Toon posts:

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 105 106 Laatste
Acties:
  • 362.676 views

Onderwerpen

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-05 18:25
Even wat luchtigs tussendoor op deze Zondagavond... Mag toch ook wel op z'n tijd in de slowchat.
Mochten we weer verder zakken, you know what do to 8) ! YouTube: BTFD - Buy The F*#!ING Dip - "OFFICIAL MUSIC VIDEO"

Ik hoop nog voordelig wat ETH & NEO bij te kopen, afgelopen Woensdag ook al mooi in de dip gekocht :)

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:24
Interessant stukje over NEO / ETH

https://www.want.nl/neo-blockchain-ethereum/

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-05 11:48
Bij toeval bestaat mijn portfolio uit 75% VEN. Op het juiste moment ingestapt hier. Question is: HODL or not to HODL :) Beetje splitbrain aangezien dat toch ook wel weer een risico is :)

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:21

FaceDown

Storende factor.

thestiffmeister schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:25:
Bij toeval bestaat mijn portfolio uit 75% VEN. Op het juiste moment ingestapt hier. Question is: HODL or not to HODL :) Beetje splitbrain aangezien dat toch ook wel weer een risico is :)
Hodl, want rebranding en bijna continue news flow + stream as donderdag. Oh ja en de constante sell walls van whales die de prijs proberen te drukken. Ook veelzeggend. Verder een coin die 'hot' is in de tech wereld maar waar ome Henk en tante Sjannie nog niet van hebben gehoord. Als dat gebeurt volgt er nog een enorme boost.

[Voor 25% gewijzigd door FaceDown op 21-01-2018 19:35]

Groetjes, FaceDown.

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-04 01:17
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:29:
[...]

Hodl, want rebranding en bijna continue news flow + stream as donderdag.
Weet je Toevallig nederlandse daar zo van ?

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 馃槑

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Shiznit schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:30:
[...]

Weet je Toevallig nederlandse daar zo van ?
15.00 donderdag.

Groetjes, FaceDown.

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-05 14:27
Stream is de 24e op woensdag. Het zou alleen op donderdag hier kunnen zijn als er een extreem tijdverschil is.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-05 22:28
[...]

Hodl, want rebranding en bijna continue news flow + stream as donderdag. Oh ja en de constante sell walls van whales die de prijs proberen te drukken. Ook veelzeggend. Verder een coin die 'hot' is in de tech wereld maar waar ome Henk en tante Sjannie nog niet van hebben gehoord. Als dat gebeurt volgt er nog een enorme boost.
Je vergeet dat het aangekondigde nieuws al lang bekend is en dus NU al in de prijs is verwerkt.
Als het dus volgende week is en de aangenodigde data bereikt zijn zal er niets gebeuren.
Dat is anders dan bij NIET van tevoren aangekondigde events die wel een positief effect kunnen hebben.
Bij de aandelenmarkt werkt dat zo en ik denk bij crypto ook.
De sell walls zijn bekend en duiken overal op. Iedere sell wall betekent nog geen grote groei.
Was dit maar zo dan was het voorspelbaar.

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Hotzenwalder schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:40:
[...]

Stream is de 24e op woensdag. Het zou alleen op donderdag hier kunnen zijn als er een extreem tijdverschil is.
Klopt, had in m'n hoofd dat het donderdag was maar inderdaad woensdag.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

HoppyF schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:41:
[...]

Je vergeet dat het aangekondigde nieuws al lang bekend is en dus NU al in de prijs is verwerkt.
Als het dus volgende week is en de aangenodigde data bereikt zijn zal er niets gebeuren.
Dat is anders dan bij NIET van tevoren aangekondigde events die wel een positief effect kunnen hebben.
Bij de aandelenmarkt werkt dat zo en ik denk bij crypto ook.
De sell walls zijn bekend en duiken overal op. Iedere sell wall betekent nog geen grote groei.
Was dit maar zo dan was het voorspelbaar.
Als je dat denkt dan moet je vooral voor andere coins gaan. Ik ga all-in op VEN. :)

Groetjes, FaceDown.

• HoppyF
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:44:
[...]

Als je dat denkt dan moet je vooral voor andere coins gaan. Ik ga all-in op VEN. :)
Wat ik noemde geldt niet alleen voor VEN maar voor alle coins.
Het is maar dat je het weet.

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• Stef_Venner
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-05 22:13
Ik maak me geen zorgen, ik HODL gewoon en zie wel wat er gebeurd. Afgelopen dinsdag iets teveel verloren door stomme zetten te maken, gaat me niet nog eens gebeuren.

