstransport maar begeeft VeChain zich door de samenwerking met DNV GL zich meer in risico inschatting/bepaling.

Maritime Transportation→ DNV GL provides services for 13,175 vessels and mobile offshore units (MOUs) amounting to 265.4 mill gt, which represents a global market share of 21%.

Services include: classification, verification, risk management, and technical advisory to the maritime industry on safety, enhanced performance, fuel efficiency, etc.

Bron.

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07-06 14:08
JustSys schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:43:
Ik ben aan het wachten op de 1ste tweaker die een foto post van zijn nieuwe aanwinst zoals, Ferrari/lambo... maar hopelijk gebeurt dit niet en gaan ze dit investeren in andere coins of iets dat ook geld opbrengt/vastgoed..

Ps: sommige tweakers zitten er wel warmpjes bij maar die hoor/zie je niet:)
Ik post over 14 dagen wel ff een foto waarop ik heerlijk in het zwembad lig te dobberen bij CenterParcs 8) Gesponsord door DentaCoin _/-\o_

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:35
Kan iemand me uitleggen hoe / waar ik nou precies kan zien hoeveel dollar ik in een bepaalde coin heb gestoken bij Binance?
Ik zie wel BTC value bij Deposits/Withdrawals overzicht, maar nergens echt hoeveel harde dollars er nou in zitten (en wat die sinds inleg waard zijn per coin)?

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Richh schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:02:
[...]

Het moment dat ADA volledig in gaat storten ligt wat mij betreft dan ook sowieso dichtbij. Ik vind dat dit soort 'munten' überhaupt niet in de top 10 terecht horen...

Stel dat VET het net zo ver gaat schoppen op korte termijn, dan snap ik dat veel mensen blij zijn. Maar het is totaal ongezond voor de cryptomarkt als je het mij vraagt :P
Waarom vind jij dat ADA niet in de top 10 mag staan? Het geeft volgens mij alleen maar aan dat men vertrouwen heeft dat dit een goede munt KAN worden. De gedachte achter de munt en de transparantie van het team geeft blijkbaar genoeg vertrouwen.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:19
Jasikevicius3 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:06:
Kan iemand me uitleggen hoe / waar ik nou precies kan zien hoeveel dollar ik in een bepaalde coin heb gestoken bij Binance?
Ik zie wel BTC value bij Deposits/Withdrawals overzicht, maar nergens echt hoeveel harde dollars er nou in zitten (en wat die sinds inleg waard zijn per coin)?
Staat er in grijze letters achter (achter je totale waarde in BTC). Je kunt het natuurlijk ook vrij simpel zelf berekenen a.d.h.v. de totale BTC waarde.

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Dit kan je in de webversie niet zien. In de app kan je wel per munt zien hoeveel dollar deze waard is door in je balance op een munt te klikken.

[Voor 3% gewijzigd door radem205 op 22-01-2018 09:09]

• FCH
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05-2021
Als je naar 'Funds' > 'Balances' gaat zie je wat je munt waard is in BTC .
Gebruik bijv. een BTC naar EU converter om te kijken wat het waard is in EU.

• michelwuyts
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-09-2019
bij holdings.
Als je bedrag goed hebt ingevoerd tenminste.
De waarde die je zelf hebt ingelegd zie je niet, maar dat maakt niet uit als je tussentijds niet extra Fiat hebt ingelegd.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-06 21:08
Technisch gezien heb je er geen harde dollars in zitten maar harde bitcoin.

Je zou zelf even PBTC×QBTC kunnen doen en opschrijven. Maar persoonlijk zou ik letten op het verschil in de hoeveelheid BTC die iets waard is.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-06 10:19
Ga naar Funds en druk op het oogje (voor alles samen opgeteld)

En per coin moet je er op drukken.

[Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 22-01-2018 09:10]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:11
radem205 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:06:
[...]

Waarom vindt jij dat ADA niet in de top 10 mag staan? Het geeft volgens mij alleen maar aan dat men vertrouwen heeft dat dit een goede munt KAN worden. De gedachte achter de munt en de transparantie van het team geeft blijkbaar genoeg vertrouwen.
Het geeft vooral aan dat het goed werkt om heeeeel veel muntjes in omloop te brengen waardoor het specifieke muntje zelf heul goedkoop kan worden. Iedere microcent stijging heeft dan gelijk grote invloed op de marketcap. En iedere crypton00b lijkt nog steeds te denken dat je vooral kleine muntjes moet kopen 'want die zijn zo goedkoop' en men heeft de verwachting dat het ooit ETH of BTC-achtige proporties gaat aannemen.

