You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.
Tweakers +1
Mensen die nog wat tips hebben voor top 50 coins voor short term?
No way dat dit overzichtelijk gaat blijven:)
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Eindelijk slowchat!

Ik heb nog niets spannends te melden op het moment behalve dat mijn verificatie op Coinbase eindelijk door is!
Nu bittrex etc. nog

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Hier zijn we zelf een beetje voor verantwoordelijk. Ik hoop dat iedereen, ondanks dat slow-chat. toch een beetje inhoudelijk blijft en niet elke zucht en scheet gaat posten.DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:02:
Yeehaw, dat werd tijd:)
No way dat dit overzichtelijk gaat blijven:)
Bedragen maken uiteraard niets uit, het gaat puur om de inhoud die er gepost word(werd).Karakter1 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:02:
Aah dat is inderdaad wel fijn. Nu kan ik mij hopelijk ook wat vaker laten horen. In het vorige topic had ik toch een soort gevoel dat ik een schooljongetje was in een grote mannen wereld. Duizenden euro's tegenover enkele tientjes.
[Voor 38% gewijzigd door seadogg op 04-01-2018 13:04]
Maar het idee is dat inhoudelijke zaken nou juist in de andere topics moet blijvenseadogg schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:03:
[...]
Hier zijn we zelf een beetje voor verantwoordelijk. Ik hoop dat iedereen, ondanks dat slow-chat. toch een beetje inhoudelijk blijft en niet elke zucht en scheet gaat posten.

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

Goed begin is het halve werk

Wat is de XVG ineens weer aan het doen? heb ik een nieuwtje gemist? (tussen de 800 berichten op twitter per uur?)
Zo, die zijn ook weer opgeruimdJarrean schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:05:
Mijn eerste cryptomuntjes (eth) perongeluk naar een BTC adres getransfered
Goed begin is het halve werk

Standaard movement van een coin. Heeft niks met nieuws te maken, maar een breakout uit de wedge vindt nu plaats.DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:06:
tja, ik denk wel dat het redelijk onmogelijk blijft om alle 3 de topics bij te blijven maargoed:)
Wat is de XVG ineens weer aan het doen? heb ik een nieuwtje gemist? (tussen de 800 berichten op twitter per uur?)
#slowchat
ofzoiets.
Appeltaart is lekker!
*Heb het nog niet aan de hand gehad, maar dat is toch een enorme flaw in het systeem denk ik dan?
ineens zonder aanleiding en dan zo hoog?Kwebie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:07:
[...]
Standaard movement van een coin. Heeft niks met nieuws te maken, maar een breakout uit de wedge vindt nu plaats.
apart
Edit: corrigeert al... denk dat je gelijk hebt
[Voor 8% gewijzigd door DRuw op 04-01-2018 13:11]

Kan ik ook blij roepen dat ik een airdrop van tron tegenkwam, nooit geweten dat ik die had

