Toon posts:

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 106 Laatste
Acties:
  • 362.677 views

Onderwerpen

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Dit topic is ervoor bedoeld om ruimte te geven aan de toch wel gewenste slowchat. Dit wil echter niet zeggen dat er geen regels zullen zijn:

[list]• Post uiteraard geen zaken die elders op het forum ook niet gewenst zijn (flames, trolls, warez, haatzaaien, etc.)
• Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
• Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
• Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders. Dit omdat een slowchat topic een ontzettend slecht naslagwerk vormt en discussies snel worden ondergesneeuwd door andere posts.

Wat mag hier dan wel? Eigenlijk best veel :). Bespreek de waan van de dag, plotselinge koersveranderingen, opmerkingen als "to the moon", en zelfs crypto-ongerelateerde zaken die je met me mede-crypto'ers wilt delen. Zolang je bovenstaande punten maar in ogenschouw neemt komt het vast goed.

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:23
Hulde aan het nieuwe subfora!!
Tweakers +1

Mensen die nog wat tips hebben voor top 50 coins voor short term?

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-01 17:08

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Yeehaw, dat werd tijd:)
No way dat dit overzichtelijk gaat blijven:)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• Karakter1
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-05-2018
Aah dat is inderdaad wel fijn. Nu kan ik mij hopelijk ook wat vaker laten horen. In het vorige topic had ik toch een soort gevoel dat ik een schooljongetje was in een grote mannen wereld. Duizenden euro's tegenover enkele tientjes.

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

@seadogg

Eindelijk slowchat! :)
Ik heb nog niets spannends te melden op het moment behalve dat mijn verificatie op Coinbase eindelijk door is!

Nu bittrex etc. nog :)

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• seadogg
DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:02:
Yeehaw, dat werd tijd:)
No way dat dit overzichtelijk gaat blijven:)
Hier zijn we zelf een beetje voor verantwoordelijk. Ik hoop dat iedereen, ondanks dat slow-chat. toch een beetje inhoudelijk blijft en niet elke zucht en scheet gaat posten.
Karakter1 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:02:
Aah dat is inderdaad wel fijn. Nu kan ik mij hopelijk ook wat vaker laten horen. In het vorige topic had ik toch een soort gevoel dat ik een schooljongetje was in een grote mannen wereld. Duizenden euro's tegenover enkele tientjes.
Bedragen maken uiteraard niets uit, het gaat puur om de inhoud die er gepost word(werd).

[Voor 38% gewijzigd door seadogg op 04-01-2018 13:04]

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-03-2019
Ik denk eerlijk gezegd dat dit toch beter gaat werken dan Slack, wat wel gezellig is! Maar ook meteen nog meer onoverzichtelijk vanwege het niet terug kunnen vinden.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
seadogg schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:03:
[...]

Hier zijn we zelf een beetje voor verantwoordelijk. Ik hoop dat iedereen, ondanks dat slow-chat. toch een beetje inhoudelijk blijft en niet elke zucht en scheet gaat posten.
Maar het idee is dat inhoudelijke zaken nou juist in de andere topics moet blijven :)

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-05 19:54
Mijn eerste cryptomuntjes (eth) perongeluk naar een BTC adres getransfered :'(
Goed begin is het halve werk :+

• DRuw

DRuw

tja, ik denk wel dat het redelijk onmogelijk blijft om alle 3 de topics bij te blijven maargoed:)
Wat is de XVG ineens weer aan het doen? heb ik een nieuwtje gemist? (tussen de 800 berichten op twitter per uur?)

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Jarrean schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:05:
Mijn eerste cryptomuntjes (eth) perongeluk naar een BTC adres getransfered :'(
Goed begin is het halve werk :+
Zo, die zijn ook weer opgeruimd 8)7

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:06:
tja, ik denk wel dat het redelijk onmogelijk blijft om alle 3 de topics bij te blijven maargoed:)
Wat is de XVG ineens weer aan het doen? heb ik een nieuwtje gemist? (tussen de 800 berichten op twitter per uur?)
Standaard movement van een coin. Heeft niks met nieuws te maken, maar een breakout uit de wedge vindt nu plaats.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:48

LED-Maniak

Bakkers klaar? Bakken maar!