Ik snap heel goed dat je vertrouwen hebt in een coin en dat je er daarvoor vroeg bij wil zijn. Het punt is dat ADA nu, zonder product, al op een punt staat waar veel daadwerkelijk gebruikte producten ook staan. Dat terwijl ze nog zo ontzettend veel problemen zullen moeten overkomen (die allemaal fout kunnen gaan) voordat ze überhaupt op hetzelfde niveau terecht komen.

Het lijkt mij gezond dat de top 10 vrij is van producten die nog niet ontwikkeld zijn. Een idee'tje, uitgeschreven over 10 kantjes, kan toch niet meer waard zijn dan een jarenoud internationaal concern als het eerder genoemde Sony; met een miljardenomzet en duizenden werknemers?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:42

sh4d0wman

Long live the King!

Hoe cashen jullie Binance gebruikers uit? Ik maak er pas sinds kort gebruik van en heb verder alleen cold storage (die-hard hodler :P). Werkt het direct sturen aan bitonic.nl of moet ik dit via een eigen wallet laten lopen? Via coinbase werkt bitonic altijd goed.

Tier verificatie op Coinbase/Gdax, Kraken en andere exchanges zijn erg moeilijk doordat ik in het buitenland woon maar een NL bank gebruik. Dat zou uiteraard de makkelijkste optie zijn.

Being a hacker does not say what side you are on. Being a hacker means you know how things actually work and can manipulate the way things actually work for good or for harm.
Come to the dark side. We've got cookies.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:31

Rannasha

aka "Species5618"

sh4d0wman schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:18:
Hoe cashen jullie Binance gebruikers uit? Ik maak er pas sinds kort gebruik van en heb verder alleen cold storage (die-hard hodler :P). Werkt het direct sturen aan bitonic.nl of moet ik dit via een eigen wallet laten lopen? Via coinbase werkt bitonic altijd goed.
Direct van exchange naar Bitonic sturen is geen goed plan. De meeste exchanges gebruiken transaction-batching, wat betekent dat ze een tijdje alle withdrawals opsparen en ze in één keer bundelen in een grote transactie. Afhankelijk van de exchange en het withdrawal-volume kan dit enkele minuten tot meer dan een uur duren. De kans is dus groot dat de transactie niet op tijd gezien wordt door Bitonic. Merk op dat Coinbase een uitzondering is en zij nog geen tx-batching toepassen (tot groot ongenoegen van velen). Maar ze zijn dit aan het ontwikkelen, dus dit kan zomaar veranderen.
Tier verificatie op Coinbase/Gdax, Kraken en andere exchanges zijn erg moeilijk doordat ik in het buitenland woon maar een NL bank gebruik. Dat zou uiteraard de makkelijkste optie zijn.
Hoort geen probleem te zijn. Ik ben geverifieerd bij Gdax, Kraken & Bitstamp ondanks dat ik in het buitenland woon en NL bankrekening heb. Het kost iets meer moeite (en eventueel een support ticket), maar het is zeker mogelijk.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
sh4d0wman schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:18:

ik heb nog niet van Binance uitgecashed maar wel naar andere exchanges gestuurd, (BCC, ETH en LTC), en ondanks dat ze batchen was het erg snel voor elkaar (paar minuten).

Zou dus prima moeten werken, maar met BTC nooit geprobeerd

• GeoHound
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05 11:13
Rannasha schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:24:
[...]

Direct van exchange naar Bitonic sturen is geen goed plan. De meeste exchanges gebruiken transaction-batching, wat betekent dat ze een tijdje alle withdrawals opsparen en ze in één keer bundelen in een grote transactie. Afhankelijk van de exchange en het withdrawal-volume kan dit enkele minuten tot meer dan een uur duren. De kans is dus groot dat de transactie niet op tijd gezien wordt door Bitonic. Merk op dat Coinbase een uitzondering is en zij nog geen tx-batching toepassen (tot groot ongenoegen van velen). Maar ze zijn dit aan het ontwikkelen, dus dit kan zomaar veranderen.