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Tekeningen, viltsculpturen en mozaïek | Mijn kunst kopen?
Eigenlijk hetzelfde wat er met BTC in hetzelfde tijdsbestek is gebeurd.Karakter1 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:09:
Hier 'durf' ik het trouwens ook te vragen: Heeft er iemand iets opgepikt over Litecoin? Er werd erg veelbelovend over gesproken, had opeens een groei van 54 euro (moment dat ik er in stapte) naar 325. Zakte vervolgens weer naar 180 en fluctueert nu steeds tussen de 190 en 210. Nu weer 200. Is er hierover een oorzaak bekend die ik over het hoofd heb gezien?
“Don’t wait to buy Bitcoin. Buy Bitcoin and wait.”
Dat gaat toch niet houden?
Gebeurd vaker, zodra een munt de wedge doorbreekt. Was vanochtend ook al zichtbaar, CCI kreeg een bearish reversal.DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:08:
[...]
ineens zonder aanleiding en dan zo hoog?
apart
Maar ja, het blijft XVG. En ik blijf heel ver weg van XVG.
Ik weet het niet helemaal, maar voor een deel zou je client dit af moeten vangen als het een niet valide adres is. Is het adres wel valide dan staan de coins indd op het andere adres, waar je niet bij kunt zonder private key.Jebus4life schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:08:
Zijn ETH coins die je naar een verkeerde wallet stuurt dan effectief volledig verloren? Of komen die niet automatisch terug?
*Heb het nog niet aan de hand gehad, maar dat is toch een enorme flaw in het systeem denk ik dan?
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Klopt, vergeten te vermelden inderdaad. Bitcoin ook flink geklommen en toen een dal ingegaan. Je zou zeggen dat juist deze coins (en voornamelijk Litecoin, omdat die nog betaalbaar is) met de vele interesse zou leiden tot een verdubbeling van de prijs. In de geest van vraag en aanbod. Of zie ik het dan helemaal verkeerd?NeoflexNL schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:11:
[...]
Eigenlijk hetzelfde wat er met BTC in hetzelfde tijdsbestek is gebeurd.
[Voor 23% gewijzigd door Karakter1 op 04-01-2018 13:14]
Ik heb nu besloten om te stoppen met het echte daytraden, en mijn pot voor iets langere termijn te spreiden over een grotere groep coins. Deze pot kan altijd aangepast worden, maar ik ben niet van plan om constant te gaan meeliften op heel kleine coins.
Mijn pot bestaat uit: XRP, TRX, XVG, ADA, XLM, SUB, VEN, ICX, ARK, NEO, LTC en good old Ether.
En omdat het slowchat is: Mensen, als het even niet meezit met je coin, denk dan aan wat XVG WHALE zei op Twitter. IT WILL BOUNCE BACK. Ik vond het wel grappig toen ik het las op twitter

[Voor 17% gewijzigd door Anton.net op 04-01-2018 13:24]
Iedereen is de laatste weken (met succes) de altcoins in gedoken. LTC en BTC sukkelen maar wat door atm. Zie ook die BTC dominance, 33% as we speak. Zo laag heb ik het nog nooit gezien.Karakter1 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:13:
Klopt, vergeten te vermelden inderdaad. Bitcoin ook flink geklommen en toen een dal ingegaan. Je zou zeggen dat juist deze coins (en voornamelijk Litecoin, omdat die nog betaalbaar is) met de vele interesse zou leiden tot een verdubbeling van de prijs. In de geest van vraag en aanbod. Of zie ik het dan helemaal verkeerd?
Is het realistisch te verwachten dat de prijs van Ripple/XRP, over de langere termijn gezien, richting 10 EU (100 EU-1000- EU..+) gaat c.q. kan bewegen?
M'n eerste voorraad 2680 stuks veel te vroeg (zo blijkt achteraf) verkocht. Heb er momenteel nog 650 in bezit. Zoals iedereen blijft de constante vraag "wanneer verkopen? " (#Droomtvanvervroegdpensioen

Ik heb hier inderdaad wel op ingezet. Zit vol in LTC voor 2018. Zal zo nu en dan een uitstapje maken om het aantal LTC te vergroten maar basis is op "safe" en hopen op een verdubbeling, of zoals de geruchten gaan, LTC naar 1000 euro.Karakter1 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:13:
[...]
Klopt, vergeten te vermelden inderdaad. Bitcoin ook flink geklommen en toen een dal ingegaan. Je zou zeggen dat juist deze coins (en voornamelijk Litecoin, omdat die nog betaalbaar is) met de vele interesse zou leiden tot een verdubbeling van de prijs. In de geest van vraag en aanbod. Of zie ik het dan helemaal verkeerd?
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Vaag misschien niet het beste woord. Wellicht stabiel?
ach, als je beperkte tijd hebt pak je alleen het handel en koers topic erbij. Wil je een avondje lachen en ontspannen dan pak je dit topic erbijDRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:06:
tja, ik denk wel dat het redelijk onmogelijk blijft om alle 3 de topics bij te blijven maargoed:)