• Tharrusz
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-09-2018
Zijn er mensen die aan daytrading doen,zo ja is het wel te doen in de crpyto wereld?

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
[...]

Hodl, want rebranding en bijna continue news flow + stream as donderdag. Oh ja en de constante sell walls van whales die de prijs proberen te drukken. Ook veelzeggend. Verder een coin die 'hot' is in de tech wereld maar waar ome Henk en tante Sjannie nog niet van hebben gehoord. Als dat gebeurd volgt er nog een enorme boost.
Mensen aanraden om 75% van hun portfolio in 1 coin te laten steken is gewoonweg erg slecht advies. Geen enkele serieuze belegger zal dit doen, hoeveel potentie een coin ook heeft.

Er zijn zat coins die nog potentie hebben, maar misschien minder snel kunnen renderen dan VEN op dit moment

Morgen een rumour en wat echte FUD en het kan snel de andere kant opgaan. Mijn grootste holding is momenteel ook VEN en ik ga er dus niet vanuit dat dit gaat gebeuren, maar mensen moeten toch echt leren om winst te pakken soms...
thestiffmeister schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:25:
Heb je je inleg er al uitgehaald (je inleg uit VEN bedoel ik dan)? Daar zou ik op z'n minst daar al mee starten. Dit kan je dan herinvesteren (of je kan natuurlijk uitcashen), dan heb je wat er ook komt winst op je VEN investering gemaakt.

Verder moet je kijken wat voor jou persoonlijk beter aanvoelt, op dit moment zien we VEN allemaal (of toch velen) als een supergoede investering dus verwachten we geen serieuze correctie. Als dit wel komt (om wat voor reden dan ook) gaat er dus een in verhouding zeer grote hap van je portfolio verdwijnen aangezien je er erg diep inzit. Als je daarmee kunt leven, ok. Als je het daar lastig mee zou hebben kan je opteren om 25-33% van de coins eruit te halen en in een ander project te steken.

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-01 17:08

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Tharrusz schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:48:
Zijn er mensen die aan daytrading doen,zo ja is het wel te doen in de crpyto wereld?
Ehh, ja why not? Laatste tijd niet super maar de dip heb ik geen verlies geleden bijvoorbeeld en dat zie ik ook voor het gemak even als winst :+

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Jebus4life schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:48:
[...]

Mensen aanraden om 75% van hun portfolio in 1 coin te laten steken is gewoonweg erg slecht advies. Geen enkele serieuze belegger zal dit doen, hoeveel potentie een coin ook heeft.
Sorry dat raad ik ook niet aan. Ik raad aan om 100% erin te steken. Of iets goed of slecht advies is weet je altijd pas achteraf he. Velen zullen denken dat investeren in crypto uberhaupt een slecht idee is. Zo heeft iedereen zijn mening.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

HoppyF schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:46:
[...]

Wat ik noemde geldt niet alleen voor VEN maar voor alle coins.
Het is maar dat je het weet.
Je presenteert je mening als een feit. Mijn ervaring is dat sell walls de prijs drukken en dat je bij een stijger als VEN bijna zeker weet dat je daarna een stijging te zien krijgt. Dankzij deze kennis is mijn portfolio afgelopen 2 dagen met meer dan 50% gestegen. Dat jij vindt dat dat niet klopt sja...

Groetjes, FaceDown.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-05 20:01
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:56:
[...]

Je presenteert je mening als een feit. Mijn ervaring is dat sell walls de prijs drukken en dat je bij een stijger als VEN bijna zeker weet dat je daarna een stijging te zien krijgt. Dankzij deze kennis is mijn portfolio afgelopen 2 dagen met meer dan 50% gestegen. Dat jij vindt dat dat niet klopt sja...
Wat blijft er van die stijging over als BTC terugvalt naar 7000 dollar?

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-04 01:17
Tharrusz schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:48:
Prima te doen, tijdens de crash van een paar dagen geleden 0,0 verlies geleden, maar wel alle alts cheapie cheapie kunnen inkopen, en de golven naar de huidige pieken mooi kunnen berijden 8)

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 馃槑

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-05 12:01
Mr_Ripple schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:59:
[...]

ja precies. ik heb me voorgenomen te hodlen maar ben er bang voor.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Mr_Ripple schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:59:
[...]

Dat is net zo interessant als wat er gebeurt als BTC weer naar 20.000 gaat dus wat is je punt?

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

shakespeare schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:04:
[...]

ja precies. ik heb me voorgenomen te hodlen maar ben er bang voor.
HODL'ers zijn niet bang voor een al dan niet tijdelijke dip van BTC. Bekijk anders de trend van VEN/USD. Zit wel goed hoor.