To the moon!!!!

#slowchat

ofzoiets.

Appeltaart is lekker!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:41
Zijn ETH coins die je naar een verkeerde wallet stuurt dan effectief volledig verloren? Of komen die niet automatisch terug?

*Heb het nog niet aan de hand gehad, maar dat is toch een enorme flaw in het systeem denk ik dan?

• DRuw

DRuw

Kwebie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:07:
[...]

Standaard movement van een coin. Heeft niks met nieuws te maken, maar een breakout uit de wedge vindt nu plaats.
ineens zonder aanleiding en dan zo hoog?
apart

Edit: corrigeert al... denk dat je gelijk hebt

[Voor 8% gewijzigd door DRuw op 04-01-2018 13:11]

• Karakter1
Hier 'durf' ik het trouwens ook te vragen: Heeft er iemand iets opgepikt over Litecoin? Er werd erg veelbelovend over gesproken, had opeens een groei van 54 euro (moment dat ik er in stapte) naar 325. Zakte vervolgens weer naar 180 en fluctueert nu steeds tussen de 190 en 210. Nu weer 200. Is er hierover een oorzaak bekend die ik over het hoofd heb gezien?

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-05 14:46

zomertje

Barisax knorretje

Oh leuk, hier ook af en toe slowchatten :)
Kan ik ook blij roepen dat ik een airdrop van tron tegenkwam, nooit geweten dat ik die had :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Tekeningen, viltsculpturen en mozaïek | Mijn kunst kopen?

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:51
Karakter1 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:09:
Hier 'durf' ik het trouwens ook te vragen: Heeft er iemand iets opgepikt over Litecoin? Er werd erg veelbelovend over gesproken, had opeens een groei van 54 euro (moment dat ik er in stapte) naar 325. Zakte vervolgens weer naar 180 en fluctueert nu steeds tussen de 190 en 210. Nu weer 200. Is er hierover een oorzaak bekend die ik over het hoofd heb gezien?
Eigenlijk hetzelfde wat er met BTC in hetzelfde tijdsbestek is gebeurd.

“Don’t wait to buy Bitcoin. Buy Bitcoin and wait.”

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-03-2019
Hoelang blijft Ripple nog goed gaan? We zijn nog maar € 2,20 verwijderd van een grotere marketcap dan BTC.
Dat gaat toch niet houden?

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:08:
[...]

ineens zonder aanleiding en dan zo hoog?
apart
Gebeurd vaker, zodra een munt de wedge doorbreekt. Was vanochtend ook al zichtbaar, CCI kreeg een bearish reversal.
Maar ja, het blijft XVG. En ik blijf heel ver weg van XVG.

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:05

T-8one

take it easy, take a sisi

Jebus4life schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:08:
Zijn ETH coins die je naar een verkeerde wallet stuurt dan effectief volledig verloren? Of komen die niet automatisch terug?

*Heb het nog niet aan de hand gehad, maar dat is toch een enorme flaw in het systeem denk ik dan?
Ik weet het niet helemaal, maar voor een deel zou je client dit af moeten vangen als het een niet valide adres is. Is het adres wel valide dan staan de coins indd op het andere adres, waar je niet bij kunt zonder private key.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Karakter1
NeoflexNL schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:11:
[...]

Eigenlijk hetzelfde wat er met BTC in hetzelfde tijdsbestek is gebeurd.
Klopt, vergeten te vermelden inderdaad. Bitcoin ook flink geklommen en toen een dal ingegaan. Je zou zeggen dat juist deze coins (en voornamelijk Litecoin, omdat die nog betaalbaar is) met de vele interesse zou leiden tot een verdubbeling van de prijs. In de geest van vraag en aanbod. Of zie ik het dan helemaal verkeerd?