[...]

Hoort geen probleem te zijn. Ik ben geverifieerd bij Gdax, Kraken & Bitstamp ondanks dat ik in het buitenland woon en NL bankrekening heb. Het kost iets meer moeite (en eventueel een support ticket), maar het is zeker mogelijk.
heb nu 2 maal direct via binance naar bitonic gestuurd en had geen problemen en was gewoon op tijd.
maar waren kleine bedragen. misschien was dat mijn voordeel.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:31

Rannasha

aka "Species5618"

GeoHound schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:30:
[...]

heb nu 2 maal direct via binance naar bitonic gestuurd en had geen problemen en was gewoon op tijd.
maar waren kleine bedragen. misschien was dat mijn voordeel.
Het kan prima goed gaan, bij sommige exchanges zelfs het grootste gedeelte van de tijd, maar je hebt er geen controle over.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-11-2022
Je ziet dat de Euro wel flink duur is ten opzichte van de USD. Ik heb mijn portfolio altijd in USD staan omdat gros van de wereld zo denkt en de psychologische grenzen zo beter te volgen zijn, maar als je terug rekent naar euro valt er toch wel een stuk weg. :p

• michelwuyts
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-09-2019
Rookert25 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:36:
Je ziet dat de Euro wel flink duur is ten opzichte van de USD. Ik heb mijn portfolio altijd in USD staan omdat gros van de wereld zo denkt en de psychologische grenzen zo beter te volgen zijn, maar als je terug rekent naar euro valt er toch wel een stuk weg. :p
precies. Paar weken geleden was het 0,85 ongeveer en nu 0,82:P

• RubenA
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:18
Rookert25 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:36:
Is het op Binance mogelijk om m op euro's te zetten?

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

NielsdeB schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:04:
Even geen bubble, stijging / daling praat: zijn er hier meer mensen die zich hebben ingeschreven voor de Pay with ink (XNK) ico? Ik ben erg benieuwd, het is al gekoppeld aan een product (listia, een soort marktplaats en wat financieel ondersteund is door Y Combinator, een bedrijf dat spotify en airbnb ook financieerde) en het wordt ge-audit door QSP. Het leek me allemaal wel veelbelovend, ben benieuwd of meer mensen hun oog hier op hebben laten vallen.
Vandaag de presale, zitten er klaar voor vanavond om 21:00. Twijfel alleen nog hoeveel ik erin ga stoppen. Heb redelijk wat winst met INS gepakt dus wil een deel daarvan in XNK stoppen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:42

sh4d0wman

Long live the King!

Rannasha schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:24:
Thanks! Goed om te horen. Er was 1 exchange waar in de FAQ stond dat er geen support voor was. Zal binnenkort Kraken en/of Gdax eens proberen.

Being a hacker does not say what side you are on. Being a hacker means you know how things actually work and can manipulate the way things actually work for good or for harm.
Come to the dark side. We've got cookies.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-11-2022
RubenA schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:40:
[...]

Is het op Binance mogelijk om m op euro's te zetten?
Geen idee had het over Blockfolio hier :) Moet toch eens overstappen naar Delta, heb toch maar 2 coins de laatste 6 weken. :P

• buffel1997
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 16:14
JustSys schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:43:
Ik ben aan het wachten op de 1ste tweaker die een foto post van zijn nieuwe aanwinst zoals, Ferrari/lambo... maar hopelijk gebeurt dit niet en gaan ze dit investeren in andere coins of iets dat ook geld opbrengt/vastgoed..

Ps: sommige tweakers zitten er wel warmpjes bij maar die hoor/zie je niet:)
Binnen 2 weken weekje NY met de cryptowinsten O-)

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

• sportvisserij
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05 01:52
Ik volg hier al maanden verschillende topics en ben nu sinds enkele weken bezig een portfolio te maken van voornamelijk HODL munten omdat daytraden voor mij wegens tijdgebrek vaak geen optie is.
Ik heb de helft van mijn "vermogen" in BTC laten zitten, verder heb ik sinds kort NEO en Waves erbij genomen.
Ik zit te twijfelen om omnisego en eventueel VEN hier nog aan toe te voegen. Lijken me in ieder geval veelal projecten met een platform achtergrond die nog een mooie groei kunnen maken zonder dat ik de hele dag de koersen in de gaten moet houden.
Overigens zit er wel twijfel tussen de keuze voor Omnisego/vechain of iota/strat. meningen hierover? zoveel mooie initiatieven maar vind het lastig om te in te schatten waar de meeste lange termijn stabiliteit in gaat zitten. (dat kan ook niemand voorspellen uiteraard, maar ik heb soms een te beperkte ICT achtergrond om de kansen tegenover elkaar te zetten)

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Anoniem: 472287 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:14:
[...]

En daarom is daytraden met een vrij zekere stijger nooit erg briljant. Ja, golfjes meepakken is leuk - meer ven voor minder. Maar als je de verkeerde kant op werkt is het gewoon zonde.

Voor de meesten geldt; niets doen brengt meer op. Je moet er echt goed in zijn, of geluk hebben, om je positie te versterken
Ik heb de verleiding tot nu toe aardig kunnen weerstaan en achteraf zou het me inderdaad meestal meer kosten .

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:12

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019
SuperKneus schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:58:
[...]

Dit waren zijn bericht op 21-12

[...]

en

[...]

Ik hoop voor hem dat hij geluk heeft.
Oogje schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:38:
[...]

Yup @rvT en ik hoop voor hem dat hij er op tijd uit is gegaan. Die 4 maanden die hij wou heeft bitconnect niet gehaald...
The Redman schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:45:
@rvT Misschien wil jij delen hoeveel je uit Bitconnect hebt gehaald tegenover je inleg in hoeveel tijd? Even nieuwsgierig of het echt zo'n goede deal was voor zo lang het duurde.
Hey boys, sorry voor de late reactie. Was op vakantie naar Bali.

Bedankt dat jullie je zorgen maakte, maar er is voor mij al met al niet zo heel veel schade. Ik had sowieso de strategie om direct alle dollars die vrij kwamen uit het lending platform er uit te halen. Zo stond er 12.000 USD vast in het lending platform, maar had ik inmiddels al 9500 dollar teruggehaald naar mijn Binance account. Al met al is er dus een verlies van 2.500 dollar. Die ik kan hebben.

Het is namelijk niet zo dat ik alleen in Bitconnect zat, ik heb begin december een masternode aangeschaft voor Walton Chain (a 5000 coins) en je kunt wel uitrekenen wat die inmiddels waard geworden is. Al met al is het omvallen van BitConnect dus niet zo'n mega ramp ;)

• buffel1997
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 16:14
Is van 27dec? Zal dus vast wel eens gepasseerd zijn hier.

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:09
rvT schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:03:
[...]

[...]

[...]

Hey boys, sorry voor de late reactie. Was op vakantie naar Bali.

Bedankt dat jullie je zorgen maakte, maar er is voor mij al met al niet zo heel veel schade. Ik had sowieso de strategie om direct alle dollars die vrij kwamen uit het lending platform er uit te halen. Zo stond er 12.000 USD vast in het lending platform, maar had ik inmiddels al 9500 dollar teruggehaald naar mijn Binance account. Al met al is er dus een verlies van 2.500 dollar. Die ik kan hebben.

Het is namelijk niet zo dat ik alleen in Bitconnect zat, ik heb begin december een masternode aangeschaft voor Walton Chain (a 5000 coins) en je kunt wel uitrekenen wat die inmiddels waard geworden is. Al met al is het omvallen van BitConnect dus niet zo'n mega ramp ;)
goed voor jou man dat scheelt al weer

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:49
Zijn hier mensen die hun rijbewijs op coinbase hebben kunnen laten verifieren ? Ik wil graag op GDAX kunnen en heb al gelezen dat het makkelijkste is om je rijbewijs op coinbase te laten verifieren als 2de document...Echter lijkt mij dit niet te lukken...

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Anoniem: 472287 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:14:
[...]

En daarom is daytraden met een vrij zekere stijger nooit erg briljant. Ja, golfjes meepakken is leuk - meer ven voor minder. Maar als je de verkeerde kant op werkt is het gewoon zonde.

Voor de meesten geldt; niets doen brengt meer op. Je moet er echt goed in zijn, of geluk hebben, om je positie te versterken
Ik heb gisteren juist de andere kant op gewerkt, tot nu toe verleiding kunnen weerstaan op ven in te stappen maar gisteren toch maar op 51600 wat ingekocht. Vanmorgen weer weggedaan op 77800, dat is leuk wakker worden wetende dat ik, bij wijze van spreken, de rest van de week niet meer hoef te werken. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:28

Hoicks

Techno!

Rebbelx schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:08:
Zijn hier mensen die hun rijbewijs op coinbase hebben kunnen laten verifieren ? Ik wil graag op GDAX kunnen en heb al gelezen dat het makkelijkste is om je rijbewijs op coinbase te laten verifieren als 2de document...Echter lijkt mij dit niet te lukken...
Ik heb mijn rijbewijs laten verifieren bij Coinbase. Was geen probleem.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• Stef_Venner
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:20
Crypts schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:10:
[...]

Ik heb gisteren juist de andere kant op gewerkt, tot nu toe verleiding kunnen weerstaan op ven in te stappen maar gisteren toch maar op 51600 wat ingekocht. Vanmorgen weer weggedaan op 77800, dat is leuk wakker worden wetende dat ik, bij wijze van spreken, de rest van de week niet meer hoef te werken. :)
Helaas heb ik niet de liquide middelen om in te stappen zoals jij, ik heb alles in alts staan haha maar fijn om te horen voor jou! Jaloers maar is je sowieso gegund! Ik heb het helaas laten staan vanochtend.

[Voor 3% gewijzigd door Stef_Venner op 22-01-2018 10:14]

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:22
Crypts schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:10:
[...]

Lekker man! Ik heb het niet aangedurfd... :) Maar het is inderdaad heerlijk om te zien dat het met VEN lekker gaat... Heel misschien zal ik bij een eventuele dip weer bijkopen, maar ik begin me er bij neer te leggen dat ik het met m'n huidige hoeveelheid coins "moet doen".

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Anoniem: 821127

RustStorm schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:13:
[...]

Lekker man! Ik heb het niet aangedurfd... :) Maar het is inderdaad heerlijk om te zien dat het met VEN lekker gaat... Heel misschien zal ik bij een eventuele dip weer bijkopen, maar ik begin me er bij neer te leggen dat ik het met m'n huidige hoeveelheid coins "moet doen".
Zo zie ik het idd ook, ingekocht op $3 dollar, zou nog graag wat bijkopen nu ik hem zo hard zie gaan, maar waarschijnlijk toch te laat voor

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:49
Hoicks schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:12:
[...]

Ik heb mijn rijbewijs laten verifieren bij Coinbase. Was geen probleem.
Via de app of via de website ?

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Stef_Venner schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:13:
[...]

Helaas heb ik niet de liquide middelen om in te stappen zoals jij, ik heb alles in alts staan haha maar fijn om te horen voor jou! Jaloers maar is je sowieso gegund! Ik heb het helaas laten staan vanochtend.
Tot gisteren zat ik elke keer in bnb, trx en req maar dit ene laatste uitstapje heeft dus meer opgeleverd dan dat 'aanklooien' met die andere 3 bij elkaar over het hele weekend gezien. Ik vind ven wel een beetje een lastig geval, het voelt een beetje als hype muntje. Hij kan ook ineens keihard dalen, dat gebeurt ook minimaal eens per 24 uur. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:28

Hoicks

Techno!

Rebbelx schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:21:
[...]

Via de app of via de website ?
Via de app volgens mij, ik moest wel mijn rijbewijs in landscape zetten voordat de registratie goed ging overigens, niet dat ik kan bevestigen of dat een issue was, maar toen ik 'm de tweede keer indiende ging het namelijk wel goed, mijn eerste invoer was namelijk niet landscape)

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 13:03
Anoniem: 821127 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:19:
[...]

Zo zie ik het idd ook, ingekocht op $3 dollar, zou nog graag wat bijkopen nu ik hem zo hard zie gaan, maar waarschijnlijk toch te laat voor
Ik denk niet dat het te laat is met VEN, ik heb ook vroeg gekocht (5200 sats) en wat later (23530 sats) nog eens. Staat nu wel op ATH dus even wachten is misschien de moeite waard. Mogelijk zakt hij in na die webcast van 24 januari wel een beetje terug na deze enorme run. Zeker als de PBOC geruchten niet nu bevestigd gaan worden.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter

If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"

Pagina: 1 ... 104 105 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee