Het is al 10x gegaan
Ven is rock-solid als het gaat om backing, support en het gaat zeker meer geld waard worden, maar price predictions is bijna niet te doen op lange termijn. Crypto is volatiel en heeft een hogere FA-gehalte dan de traditionele beurs. Wel zijn er een aantal zeer goede tokens die ten opzichte van de rest van de markt een zeer goede positie hebben.
Wij hebben geen glazen bol, enige wat wij kunnen doen is kijken waar een munt staat tov de markt, wat volgens ons een reële market cap is op nu, en de rest is toch glazen bol werk. VeChain is wel undervalued nog steeds in mijn optiek en daarom een goede investering omdat dat het naast undervalued ook een goede basis heeft en een redelijk veilige trade is.
Dat is het maximale wat men je kan bieden ben ik bang.
FaceDown schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:08:
[...]
Hij heeft een punt hoor.
Kijk even wat NEO deed na rebranding. Als dat met VEN gebeurt dan gaat jouw 20 dollar al heeel snel aan diggelen dus zeggen dat VEN nooit meer dan 20 waard kan worden slaat gewoon totaal nergens op.
Een groot gedeelte van de rebranding gaat ingeprijsd zijn eind februari.... Sterker nog, ik denk dat wanneer de daadwerkelijke transitie VEN->VET plaats vindt (En dat is nog niet eens 100% zeker eind februari) dat we de grootste piek en de diepste dip op 1 dag gaan zien (Op die dag dan, procentueel).
Meeste hodlers hebben een node en die kijken niet naar de waarde van VEN/VET maar de groei in waarde van THOR. Dat bepaald wat hun gaan doen.
[Voor 36% gewijzigd door RedHat op 21-01-2018 21:14]