Groetjes, FaceDown.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:01
Niemand weet dat, maar alles in een munt stoppen die nog niet eens in de top 10 staat is heel riskant en voor de lange termijn nooit verstandig. Maar iedereen moet dat lekker zelf weten.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-05 20:01
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:05:
[...]

Dat is net zo interessant als wat er gebeurt als BTC weer naar 20.000 gaat dus wat is je punt?
Dat zou nog interessant zijn, zelf weten verder. }:O

• HoppyF
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:56:
[...]

Sell walls drukken de prijs.
Je krijgt daardoor juist minder stijgingen.
Verder bedoelde ik dat nieuws (dus geen geruchten) al snel in de prijs verwerkt worden.
Als de datum nabij is zal er dus niets met de koers gebeuren want het was immers al bekend.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

outlandos schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:07:
Niemand weet dat, maar alles in een munt stoppen die nog niet eens in de top 100 staat is heel riskant en voor de lange termijn nooit verstandig. Maar iedereen moet dat lekker zelf weten.
Top 100 qua wat? Qua marketcap staat VEN op 21 en stijgende.

Groetjes, FaceDown.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:01
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:09:
[...]

Excuses, tikte een nulletje te veel.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-04 09:38
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:44:
[...]

Dat is nagenoeg bij iedere coin zo. Toen VEN op 31 december Thor aankondigde daalde de koers juist. Buy the rumor, sell the news is gewoon best een groot ding, zeker in crypto. Ik snap dus niet waarom daar nu een discussie over is.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

HoppyF schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:08:
[...]

Sell walls drukken de prijs.
Je krijgt daardoor juist minder stijgingen.
Verder bedoelde ik dat nieuws (dus geen geruchten) al snel in de prijs verwerkt worden.
Als de datum nabij is zal er dus niets met de koers gebeuren want het was immers al bekend.
Correctie: sell walls proberen de prijs te drukken om goedkoop in te kunnen slaan. Als de koopdruk te groot wordt wordt de wall geannuleerd of opgegeten.

Jij denkt dat er niks met de koers gebeurt woensdag, ik denk van wel. Dus we zien binnen 3 dagen wie er gelijk krijgt he!

Groetjes, FaceDown.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:59

mark-k

AKA markkNL

FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:09:
[...]

Top 100 van John McAfee's Pump&Dump scams.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:11:
[...]

Dat is nagenoeg bij iedere coin zo. Toen VEN op 31 december Thor aankondigde daalde de koers juist. Buy the rumor, sell the news is gewoon best een groot ding, zeker in crypto. Ik snap dus niet waarom daar nu een discussie over is.
Probeer je me nou te overtuigen om die VEN-rommel te verkopen? Sorry ik HODL nog effe :>

Groetjes, FaceDown.

• Hotzenwalder
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:13:
[...]

Correctie: sell walls proberen de prijs te drukken om goedkoop in te kunnen slaan. Als de koopdruk te groot wordt wordt de wall geannuleerd of opgegeten.

Jij denkt dat er niks met de koers gebeurt woensdag, ik denk van wel. Dus we zien binnen 3 dagen wie er gelijk krijgt he!
Inkopen v贸贸r de stream... 1 minuut candles monitoren tijdens de stream en op het juiste moment uitstappen

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Hotzenwalder schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:15:
[...]

Inkopen v贸贸r de stream... 1 minuut candles monitoren tijdens de stream en op het juiste moment uitstappen
Ik hoef niet in te kopen, ik HODL al. ;) Day trading VEN very dangerous :7

Groetjes, FaceDown.

• shakespeare
  • Laatst online: 24-05 12:01
Hotzenwalder schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:15:
[...]

Gewoon hodlen trekt wel bij en gaat vaak hoger

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik denk dat ik ook nog een paar VEN-coins aan te schaffen. Gewoon om mee te liften. :P

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

pven schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:17:
Ik denk dat ik ook nog een paar VEN-coins aan te schaffen. Gewoon om mee te liften. :P
Een paar honderd zeg je?

Groetjes, FaceDown.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nee, dan had ik er wat eerder bij moeten zijn.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• road66
  • Laatst online: 03-07-2018
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:13:
[...]

Als BTC flink dipt voor woensdag zul je natuurlijk een flinke prijsstijging naar boven krijgen bij veel alts omdat die ook in prijs zijn gezakt. Vraag is hoeveel verlies je bereid bent te pakken als je op een ath hebt bijgekocht door nu te hodlen of misschien toch maar beter een deel met verlies in USDT zetten.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03 14:23
Gezien je vele postings, was je vorige nick soms Davidgilmour :)

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

pven schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:19:
[...]

Dat zeiden ze ook toen ETH op $8 stond ;)

Ik denk dat VEN nog heel ver kan stijgen gezien de beperkte marketcap tov andere coins en de veel betere positie qua functionaliteit en partners dan de meeste andere coins.
Je kan in een top 5 coin investeren maar daarvan weet je wel zeker dat die geen 10 of 20x gaan doen de komende jaren.

Groetjes, FaceDown.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik kan begrijpen dat vele lyrisch zijn over VEN maar kijkt niemand naar het aantal coins wat er nu van in omloop zijn, en de coins die nog gereleasd worden ?

Ik lees van sommigen dat het NEO en zelfs ETH voorbij zal gaan, nou heb ik zeker geen reken wonder, eerder het tegenovergestelde maar 867.162.633 x100 of oid zal het echt nooit worden

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

RaptorXS schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:21:
[...]

Gezien je vele postings, was je vorige nick soms Davidgilmour :)
Ik heb deze nick sinds 2003 en nee daarvoor was ik niet Davidgilmour ;)

Groetjes, FaceDown.

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
pven schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:19:
[...]

Want een paar keer x$ verdienen is prima maar een paarhonderd niet? Im confused

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:23:
Ik kan begrijpen dat vele lyrisch zijn over VEN maar kijkt niemand naar het aantal coins wat er nu van in omloop zijn, en de coins die nog gereleasd worden ?

Ik lees van sommigen dat het NEO en zelfs ETH voorbij zal gaan, nou heb ik zeker geen reken wonder, eerder het tegenovergestelde maar 867.162.633 x100 of oid zal het echt nooit worden
Waarom niet? Sorry maar zeggen dat iets 'nooit' gaat gebeuren vind ik behoorlijk kortzichtig.

Groetjes, FaceDown.

• RaptorXS
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:24:
[...]

Ik heb deze nick sinds 2003 en nee daarvoor was ik niet Davidgilmour ;)
Okiedokie , prima :)

• Niet online
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:26:
[...]

Waarom niet? Sorry maar zeggen dat iets 'nooit' gaat gebeuren vind ik behoorlijk kortzichtig.
Goed mogelijk - ja. Nooit gebeuren.. Das inderdaad een raar iets in crypto. Had je ze 5 of 8jr geleden moeten vragen of crypto er vandaag zo uit zou zien....

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

road66 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:20:
[...]

Als BTC flink dipt voor woensdag zul je natuurlijk een flinke prijsstijging naar boven krijgen bij veel alts omdat die ook in prijs zijn gezakt. Vraag is hoeveel verlies je bereid bent te pakken als je op een ath hebt bijgekocht door nu te hodlen of misschien toch maar beter een deel met verlies in USDT zetten.
Sorry ik begrijp niets van wat je zegt. Btc dipt en natuurlijk een flinke prijsstijging naar boven bij alts? Ten eerste is een stijging altijd naar boven en bovendien is er geen wet die zegt dat btc down = alts up, voor zover ik weet.

Groetjes, FaceDown.

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-04 11:20
Ik verbaas me er toch elke keer weer over dat als btc en eth +-10% naar beneden gaan, er zo veel alts zijn die dat ook nog eens doen. Lijkt wel alsof de waarde in dollar/euro minder belangrijk is.

• Slux
  • Niet online
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:26:
[...]

86 Miljard voor VEN gaat noot gebeuren, en dan nog zeggen dat het behoorlijk kortzichtig is 8)7

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-04 09:38
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:15:
[...]

Probeer je me nou te overtuigen om die VEN-rommel te verkopen? Sorry ik HODL nog effe :>
Nee, maar als ik jou was zou ik in ieder geval overwegen om niet 100% in een coin te steken. Ik vind Vechain een stuk beter dan Tron/Verge etc. dus zo'n zelfde scenario zie ik niet snel gebeuren, maar op dit moment wordt Vechain erg veel geshilled, ook door jou.

Zoals hier net al is gezegd: de komende gebeurtenissen omtrent Vechain zitten al deels in de prijs verwerkt, de prijs zal vast nog wel een behoorlijk stuk stijgen, maar ik denk dat je er op korte termijn veel te veel van verwacht.

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-05 23:13
Slux schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:23:
Niet relevant nu.

Marketcap.

Durf het bijna niet te zeggen, maar all-in is een safe bet tot eind 2018.

[Voor 11% gewijzigd door Trent900 op 21-01-2018 20:32]

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-05 15:15
powercoaster schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:30:
Ik verbaas me er toch elke keer weer over dat als btc en eth +-10% naar beneden gaan, er zo veel alts zijn die dat ook nog eens doen. Lijkt wel alsof de waarde in dollar/euro minder belangrijk is.
Het punt is: alts zijn niet naar euro's om te zetten, dus het is volstrekt logisch dat het zo werkt. Bitcoin is het 'goud' in cryptoland. Leuk als je alts meer BTC's waard worden, maar als de bitcoin daalt heb je er helemaal niks aan. Alts vertegenwoordigen dan ook in feite geen waarde in euro's/dollar

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:31:
[...]

86 Miljard voor VEN gaat noot gebeuren, en dan nog zeggen dat het behoorlijk kortzichtig is 8)7
Maar 54 miljard voor Ripple is wel mogelijk? En dan ia de prijs daarvan nog meer dan gehalveerd...

Ik zie VEN makkelijk de top 10 binnenstormen over niet al te lange tijd.

Groetjes, FaceDown.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:35
Wat ook wel een beetje het hele doel is van crypto currency toch? ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-04 11:20
AtlAntA schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:34:
[...]

Wat ook wel een beetje het hele doel is van crypto currency toch? ;)
Daar heb je inderdaad een punt, jammer dat mijn bankrekening daar anders over denkt ;)

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Slux schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:31:
[...]

De waarde van de plastic kerstbomen die de USA per jaar importeert is al ongeveer 10 miljard USD, dan lijkt 86 miljard voor een goede coin wereldwijd ineens niet zo veel meer.

• Slux
  • Niet online
mark-k schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:37:
[...]

De waarde van de plastic kerstbomen die de USA per jaar importeert is al ongeveer 10 miljard USD, dan lijkt 86 miljard voor een goede coin wereldwijd ineens niet zo veel meer.
Om je een idee te geven
Sony heeft 128000 werknemers en is $51 waard

VEN is geen betaalmiddell

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:43:
[...]

Om je een idee te geven

Nou ben ik heel benieuwd. Wat zal VEN volgens jou maximaal gaan doen in prijs?

Groetjes, FaceDown.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-05 22:35
[...]

Om je een idee te geven

Wat heeft het wel of niet zijn van een betaalmiddel ermee te maken? :P

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Danny.G schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:49:
[...]

Vreemd inderdaad. Hoewel ik laatst een vlaai in de aanbieding heb gekocht voor 0,31 Sonywerknemer.

Groetjes, FaceDown.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-05 20:22
[...]

Om je een idee te geven

8)7

Hoeveel aandelen zijn er totaal en hoeveel tokens zijn er totaal?
Beetje kromme vergelijking als dat niet meeneemt in je berekening 8)7

Als je dat in ieder geval bedoeld, geloof niet dat Sony $51 waard is want dan koop ik het met al zijn 128k werknemers :+

[Voor 14% gewijzigd door RedHat op 21-01-2018 20:56]

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

[...]

Om je een idee te geven

Ja en Disney kun je kopen met alle Bitcoins en dan hou je nog genoeg geld over voor DropBox en SpaceX, what's your point? Bitcoin is ook geen (/nauwelijks een) betaalmiddel en heeft verder ook geen enkel ander nut buiten het speculeren met geld. Als je de coins zonder enige andere toepassing dan speculeren even weglaat zakt de totale marketcap genoeg om de nuttige coins explosief te laten stijgen. Bitcoin is een blok staal van 1200kg, VEN is dat blok staal omgewerkt tot een auto waar je ook nog iets anders mee kunt dan alleen lomp met je meezeulen.

• Slux
  • Niet online
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:44:
[...]
Nou ben ik heel benieuwd. Wat zal VEN volgens jou maximaal gaan doen in prijs?
Ik denk zelf max 20USD en dan zit ik al hoog, natuurlijk hoopt iedereen hoger maar als er 860.000.000 coins van in omloop zijn is het niet echt realistisch dat het 100USD zou worden, neemt niet weg dat je er heel leuk aan kan verdienen momenteel maar ik zie het echt niet naast de Sony's van deze wereld staan qua waarde.
Danny.G schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:49:
[...]
Niks, iemand maakte de vergelijking met XRP, VEN is meer een product.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:37
mark-k schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:54:
[...]

Ja en Disney kun je kopen met alle Bitcoins en dan hou je nog genoeg geld over voor DropBox en SpaceX, what's your point? Bitcoin is ook geen (/nauwelijks een) betaalmiddel en heeft verder ook geen enkel ander nut buiten het speculeren met geld. Als je de coins zonder enige andere toepassing dan speculeren even weglaat zakt de totale marketcap genoeg om de nuttige coins explosief te laten stijgen. Bitcoin is een blok staal van 1200kg, VEN is dat blok staal omgewerkt tot een auto waar je ook nog iets anders mee kunt dan alleen lomp met je meezeulen.
Een auto? Dat valt tegen. Ik hoopte op een raket. Je weet wel, naar de maan.

• Trent900
Note to self: Jou ook niet meer serieus nemen.

Dus jij acht VEN minder dan 5 miljard waard, waar de top 10 vol met shitcoins (kuch kuch ADA) zit? Dus VEN zou maximaal net zoveel waard zijn, wat TRX nu waard is?

Man man.....

Ik weet ook wel dat crypto 1 groot circus is, maar het blijkt maar weer dat het merendeel echt simpelweg geen fuck van dit spelletje snapt.

[Voor 26% gewijzigd door Trent900 op 21-01-2018 21:01]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:55:
[...]

Ik denk zelf max 20USD en dan zit ik al hoog, natuurlijk hoopt iedereen hoger maar als er 860.000.000 coins van in omloop zijn is het niet echt realistisch dat het 100USD zou worden, neemt niet weg dat je er heel leuk aan kan verdienen momenteel maar ik zie het echt niet naast de Sony's van deze wereld staan qua waarde.
[...]
Ik snap de vergelijking met Sony niet zo goed eigenlijk, maar dat zal aan mij liggen.
De top 3 van coins vind je wel naast Sony staan? :?

Verder verklaren dat het nooit meer dan $20 kan worden terwijl VEN afgelopen dagen als een raket van 5 naar 8 is gegaan, sorry maar dat soort comments kan ik niet serieus nemen.
Ik denk dat die $20 binnen een week nog op het bord staat.

Groetjes, FaceDown.

• banaanbanaan
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-01-2018
Trent900 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:58:
[...]

Dus jij acht VEN minder dan 5 miljard waard, waar de top 10 vol met shitcoins (kuch kuch ADA) zit?

Man man.....
ada is op dit moment overgewaardeerd en heeft nog geen product maar als ze het waarmaken..

naar mijn mening is ada totaal geen shitcoin

• Tharrusz
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-09-2018
DRuw schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:51:
[...]

Ehh, ja why not? Laatste tijd niet super maar de dip heb ik geen verlies geleden bijvoorbeeld en dat zie ik ook voor het gemak even als winst :+
Kan je zelfs nu daytraden na die diep? Dagelijks winst maken heb ik het over. Niet winst door 1 dip of pump

• Slux
  • Niet online
Trent900 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:58:
[...]

Dus jij acht VEN minder dan 5 miljard waard, waar de top 10 vol met shitcoins (kuch kuch ADA) zit? Dus VEN zou maximaal net zoveel waard zijn, wat TRX nu waard is?

Man man.....

Ik weet ook wel dat crypto 1 groot circus is, maar het blijkt maar weer dat het merendeel echt simpelweg geen fuck van dit spelletje snapt.
Zo te lezen snap jij het minste ervan :+

• MaStar
  • Laatst online: 08:13
Kan VEN tien keer gaan?

• Slux
  • Niet online
wel 100 als je het hier vraagt

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04 15:18
x20, x10, x2, x5, dalen. Je weten het niet he

• The Redman
Makkelijk. Of het nou tien keer omhoog of omlaag is. ;)

[Voor 13% gewijzigd door The Redman op 21-01-2018 21:08]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:05:
[...]

Zo te lezen snap jij het minste ervan :+
Hij heeft een punt hoor.

Kijk even wat NEO deed na rebranding. Als dat met VEN gebeurt dan gaat jouw 20 dollar al heeel snel aan diggelen dus zeggen dat VEN nooit meer dan 20 waard kan worden slaat gewoon totaal nergens op.

Groetjes, FaceDown.

• sccambuur33
  • Laatst online: 02-03-2018
Als het eerst daalt naar 1$. Dan denk ik dat het gauw x10 naar $10 kan gaan :+

• dartfreak
  • Laatst online: 16-12-2019
Iemand ervaring met cryptobridge?

Ben namelijk opzoek naar een tradingsite, waar meerdere kleine currency te koop is?
Tips zijn welkom!!

• RedHat
Het is al 10x gegaan :+

Ven is rock-solid als het gaat om backing, support en het gaat zeker meer geld waard worden, maar price predictions is bijna niet te doen op lange termijn. Crypto is volatiel en heeft een hogere FA-gehalte dan de traditionele beurs. Wel zijn er een aantal zeer goede tokens die ten opzichte van de rest van de markt een zeer goede positie hebben.

Wij hebben geen glazen bol, enige wat wij kunnen doen is kijken waar een munt staat tov de markt, wat volgens ons een re毛le market cap is op nu, en de rest is toch glazen bol werk. VeChain is wel undervalued nog steeds in mijn optiek en daarom een goede investering omdat dat het naast undervalued ook een goede basis heeft en een redelijk veilige trade is.

Dat is het maximale wat men je kan bieden ben ik bang.
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:08:
[...]

Hij heeft een punt hoor.

Kijk even wat NEO deed na rebranding. Als dat met VEN gebeurt dan gaat jouw 20 dollar al heeel snel aan diggelen dus zeggen dat VEN nooit meer dan 20 waard kan worden slaat gewoon totaal nergens op.
Een groot gedeelte van de rebranding gaat ingeprijsd zijn eind februari.... Sterker nog, ik denk dat wanneer de daadwerkelijke transitie VEN->VET plaats vindt (En dat is nog niet eens 100% zeker eind februari) dat we de grootste piek en de diepste dip op 1 dag gaan zien (Op die dag dan, procentueel).
Hotzenwalder schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:13:
Maar houden mensen het vol om hun VEN vast te houden tot ie 1000 euro waard is? Bij 100 of 500 heb je meestal al een goede winst.
Meeste hodlers hebben een node en die kijken niet naar de waarde van VEN/VET maar de groei in waarde van THOR. Dat bepaald wat hun gaan doen.

[Voor 36% gewijzigd door RedHat op 21-01-2018 21:14]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:07:
[...]

wel 100 als je het hier vraagt
Over een paar jaar, sure waarom niet. Als de producten aanslaan...

Jij lachtte 5 jaar geleden waarschijnlijk mensen uit die zeiden dat een Bitcoin 100 euro waard kon worden.

Daarom laat die voorspellingen gepresenteerd als zekerheden achterwege. Het doet je een beetje dom overkomen, nofi.

Groetjes, FaceDown.

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-05 11:48
Jebus4life schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:48:
Heb je je inleg er al uitgehaald (je inleg uit VEN bedoel ik dan)? Daar zou ik op z'n minst daar al mee starten. Dit kan je dan herinvesteren (of je kan natuurlijk uitcashen), dan heb je wat er ook komt winst op je VEN investering gemaakt.

Verder moet je kijken wat voor jou persoonlijk beter aanvoelt, op dit moment zien we VEN allemaal (of toch velen) als een supergoede investering dus verwachten we geen serieuze correctie. Als dit wel komt (om wat voor reden dan ook) gaat er dus een in verhouding zeer grote hap van je portfolio verdwijnen aangezien je er erg diep inzit. Als je daarmee kunt leven, ok. Als je het daar lastig mee zou hebben kan je opteren om 25-33% van de coins eruit te halen en in een ander project te steken.
Nee er zit nog voor 75% in en gezien al het rumoer hier (wat ik toevallig voor was) heb ik toenmalig mijn ICX en LSK er op ingewisseld. Echter hou de koersen nu wel ff stevig in de gaten de komende tijd...

Anders exit voor minimaal 32.5%
Voorlopig zit ik nog even stil :)

• Slux
  • Niet online
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:08:
[...]

Hij heeft een punt hoor.

Nu zou heel misschien kunnen, maar nogmaals als alle 860,000,000 coins op de markt zijn gaat het imo erg moeilijk worden
NEO heeft maar 65.000.000 miljoen coins
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:10:
[...]

Over een paar jaar, sure waarom niet. Als de producten aanslaan...

Jij lachtte 5 jaar geleden waarschijnlijk mensen uit die zeiden dat een Bitcoin 100 euro waard kon worden.

Daarom laat die voorspellingen gepresenteerd als zekerheden achterwege. Het doet je een beetje dom overkomen, nofi.
Nee ik lachte niemand uit want dat kon je niet weten, van VEN weet je wel wat ze hebben
Dus wie er nou dommer overkomt ?

[Voor 34% gewijzigd door Slux op 21-01-2018 21:15]

• Hotzenwalder
Maar houden mensen het vol om hun VEN vast te houden tot ie 1000 euro waard is? Bij 100 of 500 heb je meestal al een goede winst.

• RaptorXS
Nee,dat houden de meesten niet vol, vooral de newbies niet :)

• Trent900
Slux schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:12:
[...]

Nu zou heel misschien kunnen, maar nogmaals als alle 860,000,000 coins op de markt zijn gaat het imo erg moeilijk worden
NEO heeft maar 65.000.000 miljoen coins
- De reacties voorden vooral steeds achterlijker hier :/ -

[Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 22-01-2018 10:19]

• Oogje
  • Niet online
Flagg schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:38:
[...]

Met als smoesje decentraliseren om "banksters" :') een hak te zetten. Terwijl ze zelf vele malen wanstaltiger gedrag vertonen dan 99.99% van de mensen werkzaam in de bankensector ooit gedaan heeft.
Dat komt ook alleen maar doordat de bankensector gereguleerd is ;)
Mensen en veel geld/macht is bijna altijd een slechte combi imho.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• Slux
  • Niet online
- op de man -

[Voor 46% gewijzigd door .oisyn op 22-01-2018 10:19]

• Trent900
- weg -

[Voor 60% gewijzigd door .oisyn op 22-01-2018 10:20]

• The Redman
Ik zal de 4 cijfers VEN nooit zien. Tegen die tijd al lang omgewisseld in andere coins die meer naar mijn smaak zijn. Voor nu zie ik echter nog enorm veel groeipotentie in VEN.

• RedHat
Als de totale coin supply 1.000.000 is, en er zit voor 100.000.000 aan geld in, dan is 1 coin $100.
Als er totaal 100.000 coins zijn, en er zit hetzelfde geld in (100.000.000) dan is een coin $1000.

Hetzelfde geld, maar wel een andere prijs per token. Dus helemaal uit zijn nek lult hij niet (sterker nog; hij heeft een valide punt).

[Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 22-01-2018 10:20]

• Trent900
RedHat schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:22:
[...]

Als de totale coin supply 1.000.000 is, en er zit voor 100.000.000 aan geld in, dan is 1 coin $100.
Als er totaal 100.000 coins zijn, en er zit hetzelfde geld in (100.000.000) dan is een coin $1000.
No shit, Sherlock?!

Punt is dat hij 20 dollar toewijst aan VEN, terwijl de totale supply bij lange na niet in de markt zit. En tegen de tijd dat dat wel zo is, is de totale crypto marketcap gigantisch, waar VEN een flink stuk van pakt.

[Voor 24% gewijzigd door Trent900 op 21-01-2018 21:26]

• Marcjah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05-2021
Nou.. mijn hold-wallet ziet er nu als volgt uit:
50% KIN
20% XRP
15% VEN
7,5% NEO
7,5% XRB

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-05 22:26
Misschien is het prettig als jij je bijdragen voortaan iets constructiever opstelt? Aan dit soort opmerkingen heeft niemand wat.

• Oogje
  • Niet online
Omdat je de meeste alts met ETH of BTC koopt en niet met euro’s.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• buffel1997
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-05 21:46
Stef_Venner schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:19:
[...]

Die deal wil ik wel maken :*) Maar beetje aanpassen

100 VEN als ie niet de 70k aantikt :9

Denk eerlijk gezegd dat de dipjes manipulatie van whales zijn, zodat hun heerlijk met winst kunnen swingtraden.
Mag ik m'n deposit adres via PM sturen? Zie 14:30 op Binance ;) 0.00070592 btc

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-05 18:48

azteke

King

Op binance gaat VIBE erg hard, is dit nou een pump? Of is het gewoon tijdelijk een erg hoog inkoopvolume?

[Voor 13% gewijzigd door azteke op 21-01-2018 21:31]

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 06:56
Marcjah schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:24:
Nou.. mijn hold-wallet ziet er nu als volgt uit:
50% KIN
20% XRP
15% VEN
7,5% NEO
7,5% XRB
Ziet er goed uit. Mag ik vragen waarom je zo hoog ingezet hebt op KIN? Dit is geen kritiek maar oprechte belangstelling.

Idempotent.

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-04 20:29
Haha het wordt steeds gezelliger hier! Wordt tijd dat we weer een week uitsluitend groen te zien krijgen ;)

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-10-2021
Tipje voor iedereen hier.
26e lopen er weer futures.af. verwacht een flinke dip.

Verkopen naar fiat en eind vd dag weer aankopen op de 26e.....

• Radjesh
  • Laatst online: 13-05 11:15
Sam2013 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:38:

Wat voor futures?

Niet

• Niet online
Bitcoin. Maar blijf gerust in je stabiele alt zitten als je t mij vraagt.

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 21-01-2018 21:41]

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-05 18:27
Sam2013 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:38:

Als dat soort verwachtingen heel waarschijnlijk zijn, dan zit dat nu al in de prijs verwerkt.
Zoiets als "buy the rumor, sell the news", maar in dit geval andersom dus.
Pagina: 1 ... 104 105 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initi毛ren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin f膿nix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee