[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 106 Laatste
Acties:
  • 375.521 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:37

Jebus4life

BE User

Iemand enig idee wat er aan de hand is met Ardor? Die is de afgelopen 7 ofzo dagen echt wel extreem gedaald.

Zit nu niet in m'n portfolio maar twijfel om vrij serieus te investeren als hij onder de 1$ zou dippen (zit nu op 1.07, zowat -55/60% tegenover een week ofzo terug). Zie geen enkele reden waarom die zo diep gezakt is; zie die zeker nog tot 3/4 dollar stijgen dus lijkt me wel een goede investering om te doen...

Heb ik ergens nieuws/FUD gemist waarom Ardor zo laag gezakt is, of is het puur dat iedereen op de ICX/NEO/VEN/... treinen gesprongen is?

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Slux schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:12:
[...]

NEO heeft maar 65.000.000 miljoen coins
100 miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Circulating Supply bedoelde ik
65.000.000 NEO

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 21-01-2018 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:57
Slux schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:44:
[...]

Circulating Supply
65.000.000 NEO
Total Supply
100.000.000 NEO

Die komen vanzelf in roulatie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:28
Volgens mij gaat VEN ook nog een groot aantal coins burnen trouwens. Maar dat is wel onbevestigd en dus beetje rumours.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Kappen nou zeg! Ik kom hier vnml voor mijn plezier maar de laatste maanden nemen heel, heel veel mensen hier zichzelf en 'hun kennis' iets te serieus!

Ga verdomme op Fok de populaire knul uithangen en probeer elkaar hier gewoon te helpen of laat dat toetsenbord met rust..

Zo, fijne avond allemaal.

Edit; On topic :) Over IOTA hebben we het ook niet meer zo vaak.. Toch een flink deel van mijn stack erin zitten. Ze komen met erg mooi nieuws de laatste tijd. Koers sprong even weer lekker de $3,00 range in maar is nu (net als alles zo'n beetje) weer wat ingezakt (dus koop moment ;) )

[ Voor 37% gewijzigd door D-Ed op 21-01-2018 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Slux schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:44:
[...]

Circulating Supply bedoelde ik
65.000.000 NEO
Als je bij VEN spreekt over de total supply, moet je dat bij NEO ook doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
The Redman schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:44:
[...]

Total Supply
100.000.000 NEO

Die komen vanzelf in roulatie dus.
Waardoor je waarschijnlijk een kleine verwatering krijgt .. kleine kans denk ik.
Dat is iets heel anders dan 867.162.633 VEN waarvan er nu pas 277.162.633 VEN van in omloop zijn
Adnanos schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:48:
[...]
Als je bij VEN spreekt over de total supply, moet je dat bij NEO ook doen
Dat doe ik ook, wat ik al zij misschien met het aantal wat nu uitstaat, maar zodra alles op de markt komt zal het moeilijk worden

[ Voor 31% gewijzigd door Slux op 21-01-2018 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18:34
Tip voor iedereen die nog niet in de Raiblocks trein zit. Momenteel staat ie op $16,74. Geen idee waarom hij harder dipt dan de rest van de alt markt, maar dit is een mooie prijs om in te stappen voordat deze coin op binance staat.
Jebus4life schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:42:
Iemand enig idee wat er aan de hand is met Ardor? Die is de afgelopen 7 ofzo dagen echt wel extreem gedaald.

Zit nu niet in m'n portfolio maar twijfel om vrij serieus te investeren als hij onder de 1$ zou dippen (zit nu op 1.07, zowat -55/60% tegenover een week ofzo terug). Zie geen enkele reden waarom die zo diep gezakt is; zie die zeker nog tot 3/4 dollar stijgen dus lijkt me wel een goede investering om te doen...
Geen idee. Mainnet van Ardor gaat wel pas in Q3 van 2018 draaien. Ik zou nog even wachten tot de koers van Ardor een beetje stabiliseert en daar gewoon een paar honderd euro op stuk slaan. Je weet maar nooit.

[ Voor 62% gewijzigd door MainframeX op 21-01-2018 21:55 ]

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2021
RedHat schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:10:
[...]

[...]

Meeste hodlers hebben een node en die kijken niet naar de waarde van VEN/VET maar de groei in waarde van THOR. Dat bepaald wat hun gaan doen.
Hoe weet je dat de meeste Hodlers minstens 10.000 VEN bezitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Slux schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:49:
[...]

Waardoor je waarschijnlijk een kleine verwatering krijgt .. kleine kans denk ik.
Dat is iets heel anders dan 867.162.633 VEN waarvan er nu pas 277.162.633 VEN van in omloop zijn
NEO heeft al een groot deel in omloop gebracht, zonder een echte impact op de prijs. Ik denk dat de verhouding ervoor tussen circulating en total supply vergelijkbaar is met die van VEN nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedHat
Martin11 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:52:
[...]

Je kunt gewoon in iedereens wallet kijken :)

https://etherscan.io/toke...23011bde52a462c1#balances

[ Voor 14% gewijzigd door RedHat op 21-01-2018 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-06 19:50
BTC is ook weer nieuwe grenzen aan het zoeken. Bijna weer onder 11k nu. Iets zegt mij dat het vannacht nog een stuk lager zal gaan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Martin11 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:52:
[...]

Ik denk dat ie bedoelt dat dat een goede reden om te holden is. Hoop ik iig. Ik hold iig met minder, zou graav nog wat golfjes pakken om op node-nivo te komen maar heb er simpelweg de tijd niet voor. Of zin? Kies maar :p. Met een node kun je iig leuk verdienen als de prijs goed gaat staan, maar dat weet je op voorhand weer niet.

De prijscontrole die er met grote walls is geweest is er denk ik wel voor de whales die hun node wilden verzamelen, maar dan meer de grote nodes, niet de 10.000. Voor de masternode zijn ze zoiezo al te laat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marcjah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-03 19:48
MainframeX schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:35:
[...]