[Voor 23% gewijzigd door Karakter1 op 04-01-2018 13:14]

• Anton.net
  • Laatst online: 06:05
Ik ben een paar weken terug, net voor de ATH van BTC, begonnen met traden. Helemaal op het verkeerde moment dus. Tot nu toe eigenlijk altijd ter plaatse blijven spartelen, met regelmatig zelfs in de min.
Ik heb nu besloten om te stoppen met het echte daytraden, en mijn pot voor iets langere termijn te spreiden over een grotere groep coins. Deze pot kan altijd aangepast worden, maar ik ben niet van plan om constant te gaan meeliften op heel kleine coins.
Mijn pot bestaat uit: XRP, TRX, XVG, ADA, XLM, SUB, VEN, ICX, ARK, NEO, LTC en good old Ether.

En omdat het slowchat is: Mensen, als het even niet meezit met je coin, denk dan aan wat XVG WHALE zei op Twitter. IT WILL BOUNCE BACK. Ik vond het wel grappig toen ik het las op twitter :+

[Voor 17% gewijzigd door Anton.net op 04-01-2018 13:24]

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Woei, eindelijk. :9

• NeoflexNL
Karakter1 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:13:
Klopt, vergeten te vermelden inderdaad. Bitcoin ook flink geklommen en toen een dal ingegaan. Je zou zeggen dat juist deze coins (en voornamelijk Litecoin, omdat die nog betaalbaar is) met de vele interesse zou leiden tot een verdubbeling van de prijs. In de geest van vraag en aanbod. Of zie ik het dan helemaal verkeerd?
Iedereen is de laatste weken (met succes) de altcoins in gedoken. LTC en BTC sukkelen maar wat door atm. Zie ook die BTC dominance, 33% as we speak. Zo laag heb ik het nog nooit gezien.

• DRuw

DRuw

binance heeft het wel even moeilijk lijkt het... hij laadt bij mij de depth grafieken bij niet meer (XVG)

• fender89
  • Laatst online: 08:11
Even een 'stel dat' ..

Is het realistisch te verwachten dat de prijs van Ripple/XRP, over de langere termijn gezien, richting 10 EU (100 EU-1000- EU..+) gaat c.q. kan bewegen?

M'n eerste voorraad 2680 stuks veel te vroeg (zo blijkt achteraf) verkocht. Heb er momenteel nog 650 in bezit. Zoals iedereen blijft de constante vraag "wanneer verkopen? " (#Droomtvanvervroegdpensioen 8) )

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:28
Karakter1 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:13:
[...]

Ik heb hier inderdaad wel op ingezet. Zit vol in LTC voor 2018. Zal zo nu en dan een uitstapje maken om het aantal LTC te vergroten maar basis is op "safe" en hopen op een verdubbeling, of zoals de geruchten gaan, LTC naar 1000 euro.

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-05 19:16

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

BTC gaat dit jaar of volgend jaar 3x in waarde stijgen. LTC zal ook iets in waarde stijgen maar niet genoeg.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-05 16:57
LTC.. wat een vaag patroon laat die munt toch maar zien. Hij leek even los in december. Af en toe krabbelt hij wat op, maar dan weer zakken naar niveau +/- 200 euro

Vaag misschien niet het beste woord. Wellicht stabiel?

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:41
DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:06:
ach, als je beperkte tijd hebt pak je alleen het handel en koers topic erbij. Wil je een avondje lachen en ontspannen dan pak je dit topic erbij :)

Hulde aan de tweakers crew btw _/-\o_

2020 MPB 13" 8GB 512gb | iPad 2020 128 GB | iPhone 12 64 GB | ATV 4K | Watch Series 2 | Synology DS213

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-02 11:28
tof tof, dit gaat wat beter werken.

Ik hoop dat er uiteindelijk ook topics voor Ethereum en zo komen. Dat is toch wel iets anders als Bitcoin. Een general blockchain, soort van grote super computer. Dat is niet persee bedoelt om alleen maar geld te zijn. Op Ethereum kun je een programma uploaded dat code kan uitvoeren. Ik ken daar zelfs niks van maar ik begin dat Ethereum wel iets beter te begrijpen. Het is super complex maar reuze interessant.

weer helemaal terug

• Lazarro
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-01-2019
Kain_niaK schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:23:

Ik hoop dat er uiteindelijk ook topics voor Ethereum en zo komen. Dat is toch wel iets anders als Bitcoin. Een general blockchain, soort van grote super computer. Dat is niet persee bedoelt om alleen maar geld te zijn. Op Ethereum kun je een programma uploaded dat code kan uitvoeren. Ik ken daar zelfs niks van maar ik begin dat Ethereum wel iets beter te begrijpen. Het is super complex maar reuze interessant.
Als je je er inderdaad eenmaal in gaat verdiepen begin je wel te begrijpen wat voor een enorme impact het kan hebben op veel sectoren. Als men het juist weet te implementeren.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:39

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ethereum lanceert ‘Cryptocurrency 2.0’ Netwerk d:)b

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter

Ik hoop dat er uiteindelijk ook topics voor Ethereum en zo komen.
Zoals deze: Ethereum lanceert ‘Cryptocurrency 2.0’ Netwerk ;)

Ik ben niet tegen een topic per crypto, maar er moet natuurlijk wel iets unieks in zitten. DOGE verdient bijvoorbeeld geen eigen topic. IOTA wel.

• Kain_niaK
Lazarro schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:26:
[...]

Als je je er inderdaad eenmaal in gaat verdiepen begin je wel te begrijpen wat voor een enorme impact het kan hebben op veel sectoren. Als men het juist weet te implementeren.
Het kan leiden tot een nieuw decentraal internet gebouwd op het ouwe. Maar dat zal wel een jaar of 20 duren. Er zijn gigantisch veel technische uitdagingen.

weer helemaal terug

• Kain_niaK
.oisyn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:29:
[...]

Ik ben niet tegen een topic per crypto, maar er moet natuurlijk wel iets unieks in zitten. DOGE verdient bijvoorbeeld geen eigen topic. IOTA wel.
Helemaal gemist! :P

weer helemaal terug

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Hij valt momenteel buiten de topiclijst omdat de laatste post langer dan 14 dagen geleden is

• Kain_niaK
.oisyn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:30:
[...]

Hij valt momenteel buiten de topiclijst omdat de laatste post langer dan 14 dagen geleden is
Fixed

weer helemaal terug

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Zo, zou XVG hodlen dan toch nog wat gaan opleveren. Zal mooi zijn als ie de gemiste kans goed maakt.

Verder doet FUN wel leuke zaken de afgelopen 24H en natuurlijk TRX welke ik voorlopig zeker blijf vasthouden.

[Voor 36% gewijzigd door OzzieMann op 04-01-2018 13:32]

PS4 game community, Youtube, PVoutput

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Karakter1 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:09:
Met Litecoin zelf is er niets aan de hand, je ziet echter in de Coinmarketcap dat ze worden ingehaald door XRP, XLM, ADA en NEM, omdat deze meer mogelijkheden (zouden kunnen gaan) bieden. Litecoin is net als Bitcoin van de eerste generatie, waar veel mensen verwachten dat nieuwere generaties meer mogelijkheden gaan bieden in real life toepassingen. Daarom vloeit er kapitaal uit Bitcoin en Litecoin naar de nieuwere alts. Ik blijf echter wel fan van LTC, maar dan alleen voor snelle aankopen en transacties.

6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model 3 Performance

• NeoflexNL
Gaan we nu alles dubbelposten OzzieMann en Taro? |:(

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

OzzieMann

PSN: OzzieMann

NeoflexNL schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:34:
Gaan we nu alles dubbelposten OzzieMann en Taro? |:(
#to the m00n!

slowchat toch.

Als alles gesinglepost wordt gaat het te snel.

PS4 game community, Youtube, PVoutput

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

Alles in 1 topic is ook wel fijn, nu heb je 3 tabs of nog meer nodig :)

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:12
Gezelligheid weer! Ik poste vanmiddag nét een berichtje dat ik het Slack kanaal eigenlijk te druk vond en het vorige topic (waarvoor dank! Veel van geleerd _/-\o_ ) onoverzichtelijk.. Die werd niet geplaatst omdat we hier terecht kunnen.

Top!

En Oja, TRX to the moon! :+

• Niet online
iNSANiTi schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:43:
Alles in 1 topic is ook wel fijn, nu heb je 3 tabs of nog meer nodig :)
12-screen-trade-setup waarvan de helft vol staat met Tweakers topics? :+

• paul-s83
.oisyn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:29:
[...]

Een topic per crypto is idd niet te doen met 1300+ potentiele kandidaten, maar voor de top 10-20 wel interessant.

Daarnaast kan er wellicht ook nagedacht worden op subtopics aan te maken op basis van status / techniek / use case van een bepaalde coin? Dus bijv een apart topic voor:

- De ECR20 coins, gebaseerd op Ethereum
- Lending platform coins (voor de Ponzi liefhebbers).
- Aankomende en nog niet gelanceerde ICO's.
- betalingsplatforms (Monaco, TenX)
- Industry 4.0 / IOT / AI (veChain, Walton, IOTA)

Op die manier is het denk ik makkelijker om bepaalde informatie omtrent een coin / techniek terug te vinden.

2020 MPB 13" 8GB 512gb | iPad 2020 128 GB | iPhone 12 64 GB | ATV 4K | Watch Series 2 | Synology DS213

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:14
Anoniem: 472287 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:48:
[...]

12-screen-trade-setup waarvan de helft vol staat met Tweakers topics? :+

[afbeelding]
Ik tel er toch echt 24 :>

Gewoon instant 100% te pakken daar op je setup. :+ _/-\o_

gotta love these pump and dumps :)

[Voor 12% gewijzigd door GENETX op 04-01-2018 13:52]

• Niet online
Dat krijg je als je eerst je bericht typed en er dan een plaatje bij gaat zoeken 8)

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

@Anoniem: 472287

u got 2 be kidding...
Denk dat het mijn voornemen voor 2019 gaat worden.

Hoe kan ik eigenlijk het slack kanaal volgen? want laatst was het gesloten. Misschien alleen voor nieuwe leden?

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:17
Fijn dat tweakers dit subforum heeft aangemaakt!

Om dan slap te ouwehoeren: ik zit al sinds 10 uur te wachten op een transfer van LTC bij HitBTC :( duurt lang!

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-05 21:40
Ranora schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:12:
Hoelang blijft Ripple nog goed gaan? We zijn nog maar € 2,20 verwijderd van een grotere marketcap dan BTC.
Dat gaat toch niet houden?
En waarom niet dan? Snap dit soort vragen niet, net of iedereen kon voorspellen wat de bitcoin ging doen. Als dat zo was hadden we er heel veel miljonairs bij gehad.

Misschien als coinbase de coin gaat toevoegen vliegt die wel helemaal omhoog, wie zal het zeggen. De coin heeft wel een groot marktdeel en hoe meer het in het nieuws komt des te beter. Ik hou hem in ieder geval nog even vast. Ook al zit ik er nog geen week in hij is al 100% gestegen.

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-05 19:29
Via Kraken heb ik BTC verkocht voor ETH, ik kwam precies zo uit dat al mijn BTC verkocht konden worden voor ETH. Ging allemaal prima maar in mijn order overzicht zie ik nu dat het mislukt is vanwege 'insufficient funds' (door de fee gok ik?). Echter staat het ETH wel op mijn balans en BTC niet meer. Gaat dit automatisch gecorrigeerd worden?

Zijn er mensen die dit probleem al vaker hebben gehad?

[Voor 3% gewijzigd door BertP op 04-01-2018 13:57]

• Jebus4life
Wow; ik krijg nu idd pas de mail van CoinBase dat m'n verzending ETH gelukt is; meer dan 4 uur nadat de transactie gedaan is. Serieuze delays daar inderdaad...

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hoelang zou een transfer van Coinbase naar Binance normaal moeten duren? Zit nu al een paar uur te wachten. Het het de eerste keer dat ik dit doe, dus geen idee wat normaal is ;)

• broodnodigheid
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05-01-2018
- pump & dumps doen we hier niet aan -

[Voor 103% gewijzigd door .oisyn op 04-01-2018 14:05]

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:25
waarom dan?