Hulde aan de tweakers crew btw

2020 MPB 13" 8GB 512gb | iPad 2020 128 GB | iPhone 12 64 GB | ATV 4K | Watch Series 2 | Synology DS213
Ik hoop dat er uiteindelijk ook topics voor Ethereum en zo komen. Dat is toch wel iets anders als Bitcoin. Een general blockchain, soort van grote super computer. Dat is niet persee bedoelt om alleen maar geld te zijn. Op Ethereum kun je een programma uploaded dat code kan uitvoeren. Ik ken daar zelfs niks van maar ik begin dat Ethereum wel iets beter te begrijpen. Het is super complex maar reuze interessant.
weer helemaal terug
Als je je er inderdaad eenmaal in gaat verdiepen begin je wel te begrijpen wat voor een enorme impact het kan hebben op veel sectoren. Als men het juist weet te implementeren.Kain_niaK schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:23:
tof tof, dit gaat wat beter werken.
Ik hoop dat er uiteindelijk ook topics voor Ethereum en zo komen. Dat is toch wel iets anders als Bitcoin. Een general blockchain, soort van grote super computer. Dat is niet persee bedoelt om alleen maar geld te zijn. Op Ethereum kun je een programma uploaded dat code kan uitvoeren. Ik ken daar zelfs niks van maar ik begin dat Ethereum wel iets beter te begrijpen. Het is super complex maar reuze interessant.
Ethereum lanceert ‘Cryptocurrency 2.0’ NetwerkKain_niaK schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:23:

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Zoals deze: Ethereum lanceert ‘Cryptocurrency 2.0’ NetwerkKain_niaK schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:23:
Ik hoop dat er uiteindelijk ook topics voor Ethereum en zo komen.

Ik ben niet tegen een topic per crypto, maar er moet natuurlijk wel iets unieks in zitten. DOGE verdient bijvoorbeeld geen eigen topic. IOTA wel.
Het kan leiden tot een nieuw decentraal internet gebouwd op het ouwe. Maar dat zal wel een jaar of 20 duren. Er zijn gigantisch veel technische uitdagingen.Lazarro schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:26:
[...]
Als je je er inderdaad eenmaal in gaat verdiepen begin je wel te begrijpen wat voor een enorme impact het kan hebben op veel sectoren. Als men het juist weet te implementeren.
weer helemaal terug
Helemaal gemist!.oisyn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:29:
[...]
Zoals deze: Ethereum lanceert ‘Cryptocurrency 2.0’ Netwerk
Ik ben niet tegen een topic per crypto, maar er moet natuurlijk wel iets unieks in zitten. DOGE verdient bijvoorbeeld geen eigen topic. IOTA wel.

weer helemaal terug
Hij valt momenteel buiten de topiclijst omdat de laatste post langer dan 14 dagen geleden is
Fixed.oisyn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:30:
[...]
Hij valt momenteel buiten de topiclijst omdat de laatste post langer dan 14 dagen geleden is
weer helemaal terug
Verder doet FUN wel leuke zaken de afgelopen 24H en natuurlijk TRX welke ik voorlopig zeker blijf vasthouden.
[Voor 36% gewijzigd door OzzieMann op 04-01-2018 13:32]
Met Litecoin zelf is er niets aan de hand, je ziet echter in de Coinmarketcap dat ze worden ingehaald door XRP, XLM, ADA en NEM, omdat deze meer mogelijkheden (zouden kunnen gaan) bieden. Litecoin is net als Bitcoin van de eerste generatie, waar veel mensen verwachten dat nieuwere generaties meer mogelijkheden gaan bieden in real life toepassingen. Daarom vloeit er kapitaal uit Bitcoin en Litecoin naar de nieuwere alts. Ik blijf echter wel fan van LTC, maar dan alleen voor snelle aankopen en transacties.Karakter1 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:09:
Hier 'durf' ik het trouwens ook te vragen: Heeft er iemand iets opgepikt over Litecoin? Er werd erg veelbelovend over gesproken, had opeens een groei van 54 euro (moment dat ik er in stapte) naar 325. Zakte vervolgens weer naar 180 en fluctueert nu steeds tussen de 190 en 210. Nu weer 200. Is er hierover een oorzaak bekend die ik over het hoofd heb gezien?
6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model 3 Performance
#to the m00n!NeoflexNL schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:34:
Gaan we nu alles dubbelposten OzzieMann en Taro?
slowchat toch.
Als alles gesinglepost wordt gaat het te snel.

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Top!
En Oja, TRX to the moon!

12-screen-trade-setup waarvan de helft vol staat met Tweakers topics?iNSANiTi schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:43:
Alles in 1 topic is ook wel fijn, nu heb je 3 tabs of nog meer nodig

Een topic per crypto is idd niet te doen met 1300+ potentiele kandidaten, maar voor de top 10-20 wel interessant..oisyn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:29:
[...]
Zoals deze: Ethereum lanceert ‘Cryptocurrency 2.0’ Netwerk
Daarnaast kan er wellicht ook nagedacht worden op subtopics aan te maken op basis van status / techniek / use case van een bepaalde coin? Dus bijv een apart topic voor:
- De ECR20 coins, gebaseerd op Ethereum
- Lending platform coins (voor de Ponzi liefhebbers).
- Aankomende en nog niet gelanceerde ICO's.
- betalingsplatforms (Monaco, TenX)
- Industry 4.0 / IOT / AI (veChain, Walton, IOTA)
Op die manier is het denk ik makkelijker om bepaalde informatie omtrent een coin / techniek terug te vinden.
2020 MPB 13" 8GB 512gb | iPad 2020 128 GB | iPhone 12 64 GB | ATV 4K | Watch Series 2 | Synology DS213
Ik tel er toch echt 24Anoniem: 472287 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:48:
[...]
12-screen-trade-setup waarvan de helft vol staat met Tweakers topics?![]()
[afbeelding]

Gewoon instant 100% te pakken daar op je setup.

gotta love these pump and dumps

[Voor 12% gewijzigd door GENETX op 04-01-2018 13:52]
Dat krijg je als je eerst je bericht typed en er dan een plaatje bij gaat zoeken

u got 2 be kidding...
Denk dat het mijn voornemen voor 2019 gaat worden.
Hoe kan ik eigenlijk het slack kanaal volgen? want laatst was het gesloten. Misschien alleen voor nieuwe leden?
Om dan slap te ouwehoeren: ik zit al sinds 10 uur te wachten op een transfer van LTC bij HitBTC

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
En waarom niet dan? Snap dit soort vragen niet, net of iedereen kon voorspellen wat de bitcoin ging doen. Als dat zo was hadden we er heel veel miljonairs bij gehad.Ranora schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:12:
Hoelang blijft Ripple nog goed gaan? We zijn nog maar € 2,20 verwijderd van een grotere marketcap dan BTC.
Dat gaat toch niet houden?
Misschien als coinbase de coin gaat toevoegen vliegt die wel helemaal omhoog, wie zal het zeggen. De coin heeft wel een groot marktdeel en hoe meer het in het nieuws komt des te beter. Ik hou hem in ieder geval nog even vast. Ook al zit ik er nog geen week in hij is al 100% gestegen.
Zijn er mensen die dit probleem al vaker hebben gehad?
[Voor 3% gewijzigd door BertP op 04-01-2018 13:57]

[Voor 103% gewijzigd door .oisyn op 04-01-2018 14:05]
?
[Voor 39% gewijzigd door .oisyn op 04-01-2018 14:06]
Ben ook benieuwd, zojuist mijn eerste transfer gedaanRev! schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:58:
Hoelang zou een transfer van Coinbase naar Binance normaal moeten duren? Zit nu al een paar uur te wachten. Het het de eerste keer dat ik dit doe, dus geen idee wat normaal is
Ga alsjeblieft weg met je referral linkjes, die trucjes om een referral te plaatsen zodat je een minuutje eerder de pump signals krijgt.. man man.
[Voor 67% gewijzigd door .oisyn op 04-01-2018 14:06]
[Voor 15% gewijzigd door MaStar op 04-01-2018 14:04]
Maar de stress is te veel

Die gaat lekker, wel erg jammer dat ik niet bij de trx kan die ik nog heb...Dacide schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:07:
TRX weer in de lift. Nieuwe ATH (1188)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Niemand die het weet maar wat denk je zelf? Hij zit net in een spurt omhoog...BertP schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:17:
Nog instappen op TRX, of zouden jullie wachten?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik denk dat het te laat is om op in te stappen, maar goed dat dacht ik gisteravond ook bij XRP.Crypts schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:21:
[...]
Niemand die het weet maar wat denk je zelf? Hij zit net in een spurt omhoog...

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Mjah eerder vandaag nog een heel kort uitstapje mee gemaakt van 930 naar 960 en hij staat nu ruim boven de 1300.BertP schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:22:
[...]
Ik denk dat het te laat is om op in te stappen, maar goed dat dacht ik gisteravond ook bij XRP.

Het gaat om GUTS; Nederlands blockchain-project, ICO maand geleden afgesloten, 13.5 miljoen maximum tokens, reeds 50.000 tickets verkocht en deal met Hekwerk Producties voor honderduizenden tickets komende jaar. Komt binnenkort op beurzen terecht en ik gok dat ze dan max 10-20 miljoen market cap hebben. Nu is het blijkbaar al in de UK opgepikt dat dit bedrijf bestaansrecht heeft door de overheid! In de gaten houden dus: https://www.reddit.com/r/...cial_uk_government_press/
https://blog.guts.tickets/ (heel uitgebreid communicatie van het team).
Mooi project, destijds niet ingestapt omdat al 2 -3 andere ICO''s op het oog had waar ik ben ingestapt. (Electroneum, Indahash & INS)Rookert25 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:34:
Had het ergens anders ook al gepost maar ben wel onder de indruk van de Nederlandse start-up![]()
Het gaat om GUTS; Nederlands blockchain-project, ICO maand geleden afgesloten, 13.5 miljoen maximum tokens, reeds 50.000 tickets verkocht en deal met Hekwerk Producties voor honderduizenden tickets komende jaar. Komt binnenkort op beurzen terecht en ik gok dat ze dan max 10-20 miljoen market cap hebben. Nu is het blijkbaar al in de UK opgepikt dat dit bedrijf bestaansrecht heeft door de overheid! In de gaten houden dus: https://www.reddit.com/r/...cial_uk_government_press/
VeChain is sinds ze hebben laten weten dat ze een platform zijn waar ook dApps en ICO's op gedaan kunnen worden voor mij hetzelfde als NEO in juni 2017. Het potentieel is nog niet helemaal duidelijk, maar wat wel zeker is is dat hun businessmodel is gechecked via PwC met grote business partners waardoor ze weten dat hun product gebruikt gaat worden. Daarnaast regent het partnerships en gaan ze in China een smart city onderbouwen. Dit is met recht 1 om minstens 12 maanden vast te houden en niet naar om te kijken, gaat heel groot worden.Tripod62 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:23:
Gister met een paar in VeChain gestapt, hoe denken jullie hier over? Slim om er alsnog een paar bij te pakken, gezien de verhalen over een mooie groei die gaat komen?
het is niet de bedoeling dat je dat nu overal gaat posten. Een plek is wel genoeg om reclame te maken.Rookert25 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:34:
Had het ergens anders ook al gepost maar ben wel onder de indruk van de Nederlandse start-up![]()
Snap ik, maar kwam erachter dat ander topic niet echt de plek was, vandaar. Ga het er niet meer over hebben, hoop dat ze hun marketing oppikken en dan gaat dit vanzelf wel x10.Anoniem: 472287 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:37:
[...]
het is niet de bedoeling dat je dat nu overal gaat posten. Een plek is wel genoeg om reclame te maken.

Waarom 'maar' 3x? Afgelopen jaar was het meer dan 10xAdamoland schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:19:
BTC gaat dit jaar of volgend jaar 3x in waarde stijgen.
Zeker een goede om dus nog even wat meer op in te zetten en em dan goed vast te houden, bedankt voor de tip!Rookert25 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:37:
[...]
VeChain is sinds ze hebben laten weten dat ze een platform zijn waar ook dApps en ICO's op gedaan kunnen worden voor mij hetzelfde als NEO in juni 2017. Het potentieel is nog niet helemaal duidelijk, maar wat wel zeker is is dat hun businessmodel is gechecked via PwC met grote business partners waardoor ze weten dat hun product gebruikt gaat worden. Daarnaast regent het partnerships en gaan ze in China een smart city onderbouwen. Dit is met recht 1 om minstens 12 maanden vast te houden en niet naar om te kijken, gaat heel groot worden.
Omdat het al teveel waard is zonder functioneel product.Swerfer schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:39:
[...]
Waarom 'maar' 3x? Afgelopen jaar was het meer dan 10x
[Voor 26% gewijzigd door Jebus4life op 04-01-2018 14:47]

IOTA komt idd niet echt lekker los de laatste 2 weken.Jebus4life schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:46:
IOTA gekocht op het punt dat ik echt dacht dat hij niet meer dieper kon zakken, maar hij gaat zeer vlotjes verder ^^ Hoopte dat die ergens in de loop van dit jaar terug wat tractie krijgt. We zien wel
Heb ook nog nooit een increase van 160% gezien op Binance op een coin die geen shitcoin is.ChrisdeW schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:47:
(MEGA)TRON maakt binance stuk schoot van 1170 naar de 1476 en nu kan het orderbook het niet meer aan haha

IOTA heeft enkele leuke projecten in vooruitzicht staan (zie ook op hun website).NeoflexNL schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:48:
[...]
IOTA komt idd niet echt lekker los de laatste 2 weken.
Echter heeft IOTA een stevige concurrent er bij: ITC (chinese iota als het ware), vandaar ook waarschijnlijk veel mensen die zijn overgestapt.
Toch hodl ik IOTA nog even (tot juni).
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Vorig jaar een jaar salaris erbij gekregen met crypto.
Ben benieuwd hoe het dit jaar zal vergaan

[Voor 45% gewijzigd door Smuggler op 04-01-2018 14:51]
Gewoon sebastiaan

Hier op 215 satoshi ingekocht 2 weken geleden, bleef lang op 4 cent hangen maar weigerde te verkopen. Blij dat ik me hieraan gehouden heb.Stef_Venner schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:47:
Toch erg jaloers op de mensen die TRX nog hebben inkopen op 500 satoshi gisterenik zat op een dip te wachten die helaas niet gehaald is, daardoor op 1004 moeten inkopen. Alsnog op 35% dus klaag uiteraard niet
Nog meer groei komt er aan!Stef_Venner schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:47:
Toch erg jaloers op de mensen die TRX nog hebben inkopen op 500 satoshi gisterenik zat op een dip te wachten die helaas niet gehaald is, daardoor op 1004 moeten inkopen. Alsnog op 35% dus klaag uiteraard niet
Gewoon nu / vanavond bij kopen...de rocket stopt voorlopig niet denk ik.Stef_Venner schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:47:
Ik heb iig enkele uren geleden bijgekocht, nu al weer prima profit

Ik heb volgens mij op ATH gekochtNeoflexNL schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:48:
[...]
IOTA komt idd niet echt lekker los de laatste 2 weken.

https://www.coingecko.com/en/price_charts/ripple/eur ---> 3,12 euro!
https://cryptocoincharts....ur/therocktrading/10-days --> 2,7 euro
Wat een verschillen toch...
hoezo?atvokado schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:52:
Ik zie veel voorbij komen over DGB. Zou XRP achterna kunnen gaan!
Heb er gelukkig veel, maar meer omdat ik toen ik begon dacht dat het handig was om veel coins te hebben:p. De community is wel heel actief merk ik wel.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)