Ziet er goed uit. Mag ik vragen waarom je zo hoog ingezet hebt op KIN? Dit is geen kritiek maar oprechte belangstelling.
Goede vraag ;) . Is een (tegendraads) gokje welke wel mooi zou kunnen uitpakken. Eind vorig jaar ingestapt, dus heb er al wel een redelijk rendement op. Ik geloof ook wel in de token, de vernieuwende concepten in hun social media platform zie ik op zich wel vliegen. Hier een toelichting op de praktische mogelijkheden van KIN: YouTube: KIN: KIK APP'S NEW TOKEN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

D-Ed schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:47:
Kappen nou zeg! Ik kom hier vnml voor mijn plezier maar de laatste maanden nemen heel, heel veel mensen hier zichzelf en 'hun kennis' iets te serieus!

Ga verdomme op Fok de populaire knul uithangen en probeer elkaar hier gewoon te helpen of laat dat toetsenbord met rust..

Zo, fijne avond allemaal.

Edit; On topic :) Over IOTA hebben we het ook niet meer zo vaak.. Toch een flink deel van mijn stack erin zitten. Ze komen met erg mooi nieuws de laatste tijd. Koers sprong even weer lekker de $3,00 range in maar is nu (net als alles zo'n beetje) weer wat ingezakt (dus koop moment ;) )
In zekere zin wel eens met je post ...

- 1 Kennis van zaken hebben en de uiting daarvan ervaar ik zelf niet als vervelend hier, de overtuiging waarmee het soms gebracht wordt des te meer. Er moet een scheiding zijn tussen feiten (verleden) en prognoses. Ik zie hier alleen al vandaag een keer of 6 de -overigens uiterst summiere- vraag voorbij komen op welke munt we vandaag even moeten inkopen. Naast dat ik dit verwerpelijk vind, vind ik dit ook gevaarlijk. Het is en blijft aan deelnemers zelf om keuzes te maken, daar moet je met of zonder welke vorm van kennis niet aan bij willen dragen. Dat hier bijna niet op te modereren is begrijp ik, maar wellicht is zoiets wel op te nemen in de regels.

- 2 hij stijgt / hij daalt posts waarvan er voortdurend 10 in een kwartier voorbij komen mag van mij ... los van de momenten dat er echt iets gaande is wel op de schop genomen worden. Overigens mag ik aannemen dat meeste zelf respecterende (day)traders de koerslijst zelf ook wel open hebben staan.

- Populair gedrag past inderdaad wellicht beter op andere forums.
- Het eindeloze gezwam over BNB / Binance dust / restjes verdient ook een rode kaart. Het gaat om niks, als dat je zorgen baart, zoek een andere hobby ... leer ermee te leven dat Binance €0.000005 eurocent niet weet om te zetten halve bitcoins. Vervelend voor je ... nog vervelender om voor 24000e keer die vraag hier neer te gooien. :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 20:31

Cis

Danny.G schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:55:
BTC is ook weer nieuwe grenzen aan het zoeken. Bijna weer onder 11k nu. Iets zegt mij dat het vannacht nog een stuk lager zal gaan :Y
Wordt weer lachen dus morgen bij de koffieautomaat.
Zal gelijk weer zien wie er in de crypto's zit :Y

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:49
Danny.G schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:55:
Bijkopuuhh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Adnanos schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:53:
[...]

NEO heeft al een groot deel in omloop gebracht, zonder een echte impact op de prijs. Ik denk dat de verhouding ervoor tussen circulating en total supply vergelijkbaar is met die van VEN nu.
Ik vind het nogal een verschil 100Millioen of bijna 900.

We zullen zien ik hoop het voor de holders, ik wou alleen aangeven dat je ook naar het aantal coins moet kijken dan alleen met oogkleppen op naar VEN te kijken.
Blijkbaar wordt je mening/gedachte over iets geven hier niet echt gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
@Turbo-Puppy Dank, Ik wil er ook niemand persoonlijk op aanvallen en al zeker niet claimen dat ik ook maar iets van kennis heb in deze wereld (hoewel mijn drie belangrijkste moves mij wel (relatief) flinke winsten hebben opgeleverd.

Ik hoop dat we het hier gewoon wat meer over de inhoud hebben maar dan wel op een leuke, onderbouwde en relativerende/humorvolle manier ipv al dat gepoch dat hier veel te vaak voorbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
Sam2013 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:38:
Tipje voor iedereen hier.
26e lopen er weer futures.af. verwacht een flinke dip.

Verkopen naar fiat en eind vd dag weer aankopen op de 26e.....
Waarom precies? Als je voor een half jaar terug heb gekocht ga je dat toch niet verkopen? Denk je dat het tot zo'n laag prijsniveau daalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
  • Laatst online: 29-07-2021
Bedankt! ,Ik had het moeten weten , ik heb Etherscan voorbij zien komen als ik zelf een transactie deed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Als een malle 🤗

Ik heb fiat klaar staan voor morgen om goedkoop te shoppen... even mijn Neo , icx en ven voorraad aanvullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-06 22:53

FaceDown

Storende factor.

toineneman schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:41:
[...]

Als dat soort verwachtingen heel waarschijnlijk zijn, dan zit dat nu al in de prijs verwerkt.
Zoiets als "buy the rumor, sell the news", maar in dit geval andersom dus.
Niemand weet of de crash inderdaad door de futures kwam (wel waarschijnlijk imo). Als de whales weer uitverkoop gaan doen zijn we de pineut. Dat soort mogelijkheden zitten nu niet in de prijs verwerkt.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Slux schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:02:
[...]

We zullen zien ik hoop het voor de holders, ik wou alleen aangeven dat je ook naar het aantal coins moet kijken dan alleen met oogkleppen op naar VEN te kijken.
Ik had het over de verhouding, niet over het aantal coins. Natuurlijk verwachten niet veel mensen dat 1 VEN duurder zal worden als 1 NEO. Maar we mogen hopen dat het qua marketcap wel groter wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-06 13:10
RideWithUz schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:08:
[...]

Als een malle 🤗

Ik heb fiat klaar staan voor morgen om goedkoop te shoppen... even mijn Neo , icx en ven voorraad aanvullen
ven wil slecht dippen, misschien beter een coin die wat harder naar beneden gaat en dan weer harder bounced, daarna omruilen naar ven ;).

Bij de vorige dip ging xrp bv even naar 80 cent, om daarna terug te vliegen naar 1.70 (nu weer 1.30). De dip bij Eth en LTC etc waren veel minder, maar omhoog ging het ook een stuk langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 821127

Goed moment om nog wat extra btc in te kopen en ven in te slaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:02:
[...]

Jij doet alsof de totale supply op korte termijn op de markt komt. Dat is aantoonbaar niet waar. Dus je berekeningen en aannames kloppen gewoon niet. En de vergelijking met een bedrijf ala Sony slaat al helemaal als een lul op een drumstel. Dat heeft niets te maken met meningen en waardering daarvoor.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
Marcjah schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:57:
[...]

Goede vraag ;) . Is een (tegendraads) gokje welke wel mooi zou kunnen uitpakken. Eind vorig jaar ingestapt, dus heb er al wel een redelijk rendement op. Ik geloof ook wel in de token, de vernieuwende concepten in hun social media platform zie ik op zich wel vliegen. Hier een toelichting op de praktische mogelijkheden van KIN: YouTube: KIN: KIK APP'S NEW TOKEN
Zojuist het filmpje bekeken; Interessant verhaal en een slim idee om de wallet in een chat app te gaan integreren. Nou zegt de Kik app me niet zoveel, maar dat wil niet zeggen dat het buiten Nederland niet gebruikt wordt. Volgens deze site blijft het aantal users ook gewoon gestaag groeien: https://www.statista.com/...ered-kik-messenger-users/

Waar heb je de coins gekocht? Op etherdelta? Zo ja, iets om rekening mee te houden (zoals bevroren wallets en gelijksoortig geklier) of werkt het gewoon zoals andere exchanges?

Hoe vet zou het zijn als je crypto gewoon in Whatsapp kan gebruiken? "Bios gereserveerd? Thnx ik stuur je ff het bedrag in Whatsapp tokens, moment."

Idempotent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 562969

Er komt zo weer een forse stijging in VEN. Heb mijn opa all-in laten gaan met 5 ton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
Anoniem: 562969 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:14:
Er komt zo weer een forse stijging in VEN. Heb mijn opa all-in laten gaan met 5 ton.
Dan kan je opa vast ook wel even mijn verdampende Raiblocks pumpen.

Idempotent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:57
MainframeX schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:16:
[...]

Dan kan je opa vast ook wel even mijn verdampende Raiblocks pumpen.
MainframeX schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:50:
Tip voor iedereen die nog niet in de Raiblocks trein zit. Momenteel staat ie op $16,74. Geen idee waarom hij harder dipt dan de rest van de alt markt, maar dit is een mooie prijs om in te stappen voordat deze coin op binance staat.

[...]
:+

Geen idee. Mainnet van Ardor gaat wel pas in Q3 van 2018 draaien. Ik zou nog even wachten tot de koers van Ardor een beetje stabiliseert en daar gewoon een paar honderd euro op stuk slaan. Je weet maar nooit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marcjah
MainframeX schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:12:
[...]

Zojuist het filmpje bekeken; Interessant verhaal en een slim idee om de wallet in een chat app te gaan integreren. Nou zegt de Kik app me niet zoveel, maar dat wil niet zeggen dat het buiten Nederland niet gebruikt wordt. Volgens deze site blijft het aantal users ook gewoon gestaag groeien: https://www.statista.com/...ered-kik-messenger-users/

Waar heb je de coins gekocht? Op etherdelta? Zo ja, iets om rekening mee te houden (zoals bevroren wallets en gelijksoortig geklier) of werkt het gewoon zoals andere exchanges?

Hoe vet zou het zijn als je crypto gewoon in Whatsapp kan gebruiken? "Bios gereserveerd? Thnx ik stuur je ff het bedrag in Whatsapp tokens, moment."
Het wordt vooral gebruikt onder tieners aan de andere kant van de oceaan ;) . Nou hebben zij hun eigen messenger (KIK), dus in Whatsapp zal het nooit geïntegreerd worden. Maar het idee van een geldstroom faciliteren via dergelijke apps vind ik zelf ook wel lumineus :)

Ik heb de coin gekocht op Mercatox. Niet de fijnste exchange, maar zodra er een bekendere exchange om de hoek komt kijken zet ik ze wel over (en wie weet wat dat nog met de prijs gaat doen). Wat ik ook heb begrepen is dat het KIK-team bezig is de token om te zetten op het Stellar netwerk. Ook dat kan nog iets met de prijs doen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
MainframeX schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:12:
[...]

Ik had eerst ook interesse in KIN maar na een beetje onderzoek is het een coin die nooit echt heel veel waard zal worden. Met een beetje mazzel hooguit 0.01 einde jaar. Maar dan moeten ze als bedrijf echt flink groeien. Toen hield mijn interesse op.

Stond in een forum topic op reddit. Link even kwijt.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-06 10:47
Ik vind het best bizar om te zien hoe makkelijk mensen in een ponzi-scheme stappen en hoe naïef ze kunnen zijn. Na het hele fiasco met BitConnect had ik verwacht dat mensen wat argwanender zouden zijn, niet dus.

Eerst had je BitConnect die een dagelijkse rente van 0.5% hadden, nu is er LendConnect met een dagelijkse rente van 5% en er zijn dus mensen die zo dom zijn om er geld in te steken. Dan vraag je er haast om om opgelicht te worden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 24-06 18:41
Tranzy schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:23:
[...]

Ik had eerst ook interesse in KIN maar na een beetje onderzoek is het een coin die nooit echt heel veel waard zal worden. Met een beetje mazzel hooguit 0.01 einde jaar. Maar dan moeten ze als bedrijf echt flink groeien. Toen hield mijn interesse op.

Als ze 0,01 bereiken heb je al aardige winst. Zeker geen domme inzet met de prijs die het nu nog heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-06 23:41
Ik ben momenteel de ALQO coin aan het bekijken/besturderen: https://coinmarketcap.com/currencies/alqo/#markets

Iemand al van deze gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:09:
[...]

Niemand weet of de crash inderdaad door de futures kwam (wel waarschijnlijk imo). Als de whales weer uitverkoop gaan doen zijn we de pineut. Dat soort mogelijkheden zitten nu niet in de prijs verwerkt.
Dat wat "iedereen" verwacht gebeurd nu juist niet, dat is zo'n beetje het enige wat te voorspellen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Anoniem: 821127 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:11:
Goed moment om nog wat extra btc in te kopen en ven in te slaan?
Zou nog even een weekje afwachten om te kijken of de BTC weer onder de $10k duikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
Was als geintje bedoeld natuur lijk :+. Ik blijf er nog steeds wel bij, dat als de markt niet helemaal to hell in a handbasket gaat, dat Raiblocks echt wel een mooie toekomst voor zich heeft. Fee-less en instant transacties, yes please :*)
Marcjah schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:20:
[...]

Het wordt vooral gebruikt onder tieners aan de andere kant van de oceaan ;) . Nou hebben zij hun eigen messenger (KIK), dus in Whatsapp zal het nooit geïntegreerd worden. Maar het idee van een geldstroom faciliteren via dergelijke apps vind ik zelf ook wel lumineus :)

Ik heb de coin gekocht op Mercatox. Niet de fijnste exchange, maar zodra er een bekendere exchange om de hoek komt kijken zet ik ze wel over (en wie weet wat dat nog met de prijs gaat doen). Wat ik ook heb begrepen is dat het KIK-team bezig is de token om te zetten op het Stellar netwerk. Ook dat kan nog iets met de prijs doen :*)
Cool. Dan ga ik wel even kijken of ik een klauw van die dingen op etherdelta kan krijgen. Mercatox is echt 8)7
[...]

Ik ga eens onderzoek doen. Bedankt voor je inzicht.

[ Voor 16% gewijzigd door MainframeX op 21-01-2018 22:33 ]

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
BTC dump is omdat India aan het verkopen is
Indian IT dept raided offices of Indian crypto exchanges, got list of registered users & are sending them this notice. "Reveal everything you own across all wallets & exchanges."
Afbeeldingslocatie: https://slack-imgs.com/?c=1&url=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedia%2FDUE4W4WXkAAx8Tg.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door RedHat op 21-01-2018 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcjah
[...]

Daar teken ik voor! Hij staat nu op 0.0005 hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Marcjah schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:33:
[...]

Daar teken ik voor! Hij staat nu op 0.0005 hé ;)
Was iets te optimistisch. Haha.
0.0025 eind jaar en heel optimistisch 0.01 in 2020.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MainframeX
RedHat schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:32:
BTC dump is omdat India aan het verkopen is

[...]

[afbeelding]
Jemig zeg, met alle recente inmenging van overheden lijkt het wel alsof er een gerichte/gecoördineerde aanval op crypto gedaan wordt. Als dat zo is, vooral blijven hodlen.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
MainframeX schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:36:
[...]

Jemig zeg, met alle recente inmenging van overheden lijkt het wel alsof er een gerichte/gecoördineerde aanval op crypto gedaan wordt. Als dat zo is, vooral blijven hodlen.
Tja, overheden willen graag graantje meepikken als ze het niet kunnen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Marcjah schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:20:
[...]

WeChat in China wordt gigantisch veel gebruikt om zaken aan te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Laatst online: 11-02 19:56
mijn muntjes:
25% VEN; tot ie in de top 10 komt dan verkoop ik m
10% RLC; tot ie in de top 15 staat, sterk team, veel voortgang
20% FUN; wachten tot ze een grote deal maken, gokken en geld gaan zowiezo goed samen
17% WAVES; wachten wachten wachten... zijn tijd komt nog
05% QASH; een dezer dagen komt ie op Binance, hoop op een mooie pump
22% Legolas ICO; 1 Feb komt publieke verkoop. Meer transparante exchange, met grote klanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
MP_Z4 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:38:
mijn muntjes:
25% VEN; tot ie in de top 10 komt dan verkoop ik m
10% RLC; tot ie in de top 15 staat, sterk team, veel voortgang
20% FUN; wachten tot ze een grote deal maken, gokken en geld gaan zowiezo goed samen
17% WAVES; wachten wachten wachten... zijn tijd komt nog
05% QASH; een dezer dagen komt ie op Binance, hoop op een mooie pump
22% Legolas ICO; 1 Feb komt publieke verkoop. Meer transparante exchange, met grote klanten
QASH is al een tijdje een call in zo'n beetje elke premium group. Die gaat nog flink gepumped worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-06 11:08
RedHat schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:36:
[...]

Tja, overheden willen graag graantje meepikken als ze het niet kunnen stoppen.
Beetje paniek om niets.
Als je met eigen geld crypto hebt gekocht en verhandeld kun je hooguit aangeslagen worden om belasting over de winst te moeten betalen. Aangetoond moet dat je niet aan het witwassen bent geweest.
Dat zal in de meeste landen zo zijn om criminaliteit te voorkomen en bestrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-06 21:54
De afgelopen maanden heb ik mij verdiept in de digitale munten maar het wordt je niet makkelijk gemaakt om te starten. :)

Is het op dit moment nog mogelijk om BTC te kopen met Euro’s? Ik heb litebit, anycoin, btcdirect etc. geprobeerd maar allen geven aan dat een account verplicht is. Handig want ze hebben overal een account stop.

Bij wijze van test heb ik vrijdag via SEPA een klein bedrag naar kraken gestuurd maar dat kan 1-5 werkdagen duren. Zou graag willen instappen in BTC en VEN bij een eerstvolgende dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ibin schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:07:
De afgelopen maanden heb ik mij verdiept in de digitale munten maar het wordt je niet makkelijk gemaakt om te starten. :)

Is het op dit moment nog mogelijk om BTC te kopen met Euro’s? Ik heb litebit, anycoin, btcdirect etc. geprobeerd maar allen geven aan dat een account verplicht is. Handig want ze hebben overal een account stop.

Bij wijze van test heb ik vrijdag via SEPA een klein bedrag naar kraken gestuurd maar dat kan 1-5 werkdagen duren. Zou graag willen instappen in BTC en VEN bij een eerstvolgende dip.
Bitonic.nl al een poging gewaagd? Ik ga er even van uit dat je al bent aangemeld op een exchange zoals Binance? Daar kun je je btc's naartoe sturen.

Verifiëren bij Bitonic gaat redelijk snel als ik zo in mijn omgeving kijk. Succes en happy trading!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Ibin schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:07:

https://twitter.com/litebiteu/status/952954796004315138

Ik zou me dus in ieder geval daarvoor aanmelden. Daarnaast kun je alvast een account aanmaken bij Binance, mocht je die in de toekomst gaan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
HoppyF schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:40:
[...]

Beetje paniek om niets.
Als je met eigen geld crypto hebt gekocht en verhandeld kun je hooguit aangeslagen worden om belasting over de winst te moeten betalen. Aangetoond moet dat je niet aan het witwassen bent geweest.
Dat zal in de meeste landen zo zijn om criminaliteit te voorkomen en bestrijden.
Als overheden willen ontmoedigen dan kunnen ze op korte termijn best wel lullige regels maken hoor.
In Nederland met pokeren (als je dat wilt doortrekken tot het handelen op een cryptobeurs): Belasting afdragen over je winst; verlies niet aftrekbaar.

Ontmoedigen kunnen ze altijd doen, maar dan gaan mensen toch ontduiken.

Bij pokeren hebben ze de wet wel een klein beetje aangepast (omdat het eerder per zet moest aftikken bij de belasting, dus als je 3x 1.000 verloor en daarna 2000 won moest je 29% over 2000 afdragen en mocht je je verlies niet verrekenen met de belastingdienst 8)7
“Vanaf 1 november 2008 wordt bij het winnen van een prijs bij een kansspel dat via een buitenlandse goksite wordt aangeboden de kansspelbelasting niet meer berekend over de prijs. U betaalt dan kansspelbelasting over het verschil tussen de inzetten en de gewonnen prijzen. De te betalen kansspelbelasting wordt berekend over het positieve verschil tussen alle inzetten en gewonnen prijzen in een kalendermaand. Als u in een kalendermaand meer inzet dan dat u aan prijzen wint, dan kunt u dit verlies niet verrekenen met maanden waarin het verschil positief is. U hoeft dan geen aangifte kansspelbelasting te doen.”
Ontmoedigen kunnen ze natuurlijk altijd doen.

Als je wat meer geld in Crypto hebt zitten is het altijd verstandig om een strategie te hebben mocht er sprake zijn van ontmoedigingsbeleid.

Tot nu toe zijn de regels voor traders heel erg gunstig.

[ Voor 44% gewijzigd door RedHat op 21-01-2018 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-06 22:39

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

D-Ed schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:10:
[...]

Bitonic.nl al een poging gewaagd? Ik ga er even van uit dat je al bent aangemeld op een exchange zoals Binance? Daar kun je je btc's naartoe sturen.

Verifiëren bij Bitonic gaat redelijk snel als ik zo in mijn omgeving kijk. Succes en happy trading!
Alleen wel minimum 200 euro tegenwoordig. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ibin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-06 21:54
D-Ed schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:10:
[...]

Edit: Bitonic kan inderdaad vanaf €200,00. Probeer ik die wel even.

Bij Binance heb ik inderdaad een account aangemaakt. Thanks! Ik ga het morgen bij allen weer opnieuw proberen. Vond die websites wel handig ivm iDeal maar als het niet lukt dan laat ik dat idee maar even varen.
Bmfd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:10:
[...]

https://twitter.com/litebiteu/status/952954796004315138

Ik zou me dus in ieder geval daarvoor aanmelden. Daarnaast kun je alvast een account aanmaken bij Binance, mocht je die in de toekomst gaan gebruiken.
Meteen geregistreerd dat is inderdaad wel handig thanks. Binance heb ik een account klaarstaan waar de btc’s naartoe mogen.

Nu alleen nog een snelle service waar je euros kunt omzetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Ibin op 21-01-2018 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:25
Volgens sommigen dalen altcoins mee wanneer btc daalt. Nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:18
lighting_ schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:19:
Soms rubberbanden ze er wat achteraan. :Y

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1030127

CM-Centurion schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:05:
[...]

Waarom precies? Als je voor een half jaar terug heb gekocht ga je dat toch niet verkopen? Denk je dat het tot zo'n laag prijsniveau daalt?
Idee wat rondgaat is dat de markt in de dagen in aanloop van de future afwikkeling de markt gestuurd kan worden door whales. Stel dat je een future gekocht hebt en je zit deze short. Dat betekent dat je een BTC (in dit geval zijn de contracten cash settled, dus de prijs van een BTC) moet leveren tegen een vooraf afgesproken prijs. Het kan dan interessant zijn voor een whale de prijs te drukken zodat het bedrag wat betaald moet worden onder het futurecontract lager uitvalt. Bij de afwikkeling van de future in dit geval moet de short partij betalen wanneer de prijs van de BTC hoger ligt dan de afgesproken contractprijs en ontvangt geld wanneer de BTC prijs lager ligt dan de contractprijs.

De vraag of dit gebeurt blijft natuurlijk, maar kan interessant zijn om in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06 15:08
Volgt dit topic sinds kort, heb sinds begin december wat munten gekocht met hodl als doel en mine ondertussen ETH, PASC en XMR.

Vraag: iemand al eens naar CargoX gekeken? ICO start over ~1 dag.
Gedachte achter CargoX is dat blockchain technologie gebruikt kan worden om de ladingsbrief (bill of lading) bij scheepsvracht te vervangen. Dit zou een hodl zijn (verwachting is 1e klanten q2-q4 2018, dat lees ik als q4)

Whitepaper.

[ Voor 10% gewijzigd door bommel op 21-01-2018 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:25
AtlAntA schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:20:
[...]

Soms rubberbanden ze er wat achteraan. :Y
Omdat de altcoins verkocht worden en niet omdat btc verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Point.Flare schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:13:
[...]

Alleen wel minimum 200 euro tegenwoordig. :)
Fijn, dan houden we de kids die met hun zakgeld traden een beetje op afstand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
D-Ed schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:33:
[...]

Ik hoop niet dat je serieus bent. Ook al zit ik er met meer dan €200,- in, ik snap niet wat er mis mee is om er met zo'n bedrag in te zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedHat
bommel schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:30:
Volgt dit topic sinds kort, heb sinds begin december wat munten gekocht met hodl als doel en mine ondertussen ETH, PASC en XMR.

Vraag: iemand al eens naar CargoX gekeken? ICO start over ~1 dag.
Gedachte achter CargoX is dat blockchain technologie gebruikt kan worden om de ladingsbrief (bill of lading) bij scheepsvracht te vervangen. Dit zou een hodl zijn (verwachting is 1e klanten q2-q4 2018, dat lees ik als q4)

Whitepaper.
VeChain gaat dit toch al doen in samenwerking met DNV GL?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Bmfd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:38:
[...]

Ik hoop niet dat je serieus bent. Ook al zit ik er met meer dan €200,- in, ik snap niet wat er mis mee is om er met zo'n bedrag in te zitten.
Nee joh, iedereen moet met een voor hem of haar fijn bedrag in kunnen stappen. Was meer ren opmerking ivm het kidsniveau dat hier soms hangt, vandaar de smilie ;)

Overigens ben ik zelf ook met 150 gestart en dat stap voor stap opgehoogd dus excuses als het uit de hoogte overkwam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562969

D-Ed schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:33:
[...]

- op de man -

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 22-01-2018 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Lees even terug aub, excuses zijn al gemaakt en was echt een geintje

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 22-01-2018 10:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Misschien dat in december de koersen weer omhoog gaan. 😂😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ton Hasselt schreef op maandag 22 januari 2018 @ 00:10:
Misschien dat in december de koersen weer omhoog gaan. 😂😂😂
Of koop VEN, dan gaan ze instant weer omhoog ;) volgens mij de enige coin die de weg omhoog nog kent.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1022573

Iemand nog een goede tip?
Ik kan al 4 weken niet bij m'n gatehub wallet. En krijg 0,0 reactie op mails.
Heb litebit ook al bericht omdat hun gatehub aanraden, zei geven aan niks voor me te kunnen betekenen. Wat kan ik nog doen? Huilen laatste optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Ik ben net nog op gatehub geweest, geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie21
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12-2024

Harrie21

Damn..

Mijn portfolio is op dit moment als volgt:

VEN - 25%
WTC - 25%
ECA - 25%
Day trading - 25%

De laatste 25% ben ik ook van plan om oor langere tijd vastzetten (tips zijn welkom :)). Zijn er hier nog anderen die ECA's in bezit hebben. De vooruitzichten leken super, alleen hebben de problemen rondom coinsmarkets de hype wat geluwd. Ik blijf ze voorlopig wel vasthouden om te zien welke kant het opgaat.

CargoX oogt zeker heel interessant, maar ik las vandaag op een ander forum dat IBM/Maersk (de grootste rederij te wereld) ook een initiatief aan het opstarten zijn, dus mogelijk dat deze elkaar gaan beinvloeden. En Shipchain komt er natuurlijk aan..

Sup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ton Hasselt schreef op maandag 22 januari 2018 @ 00:22:
Ik ben net nog op gatehub geweest, geen probleem.
Mijn mobiel is stuk gegaan. Dat is mijn probleem haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Anoniem: 1022573 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 00:24:
[...]

Mijn mobiel is stuk gegaan. Dat is mijn probleem haha
Tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar goed dat was een domme fout/pech.
Zo'n bedrijf als gatehub moet gewoon respons geven.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-06 21:04
lighting_ schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:19:
|:(

1. Niemand heeft dat letterlijk zo gezegd
2. Je bent de afgelopen 4 dagen door tientallen tweakers op de waarheid gewezen
3. Als je je er niet meer uit kan lullen reageer je gewoon niet en een paar uur later kom je weer met dit soort opmerkingen.

Feitelijke onjuistheden in stand proberen te houden zou verboden moeten worden. Roger Ver is er niks bij.

Richh in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic"
Richh in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic"
.oisyn in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic"

[ Voor 20% gewijzigd door Richh op 22-01-2018 01:18 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Bitcoin is gezakt naar 100€!

Wakker worden :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-06 22:16
Ik weet niet over welke euro jij het hebt ;-)
Of je bedoeld dat hij nu €100,- is gezakt :+

[ Voor 34% gewijzigd door 0xygen op 22-01-2018 02:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
JustSys schreef op maandag 22 januari 2018 @ 02:11:
Bitcoin is gezakt naar 100€!

Wakker worden :+ :+
Grapjas :+
We zitten gewoon weer in de lift! #moon

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/48c70f6ff1f9147a7e13f9c2447d5163/tenor.gif?itemid=9530791

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
VEN nieuwe Ath, de rest steady. Opzich, tot dusver geen slechte nacht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-06 15:01
Stevie_ schreef op maandag 22 januari 2018 @ 02:43:
VEN sold op 71612, en m'n buy order op 68412 was ook afgegaan, blijkbaar ook een dip direct. Nu direct even tegen market verkocht 70821 en weer een buy order op 67391 gezet om 75% weer te kopen _/-\o_ Dan heb ik gewoon in 4 trades 41 VEN erbij :D

Heb wel het gevoel dat er op dit moment veel whales in zitten... prijs schommelt enorm met een verschil van ongeveer 1k - 1.2k Sats met leuke walls :(

op 71200 een sell wall van 500BTC... Dat noem ik nog eens een wall! :o

[ Voor 20% gewijzigd door Lucky0wn op 22-01-2018 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Sam2013 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:38:
Tipje voor iedereen hier.
26e lopen er weer futures.af. verwacht een flinke dip.

Verkopen naar fiat en eind vd dag weer aankopen op de 26e.....
Is mogelijk, maar ook niet. 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 145867

lighting_ schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:32:
[...]

Omdat de altcoins verkocht worden en niet omdat btc verkocht wordt.
En dus omdat er continu gehandelt word op de exchanges hobbelt een alt coin die alleen maar BTC pairs heeft er gewoon achteraan hoor.

Conclusie. Die desbetreffende Alt coin hobbelt achter BTC aan. Dat is geen mening maar een feit.

De zon is dan fiat geld. Btc de aarde en een altcoin met btc pair de maan.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 145867 op 22-01-2018 06:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-06 21:17

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Lucky0wn schreef op maandag 22 januari 2018 @ 02:50:
[...]

VEN sold op 71612, en m'n buy order op 68412 was ook afgegaan, blijkbaar ook een dip direct. Nu direct even tegen market verkocht 70821 en weer een buy order op 67391 gezet om 75% weer te kopen _/-\o_ Dan heb ik gewoon in 4 trades 41 VEN erbij :D

Heb wel het gevoel dat er op dit moment veel whales in zitten... prijs schommelt enorm met een verschil van ongeveer 1k - 1.2k Sats met leuke walls :(

op 71200 een sell wall van 500BTC... Dat noem ik nog eens een wall! :o
Heb je het nog gehaald om terug te kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
VeChain - USDT trading pair op Huobi vanaf vandaag:

https://twitter.com/Huobi_Pro/status/955301264673316864

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Stevie_ schreef op maandag 22 januari 2018 @ 02:43:
Weer precies hetzelfde als afgelopen nacht, een leuke winst maar te vroeg verkocht op 77k ETH terwijl hij nu op 81k staat }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:55
Nu binance nog ff en zet ik alles om

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
En 5 minuten later alweer 2k erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ypuh schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:00:
En 5 minuten later alweer 2k erbij
En daarom is daytraden met een vrij zekere stijger nooit erg briljant. Ja, golfjes meepakken is leuk - meer ven voor minder. Maar als je de verkeerde kant op werkt is het gewoon zonde.

Voor de meesten geldt; niets doen brengt meer op. Je moet er echt goed in zijn, of geluk hebben, om je positie te versterken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:50
Anoniem: 472287 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:14:
[...]

En daarom is daytraden met een vrij zekere stijger nooit erg briljant. Ja, golfjes meepakken is leuk - meer ven voor minder. Maar als je de verkeerde kant op werkt is het gewoon zonde.

Voor de meesten geldt; niets doen brengt meer op. Je moet er echt goed in zijn, of geluk hebben, om je positie te versterken
Ik ben er ook mee gekapt. Verloor alleen maar.
Levert ook alleen maar stress op. Nu kijk ik af en toe en vind ik alles prima. Daalt het, prima, het stijgt wel weer. VEN voelt gewoon goed. Lekker hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1014379

technoaddict schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:16:
[...]

Ik ben er ook mee gekapt. Verloor alleen maar.
Levert ook alleen maar stress op. Nu kijk ik af en toe en vind ik alles prima. Daalt het, prima, het stijgt wel weer. VEN voelt gewoon goed. Lekker hodlen.
Ook een sell order geplaatst vannacht voor 71k. Ik dacht van dan voor minder terug te kopen ... is ook de laatste keer dat ik mij daar aan waag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffel1997
  • Laatst online: 20-11-2023
Baal een beetje dat ik 3 weken geleden de helft van m'n VEN verkocht toen m'n value in btc meer dan verdubbeld was...
Aan de andere kant, winst is winst! De overige winst is daarna nog maar eens vervijfdubbeld!

Heb nu toch wel medelijden met die mensen met sellorders haha!

[ Voor 13% gewijzigd door buffel1997 op 22-01-2018 08:27 ]

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06 10:19
Ven is toch echt niet normaal de laatste dagen...Denk dat ie rustig zal doorgaan tot eind februari...Echter wil ik ieder zijn enthousiame wat temperen......Ik lees hier soms dat VEN naar 70dollar kan gaan....Dat zie ik persoonlijk nog niet echt gebeuren. Totale marketcap zou dan gewoon VEEL te hoog liggen vergeleken met de total marketcap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Rebbelx schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:24:
Ven is toch echt niet normaal de laatste dagen...Denk dat ie rustig zal doorgaan tot eind februari...Echter wil ik ieder zijn enthousiame wat temperen......Ik lees hier soms dat VEN naar 70dollar kan gaan....Dat zie ik persoonlijk nog niet echt gebeuren. Totale marketcap zou dan gewoon VEEL te hoog liggen vergeleken met de total marketcap
Niet totaal ondenkbaar. Mcap ligt dan op ADA niveau. ADA heeft nog niks qua product, dus waarom zou VEN/VET dat niet kunnen halen?

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:12:
[...]

Jij doet alsof de totale supply op korte termijn op de markt komt. Dat is aantoonbaar niet waar. Dus je berekeningen en aannames kloppen gewoon niet. En de vergelijking met een bedrijf ala Sony slaat al helemaal als een lul op een drumstel. Dat heeft niets te maken met meningen en waardering daarvoor.
Je verdraait het hele verhaal naar je eigen zin, en leest ook duidelijk met je oogkleppen op O-) .

ik zij dat als er 860 miljoen coins van in omloop zullen zijn, dat zal het heel moeilijk worden dat de waarde per coin 100 dollar gaat worden.

Ik vergelijk Sony helemaal niet met een VEN ook geen idee waar je dat vandaan haalt 8)7 .
ik gaf je een voorbeeld wat de marketcap van een Sony is dat was 58 miljard.
Dan is de kans vrij klein dat een VEN een hogere marketcap zal krijgen dan bijvoorbeeld een Sony,
wat ik gebruikte om als voorbeeld om te laten zien wat voor formaat bedrijf je bent met zo marketcap, ven is ook een bedrijf en is iets heel anders dan een BTC.

Ja er zijn een paar partnerships maar ik heb ook filmpjes gezien waar je toch echt wel vraagtekens bij moet stellen wat voor bedrijf het nou daadwerkelijk is, neem alleen al hun super geavanceerde RFid machine :X

En nogmaals ik zeg niet dat VEN niks is, in tegeldeel, maar om te zeggen dat het een 100 dollar coin gaat worden is wat hoog gegrepen op dit moment, ik lees dat vele daar wel vanuit gaan, en ik probeer dus te onderbouwen waarom ik denk dat dat niet het geval is, en als ik alle wijsheid in pacht had zou ik niet op dit forum zitten.

Er is niemand geweest die het op een normale manier onderbouwd dat het anders is, ik lees alleen maar verhalen van mensen die letterlijk kwaad worden en zonder enige onderbouwing waarom het anders zou zijn bijna gaan huilen en ''vriendelijke'' reacties plaatsen.

En ja als ze coins gaan burnen dan kan die hoger komen, maar zo lang dat niet is gaat het ook niet gebeuren

Ik zag nog een vergelijking met ADA dat die ook in de top 5 stond, dat klopt maar heb je ook gezien wat de waarde is van 1 coin ? En een VEN gergelijken met een XRP gaat ook niet op, totaal ander product.

Dus ja VEN heeft zeker potentie en ja het kan in de top 10 marketcap komen maar met 860Mil coins gaat 100USD per coin erg moeilijk worden.

Ik ga weer lekker traden, succes ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 992889

Undeclinable schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:28:
[...]

Niet totaal ondenkbaar. Mcap ligt dan op ADA niveau. ADA heeft nog niks qua product, dus waarom zou VEN/VET dat niet kunnen halen?
Dit , Bovendien zal de totale markt nog steeds groeien.
Qua product is het misschien ook wel de nr1, dus als iemand het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik ben aan het wachten op de 1ste tweaker die een foto post van zijn nieuwe aanwinst zoals, Ferrari/lambo... maar hopelijk gebeurt dit niet en gaan ze dit investeren in andere coins of iets dat ook geld opbrengt/vastgoed..

Ps: sommige tweakers zitten er wel warmpjes bij maar die hoor/zie je niet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoHound
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
JustSys schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:43:
Ik ben aan het wachten op de 1ste tweaker die een foto post van zijn nieuwe aanwinst zoals, Ferrari/lambo... maar hopelijk gebeurt dit niet en gaan ze dit investeren in andere coins of iets dat ook geld opbrengt/vastgoed..

heel af en toe lees je iemand die er nu warmpjes bij zit.
maar is gewoon mooi om te zien dat hij de stress en verkoop heeft kunnen weerhouden tot de pieken.
het lukt mij niet altijd om het te hodlen of op het juiste moment te trade.

sinds oktober ingestapt en sta nu op ongv 4x me inleg, dus ik mag niet klagen.. O-)

toch hoop ik natuurlijk op die gouden bergen met een onbekende munt 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-06 15:01
Anoniem: 472287 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 06:51:
[...]

Heb je het nog gehaald om terug te kopen? :+
Helaas niet op die prijs, had voor de zekerheid een alarm ingesteld op 70600, nu maar goed ook, op 70800 terug gekocht. Dus nog steeds een goede deal. +29 VEN uiteindelijk.
JustSys schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:43:

Lambo zal ik er nooit van (kunnen) kopen, ik steek het liever in vastgoed. Als ik er een Lambo van koop, gaat m'n waarde meteen - 20% zodra ik de garage uitscheur, - 20% hou ik niet van om te zien :9

[ Voor 50% gewijzigd door Lucky0wn op 22-01-2018 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Undeclinable schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:28:
[...]

Het moment dat ADA volledig in gaat storten ligt wat mij betreft dan ook sowieso dichtbij. Ik vind dat dit soort 'munten' überhaupt niet in de top 10 terecht horen...

Stel dat VET het net zo ver gaat schoppen op korte termijn, dan snap ik dat veel mensen blij zijn. Maar het is totaal ongezond voor de cryptomarkt als je het mij vraagt :P

[ Voor 18% gewijzigd door Richh op 22-01-2018 09:04 ]

Pagina: 1 ... 105 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)