Stop chasing the dream, you're already living it

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-05 14:27
broodnodigheid schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:59:
?

[Voor 39% gewijzigd door .oisyn op 04-01-2018 14:06]

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Rev! schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:58:
Hoelang zou een transfer van Coinbase naar Binance normaal moeten duren? Zit nu al een paar uur te wachten. Het het de eerste keer dat ik dit doe, dus geen idee wat normaal is ;)
Ben ook benieuwd, zojuist mijn eerste transfer gedaan

• BertP
broodnodigheid schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:59:
Ga alsjeblieft weg met je referral linkjes, die trucjes om een referral te plaatsen zodat je een minuutje eerder de pump signals krijgt.. man man.

[Voor 67% gewijzigd door .oisyn op 04-01-2018 14:06]

• MaStar
  • Laatst online: 08:13
Blockfolio -> wat valt die app tegen en vaak zeer traag.

[Voor 15% gewijzigd door MaStar op 04-01-2018 14:04]

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:57
TRX weer in de lift. Nieuwe ATH (1188)

• Niet online
Ik ga het daytraden maar loslaten denk ik. Het gaat altijd goed, tot nu toe dan, altijd op vooruit.
Maar de stress is te veel :+

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Dacide schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:07:
TRX weer in de lift. Nieuwe ATH (1188)
Die gaat lekker, wel erg jammer dat ik niet bij de trx kan die ik nog heb... ;( Theoretisch sta ik op 130% winst al.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• BertP
Nog instappen op TRX, of zouden jullie wachten?

• Crypts
BertP schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:17:
Nog instappen op TRX, of zouden jullie wachten?
Niemand die het weet maar wat denk je zelf? Hij zit net in een spurt omhoog...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• BertP
Crypts schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:21:
[...]

Niemand die het weet maar wat denk je zelf? Hij zit net in een spurt omhoog...
Ik denk dat het te laat is om op in te stappen, maar goed dat dacht ik gisteravond ook bij XRP. :X

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-05 13:44
Enorme Sell wall op 20 trouwens bij trx.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• Tripod62
  • Laatst online: 20-04-2018
Gister met een paar in VeChain gestapt, hoe denken jullie hier over? Slim om er alsnog een paar bij te pakken, gezien de verhalen over een mooie groei die gaat komen?

• Crypts
BertP schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:22:
[...]

Ik denk dat het te laat is om op in te stappen, maar goed dat dacht ik gisteravond ook bij XRP. :X
Mjah eerder vandaag nog een heel kort uitstapje mee gemaakt van 930 naar 960 en hij staat nu ruim boven de 1300. :+

• warkiller
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-02 10:42
wauw,, TRX.. die gaat nog wel ff door, maar zal ook nog ongetwijfeld een correctie krijgen.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:59

mark-k

AKA markkNL

Jezus TRX is echt niet normaal meer...

• Hotzenwalder
  • Laatst online: 20-05 14:27
TRX gaat inderdaad als een dolle... de vraag is nu.... wanneer is de top bereikt en cash je of is het HODL?

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-12-2021
Had het ergens anders ook al gepost maar ben wel onder de indruk van de Nederlandse start-up :)

Het gaat om GUTS; Nederlands blockchain-project, ICO maand geleden afgesloten, 13.5 miljoen maximum tokens, reeds 50.000 tickets verkocht en deal met Hekwerk Producties voor honderduizenden tickets komende jaar. Komt binnenkort op beurzen terecht en ik gok dat ze dan max 10-20 miljoen market cap hebben. Nu is het blijkbaar al in de UK opgepikt dat dit bedrijf bestaansrecht heeft door de overheid! In de gaten houden dus: https://www.reddit.com/r/...cial_uk_government_press/

https://blog.guts.tickets/ (heel uitgebreid communicatie van het team).

• paul-s83
Rookert25 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:34:
Had het ergens anders ook al gepost maar ben wel onder de indruk van de Nederlandse start-up :)

Het gaat om GUTS; Nederlands blockchain-project, ICO maand geleden afgesloten, 13.5 miljoen maximum tokens, reeds 50.000 tickets verkocht en deal met Hekwerk Producties voor honderduizenden tickets komende jaar. Komt binnenkort op beurzen terecht en ik gok dat ze dan max 10-20 miljoen market cap hebben. Nu is het blijkbaar al in de UK opgepikt dat dit bedrijf bestaansrecht heeft door de overheid! In de gaten houden dus: https://www.reddit.com/r/...cial_uk_government_press/

Mooi project, destijds niet ingestapt omdat al 2 -3 andere ICO''s op het oog had waar ik ben ingestapt. (Electroneum, Indahash & INS)

• Rookert25
Tripod62 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:23:
Gister met een paar in VeChain gestapt, hoe denken jullie hier over? Slim om er alsnog een paar bij te pakken, gezien de verhalen over een mooie groei die gaat komen?
VeChain is sinds ze hebben laten weten dat ze een platform zijn waar ook dApps en ICO's op gedaan kunnen worden voor mij hetzelfde als NEO in juni 2017. Het potentieel is nog niet helemaal duidelijk, maar wat wel zeker is is dat hun businessmodel is gechecked via PwC met grote business partners waardoor ze weten dat hun product gebruikt gaat worden. Daarnaast regent het partnerships en gaan ze in China een smart city onderbouwen. Dit is met recht 1 om minstens 12 maanden vast te houden en niet naar om te kijken, gaat heel groot worden.

• Niet online
Rookert25 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:34:

het is niet de bedoeling dat je dat nu overal gaat posten. Een plek is wel genoeg om reclame te maken.

• Rookert25
Anoniem: 472287 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:37:
[...]

het is niet de bedoeling dat je dat nu overal gaat posten. Een plek is wel genoeg om reclame te maken.
Snap ik, maar kwam erachter dat ander topic niet echt de plek was, vandaar. Ga het er niet meer over hebben, hoop dat ze hun marketing oppikken en dan gaat dit vanzelf wel x10. :)

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ethereum zit behoorlijk in de lift de afgelopen dagen. Iemand daar een specifieke reden voor?

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-04 20:17

Swerfer

Hmm...

Adamoland schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:19:
BTC gaat dit jaar of volgend jaar 3x in waarde stijgen.
Waarom 'maar' 3x? Afgelopen jaar was het meer dan 10x

Crypto.com

• Tripod62
  • Laatst online: 20-04-2018
Rookert25 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:37:
[...]

VeChain is sinds ze hebben laten weten dat ze een platform zijn waar ook dApps en ICO's op gedaan kunnen worden voor mij hetzelfde als NEO in juni 2017. Het potentieel is nog niet helemaal duidelijk, maar wat wel zeker is is dat hun businessmodel is gechecked via PwC met grote business partners waardoor ze weten dat hun product gebruikt gaat worden. Daarnaast regent het partnerships en gaan ze in China een smart city onderbouwen. Dit is met recht 1 om minstens 12 maanden vast te houden en niet naar om te kijken, gaat heel groot worden.
Zeker een goede om dus nog even wat meer op in te zetten en em dan goed vast te houden, bedankt voor de tip!

• Rookert25
Swerfer schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:39:
[...]

Waarom 'maar' 3x? Afgelopen jaar was het meer dan 10x
Omdat het al teveel waard is zonder functioneel product.

• Jebus4life
IOTA gekocht op het punt dat ik echt dacht dat hij niet meer dieper kon zakken, maar hij gaat zeer vlotjes verder ^^ Hoopte dat die ergens in de loop van dit jaar terug wat tractie krijgt. We zien wel

[Voor 26% gewijzigd door Jebus4life op 04-01-2018 14:47]

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-05 17:02
(MEGA)TRON maakt binance stuk schoot van 1170 naar de 1476 en nu kan het orderbook het niet meer aan haha :)

• Stef_Venner
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-05 22:13
Toch erg jaloers op de mensen die TRX nog hebben inkopen op 500 satoshi gisteren :( ik zat op een dip te wachten die helaas niet gehaald is, daardoor op 1004 moeten inkopen. Alsnog op 35% dus klaag uiteraard niet :D

• NeoflexNL
Jebus4life schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:46:
IOTA gekocht op het punt dat ik echt dacht dat hij niet meer dieper kon zakken, maar hij gaat zeer vlotjes verder ^^ Hoopte dat die ergens in de loop van dit jaar terug wat tractie krijgt. We zien wel
IOTA komt idd niet echt lekker los de laatste 2 weken.

• Stef_Venner
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-05 22:13
ChrisdeW schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:47:
(MEGA)TRON maakt binance stuk schoot van 1170 naar de 1476 en nu kan het orderbook het niet meer aan haha :)
Heb ook nog nooit een increase van 160% gezien op Binance op een coin die geen shitcoin is.

• Jebus4life
Merk zelfs dat ik wel wat geovershoot heb met die IOTA; duidelijk de waarde even fout ingeschat, 150 coins gekocht omdat ik dacht dat dat rond de 300-350€ zat. Achja, geloof er nog wel in dit jaar dus komt wel goed :)

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-05 14:31

Nutellaah

Bits N Sites

NeoflexNL schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:48:
[...]

IOTA heeft enkele leuke projecten in vooruitzicht staan (zie ook op hun website).
Echter heeft IOTA een stevige concurrent er bij: ITC (chinese iota als het ware), vandaar ook waarschijnlijk veel mensen die zijn overgestapt.
Toch hodl ik IOTA nog even (tot juni).

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:37

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Fijn dit subforum :), eindelijk al mijn topics bij elkaar :D.
Vorig jaar een jaar salaris erbij gekregen met crypto.
Ben benieuwd hoe het dit jaar zal vergaan :).

[Voor 45% gewijzigd door Smuggler op 04-01-2018 14:51]

Gewoon sebastiaan

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Ik had niet gedacht maar de $0.30 kunnen tikken met TRON is nog een serieuze mogelijkheid dit weekend. oOo

• NeoflexNL
Stef_Venner schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:47:
Toch erg jaloers op de mensen die TRX nog hebben inkopen op 500 satoshi gisteren :( ik zat op een dip te wachten die helaas niet gehaald is, daardoor op 1004 moeten inkopen. Alsnog op 35% dus klaag uiteraard niet :D
Hier op 215 satoshi ingekocht 2 weken geleden, bleef lang op 4 cent hangen maar weigerde te verkopen. Blij dat ik me hieraan gehouden heb.

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Nog meer groei komt er aan!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 24-04 22:58
Ik zie veel voorbij komen over DGB. Zou XRP achterna kunnen gaan!

• Rookert25
Toch jammer dat NEO geen total supply van 20 miljard heeft, zou nog veel harder gaan dan TRON. Prijs per token boeit toch voor veel mensen helaas.

• seadogg
Gewoon nu / vanavond bij kopen...de rocket stopt voorlopig niet denk ik.
Ik heb iig enkele uren geleden bijgekocht, nu al weer prima profit :)

• Sharkware
  • Laatst online: 17-05 19:16
NeoflexNL schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Ik heb volgens mij op ATH gekocht :X. Maar ik blijf erin geloven, hopelijk doet Bosch er wat mee, dan zal het vanzelf wel weer opklimmen.

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Euhm... Via google even zoeken welke prijs XRP nu staat:

https://www.coingecko.com/en/price_charts/ripple/eur ---> 3,12 euro!
https://cryptocoincharts....ur/therocktrading/10-days --> 2,7 euro

Wat een verschillen toch...

• michelwuyts
  • Laatst online: 27-09-2019
atvokado schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:52:
Ik zie veel voorbij komen over DGB. Zou XRP achterna kunnen gaan!
hoezo?

Heb er gelukkig veel, maar meer omdat ik toen ik begon dacht dat het handig was om veel coins te hebben:p. De community is wel heel actief merk ik wel.
Pagina: 1 2 3 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee